There is no replacement for displacement!
Anders hoeft het van mij niet te strijden tegen andere kandidaten en mag hij meteen door naar de live shows!
Het gevoel at HL je geeft tijdens het gamen heb ik nooit eerder, en sinds die tijd, ook nooit meer* gevoeld. Uniek.
*muv replay
Yippie kayak, other buckets!
Gmod Idiot Box
Heerlijke random shit.
Verwijderd
Met 3 GB speelt het toch echt heel aardig op een oude P4 en een 4770. Hier en daar heel even een kleine hapering, maar niets wat irriteert.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
How zeg, als dat zo is, dan zou ik met mijn triple core + HD4770 CM10 eveneens vlot moeten kunnen spelen!Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 02:45:
Ik had voor de 4670 contest even 1 GB geheugen in een ander systeem geparkeerd, maar CM10 vindt HL2 met 2 GB toch echt een stuk minder leuk dan met 2,75 (ja, 256 MB wordt opgegeten). Gigantische hapers in plaats van soepele gameplay. In de Task Manager is inderdaad ook een PF te zien van zo'n 2,5 GB, wat wel klopt met dat verhaal.
Met 3 GB speelt het toch echt heel aardig op een oude P4 en een 4770. Hier en daar heel even een kleine hapering, maar niets wat irriteert.
Draai je CM10 trouwens op een bak met 64-bit windows? Hier is het nog steeds 32-bit, en dan is er de limiet van 2GB per proces, wat eveneens schokken zou kunnen opleveren moest ik je ervaringen proberen vertalen naar mijn situatie. Of het moest zijn dat 2GB niet genoeg is voor CM10 + al de andere draaiende applicaties van je systeem?
• The 'normal' HD version, with a lot of HD textures and characters. This version requires a fast pc with at least 4GB of ram and a high-end grapichs card. A 64bit Windows version is required.
• The LE version, the Light Edition, does not include the HD characters, new soundtracks and gameplay changes or tweaks. This version works with a 32bit Windows, however this is untested and unsupported.
Maar tot 24 mei is Portal gratis te downloaden
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Staat in Spielerij Algemeen... ja waarom weet ik ook niet, vind het ook maar vaag.anandus schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:55:
Ik kon geen Portal-topic vinden, dus ik denk dat het hier moet (?)
Gelukkig ben jij pas de 147.239 gebruiker die het verteld
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
[PC] Portal en Roy.: Portal gratis downloaden (tot 24 mei)anandus schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:55:
Ik kon geen Portal-topic vinden, dus ik denk dat het hier moet (?)
Verwijderd
Ja, XP x64DevilsProphet schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 08:08:
How zeg, als dat zo is, dan zou ik met mijn triple core + HD4770 CM10 eveneens vlot moeten kunnen spelen!
Draai je CM10 trouwens op een bak met 64-bit windows? Hier is het nog steeds 32-bit, en dan is er de limiet van 2GB per proces, wat eveneens schokken zou kunnen opleveren moest ik je ervaringen proberen vertalen naar mijn situatie. Of het moest zijn dat 2GB niet genoeg is voor CM10 + al de andere draaiende applicaties van je systeem?
Maargoed, ik ben net met EP01 met Cinematic Mod begonnen en daarbij blijkt het toch allemaal iets minder te willen. Als ik even uit HL2 Alt Tab dan zie ik al snel een RAM-gebruik van meer dan 3 GB. Aangezien ik effectief 2,75 GB heb gaat dat gepaard met gigantisch hapers en lange laadtijden. 3/3,5 GB RAM is toch echt wel een vereiste voor Cinematic Mod. Zonder CM speelt het allemaal supersmooth. Ik heb het idee dat alle haperingen die ik te zien krijg eigenlijk uitsluitend met het RAM-geheugen te maken hebben en niet zozeer met CPU-power of iets anders.
Ik vraag me dan af hoe dat op Windows 7 oid gaat, aangezien daarbij het OS iets meer RAM lust dan XP. Dan wordt het nog wel krap met 4 GB.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 03:35 ]
En Camacha, ik heb eindelijk windows 7 64bit draaien op mijn gamebak, dus ik kan beginnen uitkijken om cinematic mod te downloaden en dan zal ik wel meedelen hoe het draait. 4GB ram, waarvan dankzij 64bit alles aanspreekbaar is, dat zou net moeten lukken met die cinematic mod, zou ik zo denken. =)
Bron: http://store.steampowered.com/news/3872/Half-Life 2
Added support for Mac
Added Steam Cloud support for save games
Added new achievements
Improved graphical effects
Half-Life 2: Episode One
Added support for Mac
Added new achievements
Improved graphical effects
Half-Life 2: Episode Two
Added support for Mac
Erg mooi dus!
BTW: FakeFactory Cinematic Mod: http://www.cinematicmod.com
Verwijderd
Ik zat me dus ook af te vragen of dat nou een probleem ging worden. Met m'n 2,75 GB kom ik duidelijk net tekort omdat het spel van erg soepel naar irritant haperig gaat. Als ik de grafiekjes zo inschat (is lastig precies af te meten hoe hoog zo'n lijntje nou staat) dan wordt er maximaal zo'n 3,25/3,5 GB gebruikt, inclusief alles wat er om m'n PC draait (virusscanner, OS, dat soort werk). Maarja, we weten allemaal dat 7 wel wat meer RAM opeet dan XP, dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat.DevilsProphet schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:42:
En Camacha, ik heb eindelijk windows 7 64bit draaien op mijn gamebak, dus ik kan beginnen uitkijken om cinematic mod te downloaden en dan zal ik wel meedelen hoe het draait. 4GB ram, waarvan dankzij 64bit alles aanspreekbaar is, dat zou net moeten lukken met die cinematic mod, zou ik zo denken. =)
Ik zeg dat het wel moet lukken. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat die gozer die het maakt niet zou snappen dat meer dan 4 GB wel erg bovenmodaal is en dat je doelgroep dan wel erg klein wordt.
Oh, da's inderdaad mooi zeg. Toevallig had ik een paar dagen geleden nog het idee in mijn achterhoofd om Half Life 2 t/m Episode 2 maar weer eens te gaan doen. Met die nieuwe achievements heb ik elk geval zeker een goede reden om ze weer uit de figuurlijke kast te trekken en te spelen.Tweaker36 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:58:
Updates voor HL2, EP1 & 2:
[...]
Bron: http://store.steampowered.com/news/3872/
Erg mooi dus!
FakeFactory Cinematic Mod: http://www.cinematicmod.com
Afgaande op de namen van de achievements zitten er weer een groot aantal simpele achievements tussen die je onmogelijk niet kan halen, zoals Trusty Hardware (Get the crowbar). Gelukkig zijn ook een paar leukere te vinden, zoals Flushed (Kill an enemy with a toilet)
FakeFactory kampt met het probleem dat de Source engine niet geschikt is voor het grote aantal high-res textures dat hij gebruikt. Daarom heeft hij zelf al één en ander daaraan gemod, maar de feitelijke engine blijft zoals die is natuurlijk. Het loopt dus niet optimaal, vandaar de wat hoge systeem-eisen.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:41:
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat die gozer die het maakt niet zou snappen dat meer dan 4 GB wel erg bovenmodaal is en dat je doelgroep dan wel erg klein wordt.
Maar eerlijk gezegd, je krijgt er wel mooie grafics voor terug!
Meer uitleg hieromtrent lees je ook op de CM website, die ik enkele berichten hiervoor aangaf.
Dat had ik ook gezien. Dat geeft me het vermoeden dat HL2 en EP1 nu ook op een nieuwere versie van de Source engine lopen?tweak_dude schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:37:
Texture quality van Half-life 2 gaat nu tot Very High (was high iirc). Het ziet er iig wel beter uit, al had ik wel last van een renderbug.
[ Voor 27% gewijzigd door Tweaker36 op 26-05-2010 23:32 ]
Verwijderd
Tuurlijk, ik snap ook wel dat hij aan een oude engine aan het sleutelen is en dat dat de nodige consequenties heeft. Je moet ook in je achterhoofd houden dat die gozer in z'n eentje enorm veel werk verzet maar dat een echt ontwikkelteam veel beter kan optimaliseren. Daarom zullen de systeemeisen altijd relatief hoog blijven voor wat je ervoor krijgt.Tweaker36 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:26:
FakeFactory kampt met het probleem dat de Source engine niet geschikt is voor het grote aantal high-res textures dat hij gebruikt. Daarom heeft hij zelf al één en ander daaraan gemod, maar de feitelijke engine blijft zoals die is natuurlijk. Het loopt dus niet optimaal, vandaar de wat hoge systeem-eisen.
Maar eerlijk gezegd, je krijgt er wel mooie grafics voor terug!
Sinds vandaag, ja.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:39:
Kan je die achievements ook op de PC halen? Zo ja, hoe dan, want ik heb er nog geen één gezien.
Signature
Verwijderd
Ah, dat verklaard een hoop
Als ik ze ook kan scoren zonder online te hoeven zijn bij Steam vind ik het wel gaaf, zo niet dan hoeft het niet. Ik speel het spel toch altijd in offlinemodus.
Daar vrees ik voor. Je moet online zijn, anders krijg je ze niet.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 02:46:
[...]
Als ik ze ook kan scoren zonder online te hoeven zijn bij Steam vind ik het wel gaaf, zo niet dan hoeft het niet. Ik speel het spel toch altijd in offlinemodus.
Althans, zo is het bij Torchlight, dus ik neem aan dat het voor alle games hetzelfde is.
Verwijderd
Dan maar geen achievements. Ik blijf erbij dat ik online moeten zijn voor een offline SP spel een absoluut belachelijke praktijk vind.Tweaker36 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:42:
Daar vrees ik voor. Je moet online zijn, anders krijg je ze niet.
Althans, zo is het bij Torchlight, dus ik neem aan dat het voor alle games hetzelfde is.
Mogelijk kan je ze in-game wel behalen, maar worden ze dan niet toegevoegd op je Steam Community pagina...Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:46:
[...]
Dan maar geen achievements. Ik blijf erbij dat ik online moeten zijn voor een offline SP spel een absoluut belachelijke praktijk vind.
Iets soortgelijks heb ik met Portal, in-game heb ik de achievements, maar in de Community staan ze niet op m'n account. Heb dat nochtans wel online uitgespeeld...

Verwijderd
Helaas ontkom je er tegenwoordig bijna niet meer aan.
De 'normale' prijzen op Steam zijn idd om te wenen. Echter, geregeld hebben ze wel erg mooie deals. Op Steam niks in de normale prijs kopen, dat is de regel. Promo's koop je op Steam, games die niet in promo staan koop je op sites als G2Play.net en onlinekeystore.com.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:02:
Het zou zo mooi kunnen zijn, maar ondertussen betaal je online méér dan in een winkel met boekje en alles erbij terwijl er daar véél en véél meer mensen een boterham mee moeten verdienen.
Zo is er helemaal niks op aan te merken, en betaal je dus een stuk minder dan in de winkel.
Note: Ja, die sites zijn grijs te noemen. Maar het werkt wel perfect, en de prijzen zijn goed. Dus?
[ Voor 8% gewijzigd door Tweaker36 op 28-05-2010 08:34 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hoe bedoel je? Hoe denk je dat zij het weten?volgens mij
[ Voor 33% gewijzigd door Snake op 28-05-2010 13:19 ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Verwijderd

Mensen die er bij de winkel geld mee moeten verdienen: Ontwikkelteam > Uitgever > Distributeur > Mensen die het boekje en de CD maken en printen > Transport > Winkel
Mensen die er via Steam aan moeten verdienen: Ontwikkelteam > Uitgever > Misschien wat IT-mensen
Leuk dat Valve al dat voordeel voor ze ook doorrekent aan de klant.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Alleen dat stukje op het laatst waar je voor die walker op de vlucht bent is wel gaaf.
Edit: EP2 is nu al veel beter dan 1
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 07:37 ]
Verwijderd
Same difference. Alsof je tijd hebt daar over na te denken als je door zo'n ding onder vuur genomen wordtCompizfox schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 10:55:
Wat is een Walker? Bedoel je niet Strider?
Vond deze een stuk meer freaky dan al die anderen, onder andere door de geluidjes die het ding maar en hij echt achter je aan lijkt te jagen.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 21:34 ]
Steam = ValveVerwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 22:43:
Mensen die er via Steam aan moeten verdienen: Ontwikkelteam > Uitgever > Misschien wat IT-mensen
Leuk dat Valve al dat voordeel voor ze ook doorrekent aan de klant.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dus Valve mag geen geld verdienen? Je krijgt voor dit geld drie spellen (HL2, TF2, en portal) inclusief alle uitbreidingen die er op dit moment voor zijn. Voor het zelfde hadden ze hier 3x 50 euro voor kunnen vragen, dan is deze prijs toch een koopje?Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 05:22:
[...]
Ja, dat zeg ik toch?
Leuk dat Valve de lagere kosten via Steam doorrekent aan de klant
Dat een winkel hem voor minder verkoopt kan ook komen omdat het nog oude voorraad van de winkel is en ze die liever kwijt raken dan het nog met winst verkopen. Zelfs toen jij hem een jaar geleden kocht was het voor de winkel al een oud spel waar ze waarschijnlijk van af wouden. Valve (steam) heeft geen voorraad waar ze van af willen omdat ze hem digitaal aanbieden en daar voor hun en voor ons een schappelijke prijs voor kunnen vragen waar ze zelf ook nog wat aan overhouden.
Al dat gehuil over Steam.Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 05:22:
[...]
Ja, dat zeg ik toch?
Leuk dat Valve de lagere kosten via Steam doorrekent aan de klant
Ja, Steam rekent te hoge prijzen in Europa. De meeste spellen, zeker die van Valve, zijn ook retail verkrijgbaar en vaak is dit een stuk goedkoper. Dus? Maakt dat het platform slechter? Het enige dat je hoeft te doen is de serial in te vullen uit het doosje en het spel wordt toegevoegd aan je account (voor spellen die Steam vereisen). Je hebt daarna dezelfde beschikking over het spel als dat je het direct bij Steam had gekocht. Wees juist blij dat spellen nog steeds retail verkrijgbaar zijn en vaak goedkoper. Anders had Steam een monopolie op deze spellen. Nu is er nog een vrije marktwerking doordat je je spellen bijvoorbeeld kan importeren (ook digitaal).
Nah, Steam is cool en zelfs over VAC voor sommige multiplayerspellen heb ik minder te klagen dan PunkBuster. Al wil je zo graag single player spelen, koop het spel dan in de winkel en download het vervolgens via een alternatieve manier. Dan hoef je ook helemaal geen Steam te gebruiken.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Verwijderd
Ik had dat argument al verwacht, maar ik kan met vrij grote zekerheid zeggen dat er zelfs op een prijs van 15 euro nog winst door de winkel is gemaakt, dus dat gaat niet op helaas.Invisible_man schreef op maandag 31 mei 2010 @ 07:28:
Dat een winkel hem voor minder verkoopt kan ook komen omdat het nog oude voorraad van de winkel is en ze die liever kwijt raken dan het nog met winst verkopen. Zelfs toen jij hem een jaar geleden kocht was het voor de winkel al een oud spel waar ze waarschijnlijk van af wouden. Valve (steam) heeft geen voorraad waar ze van af willen omdat ze hem digitaal aanbieden en daar voor hun en voor ons een schappelijke prijs voor kunnen vragen waar ze zelf ook nog wat aan overhouden.
Wut? Je zeg nu dat ik blij mag zijn met redelijke prijzen in een winkel omdat Valve mensen nu online een poot uitdraait? Ik vind het veelzeggend als een bedrijf iets verzint dat goedkoper voor het bedrijf (= meer winst) én goedkoper voor de klant had kunnen zijn, maar er alleen zelf voordeel van probeert te pikken. Nu levert het alleen meer op voor Valve, verdient de winkelier er niets meer aan en de klant betaalt meer. Oftewel, ik zie een bedrijf dat schijt heeft aan de rest van de wereld en z'n klanten en puur alleen naar z'n eigen winst kijkt. En ja, hoewel ieder bedrijf winst probeert te maken heb je bedrijven die hun klanten serieus nemen en bedrijven die puur voor winst gaan maar meestal helemaal niet goed voor anderen zijn. Ze hadden nu dus meer winst kunnen maken én de klant voordelige games kunnen geven, maar dat doen ze niet.The Zep Man schreef op maandag 31 mei 2010 @ 08:07:
Ja, Steam rekent te hoge prijzen in Europa. De meeste spellen, zeker die van Valve, zijn ook retail verkrijgbaar en vaak is dit een stuk goedkoper. Dus? Maakt dat het platform slechter? Het enige dat je hoeft te doen is de serial in te vullen uit het doosje en het spel wordt toegevoegd aan je account (voor spellen die Steam vereisen). Je hebt daarna dezelfde beschikking over het spel als dat je het direct bij Steam had gekocht. Wees juist blij dat spellen nog steeds retail verkrijgbaar zijn en vaak goedkoper. Anders had Steam een monopolie op deze spellen.
Nee, bedankt.
Dat haalt mijn argument niet onderuit, dat een winkel op een verkoopprijs van 15 euro nog steeds winst maakt (waar ik en ik neem aan ook jij, maar ik ken jou verder niet, geen inzicht hebben in de inkoopsprijzen van de winkel en daarvoor de inkoopprijzen van de groothandel/importeur/winkel en daarnaast de overhead kosten die een winkel heeft) geeft alleen aan dat ze nog verder met de prijs kunnen zakken. Maar heb je nou werkelijk het beeld in je hoofd dat Valve (Steam) een grote evil corp is die niets anders wil dan jou een poot uit draaien omdat ze 5 euro duurder zijn dan een echte winkel, maar wel veel gemak bieden (je hoeft niet naar de winkel waar je maar moet hopen dat ze hem hebben, je kan de game zo weer opnieuw downloaden als je hem kwijt bent, geïntegreerd platform waar al je vrienden en contacten voor dat spel mee te vinden zijn)?Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 02:35:
[...]
Ik had dat argument al verwacht, maar ik kan met vrij grote zekerheid zeggen dat er zelfs op een prijs van 15 euro nog winst door de winkel is gemaakt, dus dat gaat niet op helaas.
Maar goed, we raken offtopic.
[ Voor 22% gewijzigd door Jejking op 01-06-2010 23:15 ]
Ook de Black Mesa HL1 remake heeft een eigen topic: [PC] HL2 MOD: Black Mesa
[ Voor 40% gewijzigd door Wiethoofd op 01-06-2010 18:30 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 01-06-2010 23:15 ]
Op mijn systeem kreeg ik het helaas niet werkend maar het leek me wel erg gaaf eigenlijk:
Ten eerste omdat je als gamer jezelf hebt aangeleerd om je eigen bewegingen te 'remappen' naar bewegingen van je vinger.
Als je normaal dus naar links gaat, heb je je aangeleerd om je muis naar links te bewegen.
(Gamers zullen die wel herkennen: als er IRL iemand achter je komt staan tijdens het gamen, en je wilt je omdraaien om te kijken wie het is, draai je je om in de game
En ten tweede omdat je er een zere nek van krijgt, lijkt me...
Verwijderd
Ik zeg niet dat Valve een grote evil corp is, maar het geeft zeker te denken. Dat vele gemak vind ik wel meevallen. Als ik voor een spel ga shoppen bel ik óf even van tevoren of ik ben toch al in de buurt en wandel ik even naar binnen (lekker niksnutten). Daartegenover staat een single player offline spel waarbij tóch verwacht wordt dat ik online wil spelen (Invisible_man schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 07:19:
Maar heb je nou werkelijk het beeld in je hoofd dat Valve (Steam) een grote evil corp is die niets anders wil dan jou een poot uit draaien omdat ze 5 euro duurder zijn dan een echte winkel, maar wel veel gemak bieden (je hoeft niet naar de winkel waar je maar moet hopen dat ze hem hebben, je kan de game zo weer opnieuw downloaden als je hem kwijt bent, geïntegreerd platform waar al je vrienden en contacten voor dat spel mee te vinden zijn)?

Wat hou je over? Dat je voor minder meer betaalt. Ik wil ook zeker niet ontkennen dat er voor andere mensen zeker bepaalde voordelen aan één en ander zitten, maar het blijft in mijn gewoon zeer twijfelachtig dat ze hogere prijzen vragen dan in de winkel terwijl het ze minder kost. Dat riekt, zoals gezegd, naar schijt hebben aan je userbase. Whatever happened to win-win?
Verwijderd
Dat zal wel meevallen. Zelfs als je je muis invert erger je je de eerste dag dood, maar na drie dagen ben je er helemaal aan gewend. Dit is nog veel minder ingrijpend, dus ik denk dat het prima zal gaanCompizfox schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:23:
Ten eerste omdat je als gamer jezelf hebt aangeleerd om je eigen bewegingen te 'remappen' naar bewegingen van je vinger.
Als je normaal dus naar links gaat, heb je je aangeleerd om je muis naar links te bewegen.
O noes, je moet je nek bewegen! Hoewel het sommige mensen hier zal verbazen is een menselijke nek daarvoor gemaaktEn ten tweede omdat je er een zere nek van krijgt, lijkt me...
Edit: crap, doppelcamacha!
Als je 3 dagen alleen maar HL2 met die mod speelt ben je er idd aan gewend, maar dat was ook niet mijn punt.Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 15:52:
[...]
Dat zal wel meevallen. Zelfs als je je muis invert erger je je de eerste dag dood, maar na drie dagen ben je er helemaal aan gewend. Dit is nog veel minder ingrijpend, dus ik denk dat het prima zal gaan
Mijn punt was, dat als je dan bijvoorbeeld Battlefield gaat spelen je weer moet wennen aan dat je nek bewegen niets helpt, in dat spel.
Die suprise is al gelekt. Ze bespreken wat kwartaalcijfers, die verrassend goed uitvallen, en wat handige functies in Steam. En Oh Yeah, one more thing...Sharpp schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:29:
Episode 3 nieuws op de E3?![]()
http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?t=169691
Yippie kayak, other buckets!

Forever raver!
Specs: Workstation Server
Als we nu nog een 4 uur durende episode krijgen op dezelfde engine ga ik echt huilen, want daar kom je nu echt niet meer mee weg imho...
Ehm, L4D en L4D2 draaien op dezelfde engine en zien er prima uit, dus beetje nutteloos argument. EP2 duurde al langer dan de 4 uur van EP1. In HL3 zouden we idd wel een nieuwe engine mogen/kunnen verwachten.Nyarlathotep schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:37:
Als we nu nog een 4 uur durende episode krijgen op dezelfde engine ga ik echt huilen, want daar kom je nu echt niet meer mee weg imho...
Verwijderd
Hoewel ik het qua gameplay nog steeds een erg fijn spel vind, moeten ze nu toch echt eens gaan vernieuwen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 18:06 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ik was even in de war met Half LifeArfman schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:37:
12 jaar? In welk jaartal leef jij dan? Hij is in 2004 uitgekomen, 6 jaar geleden (iets minder zelfs, november 2004).
Qua timing is het dus trouwens ook wel tijd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 19:06 ]
Zou wel een mooie zijn, telkens precies 6 jaar ertussen houden. Aan de andere kant, 2004 was erg laat door vertraging omdat de code eens gelekt was. Dus volgens mij moet het eerder 4-5 jaar zijn.
Verwijderd
Dan zijn ze dus al te laatJejking schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:36:
Ooit verder gerekend in Valve Time?
Zou wel een mooie zijn, telkens precies 6 jaar ertussen houden. Aan de andere kant, 2004 was erg laat door vertraging omdat de code eens gelekt was. Dus volgens mij moet het eerder 4-5 jaar zijn.

Zou het echt HL(2:E)3 zijn dat ze gaan aankondigen?
Signature
+91237.Viccers schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:35:
Ook al mag HL2 al 6 jaar oud zijn, ik vind het nog steeds een subliem spel op een sublieme engine. Nu ben ik niet echt een graphics persoon, maar ik vind de huidige Source games er nog steeds goed uit zien. Ook vind ik het prijswaardig dat de meeste Source games gewoon door elke computer gerund kunnen worden; de sysreq's zijn laag en dat waardeer ik als laptop-gamer erg
Verwijderd
Allemaal waar, maar ik begin stukje bij beetje toch langzaamaan uitgekeken en gespeeld te raken met HL2. Daarom zou iets nieuws wel erg prettig zijn. Dan laten we meer voor HL2 over aan de community (waarvan ik niet weet in welke mate die aanwezig isViccers schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:35:
Ook al mag HL2 al 6 jaar oud zijn, ik vind het nog steeds een subliem spel op een sublieme engine. Nu ben ik niet echt een graphics persoon, maar ik vind de huidige Source games er nog steeds goed uit zien. Ook vind ik het prijswaardig dat de meeste Source games gewoon door elke computer gerund kunnen worden; de sysreq's zijn laag en dat waardeer ik als laptop-gamer erg
Ik niet. Ik wil weten hoe het verhaal eindigt. Daarna mag er zo snel mogelijk een HL3 komen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:55:
[...]
Allemaal waar, maar ik begin stukje bij beetje toch langzaamaan uitgekeken en gespeeld te raken met HL2. Daarom zou iets nieuws wel erg prettig zijn. Dan laten we meer voor HL2 over aan de community (waarvan ik niet weet in welke mate die aanwezig is).
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
En nu wil ik niks anders dan 24/7 HL2 spelen
Hoop dat EP3 snel uitkomt, maar dat hoop ik al sinds EP2 net uit is, zou mooi zijn als ik HL2/ep1/ep2 uitspeel en dan net ep3 uitkomt
Verwijderd
Aardig kans dus dat we inderdaad een EP3, of misschien zelfs wel HL3-aankondiging gaan krijgen...aan de andere kant zou de verrassing ook kunnen zijn dat men vanaf nu exclusief voor de PS3 gaat ontwikkelen...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 23:17 ]
Gaat niet gebeuren, moet eerst aangekondigd worden en dan duurt het vervolgens nog wel een half jaar ofzo.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 06 juni 2010 @ 17:41:
Hoop dat EP3 snel uitkomt, maar dat hoop ik al sinds EP2 net uit is, zou mooi zijn als ik HL2/ep1/ep2 uitspeel en dan net ep3 uitkomt
haha brilliant!!Jejking schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:27:
Het spijt me zeer maar ze zijn zó stoer dat ik het gewoon niet kan laten om ze te posten
[video]
Als ik denk aan al die nachten die ik heb besteed in crossfire.....punisher007 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:45:
Ik ben wel weer toe aan een nieuwe portie half-life in ieder gevalBlack Mesa Source met remake van HL1 Deathmatch is ook zeeeeer welkom.
HL2 voor mij ook nog steeds 1 van de beste games ooit. Zowel de SP als de vele MP mods en add-ons. EP3 zou wel is tijd worden. Ben heel benieuwd hoe het verhaal nu verder gaat....
Ik zag ergens staan dat er een foto van de G-Man in moet te zien zijn.pasta schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 22:22:
[afbeelding]
Zou het echt HL(2:E)3 zijn dat ze gaan aankondigen?
Na wat google het volgende gevonden:

"Wake up Misssster Freeman.... Wake up and ssssmell the ashessss!!"
Forever raver!
Als je na bovenstaande foto gezien te hebben nog eens de versie in pasta in "[Multi] Half-Life 2: Episode One & Episode Two - Deel 17" bekijkt zie je idd G-man terug.Techno Overlord schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:02:
Ik zag ergens staan dat er een foto van de G-Man in moet te zien zijn.
Na wat google het volgende gevonden:
[afbeelding]
Forever raver!
http://games.fok.nl/nieuw...life-nieuws-op-de-e3.html
Allemaal leuk een aardig, maar EP3 is gewoon te laat. Leuk hoor episodes zodat we sneller content krijgen... 2 jaar wachten zodat we 5 uur kunnen spelen om erna weer 2 jaar te wachten. Ik heb netjes EP1 en Ep2 gekocht, maar als ik weer €20,- moet doken voor EP3 dan bedank ik ervoor en krijg het wel via andere "gratis" manieren.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Forever raver!
Juist. Allemaal mooie beloften toen over episodic content, maar er iets van waarmaken ho maarDarkasantion schreef op maandag 07 juni 2010 @ 13:20:
Ding is fake, nieuws geen EP3, zegt Newell zelf.
http://games.fok.nl/nieuw...life-nieuws-op-de-e3.html
Allemaal leuk een aardig, maar EP3 is gewoon te laat. Leuk hoor episodes zodat we sneller content krijgen... 2 jaar wachten zodat we 5 uur kunnen spelen om erna weer 2 jaar te wachten.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Anywayz... Deze E3 maar afwachten dan he? Ik ben iig benieuwd waarom alle commotie dan wél is..
Forever raver!
Forever raver!
Sure, en dan over 2 jaar met Episode 2 komen en erna EP3 beloven en dan niks meer ermee doen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Grootste/sterkste gerucht is dat er een nieuwe Source Engine aankomt, dus misschien HL3....?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu