Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/dc32n7.jpg
[PC] Garrys mod

Garrys mod is een mod voor de source engine. Garrys mod is een phycis sandbox game waarbij jij van alles kunt bouwen enige limiet is jou fantasie.
Inhoudsopgave
Klein stukje geschiedenis over Garrys mod

De eerste versie van Garrys mod verscheen in 2005 gemaakt door Garry Newman. Het begon als een mod dat spelers in staat stelde om allerlij dingen met een kabel aan elkaar vast te makem, en het zorgde er voor dat de pistol manhacks schoot. van af toen heeft Garrys mod al 10 versies gehad. bij iedere nieuwe versie werden er steeds nieuwe features toegevoegd. met de komst van versie 10 van Garrys mod worden er geen versie nummers meer gebruikt en moet er voor Garrys mod 10 euro betaald worden ook wordt Garys mod regelmatig geupdate via steam.
Benodige games om Garrys mod te kunnen spelen.

om Garrys mod te kunnen spelen heb je minstens 1 spel nodig dat gebruik maakt van de source engine.
hier een lijst van games die gebruik maken van de source engine.
  • Counter-Strike: Source
  • Day of Defeat: Source
  • Half-Life 2
  • Half-Life 2: Deathmatch
  • Half-Life 2: Episode One
  • Half-Life 2: Episode Two
  • Portal
  • Team Fortress 2
  • The Orange Box
  • Left 4 Dead
Must have Third-party tools

Hier is een lijst met tools die gemaakt zijn door mensen uit de community en niet standaard in Garrys mod zitten maar wel handig zijn.

(LET OP !! je moet je nu registreren en bewijzen dat je Gmod hebt voordat je dingen van garrysmod.org kunt downloaden)
  • Smart Welder v2.1
    Rather than manually welding everything, you can simply select the props that you want welded (this can be done with a single click using auto-select), then right click to perform a smart-weld using the chosen settings.

Props are automatically welded to their nearest neighbours, and extra stability welds can be added automatically too.
    http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=18508
  • Meerdere no collide objecten tegelijk
    This STool allows you to no-collide multiple objects by selecting them, and then right-clicking to apply.
    http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=14018
  • Advanced Stacker
    This is the total remake of OverloadUT's Stacker tool.

- Uses duplicator engine.
    - Allows you to set rotation origin.
    - Much more friendly interface.
    - Flexible preview of arbitrary length with helpers.
    - Lots of minor improvements, additions and fixes.
    http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=73351
  • Advanced Sleep'n'Wake STool
    With this tool you can freeze physic objects. But it's a special kind of freeze, which is also called 'Sleep'.

Sleeping physic objects can't move like frozen objects. But if any force (except gravity) is applied to the object, it
    moves again.

You can use this tool for example on buildings or posed ragdolls. After that, they keep being frozen until they get hit
    by a car, a bullet, a bomb or any other forces and collapse or fall on the ground then.
    It's an useful tool when you want to film for example a person in a special pose who will get punched soon or a
    building that collapses after being hit by a missile.
    You can use it just for fun too. Spawn an army of aiming snipers holding weapons and set them asleep. Then
    use a car or any props and play bowling with them. Or watch a self-made bridge collapsing while you are standing
    on it.
    http://www.garrysmod.org/downloads/?a=view&id=91627
  • Filmpjes

hier 2 filmpjes waar uitgelegd wordt hoe deze tooltjes werken en waarvoor je ze kan gebruiken.
    Garry's Mod Effects Tutorial #2: Important tools *part1*
    [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vQd-16Xy]
    Garry's Mod Effects Tutorial #2: Important tools *part2*
als er nog Tweakers zijn die nog leuke/handige tools weten zet het dan in dit topic met een link waar je de tool kunt downloaden en dan zet ik deze in de start post.
Addons
Game modes

Servers

Videos

Hier een paar filmpjes die gemaakt zijn met Garrys mod.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=65w1uCTDRuI]

Demo

Er is voor Garrys mod geen echte demo, wel is er nog Garrys mod 9 die gratis kunt downloaden maar deze is al behoorlijk veroudert en je hebt HL2 of counterstrike: source nodig.
Links

[ Voor 33% gewijzigd door dragon9114 op 19-04-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthkatzs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 09:13
Jammer dat niet veel Nederlanders of Vlamingen dit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb Garry's Mod net een maand geleden gekocht en ben gek van bouw games. In het begin viel met het aanbod een beetje tegen binnen garry mod, maar toen kwam ik er achter wat een enorme mod database ze hebben!

Ik ben nu bezig om Spacebuild 3 beta aan de gang te krijgen, het lijkt me erg leuk om inclusief wiremod een groot ruimte schip te bouwen _/-\o_

Welke mods worden nog meer gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
Robot wars en sledbuild (een slee bouwen en dan zo snel mogelijk een parcours af leggen :+ ) is ook wel een leuke game mode alleen jamer zo weinig servers zijn die deze game modes hebben :'(

@wiethoofd: heb de link er bij gezet.

[ Voor 24% gewijzigd door dragon9114 op 07-01-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je vergeet de 'beste' site met Garry's mod machinema: Lit Fuse Films
Combine Nation: Episode 1:

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El_Quedro schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:23:
Ik heb Garry's Mod net een maand geleden gekocht en ben gek van bouw games. In het begin viel met het aanbod een beetje tegen binnen garry mod, maar toen kwam ik er achter wat een enorme mod database ze hebben!

Ik ben nu bezig om Spacebuild 3 beta aan de gang te krijgen, het lijkt me erg leuk om inclusief wiremod een groot ruimte schip te bouwen _/-\o_

Welke mods worden nog meer gespeeld?
Ik heb Garry's mod al enige jaren. Vroeger speelde ik vaak maps waarbij je opgedeeld wordt in 3 of 4 teams en je zo snel mogelijk dmv crates een ladder moest maken naar het plafon toe. De een had een welding tool, de ander hield de crates stil en de derde spawnde de crates. Dat waren pas toffe game modes. _/-\o_

later speelde ik alleen nog maar zombie survival maps waarbij de humans tegen de zombies moesten vechten. Een soort Zombie Panic Source maar dan met HL2 models. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Ik heb ook veel Garry's mod gespeeld, fantastisch was met een Engelse clan op de bodem van een groot meer een grote basis bouwen met de lifesupport mod. Maar helaas zijn er niet zo veel mensen meer die het spelen.

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik heb laatst dus de Spacebuild3 aan de tand gevoeld en ik moet zeggen, erg leuk!
Ook hier zit het life support system in (anders ga je dood in de ruimte ;) ) en andere componenten die je moet koppelen voordat je ruimte-vaardig bent.

Een onderwaterbasis klinkt ook leuk om te maken, je zou makkelijk van een ruimteschip een onderzeeër kunnen maken ;)

Alleen krijg ik het niet voor elkaar om met WireMod een Advanced Pod controller te koppelen...

[ Voor 12% gewijzigd door El_Quedro op 12-01-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 13:35
Garry's mod :D

De meeste stupide dingen die ik daarin gemaakt heb, hieronder een filmpje van een vriend en mij, niet heel veel bijzonders, maar wij hadden iig de grootste lol over teamspeak ;)

(Ik ben SupReme, hij is Aegis3D... Als iemand eens zin heeft in een potje stupiditeit, add me op steam: sup_reme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Jeuj, een gmod topic :D

Zoals omgwtfbbq hierboven al zei, spelen wij vaak gmod :9
We hebben inmiddels genoeg beeldmateriaal voor een 2e filmpje.

Voeg me anders toe op steam: aegis3d
omgwtfbbq en ik zijn altijd wel te porren voor een potje gmod, en ik host toch altijd wel.

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
kick.. topic is een beetje dood :(

ik vroeg me af hoe jullie die saw blades gemaakt hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
Beacon sensor en een target finder (of laser pointer reciever) met wat chipies naar een vector truster gewired. Hoe je een turret maakt, maar dan niet aan een wiel oid gewired, maar alle drie de vectoren (x,y,z) naar een vector thruster.
Je hebt hier natuurlijk wel wiremod voor nodig..

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Een grote kick maar garry's mod is nu 4,99 bij steam. Ik hou van bouwgames zoals Simcity 4, is dit ook zoiets?
Heb zelf ook The orange box en het lijkt me erg leuk maar wil graag ervaringen horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 21:44

jediah

Wat vind je er nou zelf van?

Waarom is dit topic dood? Het is een fantastische mod op HalfLife!

Mijn ''Most used addons'':
Wiremod,
PHX3Storms,
PCmod,

Overige:
Gcombat,
Advance Duplicator,
DoorStool, Nuke4,
HL2Weaponitem,
WeightStool,
StackerStool,
Military Models.

Tevens 2 jaar een eigen build server gehad, maar opgeheven nadat ik mijn dedicated server niet meer nodig was voor andere dingen.

Is dit topic nog te redden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
als iemand de mee wil helpen met het updaten van de start post, dan kan dt topic wel gered worden. :+
zelf heb ik al een tijdje niks meer gedaan met Gmod.

misschien kunnen we eens een keer een tijd afspreken dat we met meerdere GoT users op een build server kunnen spelen.

Edit: heb nieuwe tools in de openings post gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door dragon9114 op 19-04-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah

jediah

Ja leuk, alleen heb ik het op het moment niet op mijn (game)pc wel op mijn oude die nu fungeert als server, binnenkort steam maar eens weer opstarten. En evt kan ik voor de GoT Gmodders wel een servertje hosten @ home (Q9550 - 4gbram - internetsnelheid geen zorgen over te maken)

EDIT: alle mods in de startpost heb ik ook.

[ Voor 7% gewijzigd door jediah op 19-04-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
een GoT Gmod server met verschillende gamemodes zou wel een leuk idee zijn.
dan zou je onderandere Garryware er op kunnen zetten, deze gamemode lijkt heel erg op het spel warioware.
http://www.facepunch.com/showthread.php?t=853915

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah

jediah

Helaas!

Het moederbord + geheugen van mijn "server" is gisternacht overleden :'(
Ik heb op het moment geen geld over voor nieuwe hardware voor 't ding.

Dus voorlopig nog geen GoT- Gmod server ;w (Ik was er de laatste dagen ook mee bezig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nou, deze kan dan wél hier itt het HL2-topic dus even verplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
Jejking schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:16:
Nou, deze kan dan wél hier itt het HL2-topic dus even verplaatst.
die hoort inderdaad in dit topic :+ het is namelijk een stuk uit "The Gmod Idiot Box: Episode 7".

[ Voor 9% gewijzigd door dragon9114 op 02-06-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Heb dit spel sinds 2007, ik speel het nog continu :D Ik raak op op een of andere manier nooit uitgespeeld, en het heeft me maar 10 euro gekost :D Gisteren heb ik landmijnen gemaakt :D Werken nog ook :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Cool. Filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik speel dit ook maar ik kom steeds in de knoop aangezien ik niet alle mods heb terwijl ik er al ruim 80 heb geïnstalleerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat stukje over die red spy is echt TE geniaal, net als die met Doc manhatten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 22:19

xehbit

ik zou e.v.t. wel een 24/7 server kunnen opzetten
geen idee of mijn netwerk + server het aankan :P

Download 20Mbit
Upload: 3Mbit
Ping: 20m/s
Geheugen: 1GB
Systeem: Windows Server 2003
Processor: AMD Athlon(tm) 64 processor 3000+ 1.8GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 13:35
Wat betreft specs trekt ie het wel, als je em voor niet teveel personen maakt. Een max van 8 tot 10 personen moet wel lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 22:19

xehbit

meer wil ik ook niet in een sandbox hebben denk ik :P
teruk DRUK is ook niet leuk :)

[ Voor 7% gewijzigd door xehbit op 08-06-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

hmm misschien moet ik die ook maarweereens installeren.

good memories! :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah

jediah

Dragon707 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:49:
ik zou e.v.t. wel een 24/7 server kunnen opzetten
geen idee of mijn netwerk + server het aankan :P

Download 20Mbit
Upload: 3Mbit
Ping: 20m/s
Geheugen: 1GB
Systeem: Windows Server 2003
Processor: AMD Athlon(tm) 64 processor 3000+ 1.8GHz
Moet lukken, met soortgelijke specs draaide ik altijd 3 cod4 servers die continu vol zaten :p binnenkort heb ik weer nieuwe hardware voor mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik ben heel erg beniewt hoe garry het met de nieuwe engine gaat aanpakken. Als ik zo zie in een Portal 2 teaser/gameplay film wat allemaal mogelijk is (Fluids renderen door portals heen, vacuum) wordt dit een engine met ongelofelijk goede physics. stel je voor wat je daar in Gmod mee kan doen !!! :D

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah

jediah

Cornelisjuh schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:20:
Ik ben heel erg beniewt hoe garry het met de nieuwe engine gaat aanpakken. Als ik zo zie in een Portal 2 teaser/gameplay film wat allemaal mogelijk is (Fluids renderen door portals heen, vacuum) wordt dit een engine met ongelofelijk goede physics. stel je voor wat je daar in Gmod mee kan doen !!! :D
Heul Veul, ik verheug me er ook op.. We wachten af waar we mee te maken krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah

jediah

Kom op mensen, word er dan helemaal geen Gmod meer gespeeld @GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:11
Ik heb het wel gekocht, maar speel het amper meer eerlijk gezegd. Soms ga ik met wat maten online en bouwen we de raarste gevallen, maar het blijft maar leuk voor eventjes heb ik het gevoel.

De wiremod lijkt me wel interessant, maar daar moet ik me nog in verdiepen en nog geen tijd voor gehad :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Heb hem ook onlangs gekocht. Maar weinig tijd helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah

jediah

Beerkeeper schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 07:55:
Ik heb het wel gekocht, maar speel het amper meer eerlijk gezegd. Soms ga ik met wat maten online en bouwen we de raarste gevallen, maar het blijft maar leuk voor eventjes heb ik het gevoel.

De wiremod lijkt me wel interessant, maar daar moet ik me nog in verdiepen en nog geen tijd voor gehad :)
Dat is het 'm juist, als je wiremod eenmaal doorhebt, dan is het echt leuk en krijg je veel meer zin om iets te bouwen..

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

We hebben een server voor g-mod aangemaakt. Hij is internationaal maar er mag alleen Engels worden gesproken. We hebben 14 slots en altijd aardig wat mensen online. Dus kom eens langs zou ik zeggen! :)
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/vxdqpt.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door ArmouredSPony op 26-08-2010 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 15:26
Hey mensen,

Omdat wij aardig wat dingen aan het maken zijn heb ik maar een private server aangeschaft, jullie zijn welkom om hier dingen te bouwen / uit te proberen:

92.48.67.140:27016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah

jediah

Nice! Ik zal het weer installeren, heb gister mijn pc even een opkikker gegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik wil Garry's Mod ook eens gaan probeeren. nu ik toevallig zie dat die ook voor de mac is.

ik zit ik aleen met 1 vraag wat ik niet zo snel weer kan vinden.
ik heb left 4 dead in mijn lijst staan dus zover ik weet kan ik hem dan instaleeren en gebruiken,
maar zit ik dan vast aan de items van left 4 dead of kan ik dan gewoon alles gebruiken?
zoals de items van half life 2 ect.

en ik ben benieuwd of iemand hem al onder mac heeft draaien en hoe die dan draait.

en of ik mensen met een windows systeem kan joinen online of dat ik aleen met mac mensen kan speelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk1nny666 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 02:03:
ik wil Garry's Mod ook eens gaan probeeren. nu ik toevallig zie dat die ook voor de mac is.

ik zit ik aleen met 1 vraag wat ik niet zo snel weer kan vinden.
ik heb left 4 dead in mijn lijst staan dus zover ik weet kan ik hem dan instaleeren en gebruiken,
maar zit ik dan vast aan de items van left 4 dead of kan ik dan gewoon alles gebruiken?
zoals de items van half life 2 ect.

en ik ben benieuwd of iemand hem al onder mac heeft draaien en hoe die dan draait.

en of ik mensen met een windows systeem kan joinen online of dat ik aleen met mac mensen kan speelen.
Je krijgt dan alle dingen in Half-Life 2 zonder de levels. Zelf bezit ik enkel Garry's Mod en Counter Strike: source.

Je kan gewoon alle servers bezoeken zolang die maar geen DLL's gebruiken of Mac gebruikers weren.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 05-09 09:28
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 00:29:
[...]

Je krijgt dan alle dingen in Half-Life 2 zonder de levels. Zelf bezit ik enkel Garry's Mod en Counter Strike: source.

Je kan gewoon alle servers bezoeken zolang die maar geen DLL's gebruiken of Mac gebruikers weren.
kijk dat wou ik even weeten. kon het nergens vinden hoe het nou zat.
maar dan ga ik ook zeker tot aanschaf over lijkt me leuk om zo nu en dan eens mee te speelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 17:37

D4NG3R

kiwi

:)

Leuk.. Garry heeft een verneukte update uitgebracht waardoor Gmod door iedereen onspeelbaar is (Client.dll word niet gelezen)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jediah

jediah

Vandaag na heel lang niet gespeeld te hebben weer even gedownload en mods geïnstalleerd, was meteen weer back in the running want ik had alweer een flinke wirebuild staan, tot mijn haat ging windows update even vrolijk rebooten.. ALLES WEG :'( Morgen gaan we weer vrolijk verder :D

Misschien is het wat om alsnog een GoT server op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vandaag een stukje Wirebuild van mij ten proeve gesteld. Een Raketschild :) .

Heerlijk hoe vanmiddag tijdens een war er bijna geen elke raket in de basis van mijn team kwam :D ...

En ik maar terugschieten met raketten welke automatisch props ontwijken, en dus vrij lastig neer te halen zijn met andere raketten 8) .

Volautomatisch tracerende wapens bouwen in Gmod ftw :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniFan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 13:10
Ik heb het ook maar even gekocht. Het is nu toch maar 2,50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Beta invite voor GM 13 op http://www.account.garrysmod.com/ wees snel :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Hey tweakers ik zie dat dit topic een beetje dood is. Heb thuis nog een dedicated server staan waar ik gerust een GoT GMOD server van wil maken als er genoeg vraag is.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben toevallig op zoek naar iemand die z'n Garry's mod weg wilt doen. Wil graag prophunt is proberen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Voor Prophunt zou je ook Team Fortress 2 kunnen installeren, pyro prophunt :D

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

NoFearCreations schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 18:41:
Ben toevallig op zoek naar iemand die z'n Garry's mod weg wilt doen. Wil graag prophunt is proberen.
wist niet dat je dit spel kon ruilen? Is toch een steam aankoop?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noil
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 13:32
zijn er nog mensen @GoT die het spelen? of een GoT server online?

zou jammer zijn als het dood viel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 17:54
Ik heb het spel, maar eigenlijk nooit echt gespeeld.
Wil het wel eens gaan spelen en leren!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik juig een GoT server toe! En dan met zijn allen lekker racen of freeroamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

msnguy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:54:
Ik juig een GoT server toe! En dan met zijn allen lekker racen of freeroamen.
Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/82.75.23.130:27015/b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Nu net even opgezet.

Er draait buiten Wiremod en UWSVN niks wat je moet downloaden. Indien deze niet automatisch worden gedownload moet je deze 2 even downloaden en in je addons folder zetten:

https://github.com/wiremod/wire/archive/master.zip
https://github.com/wiremod/wire-extras/archive/master.zip

Zip openen en de hele map (wiremod-master en wiremod-extras-master) in je addons folder van garrysmod zetten.

Ik heb momenteel niks gelimiteerd. Maar als je hier misbruik van maakt door bijv props te spammen ben je niet langer welkom.

Edit: Ik zal de server vanavond aanzetten en een tijdje laten draaien. Kijken of er enige animo voor is hier op got :) . Laat het even weten of je er gespeeld hebt en of je eventueel nog wat plugins wilt zien!

[ Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 06-01-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

De server draait nu redelijk permanent. Aangezien hij draait op m'n thuisserver wil er af en toe nog wel eens een reset of downtime zijn.

Edit: Gametracker laat me momenteel even m'n andere (devserver) zien, het IP is het zelfde.

[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 08-01-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Een lekker oud topic weer eens bumpen. Mochten er mensen geinteresseerd zijn in Deathrun op Garry's Mod. Ik draai sinds recentelijk een server:

Afbeeldingslocatie: http://cache.www.gametracker.com/server_info/82.75.23.130:27015/banner_560x95.png

Pagina: 1