Het kleine-mismoderatietopic deel XVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.096 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

Anoniem: 80466 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:59:
[...]

Ik verwacht dat de mods hier beter weten en niet precies het omgekeerde gaan modden van wat ik wil bereiken. Maar als dat zichtbaar wel gebeurt kan ik beter mijn post aanpassen aan het niveau dat er door de moderators aan gegeven wordt.
1 woord: P-U-B-E-R

Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 22:49

Electrowolf

Mod met Liefde!

Anoniem: 80466 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:59:
[...]

Ik verwacht dat de mods hier beter weten en niet precies het omgekeerde gaan modden van wat ik wil bereiken. Maar als dat zichtbaar wel gebeurt kan ik beter mijn post aanpassen aan het niveau dat er door de moderators aan gegeven wordt.
Ik heb hem gewoon gemod naar wat er nu staat, en dat is dus bijster veel op het moment waardoor het een -1 is geworden. Editen; prima, maar maak er dan wat nuttigers van ipv juist minder nuttig.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-11-2022

JordyOnrust

Leef om te leven.

@hAI: Ik vond het opzich wel goede reacties. Eerste was niet zo bijzonder, de tweede was opzich stuk beter.
Beetje jammer dat je nu op zo'n manier reageert. Eigenlijk is er helemaal niks aan de hand, uit veel van de bovenstaande reacties kun je opmaken dat de meesten het er wel mee eens zijn, maar een enkeling de waarde van jou reacties wat lager inschat. Nou so what? Toen ik de eerste keer jou reacties bijlangs ging, stond de eerste op 0 maar de tweede op +1. Tjah, maar goed, inmiddels staan ze op -1, maar dat is natuurlijk terecht doordat je op deze manier reageert.

Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Tja, na zo'n edit dwing je eigenlijk iedereen je als ongewenst te modereren. Ik wil best meedenken en deel graad punten uit, maar op deze manier valt dat niet te doen.

Da's het nadeel van moderaties, je kan dan op TMF en conflict krijgen met 1 moddereter (of 2) maar als je je eigen inzet op zon belachelijk niveau naar beneden trekt verbreedt je je conflict alleen maar met mensen die er in principe niets mee te maken hebben en wellicht wel welwillend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

botoo

💀 too old to die young

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 13:59
Ik kan me niet voorstellen dat serieus aan TheSiemNL in 'nieuws: Bug in Snow Leopard wist alle gegevens van gebruiker' een +3 heeft gegeven. Voor mij is deze een -1 waard.

Mmm, Botoo typte sneller :)

[ Voor 6% gewijzigd door Surehand op 12-10-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
het valt me laatste tijd op dat er veel meningen met +2 en +3 worden gemod terwijl ze vaak offtopic zijn.....

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Fatamorgana in 'nieuws: Apple aangeklaagd om patentinbreuk iTunes'
twijfel ik, tussen -1(FiPo) en 0 offtopic. Ik geef toe dat ik het zelfde dacht, maar de post voegt naar mij inzicht niets toe.

psychiat0r in 'nieuws: Apple aangeklaagd om patentinbreuk iTunes'
naar mijn idee gewoon offtopic/ irrelevant

[ Voor 25% gewijzigd door SRich op 12-10-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Mogelijk misklik, want de rest valt wel mee en dit is de 1e +3 die hij ooit gegeven heeft.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Niet van jou

SRich schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:07:
Fatamorgana in 'nieuws: Apple aangeklaagd om patentinbreuk iTunes'
twijfel ik, tussen -1(FiPo) en 0 offtopic. Ik geef toe dat ik het zelfde dacht, maar de post voegt naar mij inzicht niets toe.
Hij's gewoon ontopic hoor... okay tis geen geniale reactie, maar mag van mij wel gewoon op ontopic blijven.
2e was ik het wel mee eens.

[ Voor 18% gewijzigd door Ulysses op 12-10-2009 13:14 ]

Ken ik jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80466

Bright010957 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:05:
@hAI: Ik vond het opzich wel goede reacties. Eerste was niet zo bijzonder, de tweede was opzich stuk beter.
Beetje jammer dat je nu op zo'n manier reageert. Eigenlijk is er helemaal niks aan de hand, uit veel van de bovenstaande reacties kun je opmaken dat de meesten het er wel mee eens zijn, maar een enkeling de waarde van jou reacties wat lager inschat. Nou so what? Toen ik de eerste keer jou reacties bijlangs ging, stond de eerste op 0 maar de tweede op +1. Tjah, maar goed, inmiddels staan ze op -1, maar dat is natuurlijk terecht doordat je op deze manier reageert.
Het gaat er natuurlijk om dat er onderscheid is tussen toegevoegde informatie en een losse opmerking ook al is de reactie kort.
En volgens mij heb ik in ieder geval wel het verschil duidelijk gemaakt.

Verder interesseert het mij helemaal natuurlijk helemaal niet op welk modniveau deze posts nu staan maar gebruik ik liefst eigen posts als voorbeeld voor moderatie discussie. Ik heb hier wel vaker een berichtje van iemand anders aangemeld die ik onterecht op -1 of 0 vond staan en die dan plots een klap nog een stel extra negatieve beoordelingen kreeg. Ik durf ze vaak al niet eens meer aan te melden hier omdat het te vaak averechts uitpakt.
De moderatie hier lijkt meer te kijken naar de lengte van reacties dan naar de inhoud.
Korte 'to the point' reacties die vaak een +1 verdienen worden maar wat vaak afgemaakt met kreten als "dan verwacht ik wel wat meer onderbouwing" dus geef ik maar een nul. En om een plus 3 te krijgen moet je zowat een compleet opstel inleveren.

Op deze wijze vestig ik ten minste de aandacht daarop zonder iemand anders reacties onnodig te benadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit
TERW_DAN in 'plan: Tweakers.net introduceert Pricewatch 3.0'
is toch geen -1 ?

en dit
Pixeltje in 'plan: Tweakers.net introduceert Pricewatch 3.0'
wel een +2 ?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 12-10-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

@hAI ben het met je eens dat een +3 niet vaak voorkomt.
Tot nu toe ben ik eigenlijk ook nooit een +3 waardige reactie tegen gekomen. Ook ben ik het met je eens dat er vaak meer naar de lengte wordt gekeken dan naar de inhoud van het artikel, maar of dat ook gebeurd door de moderators die hier actief ook posten op dit forum betwijfel ik.

En over je reacties die je poste hierboven, ik heb ze beide een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bright010957 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 17:51:
Tot nu toe ben ik eigenlijk ook nooit een +3 waardige reactie tegen gekomen.
Precies waar ik problemen mee heb. ;-)
Te hoge arbitraire normen door mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

't zou de moeite lonen als je dan eens goed gaat rondkijken en het +3-topic wat aanvult, ze zijn er wel. Ook al sta ik soms alleen in een +3-toekenning.

Ik haal deze er ff bij:
PolarBear in 'nieuws: EHRM wil opslag vingerafdrukken niet verbieden'
Deze is knalrood in mijn modperformace omdat ik +3 gaf. Maar IMO is het wel een +3, omdat het een rechtstreekse aanvulling is van de nieuwspost incl links. Je hoeft het er niet perse mee eens te zijn of het echt wat is, het vult wel het nieuwsbericht aan met namelijk een tegendeel. Dat maakt het IMO al automatisch +3 terwijl er bijzonder weinig mensen die +3 toekennen.
Maakt an sich niet uit, iedereen krijg een afwijking aan z'n broek en het +2 niveau wordt tenminste goed bevolkt (alhoewel dat niet de bedoeling was van +3).

[ Voor 69% gewijzigd door Delerium op 12-10-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Bor de Wollef schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:24:
[...]

Ik vind het een +1, hoewel het mogelijk is vind ik+2 voor "zou kunnen" , " kan wel eens " en meer onbewezen stellingen te veel. Ik ben het dan ook niet met k1n8fisher eens in deze. +3 is absoluut over the top.
Op zich zijn wij het wel eens: ik heb er ook een +1 voor gegeven. Ik gaf alleen ook aan waarom ik denk dat mensen die post een +2 geven.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

k1n8fisher schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:44:
[...]

Op zich zijn wij het wel eens: ik heb er ook een +1 voor gegeven. Ik gaf alleen ook aan waarom ik denk dat mensen die post een +2 geven.
Tja, en users die zelf veel met electronica prutsen en weten dat dit wel eens een hele logische verklaring kan zijn voor het 'acereuvel', geven dan al snel een +2. :)
Zo'n bijzonder nieuwsartikel was dat nu ook weer niet, en welke problemen er verder uit de microfoonkabel konden ontstaan was niet duidelijk.
Met dit gegeven in het achterhoofd is die score helemaal niet verkeerd voor zo'n reactie.

[ Voor 27% gewijzigd door pcgek op 12-10-2009 20:27 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Nope, een +1
Het is een .Plan, dus dan mogen we wat rianter met de beoordelingen zijn. Tel voor de grap eens de hoeveelheid +2's en +3's maar eens na ;).

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 09:31
Even voor mijzelf. :P Dit is toch best een relevante post +2 dirkjesdirk in 'nieuws: Nvidia legt budgetkaarten met 40nm-gpu in winkelschappen'

En nee, ik heb de post niet later (ingrijpend) aangepast.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:48

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

dirkjesdirk schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:35:
Even voor mijzelf. :P Dit is toch best een relevante post +2 dirkjesdirk in 'nieuws: Nvidia legt budgetkaarten met 40nm-gpu in winkelschappen'

Ik vind het een nette +1 eigenlijk :) Waarom zou jij zelf een +2 toekennen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 09:31
Het is een post van mijzelf, dus een beetje raar, maar zo'n post geeft ik altijd +2.
Toch relevante meerwaarde / informatie over het nieuwsbericht? Of begrijp ik zelf niet goed wat +2 dan moet zijn?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:05
Het lijkt mij goede en relevante informatie, zeker een +2 waard, steekt ruim uit boven de +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Niet online
dirkjesdirk schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:35:

Ik heb hem +2 gegeven.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 09:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind de reactie gezien de rest ook wel een +2 waard :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

http://tweakers.net/searc...rreacties&Query=Power1111

Kan iemand dit verklaren?
Hij post in elke post praktisch het zelfde en het lijkt op spam maar bij de ene post krijgt hij weer een +2 informatief en bij een andere weer een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
We zullen deze intern even bekijken, bedankt :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 13:59
nieuws: NXP en IBM noemen techniek voor kilometerheffing 'gebruiksklaar'
Ik zit te twijfelen hoe ik hier moet modereren. Het artikel gaat over de technische aspecten van het rekeningrijden, en het merendeel van de reactie gaat juist over het rekening rijden als fenomeen. Moeten al die (soms prima onderbouwde) reacties off-topic gemodereerd worden (zoals ik van plan was), of kan hier ruimhartiger gemodereerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 00:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wat mij betreft mod je alles behalve de simpele oneliners en dergelijke gewoon als ontopic. Daarbij kun je wel wat hogere eisen stellen dan je normaal gesproken met 100% ontopic reacties zou doen. Maar ik vind dat onderwerp niet voldoende offtopic om direct een punt af te trekken.

[ Voor 17% gewijzigd door Dirk op 13-10-2009 17:56 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 11:08
cc bcc in 'nieuws: Fujitsu introduceert snellere Sparc64 VII-processor'

Dit vind ik een onterechte +1. Volgens mij is een 0 geschikter.

@ Surehand: het gaat jammer genoeg inderdaad iets te veel over het rekeningrijden zelf en niet over het nieuwsartikel. Het is echter nog wel on topic imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Jorrit schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 22:21:
Het lijkt mij goede en relevante informatie, zeker een +2 waard, steekt ruim uit boven de +1.
Goed en relevant is +1 wat mij betreft. Boven de +1 moet het meer zijn dan de normale goede en relevante post. Ik heb er nog eens naar gekeken maar vind een +2 te veel van het goede. Het is een nette post, ontopic maar daarom niet automatisch meer dan een +1.
MistrX schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 09:40:
http://tweakers.net/searc...rreacties&Query=Power1111

Kan iemand dit verklaren?
Hij post in elke post praktisch het zelfde en het lijkt op spam maar bij de ene post krijgt hij weer een +2 informatief en bij een andere weer een 0.
Dat is gewoon karma hoeren. Ongevraagde mirrors plaatsen in de hoop op een goede beoordeling (veel van deze mensen richten zich vaak op de +1 behulpzaam uit het oude systeem). Lastig om te beoordelen inderdaad omdat je niet direct zien of de poster gewoon makkelijke puntjes zoekt of echt een bijdrage probeert te leveren.
Zelfde hier. De post staat nu op 0 trouwens.

[ Voor 56% gewijzigd door Bor op 13-10-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@Bor,
gaat om je reply op Jorrit .

Volgens mij leg je de lat voor een +2 wel erg hoog. Het is verder een nette reactie met bronvermelding,hij geeft dus extra relevante informatie. Zou niet weten waarom je voor zo'n post geen +2 zou geven.

[ Voor 11% gewijzigd door pcgek op 13-10-2009 21:40 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:36:
@Bor,
gaat om je reply op Jorrit .

Volgens mij leg je de lat voor een +2 wel erg hoog. Het is verder een nette reactie met bronvermelding,hij geeft dus extra relevante informatie. Zou niet weten waarom je voor zo'n post geen +2 zou geven.
Een +2 is zeker een goede beoordeling hoor. Ik vind hem persoonlijk tussen de 1 en 2 in zitten nu ik hem nog eens lees. Ik zal mijn score aanpassen naar het gemiddelde 1,5 wat dan weer 2 gaat worden :P

Maw, nu ik er nog eens naar kijk zie ik dat jullie gelijk hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

Hoe zit het met deze reactie siepeltjuh in 'nieuws: Apple-bestuurslid stapt op uit raad van bestuur bij Google'
Ik heb hem een 0 gegeven omdat de poster van deze reactie het artikel duidelijk niet goed gelezen heeft. Het is in zoverre dan wel on topic dat het over het artikel gaat, alleen als hij goed had gelezen, had hij deze reactie niet hoeven plaatsen, en is deze dus irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Bright010957 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:00:
Hoe zit het met deze reactie siepeltjuh in 'nieuws: Apple-bestuurslid stapt op uit raad van bestuur bij Google'
Ik heb hem een 0 gegeven omdat de poster van deze reactie het artikel duidelijk niet goed gelezen heeft. Het is in zoverre dan wel on topic dat het over het artikel gaat, alleen als hij goed had gelezen, had hij deze reactie niet hoeven plaatsen, en is deze dus irrelevant.
Je hebt helemaal gelijk. Begrijpend lezen is tegenwoordig voor steeds meer mensen best lastig en ook hier gaat er weer iemand de mist in. Is dus inderdaad irrelevant en dus 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

En deze reactie ?
et36s in 'nieuws: Qnap brengt nieuwe 2bay-nas uit'

Ik had er een +1 staan, maar zie opeens dat er niks meer bijzonders instaat? Reactie is door hem gewijzigd. Beetje jammer. Nu een -1 waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Orian in 'plan: Tweakers.net drie keer genomineerd als beste website' wel een intressant puntje bij al die "ik heb gestemd" brij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Maar zo'n bash is ook weer niet nodig. Goed, het is niet zwaar, maar vind het ook niet echt een dikke +2. Heb het zelf maar bij een +1 gehouden. Kan me echter een +2 wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
vavoem in 'nieuws: NXP en IBM noemen techniek voor kilometerheffing 'gebruiksklaar''

degene die het offtopic heeft gemodereerd mag absoluut worden nagekeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt een foutje, of wellicht doordat de poster ge-edit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Anoniem: 134818 in 'reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa' +2
dirkjesdirk in 'reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa' Ook
et36s in 'reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa' -1, blijkbaar heeft iemand al zijn reacties zitten editten..
REDFISH in 'reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa' Niet ontopic, geen +1
mux in 'reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa' Is ook geen +1
polord1 in 'reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa' Zou +2 zijn geweest maar dit is nog niet eens een dubbelpost, dit is een repost :P 8 uur eerder dezelfde quote al geplaatst

[ Voor 98% gewijzigd door Jorrit op 14-10-2009 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zou kunnen, maar je kunt ook kiezen om hem een punt minder geven dus als je de reactie zonder dat een 0 vind wordt het een -1 of bij +1 wordt het een 0. Niet echt een vaste regel.

Zelf vind ik die opmerking in zijn totaal niet echt een -1.

[ Voor 14% gewijzigd door Kixtart op 14-10-2009 10:35 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik hou het ook op een 0. Het is inderdaad wat op de man, maar dat is natuurlijk niet het enige wat in de reactie staat. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

Opzich heeft hij wel gelijk, dat is het punt ook beetje, maar jah. Maar er wel een 0 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Opzich ontopic dus ik dacht zelf aan +1 maar op de man is bij mij altijd punt aftrek dus 0.

En wat vinden jullie van de moderaties in de thread:
nieuws: Brian May hint naar Rock Band-game rond Queen

Er wordt naar mijn smaak wel gemodereerd met een zeker pessimisme. Veel 0en waar in diverse andere threads gewoon een +1 voor gegeven wordt. Zo lijkt het wat mij betreft dan.

[ Voor 71% gewijzigd door MistrX op 14-10-2009 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Volledig mee eens, de eerste twee hebben nog een flinke schop nodig om op hun plaats te komen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:01

botoo

💀 too old to die young

Anoniem: 177807 in 'nieuws: 'Nieuwe iPhones niet meer te jailbreaken'' +3 en +2 meningmodders stellen zich kandidaat voor nader onderzoek.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bekeken en afgehandeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Thx for the mail.
Deze scores zijn veel en veel te hoog voor de betreffende reacties
Kijk, als het bepalen van een reactiescore op een wiskundige manier bepaald kan worden, lijkt het modden me overboden. Zoniet, gaat het over een mening. Mijn mening.

Voor mij was de eerste reactie de énige zinvolle te lezen reactie. Al de rest is blablabla.*
De zin somt alles op wat er te zeggen valt. Mocht de user een betoog van 25 zinnen geschreven hebben, zou dat +2 gekregen hebben. Maar zoals al aangehaald (*), hoe meer woorden er te lezen zijn in een reactie (blablabla) hoe hoger gewaardeerd.

Prettige dag verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ah, dus een leraar Nederlands die jouw opstel controleert geeft ook gewoon zijn mening over jouw opstel, i.p.v. het te beoordelen op kwaliteit en dergelijke?

Maar het is me dan wel duidelijk, het modereren is op deze manier niet aan je besteed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor wat het waard is, de regels van d's en t's en dt's zijn ook duidelijk. Hoe je je woordvolgordes en woordkeuzes ook maakt (mening), basisregels van de taal zijn norm en ook moderaties hebben zo'n soort systeem. Uiteraard mag je je ervan onttrekken maar je waardering is dan hetzelfde verhaal.

Overigens, ik denk dat ik een behoorlijk positief gewaardeerde troll heb gevonden:
mux in 'nieuws: Samsung lanceert telefoon op zonne-energie'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Delerium schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:23:
Overigens, ik denk dat ik een behoorlijk positief gewaardeerde troll heb gevonden:
Ik vind het gewoon een plus 1.
Het concept van die 'zogenaamde' eco telefoon is gewoon dieptriest.

Het artikel lijkt net een soort reclame boodschap en of een zonnecel op een mobieltje echt wel ecovriendelijk is wordt niet eens betwijfeld. De redactie mag wel iets minder zonnig reclame maken en ook een kritische blik bij dit soort prodcuten leggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 80466 op 14-10-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Klinkt ernaar dat je alleen +1 wilt geven omdat je het eens bent.

Anders formuleren kan ook, dus vind het nu niet vreemd dat een punt lager gegeven wordt.
De redactie mag wel iets minder zonnig reclame maken en ook een kritische blik bij dit soort prodcuten leggen.
Daar hebben we hier in TMF niet zoveel aan. Je kunt het eventueel aankaarten in GR.

[ Voor 32% gewijzigd door Kixtart op 14-10-2009 17:13 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

Eens, 0 is prima, misschien een punt maar woordkeuze is niet geweldig en impliceert een doorgedrukte mening.

Inhoud +1
Woordkeus -1
== 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Delerium schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:23:

Een 0 is idd ruim voldoende hiervoor ja.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Waarom is deze offtopic of irrelevant

Anoniem: 69767 in 'nieuws: WikiReader geeft gebruiker mobiel toegang tot Wikipedia-content'

Dan kan ik er voor de volgende keer namelijk ook wat van leren.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 14-10-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Omdat sommige mensen niet weten hoe te modden. Is inmiddels een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Anoniem: 80466 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 16:52:
Waarom dan? 't zal best dieptriest zijn maar dat blijkt niet uit de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Zo'n Eco telefoon is gewoon inspelen op de onderbuikgevoelens die er bij bepaalde mensen heersen. Dat kan je diep triest vinden maar ook toejuichen als zijnde een manier om een steentje bij te dragen aan het verlagen van de energieconsumptie.Afhankelijk van je eigen standpunt ben je het daar dan wel of niet mee eens.
Dat neemt echte niet weg dat de reactie gewoon juist door dit als feit weg te zetten gewoon een troll is en eigenlijk gewoon het afvalputje in hoort te gaan. Dat er zelfs 2x +2 is gegeven is dan ook volledig mismodden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:40

TheBorg

Resistance is futile.

Anoniem: 77640 in 'nieuws: Sandisk brengt geheugenkaarten met 64Gb 4bit-per-cel nandflash uit'

c0d1f1ed geeft een technische verklaring waarom X4 geheugen niet sneller slijt dan ander MLC geheugen en krijg daarvoor 8x een off-topic waardering, en dat bij een nieuwsbericht dat special over X4 geheugen gaat...

Het moderatie systeem werkt echt voor geen meter. De mensen die serieus willen modden worden afgestraft en hun "pro" status wordt afgenomen. De papegaaien krijgen lekker veel punten. O wacht, daar had ik al een keer topic over geopend. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Is nog maar weinig gemod bij dat artikel, om dan direkt te roepen dat het systeem niet deugd? En wat maakt de rest van de moderaties nou uit, zolang de reactie effectief maar op de juiste score staat. :)

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 14-10-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Je weet ook dat het systeem alweer heel anders is? De laatste tijd zijn er haast geen mensen opgepikt door de modbot terwijl er wel een aantal papegaaien en erge mismodders eruit zijn gevist ;)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

TheBorg schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 20:31:
Anoniem: 77640 in 'nieuws: Sandisk brengt geheugenkaarten met 64Gb 4bit-per-cel nandflash uit'

c0d1f1ed geeft een technische verklaring waarom X4 geheugen niet sneller slijt dan ander MLC geheugen en krijg daarvoor 8x een off-topic waardering, en dat bij een nieuwsbericht dat special over X4 geheugen gaat...

Het moderatie systeem werkt echt voor geen meter. De mensen die serieus willen modden worden afgestraft en hun "pro" status wordt afgenomen. De papegaaien krijgen lekker veel punten. O wacht, daar had ik al een keer topic over geopend. :/
Mensen die serieus willen modden hebben sinds de laatste veranderingen alleen maar meer kansen gekregen om dit te doen. Dit moet uiteraard dan wel gebeuren volgens de modFAQ anders wordt je status inderdaad ontnomen.
Daarbij zijn de Promods uitgekozen op hun kunde in het modden en deze zullen hun status niet zo snel verliezen. Hooguit zullen er mensen die een 6x weging hebben deze status kunnen verliezen. Dat betekent echter niet dat zij Promods waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Dirk schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 13:12:
[...]

Volledig mee eens, de eerste twee hebben nog een flinke schop nodig om op hun plaats te komen.
2e is inmiddels gelukt om die naar +2 te zetten de 1e nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Delerium schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:14:
[...]

Waarom dan? 't zal best dieptriest zijn maar dat blijkt niet uit de reactie
Waarom zou een zonnecel op een mobieltje wel ecovriendelijk zijn ?
Dat blijkt niet uit het artikel

Of probeer je nu hogere normen aan de reageerders op te leggen dan aan de redactie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistrX
  • Niet online

MistrX

Kwam zag en overwon

BadRespawn in 'nieuws: Samsung lanceert telefoon op zonne-energie -update'

Deze heb ik -1 gegeven omdat hij op de man speelt. Er zit zelfs een +1 tussen. Verder staat de post nu nog op 0 maar naar mijn idee klopt dat niet.

.oisyn in 'nieuws: Samsung lanceert telefoon op zonne-energie -update'
Dan heb je deze nog als reactie op het vorige bericht. Deze staat op -1 maar daar begrijp ik ook geen fluit van, het is hoogstens offtopic dus naar mijn idee 0. Beetje omgekeerde wereld zo lijkt het.

Edit: Laatste is nu 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Anoniem: 80466 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:02:
[...]

Waarom zou een zonnecel op een mobieltje wel ecovriendelijk zijn ?
Dat blijkt niet uit het artikel

Of probeer je nu hogere normen aan de reageerders op te leggen dan aan de redactie ?
Nee, aan reacties. Een loze posting vergoelijken door zo'n tegenvraag maakt de oorspronkelijke reactie niet waardevoller. Op zichzelf beoordeeld is en blijft 'ie leeg en dus zinloos.

Of kan jij daar wel waarde aan ontlenen? Want daar is het modsysteem voor gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 10:33
Ik wil toch even wijzen op een sterk staaltje van papegaaimodden in nieuws: 'E-reader Barnes & Noble combineert e-ink- met kleurendisplay'

Om onduidelijke redenen wordt mijn reactie op de openingspost op 0 gemodereerd terwijl de volgende reacties in het draadje allemaal op 1 terechtkomen. Dat kan niet anders komen dan door mijn eerste zin. Blijkbaar heeft niemand mijn tweede zin gelezen want die is wel degelijk on-topic. Waarom bijv. de reactie van watercoolertje wel massaal ontopic wordt gemodereerd, ik begrijp het niet want hij bevestigt notabene mijn veronderstelling.

Nu vind ik het geen probleem om op 0 te komen, maar ik verbaas me over het gemak waarmee iedereen maar klakkeloos de huidige score overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 15:31
Kalief in 'meuk: Foxit Reader 3.1.2 build 1013'

Is een installatieprobleem in een meukpost offtopic of irrelevant?

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

torp schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:31:
Ik wil toch even wijzen op een sterk staaltje van papegaaimodden in nieuws: 'E-reader Barnes & Noble combineert e-ink- met kleurendisplay'

Om onduidelijke redenen wordt mijn reactie op de openingspost op 0 gemodereerd terwijl de volgende reacties in het draadje allemaal op 1 terechtkomen. Dat kan niet anders komen dan door mijn eerste zin. Blijkbaar heeft niemand mijn tweede zin gelezen want die is wel degelijk on-topic. Waarom bijv. de reactie van watercoolertje wel massaal ontopic wordt gemodereerd, ik begrijp het niet want hij bevestigt notabene mijn veronderstelling.

Nu vind ik het geen probleem om op 0 te komen, maar ik verbaas me over het gemak waarmee iedereen maar klakkeloos de huidige score overneemt.
Het was makkelijker geweest als je een link naar jou reactie zelf had gepost ipv naar het artikel, maar hij was niet zo moeilijk te vinden. Ik vind jou reactie gewoon ontopic, maar inmiddels staat hij daar ook op hoor. Gewoon +1
Kalief schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:54:
Kalief in 'meuk: Foxit Reader 3.1.2 build 1013'

Is een installatieprobleem in een meukpost offtopic of irrelevant?
Ik zie niet echt een probleem omschrijving? Eigenlijk geen informatie gewoon een losse mededeling. Dus denk inderdaad gewoon irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 15:31

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Wie is "De moderator"? Zo te zien iig dan 1 ;). Ik snap alleen even niet wat het met socialisten te maken heeft, maar verder is hij wel deugdelijk. Imho is het net een 0, maar zit dicht bij de 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die eerste zin is een beetje misser, maar met de rest is toch niet zoveel mis? Ik kan mij een +1 ook wel voorstellen, ik merk ook dat mensen geen bal om privacy en overheid geven.

Als je de overheid zoveel competentie en dus controle (toe)geeft, waarom weet de overheid nu pas dat er bij DSB iets mis is (bijvoorbeeld)? Zo competent zijn ze ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Waar leid je dat uit af? Dit is gewoon een keurige +1, daar kan ik niet uit afleiden of iemand een socialist is of een rechts-extremist of <insert andere groep>. Evenmin zie ik rare moderaties, hoewel een 0 imho wel wat laag is.

Hoe doe jij dat, dat jij dat kennelijk wel kan?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
wildhagen schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:17:
[...]

Waar leid je dat uit af? Dit is gewoon een keurige +1, daar kan ik niet uit afleiden of iemand een socialist is of een rechts-extremist of <insert andere groep>. Evenmin zie ik rare moderaties, hoewel een 0 imho wel wat laag is.

Hoe doe jij dat, dat jij dat kennelijk wel kan?
Al met al staat er niet zoveel bijzonders vind ik, hij geeft zijn mening en het onderste verhaaltje raakt kant nog wal. 0 wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jorrit schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:21:
[...]

Al met al staat er niet zoveel bijzonders vind ik, hij geeft zijn mening en het onderste verhaaltje raakt kant nog wal. 0 wat mij betreft.
Een 0 kan idd ook prima, hoewel ik er meer een +1 in zie. Beide zijn geen moderaties waar ik iemands politieke kleur uit kan opmaken, dat zou anders zijn als er -1's of +2's/+3's zouden komen, want die zijn wel fout.

Kalief heeft kennelijk een methode gevonden om uit een moderatie iemands politieke kleur op te maken, en ik vraag me af hoe hij die methode ontwikkeld heeft.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

MistrX schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:20:

.oisyn in 'nieuws: Samsung lanceert telefoon op zonne-energie -update'
Dan heb je deze nog als reactie op het vorige bericht. Deze staat op -1 maar daar begrijp ik ook geen fluit van, het is hoogstens offtopic dus naar mijn idee 0. Beetje omgekeerde wereld zo lijkt het.
Hij begint zijn post volgens mij toch wel met op de man spelen, iets van: Oh god,daar heb je hem ook weer. Zo lees ik het iig. Daar komt nog een vergelijking achteraan met hitler die hem verder ook geen goed doet,
dus zo ver weg is de -1 nu ook weer niet. Maargoed, de rest meegenomen maakt dan nog een 0.

edit:
Wat in deze post maakt dat hij afgeschoten moet worden? Lijkt me gewoon onschuldig, en kan toch ook best op 0. Fjerpje in 'nieuws: ATI Radeon HD 5870 X2 gaat HD 5970 heten'

edit2:
Zijn niet alleen de hoofdletters die me storen, maar in de reactie op zich zie ik ook al niets. Volgens mij heeft de poster hetgene waarop hij reageert niet eens goed gelezen :? Nutteloze reactie zo, een 0 van mij.
watercoolertje in 'nieuws: ATI Radeon HD 5870 X2 gaat HD 5970 heten'

edit3:
Is een +2 voor deze post niet wat overdreven? kennelijk hebben de meesten hem niet goed gelezen
F1k in 'nieuws: Grote torrentsites helpen bij verspreiding indiefilms'

Dit geeft volgens mij voldoende reden tot iig een lagere waardering.
Zolang de copyright-mafia niets doen om de hashes van de werken die zij je op willen dringen te kopen op ouderwetse media te copyrighten mag je deze vrij verspreiden.
Wat vinden jullie hem waard?

[ Voor 44% gewijzigd door pcgek op 15-10-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

Ik wist dat mensen soms moeite hadden met lezen, maar dit slaat echt alles.
nieuws: Asus roept accu's die mogelijk oververhit kunnen worden terug
Artikel gaat over een actie die Asus regelt en de ene na de andere plaatst een reactie over zijn of haar problemen met hun Acer laptop.

Tijd dat mensen leren lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Bright010957 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:01:
Ik wist dat mensen soms moeite hadden met lezen, maar dit slaat echt alles.
nieuws: Asus roept accu's die mogelijk oververhit kunnen worden terug
Artikel gaat over een actie die Asus regelt en de ene na de andere plaatst een reactie over zijn of haar problemen met hun Acer laptop.

Tijd dat mensen leren lezen.
Staat netjes op 0 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

Jorrit schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 21:18:
[...]

Staat netjes op 0 volgens mij.
Klopt, dacht achteraf dat het misschien hier niet echt thuis hoort, al moet ik zeggen dat veel reacties maar door één of twee gemodereerd waren.
Ergerde me gewoon aan het feit dat veel niet lezen, maar de moderatie klopt tot nog toe aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
mancide in 'nieuws: Amendement op Zweedse afluisterwet krijgt krappe meerderheid'
Mij ontgaat de relatie met het nieuwsbericht volledig... lijkt me meer een 0 irrelevant

Lord Daemon in 'nieuws: Amendement op Zweedse afluisterwet krijgt krappe meerderheid'
krijgt van mij een 0 vanwege zijn openingszin

Ahrnuld in 'nieuws: Amendement op Zweedse afluisterwet krijgt krappe meerderheid'
gewoon irrelevant...

Aaargh! in 'nieuws: Amendement op Zweedse afluisterwet krijgt krappe meerderheid'
kantje bord maar 0 lijkt me gewoon genoeg

[ Voor 59% gewijzigd door SRich op 16-10-2009 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat nog een citaat van een ander is... wat LD vervolgens weerlegt.

Als je aanstoot aan die eerste zin hebt, dan downmod je de verkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn in 'nieuws: Gimps-project vindt Mersenne-priemgetal van 12 miljoen cijfers'
Vanwaar de 0-offtopics? Het lijkt mij zeer relevant in een artikel over priemgetallen en in een thread die over factoriseren gaat. Zeker als het meerendeel de reactie die erboven staat wel als +1 bestempelt.

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 16-10-2009 18:24 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyOnrust

JordyOnrust

Leef om te leven.

.oisyn schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 18:21:
.oisyn in 'nieuws: Gimps-project vindt Mersenne-priemgetal van 12 miljoen cijfers'
Vanwaar de 0-offtopics? Het lijkt mij zeer relevant in een artikel over priemgetallen en in een thread die over factoriseren gaat. Zeker als het meerendeel de reactie die erboven staat wel als +1 bestempelt.
Staat inmiddels op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wil iemand hier eens naar kijken:
Robtimus in 'meuk: AVG Anti-Virus Free Edition 9.0.686'

Wat mij betreft gewoon een +1. De post is ge-edit dus mogelijk zijn de andere beoordelingen van voor de edit.

Deze op de man speling is echter weer geen +1 waard imho: (maar krijgt toch 18x +1 ?!)
Anoniem: 196662 in 'nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan'

Deze mag van mij ook wel naar 0:
Audione0 in 'nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan'

[ Voor 44% gewijzigd door Bor op 17-10-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Iemand noemt als voorbeeld ebay om aan te geven dat geheugenkaartjes erg goedkoop zijn,
daar volgen dan een paar reacties op die wat mij betreft wel op 0 kunnen wegens irrelevant.
robin1979 in 'nieuws: Samsung brengt eerste geheugenkaarten onder eigen naam uit'
Dark_man in 'nieuws: Samsung brengt eerste geheugenkaarten onder eigen naam uit'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Bor de Wollef schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 10:50:
Wil iemand hier eens naar kijken:
Robtimus in 'meuk: AVG Anti-Virus Free Edition 9.0.686'

Wat mij betreft gewoon een +1. De post is ge-edit dus mogelijk zijn de andere beoordelingen van voor de edit.

Deze op de man speling is echter weer geen +1 waard imho: (maar krijgt toch 18x +1 ?!)
Anoniem: 196662 in 'nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan'

Deze mag van mij ook wel naar 0:
Audione0 in 'nieuws: Winkels bieden ten onrechte Windows 7 E te koop aan'
Deze reacties staan inmiddels al weer goed :)
pcgek schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:59:
Iemand noemt als voorbeeld ebay om aan te geven dat geheugenkaartjes erg goedkoop zijn,
daar volgen dan een paar reacties op die wat mij betreft wel op 0 kunnen wegens irrelevant.
robin1979 in 'nieuws: Samsung brengt eerste geheugenkaarten onder eigen naam uit'
Dark_man in 'nieuws: Samsung brengt eerste geheugenkaarten onder eigen naam uit'
Die reacties zijn net zo min relevant als hun parent dat is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zie een heleboel oneliners als "VET" die nu zelfs nog te hoog staan. Ontopic replies staan over het algemeen op 0 of +1 nu maar zijn erg schaars.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 17-10-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
+1 voor die is misschien wel wat teveel, maar verder kan een aanmoediging / oneliner daar best op +1 komen te staan. Het is geen nieuwsbericht, maar een wat lossere redactieblog.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het is welliswaar een redactieblog maar oneliners die echt helemaal niets toevoegen zijn imho nog steeds geen +1 waard. De redactieblogs zijn immers gewoon onderdeel van de frontpage.

Een reactie als "VET" krijgt van mij echt max een 0 gezien dergelijke posts voor echt totaal niemand interessant of zelfs leuk om te lezen zijn.

Ik mod losser bij redactieblog maar totaal offtopic blijft ongewenst wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-06 08:00
De "dat wil ik ook" reacties bij "Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark" zouden wat mij betreft op 0 mogen, net als de "waarom geen WR?" vragen.

Djmaddox in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark'
Ortixx in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark'
Djmaddox in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark'
DJ-Visto in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark' (nee bij mij streamde hij ook niet helemaal lekker, maar dat is volstrekt offtopic hier)
Zenix in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark'

En van deze snap ik niet helemaal dat hij op 0 staat, mag zeker op 1, hij is immers niet offtopic.
Anoniem: 116213 in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark'

edit: nog twee 0tjes:
Ventieldopje in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark'
Anoniem: 55347 in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark'

In contrast met al die post's hierboven is deze wel eens stuk beter:
Audione0 in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark' +2?
Darkasantion in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark' ook +2?

(edit 2, link +2 post gefixt)

[ Voor 24% gewijzigd door Dorus op 18-10-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dorus, je bent hier echt te zuinig. Felicitaties en dergelijke bij zo'n nieuwsbericht mogen best op +1. Op een na (Anoniem: 55347 in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark') heb ik alles wat jij 0 noemt een +1 gegeven, terwijl Anoniem: 116213 in 'nieuws: Tweakers.net pakt derde plek in 3DMark Vantage-benchmark' van mij naar +2 mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mag ik vragen waarom je ROn.IT een +2 geeft? Ik zie er een nette +1 in namelijk. Ik zie dat er zelfs 6x +3 is gegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Ik vind zo'n inside informatie (gedeeltelijk) wel interessanter dan een +1.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 15:16:
Mag ik vragen waarom je ROn.IT een +2 geeft? Ik zie er een nette +1 in namelijk. Ik zie dat er zelfs 6x +3 is gegeven :?
Dat is wel erg gierig zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Misschien kun je uitleggen wat je bedoelt ? Voor mij voldoet de post aan een nette +1. De post is interessant en ontopic maar biedt wat mij betreft onvoldoende nieuwe informatie om als +2 informatief te eindigen. Een +2 kan ik begrijpen maar vind ik zelf net iets te hoog. +3 daarintegen is gewoon duidelijk te hoog voor deze post.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.