All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ook deze reactie lijkt me eerder een -1 dan een +3 waard.... dit is echt een overduidelijke troll.
En deze reactie is ook een absoluut overduidelijke -1, en geen +1. Gewoon een hoop geflame ("breinloos", "uilskuiken"), en 0,0 fatsoenlijke inhoud.
Sowieso kan de hele newspost wel in de gaten gehouden worden want er zal ongetwijfeld weer veel gemismod gaan worden...
[ Voor 25% gewijzigd door wildhagen op 08-10-2009 18:56 ]
Virussen? Scan ze hier!
Hoe stevig stond die daarnet op +1? Momenteel zie ik maar 1x +1.wildhagen schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 18:25:
En deze reactie is ook een absoluut overduidelijke -1, en geen +1. Gewoon een hoop geflame ("breinloos", "uilskuiken"), en 0,0 fatsoenlijke inhoud.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
De eerste is wat overbodig,maar is toch niet zoveel mis mee dat ie op -1 zou moeten, krijgt van mij een 0.
Voor de rest ben ik het met je eens.
[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 08-10-2009 19:07 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik zie daar echt geen +2 in hoor. Het is niet meer dan een mening / persoonlijke verwachting. Ik mis een echt inzicht. Hierbij heeft hij het op een punt ook nog gewoon niet juist. Ten tijde van de 386 was Windows 1.0 ook verkrijgbaarDelerium schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:41:
Wil ik zelfs een +2 voor geven, voegt wel degelijk iets toe aan de discussie, namelijk een dikke 'waarom?'-vraag
[ Voor 14% gewijzigd door Bor op 08-10-2009 20:16 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Is dit geen spam?
Benjamin- in 'nieuws: Pirate Bay-beheerder doet aangifte tegen Brein en Tim Kuik'
[ Voor 31% gewijzigd door Arne op 09-10-2009 00:30 ]
When you only live once, try not to die?
Nah vind ik niet. Ja hij noemt de naam van een torrentsite, maar daar heeft hij ook een geldige reden voor
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Virussen? Scan ze hier!
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
En deze reactie is absoluut geen +1 waard, maar een regelrechte -1. Modgezeik hoort niet op de FP, maar in dit topic.
Idem voor deze reactie, die ook absoluut geen +1 waard is, maar gewoon een -1.
[ Voor 49% gewijzigd door wildhagen op 09-10-2009 11:55 ]
Virussen? Scan ze hier!
Allemaal eens, en staan nu allemaal op -1.wildhagen schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:52:
Is deze reactie niet gewoon een verkapte 'wat is de nieuwswaarde'-reactie, en dus een -1 ipv de 0 die het het nu krijgt?
En deze reactie is absoluut geen +1 waard, maar een regelrechte -1. Modgezeik hoort niet op de FP, maar in dit topic.
Idem voor deze reactie, die ook absoluut geen +1 waard is, maar gewoon een -1.
Deze reactie staat door twee personen op +3 gemod, terwijl deze m.i. hoogstens een +1 verdient.
Deze wordt door iemand als must-read aangegeven. Is dit een -1 waard, of kan deze met een +0 toe? (met de reactie op het moderatiesysteem wordt het vanzelf een -1)
Wie hier een +3 heeft gegeven mag overigens wat mij betreft worden nagekeken.
Mee eens.Surehand schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:33:
De reactie van Brein maakt blijkbaar een hoop los, gezien de reacties en de moderaties:
Deze reactie staat door twee personen op +3 gemod, terwijl deze m.i. hoogstens een +1 verdient.
Zonder die edit zou een 0 nog kunnen, hoewel ik hem wel een tikje trollerig vind. Met die edit erbij is het imho gewoon een -1. Die +3 is idd grof modmisbruik!Deze wordt door iemand als must-read aangegeven. Is dit een -1 waard, of kan deze met een +0 toe? (met de reactie op het moderatiesysteem wordt het vanzelf een -1)
Idd, duidelijke -1.Wie hier een +3 heeft gegeven mag overigens wat mij betreft worden nagekeken.
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Is deze wel +2 waard? Het ziet er naar uit dat het een informatieve post is maar het is zonder onderbouwing een beetje gerelateerd aan het artikel. Als het zo is lijkt het mij ook zo dat elke copy-paste uit Wikipedia een +2 verdiend (iets met monniken, gelijkheid en kappen).
Rail Away!
Toen jij dit postte waren er 2 punten voor +2, vrij prematuur in principe om het hier onder de aandacht te brengen. Ik ken je gelijke monniken/kappen achtergrond niet en ben daar ook niet in geinteresseerd, maar ik heb er extra +2 punten bijgegeven. De reden: ik ken weinig van Halo en dankzij die post weet ik een beetje in wat voor een ordegrootte ik moet denken. Ik vind het dus een interessante toevoeging die meer context aan de nieuwspost geeft en dus +2.MistrX schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:23:
johnkessels87 in 'nieuws: Microsoft heeft toekomst Halo voor komende zes jaar uitgestippeld'
Is deze wel +2 waard? Het ziet er naar uit dat het een informatieve post is maar het is zonder onderbouwing een beetje gerelateerd aan het artikel. Als het zo is lijkt het mij ook zo dat elke copy-paste uit Wikipedia een +2 verdiend (iets met monniken, gelijkheid en kappen).
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Het is toch een informatieve post? Dacht dat door het nieuwe modsysteem er wat vrijer gemodereerd kon worden. Ene moment lees ik op het forum dat +3 nauwelijks wordt geven, maar aan de andere kant lees ik dat post die dan weliswaar van internet komen maar wel duidelijke informatie verschaffen dan weer geen +2 mogen krijgen als informatief bericht.MistrX schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:23:
johnkessels87 in 'nieuws: Microsoft heeft toekomst Halo voor komende zes jaar uitgestippeld'
Dit is toch een post waar duidelijk wat informatie wordt verschaft over het topic. Het relevant en informatief, dus ik zeg +2
Als je sterft voordat je sterft, sterf je niet wanneer je sterft. Rom 6:5
Inderdaad.Surehand schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:33:
De reactie van Brein maakt blijkbaar een hoop los, gezien de reacties en de moderaties:
Ik geef hem een 0. Waarom er 39 mensen hem een -1 gegeven hebben ontgaat me volledig. -1 is voor trolls en dat is dit niet. In zijn plaats kan ik zijn verwondering over de moderatie (de edit) begrijpen trouwens.Deze wordt door iemand als must-read aangegeven. Is dit een -1 waard, of kan deze met een +0 toe? (met de reactie op het moderatiesysteem wordt het vanzelf een -1)
Zie KixtartWie hier een +3 heeft gegeven mag overigens wat mij betreft worden nagekeken.
[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 09-10-2009 15:46 ]
Virussen? Scan ze hier!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Virussen? Scan ze hier!
Ik zal het eens in de gaten houden. Als ik nog wat berichtjes tegen kom, zal ik ze hier wel even posten.
Virussen? Scan ze hier!
Net even geprobeerd om daar te modden, maar ik kan het niet echt opbrengen om reacties die een bericht niet goed lezen als 'on topic' te modden, discussies over de partijdigheid van T.net als 'on topic' te zien, alle aannames over leugens van Brein als 'on topic' te zien of het martelaarschap (en de 'waarheid') van TPB als 'on topic te zien'.
Als ik dat soort threads naar eer en geweten zou modden, dan geef ik meer 0 en -1 weg, dan dat ik constructieve posts zie. Ben ik nou de enige??
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
0 offtopic lijkt me daar wel op zijn plaats ipv een -1
Verwijderd in 'nieuws: Buma schrapt tarief voor embedden muziek'
deze twijfel ik maar ik neig naar een 0
airliner in 'nieuws: Buma schrapt tarief voor embedden muziek'
gewoon dubbel post dus 0 lijkt me beter aangezien het 4 min eerder al geplaatst was.
Zapato in 'nieuws: Buma schrapt tarief voor embedden muziek'
lijkt mij niks anders dan offtopic reactie
De laatste twee ben ik met je eens, beiden een 0.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd in 'nieuws: Mitsubishi toont oled-scherm van 155 inch'
edit:
Tja, een post van bijna een uur later belonen met een +2 voor ongeveer dezelfde berekening vind ik te veel van het goede,die hoort gewoon op +1 thuis. Op dit moment allemaal +2s, heeeeel merkwaardig .
Robbaman in 'nieuws: Mitsubishi toont oled-scherm van 155 inch'
[ Voor 44% gewijzigd door pcgek op 09-10-2009 19:46 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Mee eens. Gewoon +1pcgek schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:13:
Kleine correctie in de berekening van 'djexplo' , verdiend het dus om een +1 te ontvangen.
de +2 en 3 zijn gewoon overdreven. Het is een goede post maar er een plus 2 aan te hangen
G-bird in 'nieuws: SP en PvdA bepleiten wettelijke meldplicht hacks voor bedrijven'
Twijfel geval tussen 1 en 0, lijkt mij meer voor de 0 te kiezen aangezien hij dingen vraagtzijn nog eens retorisch ook) die in de reacties en nieuwsbericht worden beantwoordt, irrelevant dus.
nieuws: SP en PvdA bepleiten wettelijke meldplicht hacks voor bedrijven
Deze leest uberhaupt de titel niet, daarom een -1
[ Voor 6% gewijzigd door SRich op 09-10-2009 19:35 ]
waarom een 2 ? een +1 lijkt mij meer dan genoeg
Mischien omdat ie het meer onderbouwdpcgek schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:13:
Kleine correctie in de berekening van 'djexplo' , verdiend het dus om een +1 te ontvangen.
edit:
Tja, een post van bijna een uur later belonen met een +2 voor ongeveer dezelfde berekening, vind ik te veel van het goede. Die hoort gewoon op +1 thuis. Op dit allemaal +2s, heeeeel merkwaardig .![]()
Robbaman in 'nieuws: Mitsubishi toont oled-scherm van 155 inch'
Eens met je,
Als het om een 'firstpost' zou gaan, ging ik daar in mee. Nu zie ik hem gewoon als nutteloos, en dan kan een 0 ook wel.SRich schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:31:
nieuws: SP en PvdA bepleiten wettelijke meldplicht hacks voor bedrijven
Deze leest uberhaupt de titel niet, daarom een -1
Iemand heeft hem de berekening al in de schoot geworpen, en hij twijfelt ook nog eens aan zichzelf. Is voor mij de lol er al vanaf om zoiets met een +2 te belonen.Bright010957 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 19:26:
[...]
Mischien omdat ie het meer onderbouwd
Mee eens. Gewoon +1
En als je die post van 'Zero', (die er pal onderstaat) ook nog eens meeneemt, dan komt ie ook nog wel goed weg met een +1
[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 09-10-2009 20:31 ]
Rail Away!
Verwijderd in 'reviews: Operation Flashpoint: Dragon Rising'
Dani86 in 'reviews: Operation Flashpoint: Dragon Rising'
Niet intressant, eindeloos gezeur over politieke blabla, wmb allemaal -1.
Verwijderd in 'reviews: Operation Flashpoint: Dragon Rising' vanaf hier is het alleen maar welles-nietus verhaal tussen 2 dezelfde mensen, wat mij betreft kunnen ze dat beter per PM doen ipv de FP de vervuilen.
piotrv in 'reviews: Operation Flashpoint: Dragon Rising' Bullshitpost, wat mij betreft te onzinnig voor de 0
[ Voor 35% gewijzigd door Jorrit op 10-10-2009 05:14 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 10-10-2009 09:12 ]
Virussen? Scan ze hier!
Gewoon een -1 inderdaad. Daar staat de post nu ook stevig opwildhagen schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:12:
Volgens mij is er bij deze reactie een hele volière papegaaien bezig, want spelfouten horen toch echt in GR, niet op de FP, waar ze een -1 waard zijn en dus geen papegaai-0.
Een opsomming van alle verschillende delen is niet zodanig dat hier een +2 voor kan worden gegeven. Het is informatief genoeg om de +1 net te halen maar dat is wel het uiterste!Bright010957 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 15:39:
[...]
Het is toch een informatieve post? Dacht dat door het nieuwe modsysteem er wat vrijer gemodereerd kon worden. Ene moment lees ik op het forum dat +3 nauwelijks wordt geven, maar aan de andere kant lees ik dat post die dan weliswaar van internet komen maar wel duidelijke informatie verschaffen dan weer geen +2 mogen krijgen als informatief bericht.
Dit is toch een post waar duidelijk wat informatie wordt verschaft over het topic. Het relevant en informatief, dus ik zeg +2
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Jorrit schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 05:03:
Dani86 in 'reviews: Operation Flashpoint: Dragon Rising'
Niet intressant, eindeloos gezeur over politieke blabla, wmb allemaal -1.
Verwijderd in 'reviews: Operation Flashpoint: Dragon Rising' vanaf hier is het alleen maar welles-nietus verhaal tussen 2 dezelfde mensen, wat mij betreft kunnen ze dat beter per PM doen ipv de FP de vervuilen.
piotrv in 'reviews: Operation Flashpoint: Dragon Rising' Bullshitpost, wat mij betreft te onzinnig voor de 0

RazorBlade72nd in 'reviews: Operation Flashpoint: Dragon Rising'
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
De enige reden die ik voor een -1 kan verzinnen is de volgende regel:RazorBlade72nd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:44:
Mag ik vragen waarom deze post is gewaardeerd met 6 keer -1? Ik heb gekeken in de waarderingsnormen wanneer een post -1 moet krijgen en ik kan werkelijk niet zien waarom mijn post hieraan zou voldoen.
Toch jammer dat deze discussie systematisch als off-topic wordt gemodereerd
Kan iemand mij uitleggen aan de hand van deze regels waarom mijn post een -1 krijgt?Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn. In reacties op .plans (aankondigingen en mededelingen van de Tweakers.net-crew) mag soepeler gemodereerd worden dan in nieuwsartikelen en reviews. In artikelen met een zakelijke inhoud, gericht op een professionele doelgroep, of artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.
Het is absoluut niet de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die in strijd is met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een -1, enkel vanwege het meningsverschil. Een kritische noot is niet automatisch een troll of flamebait. De kwaliteit van de argumentatie is bepalend voor de waardering van een reactie.
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Al is dit niet niet een reactie met 'enkel geklaag' dus -1 is niet nodig.Klachten over moderaties
Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin enkel geklaagd worden over de moderatie van een reactie dienen met een -1 beoordeeld te worden.
☻/
/▌
/ \
Sommige mensen lezen echter niet verder dan de eerste regel van een reply. Het beste is om in het vervolg nooit over de moderaties zelf te praten op de Frontpage.Klachten over moderaties
Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin enkel geklaagd worden over de moderatie van een reactie dienen met een -1 beoordeeld te worden.
[ Voor 3% gewijzigd door RayNbow op 10-10-2009 13:26 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Kixtart op 10-10-2009 13:33 ]
☻/
/▌
/ \
EDIT: Nog bedankt voor jullie aandacht, uitleg en moeite om het recht te zetten.
[ Voor 28% gewijzigd door RazorBlade72nd op 10-10-2009 13:34 ]
Terecht dat je kwam klagen dus
Beiden lijken me namelijk gewoon reguliere +1's, want gewoon offtopic en geen troll/flame etc. Ik ventileer gewoon mijn mening. Als iemand het daar niet mee eens is dat zijn/haar goed recht, maar dat dient niet via moderatie worden afgehandeld, maar via een reply.
De +3 voor deze reactie, reeds eerder gemeld, is ook gevalletje meningmodden... zelfde misbruiker?
Anyway, reactie vanRazorBlade is idd +1 waard. Laat wel volgende keer het moderatie-gezeur achterwege aub.
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 10-10-2009 13:41 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ja, foutje van mij, aangezien het onder een hele hoop geflame over en weer zat heb ik eerlijk gezegd aangenomen dat het van hetzelfde laken een pak was na de eerste regel.RazorBlade72nd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:29:
Okay, ik snap hem. Hoewel ik nog steeds niet vind dat mijn reactie tot het afvalputje van tweakers behoort.
EDIT: Nog bedankt voor jullie aandacht, uitleg en moeite om het recht te zetten.
Assumption is the mother of all fuckups...
Terechte vraag, ik heb aan de discussie enkele +2's kunnen bijdragen omdat het best een goede vingeroefening is.Maar wel jammer dat er halve trollen zich tussendoor mengden zodat een 0 ook toepasbaar is.RazorBlade72nd schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:44:
Mag ik vragen waarom deze post is gewaardeerd met 6 keer -1? Ik heb gekeken in de waarderingsnormen wanneer een post -1 moet krijgen en ik kan werkelijk niet zien waarom mijn post hieraan zou voldoen.
Jouw post daar is IMO een +2.
* Delerium is niet echt zuinig en geeft graag aan mensen die wat langere posten schrijven zodat er wat meer punten aangestipt kunnen worden.
Ik heb er ook +2 aan gegeven. Goede post.Delerium schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:42:
[...]
Terechte vraag, ik heb aan de discussie enkele +2's kunnen bijdragen omdat het best een goede vingeroefening is.Maar wel jammer dat er halve trollen zich tussendoor mengden zodat een 0 ook toepasbaar is.
Jouw post daar is IMO een +2.
* Delerium is niet echt zuinig en geeft graag aan mensen die wat langere posten schrijven zodat er wat meer punten aangestipt kunnen worden.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
pcgek schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 20:15:
[...]
Als het om een 'firstpost' zou gaan, ging ik daar in mee. Nu zie ik hem gewoon als nutteloos, en dan kan een 0 ook wel.
[...]
Ik kan niks anders dan een -1 er in zien vanwege de tekst die ik vetgedrukt heb neergezet....Het niveau -1 is het afvalputje voor reacties waarvan je liever had gezien dat zij niet geplaatst waren. In deze categorie vallen de flamebaits, trolls, doelloze first posts, zware off-topic berichten zonder enige toegevoegde waarde, misplaatste grappen, onnodig kwetsende reacties en allerlei andere reacties die een onvriendelijk karakter hebben of op andere wijze zijn bedoeld om irritatie of overlast te veroorzaken.
Dit is waarschijnlijk omdat je iemand gewoon paar keer een negatieve score heb gegeven en je zo probeert terug te pakken. Degene die de -1's gaf mag zo en zo ff onder de loep. gewoon +1 ontopicwildhagen schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:38:
Zijn deze of deze reacties van mij echt een -1 waard? Mij lijkt het niet, komt eerder over als meningmodden. Zou iemand daar eens naar willen kijken?
Zijn wel meer mensen die een artikel niet goed lezen en daar ook naar reageren,maar dat wil nog niet zeggen dat ze ongewenst zijn. Dat soort posts kun je gewoon modereren als ontopic/irrelevant,als er verder geen nare dingen in staan,wmb een 0 dus.SRich schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:18:
[...]
Ik kan niks anders dan een -1 er in zien vanwege de tekst die ik vetgedrukt heb neergezet....
Ik ben alleen iets strenger als iemand een eerste reactie wil scoren van een paar zinnen,en duidelijk blijkt dat hij het artikel niet goed gelezen heeft. Zoiets als openingspost zit niemand op te wachten
Dat wat jij vetgedrukt hebt is niet van toepassing op deze post.
Zal hem nog eens onder de aandacht brengen voor je, misschien dat er mensen zijn die hem gemist hebben. bartcramer in 'nieuws: SP en PvdA bepleiten wettelijke meldplicht hacks voor bedrijven'
[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 10-10-2009 22:15 ]
Hij geeft juist aan door zijn post dat ie niks gelezen heeftpcgek schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 22:11:
[...]
Zijn wel meer mensen die een artikel niet goed lezen en daar ook naar reageren,maar dat wil nog niet zeggen dat ze ongewenst zijn. Dat soort posts kun je gewoon modereren als ontopic/irrelevant,als er verder geen nare dingen in staan,wmb een 0 dus.
Ik ben alleen iets strenger als iemand een eerste reactie wil scoren van een paar zinnen,en duidelijk blijkt dat hij het artikel niet goed gelezen heeft. Zoiets als openingspost zit niemand op te wachten![]()
Dat wat jij vetgedrukt hebt is niet van toepassing op deze post.
Zal hem nog eens onder de aandacht brengen voor je, misschien dat er mensen zijn die hem gemist hebben. bartcramer in 'nieuws: SP en PvdA bepleiten wettelijke meldplicht hacks voor bedrijven'
Inderdaad, deze vind ik echt te stom voor de 0, het staat verdorie in de titel...SRich schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:23:
[...]
Hij geeft juist aan door zijn post dat ie niks gelezen heeft
Sowieso staan er nog een hoop veel te hoog gemodde reacties daar in die newspost. Want van deze reactie vraag ik me eveneens af of dit nu écht een +3 is? Ook dit lijkt me niet meer dan een 0.
[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 11-10-2009 17:20 ]
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Denk niet dat dit de juiste plek is daarvoor, kun je gewoon via het meldpunt doen.
Tuurlijk, het is ook een dermate irritante en storende post,die kun je gewoonweg niet op 0 laten staan. Zoiets kun je een lezer niet aandoen.Jorrit schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:34:
[...]
Inderdaad, deze vind ik echt te stom voor de 0, het staat verdorie in de titel...
Iig goed om te zien dat de mensen die er eerst een 0 aan gaven, later toch nog tot 'inzicht' zijn gekomen en hun moderatie hebben aangepast.
Het was dan ook wel een erg moeilijke post om te beoordelen
[ Voor 51% gewijzigd door pcgek op 11-10-2009 17:45 ]
+2 valt nog mee. Hij geeft een mogelijke verklaring en als zodanig is een +2 wel verklaarbaar. De +3 gever is echter over the top!Steeger schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:13:
Een +2 voor deze post lijkt me wat aan de hoge kant.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Een +1 of +2 voor een "M$" en een copy/paste? Heb 'm zelfs -1 gegeven.
k1n8fisher schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:21:
[...]
+2 valt nog mee. Hij geeft een mogelijke verklaring en als zodanig is een +2 wel verklaarbaar. De +3 gever is echter over the top!
DezelfdeKixtart schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 17:23:
Komt van een user die wel meer volledig fout modereert, dus even intern gemeld.
☻/
/▌
/ \
Ik vind het een +1, hoewel het mogelijk is vind ik+2 voor "zou kunnen" , " kan wel eens " en meer onbewezen stellingen te veel. Ik ben het dan ook niet met k1n8fisher eens in deze. +3 is absoluut over the top.Steeger schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:13:
Een +2 voor deze post lijkt me wat aan de hoge kant.
pcgek in 'nieuws: Acer start terugroepactie voor Aspire Timeline-laptops'
Een +1 is inderdaad te veel. Ik zou een +1 uitdelen wanneer de copy paste ook nog van eigen inbreng was voorzien wat niet het geval is. Hier komt het M$ getroll nog eens bovenop waardoor ik de 0 die ik eerst had gegeven heb omgezet in een -1. Absoluut onnodig en jammer dit soort posts.YellowOnline schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:23:
Vhond in 'nieuws: Sidekick-gebruikers verliezen data na servercrash'
Een +1 of +2 voor een "M$" en een copy/paste? Heb 'm zelfs -1 gegeven.
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Twitter en Facebook naar Xbox 360 in november'
gewoon een plus 1 waard hoor en niet een nul zoals waar die nu op staat.
en deze mag van mij wel een plus 2
BAS80 in 'nieuws: Microsoft brengt Twitter en Facebook naar Xbox 360 in november'
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2009 22:01 ]
Beiden in ieder geval dezelfde score, ik geef 2x een +1.pcgek schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:29:
Is mijn verduidelijking die ik geef op de post van 'skinkie' een +2 waard?![]()
pcgek in 'nieuws: Acer start terugroepactie voor Aspire Timeline-laptops'
Niet mee eens, dit is gewoon een losse opmerking en pas met Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Twitter en Facebook naar Xbox 360 in november' geef je aan hoe het verband houdt met het artikel. Met jouw eerste reactie kan ik niets. Een 0 is daar prima.Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 21:56:
Ik vind mijn post
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Twitter en Facebook naar Xbox 360 in november'
gewoon een plus 1 waard hoor en niet een nul zoals waar die nu op staat.
Verwijderd
Het is helemaal geen losse opmerking. Het is een feitelijke toevoeging aan het artikel die de artikelschrijver blijkbaar express heeft weggelaten.Dirk schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:01:
[...]
Beiden in ieder geval dezelfde score, ik geef 2x een +1.
[...]
Niet mee eens, dit is gewoon een losse opmerking en pas met Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Twitter en Facebook naar Xbox 360 in november' geef je aan hoe het verband houdt met het artikel. Met jouw eerste reactie kan ik niets. Een 0 is daar prima.
Blijkbaar moeten je eerst een soort bewijs voorleggen voordat iemand het gelooft (waardoor ik onnodig moest googelen) maar dat maakt de inhoud van de eerdere post niet minder relevant. Wat daar stond was gewoon heel correcte en informatieve informatie die helemaal on topic was.
Die tweede post geeft nog aanvullende achtergrond informatie en een door mij geselecteerde link met veel aanvullende info op het artikel. Dat is dus eerder een plus 2.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2009 22:08 ]
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Triest.Dirk schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:17:
Ik zie de eerste gewoon als een losse kreet die de zaal in wordt geslingerd, ik zie daar inderdaad het nut niet echt van in.Bij een dergelijke kreet wil ik inderdaad een minimum aan onderbouwing hebben. Ik blijf dus bij mijn 0.
Ik heb de post geedit om me aan je moderatie niveau aan te passen.
Nu is het inderdaad een losse kreet
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2009 22:35 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Kixtart op 11-10-2009 22:40 ]
☻/
/▌
/ \
Handig bezig dan, 1 persoon is het niet met je eens en je verneukt je hele reactieVerwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:30:
[...]
Triest.
Wou juist gaan zeggen dat ik het met Kixtart eens ben...
[ Voor 8% gewijzigd door Jorrit op 11-10-2009 22:41 ]
Kinderachtig, omdat je je gelijk niet krijgt ga je maar schreeuwen en met je speelgoed smijten? (Ja, dat is het gevoel dat ik hierbij krijg, je gaat de discussie niet aan, je rent gewoon weg.)Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:30:
[...]
Triest.
Scheelt mij weer typen zo.Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:30:
[...]
Triest.
Ik heb de postmoderatie geedit om me aan je moderatiepost niveau aan te passen.
Nu is het inderdaad een lossenutteloze kreet
[ Voor 5% gewijzigd door Arne op 11-10-2009 22:44 ]
Verwijderd
Volgens mij ga ik de discussie heel goed aan.Dirk schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:40:
[...]
Kinderachtig, omdat je je gelijk niet krijgt ga je maar schreeuwen en met je speelgoed smijten? (Ja, dat is het gevoel dat ik hierbij krijg, je gaat de discussie niet aan, je rent gewoon weg.)
Je kun nu eens goed beoordelen wat het verschil is tussen een loze kreet en het verschil zien met de daadwerkelijke informatie die er eerst stond.
Het was jammer dat ik meteen die tweede reactie er voor moest vermoorden maar anders was het weinig nuttig
Volgens mij waren de meeste mensen hier het met je eens, behalve DirkW, je had dus gewoon de punten gekregen als je niet zo stom was gaan editten.Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:44:
[...]
Volgens mij ga ik de discussie heel goed aan.
Je kun nu eens goed beoordelen wat het verschil is tussen een loze kreet en het verschil zien met de daadwerkelijke informatie die er eerst stond.
Het was jammer dat ik meteen die tweede reactie er voor moest vermoorden maar anders was het weinig nuttig
Verwijderd
Het was blijkbaar niet 1 persoon want de moderatie was nog vaster op 0 dan voor mijn melding.Jorrit schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:39:
[...]
1 persoon is het niet met je eens en je verneukt je hele reactie
(en verneukt is die volgens de mods ook niet want de waardering is hetzelfde)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2009 22:51 ]
Kijk, best dat je in discussie gaat, maar hier zit je gewoon te liegen, ik had de reacties juist op +1 gezet... Nu staat hij op -1Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:47:
[...]
Het was blijkbaar niet 1 persoon want de moderatie was nog vaster op 0 dan voor mijn melding.
Verwijderd
Net stond de eerste post nog op nul net als daarvoor.Jorrit schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:52:
[...]
Kijk, best dat je in discussie gaat, maar hier zit je gewoon te liegen, ik had de reacties juist op +1 gezet... Nu staat hij op -1
En dat zou trouwens ook de terechte score zijn.
Maak je met die min 1 alweer een mismod.
(de tweede post is nu natuurlijk wel terecht een min 1)
Je verwacht dat iedereen binnen een half uur zijn moderatie bijstelt?Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:47:
[...]
Het was blijkbaar niet 1 persoon want de moderatie was nog vaster op 0 dan voor mijn melding.
Als je had gelezen had je gezien dat jorrit hem net effectief op +1 had gezet. De -1 van nu is ook niet onterecht, immers is het nu duidelijk een reactie bedoelt om irritatie of overlast te veroorzaken.Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:55:
[...]
Net stond de eerste post nog op nul net als daarvoor.
En dat zou trouwens ook de terechte score zijn.
Maak je met die min 1 alweer een mismod.
(de tweede post is nu natuurlijk wel terecht een min 1)
[ Voor 42% gewijzigd door Arne op 11-10-2009 22:59 ]
Achteraf gezien was hij ook niet zo bijzonder. Trouwens, users die modereren, en ook nog eens hun eigen reacties onder de aandacht brengen, omdat ze denken recht te hebben op een bepaalde score, verdienen het om een punt aftrek te krijgen.Dirk schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:01:
[...]
Beiden in ieder geval dezelfde score, ik geef 2x een +1.
Verwijderd
Ik verwacht dat de mods hier beter weten en niet precies het omgekeerde gaan modden van wat ik wil bereiken. Maar als dat zichtbaar wel gebeurt kan ik beter mijn post aanpassen aan het niveau dat er door de moderators aan gegeven wordt.arne schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:56:
[...]
Je verwacht dat iedereen binnen een half uur zijn moderatie bijstelt?
Dit topic is gesloten.