Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:57:
[...]

ik probeer het seurieus te houden, op google kijken kan ik ook nog wel ;)
Iets met het GoT-beleid lezen en eerst zelf google gebruiken ;).

Het verbaast me dat mensen er hier überhaupt nog op in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn96 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:12:
Thuis begin ik ook gewoon met draaien en kijk of er iets leuks uit komt. Mooie overgangen oid. Als ik voor publiek zou moeten draaien zou ik het wel voorbereiden, of dat er ook helemaal van terecht komt als je er eenmaal staat is een 2de.

Heb nog niet geluisterd naar je losse pols set.
Heb je toevallig al geluisterd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 16:01

-_D_-

Polsbandje

Sjoewe schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:24:
Het is tenslotte mensenwerk en het roept ook een bepaalde gezonde spanning op in een set als je hoort dat een DJ op de absolute top van z'n kunnen staat te zweten/mixen.
Juist die spanning zou ik missen als ik met een controller zou draaien en alles kan syncen. Soms is het echt precies wat je zegt; zweten en heel geconcentreerd (en een beetje nerveus) een fader opengooien omdat dit hét moment is om de plaat erbij te gooien maar je weet nog niet 100% zeker of'ie 100% strak ligt. Vervolgens EQ-en en ondertussen met al je concentratie blijven luisteren of het goed loopt. Dat is voor mij voor een groot deel het leuke aan draaien denk ik; die spanning van heel geconcentreerd bezig zijn met in je achterhoofd het risico dat het soms ineens best fout kan gaan :P

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2022
Ja. Het is veel mooier om te horen dat het volgende nummer niet helemaal gelijk ligt dan dat de DJ synct en de rest van de tijd zich moet vermaken met irritante effecten. Effecten kunnen zeker wat toevoegen maar gebruik het eigenlijk niet om verkeerde timing te vermommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:09
Alsof dj's die niet synchen er naast lopen...

Daarnaast is er nog zoiets als ingooien. Synchen of beatmatchen, gooi jij je next track niet goed in dan loopt ie er nog naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Da_maniaC schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 23:26:
Zojuist een derde liveset gemaakt! Deze is opvolgend in mijn serie van livesets (Harder Than The Sun) en beslaat in dit geval mijn favoriete hardstyle platenkeuze van releases uitgebracht in Q4 2011. :)
De voorbereiding heeft me net als bij mijn vorige set toch wel wat tijd gekost (platenkeus, volgorde die me aanstond en op sommige punten de overgangen van de tracks). Enjoy! :)

[audio]
Klinkt lekker! Wellicht kan je aangeven waar je de set in elkaar hebt gedraaid en hoe je hem hebt opgenomen? Denk dat dat op zich wel interessant kan zijn voor de reeks.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Whyte, moet zeggen dat ik geniet van je tracks via sekoia! ga zo door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Zo, eindelijk... de knoop is doorgehakt. Ik heb mijn trouwe super OEM setje (American Audio HTD 4.5 turntables) te koop gezet op marktplaats.

Doe er gewoon niks meer mee sinds ik ben overgestapt op produceren.

Voor de liefhebbers: http://link.marktplaats.nl/524992358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Mittnick schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:52:
[...]

Klinkt lekker! Wellicht kan je aangeven waar je de set in elkaar hebt gedraaid en hoe je hem hebt opgenomen? Denk dat dat op zich wel interessant kan zijn voor de reeks.. :)
Thanks. :)

Waar? Thuis.

Hoe ik hem heb opgenomen? Opname doe ik met mijn DAW PC + TC Electronic Konnekt 6 Audio Interface (gebruikte software: Cool Edit Pro 2.1). :)

[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 27-01-2012 19:14 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:49
Electronic mix performed with digital wav media on Ableton, routed analogue via the 01 to the Xone 42 mixer, recorded back into 10.

Azure Taint - Sehnsucht - Elektrolux
Exium - Self Consume - Audio Assault
Adam Jay & Brian Kage - Meridian - Monoïd
Elektrabel - Ripplin - Subsist
Joris Voorn - Many Reasons - Green
David F - Memory Scan - Stimulus
ERP - Vox Automation - Frustrated Funk
The Age Of Love - The Age Of Love(Watch Out For Stella Club mix)
Coefficient - Inverse Resonance - Duality Recs
Samuli Kemppi - Linear Function - Mote-Evolver
Paul Mac - End Of The Summer - Immigrant
Death Abyss - Crossing The Abyss - Rodz-Konez
Diego - Fear And Tension pt 3 - U-Turn
Richard Bartz - Subway pt 2 - Kanzleramt
Kritical Audio - Yellow Blend - Spiral Trax

http://soundcloud.com/jovas/digital-analogueness-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
MuisM4t schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 00:24:
Whyte, moet zeggen dat ik geniet van je tracks via sekoia! ga zo door!
Appreciated! Tof van je :).

Ik moet ook zeggen dat het geheel best leuk van de grond aan het komen is. Nu na 2 weken zo'n 5500 views op ons YT kanaal, +70 nieuwe likes op de Facebook en een aantal vaste subscribers op YT.

Wat leuk is is dat een aantal artiesten zelf ons nu ook geliked heeft, als dank dat wij hun plaat sharen, levert misschien wat leuke nieuwe contacten op :).

Voor degenen die nog niet geïnformeerd zijn: Ik ben samen met een aantal andere een community gestart waar we ons richten op het sharen van kennis over (zo noemen wij het maar) diepe house, techno en minimal met een ziel. Elektronische muziek die je raakt :). Wij zetten iedere dag één plaat op het kanaal, iedereen is uitgenodigd om meer platen te delen. Meedoen kan op www.facebook.com/sekoiacom

Wat platen van de afgelopen dagen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gWLFqw1lks0&hd=1]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aueX4AzKqi0&hd=1]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=RPk7mexvSQ4&hd=1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Oh en ik weet niet of Ome_les hier nog rondhangt, maar vandaag hebben we Alessandro Diga's nieuwe plaatje online gezet. Mooi nummer :).

[ Voor 4% gewijzigd door Florinsz op 28-01-2012 03:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 22:01
@Whyte, komen jullie niet in de shit omdat jullie auteur blalbla uploaden op jullie Youtube kanaal? Ik weet dat HogeToon dit ook een tijd heeft gedaan / doet maar dat zijn kanaal op een gegeven moment werd geblokkeerd. Wel een mooie bezigheid overigens!

De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
Mobb_Deep schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 11:28:
@Whyte, komen jullie niet in de shit omdat jullie auteur blalbla uploaden op jullie Youtube kanaal? Ik weet dat HogeToon dit ook een tijd heeft gedaan / doet maar dat zijn kanaal op een gegeven moment werd geblokkeerd. Wel een mooie bezigheid overigens!
We zetten in iedere beschrijving de kooplink prominent neer, daarnaast legt onze disclaimer uit dat wij puur deze tracks uploaden met het doel ze te spreiden onder haar liefhebbers. Als iemand hier moeite mee heeft, kunnen ze dat gewoon aan ons laten weten en dan halen we de track weg :).

Grappige is juist dat de feedback die vanuit artiesten en labels terugkomt juist positief te noemen is. Door alleen maar platen binnen onze sound te uploaden maken we voor onszelf een channel met alleen maar goede platen, met andere woorden: als iemand de ene plaat zoekt komen ze ook andere platen met het Sekoia-label tegen. Ook al kennen ze deze plaat niet, weten ze toch dat het wss binnen hun smaak zal vallen doordat het binnen ons channel valt en is de kans groter dat ze hem aanklikken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Whyte schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 12:46:
[...]

We zetten in iedere beschrijving de kooplink prominent neer, daarnaast legt onze disclaimer uit dat wij puur deze tracks uploaden met het doel ze te spreiden onder haar liefhebbers. Als iemand hier moeite mee heeft, kunnen ze dat gewoon aan ons laten weten en dan halen we de track weg :).

Grappige is juist dat de feedback die vanuit artiesten en labels terugkomt juist positief te noemen is. Door alleen maar platen binnen onze sound te uploaden maken we voor onszelf een channel met alleen maar goede platen, met andere woorden: als iemand de ene plaat zoekt komen ze ook andere platen met het Sekoia-label tegen. Ook al kennen ze deze plaat niet, weten ze toch dat het wss binnen hun smaak zal vallen doordat het binnen ons channel valt en is de kans groter dat ze hem aanklikken :).
Ik ga me abonneren ;d toch niet, niet helemaal mijn sound :$

Maar nogmaals, mooi initiatief + bezigheid!

[ Voor 4% gewijzigd door Mobb_Deep op 28-01-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nou vanavond weer aan de bak. Wel openen en eind van de set overgaan back2back tot een uur of 12. Maar goed, zal wel opluchting zijn niet meer met mijn loeizware platentas te hoeven zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:51
kaos- schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 10:40:
[...]

Ben ik niet compleet met je eens. Als ik geboekt wordt op een feest en ik zie de line-up, dan weet ik ongeveer wel wat de stijl is van die DJ die voor mij staat, maar heb geen idee wat voor set hij klaar gaat leggen.

Denk je dan echt dat ik ga bellen om te vragen hoe hij afsluit ? _O-
Nee sorry, ik draai mijn eigen stijl, dat is ook precies de reden waarom mensen mij boeken.
Dat is juist precies wat ik bedoel, kennen welke stijl de DJ voor je draait, ik heb nergens bedoeld (of gezegd) dat je precies moet weten met welke plaat hij af sluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:52
Kaap schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 17:49:
Nou vanavond weer aan de bak. Wel openen en eind van de set overgaan back2back tot een uur of 12. Maar goed, zal wel opluchting zijn niet meer met mijn loeizware platentas te hoeven zeulen.
Niet je usb-sticks kwijtraken eh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sjoewe schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 19:06:
[...]

Niet je usb-sticks kwijtraken eh :P
Haha nee, ik ben met cd's. CDJ-900/2000 staan hier nog op de feestjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 15:47
ik moet toch zeggen dat ik cd's nog steeds verkies boven usb, aangezien die waveform van usb zo langzaam wordt geladen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja das wel zo...

Gister verliep weer prima behalve dan dat 1 CDJ-1000 het verdomde om te autocueen. Ik had de knop wel ingedrukt maar hij bleef telkens vanzelf afspelen en pas als je een cue zelf maakte werkte het.

Schijtirritant als toko's hun apparatuur niet op orde hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:14
Sinds kort mijn eerste stappen op DJ gebied, een Novation Twitch aangeschaft. Mooi apparaat! Werkt perfect.

Verder heb ik (gelukkig) geen enkele pretentie of ambitie. Gewoon lekker wat aanklooien thuis met (wat ik noem) house muziek..! :*)

Afbeeldingslocatie: http://i161.photobucket.com/albums/t236/pipodekutclown/DSC00239klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Mooi apparaat hoor, daar zul je zeker veel plezier van krijgen.

Even wat anders, ik zit te zoeken voor een 2 kanaals Battle/Scratch mixer, maar zijn die dingen helemaal uit? de modellen die er nu nog zijn zijn dezelfde als 6 jaar terug, iets gerefurbished, en het valt me op dat ze in NL bijna nergens te krijgen zijn.

Ik zoek b.v. de:

Vestax PMC-05Pro/06Pro
Vestax PMC-08Pro
Ecler heeft de oude Hak;s nog wel maar verder alleen de nuo 2.0? al vraag ik me af hoe die op scratch gebied is.

Heeft iemand een van deze mixers toevallig nog ergens in een shop zien zwerven?

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

miekol

erm

Chef_v_leeuwen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:06:
Mooi apparaat hoor, daar zul je zeker veel plezier van krijgen.

Even wat anders, ik zit te zoeken voor een 2 kanaals Battle/Scratch mixer, maar zijn die dingen helemaal uit? de modellen die er nu nog zijn zijn dezelfde als 6 jaar terug, iets gerefurbished, en het valt me op dat ze in NL bijna nergens te krijgen zijn.

Ik zoek b.v. de:

Vestax PMC-05Pro/06Pro
Vestax PMC-08Pro
Ecler heeft de oude Hak;s nog wel maar verder alleen de nuo 2.0? al vraag ik me af hoe die op scratch gebied is.

Heeft iemand een van deze mixers toevallig nog ergens in een shop zien zwerven?
Is die 2ch van Rane niet nieuw in Nl te krijgen?

Edit: deze bv http://www.redcoon.nl/B192988-Rane-TTM-56S_2-kanaals-Mixers

[ Voor 4% gewijzigd door miekol op 30-01-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Hier een paar shots van ons optreden afgelopen zaterdag in Metropool Hengelo op Scherp! Dubstep.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BX3Th.jpg

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:10

Tijn96

In speed we trust

Die foto's zien er wel super sick uit alleen je ziet niet echt de zaal etc.

Beetje lekker gedraaid verder?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Tijn96 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:14:
Die foto's zien er wel super sick uit alleen je ziet niet echt de zaal etc.

Beetje lekker gedraaid verder?
Setje ging vrij prima idd. De zaal ging goed los :7

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Relaxed! Donderdag een gig op Kranck in Utrecht, vrijdag een gig op Begane Grond in Amsterdam en zaterdag m'n vaste avond in een kroeg in Utrecht! Goed begin van februari :Y)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 13:39

Erikie

www.erikie.nl

-_D_- schreef op maandag 30 januari 2012 @ 18:21:
Relaxed! Donderdag een gig op Kranck in Utrecht, vrijdag een gig op Begane Grond in Amsterdam en zaterdag m'n vaste avond in een kroeg in Utrecht! Goed begin van februari :Y)
flex :) hier het 2e weekendje vrij, lekker rustig laatste tijd :| .. Alhoewel er voor het weekend een feestje voor de deur staat waar ik me waarschijnlijk niks meer van ga herinneren O-)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
kaos- schreef op maandag 30 januari 2012 @ 13:01:
Hier een paar shots van ons optreden afgelopen zaterdag in Metropool Hengelo op Scherp! Dubstep.

[afbeelding]
He een VCI-100! Die zijn schaars aan het worden, met al dat controller geweld van tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
steffex schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:24:
[...]

He een VCI-100! Die zijn schaars aan het worden, met al dat controller geweld van tegenwoordig...
Geweldige controller, zal nimmer de tent verlaten :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kontrol S2 heeft trouwens een flinke pricedrop gemaakt: €399 incl traktor pro 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Tot 31 maart, zal in april wel de Kontrol F1 komen, NI kennende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:31
MuisM4t schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:54:
Kontrol S2 heeft trouwens een flinke pricedrop gemaakt: €399 incl traktor pro 2.
Nou de S4 nog en dan ben ik verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 25-09 10:53
kaos- schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 15:26:
[...]

Geweldige controller, zal nimmer de tent verlaten :)
Ja, alleen mijn faders zijn stroever en stroever aan het worden... had hem opengemaakt alleen echt voorzichtig kun je ze niet uit elkaar halen. Maar eens 2 andere bestellen, want na de schoonmaak is het er niet echt beter op geworden. Zou wel iets van 60 dollar kosten 2 van die dingen + verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Danceflight 794 / 3 februari 2012

Poosje geleden dat ik hier gepost heb, maar ik vond dit wel weer een leuke uitzending om hier weer eens te plaatsen. Enjoy!

[Soundcloud: http://soundcloud.com/danceflight794/danceflight-794-3-februari]

Tracklist:
1. Hardwell - Spaceman (Original Mix)
2. Ferry Corsten feat. Ben Hague - Ain't No Stoppin' (Sunnery James & Ryan Marciano Remix)
3. Robbie Rivera - Roxy (Original Mix)
4. Afrojack & Shermanology - Can't Stop Me (Club Mix)
5. Coone - Beat on my drum (Original Mix)
6. Avicii - Levels (Amazed Bootleg Mix)
7. The Anarchist - Do what i can't do
8. Omegatypez & The Vision - Calling (Original Mix)
9. Ambassador Inc. - Use Somebody (DJ Tool)
10. Soundfreakerz - Hello (Original Mix)
11. The Pitcher & Slim Shore - I'm alive (Original Mix)
12. DJ Stephanie - Black High Heels (Amazed Remix)
13. Abyss & Judge - Maniacs (Original Mix)
14. Wasted Penguinz - Art of Noise (Original Mix)
15. Frontliner - Lose yourself (Original Mix)

Enjoy! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-09 17:04
[Soundcloud: http://soundcloud.com/mickbenjamins/mick-benjamins-underground]

Een nieuw deel in mijn 'Underground Pop' serie. Deephouse baby! O+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:48
dudes, need help.

Ik heb buitenkansje van de eeuw. Ben nu in Taipei voor m'n werk en collega heeft geregeld dat ik volgend weekend in een nachtclub hier kan gaan draaien. M'n kameraad heeft bulten tracks voor me geupload en wil ik van USB stick draaien.

M'n traktor niet bij me dus wil CDJ's met USB support ervoor laten neerzetten. Welke CDJ's doen dit goed, ik hoor namelijk dat laadtijden van sticks nogal lang kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

vlaaing peerd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:54:
dudes, need help.

Ik heb buitenkansje van de eeuw. Ben nu in Taipei voor m'n werk en collega heeft geregeld dat ik volgend weekend in een nachtclub hier kan gaan draaien. M'n kameraad heeft bulten tracks voor me geupload en wil ik van USB stick draaien.

M'n traktor niet bij me dus wil CDJ's met USB support ervoor laten neerzetten. Welke CDJ's doen dit goed, ik hoor namelijk dat laadtijden van sticks nogal lang kunnen zijn?
heb je een laptop bij de hand? try rekordbox, kun je je tracks stripen en indelen voor oa de cdj 2000 / 900 . Dan heb je ook je waveforms direct en zijn je bpm's nauwkeuriger.

http://www.prodjnet.com/rekordbox/support/download.php

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
Ik heb alleen de laptop van de zaak mee en een sysadmin die alles heeft dichtgespijkerd. Ik kan dus niks installeren.

Misschien toch maar CD's branden dan, punt is alleen dat je hier de meest vage onbegrijpbare merken CD's (serieus: Smily sunshine 8)7 ) hebt en al eens eerder ben tegengekomen dat een CDJ een bepaald merk CD's niet hapt. Ik heb ook niet de luxe om dat vantevoren uit te gaan proberen.

BPM's nauwkeuriger hoeft niet echt trouwens, ik pitch toch altijd op gehoor.

Iig enorm bedankt voor de tip!

Ik denk dat de CDJ2000 van alle bakken in elk geval wel het best z'n werk moet doen. Iemand ervaring met traag ladende USB sticks...zal dat echt een halve minuut oid kunnen duren? Ik wil nl wel .WAV gaan draaien (zo'n 50/60 MB per track) en niet MP3.

[ Voor 28% gewijzigd door vlaaing peerd op 08-02-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je in de club echt het verschil tussen 320mp3's en wavs echt kunnen horen? Want dan zou ik gewoon alles ff naar een 320 maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

vlaaing peerd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 17:28:

Ik denk dat de CDJ2000 van alle bakken in elk geval wel het best z'n werk moet doen. Iemand ervaring met traag ladende USB sticks...zal dat echt een halve minuut oid kunnen duren? Ik wil nl wel .WAV gaan draaien (zo'n 50/60 MB per track) en niet MP3.
Ik heb niet zoveel gehoord over traag laden van mp3's of WAV's met een USB stick. Wel dat mensen problemen hebben met uberhaupt mp3's afspelen vs. wav.

Daarnaast zijn / waren er voornamelijk problemen met het laden van CD's in de 900's en lager (traaaaaaaaaaaag), maar dat schijnt opgelost te zijn. Toch mooi dat een CD speler zoveel moeite heeft met CD's afspelen :P

Van 't weekend een private BBash party van Richy Brown gedraaid. Grappig dat ik eigenlijk best wel lol heb gehad met t draaien van Top40 tracks :+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

BtM909 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:11:
[...]

Ik heb niet zoveel gehoord over traag laden van mp3's of WAV's met een USB stick. Wel dat mensen problemen hebben met uberhaupt mp3's afspelen vs. wav.

Daarnaast zijn / waren er voornamelijk problemen met het laden van CD's in de 900's en lager (traaaaaaaaaaaag), maar dat schijnt opgelost te zijn. Toch mooi dat een CD speler zoveel moeite heeft met CD's afspelen :P
Op de 100's, 400's en 800's heb ik nooit problemen gehad met het afspelen van audio CD's. Maar MP3 CD's daar zijn ze niet zo rap in nee. De 850 trouwens wel :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:00
iemand een idee voor een digitale dj controller?
Het budget dat ik voor ogen heb is ongeveer 200€

het liefst van al zou'k graag een controller hebben met een ingebouwde geluidskaart, tenzij iemand anders mij een voorbeeld kan geven van externe geluidskaart in combinatie met een controller..

iemand die mij hulp kan bieden?

[ Voor 65% gewijzigd door UnderAVoidSky op 08-02-2012 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Lees dit topic even een paar pagina's terug, iemand heeft een paar weken geleden ongeveer dezelfde ook gesteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BtM909 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:11:
[...]

Traag traag, ja wat is traag. Als ik mijn externe HD inplug op mijn CDJ-900 en op de USB knop druk duurt het zon 30 seconden eer hij de directorystructuur heeft in beeld. Een folder openen gaat vrij snel. Enkel folders met echt bizar veel mp3's merk je wel eens dat hij wat moeite heeft met scrollen. Maar niet irriterend langzaam. Daarom is een goede folderstructuur opzetten wel erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Mp3 laden vanaf USB stick gaat best aardig op CDJ 900's hier. Maar dan heb ik t over een playlist van zo'n 50 tracks. Het duurt alleen wel lang voordat ie een waveform heeft gemaakt als je geen record box gebruikt vind ik.

Mooie kans in ieder geval Richard! In t buitenland draaien is altijd kicken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Overigens ligt dat vaak ook aan het type USB stick dat wordt gebruikt.
Ik merk bij mij ook performance verschil tussen mijn flashdrives en mijn microdrive.
Toen ik dat in kaart ging brengen werd het mij meteen duidelijk.
A-merk flashdrive: 5,50 MB/s
A-merk microdrive: 34,5 MB/s
Hedendaagse OCZ/Corsair/Sandisk flashdrives doen het opzich wel goed.
Maar ik schrok ervan dat de flashdrive die ik destijds gebruikte vaak met moeite de 5 MB/s aantikte.

[ Voor 23% gewijzigd door Da_maniaC op 09-02-2012 18:04 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Onze nieuwste dubstepmix :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
netjes gemixt, maar eerlijk gezegd vind ik 'm nogal...commercieel. Iets teveel vocals e.d naar mijn smaak. Aan de andere kant denk ik dat het wel goed doet op de Scherpfeestjes.

Maarja over commercieel gesproken, vanavond hier draaien in Taipei dus, ik had al wat dubstep laten horen aan wat collega's en die stonden wel behoorlijk vreemd te kijken. M'n set dus last minute aangepast naar wat toegankelijkere smaak en wat bekende nrs ertussendoor gegooid.

Niet al te verbazingwekkend konden ze Cockney Violin van Rusko dan wel weer waarderen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 14:22
Verwacht er niet teveel van maar ik vond het ook gewoon eens leuk om hier te posten :P
Eerste mix met Traktor, maar heeft iemand enige idee hoe ik koptelefoon+monitor aan kan sluiten zonder external soundcard? Moet wel kunnen volgens mij, Medion akoya P7615

[audio=600,81]http://soundcloud.com/djbryceb/first-traktor-mix2012-02-11"]http://soundcloud.com/djbryceb/first-traktor-mix2012-02-11[/audio]

[ Voor 142% gewijzigd door gebakken peer op 12-02-2012 11:33 . Reden: iemand enig idee hoe ik het in zo'n player krijg? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
wwwwrrrgaaahh, wat een sufkutterij. Dacht ik vanavond in Club Wax te draaien, was het alleen voor de riderbespreking. Volgende week dus pas draaien. Krijg je met dat slappe engels hiero...

wel apart trouwens, zo braaf&preuts als die dames hier overdag zijn, zo supershortskirt zijn ze in de avond. Kan niet zeggen dat het er nou onsmakelijk uitziet. :> :P :9 Die clubs hier zien er trouwens ook wel uberstrak uit, maar nogal een beetje amerikaans met VIP lounges e.d.

@gebakken peer,
je kan je link in een audiotag zetten, zie Overzicht van UBB-codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
gebakken peer schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 14:00:
Verwacht er niet teveel van maar ik vond het ook gewoon eens leuk om hier te posten :P
Eerste mix met Traktor, maar heeft iemand enige idee hoe ik koptelefoon+monitor aan kan sluiten zonder external soundcard? Moet wel kunnen volgens mij, Medion akoya P7615

[http://soundcloud.com/djbryceb/first-traktor-mix2012-02-11]
Je kan zelf een stereo jack kabeltje splitsen naar twee keer mono. Ik zou het van scratch in elkaar klussen. Dan kun je in traktor je main op A left kwijt en je monitor op A right. Is wat signaal sterkte misschien helemaal handig, maar dan ben je voor 5 euro bij de lokale kwaliteits electro zaak wel klaar. En je moet zelf even solderen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Koop gewoon een externe soundcard, je hebt al een Behringer ding voor 3 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ja idd, geluidskaartje kost geen drol meer en is beter/makkelijker dan houtje-touwtje oplossing thijz ... haha :+

@ Peerd, jammer dat het niet doorgaat vnvd man, maar volgende week mag je wel draaien dan?
En mag je gewoon dikke dubstep knallen dan in een club, kennen ze dat uberhaupt daar?!?
Of wordt t toch gewoon lekker commerciële piemeltjes muziek :9
Neem je wel ff je set op? Wil m wel horen naderhand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
't is hier absoluut bij de tijd en de clubscene is hier booming. Sander Kleinenberg schijnt hier vorige week gedraaid te hebben (andere club) en NL DJ's staan hier in hoog aanzien. Dubstep is nog een beetje in ontwikkeling, dus ga het mengen met Techno ( ook rond de 140 bpm) wat breder spul en ook maar *kuch* wat commerciele Skrillex ertussendoor gooien, maar zware shit als m'n sinister souls remix laat ik wel achterwege. Naja, ik heb het wel mee en kijk wel hoe het publiek erop reageert.

Ik heb niet echt fatsoenlijke DJ/opname gear bij me, maar ik ga het wel via de line in van m'n laptop opnemen.

het is trouwens CDtjes geworden, heb alles op 3 verschillende merken CD's gebrand, dus dat moet wel goedkomen. Er staan CDJ1000's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
vlaaing peerd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 13:32:
netjes gemixt, maar eerlijk gezegd vind ik 'm nogal...commercieel. Iets teveel vocals e.d naar mijn smaak. Aan de andere kant denk ik dat het wel goed doet op de Scherpfeestjes.
Deze stijl doet het niet alleen goed op Scherpfeestjes, ook de rest gaat lekker :)
Dit is toch ook wel het type dubstep wat mij heeft meeste pakt. Die donkere stijlen zijn leuk maar minder goed dansbaar. Ben toch wel van de afdeling beuken/losgaan/dansen.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebakken peer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-09 14:22
Externe soundcard gekocht voor €14,10 op zercom werkt prima, ik ga morgen trouwens een nieuwe laptop halen, heeft er iemand ervaring of traktor een beetje redelijk schaalt op full-HD? Ik zie 1080p niet tussen de instellingen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
@Kaos.

Laat het "Beuken" dan maar wel weg :) Dat kan ik lui zoals Skrillex niet echt noemen

Ik zou zeggen kom eens langs bij Dub en Dwars met Noisia en Foreign Beggars oid, de vrouwen komen daar uit het plafond vallen :)

Het zal vast de regio zijn denk ik dan.

@Peer,

hoezo, wil je het allemaal heel erg klein hebben dan?

[ Voor 21% gewijzigd door vlaaing peerd op 13-02-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
gebakken peer schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:31:
Heeft er iemand ervaring of traktor een beetje redelijk schaalt op full-HD? Ik zie 1080p niet tussen de instellingen staan.
Waarom zou dat niet goed schalen? Het is gewoon een fullscreen applicatie en bovendien kan je alle tekstgroottes aanpassen in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Laatst online: 25-09 10:53
Ik las laatst hier over problemen met NI hardware onder 10.7. Nu heb ik mijn imac geupdate naar 10.7, hele schone installatie. Nu heb ik vaak gezeur met de NI hardware zoals random er mee stoppen, traag geluid, gestotter, etc. Verschillende drivers geprobeerd en ik heb het met zowel de AK-1 en de Kontrol S4.

BIj 10.6 en 10.5 niks geen probleem, iemand toevallig een oplossing ervoor? Anders ga ik weer terug naar 10.6, want dit is wel erg onstabiel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Zo, ik heb de knoop doorgehakt. Draaitafels heb ik inmiddels verkocht. En nu dan ook mijn vinyl collectie op marktplaats gezet. Interesse? Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je nog van plan een lijst samen te stellen? Ben misschien wel geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
Of gewoon een greep uit de labels/artiesten bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ik denk dat ik er niet aan ontkom om een tracklist te maken. Ik hoop eigenlijk op een wonder dat iemand de hele set in 1x wilt overnemen. MAar die kans is echt heel klein.

Greep uit labels (zo uit mijn hoofd)

Minus
Plus8
Kompakt
Pokerflat
border community
Get Physical
Cocoon
Kanzleramt
Klang
Mobilee
Audiotherapy
Bedrock
Little mountain
Alternative Route

Als ik na het weekend nog geen serieuze bieder heb, dan begin ik aan de tracklist. Ik zal de tracklist dan eerst HIER posten... en dan pas op marktplaats. Wel zo fair voor mijn forumbroeders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Yaaay, ik heb wellicht interesse! Maar is het niet handiger om een discogs account aan te maken? Daar kun je supersnel je platen vinden en adden aan je "collection" met 1 klik op de knop. Zelf koop ik nu bijna een jaar vinyl en ben meteen vanaf dag 1 mijn collectie aan het bijhouden :)..

Heb je toevallig Maurizio - M-5 (Maurizio, M-5) ? Die wil ik namelijk erg graag!

[ Voor 12% gewijzigd door Mobb_Deep op 15-02-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Ook hier even een mixje..:-)

http://soundcloud.com/djerror_nl/error-raw-techno-february12

[Soundcloud: http://soundcloud.com/djerror_nl/error-raw-techno-february12]

Error - Raw Techno - February12
2hr Raw Techno Stormkrach promo mix. Expect tracks from Stormkrach, Delta Funktionen, Yan Cook, Jonass Kopp, Marcel Dettman, Ben Klock, Advanced Human, Traversable Wormhole, Mike Parker, Perc! etc.

[ Voor 9% gewijzigd door djerror op 16-02-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Mobb_Deep schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 12:58:
Yaaay, ik heb wellicht interesse! Maar is het niet handiger om een discogs account aan te maken? Daar kun je supersnel je platen vinden en adden aan je "collection" met 1 klik op de knop. Zelf koop ik nu bijna een jaar vinyl en ben meteen vanaf dag 1 mijn collectie aan het bijhouden :)..

Heb je toevallig Maurizio - M-5 (Maurizio, M-5) ? Die wil ik namelijk erg graag!
Geen stom idee inderdaad.. Denk dat ik er niet aan ontkom. Maar is het niet zo dat dan iedereen over de hele wereld platen kan bestellen bij jou? Want ik heb geen zin om allerlei losse request te gaan afhandelen. Ben ik dadelijk meer naar het postkantoor aan het rijden dan iets anders.

Ik zal deze week een discogs account aanmaken en dan gaandeweg vullen met platen. Komt goed. Zal jullie op de hoogte houden.

Ps; die ene plaat heb ik niet (maurizio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Het wordt ook gebruikt om te verkopen ja, maar als je ze gewoon in je collectie zet (zoals ik doe) staan ze niet "te koop" maar je kan wel een linkje geven aan de mensen die interesse hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

[Soundcloud: http://soundcloud.com/erikie/een-cdtje-voor-in-de-auto]

met o.a. jimpster, salvatore freda, andrea oliva, basfort, jordan peak, roland appel, samuel dan, smalltown collective, steve mac, josh wink etc etc..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:24
MuisM4t schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 16:54:
Thanks voor de tip. _/-\o_
Die nog even vergelijken met de DDJ-Ergo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Ari Gold schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:59:
[...]

Thanks voor de tip. _/-\o_
Die nog even vergelijken met de DDJ-Ergo.
En ik zou ook nog de Novation Twitch meenemen in de vergelijking. Top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:30:
[...]
En ik zou ook nog de Novation Twitch meenemen in de vergelijking. Top ding.
Zal ik doen. :)

Veel zin om weer een setje te draaien. Laatste was al weer 2 jaar geleden. :$
http://soundcloud.com/mist3r/they-call-it-techno-vol-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Deze mix heeft zeker zijn momenten, lekker. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobb_Deep
Typisch zo'n gevalletje van WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Soundcloud: http://soundcloud.com/smeerworst/smeerworst-lage-bruggen-hard]

Beetje diepe house met house en tech als ik het in een hokje moet stoppen, enjoy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Laatst online: 03-04-2024
ivm een verhuizing moet ik over op een setje "Studio monitoren"

Ik werk met een USB audio interface van Numark. (deze stuurt uit over 2x tulp, hoofdtelefoonaansluiting zit op de interface)

Genre: House
Budget: ca € 350,-
Hebben jullie wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
DJ-Jumbo schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 23:10:

Ik werk met een USB audio interface van Numark. (deze stuurt uit over 2x tulp, hoofdtelefoonaansluiting zit op de interface)

Hebben jullie wat tips?
Kzou zeggen gooi er nog vijf tientjes bovenop en ga voor een setje KRK RP6jes, top speakers voor het geld en house draaien gaat er zeer goed op. (doe ik zelf ook namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:11:
[...]
Deze mix heeft zeker zijn momenten, lekker. Bedankt.
You welcome :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Laatst online: 03-04-2024
ElayZ schreef op zondag 19 februari 2012 @ 01:56:
[...]

Kzou zeggen gooi er nog vijf tientjes bovenop en ga voor een setje KRK RP6jes, top speakers voor het geld en house draaien gaat er zeer goed op. (doe ik zelf ook namelijk)
Wat voor mij heel belangrijk is dat ze heel vol klinken, zonder dat de buren hier last van hebben.
€ 400,- is geen probleem, maar ik heb geen vergelijkings materiaal helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Ze klinken juist vol, waarom denk je dat KRKtjes zo populair zijn bij DJ's en minder bij producers?
Dat komt omdat de KRK's een vol geluid geven met meer laag dan andere studio monitoren, die geven over het algemeen een vlakker geluid (minder bass) om een zo natuur getrouwe geluidsweergave te geven ivm afmixen e.d.

KRKtjes zijn in ieder geval perfect om mee te draaien thuis, kunnen zacht goed geluid geven maar je kunt er ook makkelijk een feestje mee in je huiskamer geven want ze geven ook hard een goed geluid.

Ik weet niet waar je ergens woont maar je zou even kunnen gaan luisteren bij een dj/muziek winkel. Bijv bij feedback in Rotterdam hebben ze alle monitor speakers opgesteld staan en kun je naar hartenlust proberen en vergelijken met je eigen cdtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

krktjes zijn zeker de moeite waard. Maar t blijft een persoonlijke keus.. M'n buurman vindt helaas dat er teveel laag uit komt, dus die staat nog wel eens aan de deur.. Ook op zacht niveau :(. Maar ik heb dan ook houten vloeren. Test ze uit bij feedback.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Jij zet m gewoon veels te hard man! :+

Bovendien, er zit toch een EQ op je mixer, zet je laag toch minder hard :p Gehe

Maar idd wat je zegt, speakers blijven altijd persoonlijke voorkeur daarom is gaan luisteren altijd het beste.
Mocht je (Dj Jumbo) daar geen zin of gelegenheid voor hebben dan heb je met KRKtjes in ieder geval absoluut geen verkeerde keus.

[edit]

Heb een lekker diep mixje gemaakt:

[Soundcloud: http://soundcloud.com/elayz/elayz-float]

[ Voor 13% gewijzigd door ElayZ op 21-02-2012 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide

Hebben jullie wat tips?
Ik zou blind voor een 2e hands Syrincs setje gaan ( Syrincs M3-220)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb zelf ook KRK's, de RP6 serie. Ook ik vind dat er veel te veel laag in zit. Op mengpaneel laat ik laag dan ook lekker een stukje onder de 0 staan.

• kaos001
Kaap schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 22:03:
Ik heb zelf ook KRK's, de RP6 serie. Ook ik vind dat er veel te veel laag in zit. Op mengpaneel laat ik laag dan ook lekker een stukje onder de 0 staan.
Akoestiek is ook erg belangrijk in je kamer. Ik heb er weinig last van moet ik zeggen.
Gebruik ze zelf voor productie van muziek en kan me niet indenken om een andere speaker te gebruiken :)

krk O+

Soundcloud

• Ari Gold

Hebben jullie wat tips?
Ik zou inderdaad wat de meeste hierboven zeggen voor de KRK gaan.
De RP6(2x) is €398 met een setje mopads en de RP5(2x) is 284 met een setje mopads bij Bax-shop.

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-verkoop.nl/WebRoot/StoreLNL/Shops/62031090/4A64/431C/A06E/61CD/495F/C0A8/28BA/6A84/Auralex_Mopads_Dj-verkoop.jpg

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
ElayZ schreef op maandag 20 februari 2012 @ 19:51:

Heb een lekker diep mixje gemaakt:

[audio]
Lekkere mix,maar ff gedownload.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

• JAHRASTAFARI

Hebben jullie wat tips?
Deze misschien?

http://www.thomann.de/nl/prodipe_pro_8_ribbon.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.etcetera.co.uk/products/images/Prodipe-ProRibbon/ribbon-8-HD.jpg

Met 8 inch bass en een ribbon tweeter.

Ik heb zelf deze besteld: http://www.m-audio.com/products/en_us/StudiophileDSM3.html

Afbeeldingslocatie: http://port.rittor-music.co.jp/sound/files/dsm3.jpg

Maar die zijn een stuk duurder. Ik had het "probleem" dat alle typen die ik wou beluisteren, nergens kon beluisteren. Was aan het twijfelen tussen de Focal CMS 50 / 65, M-Audio DSM3, Adam A7X en KRK VXT 6/8. Dus nu maar gewoon besteld, als ze niet bevallen gaan ze terug.

• ElayZ
audiojunk schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:00:
[...]

Lekkere mix,maar ff gedownload.
Thnx! Als je 320kbits versie wilt hebben laat maar ff weten. :)
bram1984 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:56:
[...]

Relaxed mixje, maar diep?

Dit is diep:

[audio]
[audio]
Ik heb geen tijd gehad om de hele sets te luisteren maar ik heb ze ff doorgeskipt maar ik hoor meer techno-achtige geluiden met korte bliepjes. Ik heb mijn set de omschrijving "diep" gegeven maar dat mag een ieder zelf interpreteren. Ik heb tracks gekozen die ik lekker vind om beetje op weg te dromen en van te genieten met diepe bassen. Maar ieder zo zn mening :+ 8) Binnenkort kom ik weer met een wat steviger setje met meer techhouse. Ik draai eigenlijk uitsluitend wat ik zelf lekker vind en je moet er toch een zekere beschrijving aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:50
bram1984 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:56:
[...]

Relaxed mixje, maar diep?
Dit is diep:
Vind het meer techno dan deephouse.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ElayZ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:34:
[...]

Ik heb geen tijd gehad om de hele sets te luisteren maar ik heb ze ff doorgeskipt maar ik hoor meer techno-achtige geluiden met korte bliepjes. Ik heb mijn set de omschrijving "diep" gegeven maar dat mag een ieder zelf interpreteren. Ik heb tracks gekozen die ik lekker vind om beetje op weg te dromen en van te genieten met diepe bassen. Maar ieder zo zn mening :+ 8) Binnenkort kom ik weer met een wat steviger setje met meer techhouse. Ik draai eigenlijk uitsluitend wat ik zelf lekker vind en je moet er toch een zekere beschrijving aan geven.
Dan hebben we inderdaad een andere interpretatie van "diep". Maar prima setje verder hoor. ;)
audiojunk schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 13:55:
[...]

Vind het meer techno dan deephouse.
Eh.. waar zeg ik dat mijn sets deephouse bevatten? Lees ik ergens overheen? Nog nooit van diepe techno gehoord?

Als iets diep is, is het wel donkere Berghain achtige techno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 14:09:
[...]

Dan hebben we inderdaad een andere interpretatie van "diep". Maar prima setje verder hoor. ;)

[...]

Eh.. waar zeg ik dat mijn sets deephouse bevatten? Lees ik ergens overheen? Nog nooit van diepe techno gehoord?

Als iets diep is, is het wel donkere Berghain achtige techno.
Theo Parrish is ook diep :) maar da's alles behalve techno ;) .

Anyway,

vanavond op de (interwebz) radio http://www.deep.fm van 21.00 tot 22.00 sta ik achter de decks.. Ik ga lekker helemaal midi controlled, geen zin in fouten te maken :) (event https://www.facebook.com/events/142089082573904/) . Dus voor t stappen gaan, kom gerust langs!! (hele sessions crew draait van 20.00 - 23.00)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Theo Parrish is gewoon Detroit techno en house. Dat vind ik overigens ook niet bepaald diep, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

bram1984 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:40:
Theo Parrish is gewoon Detroit techno en house. Dat vind ik overigens ook niet bepaald diep, maar goed.
Heb je hem wel eens horen draaien?!

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb wel is een mix van 'm gedownload ja. Okay, de ene plaat is wat dieper dan de ander, maar over het algemeen is het toch meer (chicago) house wat de klok slaat. Gruwelijke DJ om te zien trouwens. :)

Ik krijg toch een bepaald beeld als ik een setje ga luisteren wat als diep bestempeld wordt. Geen housey plaatjes met vocals in ieder geval.

edit: Dit vind ik pas diepe shit. 8)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wq9C-cwMkCo&feature=related]

[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 24-02-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Hehe boeiende discussie zo! :P Maare ja dat zou je ook diep kunnen noemen alleen ik vind het eerder duister en industrieel klinken als ik het moet omschrijven. Deze plaat wordt ik alleen maar heel nerveus van om eerlijk te zijn, alsof t een spannende soundtrack bij een film is waar elk moment de aarde kan ontploffen ofzo haha met die soort weeewuweeewuweeew sirene geluidjes. :9 :+

Maar deephouse wordt ook als diep bestempeld maar dat zal in jou ogen misschien anders zijn.
Mijn set is ook gewoon geen techno. Magoed, zoals gezegd ieder zn smaak.
Wat vind je overigens dan een passende benaming voor mijn setje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gewoon, house. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

ik vind detroit / chicago anders aardig diep. Het normale klootjesvolk maak je er in iedergeval niet gelukkig van :) Maar idd, stond een paar weken naast len faki maar daar werd ik nou ook niet gelukkig van. monotome techno, diepe bassen, maar creativiteit & melodie is ver te zoeken.. 'k voel me denk te oud worden voor die suffe techno.. Die jonge garde (18 - 25) gingen wel helemaal los, en ik weet dat ik dat vroeger ook deed.. Zal wel door wat anders komen ;)

ps, gisteravond gedraaid op deep.fm. Ik moest me weer eens bewijzen om met decks te draaien ipv controlled only. Nou, t was wel even zweten geblazen :) :(

[ Voor 14% gewijzigd door Erikie op 25-02-2012 13:21 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Vanavond weer aan de slag, heb vernomen dat er veel chicks komen.. Dus ik open met deze plaat, en hopelijk worden ze ALLEMAAL NAT!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Erikie op 25-02-2012 18:11 ]

traktor scratch!

Pagina: 1 ... 54 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.