die xone blijft er sexy uitzien
Heb weer eens een mixje in elkaar gesleuteld.
Genre: Dubstep
Nzym - Empty Strings Mixtape
Tracklist:
Pinch - Joyride
2562 - Third Wave
Kriptic Minds - 768
Ike Release - Modern Mythology
2562 - Narita
Rob Sparx, John Maveric - Guns at Dawn
Jakes - Justice
Rob Sparx - Bloodbath
Kryptic Minds - One of Us
Suspicious Stench - Tranquality
Silkie - Dam 4
Denver - Why Waste Time
Skream - Ain't it Cold?
Comments altijd welkom. DM voor de link
Tracklist:
Pinch - Joyride
2562 - Third Wave
Kriptic Minds - 768
2562 - Narita
Jakes - Justice
Rob Sparx - Bloodbath
Silkie - Dam 4
Denver - Why Waste Time
Skream - Ain't it Cold?
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik heb ook weer mijn maandelijkse mix gemaakt (genre:trance). DM voor link.
Tracklist:
01. Solex - Neverwas (Intro Mix)
02. Jason van Wyk & Vast Vision Ft. Johanna - Oceanblue (Indian Sun Mix)
03. Markus Schulz Pres. Dakota - Roxy '84 (Original Mix)
04. Udgata Anagh - Edea
05. Richard Durand - No Way Home (Andy Duguid Mix)
06. Chicane - Hiding All The Stars (Justin Fry Remix)
07. Mike Shiver - On The Surface (Alex M.O.R.P.H. Remix)
08. Cosmic Gate Ft. Kyler England - Flatline (Kyau & Albert Remix)
09. Nic Chagall Ft. Jonathan Mendelsohn - This Moment (Prog Mix)
10. Asbjorn Hegdahl - Head In The Clouds (Hegdahl & Sonnergard Remix)
11. Cosmic Gate Ft. Aruna - Under Your SPell (Myon & Shane 54 Monster Mix)
12. Roger Shah - You're So Cool (Roger Shah Big Stage Remix)
13. Filo & Peri Ft. Aruna - Ashley (Alex M.O.R.P.H. Remix)
14. Hodel - Last Wish (Adam Nickey Remix)
15. RAM - RAMsterdam (Jorn van Deynhoven Remix)
16. Ilya Solovieve & Poshout - Leaving Planet (Original Mix)
17. Pulser - My Religion (Airbase Remix)
18. Rapha & Reminder - Beyond THe Clouds (Daniel Kandi's 147 Club Mix)
19. Sky Motion - Forgive Me (Original Mix)
Tracklist:
01. Solex - Neverwas (Intro Mix)
02. Jason van Wyk & Vast Vision Ft. Johanna - Oceanblue (Indian Sun Mix)
03. Markus Schulz Pres. Dakota - Roxy '84 (Original Mix)
04. Udgata Anagh - Edea
05. Richard Durand - No Way Home (Andy Duguid Mix)
06. Chicane - Hiding All The Stars (Justin Fry Remix)
07. Mike Shiver - On The Surface (Alex M.O.R.P.H. Remix)
08. Cosmic Gate Ft. Kyler England - Flatline (Kyau & Albert Remix)
09. Nic Chagall Ft. Jonathan Mendelsohn - This Moment (Prog Mix)
10. Asbjorn Hegdahl - Head In The Clouds (Hegdahl & Sonnergard Remix)
11. Cosmic Gate Ft. Aruna - Under Your SPell (Myon & Shane 54 Monster Mix)
12. Roger Shah - You're So Cool (Roger Shah Big Stage Remix)
13. Filo & Peri Ft. Aruna - Ashley (Alex M.O.R.P.H. Remix)
14. Hodel - Last Wish (Adam Nickey Remix)
15. RAM - RAMsterdam (Jorn van Deynhoven Remix)
16. Ilya Solovieve & Poshout - Leaving Planet (Original Mix)
17. Pulser - My Religion (Airbase Remix)
18. Rapha & Reminder - Beyond THe Clouds (Daniel Kandi's 147 Club Mix)
19. Sky Motion - Forgive Me (Original Mix)
Ik zou een dm willen sturen, maar heb een DMban, kun je ff een linkje neerzettenZym0tiC schreef op zondag 08 november 2009 @ 12:17:
Heb weer eens een mixje in elkaar gesleuteld.
Tracklist:
Pinch - Joyride
2562 - Third Wave
Kriptic Minds - 768
2562 - Narita
Jakes - Justice
Rob Sparx - Bloodbath
Silkie - Dam 4
Denver - Why Waste Time
Skream - Ain't it Cold?

linkjes posten mag hier niet, dus ik heb je maar een mailtje gestuurd, aangezien ik hem toenstraks ook al naar een linkje had gevraagdWhite schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:40:
[...]
Ik zou een dm willen sturen, maar heb een DMban, kun je ff een linkje neerzetten?
Jij hebt lefaddictive schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:43:
[...]
linkjes posten mag hier niet, dus ik heb je maar een mailtje gestuurd, aangezien ik hem toenstraks ook al naar een linkje had gevraagd
Verwijderd
Novembermix van Deeply Disturbed en wonder alright (Deeply Disturbed Bootleg) nu te beluisteren op soundcloud
Om deze te beluisteren zie website.. <<
Hey, een oud klasgenootVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:01:
Novembermix van Deeply Disturbed en wonder alright (Deeply Disturbed Bootleg) nu te beluisteren op soundcloud
Lekkere mix, en waarschijnlijk kom ik ook even langs wanneer jullie moeten draaien binnenkort ^^
* addictive heeft zijn zinnen gezet op de Vestax VCI-300 en een setje KRK RP6's.
Lekker compact, makkelijk mee te nemen en toch leuk speelgoed
Edit: Uiteraard in combinatie met mijn Macbook en Itch
[ Voor 4% gewijzigd door addictive op 09-11-2009 14:40 ]
Verwijderd
=) Thanks..
23e in de beurs he..!
* Toch wel de KRK RP6 SE (wit) he..? Past zo mooi bij je macbook
23e in de beurs he..!
Verwijderd
Hallo,
Misschien kan iemand mij hier verder helpen, ik heb een mixertje van iemand overgenomen
om een beetje mee te spelen (Reloop RMX-40BPM) de meeste knoppen ken ik wel athans wat ze doen
betekend niet dat ikze beheers
behalve 1. de Fx-on knop deze onderbreekt alleen de muziek? Nu zitten er nog send/return aansluitingen op maar wat kan ik hierop aansluiten? Als ik op internet zoek kom ik alleen
op levels uit en hoe het moet staan maar ik weet niet eens waarvoor het dient.
Misschien kan iemand mij hier verder helpen, ik heb een mixertje van iemand overgenomen
om een beetje mee te spelen (Reloop RMX-40BPM) de meeste knoppen ken ik wel athans wat ze doen
betekend niet dat ikze beheers
* addictive heeft de bestelling geplaatst bij Bax-shop. Hopen dat het morgen binnen is 
inderdaad de witte!Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:43:
=) Thanks..
23e in de beurs he..!
Dat is omdat het send/return effect geselecteerd staat. 4 knopjes hoger staat een draaiknop, draai deze eens naar een ander effect (echo bv.)Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 15:50:
Hallo,
betekend niet dat ikze beheersbehalve 1. de Fx-on knop deze onderbreekt alleen de muziek? Nu zitten er nog send/return aansluitingen op maar wat kan ik hierop aansluiten? Als ik op internet zoek kom ik alleen
Gratzaddictive schreef op maandag 09 november 2009 @ 17:23:
* addictive heeft de bestelling geplaatst bij Bax-shop. Hopen dat het morgen binnen is
[...]
inderdaad de witte!
Verwijderd
Deze heb ik niet (geen effecten zitten ingebouwd), dus vroeg me af wat ik er dan wel mee kanEZ_ schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:07:
[...]
Dat is omdat het send/return effect geselecteerd staat. 4 knopjes hoger staat een draaiknop, draai deze eens naar een ander effect (echo bv.)
Dank! Ik ben niet zo van de effectenbox, dus ik denk niet dat ga missen.White schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:14:
[...]
Gratz! Hoop dat je niet het hele uitgebreide effect gebeuren gaat missen van Traktor, maar je hebt alles behalve een verkeerde aankoop gedaan iig
.
Wie weet komen ze nog met een update van Itch, en dan met effecten, zou wel leuk zijn, gewoon voor de "heb".
Dan heb je de versie met enkel send&return, daarmee kan je het geluid van de geleselecteerde kanalen (draaiknop) verzenden naar bv. een effectenbox, die het geluid vervormt en terugstuurt naar je mixer.Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:21:
[...]
Deze heb ik niet (geen effecten zitten ingebouwd), dus vroeg me af wat ik er dan wel mee kan
Zonder extra hardware kan je dus weinig doen met die send&return.

Ze zijn binnen, nu nog mn Vestax VCI-300, alleen is de TNT post een beetje traag, die heb ik morgen pas binnen.
Dat is een mooi klein formaatje addictive!
...:::everybeat.nl
Veel succes en plezier met oefenen.
Netjes!
Is je bureau wel hoog genoeg trouwens? Heb zelf hoge kastjes aangeschaft, omdat ik nogal last van mijn nek kreeg zo.
Of je moet er bij gaan zitten, maar dat vind ik niet echt relaxt persoonlijk.
Haha jah mag ik hopen voor hem
had eerst ook nog geen dj meubel.Had eerst de mixer en cdspelers gekocht. maar kwam naar 1 avond er al achter dat ik toch wat hogers nodig had.
afijn.
Morgen lekker op een feestje draaien van een callcenter. 32 vrouwen van 21 tot 33 jaar en 5 mannen,waarvan 3 al personeel.Word wel leuk en ze willen dat ik alles door elkaar ga draaien.( vind ik zelf wel jammer.)
Maar k heb all lang geen plaatjes meer gedraaid dus word wel leuk.
Was al met al n geslaagd feestje. lekker gedraaid veel oudere dansplaatjes.Al met al toppie.
afijn.
Morgen lekker op een feestje draaien van een callcenter. 32 vrouwen van 21 tot 33 jaar en 5 mannen,waarvan 3 al personeel.Word wel leuk en ze willen dat ik alles door elkaar ga draaien.( vind ik zelf wel jammer.)
Maar k heb all lang geen plaatjes meer gedraaid dus word wel leuk.
Was al met al n geslaagd feestje. lekker gedraaid veel oudere dansplaatjes.Al met al toppie.
[ Voor 9% gewijzigd door tooter op 16-11-2009 16:11 ]
hehe gek onnie
Weer even een deephouse sessie aan het shoutcasten... (En recorden)
Gaat weer lekker zo in de restricted studio!
Gaat weer lekker zo in de restricted studio!
Ik heb vrijdag as. bij een vriend van me m'n eerste liveset. Komt een mannetje of 35 en vind t toch wel spannend
Voor de mensen die het nog niet weten en/of op het punt staan om een of andere aanschaf te doen..
Bij Bax-shop is morgenavond alles met 10% korting te koop.
(Online shoppen met kortingscode 'koopavond').
Ik sta eigenlijk op het punt om een nieuwe laptop te kopen met in het korte vooruit zicht een Virus TI2 Synthesizer, dus nu zit ik zelf wel te twijfelen want 10% korting op dat apparaat is best een leuk bedrag.
* Zucht* keuzes
Bij Bax-shop is morgenavond alles met 10% korting te koop.
(Online shoppen met kortingscode 'koopavond').
Ik sta eigenlijk op het punt om een nieuwe laptop te kopen met in het korte vooruit zicht een Virus TI2 Synthesizer, dus nu zit ik zelf wel te twijfelen want 10% korting op dat apparaat is best een leuk bedrag.
* Zucht* keuzes
[ Voor 5% gewijzigd door Da_maniaC op 26-11-2009 16:04 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ja inderdaad. Bax-shop begint mij wel te bevallen. Behoorlijk consument gericht met om de zoveel weken wel een actie. Week terug haalde ik hun magazine nog uit de brievenbus. Nu is ~50% ervan wel reclame, maar toch. 
Misschien schaf ik nog 2x 1.5m 'kwaliteits' RCA kabel aan.
Eventueel ook nog een naald of 2 erbij want (voor mij ongelooflijk maar waar) ik zag dat de huidigen alweer stof beginnen mee te slepen.
Ik ben er altijd wel vrij voorzichtig mee maar ook ik tik de naald soms wel over de plaat heen. Betekent dit dan ook direct einde verhaal? (Oftewel, zou dat de oorzaak zijn?)
Misschien schaf ik nog 2x 1.5m 'kwaliteits' RCA kabel aan.
Eventueel ook nog een naald of 2 erbij want (voor mij ongelooflijk maar waar) ik zag dat de huidigen alweer stof beginnen mee te slepen.
Ik ben er altijd wel vrij voorzichtig mee maar ook ik tik de naald soms wel over de plaat heen. Betekent dit dan ook direct einde verhaal? (Oftewel, zou dat de oorzaak zijn?)
Wat zouden jullie mij aan te raden om mee te beginnen, ik ben dus zeg maar een leek. Heb weinig verstand van gear om te draaien, draaf zelf al een paar maanden via virtual DJ. Dat is dan ook maar alles zeg maar.
Wat raden jullie dus aan voor gear om te mixxen. Het liefst dus mp3's/CD's geen vinyl.
En wat heb ik allemaal nodig, op de frontpage dus de inleiding zie ik wel wat, maar niet echt de stappen om mee te beginnen.
Graag hoor ik meer van
Wat raden jullie dus aan voor gear om te mixxen. Het liefst dus mp3's/CD's geen vinyl.
En wat heb ik allemaal nodig, op de frontpage dus de inleiding zie ik wel wat, maar niet echt de stappen om mee te beginnen.
Graag hoor ik meer van
Kijk hierboven eens bij addictive...
Zo'n controller is leuk om mee te beginnen.
Mocht je het na een paar maanden alsnog niets vinden kun je ze nog goed doorverkopen ook.
De enige vragen die dan overblijven zijn, of je wel of geen controller wil met ingebouwde geluidskaart.
(In mijn ogen wel aangezien ze daardoor een stuk beter werken ivm lagere latencies).
Daarnaast zou je zelf moeten zoeken of de controller naar keuze goed werkt met de DJ software die je het liefst gebruikt. (Zo niet, welke controller dan wel goed werkt).
Filmpjes op youtube geven ook vaak een goede impressie van wat die apparaten kunnen.
Zo'n controller is leuk om mee te beginnen.
Mocht je het na een paar maanden alsnog niets vinden kun je ze nog goed doorverkopen ook.
De enige vragen die dan overblijven zijn, of je wel of geen controller wil met ingebouwde geluidskaart.
(In mijn ogen wel aangezien ze daardoor een stuk beter werken ivm lagere latencies).
Daarnaast zou je zelf moeten zoeken of de controller naar keuze goed werkt met de DJ software die je het liefst gebruikt. (Zo niet, welke controller dan wel goed werkt).
Filmpjes op youtube geven ook vaak een goede impressie van wat die apparaten kunnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Da_maniaC op 25-11-2009 20:17 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Inderdaad. je moet toch wel eers gaan bedenken wat je wil.
-draaien met een midi controller vaak eerst wel de goedkoopste oplossing.
-Of wil je meteen beginnen met tabletop spelers.
Heb je die keuze gemaakt dan kijk je naar je budget en ga je eens rond zoeken wat de mogelijkheden zijn.
Dus veel reviews lezen en review filmpjes bekijken enzo.
Heb je dan wat mogelijke kandidaten uitgeselecteerd dan is het eigenlijk gewoon een must om ze te gaan testen. ( ik zelf heb bijna 2 dagen in een shop gestaan om te gaan testen)En als je het pas echt zeker weet dan moet je pas gaan kopen.Om een beetje een fatsoenlijk beginners setje te kopen ben je al redelijk veel geld kwijt.En je moet niet gaan kopen omdat je het leuk lijkt.Want voor het zelfde geld vind je er naar een tijdje niks meer aan.
Ik heb vorig jaar rond deze tijd besloten dat ik ook een setje voor thuis wou kopen en heb pas eind Maart dit jaar mijn aankoop gedaan.en ik draai al redelijk lang en nog was de keuze moeilijk.Maar heb er nu nog steeds geen spijt van en dat komt gewoon omdat ik er lang genoeg over na heb gedacht.
-draaien met een midi controller vaak eerst wel de goedkoopste oplossing.
-Of wil je meteen beginnen met tabletop spelers.
Heb je die keuze gemaakt dan kijk je naar je budget en ga je eens rond zoeken wat de mogelijkheden zijn.
Dus veel reviews lezen en review filmpjes bekijken enzo.
Heb je dan wat mogelijke kandidaten uitgeselecteerd dan is het eigenlijk gewoon een must om ze te gaan testen. ( ik zelf heb bijna 2 dagen in een shop gestaan om te gaan testen)En als je het pas echt zeker weet dan moet je pas gaan kopen.Om een beetje een fatsoenlijk beginners setje te kopen ben je al redelijk veel geld kwijt.En je moet niet gaan kopen omdat je het leuk lijkt.Want voor het zelfde geld vind je er naar een tijdje niks meer aan.
Ik heb vorig jaar rond deze tijd besloten dat ik ook een setje voor thuis wou kopen en heb pas eind Maart dit jaar mijn aankoop gedaan.en ik draai al redelijk lang en nog was de keuze moeilijk.Maar heb er nu nog steeds geen spijt van en dat komt gewoon omdat ik er lang genoeg over na heb gedacht.
hehe gek onnie
Oké, duidelijk mijn voorkeur is dan ook gekomen op een midi controller. Lijkt me het beste om te beginnen, en om te kijken of ik het daadwerkelijk leuk vind.
Ik kwam op de volgende uit Hercules DJ console MKII PC en Mac & de Behringer B-Control BCD 3000 DJ Machine

Iemand hier ervaring mee? Of een andere aanrader? Heb wat reviews doorgelezen, en mensen zijn er toch wel over te spreken.
Ik kwam op de volgende uit Hercules DJ console MKII PC en Mac & de Behringer B-Control BCD 3000 DJ Machine

Iemand hier ervaring mee? Of een andere aanrader? Heb wat reviews doorgelezen, en mensen zijn er toch wel over te spreken.
Zie ook Digitale DJ: Midi Controllers.
Idd, zie het topic hierboven.
Zie filmpjes op youtube voor een impressie.
En op Aboutdj.nl staan voor sommige apparaten ook nog reviews.
Zie filmpjes op youtube voor een impressie.
En op Aboutdj.nl staan voor sommige apparaten ook nog reviews.
Niet alleen dat, ook voor de mensen met een kleine kamertooter schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:50:
draaien met een midi controller vaak eerst wel de goedkoopste oplossing.
Nou het is nu dus bezig op bax-shop.nl tot 22:00. 
2 naalden en 2 RCA kabels komen sowieso deze kant op...
Balanced output vd mixer heb ik zeker niets (extra's) aan als ik die convert naar RCA vergeleken met RCA output?
2 naalden en 2 RCA kabels komen sowieso deze kant op...
Balanced output vd mixer heb ik zeker niets (extra's) aan als ik die convert naar RCA vergeleken met RCA output?
Reloop Digital Jockey 2 IE komt deze kant op 
Heb al 2x cdj-500 staan waar ik al een aantal jaar mee draai. Maar wil iets meer creativiteit in het mixen los kunnen laten. De hotcue's, effecten, noem maar op. Dus mooi spielerei erbij!
Hij stond er vanmorgen voor €350,- op, vanavond €329,- waarvan ook nog eens 10% koopavond korting af ging.. was het moment om hem aan te schaffen vond ik zelf.
Heb al 2x cdj-500 staan waar ik al een aantal jaar mee draai. Maar wil iets meer creativiteit in het mixen los kunnen laten. De hotcue's, effecten, noem maar op. Dus mooi spielerei erbij!
Hij stond er vanmorgen voor €350,- op, vanavond €329,- waarvan ook nog eens 10% koopavond korting af ging.. was het moment om hem aan te schaffen vond ik zelf.
-
Yep, koopavond bij bax.
Deze twee komen mijn kant op:

+
Deze twee komen mijn kant op:

+

Nice nice. Ik zat er ook nog over te denken een MIDI keyboard aan te schaffen voor het producen maar gezien ik daar praktisch geen ervaring mee heb is het wel heel onlogisch om zonder skills hardware te kopen. 
Edit: Nou het is verstuurd blijkbaar wahaha.
Edit: Nou het is verstuurd blijkbaar wahaha.
[ Voor 10% gewijzigd door Saturnus op 27-11-2009 01:01 ]
Je produceert, maar hebt praktisch geen ervaring met een keyboard dus koop je hem maar niet? 
Naast een goede audio interface is een MIDI keyboard echt een must have in mijn ogen.
Ik werk veel beter met wat tastbaars in mijn handen in plaats van met de muis noten aan klikken...daar ga je nooit lekker mee componeren of spelen.
Die Akai is trouwens erg minimalistisch en slechts 2 octaven groot.
Is voor mijn nieuwe laptop welke ook mee zal gaan naar workshops.
Heb thuis een Axiom61 die ik gebruik om te pingelen, bevalt prima.
Naast een goede audio interface is een MIDI keyboard echt een must have in mijn ogen.
Ik werk veel beter met wat tastbaars in mijn handen in plaats van met de muis noten aan klikken...daar ga je nooit lekker mee componeren of spelen.
Die Akai is trouwens erg minimalistisch en slechts 2 octaven groot.
Is voor mijn nieuwe laptop welke ook mee zal gaan naar workshops.
Heb thuis een Axiom61 die ik gebruik om te pingelen, bevalt prima.
Nee ik bedoel dat ik niet produceer. Ik heb wel altijd ideeen maar dat omzetten naar iets hoorbaars, no skills, no sound. Dus eerst maar eens met die rottige muis aan de gang en dan pas een keyboard leek mij toch een beter idee. 
Ik betwijfel of Bax-shop hun 'bestel voor 22:00, volgende dag binnen' waar kan maken want mijn pakketje blijkt nog niet eens gesorteerd te zijn.
Ik betwijfel of Bax-shop hun 'bestel voor 22:00, volgende dag binnen' waar kan maken want mijn pakketje blijkt nog niet eens gesorteerd te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Saturnus op 27-11-2009 14:29 ]
Ja hier ook het zelfde, met zending voorgemeld. Het zal morgen wel komen.
Heb me wat Neutrik pluggen besteld, de komende avonden maar wat kabeltjes maken.
Heb me wat Neutrik pluggen besteld, de komende avonden maar wat kabeltjes maken.
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Ah nee he...
Is het er eindelijk, blijk ik niet goed gelezen te hebben. Het zijn mono/subwoofer kabels ipv stereo...(hoezo hebben ze eigenlijk mono en triple te koop en geen stereo in die soort...)
Naalden zijn vanzelfdspreken wel goed en gaan richting 'de voorraadkast.'
Edit:
Net de ESI Maya44 USB gemod. Eindelijk passen betere kwaliteit stekkers/RCA pluggen erin (met isolatie tot aan het einde). Zal binnenkort wel een foto maken.
Is het er eindelijk, blijk ik niet goed gelezen te hebben. Het zijn mono/subwoofer kabels ipv stereo...(hoezo hebben ze eigenlijk mono en triple te koop en geen stereo in die soort...)
Naalden zijn vanzelfdspreken wel goed en gaan richting 'de voorraadkast.'
Edit:
Net de ESI Maya44 USB gemod. Eindelijk passen betere kwaliteit stekkers/RCA pluggen erin (met isolatie tot aan het einde). Zal binnenkort wel een foto maken.
[ Voor 26% gewijzigd door Saturnus op 28-11-2009 20:52 ]
Vrijdag mn eerste keer voor 'publiek', ongeveer 25 personen denk ik. Ging erg lekker en 2 keer een foutje die niemand hoorde. 1 keer begon iemand net tegen me aan te rammen voor aandacht terwijl ik net moest inmixen waardoor ik mn concentratie verloor en een 2e keer tikte ik met mn arm op de pauze-knop van de CDJ waardoor ie stopte terwijl ie al een minuutje stond in de draaien. Gewoon opnieuw en sneller ingemixt en niemand gemerkt
Was wel leuk om mensen enthousiast te zien meegenieten van je platenkeuze.
Misschien een dom vraagje, maarrrrr.... binnenkort komt mijn CDJ-900 met DJM-700 binnen. De CDJ-900 heeft MIDI via UBS en de DJM-700 MIDI via ...MIDI. Ik wil ze beide op mijn computer aansluiten, en voor de DJM-700 heb je dan zo'n kastje nodig. Maar zo'n kastje kan maar 16 knoppen verwijzen, terwijl de mixer er 40+ heeft. Is dit een probleem, of is er een andere manier om het goed aangesloten te krijgen?
Pioneer moest zich diep schamen dat ze nog niet op elke mixer met MIDI een USB aansluiting hebben zitten.
(Wederom een lekkere marketing truc van ze).
Maar die USB<>MIDI converters zou je zonder problemen moeten kunnen gebruiken.
(Als je het 100% zeker wil weten, even iemand raadplegen die hands-on ervaring heeft).
Maar, wat je waarschijnlijk hebt gezien is het aantal kanalen dat de USB-MIDI bridge maximaal ondersteund.
Echter zitten er op 1 kanaal meerdere commando's (dus knoppen).
(Als je het 100% zeker wil weten, even iemand raadplegen die hands-on ervaring heeft).
Maar, wat je waarschijnlijk hebt gezien is het aantal kanalen dat de USB-MIDI bridge maximaal ondersteund.
Even een vraagje.. iemand een idee om snel samples/jingles af te spelen met een laptop? Ik zat te denken aan een AKAI drumpad MIDI toestel maar wat is goede software?
Ja daarom hoopte ik ook dat er hier iemand was die het me kon vertellenDa_maniaC schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:55:
Pioneer moest zich diep schamen dat ze nog niet op elke mixer met MIDI een USB aansluiting hebben zitten.
MIDI definieert inderdaad 16 kanalen, per kanaal is er in principe plek voor 127 knoppen en 127 sliders. (met wat creatief zijn nog wel wat meer zelfs, maar dan is het niet helemaal standaard meer, dus word het iets moeilijker voor je software)SjorsVN schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:09:
[...]
Ja daarom hoopte ik ook dat er hier iemand was die het me kon vertellen. Het is voor mij sowieso allemaal nog nieuw, dus ik weet er echt helemaal niets vanaf. Het is zelfs m'n allereerste set
. Maar het is dus niet 16 kanalen=16 knoppen? Je kan dus meerdere knoppen toewijzen per kanaal?
Dus als ik het goed begrijp kan ik dus alle 47 knoppen van de mixer gewoon aansturen via MIDI?Adion schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:25:
[...]
MIDI definieert inderdaad 16 kanalen, per kanaal is er in principe plek voor 127 knoppen en 127 sliders. (met wat creatief zijn nog wel wat meer zelfs, maar dan is het niet helemaal standaard meer, dus word het iets moeilijker voor je software)
alle paarse op http://www.djresource.eu/.../pioneer/DJM-700-midi.gif dus.Volledig toewijsbare MIDI-controle
Met zijn 49 MIDI-toewijsbare knoppen, faders & schakelaar kan de DJM-700 gebruikt worden om zowel externe DJ-software te controleren, zoals soft synths en au/vst plug-ins op een Mac of PC. Samen met de nieuwe ‘on/off MIDI send’-controlefunctie kan de MIDI-datastroom bovendien ook aan- & uitgeschakeld worden, wat de meest veeleisende digitale DJ’s een indrukwekkende controle biedt.
Ja dat had ik gelezen, en ik snap ook wel dat het kan, maar ik weet niet hoe het kan. En dat zo'n MIDI kastje 16 kanalen heeft vind ik wat verwarrend allemaal. Dussss...zo'n kanaal kan 127 knoppen toegewezen krijgen. En die kan ik dan (knap als het me lukt) allemaal gewoon tegelijk gebruiken?Tsunami schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:51:
[...]
alle paarse op http://www.djresource.eu/.../pioneer/DJM-700-midi.gif dus.
Yup. Gewoon een DIN naar USB kabel kopen en dan zou het moeten werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Tsunami op 02-12-2009 10:43 ]
Ja. Je moet ook in kanalen denken als een middel om te zorgen dat verschillende commands elkaar niet in de weg zitten, zoals met bestuurbare auto'tjes vroeger zegmaar.SjorsVN schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:03:
[...]
Ja dat had ik gelezen, en ik snap ook wel dat het kan, maar ik weet niet hoe het kan. En dat zo'n MIDI kastje 16 kanalen heeft vind ik wat verwarrend allemaal. Dussss...zo'n kanaal kan 127 knoppen toegewezen krijgen. En die kan ik dan (knap als het me lukt) allemaal gewoon tegelijk gebruiken?
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ben van plan om binnenkort wat hobbymatig te gaan draaien (dus thuis of bij vrienden)! Dat wil ik gaan doen met zo'n mp3-speler. Die kun je op je laptop aansluiten en vervolgens mixen!
Aangezien ik een beginner ben weet ik absoluut niet waar ik moet beginnen met zoeken. Of wat ik uberhaupt nodig heb. Ik heb zo'n apparaat van hercules bij de mediamarkt voor 85 euro gezien....En ook eentje van 185 (hetzelfde merk). Wat is nou het verschil? Sommige hebben een extra geluidskaart ofzo?
Mijn budget is 200 euro! Ik heb zelf een laptop met een standaard geluidskaart...
Mijn groot is dank!
edit: ik heb wel een beetje ervaring met draaien, dus meeste termen zijn mij wel bekend
Ik heb een vraagje. Ben van plan om binnenkort wat hobbymatig te gaan draaien (dus thuis of bij vrienden)! Dat wil ik gaan doen met zo'n mp3-speler. Die kun je op je laptop aansluiten en vervolgens mixen!
Aangezien ik een beginner ben weet ik absoluut niet waar ik moet beginnen met zoeken. Of wat ik uberhaupt nodig heb. Ik heb zo'n apparaat van hercules bij de mediamarkt voor 85 euro gezien....En ook eentje van 185 (hetzelfde merk). Wat is nou het verschil? Sommige hebben een extra geluidskaart ofzo?
Mijn budget is 200 euro! Ik heb zelf een laptop met een standaard geluidskaart...
Mijn groot is dank!
edit: ik heb wel een beetje ervaring met draaien, dus meeste termen zijn mij wel bekend
[ Voor 6% gewijzigd door Placid_K op 02-12-2009 13:49 ]
Ik kom ergens niet helemaal uit, dus een vraagje...
Ook al woon ik al jaren niet meer thuis, mijn ouders willen me met kerst altijd een kado geven. Zo ook dit jaar kwam vandaag de vraag of ik nog iets wist. Nu is het geval altijd dat dat wat ik wil of nodig heb, ik zelf al aangeschaft heb. Tot mijn pa hinte dat die boombox wel eens weg mocht want dat vond hij toch geen gezicht.
Even ter herrinering

Nu mocht ik dus een setje monitoren uitzoeken op hun kosten. Ik wist eigenlijk meteen al dat ik KRK's wou. De RP6 is mijn keuze geworden. De RP8 had ook gemogen echter op mijn kamer denk ik dat dat gewoon te veel is, 5M*3.5M.
Nu zit ik echter even met de bekabeling. Mijn DJM700 heeft Master 1 (XLR), Master 2 (RCA) en Booth (RCA). Zover ik weet heeft XLR de voorkeur. Kijk ik echter bij Bax dan zie ik bij geluidsbekabeling slechts 1 XLR female-male kabel te koop staan welke 10M lang is terwijl ik hoogstens 2 meter nodig heb.
Echter, bij de microfoon/signaal bekabeling staan er wel meer van kortere lengtes. Mijn vraag dus, zijn deze gewoon ook geschikt voor mixer naar speakers of is er nog iets dat ik moet weten?
* JeroenNietDoen is erg blij dat zijn boombox nu ook vervangen gaat worden
Verder ga ik nog 2 statieven aanschaffen om ze op oorhoogte te kunnen plaatsen.
Ook al woon ik al jaren niet meer thuis, mijn ouders willen me met kerst altijd een kado geven. Zo ook dit jaar kwam vandaag de vraag of ik nog iets wist. Nu is het geval altijd dat dat wat ik wil of nodig heb, ik zelf al aangeschaft heb. Tot mijn pa hinte dat die boombox wel eens weg mocht want dat vond hij toch geen gezicht.
Even ter herrinering

Nu mocht ik dus een setje monitoren uitzoeken op hun kosten. Ik wist eigenlijk meteen al dat ik KRK's wou. De RP6 is mijn keuze geworden. De RP8 had ook gemogen echter op mijn kamer denk ik dat dat gewoon te veel is, 5M*3.5M.
Nu zit ik echter even met de bekabeling. Mijn DJM700 heeft Master 1 (XLR), Master 2 (RCA) en Booth (RCA). Zover ik weet heeft XLR de voorkeur. Kijk ik echter bij Bax dan zie ik bij geluidsbekabeling slechts 1 XLR female-male kabel te koop staan welke 10M lang is terwijl ik hoogstens 2 meter nodig heb.
Echter, bij de microfoon/signaal bekabeling staan er wel meer van kortere lengtes. Mijn vraag dus, zijn deze gewoon ook geschikt voor mixer naar speakers of is er nog iets dat ik moet weten?
* JeroenNietDoen is erg blij dat zijn boombox nu ook vervangen gaat worden

Verder ga ik nog 2 statieven aanschaffen om ze op oorhoogte te kunnen plaatsen.
Ik heb bij New Line gewoon een dikke tulpkabel gekocht van 5M (je hebt ze al vanaf 0.75M) en verloopjes naar XLR omdat mn monitoren ook enkel XLR ingangen hebben. Misschien een idee? Ik heb overigens ook een DJM700 dus de mixer is gelijk in dit verhaal.
Ja dat is gewoon prima, zolang het maar 3-polige XLR (XLR3) is.Kaap schreef op woensdag 02 december 2009 @ 21:52:
Voor zover ik weet is XLR kabel XLR kabel. Logisch geredeneerd dan. Ik kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat bands met grote namen die op tour gaan, iedere keer dezelfde kabel gebruiken voor het zelfde stukje. Tenzij je Andre Rieu heet en structureel het zelfde podium hebt lijkt me dat compleet onhandig 
Maar dat zijn just my 2cents; bel Bax op en je weet het
Maar dat zijn just my 2cents; bel Bax op en je weet het
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
XLR is idd XLR, of je er nou audiosignaal of DMX doorheen stuurt maakt ook niet uit. HEt enige waar je verschil in kan hebben is de polariteit van de appaaratne die je aansluit.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
XLR of tulp maakt voor dat korte stukje thuis geen hol uit, XLR is er om grotere afstanden storingsvrijer te overbruggen (+10 meter, in podia en theaters etc.).
Het staat uiteraard wat netter, maar ik denk niet dat je veel verschil zal gaan merken .
Het staat uiteraard wat netter, maar ik denk niet dat je veel verschil zal gaan merken .
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
DMX kabel heeft een andere karakteristieke impedantie dan kabel bedoeld voor geluid. Check bij voorbeeld maar eens de datasheets van C128 en C801 kabel... Uiteraard merk je bij korte afstanden geen verschil, maar het is er wel!LangTall schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:46:
XLR is idd XLR, of je er nou audiosignaal of DMX doorheen stuurt maakt ook niet uit.
Hier is mijn set dan. Begon met de SLDZ1200, langzaam werd mijn vinyl verslaving erger waardoor ik een Stanton T.80 kocht. 2 maanden geleden eindelijk een SL1200MKII gekocht en nu dan eindelijk de 2de binnen. Meteen maar Traktor Scratch pro erbij genomen.

Heyyyyy, die foto's heb ik net ook op AboutDJ gezien!
Ik blijf die Technics CD spelers toch gave apparaatjes vinden!
Ik blijf die Technics CD spelers toch gave apparaatjes vinden!
nice set.. nu alleen nog fatsoenlijke monitors als je buren het toelatenVesNL schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:19:
Hier is mijn set dan. Begon met de SLDZ1200, langzaam werd mijn vinyl verslaving erger waardoor ik een Stanton T.80 kocht. 2 maanden geleden eindelijk een SL1200MKII gekocht en nu dan eindelijk de 2de binnen. Meteen maar Traktor Scratch pro erbij genomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
traktor scratch!
@Ome_Les, op de DZ zijn 2 10" platen. Die heb ik besteld via Sensei Haus . Geeft iets meer grip en zit net wat strakker. Meeste van mijn vrienden vinden het met de originele platter veel mooier. Ik met de vinyl versie. Misschien komt het door mijn fascinatie voor vinyl.
En de speakers, nou die doen het goed. Mogen dan geen actieve monitors zijn maar het geluid dat eruit komt vult mijn hele woonkamer (en die is best groot) als hij vol is met mensen. Het setje is van Logitech, de Z-680. De output van mijn midden speaker was kapot gegaan, dus heb ik toch nog een leuke taak voor het kunnen vinden
. Had nog rond gekeken voor monitors, best lang maar ze doen hun werk dus mijn zoektocht is voor de zoveelste keer gestaakt.
De voornaamste reden dat ik voor Traktor heb gekozen is de 4-deck optie. Vreemde keuze, maar voor mij reden genoeg.
Geen midi controller nodig, dat is niet mijn ding. De ruimte is er gewoon om ze 'normaal' te zetten. Ik heb ze liever zo staan omdat ik een groter reik gebied heb om de plaat vast te pakken.Erikie schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:30:
[...]
nice set.. nu alleen nog fatsoenlijke monitors als je buren het toelaten.. De ruimte is zeker net te smal om je draaitafels nomaal neer te zetten? Heeft je aardig wat geld gekost dit! en waar is je midicontroller?!?!
En de speakers, nou die doen het goed. Mogen dan geen actieve monitors zijn maar het geluid dat eruit komt vult mijn hele woonkamer (en die is best groot) als hij vol is met mensen. Het setje is van Logitech, de Z-680. De output van mijn midden speaker was kapot gegaan, dus heb ik toch nog een leuke taak voor het kunnen vinden
De voornaamste reden dat ik voor Traktor heb gekozen is de 4-deck optie. Vreemde keuze, maar voor mij reden genoeg.
Vandaag zijn mijn KRK RP6 G2's geleverd, meteen even de boel omgegooid, update:

Binnenkort nog even 2 standaards bestellen om ze op gelijke hoogte te krijgen. Waar ze nu op staan trillen ze echt door.

Binnenkort nog even 2 standaards bestellen om ze op gelijke hoogte te krijgen. Waar ze nu op staan trillen ze echt door.
Stoney's booth-update na de verhuizing:

Gear:
* Intel Q6600 productie-machine (vancouver.stoneynet.nl), 4GB RAM, ATI HD3870, 2x500GB aan data-disks.
* Twin 19" Samsung TFT-monitor (een van de weinigen die ik in 16:9 vond!)
* Behringer BCD3000 + BCR2000 (de BCF en BCA mis ik nog, spaar ze allemaal!
)
* Behringer XENYX 1002FX, Shure SM58, Technics RP-F600
* Bontempi PM594, doet dienst als oefen-piano en als MIDI mastertikplank. Is langzaam aan vervanging toe voor iets netters.
* Numark djIO, Creative MP3+
* Dean Acoustic western-gitaar met versterkertje
* ASUS T91, Logitech G15v2, Logitech G5, Logitech Z-10.
* En natuurlijk het onmisbare bakje Dark Roast.
Software: Atomix VDJ6.0 Pro, Ableton Live 8, Sony Vegas, Autodesk 3DS Max 9, FL Studio 8.0.
De hardware heb ik met klittenband aan de tafel bevestigd, zodat de boel niet onverhoopt gaat schuiven als ik aan het draaien ben. De TFT-schermen staan op flexibele armen, die kan ik als het nodig is naar boven kantelen (voor een staande draaipositie), maar dan is eigenlijk de tafel aan de lage kant. De kabels zijn aan de voorkant uit het zicht onttrokken door een simpele maar effectieve oplossing:

Afrokdoek!
Als het op klus goed werkt, dan kan het thuis ook, toch? 

Close-upje van de draaiende meuk, de BCD3000 heb ik creatief gemod door de faderknoppen van mijn VMX300 en Gemini CDJ-20's te 'lenen', omdat de crossfaderknop ontbrak, en ik geen zin had in één zwarte fader tussen allemaal witte schuiven. De pitch-faders van de BCD3000 belanden straks op de Gemini, die ik nog creatief aan wil pakken. (verdere details even classified.
)
Kaap: Nette booth, al vind ik een Tiesto-vlootje voor in de slaapkamer persoonlijk toch neigen naar overkill. Die dingen leveren veel meer op als je ze in een flightcase stopt en elke week verhuurt.

Gear:
* Intel Q6600 productie-machine (vancouver.stoneynet.nl), 4GB RAM, ATI HD3870, 2x500GB aan data-disks.
* Twin 19" Samsung TFT-monitor (een van de weinigen die ik in 16:9 vond!)
* Behringer BCD3000 + BCR2000 (de BCF en BCA mis ik nog, spaar ze allemaal!
* Behringer XENYX 1002FX, Shure SM58, Technics RP-F600
* Bontempi PM594, doet dienst als oefen-piano en als MIDI mastertikplank. Is langzaam aan vervanging toe voor iets netters.
* Numark djIO, Creative MP3+
* Dean Acoustic western-gitaar met versterkertje
* ASUS T91, Logitech G15v2, Logitech G5, Logitech Z-10.
* En natuurlijk het onmisbare bakje Dark Roast.
Software: Atomix VDJ6.0 Pro, Ableton Live 8, Sony Vegas, Autodesk 3DS Max 9, FL Studio 8.0.
De hardware heb ik met klittenband aan de tafel bevestigd, zodat de boel niet onverhoopt gaat schuiven als ik aan het draaien ben. De TFT-schermen staan op flexibele armen, die kan ik als het nodig is naar boven kantelen (voor een staande draaipositie), maar dan is eigenlijk de tafel aan de lage kant. De kabels zijn aan de voorkant uit het zicht onttrokken door een simpele maar effectieve oplossing:

Afrokdoek!

Close-upje van de draaiende meuk, de BCD3000 heb ik creatief gemod door de faderknoppen van mijn VMX300 en Gemini CDJ-20's te 'lenen', omdat de crossfaderknop ontbrak, en ik geen zin had in één zwarte fader tussen allemaal witte schuiven. De pitch-faders van de BCD3000 belanden straks op de Gemini, die ik nog creatief aan wil pakken. (verdere details even classified.
Kaap: Nette booth, al vind ik een Tiesto-vlootje voor in de slaapkamer persoonlijk toch neigen naar overkill. Die dingen leveren veel meer op als je ze in een flightcase stopt en elke week verhuurt.
Dat heeft mijn Behringer DDM4000 (jammer genoeg) ook niet. En dat ding is niet veel meer dan een DSP met een sloot faders eraan, was een USB-AC3 interface nu zoveel teveel gevraagd?Da_maniaC schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:55:
[ Voor 27% gewijzigd door Stoney3K op 05-12-2009 00:02 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Stoney3K schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:54:

Net als mensen die postzegels of munten verzamelen is draaien een hobby, dat kost geld, maar mag vooral ook geld kosten. Die "dingen" hoeven niks op te leveren...
En daarnaast wil ik gear die enigzins overeenkomt met waar ik mee moet werken als ik ergens ga draaien. DJM800 en CDJ1000's.
Woot, na al die jaren met een enorm midi keyboard rondgestruind te hebben ben ik precies het apparaatje tegen gekomen voor weinig : de akai lpd8! Mooi formaatje, past precies onder m'n laptop. beetje kleine draaiknopjes wel, maarja, je kan dan ook weer niet alles hebben
. Ik snap alleen nog niet hoe ik met traktor m'n leds uitstuur. (niet echt nodig nu ik m'n pads op toggle heb staan).

traktor scratch!
Nice apparaatje. Ik zag hem laatst ook in de Bax-shop webshop...hoe gebruik je dat ding tijdens het mixen? Het is meer voor live toch? Eigen overgangen maken?
[ Voor 4% gewijzigd door Saturnus op 06-12-2009 10:38 ]
overgangen doe ik nog steeds met mengpaneel natuurlijk. Midicontroller is puur en alleen voor het aan en uitzetten van effecten, en effect parameters.
traktor scratch!
Jeeej m'n DJM-700 en CDJ-900 zijn binnen!!! Mooie apparaten zeg
M'n aller eerste set dus ik moet alles nog wel ff uitzoeken
Vooral MIDI instellen zal wel ff zeuren worden!
Eindelijk weer eens wat opgenomen. Eerste keer dat ik hier post btw!
Zoals aan de tracklist te zien draai ik het liefst edits van bekende nummers. Draai trouwens ook hiphop, nu-jazz en soul. Veel plezier!
Duck Sauce - aNYway
Stardust - Music Sound Better With You
Daft Punk - Teachers (Laidluke Remix)
Daft Punk - One More Time (Laidback Luke Bootleg)
David Guetta - The World Is Mine (Fuck Me I'M Famouse Edit)
Eric Prydz - Pjanoo
Dubfire - Roadkill (Edx Remix)
Nerd - Everyone's Nose (Laidback Luke Bootleg)
Sean Paul- Ever Blazin (Lucien Foort Edit)
Dmx - Up In Here (Mightyfools Remix)
Jackson 5 - I Want You Back (Z-Trip Remix)
Kylie Minogue - 2 Hearts Destroy (Disco Mix)
The Rolling Stones - Satisfaction (Discotech Remix)
Mylo - Drop The Pressure
The Shapeshifters - Lola's Theme 2008 Re-Edit
Steve Angello & Laidback Luke Versus Robin S - Be Versus Show Me Love (Hardwell's Bootleg Mix)
The Ian Carey Project - Get Shaky (Ian Carey Alternative Mix)
The Gossip - Listen Up! (Punks Jump Up Remix)
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow (Chew Fu Ghettohouse Fix)
Armand Van Helden - Funk Phenomena 2010 (Starkillers 2010 Remix)
Prince - 1999 (B. Rich's Nye Work Out)
DM voor de link. Hij staat op mixcloud, dus als ik die link wel mag posten laat het maar weten!
Zoals aan de tracklist te zien draai ik het liefst edits van bekende nummers. Draai trouwens ook hiphop, nu-jazz en soul. Veel plezier!
Duck Sauce - aNYway
Stardust - Music Sound Better With You
Daft Punk - Teachers (Laidluke Remix)
Daft Punk - One More Time (Laidback Luke Bootleg)
David Guetta - The World Is Mine (Fuck Me I'M Famouse Edit)
Eric Prydz - Pjanoo
Dubfire - Roadkill (Edx Remix)
Nerd - Everyone's Nose (Laidback Luke Bootleg)
Sean Paul- Ever Blazin (Lucien Foort Edit)
Dmx - Up In Here (Mightyfools Remix)
Jackson 5 - I Want You Back (Z-Trip Remix)
Kylie Minogue - 2 Hearts Destroy (Disco Mix)
The Rolling Stones - Satisfaction (Discotech Remix)
Mylo - Drop The Pressure
The Shapeshifters - Lola's Theme 2008 Re-Edit
Steve Angello & Laidback Luke Versus Robin S - Be Versus Show Me Love (Hardwell's Bootleg Mix)
The Ian Carey Project - Get Shaky (Ian Carey Alternative Mix)
The Gossip - Listen Up! (Punks Jump Up Remix)
Black Eyed Peas - Boom Boom Pow (Chew Fu Ghettohouse Fix)
Armand Van Helden - Funk Phenomena 2010 (Starkillers 2010 Remix)
Prince - 1999 (B. Rich's Nye Work Out)
DM voor de link. Hij staat op mixcloud, dus als ik die link wel mag posten laat het maar weten!
Zeer benieuwd naar je mening over de CDJ-900. En pics ofcourseSjorsVN schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:38:
Jeeej m'n DJM-700 en CDJ-900 zijn binnen!!! Mooie apparaten zegM'n aller eerste set dus ik moet alles nog wel ff uitzoeken
Vooral MIDI instellen zal wel ff zeuren worden!
Fijne beugelophaging Stoney, care 2 share waar je die vandaan hebt en hoeveel centjes ze kosten?Stoney3K schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:54:
Stoney's booth-update na de verhuizing:
Haha die was wel erg makkelijk.
Maar zeker onmisbaar op de booth.
Donderdag weer koopavond (10% eraf) bij bax-shop.
Donderdag weer koopavond (10% eraf) bij bax-shop.

Ik hoop dat ze dan wel eens wat sneller leveren, heb een aantal weken geleden wat Neutrik pluggen besteld en ze kwamen vorige week binnen. Er werd veel nageleverd.
Bij Feedback ruimen ze trouwens een deel van het magazijn op. Dit weekend wordt dat spul aangeboden bij Feedback Rotterdam.
Bij Feedback ruimen ze trouwens een deel van het magazijn op. Dit weekend wordt dat spul aangeboden bij Feedback Rotterdam.
[ Voor 28% gewijzigd door Turbosjaak op 16-12-2009 11:53 ]