Ik heb sinds een week mijn iPhone. Omdat mijn abonnement pas overgaat op 10 september (overstap van Orange) zit ik op dit moment alleen thuis op het WiFi netwerk. De nieuwe SIM van T-Mobile zit er al in, en na even verbinding te hebben gehad zegt die alleen nog maar "Geen service", sinds ik een sms ontving dat de nummerportering in gang was gezet. Mijn huidige Orange Sim zit nog veilig in mijn oude toestel tot 10 september. Maargoed, daar wil ik eigenlijk niks over vragen
Ik heb dus al wat applicaties via de App Store geinstalleerd waaronder TwitterFon, maar nu ik net weer even aan het spelen was met het apparaat zag ik dat TwitterFon ineens het icoon heeft overgenomen van Wikipedia, alleen iets donkerder gekleurd. Een herinstallatie van TwitterFon mocht niet baten, net zo min als het verwijderen van de Wikipedia app (en daarna weer TwitterFon opnieuw installeren). Met Google kon ik niks vinden over dit probleem (maar misschien gebruik ik de verkeerde steekwoorden) maar wat kan ik hier tegen doen? Het is best wel een maf gezicht namelijk. De applicatie werkt verder zonder problemen overigens.
-edit-
Heb het opgelost:
Stap 1. Verwijder de applicatie
Stap 2. Installeer de applicatie opnieuw, maar zet tijdens het installeren je iPhone uit
Stap 3. iPhone aanzetten, applicatie opnieuw installeren
Toen was het probleem solved bij mij! Hopelijk is het snel 10 september dat ik de hele dag mee kan rondlopen
[
Voor 12% gewijzigd door
RoelerMF op 27-08-2009 21:07
]