[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.098 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

Jo-re-mi schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:34:
[...]

Ik heb ook dit probleem. Kan niet meer connecten met WiFi van de VU.
Heb ook even gegoogled en er zijn meer mensen met dit probleem

http://discussions.apple....=2044754&start=0&tstart=0

Ben bang dat we moeten wachten op een software update waarin dit verholpen word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik heb op tweakers een iPhone 3G gekocht van een mede-tweaker. Deze is 12 maanden oud, en zou dus volgens deze website gratis door T-Mobile simlock vrijgemaakt kunnen worden. De iPhone is gekocht bij A-Mac, met een T-Mobile abonnement erbij. Weet iemand misschien hoe dit in zijn werk gaat, en of het ook mogelijk is bij een tweede eigenaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Kn4kw0r5t schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:35:
Ik heb op tweakers een iPhone 3G gekocht van een mede-tweaker. Deze is 12 maanden oud, en zou dus volgens deze website gratis door T-Mobile simlock vrijgemaakt kunnen worden. De iPhone is gekocht bij A-Mac, met een T-Mobile abonnement erbij. Weet iemand misschien hoe dit in zijn werk gaat, en of het ook mogelijk is bij een tweede eigenaar?
Hoe kan ik mijn simkaartunlockcode opvragen?

Als je je telefoon meer dan een jaar hebt, kun je je simkaartunlockcode zonder kosten aanvragen op My T-Mobile.

Vraag je simkaartunlockcode aan op My T-Mobile (inloggen) >

Indien mogelijk toont T-Mobile de simkaartunlockcode binnen enkele ogenblikken, uiteraard met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Als je simkaartunlockcode niet wordt getoond, dan kun je de code telefonisch of per e-mail aanvragen bij T-Mobile Klantenservice.

Klik onderaan deze pagina op 'Nee, stuur mijn vraag via e-mail door naar T-Mobile Klantenservice'.

Zet in je e-mailbericht dat je je simkaartunlockcode wilt aanvragen, en vermeld ook:

* Je mobieletelefoonnummer
* Het merk en type toestel
* Het IMEI-nummer
* Het postadres waarnaar de simkaartunlockcode kan worden verstuurd

Het IMEI-nummer vind je door op je mobiele telefoon *#06# in te toetsen of door achter de batterij van je toestel te kijken.

Telefoon
Ga naar de contactgegevens van T-Mobile Klantenservice >
Al bij T-mobile gekeken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
itons schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:41:
[...]

[...]

Al bij T-mobile gekeken? 8)7
Probleem is dat ik niet kan registreren omdat mijn eigen nummer niet van T-Mobile is. Bij het registreren staat dan dat hij niet bekend is of geblokkeerd is.

Maargoed, bel wel even of stuur een mailtje. Thanks. Heb dat bericht niet gevonden op de site.

@ itons, thanks

[ Voor 15% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 24-08-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Kn4kw0r5t schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:43:
[...]

Probleem is dat ik niet kan registreren omdat mijn eigen nummer niet van T-Mobile is. Bij het registreren staat dan dat hij niet bekend is of geblokkeerd is.

Maargoed, bel wel even of stuur een mailtje. Thanks. Heb dat bericht niet gevonden op de site.
Het is beetje lastige site, simlock e.d vind je niet het juiste artikel. Uiteindelijk via zoekterm 'imei' er gekomen: https://www2.hyloasp.nl/tmobile/persoonlijk/selfservice/hylo.search.asp?action=show&obj_id=4314&target=_self&tr=2&lg=0&ch=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb sinds vrijdag een tweedehands iphone, nu lees ik dat er 3 verschillende soorten zijn; 2g, 3g en 3gs. Waar kan je vinden welke versie ik heb?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-06 21:39
GG---77 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 16:30:
Ik heb sinds vrijdag een tweedehands iphone, nu lees ik dat er 3 verschillende soorten zijn; 2g, 3g en 3gs. Waar kan je vinden welke versie ik heb?
stap 1: kijk op welke jouw telefoon lijkt: de linkse of de rechtse?
(Links is iPhone 2G, rechts is iPhone 3G)
Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarezone.com/img/data/articles/2008/2665/iPhone3G_12.jpg

lijkt jouw telefoon op de rechtse? Dan heb je of een 3G of een 3GS, ga hieronder verder:

stap 2: is de tekst achterop de iPhone spiegelachtig of grijs?
Als het grijs is heb je een 3G,
als het spiegelig is dan heb je een 3GS.

Hier nog een vergelijking van de functies van de 3G en de 3GS: http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/

[ Voor 11% gewijzigd door [object Object] op 24-08-2009 17:28 ]

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
fuqua schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:54:
[...]

maar werkt dat ook als de persoon annoniem belt ?
Nope dan werkt het niet, omdat het dan via een ander nr dan dat in je adres boek staat binnenkomt.
Optie is dus om alle onbekende nummers (die niet in je adresboek staan) te weren/weigeren wat je ook weer kan instellen bij i-Blacklist. Zodra iemand je met een onbekend nummer belt komt deze gelijk in je mailbox (voicemail) terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Hier stond onzin

[ Voor 83% gewijzigd door Vyo op 24-08-2009 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:48
Ok, een heel vreemd probleem.

De volume slider in de iPod app op een iPhone 3gs met firmware 3.0.1 werkt niet naar behoren.

Als ik hem wil verschuiven dan schiet hij elke keer terug naar zijn oude plek. Ik heb geen begrenzing oid aanstaan, en ook geen jailbreak apps die iets met volume te maken hebben erop staan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 15:02
XBOXCenturion schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:06:
Ok, een heel vreemd probleem.

De volume slider in de iPod app op een iPhone 3gs met firmware 3.0.1 werkt niet naar behoren.

Als ik hem wil verschuiven dan schiet hij elke keer terug naar zijn oude plek. Ik heb geen begrenzing oid aanstaan, en ook geen jailbreak apps die iets met volume te maken hebben erop staan.
Laatst ook gehad met men 2G --> oplossing: restart :)

Anyway, vandaag 3GS binnen en wouw, wat een verschil in snelheid: Mijn 2G maakte me op een gegeven moment gewoon gek (berichten openen duurde een eeuwigheid) en nu is het allemaal gewoon instant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:48
juulie19 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:10:
[...]

Laatst ook gehad met men 2G --> oplossing: restart :)

Anyway, vandaag 3GS binnen en wouw, wat een verschil in snelheid: Mijn 2G maakte me op een gegeven moment gewoon gek (berichten openen duurde een eeuwigheid) en nu is het allemaal gewoon instant :)
Dat helpt wel wel, maar daarvoor had ik het ook al een keer. Ach, zal wel 1 of andere vage app zijn dan :P.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Kingofthemall schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:26:
[...]

stap 1: kijk op welke jouw telefoon lijkt: de linkse of de rechtse?
(Links is iPhone 2G, rechts is iPhone 3G)
[afbeelding]

lijkt jouw telefoon op de rechtse? Dan heb je of een 3G of een 3GS, ga hieronder verder:
Dank, het is dus een 3G, ik blijf me verbazen over het gebruikersgemak en de gfx van de Iphone!

Hoe krijg ik een ssl certificaat op de iphone? ik heb en de iphone en het certificaat, maar nog niet het certificaat op de Iphone.. Ik heb nog geen verkenner of ander progje gevonden. Zie ik iets over het hoofd?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

GG---77 schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:01:
[...]

Dank, het is dus een 3G, ik blijf me verbazen over het gebruikersgemak en de gfx van de Iphone!

Hoe krijg ik een ssl certificaat op de iphone? ik heb en de iphone en het certificaat, maar nog niet het certificaat op de Iphone.. Ik heb nog geen verkenner of ander progje gevonden. Zie ik iets over het hoofd?
Certificaat vanaf een computer naar jezelf mailen. En van daaruit installeren.
Zo heb ik het gedaan. En het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:07
Een eigenschap die ik echt mis in de iPod functie is de scrollbar voor playlists. Voor andere onderdelen is deze wel aanwezig, maar bij playlists kan je alleen handmatig scrollen, waardoor je een paar minuten bezig bent als je een grote playlist hebt, zoals ik (1200 nummers).

Iemand zo enig idee of een dergelijke functie alsnog is toe te voegen (evt. met jailbrake)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Met een iPod kun je toch, als je 'm op handmatig syncen zet, muziek toevoegen met een andere PC met iTunes?
Met mijn iPhone kan dit niet. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Laatst online: 31-05 18:01
Jo-re-mi schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:13:
Met een iPod kun je toch, als je 'm op handmatig syncen zet, muziek toevoegen met een andere PC met iTunes?
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/synchronisatie/synchroniseer-multimedia-op-je-iphone-met-meerdere-computers/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Thanks. Maar is niet echt wat ik zoek.
Ik wil gewoon bij m'n vriendin of een vriend, als die leuke muziek of een film heeft, even snel op m'n iPhone kunnen zetten. Hun iTunes libraries editten is te omslachtig.
Hoe kan het dat het met een iPod wel gewoon kan en met de iPhone niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Jo-re-mi schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 11:54:
[...]

Thanks. Maar is niet echt wat ik zoek.
Ik wil gewoon bij m'n vriendin of een vriend, als die leuke muziek of een film heeft, even snel op m'n iPhone kunnen zetten. Hun iTunes libraries editten is te omslachtig.
Hoe kan het dat het met een iPod wel gewoon kan en met de iPhone niet?
Ik denk dat je op de iPod de optie "Use as disk" ofzo hebt aangezet, weet even zo snel niet hoe het heet. Daarmee kan je gewoon de media slepen op de iPod, ik geloof dat het dan ook op meerdere PC's kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239610

Ik heb een iphone 3gs met vodafone abb. Ik heb hem nu ongeveer 2 weken, maar ik nog geen enkele keer het G logo van internet in het display gehad. Kan dit? of klopt er iets niet met mijn instellingen.

Ik kan wel gewoon op internet, krijg dan gewoon dat rondje in het display.

dank voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Even bij de netwerkinstellingen kijken of 3G aan staat. Als dat aan staat heb je blijkbaar geen 3G dekking op de plek waar je nu zit.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb 3G aanstaan.

Ik heb nog op geen enkele plek waar ik ben geweest het 3G logo gezien.

Hebben jullie wel het 3G logo in beeld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Anoniem: 239610 schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:29:
Ik heb 3G aanstaan.

Ik heb nog op geen enkele plek waar ik ben geweest het 3G logo gezien.

Hebben jullie wel het 3G logo in beeld staan?
Heb je een oude of nieuwe simkaart? Het kan zijn dat je een oude simkaart hebt die niet geschikt is voor 3G. Je kan via Vodafone een nieuwe sim aanvragen. Andere mogelijkheid zou zijn om je netwerkinstellingen te herstellen. Anders heb je een iPhone met een defect dit geen 3G-verbinding kan krijgen. Dat heb ik ook gehad, dus het komt blijkbaar wel vaker voor. Ik hoop voor je dat mijn eerdere suggesties al een oplossing bieden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De simkaart is ongeveer 4 maanden oud.
Kan ik ergens nakijken of deze geschikt is voor 3G.
heb ik de goede instellingen:
APN: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08
Een simkaart van 4 maand is altijd wel geschikt voor 3G :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik word helemaal gek van mijn iPhone 3G softwareversie 3.0. Ik heb een nieuwe computer gekocht waarop ik Vista Business SP2 heb staan, en iTunes 8.2.1.6

Iedere keer als ik mijn iPhone aansluit, dan connect die voor iets van 45 nanoseconden en dan ben ik hem weer kwijt, dan connect die weer voor 45 nanoseconden en is die weer weg, dit blijft zich herhalen. iTunes kan hem dus niet detecteren op tijd en in mijn computer komt die ook niet terug om bijv. foto's er af te kunnen halen. Ik hebd e iPod Touch van mijn vriendin aangesloten en die vertoont hetzelfde probleem.

Op aanraden van Apple heb ik iTunes opnieuw geïnstelleerd, maar nog steeds geen resultaat. :'-(

Weet iemand waar het probleem ligt? Het is iig niet SP2, want dit probleem vertoonde die ook al onder SP1, daarom had ik dus juist SP2 geïnstalleerd in de hoop op nieuwe drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 23:00

DeluxZ

Livin' the good life

Brakke kabel misschien?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
itons schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:48:
[...]

Het is beetje lastige site, simlock e.d vind je niet het juiste artikel. Uiteindelijk via zoekterm 'imei' er gekomen: https://www2.hyloasp.nl/tmobile/persoonlijk/selfservice/hylo.search.asp?action=show&obj_id=4314&target=_self&tr=2&lg=0&ch=0
Krijg nou wat!
imei nummer: 01**************
Deze mobiele telefoon is niet door T-Mobile geleverd. T-Mobile beschikt daarom niet over de SIM-unlock-code voor dit toestel. Neem hiervoor contact op met het verkooppunt waar het toestel gekocht is.
Ik heb m'n iPhone 3G destijds gekocht bij een APR, dat moet toch niet uitmaken? Ik heb gewoon een i150 abo bij T-Mobile...?

[ Voor 8% gewijzigd door autoreverse op 26-08-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:52
autoreverse schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:34:
[...]

Krijg nou wat!
imei nummer: 01**************
Deze mobiele telefoon is niet door T-Mobile geleverd. T-Mobile beschikt daarom niet over de SIM-unlock-code voor dit toestel. Neem hiervoor contact op met het verkooppunt waar het toestel gekocht is.
Ik heb m'n iPhone 3G destijds gekocht bij een APR, dat moet toch niet uitmaken? Ik heb gewoon een i150 abo bij T-Mobile...?
Denk dat je terug moet naar waar je hem gekocht hebt. T-Mobile krijgt waarschijnlijk niet de unlockcodes van alle telefoons. Of ze houden bij wat ze zelf verkocht hebben en leveren alleen daarvan de unlockcodes.Anders zou iedereen ze kunnen wijsmaken dat die bij hun gekocht heeft en een unlockcode wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
Nee, het is niet de kabel, want ik heb ook de iPod kabel van de iPod touch van mijn vriendin geprobeerd... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
dangerpaki schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:48:
[...]

Denk dat je terug moet naar waar je hem gekocht hebt. T-Mobile krijgt waarschijnlijk niet de unlockcodes van alle telefoons. Of ze houden bij wat ze zelf verkocht hebben en leveren alleen daarvan de unlockcodes.Anders zou iedereen ze kunnen wijsmaken dat die bij hun gekocht heeft en een unlockcode wilt
In principe is iedere iPhone met T-Mobile abo toch ook bij T-Mobile gekocht? Meeste geld voor de telefoon zit in het maandelijkse bedrag en als je wilt opzeggen verwachten ze ook te telefoon terug.

Ik heb eerlijk gezegd het idee dat T-Mobile eerder graag moeilijk doet om je met je iPhone toch vooral bij hen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
in de hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn eerdere probleem dat ik mijn iPhone niet can aansluiten op mijn computer, dit is de foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/4506/probleemapple.jpg

Ik heb ondertussen al iTunes 7.6 geïnstalleerd in de hoop dat die nieuwe of andere drivers zou installeren dan de voorgeen gebruikte iTunes 8.2.1.6, maar nog steeds dezelfde problemen...

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Jo-re-mi schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:13:
Ik kan met mijn 3GS handmatig muziek overzetten hoor.. Dit werkt hetzelfde als met de Touch.

[ Voor 7% gewijzigd door Alsatian op 27-08-2009 14:58 ]

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb mijn iPhone binnen en weet er neits vanaf nog maar heb even een snelle doch dringende vraag:

Mijn abbo gaat 6 sept in, hoe kan ik er voor zorgen dat hij niet met het internet contact maakt?? Want dat kost me met mijn huidige abbo bakken met geld. Ik heb wel wifi thuis, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij alleen daar gebruik van maakt??

Bij voorbaat dank!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Alsatian schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:57:
[...]

Ik kan met mijn 3GS handmatig muziek overzetten hoor.. Dit werkt hetzelfde als met de Touch.
Ja, dat kan ik ook. Ingesteld als 'Handmatig syncen'. Maar niet als ik 'm aan een andere computer hang.

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Blue_Fear schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:26:
Ik heb mijn iPhone binnen en weet er neits vanaf nog maar heb even een snelle doch dringende vraag:

Mijn abbo gaat 6 sept in, hoe kan ik er voor zorgen dat hij niet met het internet contact maakt?? Want dat kost me met mijn huidige abbo bakken met geld. Ik heb wel wifi thuis, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij alleen daar gebruik van maakt??

Bij voorbaat dank!
Ga naar Instellingen - Algemeen - Netwerk - Iets met provider netwerk instellingen oid (ik heb engels) - En vul bij APN een onzinwoord in. Dan connect die niet met je mobiele netwerk. Wifi kan dan wel.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Jo-re-mi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:29:
[...]

Ga naar Instellingen - Algemeen - Netwerk - Iets met provider netwerk instellingen oid (ik heb engels) - En vul bij APN een onzinwoord in. Dan connect die niet met je mobiele netwerk. Wifi kan dan wel.
Zo deed ik dat ook altijd toen ik geen onbeperkt internet had, maar ik heb al vaker gelezen dat internet bij sommige mensen ook werkt zonder dat daar wat ingevuld staat.
Het beste is misschien om SBSettings te installeren (jailbraiken eerst), daarmee kan je dan EDGE en 3G uitzetten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Blue_Fear
Ik wil hem nog niet jailbreaken maar ik kan 3G toch uitzetten bij settings? Is dat voldoende??

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

fsfikke schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:32:
[...]

Zo deed ik dat ook altijd toen ik geen onbeperkt internet had, maar ik heb al vaker gelezen dat internet bij sommige mensen ook werkt zonder dat daar wat ingevuld staat.
Het beste is misschien om SBSettings te installeren (jailbraiken eerst), daarmee kan je dan EDGE en 3G uitzetten.
Inderdaad. Als je het open laat. Maar als je er bij wijs van spreken 'pannekoek' of 'jemoeder' invult, dan werkt het sowieso niet.

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Blue_Fear schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:06:
Ik wil hem nog niet jailbreaken maar ik kan 3G toch uitzetten bij settings? Is dat voldoende??
Nee. Dan zet je alleen 3G, dat is snellere verbinding, uit. Dan blijft GPRS (trager, standaard internet) aanstaan. Door verkeerde dingen in te vullen bij waar ik zei, dan kan er uberhaupt geen connectie gemaakt worden met het mobiele internet van je provider.

• Blue_Fear
Jo-re-mi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:29:
[...]

Ik zit bij instellingen > algemeen > netwerk en zie daar alleen >

- Schakel 3g in
- Dataroaming
- VPN (niet geconfigureerd)
- Wifi

Op de telefoon staat naast t-mobile bovenin een zendicoontje. Is dat van de wifi?

Welke moet ik nu nemen voor dat onzinwoord? 3G en dataroaming zijn al uitgeschakeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Blue_Fear op 27-08-2009 16:25 ]

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Hmm. Apart.
Ik heb staan:
- Enable 3G
- Cellular Data Network (deze bedoel ik!!)
- Data Roaming
-Internet Tethering
- VPN

Waarschijnlijk heb ik dit omdat mijn iPhone simlock vrij is. De jouwe heeft T-mobile.
Dan kan ik je niet verder helpen. Sorry.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Weet iemand hoe je meerdere foto's kan selecteren en te versturen? Vandaag moest ik snel wat foto's opsturen. Maar ik kon niet alles selecteren dus moest ik ze allemaal apart verzenden... niet echt handig.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-06 13:05
kmf schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:45:
Weet iemand hoe je meerdere foto's kan selecteren en te versturen? Vandaag moest ik snel wat foto's opsturen. Maar ik kon niet alles selecteren dus moest ik ze allemaal apart verzenden... niet echt handig.
Je gaat naar de foto app, dan druk je linksonderin. Je selecteert de foto's die je wilt versturen. Je klikt op deel en dan email :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Hoedje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:47:
[...]

Je gaat naar de foto app, dan druk je linksonderin. Je selecteert de foto's die je wilt versturen. Je klikt op deel en dan email :).
Goeiegoeie tip! Ik heb laatst 6 foto's van m'n neefjes apart moeten sturen naar de papa :+ .

Anoniem: 50624

Zoals de Mac mensen hier wel zullen weten gaat het nieuwe Mac OS 10.6 morgen in de verkoop. Nu vroeg ik mij af hoe dat gaat met de iPhone apps en instellingen.

Ik weet waar de apps op de HDD staan, dus daar kan ik gewoon een backup van maken. Maar blijven de instellingen dan ook bewaart als ik de iPhone voor het eerst aansluit op een vers geïnstalleerde iTunes? Of gaat iTunes dan mijn iPhone leeghalen om vervolgens de apps er opnieuw op te zetten?

• RoelerMF
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-07-2022
Ik heb sinds een week mijn iPhone. Omdat mijn abonnement pas overgaat op 10 september (overstap van Orange) zit ik op dit moment alleen thuis op het WiFi netwerk. De nieuwe SIM van T-Mobile zit er al in, en na even verbinding te hebben gehad zegt die alleen nog maar "Geen service", sinds ik een sms ontving dat de nummerportering in gang was gezet. Mijn huidige Orange Sim zit nog veilig in mijn oude toestel tot 10 september. Maargoed, daar wil ik eigenlijk niks over vragen ;)

Ik heb dus al wat applicaties via de App Store geinstalleerd waaronder TwitterFon, maar nu ik net weer even aan het spelen was met het apparaat zag ik dat TwitterFon ineens het icoon heeft overgenomen van Wikipedia, alleen iets donkerder gekleurd. Een herinstallatie van TwitterFon mocht niet baten, net zo min als het verwijderen van de Wikipedia app (en daarna weer TwitterFon opnieuw installeren). Met Google kon ik niks vinden over dit probleem (maar misschien gebruik ik de verkeerde steekwoorden) maar wat kan ik hier tegen doen? Het is best wel een maf gezicht namelijk. De applicatie werkt verder zonder problemen overigens.

-edit-

Heb het opgelost:

Stap 1. Verwijder de applicatie
Stap 2. Installeer de applicatie opnieuw, maar zet tijdens het installeren je iPhone uit
Stap 3. iPhone aanzetten, applicatie opnieuw installeren

Toen was het probleem solved bij mij! Hopelijk is het snel 10 september dat ik de hele dag mee kan rondlopen 8)

[ Voor 12% gewijzigd door RoelerMF op 27-08-2009 21:07 ]

>> Democracy is so overrated >>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

Hoe werkt het taggen van foto's met de locatie?
Ik heb een aantal foto's genomen maar er wordt geen locatie-informatie opgeslagen. Ik krijg wel de vraag of ik de camera wil toestaan de huidige locatie te gebruiken. Hierop heb ik OK geantwoord.
Echter als ik de foto maak en in een ander programma probeer in te laden die de foto kan laten zien op google maps vindt die geen locatie informatie. Ik heb ook al geprobeerd om de camera te openen en een paar minuten te wachten (ik weet dat het effe kan duren voordat de GPS een fix heeft) maar ook dit werkte niet.

"Locatievoorzieningen" staat uiteraard aan, heb ook al de locatiewaarschuwingen gereset en overal opnieuw OK gekozen maar niks helpt. Moet ik misschien nog ergens anders iets instellen ofzo?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nvanthoff schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 20:34:
[...]

Nee, het is niet de kabel, want ik heb ook de iPod kabel van de iPod touch van mijn vriendin geprobeerd... :S
Probeer eens een poort aan de acherkant van je PC, niet één in het fomt panel. En zit er een hub tussen? Dan moet die er ook tussenuit.
Hoedje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:47:
[...]

Als je de foto's in oorspronkelijke resolutie wilt:
Je gaat naar de foto app, dan druk je linksonderin. Je selecteert de foto's die je wilt versturen. Je klikt op copy en plakt ze dan in je email :)
ijskonijn schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:50:
Hoe werkt het taggen van foto's met de locatie?
Ik heb een aantal foto's genomen maar er wordt geen locatie-informatie opgeslagen. Ik krijg wel de vraag of ik de camera wil toestaan de huidige locatie te gebruiken. Hierop heb ik OK geantwoord.
Echter als ik de foto maak en in een ander programma probeer in te laden die de foto kan laten zien op google maps vindt die geen locatie informatie. Ik heb ook al geprobeerd om de camera te openen en een paar minuten te wachten (ik weet dat het effe kan duren voordat de GPS een fix heeft) maar ook dit werkte niet.
Laat de maps app wel je locatie zien?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Zpottr schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:55:

[...]

Laat de maps app wel je locatie zien?
Ja, alle applicaties die met GPS werken doen het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb nu m'n gmail (google apps for your domain) via IMAP op m'n iPhone.
Ik had al een andere mailbox staan. Dat is een pop-box voor een ander account.
Kan je niet per box instellen hoe vaak er naar nieuwe items gezocht moet worden. Het is 1 instelling voor alle mail-accounts?

En als ik de gmail imap via push zou willen laten lopen. Kan dat naast mekaar. Dus 1 account vis pop uitlezen en een ander via IMAP.
En moet ik voor het pushen nog iets installeren (GPush??)

En dan nog een vraag. Bijhet account van Gmail op m'n iPhone heb ik een map Inkomend en een map Gmail met een aantal submappen. In de mak Inkomend zie ik alleen de 50 recente berichten in de map Alle berichten kan ik wel alles ophalen lijkt het. (onderaan staat steeds een optie om oudere berichten op te halen).
Klopt dit ook zo? Moet ik niet alle ontvangen berichetn in de map Inkomend zien?

[ Voor 29% gewijzigd door ione op 28-08-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Ik heb nu een hele zooi aan various artists liedjes toegevoegd met allemaal het zelfde album namelijk overig. Ze hebben ook allemaal het zelfde plaatje van een CD maar toch verschijnen ze in coverflow onder artiest en niet album. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Album artiest :P Sorry Sorry volgens mij heb ik het hier ook al een keer gevraagd maar was het helemaal kwijt 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 230207 op 28-08-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ijskonijn schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:12:
[...]

Ja, alle applicaties die met GPS werken doen het prima.
En als je met bv. Reveal zelf naar de EXIF-data in je foto's kijkt?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Wat ik me trouwens wel afvraag: ik heb nu dus in iTunes van alles aangepast (album artiest, albumhoes etc.) wordt die informatie dan ook opgeslagen in bijv. een iTunes map zodat als ik straks mijn computer opnieuw installeer alles nog het zelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Zpottr schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:04:
[...]

En als je met bv. Reveal zelf naar de EXIF-data in je foto's kijkt?
Ik heb het gecontroleerd met IrfanView (met de exif plugin) en die heeft er wel coordinaten in. Ik gebruikte dus een of ander klote programma, heb dat ding al verwijderd en weet de naam al geeneens meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 22:45
krijg het nu helemaal panisch benauwd, had mn iphone opgestuurd ter reparatie en krijg vandaag brief terug van t-mobile.

ze hebben "vochtschade" geconstateerd in het toestel en dit word niet gedekt door de garantie... :S als ik het wil laten repareren krijg ik of een nieuwe of een gerefurbished iphone terug maar moet ik wel 270 euro betalen.

ik geloof er niks van en heb het gevoel dat me een oor aangenaaid word, wat kan ik hieraan/mee doen !? HELP !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ijskonijn schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:52:
[...]

Ik heb het gecontroleerd met IrfanView (met de exif plugin) en die heeft er wel coordinaten in. Ik gebruikte dus een of ander klote programma, heb dat ding al verwijderd en weet de naam al geeneens meer :+
* Slow clap *

;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:55
V&A mag op de FP http://tweakers.net/aanbod/.

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 29-08-2009 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Even een wat specifiekere vraag;
in 2003 heb ik een iPod 3G gekocht (met die touchtoetsen boven het scrollwheel)
Helaas is die na Ruim 5 jaar trouwe dienst gestolen, maar ik heb inmiddels ook een iPhone 3GS.
Bij die iPod kwam destijds nog een dock (via firewire aansluiting) hierin past echter ook de USB kabel van de iPhone, dus ik vroeg mij af of ik die dock gewoon kan gebruiken.
Bij het aansluiten krijg in een melding van een niet ondersteunde accesoire, maar hij laadt wel op... iemand die me kan vertellen of ik hem als oplaad-dock kan gebruiken of is het onverstandig ivm de foutmelding?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
fuqua schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:04:
krijg het nu helemaal panisch benauwd, had mn iphone opgestuurd ter reparatie en krijg vandaag brief terug van t-mobile.

ze hebben "vochtschade" geconstateerd in het toestel en dit word niet gedekt door de garantie... :S als ik het wil laten repareren krijg ik of een nieuwe of een gerefurbished iphone terug maar moet ik wel 270 euro betalen.

ik geloof er niks van en heb het gevoel dat me een oor aangenaaid word, wat kan ik hieraan/mee doen !? HELP !
dat gezeik geven ze wel vaker, dan proberen ze jou wijs te maken dat er sprake was van vochtschade. gewoon keihard tegenin gaan als dat niet zo is geweest.
tmobile is niet meer wat het is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Painxiom schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:49:
Helaas is die na Ruim 5 jaar trouwe dienst gestolen, maar ik heb inmiddels ook een iPhone 3GS.
Bij die iPod kwam destijds nog een dock (via firewire aansluiting) hierin past echter ook de USB kabel van de iPhone, dus ik vroeg mij af of ik die dock gewoon kan gebruiken.
Bij het aansluiten krijg in een melding van een niet ondersteunde accesoire, maar hij laadt wel op... iemand die me kan vertellen of ik hem als oplaad-dock kan gebruiken of is het onverstandig ivm de foutmelding?
Kan geen kwaad, blijkbaar laadt dat dock ook via USB. Je zult wel een hoop drama door je speakers krijgen als je er een audiosysteem op aansluit en je iPhone niet in vliegtuigmodus zet.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Laatst online: 31-05 18:01
Painxiom schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 01:49:
Zo'n dock heb ik ook nog liggen, goed plan. Ga het meteen proberen.
De oude ipod 3G staat er nog in als museumstuk op de kast. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik heb sinds gisteren iets heel erg raars.
M'n batterij trekt leeg als een gek! Hiervoor nog nooit in deze mate last van gehad.
Vannacht opgeladen. Nu al op 20%. Heb 2 smsjes gestuurd, verder alleen standby gehad.
Ik heb het sinds ik Buienradar 2.0 en FokSuk erop heb staan. Die twee eraf gehaald. Gerestart. Maar gaat nog steeds zeer hard.
Nu heb ik geprobeerd om m'n internet uit te zetten (verkeerd woord bij APN), en toen bleef het een half uur op hetzelfde percentage staan.
Verder heb ik 'm afgelopen 2 dagen alleen via m'n laptop opgeladen. Misschien dat het daar aan ligt? Te weinig power to charge oid.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 15-06 22:45
dangerpaki schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 04:37:
[...]

dat gezeik geven ze wel vaker, dan proberen ze jou wijs te maken dat er sprake was van vochtschade. gewoon keihard tegenin gaan als dat niet zo is geweest.
tmobile is niet meer wat het is geweest.
zucht.. heb mn toestel amper 4 weken en nu al deze shit. is dit tmobile of solidvision wat de elende veroorzaakt, solid vision zegt de garantie bepaling van apple weer op te volgen :S

volgens mij verliest tmobile dus echt wel geld op de iphones dat ze zulke garantie bepalingen opstellen. (mocht de garantie door hun komen bepaald zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-04 20:24
Jo-re-mi schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 13:06:
Ik heb sinds gisteren iets heel erg raars.
M'n batterij trekt leeg als een gek! Hiervoor nog nooit in deze mate last van gehad.
Vannacht opgeladen. Nu al op 20%. Heb 2 smsjes gestuurd, verder alleen standby gehad.
Ik heb het sinds ik Buienradar 2.0 en FokSuk erop heb staan. Die twee eraf gehaald. Gerestart. Maar gaat nog steeds zeer hard.
Nu heb ik geprobeerd om m'n internet uit te zetten (verkeerd woord bij APN), en toen bleef het een half uur op hetzelfde percentage staan.
Verder heb ik 'm afgelopen 2 dagen alleen via m'n laptop opgeladen. Misschien dat het daar aan ligt? Te weinig power to charge oid.

Iemand enig idee wat ik kan doen?
Ik laad hem altijd op via men laptop.. Denk niet dat het daar aan ligt. Wat ik wel eens gelezen heb is een bug dat als je push aan hebt staan dat die je batterij ook als een gek leegtrekt.. Push uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Heeft iemand toevallig ervaring hoe je je Blackboardmail via je iPhone Mail-applicatie kan laten lopen. Lijkt me toch handig om dit snel bij de hand te hebben. Kan het ook doorlinken naar me hotmail, maar heb liever beide apart. Houd het graag overzichtelijk ;)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:57
Ik heb sinds vandaag met mijn iPhone 3GS een bijzonder irritant probleem. Elke zoveel minuten springt het scherm spontaan aan vanuit stand-by, waarna de iPhone een minuut ofzo volledig blokkeert. Hij reageert dan nergens meer op. Enige wat er dan nog op zit is een reset, of een minuut wachten, daarna werkt alles weer normaal. Ik merkte dit voor het eerst tijdens het laden vandaag, waarbij ik elke zoveel minuten opnieuw het geluidje hoorde wat je krijgt als je de telefoon inplugt.

Tegelijkertijd merk ik nu ook dat de batterij opeens als een gek leeggetrokken wordt. Ik heb em rond 17:00 tot 100% opgeladen, inmiddels staat 'ie al op 54% (tijdens het typen van deze post alweer gezakt naar 51%) terwijl ik er letterlijk niks mee gedaan heb.
Mail ophalen (zowel Push als Fetch) staat uit, bereik is prima (alle streepjes vol).
Net ook al even geprobeerd in Airplane mode te zetten, maar op het eerste gezicht liep de accu nog net zo snel leeg.

Wat ik al heb geprobeerd:
- In eerste instantie dacht ik dat het misschien de lader / USB kabel was, dus ik heb het laden geprobeerd met m'n tweede adapter/kabel. Zelfde resultaat.
- Vervolgens heb ik het toestel een half uurtje ofzo uitgezet, daarna weer opgestart. Hielp niet.
- Daarna via iTunes een restore gedaan, en daarbij alle apps die ik de afgelopen week heb geinstalleerd weggelaten. Geen effect.

Toevallig mensen met deze zelfde symptomen? Of nog andere suggesties voor dingen die ik zou kunnen proberen?
Morgen sowieso even langs de T-Mobile shop, maar voor hetzelfde geldt heeft iemand hier iets soortgelijks gehad en daar een oplossing voor gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-04 22:31
Ik heb een vraag over actief doorschakelen.
Als ik iemand bel krijg ik bijna altijd een popup berichtje met daarin "doorschakeling actief".
Ten eerste weet ik niet wat het inhoudt, maar dat boeit me ook niet zoveel ;)

Mijn vraag was of je dit uit kunt schakelen..?

Het is behoorlijk irritant als je tijdens het bellen eerst dat venster moet wegdrukken voordat je bijvoorbeeld de luidspreker kunt activeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:22
Bjornson schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 19:55:
Ik heb een vraag over actief doorschakelen.
Als ik iemand bel krijg ik bijna altijd een popup berichtje met daarin "doorschakeling actief".
Ten eerste weet ik niet wat het inhoudt, maar dat boeit me ook niet zoveel ;)

Mijn vraag was of je dit uit kunt schakelen..?

Het is behoorlijk irritant als je tijdens het bellen eerst dat venster moet wegdrukken voordat je bijvoorbeeld de luidspreker kunt activeren..
Ga eens naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. Als die aan staat lijkt het me duidelijk wat je moet doen. ;)

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Froggle schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:19:
[...]

Ga eens naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. Als die aan staat lijkt het me duidelijk wat je moet doen. ;)
Ik denk als ik de vraag lees dat hij de Pop-Up's bedoeld. Doorschakelen wil hij wel behouden. Je kon t bij eerdere firmware's uitschakelen door een hack.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 258500 op 31-08-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Anoniem: 258500 schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 20:46:
[...]

Ik denk als ik de vraag lees dat hij de Pop-Up's bedoeld. Doorschakelen wil hij wel behouden. Je kon t bij eerdere firmware's uitschakelen door een hack.
Idd.. het gaat me om de pop-ups.. Ik zou overigens niet weten wat er door te schakelen valt. Als ik een willekeurig nummer bel dan krijg ik namelijk altijd deze pop-up.. Terwijl degene zijn nummer niet heeft doorgeschakeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
Bjornson schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 23:19:
[...]

Idd.. het gaat me om de pop-ups.. Ik zou overigens niet weten wat er door te schakelen valt. Als ik een willekeurig nummer bel dan krijg ik namelijk altijd deze pop-up.. Terwijl degene zijn nummer niet heeft doorgeschakeld..
Het houd volgens mij in, dat wanneer jij gebeld wordt op dat moment (terwijl je zelf aan het bellen bent) er doorschakeling actief is....naar je voicemail. Daar krijg je dan een melding van, heb ik op m'n nokia werk telefoon ook.

[ Voor 6% gewijzigd door autoreverse op 01-09-2009 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Ik heb de iPhone nu een week en na een paar dagen hoorde ik een vreemd geluidje telkens wanneer ik op het touchscreen drukte en het maakte niet uit of ik op het scherm zelf drukte of bij de home knop. Heeft iemand hier ook last van of is het normaal dat ik dan een geluidje hoor? Heb ik wellicht te hard gedrukt?

Ik ben van plan terug naar de T-mobile shop te gaan, ik heb hem gejailbreakt. Moet ik hem dan weer recoveren of maakt dat niets uit?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Blue_Fear schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:18:
Ik heb de iPhone nu een week en na een paar dagen hoorde ik een vreemd geluidje telkens wanneer ik op het touchscreen drukte en het maakte niet uit of ik op het scherm zelf drukte of bij de home knop. Heeft iemand hier ook last van of is het normaal dat ik dan een geluidje hoor? Heb ik wellicht te hard gedrukt?

Ik ben van plan terug naar de T-mobile shop te gaan, ik heb hem gejailbreakt. Moet ik hem dan weer recoveren of maakt dat niets uit?

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
in principe is een lichte aanraking genoeg, je hoeft niet hard te drukken normaal gesproken..
Heb je niet bij Settings/Sounds/Key Clicks aan? En dan misschien je volume zacht zodat je het geluidje niet kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
Mijn iPhone speakers/oortjes doen het soms niet. Het is vreselijk irritant omdat het altijd gebeurd als ik word gebeld. Ik zie dan op het scherm dat er iemand belt, maar ik hoor geen ringtone! Als ik dan opneem, hoor ik ook niets. Vreselijk irritant, want ik word wel gewoon gebeld!
Ook als ik daarna terug probeer te bellen, lijkt het ontzettend lang te duren voordat de telefoon 'verbinding' heeft en hoor ik ook niets als de secondes in beeld beginnen te lopen.

Hoe komt dit en, belangrijker, hoe verhelp ik het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Klopt het inderdaad dat in flight mode zelfs de GPS uit staat? Ik wou nog mijn vlucht gaan tracken...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
itons schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 09:20:
[...]

in principe is een lichte aanraking genoeg, je hoeft niet hard te drukken normaal gesproken..
Heb je niet bij Settings/Sounds/Key Clicks aan? En dan misschien je volume zacht zodat je het geluidje niet kan plaatsen?
Ik denk dat hij gewoon kapot is, ook als hij uitstaat is het namelijk. Maar weet iemand of ik hem moet restoren eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 15:49
kmf schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:14:
Klopt het inderdaad dat in flight mode zelfs de GPS uit staat? Ik wou nog mijn vlucht gaan tracken...
Het idee van flightmode is dat je je telefoon nog kan gebruiken, zonder dat ie nog maar iets verzend of ontvangt (wat storing kan veroorzaken). GPS hoort daar natuurlijk ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 02-05 22:11
Foto's op de Iphone/Ipod Touch

In welke resolutie kan ik mijn bestaande foto's het beste op de Iphone/Ipod Touch zetten?

Gezien de resolutie van de telefoon/mediaspeler 320 x 480 is, is een hogere resolutie van foto's toch overbodig? Kan iemand mij misschien uitleggen hoe dit precies zit? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Dat ligt er uiteraard aan of je nog wilt inzoomen later :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 02-05 22:11
Ram0n schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:14:
Tot hoe ver kan hij ongeveer inzoomen? Onbeperkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Voor zover ik weet onbeperkt ja, al zal er vast wel een geheugenlimiet aanhangen ergens. (de 3GS heeft 256MB en de oudere 128MB, dus de limiet zal ergens daaronder liggen gok ik, uitgaande van ongecomprimeerde image-data).

edit:
Voor 128MB is dat bijvoorbeeld theoretisch een afbeelding van 2000x2000 pixels, uitgaande van 32bit/pixel. Maar dat zal minder zijn, want hij zal die 128MB natuurlijk niet helemaal vrij hebben.

disclaimer:
Bovenstaande is pure speculatie, als iemand concretere info heeft is dat natuurlijk welkom :)

[ Voor 121% gewijzigd door Bosmonster op 02-09-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ram0n schreef op woensdag 02 september 2009 @ 11:14:
Foto's worden door de iphone automatisch verkleind naar de iphone resolutie helaas.
Als iemand hier een oplossing voor weet? Ik zou graag in willen zoomen op hoge resolutie foto's.

[ Voor 3% gewijzigd door Arrien op 02-09-2009 13:05 ]

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Mijn neef had het over een spelletje/programma, maar hij wist de naam niet, dus hopelijk weet iemand anders het!

Het is een spel, waarbij je een poppetje kon tekenen, en dan werd dat poppetje reageerde dan op beweging van de iPhone, en op de zwaartekracht (het 'viel' ook naar de onderkant van de iPhone), en hij zei dat het er wel leuk uitzag. Iemand enig idee? Beetje vage omschrijving mss :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Ruubster schreef op woensdag 02 september 2009 @ 19:30:
Mijn neef had het over een spelletje/programma, maar hij wist de naam niet, dus hopelijk weet iemand anders het!

Het is een spel, waarbij je een poppetje kon tekenen, en dan werd dat poppetje reageerde dan op beweging van de iPhone, en op de zwaartekracht (het 'viel' ook naar de onderkant van de iPhone), en hij zei dat het er wel leuk uitzag. Iemand enig idee? Beetje vage omschrijving mss :9
iChalky? Daar teken je het poppetje niet zelf maar het ziet er wel getekend uit en het gedraagt zich zoals je beschrijft (en je kunt het gooien en zo)

Zoef

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zpottr schreef op woensdag 02 september 2009 @ 21:24:
[...]

iChalky? Daar teken je het poppetje niet zelf maar het ziet er wel getekend uit en het gedraagt zich zoals je beschrijft (en je kunt het gooien en zo)
Ik zal eens vragen of ie dat bedoelt. Ik weet het verder ook niet, maar valt te proberen.

Dankuwel!

• Bosmonster
Arrien schreef op woensdag 02 september 2009 @ 13:03:
[...]

Foto's worden door de iphone automatisch verkleind naar de iphone resolutie helaas.
Als iemand hier een oplossing voor weet? Ik zou graag in willen zoomen op hoge resolutie foto's.
Hier heb ik geen last van? Zelfs via MMS binnengekregen foto's kan ik gewoon op inzoomen enzo.

Misschien dat iTunes er iets mee doet, anders kun je ze er nog via iPhoneBrowser ofzo opzetten natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 03-09-2009 15:48 ]

• The Otherside
  • Laatst online: 21-11-2024
Blue_Fear schreef op woensdag 02 september 2009 @ 09:44:
[...]

Ik denk dat hij gewoon kapot is, ook als hij uitstaat is het namelijk. Maar weet iemand of ik hem moet restoren eerst?
Ik heb met mijn 3G geprobeerd een GPS fix te krijgen in het vliegtuig dit lukte helaas niet (geen flightmodus) dus dus waarschijnlijk gaat het toch al niet.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• dangerpaki
The Otherside schreef op donderdag 03 september 2009 @ 15:52:
[...]

Ik heb met mijn 3G geprobeerd een GPS fix te krijgen in het vliegtuig dit lukte helaas niet (geen flightmodus) dus dus waarschijnlijk gaat het toch al niet.
Volgens mij verplaatst het vliegtuig zich ook veel te snel om een fix te kunnen krijgen. Ik denk dat die GPS chipsets niet gemaakt zijn om die snelheid bij te houden. En denk eerlijk gezegd dat al dat aluminium van het vliegtuig ook wel een rol speelt.

• The Otherside
  • Laatst online: 21-11-2024
dangerpaki schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:05:
[...]

Volgens mij verplaatst het vliegtuig zich ook veel te snel om een fix te kunnen krijgen. Ik denk dat die GPS chipsets niet gemaakt zijn om die snelheid bij te houden. En denk eerlijk gezegd dat al dat aluminium van het vliegtuig ook wel een rol speelt.
Moet volgens mij wel lukken ;)
http://www.youtube.com/watch?v=FhGq7PevBD8

[ Voor 9% gewijzigd door The Otherside op 03-09-2009 16:21 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 03 september 2009 @ 16:05:
[...]

idd, in een rijdende trein is het al lastig om een fix te krijgen. Een vliegtuig wordt dan helemaal lastig. Misschien dat het wel werkt als je hem op de grond al aanzet en zorgt dat je een fix krijgt.

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik weet niet of het al eerder aan bod is geweest, maar ik vind het gespreksvolume verre van ideaal. Het is vrij zacht. Ik heb hem al op zijn maximale stand staan, maar toch vind ik het niet erg hard. Iemand dezelfde ervaringen hierover?

Apple | Marantz | B&W

• itons
  • Niet online
massari schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:27:
Ik weet niet of het al eerder aan bod is geweest, maar ik vind het gespreksvolume verre van ideaal. Het is vrij zacht. Ik heb hem al op zijn maximale stand staan, maar toch vind ik het niet erg hard. Iemand dezelfde ervaringen hierover?
heb je je screen protector over je speaker heen geplakt? dat had ik de eerste dag :$
vind het volume goed, op zijn hardst iets te hard tenzij er een goederen trein langs komt

[ Voor 9% gewijzigd door itons op 03-09-2009 18:37 ]

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

itons schreef op donderdag 03 september 2009 @ 18:36:
[...]

heb je je screen protector over je speaker heen geplakt? dat had ik de eerste dag :$
vind het volume goed, op zijn hardst iets te hard tenzij er een goederen trein langs komt
Nee er zit geen screenprotector op. Ik merk het vooral als ik bij iemand in de auto zit, dan hoor ik de beller niet goed. Heel vervelend.

Apple | Marantz | B&W

• Dapie007
  • Laatst online: 01-04 10:50
Ik vrees dat mijn vraag al een paar keer is langsgekomen maar kon hem zo snel niet vinden, kan je met de iphone 3gs groeps sms'en?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dapie007 schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:43:
Ik vrees dat mijn vraag al een paar keer is langsgekomen maar kon hem zo snel niet vinden, kan je met de iphone 3gs groeps sms'en?
Je bedoelt meerdere ontvangers voor 1 sms'je? Dat kan ja. Spreekt wel voor zich hoe dat moet ;)

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-06 13:25
Waar kan je je resolutie van je iphone instellen? ik ben er vandaag achtergekomen dat me iphone lelijke fotos maakt. een vriend van me had dezelfde iphone alleen veel scherpere fotos. het gaat hier beiden om de 3G en niet om de 3gs, en wanneer ik fotos mail naar me mailadres zijn mijn fotos veel groter dan die van die vriend van me, en me fotos staan horizontaal ipv verticaal, rechtop.me fotos hebben ook een soort rooie gloed op de achtergrond wat moet ik doen? ik zie nergens de instellingen van me resolutie. ik denk eerder dat me camera gewoon defect is. de eerste 2 fotos zijn precies dezelfde afbeelding en de laatste 2 ook. zie het verschil

foto van vriend
http://fotopocket.nl/view...iphonevanvriendfotoscherp
foto van mijn iphone 3g
http://fotopocket.nl/view...niphone3gslechtekwaliteit
foto van mijn 3g
http://fotopocket.nl/view...phonefotoslechtekwaliteit
foto scherp vriend
http://fotopocket.nl/view.php?friendly=fotoscherpvriend

heeft iemand hier een verklaring voor ?? of is mijn iphone 3g toch defect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Laatst online: 01-04 10:50
Palomar schreef op donderdag 03 september 2009 @ 22:58:
[...]

Je bedoelt meerdere ontvangers voor 1 sms'je? Dat kan ja. Spreekt wel voor zich hoe dat moet ;)
Ik bedoel dat je door 1 groep toe te voegen als ontvanger een sms naar meerdere personen stuurt zodat je niet telkens iedereen hooeft toe te voegen in de sms kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
Canerooo schreef op donderdag 03 september 2009 @ 23:38:

heeft iemand hier een verklaring voor ?? of is mijn iphone 3g toch defect ?
Volgens mij is de resolutie nergens aan te passen.. Maar ik denk ook niet dat dat het probleem is..
Als je kijkt naar jou eerste foto dan zie je er een soort waas over.. De lens is schoon?
Anders ben ik bang dat je camera misschien kapoet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Dapie007 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:37:
[...]

Ik bedoel dat je door 1 groep toe te voegen als ontvanger een sms naar meerdere personen stuurt zodat je niet telkens iedereen hooeft toe te voegen in de sms kan dit?
Ik had ergens gelezen dat je in Outlook een groep moet aanmaken en als je dan synchroniseerd dan zie je dat ook in je contacten op je iPhone. Ik weet niet of je die groep ook kan selecteren met sms. Moet je even proberen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.