[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.097 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 20:11
Zpottr schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:24:
[...]

Selecteer de folder en kies Mailbox -> Use This Mailbox For -> Sent
dank. gisteren inderdaad gedaan. werk geloof ik wel nu, niet helemaal zoals het hoort maar wel beter
sharkzor schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:12:
vaag. ik lees allemaal dingen over slechte levertijden. afgelopen vrijdag er maar 1 gereserveerd, zaterdag werd ik al gebeld dat ik m op kon halen 8)7
misschien had ik net geluk dat niemand de 32gb versie wou ofzo.
Iig werd mij verteld dat de apple stores die dingen eerder binnen kregen dan t-mobile zelf.

nu gaat mijn abo+nummer portering pas eind volgende maand in (dus het is nu nog een ipod touch :D ).
Als ik er een t-mobile pre-paid instop, gaat dit dan werken?
Dan kan ik dit nog overwegen. Schakel ik gewoon mn oude telfort-nummer door.
jail braken kan ook, maar als ik het zo bekijk ga ik dan van 3.01 > 3.00. ook niet handig.
das wel erg mooi, hopen dat het in belgie ook zo gaat. wil namelijk de mijne ook wel snel binnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1981
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-01 09:43
fuqua schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 01:03:
[...]

ik heb idd hetzelfde opgemerkt, je doelt op het aandelen app wat standaard bij de iphone zit toch ?

moeilijk te zeggen waar het aan ligt, inprincipe ga ik uit van een soort sync bug, want de app is naar mijns inzien niets meer dat een webpagina wat hij inlaad.
Ja, ik bedoel inderdaad de standaard app. Op dit moment doet hij het dus weer wel. Vreemd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Jo-re-mi schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:09:
Ik heb iets raars met m'n Gmail op m'n iPhone.
IMAP ingesteld. Alles werkt al 2 maanden.
Maar ik ontdekte dat de e-mail die ik met m'n iPhone verzend niet in Sent (Verzonden) komt.
In Sent staan wel weer de e-mail die ik vanaf m'n Mail op mn MacBook heb verstuurd. Snap er niks van.
In de IMAP-map Sent Mail staat wel alles, maar dat moet steeds geladen worden als ik die open.
Iemand hier een oplossing voor?
Niemand hetzelfde probleem? Of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jo-re-mi schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 10:51:
[...]

Niemand hetzelfde probleem? Of een oplossing?
Ik vind je probleemomschrijving niet duidelijk genoeg. Je hebt twee locaties (iPhone en Mac) vanwaar je mail kunt versturen, en 2 (iPhone en Mac) waar je je mail kunt bekijken. Kun je voor alle 4 de combinaties aangeven waar je een verzonden mail terugziet? En gebruik je gewoon OS X Mail?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Zpottr schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 11:36:
[...]

Ik vind je probleemomschrijving niet duidelijk genoeg. Je hebt twee locaties (iPhone en Mac) vanwaar je mail kunt versturen, en 2 (iPhone en Mac) waar je je mail kunt bekijken. Kun je voor alle 4 de combinaties aangeven waar je een verzonden mail terugziet? En gebruik je gewoon OS X Mail?
M'n probleem is puur op m'n iPhone.
Ik verwacht dus in Sent op m'n iPhone de mailtjes te kunnen zien die ik verstuurd heb op m'n iPhone.
Maar daar zie ik nu alleen de berichten staan die ik vanaf m'n laptop (OSX Mail) heb verstuurd. En geen enkele die ik met m'n iPhone heb verstuurd.

Qua overzicht:
Sent op iPhone - e-mail verzonden vanaf m'n Laptop (Mail OSX)
Sent op laptop (OSX Mail) - e-mail verzonden vanaf m'n Laptop (Mail OSX)
Gmail IMAP-map Sent Mail op iPhone - Alle verzonden mail waar ook vandaan, maar moet steeds opnieuw gedownload worden.
Gmail IMAP-map Sent Mail op laptop (OSX Mail) - Alle verzonden mail waar ook vandaan

[ Voor 22% gewijzigd door Jo-re-mi op 12-08-2009 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Jo-re-mi schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:29:
[...]

M'n probleem is puur op m'n iPhone.
Ik verwacht dus in Sent op m'n iPhone de mailtjes te kunnen zien die ik verstuurd heb op m'n iPhone.
Maar daar zie ik nu alleen de berichten staan die ik vanaf m'n laptop (OSX Mail) heb verstuurd. En geen enkele die ik met m'n iPhone heb verstuurd.

Qua overzicht:
Sent op iPhone - e-mail verzonden vanaf m'n Laptop (Mail OSX)
Sent op laptop (OSX Mail) - e-mail verzonden vanaf m'n Laptop (Mail OSX)
Gmail IMAP-map Sent Mail op iPhone - Alle verzonden mail waar ook vandaan, maar moet steeds opnieuw gedownload worden.
Gmail IMAP-map Sent Mail op laptop (OSX Mail) - Alle verzonden mail waar ook vandaan
Ah, OK, da's duidelijker.

En heb je in
Settings -> Mail, C, C -> [je account] -> Advanced -> Sent Mailbox
de juiste mailbox gekozen?

Overigens was er iets vaags met GMail IMAP folders, maar ik weet niet meer wat precies :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 12-08-2009 12:52 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Zpottr schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 12:49:
[...]

Ah, OK, da's duidelijker.

En heb je in
Settings -> Mail, C, C -> [je account] -> Advanced -> Sent Mailbox
de juiste mailbox gekozen?

Overigens was er iets vaags met GMail IMAP folders, maar ik weet niet meer wat precies :)
Zoals ik al eerder zei.
Daar staat niets over Sent Mailbox. Er staan alleen de volgende mogelijkheden:
Drafts Mailbox
Deleted Mailbox
Use SSL
Authentication
IMAP Path
Server Port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik heb het eindelijk voor elkaar. Heb m'n Gmail opnieuw ingesteld.
Maar nu niet door op GMail te klikken bij instellen, maar via Other.

Werkt nu fine.
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
OK, mooi! :)

[ Voor 98% gewijzigd door Zpottr op 12-08-2009 13:38 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:18
Bij mij werkte mijn visual voicemail niet ( heb de iphone nu 1,5 week) ik kreeg steeds de melding 'voicemail werkt tijdelijk niet. Probeer het later nog eens'. Ik terug naar T-Mobile geweest, hebben ze daar mijn voicemail gereset en nu als ik op voicemail tik dan belt hij automatisch mijn voicemail. Nu heb ik net de klantenservice gebeld en die zeggen dat ik '##002# moet bellen en dan worden mijn doorverbindingen gereset (heb ik overigens nooit ingesteld). Helaas werkt dit niet en nu adviseren ze mij om mijn Iphone te herstellen.

Denken jullie dat dit echt noodzakelijk is? Misschien dat iemand dit probleem ook gehad heeft?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273106

Ik heb nu ook zo'n 1,5 week de iPhone. Voicemail werkt ook niet, servicenummer 1202 ook niet. Volgens mij zijn ze bezig met werkzaamheden en dat het daaraan ligt.

Ik zou graag visual voicemail hebben maar hij geef een fout bij wachtwoord instellen op het laatste. Hmmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Harem.nl schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 17:45:
Helaas werkt dit niet en nu adviseren ze mij om mijn Iphone te herstellen.

Denken jullie dat dit echt noodzakelijk is? Misschien dat iemand dit probleem ook gehad heeft?
Herstellen kan geen kwaad: achteraf kan je de backup terugzetten, waardoor je iPhone weer zoals vanouds is :) Gewoon proberen dus.

• dangerpaki
werkt visualvoicemail alleen met tmobile of zou het ook werken op het vodafone netwerk?

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
dangerpaki schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:16:
werkt visualvoicemail alleen met tmobile of zou het ook werken op het vodafone netwerk?
Visual Voicemail werkt alleen bij T-Mobile, staat bij Vodafone ook bij dat speciale 'super sim only' dat ze dat dus niet hebben.

bij mij werkt visual voicemail trouwens gewoon (t-mobile) dus misschien dat herstellen idd kan werken voor de mensen hierboven waarbij dat niet het geval is.

• dangerpaki
Dipsausje schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 08:51:
[...]

Visual Voicemail werkt alleen bij T-Mobile, staat bij Vodafone ook bij dat speciale 'super sim only' dat ze dat dus niet hebben.

bij mij werkt visual voicemail trouwens gewoon (t-mobile) dus misschien dat herstellen idd kan werken voor de mensen hierboven waarbij dat niet het geval is.
dank

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Misschien een hele stomme vraag, maar hoe werkt het roteren van foto's nou tijdens het bekijken? Moet je hard, zacht, meer horizontaal, of verticaal draaien om het roteren te initialiseren?

Vaak doet ie maar niks en zit ik maar te draaien met de iphone...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 07:40
Heeft er toevallig al iemand eens een VPN verbinding opgezet via een Sonicwall server?

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Mensen met voicemail-problemen kunnen naar de klantenservice bellen om hun voicemail te resetten.
Dan moet het na een paar minuten weer naar behoren werken

...less is more

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
kmf schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:08:
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe werkt het roteren van foto's nou tijdens het bekijken? Moet je hard, zacht, meer horizontaal, of verticaal draaien om het roteren te initialiseren?

Vaak doet ie maar niks en zit ik maar te draaien met de iphone...
Gewoon je iPhone een slag draaien, that's it!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:56

Ursamajor

Astrofotograaf

Tenzij de telefoon gewoon plat op tafel ligt, dan draait de foto op het scherm niet.

Gadgets FTW!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:18
funk-e schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:14:
Mensen met voicemail-problemen kunnen naar de klantenservice bellen om hun voicemail te resetten.
Dan moet het na een paar minuten weer naar behoren werken
die van mij is dus gereset door t-mobile. En nu belt hij dus gelijk naa mijn voiemail en heb ik geen visual voicemail daar door. Het resetten werkt dus niet

©2004

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30
Harem.nl schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 14:56:
[...]

die van mij is dus gereset door t-mobile. En nu belt hij dus gelijk naa mijn voiemail en heb ik geen visual voicemail daar door. Het resetten werkt dus niet
Same here met mijn 3g. Voicemail vanmorgen gerest. Toestel aan/uit gezet en geprobeerd aan te melden voor VM met mijn Iphone. Geeft steeds de foutmelding dat voicemail niet beschikbaar is. Helpdesk van T-mobile gaf aan dat er meerdere problemen waren die met een paar dagen opgelost zouden moeten zijn. Ik ga het maandag nog weer proberen en kijk dan wel of ik ga resetten of niet.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 15-06 22:45
ik heb nu sinds een paar dagen op geen enkele wijze gps verbinding meer, ik heb geprobeerd om de iphone te rebooten/restarten, 3G en wifi in en uitschakelen etc, maar niets helpt, dit probleem is zo op de 1 op andere dag gebeurd.

en ja ik sta buiten in een openveld en heb locatie voorziening aanstaan. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit weer in orde kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 17:49
Ff over het navigatiegebeuren, snap niet waarom je perse TomTom wilt hebben.
Heb zelf Navigon draaien en werkt echt super..GPS fix zeer snel, onlangs naar Tsjechie geweest en hele weg niet 1 keer weggevallen, ook niet in tunnels, zeer duidelijk allemaal, niks minder dan Tomtom, en op sommige punten zelfs beter. Maar goed..ook nog een optie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Paddepoel schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:31:
Heb zelf Navigon draaien en werkt echt super..GPS fix zeer snel, onlangs naar Tsjechie geweest en hele weg niet 1 keer weggevallen, ook niet in tunnels, zeer duidelijk allemaal, niks minder dan Tomtom, en op sommige punten zelfs beter. Maar goed..ook nog een optie dus.
En als je een keer gebeld wordt tijdens het navigeren?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Paddepoel schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:31:
helemaal met je eens, zag voorheen navigon ook als een 3de rangs navigatie systeem, totdat ik het een aantal malen in brussel en nederland had geprobeerd, was echt super wou mn oude tomtom al aan mn zusje weggeven. ik hoop alleen dat er meer poi's voor de navigon uitkomen (bv kwa pinautomaten is het erg mager)

baal daarom nu ook flink dat mn gps van mn iphone nu niet meer werkt. ben momenteel mn iphone aan het resetten hopelijk werkt het dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
kmf schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:39:
[...]

En als je een keer gebeld wordt tijdens het navigeren?
heb je een carkit ? maakt ook eigenlijk niet veel uit, je praat gewoon, na einde gesprek gaat navigon gewoon verder waar je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

fuqua schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:42:
[...]

heb je een carkit ? maakt ook eigenlijk niet veel uit, je praat gewoon, na einde gesprek gaat navigon gewoon verder waar je bent.
Na het gesprek? Dat is ook achterlijk, ondertussen navigeert hij dus niet verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Niet online
Anoniem: 193933 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 00:18:
[...]

Na het gesprek? Dat is ook achterlijk, ondertussen navigeert hij dus niet verder?
Nee want dan zou hij in de achtergrond moeten draaien en dat staat Apple niet toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Anoniem: 193933 schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 00:18:
[...]

als ik me niet vergis wel ja, het navigeert gewoon verder, maar dat zie jij niet omdat je de phone aan je oor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Dipsausje schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 00:21:
[...]

Nee want dan zou hij in de achtergrond moeten draaien en dat staat Apple niet toe...
ik denk gebeld worden 1 van de uitzonderingen is, tevens kun je toch muziek luisteren en andere dingen doen.

helaas kan ik dit niet ter plekke testen gezien ik problemen heb met mn gps en bezig ben met een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-06 21:56
fuqua schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:09:
ik heb nu sinds een paar dagen op geen enkele wijze gps verbinding meer, ik heb geprobeerd om de iphone te rebooten/restarten, 3G en wifi in en uitschakelen etc, maar niets helpt, dit probleem is zo op de 1 op andere dag gebeurd.

en ja ik sta buiten in een openveld en heb locatie voorziening aanstaan. weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit weer in orde kan krijgen ?
ik heb echt precies hetzelfde probleem. Gisterochtend viel opeens mijn 3g en gprs verbinding weg. Kan nog wel bellen en sms'en, maar internet etc niet meer.

Heb mijn toestel al een harde reset gegeven, netwerkinstellingen gereset, maar niks helpt. Heb verder mijn toestel ook niet gejailbreakt en ook nog niet laten stuiteren. Ik heb al wel een beetje gezocht of t-mobile met de masten bezig is, maar kon daar zo snel ook niet iets over vinden.

Ik woon overigens in de omgeving van Utrecht. Zijn er meer mensen die dit herkennen?
Of lgt dit aan mijn toestel? Ik weet niet of de module welke voor de dataverbinding zorgt losstaat van de belmodule en dat het dus misschien aan mijn toestel ligt.
Iemand een idee?
Bedankt!

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

fuqua schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 01:18:
[...]

als ik me niet vergis wel ja, het navigeert gewoon verder, maar dat zie jij niet omdat je de phone aan je oor hebt.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij direct weer een signaal oppikt en recalculeerd zoals een navsysteem ook doet als ie in een tunnel komt.

Maar dit is wel een groot nadeel dan. Je zal maar net een afslag moeten nemen.... ik denk dat ik toch maar voor een losse nav ga (of m'n E66 gebruiken).
Mobiel is offmaps voor het buitenland, en maps voor nl wel voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
pietertie schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 08:15:
[...]

ik heb echt precies hetzelfde probleem. Gisterochtend viel opeens mijn 3g en gprs verbinding weg. Kan nog wel bellen en sms'en, maar internet etc niet meer.

Heb mijn toestel al een harde reset gegeven, netwerkinstellingen gereset, maar niks helpt. Heb verder mijn toestel ook niet gejailbreakt en ook nog niet laten stuiteren. Ik heb al wel een beetje gezocht of t-mobile met de masten bezig is, maar kon daar zo snel ook niet iets over vinden.

Ik woon overigens in de omgeving van Utrecht. Zijn er meer mensen die dit herkennen?
Of lgt dit aan mijn toestel? Ik weet niet of de module welke voor de dataverbinding zorgt losstaat van de belmodule en dat het dus misschien aan mijn toestel ligt.
Iemand een idee?
Bedankt!
ben blij dat ik niet de enigste ben, heb ook alle tips en trucs opgevolgd, ten einde raad maar een harde reset via de iphone gedaan om de "fabrieks instellingen" terug te zetten, dit ging om een vage reden mis en raakte de iphone in een loop bij het booten (en dit 8 uur lang)
van morgen de iphone in herstel modus gezet en de software vanaf itunes herstelt. nu is hierbij wel een sync gedaan met itunes en zijn de contact gegevens terug gezet en wellicht meer...
ik ga nogmaals een systeem herstel proberen zonder daarna met itunes te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
systeemherstel zonder sync heeft dus ook geen effect, ik moet constateren dat mijn gps module is gestorven :(

kan ik hiermee terug naar t-mobile of apple store !? wat moet ik doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 17:49
fuqua schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 01:20:
[...]

ik denk gebeld worden 1 van de uitzonderingen is, tevens kun je toch muziek luisteren en andere dingen doen.

helaas kan ik dit niet ter plekke testen gezien ik problemen heb met mn gps en bezig ben met een harde reset.
Nee, daar is dus geen uitzondering voor. Muziek luisteren via je Ipod kan wel, omdat ze het wel toestaan met de eigen Ipod (eigen dingen) Maar verder mogen meerdere programma's niet tegelijkertijd lopen. Ook met TomTom zal het niet anders zijn, dat ligt niet aan Navigon of TomTom, maar aan de mogelijkheden op de Iphone. Maar goed..volgens mij kun je een binnenkomend gesprek wel weigeren en dan gaat de navigatie gewoon verder.
Dus op een druk punt zal ik het gesprek weigeren en later terugbellen, mocht de kans zich wel voordoen kun je wel opnemen...maar dat heeft verder niks met Navigon te maken volgens mij. Nogmaals..super supertevreden over Navigon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 09:04
Ik haal met mijn iPhone 3GS via Wifi de vogende snelheden nadat Ziggo mijn snelheden heeft verhoogt.

Test Date: 16 aug 2009 09:30:19
Connection Type: WiFi

Download: 12855 kbps
Upload: 4586 kbps
Ping: 52 ms

De upload is flink gestegen maar de download blijft hetzelfde. Ik neem aan dat dit (download) de max is van de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
idd, viel mij ook al op. Ik haal dezelfde waarden. Volgens mij kan de iPhone niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fuqua schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 01:18:
[...]

Hoezo "jij" ?

Ik heb gewoon een houder voor de iphone in de auto en bel via bluetooth dus ik zie geen reden waarom ik met dat ding tegen m'n oor ga zitten in de auto. Megagebrek dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Tijdens het bellen kan je gewoon naar je homescreen en applicaties opstarten. Ik kan het nu niet testen, maar ik gok dat wanneer je gebeld wordt tijdens het gebruiken van een applicatie, en vervolgens tijdens het bellen op de homebutton drukt, je terug naar de applicatie gaat terwijl het gesprek door gaat - nee dus: dan kan je de applicatie uiteraard zelf weer opstarten.

Als het gesprek afgelopen is, laat je de ander gewoon ophangen waardoor de verbinding ook weer verbroken is en je gewoon in de applicatie blijft. En als de muziek automatisch gefade is, dan gaat ie ook weer vanzelf aan.

[ Voor 24% gewijzigd door Muthas op 16-08-2009 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, daar was ik al bang voor. Maar het is wel erg zonde want los van het background activiteiten gebrek zou je misschien nog wel kunnen verwachten dat de telefoonfunctie een uitzondering zou mogen zijn. Maar goed, ik heb gelukkig nog een losse Tomtom dus doe het daar voorlopig wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
fuqua schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:09:

ondertussen ook een systeem herstel gedaan en zelf een systeem herstel vanuit FTU gedaan. maar nog steeds geen gps verbinding :(

iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1981
Ik heb al sinds dat ik de iPhone heb regelmatig last van het volgende probleem: het komt vaak (niet dagelijks) voor dat ik mijn gedownloade apps niet kan gebruiken. Wanneer ik zo'n app aanklik, zie ik in een flits het programma, maar gelijk daarna zie ik weer het home-menu. Het vreemde is dat ik de ene dag er wel last van heb, maar de andere niet. Als er voor één programma een update is en ik die download, werken alle apps wel weer.

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Heeft te maken met je iTunes account. Hoe je het precies moet oplossen weet ik niet, maar even opnieuw inloggen met iTunes op de iPhone zelf en op je computer lost het waarschijnlijk wel op. Of gebruik je meerdere accounts op iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1981
Ik heb ingelogd met iTunes en op de iPhone zelf, maar ik kan nog steeds mijn gedownloade apps niet openen. Ik gebruik één account op iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314492

Hallo Tweakers,

Ik probeer op mijn 3 GS de binnenkomende sms te verbergen. Dit lukt mij niet omdat ik volgens mij onder Algemeen / Codeslot alleen Voicedialing aan of uit kan vinken.

De optie Toon deel van SMS....komt bij mij niet voor.

Iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 15:49
Binnenkomende SMS verbergen? Je bedoelt dat je helemaal geen meldingen meer krijgt als je een SMS binnenkrijgt? Waarom zou je dat willen? Als je niet gestoord wilt worden zet je toch je hem toch op stil?

Ik ken geen telefoons waar je de hele nieuwe-SMS-melding kunt disablen eerlijk gezegd. Neemt het hele idee van SMS nogal weg namelijk :P

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Nee, hij bedoeld de notification on-screen waarbij de sms al te lezen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 13:46:
Binnenkomende SMS verbergen? Je bedoelt dat je helemaal geen meldingen meer krijgt als je een SMS binnenkrijgt? Waarom zou je dat willen? Als je niet gestoord wilt worden zet je toch je hem toch op stil?

Ik ken geen telefoons waar je de hele nieuwe-SMS-melding kunt disablen eerlijk gezegd. Neemt het hele idee van SMS nogal weg namelijk :P
Nee hij bedoelt het bericht wat je in beeld krijgt inclusief de inhoud van het SMSje.

@ eerdere vraag, ik heb bij Berichten de mogelijkheid om "Toon voorvertoning" uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164237

Wat vragen over de 3gs:

1/ Kan je je sms collectie, ook laten zien zoals je dat op een normale telefoon gewent ben?
Gewoon losse smsjes onder elkaar?
En niet mijn eigen verzonden items er ook bij.

2/ Is er een mogelijkheid om alla T9 te typen in een sms?

3/ Hoe kan ik op mijn lockscreen zien of er nieuwe emails zijn?
Is hier een tooltje voor zodat ik hem niet steeds hoef te unlocken om te kijken?

4/ Ik wil mijn itunes verwijderen van me laptop,
en deze op me thuispc zetten, en dus voortaan hier mee syncen,
kan dit zomaar? zet hij zelf alle programmas op mijn pc?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 164237 op 17-08-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Even uitgaande dat je niet jailbreakt:

nee, nee, nee, ja

Voor die laatste, zorg wel dat je account-machtiging eerst intrekt van die iTunes. Muziek, films e.d. neemt ie niet mee natuurlijk, want hij kan niet syncen van iPhone naar iTunes, alleen andersom. Apps zijn gekoppeld aan je iTunes account, dus zolang je de nieuwe iTunes weer een machtiging geeft voor je account neemt ie dat gewoon over.

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314492

UltraSub schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 14:00:
Nee, hij bedoeld de notification on-screen waarbij de sms al te lezen is..
Inderdaad...deze optie staat niet in mijn iPhone menu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Plurk. schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 13:55:
Ik haal met mijn iPhone 3GS via Wifi de vogende snelheden nadat Ziggo mijn snelheden heeft verhoogt.

Test Date: 16 aug 2009 09:30:19
Connection Type: WiFi

Download: 12855 kbps
Upload: 4586 kbps
Ping: 52 ms

De upload is flink gestegen maar de download blijft hetzelfde. Ik neem aan dat dit (download) de max is van de iPhone?
Ik haal een download van 15755 kbps
upload van 852 kbps
Ping 52 ms

Wifi op Alice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252616

Ik heb net een tweedehandse belgische iphone 3G gekocht. Thuisgekomen en gerestored merk ik nu op dat wi-fi niet werkt? Wifi staat in het grijs met daarachter "geen wi-fi". Kan het dus ook niet aanklikken oid.

Verder is het toestel nog onder garantie en zit er een ori correcte(imei en serie) factuur bij. Is dit softwarematig op te lossen of moet ik dit laten herstellen? En is dit dan hopelijk onder garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-06 21:39
Hebben jullie ook dat bij de app Twitpic het tergend lang duurt voordat je foto eindelijk op Twitter staat? Bij mij springt de schermbeveiliging aan, zo lang duurt het uploaden van die foto :|

edit:
Uiteindelijk staat de foto er wel op trouwens. Maar aangezien iPhone geen achtergrondprocessen gebruikt kan ik niet Twitpic even op de achtergrond laten uploaden..
(iPhone 3GS met nieuwste firmware ed.)

[ Voor 37% gewijzigd door [object Object] op 18-08-2009 00:33 ]

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:49
Paddepoel schreef op zondag 16 augustus 2009 @ 11:23:
[...]

Nee, daar is dus geen uitzondering voor. Muziek luisteren via je Ipod kan wel, omdat ze het wel toestaan met de eigen Ipod (eigen dingen) Maar verder mogen meerdere programma's niet tegelijkertijd lopen. Ook met TomTom zal het niet anders zijn, dat ligt niet aan Navigon of TomTom, maar aan de mogelijkheden op de Iphone. Maar goed..volgens mij kun je een binnenkomend gesprek wel weigeren en dan gaat de navigatie gewoon verder.
Dus op een druk punt zal ik het gesprek weigeren en later terugbellen, mocht de kans zich wel voordoen kun je wel opnemen...maar dat heeft verder niks met Navigon te maken volgens mij. Nogmaals..super supertevreden over Navigon.
Je kan ook gewoon opnemen hoor, tijdens het bellen wordt je applicatie namelijk niet afgesloten. Naar de applicatie wordt hetzelfde signaal gestuurt als wanneer je het screen locked. (Spellen springen dan bijvoorbeeld vaak op pauze, maar dat ligt aan de programmeur).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-06 02:02

KSH

Ik heb een probleem met het bekijken van monsterboard.nl in Safari. Als ik namelijk vanuit mijn mail op een link druk, dan kan ik niet de gehele vacature lezen, omdat safari slechts een gedeelte laat zien. Ik kan vervolgens niet naar beneden scrollen om de rest te lezen.

Hoe kan ik dit scrollen voor elkaar krijgen?

Heb een iphone 3g met 3.0 firmware by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Monsterboard een mail sturen dat hun site brak werkt op de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 09:04
pebbie schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:58:
[...]

upload van 852 kbps
Ping 52 ms

Wifi op Alice
Raar dat je een stuk hogere download haalt. Ik heb een 50/5 Mb verbinding op een 802.11n Gb router met prima bereik op de iPhone en haal max 14000kbps na heel vaak testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Hey! Ik heb gister eBuddy geupdate en nu kan ik niet meer mijn met MSN ingestelde gmail account gebruiken (error) Een oud hotmail account doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
KSH schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 00:28:
Ik heb een probleem met het bekijken van monsterboard.nl in Safari. Als ik namelijk vanuit mijn mail op een link druk, dan kan ik niet de gehele vacature lezen, omdat safari slechts een gedeelte laat zien. Ik kan vervolgens niet naar beneden scrollen om de rest te lezen.

Hoe kan ik dit scrollen voor elkaar krijgen?

Heb een iphone 3g met 3.0 firmware by the way.
Het zou handig zijn als je een voorbeeld URL opneemt is je bericht. Op deze manier hebben we echt geen idee wat je precies voor je neus hebt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312154

Ik heb een iphone 3g en nu net wat muziek toegevoegd. Voorheen nooit gedaan omdat ik al een ipod heb, maargoed, waarom niet, nog 5gb leeg.

Nu zie ik dus geen enkele album cover?? Terwijl ze wel te zien zij in itunes?
Ik heb ze overigens handmatig toegevoegd, omdat ik mn iphone niet dezelfde muziekcollectie wil als op mn ipod (past ook bij lange na niet `;))

Iemand? Het is een klein detail, maar het kan er zoveel mooier uitzien :P Hoe krijg ik mijn albumcovers te zien? :D

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 312154 op 19-08-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Anoniem: 312154 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:03:
Ik heb een iphone 3g en nu net wat muziek toegevoegd. Voorheen nooit gedaan omdat ik al een ipod heb, maargoed, waarom niet, nog 5gb leeg.

Nu zie ik dus geen enkele album cover?? Terwijl ze wel te zien zij in itunes?
Ik heb ze overigens handmatig toegevoegd, omdat ik mn iphone niet dezelfde muziekcollectie wil als op mn ipod (past ook bij lange na niet `;))

Iemand? Het is een klein detail, maar het kan er zoveel mooier uitzien :P Hoe krijg ik mijn albumcovers te zien? :D
Even topic doorzoeken volgens mij heb ik die vraag al eerder zien langskomen hier als ik het me goed herinner. Weet alleen niet meer wat het antwoord erop was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zpottr schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:49:
[...]

Het zou handig zijn als je een voorbeeld URL opneemt is je bericht. Op deze manier hebben we echt geen idee wat je precies voor je neus hebt.
Het gaat gewoon om de vacature pagina's van monsterboard. Die werken niet goed op de iphone.

Kun je niks aan doen dan MB een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ik heb nu naast Navigon ook TomTom draaien, en het valt mij op dat de GPS ontvangst van TomTom t.o.v. Navigon veel minder is.
TomTom krijgt wel een snellere fix, maar verliest veel en veel vaker het signaal op plekken waar Navigon geen problemen heeft. Aan mijn ww-glas kan het niet liggen want ik heb de hele dag met het dak open gereden.

Zijn er meer mensen die dit opvalt of die hier last van hebben? <conspiracy theory mode> ik denk dat TomTom de adapter met ingebouwde GPS wel heel graag wil verkopen!! </conspiracy theory mode>

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312154

dangerpaki schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:28:
[...]

Even topic doorzoeken volgens mij heb ik die vraag al eerder zien langskomen hier als ik het me goed herinner. Weet alleen niet meer wat het antwoord erop was.
Misschien ligt het aan mij, maar ik kan even niets vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 13:02

MsG

Forumzwerver

sjolmers schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:58:
Ik heb nu naast Navigon ook TomTom draaien, en het valt mij op dat de GPS ontvangst van TomTom t.o.v. Navigon veel minder is.
TomTom krijgt wel een snellere fix, maar verliest veel en veel vaker het signaal op plekken waar Navigon geen problemen heeft. Aan mijn ww-glas kan het niet liggen want ik heb de hele dag met het dak open gereden.

Zijn er meer mensen die dit opvalt of die hier last van hebben? <conspiracy theory mode> ik denk dat TomTom de adapter met ingebouwde GPS wel heel graag wil verkopen!! </conspiracy theory mode>
Het werkt hier beide superkut. TomTom had zelfs zo'n erge afwijking dat ik compleet ergens anders stond. Dit heb ik met mijn Touch Pro nog nooit gehad. Als ik in een random auto zit achterin, onder een dak dus, krijg ik nooit signaal. Of signaal die om de 10 seconden weer weg is.

<conspiracy theory mode>Apple heeft voor de allerkutste en allerslechtste GPS chip gekozen om de winst te maximaliseren</conspiracy theory mode>

Is de 3GS GPS chip overigens een andere chip dan die van de 3G?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:53
sjolmers schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 17:58:

Agree, TomTom heeft een vertrouwde naam en daardoor zullen de mensen die er niet zo veel verstand van hebben sneller TomTom kopen.
Als achteraf TomTom slechte ontvangst te hebben, heeft Tom Tom zelf daar natuurlijk een "prima" oplossing voor, de extra adapter :) A.K.A Extra verdiensten :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:59
Bij mij werkt het zonder problemen met een 3GS in een Opel Astra (2009)?! Valt niet weg en snelle fix. Ook plaats op de weg klopt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Plurk. schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:49:
[...]

Raar dat je een stuk hogere download haalt. Ik heb een 50/5 Mb verbinding op een 802.11n Gb router met prima bereik op de iPhone en haal max 14000kbps na heel vaak testen.
Alice haalt bij mij max 20MB , op mijn 802.11 (en dan nog wat haha) router.
Router staat boven in pc kamer, en ik zit altijd beneden met mijn laptop en iPhone.
Bij mij slaat tie meestal tussen de 14000 en 17000 kbps dus ik vind het wel prima zo eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Vandaag ook de TomTom getest maar vind hem zwaar tegenvallen t.o Navigon. TT doet er te lang over om het gps signaal op te pakken en is deze bij in en uitschakelen ook direct weer kwijt (dus binnen 1 minuut terug starten op dezelfde snelweg maar dan 2 km verder). Navigon vind het signaal supersnel en houdt deze goed vast. Daarbij is de kaart van TT nog altijd niet up 2 date en die van Navigon, Sygic en iGoMyWay wel. Op een stuk vd A59 mag je maar 100 sinds een paar maanden, N/S/I weten het, TomTom nog steeds niet en zegt dat ik er 120 mag. Een rotonde in Oosterhout noemt TomTom nog steeds niet, deze staat er pas 2 jaar. N/S/I weten wel dat die rotonde er staat. Dus ja... ik denk dat mensen voor de naamsbekendheid gaan van TT maar of deze ook als beste slaagt uit de test als je ze allemaal met elkaar vergelijkt betwijfel ik.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 19:37

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Raar, ik lees net op Iphoneclub.nl dat ze TomTom de beste navigatie oplossing vinden voor de Iphone in hun test t.o.v. Navigon, Igo en Sygic.
Het artikel staat HIER

[ Voor 5% gewijzigd door sjolmers op 20-08-2009 09:21 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Anoniem: 68565

Ik heb een probleem met mijn Iphone 3G
Sinds een paar dagen werkt de wifi verbinding niet meer, eerst zag hij nog wel netwerken maar kon niet connecten. Nu ziet hij helemaal niks meer, ook niet na herstellen via itunes.
Gevalletje garantie claimen?

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

Staat de GPS automatisch aan? Of moet ik die ergens aanzetten?
Ik heb sinds kort een 3GS (nu nog dienst doende als iPod), maar google maps kan geen huidige locatie vinden? De GPS lijkt het dus niet te doen.

Spielerei...

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
el-jorge schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:46:
Ik heb sinds kort een 3GS (nu nog dienst doende als iPod), maar google maps kan geen huidige locatie vinden? De GPS lijkt het dus niet te doen.
Die kan je aan- en uitzetten bij Instellingen -> Algemeen -> Locatievoorzieningen
Maar volgens mij geeft de iphone een melding als een programma het wil gebruiken en hij staat niet aan. Hij geeft bij mij dan de melding "Schakel 'Locatievoorzieningen' in om Kaarten uw locatie te laten bepalen" als ik op die knop met dat rondje links onderin druk.

[ Voor 14% gewijzigd door Ruubster op 20-08-2009 12:09 ]

• dangerpaki
Anoniem: 312154 schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 21:11:
[...]

Misschien ligt het aan mij, maar ik kan even niets vinden :(
Excuus zat ik het vorige deel van de topic: Anoniem: 114069 in "[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 21"

• Zpottr
  • Niet online
el-jorge schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:46:
In principe moet die het gewoon doen maar de allereerste keer een lock krijgen kan erg lang duren. Normaal wordt dit ondervangen door een dataconnectie via het mobiele netwerk maar die heb je nog niet. Er zit dus niets anders op dan lang (kan heel lang zijn) te wachten tot je GPS de juiste data heeft opgevangen en de bv. de locaties van alle satellieten kent. Na een lange vlucht kan het ook zomaar een uur duren als je in een stad bent, maar zonder dataverkeer.

Zoef

• el-jorge

el-jorge

Zpottr schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:04:
[...]

In principe moet die het gewoon doen maar de allereerste keer een lock krijgen kan erg lang duren. Normaal wordt dit ondervangen door een dataconnectie via het mobiele netwerk maar die heb je nog niet. Er zit dus niets anders op dan lang (kan heel lang zijn) te wachten tot je GPS de juiste data heeft opgevangen en de bv. de locaties van alle satellieten kent. Na een lange vlucht kan het ook zomaar een uur duren als je in een stad bent, maar zonder dataverkeer.
Locatievoorziening staat aan.
Hetgeen is dat die wel na ongeveer 1 a 2 minuten met de melding in google maps komt dat hij de locatie niet kan bepalen. (dit is dus nadat ik op dat rondje rechtsonderin gedrukt heb)

Ik ga het vanavond nog maar eens proberen.

Spielerei...

• dangerpaki
Ik heb de review van de iPhoneClub gelezen over de navigaite systemen op de iPhone. Nou ben ik het niet helemaal mee eens met hun puntensysteem. Ze geven voor bepaalde dingen geen punten terwijl ik zoiets heb van ja of de kaart van Moldavie erbij zit of niet maakt voor mij niet zoveel uit. Ik denk dat ieder daarom ook voor zich moet kijken en bepalen welke navigatie voor diegene goed is.

Ik zit zelf te twijfelen tussen Sygic en Navigon. Ik neig meer naar Navigon omdat ze betere rijbaaninstructies hebben. Zijn er mensen die hier ervaring met beide hebben qua navigatie? Dus signaal ontvangst en instructies. Welke van de twee zouden jullie dan aanraden? En om welke redenen?

• Zpottr
  • Niet online
el-jorge schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:36:
[...]

Hetgeen is dat die wel na ongeveer 1 a 2 minuten met de melding in google maps komt dat hij de locatie niet kan bepalen. (dit is dus nadat ik op dat rondje rechtsonderin gedrukt heb)

Dat zeg ik :) geduld.

Zoef

• pebbie
dangerpaki schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:44:
Ik heb de review van de iPhoneClub gelezen over de navigaite systemen op de iPhone. Nou ben ik het niet helemaal mee eens met hun puntensysteem. Ze geven voor bepaalde dingen geen punten terwijl ik zoiets heb van ja of de kaart van Moldavie erbij zit of niet maakt voor mij niet zoveel uit. Ik denk dat ieder daarom ook voor zich moet kijken en bepalen welke navigatie voor diegene goed is.

Ik zit zelf te twijfelen tussen Sygic en Navigon. Ik neig meer naar Navigon omdat ze betere rijbaaninstructies hebben. Zijn er mensen die hier ervaring met beide hebben qua navigatie? Dus signaal ontvangst en instructies. Welke van de twee zouden jullie dan aanraden? En om welke redenen?
Ik zou dan voor Navigon gaan, meer kaarten voor minder geld. Vond hem zelf ook iets fijner in gebruik dan Sygic, maar vooralsnog gebruik ik TomTom/Sygic en Navigon tot ik zeker weet welke ik wil blijven behouden als vaste app.

• el-jorge

el-jorge

Vanavond blijft die elke keer na een seconde of 30 met de melding komen dat de locatie niet bepaald kan worden. Heb ik dan misschien toch echt de telefoonmasten nodig om tot een fix te komen?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 14:13
el-jorge schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:36:
[...]

Ik neem aan dat je het wel buiten probeert? In huis kun je vaak geen GPS fix krijgen.
Buiten gaan staan, dan nog kan het een poos duren de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

el-jorge schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:39:
[...]

Vanavond blijft die elke keer na een seconde of 30 met de melding komen dat de locatie niet bepaald kan worden. Heb ik dan misschien toch echt de telefoonmasten nodig om tot een fix te komen?
Zonder simkaart duurt het erg lang voordat je een fix krijgt en je moet uiteraard wel buiten staan.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
sjolmers schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:20:
Raar, ik lees net op Iphoneclub.nl dat ze TomTom de beste navigatie oplossing vinden voor de Iphone in hun test t.o.v. Navigon, Igo en Sygic.
Het artikel staat HIER
Er is veel gezegd en gecomment op hun site over de uitkomst/conclusie van de puntentelling van hun test. iPhoneclub.nl stelt dat ze hebben gekozen om simpelweg punten per onderdeel te scoren, zodat je zelf kunt kijken welke onderdelen die jij belangrijk vindt de score is. Je kunt vervolgens die punten zwaarder laten wegen en zo kan het voor jou uitkomen dat niet TomTom, maar iGo of Navigon de beste is. Als je uiterlijk bijv. minder belangrijk vindt dan prijs etc., zou je wel eens een andere 'winnaar' hebben dan wanneer je prijs niet belangrijk vindt, maar bijv. uiterlijk, lane-assist en het al dan niet snel of handig op kunnen halen van POI informatie. TomTom heeft bijv. als pluspunt de IQ routes, maar als jou dat geen zier boeit (omdat je het niet erg vindt om in de file te staan of omdat je vindt dat het vooral gebakken lucht is - des te meer mensen IQ gebruikt/heeft, des te sneller staan de sluipwegen ook zo vol met file) hoef je die puntentelling/score voor jezelf niet of niet zwaar mee te laten wegen in je eigen conclusie.
En de één wil zoveel mogelijk info op zijn schermpje, de ander wil juist minder informatie / schreeuwerige afleiding.
Het blijft natuurlijk wel een beetje 'gek' dat je dan je eigen test oordeel of conclusie moet schrijven/aanpassen.
Zo lees (of denk ik te lezen) dat er vooral positieve reacties zijn over Navigon en lijkt mij dat persoonlijk ook degene die het gaat worden voor mij.
Maar ik koop nog niets, voordat er een GPS-ondersteunende cradle is (desnoods die van TomTom) omdat de ontvangst van de iPhone maar nét voldoende of net niet goed genoeg is voor accuraat gebruik van navigatie software.

[ Voor 3% gewijzigd door autoreverse op 21-08-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
mijn iphone is ondertussen terug gestuurd om de gps probleem te fixen, verkoper zei mij overigens dat ik gewoon mijn eigen iphone weer terug krijg. ik meende dan een refurbished ding te krijgen. ik hoop mn eigen
weer te krijgen omdat ik er nog een brando shield en zagg invis shield erop heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

pebbie schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:58:
[...]

upload van 852 kbps
Ping 52 ms

Wifi op Alice
Zo, Damn! :o Hoe halen jullie zulke hoge downloadsnelheden via WiFi?

Ik heb 20Mb ADSL van Compuserve en haal met m'n telefoon boven op de modem volgens Speedtest (app):

Down: 5342 kbps max
Up: 387 kbps max

Dit gaat via m'n Zyxel 2602 HW modem.

Ik moet dan toch echt iets fout doen! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Anoniem: 68565 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 10:55:
Ik heb een probleem met mijn Iphone 3G
Sinds een paar dagen werkt de wifi verbinding niet meer, eerst zag hij nog wel netwerken maar kon niet connecten. Nu ziet hij helemaal niks meer, ook niet na herstellen via itunes.
Gevalletje garantie claimen?
Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPhone 3G sinds gisteren. Meer mensen hebben er last van als ik zo rondkijk op Apple Discussions. Ik hoop dat het een softwareprobleem is want ik wil mijn iPhone 3G niet weer ruilen, heb nu eindelijk eentje zonder haarscheurtjes. :/

Edit: af en toe werkt het weer wel...

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 21-08-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Jobbie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:19:
[...]

Zo, Damn! :o Hoe halen jullie zulke hoge downloadsnelheden via WiFi?

Ik heb 20Mb ADSL van Compuserve en haal met m'n telefoon boven op de modem volgens Speedtest (app):

Down: 5342 kbps max
Up: 387 kbps max

Dit gaat via m'n Zyxel 2602 HW modem.

Ik moet dan toch echt iets fout doen! :|
Ehmm geen idee waar het verschil in zit. Welke download snelheid haal je via Compuserve op je gewone PC? Ik haal daar dus net de 20 niet, en dat het dan op de iPhone iets minder is, is uiteraard wel weer logisch lijkt me.

Het feit dat je provider tot 20Mb kan geven wil niet zeggen dat het ook altijd haalbaar is, is ook afhankelijk van hoe dicht je bij het kastje zit geloof ik. En ik zit er zowat boven op met 300 meter verschil gne gne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 18:01
Misschien een simpele vraag maar ik heb mijn iPhone net binnen.
Waar kan ik zien hoe snel hij download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
ThinkAboutIt schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:18:
Misschien een simpele vraag maar ik heb mijn iPhone net binnen.
Waar kan ik zien hoe snel hij download?
Met het programma "speedtest" uit de AppStore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-05 18:01
Gevonden. Thnx.

Speedtest geeft bij mij thuis de volgende waarden:
G3: down: 1910 up: 347 (G3 mast op ongeveer 100 meter)
WiFi: down: 12000 up: 723 (Online)

Lijkt mij wel goede waarden, op de pc haal ik rond de 17000 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 11-06 22:38

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

pebbie schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:35:
[...]

Ehmm geen idee waar het verschil in zit. Welke download snelheid haal je via Compuserve op je gewone PC? Ik haal daar dus net de 20 niet, en dat het dan op de iPhone iets minder is, is uiteraard wel weer logisch lijkt me.

Het feit dat je provider tot 20Mb kan geven wil niet zeggen dat het ook altijd haalbaar is, is ook afhankelijk van hoe dicht je bij het kastje zit geloof ik. En ik zit er zowat boven op met 300 meter verschil gne gne.
De modem traint in op 16 mbit en ik haal 1.7 mbytes per seconde op de desktop. M'n wifi is 802.11g en uitstekend bereik op m'n iPhone. Speedtest app geeft dus max 5 mbits ps en ik zal speedtest.nl eens proberen.

Maar kijkend naar anderen hier is m'n wifi gewoon niet snel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Weet iemand of er een app is voor een nummer te blokkeren? Of hoe je dat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:16
alwaysleft schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:13:
Weet iemand of er een app is voor een nummer te blokkeren? Of hoe je dat moet doen?
Zover ik weet kan dat niet, een app heeft geen rechten voor dat soort dingen.

Je kan je iPhone wel jailbreaken en dan blacklist (weet neit zeker of ie zo heet) installeren. Een vriend van mij heeft dat ook gedaan. En daar kun je dan nummers instellen dat die bijvoorbeeld meteen naar voicemail gaan of een in gesprek toon horen. Ofzo, als je googlet dan vind je de precieze werking wel.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
alwaysleft schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 14:13:
is iBluetooth van Cydia en werkt prima, heb hem zelf ook. Degeen dieje geblockt hebt gaat dan rechtstreeks door naar je voicemail, en daar krijg je dus wel een melding van. Sms-jes komen nog wel binnen op je telefoon hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68565

Frietsaus schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:51:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPhone 3G sinds gisteren. Meer mensen hebben er last van als ik zo rondkijk op Apple Discussions. Ik hoop dat het een softwareprobleem is want ik wil mijn iPhone 3G niet weer ruilen, heb nu eindelijk eentje zonder haarscheurtjes. :/

Edit: af en toe werkt het weer wel...
Bij mij is het probleem ook onstaan na updaten.. Ik wacht het nog even af dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
pebbie schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 17:22:
[...]

is iBluetooth van Cydia en werkt prima, heb hem zelf ook. Degeen dieje geblockt hebt gaat dan rechtstreeks door naar je voicemail, en daar krijg je dus wel een melding van. Sms-jes komen nog wel binnen op je telefoon hiermee.
maar werkt dat ook als de persoon annoniem belt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Anoniem: 68565 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:27:
[...]

Bij mij is het probleem ook onstaan na updaten.. Ik wacht het nog even af dan maar.
Ik heb ook dit probleem. Kan niet meer connecten met WiFi van de VU.
Hij connect wel. Maar hij pakt die verbinding niet. Blijf het tekentje van m'n gprs zien.

[ Voor 14% gewijzigd door Jo-re-mi op 24-08-2009 13:43 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.