[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.096 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:10

Pierre

Van nature lui!

Anoniem: 144797 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 13:33:
Hier een lader die perfect werkt. En het is nog een goede houder en een fmtransmitter ook. Dus gelijk handsfree.

de onderste

http://www.wheelsonlineautos.nl/Electronica/Ipod-Iphone
Dat ziet er wel oke uit, maar ik weet het niet hoor, ik had voor mijn oude iPod ook zo iets gekocht was 10 keer niks (FM Transmitter) dan he, waardeloos geluid.

Ik heb toen dit gekocht klik, aangezien ik nu nog steeds mijn iPod gebruik voor mijn muziek in de auto, en dit werkt als een speer.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

eWobbuh schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 14:14:
[...]

Toevallig met FM transmitter? Werk in Hengelo vandaar... :)
Nee gewoon zo`n basis autolader met usb kabeltje voor iphone 3g.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-03 11:38
quote: DeluxZ
Is het nu opgelost ? Ik heb al meerdere keren wat dingen gevraagd om je te helpen en die negeer je gewoon of je geeft er simpelweg geen antwoord op.
Mijn excuses maar mijn probleem is nu opgelost daarmee dat ik even tijd heb vrijgemaakt om volop van de iPhone te genieten =) Ik heb hem gisteren (3 augustus) om 9 uur 's morgens uit de lader gehaald op 100%. We zijn nu 4 augustus 15:40 en hji staat nu op 86% wat ik eigenlijk zelf niet kan geloven.

31 uur om van 100% naar 86% te gaan. Beter als mijn vorige K800i, ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

n0valyfe schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 15:42:
[...]

Mijn excuses maar mijn probleem is nu opgelost daarmee dat ik even tijd heb vrijgemaakt om volop van de iPhone te genieten =) Ik heb hem gisteren (3 augustus) om 9 uur 's morgens uit de lader gehaald op 100%. We zijn nu 4 augustus 15:40 en hji staat nu op 86% wat ik eigenlijk zelf niet kan geloven.

31 uur om van 100% naar 86% te gaan. Beter als mijn vorige K800i, ik ben tevreden.
Is dat puur standby of niet? Anders doe ik echt iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Of dit hier moet of in één van de Jailbreak topics, laat ik over aan de Moddereters.

Als ik m'n oordopjes in m'n oren heb en ik word gebeld dan werkt het prima. Het gebeurt echter ook weleens dat ik de oortjes achter m'n tshirt hang en bijvoorbeeld met iemand in gesprek ben. Als ik dan gebeld word, hoor ik de ringtone door de oortjes maar niet door m'n telefoon. Is er een App (of jailbreak iets) waarmee ik de ringtone door zowel de oortjes, als door de speaker kan laten lopen? Nu gebeurt het weleens dat ik een oproep mis, terwijl de telefoon gewoon in m'n broekzak zit maar ik de ringtone niet hoor omdat de oordopjes achter m'n shirt hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:32:
Of dit hier moet of in één van de Jailbreak topics, laat ik over aan de Moddereters.

Als ik m'n oordopjes in m'n oren heb en ik word gebeld dan werkt het prima. Het gebeurt echter ook weleens dat ik de oortjes achter m'n tshirt hang en bijvoorbeeld met iemand in gesprek ben. Als ik dan gebeld word, hoor ik de ringtone door de oortjes maar niet door m'n telefoon. Is er een App (of jailbreak iets) waarmee ik de ringtone door zowel de oortjes, als door de speaker kan laten lopen? Nu gebeurt het weleens dat ik een oproep mis, terwijl de telefoon gewoon in m'n broekzak zit maar ik de ringtone niet hoor omdat de oordopjes achter m'n shirt hangen..
Heb je je geluid aan? Hier hoor je de beltoon gewoon met oordopjes in. Dit is met een 3GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 16:44
Alsatian schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:02:
[...]

Heb je je geluid aan? Hier hoor je de beltoon gewoon met oordopjes in. Dit is met een 3GS.
Volgens mij moet je zijn verhaaltje nog maar eens lezen, en dit keer iets beter dan de 1e keer :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Occy74 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:34:
[...]
Volgens mij moet je zijn verhaaltje nog maar eens lezen, en dit keer iets beter dan de 1e keer :)
Haha, inderdaad! Ik zoek dus een manier om de ringtone zowel door de oordopjes als door de speakers te laten horen. Of iets waarmee ik zelf kan bepalen of de ringtone door de oordopjes of door de speakers gehoord kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Mag schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:03:
[...]

Is dat puur standby of niet? Anders doe ik echt iets fout.
Grotendeels standby aangezien ik hem deze "cyclus" enkel gebruikt heb om een beetje muziek te luisteren en een stuk of 20 smsen te sturen. Ik zal een gebruiks tijd screenshot plaatsen zodra hij op 5% staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Occy74 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:34:
[...]
Misschien was ik niet duidelijk. Ik vroeg me dus af of je de telefoon op mute hebt staan of niet. Als Ik mijn telefoon niet op mute heb hoor ik het geluid door mijn oordopjes en door de speaker. Als ik hem op mute heb staan alleen door de oordopjes. Met oordopjes in bedoelde ik oordopjes in de telefoon, niet in mijn oren. Ik kan wel lezen maar mezelf blijkbaar niet altijd even goed uitdrukken. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Weet iemand ook welke code je moet invoeren in het tekstveld van de SMS om een afleverrapport te krijgen?

Zie voor toelichting http://www.iphonestalk.co...ery-reports-on-an-iphone/ (Vodafone NL staat hier dus niet bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Zijn er op de iPhone 3GS bugs waardoor hij z'n accucapaciteit niet goed weer lijkt te geven? Ik heb nou de afgelopen 2 dagen al 4x gehad dat hij uitviel doordat hij vond dat hij leeg was, vervolgens probeer je opnieuw te starten en doet hij niks. Hang je hem 2 tellen aan de lader, dan werkt hij daarna weer en geeft hij bijv weer 75% vol aan. Dit zakt dan ook weer behoorlijk snel terug als je gaat bellen, maar als je vervolgens ophangt, komt er ineens weer 10% bij.

Dit zowel bij 3.0 als de nieuwe 3.01. Ik heb hem al gekalibreerd.

M'n 1 jaar oude 3G had hier nooit last van, een jaar intensief gebruikt met 3G, wifi, push, bluetooth en noem het allemaal maar op. M'n 3Gs houdt het momenteel niet meer dan 2u uit. Ik vermoed een accuprobleem, maar wilde het hier eerst even checken of er meer mensen met problemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Alsatian schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:32:
[...]

Misschien was ik niet duidelijk. Ik vroeg me dus af of je de telefoon op mute hebt staan of niet. Als Ik mijn telefoon niet op mute heb hoor ik het geluid door mijn oordopjes en door de speaker. Als ik hem op mute heb staan alleen door de oordopjes. Met oordopjes in bedoelde ik oordopjes in de telefoon, niet in mijn oren. Ik kan wel lezen maar mezelf blijkbaar niet altijd even goed uitdrukken. ;-)
Hm, dat ga ik morgen nog eens proberen. Volgens mij staat m'n iPhone nooit op mute maar ik zal het morgen zien. Bedankt in ieder geval voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Anoniem: 240181 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:19:
[...]

Ok thanx ! Heb hem wederom aan de lader hangen, ik heb gemerkt dat de capaciteit per laad beurt verschilt. Als ik hem overcharge (geeft aan datie vol zit, en nog door laat hangen) blijft de batt meter langer op full capacity, dan het precieze mikmak. Toch vind ik de Iphone de beste uitvinding ooit betreft mobiele telefonie en smartphone categorie. Heerlijk zon toestel.
Nou, hierbij mn stats tot nu toe :P Ik wil mn telefoon namelijk vanavond opladen...

Hij staat nu op 39%, heb hem vanmorgen om 10 uur van de lader gepakt. Hij is 4 uur en 47 minuten gebruikt, en 13 uur en 33 minuten standby. Ik heb hem wel net 1x opnieuw moeten opstarten, omdat ie op youtube bleef hangen (de accu schoot ineens leeg van de 56% naar de 46, en hij werd nogal heet), dus dat moet je wel even meerekenen.
Verder 1 uur muziek met oordopjes in, 1 uur muziek ongeveer door mn boxen, en dan ook nog normale smsen, op msn gezeten en een vriend van mij wilde even op Hyves. De telefoon haalt om het half uur mail op, en ik heb vandaag niet gebeld.

GPS, GPRS, Bluetooth staat aan, en sinds 3 uurtjes staat 3G ook aan. De helderheid van het scherm past ie vanzelf aan.

Ik heb paar dagen geleden in de gaten gehouden hoeveel hij 's nachts verbruikte, toen ik ging slapen stond ie op iets van 65%, en toen ik wakker werd (zo'n 9 uur later) stond ie op 55%, precies 10% eraf. Valt wel mee, vind ik, want alles stond aan (GPS, Bluetooth en 3G).

Wil je nog meer weten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ruubster schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:55:
[...]

Nou, hierbij mn stats tot nu toe :P Ik wil mn telefoon namelijk vanavond opladen...

Hij staat nu op 39%, heb hem vanmorgen om 10 uur van de lader gepakt. Hij is 4 uur en 47 minuten gebruikt, en 13 uur en 33 minuten standby. Ik heb hem wel net 1x opnieuw moeten opstarten, omdat ie op youtube bleef hangen (de accu schoot ineens leeg van de 56% naar de 46, en hij werd nogal heet), dus dat moet je wel even meerekenen.
Verder 1 uur muziek met oordopjes in, 1 uur muziek ongeveer door mn boxen, en dan ook nog normale smsen, op msn gezeten en een vriend van mij wilde even op Hyves. De telefoon haalt om het half uur mail op, en ik heb vandaag niet gebeld.

GPS, GPRS, Bluetooth staat aan, en sinds 3 uurtjes staat 3G ook aan. De helderheid van het scherm past ie vanzelf aan.

Ik heb paar dagen geleden in de gaten gehouden hoeveel hij 's nachts verbruikte, toen ik ging slapen stond ie op iets van 65%, en toen ik wakker werd (zo'n 9 uur later) stond ie op 55%, precies 10% eraf. Valt wel mee, vind ik, want alles stond aan (GPS, Bluetooth en 3G).

Oh dat valt nog wel mee. Muziek luisteren telt ook als "gebruik" dus daarmee kan je snel goede stats halen.

Ter vergelijking; ik heb nu 4 uur gebruik, 19 uur standby en nog 28% battery. Die 4 uur is dan echter wel grotendeels games en safari en dat drained batterij echt.
Ik merk nu het nieuwe eraf is en ik mn phone veel gebruik ipv belachelijk veel, dat dat (logischerwijs) terugkomt in de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
@ HvB83

Lijkt verdacht veel op mijn problemen. Ik heb hem 2 maal volledig opgeladen en volledig laten uitgaan tot hij uitviel. Daarna heb ik hem nog eens helemaal opgeladen tot 100% en dan een reset doen. Dit doe je door de Lock knop rechts vanboven en de home-knop samen in te houden totdat de iPhone herstart. Hierna heb ik hem gewoon nog 2 maal opgeladen en laten leeglopen door hem gewoon standby te laten en telkens rond de 5% opnieuw opgeladen. Pas dan waren alle problemen weg.

Na het openmaken van de verpakking haalde ik op 100% 3 uur standby maximum! Nu zit ik op 70% En heb ik al over 2 uur gebruik, 1 dag (24u) + nu nog eens 16 uur erbij voor vandaag. Dat is toch een mooie 42 uur dat hij mee gaat en hij zit nog maar op 70% nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240181

Mag schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:36:
[...]

Oh dat valt nog wel mee. Muziek luisteren telt ook als "gebruik" dus daarmee kan je snel goede stats halen.
Hoezo, als je er lekkere oordoppen in doet dan gebruik je ook wa vermogen van de accu. Ze werken natuurlijk niet op zonnecellen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240181

Ruubster schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 23:55:
[...]

Ziet er goed uit, gezonde accu zo te zien. Heb je een 3Gs ? Dan is het verschil nihil ondanks dat je een hogere capaciteit accu bezit. Gaat nog zeker wat cycles mee hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Anoniem: 240181 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 02:06:
[...]

Hoezo, als je er lekkere oordoppen in doet dan gebruik je ook wa vermogen van de accu. Ze werken natuurlijk niet op zonnecellen. >:)
Ja maar zelfs als je het over de speaker van de iphone doet, weegt lang niet op tegen een 3,5 inch capacitive touchscreen plus een cpu en gpu die volle toeren draait.
Anoniem: 240181 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 02:14:
[...]

Ziet er goed uit, gezonde accu zo te zien. Heb je een 3Gs ? Dan is het verschil nihil ondanks dat je een hogere capaciteit accu bezit. Gaat nog zeker wat cycles mee hoop ik :D
De accu in de 3GS is hetzelfde als in de 3G

[ Voor 29% gewijzigd door Mag op 05-08-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Anoniem: 240181 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 02:14:
[...]

Ik heb een 3GS, afgelopen donderdag opgehaald. Dus heb hem nog niet zoveel gebruikt. Maar ik ben er tevreden mee, tot nu toe :)

Edit:
Ik heb gisteren trouwens ook nog even spel zitten spelen, maar dat zal bij elkaar maar voor een half uurtje zijn, maximaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Ruubster op 05-08-2009 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Laatst online: 13-01 05:24
n0valyfe schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 01:12:
@ HvB83

Lijkt verdacht veel op mijn problemen. Ik heb hem 2 maal volledig opgeladen en volledig laten uitgaan tot hij uitviel. Daarna heb ik hem nog eens helemaal opgeladen tot 100% en dan een reset doen. Dit doe je door de Lock knop rechts vanboven en de home-knop samen in te houden totdat de iPhone herstart. Hierna heb ik hem gewoon nog 2 maal opgeladen en laten leeglopen door hem gewoon standby te laten en telkens rond de 5% opnieuw opgeladen. Pas dan waren alle problemen weg.

Na het openmaken van de verpakking haalde ik op 100% 3 uur standby maximum! Nu zit ik op 70% En heb ik al over 2 uur gebruik, 1 dag (24u) + nu nog eens 16 uur erbij voor vandaag. Dat is toch een mooie 42 uur dat hij mee gaat en hij zit nog maar op 70% nu.
Na het openen van de verpakking en volledig opladen had ik gewoon prima standby/gebruikstijden. Minstens vergelijkbaar met m'n 3G. Maar ineens uit het niets ging hij dit gedrag vertonen. Ik dacht ook eerst aan kalibratieproblemen, dus dat heb ik geprobeerd, maar heeft bij mij niks opgelost (en ik moet ook zeggen dat ik bij m'n 3G ook nooit dergelijk problemen heb gehad, en daar heb ik nooit gekalibreerd). Ook een reset om te kijken of eventuele achtergrondprocessen gekild konden worden haalde niets uit, evenals een update naar 3.01.

Eens kijken of een volledig verse herstel zonder restore nog soelaas biedt, om zeker te zijn dat het niet ergens in een programma zit. Maar als ik zo de topics op macrumors nalees, vermoed ik dat er gewoon iets in de 3GS niet helemaal lekker zit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb afgelopen weekende de upgrade naar 3.0.1 gedaan, maar volgens mij loopt mijn batterij nu iets sneller leeg (vermoeden).
Is het mogelijk om weer terug te gaan naar 3.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 18:03
Kent iemand de Griffin Charge Converter? Lijkt me een handig ding voor al je oude laad dingetjes.

Werkt deze goed met de iPhone 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:13
Hoe werkt pushmail met yahoo bij jullie? Ik krijg de ene keer heel snel bericht en de andere keer duurt het zomaar een paar uur voordat ik een melding krijg. Soms haal ik het ook zelf op en dan blijkt er dus ook dat ik mail heb. Hij lijkt het dus niet altijd door te 'pushen'. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
Fijn, heb vorige week een Belkin Micro Auto Charger besteld bij Apple, kwam vandaag binnen, blijkt ie enorm te storen op mijn autoradio (oftewel, de radio is bijna niet meer te horen). Heb gezocht op internet, en na een tijdje zoeken blijken er wel meer mensen te zijn met deze problemen. Het blijkt dat een paar auto's niet overweg kunnen, en dat alles dan gaat storen.
Wel vreemd, in de bus van het bedrijf waar ik werk heb ik totaal geen storing, maar in mijn eigen auto wel. Dus dan zit er denk ik een verschil in de bedrading van de 12-volt aansluiting.
Nu kan ie dus weer terug. Wel jammer, het was een klein bescheiden ding, en niet zo'n joekel als die ik normaal gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
ione schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:49:
Ik heb afgelopen weekende de upgrade naar 3.0.1 gedaan, maar volgens mij loopt mijn batterij nu iets sneller leeg (vermoeden).
Is het mogelijk om weer terug te gaan naar 3.0?
Sure.. Als je die firmware nog hebt kan dat, geen probleem.
iPhone in DFU mode zetten, shift-restore in iTunes, en de gewenste firmware selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Gisteren voor het eerst mijn oordopjes met de iPhone gebruikt om muziek te luisteren. Is het normaal dat ik zo veel kracht moet gebruik dat, indien ik dezelfde kracht op het scherm zou zetten, het scherm gewoon zou barsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
n0valyfe schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:24:
Gisteren voor het eerst mijn oordopjes met de iPhone gebruikt om muziek te luisteren. Is het normaal dat ik zo veel kracht moet gebruik dat, indien ik dezelfde kracht op het scherm zou zetten, het scherm gewoon zou barsten.
Ik mis ergens een stap geloof ik. Wat doe je waar en waarom denk je dat je scherm zou barsten als je het daar zou doen :?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
n0valyfe schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:24:
Je hebt het toch niet over hoe hard je de oordopjes in je oren moet duwen? ;p :+

All joking aside... Je bedoelt de knopjes op de "afsandsbediening" die in het snoer zit neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Gister ff me iPhone met de kaber verbonden naar me auto radio, kan aan mij liggen maar vind dat er een veel te zacht geluid uit komt. Hebben jullie dit ook? Als mijn tomtom op die manier aan de radio hang is het volume tig malen harder. Volume iPhone staat helemaal open en bij de autoradio ook maar tis echt niet aan te horen, zo zacht.

Autolader welke ik via eBay scoorde werkt niet, zit hier verschil in? Andere usb lader die ik aan me iPhone hing doet het ook niet in de auto zit hier een zwaarder voltage op ofzo? Ben je dus helaas verplicht om de originele te scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
UltraSub schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:51:
[...]

Sure.. Als je die firmware nog hebt kan dat, geen probleem.
iPhone in DFU mode zetten, shift-restore in iTunes, en de gewenste firmware selecteren.
Ben sinds een paar weken pas overgestapt op m'n eerste Apple-device. Ben dus behoorlijk noob op dit gebied.
- Waar kan ik zien of ik de vorige firmware nog heb?
- Ben ik dan wel alles kwijt? Waarschijnlijk kan ik dan ook geen reservebackup terugzetten, omdat die dan al de nieuwe firmware heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Makkelijker is gewoon om eerst een reservekopie te maken. Vervolgens google je op iets als "iPhone 3.0", na een tijdje krijg je dan een phobos.apple.com link waar je 3.0 kunt downloaden. (ik raad aan em dan ook alleen van Apple te downloaden, niet ergens anders)

Daarna doe je een shift+restore (houd shift in en duw op de restore knop in iTunes), en zit je weer op 3.0

In principe moet de reservekopie terugzettten gewoon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandinus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-06 12:44
Hier even screenshot van mijn 3GS (jailbreak, unlock, 3.0, je kent het wel) die ik maandagmorgen rond 06:00 van de lader trok. Nu, woensdagavond 21:10 na redelijk gebruik toch nog prik over. Je hoort mij niet klagen...
Continu 3G en WiFi aan, helderheid op 50%, push aan en iedere 30min mail ophalen (1 Gmail acc).

Wat heb ik hiervoor gedaan? Telefoon na aanschaf 2 maal helemaal leeg laten gaan (tot hij vanzelf uitschakelt), beide keren helemaal herladen. Daarna nog enkele keren in de auto gehad (op niet volledig volle/lege accu weer bijladen) maar dat heeft blijkbaar geen merkbaar negatieve invloed op de batterijduur.

Afbeeldingslocatie: http://www.debontekoning.com/meuk/shit/foto.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 14-06 23:00

DeluxZ

Livin' the good life

Pfff... dat haal ik dus niet he! Mijne houdt het niet lang vol vergeleken met die van jouw dan. Zeker niet met push en 3G aan.

Zit nu op 11 uur 2 minuten standby en 3uur en 3 minuten gebruik zonder 3G, push met nog 52% over van de batterij

[ Voor 31% gewijzigd door DeluxZ op 05-08-2009 21:39 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Dutch_Razor schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:06:
Makkelijker is gewoon om eerst een reservekopie te maken. Vervolgens google je op iets als "iPhone 3.0", na een tijdje krijg je dan een phobos.apple.com link waar je 3.0 kunt downloaden. (ik raad aan em dan ook alleen van Apple te downloaden, niet ergens anders)

Daarna doe je een shift+restore (houd shift in en duw op de restore knop in iTunes), en zit je weer op 3.0

In principe moet de reservekopie terugzettten gewoon gaan.
Hmm, kon zo even niks vinden via Google. Ga zo nog wel even verder zoeken.
Zitten er ook risico's aan deze actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:50
Ik zag dat veel mensen hun accuduur lieten zien, dus bij deze mijne:
Ik weet het niet meer precies, aangezien ik 'm nu weer 100% heb opgeladen, maar toen ik vanochtend keek stond de stand-by tijd op circa 3/4 dagen en gebruik op circa 3/4 uurtjes (voornamelijk internet/volgens mij zitten er geen spelletjes tussendoor). Vanochtend was de accu nog voor circa 19% vol. Om circa 19.00 vandaag zat het percentage rond de 5%, oftewel stand-by zal over de 4 dagen zitten met 4 uur ongeveer echt gebruik. Dit vond ik zelf wel netjes. De volgende keer zal ik een screenshot nemen :)

Dit is trouwens zonder push, maar wel met 3G, Wifi en de hele mikmak aan. Om de 15 minuten laat ik mijn mail controleren, en heb de helderheid op circa 60/65% zitten. iPhone is gejailbreakt etc.

[ Voor 9% gewijzigd door mauricedb op 05-08-2009 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
pebbie schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:53:
Gister ff me iPhone met de kaber verbonden naar me auto radio, kan aan mij liggen maar vind dat er een veel te zacht geluid uit komt. Hebben jullie dit ook? Als mijn tomtom op die manier aan de radio hang is het volume tig malen harder. Volume iPhone staat helemaal open en bij de autoradio ook maar tis echt niet aan te horen, zo zacht.
Da's gok ik het verschil tussen een line-out en een headphone jack. Er zijn wel plugjes te koop die in je dock connector pluggen en een echte line out geven (bv. Dealextreme)
Autolader welke ik via eBay scoorde werkt niet, zit hier verschil in? Andere usb lader die ik aan me iPhone hing doet het ook niet in de auto zit hier een zwaarder voltage op ofzo? Ben je dus helaas verplicht om de originele te scoren?
Ja, zit verschil in. Im heb geen zin het verschil weer uit te leggen, maar het komt er op neer dat de lader je iPhone moet vertellen dat die 500mA kan leveren. Je hoeft geen Apple ding te kopen (die bestaan helemaal niet) maar niet alles werkt. Overigens niet uniek voor iPhones, wel meer moderne telefoons hebben hier last van.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

TV kijken nu ook op iPhone, met USB Stick:

http://www.intomobile.com...o-watch-tv-on-iphone.html

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 06-08-2009 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:53
Sorry als deze vraag al 20x gesteld is maar ik op overal gezocht en kom er maar niet uit..

Ik heb op het moment een ipod touch en mijn iphone 3gs verwacht ik een dezer dagen.. Is het mogelijk om al mijn gegevens (lees apps/muziek enz.) over te zetten van mijn touch naar mijn 3gs ?

Alvast bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:13
Harem.nl schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:05:
Hoe werkt pushmail met yahoo bij jullie? Ik krijg de ene keer heel snel bericht en de andere keer duurt het zomaar een paar uur voordat ik een melding krijg. Soms haal ik het ook zelf op en dan blijkt er dus ook dat ik mail heb. Hij lijkt het dus niet altijd door te 'pushen'. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
iemand die dit weet? Of misschien iemand die een andere pushaanbieder weet? Maak het nog verschil of je data roaming uit of aan heb staan met pushmail?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 10:03
Nano2009 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:18:
Sorry als deze vraag al 20x gesteld is maar ik op overal gezocht en kom er maar niet uit..

Ik heb op het moment een ipod touch en mijn iphone 3gs verwacht ik een dezer dagen.. Is het mogelijk om al mijn gegevens (lees apps/muziek enz.) over te zetten van mijn touch naar mijn 3gs ?

Natuurlijk, als je de iPhone aan iTunes koppelt en dezelfde iTunes account gebruikt kan je zonder probleem ook alle apps er op zetten, en muziek dan ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

Weet iemand hoe je het geluid van de wekker kunt verlagen?
(Niet met de volumeknoppen blijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:52

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Nano2009 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:18:

Als het goed is, heb je alles dat op je iPod Touch staat, vanuit iTunes erop gezet. Als je nu je iPhone aan diezelfde pc hangt, kun je synchroniseren met dezelfde bibliotheek en krijg je dus alle muziek en apps van je iPod ook op je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
woelders schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:56:
[...]

Als het goed is, heb je alles dat op je iPod Touch staat, vanuit iTunes erop gezet. Als je nu je iPhone aan diezelfde pc hangt, kun je synchroniseren met dezelfde bibliotheek en krijg je dus alle muziek en apps van je iPod ook op je iPhone.
Thnx voor jullie reacties !

Maar helaas is dit niet het geval, de meeste muziek enz heb ik via mijn oude laptop erop gezet waarvan helaas de HD defect is geraakt.. en de enigste manier om muziek van je ipod op je laptop te krijgen is als hij jailbroken is toch ? Of zeg ik nou iets heel doms ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-06 15:49
Geen problemen met batterij hier ook hoor. Heb hem niet zoveel gebruikt de laatste 24 uur:

52 min usage
21 uur, 48 min standby

batterij: 80%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agiessen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-03 00:06
@Nano2009:
Wellicht is dit iets voor je: CopyTrans, zie http://www.copytrans.net.

Aangezien ik mijn 3G S nog niet heb, heb ik er zelf geen ervaringen mee, anderen wel?

[ Voor 3% gewijzigd door agiessen op 06-08-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
agiessen schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:12:
@Nano2009:
Wellicht is dit iets voor je: CopyTrans, zie http://www.copytrans.net.

Aangezien ik mijn 3G S nog niet heb, heb ik er zelf geen ervaringen mee, anderen wel?
Het is dat ze hier geen kudo's hebben want anders had je er zeker gekregen ! het werkt perfect :>

Edit.. Het is alleen niet graits :z

[ Voor 5% gewijzigd door Nano2009 op 06-08-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Boeien, kost 15 euro, de prijs van 1 CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
Bosmonster schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:13:
Boeien, kost 15 euro, de prijs van 1 CD.
Ja dat is het probleem niet... ik beschik niet over een creditcard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Heeft iemand enig idee waar in godsnaam de TomTom voor de Iphone blijft ?? Ik ga volgende week op vakantie en had gehoopt de houder al te kunnen aanschaffen , grrr. Ik kan ook niets vinden op iphone.tomtom.com

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Spam schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:44:
Heeft iemand enig idee waar in godsnaam de TomTom voor de Iphone blijft ?? Ik ga volgende week op vakantie en had gehoopt de houder al te kunnen aanschaffen , grrr. Ik kan ook niets vinden op iphone.tomtom.com
Hij is een op een website verschenen in de UK meldt Engadget, zal dus binnenkort wel komen:
http://www.engadget.com/2...software-priced-overseas/

Alleen las in dat artikel ook meteen iets waardoor ik hem dus niet ga kopen en waar ik niet bij stil gestaan had:
Of course, until the iPhone supports multitasking, using it as a dedicated PND is still a risky move; one stray call during a pivotal moment in your travels and you can consider yourself lost.
Heb tot nu toe Route 66 op mijn Nokia N95 gebruikt (heb pas net een iPhone, toen ik mijn N95 kocht was de 3G er nog niet, toen die er wel was moest ik eerst even mijn twee jarig contract uitzitten), maar de N95 kan wel multitasken dus heeft dit probleem niet.
Maar neem dus aan dat elke navigatieapp op de iPhone ditzelfde euvel zal hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door xahmol op 06-08-2009 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Nano2009 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:50:
[...]

Ja dat is het probleem niet... ik beschik niet over een creditcard ;)
Nog twee pakketten om muziek van de iPhone over te zetten naar de Mac (helaas niet gratis)
http://www.wideanglesoftware.com/touchcopy/
http://www.fadingred.com/senuti/

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 248577 op 06-08-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Zpottr schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:49:
[...]

Da's gok ik het verschil tussen een line-out en een headphone jack. Er zijn wel plugjes te koop die in je dock connector pluggen en een echte line out geven (bv. Dealextreme)

Ok duidelijk, gok dat je een ding als deze bedoelt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26505

Gister al wat besteld bij deze jongens dus dit kan er dan ook nog wel bij. Maar.... excuse me if I'm wrong, het lijkt mij dat ik dan een keuze moet maken. Oftewel muziek luisteren/navigeren met een goed geluid over de boxen, met een accu die leegslurpt als een gek op een lange rit. Of navigeren/muziek luisteren via het slechte mp3 kabeltje. Zo vaak zal ik geen gebruik maken van de navigatie, alleen als ik er gebruik van ga maken wil ik het wel graag goed doen. Misschien anders toch maar wachten op de te-dure-houder die TomTom ooit nog hoopt te lanceren. Tenzij jullie andere opties zien?

[...]

Ja, zit verschil in. Im heb geen zin het verschil weer uit te leggen, maar het komt er op neer dat de lader je iPhone moet vertellen dat die 500mA kan leveren. Je hoeft geen Apple ding te kopen (die bestaan helemaal niet) maar niet alles werkt. Overigens niet uniek voor iPhones, wel meer moderne telefoons hebben hier last van.
Andere lader ondertussen besteld bij dealextreme, zat er een tussen die 5v doet ipv 12 zag ik. En voor de zekerheid ook maar een externe batterij gekocht, voor het geval dat...

Thanks so far,

Pebbbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
pebbie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:28:
Maar.... excuse me if I'm wrong, het lijkt mij dat ik dan een keuze moet maken. Oftewel muziek luisteren/navigeren met een goed geluid over de boxen, met een accu die leegslurpt als een gek op een lange rit. Of navigeren/muziek luisteren via het slechte mp3 kabeltje. Zo vaak zal ik geen gebruik maken van de navigatie, alleen als ik er gebruik van ga maken wil ik het wel graag goed doen. Misschien anders toch maar wachten op de te-dure-houder die TomTom ooit nog hoopt te lanceren. Tenzij jullie andere opties zien?
Ah, dat is wel een minpuntje ja :)

Ik weet ook niet zo 1,2,3 wat je daaraan zou kunnen doen (bestaan er oplossingen waarmee je de ingangsimpedantie van je autoradio omhoog brengt oid? Zou dat helpen?)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Zpottr schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:30:
[...]

Ik mis ergens een stap geloof ik. Wat doe je waar en waarom denk je dat je scherm zou barsten als je het daar zou doen :?
Inderdaad een zin vergeten te typen. Ik bedoel de kracht die ik moet zetten op de oortjes om ze in de iPhone aansluiting te krijgen. Nu een paar keer later gaat het al wat beter maar vereist toch wat meer druk dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312154

Vraagje:

Op dit moment heb ik een nog lopend normaal vodafone abo.
Heb een simlockvrije iphone gekregen, ontvang hem dit weekend.
Nu is de vraag, werkt die met mijn huidige vodafone aansluiting?? (Heb wel onbeperkt internet, maar niet speciaal voor de iphone dus, tot nu toe de nokia e71 gehad).

Iemand een idee? En als het niet werkt, zou ik het dan om kunnen zetten, of heb ik, totdat mijn huidge abo verloopt nog niks aan de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 16:13

Ursamajor

Astrofotograaf

pebbie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:28:
[...]

Andere lader ondertussen besteld bij dealextreme, zat er een tussen die 5v doet ipv 12 zag ik. En voor de zekerheid ook maar een externe batterij gekocht, voor het geval dat...

Thanks so far,

Pebbbie
De iPhone meet zelf de stroom die door een lader wordt geleverd. Als dit te weinig is, zal ie melden dat de accesoire niet geschikt is om mee te laden.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 10:03
Anoniem: 312154 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 22:08:
Vraagje:

Op dit moment heb ik een nog lopend normaal vodafone abo.
Heb een simlockvrije iphone gekregen, ontvang hem dit weekend.
Nu is de vraag, werkt die met mijn huidige vodafone aansluiting?? (Heb wel onbeperkt internet, maar niet speciaal voor de iphone dus, tot nu toe de nokia e71 gehad).

Iemand een idee? En als het niet werkt, zou ik het dan om kunnen zetten, of heb ik, totdat mijn huidge abo verloopt nog niks aan de iphone?
onbeperkt internet is niet toestel afhankelijk, dus gewoon er instoppen en surfen :)
als de iPhone geen internet verbinding kan maken, dan kan het zijn dat je wat instellingen moet aanpassen, die kan je met een beetje zoeken op de iPhone club wel vinden

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57
Sinds enkele uurtjes heb ik een 3GS uit Italie. Prachtig ding en echt veel sneller dan mijn 3G. Nu loop ik alleen nog tegen het volgende probleem:

Mijn 3G deed het met 3.0 prima op mijn carkit (Pioneer DEH-P65BT). Mijn 3GS echter, verbreekt de Bluetooth verbinding wanneer ik gebeld word en er een A2DP stream actief is. Het lijkt mij dat dit met een firmware update van de 3GS verholpen kan worden. Zijn er meer met dit probleem en misschien oplossingen bekend?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaxxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08-2024
Napsju schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 01:00:
Sinds enkele uurtjes heb ik een 3GS uit Italie. Prachtig ding en echt veel sneller dan mijn 3G. Nu loop ik alleen nog tegen het volgende probleem:

Mijn 3G deed het met 3.0 prima op mijn carkit (Pioneer DEH-P65BT). Mijn 3GS echter, verbreekt de Bluetooth verbinding wanneer ik gebeld word en er een A2DP stream actief is. Het lijkt mij dat dit met een firmware update van de 3GS verholpen kan worden. Zijn er meer met dit probleem en misschien oplossingen bekend?
Heb dit probleem ook met mijn 3GS en mijn Sony MEX-BT3600U. Als ik zelf bel gaat het gewoon via bluetooth carkit in de radio, maar als ik gebeld wordt niet. Moet dan zelf op de iPhone (uit het menu wat verschijnt) audiobron kiezen en dan de carkit. Is dit een bug of hoort dit zo? Ik vind het namelijk vreselijk irritant. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bosmonster schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:12:
Geen problemen met batterij hier ook hoor. Heb hem niet zoveel gebruikt de laatste 24 uur:

52 min usage
21 uur, 48 min standby

batterij: 80%
Wat een gezeik over de batterij soms :P

een dag verder:

3 uur, 32 min usage
1 dag, 20 uur standby

batterij: 38%

En ik heb wifi/3G/push aanstaan, bluetooth uit (gebruik ik nooit). iPhone 3GS.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 07-08-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
xahmol schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:20:
[...]

Hij is een op een website verschenen in de UK meldt Engadget, zal dus binnenkort wel komen:
http://www.engadget.com/2...software-priced-overseas/

Alleen las in dat artikel ook meteen iets waardoor ik hem dus niet ga kopen en waar ik niet bij stil gestaan had:

[...]

Heb tot nu toe Route 66 op mijn Nokia N95 gebruikt (heb pas net een iPhone, toen ik mijn N95 kocht was de 3G er nog niet, toen die er wel was moest ik eerst even mijn twee jarig contract uitzitten), maar de N95 kan wel multitasken dus heeft dit probleem niet.
Maar neem dus aan dat elke navigatieapp op de iPhone ditzelfde euvel zal hebben.
Hmm, dit word wel lastig dan : ik ga volgende week vrijdag op vakantie en mijn oude PDA heeft het begeven dus ik sta nu voor het voldongen feit dat ik : 1) Een TomTom kopen a 100-200 euro 2) Hopen dat ik app + houder de komende week nog binnen kan krijgen a 190 euro ?

Ik ben bang dat ik voor optie 1 zal moeten kiezen :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
190 euro? Stuk goedkoper hoor. 113 pond of 194 dollar, dus verwacht hem niet duurder dan 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Spam schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:36:
[...]

Hmm, dit word wel lastig dan : ik ga volgende week vrijdag op vakantie en mijn oude PDA heeft het begeven dus ik sta nu voor het voldongen feit dat ik : 1) Een TomTom kopen a 100-200 euro 2) Hopen dat ik app + houder de komende week nog binnen kan krijgen a 190 euro ?

Optie 3 is er ook nog: haal een papieren kaartje bij de ANWB en lees bordjes d:)b Veel leuker ook.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Slaxxx schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:19:
[...]

Heb dit probleem ook met mijn 3GS en mijn Sony MEX-BT3600U. Als ik zelf bel gaat het gewoon via bluetooth carkit in de radio, maar als ik gebeld wordt niet. Moet dan zelf op de iPhone (uit het menu wat verschijnt) audiobron kiezen en dan de carkit. Is dit een bug of hoort dit zo? Ik vind het namelijk vreselijk irritant. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Is geen bug, is een feature. (En als je het weet een verdomd goede ook imo).
Neem je op via de carkit -> geluid meteen via carkit.
Neem je op met iPhone zelf -> geluid op de iPhone.

Waarom? Wel eens in een auto gezeten met collega's of zo, en je wil even "prive" een gesprek aannemen? Lullig als hij eerst op de carkit komt, en je dan moet gaan vrotten om hem terug te krijgen op de telefoon. Bij de iPhone hoeft dat dus niet, je moet alleen even weten hoe het werkt en wat het doel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:10
Er worden hier een hoop vragen gesteld, die eigenlijk wel een eigen topic verdienen. Ik wil jullie er daarom graag op wijzen dat je net zo gemakkelijk een nieuw topic kan openen. Dan blijft dit topic meteen wat overzichtelijker. Nu lopen er toch allerlei verschillende vragen en problemen langs elkaar heen. Dus bij specifieke vragen of problemen open een nieuw topic!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
@ Hoedje,

Je hebt helemaal gelijk. Heb een topic aangemaakt (mijn 1e hier) hoop dat het goed is gegaan.

iPhone 3GS Technische Vragen , Tips & Tricks

Misschien mogelijk om deze ook onderaan de pagina te zettten bij waarschuwingen en links naar andere topics?

[ Voor 31% gewijzigd door pebbie op 07-08-2009 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:37
Even reageren op het TomTom gevraag...

TomTom heeft het hele gebeuren ontkend, die Britse site kan helemaal geen prijs noemen.

Bron: Iphoneclub
Spam schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:36:
[...]

Bosmonster schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:42:
190 euro? Stuk goedkoper hoor. 113 pond of 194 dollar, dus verwacht hem niet duurder dan 150 euro.
@allebei hierboven: vergeet het maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
DeluxZ schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:38:
Pfff... dat haal ik dus niet he! Mijne houdt het niet lang vol vergeleken met die van jouw dan. Zeker niet met push en 3G aan.

Zit nu op 11 uur 2 minuten standby en 3uur en 3 minuten gebruik zonder 3G, push met nog 52% over van de batterij
Tjonge ik dus ook niet...
Ik heb vrijdag mijn iphone opgehaald en ik heb nu al spijt!!!

Ik laad hem iedere avond op en als ik ga slapen haal ik hem ui de lader (dan is hij 100%)
Dus rond 12 uur (nacht) haal ik hem uit de lader en leg ik hem naast mijn bed neer... Ik sta op 'sochtends om 8 uur en vervolgens is er nog 60% over van de batterij, niets gedaan... Ik bel een paar keer en check mijn mail en vervolgens is de batterij tond 15:00 uur helemaal leeg...

Ik ben gister naar de t-mbile shop gegaan en deze zegt dat dit normaal is... Dan moet ik mijn 3g maar uitschakelen dan gaat hij langer mee... 3G uitschakelen? Waarom heb ik dat ding?
Hij zegt dat dit normaal is, die van hem gaat ook 3 kwart dag mee...
Maar ik vraag me af hoe dit moet met een telefoon die 2 jaar mee moet gaan. En nu aan het begin gaat hij maar zo kort mee. Als dit blijft wail ik een ander, want dit is onacceptabel!

Anderen ook dit probleem?
Bosmonster schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:16:
[...]

Wat een gezeik over de batterij soms :P

een dag verder:

3 uur, 32 min usage
1 dag, 20 uur standby

batterij: 38%

En ik heb wifi/3G/push aanstaan, bluetooth uit (gebruik ik nooit). iPhone 3GS.
Vind ik toch iets te kort door de bocht...
Wil je ruilen van telefoon? Kijken of je dan nog zo zou reageren...
Het is wel een toestel dat nog 2 jaar mee moet.

Als ik jouw stats zou hebben hoor je mij echt niet klagen, maar ik kan ongeveer 16 uur met mijn batterij doen bij weinig gebruik (1 keer mail checken en een paar telefoontjes)
Dat is toch niet acceptabel?

[ Voor 21% gewijzigd door BlakHawk op 09-08-2009 10:27 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Zo extreem heeft die van mij dat niet hoor. Als ik hem 's nachts niet in de oplader doe gaat er hoogstens 10% oid af gedurende de nacht. En dan heb ik zelfs wifi aanstaan en dat ie elke 15 minuten de mail checkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:12
Dat lijkt me niet goed nee... Ik doe 4 dagen met de batterij :s

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:17
Ik kan de iPhone 3G 16GB (december 2008) met Push en 3G aan, wifi en bluetooth uit, meestal wel 2 dagen gebruiken ('s ochtends uit de lader, 1 dag erna 's avonds aan de lader (nog niet helemaal leeg). En dat bij redelijk gebruik.
Met 3G uit, push uit, wifi en bt uit, kon ik een paar weken geleden op vakantie (weinig toegang tot stroom op een bootje) zeker wel een dag of 4 met de telefoon doen (met een paar telefoontjes, mailen en checken van buienradar (enkele uren gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Nu vraag ik me toch af. Laatste hier veel "klachten" over de batterij. Zeker van nieuw geleverde iphones. Ikzelf heb er ook 1 en na een calibratie zag het er al beter uit. Ben ik nu aan testen. Bij mijn normale gebruik haal ik ruim 4 dagen standby. Maak merendeel gebruik van 3G staat ook constant aan. Daarnaast heb ik wel location services uit staan. Dit omda ik dat niet echt nodig heb. Af en toe schakelen met WIFI. Paar keer per dag Tweetie checken. Wat SMS-jes en her en der een telefoontje vind ik dat totaal niet tegenvallen.

Wel denk ik dat het per persoon verschillend is. Ligt helemaal aan je gebruik. Maar als je na 1 dag al loopt te klagen over de batterij dan denk ik dat je je research vooraf niet goed hebt gedaan. Bij mij was hij na 1 dag ook leeg. Maar dat is dan ook een dag waarop je veel speelt en uitprobeert. Ik denk ook niet dat je een objectief oordeel kunt vellen na 1 dag. En als je dat oordeel al wel velt dan heb je de verkeerde telefoon gekozen. Het is geen Nokia met 14 dagen stanby. Dat kon je van te voren weten. Net als dat je kon weten dat een iPhone een batterij verschillende telefoon is.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 17-06 12:28

Flappiewappie

Hier nog meer

dfrenner schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:17:
[...]

Ik laad hem iedere avond op en als ik ga slapen haal ik hem ui de lader (dan is hij 100%)
Dus rond 12 uur (nacht) haal ik hem uit de lader en leg ik hem naast mijn bed neer... Ik sta op 'sochtends om 8 uur en vervolgens is er nog 60% over van de batterij, niets gedaan... Ik bel een paar keer en check mijn mail en vervolgens is de batterij tond 15:00 uur helemaal leeg...

Ik ben gister naar de t-mbile shop gegaan en deze zegt dat dit normaal is... Dan moet ik mijn 3g maar uitschakelen dan gaat hij langer mee... 3G uitschakelen? Waarom heb ik dat ding?
Maar ik vraag me af hoe dit moet met een telefoon die 2 jaar mee moet gaan. En nu aan het begin gaat hij maar zo kort mee. Als dit blijft wail ik een ander, want dit is onacceptabel!

[...]

Vind ik toch iets te kort door de bocht...
Wil je ruilen van telefoon? Kijken of je dan nog zo zou reageren...
Het is wel een toestel dat nog 2 jaar mee moet.

Als ik jouw stats zou hebben hoor je mij echt niet klagen, maar ik kan ongeveer 16 uur met mijn batterij doen bij weinig gebruik (1 keer mail checken en een paar telefoontjes)
Dat is toch niet acceptabel?
Waarom haal je hem dan ook voordat je gaat slapen uit de lader. Zet de lader naast je bed; als je gaat slapen telefoon erin, wakker worden telefoon eruit, een nacht is al gauw uurtje of 8 en de iPhone is stand by niet zo héél zuinig. Dan red je het gewoon de hele dag mee.

Tevens is de batterij van mijn iPhone met de maanden (!) alleen maar beter geworden. Ook omdat ik hem nu veel minder gebruik om mee te spelen (in het begin nog keer kwartiertje spelletje hier, onnodig browsen e.d.) en gaat hij nu ruim 3 dagen mee. Op vakantie zelfs een week met 3G uit en snachts ook uit.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Naar mijn idee slurpt ie ook vooral stroom als je er dingen mee doet, zoals internetten of games. Maar dat vind ik ook logisch. Een laptop of een portable spelcomputer is bij zulk soort dingen ook na een paar uur leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

dfrenner schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:17:
[...]

Vreemd... Ik al de percentage meter een keer aanzetten, maar 's nachts verliest de mijne nauwelijks stroom. Ik heb hem dan wel in flight mode staan, maar ook zonder flight mode zou hij niet 40% moeten verliezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sommige mensen hier moeten hun telefoon gewoon eens restoren. Dus eerst iTunes een volledige backup laten maken, en syncen. En vervolgens op de restore (herstellen) knop drukken. Je merkt er niets van, buiten het feit dat je hem een halfuurtje niet kunt gebruiken, maar veel onverklaarbare probleempjes als GPS ontvangst en korte batterijduur zijn dan vrijwel altijd opgelost.

Het is in ieder geval niet normaal dat je batterij in een nacht van 8 uur 40% leeg loopt. Maar sowieso, als je slaapt, zet hem dan juist in de lader. Je iPhone moet je de rest van de dag gemakkelijk bij je kunnen houden om niet tussendoor op te hoeven laden.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
MR_VIPER schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 10:48:
Nu vraag ik me toch af. Laatste hier veel "klachten" over de batterij. Zeker van nieuw geleverde iphones. Ikzelf heb er ook 1 en na een calibratie zag het er al beter uit. Ben ik nu aan testen. Bij mijn normale gebruik haal ik ruim 4 dagen standby. Maak merendeel gebruik van 3G staat ook constant aan. Daarnaast heb ik wel location services uit staan. Dit omda ik dat niet echt nodig heb. Af en toe schakelen met WIFI. Paar keer per dag Tweetie checken. Wat SMS-jes en her en der een telefoontje vind ik dat totaal niet tegenvallen.

Wel denk ik dat het per persoon verschillend is. Ligt helemaal aan je gebruik. Maar als je na 1 dag al loopt te klagen over de batterij dan denk ik dat je je research vooraf niet goed hebt gedaan. Bij mij was hij na 1 dag ook leeg. Maar dat is dan ook een dag waarop je veel speelt en uitprobeert. Ik denk ook niet dat je een objectief oordeel kunt vellen na 1 dag. En als je dat oordeel al wel velt dan heb je de verkeerde telefoon gekozen. Het is geen Nokia met 14 dagen stanby. Dat kon je van te voren weten. Net als dat je kon weten dat een iPhone een batterij verschillende telefoon is.
Ik wacht nog even af inderdaad, maar 40% in 1 nacht (8 uur) eraf zonder hem te gebruiken is niet van te voren te verwachten. En dat is gewoon slecht, dat het geen nokia is begrijp ik zelf ook wel. Maar als dit zo blijft oef ik dat zeker niet te pikken... Dat is toch veel te veel?
Vooral als ik hier reacties lees waarbij hij minimaal 2 dagen mee gaat met veelvuldig gebruik. Dat vind ik namelijk wel acceptabel! Ik vind de reactie van T-mobile erg overdreven, dat dit normaal is, ik ken namelijk meerdere mensen die een iphone hebben waarbij zij hem echt niet iedere dag hoeven op te laden, dat mag ik dan toch ook est verwachten?
Flappiewappie schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:00:
Tevens is de batterij van mijn iPhone met de maanden (!) alleen maar beter geworden. Ook omdat ik hem nu veel minder gebruik om mee te spelen (in het begin nog keer kwartiertje spelletje hier, onnodig browsen e.d.) en gaat hij nu ruim 3 dagen mee. Op vakantie zelfs een week met 3G uit en snachts ook uit.
Ik wacht nog wel even een paar weken af, mijn punt was dat normaal gesproken een batterij alleen maar slechter wordt en dat ze hem leveren met een 2 jarig abonnement... Dus als dit zo blijft, wil ik een andere batterij, vooral als ik andere ervaringen hier lees...
Anoniem: 50624 schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:20:
[...]

Vreemd... Ik al de percentage meter een keer aanzetten, maar 's nachts verliest de mijne nauwelijks stroom. Ik heb hem dan wel in flight mode staan, maar ook zonder flight mode zou hij niet 40% moeten verliezen....
Bij flight modus kun je alleen niet gebeld worden, maar ik ga vanacht nog een keer probren, kijken of het minder wordt, het verbruik... Hij is nu twee keer volledig leeg geweest en volledig opgeladen.
--MeAngry-- schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 11:45:
Sommige mensen hier moeten hun telefoon gewoon eens restoren. Dus eerst iTunes een volledige backup laten maken, en syncen. En vervolgens op de restore (herstellen) knop drukken. Je merkt er niets van, buiten het feit dat je hem een halfuurtje niet kunt gebruiken, maar veel onverklaarbare probleempjes als GPS ontvangst en korte batterijduur zijn dan vrijwel altijd opgelost.
Ik wacht nog even af een weekje, maar anders is dit een goede optie...
Het is in ieder geval niet normaal dat je batterij in een nacht van 8 uur 40% leeg loopt. Maar sowieso, als je slaapt, zet hem dan juist in de lader. Je iPhone moet je de rest van de dag gemakkelijk bij je kunnen houden om niet tussendoor op te hoeven laden.
Nee want hij was iedere keer al in de middag leeg... Dus rond 14:00 uur, dus ik heb hem heel de middag/avond in de lader gehad. Ik wil hem tijdens het opladen niet verwisselen, zodat hij echt helemaal oplaadt. Daarnaast heb ik naast mijn bed geen stopcontact en ik gebruik hem ook als wekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik zou je toch aanraden om niet eerst een week te wachten. Immers als ik je batterijduur zonder gebruik nu extrapoleer, dan haal je nog geen 12-16 uur voordat ie compleet leeg is. Dat is natuurlijk veel te slecht.

Maar probeer een reboot, een restore en kijk tot slot naar de apps die je hebt geïnstalleerd. Als je ook terugzoekt in dit topic (en de totale topicreeks), dan zul je vrijwel niemand vinden waarbij de batterij ook echt stuk was :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Laat je 'm toevallig een hoop mail fetchen en pushen? Dat vreet voornamelijk stroom, ook het continu zoeken naar netwerken vreet stroom. Als ik in de trein zit en gewoon de iPod aan heb staan dan zoekt het ding toch continu naar een netwerk omdat het steeds wegvalt, dit lijkt veel stroom te slurpen, dus ik weet niet of je veel onderweg bent of gewoon binnen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Xeanor schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 12:35:
Laat je 'm toevallig een hoop mail fetchen en pushen? Dat vreet voornamelijk stroom, ook het continu zoeken naar netwerken vreet stroom. Als ik in de trein zit en gewoon de iPod aan heb staan dan zoekt het ding toch continu naar een netwerk omdat het steeds wegvalt, dit lijkt veel stroom te slurpen, dus ik weet niet of je veel onderweg bent of gewoon binnen zit.
Hmmm, dan zou dat ook het probleem kunnen zijn. De iphone schijnt hier binnen zeer slecht bereik te hebben. Mijn HTC had soms al wegval, maar de iphone heeft zelfs bij de ramen slecht bereik... Hmmm minders, want verhuizen is natuurlijk geen optie. Heeft aankaarten bij T-mobile zin denken jullie?

Maar dat zou het dan wel eens kunnen zijn, alleen kan ik daar weinig aan veranderen denk ik :(

[ Voor 5% gewijzigd door BlakHawk op 09-08-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
dfrenner schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:45:
[...]

Hmmm, dan zou dat ook het probleem kunnen zijn. De iphone schijnt hier binnen zeer slecht bereik te hebben. Mijn HTC had soms al wegval, maar de iphone heeft zelfs bij de ramen slecht bereik... Hmmm minders, want verhuizen is natuurlijk geen optie. Heeft aankaarten bij T-mobile zin denken jullie?

Maar dat zou het dan wel eens kunnen zijn, alleen kan ik daar weinig aan veranderen denk ik :(
Weet niet of je een gelockte iPhone hebt, maar voor 99 cent kun je een prepaid kaart kopen van Vodane met 2 euro beltegoed. Als je deze hebt, zou ik die eens in je iPhone stoppen om te testen en kijken wat je batterij dan doet. Als hij dan minder hard leegtrekt mag je concluderen dat het dus met je netwerk ontvangst van t-Mob te maken heeft. Welke hiervoor natuurlijk geen enkele aansprakelijkheid aanvaard lijkt me. Maar wie het proberen van testen waard (ps hoeft natuurlijk niet perse op een Vodafone kaartje, testen kan met iedere willekeurige provoder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
Ook even een relativering van de positivo-ervaringen van batterijen; ik haal maximaal 4 uur actief gebruik (dus niet stand-by, dat is natuurlijk langer) nooit meer. Dus of ik een hele dag haal, hangt totaal af van hoeveel ik met dat ding zit te spelen. Op zich is 4 uur gebruik wel gemiddeld als ik het zo lees hier. 3G heb ik bijna nooit aan, overigens (dankzij SBSettings)
Dus @dfrenner: bekijk je batterij duur bij 'gebruik' eens, als dat minder dan 3~4 uur is als de batterij bijna leeg is (<10%), moet je je iPhone denk ik eens herstellen, het zal dan vast iets software-matigs zijn (al dan niet JB-ed) Als dat niet helpt en je word in winkel niet serieus genomen, verweer dan dat je bijv. ongeveer de batterijduur gemeten hebt met de voorbeelden van de site van Apple en dat je dat bij lange niet haalt:

Stand-bytijd: tot 300 uur

Internetgebruik:
tot 5 uur (3G)
tot 9 uur (Wi-Fi)
Video afspelen: tot 10 uur
Audio afspelen: tot 30 uur

en laat je verder niet gek maken, de batterij wordt pas optimaal na een aantal weken gebruik.

[ Voor 49% gewijzigd door autoreverse op 09-08-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een aantal posts zijn naar [iPod touch 2G] Ervaringen & Discussie - Deel 7 geschopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
autoreverse schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 22:54:
Ook even een relativering van de positivo-ervaringen van batterijen; ik haal maximaal 4 uur actief gebruik (dus niet stand-by, dat is natuurlijk langer) nooit meer. Dus of ik een hele dag haal, hangt totaal af van hoeveel ik met dat ding zit te spelen. Op zich is 4 uur gebruik wel gemiddeld als ik het zo lees hier. 3G heb ik bijna nooit aan, overigens (dankzij SBSettings)
Dus @dfrenner: bekijk je batterij duur bij 'gebruik' eens, als dat minder dan 3~4 uur is als de batterij bijna leeg is (<10%), moet je je iPhone denk ik eens herstellen, het zal dan vast iets software-matigs zijn (al dan niet JB-ed) Als dat niet helpt en je word in winkel niet serieus genomen, verweer dan dat je bijv. ongeveer de batterijduur gemeten hebt met de voorbeelden van de site van Apple en dat je dat bij lange niet haalt:

Stand-bytijd: tot 300 uur

Internetgebruik:
tot 5 uur (3G)
tot 9 uur (Wi-Fi)
Video afspelen: tot 10 uur
Audio afspelen: tot 30 uur

en laat je verder niet gek maken, de batterij wordt pas optimaal na een aantal weken gebruik.
Ik wacht nog even af, maar kan ik dat herstellen zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 14:34
dfrenner schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:16:
[...]

Ik wacht nog even af, maar kan ik dat herstellen zelf?
Als er niets aan je handen mankeert... :P
Edit: http://support.apple.com/kb/HT1414?viewlocale=nl_NL

[ Voor 11% gewijzigd door autoreverse op 11-08-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik heb iets raars met m'n Gmail op m'n iPhone.
IMAP ingesteld. Alles werkt al 2 maanden.
Maar ik ontdekte dat de e-mail die ik met m'n iPhone verzend niet in Sent (Verzonden) komt.
In Sent staan wel weer de e-mail die ik vanaf m'n Mail op mn MacBook heb verstuurd. Snap er niks van.
In de IMAP-map Sent Mail staat wel alles, maar dat moet steeds geladen worden als ik die open.
Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Je kunt bij je settings, email, account, advanced de mappen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 20:11
Jo-re-mi schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:09:
Ik heb iets raars met m'n Gmail op m'n iPhone.
IMAP ingesteld. Alles werkt al 2 maanden.
Maar ik ontdekte dat de e-mail die ik met m'n iPhone verzend niet in Sent (Verzonden) komt.
In Sent staan wel weer de e-mail die ik vanaf m'n Mail op mn MacBook heb verstuurd. Snap er niks van.
In de IMAP-map Sent Mail staat wel alles, maar dat moet steeds geladen worden als ik die open.
Iemand hier een oplossing voor?
ik krijg zelfs met mail op mn ac niet eens de mail in de sent map, daar gebruikt de mac mail programma weer een andere tag voor... hoe heb jij dit op de mac werkend gekregen? als het op de mac werkt dan zou het ook op de iphone moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Heb ik uiteraard al bekeken.
Daar staat bij mij alleen maar de volgende mogelijkheden.
Drafts Mailbox
Deleted Mailbox
Use SSL
Authentication
IMAP Path
Server Port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
dangerpaki schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:21:
[...]

ik krijg zelfs met mail op mn ac niet eens de mail in de sent map, daar gebruikt de mac mail programma weer een andere tag voor... hoe heb jij dit op de mac werkend gekregen? als het op de mac werkt dan zou het ook op de iphone moeten werken.
Selecteer de folder en kies Mailbox -> Use This Mailbox For -> Sent

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

dangerpaki schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:21:
[...]

offtopic:
Dat kun je in de Instellingen van Mail zelf doen. Bij je accountinstellingen, iets van mailboxgedrag. Kun je per map instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb een iphone 3g met vodafone.
Nu probeer ik mms in te stellen en dat lukt ook.

Ik kan wel een mms ontvangen, maar versturen niet.
Ik zie dat ie verstuurt, maar aan het einde van de balk (verstuurbalk) doet ie niets meer en zie ik een rode
uitroepteken?

Hoe kan dit, en wie kan mij hiermee helpen voor een oplossing. Wil graag mms versturen.
Ontvangen doet HET WEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaxxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08-2024
UltraSub schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:49:
[...]

Is geen bug, is een feature. (En als je het weet een verdomd goede ook imo).
Neem je op via de carkit -> geluid meteen via carkit.
Neem je op met iPhone zelf -> geluid op de iPhone.

Waarom? Wel eens in een auto gezeten met collega's of zo, en je wil even "prive" een gesprek aannemen? Lullig als hij eerst op de carkit komt, en je dan moet gaan vrotten om hem terug te krijgen op de telefoon. Bij de iPhone hoeft dat dus niet, je moet alleen even weten hoe het werkt en wat het doel is.
@UltraSub: Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat dit een bug was, maar als ik het gesprek aanneem via de radio gaat het geluid over de radio/speakers.

Zo zie je maar weer dat dit forum top is, had het namelijk op een iPhoneforum gevraagd en tot op heden geen antwoord op gekregen, waarschijnlijk weten meer mensen dit niet. Maar nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dipsausje
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Nou mijn 3gs is vandaag (na 7 weken) dan toch door T-Mobile bezorgd. Blijk hier in huis geen 3g te ontvangen maar dat is niet echt een probleem met wifi en prima gsm ontvangst. Nu alleen maar hopen dat het op het traject Helmond-Eindhoven wel werkt.

Ben in ieder geval erg blij met de iPhone, werkt heerlijk en heel wat beter dan de htc met wm van m'n pa. Woordenboek en spellingscontrole werkt ook lekker. Zit dit nu op de iPhone typen en het gaat allemaal goed en vlot ondanks dat ik af en toe de verkeerde raak.

Owja las bij topics over navigatie dat gps-fix nog wel eens een probleem kan zijn maar ook dat werkt prima. Carkit nog niet binnen dus nog niet onderweg geprobeerd maar hier is de fix erg snel als ik maar niet te ver van de ramen sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1981
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-01 09:43
Ik heb een vreemd probleem met een applicatie op mijn iPhone 3Gs 32 GB (in bezit sinds 5 augustus). Regelmatig gebeurt het dat bij de applicatie Aandelen de AEX niet wordt bijgewerkt. Bijvoorbeeld op donderdag en vandaag bleef de stand van de vorige dag staan. Op woensdag, vrijdag en maandag werkte het wel goed. Wat ik heel raar vind, is dat dan alleen de AEX niet wordt bijgewerkt, maar alle andere indices wel.

Zou het aan de bron (die de indices bijhoudt) liggen of toch aan de iPhone? Wie weet hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 15-06 22:45
Dennie1981 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:54:
Ik heb een vreemd probleem met een applicatie op mijn iPhone 3Gs 32 GB (in bezit sinds 5 augustus). Regelmatig gebeurt het dat bij de applicatie Aandelen de AEX niet wordt bijgewerkt. Bijvoorbeeld op donderdag en vandaag bleef de stand van de vorige dag staan. Op woensdag, vrijdag en maandag werkte het wel goed. Wat ik heel raar vind, is dat dan alleen de AEX niet wordt bijgewerkt, maar alle andere indices wel.

Zou het aan de bron (die de indices bijhoudt) liggen of toch aan de iPhone? Wie weet hier een antwoord op?
ik heb idd hetzelfde opgemerkt, je doelt op het aandelen app wat standaard bij de iphone zit toch ?

moeilijk te zeggen waar het aan ligt, inprincipe ga ik uit van een soort sync bug, want de app is naar mijns inzien niets meer dat een webpagina wat hij inlaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik zou eens kijken naar Bloomberg.
Een ontzettend handige app die ik dagelijks gebruik. Je kan behalve actuele koersen en nieuws ook opgeven hoeveel aandelen je tegen welke prijs hebt gekocht voor een mooi overzicht van de waarde e.d.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-06 09:32
vaag. ik lees allemaal dingen over slechte levertijden. afgelopen vrijdag er maar 1 gereserveerd, zaterdag werd ik al gebeld dat ik m op kon halen 8)7
misschien had ik net geluk dat niemand de 32gb versie wou ofzo.
Iig werd mij verteld dat de apple stores die dingen eerder binnen kregen dan t-mobile zelf.

nu gaat mijn abo+nummer portering pas eind volgende maand in (dus het is nu nog een ipod touch :D ).
Als ik er een t-mobile pre-paid instop, gaat dit dan werken?
Dan kan ik dit nog overwegen. Schakel ik gewoon mn oude telfort-nummer door.
jail braken kan ook, maar als ik het zo bekijk ga ik dan van 3.01 > 3.00. ook niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
@sharkzor, een vriend van mij heeft uhm gewoon naar 3.0.1 geupdate en weer gejailbreakt. En dat ging zonder problemen.
Op iPhoneclub.nl stond ook een artikel volgens mij dat t goed ging met jailbreaken.

Something something

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.