iPhone 3GS Technische Vragen , Tips & Tricks

Pagina: 1
Acties:
  • 497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
Op verzoek van Hoedje, de moderator uit het topic Ervaringen en Discussie 3GS

Er worden hier een hoop vragen gesteld, die eigenlijk wel een eigen topic verdienen. Ik wil jullie er daarom graag op wijzen dat je net zo gemakkelijk een nieuw topic kan openen. Dan blijft dit topic meteen wat overzichtelijker. Nu lopen er toch allerlei verschillende vragen en problemen langs elkaar heen. Dus bij specifieke vragen of problemen open een nieuw topic!

Hier bij dan maar een nieuw topic ervoor geopend ;)

Dus stel hier je technische vragen, deel je tips & tricks zodat we met zijn allen optimaal gebruik kunnen maken van the iPhone.

[ Voor 11% gewijzigd door pebbie op 07-08-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
quote:
pebbie schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:28:
[...]

Andere lader ondertussen besteld bij dealextreme, zat er een tussen die 5v doet ipv 12 zag ik. En voor de zekerheid ook maar een externe batterij gekocht, voor het geval dat...

Thanks so far,

Pebbbie

De iPhone meet zelf de stroom die door een lader wordt geleverd. Als dit te weinig is, zal ie melden dat de accesoire niet geschikt is om mee te laden.

* Dit heb ik dus inderdaad ondervonden met de autolader die ik via Ebay had (UK), krijg de melding dat deze niet geschikt is voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Het is leuk dat je hiervoor een nieuw topic opent. Maar dit was niet echt de bedoeling :P. Je mag voor elk probleem en/of specifieke vraag een nieuw topic openen. Het is dus juist niet bedoeling dat er een verzameltopic bij komt. Dan is er immers geen verschil met het huidige iPhone topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.