The Lord of the Rings Online - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.706 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024
Lointje schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 08:55:
ja hij bedoelt b6 ch 8. Hij stackt inderdaad per 25%. Adds doden helpt hierbij, er zijn twee soorten grims, ene geven evade, andere geven fire buff als ik het me goed herinner.
Jaa, idd. Die grims moeten idd dood... nog goede herinneringen aan die boss, hij was namelijk zo lief om mijn burglar te vorozien van de Cloak of Shadow and Flame.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:35
ik heb hem gisteren ook gedaan, gewoon de boss genuked en adds genegeerd waarbij ik alles mocht tanken en healen ;)

En nu way of the shield als capstone erbij kunnen doen, dus m'n heals zijn nu niet verkeerd op m'n warden :)

Nu vooral m'n virtues nog naar 10 brengen;

heb nu Empathy, Honesty, Innocence, Loyalty en Valour; twijfel nog of ik Wisdom erbij moet stoppen ipv 1 van de anderen, maar ik denk dat deze wel leuk zijn voor een warden

[ Voor 59% gewijzigd door rik86 op 04-09-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

Codemasters Online Unveils The Lord of the Rings Online™: Siege of Mirkwood

Codemasters Online today unveiled The Lord of the Rings Online™: Siege of Mirkwood, the digital expansion to the award-winning massively multiplayer online roleplaying game (MMORPG).

Siege of Mirkwood will expand the online world of Middle-earth where players will join forces to press further eastward into the dark, foreboding and treacherous forest of Mirkwood and take part in the epic conclusion to Volume II of The Lord of the Rings Online.

Siege of Mirkwood will be available as a digital download this autumn and provide players with an increased level cap, a new region including the legendary evil fortress of Dol Guldur, major enhancements to combat and Legendary Items and the introduction of Skirmishes, a new system where players will train customizable soldiers and take them into battle as part of the War of the Ring.

“2009 has been a year of unprecedented growth for The Lord of the Rings Online and the launch of Siege of Mirkwood will end the year with a bang,” said Jeffrey Steefel, Executive Producer of The Lord of the Rings Online. “As the game expands east of the Misty Mountains, players will face the raging war and shadow that has spread across Middle-earth and the new Skirmish system will thrust players and their soldiers into the War of the Ring.”

NEW FEATURES:

* The Epic Conclusion to Volume II: Mines of Moria™ – Under the command of Celeborn and Galadriel, players will fight through vast armies of Orcs alongside the Elves of Lórien in a battle that will take them to Dol Guldur, the fortress of the Ringwraiths. This update includes Book 9 and the Epilogue to the sweeping epic tale begun with the award-winning Mines of Moria expansion.

* Increased Level Cap — Players will be able to advance their characters up to level 65, gaining access to new traits, virtues, skills and class quests.

* Join Epic Battles On Demand! — Jump into battle with the new Skirmish system. Skirmishes offer endless action in repeatable, randomized instances for up to 12 players. Create and lead your own army of customizable soldiers into battle, training them to greater skill as you earn victories against the forces of shadow. Stand and fight wherever violence erupts with the ‘World Join’ feature, which lets you and your friends band together to fight Skirmishes from anywhere in Middle-earth.

* Take up Arms! – Infiltrate the dark jails, deadly arenas and savage stables of Dol Guldur, the fortress of the Ringwraiths, and strike a blow against Sauron’s forces in new 3 and 6-player instances. Call upon your fellows to adventure into the most deadly 12-player raid yet and face the ultimate challenge – the Nazgûl Lord!

* Major Gameplay Enhancements – Turbine continues to improve the award-winning experience of LOTRO with major improvements to the combat and Legendary Items systems. Players will experience improved responsiveness when in the heat of battle. Players will also be able to create and craft their own customized Second and Third Age Legendary Items from raw materials and grow their weapons’ power to level 60. Achieve new Legacies, new titles, and a fourth Runic slot that will make Legendary Items even more unique and powerful.

Details of Codemasters Online's exclusive European Siege of Mirkwood pre-order and package offerings will be made available soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
klinkt goed, maar ja, dat klonk moria ook ;)

Maar ik ben erg benieuwd, ook wanneer het uitkomt, zal wel eind november/ begin december zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:55
Ziet er goed uit. Ik weet alleen niet wat ik moet vinden van de nieuwe level cap. Content van nu is dat direct weer een stuk makkelijker en misschien weer allerlei problemen met balancing classes zoals bij MoM.
Voor de rest ben ik erg benieuwd. Hoop zelf op eind oktober, er staat autumn en december is toch al winter vind ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:54:
Ziet er goed uit. Ik weet alleen niet wat ik moet vinden van de nieuwe level cap. Content van nu is dat direct weer een stuk makkelijker en misschien weer allerlei problemen met balancing classes zoals bij MoM.
Voor de rest ben ik erg benieuwd. Hoop zelf op eind oktober, er staat autumn en december is toch al winter vind ik. :P
Dan kom ik eindelijk eens aan mijn gear. :)

Ik ben zeer benieuwd. Tot nu toe vind ik dat Turbine geweldig werk heeft geleverd voor zo'n relatief klein team (ivm WoW).

Misschien kan iemand deze aankondiging naar de frontpage krijgen. Dat zou leuke reclame zijn voor LOTRO. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Mooi en eindelijk nieuws over de nieuwe expantion.
Veel info geven ze echter nog niet, en ik vraag me af hoe groot de content zal zijn.

Dat de lvlcap naar 65 gaat ipv 70 vind ik niet zo erg. Als de content maar goed in elkaar steekt en eer niet zoveel bugs zijn als alla Moria. Hopelijk hebben ze daarvan geleerd.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

65 is idd niet zo erg. Voor balance en vrijwel iedereen heeft alts.

Die skirmishes moet nog gaan zien. Klinkt nog een beetje vreemd (en doet me denken aan Dragon;s Age preview)

Ik dacht dat we alleen saruman en zijn toren gingen zien en ipv Dol Guldur. Of zit ik nu verkeerd met het verhaal. Dat gevecht vind trouwens plaats tijdens Helmsdeep. Ach ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Had ik dus toch gelijk met Siege of Mirkwood! :D
Wel weer een reden straks om weer te gaan spelen (heb nu een pauze).

Verder hoop ik dat het allemaal beter afgewerkt zal zijn dan Mines of Moria en dat we niet nog eens 6 maanden hoeven te wachten tot het allemaal een beetje fatsoenlijk werkt.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Overigens zou het me niet verbazen als die andere domeinnamen die ik vond de namen van toekomstige speluitbreidingen zijn. Samen dekken ze de rest van Midden Aarde heel aardig:

Siege of Mirkwood - siegeofmirkwood.com
Riders of Rohan - ridersofrohan.com (was al bekend)
Treason of Isengard - treasonofisengard.com
Siege of Gondor - siegeofgondor.com
Corsairs of Umbar - corsairsofumbar.com (zojuist nog nieuw gevonden)
Fires of Mordor - firesofmordor.com

Allemaal geregistreerd door Tolkien Enterprises. Heb gezocht op zo'n beetje alle domeinnamen die eindigen op `of<major Middle Earth location>.com' naam (handig zo'n whois lookup waarbij je kunt zoeken op namen die eindigen op een bepaalde string ;)). Kon behalve deze namen niets anders vinden.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me wel af wat we in Mordor gaan doen, aangezien alleen Sam en Frodo daar geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:29:
Vraag me wel af wat we in Mordor gaan doen, aangezien alleen Sam en Frodo daar geweest zijn
Er zijn vast nog genoeg orcs af te maken nadat de ring vernietigd is. Of misschien (misschien niet helemaal volgens de lore) worden we wel weer achter ze aan gestuurd, of zijn er quests aan de randen van Mordor. Maar het is inderdaad een interessante vraag, wat gebeurt er met het spel zodra de verhaallijn aan het einde is gekomen...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 15:50:
klinkt goed, maar ja, dat klonk moria ook ;)

Maar ik ben erg benieuwd, ook wanneer het uitkomt, zal wel eind november/ begin december zijn
Moria had in het begin wat opstart problemen (daar heb ik overigens weinig van gemerkt omdat ik niet zo'n snelle lvl'er ben) maar ik vind het nu een prima plaats om te vertoeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
The Flying Dutchman schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 14:57:
[...]
Maar het is inderdaad een interessante vraag, wat gebeurt er met het spel zodra de verhaallijn aan het einde is gekomen...
Zo ver zijn we nog laaaaang niet...Natuurlijk wel leuk om over te speculeren.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarin is al voorzien natuurlijk, want alhoewel het Lord of the Rings Online heet is het eigenlijk gewoon Midde-earth Online.

Het verhaal van de drie boeken hoeft niet gevolgd te worden, zo zien we in de recent aangekondigde uitbreiding, en zo zagen we bijvoorbeeld al in het origineel waar we nar Angmar konden.

In ieder geval kunnen ze nog een hele tijd vooruit. :) Ik hoop dat ze het spel ooit helemaal af krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ziet er inderdaad naar uit dat we ons voorlopig weer kunnen gaan vermaken. Komend weekend eerst eindelijk met vakantie en dan in okteber weer even inkomen en gelijk door naar mirkwood lijkt me wel wat:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29

TAA

Liever IRC

Gisteravond eindelijk de Blind One neergehaald. Na een wipe op 4k bij de eerste poging van de avond was er in ieder geval vertrouwen dat de class balance - hoewel niet optimaal - wel zou voldoen: GDN/CHM/LM/2xMNS/2xCPT/2xRK/3xHNT. De door de gloom veroorzaakte negatieve skill modifier veroorzaakt nogal wat resists op taunts, clobber en CC waardoor er toch wel wat geluk en 5 pogingen voor nodig waren om uiteindelijk na poging 28 eindelijk de laatste mushroom op te kunnen pikken. :+

Daarna nog snel een kijkje gaan nemen bij de Mistress. Niet onverdienstelijk voor een eerste poging; na een behoorlijke tijd vechten en een aantal waves met adds ging ineens driekwart van de raid dood door poison en werd de avond afgesloten met een succesvolle altrun op de Watcher. Helaas geen Black Pearl; had ik ook niet verwacht nadat deze 3x tijdens mijn vakantie gedropt was, maar was toch leuk geweest.

Dinsdag maar eens serieus gaan proberen om ook de laatste DN boss neer te halen. Van wat we tot nu toe gezien hebben moet dit niet al te moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:45

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Die wipe op 4k.. Ik zat echt te /facepalm-en toen. Maargoed, gewoon dom doordoen. Heel gaaf om hem down te hebben, vooral toen daarna de helft door dat goedje viel. Had ik eigenlijk moeten zeggen, ik wist dat dat zou gebeuren :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 16:57

Noper

That's a noper...

Nog meer nieuws over de nieuwe expansion.. deze keer van lotrovault.
MMORPG expansions have become rather predictable over the years. Each expansion brings some new raids, some new group content, some new solo content, and a level cap increase. For The Lord of the Rings Online: Siege of Mirkwood, however, we will be seeing the introduction of a new scalable instance system, the Skirmish system. Contrary to the status quo established by most major MMOs, the Skirmish system will allow all players -- raiders, casuals, mid-level, high-level -- access to the same content.
Siege of Mirkwood will be introducing twelve new Skirmish instances in addition to a pair of tutorial instances designed to introduce players to the system. Each of these instances is scalable on a number of levels: They each accept one, three, six, or twelve players at a time. [Update: Sapience has clarified that each player has control of one soldier -- no commanding multiple NPC soldiers, RTS fans!] Many of the instances are scalable by level; for instance, one skirmish which features an assault upon and defense of Weathertop will accept players from level 30 to 65. Each instance has nine optional challenges, each of which awards skirmish points -- more on those in a moment. These challenges are randomized, as are the enemies inside the instance (within certain logical limits, of course), so you will not likely have the same experience twice.

Jeffrey Steefel showed me the opening of one of these Skirmishes in which a number of NPCs have been locked within the Prancing Pony, and Sharkey's men are threatening to burn it down. Your job is to defend the Bree-town landmark. The Pony itself has hit points during this Skirmish, and you are awarded Skirmish points -- again, hang on a minute and I'll explain those -- based upon how well you defend the Pony. Let its hit points fall to zero and you fail your primary objective.

Now, Skirmish points: These are your rewards for completing your challenges -- primary and optional -- in each instance. They can be used to customize and advance your soldiers. Soldiers are quite customizable: You can assign them traits, just like a player character, and you can alter their cosmetic appearance. (Beardless dwarves appear to be off-limits, still! Drat!) The Skirmish point system will even be tied into MyLOTRO, where there will be leaderboards on which you can compare yourself to your friends.

At this point, you're probably wondering: If these Skirmishes are all over the game world, how much silver are you going to be spending on travel costs? Well, good news: none. In fact, you can enter a Skirmish from anywhere in the game world, as can your friends from their own locations in the game world. When you're done with the Skirmish -- each of them is designed to last thirty to forty minutes -- you will be transported back to your prior location in the world.

The Skirmish system is not the only change, though. There are a few other select changes Mr. Steefel showed me today. Perhaps my favorite is that mounts are being changed over to skills, not items. This means you will no longer be required to carry a mount in your inventory. In your skills panel, there will be a "mount" tab, which will list your current stable of mounts -- your horse, your other horse, your goat. And, because of mounts becoming skills, a number of issues with mounts will simply cease to exist: You will now be able to pass into instances and new zones while on your mount; you can now interact with NPCs (including vendors) from your mount; and you can now use emotes on your mount. In other mount news, there's a brand new goat -- the Wild Goat -- available in Siege of Mirkwood.

Also on the list of changes, and an answer to the prayers of many LOTRO players, is the addition of shared storage space for accounts. This means that you no longer have to deal with mailing items to your alts; Mr. Steefel kept mum about whether or not this meant a new "bind on account" system, so no word on that yet, but having shared storage at all will be a boon. Currently, shared storage space appears to be limited to 50 items, though Mr. Steefel said this was likely to increase over time in a similar manner to purchasing further storage space for your character's Vault.

Mr. Steefel said there will be something in the range of 100 hours of new content, so even with the smaller level cap increase of five levels, this should be an expansion well worth your money. The story follows the Elves of Lothlorien as they assault and fight back against Sauron's growing presence in Dol Guldur, his Mirkwood fortress where he prepares his armies for war. The primary raid will be in Dol Guldur, and will feature a multi-boss culminating fight featuring both a battle against a Fell Beast (which is quite terrifying to see!) and, finally, the Lieutenant of Dol Guldur, second-in-command among the Nazgul.

While Turbine are not ready to announce a release date yet, Turbine's Director of Communications, Adam Mersky, suggested that we'll see a date and more info in the next few weeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
Ik krijg er wel zin in als ik dat zo lees! Mooie update voor mounts, scheelt weer wat inventory. Hopelijk gaan we straks echter geen 10 spelers op paarden om een NPC heen zien die de gehele NPC blokkeren. Ook ben ik erg benieuwd naar het skirmish systeem en de shared storage.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Net wat filmpjes op youtube gezien:
LotRO Siege of Mirkwood part 1
LotRO Siege of Mirkwood part 2
Siege of Mirkwood footage

Full interview kun je kennelijk hier (Tenton Hammer Siege Of Mirkwood video pre-view) downloaden, maar moet je premium member voor zijn.

Niet echt topkwaliteit, maar j kunt iig wat zien, zoals emotes op je paard, skimishers in Bree-Town (in de sneeuw), vaultspace en een gevecht met een Nazgul.

[ Voor 17% gewijzigd door Rfce op 07-09-2009 11:12 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Wel jammer dat er nog niets gezegd word over nieuwe pvmp grounds. :'(

Wow die footage is wel meesterlijk ziek, die fellbeasts. :o Ook de audio is weer top.

[ Voor 39% gewijzigd door Knaak op 07-09-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Ook de audio is weer top.
Is dat niet de muziek uit de Forges? Dus uit Mines of Moria?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Heb even wat filmpjes bekeken en ziet er tof uit opzich. Ook die nieuwe skirmishes opties en leuk dat het op mylotro komt. Nu nog die feature in Europa introduceren, wat waarschijnlijk wel nooit zal gebeuren... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper

Noper

That's a noper...

Niet zo negatief direct.. ;)

Paar leuke improvements vind ik. De shared storage lijkt mij persoonlijk erg handig en vooral het kunnen interacteren met je omgeving als je te paard zit is een must-have. Ik blijf het raar vinden dat je bv vanuit een housing instance moet afstappen om weer terug in de bewoonde wereld te kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Noper schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 08:09:
Niet zo negatief direct.. ;)

Paar leuke improvements vind ik. De shared storage lijkt mij persoonlijk erg handig en vooral het kunnen interacteren met je omgeving als je te paard zit is een must-have. Ik blijf het raar vinden dat je bv vanuit een housing instance moet afstappen om weer terug in de bewoonde wereld te kunnen...
Niet zo negatief? Het is gewoon niet positief. Die feature bestaat al maanden voor de US players maar er is nog nooit enige indicatie gegeven dat het ook maar deze kant op komt.. Er lopen meerdere topics over op het forum van codemasters.
spoiler:
Zou het dan gewoon jammer vinden als leaderboards, ranks en dat soort dingen wel door de US players gebruikt kunnen worden maar hier niet omdat Codemasters het vertikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:06
Ja dat was nog niet zo negatief, wacht maar tot Muer zijn mening over myLotro post, DAN weet je wat negatief is :P ^^ (j/k)

Het wordt afwachten :-) Die skirmishers klinken nog wel interessant! Leuk als je even de tijd moet doden.
Ondertussen item XP aan het verzamelen, lvl 60 wapen is een 5 miljoen item xp =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Lointje schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 08:33:
Ja dat was nog niet zo negatief, wacht maar tot Muer zijn mening over myLotro post, DAN weet je wat negatief is :P ^^ (j/k)
Dat is een uitnodiging right? :+ Overigens heb ik dat al genoeg gedaan op het forum bij Codemasters. Ik heb zelfs aangeboden om het gratis voor ze te doen, maar zelfs dat vertikken ze.

[edit]
Ik zal binnenkort eens wat blogjes gaan maken over de nieuwe expansion. Zodra ik er iets over kan zeggen that is.

[ Voor 33% gewijzigd door MueR op 08-09-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik heb zojuist wat hersenscheten online gezet op mijn blog: Siege of Mirkwood - What to expect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Gisteravond voor het eerst een stuk CD gedaan met een FS. Is een of andere instance waar ik geen donder van snap met dat hij rese. Wel goed oppassen, voor je het weet donder je ergens vanaf en val je in die smurrie ; dood.

Maar nu willen ze vanavond verder, maar ik moet dan werken. Mis ik dan iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Wat je mist is een instance met 15 locks, waar class-items droppen.
En wat volgens mij nog altijd een van de betere instances is om je class te leren kennen (er van uitgaande dat je niet meegesleurd wordt door lvl 60's)

Goede instance, maar de locks resetten drie keer per week, dus je kan er wel regelmatig heen ;) Vind hem wel leuk, heb een char lang op lvl 50 gehouden om daarheen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lointje schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:07:
Wat je mist is een instance met 15 locks, waar class-items droppen.
En wat volgens mij nog altijd een van de betere instances is om je class te leren kennen (er van uitgaande dat je niet meegesleurd wordt door lvl 60's)

Goede instance, maar de locks resetten drie keer per week, dus je kan er wel regelmatig heen ;) Vind hem wel leuk, heb een char lang op lvl 50 gehouden om daarheen te gaan.
Lointje, ik veronderstel dat je het tegen mij hebt.
Locks? Ken ik niet
Maar ik wordt idd meegesleurd door allemaal lvl 60's, behalve de healer, die is lvl 50. Dat laatste is echt lachen.
Die wordt gebruikt als birmese geit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Een lock krijg je in een bepaalde instance als je een boss gedood hebt. In CD heb je meerdere bosses. Elke keer als er dan een dood is hoef je het voorgaande stuk erna niet meer te clearen, of bijna niet in elk geval. Dan kan je direct doorlopen naar het volgende stuk waar je was gebleven. En met lvl 60's is het wel een stuk makkelijk maar CD blijft een leuke instance. ;)

En nog wat extra info over locks: http://lotro-wiki.com/index.php/Category:Raids

[ Voor 10% gewijzigd door MADG0BLIN op 08-09-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MADG0BLIN schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:20:
Een lock krijg je in een bepaalde instance als je een boss gedood hebt. In CD heb je meerdere bosses. Elke keer als er dan een dood is hoef je het voorgaande stuk erna niet meer te clearen, of bijna niet in elk geval. Dan kan je direct doorlopen naar het volgende stuk waar je was gebleven. En met lvl 60's is het wel een stuk makkelijk maar CD blijft een leuke instance. ;)
Ah, dan heb ik 2 locks. Maar zoals gezegd, ik moet plots werken vanavond, dus kan niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

maartend schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 13:25:
[...]

Ah, dan heb ik 2 locks. Maar zoals gezegd, ik moet plots werken vanavond, dus kan niet mee.
Je kunt altijd "/raid locks" intikken om te zien wat je huidige locks zijn en wanneer ze weer resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Zo he. Hebben we een paar avonden op rij lopen wipen op de Blind One, was hij zondag eindelijk neer. Nog even bij de mistress gekeken voor 1 halfslachtige poging. Vanavond weer geweest, na 2 wipes was ze dood. Wat is die fight een anti-climax na de Blind One.

Nog wel een leuke ring gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Die ring wil ik ook wel op m'n warden ;)

Vandaag een kingenoot weer eens een wardens javelin laten craften, zaten de volgende legacies op:
T4 Dark before the dawn power restored
T4 Restoration morale healed
T4 Heal bonus for conviction
T4 Resolution resist rating

op lvl 10 T3 conservation icpr erbij
op lvl 20 Conviction naar T6
op lvl 30 Forced march max power penalty T6 erbij (eigenlijk 2 flut-keuzes, maar deze was T6 ;))

Ik moet zeggen dat ik er niet echt ontevreden mee ben ;)

Ben er nog niet uit welke ik op lvl 40 hoop te kunnen upgraden, ben zelf wel gecharmeerd van DBtD, en die heeft qua punten ook het meeste voordeel om een upgrade te krijgen, maar m'n heals allemaal hoog is ook niet verkeerd

Nu nog op 50 Celebration of skill erbij en ik zal niet echt klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-09 15:51
Zow gister met een kin/pug (Dutch Dunedain op Snowbourne) groep de Turtle neergemaaid tot soep. Helaas ben ik nog niet echt een full-geared tank dus ben wel een keertje dood gegaan, maar vond het nog aardig gaan voor een eerste keer.

Meteen ook een vet turtle-schild gewonnen uit de loot. Een stuk beter dan die ik had :)

[ Voor 5% gewijzigd door EdwinB op 09-09-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:49
EdwinB schreef op woensdag 09 september 2009 @ 10:10:
Zow gister met een kin/pug (Dutch Dunedain op Snowbourne) groep de Turtle neergemaaid tot soep. Helaas ben ik nog niet echt een full-geared tank dus ben wel een keertje dood gegaan, maar vond het nog aardig gaan voor een eerste keer.

Meteen ook een vet turtle-schild gewonnen uit de loot. Een stuk beter dan die ik had :)
Hey Berilas ;)
Wist niet of we een kin groep konden krijgen aangezien er 12 in DN bezig waren maar met 8 man kwamen we toch nog een heel eind. Laatste 4 aangevuld met PUGs en daar gingen we. Moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje zorgen maakte om je met unbuffed iets van 4700 morale (MN RK heeft al 4500) en verre van maxxed gear maar het aggro management ging redelijk goed en de run heerlijk soepel. De enige captain (mijn vrouw irl) maakte nog een blunder door ipv Last Stand, in harms way aan te klikken waardoor ze in 1 klap neer ging maar verder ging het goed. Toen ik de kist opende en het shield zag dacht ik al dat het een leuke reward voor je was :9

Dood gaan doe je meestal wel als tank. Degene met aggro krijgt een grotere DoT wat op een gegeven moment niet meer te healen valt. Doodgaan als tank of champ bij de turtle is heel normaal en daar hoef je je niet voor te schamen. Ik riep tegen de RK in je groep om de self rez op je te gooien en nog geen seconde nadat hij zei dat ie dat ging doen was je neer. Precies op tijd de rez gekregen... heerlijke timing :)

Van de week deed ik de turtle met een PUG op mn tank en de gene die toen de raid leidde wilde ook aggro switchen tussen tank en champ... toen ik een poosje aggro hield stopte ik met aggro trekken om de champ een poosje als boksbal te laten gebruiken. Moest wel lachen toen hij na de raid een beetje spottend zei dat ie meer aggro had de tank, kennelijk niet wetende dat dit nou precies de bedoeling was. Naja thanks for group and cyall O-)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
Heb hem afgelopen maandag met kin gedaan en daar ging 't aggro management zo goed dat de minstrels iedereen continue boven de 3.5k morale konden houden.

Elke keer als de dot op grd boven de 1k kwam raakte die aggro kwijt tot de dot weg was
beest was trouwens ook in 4 minuten neer, burglars zijn daar toch wel erg leuk om de dps te verhogen volgens mij, over 't algemeen met hoe meer burglars we zijn, hoe sneller die dood is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
JohnnyV76 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:21:
Moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje zorgen maakte om je met unbuffed iets van 4700 morale (MN RK heeft al 4500) en verre van maxxed gear
Ach, de Turtle valt wel mee. Ik heb hem van de week gedaan op mn level 59 Loremaster, met 3500 morale unbuffed, zonder radiance or acid mitigations. Dat gaat prima, zeker als de groep weet wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Als je een beetje oplet is het niet zo moeilijk nee. Waar het mij om ging is dat het prettiger is als de tank 6k+ morale heeft. Is toch wat makkelijker volhouden. We hadden laatst een RK mee met 2500 morale en we hebben onlangs 2x een run gehad waar de loremaster bijna het gehele gevecht niks heeft kunnen doen vanwege internet/computer problemen. Ging redelijk goed al gilden de minstrels bij de laatste 50k om power :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Noper

Noper

That's a noper...

Kort vraagje, mijn captain is net lvl 42 geworden en ik zag dat mijn eerste legendary trait-slot geopend is. Probleem is dat ik nog niks heb om 'm mee te vullen, iemand hier die weet hoe ik dit unlock?

Gisteren aan het eind van de avond de "Bloodwing" quest gePUGged in Angmar. Er was iemand met haast en daardoor zijn we er doorheen geknald met 3x HNT, 2x MNS en ik als captain.. Zie dan maar eens aggro te houden/managen... ;) Die endboss heeft nogal wat Morale (16.5k?), was nogal een chaotische strijd maar wel gaaf!

• MADG0BLIN
Er waren een aantal legendary traits in het begin. Deze kun je unlocken door middel van boeken die je moet lezen en de pagina's hieraan toevoegen. Deze droppen van diverse mobs in diverse gebieden, waaronder angmar, forochel, MM. Ook zijn ze te koop op AH vaak. Ook is er 1 legendary trait voor de captain, IDOME, die je kunt unlocken door je class quests te doen.

Hier staat wat meer info: http://lotro-wiki.com/index.php/Captain_Traits

• Rfce
En als teovoeging, zodra je Moria in komt, kun je nog eens 3 extra legendary traits erbij krijgen:
1) Door V2B6 te completen.
2) Door max rep te halen met de Iron Garisson en bij de traider in 21st het bijbehorende boek te kopen.
3) Door op lvl58 een questchain te doen met tot slot een class-quest (in 1 vd 6mans instances).

euh...ja

• Lointje
Samenvatting:
-1 lvl 39+ boek waarvan pages overal vallen (2 legged mobs). AH is simpelste.
- 2 lvl 39+ boeken waarvan 4 pages in angmar en 4 in MM vallen (2 legged mobs). Boeken te koop op AH, pages niet.
- De lvl 45 class questen voltooien (verwacht CD + URU, of eventueel dure AH prijzen)

en dan de drie moria lvl 58+ traits van hierboven.

Beste is dus de drie boeken te kopen op AH, en dan verder spelen. Van 1 boek eventueel al de pages al kopen, captain zal wel niet al te duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Almost 60 met m'n guard. Wil nu Loth binnen. Maar mijn god, die rep questen zijn echt wel een domper. Hoe ongeïnspireerd is me dat. Hetzelfde over en over doen. Bijna blizzlike. Gelukkig wel goed veel xp. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
Ben ik met je eens, maar zodra je Loth verder in kunt, kun je nog wat meer rep-quests doen. Ook niet echt spannend na 3x, maar goed je krijgt er mooie XP en silver leaves voor.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
De nieuwe instance, DN geeft ook Rep voor Lothlorien, dat scheelt ook al. En ik verwacht straks de nieuwe instances en raids ook weer. Altijd fijn voor alts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:37
MADG0BLIN schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:16:
De nieuwe instance, DN geeft ook Rep voor Lothlorien, dat scheelt ook al. En ik verwacht straks de nieuwe instances en raids ook weer. Altijd fijn voor alts. :)
v2b6c8 geeft ook 10.000 rep.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
En de HoM, WW, HoC geven ook elf-rep ;-) Book 6 ch 8 van volume 2 is wel goed, kan je meteen lorien in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

zodra je lvl58 bent, kun je het beste gelijk lothlorien inrennen, dan kun je de rep quests doen, en die leveren ook gelijk erg veel exp op.

Ook kun je heel wat quests oppikken om orcs te killen dat startgebied, dan heb je ineens 3 of 4 quests daarvoor, en die leveren ook erg veel exp op. (met mijn runekeeper ben ik ook net 58 en loth ingerent, en na een paar uurtjes zit ik nu alweer halverwege lvl58)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Donderdagavond hadden we met veel pijn en moeite (lees: 11 spelers, geen captains en met 3 invites in verband met slaap van de vakanties) de trollen en een van de andere bosses neergehaald. Na onze eerste overwinning op de BO vorige week zondag en de Mistress op dinsdag stond er vanavond veel op het spel. De tweede kill is vaak een teken in hoeverre de tactics kloppen en "geluk" nog een factor is.

Binnen drie kwartier (precies: 40 minute; scrolls gingen net off) lagen de andere 3 bosses op hun gat en gingen we naar de BO. Na een wipe met guard/champ op de BO geswitched naar guard/ward op de BO. En dat ging heel erg goed (ik geef het toe Muer, we vormen een goed paar samen :+ ). De eerste fase was een stuk gecontrolleerder en corruption removal door ranged ppl was gedurende de laatste fase maar een paar keer nodig. Even later lagen dus ook de BO en Mistress neer.

DN op farm. Een week nadat we 2 van de 6 bosses voor het eerst neergekregen hadden. Dat was bij de Rift wel anders.Beetje teleurstelling is er toch wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Yup, Warden > all others als het op corruptions aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Nice, wij zijn gister avond ook weer DN ingeweest, ditmaal stond flagit op het programma. Vorige week hadden we die al 1x geprobeerd maar nog niet echt een serieuze poging. Na het 3x te hebben geprobeerd hadden we de tactiek vrij goed te pakken en ging hij down. Op naar Istum nu. :) De eerste 3 gaan nu vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor. Weet iemand hoe lang mail in de brievenbus blijft liggen?

Ik heb namelijk geld tegoed van iemand maar ben een paar dagen niet online geweest. Nu was mijn brievenbus nog leeg dus er zijn twee mogelijkheden. Ik heb het te lang laten liggen of hij heeft nog niet betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

2 weken volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Idd 2 weken... + 1 dag geloof ik :)

wbt de Blind One...

Vrijdag Boss 1 t/m 4 gedaan in DN en dat ging allemaal redelijk vlot. 1x gewiped bij de eerste twee trollen doordat de warden (die voor de 1e keer meeging) een klein paniek momentje had en buiten het bereik van de healer rende. Dit veroorzaakte wat chaos met gevolg dat de laatste troll op 20k bleef steken. 2e poging verliep vlekkeloos.

Toen de 4e Boss ook neer was was het al laat geworden en wilden een paar mensen stoppen. Konden op dat tijdstip geen vervangers zoeken dus jammer genoeg geen poging op BO.

Gisteravond zijn er weer pogingen gedaan op BO maar helaas nog niet succesvol. Ik was er niet bij maar begreep dat het niet gelukt is.

Wat is jullie setup Muer en TAA en hoe gaan jullie met die ghosts om? chain-CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Setup van onze eerste BO kill: GDN/CHM/LM/2xMNS/2xCPT/2xRK/3xHNT
Setup van onze tweede BO kill: GDN/WDN/CHM/LM/2xMNS/2xCPT/2xRK/1xHNT/1xBUR

De eerste poging was vooral gericht op chain-CC van de verschillende mobs. Bij de poging van gisteren is een van de shadows uiteindelijk gedood. Heb ik vanuit mijn positie (en met mijn oog alleen op de corruptions) weinig tot geen zicht op... Misschien dat MueR er iets meer over kan vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heeel lang niet meer gespeeld. M'n buddy en ik gaan vanavond weer eens spelen, en we denken erover opnieuw te beginnen aangezien we al zoveel zijn verleerd. We zaten te denken aan een Hobbit Guardian-Warden combo, 2 tanks dus. Ik zal weer Warden gaan spelen, vind het een te gave class. :)

Anyway, is het een aardige combo? 2 tanks die zichzelf kunnen helen, lijkt me wel tof. Nog wat hints voor dit combo?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Trinsec schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:58:
Heeel lang niet meer gespeeld. M'n buddy en ik gaan vanavond weer eens spelen, en we denken erover opnieuw te beginnen aangezien we al zoveel zijn verleerd. We zaten te denken aan een Hobbit Guardian-Warden combo, 2 tanks dus. Ik zal weer Warden gaan spelen, vind het een te gave class. :)

Anyway, is het een aardige combo? 2 tanks die zichzelf kunnen helen, lijkt me wel tof. Nog wat hints voor dit combo?
als je echt een killer combo wilt, doe een tank(/warden) met een runekeeper. in simpele gevechten kan de RK volop DPS gaan, waardoor je speer door mobs kan werken, krijg je de wat moeilijkere dingen, dan schakel je over naar healing, en met een goeie tank hou je dat heel erg lang vol :)

Zo had ik met mijn lvl43 RK en een lvl44 guardian een leuke uitdaging met Ancient Ironscale, 18k morale turtle beest, heeft zeker 10 minuten geduurd, maar wel gelukt met z'n 2en! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
TAA schreef op maandag 14 september 2009 @ 13:54:
Heb ik vanuit mijn positie (en met mijn oog alleen op de corruptions) weinig tot geen zicht op... Misschien dat MueR er iets meer over kan vertellen...
Ja, dat denk ik ook. Ik was allleen maar bezig met mn corruption gambit spammen :P Je kan ze inderdaad wel chain CCen. Dat schijnt erg goed te gaan. Volgens mij kan je CC op die gasten ook critten, want ik hoor van mensen dat ze ruim 50% met een enkele CC kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

RonnieB82 schreef op maandag 14 september 2009 @ 14:15:
[...]

als je echt een killer combo wilt, doe een tank(/warden) met een runekeeper. in simpele gevechten kan de RK volop DPS gaan, waardoor je speer door mobs kan werken, krijg je de wat moeilijkere dingen, dan schakel je over naar healing, en met een goeie tank hou je dat heel erg lang vol :)

Zo had ik met mijn lvl43 RK en een lvl44 guardian een leuke uitdaging met Ancient Ironscale, 18k morale turtle beest, heeft zeker 10 minuten geduurd, maar wel gelukt met z'n 2en! :)
Hehe, dat hebben we al gedaan. Dat was onze vorige combo. ;) We zijn daarmee al op level 55-ish, maar we hebben er niet zo'n zin meer in. Vooral omdat we een lange 'pauze' hebben ingelast (we hadden gewoon geen zin meer), moeten we alles toch opnieuw leren. De RK ging wel vaak dood. :P (En de combo die we -daarvoor- hadden was Hunter/Champion, waarin ik de Hunter was en vaak doodging. :P )

Nu bedachten we dat we weer opnieuw wilden beginnen, gewoon omdat we daar zin in hadden. Ik wilde dolgraag weer Warden spelen, want dat vond ik toch wel gaaf. En hij wou nu ook eindelijk eens een Hobbit kunnen spelen (Midget Power!), en Guardian leek hem wel wat. En misschien dat 'ie dit keer niet zo vaak doodgaat... ;)

Ik vermoed dat gevechten over het algemeen waarschijnlijk wat langer duren, maar dat we veel meer overlevingkansen hebben. Alle tips voor dit combo is welkom. :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Je bent beiden een tank dus je houdt het in ieder geval lang vol. Waarom niet een captain erbij met een warden/guard? Ik vind captain erg leuk om te spelen, je kan wat DPS doen, buffen, healen, vrij random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

captain is inderdaad ook een optie, net even wat meer dps, en kan ook wat meer healen en buffen.

Ik denk namelijk dat als je de book8 instances samen wilt gaan doen, dat je met 2 tanks best een uitdaging gaat krijgen. (ongeacht de 3e class die uiteraard mee moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mja, maar we zijn maar met ons 2-en, niet 3-en. ;) Ik denk niet dat er een Hobbit Captain is. En uitdagingen zijn leuk (mits ze mogelijk zijn). Anders schakelen we wel wat hulp in. ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
ik zou eerder voor de een rk/hunter met de ander een warden/grd gaan denk ik.

Als je een sterke combi wilt moet je de warden/rk combi nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb ook samen met mn vrouw een RK en warden gelevelled. Ging als een speer (of javelin). Is wel irritant voor de warden als de RK lekker aan het DPS-en is want dan loopt ie heen en weer achter zon mob aan. Bij boss fights is het wel prettig. Warden tankt en RK healed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

We -hebben al- een Warden/RK combi. :P We wilden WAT ANDERS. :P Plus, ik wil per se een Warden spelen. :P

*grijnst naar JohnnyV76* Daar kan ik me helemaal in herkennen. Toen hebben we de afspraak gemaakt dat IK de gevechten zou starten (en dus ook vaak gelijk de aggro kreeg) met mijn Ambush en Critical Strike enzo. De andere keren dat hij dit regel niet opvolgt gaat 'ie gewoonlijk dood. :D
En inderdaad, bij boss fights doe ik al de aanvallen. En als het prima met me gaat, probeert de RK een paar hits te scoren, maar meestal healt 'ie me. Dat was wel gaaf. :)
Het enige vervelende voor hem waren de solo instances. Hij moet het een paar keer overdoen of een paar levels hoger doen terwijl het voor mij vaak in een keer goed gaat.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha. De mistress daarstraks in een altrun neergehaald met 1 minstrel. Wel 3 captains op HoH tho. En een RK, maar die was vrolijk aan het pewpewen. :P
Zolang je genoeg DPS hebt voor fase4 is dat gevecht eigenlijk wel zoo simpel.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Vanavond hebben ook wij de Blind One neergehaald en was echt zo'n adrenaline momentje. :)

Setup:
1x GRD / 1xWRD / 2x Mini / 2x CAP 2x LM / 2x HNT / 1x CHM / 1x RK

1e poging: 79k (niet slecht.. guard ging dood door foutje)
2e poging 89k
3e poging 123k (2x mn RK corruption removal resisted :S )
4e poging... eigenlijk wilden mensen al slapen maar nog 1x dan.... WOOOHOO :)

Volgens mij hanteren we een wat aparte techniek maar hij blijkt te werken.
Warden is niet corruptions aan het removen zoals je zou verwachten maar de warden helpt de loremasters de ghosts bezig te houden door te chainfearen. Corruptions weghalen is echt mega belangrijk. Ik riep namen af van mensen die moesten removen en riep dat telkens bij 2 corruptions. +50% melee damage per corruption daar wordt je niet vrolijk van.

Echt een kick als je hem op 50k hebt en alles ziet er nog goed uit... 30k VOL DPS!!! Dan op 10k weet je het zeker :)

1e poging mistress op 240k maar was een snuffeltje aan het gevecht en niet echt serieus.

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Vraagje voor de mensen die weten welke gebieden er zijn voor welke levels...

Ik dacht zelf aan:

-15 Beginners gebied (Shire, Ered Luin en Bree)
16-20 Lone Lands
21-28 North Downs
29-38 Everdim , Trollshaws
39-42 Angmar, Misty Mountains
43-49 Forochel
50-56 Moria
57-60 Lothlorian...

en wat levert in verhouding de meeste quest XP op.. Oranje/ Rode , Eigenlevel Witte..

Ik zelf denk net over je level quest

Ik ben nl een hunter aan het levelen.. en heb nou niet bepaald zin om fornost, Red Lady , DD (north downs) te doen... Ik heb een hekel aan die quests.. Wat ik gewoon deed is quests doen in een gebied tot je de maak x aantal deed (final) af hebt.

Zo iemand nog meer suggesties????

Ik heb het niet over boeken .. Die doe ik wel als ze nodig zijn

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Nietes. Wij dachten dat ook, tot we op 4k toch echt dood waren :P Verder: Grats :D

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 16-09-2009 02:00 ]

• JohnnyV76
Heh.. het zal afhangen van hoe de groep er voor staat op 10k.
Op het moment dat iedereen nog leeft en min of meer full health en je de corruptions onder controle hebt weet je het toch best zeker :)

• The Flying Dutchman
Stronkie schreef op woensdag 16 september 2009 @ 01:13:
Vraagje voor de mensen die weten welke gebieden er zijn voor welke levels...

Ik dacht zelf aan:

-15 Beginners gebied (Shire, Ered Luin en Bree)
16-20 Lone Lands
21-28 North Downs
29-38 Everdim , Trollshaws
39-42 Angmar, Misty Mountains
43-49 Forochel
50-56 Moria
57-60 Lothlorian...

en wat levert in verhouding de meeste quest XP op.. Oranje/ Rode , Eigenlevel Witte..

Ik zelf denk net over je level quest

Ik ben nl een hunter aan het levelen.. en heb nou niet bepaald zin om fornost, Red Lady , DD (north downs) te doen... Ik heb een hekel aan die quests.. Wat ik gewoon deed is quests doen in een gebied tot je de maak x aantal deed (final) af hebt.

Zo iemand nog meer suggesties????

Ik heb het niet over boeken .. Die doe ik wel als ze nodig zijn
Je hebt heel Eregion er niet tussen staan (lvl 49-51).
Daarnaast is het denk ik slim om boeken te doen zodra je ze kunt doen. Ze zijn toch wel nodig uiteindelijk, dus dan kun je ze maar beter doen als je er nog goeie xp voor krijgt.

Verder is het trouwens niet moeilijk om aan level 55 te komen nog vóórdat je Moria in gaat. Er is namelijk zoveel content dat je dit gemakkelijk haalt.

The Flying Dutchman

• rik86
je gaat op deze manier ook vast lopen met lvl-en tussen lvl 37-39 en misschien ook wel rond 42

wat ik zou doen is zorgen dat je rond 52 in moria kan, braaf de boek questen doen ivm je legendary trait; zodra je rond de 56 bent kan je 't makkelijk tot 60 lvl-en met alleen lothlorien en bk questen

• Lointje
29-38 Everdim , Trollshaws -> dit lijkt me wat optimistisch, zeker esteldin east side hoort hier nog bij.
Eregion is ook niet slecht. 50-52 of zo. Je moet zowiezo je legendary nog tot lvl 10 brengen.
En ga pas op lvl 58 naar lorien. Alle deeds beginnen dan pas, en dan zijn de quests geel ipv oranje. (anders moet je achteraf weer opnieuw naar alle plekken/alles grinden indien je wat deeds wil

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok idd Eregion idd misgelopen :)

Maar east NorthDowns Geen zin in..

Ga sowie so Book 6 doen.. anders kun je niet aan de andere kant komen..

Idd 49-53 Eregion doen.. Legendary shit levelen.. en dan moria in... Maar ga wel snel moria weer uit... Hahaha.. Ik wil lothlorian in.. aangezien mijn hunter mijn dedicated cook word.. (heeft ook farmer) en deeds en traits farmen doe ik wel als ik geen zin heb om met stronkie te spelen.

PS mijn hunter is al 38 nu.. en trollshaws prima te doen.. Ik level samen met een fellow minnie

[ Voor 10% gewijzigd door Stronkie op 16-09-2009 13:43 ]

• rik86
ik zou 't knap vinden als je east ND overslaat en niet in de problemen gaat komen;

het makkelijkste/snelste lvl-en is alles donkerblauwe questen doen, dus 1 a 2 lvl's onder je eigen lvl

Verwijderd

Stronkie schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:41:
Idd 49-53 Eregion doen.. Legendary shit levelen.. en dan moria in... Maar ga wel snel moria weer uit...
Maar dan zul je nooit je geit kunnen kopen...
Ik sanp het probleem niet zo van sommigen met Moria. Ik vind het een geweldig gebied. Heel anders als de andere gebieden natuurlijk, maar best goed doordacht.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Wat nou geit.. lol . Ik heb zoveel rep shit over dat ik dat ding zo kan kopen :)

Gewoon die dingen inleveren en bingo
rik86 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 13:48:
ik zou 't knap vinden als je east ND overslaat en niet in de problemen gaat komen;

het makkelijkste/snelste lvl-en is alles donkerblauwe questen doen, dus 1 a 2 lvl's onder je eigen lvl
Ik heb east ook niet overgeslagen.. Maar ik ben gestop met de quest chains in dat gebied se van esteldin.. 1x gedaan , been there , done that, got the scars to proof it.. (zelfde geld voor oosten van Ost Garuth en Fornost.. 1x leuk daarna doeiiiiiii )

[ Voor 70% gewijzigd door Stronkie op 16-09-2009 15:07 ]

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
ff vraagje, wat doen jullie nu als end-levels.. ik verveel me de laatste dagen echt stierlijk. alle traits gedaan, meeste armour wel binnen, voor mijn gevoel is er gewoon niets meer te doen.. de meeste wapens die ik tegen kom zijn slechter dan de mijne, dus ook geen zin om wapens te gaan lvl'en. goud verdienen wordt ook een beetje saai in de loop van de tijd. PvP is zo nu en dan wel eens even leuk om te doen, maar om dit nu altijd te doen is ook teveel van het goede. 1x in de drie dagen doe ik dan de turtle nog even, maar de instances worden ook een beetje teveel van hetzelfde. (en praat me niet meer van de bounty quests.. :P)

Wat doen jullie eigenlijk??

• MADG0BLIN
Tegenwoordig zijn we bezig om zelf DN te ontdekken, dus geen guide lezen maar zelf het meeste uitvinden. Erg leuk en zeker een uitdaging. Daarnaast watcher raids, turtle raids, nieuwe classes levelen. Genoeg te doen vind ik altijd. :P

• rik86
Watcher en DN
Virtues vast richting 12 brengen voor SoM
Jewelry verzamelen die ik nog mis, met name in HoC en HoM dropt voor minstrels niet verkeerde jewelry

• The Flying Dutchman
Al die mensen die hier altijd roepen dat de turtle zo gemakkelijk is... gebruiken jullie allemaal 2nd age (of betere) wapens? Ik kwam er namelijk achter dat de max dps op een crafted 2nd ager op 47.5 (captains greatsword) ligt, terwijl mijn maxxed out (lvl 59) 3rd ager op max 43.8dps zit. Nogal een verschil lijkt me, zeker als iedere member in de raid een 2nd ager gebruikt.

The Flying Dutchman

• MADG0BLIN
rik86 schreef op woensdag 16 september 2009 @ 15:57:
Watcher en DN
Virtues vast richting 12 brengen voor SoM
Jewelry verzamelen die ik nog mis, met name in HoC en HoM dropt voor minstrels niet verkeerde jewelry
Is al zeker dat de virtues naar 12 gaan dan?

• JohnnyV76
Als je echt het idee hebt dat je aan je character niks meer kan verbeteren dan gebruik je die idd om de regelmatige raids te doen en dan lijkt het me een goed moment om een alt te levellen. Zo leer je hele nieuwe speelstijlen kennen. PvMP kan ook heel leuk zijn. Als je tot nu toe als freep gespeeld hebt kan ik je aanraden om creep te proberen. Ben ooit ook verknocht geweest aan het creepen.

Kortom... genoeg te doen.

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:22
klopt, creep side heb ik lang geleden ook ontdekt. imho veel leuker dan de freep side :) zit trouwens wel op morgen te wachten om weer eens lekker met een troll door ettenmoors heen te raggen :P (ook al ben ik er niet echt voor dat ze ze weer terug hebben gebracht.. alles raakte altijd wat uit balans met die trollen en rangers)

• maartend
Finally

Your level has changed to 60.

Verwijderd

Turtle, af en toe mensen helpen bij instances, bounty (moet wel met veel alts), epic books (moet wel met veel alts), rep guild van scholar kindred krijgen, kijken of ik zin heb om mn minstrel nog door te levellen (nee), mezelf irriteren aan GLLF, turtle, bounty, rad gear, bounty...

ik vermaak me wel. Maar spannend.. niet echt.

• JohnnyV76
Zo.. was er zelf niet bij gister maar bij de 1e serieuze avond is ook de mistress neer gegaan. Wat ik begreep was het wel een aardig loot-fest want het ene na het andere item werd in de kinchat gelinked. :)

Vanavond locks weg dus kijken hoe ver we komen en als we het halen tot the BO eens kijken of het geen gelukstreffer was maar een goede tactiek.

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Yup, de tweede run is altijd de belangrijkste. Dan weet je of het geluk was ;) De Mistress dropt aardig wat loot ja, daar zijn we ook achter.

Verwijderd

Als je weer TBO neerhaalt, vergeet niet de locks over te dragen. ;) The mistress is makkelijk genoeg om het met alts te kunnen, en zoals je ziet is de loot echt bijzonder goed, wat een extra altrun zeker rechtvaardigt. :)

Verwijderd

Hoi iedereen,

Ik heb me eindelijk maar eens geregistreerd hier op Tweakers.
Ikzelf speel Lotro al sinds beta en pre-launch, ik speel op Laurelin en heb een lvl 60 minstrel.
Verder ben ik een champ aan het levelen samen met een kameraad (captain) en dualbox ik een LM en RK.

DN ben ik al een paar keer ingegaan, mijn kin (E Voronwë) had de server first kill op TbO, maar door RL ben ik hier zelf nog niet geraakt (boss tot net voor de mistress heb ik wel al neergehaald).

Zijn hier toevallig nog mensen die dualboxen of hiervoor interesse hebben en eens willen brainstormen hierover?
Ik gebruik Keyclone meestal, maar op het moment heb ik geen 2e pc, en keyclone + Lotro werkt niet op 1 pc om te dualboxen, dus nu is het switch screen en klik :).

Greets

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
De baas voor de Mistress is de Blind One, even voor de goede orde. En tja, server first.. e-peen ftl.

Dualboxing heb ik eigenlijk nooit naar gekeken. Is met mijn class, de Warden, ook niet echt te doen, tenzij met nog een Warden. Volgens mij kan je trouwens wel 2 clients naast elkaar draaien, maar moeten het aparte installs zijn. Ik weet in ieder geval vrij zeker dat ik ten tijde van MoM beta wel beide clients kon draaien.

[ Voor 29% gewijzigd door MueR op 17-09-2009 12:37 ]

• JohnnyV76
Is dual boxing legaal?
't iss mss een idee voor mij ook.... ben weer een alt begonnen en samen met mn vrouw hobbelen we nu weer vrolijk rond in de omgeveing van esteldin. Nu is zij op de dag thuis en hoewel erg druk met de tweeling ook af en toe tijd om even te spelen. Aangezien we gelijk willen blijven qua quests speelt ze niet zonder mij en omgekeerd. Een oplossing zou dan evt. dual boxing zijn. Zo kan ze dan mss. op 1 pc wat questjes gaan doen die makkelijk te solo-en zijn. Hmm mss wel interessant... bounty quests anyone? :)

• The Flying Dutchman
Ik heb eens zitten nadenken over het huidige legendary item systeem en heb een topic gemaakt in het suggestions forum van lotro. Mocht je ook denken dat het huidige systeem beter kan en ideeën hebben over het LI systeem, dan kun je het hier lezen.

The Flying Dutchman

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Dual boxing is legaal ja. Tenminste, ik heb nog geen bewijs voor het tegendeel gezien. Ik heb zelfs videos gezien van mensen die met 6 accounts tegelijk spelen. 5 RKs en een Warden (die hij overigens echt belabberd speelt, alleen maar de taunt gebruiken 8)7).

Verwijderd

Misschien een vreemde vraag, maar wat houd dat dual boxing eigenlijk in?

Kan je dan op 2 computers onder hetzelfde account spelen met twee verschillende karakters? Dat zou wel leuk zijn namelijk. Dan kunnen mijn vriendin en ik eens samen LOTRO spelen.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:47

ResuCigam

BOFH

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:21:
Misschien een vreemde vraag, maar wat houd dat dual boxing eigenlijk in?

Kan je dan op 2 computers onder hetzelfde account spelen met twee verschillende karakters? Dat zou wel leuk zijn namelijk. Dan kunnen mijn vriendin en ik eens samen LOTRO spelen.
Net omgekeerd: 1 persoon speelt 2 characters door middel van 2 accounts tegelijk (en dat kan dan op 1 of 2 machines zijn)

We do what we must because we can.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.