[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.487 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
f4stf0rw4rd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:44:
[...]

Tnx vooral de tip om Explorer te laten starten in My Computer is het hele stuk al waard :)
Ook handig: shift indrukken als je een folder rechts klikt, dan krijg je Command Prompt Here :)

[ Voor 57% gewijzigd door Yanze op 03-08-2009 19:58 ]

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Yanze schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:58:
[...]

Ook handig: shift indrukken als je een folder rechts klikt, dan krijg je Command Prompt Here :)
Ja inderdaad,allemaal leuke trucjes staan er in die presentatie.

[ Voor 21% gewijzigd door Turdie op 03-08-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Da's niet nieuw toch? :? Zit al vanaf het begin in Vista.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:40
alt-92 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:01:
Da's niet nieuw toch? :? Zit al vanaf het begin in Vista.
jup :)

wel grappig dat veel dingen als 'nieuw' worden gezien terwijl dit idd in vista ook al kon :P

ctrl+shift op een app en hij launched hem in elevated mode (wel ff op ok klikken)

[ Voor 13% gewijzigd door Zwelgje op 03-08-2009 20:07 ]

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
erikjannemann schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:44:
En daarnaast zie ik allerlei versies van Windows 7 op het net (RTM). Welke versie(s) van windows kan ik het beste installeren.
Niet degene die je op "net net" vindt, maar degene die je legaal bij Microsoft kunt downloaden middels Technet/MSDN (a.s. Donderdag) of legaal kunt kopen/bestellen vanaf 22 Oktober. ;)
Anderen hebben mij geadviseerd om zowel x32 XP als windows 7 RC te installeren. Heeft dit voordelen? En in welke volgorde dan? Ik heb overigens maar 1 harde schijf van 1TB. Maakt dat nog uit voor wanneer je 2 windows installaties wilt?
Als je Windows XP en 7 naast elkaar wil draaien, dan dien je eerst Windows XP te installeren, en als tweede Windows Vista. Beiden dienen op een aparte partitie te bestaan, eventueel kun je met een GPartEd live CD de partities op je schijf opnieuw indelen zonder dataverlies.

Als ik een indeling zou mogen aanraden:

50 Gb voor Windows XP.
100 Gb voor Windows 7.
De rest (850 Gb) voor alle overige data.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

shadowman12 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:35:
Hier een mooie tips en tricks presentatie over Windows 7 van Microsoft (pptx formaat)
Download Link

Hier eentje van MS over Bitlocker in Windows 7 (pptx formaat)
Download link

Technical Overview of DirectAccess in Windows 7 and Windows Server 2008 R2
Ik ben MS Partner.
Klinkt goed maar hoe start ik die presentatie op nadat ie uitgepakt is :?

Krijg het helaas niet opgestart....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

powerpoint viewer voor 2007 of conversiepack voor office 2003 geinstalleerd?

offtopic:
en nou niet gaan vragen wat dat is he.. komop - je kan het!

[ Voor 31% gewijzigd door alt-92 op 03-08-2009 20:27 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Powerpoint 2007 kan je gewoon de zip openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:28:
In Powerpoint 2007 kan je gewoon de zip openen.
Had ik via google idd begrepen en geprobeerd maar deed ie niet. Nu nog een keer gedaan en nu doet ie t wel.... :?

Thx anyway :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:02
.zip renamen naar pptx werkt ook. Als je die zip uitpakt zie je dat pptx eigenlijk een gecomprimeerde verzameling xml bestanden is.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:24:
[...]

Klinkt goed maar hoe start ik die presentatie op nadat ie uitgepakt is :?

Krijg het helaas niet opgestart....
Je kunt ook ff het Office 2007 Compatibiliteitspack downloaden (mocht je een oudere versie van Office hebben) : http://www.microsoft.com/...bb74cd1466&displaylang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
maartena schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:09:
Als je Windows XP en 7 naast elkaar wil draaien, dan dien je eerst Windows XP te installeren, en als tweede Windows Vista. Beiden dienen op een aparte partitie te bestaan, eventueel kun je met een GPartEd live CD de partities op je schijf opnieuw indelen zonder dataverlies.
Niet per se, ik had Win7 al op m'n systeem staan & heb daarna XP-Pro ernaast gezet met behulp van VistaBootPRO (v3.3.0).

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oww wat moeilijk gedoe met programma, maarja zal misschien nodig zijn.

Had laatst na xp ,win2k erop gezet, dat wordt ook afgeraden. Nou was gefixed met een 6-regelige tutorial, wat intypen met de boot-cd prompt, stelde niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

Damn, een 11 jaar oud OS installeren en gebruiken, en dat hier melden 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we eindelijk aan de RTM. Met 'we' bedoel ik dus de mensen die nog wachten op de TechNet/MSDN iso. :D :+ Het zal vast een goeie drukte veroorzaken op de Microsoft servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Arfman schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 00:45:
Damn, een 11 jaar oud OS installeren en gebruiken, en dat hier melden 8)7
Ik heb nu op m'n (behoorlijk moderne) laptop nu ook win2k staan, werkt super snel en fijn heb alle drivers ook nog eens werkend gekregen (incl draadloos internet, en met de intel utillity WPA beveiling aan de praat gekregen).

Niks is bloated en het werkt gewoon naar behoren, zou bijna niet meer willen upgraden :9

offtopic:
Met redelijk modern bedoel ik
T7100
4GB ram
8400M GS
320GB HD 7200rpm
etc...

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 10:27
zal de RTM die donderdag op technet staat nou verschillen van de RTM die al in omloop is?
Ik zie de laatste paar dagen wat "kernel updates" op internet ronddwalen (7600.16399) maar die kwam volgens mij niet via windows update binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 12:32
ndsc schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 02:43:
Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we eindelijk aan de RTM. Met 'we' bedoel ik dus de mensen die nog wachten op de TechNet/MSDN iso. :D :+ Het zal vast een goeie drukte veroorzaken op de Microsoft servers.
mocht het echt te druk worden kan je natuurlijk een SHA1-check uitvoeren op je 'illegale' download, en alleen de key opvragen bij technet/msdn. Zelfde resultaat.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:47
Ramon schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 08:18:
[...]

mocht het echt te druk worden kan je natuurlijk een SHA1-check uitvoeren op je 'illegale' download, en alleen de key opvragen bij technet/msdn. Zelfde resultaat.
Bij de RC waren het juist de key's die niet te verkrijgen waren door de drukte dacht ik. De download ging hier in ieder geval toen als een speer met volle snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Die downloads worden overigens niet door Microsoft gehost, maar door Akamai. Doet AMD ook.

[ Voor 7% gewijzigd door mieJas op 04-08-2009 10:42 ]

Yes, but no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

mieJas schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:41:
Die downloads worden overigens niet door Microsoft gehost, maar door Akamai. Doet AMD ook.
Ik hoop dat ze wat servercapaciteit bijzetten zodat het toch vlotjes verloopt.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Snake schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:46:
[...]

Ik hoop dat ze wat servercapaciteit bijzetten zodat het toch vlotjes verloopt.
waarom :? de vorige keer dat ze problemen hadden (de 7 RC release) lag het probleem niet in de servercapaciteit voor de downloads maar in een foutje in de SQL server software welke de problemen veroorzaakte.

http://www.sqlskills.com/...-7-RC-failure-happen.aspx

http://blogs.zdnet.com/Bott/?p=910

[ Voor 3% gewijzigd door Zwelgje op 04-08-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:42
Toch nog even een vraagje over RTM e.d. Bijvoorbeeld een maat van mij heeft een Microsoft Connect account. En een uitnodigings-id, maar van welke 'verbinding/groep' moet hij nou lid zijn. Want hij snapt er niets meer van.

-------

Ook nog even een ander vraagje m.b.t XP -> Windows 7 RDP. Als ik bijvoorbeeld vanaf een Windows XP computer wil connecten naar mijn eigen Windows 7 versie, dan gaat RDP van XP de fout in. De schermresolutie van XP is 1680x1050 en van mijn Windows 7 is 1920x1080. Maar XP laat nu niet mijn hele beeldscherm zijn, dus bijvoorbeeld ik kan mijn browser niet sluiten e.d., zie ook mijn taakbalk bijvoorbeeld niet.

Hoe kan ik dit fixen, want het is zeer irritant!?

[ Voor 51% gewijzigd door Xanland op 04-08-2009 11:55 ]

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Las net een artikel op de Computable site en vond dit wel een beetje vreemd:

Nederland loopt warm
Albert Hooyer, manager products bij Microsoft Gold partner BrainForce, merkt dat steeds meer bedrijven in Nederland budgetten reserveren en zich opmaken voor Windows 7. 'Er is veel interesse om te migreren naar Windows 7. Veel klanten willen het binnen een jaar oppakken. We hebben afgelopen juni een klant van Windows Vista naar Windows 7 en Office 2007 gemigreerd. Binnen drie weken hebben we de migratie afgerond. Binnen die periode werd alles getest en er was geen enkel probleem. Vroeger waren er problemen met het 'technology adaptie programma' van Vista, maar niet met Windows 7.'

Volgens mij was er in juni alleen nog de RC beschikbaar en om nu naar een RC te migreren....

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:47
jvalks schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 15:26:
[...]

XP Compatibility mode al geprobeerd??
Ja staat ook in mijn originele posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

megatronics schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:52:
Volgens mij was er in juni alleen nog de RC beschikbaar en om nu naar een RC te migreren....
Marketingstuntje van een MS-minded bedrijf.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 12:32:
[...]

Marketingstuntje van een MS-minded bedrijf.
Is niets marketingstunt aan :+ Da's gewoon een TAP geweest....denk ik., aangezien hij ook spreekt over het Technologie Adaptie Programma.

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 04-08-2009 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn installatie van Windows 7 staat er nog een bootoptie voor een prehistorische (allang verwijderde) "Older version of windows" deze staat in ntldr op een andere partitie.

Windows 7 start van C:
Older version van R:

Is het veilig om dit bestand weg te gooien (NTLDR)? Ik meende dat Win7 nu start vanaf system32\winload.exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Georg_S

Ik denk dat je hieraan beter met msconfig (Start->msconfig, tab Boot) kan knutselen dan aan systeem files.

[ Voor 10% gewijzigd door ndsc op 04-08-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland loopt warm
Albert Hooyer, manager products bij Microsoft Gold partner BrainForce, merkt dat steeds meer bedrijven in Nederland budgetten reserveren en zich opmaken voor Windows 7. 'Er is veel interesse om te migreren naar Windows 7. Veel klanten willen het binnen een jaar oppakken. We hebben afgelopen juni een klant van Windows Vista naar Windows 7 en Office 2007 gemigreerd. Binnen drie weken hebben we de migratie afgerond. Binnen die periode werd alles getest en er was geen enkel probleem. Vroeger waren er problemen met het 'technology adaptie programma' van Vista, maar niet met Windows 7.'

Brainforce (ex werkgever) heeft in het verleden met Vista ook al eens een uitrol gedaan bij een klant nog voordat Vista officieel was uitgebracht. Die uitrol ging toen in samenwerking met Microsoft en de klant zelf en ik vermoed dat dat in dit geval ook is gebeurd met Windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
wvkreg schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:56:
[...]

Ja staat ook in mijn originele posting
Je zou ook, mits je CPU ondersteuning heeft voor een of ander instructieset, gebruik kunnen maken van XP Mode in Windows 7. Nee, geen XP Compatibility Mode, maar XP Mode ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederland loopt warm

Misschien kan ie ook vermelden wat in vredesnaam de meerwaarde van 7 boven XP zou moeten zijn voor bedrijven? Ik kan geen enkele reden bedenken om ergens in de komende jaren over te stappen. XP support eindigt pas in 2014 en IPv6, dat beter is uitgewerkt in 7 dan in XP, wordt ook nog lang niet gebruikt bij bedrijven. En als je als bedrijf Vista gebruikt dan is het laatste punt ook niet toepasbaar. Volkomen zinloos om geld te gaan uitgeven aan een nieuw besturingssysteem waar je verder niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:50:
Misschien kan ie ook vermelden wat in vredesnaam de meerwaarde van 7 boven XP zou moeten zijn voor bedrijven? Ik kan geen enkele reden bedenken om ergens in de komende jaren over te stappen. XP support eindigt pas in 2014 en IPv6, dat beter is uitgewerkt in 7 dan in XP, wordt ook nog lang niet gebruikt bij bedrijven. En als je als bedrijf Vista gebruikt dan is het laatste punt ook niet toepasbaar. Volkomen zinloos om geld te gaan uitgeven aan een nieuw besturingssysteem waar je verder niks aan hebt.
Het zou ook voor jezelf kunnen gelden. Wat heeft Windows 7 voor jou persoonlijk meerwaarde dan Windows XP? Met XP kun je prima de meeste dingen nog doen. Moet je uiteraard wel de x64 editie hebben om al je ram >3GB te kunnen aanspreken.

Ik gebruik Windows 7 RC nu al een aantal maanden op m'n 1e pc. Het bevalt goed. Met wat aanpassingen hier en daar heb ik een OS dat lijkt op XP. Qua drivers zijn de meeste kinderziektes er wel uit. Het enige wat bij mij niet goed werkte was m'n Soundblaster Live en de HP Director voor m'n hp psc 1210 printer. Voor de rest draait alles als een tiet. :)

Een minder punt vind ik toch de prijs die Microsoft gemiddeld vraagt voor een Windows 7 home edition. 200 euri's is een hoop geld. Dus het wordt nog dubben of ik straks weer terug ga naar XP (x64) of dat ik toch Windows 7 ga kopen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Snowwie schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:15:
[...]
Met wat aanpassingen hier en daar heb ik een OS dat lijkt op XP.
Maar waarom zou het op XP moeten lijken dan?
En wat is voor jou dan nog de toegevoegde waarde van het draaien van W7 t.o.v. XP?

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yanze schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:58:
[...]

Ook handig: shift indrukken als je op een bestand rechts klikt, dan krijg je "Copy as path".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 20:02
DFKT schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 17:19:
[...]

Maar waarom zou het op XP moeten lijken dan?
En wat is voor jou dan nog de toegevoegde waarde van het draaien van W7 t.o.v. XP?
ik vermoed dat hij bedoelde kwa stabiliteit..

Voordelen
  • Beter kunnen aanspreken van geheugen (x64 dan..)
  • Betere driver ondersteuning voor x64
  • Kan beter met Quads over weg.
  • Voor kamers uiteraard de DX
  • Zuiniger op batterij
  • Werkt beter als Windows xp op minder geheugen (persoonlijke ervaring!)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

mijn kamer werkt anders ook prima met elk ander OS :+

anyway,

# Zuiniger op batterij
# Werkt beter als Windows xp op minder geheugen (persoonlijke ervaring!)

^das^ een beetje onzin, beide zijn een kwestie van een goed geconfigureerd systeem

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het zou ook voor jezelf kunnen gelden. Wat heeft Windows 7 voor jou persoonlijk meerwaarde dan Windows XP? Met XP kun je prima de meeste dingen nog doen. Moet je uiteraard wel de x64 editie hebben om al je ram >3GB te kunnen aanspreken.
Ehh...is er een beetje goede driver ondersteuning dan voor de 64-bits versie van Windows XP? Ik weet dat dat een aantal jaren nogal een probleem was zeg maar...
Ik gebruik Windows 7 RC nu al een aantal maanden op m'n 1e pc. Het bevalt goed. Met wat aanpassingen hier en daar heb ik een OS dat lijkt op XP. Qua drivers zijn de meeste kinderziektes er wel uit. Het enige wat bij mij niet goed werkte was m'n Soundblaster Live en de HP Director voor m'n hp psc 1210 printer. Voor de rest draait alles als een tiet. :)
Waarom zou je in hemelsnaam je Windows 7 OS wat gewoon supersnel en superstrak in elkaar zit er uit willen laten zien als TeleTubbie Windows XP..? Drivers etc. is dik voor elkaar met Windows 7, zelfs nu het officieel nog niet eens te koop is! Volgens mij is dat voor het eerst met een versie van Windows :+
Een minder punt vind ik toch de prijs die Microsoft gemiddeld vraagt voor een Windows 7 home edition. 200 euri's is een hoop geld. Dus het wordt nog dubben of ik straks weer terug ga naar XP (x64) of dat ik toch Windows 7 ga kopen.
Het is al eerder uitgerekend, maar bij deze doe ik het nog een keer ('k zal de berekening eens ff in de TS zetten) :

Aangezien je Windows 7 dagelijks gebruikt over een periode van ongeveer 3 jaar (=1095 dagen) zou je dus kunnen stellen dat Windows je per dag het volgende gaat kosten (voor het gemak heb ik even zowel Windows 7 Home Premium als Windows 7 Ultimate meegenomen). De prijzen zijn overigens de prijzen zoals die begin augustus in de officiele online Microsoft Store te vinden zijn.

Windows 7 Home Premium voor 199 euro kost je 18 eurocent per dag / 1,27 euro per week / 5,51 euro per maand.
Windows 7 Ultimate voor 299 euro kost je 27 eurocent per dag / 1,91 euro per week / 8,28 euro per maand.

De gemiddelde Tweakers geeft per maand (gemiddeld) wel meer uit aan hardware, dussuh..waar praten we over.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 16:50:
[...]

Misschien kan ie ook vermelden wat in vredesnaam de meerwaarde van 7 boven XP zou moeten zijn voor bedrijven? Ik kan geen enkele reden bedenken om ergens in de komende jaren over te stappen.
Bitlocker/Applocker/EFS verbeteringen
(veel) betere VDI support zodat je bijvoorbeeld met thinclients & een VMware View 30% op je desktop support kosten kan bezuinigen
GPOs & GPPrefs - loginscripts vervangen/versimpelen
NAP & SDI support is veel beter
PKI & Smartcard ondersteuning
Auditing is gedetailleerder (vereisten voor SOX/EUDC maar ook voor troubleshooting erg handig)
Managed Service accounts (software deployments hebben daar voordeel aan)
VHD boot support (en de provisioning voordelen die dat biedt in enterprise omgevingen)
BrancheCache (als je WSUS/SCCM draait op 2008R2 worden je updates ook p2p verder verspreid)

Ik kan nog wel even doorgaan, maar het heeft wel degelijk veel meerwaarde over XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alt-92 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 19:17:
[...]

Bitlocker/Applocker/EFS verbeteringen
(veel) betere VDI support zodat je bijvoorbeeld met thinclients & een VMware View 30% op je desktop support kosten kan bezuinigen
GPOs & GPPrefs - loginscripts vervangen/versimpelen
NAP & SDI support is veel beter
PKI & Smartcard ondersteuning
Auditing is gedetailleerder (vereisten voor SOX/EUDC maar ook voor troubleshooting erg handig)
Managed Service accounts (software deployments hebben daar voordeel aan)
VHD boot support (en de provisioning voordelen die dat biedt in enterprise omgevingen)
BrancheCache (als je WSUS/SCCM draait op 2008R2 worden je updates ook p2p verder verspreid)

Ik kan nog wel even doorgaan, maar het heeft wel degelijk veel meerwaarde over XP.
Maar ff serieus....hoevaak hebben we deze lijstjes nu al niet opgelepeld hier? :+ Ik bedoel...ik vraag me oprecht af hoeveel aandacht de mensen die zo vol lof zijn over Windows XP aan Windows 7 hebben geschonken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Colan schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:30:
mijn kamer werkt anders ook prima met elk ander OS :+

anyway,

# Zuiniger op batterij
# Werkt beter als Windows xp op minder geheugen (persoonlijke ervaring!)

^das^ een beetje onzin, beide zijn een kwestie van een goed geconfigureerd systeem
timer coalescing :>

http://www.microsoft.com/.../powermgmt/TimerCoal.mspx

zit niet in het 9 jaar oude XP maar wel in 7 :*) bespaart je een hoop batterypower. en zo kan ik nog wel meer kernel changes opsommen welke windows 7 energyzuiniger maken tov van XP..

en jij mag je XP dan getuned hebben, er is no way dat je zuiniger bent dan een 7 installatie op dezelfde hardware. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou ja, voor sommigen komt het misschien nog steeds over als abracadabra, dan scheelt het wellicht iets als je er een concreet voorbeeld bij plakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Mooie presentatie van Microsoft over Microsoft Enterprise Desktop Virtualization (MED-V (VDI zit erin).

Download Link MED-V presentatie (pptx | 3,659.0 KB)
Microsoft Enterprise Desktop Virtualization (MED-V), a core component of the Microsoft Desktop Optimization Pack (MDOP) for Software Assurance, enables deployment and management of Microsoft Virtual PC Windows desktops to address key enterprise scenarios. Primarily, MED-V helps enterprises upgrade to the latest version of Windows even when some applications are not yet functional or supported.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:10
[...]
Op amazon.co.uk kun je het kopen voor de helft (53% off). Welliswaar krijg je dan de Engelse versie, maar daarmee kun je volgens mij gewoon een NL-versie aktiveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 07:38

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Welliswaar krijg je dan de Engelse versie, maar daarmee kun je volgens mij gewoon een NL-versie aktiveren.
Is er iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan dat inderdaad,ja.

@thedude: ik zie ook niet zo heel veel voordeel voor bedrijven in 7 tov xp. Maar als je als bedrijf met Win2000 zit, daar loopt de support over nog geen jaar af. Dus ja dan ga je overstappen, en uiteraard naar 7 dan, niet xp (alhoewel er nog bedrijven waren die pas 2 jaar terug de stap naar xp maakten).

[ Voor 83% gewijzigd door Sjah op 04-08-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TomasH schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:02:
[...]

Is er iemand die dit kan bevestigen?
Per taal krijg je een verschillende product-code die je ook weer moet activeren.Het kan dus niet.

edit:

Je zult witheet worden ;) :D

[ Voor 11% gewijzigd door Turdie op 04-08-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
@hierboven: Hoe bedoel je precies?

[ Voor 73% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 04-08-2009 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
TomasH schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:12:
@hierboven: Hoe bedoel je precies?
Nou je hebt een Engelse versie, en een Nederlandse versie (die een stuk later zal uitkomen). Die hebben een verschillende product-key. Of je moet de master-key hebben.Wel kun je een Nederlands Language Pack over de Engelse versie heen installeren.

Persoonlijk: Ik werk zelf alleen maar met de Engelse versie omdat ik die gewend hebt. Ik heb op mijn werk ook alleen maar Engelse OS-en voor mijn neus. Bij de Nederlandse versie moet ik altijd veel te veel nadenken, hoe heet deze optie, hoe heet die optie. Ook in de trainingen van Windows 7, zul je altijd de Engelse versie tegenkomen.Daarnaast heb ik zelf ook een Technet Abbonnement, waar ik bijna alle OS-en gratis kan gebruiken voor test, ik kan het iedereen aanraden, kost €370.
TechNet Plus

[ Voor 47% gewijzigd door Turdie op 04-08-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of over een Franse versie of Duitse, maakt niet uit welke, als het maar ultimate is. Met xp kon je enkel mui's op de Engelse xp pro gooien, dat is dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Oh, ok.
Het gaat hier om 7 Home Premium die ik wil aanschaffen.
Gaan dit soort truckjes:
http://www.vista-helpdesk...nstalleren-aanpassen.html
ook niet werken? (dan wel een toekomstige Windows 7 versie natuurlijk)

EDIT: Windows 7 versie komt inderdaad, zie http://www.sevenlizator.com/

[ Voor 12% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 04-08-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Sjah schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:17:
Of over een Franse versie of Duitse, maakt niet uit welke, als het maar ultimate is. Met xp kon je enkel mui's op de Engelse xp pro gooien, dat is dus niet meer.
Alleen geen Nederlands language pack beschikbaar :( :
In the final release of Windows 7, these packs will be available through Windows Update.

The following language packs are available for 32-bit and 64-bit OSes:
  • US English
  • Chinese (Simplified and Traditional)
  • Korean
  • Japanese
  • Hindi
  • Deustch
  • Arabic
  • German
  • Korean
  • Italian
  • French
Bron

TomasH schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:21:
Oh, ok.
Gaan dit soort truckjes:
Ik heb een paar dagen terug een lijst met Tips en Tricks gepost op dit forum, als die nou eens doorneemt.
Link

[ Voor 30% gewijzigd door Turdie op 04-08-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Laatst online: 13:57
shadowman12 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:21:
[...]

In the final release of Windows 7, these packs will be available through Windows Update, depending on whether Microsoft includes them in your version of Windows 7.

• US English
  • Chinese (Simplified and Traditional)
  • Korean
  • Japanese
  • Hindi
  • Deustch
  • Arabic
  • German
  • Korean
  • Italian
  • French
Bron
Welke taal is Deustch?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
German, Duits. De taal van onze oosterburen ;).

[ Voor 9% gewijzigd door Turdie op 04-08-2009 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
shadowman12 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:26:
[...]

German, Duits. De taal van onze oosterburen ;).
er staat ook 'german' in de lijst, lijkt me logisch dat ze met deutsch dan 'dutch' bedoelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
  • Laatst online: 21-08 08:27
shadowman12 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:14:
[...]

Daarnaast heb ik zelf ook een Technet Abbonnement, waar ik bijna alle OS-en gratis kan gebruiken voor test, ik kan het iedereen aanraden, kost €370.
TechNet Plus
Wel exclusief de BTW, totaal dus € 440,30 (echt niet duur).

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Powershell schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:29:
[...]

er staat ook 'german' in de lijst, lijkt me logisch dat ze met deutsch dan 'dutch' bedoelen :?
Ja, dat bedoel ik dus.

Er staat inderdaad German en Deustch in de lijst. Deustch is geen taal lijkt me, ik begin dus een beetje te twijfelen aan de bron op deze manier.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:12:
[...]

Per taal krijg je een verschillende product-code die je ook weer moet activeren.Het kan dus niet.

edit:

Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:14:
[...]

Nou je hebt een Engelse versie, en een Nederlandse versie (die een stuk later zal uitkomen). Die hebben een verschillende product-key. Of je moet de master-key hebben.Wel kun je een Nederlands Language Pack over de Engelse versie heen installeren.

Persoonlijk: Ik werk zelf alleen maar met de Engelse versie omdat ik die gewend hebt. Ik heb op mijn werk ook alleen maar Engelse OS-en voor mijn neus. Bij de Nederlandse versie moet ik altijd veel te veel nadenken, hoe heet deze optie, hoe heet die optie. Ook in de trainingen van Windows 7, zul je altijd de Engelse versie tegenkomen.Daarnaast heb ik zelf ook een Technet Abbonnement, waar ik bijna alle OS-en gratis kan gebruiken voor test, ik kan het iedereen aanraden, kost €370.
TechNet Plus
En dit is nieuw in Windows 7? Vaag.....of was dit bij Windows Vista ook al zo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
evleerdam schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:32:
[...]

Ja, dat bedoel ik dus.

Er staat inderdaad German en Deustch in de lijst. Deustch is geen taal lijkt me, ik begin dus een beetje te twijfelen aan de bron op deze manier.
deutsch is wel degelijk een taal

Wikipedia: Deutsche Sprache – Wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Deutsch wel ja, Deustch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar niet zoals Shadowman12 het schreef :+
[...]

In the final release of Windows 7, these packs will be available through Windows Update.

• [....]
  • Deustch
  • [...]
Bron

[...]
Hij doelt op de taal Deustch. Wel vreemd aangezien er voor de beta veel minder taalpakketen beschikbaar waren dan er komen voor de RTM...maar goed. Een Dutch languagepack is er wel degelijk en zal er ook zeker wel komen voor de Ultimate versie....(en natuurlijk voor de Enterprise versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten

[...]

Ik heb een paar dagen terug een lijst met Tips en Tricks gepost op dit forum, als die nou eens doorneemt.
Link
Ik kan geen Engels ;)
Op welke pagina staat iets over het omzetten van taal, dan kan ik dat door de translater halen.

[ Voor 15% gewijzigd door Tomas Hochstenbach op 04-08-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

TomasH schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:21:
Oh, ok.
Gaan dit soort truckjes:

EDIT: Windows 7 versie komt inderdaad, zie http://www.sevenlizator.com/
Die beta eens gedraaid. Op zich werkte het wel, maar op de een of andere manier werd mijn Engelse Professional ineens een Nederlandse Home Premium E. Ik vermoed dat hier en daar een verkeerde index zit.

[ Voor 5% gewijzigd door MegaTronics op 04-08-2009 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
shadowman12 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:12:
[...]

edit:

Hier geloof ik dus niets van. Volgens mij worden de produktcodes uitgegeven aan de hand van de versie en niet de taal. Dat zou veel te ingewikkeld worden en waarom zou Microsoft dit doen? Daar hebben ze toch helemaal geen belang bij? Als er maar voor de juiste versie, dus of de Home Premium, of de Professional of de Ultimate hun centjes krijgen lijkt me. Een engelse vista kon volgens mij ook in een willekeurige taal geaktiveerd worden en de Nederlandse in een Engelse. Kan iemand dit bevestigen?

En een taalpakket installeren op de Home Premium kan toch niet, kan toch alleen bij Ultimate? Zag hierboven dat het kan met Vistalizator, maar gewoon de laptop opnieuw installeren met een gelijkwaardige Nederlandse DVD moet toch ook kunnen?

[ Voor 9% gewijzigd door Tranquility op 04-08-2009 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JazzySOB schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:26:
[...]

Hier geloof ik dus niets van. Volgens mij worden de produktcodes uitgegeven aan de hand van de versie en niet de taal. Dat zou veel te ingewikkeld worden en waarom zou Microsoft dit doen? Hebben ze toch helemaal geen belang bij? Als er maar voor de juiste versie, dus of de Home Premium, of de Professional of de Ultimate de juiste prijs betaald worden lijkt me. Een engelse vista kon volgens mij ook in een willekeurige taal geaktiveerd worden en de Nederlandse in een Engelse. Kan iemand dit bevestigen?

En een taalpakket installeren op de Home Premium kan toch niet, kan toch alleen bij Ultimate?
Correct! 'k heb met mijn Nederlandse Windows Vista Ultimate key de Engelstalite Windows Vista Ultimate geactiveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:31:
Correct! 'k heb met mijn Nederlandse Windows Vista Ultimate key de Engelstalite Windows Vista Ultimate geactiveerd...
Dank u ;)
Lijkt me niet dat Microsof dat in ene keer bij 7 zou veranderen.. Nogmaals, daar hebben ze helemaal geen belang bij. Wel dat ze hun centjes krijgen voor de versie die je koopt, en dat krijgen ze immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:31
TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:31:
[...]

Klopt. De taal is niet van belang, maar het moet wel dezelfde versie zijn. Ook werkt een OEM key niet op een retail en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Hallo allemaal ik draai al een tijdje windows 7 maar nu ineens sinds het weekend kom ik na opstarten en ingeven van wachtwoord niet verder dan het opstartscherm. Er zijn geen instellingen verandert of iets dergelijks. Nu kom ik wel in safe mode en probeerde heer systeemherstel tedoen maar deze blijft wel draaien maar komt niet verder zelfs na een aantal uur. Heb wachtwoord via safe mode verwijdert en kom dan alsnog niet verder.

wie o wie kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 12:32
Kev!n schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:35:
Hallo allemaal ik draai al een tijdje windows 7 maar nu ineens sinds het weekend kom ik na opstarten en ingeven van wachtwoord niet verder dan het opstartscherm. Er zijn geen instellingen verandert of iets dergelijks. Nu kom ik wel in safe mode en probeerde heer systeemherstel tedoen maar deze blijft wel draaien maar komt niet verder zelfs na een aantal uur. Heb wachtwoord via safe mode verwijdert en kom dan alsnog niet verder.

wie o wie kan helpen?
kijk eens in je logboeken of je iets raars ziet?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

doctormetal schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:35:
[...]

Klopt. De taal is niet van belang, maar het moet wel dezelfde versie zijn. Ook werkt een OEM key niet op een retail en andersom.
Nop. Een retail key werkt op een OEM schijfje en een OEM key werkt op een retail schijfje.

Het kan wel zijn dat het OEM schijfje geprepped is door de fabrikant. Maar als je gewoon een OEM kit koopt, en een retail kit kan je die keys perfect uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:48
TheDiver schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 20:31:
[...]

Wel exclusief de BTW, totaal dus € 440,30 (echt niet duur).
O.a. met coupon 'TMSAM15' krijg je nog 25% korting :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe zat het nou ook weer met die bi-hourly reboot na 1 Maart 2010.
Geld dit nou alleen voor niet geactiveerde Windows 7 installaties (ongeacht RC of RTM), of maakt dat niet uit?
Ik kan het zo 1 2 3 niet meer vinden op het web... ;)

De TS is hier ook wat onduidelijk over: deze vermeld dan alleen dat de PC bi-hourly reboot en dat je daarna (na 1 maart 2010) kan herinstalleren (is dit Windows 7 zelf of word hiermee een ander OS bedoeld?)

Ach, het is ruimschoots na de launch van W7, dus op zich moet het geen probleem zijn. :)

[ Voor 43% gewijzigd door CH4OS op 04-08-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
GJtje schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:34:
Hoe zat het nou ook weer met die bi-hourly reboot na 1 Maart 2010.
Geld dit nou alleen voor niet geactiveerde Windows 7 installaties, of maakt dat niet uit?
Ik kan het zo 1 2 3 niet meer vinden op het web... ;)
Dat geldt alleen voor de RC met een door Microsoft (gratis) verstrekte key.
Die gaat na die datum inderdaad om de twee uur rebooten en daarna geloof ik om het uur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TomasH schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 21:00:
[...]

Ik kan geen Engels ;)
Op welke pagina staat iets over het omzetten van taal, dan kan ik dat door de translater halen.
http://translate.google.com/ ?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Laatst online: 23-08 09:28
Er is wel een NL taal pakket te vinden, heb het hier draaien (build 7600 in het Nederlands) maar het taalpakket op een torrent site gevonden (Volgens mij een legale download maar weet niet of in een link mag geven dus vandaar maar deze omschrijving.)

Edit: zoals hieronder gezegd, het is nog niet officieel uit dus wel illegaal... :(

ps. waarom is die niet released dan als die al wel bestaat?
:N :S

[ Voor 36% gewijzigd door DummyXL op 04-08-2009 22:56 ]

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DummyXL schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:42:
Er is wel een NL taal pakket beschikbaar, heb het hier draaien (build 7600 in het Nederlands) maar het taalpakket op de site gevonden die misschien in Nederland door brein op zwart zou gaan. (Volgens mij een legale download maar weet niet of in een link mag geven dus vandaar maar deze omschrijving.)
Taalpack = nog niet legaal aangezien het nog niet legaal gereleased is..dus idd verstandiger om de link hier niet te geven.
tsss....en dan niet eens de Microsoft variant noemen :+ www.windowslivetranslator.com

OMG..die Google Translator heeft wel heel veel talen waarin hij kan vertalen

[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 04-08-2009 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Laatst online: 08-09 06:16
Dat komt vanzelf. Het duurde bij Vista ook een paar maanden NA dat ie in de winkel lag (dus na 22 Oktober voor Windows 7) dat Nederlands ook verkrijgbaar was als Language Pack. Nederland zit wel altijd bij de "2e groep" talen, dus Nederlands zal snel worden afgeleverd nadat Frans/Duits/Spaans/Japans/Chinees etc aan de beurt is geweest. De Nederlandse versie van Windows 7 zelf zal eerder afgeleverd worden, en ook ruim voor 22 Oktober.

Persoonlijk heb ik het altijd prettiger gevonden om met een Engelse versie van Windows te werken. Dat deed ik al ruim voor ik mijn Amerikaanse vrouw ontmoette in 1997, en ruim voor ik naar de VS verhuisde in 2002..... Ik had al een Engelse versie van DOS 6.2 en Windows 3.1. :D

Om precies te zijn heb ik alleen een Nederlandse DOS 6.0 gebruikt (ook nog echt gekocht in de winkel omdat het DoubleSpace had), en Windows 95 heb ik in het Nederlands geprobeert..... maar ik kon er maar niet aan wennen met dat "Snelkoppeling" en "Configuratiescherm". Doe mij maar gewoon Shortcut en Control Panel. :Y

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ondanks dat Windows 7 hier prima draait merk ik wel dat een aantal programma's niet werken:

Zo heb ik SpyBot 1.62 en CrystalDiskMark die niet werken. Zodra ik ze probeer te installeren krijg ik een melding of ik akkoord ga dat het programma aanpassing doet aan mijn computer (Windows Command Processor), ik klik op Yes, er verschijnt heel kort een dos venster en verder gebeurt er niets.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

IMHO is software zoals SpyBot toch allemaal bagger en hoor je het niet nodig te hebben. CDM kende ik niet, maar werkt HD Tach niet voor je?

Morgen is het 6 augustus .. rond welke tijd zouden we in Nederland W7 RTM kunnen downloaden via Technet denken jullie? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Arfman schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:06:
IMHO is software zoals SpyBot toch allemaal bagger en hoor je het niet nodig te hebben. CDM kende ik niet, maar werkt HD Tach niet voor je?

Morgen is het 6 augustus .. rond welke tijd zouden we in Nederland W7 RTM kunnen downloaden via Technet denken jullie? :9~
15:00 uur gok ik (8 uur 's ochtends daar).
Was in ieder geval zo bij de RC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Jammer genoeg werken de 3 maanden gratis Technet Plus niet meer...
Juist verlopen op 1 augustus :(

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

EDIT schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:08:
[...]

15:00 uur gok ik (8 uur 's ochtends daar).
Was in ieder geval zo bij de RC.
Seattle loopt wat langer achter hoor. CST is al UTC - 5. PDT is UTC - 7.

Dus als je rekent op 8:00 am daar is het 5:00 pm hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Snake schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:58:
[...]

Seattle loopt wat langer achter hoor. CST is al UTC - 5. PDT is UTC - 7.

Dus als je rekent op 8:00 am daar is het 5:00 pm hier.
Nee, gok op 15:00 hier :P
Zo laat werd namelijk de RC vrijgelaten. Heb inderdaad denkfout gemaakt met wat hun tijd dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Petervanakelyen schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:09:
Jammer genoeg werken de 3 maanden gratis Technet Plus niet meer...
Juist verlopen op 1 augustus :(
3 maanden een proefabonnement zeg maar? Ik wist niet eens dat het bestond... Zal ik eens een collega op attenderen die zoals ik nog geen door de baas betaald en net vernieuwd Technet abo heeft ;)

Overigens heb je daar officieel niet veel aan denk ik? Je gedownloade Win 7 mag je dan maar maximaal 3 maanden gebruiken, wordt dan ook je key gedeactiveerd?

Nog 1 nachtje slapen, ben benieuwd welke build het nu gaat worden, de eerder bekend gemaakte of de build waar de laatste dagen ineens (nieuwe drivers?) over gesproken is.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

bvk schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:05:
[...]

3 maanden een proefabonnement zeg maar? Ik wist niet eens dat het bestond... Zal ik eens een collega op attenderen die zoals ik nog geen door de baas betaald en net vernieuwd Technet abo heeft ;)

Overigens heb je daar officieel niet veel aan denk ik? Je gedownloade Win 7 mag je dan maar maximaal 3 maanden gebruiken, wordt dan ook je key gedeactiveerd?

Nog 1 nachtje slapen, ben benieuwd welke build het nu gaat worden, de eerder bekend gemaakte of de build waar de laatste dagen ineens (nieuwe drivers?) over gesproken is.
Geen nieuwe drivers, gewoon updates. Ik denk dat ze die gewoon vrijgegeven op Windows Update omdat Win 7 al RTM gesigned was.

Maar dat denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

bvk schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:05:
[...]

Keys worden niet gedeactiveerd, maar die 3 maanden actie is dus voorbij, zoals degene waar jij op reageerde ook zei... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TheVMaster schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:46:
[...]

tsss....en dan niet eens de Microsoft variant noemen :+ www.windowslivetranslator.com

OMG..die Google Translator heeft wel heel veel talen waarin hij kan vertalen
MS heeft er ook een? Hmm, why am I not supprised....

Ja he :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raven schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:35:
[...]

Die hebben ze zeg maar al een tijdje :) Deze heeft overigens wel een heel stoere plugin voor bv. je website of blog (ik heb hem draaien, zie m'n signature) die 'instant' je website vertaald en hem dus niet in een andere pagina laadt zoals sommige andere vertaal plugins dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriessenDev
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 13:56
Ik draai op build 7100 en ik kon het NL-nl language pack gewoon via Windows Update binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De Windows Virtual PC RC en Windows XP Mode RC zijn nu ook hier beschikbaar.

Tevens in de meuktracker aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

megatronics schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 13:22:
De Windows Virtual PC RC en Windows XP Mode RC zijn nu ook hier beschikbaar.

Tevens in de meuktracker aangemeld.
Netjes. Nu begrijp ik dat je dit gratis meekrijgt met Professional en hoger. Maar zolang Virtual PC geen Dual CPU ondersteund vind ik het jammer en blijf ik bij VMWare Workstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raven schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 12:35:
[...]

Yahoo heeft er ook een: Babefish. Was erlang voordat deze mastrordonten ermee kwamen. Was vroeger van altavista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Nog een nachtje slapen, en dan ik Windows 7 officieel downloaden met legale product key _/-\o_ . Ik kan niet wachten, hopelijk zijn de download server sneller dan de vorige keer toen de RC uitkwam.Morgen, 6 augustus komt Windows 7 officieel uit voor mensen met een Technet Plus abonnement.

* Turdie Kan niet wachten todat hij Windows 7 kan downloaden en installeren!

[ Voor 22% gewijzigd door Turdie op 05-08-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 14:26:
[...]

Yahoo heeft er ook een: Babefish. Was erlang voordat deze mastrordonten ermee kwamen. Was vroeger van altavista.
:+ hehe Yahoo mocht willen dat hij Babefish heette. Je bedoelt denk ik BabeLfish. Maar inderdaad..die is al zo oud als de weg naar Rome.
shadowman12 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:03:
Nog een nachtje slapen, en dan ik Windows 7 officieel downloaden met legale product key _/-\o_ . Ik kan niet wachten, hopelijk zijn de download server sneller dan de vorige keer toen de RC uitkwam.Morgen, 6 augustus komt Windows 7 officieel uit voor mensen met een Technet Plus abonnement.

* TheVMaster Kan niet wachten todat hij Windows 7 kan downloaden en installeren!
Als alles goed gaat hebben we over 24 uur een legale versie+key :+

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 05-08-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup foutje, wel een aardige trouwens.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:46

HaTe

haat niet

Ik heb iets heel raars... Als ik UT2004 op start, dan gaat het volume van Winamp en van UT2004 naar 20% ongeveer. Dit is elke keer. Weet iemand hier meer van?
Geluidskaart is een Creative XtremeMusic en draai RTM van W7

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
HaTe schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:25:
Ik heb iets heel raars... Als ik UT2004 op start, dan gaat het volume van Winamp en van UT2004 naar 20% ongeveer. Dit is elke keer. Weet iemand hier meer van?
Geluidskaart is een Creative XtremeMusic en draai RTM van W7
is een funcite dacht ik..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:46

HaTe

haat niet

Oke, waarom is het er? Het is echt irritant.. :P Hoe kan ik het weghalen? :(

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
is er voor te zorgen dat niet actieve programma's, actieve programma's niet 'storen';. ergens.. is al is gepost geloof ik

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic!

Hoe snel/langzaam je download loopt hoeven we niet te weten, lees even hier voor een (mogelijke) oplossing voor trage downloads. Berichten over trage downloads etc. worden rücksichtlos verwijderd.

Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door dit of een van de voorgaande topics heen te zoeken (dat kan met de search rechtsbovenin - kies dit topic). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....
Minder legale zut loopt kans om spontaan te verdwijnen en je een onvrijwillig bericht op te leveren. De regels die op het forum gelden - copyright zijn gewoon van kracht!