[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.485 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

gebeurt ook met Left4Dead en Teamspeak kan ik je vertellen

misschien even googlen op die 4 namen?

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 13:46
Xanland schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 11:52:
Toch nog even een vraagje over RTM e.d. Bijvoorbeeld een maat van mij heeft een Microsoft Connect account. En een uitnodigings-id, maar van welke 'verbinding/groep' moet hij nou lid zijn. Want hij snapt er niets meer van.

-------

Ook nog even een ander vraagje m.b.t XP -> Windows 7 RDP. Als ik bijvoorbeeld vanaf een Windows XP computer wil connecten naar mijn eigen Windows 7 versie, dan gaat RDP van XP de fout in. De schermresolutie van XP is 1680x1050 en van mijn Windows 7 is 1920x1080. Maar XP laat nu niet mijn hele beeldscherm zijn, dus bijvoorbeeld ik kan mijn browser niet sluiten e.d., zie ook mijn taakbalk bijvoorbeeld niet.

Hoe kan ik dit fixen, want het is zeer irritant!?
Weliswaar gister al gepost :D, maar niemand die een oplossing weet? Want het is 'in my opinion' behoorlijk irritant. :S

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanland schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:01:
[...]
Weliswaar gister al gepost :D, maar niemand die een oplossing weet? Want het is 'in my opinion' behoorlijk irritant. :S
Welke versie van RDP heb je op die Windows XP bak? En wat zijn je instellingen m.b.t. resolutie binnen RDP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 13:46
Versie RDP van XP bak is gewoon standaard. Via uitvoeren gewoon mstsc typen, en de computers zijn altijd up to date. Voor de rest laat ik de instellingen gewoon standaard staan, heb wel even gekl**t met wat instellingen m.b.t. scherm maar niks hielp. Instellingen uiteindelijk gewoon standaard gemaakt. Het vreemde is dat het wel allemaal heeft gewerkt.

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:39
Ik heb een oude digitale filmcamera die door vista en 7 niet meer ondersteund wordt. Kan ik deze nog wel benaderen als ik mijn bewerkingsprogramma in XP mode draai en de usb poort waaraan de camera hangt aan deze XP sessie toeken?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 20:02
The_Fes schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:22:
Ik heb een oude digitale filmcamera die door vista en 7 niet meer ondersteund wordt. Kan ik deze nog wel benaderen als ik mijn bewerkingsprogramma in XP mode draai en de usb poort waaraan de camera hangt aan deze XP sessie toeken?
dat is inderdaad het idee ja..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanland schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:20:
Versie RDP van XP bak is gewoon standaard. Via uitvoeren gewoon mstsc typen, en de computers zijn altijd up to date. Voor de rest laat ik de instellingen gewoon standaard staan, heb wel even gekl**t met wat instellingen m.b.t. scherm maar niks hielp. Instellingen uiteindelijk gewoon standaard gemaakt. Het vreemde is dat het wel allemaal heeft gewerkt.
Dat is inderdaad wel vaag. Ik weet dat er een nieuwe RDP versie is, nu weet ik zo niet uit m'n hoofd of die misschien ook onderdeel is van SP3 voor XP...maar aangezien het wel gewerkt heeft heb je kans dat je die RDP client al wel hebt (of dat het dus ook gewoon met de oude zou moeten werken).
Maar hoezo wordt hij niet ondersteund dan? Ow..wacht..het is er een met een tape..? Maar als je XPM draait zou je het in principe volgens mij moeten kunnen importeren...en dan de digitale footage verplaatsen naar je Windows 7 bak en daar gewoon bewerken met hedendaagse software..

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 05-08-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:34

djbarney

XBL: DeejayBarney

HaTe schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:25:
Ik heb iets heel raars... Als ik UT2004 op start, dan gaat het volume van Winamp en van UT2004 naar 20% ongeveer. Dit is elke keer. Weet iemand hier meer van?
Geluidskaart is een Creative XtremeMusic en draai RTM van W7
ik vermoed dat dit inderdaad een functie van windows 7 is, en wel deze: "Windows can automatically adjust the volume of different sounds when you are using your PC to place or receive telephone calls". Deze functie is in te stellen op muted, een reductie van 80% volume, 50% volume of helemaal geen reductie (functie uit).

Instellen hiervan kan via: config panel, sound, communications tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
TheVMaster schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:34:
[...]

Dat is inderdaad wel vaag. Ik weet dat er een nieuwe RDP versie is, nu weet ik zo niet uit m'n hoofd of die misschien ook onderdeel is van SP3 voor XP...maar aangezien het wel gewerkt heeft heb je kans dat je die RDP client al wel hebt (of dat het dus ook gewoon met de oude zou moeten werken).
RDP 7 is voor Windows Vista en Windows XP nog niet uit, alleen beschikbaar op Windows 7. RDP 7 ondersteunt dingen als multi-monitor enzo.En zijn wel wat trucjes voor, maar soms werken die wel en soms niet.

Bron: Will RDP 7 be available for XP clients?

[ Voor 18% gewijzigd door Turdie op 05-08-2009 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammer
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik lees in de startpost dat er problemen zijn met x-fi kaarten; Ikzelf heb er ook een( xtreme gamer), en windows 7 (pas geïnstalleerd) Het geluid doet het in principe, alleen ik hoor steeds een irritante toon in mijn headset (een soort gebrom ver weg).

Alle instellingen die ik kon bedenken heb ik geprobeerd; zowel in windows als in het control panel van creative; De headset (barracuda) is het volgens mij ook niet, die heb ik op mijn mediacenter getest; de kaart ook niet (icm. de headset) want die werkte onder XP prima.

Mijn vraag: De fix die genoemd wordt, zou die dat bromprobleem kunnen verhelpen/ heeft iemand daar ervaringen mee? Ik heb de laatste nieuwe driver (afgelopen weekend) van creative erop gezet. Ik heb dat probleem pas vanaf ik win7 op mijn machine geinstalleerd heb, dus ik ga ervan uit dat het hier iets mee te maken heeft..

[ Voor 9% gewijzigd door Hammer op 05-08-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:46

HaTe

haat niet

djbarney schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:42:
[...]

ik vermoed dat dit inderdaad een functie van windows 7 is, en wel deze: "Windows can automatically adjust the volume of different sounds when you are using your PC to place or receive telephone calls". Deze functie is in te stellen op muted, een reductie van 80% volume, 50% volume of helemaal geen reductie (functie uit).

Instellen hiervan kan via: config panel, sound, communications tab.
Ah heel mooi :) Snap niet waarom hij dan het volume omlaag doet bij het opstarten van een game :S
Maar nu is het goed

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 20:02
HaTe schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:35:
[...]

Ah heel mooi :) Snap niet waarom hij dan het volume omlaag doet bij het opstarten van een game :S
Maar nu is het goed
zodat voorbeeld DUDUDM ofzo van msn niet meer stoort.. of van flash sites.. of van;... een of ander prog ;)
ben er zelf blij mee namelijk..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:46

HaTe

haat niet

Icekiller2k6 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 17:58:
[...]

zodat voorbeeld DUDUDM ofzo van msn niet meer stoort.. of van flash sites.. of van;... een of ander prog ;)
ben er zelf blij mee namelijk..
Maar waarom gaat het volume van UT2004 zelf dan ook omlaag? Dat het volume van Winamp omlaag gaat zou dan nog wel grappig zijn, maar dat doe ik ook liever zelf

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Zou kunnen inderdaad.... alhoewel ik er niet zeker van ben dat je XP drivers kunt installeren in XP mode sessies.... Ik heb er nog niet mee gespeeld. :)

Als het echt niet lukt kun je natuurlijk wel nog altijd een cardreader gebruiken voor je memorycards.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:38
Nu jullie toch over RDP bezig zijn, hebben jullie ook gemerkt dat indien je een gesavede RPD connectie niet full screen start en je het scherm wil verslepen deze zich resized??

Schijnbaar is het niet eens een BUG maar een FEATURE! Het volgende las ik op een microsoft forum. Hoogst irritant!!!!!!
This is not a bug This is because of the auto maximize thatb newly build in windows 7,

U can do it with any windown. Try it: Drag a window to the top or right hand side till it snaps into place.

Then let go u wil c ur window maximizing, so this is not a bug just bad thinking on a few places.

there should be a way to turn this of not found yet by me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 16:49:
[...]

RDP 7 is voor Windows Vista en Windows XP nog niet uit, alleen beschikbaar op Windows 7. RDP 7 ondersteunt dingen als multi-monitor enzo.En zijn wel wat trucjes voor, maar soms werken die wel en soms niet.

Bron: Will RDP 7 be available for XP clients?
Ik doelde eigenlijk op RDP 6.1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

salvador4 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:38:

Schijnbaar is het niet eens een BUG maar een FEATURE! Het volgende las ik op een microsoft forum. Hoogst irritant!!!!!!
[...]
Jow.. ik ben nog net niet doof ;)
En waarschijnlijk doet 't hetzelfde als
http://blog.alt-92.net/in...mote-desktop-connections/ dus zou je het ook om kunnen draaien (ipv smart sizing:i:1 smart sizing:i:0 in je defaultr.rdp file zetten).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
alt-92 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 18:54:
[...]

Jow.. ik ben nog net niet doof ;)
En waarschijnlijk doet 't hetzelfde als
http://blog.alt-92.net/in...mote-desktop-connections/ dus zou je het ook om kunnen draaien (ipv smart sizing:i:1 smart sizing:i:0 in je defaultr.rdp file zetten).
Thanks man ik word soms een beetje emotioneel als er ineens zo'n belachelijke 'feature' inzit wat in alle vorige versies perfect werkte! Ik loop nu de hele dag vensters te resizen!!

Helaas werkt je oplossing niet! default IS smart sizing 0. Smart sizing 1 is dat alles in de sessie mee schaalt als je hem kleiner maakt. Met als gevolg dat nog steeds indien je het venster een milimeter verplaatst het scherm kleiner schiet, maar nu dus schaalt, ipv kleiner met scrolbalken!! Dit moet wel een bug zijn..

[edit] Voor de volledigheid, dit probleem is het dus http://social.answers.mic...ff-4304-9707-4cfc47cc9fd0

[ Voor 8% gewijzigd door salvador4 op 05-08-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik heb eigenlijk moeite met het ontcijferen van die speak in de quote die je aanhaalt (ouwe lul he, dan krijg je dat), misschien kan jij beter uitleggen wat er bedoeld wordt? :)
[edit]
Ah ok, linkje werkt ook ;)

[ Voor 9% gewijzigd door alt-92 op 05-08-2009 19:49 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
alt-92 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:48:
Ik heb eigenlijk moeite met het ontcijferen van die speak in de quote die je aanhaalt (ouwe lul he, dan krijg je dat), misschien kan jij beter uitleggen wat er bedoeld wordt? :)
[edit]
Ah ok, linkje werkt ook ;)
Deze beste man vat het goed samen :)
I have this same problem. I saved the RDP files with a 1024*768 and then connect. It automatically maximizes it and when you click and drag it, it's adjusted to a smaller size (need to use scroll bar). The only fix is to click and drag lower right corner to fix the size.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 17-09 21:10
TheVMaster schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 15:10:
Als alles goed gaat hebben we over 24 uur een legale versie+key :+
Hoe kun je eigenlijk nu al (of over 24 uur) over een legale key beschikken?
Windows 7 wordt toch oficieëel pas op 22 oktober gereleased voor het publiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSlayer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11-2020

GSlayer

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

JazzySOB schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:53:
[...]

Mensen die een technet abbo hebben kunnen het downloaden om te testen.

PSN ID: Sc0rpi0n-4707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
GSlayer schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:58:
[...]
Mensen die een technet abbo hebben kunnen het downloaden om te testen.
'Tis niet om alleen te testen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Zodiac schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:03:
[...]

'Tis niet om alleen te testen hoor ;)
Volgens de licentie is het enkel en alleen om te testen. Ik zou het denk ik niet alleen om te testen gebruiken, en het werkt perfect ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Petervanakelyen schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:08:

Volgens de licentie is het enkel en alleen om te testen. Ik zou het denk ik niet alleen om te testen gebruiken, en het werkt perfect ;)
Testen?
Daar was de RC toch voor?
Kan Microsoft net zo goed nu alles vrijgeven, Windows 7 is immers klaar. Waarom dan nog zo lang wachten tot 22 oktober? Snap dat eerlijk gezegd niet zo.
En zo'n Technet key is dan beperkt geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:40
Nee, zo'n key is niet beperkt geldig ;) En wat betreft het vrijgeven, er zit natuurlijk nog een heel proces omheen voordat het in de winkel ligt, er moeten fysieke dvd'tjes gemaakt worden, verpakking, boekjes etc, en uiteraard nog naar de winkels verspreiden. En dan heb je nog localisatie, op 22 oktober moet het in alle talen beschikbaar zijn, morgen krijgen we op MSDN (of technet) waarschijnlijk alleen wave 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
sewer schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:32:
Nee, zo'n key is niet beperkt geldig ;) En wat betreft het vrijgeven, er zit natuurlijk nog een heel proces omheen voordat het in de winkel ligt, er moeten fysieke dvd'tjes gemaakt worden, verpakking, boekjes etc, en uiteraard nog naar de winkels verspreiden
Pff, gewoon vanaf nu downloaden die hap en online een key kopen, in feite net zoals technet, maar dan zonder abonnementsvormen, dus gewoon eenmalig een key kopen in de gewenste versie.
Voor de mensen die dan een mooi doosje en een DVD willen kunnen dan op 22 oktober terecht. ;)

Zou 't niet zo moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF is er met de kleur van m'n naam gebeurt :+ hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Dat is nou het effect van al die :+ :+

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
TheVMaster schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:58:
WTF is er met de kleur van m'n naam gebeurt :+ hehe
GoT Gay Awards 2009, je bent genomineerd.

:+

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yanze schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:07:
Dat is nou het effect van al die :+ :+
Ja zou het? Pfff...toch maar wat minderen met de :+ dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartena schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:14:
[...]

GoT Gay Awards 2009, je bent genomineerd.
En gekozen!

Edit:
Ohja, :+

Maar laten we verder ontopic blijven :)

[ Voor 47% gewijzigd door anandus op 05-08-2009 21:37 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:35:
[...]
En gekozen!

Edit:
Ohja, :+

Maar laten we verder ontopic blijven :)
Goed idee.....ik zeg : we kunnen aftellen!! Iets minder dan 24 uur en Windows 7 staat op TechNet en MSDN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Meestal komt technet spul pas aan het eind van de dag PST-tijd op de technet servers, dus Europeanen kunnen wellicht nog wel tot een uur of 02:00 zitten F5-en op hun technet accounts.... maar misschien is het er ook al erg vroeg. :)

Hoe dan ook, ik kijk er naar uit, mijn PC moet toch hoognodig een re-install krijgen.

Overigens verder, kregen jullie dit nog mee?

http://www.neowin.net/new...a-rather-nasty-chkdsk-bug

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartena schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:56:
Meestal komt technet spul pas aan het eind van de dag PST-tijd op de technet servers, dus Europeanen kunnen wellicht nog wel tot een uur of 02:00 zitten F5-en op hun technet accounts.... maar misschien is het er ook al erg vroeg. :)

Hoe dan ook, ik kijk er naar uit, mijn PC moet toch hoognodig een re-install krijgen.

Overigens verder, kregen jullie dit nog mee?

http://www.neowin.net/new...a-rather-nasty-chkdsk-bug
Nope...nog niet gelezen, maar eh....is niet erg handig :+ Gelukkig gebruik ik chkdsk /r eigenlijk nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dan ook de comments hier even door (met name die van Steven Sinofsky en die daar vlak boven:
http://www.chris123nt.com...ndows-7-rtm#comment-11469

Storm in een glas water dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:13:
Lees dan ook de comments hier even door (met name die van Steven Sinofsky en die daar vlak boven:
http://www.chris123nt.com...ndows-7-rtm#comment-11469

Storm in een glas water dus...
Dat idee had ik idd ook al...maar ze mogen het van mij best fixen :+ Ach....'k zeg Windows Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
TheVMaster schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:23:
Dat idee had ik idd ook al...maar ze mogen het van mij best fixen :+ Ach....'k zeg Windows Update
Precies, dat wordt misschien voor dat het eindproduct in de schappen ligt al opgelost met een Windows Update.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
maartena schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:46:
[...]

Precies, dat wordt misschien voor dat het eindproduct in de schappen ligt al opgelost met een Windows Update.
Ik denk dat er voor jullie - mijn Technet is verlopen - morgen al een heleboel updates te downloaden zijn.
Volgens een artikel op MyDigitalLife waren er al updates gereleased die de build-nummer omhoog halen, zoals notepad e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Heb al een tijd 7 draaien, maar sinds ik nu net inlog is mijn lettertype bij explorer veranderd.
IE en Explorer hebben allemaal andere lettertypes....
Ik heb alleen VMware geinstalleerd (dit was de reboot ertussen) maar lijkt me niet dat dat het kan zijn :?

Tis ook in programma's als winamp, msn, ftd, MP Classic, Alt.binz, skype

[ Voor 12% gewijzigd door neggix op 06-08-2009 04:42 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Misschien cleartype plotseling uit? :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we in NL nog moeten wachten tot een uur of 23:00 vanavond voordat we Windows 7 kunnen downloaden van Technet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Jep ik vrees het ook. Dat wordt morgen onder het werk even downloaden en vrijdagavond en zaterdag installen. Erg jammer want ik wil mijn SSD die ik gisteren heb binnengekregen wel eens aan het werk zien :)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 22:54:
[...]

Ik denk dat er voor jullie - mijn Technet is verlopen - morgen al een heleboel updates te downloaden zijn.
Volgens een artikel op MyDigitalLife waren er al updates gereleased die de build-nummer omhoog halen, zoals notepad e.d.
Als je Windows 7 in trialmode draait (dus geen key ingevoerd), ontvang je dan ook updates via Windows Updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FezzFest schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:10:
[...]

Als je Windows 7 in trialmode draait (dus geen key ingevoerd), ontvang je dan ook updates via Windows Updates?
Ja dan ontvang je alle updates gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:56
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:01:
Ik denk dat we in NL nog moeten wachten tot een uur of 23:00 vanavond voordat we Windows 7 kunnen downloaden van Technet....
Hoezo dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat hij aan het begin van de middag Amerikaanse tijd erop komt als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:10:
[...]

Ja dan ontvang je alle updates gewoon
Hmm, dat weet ik helemaal zo zeker nog niet. Er zijn al updates, mensen die gebruik maakten van de Lenovo activatiecrack konden ze volgens mij al gebruiken. En daar heb ik met mijn niet-geactiveerde Windows 7 nog niets van gezien...

Maar het kan natuurlijk perfect, vanaf 23u00 vanavond zullen we het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Laatst online: 14-08 16:39
Jammer dat Microsoft niet in Australië zit. ;)

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:16:
[...]

Hmm, dat weet ik helemaal zo zeker nog niet. Er zijn al updates, mensen die gebruik maakten van de Lenovo activatiecrack konden ze volgens mij al gebruiken. En daar heb ik met mijn niet-geactiveerde Windows 7 nog niets van gezien...

Maar het kan natuurlijk perfect, vanaf 23u00 vanavond zullen we het weten ;)
Die updates die de Build-String veranderen moet je handmatig installeren, die zijn niet officieel via Windows Update vrijgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:13:
[...]

Omdat hij aan het begin van de middag Amerikaanse tijd erop komt als het goed is...
'k ben wel benieuwd....ik hoop zelf ook op ongeveer 23:00 aangezien ik vanavond nog een Windows 7 party heb bij MS NL op kantoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
RedHat schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 14:46:
[...]

Draait de game niet in een resolutie die niet door je monitor ondersteund wordt?
Nee dat was het probleem niet. Om de een of andere reden veranderde het spel de refreshrate naar 30hz bij de resolutie die ik wilde (mijn native resolutie). Dat kan mijn monitor blijkbaar niet aan. Heb met een programmatje (Refreshlock) mijn rate vastgezet op 60 en nu werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:13:
[...]

Ok, maar waar komt deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:18:
[...]

'k ben wel benieuwd....ik hoop zelf ook op ongeveer 23:00 aangezien ik vanavond nog een Windows 7 party heb bij MS NL op kantoor :+
Dat wordt een lange dag dan voor je! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:24:
[...]

Ok, maar waar komt deze info vandaan?
Van een aantal Amerikaanse forums en als je logisch nadenkt zal MS niet 's nachts om 5 uur Windows 7 vrij gaan geven, dat zal eerder aan het eind vd ochtend gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ah ok, omdat eerder al iemand zei dat de RC om 15.00u Nederlandse tijd op Technet verscheen. Nou ja, dan moeten we maar vanavond laat de servers gaan bashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
TheVMaster schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:18:
[...]

Een launch party ? :p
tiguan schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:28:
Ah ok, omdat eerder al iemand zei dat de RC om 15.00u Nederlandse tijd op Technet verscheen. Nou ja, dan moeten we maar vanavond laat de servers gaan bashen :)
Ja, zoals bij de beta, dat was echt hilarisch. Tweakers die de hele nacht opbleven om te refreshen op MS-servers die er compleet uit lagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:11
Niemand weet precies hoe laat natuurlijk, ik heb weer gelezen om 14:00 ET (Eastern Time). Dat zou 20:00 uur onze tijd zijn. We horen het vanzelf als die erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja...soort van :+
[...]

Ja, zoals bij de beta, dat was echt hilarisch. Tweakers die de hele nacht opbleven om te refreshen op MS-servers die er compleet uit lagen :)
hehe ja....pff..wat een dag was dat zeg :+ Nou ik kan je vertellen dat ik vanavond ook niet ga slapen voor ik de bits en key binnen heb.
Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:27:
[...]

Van een aantal Amerikaanse forums en als je logisch nadenkt zal MS niet 's nachts om 5 uur Windows 7 vrij gaan geven, dat zal eerder aan het eind vd ochtend gebeuren....
Waarom niet? Denk je echt dat er iemand fysiek op een knop drukt? Die zaken staan volgens mij gegewoon gescheduled en gaan volledig automatisch....daar bij Microsoft ICT hebben ze echt wel 24x7 ondersteuning :+ aangezien ze over de hele wereld zitten dussuh..het maakt voor hun niet zoveel uit hoor wanneer ze de bits beschikbaar maken...

[ Voor 39% gewijzigd door TheVMaster op 06-08-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:26

DDX

JazzySOB schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 19:53:
[...]

Key kan ik al opvragen via eopen.microsoft.com (SPLA key) nu nog wachten tot ik hem kan downloaden... ;)
(zag de key daar toevallig begin van de week staan)

[ Voor 6% gewijzigd door DDX op 06-08-2009 11:10 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

DDX schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:09:
[...]

Key kan ik al opvragen via eopen.microsoft.com (SPLA key) nu nog wachten tot ik hem kan downloaden... ;)
(zag de key daar toevallig begin van de week staan)
Hmmz ik heb helaas alleen nog Vista Enterprise op Eopen staan ? (Nieuwe MAKcode aanvragen geeft trouwens ook een foutmelding momenteel)
Hij staat er inderdaad op:
Afbeeldingslocatie: http://public.btentertainment.nl/Win7_Eopen.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 06-08-2009 12:07 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ben benieuwd hoe de microsoft en akamai-server het gaan houden :P Bij vista en visual studio 2008 was het in het begin ook erg traag.

En als ik het goed heb wordt vandaag ook 2008 R2 vrijgegeven? Dan zal het wel helemaal feest worden :+

vvv Ah ok, thanks. Is wel slim van ze :)

[ Voor 36% gewijzigd door sewer op 06-08-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57
Nee, 2008 R2 komt op 14e augustus op Technet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sewer schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:53:
Ben benieuwd hoe de microsoft en akamai-server het gaan houden :P Bij vista en visual studio 2008 was het in het begin ook erg traag.

En als ik het goed heb wordt vandaag ook 2008 R2 vrijgegeven? Dan zal het wel helemaal feest worden :+
Volgens mij wel ja....gelukkig gaat het regenen komend weekend :+ Heb ik een mooi excuus om achter m'n pc te kruipen hehe om in ieder geval Windows 7 eens ff overal goed op te installeren. En als het nu echt shitweer wordt en ik moet naar buiten...dan kan ik tenminste m'n Windows 7 jas aan doen :+ Yeah....
Hmm....op zich niet erg ;-) dan kunnen ze de load wat verdelen haha

[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 06-08-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57
Voor de mensen die zich afvragen wanneer de RTM verschijnt op TechNet:

10 AM PDT (als ik het goed uitreken is dat 7 uur 's avonds (of zit ik nu weer te kloten met die tijdzones? 8)7 ).

Bron.

[ Voor 11% gewijzigd door EDIT op 06-08-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
TheVMaster schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:01:
[...]

Volgens mij wel ja....gelukkig gaat het regenen komend weekend :+ Heb ik een mooi excuus om achter m'n pc te kruipen hehe om in ieder geval Windows 7 eens ff overal goed op te installeren.
Lol :)
En als het nu echt shitweer wordt en ik moet naar buiten...dan kan ik tenminste m'n Windows 7 jas aan doen :+ Yeah...
Ik ben al jaloers, moet je niet ook nog beginnen over een Windows 7 jas hé :p
Hmm....op zich niet erg ;-) dan kunnen ze de load wat verdelen haha
Ik denk echt dat het nodig zal zijn, als je ziet dat bij de Beta een hele nacht eigenlijk alles plat lag, dan zou ik alvast de Check4Change Add-on voor Firefox maar klaarhouden.

Staat nog hierin: [Windows 7] Download en key krijgen perikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi en netjes verslag! Erg duidelijk. Ik ben heel benieuwd naar de Final van Win7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Petervanakelyen schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:16:

Ik denk echt dat het nodig zal zijn, als je ziet dat bij de Beta een hele nacht eigenlijk alles plat lag, dan zou ik alvast de Check4Change Add-on voor Firefox maar klaarhouden.

Staat nog hierin: [Windows 7] Download en key krijgen perikelen
Weet niet hoe het met technet zit, maar bij MSDN moet je de 'file transfer manager' van microsoft gebruiken (of soms zo'n download manager van akamai), denk niet dat zo'n plugin dan nog veel doet ;)

Ow wacht, die tool doet iets heel anders dan ik vanuit ging. Ziet er handig uit als ie ook werkt voor ssl-connecties :)

[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 06-08-2009 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Laatst online: 15-08 08:38
TheVMaster schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:01:
[...]

En als het nu echt shitweer wordt en ik moet naar buiten...dan kan ik tenminste m'n Windows 7 jas aan doen :+ Yeah....
Ik doe mijn Windows 7 TAP jas bijna dagelijks aan naar mijn werk (8>

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yanze schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:40:
[...]

Ik doe mijn Windows 7 TAP jas bijna dagelijks aan naar mijn werk (8>
Da's waar ook :) Ben jij er vanavond ook bij dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
* SlinkingAnt is er wel bij :)
Een collega heeft net afgehaakt 'vanwege het weer' 8)7

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
SlinkingAnt schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:03:
* SlinkingAnt is er wel bij :)
Een collega heeft net afgehaakt 'vanwege het weer' 8)7
Als er nog iemand is die afhaakt, en er kan niemand gevonden worden, wil ik me, ondanks 'het weer' wel opofferen, hoor ;)

* Petervanakelyen wil ook mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:20

Wildfire

Joy to the world!

Ik ben benieuwd... als 'ie er is de Ultimate eens binnenhengelen (TechNet natuurlijk), eerst maar eens op de laptop en kijken hoe het allemaal werkt. M'n PC blijft voorlopig nog even doortuffen op Vista.

Ik las dat er later een NL taalpakket zou komen, da's mooi want dan kan ik dus nu de Engelse Windows 7 installeren en deze dan later Nederlandstalig maken. Handig :)

Ik ben benieuwd naar de out-of-the-box driverondersteuning. 't Is een redelijk standaard Acer laptopje dus zal wel pico bello gaan vermoed ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 06-08-2009 13:42 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

tiguan schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:28:
Dat is het in iedergeval al niet geworden ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Downloading

Modbreak:Houden we de reacties wel klein beetje ontopic en nuttig

[ Voor 80% gewijzigd door TheVMaster op 06-08-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Nu online
Waar vandaan als ik vragen mag?
Op Technet staat hij vooralsnog niet :(
Nog maar even geduld hebben tot vanavond ben ik bang :)

[ Voor 22% gewijzigd door Volk op 06-08-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Nee...pas vanavond...ik drukte per ongeluk op verstuur bericht. ;) Whehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:58
Wildfire schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 13:39:
Ik las dat er later een NL taalpakket zou komen, da's mooi want dan kan ik dus nu de Engelse Windows 7 installeren en deze dan later Nederlandstalig maken. Handig :)
64bit is al te vinden op internet --> 7600.16385.090713-1255_x64fre_client_langpacks_1-GRMCXLP1_DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CXNeXo
  • Laatst online: 17-09 17:00

CXNeXo

This behavior is by design.

King Dingeling schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:05:
Nee...pas vanavond...ik drukte per ongeluk op verstuur bericht. ;) Whehehe
Grrr :(

Was al op technet en mvls aan het kijken....niet nog :(

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Volgens een MVP die ik ken komt hij erop op 1600 GMT. Dus nog 2 uurtjes wachten dus.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Anarchy 99 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:51:
Niemand weet precies hoe laat natuurlijk, ik heb weer gelezen om 14:00 ET (Eastern Time). Dat zou 20:00 uur onze tijd zijn. We horen het vanzelf als die erop staat.
Ik hou gewoon de RSS feed in de gaten op mijn Google homepage.... ik heb er eentje die alle nieuwe MSDN/Technet toevoegingen bij houdt.

En tot dat ik em daar zie ga ik niet als een zielepoot overal zitten F5-en ;)

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CXNeXo schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 16:06:
[...]

Grrr :(

Was al op technet en mvls aan het kijken....niet nog :(
MVLS komt "pas" morgen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zojuist even de test versie geinstalleerd van Acronis Backup and Recovery 10. Deze lijkt wel te werken op Windows 7. Op dit moment worden mijn schijven (softwarematige Windows 7 RAID1) gebackupped door het pakket. Straks even kijken of ik daar dan ook weer data uit kan halen (lijkt mij niet geheel onbelangrijk).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megatronics schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:12:
Deze lijkt wel te werken op Windows 7.
Windows 7 RC of Window 7 RTM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Niet online
O+ deze rss: http://technet.microsoft....ubscription-downloads.rss
Ik heb dus vandaag me nieuwe laptop binnen gekregen dus kan die mooi Windows 7 Native draaien....toch wel fine een technet direct plus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
LuckyY schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:20:
O+ deze rss: http://technet.microsoft....ubscription-downloads.rss
Ik heb dus vandaag me nieuwe laptop binnen gekregen dus kan die mooi Windows 7 Native draaien....toch wel fine een technet direct plus :+
Staat hij erop ? I mean: staan de keys op TechNet ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Niet online
van de beta/rc wel (zo een 20 heb iker :+) maar van de RTM nog niet.... netzoals de download niet.
Ik gok ook 19:00 lokale tijd hier.... dan komen namelijk ook altijd de updates los. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

RTM met verwijderde ei.cfg zodat ik de professional kon installeren (da's namelijk de versie die ik gekocht heb).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:14
Ik ben benieuwd of de RTM versie 16385 is (die ook uitgelekt is), en daarna via de updates naar 16399 te brengen. Of dat er een geheel nieuwe build als 16399 is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Niet online
weten we in 7 minuten denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Pierre_nr1 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 18:52:
Ik ben benieuwd of de RTM versie 16385 is (die ook uitgelekt is), en daarna via de updates naar 16399 te brengen. Of dat er een geheel nieuwe build als 16399 is. Iemand een idee?
Na een paar uurtjes wachten staat hij wel op TechNet, een paar uur daarna heeft de eerste zijn F5-key naar de eeuwige jachtvelden geholpen, en een paar uur daarna weten we het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee hoor, nog steeds niks.

/edit

Nou ja, moest gewoon uitloggen en opnieuw inloggen om 't wel te kunnen zien. Achterlijk gedoe :P MAar goed, hij komst binnen met 1,5MB/sec

[ Voor 74% gewijzigd door tiguan op 06-08-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Windows 7 Ultimate (x64) - DVD (English)
donderdag 6 augustus 2009, 18:59:56
TechNet Cert Partner, TechNet Direct (Retail), TechNet Gold Cert Partner, TechNet Plus (Retail), TechNet Plus (VL), TechNet Plus Consumer Service Professional Pilot, TechNet Plus Direct (VL), TechNet Plus SA Media

:P

downloading.....

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 06-08-2009 19:06 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Laatst online: 08:13
hij staat er bij mij bij :)

msdn that is :P

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckY
  • Niet online
:o ik zie hem niet

buh ;( waarom zie ik hem nog niet op technet.... zelf al me cache gecleared :+

[ Voor 69% gewijzigd door LuckY op 06-08-2009 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Windows 7 is te downloaden, veel plezier!

[ Voor 76% gewijzigd door jelmervos op 06-08-2009 19:05 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 08:35
mrsar schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:03:
Windows 7 Ultimate (x64) - DVD (English)
donderdag 6 augustus 2009, 18:59:56
TechNet Cert Partner, TechNet Direct (Retail), TechNet Gold Cert Partner, TechNet Plus (Retail), TechNet Plus (VL), TechNet Plus Consumer Service Professional Pilot, TechNet Plus Direct (VL), TechNet Plus SA Media

:P
huh? ik zie nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Ben hem anders al aan het downloaden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 08:35
Zodiac schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 19:04:
[...]

Ben hem anders al aan het downloaden hoor :)
hoe kan dat? ik zie alleen nog maar de RC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Voor de geinteresseerden:

Enterprise 64:
en_windows_7_enterprise_x64_dvd_x15-70749.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: A89DCE706D527206CB464EF86ACD3A3D13A332DB ISO/CRC: D4597619

Enterprise 32
File Name: en_windows_7_enterprise_x86_dvd_x15-70745.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: C6B905E48FDB6CB5BFCA967715A64461B812D40C ISO/CRC: 6A9B5097

Home Basic 32
File Name: en_windows_7_home_basic_x86_dvd_x15-65654.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: 101574FAA17FDB430BB027271EF0A58F0E18AD47 ISO/CRC: 2B06C5CC

Home Premium 64
File Name: en_windows_7_home_premium_x64_dvd_x15-65733.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: 336779EA6B65F63E11A609B4D021439C47AB315B ISO/CRC: 56D954E4

Home Premium 32
File Name: en_windows_7_home_premium_x86_dvd_x15-65732.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: CC9D8220B2179E784D85BF1EA98D2EE2190D534F ISO/CRC: 5DF6DBA0

Professional 64
File Name: en_windows_7_professional_x64_dvd_x15-65805.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: 50127304441A793EE51B3F501289F6599A559E9F ISO/CRC: 502C42C1

Professional 32
File Name: en_windows_7_professional_x86_dvd_x15-65804.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: 697FA06554502FB21D30275273B25747299C020D ISO/CRC: 578725D1

Starter 32
File Name: en_windows_7_starter_x86_dvd_x15-68956.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: 5DC1457BC4B3D94097F499B15DFDB3C21DADCDF5 ISO/CRC: 43DE3418

Ultimate 64
File Name: en_windows_7_ultimate_x64_dvd_x15-65922.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: 326327CC2FF9F05379F5058C41BE6BC5E004BAA7 ISO/CRC: 1F1257CA

Ultimate 32
File Name: en_windows_7_ultimate_x86_dvd_x15-65921.iso Date Posted (UTC): 8/6/2009 9:59:54 AM
SHA1: 5395DC4B38F7BDB1E005FF414DEEDFDB16DBF610 ISO/CRC: C1C20F76

Waarom is er een dvd voor elke versie, en niet zoals bij vista 1 dvd voor alle eindgebruikers :?

[ Voor 45% gewijzigd door sewer op 06-08-2009 19:10 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het ontopic!

Hoe snel/langzaam je download loopt hoeven we niet te weten, lees even hier voor een (mogelijke) oplossing voor trage downloads. Berichten over trage downloads etc. worden rücksichtlos verwijderd.

Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door dit of een van de voorgaande topics heen te zoeken (dat kan met de search rechtsbovenin - kies dit topic). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....
Minder legale zut loopt kans om spontaan te verdwijnen en je een onvrijwillig bericht op te leveren. De regels die op het forum gelden - copyright zijn gewoon van kracht!