Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• nero355
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18:06
Will_M schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:04:
Is 't misschien niet beter om een betrouwbare provider te zoeken welke al je bitjes en bytes veilig transporteert naar een stukje 'cloud' wat jij vertrouwt?
Daar zeg je wat : Ik heb nog wat opslag bij TransIP als het goed is, maar dat is maar 1 TB en hooguit leuk voor wat video's en jpeg bestandjes zonder de RAW files erbij ;)
We praten hier over netwerken en niet over een SAN of simpele NAS 'meuk' hé :*)
Niet zo zuur :P

Als je niks leuks hebt om over je netwerk heen te vervoeren dan is het ook maar zo saai! :+

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Keypunchie
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Daarnaast, de N in zowel SAN als NAS staat voor Network ;-)

• RGHoeksma96
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19-06 11:20
@nero355 Zo’n gratis stack account van transip?
Die gaan er uit helaas..

• nero355
RGHoeksma96 schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:19:
Zo’n gratis stack account van transip?
Die gaan er uit helaas..
Mja, jammer dan en verder geen ramp op het moment, want ik heb er eigenlijk totaal geen gebruik van gemaakt :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• martinzweep
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 21:32

Iemand dit wel eens tegen gekomen? Wist niet wat ik zag vandaag bij een klant.

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:56
martinzweep schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:56:
[Afbeelding]

Iemand dit wel eens tegen gekomen? Wist niet wat ik zag vandaag bij een klant.
Lijkt mij dat dit gedaan is zodat je op beide outlets kan inprikken voor dezelfde 4-pair kabel. Nee, twee verschillende apparaten inprikken zal niet werken, maar je hebt nu in elk geval ook geen niet-werkende outlet.

Echt fraai is het niet - had dan een van de twee dichtgetaped of zo.

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18:45

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Tijd terug eens bezig geweest met een .iso booten via PXE ThinkPad in "NT Kroeg v0.1" via BIOS werkt dat wel.
Vandaag ook eens geprobeerd via UEFI te doen, maar lukt niet echt.

Krijg een VM wel zover dat hij syslinux.efi boot via het netwerk, ik zie dan ook netjes m'n eigen menuutje. Maar een .iso starten kan niet. Bij pxelinux gebruikt hij 'memdisk', maar die bestaat niet in de EFI variant.

Iemand een idee of je via syslinux.efi (PXE boot voor UEFI) uberhaupt nog ISO's kunt starten? Als ik er op zoek dan vind ik alleen dat je met bijv. Ubuntu ook de kernel/initrd moet meegeven en niet alleen de .iso. Maar hoe zit het met een 'gewone' .iso van een tool (Hiren's, DBAN etc), kan dat werken via PXE boot over UEFI ?

[Voor 10% gewijzigd door ThinkPad op 27-01-2021 23:00]

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 20:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verkeerd geleverde bestelling op het werk, door Corona-vertragingen (duurde weken voor controle van levering) pas te laat opgemerkt om te kunnen reclameren. We hadden twee HPE Aruba AP-534 en twee AP-535 units besteld voor een testopstelling. In plaats daarvan kregen we AP-535 en een enkele AP-515. De AP-535 waren eigenlijk alleen maar backups voor obscure use cases, de AP-534 (met externe antennes) waren waar het om ging. En die hebben we niet :( Dus nu een aantal idioot high-end AP's waar we eigenlijk niets mee kunnen...

Oftewel ik heb vanavond thuis de AP-515 en AP-535 opgehangen om in ieder geval beetje feeling met die zooi te krijgen. 4x4 WiFi-ax is altijd mooi natuurlijk :P

Edit:
Voor de duidelijkheid - ze gaan tzt gewoon weer terug naar kantoor. Maar dan heb ik er tenminste mee kunnen spelen. Practisch gezien leveren ze sowieso nul meerwaarde boven m'n eigen UniFi UAP AC Pro's en verbruiken wel een sloot meer stroom. Tot nu toe vooral fan van remote monitor mode, WiFI packet capture door AP. Daar kan ik ze allicht wel zinnig voor gebruiken in testopstellingen op het werk :)

[Voor 23% gewijzigd door dion_b op 12-02-2021 03:19]

Soittakaa Paranoid!

• JapyDooge
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:51

JapyDooge

NoxiousPluK

Nou, met flinke pijn in het hart (vooral m.b.t. de Enterasys en de ProCurve) heb ik besloten toch afscheid te nemen van m'n antieke homelab.
Ik had verwacht er nog mee te gaan spelen, maar het staat vooral in de weg in m'n flatje en maakt allemaal zo gruwelijk veel herrie. Ik heb nog gekeken naar stille fans voor een aantal maar da's het geld eigenlijk niet waard.

Voor de mensen met interesse; ik heb alles op V&A gezet: V&A aangeboden: Overcompleet homelab voor de netwerkhobbyist ;)

Nu maar eens zoeken naar ideetjes om virtueel aan de slag te gaan met dit soort dingen. ;(

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

JapyDooge schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:26:
Nou, met flinke pijn in het hart (vooral m.b.t. de Enterasys en de ProCurve) heb ik besloten toch afscheid te nemen van m'n antieke homelab.
Ik had verwacht er nog mee te gaan spelen, maar het staat vooral in de weg in m'n flatje en maakt allemaal zo gruwelijk veel herrie. Ik heb nog gekeken naar stille fans voor een aantal maar da's het geld eigenlijk niet waard.

Voor de mensen met interesse; ik heb alles op V&A gezet: V&A aangeboden: Overcompleet homelab voor de netwerkhobbyist ;)

Nu maar eens zoeken naar ideetjes om virtueel aan de slag te gaan met dit soort dingen. ;(
Een 'HomeLab' moet je eigenlijk ook gewoon niet fysiek willen draaien. Je kunt vaak alles virtualiseren middels (gratis) spullen van de leverancier van de hardware óf middels tooling zoals 'EVE-NG'.

@dion_b Ik had hier laatst een paar Cisco 2800 serie AP's in huis via 't werk... Die krengen pakken 24/7 gewoon nog steeds 5 keer zoveel aan Watt's als dat m'n UI Nano-HD's doen.....

Doe's ff nie!!! >:)

[Voor 8% gewijzigd door Will_M op 28-02-2021 19:42]

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

Will_M schreef op zondag 28 februari 2021 @ 18:36:
[...]
Een 'HomeLab' moet je eigenlijk ook gewoon niet fysiek willen draaien. Je kunt vaak alles virtualiseren middels (gratis) spullen van de leverancier van de hardware óf middels tooling zoals 'EVE-NG'.
[...]
Idd; ik heb nu 'n stille 24-poort gigabit switch en draai OPN-Sense in een VM en voorlopig zit ik wel goed :P

• Tylen
  • Laatst online: 19:32

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56

[...]

@dion_b Ik had hier laatst een paar Cisco 2800 serie AP's in huis via 't werk... Die krengen pakken 24/7 gewoon nog steeds 5 keer zoveel aan Watt's als dat m'n UI Nano-HD's doen.....

Ik heb een 4 node Nutanix cluster (nx-1065-g5) hoe moet ik die virtualiseren? ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Tylen schreef op zondag 28 februari 2021 @ 20:16:
[...]

Ik heb een 4 node Nutanix cluster (nx-1065-g5) hoe moet ik die virtualiseren? ;)
:*)

Die meuk moet je thuis sowieso niet eens willen aansluiten. Leuk spul voor in een DataCenter óf eventueel op een On-Premise klant locatie om (véél) storage te kunnen koppelen maar het heeft eigenlijk niet veel meer met een L2/L3 netwerk te maken :9

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[...]

Uhuh, die enterprise-grade dingen slurpen stroom.

M'n verkeerd geleverde 515 ging nog wel: kon booten met 802.3af (16W max), en met 802.3at (25W max) volle functionaliteit. Ik heb hier een at switch, dus no problem. Maar die 534/535... minimaal at om te booten, maar dan niet volle functionaliteit of stabiliteit. Heb maar op het werk een stapel 802.3bt (51W max) injectors laten bestellen. Ondertussen is de 515 terug naar afzender en heb ik m'n tweede 534 binnen.

Erg mooi spul, maar die dingen blijven idd op kantoor/in het lab waar ik stroomrekening niet betaal :P

Soittakaa Paranoid!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JapyDooge

JapyDooge

NoxiousPluK

Hm ik zou eens moeten kijken wat mijn oude IAP-105 trekt eigenlijk :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• daanb14
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:05
dion_b schreef op zondag 28 februari 2021 @ 21:34:
[...]

Uhuh, die enterprise-grade dingen slurpen stroom.

M'n verkeerd geleverde 515 ging nog wel: kon booten met 802.3af (16W max), en met 802.3at (25W max) volle functionaliteit. Ik heb hier een at switch, dus no problem. Maar die 534/535... minimaal at om te booten, maar dan niet volle functionaliteit of stabiliteit. Heb maar op het werk een stapel 802.3bt (51W max) injectors laten bestellen. Ondertussen is de 515 terug naar afzender en heb ik m'n tweede 534 binnen.

Erg mooi spul, maar die dingen blijven idd op kantoor/in het lab waar ik stroomrekening niet betaal :P
Ik ga mij hier in de NT-kroeg melden, omdat ik gek genoeg ben om een Cisco Catalyst 2960X 24 port te draaien. Misschien toch maar eens kijken wat dat ding eigenlijk vebruikt als ik met Home Assistant aan de slag ga :+ Ik ben momenteel als student aan het sparen voor een FortiGate 40F, omdat ik door mijn stage echt heel erg graag speel met FortiGates. Wat een mooi spul is dat zeg. Door de 60F op bureau en de leuke uitdagingen die ik tijdens mijn stage heb gekregen met FortiGates, weet ik waar ik graag mee hobby en aan het werk wil.

A cloud is just someone else's computer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daanb14
JapyDooge schreef op zondag 28 februari 2021 @ 19:40:
[...]

Idd; ik heb nu 'n stille 24-poort gigabit switch en draai OPN-Sense in een VM en voorlopig zit ik wel goed :P
Over passieve switches voor thuis gesproken. Die Catalyst 1000-lijn van Cisco is wel echt ontzettend leuk spul. Geen licentie nodig en full managed met IOS. Ik word er wel blij van.

• nero355
daanb14 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 21:39:
Over passieve switches voor thuis gesproken. Die Catalyst 1000-lijn van Cisco is wel echt ontzettend leuk spul. Geen licentie nodig en full managed met IOS. Ik word er wel blij van.
Elk merk heeft wel zo'n lijn, maar soms niet alle features qua SSH toegang/Console Port en dergelijken :)

• daanb14
nero355 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 16:51:
[...]

Elk merk heeft wel zo'n lijn, maar soms niet alle features qua SSH toegang/Console Port en dergelijken :)
Dat vind ik dus het coole aan dit spul. Het is gewoon een full managed switch met IOS, alleen dan voor een lagere prijs. Ik moet nog een nadeel vinden t.o.v. de 2960X-serie.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Yay, net ruim geslaagd voor m'n CWSP certificaat. Ik had al CWNA en CWAP, op naar de CWDP, CWISA en CWNE :D

Soittakaa Paranoid!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nero355
dion_b schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:58:
Yay, net ruim geslaagd voor m'n CWSP certificaat. Ik had al CWNA en CWAP, op naar de CWDP, CWISA en CWNE :D
Gefeliciteerd man! d:)b _O_

Nu snap ik ook al die fanatieke posts van jou als het om misvattingen omtrent WiFi gaat! :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

nero355 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:10:
[...]

Gefeliciteerd man! d:)b _O_

Nu snap ik ook al die fanatieke posts van jou als het om misvattingen omtrent WiFi gaat! :D
Ach, beroepsdeformatie zullen we maar zeggen ;)

Overigens net een geweldige gezien in een interne presentatie. We hebben klanttevredenheid en NPS vergeleken van een video-afspeelapparaat indien aangesloten via WiFi danwel Ethernet. Dat ding heeft behoorlijk goede WiFi (Broadcom BCM4360 3x3 WiFi-ac), en wordt bovendien vooral in de woonkamer gebruikt (dus redelijk dicht bij modemrouter in de meeste gevallen). Dan nog is kans op zeer tevreden bijna 2x zo hoog over Ethernet, en kans op (zeer) ontevreden 2x zo laag, en NPS verschilt 23 punten :o

Ik zou absoluut een verschil verwacht hebben, maar hier sta zelfs ik van te kijken.

Soittakaa Paranoid!

• Mich
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 15-06 16:28
dion_b schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 13:58:
Gefeliciteerd.

En nu wil ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om te vragen wat een goed boek is voor algemene kennis over computer netwerken. Achterliggende doel is om zelf een router / firewall (pfsense of opnsense) goed te kunnen configureren voor thuis gebruik.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tnx
En nu wil ik gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om te vragen wat een goed boek is voor algemene kennis over computer netwerken. Achterliggende doel is om zelf een router / firewall (pfsense of opnsense) goed te kunnen configureren voor thuis gebruik.
Geen,

Of beter gezegd: vrijwel alle boeken die je vindt zijn gericht op enterprise netwerken, niet thuisnetwerken. Dat betekent dat je altijd een sloot aan info gaat krijgen over dingen die totaal niet relevant zijn, en veel dingen die hoogstnoodzakelijk zijn in thuissituatie komen niet, of nauwelijks, ter sprake.

Beste is nog de pfSense book, maar ook daar ga je erg veel lezen over dingen waar je weinig aan hebt en weinig aan het handje vastgehouden worden bij dingen die er wel toe doen.

Soittakaa Paranoid!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 20:40

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Topicstarter
equator@pop-os:~$ ping 9.9.9.9
PING 9.9.9.9 (9.9.9.9) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=1 ttl=58 time=54.0 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=6 ttl=58 time=22.8 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=17 ttl=58 time=776 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=18 ttl=58 time=92.3 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=19 ttl=58 time=270 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=21 ttl=58 time=429 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=22 ttl=58 time=23.5 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=25 ttl=58 time=494 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=26 ttl=58 time=29.5 ms
64 bytes from 9.9.9.9: icmp_seq=27 ttl=58 time=130 ms
^C
--- 9.9.9.9 ping statistics ---
27 packets transmitted, 10 received, 62.963% packet loss, time 26382ms
rtt min/avg/max/mdev = 22.770/232.252/776.141/243.956 ms
equator@pop-os:~$
En ik me maar afvragen waarom Internet zo kut werkte :P

Snel de pi-hole aangepast naar OpenDNS en alles weer top

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Yup. Precies dezelfde ellende hier. de DHCP maar eventjes op 1.1.1.1 gezet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Topicstarter
Keypunchie schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:31:
Bij welke provider, want het lijkt een Ziggo ding..

Vragen/opmerkingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Topicstarter
Laat ik het zo zeggen, ik zie weinig tot geen meldingen over onbeschikbaarheid van Quad nine

Vragen/opmerkingen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
XS4ALL, dus ik denk dat ze echt problemen bij QuadNine hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Topicstarter
Dan zit het toch echt daar. :)

Vragen/opmerkingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Topicstarter
Of in het pad er naar toe, want een tracert stopt ook ergens bij een unknown hop.

Vragen/opmerkingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
Equator schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:30:
En ik me maar afvragen waarom Internet zo kut werkte :P

Snel de pi-hole aangepast naar OpenDNS en alles weer top
Keypunchie schreef op maandag 3 mei 2021 @ 19:31:
Why you no https://docs.pi-hole.net/guides/dns/unbound :?

* nero355 kent de link ondertussen uit zijn hoofd! O-) :X _O- :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Omdat ik dan geld moet uitgeven en een stopcontact kwijt ben.

Wel eens overwogen om een private DNS op een VPS te draaien… (ook niet gratis)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Topicstarter
Keypunchie schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:41:

Tja, ik heb al een Pi4 draaien met pihole erop, er komt niets bij. Alleen complexiteit.

Hoewel het niet heel moeilijk lijkt te zijn.

Vragen/opmerkingen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Mich schreef op zondag 25 april 2021 @ 20:52:
[...]

Gefeliciteerd.

Als je zelf een pfsense of opensense wilt configureren heb je een stapel basiskennis over TCP/IP, Security en FreeBSD nodig.

Voor TCP/IP kan ik dit boek van harte aanraden: https://www.amazon.nl/TCP...v-Protocols/dp/0321336313

When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nero355
JackBol schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:44:
Als je zelf een pfsense of opensense wilt configureren heb je een stapel basiskennis over TCP/IP, Security en FreeBSD nodig.

Voor TCP/IP kan ik dit boek van harte aanraden: https://www.amazon.nl/TCP...v-Protocols/dp/0321336313
Het beste boek over FreeBSD kan je gewoon online raadplegen : https://docs.freebsd.org/en/books/handbook/ :)
Keypunchie schreef op maandag 3 mei 2021 @ 23:41:

Je draait toch al Pi-Hole of begreep ik dat verkeerd :?
Equator schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 08:39:
Tja, ik heb al een Pi4 draaien met pihole erop, er komt niets bij. Alleen complexiteit.

Hoewel het niet heel moeilijk lijkt te zijn.
Een Pi 4 met alleen Pi-Hole is erg zonde van je verbruik/performance verhouding : Een Pi 3B doet dat beter! :)

Dus niet de 3B+ maar echt de 3B gewoon en als je echt alleen Pi-Hole draait dan kan zelfs een nóg oudere Pi 2B interessant zijn! :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Nee, geen Pihole, gewoon QuadNine vanuit mijn DHCP op de router.

Zelfde ellende sloeg op DNS-lookups die niet doorkwamen. Intussen weer wel, dus teruggeschakeld van Cloudflare naar QuadNine

[Voor 50% gewijzigd door Keypunchie op 04-05-2021 18:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Equator

Equator

Crew Council

Bowmore & Laphroaig fan

Topicstarter
@nero355 dat ding doet natuurlijk ook nog een paar andere dingen. ;)

Vragen/opmerkingen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16:10

PcDealer

HP ftw \o/

SonicWALL NSA 4600 aangesloten. Wowzers! Leuk upgrade vanaf mijn NSA 240: 8 cores, meer Gb poorten, 10 Gb poorten en sfp's.

Het leuke is, is dat in de meegeleverde firmware SonicOS de dhcp-server de fabrikant van de aangesloten van de mac hardware laat zien.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nero355
PcDealer schreef op zondag 6 juni 2021 @ 09:36:
Het leuke is, is dat in de meegeleverde firmware SonicOS de dhcp-server de fabrikant van de aangesloten van de mac hardware laat zien.
Doet het Clients overzicht van de Ubiquiti UniFi Controller ook en je kan zelfs icons/afbeeldingen van het desbetreffende apparaat toevoegen uit een meegeleverde database : Dat zouden meer fabrikanten moeten doen! :Y

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
  • Laatst online: 16:10

PcDealer

HP ftw \o/

nero355 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 13:52:
[...]

Doet het Clients overzicht van de Ubiquiti UniFi Controller ook en je kan zelfs icons/afbeeldingen van het desbetreffende apparaat toevoegen uit een meegeleverde database : Dat zouden meer fabrikanten moeten doen! :Y

[Afbeelding: UniFi - Clients - Device Fingerprint - Screenshot]
De twee onbekenden zijn vermoedelijk mijn Nokia 7.1 en de JBL Link Music. Later geef ik mijn apparaten een vast ip.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True