Oorspronkelijk bericht
sorry, ik had deze post in de vorige willen editten...
Ik heb wat moeite om mijn VFD aan de praat te krijgen in Vista x64. Ik heb een Ahanix mce 302 met een Samsung 2x16 Characters VFD.
Ik heb deze werkend gehad onder XP MCE 2005, BIOS setting staat op EPP en is ongewijzigd. De drivers op de site van Ahanix zijn echter alleen 32-bit, waardoor ik nog geen enkele letter op het scherm heb kunnen krijgen. Iemand een tip om dit wel voor elkaar te krijgen?
edit:
Via deze post en deze download is het gelukt om mijn vfd met lcd smartie aan de praat te krijgen! Heeft iemand een tip om hem in MediaPortal aan de praat te krijgen?
Het is me helaas nog niet gelukt om de vfd werkende te krijgen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die een Ahanix 302 heeft en een 64-bits besturingssyteem wil draaien. Iemand nog een pointer?Sherlock schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 14:29:
[...]
Sorry, dat had ik nog wel moeten melden. MiniDisplay heb ik geprobeerd, maar dat werkt (nog) niet. Ik denk dat ik ergens die nieuwe, gewijzigde, inpout32.dll aan moet wijzen. Ik heb alleen geen idee waar ik dat moet doen.
sorry, ik had deze post in de vorige willen editten...
[ Voor 2% gewijzigd door Sherlock op 29-09-2009 20:41 . Reden: sorry ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.