Ik heb nu juist bierdopje.nl gebruikt omdat die wel een api aanbieden. Ook kan ik daar zoeken op het tvdb-id, zodat ik niet met string searches hoef te werken. Bij de huidige tvsubtitles optie zie ik het namenlijk ook redelijk vaak mis gaan. Als ik bijvoorbeeld op House subtitles zoek, krijg ik een enorme lijst met Series waar ik uit moet kiezen, want in de ene DB staat de serie als "House" en in de andere als "House M.D.", doordat bierdopje.nl werkt met thetvdb id's heb ik dat probleem niet. De enige voorwaarde is dat er een online match van de serie is gevonden.Rayures schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:09:
[...]
Nice, goede verbeteringen allemaal!
Ik vraag mij alleen af in hoeverre de huidige opzet van subs downloaden gehandhaafd kan blijven. Als ik het goed begrijp word er geen gebruik gemaakt van een API op subs op te zoeken maar van keihard de site coderen in de plugin. Dus zodra de site aangepast gaat worden, werkt de plugin niet meer, wat met een api geen problemen zou opleveren.
Meen me te herinneren dat er wel plannen zijn om van een api gebruik te gaan maken. TVseries en MovingPictures zouden aan het samenwerken zijn om dit te ontwikkelen voor beide plugins.
Zal nog even een linkje opzoeken waar het uitgebreider verklaard wordt.
Het enige probleem waar ik nog een beetje tegen aan loop is de synchronisatie van de subs, het is vaak lastig om te kiezen welke sub je moet nemen, ik wil nog een optie inbouwen dat je een offset aan de subs mee kan geven zodat je zelf nog een beetje kan syncen.
Ik heb ook een implementatie voor nlondertitels.com, maar die is inderdaad wel afhankelijk van het parsen van de pagina, en die is ook afhankelijk van de naamgeving op de site, en dus die is een stuk minder betrouwbaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Woy op 15-10-2009 15:27 ]
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”