Je zal de Nederlandse versie moeten kopenAurora1110 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:10:
Wanneer ik op 6 augustus de RTM versie in handen heb, is het dan ook nog mogelijk om een Nederlands taalpakket te installeren?
Verwijderd
Wat mij nogal verbaast is dat de overige talen pas op 1 oktober op TechNet staan, terwijl ze binnen enkele dagen al aan OEM's worden geleverd
En denk jij dat als er een virus inzit je dat altijd merkt? Die makers willen juist dat je denkt dat alles goed zit, zodat hun brouwsel ongemerkt zijn gang gaat. En virusscanners vinden het niet altijd he.Petervanakelyen schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 09:16:
[...]
Ik ben al zelfbenoemd tester van Windows 7 vanaf de 6956-build, en heb volgens mij zowat elke geleakte build van Windows 7 geïnstalleerd. Tot nu toe nog niets van virii tegengekomen. Je moet wel altijd de betrouwbare releases weten te vinden.
Yep... les 1 in botnetjes maken... zorg dat men het net niet merkt en je botnet gaat het langste mee....Sjah schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:10:
[...]
En denk jij dat als er een virus inzit je dat altijd merkt? Die makers willen juist dat je denkt dat alles goed zit, zodat hun brouwsel ongemerkt zijn gang gaat. En virusscanners vinden het niet altijd he.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Verwijderd
natuurlijk is alles mogelijk maar ik denk toch dat je als producent van virussen toch niet snel een beta versie van een product zal nemen om je virus in te stoppenCoach4All schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:19:
[...]
Yep... les 1 in botnetjes maken... zorg dat men het net niet merkt en je botnet gaat het langste mee....
ten eerste zal je bij beta producten eerder mensen bereiken met een iets hoger nerd gehalte dan jan met de pet.
ten 2e zullen deze mensen vaak na niet al te lange tijd overgaan op weer een frisse nieuwe instalatie en dus het virusje weer middels een formatje wissen.
Ach efficiënt zul je toch nooit bezig zijn. Maar bij een nieuwe installatie installeren mensen wel al hun programma's met bijbehorende logins. Ook email, accounts en dergelijke. Zo lang je die maar kan loggen en dat bij een aantal duizend mensen komt er vast wel wat leuks tussen te zitten. Het is een veilige gedachte om te denken dat ze daar geen tijd voor nemen maar vaak komt zulke troep voor wanneer je het minst verwacht, en dan zit je met de gebakken peren.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:
[...]
natuurlijk is alles mogelijk maar ik denk toch dat je als producent van virussen toch niet snel een beta versie van een product zal nemen om je virus in te stoppen
ten eerste zal je bij beta producten eerder mensen bereiken met een iets hoger nerd gehalte dan jan met de pet.
ten 2e zullen deze mensen vaak na niet al te lange tijd overgaan op weer een frisse nieuwe instalatie en dus het virusje weer middels een formatje wissen.
Als ik Google mag geloven schijnt het toch wel voor te komen.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:
[...]
natuurlijk is alles mogelijk maar ik denk toch dat je als producent van virussen toch niet snel een beta versie van een product zal nemen om je virus in te stoppen
afgaande op sommige gebruikers (ook hier) is dat maar een heel klein deel, de meerderheid denkt nog steeds 'nieuwer en dus altijd beter' .Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:46:
/care. Met welke installatiemedia wordt die reinstall dan gedaan? Oh ja, dezelfde of een nieuwere gelekte illegale versie.ten 2e zullen deze mensen vaak na niet al te lange tijd overgaan op weer een frisse nieuwe instalatie en dus het virusje weer middels een formatje wissen.
Ondertussen staat er weer vrolijk een bot te draaien - precies wat een botnetbeheerder wil.
Your point is?
[ Voor 6% gewijzigd door alt-92 op 23-07-2009 13:40 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nee, klopt, geen enkel anti-malware product heeft een detectie-graad van 100%.Sjah schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 12:10:
[...]
En denk jij dat als er een virus inzit je dat altijd merkt? Die makers willen juist dat je denkt dat alles goed zit, zodat hun brouwsel ongemerkt zijn gang gaat. En virusscanners vinden het niet altijd he.
Maar over het algemeen merk ik het wel als er iets actief is dat ik niet leuk vind, soms in de processen en services-lijsten, soms in routerlogs, enz.
En zelfs als er idd. een of ander systeembestand gepatcht is, zet ik op een geleakte versie toch niets anders dan Firefox en CCleaner.
Maar de kans blijft inderdaad nog steeds bestaande...
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Jummie..ik hoor net dat ik waarschijnlijk binnenkort al Windows 7 (i.c.m. MS Deployment) ga implementeren bij een klant van ons
Is het trouwens mogelijk om 64 bit en 32 bit Windows 7 RC naast elkaar te draaien in dual boot? Ik weet prima hoe dual boot werkt met 7 en Vista bijvoorbeeld, maar kan ik problemen verwachten als ik 2x 7 naast elkaar draai? Ik draai nu 64 bit, maar wel 32 bit even installeren om nog wat te testen ivm hardware.
Om eerlijk te zijn zou ik niet weten waarom dit (in ieder geval) theoretisch niet zou moeten werkenWmm schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:19:
Is het trouwens mogelijk om 64 bit en 32 bit Windows 7 RC naast elkaar te draaien in dual boot? Ik weet prima hoe dual boot werkt met 7 en Vista bijvoorbeeld, maar kan ik problemen verwachten als ik 2x 7 naast elkaar draai? Ik draai nu 64 bit, maar wel 32 bit even installeren om nog wat te testen ivm hardware.
Ik maak me ook geen zorgen over de bits verschillen
. Maar over het feit dat er 2 W7's naast elkaar draaien
. Maar dat zal dan dus wel geen problemen opleveren zo te horen
.
Tijdens al die geleakte builds had ik soms wel 3 x Windows 7, 1 x Windows Server 2008 R2 en 1 x Vista ... dus ja, dat gaat gewoon werken hoor.Wmm schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:39:
Ik maak me ook geen zorgen over de bits verschillen. Maar over het feit dat er 2 W7's naast elkaar draaien
. Maar dat zal dan dus wel geen problemen opleveren zo te horen
.
rootkitsPetervanakelyen schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:03:
[...]
Nee, klopt, geen enkel anti-malware product heeft een detectie-graad van 100%.
Maar over het algemeen merk ik het wel als er iets actief is dat ik niet leuk vind, soms in de processen en services-lijsten, soms in routerlogs, enz.

been there seen that (niet bij mezelf
A wise man's life is based around fuck you
InderdaadPowershell schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:10:
[...]
rootkitsdie zie je niet eens in je process list of in services. de hele 'truc' is juist dat die dingen stealth zijn en alles onderscheppen wat je doet op het systeem. op het moment dat jij je taskmanager start om de process list te bekijken zorgt die kit er wel voor dat je hem niet ziet en dat je memoryusage het ook niet weergeeft
been there seen that (niet bij mezelf)
Een demo van een rootkit ? Waar zit jij overalTheVMaster schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:26:
[...]
InderdaadHeb er ook wel eens een demo van gezien......je wordt er niet vrolijk van...
Verwijderd
mijn punt is zoals ik al aangeef dat niets zeker is en dat er natuurlijk virussen op een installatie kunnen staan maar dat het mijns inziens minder interessant is om eerder aangegeven reenen.alt-92 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 13:40:
[...]
afgaande op sommige gebruikers (ook hier) is dat maar een heel klein deel, de meerderheid denkt nog steeds 'nieuwer en dus altijd beter' .
[...]
/care. Met welke installatiemedia wordt die reinstall dan gedaan? Oh ja, dezelfde of een nieuwere gelekte illegale versie.
Ondertussen staat er weer vrolijk een bot te draaien - precies wat een botnetbeheerder wil.
Your point is?
het zal vele malen efficienter zijn om gewoon een unattended iso'tje van vista of xp via p2p aan te bieden.
NGN heeft laatst wat van die security gerelateerde sessies gegeven, onder andere met wat pentesters en mensen als Marcus Murray.Petervanakelyen schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:37:
Een demo van een rootkit ? Waar zit jij overal?
Leuk, leerzam. En soms best wel scary
Niet als er $nieuwer_en_beter_iets is. $new_and_improved_product_Free_download_no_key.iso is aantrekkelijker dan $ouwezooi.iso die onderhand elke warezhond al heeft uitgesnuffeld.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:38:
het zal vele malen efficienter zijn om gewoon een unattended iso'tje van vista of xp via p2p aan te bieden.
Een botnet operator maakt het geen ruk uit of tie nou 10.000 of 12.000 bots krijgt, als hij ze maar krijgt.
[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 23-07-2009 18:47 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wat is er mis met een gelekte build waarvan je bijv. de SHA1 hash geverified hebt.....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Niets natuurlijk, maar dat is het juist: je weet niet altijd de SHA1-hash of MD5-sum van een build die wel door MS is geverifieerd.Help!!!! schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:47:
Wat is er mis met een gelekte build waarvan je bijv. de SHA1 hash geverified hebt.....
Als bijv. iemand als Paul Thurrot de hash publiceert dan wil ik wel geloven dat ie klopt.Petervanakelyen schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:59:
[...]
Niets natuurlijk, maar dat is het juist: je weet niet altijd de SHA1-hash of MD5-sum van een build die wel door MS is geverifieerd.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat het illegaal is om zo'n build te bezitten zonder toestemming van Microsoft?Help!!!! schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:47:
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Volgens mij is Windows 7 RTM gegaan. Als ik af ga op het Windows Team Blog.
Windows 7 Has Been Released to Manufacturing
Als je een Technet Abbo hebt, noteer dan de volgende datum in je agenda, want dan is ie te downloaden:
IT Professionals with TechNet Subscriptions will be able to download Windows 7 RTM in English on August 6th and remaining languages by October 1st.
Ik kan niet wachten

Windows 7 Has Been Released to Manufacturing
Als je een Technet Abbo hebt, noteer dan de volgende datum in je agenda, want dan is ie te downloaden:
IT Professionals with TechNet Subscriptions will be able to download Windows 7 RTM in English on August 6th and remaining languages by October 1st.
Ik kan niet wachten
edit:
* Turdie Sorry, ik ben wat later dan mede Got leden in dit topic, niet goed gelezen

* Turdie Sorry, ik ben wat later dan mede Got leden in dit topic, niet goed gelezen

[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 23-07-2009 19:14 ]
maartena schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:08:
[...]
Dat het illegaal is om zo'n build te bezitten zonder toestemming van Microsoft?
PC Specs
Ach ja, volgens mij hadden ze toch een stuk minder bug-reports gekregen als er geen zelfbenoemde beta-testers waren. Ook al moest je al een TechNet abbo hebben om serieus genomen te worden...maartena schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 19:08:
[...]
Dat het illegaal is om zo'n build te bezitten zonder toestemming van Microsoft?
Ik ben wel eens bij een sessie van Marcus Murray geweest, hij is een Security Guru en heeft ons toen oa. laten zien hoe een rootkit werkt.....nja..hij liet wel meer zienPetervanakelyen schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:37:
[...]
Een demo van een rootkit ? Waar zit jij overal?
Inderdaad....het was bij een NGN sessie (van overigens al meer dan twee jaar geleden aan mijn blogpost uit 2007 te zien, pff..in het Nederlands notabene)...alt-92 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 18:45:
[...]
NGN heeft laatst wat van die security gerelateerde sessies gegeven, onder andere met wat pentesters en mensen als Marcus Murray.
Leuk, leerzam. En soms best wel scary
[...]
Niet als er $nieuwer_en_beter_iets is. $new_and_improved_product_Free_download_no_key.iso is aantrekkelijker dan $ouwezooi.iso die onderhand elke warezhond al heeft uitgesnuffeld.
Een botnet operator maakt het geen ruk uit of tie nou 10.000 of 12.000 bots krijgt, als hij ze maar krijgt.
[ Voor 61% gewijzigd door TheVMaster op 23-07-2009 20:02 ]
misschien dat ik het even gemist had, maar is het mogelijk om te upgraden van build 7229 naar de trm versie zonder alles opnieuw te installeren ?
Volgens mij was het mogelijk om te upgraden vanaf de RC (build 7100) naar de RTM, dus ik neem aan dat het met jouw build ook wel zal lukken...Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 20:01:
misschien dat ik het even gemist had, maar is het mogelijk om te upgraden van build 7229 naar de trm versie zonder alles opnieuw te installeren ?
Verwijderd
En de volledige RTM Build-strings zijn vrijgegeven:
http://blogs.technet.com/.../07/23/windows-7-rtm.aspx
Wat interesant is: is deze build dezelfde als de onlangs gelekte build?Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:00:
En de volledige RTM Build-strings zijn vrijgegeven:
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ja alleen dat waren geen originele iso's, maar custom made, build is exact hetzelfde.Snake schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:20:
[...]
Wat interesant is: is deze build dezelfde als de onlangs gelekte build?
Op 6 augustus komt hij op Technet en MSDN... is er al enig idee wanneer hij op MSDNAA komt en zijn er nog verschillen tussen de MSDNAA's van Twente en Tilburg bijvoorbeeld?
Win 7 RC al een tijdje gedraait in VM en daarin is het zelfs zeer responsief. Veel sneller dan mijn Vista HP SP2... dan kan ik gerust een minuut wachten totdat FF of IE opgestart is...Kan dus ook niet wachten op de final versie te gebruiken (via MSDNAA)...
Win 7 RC al een tijdje gedraait in VM en daarin is het zelfs zeer responsief. Veel sneller dan mijn Vista HP SP2... dan kan ik gerust een minuut wachten totdat FF of IE opgestart is...Kan dus ook niet wachten op de final versie te gebruiken (via MSDNAA)...
Echt best veel spellen die fullscreen willen doen een paar keer het scherm knipperen en de burobladachtergrond van mijn 2e monitor resized een paar keer, waarna het spel geminimaliseerd op de taakbalk staat.
Klik ik erop, dan gebeurt het zelfde en hoor ik soms een fractie geluid.
Is deze oncompatibaliteit normaal in Win7 of heb ik een ander probleem? Net de nieuwste 190 driver van nVidia geinstalleerd, probleem niet opgelost. (xfx geForce 7600 en de twee letters die volgen ben ik vergeten
)
Klik ik erop, dan gebeurt het zelfde en hoor ik soms een fractie geluid.
Is deze oncompatibaliteit normaal in Win7 of heb ik een ander probleem? Net de nieuwste 190 driver van nVidia geinstalleerd, probleem niet opgelost. (xfx geForce 7600 en de twee letters die volgen ben ik vergeten
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik heb nogal een eigenaardig probleem, op mijn notebook heb ik Win7 64bit geinstalleerd staan met 4GB geheugen en Win7 ziet ook 4GB maar geeft aan dat er maar 3GB bruikbaar is.
Herkent iemand dit probleem?
Herkent iemand dit probleem?
Fabrikant geeft aan dat het gewoon tot 4GB aankan
http://nl.computers.toshi...kie=yes&PRODUCT_ID=122803
Ik maar geen gebruik van shared memory, zou het mogelijk zijn omdat ik een multi boot gebruik en de vista 32GB installatie er nog steeds opstaat?
Ik maar geen gebruik van shared memory, zou het mogelijk zijn omdat ik een multi boot gebruik en de vista 32GB installatie er nog steeds opstaat?
Bij MSDNAA via e-academy kan er wel verschil tussen scholen zitten. Vergelijk maar eens het aanbod voor verschillende scholen.anthonycd schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:51:
Op 6 augustus komt hij op Technet en MSDN... is er al enig idee wanneer hij op MSDNAA komt en zijn er nog verschillen tussen de MSDNAA's van Twente en Tilburg bijvoorbeeld?
Hoe het aanbod voor een specifieke school tot stand komt weet ik niet precies. Ik weet wel dat het aanbod (mede) bepaald wordt door de school zelf. Ik heb namelijk een keer contact opgenomen met de program administrator en die heeft er toen voor gezorgd dat ik Server 2008 kon downloaden. Ik zou voor meer informatie dan ook contact opnemen met je program administrator. Wie dat is staat dacht ik op de e-academy pagina van je school.
Heeft iemand met de nieuwe Winrar beta 5 dat ie bij het aanklikken van zip bestanden in IE8, dat ie meteen opent i.p.v. eerst een opslaan/openen venster te krijgen?
Is het handig om nu die RTM versie te gaan installeren? Omdat in Oktober deze pas in de winkels komt.
Als ik me niet vergis kun je de 30 dagen trial nog 3 keer verlengen dus 120 dagen moeten net genoeg zijn om uit te zingen tot je je eigen key binnenkrijgt. Zou voor mezelf wel zeker willen weten dat de bron van de installatie 100% betrouwbaar is anders wacht ik liever nog even.Rudyyy schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:40:
Is het handig om nu die RTM versie te gaan installeren? Omdat in Oktober deze pas in de winkels komt.
"Better ask questions before you shoot"
Om op je laatste vraag te antwoorden: nee.Ice_Lord schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:59:
Fabrikant geeft aan dat het gewoon tot 4GB aankan
Volgens mij wordt er wel een deel van je RAM toegekend aan je GPU, tenzij deze zijn eigen, dedicated memory heeft.
Ik neem aan dat je met 'E versie' de DVD bedoelt die Windows 7 bevat. Dan is dat heel goed nieuws, immers; met de gratis upgrade optie van Vista Business naar 7 Professional heb ik straks een DVD met het volledige windows OS programma, terwijl ik die OEM heb aangeschaft. Top deal lijkt me!Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 13:44:
[...]
In Europa komt er geen upgrade DVD. De E versie van Windows 7 is een clean install ongeacht welke versie. Dit i.v.m. dat in Europa geen IE8 meegeleverd gaat worden.
Of je moet in de US of A bestellen.
Mag ik vragen hoe je dit weet, heb je een bron?
Volgens mij benje in de war, of ben ik ut? Die upgrade die geen upgrade is maar Full>> Retail. Oem>> sowieso een Full, maar het blijft oem, dus gezeik bij vervanging moederbord.
Met wat bellen naar MS valt het heel goed te doen, mijn XP staat nu ook op zowat alle PC's in huis in Dual Boot met Windows 7.Sjah schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:26:
Volgens mij benje in de war, of ben ik ut? Die upgrade die geen upgrade is maar Full>> Retail. Oem>> sowieso een Full, maar het blijft oem, dus gezeik bij vervanging moederbord.
Op deze manier realiseert hij een realistische prijs/kwaliteit verhouding per PC.....
PC Specs
Waar het mij om gaat is dat je straks een DVD krijgt met Windows 7 erop die geinstalleerd kan worden op een pc, ongeacht het besturingssysteem dat er al op staat. Of je deze Windows 7 met elk willekeurig moederbord kunt combineren weet ik niet, maar is m.i. van minder belang.Sjah schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:26:
Zoals bekend krijg je immers bij de aankoop van een notebook een voorgeinstalleerde OS met herstelmedia etcetera waarmee je nooit helemaal een schone installatie kan uitvoeren. Daarvoor gebruik ik dan ook altijd een Windows Anytime Upgrade DVD, maar helemaal zuiver is dat volgens mij niet.
Dus, indien je inderdaad een DVD met 7 er volledig op krijgt, dan heb je eigenlijk gewoon windows 7 retail (ex boekjes en mooi hoesje etc..), nietwaar? En dat terwijl je er zo ver ik weet veel minder voor betaalt in vergelijking tot de OEM versie van Vista Business (vooral als je een prima laptop via een goede aanbieding koopt
Ondertussen staan de builds online die wel door Microsoft zijn gemaakt. De hashes kloppen met die in de TechNet blogposttjtristan schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 21:43:
[...]
Ja alleen dat waren geen originele iso's, maar custom made, build is exact hetzelfde.
Verwijderd
Ik draai nu een week de final RTM van win7. Hij is echter al een paar keer gefreezed. Met name chrome en utorrent lijken win7 nog niet optimaal te ondersteunen.
Oja, als je oem bij de laptop erbij neemt, dan krijg je nooit zowat de full install oem cd nee. Wel als je de oem loskoopt om op je zelf gebouwde pc te zetten, wat stuk duurder is dan bij je lappie. Daar had ik het eigenlijk over (maar als er sticker op je lappie staat met de key, zie ik niet in wat er precies niet zuiver aan is, om oem CD/dvd te scoren en je key in te voeren, activeren lukt gewoon).
[ Voor 19% gewijzigd door Sjah op 24-07-2009 20:26 ]
Utorrent draait bij mij onder 7264 uit de kunst, zal volgende week de final RTM eens installeren.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:09:
Ik draai nu een week de final RTM van win7. Hij is echter al een paar keer gefreezed. Met name chrome en utorrent lijken win7 nog niet optimaal te ondersteunen.
Ben benieuwd of Utorrent dan raar gaat doen.
Zoals ik al aangaf zou de originele ISOs van MS de 24e beschikbaar komen en dat zijn ze dus ook al. Ze zijn zelfs al geleaked.Chocovla schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:45:
[...]
Als ik me niet vergis kun je de 30 dagen trial nog 3 keer verlengen dus 120 dagen moeten net genoeg zijn om uit te zingen tot je je eigen key binnenkrijgt. Zou voor mezelf wel zeker willen weten dat de bron van de installatie 100% betrouwbaar is anders wacht ik liever nog even.
Overigens zijn de 99% betrouwbare ISOs ook gewoon goed
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
tJa je kreeg gelijk ja, moet ik nou geld overmaken?

Ik zie idd spots vd untouched RTM iso staan op usenet....
PC Specs
Op usenet is iemand 'm inderdaad al aan het 'spotten' ...
uTorrent is nu op 1,6%, dat wordt weer een installeer-weekendje
uTorrent is nu op 1,6%, dat wordt weer een installeer-weekendje
Is dat een ervaring met Windows 7?
Nee? Dan is het offtopic - zie nogmaals de topicwarning.
Verwijderd
Ik heb ook het gevoel dat het iets raars is met de driver van mijn HD. utorrent geeft ook vanaf het begin aan 'disk overload', terwijl hij een samsung speciaal heeft om te seeden (win7 staat op een andere hd). In vista zag ik die melding alleen als ik tegelijkertijd nog een grote .sfv check ging doen of iets dergelijks.Smirnoff schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 20:50:
[...]
Utorrent draait bij mij onder 7264 uit de kunst, zal volgende week de final RTM eens installeren.
Ben benieuwd of Utorrent dan raar gaat doen.
Ik vraag me af hoe mensen al een week de echte Final RTM van Windows 7 kunnen draaien, als 22 juli pas de originele, bevestigd bij Microsoft MSDN/Technet ISO's zijn 'geleaked'. Waarschijnlijk hebben deze mensen een oude versie met de toen gereleasde nieuwe 'installer' files, of de één na laatste versie te pakken, of hebben last van het 'kijk mij deze al hebben syndroom'.
Wat betreft de freezes. Ik heb met de vaak genoemde veroorzakers uTorrent en WinRAR geen problemen op Windows 7 Ultimate RC Build 7127.
Heb de Final RTM's ook gedownload, wacht nu nog op me keys (nog even vol houden tot 06-08-2009).
Wat betreft de freezes. Ik heb met de vaak genoemde veroorzakers uTorrent en WinRAR geen problemen op Windows 7 Ultimate RC Build 7127.
Heb de Final RTM's ook gedownload, wacht nu nog op me keys (nog even vol houden tot 06-08-2009).
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 24-07-2009 21:28 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
alt-92 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:19:
Is dat een ervaring met Windows 7?
offtopic:
Oei, alt-92 wordt pissig
Oei, alt-92 wordt pissig
Hmm, ik zit nog steeds te twijfelen tussen Windows 7 en Windows XP op mijn (school)netbook. Wat mij eigenlijk tegenstaat van Windows 7 is de schermzuipende taakbalk, is deze ook compact "te maken"?
Verder vroeg ik mij een aantal dingen af over de sidebar. Ik heb zelf een enorm wijd scherm (Full HD, 1920x1080) en vond de sidebar met always-on-top gadgets ideaal en praktisch. Nu las ik dat de gadgets nog wel on-top kunnen worden geplaatst, maar niet meer in een balk.
Klopt dit?
Ik heb wel wat literatuur gevonden op bijvoorbeeld: http://www.windows7taskforce.com/view/265 en http://www.mydigitallife....yle-sidebar-in-windows-7/
Je kan sowieso de optie 'Use small icons' aanvinken. Dat scheelt iets. En daarnaast heb ik op mijn 10" netbook met Windows 7 de taskbar aan de linkerkant gezet. Ik heb maar 600 pixels verticaal en als ik die ook nog voor een deel kwijt ben aan de taskbar, hou ik niets over. En in de breedte heb je verhoudingsgewijs toch iets meer dan nodig, naar mijn mening.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:34:
Hmm, ik zit nog steeds te twijfelen tussen Windows 7 en Windows XP op mijn (school)netbook. Wat mij eigenlijk tegenstaat van Windows 7 is de schermzuipende taakbalk, is deze ook compact "te maken"?
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
hoe zit het met codecs voor fullhd en dts audio.
ik gebruik nu vista 32 bits omdat ik bij 64 gezeur had met ac3 filter - ffdshow
mpc-hc enz
nu is dat een hele lange tijd terug dus misschien dat iemand me kan updaten over hoe dat ik 7 te werk gaat?
ik gebruik eigenlijk alleen maar veel media portal classic. plus al die codec rommel. en ik wil dat nog niet opgeven
mpc-hc enz
nu is dat een hele lange tijd terug dus misschien dat iemand me kan updaten over hoe dat ik 7 te werk gaat?
ik gebruik eigenlijk alleen maar veel media portal classic. plus al die codec rommel. en ik wil dat nog niet opgeven
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Dit kwam voorbij in het IRC kanaal van Windows7center:Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:20:
[...]
Ik heb ook het gevoel dat het iets raars is met de driver van mijn HD. utorrent geeft ook vanaf het begin aan 'disk overload', terwijl hij een samsung speciaal heeft om te seeden (win7 staat op een andere hd). In vista zag ik die melding alleen als ik tegelijkertijd nog een grote .sfv check ging doen of iets dergelijks.
When i leave the default drivers in W7, it gives me a blue screen when I use uTorrent
De untouched Windows 7 RTM is al in omloop, ik twijfel nog of ik ga wachten tot 6 augustus...
Microsoft heeft een nieuw voorstel gedaan aan de EC, waarin ze de gebruiker een keuzescherm voorschotelen voor de browser.
Under our new proposal, among other things, European consumers who buy a new Windows PC with Internet Explorer set as their default browser would be shown a ‘ballot screen’ from which they could, if they wished, easily install competing browsers from the Web. If this proposal is ultimately accepted, Microsoft will ship Windows in Europe with the full functionality available in the rest of the world.
[...]
PCs manufacturers building machines for the European market will continue to be required to ship E versions of Windows 7 [...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik vind Windows NT 6.1 op sommige vlakken best prettig. Bijvoorbeeld de Audit mode is veel beter dan die van Windows NT 5.x. Ook werkt sysprep fijner dan bij NT 5.x.
Wat ik niet kan vinden is het klassieke Start Menu. Ik heb me rot gezocht, maar ik kan het nergens vinden. Ik kan me niet voorstellen dat het eruit is gesloopt, maar als dat zo is, dan wordt NT 5.2 mijn laatste Windows versie. Dan stap ik over op een Unix variant.
Verder een laatste vraag: Hoe vaak kun je NT 6.1 syspreppen? En wordt een sysprep tijdens de audit mode ook meegeteld?
Wat ik niet kan vinden is het klassieke Start Menu. Ik heb me rot gezocht, maar ik kan het nergens vinden. Ik kan me niet voorstellen dat het eruit is gesloopt, maar als dat zo is, dan wordt NT 5.2 mijn laatste Windows versie. Dan stap ik over op een Unix variant.
Verder een laatste vraag: Hoe vaak kun je NT 6.1 syspreppen? En wordt een sysprep tijdens de audit mode ook meegeteld?
Mag ik het raar vinden dat je naar een ander OS wilt overstappen, met een ander soort ""start-menu"" omdat je huidige OS een ander start-menu krijgt? 
Gewoon 32-bit codecs installeren, en een 32-bit mediaplayer gebruiken, en dan heb je zowel in Vista als in 7 nergens last van hoor.remcoXP schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:06:
hoe zit het met codecs voor fullhd en dts audio.
mpc-hc enz
[ Voor 67% gewijzigd door --MeAngry-- op 24-07-2009 23:38 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
edit:
oeps, dubbel, goed bezig vandaag
oeps, dubbel, goed bezig vandaag
[ Voor 120% gewijzigd door --MeAngry-- op 24-07-2009 23:38 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Eh...ja mag het natuurlijk gewoon over Windows 7 hebben aangezien NT 6.1 wel heel 'ouderwets' klinkt en mij toch nog het meeste aan Windows NT 4.0 Workstation doet denken en die vergelijking is niet helemaal juist. Ook snap ik (net als mijn bovengangerTrommelrem schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:29:
Ik vind Windows NT 6.1 op sommige vlakken best prettig. Bijvoorbeeld de Audit mode is veel beter dan die van Windows NT 5.x. Ook werkt sysprep fijner dan bij NT 5.x.
Maar goed aangezien je op dit moment nog gebruik maakt van Windows XP (of Windows NT 5.2 zoals je het zelf noemt) snap ik best dat je nog niet gewend bent aan het 'nieuwe' startmenu zoals dat ook al Windows Vista aanwezig was.
Ik zeg veel plezier met de Unix Familie en moge je daar maar veel vrienden maken..... want volgens mij kan het oude start menu niet meer terug.....daarvoor overigens Hulde aan Microsoft
Ik ben met mijn laptop (XPS GEN2) van 7058 naar 7600RTM (beide 32bit) gegaan maar ik mist wat dingen die bij de beta er wel inzaten:
- Mijn geluid doet het niet, hij zoekt ook geen drivers via windows update en slikt ook geen vista drivers (sigmatel audio), terwijl de beta het al gelijk deed zonder internet verbinding...
- Ze hebben de classic look uit het startmenu gesloopt, waar kan ik dat weer aanzetten? (of heet dit vooruitgang?)
- Mijn geluid doet het niet, hij zoekt ook geen drivers via windows update en slikt ook geen vista drivers (sigmatel audio), terwijl de beta het al gelijk deed zonder internet verbinding...
- Ze hebben de classic look uit het startmenu gesloopt, waar kan ik dat weer aanzetten? (of heet dit vooruitgang?)
Nee dat heeft ie dus niet, maakt gebruik van eigen 256MB geheugen. Heb nog niet eens de mogelijkheid om sharedgeheugen te gebruiken, niet dat ik dat ook zou willen.Petervanakelyen schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:34:
[...]
Om op je laatste vraag te antwoorden: nee.
Volgens mij wordt er wel een deel van je RAM toegekend aan je GPU, tenzij deze zijn eigen, dedicated memory heeft.
Omdat het klassieke start menu juist zo fijn was. Dat was juist datgene wat Windows zo makkelijk maakt in gebruik: Je klikt op Start, je klikt op Run en je typt cmd, \, C:\, outlook, \\network\share, etcetera. Alles kon vanuit de simpele Run.--MeAngry-- schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:36:
Mag ik het raar vinden dat je naar een ander OS wilt overstappen, met een ander soort ""start-menu"" omdat je huidige OS een ander start-menu krijgt?
Het zou ook stom zijn van Microsoft om het klassieke Start Menu eruit te slopen. Er zijn zooo veel mensen die gewend zijn aan het klassieke Start Menu en van die mensen kunnen zooo veel mensen niet tegen verandering... bij zo'n grote verandering in de GUI zullen mensen sneller overstappen op een compleet nieuw systeem, bijvoorbeeld Mac OS X. Men moet alles toch opnieuw leren, dan maar datgene wat het vooroordeel gebruiksgemak mee heeft. Het nieuwe Start Menu is gewoon kolder. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die wel met het nieuwe Start Menu overweg kunnen, maar zorg er dan voor dat de anderen het OS ook nog kunnen blijven gebruiken.
Wat minder prettig is aan NT 6.1 is dat het de verkeerde waarschuwingen weglaat. Als je een beetje gehaast bent en je klikt per ongeluk op Shutdown dan wordt Windows meteen afgesloten. Er is geen "weet u het zeker?" meer. Ik vind het fijn dat de "weet u het zeker?" zo langzamerhand verdwijnt, maar het moet op sommige plaatsen juist wel blijven omdat de gevolgen van een misklik te groot zijn.
Verder vind ik de WAIK daarentegen wel prettig werken. Windows PE 2.x vind ik iets omslachtiger dan PE 1.x, maar met de juiste zelfgeschreven batch scripts werkt PE 2.x i.c.m. WAIK eigenlijk erg fijn. Wel jammer dat PE 2.x veel trager boot dan PE 1.x. En ik moet zeggen dat de Audit mode echt een verbetering is.
De features van NT 6.1 vind ik echt een grote verbetering t.o.v. NT 5.x, de GUI vind ik eigenlijk rampzalig.
[ Voor 8% gewijzigd door Trommelrem op 25-07-2009 01:12 ]
Dus als ik je goed begrijp vind jij twee acties uitvoeren makkelijker dan één actie uitvoeren:Trommelrem schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:02:
[...]
Omdat het klassieke start menu juist zo fijn was. Dat was juist datgene wat Windows zo makkelijk maakt in gebruik: Je klikt op Start, je klikt op Run en je typt cmd, \, C:\, outlook, \\network\share, etcetera. Alles kon vanuit de simpele Run.
Windows XP met RUN: Klik op Start, vervolgens op Run en type in CMD en Enter
Windows Vista/Windows 7 zonder RUN: Klik op Start, vervolgens type je in CMD en Enter...
Of snap ik je niet?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik wil dat stomme Search juist niet. In NT 5.0 was de Search nog echt goed. Je typte de bestandsnaam in en Windows ging gewoon zoeken. In NT 5.1 kwam er een stomme Search en sinds NT 6.x is die search echt verschrikkelijk.c70070540 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:21:
[...]
Dus als ik je goed begrijp vind jij twee acties uitvoeren makkelijker dan één actie uitvoeren:
Windows XP met RUN: Klik op Start, vervolgens op Run en type in CMD en Enter
Windows Vista/Windows 7 zonder RUN: Klik op Start, vervolgens type je in CMD en Enter...
Of snap ik je niet?
Nog een vraag:
Klik
Waar vind ik de opties maximize, minimize, restore, move, size en close bij een rechtermuisklik op een applicatie in de taskbar?
Nog een pluspuntje van NT 6.1: In de sysprepmodi kun je ook booten zonder dat de Mass Storage drivers geinstalleerd zijn. Je kunt bij wijze van spreken het OS installeren en tijdens de installatie middels de commandline in de drivers installeren voordat Windows voor de eerste keer normaal boot. Dat is wel echt een verbetering.
Ik ben benieuwd hoe Windows boot zonder de Mass Storage drivers (middels de BIOS?) maar dat het kan is wel erg fijn.
alt + op het programma rechts klikken.Trommelrem schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:29:
[...]
Nog een vraag:
Klik
Waar vind ik de opties maximize, minimize, restore, move, size en close bij een rechtermuisklik op een applicatie in de taskbar?
word een zogenaamde 'live' windows opgestart zoals een live ubuntu bijwijze van spreken. Het zit in het geheugen geladen.Ik ben benieuwd hoe Windows boot zonder de Mass Storage drivers (middels de BIOS?) maar dat het kan is wel erg fijn.
[ Voor 25% gewijzigd door Icekiller2k6 op 25-07-2009 01:38 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Neenee, dat is nog voordat het image op de schijf staat. Dat is Windows PE 2.1.Icekiller2k6 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:37:
word een zogenaamde 'live' windows opgestart zoals een live ubuntu bijwijze van spreken. Het zit in het geheugen geladen.
Maar ik heb het over de eerste keer dat het OS boot. Dus na het deployen van het image.
PE 2.1 boot ook niet zonder de Mass Storage drivers. Maar het OS in de sysprepmodi wel. Hoe doet NT 6.1 dat?
pst...is het heel erg om NT 6.1 te laten vallen het het gewoon over Windows 7 te hebben zoals het product heet :-)Trommelrem schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 01:42:
[...]
Neenee, dat is nog voordat het image op de schijf staat. Dat is Windows PE 2.1.
Maar ik heb het over de eerste keer dat het OS boot. Dus na het deployen van het image.
PE 2.1 boot ook niet zonder de Mass Storage drivers. Maar het OS in de sysprepmodi wel. Hoe doet NT 6.1 dat?
Bij mij staat er 6.1 als ik VER typ. NT 6.1 is om duidelijk te maken dat ik het over de RC heb en niet over de RTM die wellicht 7.0 als versienummer heeft.TheVMaster schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 02:00:
[...]
pst...is het heel erg om NT 6.1 te laten vallen het het gewoon over Windows 7 te hebben zoals het product heet :-)
[ Voor 5% gewijzigd door Trommelrem op 25-07-2009 02:10 ]
Als je de moeite had genomen om een beetje rond te zoeken op internet dan had je gezien dat versie 6.1 ook het versienummer is van de RTM versie....Trommelrem schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 02:10:
[...]
Bij mij staat er 6.1 als ik VER typ. NT 6.1 is om duidelijk te maken dat ik het over de RC heb en niet over de RTM die wellicht 7.0 als versienummer heeft.
Ook in de WIndows 7 topics is het al diverse malen aan de orde gekomen en ook de reden hierachter is al vaker besproken...dus ik zou zeggen ff zoeken en gij zult vinden
je weet wat de betekenis is van de uitkomstvan verTrommelrem schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 02:10:
[...]
Bij mij staat er 6.1 als ik VER typ. NT 6.1 is om duidelijk te maken dat ik het over de RC heb en niet over de RTM die wellicht 7.0 als versienummer heeft.
dat heeft te maken met compatibiliteit... er zijn nu eenmaal apps die aan de hand van deze string bepalen of het gaat om Windows XP (5.x) of vista 6.x) door Windows 7 een 6.1 nummer te geven is de kans groot dat applicatie die geschreven zijn om uit 6.x waarde uit te lezen 'om te tuin kunnen worden geleid' om ook te draaien op Windows 7
en dat is de reden dat het 6.1 is en niet 7.0
A wise man's life is based around fuck you
Ik zou het toch maar doen, want Microsoft gaat inderdaad wel een keuze aanbieden in Browsers ipv de huidige E-variant.soganta schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:10:
De untouched Windows 7 RTM is al in omloop, ik twijfel nog of ik ga wachten tot 6 augustus...
Er gaat dus nog wat veranderen.
Ik heb er nou twee: eentje met 14-07-2009 8:43 en eentje met 14-7-2009 11:29, is die laatste de "untouched" die jij noemt?soganta schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:10:
Mensen die "run" (uitvoeren) missen in het start menu, in het veldje "programma's en bestanden zoeken" onderin het start menu kun je ook gewoon netwerkpaden en commando's typen
Wow, dat is pas nieuws ! Welke browsers gaan ze als keuze geven, is het op een aparte CD of DVD, is die CD gratis 'overal verkrijgbaar' en hoe vaak wordt deze geupdate ?alt-92 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:10:
[...]
Ik zou het toch maar doen, want Microsoft gaat inderdaad wel een keuze aanbieden in Browsers ipv de huidige E-variant.
Er gaat nu niks meer veranderen aan de builds me dunkt. In het persbericht stelt Microsoft dat ze binnen de EU uitsluitend de E-versie zullen uitbrengen al begonnen zijn met het uitleveren van de E-versie, en dit zullen blijven doen totdat de Europese Commissie akkoord gaat met het voorstel. De EC stelt in een persbericht dat het nog geen besluit heeft genomen.alt-92 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:10:
[...]
Ik zou het toch maar doen, want Microsoft gaat inderdaad wel een keuze aanbieden in Browsers ipv de huidige E-variant.
Het voorstel houdt in dat Microsoft de normale (niet-E-versie) in de EU gaat uitleveren zodra de EC akkoord is.The Commission welcomes this proposal, and will now investigate its practical effectiveness in terms of ensuring genuine consumer choice.
Daarnaast staat in het voorstel dat er een update komt middels Windows Update die het zogenaamde 'ballot screen' installeerd.PCs manufacturers building machines for the European market will continue to be required to ship E versions of Windows 7 until such time that the Commission fully reviews our proposals and determines whether they satisfy our obligations under European law.

Deze update is dan beschikbaar bij de release van Windows 7.
Bij de Windows onderdelen wordt Internet Explorer 8 uitschakelbaar, waarbij ook alle pictogrammen en snelkoppelingen verdwijnen, en ook andere applicaties IE8 niet meer op kunnen starten.For Windows 7, the Ballot Screen update will first be made available to users by the date of the general commercial release of Windows 7, or within two weeks of the adoption of the Commission's decision under Article 9 of Regulation 1/2003, whichever comes later.

[ Voor 24% gewijzigd door Pinobigbird op 25-07-2009 10:20 . Reden: info over E-versie verbeterd ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Kon ook bijna niet anders de voorgaande E oplossing was veel te klantonvriendelijk !
PC Specs
I beg to differ:alt-92 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:10:
[...]
Volgens deze site zijn er 2 RTMs, een E en een non E. En de non E is gelekt.
Dat kan ik dus dan heb ik de RTM?Pinobigbird schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:59:
Bij de Windows onderdelen wordt Internet Explorer 8 uitschakelbaar, waarbij ook alle pictogrammen en snelkoppelingen verdwijnen, en ook andere applicaties IE8 niet meer op kunnen starten.
[afbeelding]
Als ik hem open, zie ik dit. Je kan ws kiezen welke versie je wil installeren maar als ik hem installeer, krijg ik meteen Ultimate (misschien moet je iets aanpassen). In die mapjes zittten EULA's en als je die opent, zie je Windows 7 Ultimate E of N of gewoon.

[ Voor 28% gewijzigd door chim0 op 25-07-2009 10:24 ]
Neen helemaal niet, dit kon al vanaf 7100 geloof ik
Sterker nog, dat screenshot van je is al sinds Vista zo.
[ Voor 19% gewijzigd door alt-92 op 25-07-2009 10:30 ]
Dat scherm zit er al sinds Vista in ja, maar toen stond IE er echt nog niet bijalt-92 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 10:30:
Sterker nog, dat screenshot van je is al sinds Vista zo.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik reageer ook meer op dit:
Voorbeeldje met de Beta image:
Voor de RC's en Beta DVDimages is de default keuze inderdaad Ultimate, maar als ik de image via WDS laat lopen kan ik die overige versies gewoon laten installeren.chimo schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 10:16:
Je kan ws kiezen welke versie je wil installeren maar als ik hem installeer, krijg ik meteen Ultimate (misschien moet je iets aanpassen).
Voorbeeldje met de Beta image:

Iemand al een degelijk multi monitor taskbar app gevonden? Ultramon is nog steeds niet uit beta van Vista. Beetje schandalig.
Verwijderd
Display Fusion Pro, werkt perfect onder Win7.Snake schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:28:
Iemand al een degelijk multi monitor taskbar app gevonden? Ultramon is nog steeds niet uit beta van Vista. Beetje schandalig.
Ja die was ik al tegen gekomen. Maar zo goed werkt die ook niet. Geen aero peek op het 2de scherm, als je minimaliseert gaat de animatie naar het linkerscherm...Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 11:45:
[...]
Display Fusion Pro, werkt perfect onder Win7.
Er mag nog wat aan gesleuteld worden.
@Trommelrem: je hebt ergens gelijk hoor, klassiek is eruit en dat is niet heel leuk. Maar ik heb mijn vrede gevonden met het nieuwe menu, die is erg customizable, Run kan je er gewoon inzetten. Met dat onding wat in Xp zat kon ik niet leven, met deze wel.
En spreek maar gewoon over NT6.1 hoor, daar spreekt de poweruser uit... Vmaster is een "alles zo nieuw mogelijk" -lover.
En spreek maar gewoon over NT6.1 hoor, daar spreekt de poweruser uit... Vmaster is een "alles zo nieuw mogelijk" -lover.
Er zal niks meer veranderen aangezien de RTM builds en hashes zijn vrijgegeven door Microsoft. De keuze voor browsers wordt waarschijnlijk geintegreerd in Windows Update.alt-92 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 09:10:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door magnifor op 25-07-2009 12:43 ]
http://www.microsoft.com/...401f-bbf5-00f0ee7fe0fb#tm
Upgrade mogelijkheden naar Windows 7
- Upgrades to Windows 7 from the following operating systems are not supported:
o Windows 95, Windows 98, Windows Millennium Edition, Windows XP, Windows Vista® RTM, Windows Vista Starter, Windows 7 M3, Windows 7 Beta, Windows 7 RC, or Windows 7 IDS
o Windows NT® Server 4.0, Windows 2000 Server, Windows Server® 2003, Windows Server 2008, or Windows Server 2008 R2 - Cross-architecture in-place upgrades (for example, x86 to x64) are not supported.
- Cross-language in-place upgrades (for example, en-us to de-de) are not supported.
- Cross-SKU upgrades (for example, Windows 7 N to Windows 7 K) are not supported.
- Upgrades from Windows Vista to Windows 7 N, Windows 7 K, Windows 7 KN, or Windows 7 E are not supported.
- Cross-build type in-place upgrades (for example, fre to chk) are not supported.
- Pre-release in-place upgrades across milestones (for example, Windows 7 RC to Windows 7 RTM) are not supported.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....