[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.282 views

Onderwerpen

Alle 30 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:36:
[afbeelding]

Mozilla werkt aan nieuwe Firefox voor Windows Vista en Windows 7

Mozilla is momenteel bezig om een nieuwe versie van Firefox te ontwikkelen waarbij het uiterlijk van de browser volledig is aangepast op het uiterlijk van Windows Vista en Windows 7. De vensters van de nieuwe Firefox 3.7 zijn aangepast op de 'Aero-functie' die in de meest recente versies van Windows beschikbaar is.

[mbr]Lever dan liever de originele bron aan in plaats van doen alsof jouw eigen site de enige is met dat nieuws?[/]
Zolang ze hem niet zo ranzig lelijk maken als op die screenshot. Laat ze gewoon de glasser extensie integreren ofzo.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:20:
[...]

Ik denk zelf dat het morgen gaat gebeuren... ;)
Ik heb werkelijk geen idee, maar ik verwacht dat het voor 25 juli gaat gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-06 15:56
Ramon schreef op maandag 20 juli 2009 @ 22:10:
[...]

Zolang ze hem niet zo ranzig lelijk maken als op die screenshot. Laat ze gewoon de glasser extensie integreren ofzo.
Die is er ook. Ik moet zeggen dat het wel eens tijd werd. De default theme staat al een tijdje op een laag pitje bij Mozilla en revamp kan die zeker goed gebruiken. Vooral gezien de GUI in Windows 7 gelikt is en Firefox er niet echt netjes in past.

https://wiki.mozilla.org/Firefox/3.7_Windows_Theme_Mockups

[ Voor 12% gewijzigd door ndsc op 20-07-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:29
Hey mensen. Op mijn laptop heb ik al een tijdje build 7232 staan, en dan werkt allemaal naar volle tevredenheid, maar ik heb zonet de zelfde build even op mn desktop geinstalleerd, en ik kom een erg vaag probleem tegen.

Ik probeerde Firefox te installeren, maar nadat de installer de bestanden uitgepakt had, gebeurde er niets. Ik keek in de taskmanager en zag dat de installer nog wel actief was. Ik heb de het proces handmatig beeindigd en opnieuw gestart, maar ik kreeg hetzelfde verhaal. Toen ik IE8 wilde starten om een oplossing te zoeken kreeg ik hetzelfde verhaal, de browser startte maar ik zag niets, terwijl hij wel tussen de processen stond. Ik heb meerdere keren opnieuw opgestart, maar het probleem blijft.

Zijn er meer mensen die dit tegen zijn gekomen? En is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 10:21
Ik heb een vraag over de windows 7 upgrade program. Ik weet dat e.e.a. nog prematuur is en dat waarschijnlijk niemand hier met een glazen bol de toekomst kan voorspellen, maar omdat de meesten van jullie wat dieper in de materie zitten toch mijn vraag.

Als je gebruik maakt van deze optie om ten tijde van de release van windows 7 zonder extra kosten (afgezien van verzendkosten of belastingen) vista naar 7 te upgraden, dan neem ik aan dat je een upgrade DVD krijgt toegezonden. De FAQ spreekt dan ook van een optical DVD.

Zal deze DVD de volledige versie van Windows 7 bevatten, zodat je met deze DVD een frisse installatie van scratch kunt uitvoeren?

Edit:
[offtopic]
Oja mods... het is houd het ontopic, en niet houdt het ontopic. Bij gebiedende wijs schrijf je altijd stam. Als het geen GoT was dan had ik gewoon m'n mond gehouden ;). Het staat zo slordig, vooral nu het moet opvallen.
[/offtopic]

[ Voor 14% gewijzigd door Tommy The Cat op 21-07-2009 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 14:15
wat ik opmerkte met de laatste zgn RTM build is dat ik itunes niet makkelijk kon downloaden. Als je naar de itunes download pagina gaat op apple.nl dan start hij de download niet standaard.
Vreemd? ik vond het allemaal wel heel toevallig. nu heb ik nog geen httpwatch/wireshark aangezet, maar vond het op z'n minst opmerkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tommy The Cat schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 02:37:
Edit:
[offtopic]
Oja mods... het is houd het ontopic, en niet houdt het ontopic. Bij gebiedende wijs schrijf je altijd stam. Als het geen GoT was dan had ik gewoon m'n mond gehouden ;). Het staat zo slordig, vooral nu het moet opvallen.
[/offtopic]
offtopic:
Oudhollandsch :P Maar klopt, die 't' hoort daar tegenwoordig niet meer.
Vanouds wordt stam+t gebruikt als men meerdere personen aanspreekt.

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 21-07-2009 10:08 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

sharkzor schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 08:47:
wat ik opmerkte met de laatste zgn RTM build is dat ik itunes niet makkelijk kon downloaden. Als je naar de itunes download pagina gaat op apple.nl dan start hij de download niet standaard.
Vreemd? ik vond het allemaal wel heel toevallig. nu heb ik nog geen httpwatch/wireshark aangezet, maar vond het op z'n minst opmerkelijk...
Ben je zeker dat je geen tampered cd gebruikt?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
DNA_Saint schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:58:
[...]

Dat dacht ik dus ook, maar nu dus niet. Heel verwarrend dus. Vind dit niet goed gedaan...
Bij de installatie wordt ook niet verteld om de dvd eruit te halen. Ik heb win7 dus gewoon 3x geinstalleerd.

Gelukkig is de installatie ervan wel erg snel. Echt heel snel, dat verbaasde mij wel. En dat op een nettop.
Er is niks veranderd aan de installatie procedure bij Windows 7 wat dat aangaat. Ik installeer steeds vanaf de DVD en met de clean install start ik op, krijg de vraag of ik van cd/dvd wil starten dmv enige toets in te drukken en de installatie start. Na een reboot gedurende de installatie, komt logisch diezelfde vraag, maar dan doe ik dat dus NIET, en gaat de installatie gewoon verder.

Dit is al zo sinds Windows 95 wat mijn eerste OS was dat ik via CD installeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommy The Cat schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 02:37:
Ik heb een vraag over de windows 7 upgrade program. Ik weet dat e.e.a. nog prematuur is en dat waarschijnlijk niemand hier met een glazen bol de toekomst kan voorspellen, maar omdat de meesten van jullie wat dieper in de materie zitten toch mijn vraag.

Als je gebruik maakt van deze optie om ten tijde van de release van windows 7 zonder extra kosten (afgezien van verzendkosten of belastingen) vista naar 7 te upgraden, dan neem ik aan dat je een upgrade DVD krijgt toegezonden. De FAQ spreekt dan ook van een optical DVD.

Zal deze DVD de volledige versie van Windows 7 bevatten, zodat je met deze DVD een frisse installatie van scratch kunt uitvoeren?
In Europa komt er geen upgrade DVD. De E versie van Windows 7 is een clean install ongeacht welke versie. Dit i.v.m. dat in Europa geen IE8 meegeleverd gaat worden.

Of je moet in de US of A bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 19:14
Volgens WZOR wordt vandaag (dus morgen i.v.m. tijdsverschil) officieel bekend gemaakt dat Windows 7 RTM is. Mocht dat zo zijn dan is er ook dikke kans dat hij vrijdag 24 juli (dus zaterdag i.v.m. tijdsverschil) op Technet staat, ben ik benieuwd of de servers dan de load aankunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 23:16

Arfman

Drome!

Dan zit ik in Frankrijk .. wel mooi als ik dan terug ben, gelijk installeren 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 21:49
Maar is de rtm die er in deze dagen er aan zit te komen dezelfde als de laatste versie (16385) op de welbekende sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat zien we vanzelf wel denk ik (like /care wat voor build $warez-editie is)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de volgende situatie. IK heb een 500GB Sata HD, daarnaast nog een IDE 250GB HD.

De eerste is lekker stil, de tweede maakt een irritant niet monotoon geluid. Ik had altijd de stekker uit de tweede schijf, en gebruik hem heel af en toe als backup voor dingen.

Nu met het installeren van Win7 die schijf ook even gebruikt voor de install om te testen, en aangezien het bevalt het nu op Sata schijf neergezet. Het mooie is dat de energiebespaar opties van windows ervoor zorgen dat ik na 20minuten (standaard) mijn tweede schijf niet meer hoor omdat hij die dan uitschakel. Ik zou echter willen dat hij hem niet eens inschakeld, en wellicht dat kan worden ingesteld dat die schijf na 5 minuten idle al wordt uitgeschakeld.

In dit topic staat echter ergens vermeld dat het niet mogelijk is om de instellingen in windows voor beide schijven anders in te stellen. Dat zou wel jammer zijn, maar wellicht is er dan nog een ander truukje om de schijf niet eens te laten inschakelen. (In Bios heb ik het nog geprobeerd om hem uit te schakelen, maar dan boot hij er alleen niet van maar windows herkent hem nog wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Ik weet niet of je optische drive ook ide is maar anders zou je de ide controller toch compleet uit kunnen schakelen in de bios ipv enkel de schijf

[ Voor 7% gewijzigd door Brackpc op 21-07-2009 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
thecompany schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:22:
Maar is de rtm die er in deze dagen er aan zit te komen dezelfde als de laatste versie (16385) op de welbekende sites?
jazeker. maar of dat helemaal veilig is.
iig hij installeert gewoon normaal en nod32 slaat niet aan ofzo... leuk onderzoekje, hoeveel van de warez edities op internet zitten vol met shitware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Laatst online: 27-04 06:19
Mjah.... dat is dan gebaseerd op de site van een Russiche hacker (wzor?) die dan "inside information" heeft.... Bij Vista bleek ook al dat een aantal dagen voor de echte RTM er een versie werd uitgegeven met exact hetzelfde build number (en ook gelekt uit MS), maar waar toch nog iets aan ontbrak.....

Ik wacht wel gewoon tot de officiele aankondiging op http://www.windowsteamblog.com en het verschijnen van de officiële Retail ISO's op Technet & MSDN. :Y

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartena schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:42:
[...]

Mjah.... dat is dan gebaseerd op de site van een Russiche hacker (wzor?) die dan "inside information" heeft.... Bij Vista bleek ook al dat een aantal dagen voor de echte RTM er een versie werd uitgegeven met exact hetzelfde build number (en ook gelekt uit MS), maar waar toch nog iets aan ontbrak.....

Ik wacht wel gewoon tot de officiele aankondiging op http://www.windowsteamblog.com en het verschijnen van de officiële Retail ISO's op Technet & MSDN. :Y
Als ik Brandon LeBlanc moet geloven kunnen we die aankondiging dus ieder moment verwachten :+ 'k verwacht gewoon op vrijdagmorgen overigens...nouja..vrijdagmorgen in de USA dus...dus vrijdagavond bij ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
TheVMaster schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 21:54:
[...]

Als ik Brandon LeBlanc moet geloven kunnen we die aankondiging dus ieder moment verwachten :+ 'k verwacht gewoon op vrijdagmorgen overigens...nouja..vrijdagmorgen in de USA dus...dus vrijdagavond bij ons :+
Nou, kom maar op met die RTM. Ben die roddels en speculaties al een tijdje moe O-). Helaas zijn de nieuwtjes over Win7 alweer oud en is het nu alleen nog maar azen op de RTM. :9 Iedereen een verse install en dan op naar de volgende Windows. Ik hoop dat MS nu de smaak te pakken heeft en de opvolger van Win7 helemaal subliem wordt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Wie is trouwens ook van mening dat Windows weer terug moet naar de jaarnummering, zoals met al haar andere producten?

Ofwel "Windows 2009" ipv "Windows 7"..... en Ja, ik vind dat ze XP en Vista ook respectievelijk Windows 2001 en Windows 2006 hadden moeten noemen.

Bij de Server producten doen ze dit nog steeds, ook bij de Office reeks doen ze dit.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 08:47
maartena schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 22:22:
Wie is trouwens ook van mening dat Windows weer terug moet naar de jaarnummering, zoals met al haar andere producten?

Ofwel "Windows 2009" ipv "Windows 7"..... en Ja, ik vind dat ze XP en Vista ook respectievelijk Windows 2001 en Windows 2006 hadden moeten noemen.

Bij de Server producten doen ze dit nog steeds, ook bij de Office reeks doen ze dit.
Zorgt er wel snel voor dat je product verouderd natuurlijk. Overigens had Vista in zo'n geval waarschijnlijk 2007 geheten, omdat het pas in 2007 voor consumenten uit kwam. 8)7

Ik vind 7 wel een mooie stoere naam eigenlijk. Toont aan dat het iets nieuws is, ipv gewoon weer een jaartalletje :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij is het een deal met de industrie, zodat iedereen z'n spul '$produkt 7' kan kopen :+
Intel heeft al een voorschot genomen met z'n i7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheltenhove
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 20:21
http://windowsteamblog.co...ou-get-windows-7-rtm.aspx

Super ! :) wel iets langer dan ik had verwacht maar 6 augustus is goed te doen dacht ik zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheltenhove schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:03:
http://windowsteamblog.co...ou-get-windows-7-rtm.aspx

Super ! :) wel iets langer dan ik had verwacht maar 6 augustus is goed te doen dacht ik zo! :)
Weer langer wachten... Dit betekend mogelijk dat ze toch nog niet klaar zijn met de RTM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:28:
[...]

Weer langer wachten... Dit betekend mogelijk dat ze toch nog niet klaar zijn met de RTM...
Neem van mij aan dat de RTM klaar is :+

Update: Volgens Brandon is Windows nog niet RTM[/b]...wel vaag als hij dus al wel beschikbaar schijnt te zijn...

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 22-07-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-09 16:12
TheVMaster schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 23:41:
[...]

Neem van mij aan dat de RTM klaar is :+
Denk het ook, neem maar aan dat ie volgende week wel ergens te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Volgens mij is de rtm gewoon 7600.16385, dat zegt wzor in iedergeval.
Deze is al uitgelekt (wel custom made iso van vhd maar dat zou opzich niks uit moeten maken).

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tjtristan schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:28:
Deze is al uitgelekt (wel custom made iso van vhd maar dat zou opzich niks uit moeten maken).
Tja...je weet maar nooit :+ Misschien heeft Wzor wel gelijk, maar misschien ook wel niet...

Update: Ik heb de TS ff voorzien van de RTM Datums :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

[...]

So what? MS bashers hebben altijd geklaagd dat MS een beta OS uitbrengt. Nu brengen ze het wat later uit en begint iedereen hier over te klagen.

En dan is het een half jaar later: Ja Windows 7 was toch niet wat het moest zijn.

*zucht. wacht gewoon. Wees blij dat MS een systeem heeft als MSDN, anders kon je nog wachten tot Oct. 22th.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
Boeit dat nou echt?

6 Augustus is over twee weken, je gaat er echt niet dood van als je pas op 6 Augustus de RTM kunt downloaden van je Technet account.

Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-08 21:32

Edgarz

Tweako-active since1986

[...]

Zeker ongeduldig vanwege de grote verschillen met de RC? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjtristan schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:28:
Dit zijn allemaal geruchten. Het kan zomaar zijn dat MS met een nieuwe build aan komt zetten, of een aangepaste 16385. Binnen een week zal de daadwerkelijke RTM aankondiging komen en vanaf de 6de op TechNet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30

Echt niet.. Vond het al jammer dat men bij WindowsXP niet de beta-naam Windows Whistler aangehouden heeft, die vond ik véél gaver. Windows 2000, Windows Whistler, Windows Vista.. Mwoa, klinkt goed.

Windows 7 had wat mij betreft wel een naam mogen hebben in plaats van een cijfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Bart© schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:07:
[...]

Echt niet.. Vond het al jammer dat men bij WindowsXP niet de beta-naam Windows Whistler aangehouden heeft, die vond ik véél gaver. Windows 2000, Windows Whistler, Windows Vista.. Mwoa, klinkt goed.

Windows 7 had wat mij betreft wel een naam mogen hebben in plaats van een cijfer.
Windows heeft al een naam Seven alleen typ je 7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
maartena schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 01:27:
[...]

Boeit dat nou echt?

6 Augustus is over twee weken, je gaat er echt niet dood van als je pas op 6 Augustus de RTM kunt downloaden van je Technet account.
Otewel:

Windows 7 IS RTM, en we zitten nu in de 2 weken die zouden vallen tussen de RTM datum van Windows 7, en de publicatie ervan op Technet/MSDN. Precies zoals Microsoft al verteld had.

Als Windows 7 nog niet RTM zou zijn, zouden ze de datum van 6 augustus ook nog niet kunnen noemen...
De vraag is alleen nog: Wanneer gaat Microsoft officieel melden dat Windows 7 RTM is?

Logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb het topic zo goed mogelijk doorgelezen. Maar omdat de ontwikkelingen redelijk snel gaan, en er veel reacties zijn, zie ik door de bomen het bos niet meer :p

Ik gebruik momenteel XP en wil nu Windows 7 proberen. Hiervoor wil ik de allernieuwste build hebben. Nu heb ik een aantal vragen. Is de nieuwste build die op internet rondzwerft al de RTM, of komt die pas later? En wat kan iemand mij voorzien van de sha1 hash van de laatste x86 build? Ik kan hem niet vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wedde dat als windows 7 uitkomt de eerste patchronde best vol is.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:47:
Ik heb het topic zo goed mogelijk doorgelezen. Maar omdat de ontwikkelingen redelijk snel gaan, en er veel reacties zijn, zie ik door de bomen het bos niet meer :p

Ik gebruik momenteel XP en wil nu Windows 7 proberen. Hiervoor wil ik de allernieuwste build hebben. Nu heb ik een aantal vragen. Is de nieuwste build die op internet rondzwerft al de RTM, of komt die pas later? En wat kan iemand mij voorzien van de sha1 hash van de laatste x86 build? Ik kan hem niet vinden :)
Je moet gewoon effe dikke maand wachten en windows 7 kopen..
Je zal er geen spijt van hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:57:
[...]

Je moet gewoon effe dikke maand wachten en windows 7 kopen..
Je zal er geen spijt van hebben..
Hulde voor je informatieve reactie d:)b :') Ik wil gewoon eerst de laatst build uitgebreid testen voordat ik Windows 7 ga kopen. Dat ben ik overigens wel van plan na Vista over geslagen te hebben. Ben wel toe aan een nieuwe GUI en niet dat trage Vista.

Als iemand mijn bovenstaande bericht nog kan beantwoorden: graag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:02:
[...]

Hulde voor je informatieve reactie d:)b :') Ik wil gewoon eerst de laatst build uitgebreid testen voordat ik Windows 7 ga kopen. Dat ben ik overigens wel van plan na Vista over geslagen te hebben. Ben wel toe aan een nieuwe GUI en niet dat trage Vista.

Als iemand mijn bovenstaande bericht nog kan beantwoorden: graag! :D
over ongeveer 2 weken komt de RTM beschikbaar, ik zou gewoon even wachten nog, anders moet je over 2 weken alsnog opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Oke, bedankt voor je reactie.

Maar hoeveel verschil gaat er zitten tussen de RTM en de laatste builds die nu op internet rondzwerven?

En nogmaals: wat is nu de laatste build die rondzwerft en wat is de sha1 hash hiervan?

ps. RTM is toch Ready To Market, of toch Release to manufacturer? :P

[ Voor 13% gewijzigd door monnick op 22-07-2009 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brackpc schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 20:57:
Ik weet niet of je optische drive ook ide is maar anders zou je de ide controller toch compleet uit kunnen schakelen in de bios ipv enkel de schijf
Dat zou inderdaad kunnen, alleen ik zou graag de HD wel in windows kunnen aanroepen. Nu is het dus zo dat hij eerst aangaat als ik mijn PC aanzet, en er na 20 minuten achterkomt dat hij inderdaad niet gebruikt is en dan uitgaat. Ik zou zien dat hij dus niet eens aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:47:

Ik zou gewoon geheel legaal de RC downloaden aangezien die not tot 20 augustus te downloaden is (incl. key). Heb je ook geen gedoe met illegale activatiemethodes etc.
monnick schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:16:
Oke, bedankt voor je reactie.

Maar hoeveel verschil gaat er zitten tussen de RTM en de laatste builds die nu op internet rondzwerven?

En nogmaals: wat is nu de laatste build die rondzwerft en wat is de sha1 hash hiervan?

ps. RTM is toch Ready To Market, of toch Release to manufacturer? :P
RTM = Release To Manufacturer :+ De laatste build zal 7600 zijn, maar wat de SHA1 has daarvan is zou ik zo 123 niet weten...

[ Voor 26% gewijzigd door TheVMaster op 22-07-2009 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
TheVMaster schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:24:
[...]

Ik zou gewoon geheel legaal de RC downloaden aangezien die not tot 20 augustus te downloaden is (incl. key). Heb je ook geen gedoe met illegale activatiemethodes etc.

[...]

RTM = Release To Manufacturer :+ De laatste build zal 7600 zijn, maar wat de SHA1 has daarvan is zou ik zo 123 niet weten...
Ja, dat lijkt me wel een goed idee. Heb ik dan een stabiel OS? Zijn er nog veel verbeteringen / bug fixes / performance tweaks gekomen na deze RC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:30:
[...]

Ja, dat lijkt me wel een goed idee. Heb ik dan een stabiel OS? Zijn er nog veel verbeteringen / bug fixes / performance tweaks gekomen na deze RC?
Rtm is ook stabiel genoeg om te gebruiken..
En bij microwsoft weet je niet war er allemaal veranderd is he..
Zal wel voornamelijk snelheids tweaks en bugfixes en beveiliging zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:34:
[...]

Ehh...Windows 7 is nog niet RTM he :+
[...]

monnick schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:30:
[...]

Voor zover ik het weet was de RC al feature ready.

[ Voor 50% gewijzigd door TheVMaster op 22-07-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik heb win7 aan de praat gekregen op een Sempron 3000+ en een GeForce4 Ti4800se. De driver voor dat laatste is een probleem geweest maar ik ben er uit gekomen. Nou heb ik een image geinstalleerd die ik al een tijdgeleden van nieuwsgroepen heb gesleept. De gelekte build 7000 vlak voordat hij public werd. Dit heb ik gedaan omdat als ik de officiele image probeer te downloaden van Microsoft ik iedere keer na anderhalf uur downloaden de melding krijg dat de image corrupt is. Na dit to 3x toe geprobeerd te hebben was ik het zat en heb ik de gelekte versie geinstalleerd.

Is er een manier om er achter te komen of er niet gesleuteld is aan mijn image? Door formaat, label etc?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R420R schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:46:
Ik heb win7 aan de praat gekregen op een Sempron 3000+ en een GeForce4 Ti4800se. De driver voor dat laatste is een probleem geweest maar ik ben er uit gekomen. Nou heb ik een image geinstalleerd die ik al een tijdgeleden van nieuwsgroepen heb gesleept. De gelekte build 7000 vlak voordat hij public werd. Dit heb ik gedaan omdat als ik de officiele image probeer te downloaden van Microsoft ik iedere keer na anderhalf uur downloaden de melding krijg dat de image corrupt is. Na dit to 3x toe geprobeerd te hebben was ik het zat en heb ik de gelekte versie geinstalleerd.

Is er een manier om er achter te komen of er niet gesleuteld is aan mijn image? Door formaat, label etc?
Als je de ISO nog hebt dan kun je dit op de 'bekende' manieren controleren. Heb je die niet meer...dan zou ik zeggen format....reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Is er niet ergens een pagina met alle SHA1 hashes van alle gelekte builds (zonder spyware/virussen en andere meuk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

TheVMaster schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:53:
[...]

Als je de ISO nog hebt dan kun je dit op de 'bekende' manieren controleren. Heb je die niet meer...dan zou ik zeggen format....reinstall.
Ik heb de ISO nog. Ik vraag dus naar die bekende manieren. Hoe doe ik dat? :D

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R420R schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:05:
[...]

Ik heb de ISO nog. Ik vraag dus naar die bekende manieren. Hoe doe ik dat? :D
Je kan kijken of de SHA1 hetzelfde is.
Ik weet niet welke build je hebt, maar je kan online vinden wat de SHA1-waarde van je desbetreffende build moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Tnx. Zo te zien komt het overeen. Heb geluk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[...]

Het is me nu al een paar keer opgevallen, maar met dit soort kreten laat je wel blijken dat sommige zaken je gewoon totaal niet duidelijk zijn en dat je maar wat post om het posten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/6ht9x4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/5048/latestoemannounce.jpg

Wiiihi, as I said ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Phyxion op 22-07-2009 12:36 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 20:15
Hier de data waarop de RTM BITS beschikbaar zijn via de diverse MS kanalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Beter kijken, dit is availability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:26:
[...]

Beter kijken, dit is availability.
Ik kijk volgens mij redelijk goed. Er staat boven de linker kolom : RTM Day en daarboven staat As an update, Microsoft is advising OEMs to plan for Friday, July 24, 2009 as the Windows 7 Release to Manufacturing for English language.

Waaruit maak jij op dat hij dan ook te downloaden is. Waarbij ik aanneem dat jij met availability bedoelt dat hij te downloaden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Heeft iemand het op 7 voor elkaar gekregen om de RDP listening port aan te passen? Als ik de key in het register aanpas zoals ik bij Vista altijd deed kan ik niet op die nieuw ingevulde port connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

TheVMaster schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:34:
[...]

Ik kijk volgens mij redelijk goed. Er staat boven de linker kolom : RTM Day en daarboven staat As an update, Microsoft is advising OEMs to plan for Friday, July 24, 2009 as the Windows 7 Release to Manufacturing for English language.

Waaruit maak jij op dat hij dan ook te downloaden is. Waarbij ik aanneem dat jij met availability bedoelt dat hij te downloaden is...
Er zijn twee columns ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De RTM komt dus 6 augustus in het Engels op TechNet, de meertalige (oa NL) pas op 1 oktober. Mooi nu het eindelijk duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
WoutF schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:35:
Heeft iemand het op 7 voor elkaar gekregen om de RDP listening port aan te passen? Als ik de key in het register aanpas zoals ik bij Vista altijd deed kan ik niet op die nieuw ingevulde port connecten.
Waarom zou je dat willen?
Je kan toch ook gewoon in je router een andere external port instellen en 3389 voor internal, zo kan je gewoon van buitenaf via een andere port RDP gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tjtristan schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:47:
[...]

Waarom zou je dat willen?
Je kan toch ook gewoon in je router een andere external port instellen en 3389 voor internal, zo kan je gewoon van buitenaf via een andere port RDP gebruiken.
1) Niet iedereen heeft die mogelijkheid.
2) Misschien geen router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, maar die 2e column geeft volgens mij de Software Order Center Availability datum aan, da's wat anders dan Available for Download...
WoutF schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:35:
Ehh..ik zeg Firewall Port? :+

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 22-07-2009 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verder maakte Microsoft bekend dat de rtm-versie van Windows 7 op 6 augustus via TechNet en MSDN te downloaden zal zijn. Een dag later geeft Microsoft het besturingssysteem vrij voor klanten met een volumelicentie in combinatie met een Software Assurance-licentie. Oem's kunnen de software op 8 augustus verwachten. Gold- en Certified-partners van Microsoft kunnen de rtm-versie van het nieuwe OS vanaf 16 augustus binnenhengelen via het Microsoft Partner Network, terwijl Action Pack-abonnees moeten wachten tot 23 augustus. Deze eerste lichting betreft de Engelstalige versie; de overige talen kunnen door alle genoemde partijen vanaf 1 oktober gedownload worden. Op 11 oktober verschijnt de retailversie.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
R420R schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:46:

mag ik je vragen waar je die driver vandaan hebt? tijdje terug op een ti4400 geprobeerd, kreeg m niet aan de gang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
sharkzor schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:57:
[...]

mag ik je vragen waar je die driver vandaan hebt? tijdje terug op een ti4400 geprobeerd, kreeg m niet aan de gang...
Mijn ti4400 deed het gewoon met een oude driver (vista of XP, dat weet ik ff niet meer zeker)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rfolkers schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:23:
Hier de data waarop de RTM BITS beschikbaar zijn via de diverse MS kanalen
LOL En als je nu eens naar mijn signature kijkt :+ Welk blog zie je daar dan staan ;)

Die post bevat exact dezelfde info als de TS enneh...ze zijn allebei door mijzelf geschreven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
sharkzor schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 15:57:
[...]

Ik heb in het Deel 10 van het Windows 7 topic een optie gezet, waardoor hij bij werkte.
Dat was door eerst Vista te installeren, dan de standaard driver in Windows voor de Ti4400 te exporteren en op een USB-stick te zetten, en dan Windows 7 te installeren en de ingebouwde Vista driver gebruiken.
EgMaf schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 16:36:
[...]

Mijn ti4400 deed het gewoon met een oude driver (vista of XP, dat weet ik ff niet meer zeker)...
Ik heb die van mij enkel en alleen op bovenstaande manier werkend gekregen.
Er bestaan geen Vista drivers voor de Ti 4400, en de XP driver gaf een BSOD wanneer ik een YouTube filmpje opende.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Petervanakelyen schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:26:
[...]

Ik heb in het Deel 10 van het Windows 7 topic een optie gezet, waardoor hij bij werkte.
Dat was door eerst Vista te installeren, dan de standaard driver in Windows voor de Ti4400 te exporteren en op een USB-stick te zetten, en dan Windows 7 te installeren en de ingebouwde Vista driver gebruiken.

[...]

Ik heb die van mij enkel en alleen op bovenstaande manier werkend gekregen.
Er bestaan geen Vista drivers voor de Ti 4400, en de XP driver gaf een BSOD wanneer ik een YouTube filmpje opende.
Ik gebruik forceware 71.90 voor xp. Het schijnt dat dat zo ongeveer de enige driver is die nog werkt onder win7 (geloof dat er nog eentje in de 81 serie zit die werkt 81.xx). Werkt zo zonder problemen. Als je ruzie hebt met video's moet je hardware acceleratie daarvoor uitzetten. Je kan hem nog downloaden van guru3d.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-08 13:04
nieuws: Gezinspakket Windows 7 komt niet naar Nederland

Heb een mailje gestuurd als hij in België wel komt.
Zal waarschijnlijk ook niet komen denk ik.
Indien zo, dan vind ik het echt schandalijk. Waarom Duitsland, Frankrijk en UK wel en de rest van de EU niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het is echt een outrage, eerst geen kortingsacties in NL en nu dit.... :( Ik zou zeggen Kroes nail die lijers uit Redmond!

[ Voor 25% gewijzigd door Help!!!! op 22-07-2009 20:58 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach jongens, voorheen bestond zo'n editie ook al niet, waar maken jullie je druk om.. Er zijn wegen genoeg zoals bijv. TechNet of desnoods het minder legale circuit :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Help!!!! schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 20:57:
Het is echt een outrage, eerst geen kortingsacties in NL en nu dit.... :( Ik zou zeggen Kroes nail die lijers uit Redmond!
Hmm, wellicht dat Kroes er juist iets mee te maken heeft...
Al verklaart dat niet waarom Duitsland en Frankrijk wel mogen.

* Petervanakelyen vindt het ook schandalig ! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:01
Petervanakelyen schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:03:
[...]

Hmm, wellicht dat Kroes er juist iets mee te maken heeft...
Al verklaart dat niet waarom Duitsland en Frankrijk wel mogen.

Kroes is een nederlander :9

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Barfman schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:22:
[...]

Kroes is een nederlander :9
Een Nederlandse ;)
Waarom dan dat Spanje, Portugal, Benelux, enz. meer betalen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Petervanakelyen schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:03:
[...]

tJa zo is het leven, wen er maar aan. Waarom is in de USA een Levi's veel goedkoper als hier, tja waarom is in Dld hardware goedkoper als hier of Belgie. Zo zijn ervan die dingen en je gaat het toch nooit veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sjah schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:53:
[...]

tJa zo is het leven, wen er maar aan. Waarom is in de USA een Levi's veel goedkoper als hier, tja waarom is in Dld hardware goedkoper als hier of Belgie. Zo zijn ervan die dingen en je gaat het toch nooit veranderen. :)
Mja ben toch blij dat onze voorouders uiteindelijk het voor elkaar gekregen hebben dat we nu 5 ipv 7 dagen achterelkaar werken..... :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Sjah schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 21:53:
[...]

Niet akkoord. 1 Europa met de euro als betaalmiddel, dus binnen de euro zone zou je toch eenheid moeten hebben, niet ? Vergelijking met VS en de UK is iets anders, andere munt en continent. Ja UK is een eiland ;)

Abusimbal wacht wanneer men met abonnementen begint

[ Voor 6% gewijzigd door abusimbal op 22-07-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:16:
[...]

Dat zou inderdaad kunnen, alleen ik zou graag de HD wel in windows kunnen aanroepen. Nu is het dus zo dat hij eerst aangaat als ik mijn PC aanzet, en er na 20 minuten achterkomt dat hij inderdaad niet gebruikt is en dan uitgaat. Ik zou zien dat hij dus niet eens aangaat.
Even als antwoord op mijn eigen vraag, ik heb het programma revoSleep gevonden, waarmee je softwarematig een HDD compleet uit kan zetten. Werkt goed, alleen het betekend nu dat mijn HDD elke keer direct weer uitgaat nadat ik mijn PC aanzet. Helaas gaat hij dus wel altijd eerst aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 7 Has Been Released to Manufacturing

http://windowsteamblog.co...sed-to-manufacturing.aspx

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2009 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
abusimbal schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:03:
[...]

Niet akkoord. 1 Europa met de euro als betaalmiddel, dus binnen de euro zone zou je toch eenheid moeten hebben, niet ? Vergelijking met VS en de UK is iets anders, andere munt en continent. Ja UK is een eiland ;)

Abusimbal wacht wanneer men met abonnementen begint
Pleur dan gelijk even de Big Mac erin, okee?

Overal gelijk product, het recept is identiek welke McDonalds je ook bezoekt. Toch kost de Big Mac niet in elk land hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Maw. wachten op de eerste full-RTM leak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen het is bevestigd door MS dit is de Final RTM: 7600.16385.090713-1255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:25

Pinobigbird

doesn't share food!

Kijk! Dat is goed nieuws!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:47:
Heb je een bron van de bevestiging van de build nr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:25

Pinobigbird

doesn't share food!

michelc85 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:53:
[...]

Heb je een bron van de bevestiging van de build nr?
Ik gok http://arstechnica.com/mi...-way-to-manufacturers.ars

@hieronder:
Inderdaad. Er staat Microsoft refused to share the full build string, but if you trust leaks from a few days ago, it's "6.1.7600.16385.090713-1255,".
Ik heb zelf allang besloten de leaks links te laten liggen en te wachten op de release van Microsoft op TechNet.

[ Voor 33% gewijzigd door Pinobigbird op 22-07-2009 23:05 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
Thanks , maar dus niet echt een subbuild nummer van microsoft, maar bijna zeker dan maar.

Nu wachten tot 6 AUG

@hierboven

Wacht zelf ook graag op de untouched ISO van MS

[ Voor 13% gewijzigd door michelc85 op 22-07-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndsc
Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:47:
Post eens wat bronnen bij je kreten. Zo komt het allemaal een beetje patserig over als je het mij vraagt. :X

Bron hierzo:
7600.16385.090713-1255 is confirmed as the official RTM build, according to Steven Sinofsky "today after all the validation checks were met, we signed off and declared build 7600.16385 as RTM."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-08 20:33
Ik wacht zelf ook op een 'Untouched' ISO van MS.. komt vast in de komende dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
joon schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 00:09:
Ik wacht zelf ook op een 'Untouched' ISO van MS.. komt vast in de komende dagen :)
Jup hoogstwaarschijnlijk lekt die overmorgen al uit (misschien 1 dag later), hoewel het installeren van de zelfgemaakte iso ook geen kwaad kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 14:11
Hoe disable je de mediasharing functie van de RC? elke keer als mijn netbook aangaat geft mijn ps3 een popup: mediaserver found. Ik share geen media, en ga dat niet doen, dus die functie kan helemaal uitgeschakeld (scheelt weer geheugen op de netbook). Ik kan echter nergens vinden hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:19
tjtristan schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 02:14:
[...]

Jup hoogstwaarschijnlijk lekt die overmorgen al uit (misschien 1 dag later), hoewel het installeren van de zelfgemaakte iso ook geen kwaad kan.
tenzij er virussen inzitten..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ndsc schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:43:
[...]

Post eens wat bronnen bij je kreten. Zo komt het allemaal een beetje patserig over als je het mij vraagt. :X

Bron hierzo:

[...]
Inderdaad, wat kan ik anders zeggen tegen unbelievers dan told ya ;)
Oh, en zoals ik ook al had aangegeven:
Who gets it when?

OEMs will be the first to get their mitts on the final Windows 7 code, with the English-language version being sent out on July 24 and remaining languages on July 28.
Nog leuk filmpje van MS over de RTM:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Phyxion schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 08:57:
[...]

Inderdaad, wat kan ik anders zeggen tegen unbelievers dan told ya ;)
Oh, en zoals ik ook al had aangegeven:

[...]

Nog leuk filmpje van MS over de RTM:
[video]
Lol: Windows 7 networking: Standby :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Icekiller2k6 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 08:28:
[...]

tenzij er virussen inzitten..
Ik ben al zelfbenoemd tester van Windows 7 vanaf de 6956-build, en heb volgens mij zowat elke geleakte build van Windows 7 geïnstalleerd. Tot nu toe nog niets van virii tegengekomen. Je moet wel altijd de betrouwbare releases weten te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaspov schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 08:03:
Hoe disable je de mediasharing functie van de RC? elke keer als mijn netbook aangaat geft mijn ps3 een popup: mediaserver found. Ik share geen media, en ga dat niet doen, dus die functie kan helemaal uitgeschakeld (scheelt weer geheugen op de netbook). Ik kan echter nergens vinden hoe?
De service uitzetten die dat regelt.
"Windows Media Player Network Sharing Service"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Laatst online: 30-08 20:22
Wanneer ik op 6 augustus de RTM versie in handen heb, is het dan ook nog mogelijk om een Nederlands taalpakket te installeren?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Zal de RTM wel "ergens" downloaden en activeren wanneer ik hem in de lijst zie staan van Technet downloads. Neem aan dat dit wel zal werken. Verwacht wel dat ik met 30 dagen de key zal kunnen opvragen.

Ik heb ook een leuke computer..

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.

Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....