Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Iets anders: http://www.techflash.com/..._forget_you_51051037.html
Hier haalt de blogger aan wat een Ms marketing-kerel gezegd heeft. Vista is niet goed ontvangen vanwege de compatibiliteitsproblemen, en die reputatie is nooit weggegaan. Nou ik ben het daar niet mee eens, miep-kattenbak mag dat misschien vinden, maar een beetje geinformeerd iemand vindt, --als die Vista niet ok vindt--, Vista niet ok omdat het een stevig systeem nodig heeft en zelfs dan niet altijd heerlijk loopt, compatibliteitsproblemen zegt zo iemand niks.
Uiteraard noemt de goedbetaalde marketing-goeroe dit niet, zo zijn ze wel.
* Sjah heeft het niet op marketeers, als iets rood is en zij zeggen dat het blauw is, dan IS het blauw.
[ Voor 68% gewijzigd door Sjah op 18-07-2009 18:24 ]
dat je je eigen blog noemt is tot daar aan toe, maar op de manier zoals dat hier ging is absoluut niet de bedoeling.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Nee hoor.., ik draai nu 7260 en die kan gwn met key.wontcachme schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 14:13:
[...]
Er zijn idd nieuwere, maar dit is volgens mij de laatste versie die NL te maken is en waar de RC key werkt.
Alleen engels ja..
is dat zo erg dan?
Ultimate, Enterprise en 2008 R2 edities zijn al bevestigd dat die er zijn door Wzt / Wzor. Rest zal er ook vast snel aankomen.Pinobigbird schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 17:36:
[...]
Dat 6.1.7600.16385.win7_rtm.090713-1255 'sign-off gold RTM' is gegaan durf ik wel te geloven. Alleen de gelekte versie is in losse bestanden verpakt in 3 rar-archieven gelekt. Als je daar zelf een (bootable) iso van maakt dan krijg je nooit de sha1-hash 326327CC2FF9F05379F5058C41BE6BC5E004BAA7 (x64), zoals die door Wzor is opgegeven.
Het is dus niet te controleren of de gelekte versie 'clean' is. Het is sowieso niet 100% zeker dat de sha1-hash uberhaupt wel klopt. Voor 100% zekerheid zit er niks anders op dan wachten op Microsoft's release via Connect/TechNet/MSDN. Dit zal volgens Wzor waarschijnlijk op 24 juli zijn. Nog een weekje wachten dus maar.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Niet geheel juist. Er staat:Phyxion schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 18:46:
[...]
Ultimate, Enterprise en 2008 R2 edities zijn al bevestigd dat die er zijn door Wzt / Wzor. Rest zal er ook vast snel aankomen.
en de sha1-hashes zijn (daardoor) ook anders. Deze iso is dus niet gelijk aan die officieel door Microsoft verspreid zal worden.iso have been made from original m$ files and folders set
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Het zijn VHD to ISO die er geleaked zijn, ach, 24e komt de hele bende toch op TechNet/MSDN.Pinobigbird schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:23:
[...]
Niet geheel juist. Er staat:
[...]
en de sha1-hashes zijn (daardoor) ook anders. Deze iso is dus niet gelijk aan die officieel door Microsoft verspreid zal worden.
- Kopieer de installatiefiles van windows 7 op de harde schijf.Kan ik nu x64 build 7137 updaten naar 7600? Als ik het probeer lukt het niet maar misschien is er een workaround?
- Open de sources directory en daarna het bestand cversion.ini in notepad.
- Verander Minclient naar 7137.0 of lager.
- Installeer windows vanuit de map.
Ik heb zelf zo build 7229 geupgrade naar 7600. Werkt hier prima, totdat ik een clean install doe al de echte RTM uit is.
succes ermee.
Verwijderd
Alvast bedank,
Hans
Ach het maakt opzich niks uit, je kan ook gewoon deze installeren en dan de key gebruiken die je van technet krijgt. (als je de engelse ultimate wilt dan, anders even wachten inderdaad)Phyxion schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:32:
[...]
Het zijn VHD to ISO die er geleaked zijn, ach, 24e komt de hele bende toch op TechNet/MSDN.
[ Voor 9% gewijzigd door tjtristan op 18-07-2009 22:33 ]
Argh, komt ie nu pas mee!RedNas74 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:15:
[...]
- Kopieer de installatiefiles van windows 7 op de harde schijf.
Ik heb zelf zo build 7229 geupgrade naar 7600. Werkt hier prima, totdat ik een clean install doe al de echte RTM uit is.
succes ermee.
Ik heb vanochtend dus een schone installatie gedaan vanuit 7137 omdat upgraden idd niet mogelijk was. Ach ja, niet dat ik belangrijke dingen had want dit is een game PC en was trouwens sowieso toe aan een schone install.
Maar bedankt voor de tip, want vanaf 7100 RC naar 7137 was toen wel mogelijk zonder workaround.
EDIT: Argh, precies waar ik bang voor was als je vanaf de hardeschijf installeert.. de oude Windows staat nu in een map Windows.old met al m'n bestanden er nog in. Op zich wel fijn want ik heb al m'n bestanden nog maar niet helemaal een clean install dus. Ook heb ik er nu een partitie "System reserved" bij, waarschijnlijk van de installatie.
Naja, het is prima zo. Hij is geactiveerd en ik installeer wel weer opnieuw als de officiele uit is.
[ Voor 21% gewijzigd door chim0 op 19-07-2009 08:29 ]
Heb je inderdaad gelijk in, maakt allemaal niks uit.tjtristan schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:32:
[...]
Ach het maakt opzich niks uit, je kan ook gewoon deze installeren en dan de key gebruiken die je van technet krijgt. (als je de engelse ultimate wilt dan, anders even wachten inderdaad)
Verwijderd
http://direct.tesco.com/q/R.206-3928.aspx
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2009 10:13 ]
Lullig, hè?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:08:
Bij Tesco kost windows 7 maar 52.08 euro inclusief gratis bezorgen. Dat is de volledige versie inclusief spaarpuntenDat is een enorm prijsverschil met de 119 euro die het hier kost.

zie verder:
Windows 7 PreSale Topic
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 19-07-2009 10:16 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Kan je hem niet daar bestellen dan?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:08:
Bij Tesco kost windows 7 maar 52.08 euro inclusief gratis bezorgen. Dat is de volledige versie inclusief spaarpuntenDat is een enorm prijsverschil met de 119 euro die het hier kost.
http://direct.tesco.com/q/R.206-3928.aspx
Oeps, zag dat andere topic te laat. Excuses
[ Voor 6% gewijzigd door Cubic X op 19-07-2009 10:18 ]
Unpinnen->Icon wijzigen->pinnen (afaik)Phyxion schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:47:
Iemand enig idee hoe ik de icon aan kan passen van een gepinned progsel?
Thanks, dat werkte, wel een erg omslachtige manier om een icon te wijzigen, hopelijk komt dat nog eens in een update ofzo er bij
Overigens, misschien ligt het aan mij maar de audio klinkt echt vele malen beter dan in Vista
[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 19-07-2009 10:53 ]
Ja, ik vind het ook nogal omslachtig.Phyxion schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:51:
[...]
Thanks, dat werkte, wel een erg omslachtige manier om een icon te wijzigen, hopelijk komt dat nog eens in een update ofzo er bij
En dat terwijl ze notabene zo prat op hun contextmenuutje zijn. Daar had best een optie 'change icon' tussen mogen staan, tussen unpin en close, bijvoorbeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 19-07-2009 11:02 ]
vind ik weer niet.. zou er er weer teveel tussen staananandus schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:58:
[...]
En dat terwijl ze notabene zo prat op hun contextmenuutje zijn. Daar had best een optie 'change icon' tussen mogen staan, tussen unpin en close, bijvoorbeeld.
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Ik had die indruk ook op mijn laptop. Het klinkt ook een stuk luider dan in Vista.Phyxion schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:51:
[...]
Overigens, misschien ligt het aan mij maar de audio klinkt echt vele malen beter dan in Vista

Vind je 2 te veel? 1x naam en 1x UnpinIcekiller2k6 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:10:
[...]
vind ik weer niet.. zou er er weer teveel tussen staandenk niet dat er zoveel mensen icoontjes gaan veranderen..

Luider niet echt als je zelf het volume insteld maar ik vind het echt een stuk beter klinken, ik weet niet precies wat er anders is maar ik vind nog steeds dat het een stuk beter klinkt.Aegir81 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:37:
[...]
Ik had die indruk ook op mijn laptop. Het klinkt ook een stuk luider dan in Vista.
@Sjah,
Gelukkig bestaat er zoiets als Google Translate.
Wzor bestaat al erg lang, al voor Vista, ze zijn al erg lang actief hierin. Ze kennen gewoon mensen bij Microsoft, het is niet dat Microsoft hun die informatie zo even geeft als promo.
[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 19-07-2009 11:42 ]
Het veranderen van een pictogram is nooit een onderdeel van het contextmenu geweest. Een pictogram kan je bij snelkoppelingen veranderen via eigenschappen, maar die keuze is niet zichtbaar vanuit de taskbar. Als ze dan een contextmenu-optie toe zouden moeten voegen, moet dat m.i. niet 'Ander pictogram...' zijn, maar 'Eigenschappen'.anandus schreef op zondag 19 juli 2009 @ 10:58:
[...]
Ja, ik vind het ook nogal omslachtig.
Aangezien de vastgepinde pictogrammen gewoon snelkoppelingen zijn, kan je het pictogram daarvan veranderen als je naar de snelkoppeling navigeert via explorer. Ze staan in de map
%appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\User Pinned\TaskBar
Omslachtig? Ja misschien wel.
Super bedankt, werkte uitstekend!RedNas74 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:15:
[...]
- Kopieer de installatiefiles van windows 7 op de harde schijf.
succes ermee.
2 x Marstek V3.0 v139 LAN - CT003 v117 - 14 st zonnepaneel Jinko 425 N-Type / 5950Wp / 6150 KWh / 3 x 25A / Shell Recharge laadpaal / Tesla model Y bj 2024
Inderdaad.Phyxion schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:41:
[...]
Vind je 2 te veel? 1x naam en 1x UnpinHad echt nog wel 1 tussen kunnen staan van Change icon.
Als ik bijvoorbeeld bij Firefox kijk, dan zijn daar de onderste dingen, de 10 recent geopende dingen en ik heb 6 adressen gepind. Bij Windows Media Player is het nog meer.
Dan is er ruimte zat
Edit:

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 19-07-2009 12:05 ]
en als je change icon er tussen zet, wat houdt je dan tegen om er nog 4 tussen te zetten? Nee ik vind dit context menu zoals het nu is prima. Ik heb nooit de drang gehad om een icon te veranderen eigenlijkPhyxion schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:41:
[...]
Vind je 2 te veel? 1x naam en 1x UnpinHad echt nog wel 1 tussen kunnen staan van Change icon.
Nu ik er over nadenk, een Change volume-item lijkt me handig! Die er ook maar tussen zetten dan?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nee, gewoon een snelkoppeling naar site gemaakt op bureaublad gemaakt, slepen naar FF en prestoSjah schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:09:
@anandus: huh, is contextmenu in Fx nu geschikt gemaakt voor 7? Dacht dat dat pas in 4 kwam.
Zo kan ik snel naar de site, scheelt toch een tussenstapje
(Snelkoppeling kan je daarna weer verwijderen
(Net als dat ik allerlei radiostations gepind heb bij Media Player. rechtermuisklik->radiostation, klaar
Het enige wat ik jammer vind is dat je de gepinde items niet onderaan kan weergeven, dat zou wat extra gemuis schelen
[ Voor 28% gewijzigd door anandus op 19-07-2009 12:13 ]
Verwijderd
maar ineens is over de tekst groter en zijn de icoontjes groter.
Zie de screenshot:
http://s14.photobucket.co...=view¤t=changed.jpg
O.A. de aanduideingsbalk van de sschijven is groter.
Iemand enig idee hoe ik dit weer normaal krijg?
Staat de resolutie goed?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:28:
Ik heb zonetMijn Windows 7 build 7100 geupgrade naar 7600.
maar ineens is over de tekst groter en zijn de icoontjes groter.
Zie de screenshot:
http://s14.photobucket.co...=view¤t=changed.jpg
O.A. de aanduideingsbalk van de sschijven is groter.
Iemand enig idee hoe ik dit weer normaal krijg?
Verder kan je kijken of-ie niet op 150% staat.
Winkey->'display'->enter
Verwijderd
De resolutie staat goed op 1280x800anandus schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:29:
[...]
Staat de resolutie goed?
Verder kan je kijken of-ie niet op 150% staat.
Winkey->'display'->enter
en hij staat op smaller (100%) default
ik heb dit nog eens gehad, en toen heb ik een systeemherstel gedaan.
alleen dat kan nu niet, omdat ik een upgrade heb gedaan en die wil ik niet ongedaan maken
En als je bij Display links op 'set custom size (DPI)' klikt, staat dat ook op 100?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:37:
[...]
De resolutie staat goed op 1280x800
en hij staat op smaller (100%) default
ik heb dit nog eens gehad, en toen heb ik een systeemherstel gedaan.
alleen dat kan nu niet, omdat ik een upgrade heb gedaan en die wil ik niet ongedaan maken
Verwijderd
ja, die staat op 100% en Use Windows XP style DPI scaling staat ook aangevinkt.anandus schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:41:
[...]
En als je bij Display links op 'set custom size (DPI)' klikt, staat dat ook op 100?
Ik heb al een groot aantal dingen gecontroleerd en via Tuneup al de standaard instellingen laten terugzetten, maar het helpt niet.
Het lijkt net alsof alles ingezoomd is, in internet explorer is het trouwens hetzelfde, in firefox niet.
Verwijderd
Mijn netwerkomgeving werd niet langer herkend en hierdoor kwam de machine niet meer online. Na lang zoeken waar ik de boel reset, werkte het weer.
De 2e keer was het tevens een DNS probleem.
Over het algemeen vind ik de RC wat gammeler lopen dan de voorlaatste build.
Verwijderd
heb je toevallig Virtualbox geinstaleerd?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:56:
Ik had de afgelopen 2 dagen vreemde problemen met Win7 build 7100.
Mijn netwerkomgeving werd niet langer herkend en hierdoor kwam de machine niet meer online. Na lang zoeken waar ik de boel reset, werkte het weer.
De 2e keer was het tevens een DNS probleem.
Over het algemeen vind ik de RC wat gammeler lopen dan de voorlaatste build.
Deze gooide bij mij ook mijn complete netwerkinstellingen overhoop.
All that you know, is at an end
Vista doet dat ook, waarschijnlijk heb je je energiebesparings opties daar wel een keer aangepast, maar dat kan je gewoon weer doenSveNRG schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:17:
Dit is nieuw voor mij. XP en Vista deden dit niet. Hoort dat zo?
[ Voor 4% gewijzigd door alt-92 op 19-07-2009 14:26 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Het lijkt er op dat Windows 7 per schijf kan instellen wanneer ze standby gaan. Onder XP had ik dit ook niet, maar nu wel (W7 RC)SveNRG schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:17:
Ik merk dat Windows mijn twee harde schijven, die ik gebruik voor bulk data, uitschakeld. Als ik films wil kijken, en ik benader een van die schijven via verkenner, hoor ik ze weer opspinnen. Dit is nieuw voor mij. XP en Vista deden dit niet. Hoort dat zo?
Als je SpeedFan start met administratorrechten kan je wél de S.M.A.R.T. functionaliteit gebruiken. Vervelende is dan dat SpeedFan niet automatisch kan starten want je krijgt dan weer dat LUA venster.Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik speedfan niet meer kan gebruiken om S.M.A.R.T. informatie/health uit te lezen. Zijn daar alternatieven voor?
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
Verwijderd
Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht (vrijwel de bbg voor gamers van juli), en probeer daar nu via een portable USB windows 7 op te installeren als OS. Lukt alleen voor geen meter.
Ik heb volgens guides gewoon een bootable usb gemaakt (zoals ook in de OP, en op andere plekken staat). Zodra ik hiermee probeer mijn systeem op te starten, krijg ik een scherm met informatie over mijn hardware, maar verder wordt er geen OSinstallatie oid gestart.
Na redelijk wat zoeken had ik al begrepen dat USB boots soms simpelweg niet werken bij het ene systeem en bij het andere systeem weer wel.
Ik heb een Gigabyte GA-MA790X-UD4 als moederbord, zijn er meer mensen die deze ervaring hebben met dit moederbord?
(ook kans van dat er ergens anders iets mis is gegaan natuurlijk, maar ik probeer eerst ff uit te sluiten of ik uberhaupt wel via usb kan booten. Heb geen dvdspeler atm om te checken of dat wel werkt, die is helaas kapot, dus morgen ff nieuwe kopen.)
Bij voorbaat dank!
Verwijderd
Uiteraard.Pinobigbird schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:50:
Staat het booten vanaf usb aan in je bios?
Hij 'herkend' ook wel dat er een bootUSB in zit: als ik hem op start met USB zónder boot, dan krijg ik een automatische foutmelding dat ik een bootdrive erin moet stoppen (of iets met dergelijke strekking), als ik de USB mét boot erin stop, gaat hij over op een ander scherm met mn hardware gegevens.
Nou zo goed ik weet kan je dat dus echt niet instellen, ik kan dat in ieder geval niet, of ik moet iets echt ontzettend over het hoofd zien. Hier staat gewoon 1 Setting voor alle HDs in Power Options.WEBsel schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:44:
[...]
Het lijkt er op dat Windows 7 per schijf kan instellen wanneer ze standby gaan. Onder XP had ik dit ook niet, maar nu wel (W7 RC)
[...]
Als je SpeedFan start met administratorrechten kan je wél de S.M.A.R.T. functionaliteit gebruiken. Vervelende is dan dat SpeedFan niet automatisch kan starten want je krijgt dan weer dat LUA venster.
Ach natuurlijk. Wat stom van me. De schijven zijn inderdaad in te stellen, echter niet individueel. Default is 20 mins, maar 60 lijkt me veel beter. Dit kan ook de klik geluiden, die ik de harddisks hoorde maken, verklaren. Dat zijn natuurlijk de twee schijven die steeds uitschakelden na 20 minuten. Ik was al bang voor imminent failure!alt-92 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:24:
[...]
Vista doet dat ook, waarschijnlijk heb je je energiebesparings opties daar wel een keer aangepast, maar dat kan je gewoon weer doen
Speedfan werkt inderdaad wel, maar S.M.A.R.T. toont geen schijven. Maakt mij niet uit, ik had een samsung low level tooltje gehaald en die op cd gefikt en daarmee opgestart. Status was OK.
[ Voor 13% gewijzigd door SveNRG op 19-07-2009 17:14 ]
All that you know, is at an end
En wat mij opvalt is, is dat het bij VA albums losstaat en bij albums van 1 artiest staat het onder 1 map. Zou het met de tags te maken kunnen hebben? Alles is perfect getagged met album art en alles. Op m'n mp3 speler laat ie alles perfect zien onder albums, dan zie ik gewoon VA-bla bla met alle nummers daaronder, niet los zoals in Media Player. Hij sorteert ze op ID3 tag en laat dit ook keurig zien bij album, artiest of genre.
1 album met de losse nummers eronder

1 album met de nummers allemaal los

Onderste rij, bijv. Pulsedriver, Blackout 2 en Borat, zie je bij count het aantal nummers van dat album maar daarboven, Armada Ibiza album, zie je allemaal 1 bij count oftewel allemaal losse nummers. Dan moet ik bij zoeken echt "armada ibiza" intypen wil ik alleen dat album krijgen, alles selecteren en dan pas speelt ie alle nummers van dat album. Terwijl bij de anderen, waar de nummers gewoon eronder staan, ik maar 1 keer hoef te dubbelklikken op het album en hij speelt alle nummers af.

Ik denk dat het met de tags te maken heeft en de manier waarop Media Player hiermee omgaat. Wat jullie?
Ook daar is een workaround voor door SpeedFan via Scheduled Tasks na logon op te starten en dan kun je wel het proces elevated laten lopen.WEBsel schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:44:
Als je SpeedFan start met administratorrechten kan je wél de S.M.A.R.T. functionaliteit gebruiken. Vervelende is dan dat SpeedFan niet automatisch kan starten want je krijgt dan weer dat LUA venster.
Verwijderd
In firefox gebeurt het ook, maar alleen in de google toolbarVerwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:53:
[...]
ja, die staat op 100% en Use Windows XP style DPI scaling staat ook aangevinkt.
Ik heb al een groot aantal dingen gecontroleerd en via Tuneup al de standaard instellingen laten terugzetten, maar het helpt niet.
Het lijkt net alsof alles ingezoomd is, in internet explorer is het trouwens hetzelfde, in firefox niet.
Wen er maar aan. Nog een reden om je OS op Engels te gebruiken: dat doet de halve wereld en je vindt dus ook vaak sneller oplossingen voor je probleem. De NL Windows markt is nogal klein vergeleken met Engels.Sjah schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:42:
Scheduled Tasks, ik ff googlen , dacht dat het 3rd party tool was. Is het gewoon geplande Taken, hehehe. We zitten op een NL forum hier.![]()
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Windows houdt bij hoe lang een schijf al niet gebruikt wordt. Is dat 20 minuten (of wat je hebt ingesteld) dan wordt die op standby gezet. Helaas kan je dus niet voor je verschillende harddisks ook verschillende tijden instellen.SveNRG schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:13:
[...]Ach natuurlijk. Wat stom van me. De schijven zijn inderdaad in te stellen, echter niet individueel. Default is 20 mins, maar 60 lijkt me veel beter. Dit kan ook de klik geluiden, die ik de harddisks hoorde maken, verklaren. Dat zijn natuurlijk de twee schijven die steeds uitschakelden na 20 minuten. Ik was al bang voor imminent failure!
SpeedFan elevaten met een scheduled task, je moet er maar op komen. Ik ga het eens proberen.
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
Als XFire je ambeteerd, kan je dat ook zo gebruikenWEBsel schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:02:
[...]
Windows houdt bij hoe lang een schijf al niet gebruikt wordt. Is dat 20 minuten (of wat je hebt ingesteld) dan wordt die op standby gezet. Helaas kan je dus niet voor je verschillende harddisks ook verschillende tijden instellen.
SpeedFan elevaten met een scheduled task, je moet er maar op komen. Ik ga het eens proberen.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Heeft te maken met de label Album Artiest, die moet voor een hele album gelijk zijn, ik gebruik dat altijd de term "various artists" voor die label.chimo schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:34:
heel verhaal...
Ik denk dat het met de tags te maken heeft en de manier waarop Media Player hiermee omgaat. Wat jullie?
http://www.vistax64.com/g...rams-have-uac-prompt.htmlWEBsel schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:02:
[...]
elevaten is blijkbaar: Run With Highest Privileges
Er zijn echter wel wat verschillen:
Windows 7 RC was 32-bits en was behoorlijk ge-vlite
Windows 7 build 7600 is 64-bits en is gewoon virgin
Ik heb nu voor 64-bits gekozen omdat ik vanaf morgen 2 gig extra geheugen heb, ik heb nu echter nog maar 2 gig in de machine zitten.
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Is deze build langzamer? Is het de 64-bits? Is het de vliting (windows search, gadgets, mediacenter, taalondersteuning etc was er allemaal uitgesloopt).
Dat is inderdaad heel goed mogelijk.Okasha schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:32:
Is het niet zo, net als bij Vista, dat naar gelang je Windows langer gebruikt hij ook sneller gaat worden?
Denk dat het feit dat deze installatie niet 'ge-vLite' is ook wel meespeeld
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Het is algemeen bekend dat als je windows instaleerd alles overal en nergens staat..Rudy_V schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:29:
Ik heb zojuist mijn Windows 7 RC verwijderd en hiervoor in de plaats build 7600 geinstalleerd. Ik merk echter dat ik hem behoorlijk trager vind aanvoelen dan de 7 RC die er alweer 2 maanden opstond. Waar de 7 RC alles instantaan deed, heb ik hier heel soms last van een hickup, niet lang, maar wel merkbaar.
Er zijn echter wel wat verschillen:
Windows 7 RC was 32-bits en was behoorlijk ge-vlite
Windows 7 build 7600 is 64-bits en is gewoon virgin
Ik heb nu voor 64-bits gekozen omdat ik vanaf morgen 2 gig extra geheugen heb, ik heb nu echter nog maar 2 gig in de machine zitten.
Heeft iemand een idee hoe dit komt? Is deze build langzamer? Is het de 64-bits? Is het de vliting (windows search, gadgets, mediacenter, taalondersteuning etc was er allemaal uitgesloopt).
En in de loop van de week wordt het sneller,...
Omdat ie ge indexseerd heeft..
Als je meteen al je schijf defragmenteerd zie je ook hoop snelheids winst..
Gebruikt de Toolbar een andere font dan in firefox, misschien?Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:42:
[...]
In firefox gebeurt het ook, maar alleen in de google toolbar
Maar ik moet zeggen dat ik het echt een heel erg vreemd probleem vind.
Mwa, Vista maar ook W7 gaat best goed met resources om, meeste spul van Windows is allemaal svchost.exe en behalve 1 grote van rond de 100MB hier is alles redelijk klein waarvan het merendeel onder de 8MB. Stel dat je een aantal van die progsels weghaalt dan scheelt het te weinig om echt iets verschil te maken. Ik doe zelf al tijden niet meer aan vLite en al die troep, het heeft gewoon totaal geen zin, die paar honderd MB ruimte wat je ermee bespaard is de moeite ook niet meer waard met de huidige schijven. Zeker niet als je kijkt wat voor werk je er in moet steken om te kijken of alles nog wel goed werkt en je er na een half jaar achterkomt dat er toch iets is wat service Y of bestand X nodig had.BM schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:15:
Zou ook mijn 1e gedacht zijn, maar W7 zou iig het indexeren moeten pauzeren als de gebruiker meer van de pc vraagt. Als je direct na installatie de indexeringsstatus opvraagt heb je ook grote kans om te zien dat die gepauzeerd is omdat er andere zaken voorrang krijgen.
Denk dat het feit dat deze installatie niet 'ge-vLite' is ook wel meespeeld
Verwijderd
Ik had windows 7 opgestart..Phyxion schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:52:
[...]
Mwa, Vista maar ook W7 gaat best goed met resources om, meeste spul van Windows is allemaal svchost.exe en behalve 1 grote van rond de 100MB hier is alles redelijk klein waarvan het merendeel onder de 8MB. Stel dat je een aantal van die progsels weghaalt dan scheelt het te weinig om echt iets verschil te maken. Ik doe zelf al tijden niet meer aan vLite en al die troep, het heeft gewoon totaal geen zin, die paar honderd MB ruimte wat je ermee bespaard is de moeite ook niet meer waard met de huidige schijven. Zeker niet als je kijkt wat voor werk je er in moet steken om te kijken of alles nog wel goed werkt en je er na een half jaar achterkomt dat er toch iets is wat service Y of bestand X nodig had.
Heb best veel programmas..
Toen ging ik dus zoveel mogelijk uit zetten kwa services..
En bleek dat me geheugen gewoon bijna zelfde was.. ( wat ie dat verbruikte..)
En dat was 22 procent.. 32bit..
22 procent? Dat is wel weinig bezet geheugen (en zonde).Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:11:
[...]
Ik had windows 7 opgestart..
Heb best veel programmas..
Toen ging ik dus zoveel mogelijk uit zetten kwa services..
En bleek dat me geheugen gewoon bijna zelfde was.. ( wat ie dat verbruikte..)
En dat was 22 procent.. 32bit..
Heb je misschien per ongeluk Superfetch uitgezet?
(Hier is iets meer dan 40% bezet in idle
Maar waarom zou je niet gelijk al je RAM gebruiken, het zit toch maar in je computer te zitten.twiFight schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:12:
Hier 32% (van de 2 GB) vlak na boot, met alleen de IM en MSIE open. Ik heb er niks aan getweaked en alleen hybernation staat uit. Ik hou wel mijn startup clean. W7 houdt zichzelf al heel mooi klein, omdat services pas gestart worden on demand. Zo zonde vind ik dat niet, het RAM wordt wel aangesproken zodra ik het nodig heb.
* anandus zou het fijner vinden als 80% (ofzo) van mijn RAM bezet zou zijn na boot
Het is loos om dat geheugen niet te gebruiken, ik gebruik het dan liever om alles sneller te laten opstarten enzo
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 20-07-2009 12:15 ]
Hear, hear. Heb niet voor niets 4GB in m'n pc zitten. Gooi vol gooi volanandus schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:15:
[...]
Maar waarom zou je niet gelijk al je RAM gebruiken, het zit toch maar in je computer te zitten.
* anandus zou het fijner vinden als 80% (ofzo) van mijn RAM bezet zou zijn na boot
Het is loos om dat geheugen niet te gebruiken, ik gebruik het dan liever om alles sneller te laten opstarten enzo
Windows geeft dat geheugen wel weer vrij als het nodig is hoor
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Overigens ben ik er juist blij mee dat (in idle) veel geheugen nog vrij is: Als je meer geheugen nodig hebt, hoeft er tenminste niet eerst nog vnalles gedaan te worden voordat je dat geheugen ook daadwerkelijk kunt gebruiken. Vandaar dat ik dat vrije geheugen (onderhuids) alleen voor tijdelijke zaken (caching enzo) zou willen gebruiken.
Meteen alles vullen kost extra tijd, en het erna weer moeten vrijgeven kost weer tijd.
Het vrijgeven van cached geheugen gebeurt in een split-second, daar merk je niets vanEgMaf schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:45:
Ik kan me zomaar voorstellen dat die hoeveelheid gebruikt geheugen, alleen maar het geheug is wat nu daadwerkelijk gebruikt wordt. Het overige geheugen kan tegelijkertijd best wel beschikbaar zijn (en gebruikt worden voor) geheugencaching enzo.
Overigens ben ik er juist blij mee dat (in idle) veel geheugen nog vrij is: Als je meer geheugen nodig hebt, hoeft er tenminste niet eerst nog vnalles gedaan te worden voordat je dat geheugen ook daadwerkelijk kunt gebruiken. Vandaar dat ik dat vrije geheugen (onderhuids) alleen voor tijdelijke zaken (caching enzo) zou willen gebruiken.
Meteen alles vullen kost extra tijd, en het erna weer moeten vrijgeven kost weer tijd.
Tja, daar kan ik mij wel deels in vinden. Er zijn wel mensen die met geheugen-hongerig software werken. Dan is het uiteraard wel fijn om een groot gedeelte van je geheugen vrij te hebben (voordat je begint met werken) zodat je niet met een langzame computer zit. 80% vind ik wel veel direct na boot omdat je dan nog geen applicaties hebt die je actief gebruikt.anandus schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:15:
[...]
Maar waarom zou je niet gelijk al je RAM gebruiken, het zit toch maar in je computer te zitten.
Ik vind het zelf wel grappig wanneer mensen gaan huilen zodra hun Firefox of Chrome een paar honderd MB gebruikt. Dat zijn actieve programma's die je op dat moment gebruikt. Als het een background service was die een paar honderd MB gebruikt dan zou ik zelf wel vraagtekens zetten bij het geheugen gebruik.
Ik zelf kijk er helemaal niet naar om. Alleen wel bij het programmeren maar juist door het feit dat mensen zo kieskeurig zijn wat betreft het geheugen gebruik. Als ze jouw programma in de taskmanager zien met 60MB gebruik dan vinden ze het al gauw te veel (en wordt je programma waar je zo hard voor hebt lopen zwoegen als slecht bestempeld.) Terwijl dat bijvoorbeeld heel redelijk is (denk aan .NET framework etc) en het geheugen echt wel netjes vrijgemaakt wordt zodra je het nodig hebt.
Weet niet hoevaak je het nog gequote wilt zien naar nee en nee.Sjah schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:03:
tJonge begin ongeduldig te worden qua wachten op de RTM... wat weten we nou? 16385 is RTM ,maar er zou gerecompileerd worden naar een 16386? Of zou er toch een 17000 zijn? Nouja, vandaag weer werkweek begonnen, dus misschien komt er nieuws uit Seattle.
Daarom was ik ook wel voor caching, maar niet voor andere zaken in dat vrije geheugenanandus schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:47:
[...]
Het vrijgeven van cached geheugen gebeurt in een split-second, daar merk je niets van
We praten echt niet over minuten om iets vrij te maken, sterker nog met een goed management hoef je niet eens vrij te maken, je kan een progsel gewoon een block geheugen toekennen, die overschrijft dat wel weer, als je de vorige data dan maar puur voor caching gebruikt. Het heeft echt totaal geen zin om RAM vrij te houden, van mij mag Windows alles cachen in het geheugen, zou mij geheel niks uitmaken.EgMaf schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:45:
Ik kan me zomaar voorstellen dat die hoeveelheid gebruikt geheugen, alleen maar het geheug is wat nu daadwerkelijk gebruikt wordt. Het overige geheugen kan tegelijkertijd best wel beschikbaar zijn (en gebruikt worden voor) geheugencaching enzo.
Minimaal 1 keer?Phyxion schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:24:
[...]
Weet niet hoevaak je het nog gequote wilt zien naar nee en nee.
Je meldt niet eens waarvan je het gequote hebt....
Verdomd, je hebt gelijk. Ik gebruik altijd MP3TAG maar heb album artiest over het hoofd gezien, deze was idd anders voor elk nummer. Ik heb de tag album artiest veranderd naar "Various Artists" en in Media Player bij Tools > Apply media changes gedaan maar hij laat het steeds nog niet goed zien.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:12:
[...]
Heeft te maken met de label Album Artiest, die moet voor een hele album gelijk zijn, ik gebruik dat altijd de term "various artists" voor die label.
Ik ga ff Winamp proberen, bedankt iig!
Het enige wat we weten is dat hier drammen geen zin heeftSjah schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:03:
tJonge begin ongeduldig te worden qua wachten op de RTM... wat weten we nou?
Zoals ik zei:Phyxion schreef op maandag 20 juli 2009 @ 13:29:
[...]
We praten echt niet over minuten om iets vrij te maken, sterker nog met een goed management hoef je niet eens vrij te maken, je kan een progsel gewoon een block geheugen toekennen, die overschrijft dat wel weer, als je de vorige data dan maar puur voor caching gebruikt. Het heeft echt totaal geen zin om RAM vrij te houden, van mij mag Windows alles cachen in het geheugen, zou mij geheel niks uitmaken.
Vandaar dat ik dat vrije geheugen (onderhuids) alleen voor tijdelijke zaken (caching enzo) zou willen gebruiken.
Juist in dit geval zou het handig zijn om je geheugen al vol te laden. Windows analyseerd hoe je je pc gebruikt. Als jij standaard binnen een paar minuten na booten bijvoorbeeld Outlook opstart, worden delen daarvan al geladen. Op het moment dat je dan outlook daadwerkelijk start, zal deze sneller gestart worden, omdat een deel al in het geheugen zit.ndsc schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:47:
[...]
Tja, daar kan ik mij wel deels in vinden. Er zijn wel mensen die met geheugen-hongerig software werken. Dan is het uiteraard wel fijn om een groot gedeelte van je geheugen vrij te hebben (voordat je begint met werken) zodat je niet met een langzame computer zit. 80% vind ik wel veel direct na boot omdat je dan nog geen applicaties hebt die je actief gebruikt.
Mocht je toevallig Outlook niet opstarten, maar (ik noem maar iets wat veel geheugen vraagt) Crysis, dan word in een split second het geheugen vrijgemaakt, en kan Crysis dat geheugen gebruiken. Geen nadelen, alleen voordelen
.NET applicaties zijn wat dat betreft leuk ja. Bij elke applicatie word daar ook de footprint van het .NET framework meegenomen, terwijl die maar 1 keer gestart word, ook als er 38 .NET applicaties draaien. Lekker misleidend inderdaadIk zelf kijk er helemaal niet naar om. Alleen wel bij het programmeren maar juist door het feit dat mensen zo kieskeurig zijn wat betreft het geheugen gebruik. Als ze jouw programma in de taskmanager zien met 60MB gebruik dan vinden ze het al gauw te veel (en wordt je programma waar je zo hard voor hebt lopen zwoegen als slecht bestempeld.) Terwijl dat bijvoorbeeld heel redelijk is (denk aan .NET framework etc) en het geheugen echt wel netjes vrijgemaakt wordt zodra je het nodig hebt.
Xbox
Verwijderd
dat zou kunnen, maar is vind het lettertype in het start menu vervelender...anandus schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:45:
[...]
Gebruikt de Toolbar een andere font dan in firefox, misschien?
Maar ik moet zeggen dat ik het echt een heel erg vreemd probleem vind.
Inderdaadalt-92 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:08:
[...]
Het enige wat we weten is dat hier drammen geen zin heeft
Verwijderd
Een paar week voor de retaildatum lijkt mij waarschijnlijker
De aankondiging komt zeer waarschijnlijk samen met de TechNet+MSDN release.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:54:
Ik ben benieuwd of de RTM wel op de 24e op TechNet komt. Ik heb er namelijk mijn twijfels bij.
Een paar week voor de retaildatum lijkt mij waarschijnlijker.
Dus ik denk ik ga naar windows 7 64 bit... maar nu staat er nog steeds 2,50 gb bruikbaar......
Iemand enig idee, heb al zitten zoeken, maar vind niet echt een duidelijk antwoord..
1.5GB ingesteld voor videokaart ofzoiets?phamoen schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:26:
Nu heb ik net al een tijd windows 7 32 bit gebruikt in mijn laptop waar 4gb in zit.
Dus ik denk ik ga naar windows 7 64 bit... maar nu staat er nog steeds 2,50 gb bruikbaar......
Iemand enig idee, heb al zitten zoeken, maar vind niet echt een duidelijk antwoord..
x86 zou ook gewoon 3.25GB kunnen reporten dus daar had je ook al meer moeten zien dan 2.5GB.
x64 ziet wel gewoon het volledige.
Weet je zeker dat je wel 4GB hebt en niet 3GB ofzoiets?
Waarom is dat waarschijnlijk, heb je daar bronnen voor of is dat 'gut-feeling'? Want als dat zo is, dan zou Brandon LeBlanc van het windows team namelijk een potje staan te liegen:Phyxion schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:06:
De aankondiging komt zeer waarschijnlijk samen met de TechNet+MSDN release.
MSDN & TechNet Subscribers: Subscribers will be able to download the final version of Windows 7 a few weeks after we announce RTM.
We shall seesewer schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:27:
[...]
Waarom is dat waarschijnlijk, heb je daar bronnen voor of is dat 'gut-feeling'? Want als dat zo is, dan zou Brandon LeBlanc van het windows team namelijk een potje staan te liegen:
[...]
Als er iemand vreemd aan het lullen is, is het meneer LeBlanc wel (zie Thurrott artikel.)sewer schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:27:
[...]
Waarom is dat waarschijnlijk, heb je daar bronnen voor of is dat 'gut-feeling'? Want als dat zo is, dan zou Brandon LeBlanc van het windows team namelijk een potje staan te liegen:
[...]
Geinstalleerd geheugen : 4gb (2,5gb bruikbaar)
net als bij windows 7 x86
Bij me nvidia configuratie scherm staat 1,5 gb totaal beschikbaar grafisch geheugen en 512mb toegewezen grafisch geheugen.....
(dit heeft dus niks met windows 7 te maken denk ik? maar suggesties hoe dit te beinvloeden zijn nog steeds welkom..
[ Voor 48% gewijzigd door phamoen op 20-07-2009 19:23 ]
Hier artikel over Vista op KB. Misschien dat je daar iets mee kunt.
Maar ik probeer het te installeren en de install herhaalt zich steeds...
Krijg heel de tijd het scherm waar ik de versie kan kiezen, taal en op welke schijf ik het wil installeren..
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
3ghz 1 gig en 128mb video
Had hiervoor Vista Ultimate erop maar hoorde dat Windows 7 sneller moest zijn.
En ik moet zeggen het verschil is wel erg groot!
Geen slome menu's meer etc..
Minder geheugen verbruik ongeveer 15%
Ben erg tevreden ondanks dat ik weer Ultimate heb, misschien dat de Basic nog wel sneller is
Ik verwacht overigens wel dat Bradndon daar z'n redenen voor heeft, maar ehh..ik heb hem ff toegevoegd op OCSsewer schreef op maandag 20 juli 2009 @ 17:27:
[...]
[...]
Hij is online op OCS enneh...hahaha hij is verbaasd dat ik hem zomaar toevoeg (als niet MS medewerker
Ik heb hem de vraag voorgelegd of hij meer informatie heeft over het RTM gaan van Windows 7, maar helaas kan hij nieer meer info verstrekken dan het volgende en ik quote : unfortunately I am unable to add anything more here... however we'll have specific dates to share shortly. wont be a long wait.
De vraag die ik hem stelde was de volgende : I'm curious about the Technet/msdn release of Windows 7. In your blogpost of July 13th you say that it will 'a few weeks after we announce RTM'....
RTM will be announced BEFORE August 1st....
does this mean that the TechNet/MSDN Subscribers have to wait for the bits till the second half of August?
Hij geeft ook nog aan dat je het The Windows Team Blog goed in de gaten moet houden de komende dagen
[ Voor 44% gewijzigd door TheVMaster op 20-07-2009 20:15 ]
raar dat ie dat niet automatisch kan doen...
Huub Huub Barbatruc!
Ben de oplossing op het spoor.... ga een bios update proberen.. heeft blijkbaar te maken met mijn MSI gx600
Edit:
problem solved, bios update deed het em... nog in msconfig onder advanced een optie uitvinken en ik heb mijn volledige 4gb..
[ Voor 67% gewijzigd door phamoen op 21-07-2009 17:52 ]
Maar heb er gezien de recentelijke ontwikkelingen en vertragingen een beetje hard hoofd in...
[ Voor 18% gewijzigd door sewer op 20-07-2009 21:03 ]
Logisch, elke keer als de CD erin zit en je start je PC opnieuw op vanaf CD-ROM, start ie de setup.DNA_Saint schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:17:
oooh...setup gaat verder nu ik de dvd eruit heb gehaald...
raar dat ie dat niet automatisch kan doen...
Verwijderd
Ik denk zelf dat het morgen gaat gebeuren...TheVMaster schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:06:
[...]
Hij geeft ook nog aan dat je het The Windows Team Blog goed in de gaten moet houden de komende dagenIk zeg Windows 7 gaat in een van de komende dagen RTM.
Misschien hebben ze dat veranderd bij Windows 7?ndsc schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:18:
Windows geeft toch een paar seconden de vraag of je van CD-Rom wilt booten. Zo lang je niet steeds op een key drukt moet die uiteindelijk gewoon verder gaan met setup ipv opnieuw beginnen.
Ik heb al een tijdje niet meer vanaf CD geinstalleerd, vandaar.
Verwijderd

Mozilla werkt aan nieuwe Firefox voor Windows Vista en Windows 7
Mozilla is momenteel bezig om een nieuwe versie van Firefox te ontwikkelen waarbij het uiterlijk van de browser volledig is aangepast op het uiterlijk van Windows Vista en Windows 7. De vensters van de nieuwe Firefox 3.7 zijn aangepast op de 'Aero-functie' die in de meest recente versies van Windows beschikbaar is.
Lever dan liever de originele bron aan in plaats van doen alsof jouw eigen site de enige is met dat nieuws?
[ Voor 14% gewijzigd door alt-92 op 20-07-2009 22:04 ]
Dat dacht ik dus ook, maar nu dus niet. Heel verwarrend dus. Vind dit niet goed gedaan...ndsc schreef op maandag 20 juli 2009 @ 21:18:
Windows geeft toch een paar seconden de vraag of je van CD-Rom wilt booten. Zo lang je niet steeds op een key drukt moet die uiteindelijk gewoon verder gaan met setup ipv opnieuw beginnen.
Bij de installatie wordt ook niet verteld om de dvd eruit te halen. Ik heb win7 dus gewoon 3x geinstalleerd.
Gelukkig is de installatie ervan wel erg snel. Echt heel snel, dat verbaasde mij wel. En dat op een nettop.
Huub Huub Barbatruc!
Dit topic is gesloten.
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....