Vind ik ook...de build die ik nu draai doet het gewoon goedmaartena schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:03:
[...]
Precies daarom ben ik ook voorzichtig met torrent sites wat betreft Windows.... het kan nog zo'n betrouwbare prive site zijn en nog zo'n betrouwbare release group.... met Vista zagen we ook dat een aantal redelijk betrouwbare bronnen toch RTM versies hadden die een week later toch niet geheel RTM bleken te zijn, omdat er een paar last minute changes werden geimplementeerd.....
Ik wacht wel op Technet, ik ben niet zo van "moet-NU-de-RTM-hebben".
Ballmer komt zo is er nu 
En die Watson ook mooie quote weer
En die Watson ook mooie quote weer
We are talking about Windows Easy Free and not Linux Complicated Free
[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 14-07-2009 17:12 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
hehe die Ballmer kan het ook wel brengen zeg pfff...wauw!
Ballmer is wel een leuke presentator, apart, maar leuk 
"The best solution to piracy is to deliver clear value". Goeie quote eigenlijk wel.
"The best solution to piracy is to deliver clear value". Goeie quote eigenlijk wel.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ballmer was weer zeer vermakelijk maar nog steeds geen duidelijkheid omtrent de RTM.
Ook Thurrott begint ongeduldig te worden en is gefrustreerd rondom de onduidelijkheid van Microsoft's kant.
Ook Thurrott begint ongeduldig te worden en is gefrustreerd rondom de onduidelijkheid van Microsoft's kant.
Ik vind MS eigenlijk best open hierover. We weten al precies wanneer de echte release zal zijn, en zelfs vrij nauwkeurig wanneer Win7 RTM gaat, en dat allemaal officieel aangekondigd door MS zelf.ndsc schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:16:
Ballmer was weer zeer vermakelijk maar nog steeds geen duidelijkheid omtrent de RTM.
In mijn beleving is MS hiermee in ieder geval beter bezig dan bv. Google (hoe lang tevoren wisten we dat gmail uit beta zou gaan?) of Apple.
Toch snap ik de frustraties wel, ik wil hem zelf namelijk ook zo snel mogelijk
Bij mij draait 7600 (voor filename & checksums: zie hierboven) trouwens probleemloos, en voor mij is zeker / duidelijk genoegd dat het een schone & nieuwere build is dan de 7201 die ik hiervoor draaide.
Boeie of het de RTM is, of build er vlak voor. Als de echte RTM er is, upgrade of reinstall ik wel.
Ook dat gaat lekker rap met Win7
Damm.t kom nu pas thuis van werk... Is er ergens een plek waar ik deze stream terug kan zien ?BM schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 17:56:
Ballmer is wel een leuke presentator, apart, maar leuk
Never mind heb m al gevonden
[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 14-07-2009 19:32 ]
leuk artikel, mooi dat die Europa duur noemt als je een 7 wilt aanschaffen.ndsc schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:16:
[quote]7600.16385.090713-1255 has been compiled but it's not yet clear if this is just the Windows 7 WDK only or client too.
Wat is WDK?
Windows Driver Kit, of je had er even op gegoogled, of gebingd?Sjah schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:38:
[...]
leuk artikel, mooi dat die Europa duur noemt als je een 7 wilt aanschaffen.
[quote]7600.16385.090713-1255 has been compiled but it's not yet clear if this is just the Windows 7 WDK only or client too.
Wat is WDK?
Oja, tja soms denk je er niet aan....?
Gebingd? Is die zo goed dan?
Gebingd? Is die zo goed dan?
Damn, lees nu pas dat er een 50% korting actie was tot 11 juli op de pre-order van Windows 7. Zal wel alleen in Amerika hebben gegolden, maar dan nog, had wel willen hebben dan
Nickname does not reflect reality
Even een vraag; als ik windows 7 in de UK koop, neem ik aan dat ik deze gewoon kan instellen op Euro-tekens, meters, etc. Ik snap dat de taal Engels blijft, maar dat is het enige toch?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Daar ozu ik me maar niet te druk om maken. Uiteraard kan je de regional settings aanpassen naar Dutch en de kans is erg groot dat je gewoon het NL-taalpakket kan downloaden over een tijdje.
Dus gewoon aanschaffen.
Dus gewoon aanschaffen.
Ik heb em live mogen zien spreken tijdens de Windows Server 2008 Launch in Los Angeles..... het is zeker een charismatische man, en een veel beter spreker dan Bill Gates ooit was.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Uiteraard. Ook met de US versie kan dat..... even taal/toetsenbord instellingen aanpassen en hoppakee.Phusebox schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:14:
Even een vraag; als ik windows 7 in de UK koop, neem ik aan dat ik deze gewoon kan instellen op Euro-tekens, meters, etc. Ik snap dat de taal Engels blijft, maar dat is het enige toch?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Phusebox schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:14:
Windows 7 in de UK is gewoon (technisch gezien) exact dezelfde versie als de Nederlandse/Amerikaanse/Belgische/Russische/Poolse/Chinese versie, behalve dat de taal dus anders is
Ok sorry, ik dacht al dat 't hetzelfde zou zijn. Dan ga ik morgen maar eens bestellen als dat lukt...
Crap. Net de build 7260 erop gezet, alles geinstalleerd, wil ik een NL Language pack installeren, gaat het niet. De LP voor 7234 wil niet en nu de 7264 aan het binnehalen of die wel gaat.
EDIT: 7264 ook niet
EDIT: 7264 ook niet
[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 14-07-2009 21:31 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En is het nog altijd zo dat je de interfacetaal (mbv language packs) alleen kunt aanpassen in de Ultimate-versie?
yup en enterprsie
En xpmode kan ook alleen in die versie.
Zo bezien is professional dan niet zo aantrekkelijk...
Hoe kom je erbij dat de xp mode niet in professional zou zitten? Trouwens, als je gewoon in de startpost kijkt of eventjes de moeite doet om google aan te slingeren zie je direct welke functionaliteit in welke versie zit, echt veel discussiewaarde heeft het dus niet...
Volgens hier gaan zelfs de lagere versies het ondersteunen als je een XP licentie hebt en wat moeite wilt doen
Volgens hier gaan zelfs de lagere versies het ondersteunen als je een XP licentie hebt en wat moeite wilt doen
Het seamless maken van XP gaat dus via RAIL QFE, vraag me alleen af waar RAIL voor staat (QFE = Quick Fix Engineering = hotfix)The pre-configured XP Mode of Windows Virtual PC is restricted to Windows 7 Professional, Enterprise, and Ultimate hosts.[25] However, an equivalent environment can be configured manually by installing Windows XP SP3 as a guest (requires an XP license and installation media or files) and applying an integration components update (available for download[42] from Microsoft) to enable seamless mode and other Windows 7 integration features.[43]
[ Voor 81% gewijzigd door sewer op 14-07-2009 22:00 ]
Ja, heb het net hier gevonden: http://windows.microsoft....products/compare-editionsSjah schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:31:
yup en enterprsie
Maar ik wist niet dat XP Mode enkel bij Ultimate en Professional (sewer had hier gelijk) zit.
Ok, ik zal het ook niet echt nodig heb: juist de Sony Ericsson-software werkt niet (dacht ik. Anderen die het wel kunnen klaren?)
nou zeg, ga lekker iemand anders neersabelen...sewer schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:43:
Hoe kom je erbij dat de xp mode niet in professional zou zitten? Trouwens, als je gewoon in de startpost kijkt of eventjes de moeite doet om google aan te slingeren zie je direct welke functionaliteit in welke versie zit, echt veel discussiewaarde heeft het dus niet...

Dacht het, en ja ik heb uiteraard die lijst al eens gezien, maar uit mijn hoofd leren doe ik het niet.
Kwam wat lulliger over dan ik het bedoelde
Soms zijn de simpele opzoekvraagjes een beetje frustrerend om te lezen. Zoals welke processors VT ondersteunen of welke versies meerdere talen gaan ondersteunen, omdat het of in de startpost staat, of je er met een googlequery er meteen achterkomt.
Als het topic weer boven in myreact staat hoop ik op nieuwtjes over de RTM-status enzo, het is een beetje teleurstellend als het dan gaat over een discussie of functie x in versie y zit
Als het topic weer boven in myreact staat hoop ik op nieuwtjes over de RTM-status enzo, het is een beetje teleurstellend als het dan gaat over een discussie of functie x in versie y zit
Ok dan. 
Ja ik kom hier ook voor die reden, dit topic is weer hot.
Ja ik kom hier ook voor die reden, dit topic is weer hot.
Best wel bizar wat ik daar allemaal lees. Hij gedraagt zich als een of andere prins op de erwt die RECHT zou hebben op nieuwe prerelease Windows 7 versies en die ook dag-tot-dag op de hoogte gehouden moet worden van verbeteringen? "Some of us have books to write"??? ja wtf verwacht je danndsc schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 19:16:

Ik vind dat MS het zeer goed doet, met twee gratis verkrijgbare versies van Windows 7 en een datum waarop we de final mogen verwachten, lijkt me prima.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nou, ik heb geen idee wanneer ik de final kan verwachten, terwijl ik volgens deze site elk jaar 2300 dollar aan microsoft betaal voor hun producten. Kan me dus de frustraties van Paul wel een beetje voorstellenRamon schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:35:
Ik vind dat MS het zeer goed doet, met twee gratis verkrijgbare versies van Windows 7 en een datum waarop we de final mogen verwachten, lijkt me prima.
Punt wat hij maakt is toch wel goed. Vind het nogal kinderachtig van ms om in die recente blogpost zo vaag te doen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dan heb je niet opgelet:sewer schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:57:
[...]
Nou, ik heb geen idee wanneer ik de final kan verwachten, terwijl ik volgens deze site elk jaar 2300 dollar aan microsoft betaal voor hun producten. Kan me dus de frustraties van Paul wel een beetje voorstellen
- Microsoft heeft bekend gemaakt dat Win7 deze maand nog RTM zal gaan. Dus binnen een week of 2. Da's toch knap nauwkeurig.
- Ook heeft Microsoft bekend gemaakt dat die RTM "enkele weken daarna" op MSDN zal staan
- En de exacte releasedatum van Windiws 7 is ook allang bekend!
Als jij 2300 dollar per jaar betaalt om precies te weken wanneer jij de final kunt verwachten, heb je het toch niet helemaal begrepen...

Of krijg je ook nog iets anders voor dat geld?

Geloof me, ik heb wel opgeletEgMaf schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 00:53:
Dan heb je niet opgelet:
- Microsoft heeft bekend gemaakt dat Win7 deze maand nog RTM zal gaan. Dus binnen een week of 2. Da's toch knap nauwkeurig.
- Ook heeft Microsoft bekend gemaakt dat die RTM "enkele weken daarna" op MSDN zal staan
- En de exacte releasedatum van Windiws 7 is ook allang bekend!
Ik heb nooit beweerd dat ik geld betaal om te weten wanneer de final komtAls jij 2300 dollar per jaar betaalt om precies te weken wanneer jij de final kunt verwachten, heb je het toch niet helemaal begrepen...![]()
Maar ik vind Microsoft dus helemaal niet zo supertransparant over wat er nu precies gaande is over de final als hierboven beweerd wordt. In de blog van het Windows Team is het wat geneuzel dat de RTM nog niet 'signed off' is, en dat het in de tweede helft van juli gaat gebeuren. Zeg dan gewoon of de build van afgelopen vrijdag nog een kandidaat is voor de RTM, of dat het zeker is dat er nog iteraties gaan plaatsvinden of niet. Ze weten dat heus wel intern
Ik werk zelf ook aan een softwareprodukt, maar wij zijn toch net wat opener naar de klanten toe over de voortgang ervan en of we een geplande datum gaan halen of niet.
Dus ja, ik ben het wel met Paul Thurrot eens, vooral dat een vooraanstaande ontwikkelaar van het Windows-team een blog maakt met de veelbelovende titel 'Update on windows 7 RTM', en dan een aantal bogus-opmerkingen maakt (over dat een RTM geen single point in time is, en dat het pas RTM is als alle talen klaar zijn) en ook nog verder geen echte nuttige meldingen doet wat je kan zien als een 'update' van de RTM-status.
[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 15-07-2009 01:18 ]
Wat een gemiep hier voor wanneer W7 wel of niet komt..... De release zou eerst ergens in 2010 Q1 zijn, nu wordt dat al 2009 Q3. Dat is opzich al een prestatie. Ik vraag mij af hoe vaak daar de zweep heeft geklonken 
Afijn, ik hoop dat het ASAP op technet beschikbaar wordt gesteld
Afijn, ik hoop dat het ASAP op technet beschikbaar wordt gesteld
[ Voor 14% gewijzigd door Fermion op 15-07-2009 01:53 ]
Denken jullie dat Windows 7 Professional veel meerwaarde heeft ten opzichte van Home Premium?
Ik vraag me namelijk af of ik XP mode wel nodig heb, en domain join snap ik niet helemaal. Ik connect wel eens naar het werk via VPN en remote desktop, maar heb ik domain join dan nodig?
Ik vraag me namelijk af of ik XP mode wel nodig heb, en domain join snap ik niet helemaal. Ik connect wel eens naar het werk via VPN en remote desktop, maar heb ik domain join dan nodig?
Ik denk dat jouw doelgroep wel iets beperkter ligt dan een Operating System wat wereldwijd gebruikt moet wordensewer schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 01:02:
Ik werk zelf ook aan een softwareprodukt, maar wij zijn toch net wat opener naar de klanten toe over de voortgang ervan en of we een geplande datum gaan halen of niet.
It's a different ballgame.
Als je niet weet wat een domain is heb je er niks aan.Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 07:15:
Klinkt misschien bot, maar dit is ook wat het verschil tussen XP Home en XP Pro maakte, dus wat je ermee kan doen kun je dan ook prima achterhalen.
[ Voor 37% gewijzigd door alt-92 op 15-07-2009 07:28 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Sorry ik heb altijd professional gehad (legaal) dus weet niet wat er minder is aan Home. En dat tabelletje van Microsoft waar 2 punten genoemd worden is wel erg beknopt...alt-92 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 07:26:
[...]
Ik denk dat jouw doelgroep wel iets beperkter ligt dan een Operating System wat wereldwijd gebruikt moet worden
It's a different ballgame.
[...]
Als je niet weet wat een domain is heb je er niks aan.
Klinkt misschien bot, maar dit is ook wat het verschil tussen XP Home en XP Pro maakte, dus wat je ermee kan doen kun je dan ook prima achterhalen.
Maar goed, half uur geleden kon ik nog bestellen, nu is de site overbelast... zal ik wel weer pech hebben.
Ik heb net mijn Vista buisness naar 7 build 7600 gedaan
werkt tot nu toe goed 
Enige is dat 'Computer Rating' een blauw scherm geeft als je het start
das wel jammer
Enige is dat 'Computer Rating' een blauw scherm geeft als je het start

Klinkt als een driverprobleem als het in Vista wel werkte.Beukgevaar schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:09:
Enige is dat 'Computer Rating' een blauw scherm geeft als je het startdas wel jammer
Niet mee eens.sewer schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 01:02:
[...]
Ik heb nooit beweerd dat ik geld betaal om te weten wanneer de final komtMaar het is wel gewoon zo dat de eindconsumenten wel een definitieve datum hebben, en de subscribers simpelweg niet (behalve de beschikbaarheid van VLK op 1 september).
Maar ik vind Microsoft dus helemaal niet zo supertransparant over wat er nu precies gaande is over de final als hierboven beweerd wordt. In de blog van het Windows Team is het wat geneuzel dat de RTM nog niet 'signed off' is, en dat het in de tweede helft van juli gaat gebeuren. Zeg dan gewoon of de build van afgelopen vrijdag nog een kandidaat is voor de RTM, of dat het zeker is dat er nog iteraties gaan plaatsvinden of niet. Ze weten dat heus wel intern
Dus ja, ik ben het wel met Paul Thurrot eens, vooral dat een vooraanstaande ontwikkelaar van het Windows-team een blog maakt met de veelbelovende titel 'Update on windows 7 RTM', en dan een aantal bogus-opmerkingen maakt (over dat een RTM geen single point in time is, en dat het pas RTM is als alle talen klaar zijn) en ook nog verder geen echte nuttige meldingen doet wat je kan zien als een 'update' van de RTM-status.
Geplande datum is 22 oktober, niets wijst erop dat ze die niet gaan halen. Die datum is goed gecommuniceerd en geen bericht is goed bericht. En als ik het goed begrijp zijn ze nu bezig met testen en eventueel fixen en een nieuwe build releasen. Dat is sowieso lastig om een datum aan te hangen, dus ik snap wel waarom ze het niet doen.
Ik weet niet of je een gamer bent, maar ten tijde van de release van Unreal Tournament 2004, zei de manager van Epic op gegeven moment "Two weeks" tot de release, en het duurde uiteindelijk 2 maanden. Daar maak je mensen ook niet blij mee....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zo ik heb net Windows 7 Home Premium gekocht voor 57,50... Leuke prijs dacht ik zo.
Hmm en toen liep de site vast bij de betaling... ok nu wel gelukt.
Wie geen bezwaar heeft tegen een engelse versie: http://emea.microsoftstore.com/uk/
Wie geen bezwaar heeft tegen een engelse versie: http://emea.microsoftstore.com/uk/
[ Voor 51% gewijzigd door Phusebox op 15-07-2009 09:06 ]
Heb geen bezwaar alleen de site is momenteel niet bereikbaar en ik wil geen E versie.Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:55:
Zo ik heb net Windows 7 Home Premium gekocht voor 57,50... Leuke prijs dacht ik zo.
Dus als iemand hier een werkbare manier weet om W7 Home Premium Retail x64 in huis te krijgen dan hoor ik het graag.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Waarom geen E versie? In Europa zul je geen andere versie vinden. Gewoon zelf ff firefox ofzo op een usb stick zetten voor de installatie.Help!!!! schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:46:
[...]
Heb geen bezwaar alleen de site is momenteel niet bereikbaar en ik wil geen E versie.![]()
Dus als iemand hier een werkbare manier weet om W7 Home Premium Retail x64 in huis te krijgen dan hoor ik het graag.
En de site is druk ja, gewoon even blijven proberen.
Jeetje die site is echt druk inderdaad. Maar moet er direct betaald worden of bij aflevering? Ik wil eigenlijk een family pack zodat ik pc van mn vriendin ook kan upgraden..
Zodra het verstuurd wordt (of je kunt downloaden) wordt je creditcard belast.Okasha schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:53:
Jeetje die site is echt druk inderdaad. Maar moet er direct betaald worden of bij aflevering? Ik wil eigenlijk een family pack zodat ik pc van mn vriendin ook kan upgraden..
Ik snap wel hoe ik het gemis van een browser kan oplossen maar omdat ik daar dus helemaal geen zin in heb wil ik een US versie.Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:48:
[...]
Waarom geen E versie? In Europa zul je geen andere versie vinden. Gewoon zelf ff firefox ofzo op een usb stick zetten voor de installatie.
En de site is druk ja, gewoon even blijven proberen.
Dus links of rechtsom moet er een US versie komen en anders wordt t maar een geripte versie.
PC Specs
Beste klant,
als gevolg ervan, dat de huidige Microsoft Windows 7 voorverkoop begonnen is en de bijbehorende hoge bezoeker verkeer, is onze site momenteel op beperkte ogenblikken slecht te bereiken. Probeer het later opnieuw, alstublieft.
Harteljk dank u voor uw begrip.
Uw Microsoft Store- Team
Upgrade of Full? Wil ook graag Win7 (pre)orderen en zo'n bedrag is natuurlijk über! Weet je toevallig ook nog wat de andere versies waren qua prijs? Heb nu 16.384x op F5 gedrukt maar biedt vooralsnog geen soelaasPhusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 08:55:
Verwijderd
Is het geen mogelijkheid om met de WAIK zelf een versie te bakken van de EU versie waarin dan na de installatie automatisch IE8 wordt geinstalleerd?Help!!!! schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:54:
[...]
Ik snap wel hoe ik het gemis van een browser kan oplossen maar omdat ik daar dus helemaal geen zin in heb wil ik een US versie.
Dus links of rechtsom moet er een US versie komen en anders wordt t maar een geripte versie.
Upgrade, ze hebben alleen Home Premium (50 pond) en Professional (100 pond). Ik vond de dubbele prijs van Professional het niet waard.Brad Pitt schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:10:
[...]
Upgrade of Full? Wil ook graag Win7 (pre)orderen en zo'n bedrag is natuurlijk über! Weet je toevallig ook nog wat de andere versies waren qua prijs? Heb nu 16.384x op F5 gedrukt maar biedt vooralsnog geen soelaas
Overigens is altijd een clean-install nodig, dus je kunt niet eens upgraden vanuit vista of xp. Dus wat dat betreft werkt het gewoon als een Full.
Zou best kunnen en dat zou ook een oplossing kunnen zijn, maar mijn punt is dat ik dus geen zin heb in extra werk.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:11:
[...]
Is het geen mogelijkheid om met de WAIK zelf een versie te bakken van de EU versie waarin dan na de installatie automatisch IE8 wordt geinstalleerd?
De "oplossing" die MS biedt om de EU tegemoet te komen vind ik namelijk een klantonvriendelijke en irritante oplossing. EU heeft dit ook helemaal niet aan MS gevraagd. Het is een typische MS oplossing.
Misschien is een UK licentie wel gewoon te gebruiken op een US image, dat zou wellicht wel een optie zijn
PC Specs
Je kunt natuurlijk een E-versie bestellen en dan eens zien of je een MSDN install CD kunt downloaden. lijkt me dat je met de key die je krijgt gewoon een non-E versie installeert daarmee ...Help!!!! schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:46:
[...]
Heb geen bezwaar alleen de site is momenteel niet bereikbaar en ik wil geen E versie.![]()
Ik blijf het overigens achterlijk vinden dat we alleen een E-versie zouden mogen kopen in Europa .... geef mij maar een Ultimate met alles er op en aan...
Upgrade is mischien een clean install maar er moet wel een werkende/geactiveerde XP/Vista op de HDD stan. Dus een PC met lege schijven is geen optie want dan wil windows gewoonweg niet installeren (althans dat is met Vista zo....). Ik moet dus voor een clean install eerst m'n oude XP64 installeren voordat ik Vista64 er op kan knallen (want met XP Pro 32 kun je weer geen 64 bits install draaien).Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:12:
[...]
Upgrade, ze hebben alleen Home Premium (50 pond) en Professional (100 pond). Ik vond de dubbele prijs van Professional het niet waard.
Overigens is altijd een clean-install nodig, dus je kunt niet eens upgraden vanuit vista of xp. Dus wat dat betreft werkt het gewoon als een Full.
[ Voor 37% gewijzigd door mjl op 15-07-2009 10:32 ]
-------
Ach, na installatie doe ik toch altijd eerst een windows update... zou me niets verbazen als hij bij de eerste keer dan al staat bij de "recommended updates".mjl schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:29:
[...]
Je kunt natuurlijk een E-versie bestellen en dan eens zien of je een MSDN install CD kunt downloaden. lijkt me dat je met de key die je krijgt gewoon een non-E versie installeert daarmee ...
Ik blijf het overigens achterlijk vinden dat we alleen een E-versie zouden mogen kopen in Europa .... geef mij maar een Ultimate met alles er op en aan...
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Dat verwacht ik niet, de key bepaald welke versie je installeert.mjl schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:29:
[...]
Je kunt natuurlijk een E-versie bestellen en dan eens zien of je een MSDN install CD kunt downloaden. lijkt me dat je met de key die je krijgt gewoon een non-E versie installeert daarmee ...
[...]
Upgrade is mischien een clean install maar er moet wel een werkende/geactiveerde XP/Vista op de HDD stan. Dus een PC met lege schijven is geen optie want dan wil windows gewoonweg niet installeren (althans dat is met Vista zo....). Ik moet dus voor een clean install eerst m'n oude XP64 installeren voordat ik Vista64 er op kan knallen (want met XP Pro 32 kun je weer geen 64 bits install draaien).
IE heeft daar altijd bij gestaanCoach4All schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:34:
[...]
Ach, na installatie doe ik toch altijd eerst een windows update... zou me niets verbazen als hij bij de eerste keer dan al staat bij de "recommended updates".
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Het lijkt mij bijzonder stug dat je op een lege HD een Win7-upgrade zo eventjes kan installen! Wat is dan het nut van een Upgrade/Full verschil? Ik heb hier wel een legale Vista maar die staat op een andere computer en ben dus bang dat een Upgrade-versie niet gaat werken. Correct me if I'm wrong.Phyxion schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:37:
Dat verwacht ik niet, de key bepaald welke versie je installeert.
Nee hoor;mjl schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:29:
[...]
[...]
Upgrade is mischien een clean install maar er moet wel een werkende/geactiveerde XP/Vista op de HDD stan. Dus een PC met lege schijven is geen optie want dan wil windows gewoonweg niet installeren (althans dat is met Vista zo....). Ik moet dus voor een clean install eerst m'n oude XP64 installeren voordat ik Vista64 er op kan knallen (want met XP Pro 32 kun je weer geen 64 bits install draaien).
Clean install betekend toch echt op een lege harde schijf, althans niet vanuit windows installeren of upgraden. Zou onzin zijn als je van een XP 32 bit niet naar Windows 7 64 bit zou kunnen. En er staat ook 'other operating system', dus je hoeft niet eens Windows geïnstalleerd te hebben zeggen ze zelf.You'll need to perform a custom (clean) installation
Whether your PC is running Windows Vista, Windows XP, or another operating system, E editions of Windows 7 require a custom (clean) installation. A custom installation does not preserve your files, settings, and programs. So, before installing E editions of Windows 7, make sure to back up your files and settings to an external hard disk, USB Flash Drive, or other media. After the installation, move your files and settings back to your PC and reinstall the programs you want to keep using.
Zover ik begrepen had zou er in Europa geen verschil zijn tussen de upgrade versie in full versie, omdat Microsoft het niet voor elkaar kreeg van een Windows met IE naar een zonder IE te upgraden binnen de tijd die er nog is.Brad Pitt schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:43:
[...]
Het lijkt mij bijzonder stug dat je op een lege HD een Win7-upgrade zo eventjes kan installen! Wat is dan het nut van een Upgrade/Full verschil? Ik heb hier wel een legale Vista maar die staat op een andere computer en ben dus bang dat een Upgrade-versie niet gaat werken. Correct me if I'm wrong.
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 15-07-2009 10:46 ]
Ook zojuist W7 Prof gepreorderd via amazon.co.uk. Play.com heeft ze trouwens ook maar alleen op billing address in the UK. Kijk op de link hieronder voor een EU Preorder FAQ met meerdere adressen:
http://windows7center.com...order-the-definitive-faq/
All vendors in Europe and the UK will only be selling the full edition of Windows 7E. They will not include Internet Explorer 8.
Bron
http://windows7center.com...order-the-definitive-faq/
What do I get when I preorder Windows 7 now?Brad Pitt schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:43:
[...]Het lijkt mij bijzonder stug dat je op een lege HD een Win7-upgrade zo eventjes kan installen! Wat is dan het nut van een Upgrade/Full verschil? Ik heb hier wel een legale Vista maar die staat op een andere computer en ben dus bang dat een Upgrade-versie niet gaat werken. Correct me if I'm wrong.
All vendors in Europe and the UK will only be selling the full edition of Windows 7E. They will not include Internet Explorer 8.
Bron
[ Voor 61% gewijzigd door Scidd0w op 15-07-2009 11:12 ]
Ik vind het trouwens maar weer belachelijk dat Nederland en België weer worden overgeslagen bij zoiets...
Ik wacht wel op de volledige versies van Win 7 E die hier in Europa komen en voor upgrade prijzen worden verkocht
Daar hebben we het nu juist over... of vind jij 57,50 voor Home Premium nog te veel?Ackermans1973 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:33:
Ik wacht wel op de volledige versies van Win 7 E die hier in Europa komen en voor upgrade prijzen worden verkocht
Helemaal met je eens. Maar wie niet (behalve MS) lijkt me.Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:17:
Ik vind het trouwens maar weer belachelijk dat Nederland en België weer worden overgeslagen bij zoiets...
57.50 voor een full retail home premium versie is gewoon heel netjes. Voor dat geld ga ik niet langer aan de crack.
PC Specs
Precies, same here. Dus ook maar 3 besteld (via Amazon, werd het F5'en een beeetje zat). Thx for the tip!
Jammer dat professional zo duur is nog
150,- euro heb ik er (nog) niet van over.
Dan maar even wachten op een licentie van de zaak.
Wil wel m'n domein kunnen joinen thuis
Dan maar even wachten op een licentie van de zaak.
Wil wel m'n domein kunnen joinen thuis
150,- euro??
windows7 professional via amazon.co.uk
89.97 GBP = 104.743 EUR
(1 GBP = 1.16420 EUR / 1 EUR = 0.858959 GBP )
89.97 GBP = 104.743 EUR
Ik vind die Virtual XP zo'n leuke gadget, heb ik toch best nog wel paar keer gebruikt afgelopen maandag. Jammer dat dat niet in de home-premium zit, want 50 pond voor alleen die optie is toch ook weer een beetje...
Nee, dat zekers niet. Maar zo te zien heb je dan een Home Premium of een Professional in het Engels. Nederlands is geen optie? Alleen de Ultimate heeft toch een language pack?Phusebox schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 11:36:
[...]
Daar hebben we het nu juist over... of vind jij 57,50 voor Home Premium nog te veel?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Jep Engels, Nederlands is idd niet mogelijk.ma9ma schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:31:
[...]
Nee, dat zekers niet. Maar zo te zien heb je dan een Home Premium of een Professional in het Engels. Nederlands is geen optie? Alleen de Ultimate heeft toch een language pack?
Home premium is niet meer beschikbaar bij amazon? Kan hem iig niet aan mijn mandje toevoegen 
Professionel is overigens incl. verzendkosten etc. 99 pond = €115.26 volgens win7 gadget
Professionel is overigens incl. verzendkosten etc. 99 pond = €115.26 volgens win7 gadget
Windows 7 E that is...?Scidd0w schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:25:
150,- euro??
89.97 GBP = 104.743 EUR
quote van amazon.co.uk:
Microsoft Windows 7 Professional E (PC)
£93.10 - Quantity: 1 - Available for Pre-order
Condition: New
Dit had ik vanochtend ook maar naar een paar keer proberen kon ik toch een home premium bestellen voor een kennis.Gurneyhck schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:41:
Home premium is niet meer beschikbaar bij amazon? Kan hem iig niet aan mijn mandje toevoegen
Verzenden naar UK adres is trouwens gratis!
Oh, verkeerde bedrag omgerekend 
Naja nog steeds te duur atm
Naja nog steeds te duur atm
Ik had het overBrad Pitt schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:43:
[...]
Het lijkt mij bijzonder stug dat je op een lege HD een Win7-upgrade zo eventjes kan installen! Wat is dan het nut van een Upgrade/Full verschil? Ik heb hier wel een legale Vista maar die staat op een andere computer en ben dus bang dat een Upgrade-versie niet gaat werken. Correct me if I'm wrong.
Wzor heeft weer nieuw nieuws
The branch builds WIN7_RTM:
6.1.7600.16384.win7_rtm.090710-1945 - no sign-off in RTM.
6.1.7600.16385.win7_rtm.090713-1255 - very, very possible FINAL RTM build.
Collected all distributions assembly SKU: 7600.16385.090713-1255.
7600.16385.090713-1255_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso
SHA1: 326327CC2FF9F05379F5058C41BE6BC5E004BAA7
7600.16385.090713-1255_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso
SHA1: 5395DC4B38F7BDB1E005FF414DEEDFDB16DBF610
Thx! Net alsnog een home premium besteld. De professionel of ultimate versie haal ik wel via de TU Delft opScidd0w schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 12:51:
[...]
Dit had ik vanochtend ook maar naar een paar keer proberen kon ik toch een home premium bestellen voor een kennis.
Verzenden naar UK adres is trouwens gratis!
Beschikbaarheid bij Amazon bokte net als een idioot; maar toch nog de pre-order erdoor gedrukt gekregen....
1x Pro voor thuis; 1x Home voor htpc; 1x Pro voor op de zaak (zaak betaald
)
Lijkt dat ze dit ook naar NL willen shippen; maar ik heb hem via free super saver naar vrienden in .UK gezet.
1x Pro voor thuis; 1x Home voor htpc; 1x Pro voor op de zaak (zaak betaald
Lijkt dat ze dit ook naar NL willen shippen; maar ik heb hem via free super saver naar vrienden in .UK gezet.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Iemand een idee of er ook een actie komt met Windows 7 Ultimate? Voor mij is het switchen van Engels naar Nederlands essentieel net als XPM. Vind het wel jammer dat Amazone.nl alleen de E varianten heeft.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Misschien een domme vraag, maar de versies die je bij amazon kunt bestellen zijn deze standaard 64 bit?
Yes, Home Premium en hoger worden zowel in 32-bits als wel 64-bits versies geleverd.fikkie_84 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:17:
Misschien een domme vraag, maar de versies die je bij amazon kunt bestellen zijn deze standaard 64 bit?
Twiet twiet.MSFT Windows 7 was today delivered for RTM - Released to Manufacturing - enabling Multitouch
Wie weet
thx voor de info, net twee versies besteld voor mijn desktop en laptop.Brad Pitt schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:22:
[...]
Yes, Home Premium en hoger worden zowel in 32-bits als wel 64-bits versies geleverd.
Ik heb me aangemeld voor de Ultimate notificatie.
De oplossing die de EU bedacht was onmogelijk uit te voeren, en dat wist het team van Kroes ook welHelp!!!! schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 10:25:
De "oplossing" die MS biedt om de EU tegemoet te komen vind ik namelijk een klantonvriendelijke en irritante oplossing. EU heeft dit ook helemaal niet aan MS gevraagd. Het is een typische MS oplossing.
Je kan een fabrikant niet vragen de concurrerende browsers mee te leveren. Er zitten zoveel haken en ogen aan dat "voorstel" dat het een onhaalbare kaart is.
- Welke browsers meenemen (er zijn er tientallen)?
- Wie regelt de updates?
- Op welke manier moeten nieuwe versies worden vertstrekt?
- Hoevaak moet er een nieuwe Windows 7 DVD komen met recente browsers?
- Wie is er verantwoordelijk voor het testen en de juiste werking (wettelijk Microsoft)
- etc. etc. etc.
Ook leuk, maak ik een nieuwe browser, worden Chrome, Opera en Firefox met Windows meegeleverd! En ik dan? Hoe kom ik er met mijn browser tussen?
Microsoft moest snel een beslissing nemen, om te voorkomen dat de EU voor de launch opeens dwars ging liggen, en dit is er uit gekomen. Vervelend, hartstikke, ik zou echter ook geen andere oplossing kunnen bedenken.
[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 15-07-2009 15:11 ]
welke browsers?
Firefox, en chrome, die tellen..Opera misschien, maar die is klein, maar ok daar kan je over discussieren. Dan hebje het wel gehad.
Firefox, en chrome, die tellen..Opera misschien, maar die is klein, maar ok daar kan je over discussieren. Dan hebje het wel gehad.
Welke -> IE Opera Firefox Chrome Safari. De rest zijn skins om de renderengine van IE of Firefox. Lijst downloaden.
Updates -> verantwoording fabrikant despetreffende browser; zoals het nu ook al is!
Nieuwe versies -> download
Hoevaak dvd -> niet, overzicht kan gedownload. Zie live essentials shizzle.
Verantwoording -> Leverancier van het produkt is jou aanspreekpunt in nederland en de verantwoordelijke... Bij OEM licenties is het Dell/HP/Lenovo/etc. Retail zou het officieel MS kunnen zijn; maar wat steld dat nu al voor.... strikt gezien is dit een valide punt; maar in de praktijk is het nu al een zootje ongeregeld.
Als Dell norton/mcafee/whatever meelevert levert norton/mcafee/whatever de support... niet dell... die wijzen gewoon met de vinger...
Geloof niet dat ik het met je eens bent dat deze zaadoplossing de enige mogelijkheid is.
Updates -> verantwoording fabrikant despetreffende browser; zoals het nu ook al is!
Nieuwe versies -> download
Hoevaak dvd -> niet, overzicht kan gedownload. Zie live essentials shizzle.
Verantwoording -> Leverancier van het produkt is jou aanspreekpunt in nederland en de verantwoordelijke... Bij OEM licenties is het Dell/HP/Lenovo/etc. Retail zou het officieel MS kunnen zijn; maar wat steld dat nu al voor.... strikt gezien is dit een valide punt; maar in de praktijk is het nu al een zootje ongeregeld.
Als Dell norton/mcafee/whatever meelevert levert norton/mcafee/whatever de support... niet dell... die wijzen gewoon met de vinger...
Geloof niet dat ik het met je eens bent dat deze zaadoplossing de enige mogelijkheid is.
[ Voor 8% gewijzigd door Ronald op 15-07-2009 15:24 ]
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
De lijst is sowieos arbitrair, maar zorgt er in ieder geval voor dat er nooit meer iemand tussenkomt.Ronald schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:21:
Welke -> IE Opera Firefox Chrome Safari. De rest zijn skins om de renderengine van IE of Firefox.
Wettelijk gezien is dat dan niet meer zo, aangezien Microsoft degene is het product levert en zorg moet dragen voor de juiste werking. Daar veranderd Neelie niets aanUpdates -> verantwoording fabrikant despetreffende browser; zoals het nu ook al is!
Dat veranderd dan niets met nuHoevaak dvd -> niet, overzicht kan gedownload. Zie live essentials shizzle.
Omdat mensen geen stappen ondernemen tegen de partijen, wat strikt gezien is Dell wel verantwoordelijk.Als Dell norton/mcafee/whatever meelevert levert norton/mcafee/whatever de support... niet dell... die wijzen gewoon met de vinger...
De oplossing is ook tijdelijk. MS heeft al aangekondigd dat er bijvoorbeeld oplossingen gaan komen voor de upgrade problemen. Blijkbaar vonden ze het risico te groot te wachten op de EU.Geloof niet dat ik het met je eens bent dat deze zaadoplossing de enige mogelijkheid is.
Als je zaken met je product meelevert, of het nou computers, software, auto's of wasmachines zijn, dan ben je daar verantwoordelijk voor. Dat dat wellicht een afspraak is met de Mededingingsgroep binnen de EU doet daar niets aan af.
Opera heeft overigens ook een vervelend spelletje gespeeld hierin, want die lopen nu te klagen dat het verwijderen van IE een smerige streek is, terwijl in de aanklacht van Opera letterlijk staat:
http://www.opera.com/press/releases/2007/12/13/Opera requests the Commission to implement two remedies to Microsoft’s abusive actions. First, it requests the Commission to obligate Microsoft to unbundle Internet Explorer from Windows and/or carry alternative browsers pre-installed on the desktop.
Het is 1 van de 2 eigen aangedragen oplossingen.
Opera kan beter zijn tijd besteden aan het maken van browsers die mensen wel willen gebruiken
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 15-07-2009 15:53 ]
Natuurlijk is het niet de enige mogelijkheid, maar ik vind het wel een begrijpelijke keuze van Microsoft:Ronald schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:21:
Geloof niet dat ik het met je eens bent dat deze <kinderachtig gedrag>oplossing de enige mogelijkheid is.
- Die lijst met browsers van je is leuk, maar niet wij, en niet Microsoft bepalen welke browsers er in die lijst opgenomen moeten worden. Dar doet de EC (en uiteindelijk de rechter). Wil je daarop wachten?
- Nu is er in ieder geval snel duidelijkheid, zonder dat vele partijen eerst moeten overleggen en beslissen. Over welke versie er meegeleverd gaat worden, waar en hie die in de lijst komt (naam? Welke naam? Of toch alleen logo's? Localized of overal ter wereld de zelfde? Welke default settings in/voor Windows 7? enz enz)
Had jij liever gehad dat Windows7 vertraagd zou zijn hierdoor? De EC gaat heus niet ineens sneller werken omdat MS (en de markt) zo graag Windows 7 wil releasen....
Het eigenlijke probleem is dat Microsoft pas zo laat door had dat het de EC serieus was, en dat het ze pijn zou gaan doen als ze niets zouden doen. Maarja, daar is op een gegeven moment niets meer aan te doen...
Bedankt voor de tip van de voorverkoop! Ik was er nog net op tijd bij met bestellen van Home Premium voordat de site dicht werd gegooid. Jammer voor de mensen die ik net had getipt. Naja, zal wel weer snel opengesteld worden, toch?
https://emea.microsoftsto...crosoft/Windows/Windows-7
* Je kunt beter bij Amazon.co.uk bestellen. Net zo duur en krijg je wel voor hetzelfde geld de DVD erbij. Bij de MS store moet je daar extra voor betalen *Dear Customer,
Thank you for visiting the Microsoft Store.
Due to the eagerly anticipated Windows 7 pre-order offer we’re experiencing a higher level of demand on our website than usual. This means you can’t access the site right now and we’re sorry about that. We’ll be back up and running as soon as we can so please try again soon to get your hands on a copy of Windows 7!
We look forward to seeing you again.
The Microsoft Store Team
[ Voor 15% gewijzigd door SveNRG op 15-07-2009 16:59 ]
All that you know, is at an end
De EC heeft het bedrijf voor bijna 1 MILJARD euro beboet, precies over het onderwerp meegeleverde software. Als MS nog niet doorhad dat het de EC menens was verdienen ze echt alles wat hen toekomt...EgMaf schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:33:
[...]
Natuurlijk is het niet de enige mogelijkheid, maar ik vind het wel een begrijpelijke keuze van Microsoft:Dus ja,er waren andere oplossingen. Maar al die oplossingen hadden meer tijd gekost, al was het maar omdat dan de EC haar goedkeuring eraan zou moeten geven.
- Die lijst met browsers van je is leuk, maar niet wij, en niet Microsoft bepalen welke browsers er in die lijst opgenomen moeten worden. Dar doet de EC (en uiteindelijk de rechter). Wil je daarop wachten?
- Nu is er in ieder geval snel duidelijkheid, zonder dat vele partijen eerst moeten overleggen en beslissen. Over welke versie er meegeleverd gaat worden, waar en hie die in de lijst komt (naam? Welke naam? Of toch alleen logo's? Localized of overal ter wereld de zelfde? Welke default settings in/voor Windows 7? enz enz)
Had jij liever gehad dat Windows7 vertraagd zou zijn hierdoor? De EC gaat heus niet ineens sneller werken omdat MS (en de markt) zo graag Windows 7 wil releasen....
Het eigenlijke probleem is dat Microsoft pas zo laat door had dat het de EC serieus was, en dat het ze pijn zou gaan doen als ze niets zouden doen. Maarja, daar is op een gegeven moment niets meer aan te doen...
Vertraging zou de eigen schuld van MS zijn; zij waren immers zelf te laat. Kut voor de markt; maar die hebben ze ook helemaal zelf zo bespeeld dat ze het graag asap zien. (Timing, perfecte viral marketing, en domweg een product wat niet 2 jaar NA de release knap gaat werken, maar zelfs VOOR de release al knap werkt)
Overigens heeft het ongemak "geen browser" ook een hele positief effect voor ons... Geen upgrade licenties, retail voor de upgrade prijs... en als je er tussen komt bij een van de winkels in UK; dan heb je echt een supernette prijs voor het OS...
Ik bestel 2 home premiums, ik vul wat info in bij checkout, druk op verzenden, ben ik gelijk weer bij de startpagina van de siteSveNRG schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:35:
Bedankt voor de tip van de voorverkoop! Ik was er nog net op tijd bij met bestellen van Home Premium voordat de site dicht werd gegooid. Jammer voor de mensen die ik net had getipt. Naja, zal wel weer snel opengesteld worden, toch?
[...]
Niet eens een CC nummer of iets dergelijks, geen bevestiging, geen e-mail als bevestiging?
edit; site is weer uit de lucht, begrijp het al
[ Voor 4% gewijzigd door Bartjuh op 15-07-2009 16:02 ]
PWM schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:30:
Opera heeft overigens ook een vervelend spelletje gespeeld hierin, want die lopen nu te klagen dat het verwijderen van IE een smerige streek is, terwijl in de aanklacht van Opera letterlijk staat:
Opera requests the Commission to implement two remedies to Microsoft’s abusive actions. First, it requests the Commission to obligate Microsoft to unbundle Internet Explorer from Windows and/or carry alternative browsers pre-installed on the desktop.
Het is 1 van de 2 eigen aangedragen oplossingen.

Maar goed, dat spelletje gaat nog wel een staart krijgen vrees ik.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit is dan ook de wake-up call waar Microsoft nu op reageert.Ronald schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:43:
[...]
De EC heeft het bedrijf voor bijna 1 MILJARD euro beboet, precies over het onderwerp meegeleverde software. Als MS nog niet doorhad dat het de EC menens was verdienen ze echt alles wat hen toekomt...
Schreef ik dan ergens dat Microsoft niets aan die vertraging kan doen? Ik vroeg alleen maar wat "je" liever is: Windows7 zonder browser, of Windows7 maanden (misschien wel een jaar) later, en dan met verschillende browsers? Ik ben blij dat ze voor het eerste gekozen hebben...Vertraging zou de eigen schuld van MS zijn; zij waren immers zelf te laat. Kut voor de markt; maar die hebben ze ook helemaal zelf zo bespeeld dat ze het graag asap zien.
(Timing, perfecte viral marketing, en domweg een product wat niet 2 jaar NA de release knap gaat werken, maar zelfs VOOR de release al knap werkt)
Reden te meer om blij te zijn met deze oplossing...!Overigens heeft het ongemak "geen browser" ook een hele positief effect voor ons... Geen upgrade licenties, retail voor de upgrade prijs... en als je er tussen komt bij een van de winkels in UK; dan heb je echt een supernette prijs voor het OS...
De aanklacht van Opera was uit 2007, maar de EU zelf heeft pas in juni van dit jaar aangegeven MS te gaan vervolgen. Toen was de release candidate al lang en breed beschikbaar. Zoveel tijd is er dus helemaal niet.Ronald schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:43:
[...]
De EC heeft het bedrijf voor bijna 1 MILJARD euro beboet, precies over het onderwerp meegeleverde software. Als MS nog niet doorhad dat het de EC menens was verdienen ze echt alles wat hen toekomt...
Overigens heb je gelijk dat MS de EU eerder serieus moest nemen. Dat hebben ze ook gedaan door IE8 verwijderbaar te maken in Windows 7.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 15-07-2009 15:59 ]
Ik sta dus op het punt om te pre-orderen, en toen ging ik toch nog even in de Nederlandse Shop kijken.. maar meent Microsoft nu serieus dat die Home Premium in Engelang pre-order 49,99 pond kost en in Nederland € 219 euro? Dat is toch echt beyond alle redelijkheid. Ongelovelijk hoor
Je kan toch in de shop gewoon je nederlandse adres invullen? Of zegt hij dan gelijk 219 euro?Okasha schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 17:30:
Ik sta dus op het punt om te pre-orderen, en toen ging ik toch nog even in de Nederlandse Shop kijken.. maar meent Microsoft nu serieus dat die Home Premium in Engelang pre-order 49,99 pond kost en in Nederland € 219 euro? Dat is toch echt beyond alle redelijkheid. Ongelovelijk hoor
Op een of ander bekend usenetforum is een x86 iso aangekondigd.... Vraag me af wat dat nou weer voor zut is, chinese versie die omgezet is naar Engels...

Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....