KloptTheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:31:
[...]
Waarschijnlijk wel....de RTM van Vista kun je ook 30 dagen (en dan nog 3 x 30 d.m.v. de ReArm methode) gebruikeN
Damn, zit echt te twijfelen.. moek alles opnieuw installerenTheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:31:
[...]
Waarschijnlijk wel....de RTM van Vista kun je ook 30 dagen (en dan nog 3 x 30 d.m.v. de ReArm methode) gebruikeN
Zo jammer dat je niet kan upgraden zoals bij de RC.
Welke talen zijn het trouwens?
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Hoezo niet upgraden? Je kunt vanaf de RC upgraden naar de RTM....chimo schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:40:
[...]
Damn, zit echt te twijfelen.. moek alles opnieuw installeren
Volgens mij alleen Engels, Russisch en ChineesMelvinB schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:48:
Welke talen zijn het trouwens?
Hoe bedoel je Welke talen zijn het trouwens?
[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 13-07-2009 19:53 ]
En met typefouten die ik niet van hem gewend ben....
Wellicht ietwat onder invloed gepost?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Verwijderd
Trek je allen maar niet te veel van dat bericht aan..Coach4All schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:19:
[...]
Volgens mij is op dit moment de enige betrouwbare bron Microsoft nog
Leuk altijd rond de release van een nieuw Microsoft OS.. Altijd dat gespeculeer enzo
Ik heb de Windows 7 RC geinstalleerd bovenop mijn Windows Vista Ultimate installatie.... maar bij de RTM versie ga ik toch echt wel een compleet verse install doen.chimo schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:40:
[...]
Damn, zit echt te twijfelen.. moek alles opnieuw installeren
In Beta versies, RC versies etc, zit vaak ook een hoop "onnodige troep", bijvoorbeeld overgebleven DLL's van een ontwikkelingstak waar niet op verder doorgeborduurd is, debug/test DLL's die in de uiteindelijke versie geen plaats meer hebben etc....
Het is sowieso het beste om een compleet verse installatie te doen als je eerst met Beta's en RC's gewerkt heb.
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ben ik met je eens. Vind het sowieso altijd een fijn gevoel om een frisse start te maken als de RTM er is.maartena schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:36:
[...]
Ik heb de Windows 7 RC geinstalleerd bovenop mijn Windows Vista Ultimate installatie.... maar bij de RTM versie ga ik toch echt wel een compleet verse install doen.
In Beta versies, RC versies etc, zit vaak ook een hoop "onnodige troep", bijvoorbeeld overgebleven DLL's van een ontwikkelingstak waar niet op verder doorgeborduurd is, debug/test DLL's die in de uiteindelijke versie geen plaats meer hebben etc....
Het is sowieso het beste om een compleet verse installatie te doen als je eerst met Beta's en RC's gewerkt heb.
Wel voel ik nu wat minder druk omdat de RC bij mij al zo goed functioneert.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
'k moet zeggen dat ik betere berichten gezien heb van Steven. Idd een erg vaag bericht, maar goed. Als ik mijn geld moet inzetten dan maar op het volgende : Morgen gaat Steve Ballmer tijdens zijn keynote aangeven dat Windows 7 inderdaad RTM is gegaan en dat hij buildnummer 7600 gaat krijgen.Coach4All schreef op maandag 13 juli 2009 @ 20:19:
[...]
Voordat alle smart-assen beginnen te zeuren dat dit oud nieuws is...ik weet dat ze voor Windows 6.x gekozen hebben ivm compatibiliteit met oudere apps
Dat het 7600 gaat worden is zeker, maar dat betekent niet automatisch dat het de gelekte versie gaat worden. Het komt wel vaker voor dat ze onder hetzelfde buildnummer builden (zie vista, dat waren ook verschillende versies met buildnummer 6000)TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:25:
]Morgen gaat Steve Ballmer tijdens zijn keynote aangeven dat Windows 7 inderdaad RTM is gegaan en dat hij buildnummer 7600 gaat krijgen[/i].
Heb dat verhaal ook gelezen, maar vraag me af of het daarmee te maken heeft. Ze willen gewoon van de Vista naam af omdat deze niet zo'n goeie reputatie heeft, en 6.1 is gewoon geen handige commerciele naam. Als je naar de serverversies kijkt, dan heb je windows 2008 (die wel goed ontvangen is en qua kern gelijk is aan Vista), en de opvolger wordt gewoon windows 2008 R2, wat dus een minor update impliceert (a la win2k3 r2). Ik durf te wedden dat als Vista wel goed ontvangen was, ze hem gewoon Vista Second Edition ofzo genoemd haddenVoordat alle smart-assen beginnen te zeuren dat dit oud nieuws is...ik weet dat ze voor Windows 6.x gekozen hebben ivm compatibiliteit met oudere apps
Dat 6.1 is mijns inziens dus niet alleen voor compatibiliteit om de major gelijk te houden, het is gewoon intern maar een kleine update.
[ Voor 6% gewijzigd door sewer op 13-07-2009 22:05 ]
Het kan wel zeker zijn, maar het nog niet officieel bevestigdsewer schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:45:
[...]
Dat het 7600 gaat worden is zeker, maar dat betekent niet automatisch dat het de gelekte versie gaat worden. Het komt wel vaker voor dat ze onder hetzelfde buildnummer builden (zie vista, dat waren ook verschillende versies met buildnummer 6000)
Volgens mij is er nog best wel wat gewijzigd (in iedergeval gefinetuned!).....maar goed[...]
Het dat verhaal ook gelezen, maar vraag me af of het daarmee te maken heeft. Ze willen gewoon van de Vista naam af omdat deze niet zo'n goeie reputatie heeft, en 6.1 is gewoon geen handige commerciele naam. Als je naar de serverversies kijkt, dan heb je windows 2008 (die wel goed ontvangen is en qua kern gelijk is aan Vista), en de opvolger wordt gewoon windows 2008 R2, wat dus een minor update impliceert (a la win2k3 r2). Ik durf te wedden dat als Vista wel goed ontvangen was, ze hem gewoon Vista Second Edition ofzo genoemd hadden
Dat 6.1 is mijns inziens dus niet alleen voor compatibiliteit om de major gelijk te houden, het is gewoon intern maar een kleine update.
Windows 2008 r2 is ook gelekt
bestandsnaam :
MICROSOFT.WINDOWS.SERVER.2008.R2.ENTERPRISE.WIN7_RTM.7600.16384
bestandsnaam :
MICROSOFT.WINDOWS.SERVER.2008.R2.ENTERPRISE.WIN7_RTM.7600.16384
[ Voor 11% gewijzigd door michelc85 op 13-07-2009 22:05 ]
Verwijderd
Het is inderdaad een stuk sneller, toen ik mijn oude pc wilde verkopen had ik de beta van windows 7 erop geïnstalleerd. En dat liep als een zonnetje, de pc liep op XP maar draaide veel en veel sneller onder windows 7.Volgens mij is er nog best wel wat gewijzigd (in iedergeval gefinetuned!).....maar goedWindows 7 is beter/sneller/gelikter dan Windows Vista
Btw die wallpapers van windows 7 zijn echt stylish uit, voor degene die ze nog niet hebben gezien
kan hier ook niet w8en.. ik zou vandaag.. op Netbook en Desktop de RTM gaan installeren.. en voort eerst naar 64bit gaan,...maar te onduidelijk.., hopelijk meer info morge....
www.sizomu.com
Verwijderd
Stomme vraag; wat heb ik eigenlijk aan die build 7600 RTM als ik 'm maar 30 dagen kan gebruiken? De key voor build 7100 pakt 'm niet, toch? Aangezien ik 'm nu aant downen ben
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2009 22:34 ]
Uitproberen (eventueel in een VM), zodat je weet of het voor jou de moeite waard is om hem tezijnertijd te gaan kopen? Of je installeert hem 25 september, en koopt hem op 22 oktober voor de key ofzoVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:33:
Stomme vraag; wat heb ik eigenlijk aan die build 7600 RTM als ik 'm maar 30 dagen kan gebruiken? De key voor build 7100 pakt 'm niet, toch? Aangezien ik 'm nu aant downen ben
Hoe disable je de play to functie? Ik heb windows 7 op mijn netbook geinstalleerd, en iedere keer als die aan en uitgaat krijg ik een popup op mijn ps3 dat er een mediaserver gedetecteerd is. Mooi dat het out-of-the-box werkt, maar ik ga dat niet gebruiken, en scheelt weer een service die uit kan. Ik heb ook geen media gedeeld, netbook is alleen voor mail.
Daarnaast kan je hem 3 keer rearmen, zodat je hem 120 dagen kan gebruikensewer schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:37:
[...]
Uitproberen (eventueel in een VM), zodat je weet of het voor jou de moeite waard is om hem tezijnertijd te gaan kopen? Of je installeert hem 25 september, en koopt hem op 22 oktober voor de key ofzo
[ Voor 67% gewijzigd door anandus op 13-07-2009 22:41 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Ik heb nu 7264 met key ook binnen, die ga ik dan ook maar ff met vmware proberenanandus schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:40:
[...]
Daarnaast kan je hem 3 keer rearmen, zodat je hem 120 dagen kan gebruiken
Kijken of er nou echt veel verschil in de 3 builds zit, zo niet, dan draai ik gewoon nog tot april met 7264
Trouwens om nog even terug te komen op XP Mode..ik heb 't in m'n bios enabled maar als ik die virtuele bak wil starten mekkert ie dat het niet enabled staat in m'n bios?? Hoe ken da?
Ondersteunt je CPU wel Virtualization?Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:47:
[...]
Ik heb nu 7264 met key ook binnen, die ga ik dan ook maar ff met vmware proberen
Kijken of er nou echt veel verschil in de 3 builds zit, zo niet, dan draai ik gewoon nog tot april met 7264
Trouwens om nog even terug te komen op XP Mode..ik heb 't in m'n bios enabled maar als ik die virtuele bak wil starten mekkert ie dat het niet enabled staat in m'n bios?? Hoe ken da?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Hoewel we nu een beetje offtopic gaan, maar nee niet alle C2D's ondersteunen VT. Zie hier voor de specs van je cpu http://processorfinder.intel.com/
Het is niet erg om gewoon zelf af en toe te googlen op dit soort basisvraagjesVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:49:
Core2Duo...ja toch?
[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 13-07-2009 22:58 ]
Verwijderd
Klopt, ik ging iets wat offtopicsewer schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:57:
[...]
Het is niet erg om gewoon zelf af en toe te googlen op dit soort basisvraagjesDat houdt de discussie hier voor iedereen wat interessanter
Ik ga wel even op onderzoek uit..alvast bedankt voor het zetje!
De versies die op usenet staan, zijn in ieder geval geen RTM. Heb het net geïnstalleerd maar er werd automatisch de Ultimate geïnstalleerd, er werd dus niet gevraagd welke versie. Dus dit is hem nog niet...
Da's best knap aangezien er geen legale build 7264 met key isVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 22:47:
[...]
Ik heb nu 7264 met key ook binnen, die ga ik dan ook maar ff met vmware proberen
Ehh..probeer je nu XPM te starten op de in de VMWare geinstalleerde Windows 7 versie? Dat gaat dus niet werken volgens...Kijken of er nou echt veel verschil in de 3 builds zit, zo niet, dan draai ik gewoon nog tot april met 7264
[ Voor 18% gewijzigd door TheVMaster op 13-07-2009 23:14 ]
Verwijderd
Het kan ook een gelekte RTM zijn die geslipstreamed is met wat minder legale meuq. Dat komt ook nog best vaak voorAnarchy 99 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:09:
De versies die op usetnet staan, zijn in ieder geval geen RTM. Heb het net geïnstalleerd maar er werd automatisch de Ultimate geïnstalleerd, er werd dus niet gevraagd welke versie. Dus dit is hem nog niet...
Kun je de SHA1 eens controleren van de iso ? Die zou 0x31849B315290EFABFD81F967ED3C553D82925E4C moeten zijn.Anarchy 99 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:09:
De versies die op usetnet staan, zijn in ieder geval geen RTM. Heb het net geïnstalleerd maar er werd automatisch de Ultimate geïnstalleerd, er werd dus niet gevraagd welke versie. Dus dit is hem nog niet...
Weet ik maar ik heb 7137TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:53:
[...]
Hoezo niet upgraden? Je kunt vanaf de RC upgraden naar de RTM....
Daarom zeg ik, vanaf RC naar 7137 ging perfect met upgrade maar vanaf 7137 kan het dus niet meer. Ik heb ook 7264 geprobeerd maar dan zegt ie ook dat ik niet kan upgraden.
Verwijderd
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:12:
[...]
Da's best knap aangezien er geen legale build 7264 met key is
Offtopic
Dan zal ie waarschijnlijk illegaal zijn? Er zit een Activator bij, alweet ik niet wat ik me hierbij voor moet stellen...ik merk het wel als ik hem straks installeer. Wie weet issut gwoon een BS-versie...Tis voor mij iig de moeite waard
[...]
Ehh..probeer je nu XPM te starten op de in de VMWare geinstalleerde Windows 7 versie? Dat gaat dus niet werken volgens...
2nd Offtopic
Wat denk je zelf? Volgens mij vermeld ik dat ook nergens en lees je met 1 oog ofzo...ik had het over een gedownde build die ik in vmware ging testen, dat over XP Mode was gewoon een vraag omdat ik dat gister had binnengehaald en net geïnstalleerd heb!
Aan je naam te zien ben je meester der VMWare-bakken ofzo? Ik beheer zelf ook 3 ESX Servers dus ik weet echt wel wat ik aan het doen ben met betrekking tot virtualisatie. Omdat je toevallig topicstarter bent, hoef je niet gelijk zo neerbuigend te doen!
Er is al genoeg ellende in de wereld dacht ik zo, dus laten we het gewoon gezellig houden.
Even heel iets anders, maar het is wel on-topic en geniaal (van Microsoft)!
Ik zit al tijden "vast" aan x86 versies van Vista en Windows7, omdat er voor mijn (oude) Canon flatbed-negatieven scanner geen drivers voor x64 zijn. Maar an een half uurtje klooien met die XP Compatability mode werkt het gewoon zoals ik wil!
Ik heb een icoontje op mijn desktop van de CaoScan Toolbox, die de toolbox in de XP VM opstart, van waaruit ik als normaal kan scannen, en waarmee de scans direct in mijn user's documentenmap (op de host dus) terecht komen!
En dat was nieteens moeilijk... Gewoon de XP Comp mode installeren (beide files), in die mode de Canon drivers & Toolbox installeren. Scanner aanzetten en in de XP VM aangeven dat de VM de controle krijgt over dit USB device. C'est tout!
Ikke is blij
(en Win7 x64 nu op mijn main-PC aan het installeren)
Ik zit al tijden "vast" aan x86 versies van Vista en Windows7, omdat er voor mijn (oude) Canon flatbed-negatieven scanner geen drivers voor x64 zijn. Maar an een half uurtje klooien met die XP Compatability mode werkt het gewoon zoals ik wil!
Ik heb een icoontje op mijn desktop van de CaoScan Toolbox, die de toolbox in de XP VM opstart, van waaruit ik als normaal kan scannen, en waarmee de scans direct in mijn user's documentenmap (op de host dus) terecht komen!
En dat was nieteens moeilijk... Gewoon de XP Comp mode installeren (beide files), in die mode de Canon drivers & Toolbox installeren. Scanner aanzetten en in de XP VM aangeven dat de VM de controle krijgt over dit USB device. C'est tout!
Ikke is blij
Hij is iig ook niet te valideren, ook niet met het trucje van build 7264 om wat files te vervangen en dan een key in te voeren. Valideren gaat wel goed maar na een reboot weer meldingen dat de geinstalleerde versie 'not genuine' is...Anarchy 99 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:09:
[ Voor 5% gewijzigd door duderuud op 14-07-2009 00:46 ]
Verwijderd
Geniaal zeker, maar het blijft jatwerk, iets waar Microsoft errug goed in isEgMaf schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 00:09:
Even heel iets anders, maar het is wel on-topic en geniaal (van Microsoft)!
Mooi zo, ben blij dat het werkt. Bij mij wil het helaas niet zo werken.Denk dat mijn CPU idd de bottleneck is. Ik heb het ondertussen met vmware opgelost door een shared folder als netwerk schijf aan te maken binnen m'n virtuele XP machine, aangezien het programma wat ik echt nodig heb, als bagger draait in 7 en als een tierelier in XP. (en ik maar denken dat het met de firmware van het apparaat te maken hadIk zit al tijden "vast" aan x86 versies van Vista en Windows7, omdat er voor mijn (oude) Canon flatbed-negatieven scanner geen drivers voor x64 zijn. Maar an een half uurtje klooien met die XP Compatability mode werkt het gewoon zoals ik wil!
Ik ben weer een blij mens!
Zeg, anders doe je even normaal ofzoVerwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:57:
Wat denk je zelf? Volgens mij vermeld ik dat ook nergens en lees je met 1 oog ofzo...ik had het over een gedownde build die ik in vmware ging testen, dat over XP Mode was gewoon een vraag omdat ik dat gister had binnengehaald en net geïnstalleerd heb!
Aan je naam te zien ben je meester der VMWare-bakken ofzo? Ik beheer zelf ook 3 ESX Servers dus ik weet echt wel wat ik aan het doen ben met betrekking tot virtualisatie. Omdat je toevallig topicstarter bent, hoef je niet gelijk zo neerbuigend te doen!
Er is al genoeg ellende in de wereld dacht ik zo, dus laten we het gewoon gezellig houden.
De situtie die VMaster schetst zou zomaar kunnen, je zou niet de eerste zijn in dit topic. Ten tweede: als je het topic gevolgd had, had je geweten dat hij nergens beweert VMware "master" te zijn, dat maak jij ervan aan de hand van zijn nickname. En ten derde: ik beheer 9 ESX hosts verdeeld over 2 clusters, mijn e-penis is groter dan de jouwe.
Kunnen we nu weer normaal doen en het gewoon op een constructieve manier over Windows 7 hebben?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Mijn god! Nog zo'n bijdehand...Arfman schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 01:10:
[...]
Zeg, anders doe je even normaal ofzo
De situtie die VMaster schetst zou zomaar kunnen, je zou niet de eerste zijn in dit topic. Ten tweede: als je het topic gevolgd had, had je geweten dat hij nergens beweert VMware "master" te zijn, dat maak jij ervan aan de hand van zijn nickname. En ten derde: ik beheer 9 ESX hosts verdeeld over 2 clusters, mijn e-penis is groter dan de jouwe.

Punt 1. Het gaat helemaal niet om de situatie, het gaat op de manier hoe iets gebracht word, ook al zou ik er niks van snappen, kun je in mijn visie een gewoon antwoord terug verwachten en niet gelijk dat neerbuigende gedoe, iets waar jij waarschijnlijk ook overheen leest.
Je 2de punt ga ik niet eens op in, totaal onbelangrijk.
Punt 3. Wat kan mij dat nou schelen hoeveel ESX servers jij beheert man! Al beheer je er 50, dat staat toch helemaal niet ter discussie? En waar bemoei je eigenlijk mee? De reden dat ik dat vermeld heeft te maken hoe iets gebracht wordt en niet, zoals jij nu doet, vermelden hoe goed je wel niet bent...en wtf is een e-penis?
Wat mij betreft wel, en dat deed ik al. Het zijn alleen mensen zoals jij en VMMaster die gewoon op dat moment het bloed onder m'n nagels halen en ik het daar niet bij laat zitten...Kunnen we nu weer normaal doen en het gewoon op een constructieve manier over Windows 7 hebben?
Helaas is dit totaaaaal offtopic maar goed, ik maak er verder geen woorden meer over vuil.
Peace.
Ik ben het helemaal met een arfman eens, jij reageert echt veels te overtrokken. Wat de vmware "master" (om jouw woorden maar even te gebruiken) zei was helemaal niet neerbuigend of wat dan ook. Maar aan je taalgebruik te zien weet je niet beter.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 02:40:
[...]
Mijn god! Nog zo'n bijdehand...Wat is dat toch met sommige mensen op GoT??
Punt 1. Het gaat helemaal niet om de situatie, het gaat op de manier hoe iets gebracht word, ook al zou ik er niks van snappen, kun je in mijn visie een gewoon antwoord terug verwachten en niet gelijk dat neerbuigende gedoe, iets waar jij waarschijnlijk ook overheen leest.
knip
Peace.
Hoe dan ook, bij de RTM - dit zagen we bij Vista ook - heb je tientallen fakes, tientallen versies die wel het juiste build number hebben maar voorzien zijn van een of andere trojan om later te kunnen gebruiken als botnet, etc..... tuurlijk, er zijn "betrouwbare" warez-sites, maar ik wacht wel gewoon tot ie op mijn technet account verschijnt, die extra week kan ik wel wachten.Anarchy 99 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:09:
Proud to be an American.
Hier woon ik
Hier is een 'update' te lezen van het windows team. Staat niet zoveel spannends in, een paar kleine dingen vallen op:
- het komt over alsof hij nog niet RTM is, maar dat ergens in de tweede helft van Juli gedaan wordt (dus vanaf overmorgen eigenlijk). Als dat echt zo zou zijn, dan is het heel onwaarschijnlijk dat er geen build meer gedaan zou worden na vorige week vrijdag.
- het komt over alsof hij nog niet RTM is, maar dat ergens in de tweede helft van Juli gedaan wordt (dus vanaf overmorgen eigenlijk). Als dat echt zo zou zijn, dan is het heel onwaarschijnlijk dat er geen build meer gedaan zou worden na vorige week vrijdag.
- Volgens hun is het produkt pas RTM als deze in alle talen er is. Volgens mij is dat bogus, omdat Microsoft altijd al in waves gewerkt heeft, en er na de RTM (van de 5e grootste talen) ze nog de andere talen moeten doen.We are close, but have not yet signed off on Windows 7. When we RTM you will most certainly hear it here. As we’ve said all along, we will RTM Windows 7 when it’s ready. As previously stated, we expect Windows 7 to RTM in the 2nd half of July.
- En helaas nog eens de bevestiging dat de subscribers na de RTM nog (enkele) weken moeten wachtenWindows 7 will be available in many languages from around the world. For us to consider RTM “done”, it requires that all languages be completely finished. So there is a lot of work that needs to take place for us to finalize all languages of Windows 7.
MSDN & TechNet Subscribers: Subscribers will be able to download the final version of Windows 7 a few weeks after we announce RTM.
Volume License (VL) Customers: As announced today by Bill Veghte during his WPC09 keynote, Windows 7 will be available to Volume License customers on September 1st.
Ja, die van superjoshi heeft deze SHA1 31849b315290efabfd81f967ed3c553d82925e4c , maar die vraagt dus niet welke versie van Windows 7 er geïnstalleerd moet worden. Misschien horen we het vandaag.....Tomba schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:36:
[...]
Kun je de SHA1 eens controleren van de iso ? Die zou 0x31849B315290EFABFD81F967ED3C553D82925E4C moeten zijn.
1 file verwijderen en je kan selecteren wat je wilt.Anarchy 99 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 23:09:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ach vandaag is toch Ballmer's keynote, kan me niet voorstellen dat we dan niet meer horen...
Ik ook nietSjah schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:30:
Ach vandaag is toch Ballmer's keynote, kan me niet voorstellen dat we dan niet meer horen...
'k hoorde vanuit de VS (iemand die bij de WPC is) dat de bits wel degelijk final zouden zijn, maar dat men niets wil loslaten..ik zeg Steve Ballmer
VMMaster? Die ken ik nietVerwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 02:40:
[...]
Mijn god! Nog zo'n bijdehand...Wat is dat toch met sommige mensen op GoT??
Je 2de punt ga ik niet eens op in, totaal onbelangrijk.
Punt 3. Wat kan mij dat nou schelen hoeveel ESX servers jij beheert man! Al beheer je er 50, dat staat toch helemaal niet ter discussie? En waar bemoei je eigenlijk mee? De reden dat ik dat vermeld heeft te maken hoe iets gebracht wordt en niet, zoals jij nu doet, vermelden hoe goed je wel niet bent...en wtf is een e-penis?
[...]
Wat mij betreft wel, en dat deed ik al. Het zijn alleen mensen zoals jij en VMMaster die gewoon op dat moment het bloed onder m'n nagels halen en ik het daar niet bij laat zitten...
Helaas is dit totaaaaal offtopic maar goed, ik maak er verder geen woorden meer over vuil.
Peace.
offtopic:
* TheVMaster heeft overigens niets met VMWare van doen afgezien van het feit dat ik VCP 3 gecertificeerd ben
. Wel Microsoft Minded overigens...
Overigens wel jammer dat je je DM niet aan hebt staan, nu moet het topic vervuilt worden met deze offtopic zooi...
* TheVMaster heeft overigens niets met VMWare van doen afgezien van het feit dat ik VCP 3 gecertificeerd ben
Overigens wel jammer dat je je DM niet aan hebt staan, nu moet het topic vervuilt worden met deze offtopic zooi...
Phyxion schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 07:46:
[...]
1 file verwijderen en je kan selecteren wat je wilt.
[ Voor 67% gewijzigd door TheVMaster op 14-07-2009 09:49 ]
Ik kan me niet voorstellen dat Mr. Ballmer een keynote presenteert en niets over Windows 7 gaat zeggen. Als ook hij zegt dat we nog enkele weken moeten wachten is het jammer maar helaas, scheelt mij in ieder geval weer elke ochtend Technet checken
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Eens en ik neem aan dat RTM deze mogelijkheid wel zou moeten hebben.TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:43:
[...]
Maar eh....dan is het nog steeds vaag dat hij niet out-of-the-box de mogelijkheid geeft. Dat zou inderdaad suggereren dat hij of is aangepast, of het is niet de FINAL versies
Vond het overigens een slimme observatie van Anarchy 99
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Welk bestand is dat dan? Tot nu toe installeerde ie steeds meteen de Ultimate.Phyxion schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 07:46:
[...]
1 file verwijderen en je kan selecteren wat je wilt.
Niet dat ik iets anders wil maar ben wel benieuwd want misschien dat ik Home Premium installeer op de laptop.
Superslimme observatieHelp!!!! schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:01:
[...]
Eens en ik neem aan dat RTM deze mogelijkheid wel zou moeten hebben.
Vond het overigens een slimme observatie van Anarchy 99
Dacht dat hij als eerste was, dus om 8.30 AM; 15.30 NL tijd.
Edit: een nieuwere build is bevestigd door WZT. Echter zijn er alleen veranderingen als ik het goed begrijp in de meegeleverde drivers, niet in het onderliggende systeem.
Dat lijkt voor mij ook een duidelijk signaal dat Windows 7 RTM niet ver weg meer is.
Builddatum is 13 juli.
[ Voor 51% gewijzigd door EDIT op 14-07-2009 10:19 ]
Wanneer is die keynote en is die live te volgen en zoja url?
Lastig zeg zoekenRamon schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:15:
Vooruit: http://www.digitalwpc.com/
K heb een dual boot met XP waar nu dus ook Windows 7 build 7264 x64 NL draait.
Moet zeggen dat W7 me goed bevalt..
Enige twijfel of ik hem zal gaan aanschaffen is dat m'n tvkaart niet wordt ondersteund (krijg hem met andere drivers ook niet aan de praat (medion 5044) en m'n canon lidescan 20 idem.
Ook heb ik objectdock er nog niet op , mis ik wel ..dus eerdaags die er ook op, hoop dat ie die pakt.
Verder loopt ie soepel en voelt goed en snel aan.
Moet zeggen dat W7 me goed bevalt..
Enige twijfel of ik hem zal gaan aanschaffen is dat m'n tvkaart niet wordt ondersteund (krijg hem met andere drivers ook niet aan de praat (medion 5044) en m'n canon lidescan 20 idem.
Ook heb ik objectdock er nog niet op , mis ik wel ..dus eerdaags die er ook op, hoop dat ie die pakt.
Verder loopt ie soepel en voelt goed en snel aan.
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Als ik de WPC09 website zo bekijk dan zeg ik 8:30 PST (als ik het goed heb rond 16:30 CET (dus NL tijd)...
Hmm, als ik Custom doe kan het wel maar dan maakt ie van de oude Windows een aparte map Windows.old en kun je hem alsnog benaderen maar niet programma's gebruiken.
Kan je van een beta terug naar RC en van RC naar 7600?
Kan je van een beta terug naar RC en van RC naar 7600?
De info over de te volgen keynote van Steve B. staat ook in de TS btwRamon schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:15:
Vandaag gaat de 7600 erop bij mij(SSD komt vandaag binnen
). Ik heb nog wel even een vraag over een driver, wellicht dat daar hier wat ervaring mee is.
Ik heb een Sound Blaster Audigy (SB0570) en deze is vanaf Vista eigenlijk al niet fatsoenlijk aan te sturen terwijl het eigenlijk een heel fijn kaartje is (Iig veel beter dan de onboard van Asus P5K-SE P35). Zijn er voor Windows7 drivers + software die ervoor zorgen dat de 5.1 fatsoenlijk werkt? Want dat laatste is meestal het probleem, er zijn wel drivers (standaard in w7 al) alleen ik kan bar weinig instellen en de 5.1 aansturing werkt ook voor geen meter.
Ik heb een Sound Blaster Audigy (SB0570) en deze is vanaf Vista eigenlijk al niet fatsoenlijk aan te sturen terwijl het eigenlijk een heel fijn kaartje is (Iig veel beter dan de onboard van Asus P5K-SE P35). Zijn er voor Windows7 drivers + software die ervoor zorgen dat de 5.1 fatsoenlijk werkt? Want dat laatste is meestal het probleem, er zijn wel drivers (standaard in w7 al) alleen ik kan bar weinig instellen en de 5.1 aansturing werkt ook voor geen meter.
Verwijderd
Nou denk dat je nog wel even kunt wachten op goede/officiele drivers voor Windows 7.
De RTM is juist bedoeld zodat fabrikanten hun drivers/etc op orde kunnen krijgen voordat Windows 7 beschikbaar is voor het grote publiek op 22 oktober.
Dus je hebt de keuze om te wachten tot 22 oktober, waarop waarschijnlijk veel meer officiele support is, of nu al over te stappen en met eventuele hinderlijke issues te leven.
De RTM is juist bedoeld zodat fabrikanten hun drivers/etc op orde kunnen krijgen voordat Windows 7 beschikbaar is voor het grote publiek op 22 oktober.
Dus je hebt de keuze om te wachten tot 22 oktober, waarop waarschijnlijk veel meer officiele support is, of nu al over te stappen en met eventuele hinderlijke issues te leven.
Je kan die LiDe's aan de praat krijgen door de driver van de 60 of een andere versie met Vista-driver te gebruiken.scorpio schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:17:
.....
.....
Zo heb ik mijn LiDe 35 werkend gekregen door de Vista x64-drivers van de LiDe 60 te installeren. Deze heeft ook dezelfde knoppen aan de voorkant.
Erg fijn als zoiets uiteindelijk lukt!
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
Kijk hier eensKillerB schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:50:
Vandaag gaat de 7600 erop bij mij(SSD komt vandaag binnen). Ik heb nog wel even een vraag over een driver, wellicht dat daar hier wat ervaring mee is.
To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra
Of je installt het gewoon op je pc, en kijkt of er voor jou problemen zijn. Zo niet, waarom dan we wachten, beta drivers gaan echt niet de deur uit voordat ze enige stabiliteit hebben IMO.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:57:
Nou denk dat je nog wel even kunt wachten op goede/officiele drivers voor Windows 7.
Beter kijkenTheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:17:
[...]
Als ik de WPC09 website zo bekijk dan zeg ik 8:30 PST (als ik het goed heb rond 16:30 CET (dus NL tijd)...
Dat hoeft niet, ik weet niet of je TechNet of MSDN hebt maar je kan daar ook Ultimate only editions downloaden, of Home Premium en de rest. Kan je allemaal een aparte ISO voor downloaden. Het enige verschil is 1 bestandje, als je die verwijdert heb je gewoon alle editions.TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 09:43:
[...]
Ik ook nietAl hoorde ik net wel op Twitter van Brandeon Leblanc (WindowsTeamBlog dude) dat ook zij geen idee hebben wanneer de definitieve SignOff is
Laten we hopen dat Steve B. gewoon duidelijkheid gaat geven.
'k hoorde vanuit de VS (iemand die bij de WPC is) dat de bits wel degelijk final zouden zijn, maar dat men niets wil loslaten..ik zeg Steve Ballmer
[...]
VMMaster? Die ken ik nietMaar goed...laten we het ff gezellig houden zeg.....mocht ik neerbuigend op je overgekomen zijn, dan was dat absoluut niet mijn bedoeling
We zijn er om elkaar te helpen nietwaar.
offtopic:
* TheVMaster heeft overigens niets met VMWare van doen afgezien van het feit dat ik VCP 3 gecertificeerd ben. Wel Microsoft Minded overigens...
[...]
Maar eh....dan is het nog steeds vaag dat hij niet out-of-the-box de mogelijkheid geeft. Dat zou inderdaad suggereren dat hij of is aangepast, of het is niet de FINAL versies
Niet helemaal, RTM is vooral bedoeld voor OEM's om hun systemen te testen met de RTM.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:57:
Daarnaast hebben alle fabrikanten hun drivers al moeten inleveren die ze als standaard met de RTM mee willen hebben.
Die XP mode zou voor mijn schoonouders ook nog wel eens handig kunnen zijn, die hebben een scanner welke op dit moment ook niet ondersteunt wordt door Vista, alleen XP. Goed om te horen dat andere mensen ook oudere scanners aan de praat hebben gekregen, dat ga ik ook zeker proberen.
Oh?Phyxion schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:31:
Het enige verschil is 1 bestandje, als je die verwijdert heb je gewoon alle editions.
Mooi niet, de DVD Isos laten je gewoon alle versies installeren - net als de normale in de winkel liggende Retail DVDs want het zijn namelijk Retail versies.
Zo kan ik met de Retail DVD iso keurig netjes een Home Premium installeren, zelfs via WDS.
Dat je alleen keys bij Technet/MSDN voor Enterprise/Ultimate/Business krijgt is een ander verhaal.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wat is de laatste versie waar de RC code nog werkt? Build 7100 werkt (Duh) maar verder heb ik het niet meer gevolgd. Wel weet ik dat bij buil 7264 het niet meer werkt.
* wontcachme gaat zijn moeder windows 7 vast aanleren
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb het ook bij mijn moeder en broer geinstalleerd, maar dan doe ik wel mooie 7100wontcachme schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:14:
Wat is de laatste versie waar de RC code nog werkt? Build 7100 werkt (Duh) maar verder heb ik het niet meer gevolgd. Wel weet ik dat bij buil 7264 het niet meer werkt.
Ik heb het ook op de nieuwe Mac van mijn schoonpa gezet anderhalve maand geleden. Ik spiek elke keer als ik binnenkom even op zijn scherm, maar heb OSX er al weken niet meer gezien
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 14-07-2009 12:35 ]
Verwijderd
7260 werd hier prima geactiveerd met een RC code.wontcachme schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:14:
Om maar meteen binnen te vallen, er klopt echt helemaal niks van je verhaal.alt-92 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:46:
[...]
Oh?
Mooi niet, de DVD Isos laten je gewoon alle versies installeren - net als de normale in de winkel liggende Retail DVDs want het zijn namelijk Retail versies.
Zo kan ik met de Retail DVD iso keurig netjes een Home Premium installeren, zelfs via WDS.
Dat je alleen keys bij Technet/MSDN voor Enterprise/Ultimate/Business krijgt is een ander verhaal.
Ten eerste kan je bij TechNet/MSDN echt Ultimate, Home Premium, etc only DVDs downloaden, deze zijn, zoals ik al zei, precies hetzelfde op één bestandje na.
Ten tweede kan je bij TechNet/MSDN ook de all-in-one edition downloaden, deze is in feite hetzelfde als die versies hierboven behalve dat het bestand mist of er meer in staat.
Ten derde komt dit door het bestandje "ei.cfg" in sources map (Wegens veel vraag hier maar even neergezet
code:
1
2
3
4
5
6
| [EditionID] Ultimate [Channel] Retail [VL] 0 |
Hierin kan je aanpassen welke editie het is en welke je geïnstalleerd wilt hebben. Een beetje research zou wel handig zijn voor een moderator
Aangezien we het toch over dezelfde image hebben, zoals iedereen kan zien zitten er in de sources map een aantal cfgs,
code:
1
2
3
4
| install_Windows 7 HOMEBASIC.clg install_Windows 7 HOMEPREMIUM.clg install_Windows 7 PROFESSIONAL.clg install_Windows 7 ULTIMATE.clg |
Hierin staat wat er wel of niet geïnstalleerd wordt.
En in de license map staan ook gewoon alle versies.
Dat kloptVerwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:48:
[...]
7260 werd hier prima geactiveerd met een RC code.
Hmm, het lijkt er op dat Windows 7 al RTM is met de nieuwe build van gisteren.
Blijkbaar hebben mensen hier overheen gelezen/niet goed geluisterd tijdens de presentaties.
Edit: laat maar, het blijkt dat dit een draft was van de presentaties. Dit heeft hij helemaal niet gezegd
Echter blijkt hier wel uit dat de 13e een interne datum was waarop ze focusten.
De bron: http://www.microsoft.com/...-13-09WPC2009keynote.mspxBILL VEGHTE: Good morning. How is everyone doing out there? (Applause.) All right. You watch that video, it's such an exciting time. It is such an exciting time. This morning we will release Windows 7 to manufacturing, and we write that next chapter, we go after that opportunity.
Blijkbaar hebben mensen hier overheen gelezen/niet goed geluisterd tijdens de presentaties.
Edit: laat maar, het blijkt dat dit een draft was van de presentaties. Dit heeft hij helemaal niet gezegd
Echter blijkt hier wel uit dat de 13e een interne datum was waarop ze focusten.
[ Voor 14% gewijzigd door EDIT op 14-07-2009 13:10 ]
Het lijkt er allemaal op maar zeker weten doen we niet. Het zou ook nog een eerdere build kunnen zijn of een eerdere build met het label 7600. (lijkt me onwaarschijnlijk, maar toch!)EDIT schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:59:
[...]
De bron: http://www.microsoft.com/...-13-09WPC2009keynote.mspx
Verder zou ik oppassen voor allemaal troep en virussen wat ze in die dvd kunnen stoppen. Dat hebben ze bij eerdere leaks ook gedaan. Microsoft gaat bij het uitbrengen van de RTM ook een tooltje meeleveren waarmee je kan controleren of de ISO klopt. Wat je zou kunnen doen is de gelekte build kunnen downloaden en daarna kunnen controleren met deze tool.
http://www.xbmcfreak.nl/
Blijkbaar hebben de Presspass mensen hun werk niet goed gedaan aangezien hij dit dus niet gezegd schijnt te hebben, althans als we op NeoWin af mogen gaan.EDIT schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:59:
[...]
De bron: http://www.microsoft.com/...-13-09WPC2009keynote.mspx
Meh, weer voor niks Technet gechecked 
Eigenlijk is het ook van de zotte: mijn 7100 install werkt nog steeds perfect en tot 100% tevredenheid, en toch wil ik de RTM. Rare jongens, die IT-ers.
Eigenlijk is het ook van de zotte: mijn 7100 install werkt nog steeds perfect en tot 100% tevredenheid, en toch wil ik de RTM. Rare jongens, die IT-ers.
Zou kunnen zijn dat dit een script van de keynote is geweest die op het laatste moment is gewijzigd omdat de win 7 builds toch niet helemaal klaar waren om RTM te gaan maar we hebben vandaag nog Balmer dus wie weet heeft die nog wat moois te vertellen. Als het goed is begint die met zijn keynotes ergens rond 15:30.TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:09:
[...]
Blijkbaar hebben de Presspass mensen hun werk niet goed gedaan aangezien hij dit dus niet gezegd schijnt te hebben, althans als we op NeoWin af mogen gaan.
[ Voor 10% gewijzigd door ADDG op 14-07-2009 13:16 ]
Ik heb dat stukje gisteren gekeken en kan mij niet voorstellen dat die zoiets gezegd heeft. Als ik het goed herinner zei die ipv dat stukje dat 7 beschikbaar kwam voor VL in september. Waarschijnlijk was, zoals op neowin staat, de tekst zo gepland maar later veranderd.TheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:09:
[...]
Blijkbaar hebben de Presspass mensen hun werk niet goed gedaan aangezien hij dit dus niet gezegd schijnt te hebben, althans als we op NeoWin af mogen gaan.
wait.... WHAT ??????????????PWM schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 12:34:
[...]
Ik heb het ook op de nieuwe Mac van mijn schoonpa gezet anderhalve maand geleden. Ik spiek elke keer als ik binnenkom even op zijn scherm, maar heb OSX er al weken niet meer gezien

Moet wel gezegd worden dat het windowmanagement in windows 7 wel fenomenaal goed is, zou toch ook niets anders meer willen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wat is daar zo vreemd aan? OSX ziet er misschien slick uit, maar W7 zeker ook. Ik kan me dat prima voorstellen.
Danku
Zo eens kijken, W7 7600 staat op de SSD, gaat als de brandweer!
Ik hoef niks te wijzigen aan files of wat dan ook, mijn Technet RTL (retail) DVD images van Vista, 2008, 2008R2 RC laten mij ook alle versies als aanwezige keuze zien.
Overigens zijn het catalog files (.clg) en geen config files
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik heb toch echt alles ook los staan,alt-92 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 14:58:
[...]
Ik hoef niks te wijzigen aan files of wat dan ook, mijn Technet RTL (retail) DVD images van Vista, 2008, 2008R2 RC laten mij ook alle versies als aanwezige keuze zien.
Overigens zijn het catalog files (.clg) en geen config files
code:
1
2
3
4
5
6
7
| en_windows_vista_business_x64_DVD_VL_X13-13435 en_windows_vista_EE_x86_cd2_VL_X13-17096 en_windows_vista_business_n_with_service_pack_1_x86_dvd_x14-40379 en_windows_vista_ultimate_sp2_checked_build_x64_dvd_342433 etc etc etc |
Maar goed, als jij het niet wilt geloven is het mij ook prima.
Voor de liefhebber: De persconferentie is NU begonnen, en te zien op www.digitalwpc.com
Toch blijft de vraag of straks op technet bij het publiceren vd RTM alle versies tegelijk worden geplaatst of in eerste instantie alleen de versie die de installatieoptie geeft.
Lijkt mij logischer dat vanuit de build incl installatieoptie later losse versies worden gemaakt.
Volgensmij zijn die losse versies dus in eerste instantie niet gelijk beschikbaar op Technet.
Hoor het tzt graag
Lijkt mij logischer dat vanuit de build incl installatieoptie later losse versies worden gemaakt.
Volgensmij zijn die losse versies dus in eerste instantie niet gelijk beschikbaar op Technet.
Hoor het tzt graag
[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 14-07-2009 15:47 ]
PC Specs
Ik draai ook nog steeds 7100, en ben niet zo van de "moet-perse-nieuwste-build-hebben" groep..... ik wacht wel tot ie fijntjes op MSDN/Technet staat, en haal em dan wel op. Dat is de enige manier waarop je een 100% betrouwbare versie kunt bemachtigen.Arfman schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 13:11:
Meh, weer voor niks Technet gechecked
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ach, hij zal binnen mum van tijd op de betrouwbare torrent sites (private trackers) verschijnen. Die zijn ook 100% veilig. Desnoods kan je het checken met een checksum controle.maartena schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:55:
[...]
Ik draai ook nog steeds 7100, en ben niet zo van de "moet-perse-nieuwste-build-hebben" groep..... ik wacht wel tot ie fijntjes op MSDN/Technet staat, en haal em dan wel op. Dat is de enige manier waarop je een 100% betrouwbare versie kunt bemachtigen.
[ Voor 5% gewijzigd door magnifor op 14-07-2009 16:01 ]
Heb ook nog de 7100 bevalt prima, heb hem gewoon van usenet en daarna checksum gecontroleerd.magnifor schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:00:
[...]
Ach, hij zal binnen mum van tijd op de betrouwbare torrent sites (private trackers) verschijnen. Die zijn ook 100% veilig. Desnoods kan je het checken met een checksum controle.
Lijkt me idd geen issue.
PC Specs
Net op de live stream. Windows 7 en Server 2008 r2 tegelijk rtm aan het einde van de maand.
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
Deze gastJayden schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:10:
Net op de live stream. Windows 7 en Server 2008 r2 tegelijk rtm aan het einde van de maand.

Jammer dat ze Ballmer verschoven hebben.
Toch knap, ik heb nu een stream van 0.8Mbit, en zit gewoon fullscreen te kijken op mijn 13.3 inch (1440x900). Vlekkeloos en snaarstrak
Hoelaat komt Ballmer btw?Jayden schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:10:
Hm..heb hier een 350kbps stream...wel strak..geen full screen.. :-)PWM schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:36:
Toch knap, ik heb nu een stream van 0.8Mbit, en zit gewoon fullscreen te kijken op mijn 13.3 inch (1440x900). Vlekkeloos en snaarstrak
[ Voor 28% gewijzigd door TheVMaster op 14-07-2009 16:38 ]
De keynote duurt in totaal 2 1/2 uur, dus kan nog wel even durenTheVMaster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:37:
[...]
Hoelaat komt Ballmer btw?Ik denk dat hij gewoon gaat roepen dat Windows 7 RTM gaat...Ik hoor overigens net vanuit de VS dat Windows Server 2008 R2 binnen een aantal dagen RTM gaat....
[...]
Hm..heb hier een 350kbps stream...wel strak..geen full screen.. :-)
Paul Thurrott
Behind the scenes, it's simply a matter of semantics. Microsoft completed the final Windows 7 build, build 7600, just days ago on July 10. But as is always the case, it will take the next two weeks to test the build and, if needed, iterate it in small ways. One such iteration has reportedly already taken place, but none of these changes will affect the actual build number of the product.
De gelekte build is wat ik hieruit begrijp dus niet de definitieve. Het is dus goed mogelijk dat er nog een 7600 build verschijnt met een aantal kleine aanpassingen.
Behind the scenes, it's simply a matter of semantics. Microsoft completed the final Windows 7 build, build 7600, just days ago on July 10. But as is always the case, it will take the next two weeks to test the build and, if needed, iterate it in small ways. One such iteration has reportedly already taken place, but none of these changes will affect the actual build number of the product.
De gelekte build is wat ik hieruit begrijp dus niet de definitieve. Het is dus goed mogelijk dat er nog een 7600 build verschijnt met een aantal kleine aanpassingen.
http://www.xbmcfreak.nl/
Van de Beta build 7000 en RC build 7100 zijn er ook meerdere geweestErhnam schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:40:
Paul Thurrott
Verwijderd
De gelekte build is van de 10de. Dus het kan prima de uiteindelijke RTM zijn. Ze kunnen echter nog bugs vinden waardoor het een andere build moet worden, maar ik heb het gevoel dat dit toch gewoon de RTM is.Erhnam schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:40:
[..]
Waarschijnlijk niet dus, 7600 wordt wel het uiteindelijk nummer, maar het is vrijwel zeker dat ze hem nog eens (onder hetzelfde nummer) gaan builden, volgens meerdere bronnen is dat al gebeurd en zit de driver kit nu op 7600.16385.090713-1255.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:44:
De gelekte build is van de 10de. Dus het kan prima de uiteindelijke RTM zijn. Ze kunnen echter nog bugs vinden waardoor het een andere build moet worden, maar ik heb het gevoel dat dit toch gewoon de RTM is.
En ze gaan echt niet bepaalde onderdelen met een ander nummer uitbrengen, dat is vragen om problemen, dus er zal hoogst waarschijnlijk ook nog een complete nieuwe build gaan komen met een subnummer > 16384 (zou wel jammer zijn, 16384 is zo'n mooi binair nummer).
[ Voor 18% gewijzigd door sewer op 14-07-2009 17:04 ]
Precies daarom ben ik ook voorzichtig met torrent sites wat betreft Windows.... het kan nog zo'n betrouwbare prive site zijn en nog zo'n betrouwbare release group.... met Vista zagen we ook dat een aantal redelijk betrouwbare bronnen toch RTM versies hadden die een week later toch niet geheel RTM bleken te zijn, omdat er een paar last minute changes werden geimplementeerd.....Erhnam schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 16:40:
Paul Thurrott
Ik wacht wel op Technet, ik ben niet zo van "moet-NU-de-RTM-hebben".
Proud to be an American.
Hier woon ik
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....