[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 75.150 views

Onderwerpen

Alle 30 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:25

Edgarz

Tweako-active since1986

Anoniem: 42323 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:26:
[...]

Genoeg redenen voor, XP blijft gewoon een stuk sneller draaien hier dan Windows 7 en ik speel nog regelmatig wat oudere spelletjes die onder Vista en Win7 niet goed werken.
Verder zit er in Windows 7 geen functionaliteit die ik in XP mis.
Niet om Windows 7 af te kraken want het draait op zich prima maar het bied voor een normale gebruiker weinig extra's.
Ik heb vanochtend ook weer Windows 7 eraf gegooid na 2 maanden met Windows 7 te hebben gedraaid en Windows XP geïnstalleerd, ik wacht wel op de opvolger van Windows 7 die hopelijk wel echte voordelen bied, zolang ik geen echte voordelen heb aan een nieuw OS en het oude alles nog perfect kan draaien vind ik het zonde van mijn geld.
Tip: installeer Windows 95. gaat écht als een speer. DOS ook trouwens. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Edgarz op 12-07-2009 21:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:18
Asgaro schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:28:
Wanneer de RTM verschijnt op Technet/MSDN, zal deze dan uitsluitend beschikbaar zijn in het Engels?
Of ook onmiddellijk in de talen die direct bij de retail release ook beschikbaar zullen zijn? :)
Volgens mij is deze vraag nog niet beantwoord? Microsoft brengt talen in waves uit:
Wave 0: RTM – English, Spanish, Japanese, German, French
Wave 1: RTM + 14 Days – Italian, Dutch, Russian, Simplified Chinese
Wave 2: RTM + 28 Days – Brazilian Portuguese, Polish, Turkish, Korean
Wave 3: RTM + 45 Days – Traditional Chinese (Hong Kong), Czech, Portuguese, Hungarian
Wave 4: RTM + 59 Days – Danish, Norwegian (Bokm�l), Finnish
Wave 5: RTM + 73 Days – Arabic, Hebrew, Greek, Ukrainian
Wave 6: RTM + 87 Days – Thai, Romanian, Lithuanian, Slovak, Bulgarian
Wave 7: RTM + 101 Days – Estonian, Croatian, Serbian Latin, Latvian, Slovenian

En laat 13 juli + 101 dagen nou 22 oktober zijn ;) Wat betreft de zogenaamde RTM, als ik her en der lees lijkt het me steeds onwaarschijnlijker dat deze de final is.

Had eigenlijk wel gehoopt dat ik hem dinsdag van mdsn kon aftrekken, zou jammer zijn als het pas de 24e zou zijn. Maar nu ik er over nadenk was dat bij Vista ook het geval geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:05:
M'n cd doet het trouwens, was dus waarschijnlijk een overleden bootcd :X Sorry...sorry....sorry, my bad.
Ik ga weer lekker terug naar XP SP3, als ik dan op start klik staan tenminste gelijk al m'n programma's er en hoeft er niet eerst een tal minuten half uur nagedacht te worden welke programma's er nou eigenlijk zijn 8) Hoogst irritant van Win7!
Veel plezier in de oertijd.

Windows 7 start hier van alle Windows versies die ik gehad heb (3.1 all the way tot nu Win7) echt wel het snelst op.

Ik heb bijna instant internet verbinding, daar waar Vista een paar minuten nodig had.

Maar veel plezier met je oude barrel 8)

Ik vraag me af wat voor PC je gebruikt dat XP sneller is dan Win7...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:59

Wmm

Idd, ikzelf ben in februari van XP overgestapt naar Vista. Vista bood mij echt geen voordelen (ook de reden dat ik pas zo laat overstapte). Van 7 heb ik af en toe beta's geprobeerd en hoe meer je ermee speelt, des te meer handige dingen zie je erin. Plus het is voor mijn gevoel iig net zo snel als XP. Vista was op sommige vlakken best traag ja, zoals soms in het startmenu, 7 voelt veel sneller aan dan Vista. Het enige wat ik mis is de 98 classic look (ja, ik weet het... ;)). Hij zit er wel in, maar dan mis je weer bepaalde Aero functies zoals previews enzo (neem aan dat dat onder Aero geschaard wordt iig) en het startmenu wordt er dan ook niet beter op. Ik wil alleen puur die look. Magoed, de normale look is opzich ook prima :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296288

Die Chinese gast die als enige de Final RTM-Build in handen heeft is gewoon lekker gaan pitten terwijl hij nog maar 1/3 online heeft gezet. Tienduizenden mensen zitten vol smart te wachten... :'(

[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 296288 op 12-07-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119565

TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:10:
[...]

Tipje : Ik zou teruggaan naar Windows 98....dan gaat het allemaal nog sneller.... :+
Hehehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken die goeie man Dwight niet, is die zo ingevoerd dan? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 12-07-2009 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ackermans1973 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:37:
[...]

Veel plezier in de oertijd.

Windows 7 start hier van alle Windows versies die ik gehad heb (3.1 all the way tot nu Win7) echt wel het snelst op.

Ik heb bijna instant internet verbinding, daar waar Vista een paar minuten nodig had.

Maar veel plezier met je oude barrel 8)

Ik vraag me af wat voor PC je gebruikt dat XP sneller is dan Win7...
Volgens mij had ik het nergens over het opstarten van windows, maar goed...
Als ik XP tweak, staat ie bij mij binnen 10 seconden kant en klaar te wachten om wat te mogen doen, over Vista wil ik het niet eens hebben, dat is pas echt bagger!
XP is en blijft sneller, hoe je het ook went of keert.

Maar dat staat verder ook niet ter discussie. Als je terug leest, heb ik een reden om terug te gaan naar XP, dus ik snap sowieso jouw commentaar niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 119565 op 12-07-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:31:
[...]
XP is en blijft sneller, hoe je het ook went of keert.
Mijn ervaring is dat programma's in 7 toch echt vlotter opstarten dan XP. XP mist de cachefunctie daarvoor.

Maar het gaat om miliseconden en daarnaast is het vreselijk subjectief, dus om erover te discussiëren heeft eigenlijk weinig zin.
(En waarom doe ik er dan aan mee? Grrr :P )
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:05:
M'n cd doet het trouwens, was dus waarschijnlijk een overleden bootcd :X Sorry...sorry....sorry, my bad.
Ik ga weer lekker terug naar XP SP3, als ik dan op start klik staan tenminste gelijk al m'n programma's er en hoeft er niet eerst een tal minuten half uur nagedacht te worden welke programma's er nou eigenlijk zijn 8) Hoogst irritant van Win7!
Valt toch wel mee? Duurt een miliseconde voor er iets gevonden is (als ik winkey+zoekterm gebruik).
Heb je hem wel laten indexeren? (duurt eenmalig een tijdje na installatie)
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:52:
[...]

Idd. En ik heb een stukje software wat ik wil testen in XP (waar het origineel voor geschreven was) wat nu als bagger draait in Win7. Het draait allemaal heel leuk hoor, Win7 maar ik wacht ook liever op de final release die in de winkel te koop is, waar echt alle bugs enzo uit zijn.
Wat voor bugs heb je ervaren dan? :)
En heb je ze gemeld aan Microsoft? :)

[ Voor 55% gewijzigd door anandus op 12-07-2009 22:52 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:22
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:52:
[...]

Idd. En ik heb een stukje software wat ik wil testen in XP (waar het origineel voor geschreven was) wat nu als bagger draait in Win7. Het draait allemaal heel leuk hoor, Win7 maar ik wacht ook liever op de final release die in de winkel te koop is, waar echt alle bugs enzo uit zijn.
Dan probeer je toch de XP Mode in 7 waarmee je XP integreerd in 7, ofwel je installeert VPC/VirtualBox/VMWare en draait een losse XP install.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:38:
[...]
Mijn ervaring is dat programma's in 7 toch echt vlotter opstarten dan XP. XP mist de cachefunctie daarvoor.

Maar het gaat om miliseconden en daarnaast is het vreselijk subjectief, dus om erover te discussiëren heeft eigenlijk weinig zin.
(En waarom doe ik er dan aan mee? Grrr :P )
Precies. Ik ga verder ook niet meer in discussie over wat beter is, stom gelul allemaal. Win7 heeft meer functionaliteit dan XP, maar ik heb dat verder niet nodig. Oke, het ziet er allemaal gelikt uit, dat staat vast. Maar als ik daardoor de hoofdfunctionaliteit (lees waar IK mijn PC voor gebruik) kwijtraak, is de keus voor mij snel gemaakt. Misschien als alles wat onder XP draait in de toekomst ook in Win7 draait, waag ik de overstap weer, tot dan voor mij gewoon weer lekker XP met SP3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:51:
[...]

Precies. Ik ga verder ook niet meer in discussie over wat beter is, stom gelul allemaal. Win7 heeft meer functionaliteit dan XP, maar ik heb dat verder niet nodig. Oke, het ziet er allemaal gelikt uit, dat staat vast. Maar als ik daardoor de hoofdfunctionaliteit (lees waar IK mijn PC voor gebruik) kwijtraak, is de keus voor mij snel gemaakt. Misschien als alles wat onder XP draait in de toekomst ook in Win7 draait, waag ik de overstap weer, tot dan voor mij gewoon weer lekker XP met SP3 :)
Er geldt ook zeker: If it ain't broke, don't try to fix it, zeker wat OS betreft.
Als je tevreden bent met je OS is er in principe geen reden om te switchen. Niemand wordt gedwongen :)

Al zorg ik wel dat mijn omgeving welke ik 'beheer' (ouders, noob-vrienden, etc.) die nog XP gebruiken zsm overstapt vanwege de veiligheidsvoordelen.
(Wat goed werkt door gewoon te zeggen: "XP? Dan help ik je niet."
Heb ik met 95/98 ook gedaan, en dat faseerde toen verdacht snel uit :P )

[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 12-07-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ramon schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:42:
[...]

Dan probeer je toch de XP Mode in 7 waarmee je XP integreerd in 7, ofwel je installeert VPC/VirtualBox/VMWare en draait een losse XP install.
Uhuh...die werkt net zo goed als die in Vista. Met 2 of 3 programma's misschien, maar over het algemeen niet. Ik moet hierbij wel eerlijk vermelden dat de XP compabiliteit in Win7 stukken beter is geworden, eerlijk is eerlijk. Maar helaas werkt het niet met hetgeen ik wil. En een vm-bak bouwen voor 2 of 3 progjes vind ik een beetje onzinnig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:58:
[...]

Uhuh...die werkt net zo goed als die in Vista. Met 2 of 3 programma's misschien, maar over het algemeen niet. Ik moet hierbij wel eerlijk vermelden dat de XP compabiliteit in Win7 stukken beter is geworden, eerlijk is eerlijk. Maar helaas werkt het niet met hetgeen ik wil. En een vm-bak bouwen voor 2 of 3 progjes vind ik een beetje onzinnig...
Maar heb je XP Mode geprobeerd?
Dat zou voor het programma als 100% XP-compatible moeten werken, daar is het voor gebouwd :)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 12-07-2009 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:58:
[...]

Vista heeft geen XP Mode. Probeer die eerst nou maar even voor je 7 afschrijft ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Ramon op 12-07-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:53:
[...]
Er geldt ook zeker: If it ain't broke, don't try to fix it, zeker wat OS betreft.
Als je tevreden bent met je OS is er in principe geen reden om te switchen. Niemand wordt gedwongen :)
Juist. En begrijp me niet verkeerd wat betreft Win7, want het draait echt wel soepel, ik kraak het ook helemaal verder niet af ofzo. Tis alleen jammer dat niet alles werkt zoals alles wel werkt onder XP.
Valt toch wel mee? Duurt een miliseconde voor er iets gevonden is (als ik winkey+zoekterm gebruik).
Heb je hem wel laten indexeren? (duurt eenmalig een tijdje na installatie)
Dat was hetgeen ik deed, toen me dat opviel, maar heeft helaas niet geholpen. Ik bedoel ook niet het zoeken, maar als je op start klikt en alle programma's opvraagt, zie ik vaak dattie volop aan het indexeren is. Onder XP had ik hier nooit last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-06 13:48
Over 86 jaar is het besturingssyteem weer helemaal up-to-date. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:08:
Dat was hetgeen ik deed, toen me dat opviel, maar heeft helaas niet geholpen. Ik bedoel ook niet het zoeken, maar als je op start klikt en alle programma's opvraagt, zie ik vaak dattie volop aan het indexeren is. Onder XP had ik hier nooit last van!
Dan heb je hem waarschijnlijk niet (genoeg) laten indexeren, want het gaat hier instantly*. En ik heb een hoop programma's :P

* op Start Orb klikken en dan 'Programs' klikken is allemaal instantly, in ieder geval, nergens lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ramon schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:00:
[...]

Vista heeft geen XP Mode. Probeer die eerst nou maar even voor je 7 afschrijft ;)
Je bedoelt toch de XP backward compatability? Die zit ook in Vista hoor.
Nogmaals, ik kraak Win7 niet af!! :)
Ik draai build 7100 al een tijdje met plezier, maar merk toch enige beperkingen.
anandus schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:58:
[...]
Maar heb je XP Mode geprobeerd?
Dat zou voor het programma als 100% XP-compatible moeten werken, daar is het voor gebouwd :)
Yep. Het werkt ook wel, alleen weet ik dat het onder XP sneller en stabieler werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tJa, xp blijft gewoon steengoed, ze hebben het te goed gemaakt. Ik vind het (Win7) zelf prima op mijn snelle pc, daarop ga ik het misschien zetten. Op mijn 3 jaar oude lappie vind ik het minder, het loopt vrij aardig, maar xp loopt beter. Weet bijna zeker dat dat komt door de 40 gig 4200rpm HD. En ook dat er 512 inzit, maar morgen 512 erbij halen (helaas is DDR sodimm relatief duur). :)
Ander probleem is, dat er voor de intel onboard graphics troep, 855GME, geen driver is, zit je met standaard vga, waardoor je je vga-out mist en sleep-mode het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:12:
[...]
Dan heb je hem waarschijnlijk niet (genoeg) laten indexeren, want het gaat hier instantly*. En ik heb een hoop programma's :P

* op Start Orb klikken en dan 'Programs' klikken is allemaal instantly, in ieder geval, nergens lag.
Hmm..ik zie eerst allemaal van die rare icoontjes en als ik erop klik, gebeurt er geen moer.
Ik heb ook als ik bijvoorbeeld mijn D-schijf klik en naar een map ga waar een shitload aan data staat als in HD content, die groene balk dan heel langzaam vol loopt. Dat duidt idd op indexering. Maar hoe vaak moet ik dat nog doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:13:
[...]

Ik draai build 7100 al een tijdje met plezier, maar merk toch enige beperkingen.

[...]

Yep. Het werkt ook wel, alleen weet ik dat het onder XP sneller en stabieler werkt.
Nee ik doel op XP Mode ;)
nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus

gokje met google:
http://www.microsoft.com/...3f032f5159&displaylang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee, XP Mode is iets heel anders :)
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:18:
[...]

Hmm..ik zie eerst allemaal van die rare icoontjes en als ik erop klik, gebeurt er geen moer.
Ik heb ook als ik bijvoorbeeld mijn D-schijf klik en naar een map ga waar een shitload aan data staat als in HD content, die groene balk dan heel langzaam vol loopt. Dat duidt idd op indexering. Maar hoe vaak moet ik dat nog doen dan?
Indexeren doet de computer alleen als-ie idle is. Duurt hoogstens een paar uurtjes, afhankelijk van de hoeveelheid bestanden die je hebt natuurlijk :)

Eigenlijk is het handigste om win7 te installeren en dan een uurtje in de tuin te gaan zitten ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:57
[...]

[...]

Nee XP mode is een mogelijkheid waarmee je een virtuele xp kan draaien maardan geintergreed in je Win 7. Je Xp programma's staan gewoon in het Win 7 start menu en als je ze opstart zie je alleen dat programma en niet de rest van Win Xp.
http://www.theregister.co...windows_7_xp_mode_review/

[ Voor 4% gewijzigd door jjbstolk op 12-07-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ok! Dan begreep ik je verkeerd :)
Dit is dus eigenlijk gewoon een aanval op VMWare als ik het zo bekijk?
anandus schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:21:

[...]
Indexeren doet de computer alleen als-ie idle is. Duurt hoogstens een paar uurtjes, afhankelijk van de hoeveelheid bestanden die je hebt natuurlijk :)

Eigenlijk is het handigste om win7 te installeren en dan een uurtje in de tuin te gaan zitten ofzo :P
LOL...mijn PC staat echt dag en nacht aan, dan moet ie onderhand toch nu wel een keer alles geïndexeerd hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:30:
[...]
LOL...mijn PC staat echt dag en nacht aan, dan moet ie onderhand toch nu wel een keer alles geïndexeerd hebben??
Jups, eigenlijk wel :)
Tenzij de computer de hele tijd met iets bezig is en nooit in idle stand komt, bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het misschien niet gewoon een bug in build 7100? Wat draaien jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor net van iemand die aanwezig is bij de WPC09 dat Windows 7 indeed FINAL is...en dat morgen bekend gemaakt gaat worden dat de RTM status bereikt is...deze status zou reeds op 9 juli bereikt zijn.
Dit nieuws zou rechtstreeks afkomen van een hoge MS pief....'k moet zeggen dat ik het net op MSN hoorde van een goede bekende van me, maar die persoon is offline nu dus ik kan het verder niet navragen :(

Gewoon ff nachtje afwachten dus...

In reactie op de post van mijn voorganger: Ik draai build 7264 x64

[ Voor 60% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2009 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:33:
Ook gewoon 7100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Laatst online: 07-03-2023
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:33:
7000, 7032, 7048, 7058, 7100, 7232 en het werkt allemaal super snel en met elke build beter, al gaat het met de laatste builds niet echt zichtbaar meer beter, maar dat is dus gewoon omdat het al goed werkt.

En nogmaals, wat voor Pc draai jij dan?

Als je op een socket 478 P4 werkt met 256 MB, mwa.... dan geloof ik het wel... :+

Indien moderner, zit er toch echt iets enorm fout in je PC config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ackermans1973 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:45:
[...]

7000, 7032, 7048, 7058, 7100, 7232 en het werkt allemaal super snel en met elke build beter, al gaat het met de laatste builds niet echt zichtbaar meer beter, maar dat is dus gewoon omdat het al goed werkt.

En nogmaals, wat voor Pc draai jij dan?

Als je op een socket 478 P4 werkt met 256 MB, mwa.... dan geloof ik het wel... :+

Indien moderner, zit er toch echt iets enorm fout in je PC config.
Intel Core2Duo met 4GB geheugen, 500GB WD 7200rpm, NVidia GT8600 512MB. Moet volgens mij goed genoeg zijn...
Ik ga die XP Mode eens proberen, ben wel benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:57:
[...]

Intel Core2Duo met 4GB geheugen, 500GB WD 7200rpm, NVidia GT8600 512MB. Moet volgens mij goed genoeg zijn...
Moet helemaal prima zijn, inderdaad :)
Ik ga die XP Mode eens proberen, ben wel benieuwd..
Vergeet niet dat je de XP-vhd moet downloaden en de nieuwste beta van Virtual PC :)
(Dus 2 dingetjes. Niet dat je net als ik debiel doet omdat je het niet aan het werk krijgt en de helft bent vergeten te downloaden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op zondag 12 juli 2009 @ 23:59:
[...]
Moet helemaal prima zijn, inderdaad :)

[...]
Vergeet niet dat je de XP-vhd moet downloaden en de nieuwste beta van Virtual PC :)
(Dus 2 dingetjes. Niet dat je net als ik debiel doet omdat je het niet aan het werk krijgt en de helft bent vergeten te downloaden :P )
Kan ik dit ook gebruiken met VMWare Workstation? Daar heb ik namelijk al vhd van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wat ik nog verder doen aan dat indexeer gedoe en die groene balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:08:
[...]

Kan ik dit ook gebruiken met VMWare Workstation? Daar heb ik namelijk al vhd van. :)
nope, Virtual PC beta is nodig.
Hier is het allebei te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:03

M0nkeymen

Monkeystyle!

Net gespot....
WINDOWS 7 v7600, RTM FINAL BUILD

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0nkeymen schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:15:
Net gespot....
:+ Ik wacht morgen de 'officiele' berichten wel even af voordat ik weer een of andere versie die door een Chinees gelekt is ga downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Tja das waar... Ik ga het toch proberen. Hij is erg vroeg had hem eigenlijk pas morgen middag verwacht.

edit:hij is nog bezig met uppen dus pak hem morgen wel :P Heb jij trouwens ook een nick VisionMaster?

[ Voor 35% gewijzigd door M0nkeymen op 13-07-2009 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0nkeymen schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:21:
Tja das waar... Ik ga het toch proberen. Hij is erg vroeg had hem eigenlijk pas morgen middag verwacht.

edit:hij is nog bezig met uppen dus pak hem morgen wel :P Heb jij trouwens ook een nick VisionMaster?
Of ik ook een nick VisionMaster heb..ehh..op Tweakers? 'k heb hier maar 1 nick :+

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 13-07-2009 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:10:
[...]
nope, Virtual PC beta is nodig.
Hier is het allebei te krijgen :)
Thanks. Nog een idee voor m'n indexering probleem toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 119565 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:55:
[...]

Hmm...indexeringsprobleem is zowieso wel vaag. 'k heb eigenlijk bij geen van de builds hiermee problemen gehad..nouja....bij sommige builds voor de RC (Build 7100)....

Maar eh....je gaf in een eerdere post aan dat je een VMWare VHD...ik neem aan dat je een VMDK bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 06:56
M0nkeymen schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:15:
Net gespot....
Volgens mij wordt build 7200 de final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:59:
[...]

Hmm...indexeringsprobleem is zowieso wel vaag. 'k heb eigenlijk bij geen van de builds hiermee problemen gehad..nouja....bij sommige builds voor de RC (Build 7100)....

Maar eh....je gaf in een eerdere post aan dat je een VMWare VHD...ik neem aan dat je een VMDK bedoelt?
Ja, ik bedoelde idd een vmdk. Daar heb ik dus niks aan met die XP Mode :)

Ik denk dat ik anders 7 opnieuw install en dan gelijk met die XP Mode erbij. Hopelijk draait dat progje dan wel naar behoren.

en zo blijven we lekker klooien :)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 119565 op 13-07-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Ik bedoelde eigenlijk op ftd of je daar zo hete :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M0nkeymen schreef op maandag 13 juli 2009 @ 01:07:
Ik bedoelde eigenlijk op ftd of je daar zo hete :P
Da's wel beetje offtopic vind je niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nadat ik de x64 info ook al had gepost, bij deze ook x86. Totaal plaatje wordt dan
quote: Phyxion
7600.16384.090710-1945_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso
2,501,750,784
SHA1 66588F282A88D71A4A1E11BE7C093F02FBFFDDF

7600.16384.090710-1945_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso
3,224,717,312
SHA1 0x31849B315290EFABFD81F967ED3C553D82925E4C

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Moeten we nu tot oktober wachten voor we deze legaal kunnen installeren? had geen betere manier kunnen verzinnen om illegale distributie in de hand te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 19:58
Windows 7 loopt tot nu toe vlekkeloos.. op een aantal punten na

1. Mozzilla & IE ( 32 bit ) openen duurt veeeeelste lang

Komt waarschijnlijk doordat ik 64 bit draai en ze op 32 bit moeten worden geemuleerd?

2. Bij een nieuw installatie zou meteen na het inloggen meteen een restore point door windows moeten worden aangemaakt. Is namelijk nu niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okasha schreef op maandag 13 juli 2009 @ 09:07:
Moeten we nu tot oktober wachten voor we deze legaal kunnen installeren? had geen betere manier kunnen verzinnen om illegale distributie in de hand te spelen :)
Ehh....hoezo dat? Het is vrij normaal dat een product RTM gaat...vervolgens dus n.a.v. het RTM gaan geperst wordt in een fabriek wat gezien de verwachte oplage van Windows 7 toch wel even gaat duren :+ voordat er een voorraadje is. En dan op 22 okt. is hij te koop in de winkel.
Omdat het in dit geval om Windows 7 gaat en er dus voldoende aandacht is voor de diverse stadiums waarin Windows 7 verkeerd weet je dus dat hij nu al RTM gaat...tja..normaal bij een applicatie ontgaat je dat hele traject en heb je het du sniet zo door.

Maar ehh..om op jou vraag terug te komen : Ja...je moet tot oktober wachten...

Update: De geruchten machine komt op gang (voor zover hij al niet liep :+). Ontving net deze tweet op Twitter....

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 13-07-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:58

duderuud

Sliden is koel

Ben momenteel de 7600 build aan het downloaden. Zal 'm zo eens testen. Als ' ie werkt met een van de beta-keys dan weten we gelijk dathet niet de RTM is ;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Anoniem: 119565 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:55:
[...]

Wat dacht je van indexering uit zetten :o

Indexeren uitzetten wanneer u het niet gebruikt gaat als volgt

Open Verkenner/computer en rechtsklik op de harde schijf (C:).
Kies Eigenschappen/ op eerste tablad onderin onderste vinkje bij indexering weghalen.

Windows moet nu de volledige harde schijf af om voor elk bestand het indexeren uit te zetten, dus dat duurt wel even. Maar voortaan zal uw systeem weer ietsje sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
duderuud schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:27:
Ben momenteel de 7600 build aan het downloaden. Zal 'm zo eens testen. Als ' ie werkt met een van de beta-keys dan weten we gelijk dathet niet de RTM is ;)
Daar hoef je Build 7600 niet voor te downloaden :+ De RC keys doen het ook al niet meer met Build 7264 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar de RTM kan je 120 dagen uitproberen, toch?
*Hoofdrekent*
Dus als ik hem nu installeer, en zodra het uit is een nieuwe key/licentie koop, dan loopt het allemaal prima, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:48

Arfman

Drome!

Correct.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
anandus schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:38:
Maar de RTM kan je 120 dagen uitproberen, toch?
*Hoofdrekent*
Dus als ik hem nu installeer, en zodra het uit is een nieuwe key/licentie koop, dan loopt het allemaal prima, right?
Ik zou zeggen van wel :+

offtopic:
Heb jij geen TechNet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:45:
[...]
offtopic:
Heb jij geen TechNet dan?
offtopic:
Nee, en ik was telkens te laat voor die 3 maanden trial. Behalve als ik een Italiaans adres op zou geven, maar dat vind ik niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228887

TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:33:
[...]

Daar hoef je Build 7600 niet voor te downloaden :+ De RC keys doen het ook al niet meer met Build 7264 :+
met een klein trucje kan je eenvoudig de build 7264 met een RC-key activeren
niet ondenkbaar dat dit ook voor de 7600 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Je kunt 7264 upgraden naar rtm of final neem ik aan?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 228887 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:49:
[...]

met een klein trucje kan je eenvoudig de build 7264 met een RC-key activeren
niet ondenkbaar dat dit ook voor de 7600 werkt.
Waarom zou je dat willen....afgezien van het feit dat dat dus niet werkt...althans 'k heb het in een VM getest en na een Windows Update kreeg ik gewoon de melding dat ik een illegale Windows versie geinstalleerd had staan. Overigens kun je de 7264 gewoon 4x 30 dagen gebruiken dmv de bekende re-arm methode voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik heb een philips NAS. Op XP en Vista geen probleem, maar als ik via windows 7 in Netwerk / PHILIPS / Public een folder verwijder, dan poeft die verwijderde folder de volgende keer terug.

Ik heb al gekeken, blijkbaar hadden sommige folders de read-only optie aanstaan, maar verwijderen lukt zelfs niet bij folders zonder read-only.

Ik heb het gevoel dat ik user-access op full control oid moet zetten, maar heb geen idee waar dat te vinden is. :(

Iemand een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bornin7ty2 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:56:
Je kunt 7264 upgraden naar rtm of final neem ik aan?
Ehh...RTM = FINAL = Versie die op 22 okt te koop is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 17:27

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:27:
[...]

Voor 22 okt is die zeker weten te verkrijgen via bijvoorbeeld MSDN. Je hoeft dus niet persé tot die datum te wachten als je het via de officiele wegen wilt doen..

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:27:
[...]

Oke, maar upgraden kan gewoon?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

bornin7ty2 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:30:
[...]

Lees jij uberhaupt wat mensen typen :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:31:
[...]

Ik lees het antwoord op z'n vraag anders nergens?
Hij vraagt of die build 7264 naar de RTM/Final te upgraden is, en men heeft het over het feit dat de RTM de final is. Duh, dat vraagt-ie toch niet? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 13-07-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Laatst online: 11:03
[...]

Zou ik ook willen weten. Ik kon wel van de RC naar 7137 (die ik nu draai) maar niet naar 7264.

Heb echt geen zin in alles opnieuw installeren maar als het mot, mot het! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

My bad, ik dacht dat het verhaal over 7264 over een upgrade ging, ging dus over de RC key gebruiken. Ik moet zelf leren lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Voor het geval het niet duidelijk was met upgrade vanuit XP, stukje uit de readme van de RTM
A note about upgrading from Windows XP to Windows 7
You can’t directly upgrade from Windows XP to Windows 7. However, you can use Windows Easy Transfer to keep your files and settings. Then, you can use the Custom option to install Windows 7, and transfer your files and settings back to your computer.
For more information about using Windows Easy Transfer to help you move from Windows XP to Windows 7, go online to http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=142337.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Draai build 7100 op mijn laptop maar ik merk dat het navigeren door mappen en bestanden trager (gevoelsmatig, heb niet gemeten) gaat dan in Vista. Zijn er meer mensen die dat hebben opgemerkt?

[ Voor 9% gewijzigd door magnifor op 13-07-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Naar wat ik begrepen heb kun je inderdaad upgraden van RC naar Final...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:57:
[...]

Naar wat ik begrepen heb kun je inderdaad upgraden van RC naar Final...
Minimale build versie voor client is 7233. Server is 7100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Arfman schreef op maandag 13 juli 2009 @ 11:31:
[...]

Jij wel :?

Edit: nu had ik jou laatste berichtje niet gelezen, zijn we beide fout 8)
Maar t is duidelijk nu, tnx allen

[ Voor 25% gewijzigd door Bornin op 13-07-2009 12:14 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soganta
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:59
/me is ook de RTM aan het downloaden
Ik lach me kapot als dit straks niet de final RTM is, het is niet uitgesloten dat er een 6.1.7600.16386 zal volgen. Over een paar uur begint de WPC09 in New Orleans, allicht dat het daar bekend wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben um ook aan pakken,maar wacht wel met install tot ik hoor dat die goed is; kan zo een dvd een rootkit oid installen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja natuurlijk .. gewoon proberen in een VMware sessie, afgesloten van je netwerk ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Gewoon ff tot morgen (EU tijd) wachten lijkt mij, dan zal ie wel beschikbaar zijn @ MSDN, etc.
Weet je ook zeker dat het een goeie is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 111246 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:38:
Gewoon ff tot morgen (EU tijd) wachten lijkt mij, dan zal ie wel beschikbaar zijn @ MSDN, etc.
Da's inderdaad het beste :) Dat ga ik ook maar doen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 111246 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:38:
24e komt ie pas op TechNet/MSDN via Connect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:57

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Phyxion schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:57:
[...]

Connect is niet hetzelfde als Technet/MSDN.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:57:
[...]

Connect en TechNet/MSDN zijn verschillende dingen he :+ dat weet je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Draaien er mensen hier ook rocketdock?
Sinds windows7 crashed die eens in de maand ofzo? Of sneller of midner snel. Echt wilekeurig.
Maar dat is best vervelend want kan je al je iconen en snel koppelingen en alles er weer opnieuw inzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:08:
[...]

Connect en TechNet/MSDN zijn verschillende dingen he :+ dat weet je?
Ja, uiteraard weet ik dat, kijk ook eens naar het woordje via. De 24e komt ie pa beschikbaar, eerder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:14:
[...]

Ja, uiteraard weet ik dat, kijk ook eens naar het woordje via. De 24e komt ie pa beschikbaar, eerder niet.
:+ Dan nog steeds vind ik het woordje via dan niet helemaal op z'n plaats aangezien beide systemen niet aan elkaar gekoppeld zijn. Ik zou dan nadat gebruiken...dus hij komt pas op TechNet/MSDN nadat hij beschikbaar is gesteld via Connect....

Maar goed...de 24ste zou goed kunnen kloppen aangezien ik vandaag ook geen nieuws verwacht m.b.t. het wel/niet RTM gereed zijn van Windows 7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:17:
[...]

:+ Dan nog steeds vind ik het woordje via dan niet helemaal op z'n plaats aangezien beide systemen niet aan elkaar gekoppeld zijn. Ik zou dan nadat gebruiken...dus hij komt pas op TechNet/MSDN nadat hij beschikbaar is gesteld via Connect....

Maar goed...de 24ste zou goed kunnen kloppen aangezien ik vandaag ook geen nieuws verwacht m.b.t. het wel/niet RTM gereed zijn van Windows 7 :+
De 24e Juli bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:17:
[...]

Waarschijnlijk komt vandaag wel de aankondiging van W7, anders morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Nou lees ik weer iets over build 7700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:20:
[...]

Waarschijnlijk komt vandaag wel de aankondiging van W7, anders morgen.
Dat zou kunnen natuurljk dat ze vandaag aankondigen wat de RTM datum zal gaan worden en wanneer hij dan via Connect/TechNET/MSDN beschikbaar zal komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206724

Iemand het antwoord? :+

Wordt nu wel heel veel gespeculeerd op het internet :P . Over nieuwe uitgelekte builds inderdaad, fluctuerende releasedatums en dat soort dingen :7 . Nuja, ik ga toch over een paar dagen op vakantie voor 3 weken dus ik hoop dat als ik terug kom Win7 aan kan treffen op Technet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

TheVMaster schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:26:
[...]

Dat zou kunnen natuurljk dat ze vandaag aankondigen wat de RTM datum zal gaan worden en wanneer hij dan via Connect/TechNET/MSDN beschikbaar zal komen :+
Dan zal het een aankondiging worden van het juiste buildnummer.
Anoniem: 206724 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:37:
[...]

Iemand het antwoord? :+

Wordt nu wel heel veel gespeculeerd op het internet :P . Over nieuwe uitgelekte builds inderdaad, fluctuerende releasedatums en dat soort dingen :7 . Nuja, ik ga toch over een paar dagen op vakantie voor 3 weken dus ik hoop dat als ik terug kom Win7 aan kan treffen op Technet :) .
24 Juli zal de RTM voor MSDN/TechNet/Connect beschikbaar komen. In de winkel komt ie pas op 22 Oktober.

Voor de mensen die het evenement live willen volgen:
http://www.digitalwpc.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 13-07-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Keznews meldt het volgende:
Today, the message at the site was changed to YES!, with a build number: 7600.16384.090710-1945.

Long Zheng, a respected Windows blogger in Australia who operates the site, posted to Twitter today that he believes Windows 7 has been completed and released to manufacturing. But he may have spoken too soon.

A Microsoft spokesman told me this afternoon that no, a final build has not been declared for Windows 7, and it has not been released to manufacturing.

Formally, all Microsoft is saying is that Windows 7 will RTM sometime this month.

There is, however, a build with this number on it making its way through the torrents.
Ik wacht dus ook nog wel ff.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-06 06:56
Hmmm heb morgen mijn nieuwe pc, had gehoopt dat de rtm er al zou zijn ... niet dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach...we wachten het rustig af :+ Neowin meldt nu overigens (weet niet of het daar gisteren ook al stond) dat de Windows 7 RTM announcements door Steve Ballmer gedaan gaan worden...die heeft z'n keynote morgenochtend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Win7News meldt juist weer het volgende:
This build string is a huge jump from the build before the RTM, and it also has a valid digital signature (cannot be faked). This is straight out of Microsoft, and has been leaked to major P2P sites (x64 only so far) (the original torrent is on Wzor).
Zeer verwarrend allemaal als je het mij vraagt.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nouja, het kan een RTM candidate zijn (geweest?). Voor hetzelfde geld komt over een week de RTM uit, die exact hetzelfde blijkt te zijn als de torrent van nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is er iemand die het Vista RTM buildnumber nog weet incl alle subbuildnumbers :?

Was het 6.6000.16386.061101-2205 :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 07:28
Heb zojuist build 7600 geinstalleerd (X64) en van mij part mag dit de RTM zijn (wat het waarschijnlijk ook is). Niets op aan te merken, alles werkt perfect. Nog geen bug/issue tegengekomen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296288

Ik heb Build 7600 ook draaien en ik ga toch steeds meer het gevoel krijgen dat dit wel degelijk de laatste RTM-Build is. Er zijn voor de vorige RTM-Builds een aantal standaard serials die werkte op alle versies behalve op deze. Daarnaast is het watermerk rechtsonder verdwenen en er is geen expire datum meer. Het zou tevens heel vreemd zijn als MS ineens een jump maakt naar zo'n hoog getal qua Builds. Ook zullen ze echt niet snel erkennen dit de Final Build is aangezien het hele internet nu volstaat met deze mogelijke laatste versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Anoniem: 296288 schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:17:

Daarnaast is het watermerk rechtsonder verdwenen en er is geen expire datum meer.
Maar is ie nog wel 30 dagen geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chimo schreef op maandag 13 juli 2009 @ 19:19:
[...]
Maar is ie nog wel 30 dagen geldig?
Waarschijnlijk wel....de RTM van Vista kun je ook 30 dagen (en dan nog 3 x 30 d.m.v. de ReArm methode) gebruikeN :+
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.

Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....