Ik zeg gewoon ff wennenArfman schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:37:
Nu alleen nog een manier om dat Show Desktop ding van helemaal rechts naar helemaal links te krijgen, en ik ben 100% tevreden
^
met hem!
Als rechtshandige gooi ik vaak de muis een stukje naar rechts als ik een stukje wil gaan tikken. Hup zit ik tegen het bureaublad te kijken.
met hem!
Als rechtshandige gooi ik vaak de muis een stukje naar rechts als ik een stukje wil gaan tikken. Hup zit ik tegen het bureaublad te kijken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Wat ik wel jammer vind is dat je de taakbalk enkel van kleur kunt veranderen in de Windows Aero Theme. In de Windows 7 basic theme kan dit niet. Daar heb je een (gore) grijze taakbalk welke je niet van kleur kunt veranderen. Hetzelfde geldt voor de Windows Classic optie.
Affijn, zo ziet mijn bureaublad taakbalk + browser er onder Windows 7 er nu uit:
Affijn, zo ziet mijn bureaublad taakbalk + browser er onder Windows 7 er nu uit:

Dan heb jij nooit helemaal begrepen wat een bureaublad is
Iemand al een idee hoe ik concurrent sessions in windows 7 aan de praat ga krijgen? Er zijn hacks gemaakt maar die gaan tot 7201 en ik heb 7264.
mijn ervaringen met rc 7100 (.0.090421-1700_x64fre_client_en-us_retail_ultimate) (dit schrijf ik vanaf windows xp, die ik gelukkig had laten staan)
pro:
- mooie vormgeving
- snelle reactie
- directx11
- videos die in ff op een ander tabblad draaien kan ik met tabsidebar altijd (verkleint) zien! (directx11?)
- wmp11 (voor webvideos (uitzendinggemist etc), itt wmp9/10 kun je hierin wel doorspoelen/pauze gebruiken)
- leuk systeempje in explorer met die profiel-mapjes (ff de naam kwijt) waar je andere directories in kunt zetten.
- te hoge settings van firewall/permission system zijn makkelijk uit te zetten (itt bij vista)
neg:
- 'gadgets' liep al na een paar dagen compleet vast, kwam sowieso lang niet altijd 'on top' en soms trage response. Het programmaatje heeft het vervolgens nooit meer gedaan (ofwel bij iedere reboot een melding tot je het compleet uit zet).
- sommige games zijn niet te gebruiken (crysis is vooral jammer)
- peerguardian werkt niet
- kerio 2.1.5 werkt niet
- 4 achtereenvolgende 'white screens' waarbij de pc compleet vastliep, zelfs met piep in moederbord etc (net op xp een testje gedaan en er is niets mis met mijn mainboard/ram/gpu gelukkig).
- na switchen van screens kwam de taakbalk altijd 'dubbel' terug, met een extra doorzichtige balk dus, die niet weggaat tot je de taakbalk eroverheen sleept en weer terug)
- hij deed mijn main monitor uit (degene met de start button) als ik (na wat heen en weer switchen tussen 2e monitor en beamer) koos om alleen mijn main monitor te gebruiken (via windowstoets-p)
- bij fullscreen video etc flashte het scherm altijd een keer, helemaal zwart/uit en dan weer snel aan leek het wel, behoorlijk irritant dus.
- de taakbalk (auto-verbergen) kwam niet altijd snel tevoorschijn, en soms zelfs niet na een klik op de 1-pixel lijn die je altijd blijft zien (meestal niet erg overigens, en bij fullscreen issie wel weg) (met een snel genoeg systeen overigens).
Denken jullie dat bovenstaande met een nieuwere rc, of in de uiteindelijke versie (of door externe software) wel verholpen zal worden? Of gaat ms dit halfbakken geval wat meer een early release dan een release candidate kan zijn, zomaar verkopen voor 309 euro??
Want an sich was de look and feel en de responsiveness wel dik in orde, en zitten er zeker wat leuke perks in (zoals spraakherkenning, ook al werkt het niet echt, en met symbols (voor je wacom+pen, maar nu is m'n pen ook nog kapot... iemand nog 1tje te koop want die rotdingen zijn bijna 40 euro nieuw...(tablet+pen was 65.....)?
Ik ga even de rest van dit topic doorlezen. tis nog vroeg immers..>
pro:
- mooie vormgeving
- snelle reactie
- directx11
- videos die in ff op een ander tabblad draaien kan ik met tabsidebar altijd (verkleint) zien! (directx11?)
- wmp11 (voor webvideos (uitzendinggemist etc), itt wmp9/10 kun je hierin wel doorspoelen/pauze gebruiken)
- leuk systeempje in explorer met die profiel-mapjes (ff de naam kwijt) waar je andere directories in kunt zetten.
- te hoge settings van firewall/permission system zijn makkelijk uit te zetten (itt bij vista)
neg:
- 'gadgets' liep al na een paar dagen compleet vast, kwam sowieso lang niet altijd 'on top' en soms trage response. Het programmaatje heeft het vervolgens nooit meer gedaan (ofwel bij iedere reboot een melding tot je het compleet uit zet).
- kerio 2.1.5 werkt niet
- 4 achtereenvolgende 'white screens' waarbij de pc compleet vastliep, zelfs met piep in moederbord etc (net op xp een testje gedaan en er is niets mis met mijn mainboard/ram/gpu gelukkig).
- na switchen van screens kwam de taakbalk altijd 'dubbel' terug, met een extra doorzichtige balk dus, die niet weggaat tot je de taakbalk eroverheen sleept en weer terug)
- hij deed mijn main monitor uit (degene met de start button) als ik (na wat heen en weer switchen tussen 2e monitor en beamer) koos om alleen mijn main monitor te gebruiken (via windowstoets-p)
- bij fullscreen video etc flashte het scherm altijd een keer, helemaal zwart/uit en dan weer snel aan leek het wel, behoorlijk irritant dus.
- de taakbalk (auto-verbergen) kwam niet altijd snel tevoorschijn, en soms zelfs niet na een klik op de 1-pixel lijn die je altijd blijft zien (meestal niet erg overigens, en bij fullscreen issie wel weg) (met een snel genoeg systeen overigens).
Denken jullie dat bovenstaande met een nieuwere rc, of in de uiteindelijke versie (of door externe software) wel verholpen zal worden? Of gaat ms dit halfbakken geval wat meer een early release dan een release candidate kan zijn, zomaar verkopen voor 309 euro??
Want an sich was de look and feel en de responsiveness wel dik in orde, en zitten er zeker wat leuke perks in (zoals spraakherkenning, ook al werkt het niet echt, en met symbols (voor je wacom+pen, maar nu is m'n pen ook nog kapot... iemand nog 1tje te koop want die rotdingen zijn bijna 40 euro nieuw...(tablet+pen was 65.....)?

Ik herken geen enkel van deze negatieve punten, ik speel dan niet echt veel games op de pc, alleen virtua tennis, pes en fifa maar deze doen perfect. Verder heb ik helemaal geen problemen met gadgets, white screens of taakbalken die verdwijnen. Van mij mogen ze hem zo uitbrengen (ik draai nu 7264(rtm candidate).precious1 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 02:28:toon volledige bericht
mijn ervaringen met rc 7100 (.0.090421-1700_x64fre_client_en-us_retail_ultimate) (dit schrijf ik vanaf windows xp, die ik gelukkig had laten staan)
neg:
- kerio 2.1.5 werkt niet
Wat ik me afvraag is het volgende:
In de woonkamer maak ik gebruik van MediaCenter met 4 tuners, hiervoor moet ik gebruik maken van Vista Ultimate; in Home Premium worden slechts 2 tuners ondersteund. Nu was er een regkey waarmee je wel meer tuners kon gebruiken, maar sinds SP2 en de TV-Update-Pack werkt dat niet meer.
Nu heb ik sinds 2 weken Windows 7 Ultimate draaien, en dat werkt super. Een stuk vlotter in bediening dan Vista (dat was niet slecht overigens), en ook qua bedienen meer mogelijkheden.
Maar nu: 7 Ultimate komt minder makkelijk beschikbaar. En dus zou er een Home Premium versie moeten komen.
Dan dus de vraag:
Kan ik daar wel 4 tuners in gebruiken? Iemand die dit weet, of mij anders kan vertellen hoe ik 7 als Home Premium kan installeren? Welke key ik ook gebruik, ik krijg altijd de Ultimate versie...
In de woonkamer maak ik gebruik van MediaCenter met 4 tuners, hiervoor moet ik gebruik maken van Vista Ultimate; in Home Premium worden slechts 2 tuners ondersteund. Nu was er een regkey waarmee je wel meer tuners kon gebruiken, maar sinds SP2 en de TV-Update-Pack werkt dat niet meer.
Nu heb ik sinds 2 weken Windows 7 Ultimate draaien, en dat werkt super. Een stuk vlotter in bediening dan Vista (dat was niet slecht overigens), en ook qua bedienen meer mogelijkheden.
Maar nu: 7 Ultimate komt minder makkelijk beschikbaar. En dus zou er een Home Premium versie moeten komen.
Dan dus de vraag:
Kan ik daar wel 4 tuners in gebruiken? Iemand die dit weet, of mij anders kan vertellen hoe ik 7 als Home Premium kan installeren? Welke key ik ook gebruik, ik krijg altijd de Ultimate versie...
Toevallig een logitech webcam?precious1 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 02:28:
neg:
Er zit een bug in die software, die je gadgets laat crashen.
- NAC Breda -
Ja, inderdaad een logitech s7500, dus als ik die weghaal komt gadgets weer terug?
En ik kwam erachter dat de fan van mijn physx kaartje een beetje verstopt zat met stof en draden (m'n kast is niet echt netjes van binnen) en dattie daarom waarschijnlijk vastliep. Toch blijft het zo dat ik er onder xp gewoon uren mee gedraait heb vlak daarna, zonder problemen. Maar nu doet 7 het dus ook weer naar behoren, dus ga ik nog even verder met 'testen'.
En ik kwam erachter dat de fan van mijn physx kaartje een beetje verstopt zat met stof en draden (m'n kast is niet echt netjes van binnen) en dattie daarom waarschijnlijk vastliep. Toch blijft het zo dat ik er onder xp gewoon uren mee gedraait heb vlak daarna, zonder problemen. Maar nu doet 7 het dus ook weer naar behoren, dus ga ik nog even verder met 'testen'.
Wat helpt is de Logitech software uninstallen. De driver kan je wel laten staan.precious1 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 12:08:
Ja, inderdaad een logitech s7500, dus als ik die weghaal komt gadgets weer terug?
Daarmee is de Gadget crash verholpen. Het hopen is nu op goede software van Logitech.
- NAC Breda -
Je zou de universal termsrv.dll-patch van deepxw proberen:thecompany schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:18:
Iemand al een idee hoe ik concurrent sessions in windows 7 aan de praat ga krijgen? Er zijn hacks gemaakt maar die gaan tot 7201 en ik heb 7264.
http://deepxw.blogspot.co...sal-termsrvdll-patch.html
Mijn ervaringen met deze universele patch op andere versies is dat concurrent remote desktop sessions werken, maar de opties voor meerdere sessies per gebruiker en inloggen zonder wachtwoord niet werken.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Die is er al een tijd, gewoon je Logitech webcam opzoeken en de software downloaden vanaf de site, werkt uitstekend hier.Ritchie schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 14:34:
[...]
Wat helpt is de Logitech software uninstallen. De driver kan je wel laten staan.
Daarmee is de Gadget crash verholpen. Het hopen is nu op goede software van Logitech.
Argh, ik kan niet upgraden van 7137 naar 7264, het kon wel van 7100 RC naar 7137.
Jammer!
Naja, ik ga niet opnieuw installeren, staat teveel op en het draait lekker nu.
PS: Ik heb ook een Logitech S7500 en de laatste software gedownload van Logitech en alles draait perfect, voor degene die er problemen mee had.
Jammer!
Naja, ik ga niet opnieuw installeren, staat teveel op en het draait lekker nu.
PS: Ik heb ook een Logitech S7500 en de laatste software gedownload van Logitech en alles draait perfect, voor degene die er problemen mee had.
Dit is echt waardeloos in Windows 7... je kan (in Mediacenter en Mediaplayer) voor h.264 weergave alléén nog maar de eigen Microsoft DTV codec gebruiken. Dit is een Media Foundation codec en zal altijd voorrang krijgen over een Directshow codec. Maar die nieuwe DTV code is gewoon te langzaam/te belastend en ik wil zoals ik altijd al deed in Vista dus de veel betere CoreAVC gebruiken.
Waardeloos. Heeft iemand hiervoor een oplossing?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
heb je x64 of x86?psy schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:40:
Dit is echt waardeloos in Windows 7... je kan (in Mediacenter en Mediaplayer) voor h.264 weergave alléén nog maar de eigen Microsoft DTV codec gebruiken. Dit is een Media Foundation codec en zal altijd voorrang krijgen over een Directshow codec. Maar die nieuwe DTV code is gewoon te langzaam/te belastend en ik wil zoals ik altijd al deed in Vista dus de veel betere CoreAVC gebruiken.
met x64 heb je namelijk ook een x64 WMC en die heeft x64 codecjes nodig, ik weet maar 1 pakketje dat werkt onder win7 en dat is shark007, dan zou je de x86 en x64 versie moeten installeren en dan zou je gewoon alles kunnen afspelen in WMC.
[ Voor 17% gewijzigd door joon op 11-07-2009 14:47 ]
Yuppsy schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 13:40:
http://www.hack7mc.com/20...s-tool-for-windows-7.html
Anoniem: 28837
Het K-Lite Codec Pack werkt ook prima op Windows 7. Beter zelfs. De maker daarvan heeft ook dat hack tooltje gemaakt waar WoutF naar linkt hierboven.
Anoniem: 42323
Is er een kans dat de final release van Windows 7 een andere theme heeft als de RC's van nu?
Bij Vista en XP was het wel zo dat de uiteindelijke versie een ander uiterlijk had.
Ik hoop het want voor mij heeft het Vista uiterlijk van Windows 7 nogal een vieze smaak gekregen door alle slechte ervaringen met Vista.
Bij Vista en XP was het wel zo dat de uiteindelijke versie een ander uiterlijk had.
Ik hoop het want voor mij heeft het Vista uiterlijk van Windows 7 nogal een vieze smaak gekregen door alle slechte ervaringen met Vista.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 11-07-2009 17:39 ]
Na veel zoek werk, post ik mijn vraag toch eens hier.
Gister heb ik mijn Windows 7 RC eens geupgrade naar build 7264. Gewoon om te zien hoe deze loopt. (ik moet zeggen, ik heb weinig problemen met de RC gehad.)
Nu is het een clean install en heb ik alle standaard programma's er weer gewoon in zitten. Dat maakt mij ook weinig uit. Enkel bij het uitschakelen (Turn Windows Features on or off) van de programma's gaat het fout. Het systeem start opnieuw op en gaat de programma's verwijderen (Ga ik vanuit). Bij ongeveer 84% komt er een foutmelding in het beeld (van Windows zelf). Je kan er helaas niets uit afleiden en alles wordt dan ook ongedaan. Ik dacht eerst dat het misschien aan bepaalde programma lag die er niet af mocht. Ik heb dus alle verschillende features (die ik er af wilde hebben), 1 voor 1 geprobeerd te disablen. Maar bij elke reboot stopt de de-installatie bij 84%.
Ik heb de CBS.log even online gezet: http://www.megaupload.com/?d=E0BMFXGY (had even geen andere plaats..)
Iemand die mij misschien kan vertellen waar het fout gaat? Is dit een (onbekende) bug in build 7264?
Gister heb ik mijn Windows 7 RC eens geupgrade naar build 7264. Gewoon om te zien hoe deze loopt. (ik moet zeggen, ik heb weinig problemen met de RC gehad.)
Nu is het een clean install en heb ik alle standaard programma's er weer gewoon in zitten. Dat maakt mij ook weinig uit. Enkel bij het uitschakelen (Turn Windows Features on or off) van de programma's gaat het fout. Het systeem start opnieuw op en gaat de programma's verwijderen (Ga ik vanuit). Bij ongeveer 84% komt er een foutmelding in het beeld (van Windows zelf). Je kan er helaas niets uit afleiden en alles wordt dan ook ongedaan. Ik dacht eerst dat het misschien aan bepaalde programma lag die er niet af mocht. Ik heb dus alle verschillende features (die ik er af wilde hebben), 1 voor 1 geprobeerd te disablen. Maar bij elke reboot stopt de de-installatie bij 84%.
Ik heb de CBS.log even online gezet: http://www.megaupload.com/?d=E0BMFXGY (had even geen andere plaats..)
Iemand die mij misschien kan vertellen waar het fout gaat? Is dit een (onbekende) bug in build 7264?
[ Voor 4% gewijzigd door Ankh op 11-07-2009 18:04 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Er zat qua GUI eigenlijk geen verschil meer tussen de RC's en RTM versies van zowel XP als Vista hoorAnoniem: 42323 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:35:
Is er een kans dat de final release van Windows 7 een andere theme heeft als de RC's van nu?
Ik heb ze van allebei nog liggen zelfs.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Die nieuwe Paint onder Windows 7 is verschrikkelijk. Ik heb de Windows XP versie van Paint terug gezet, en die werkt prima onder Windows 7. 
Hier staat hoe het moet
Hier staat hoe het moet
Snowwie schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:34:
Die nieuwe Paint onder Windows 7 is verschrikkelijk. Ik heb de Windows XP versie van Paint terug gezet, en die werkt prima onder Windows 7.
Hier staat hoe het moet
offtopic:
Paint.NET is overigens een prima alternatief
Paint.NET is overigens een prima alternatief
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
In het vorige deel last ik deze reactie:

(hopelijk krijg ik daar geen problemen mee)
Zou 7 hierop te installeren zijn, en zou het een beetje performen op een 1.33 GHz HT Atom?
De Asus EeePC T91 is inmiddels verkrijgbaar:Anoniem: 177141 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:23:
@TheVMaster and Petervanakelyen![]()
thx for the reply, Nice to know dat ie soeple draait op een netbook. Ik koop binnenkort de nieuwe asus t91 wanneer die eindelijk in NL uit komt en zet gelijk Windows7 erop. Denk dat het installeren dan wel zonder vlite kan.

Zou 7 hierop te installeren zijn, en zou het een beetje performen op een 1.33 GHz HT Atom?
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Anoniem: 190494
Zou goed moeten werken. Ik heb Win7 op een Dell Latitude 2100 draaien en werkt super. (Intel® Atom™ N270 (1.60 GHz))bverstee schreef op zondag 12 juli 2009 @ 08:13:
[...]
De Asus EeePC T91 is inmiddels verkrijgbaar:
Anoniem: 105569
Met een extra GB erin zou het wel moeten werken lijkt me. Ze komen toch zelf ook met een Windows 7 versie? (Met multi touch scherm en Windows 7 ipv XP.) Oh, en een standaard 2GB dan denk ik.bverstee schreef op zondag 12 juli 2009 @ 08:13:
[...]
De Asus EeePC T91 is inmiddels verkrijgbaar:
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 105569 op 12-07-2009 09:52 ]
Wat zou je willen veranderen ? of veranderd willen zien ?Anoniem: 42323 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:35:
Persoonlijk .... Dat bij openen adresbalk van IE8 het verwijder X kruisje aan de linkerkant geplaats zou worden. Zodat er niet perongeluk op geklikt word met openen adresbalk. (weg url)
En dat je gewoon meerdere IE's kan openen door op icoontje IE taakbalk te klikken.
En in Verkenner adres weer een history komt als je in diepe tree zit.
IE heeft natuurlijk weinig met win7 te makenhetnet schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:00:
[...]
Wat zou je willen veranderen ? of veranderd willen zien ?
Persoonlijk .... Dat bij openen adresbalk van IE8 het verwijder X kruisje aan de linkerkant geplaats zou worden. Zodat er niet perongeluk op geklikt word met openen adresbalk. (weg url)
Klik eens met je scrollwielEn dat je gewoon meerdere IE's kan openen door op icoontje IE taakbalk te klikken.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Je kan toch themes downloaden bij Micorsoft onder Personalize?Anoniem: 42323 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:35:
Ik vind ze best mooi hoor, gebruik nu Rocky Seashore.
IE8 zit in win7 ......Ramon schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:04:
[...]
IE heeft natuurlijk weinig met win7 te maken
[...]
Klik eens met je scrollwiel
Geprobeerd met te klikken maar hij vergroot en verkleind ..... meer gebeurt er niet.
Kan wezen dat jij echte muis hebt, en ik met laptop tochpad heb.
Linkje ? waar je dat vandaan hebt ?Anoniem: 296288 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:30:
De Final RTM-Build is klaar!!
6.1.7600.16384.win7_rtm.090710-1945
"possible final RTM",possible dus niet gegarandeerd de final.
Anoniem: 296288
Ja maar ik hoorde op diverse forums dat de final RTM 7300 of 7600 zou zijn, dus zal me niet verbazen als dit de laatste RTM-versie is...Brackpc schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:49:
"possible final RTM",possible dus niet gegarandeerd de final.
Mij ook niet, zou mooi zijn want dan kan ik hem misschien morgen van technet afhalen. Ik vond het echter wel nodig om te vermelden dat het waarschijnlijk de rtm is, niet zeker
Ja ik heb ook een Technet Plus account zou wel mooi zijn als die morgen te krijgen is daar...Brackpc schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:53:
Mij ook niet, zou mooi zijn want dan kan ik hem misschien morgen van technet afhalen. Ik vond het echter wel nodig om te vermelden dat het waarschijnlijk de rtm is, niet zeker
Verwacht echt maar niet dat hij morgen op Technet staat, als het dit al waar is. Voordat hij op Technet staat ben je weken verder..
Anoniem: 105569 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:57:
Verwacht echt maar niet dat hij morgen op Technet staat, als het dit al waar is. Voordat hij op Technet staat ben je weken verder..

http://www.microsoft.com/...-02SteveGuggenheimer.mspx
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 296288 op 12-07-2009 11:03 ]
Ja en wat staat daar? Niet dat die binnen een week na de builddate op dat Technet staat, toch?
Tweede helft van juli, dus 15-31 juli...Sjah schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:04:
Ja en wat staat daar? Niet dat die binnen een week na de builddate op dat Technet staat, toch?
De vertaal machine: wzor.net
In afwachting van de afgifte van de definitieve versie van Windows 7, en na een ernstige botsing van gisteren, Microsoft, zijn wij gedwongen om tijdelijk verwijderen van alle overtollige dat kan worden geplaatst op een moment dat het werk van onze middelen.
Vanaf vandaag (09.07.09) Wij staan tot rond de klok Vigilie op de assemblage-shop en Microsoft om toezicht te houden op de situatie.
Eventuele wijzigingen zullen wij u onmiddellijk ....
De tak bouwt WIN7_RTM:
6.1.7600.16384.win7_rtm.090710-1945 - mogelijke DEF RTM build.
We vermoeden dat kan worden verzameld om een ander 16.386 meer continuïteit met Windows Vista.
Site THEVISTA.RU kunnen vinden bevestiging van de informatie die de partners zal Windows 7 aan het einde van juli, maar als het nauwkeuriger 24 juli 2009, door de manier waarop het einde van juli, we al aan het begin van maart van dit jaar: "... binnen Microsoft verwachte uiteindelijke assemblage (Maak Test en Master Images) RTM release van Windows 7 en Windows Server 2008 R2 in de laatste week van juli. "
TsYaiKo.
De vertaal machine: http://www.thevista.ru/
Windows 7 zal beschikbaar zijn voor partners op het einde van juli
Vandaag is het moeilijk te verrassen gebruikers nieuws over Windows 7, omdat de meeste van hen maken zich niet druk om iets, maar het nieuws over de ondertekening van de laatste vergadering, maar ik probeer het. In mijn bestelling heb een screenshot van de distributie partner voor het bedrijf, dat is geschreven in het zwart en wit, dat abonnees van Software Assurance definitieve versie van Windows 7 zal beschikbaar zijn in eind juli.
En hoewel we allemaal hebben gehoord dat Microsoft van plan in de komende dagen om de werkzaamheden op Windows 7 en plaats deze op het einde van de maand op servers Technet en MSDN, een officiële bevestiging van dit alles was dat niet. Eigenlijk, nu is. Ik denk dat om te twijfelen aan de informatie op de mailing lijst voor partner bedrijven die het niet waard.
In afwachting van de afgifte van de definitieve versie van Windows 7, en na een ernstige botsing van gisteren, Microsoft, zijn wij gedwongen om tijdelijk verwijderen van alle overtollige dat kan worden geplaatst op een moment dat het werk van onze middelen.
Vanaf vandaag (09.07.09) Wij staan tot rond de klok Vigilie op de assemblage-shop en Microsoft om toezicht te houden op de situatie.
Eventuele wijzigingen zullen wij u onmiddellijk ....
De tak bouwt WIN7_RTM:
6.1.7600.16384.win7_rtm.090710-1945 - mogelijke DEF RTM build.
We vermoeden dat kan worden verzameld om een ander 16.386 meer continuïteit met Windows Vista.
Site THEVISTA.RU kunnen vinden bevestiging van de informatie die de partners zal Windows 7 aan het einde van juli, maar als het nauwkeuriger 24 juli 2009, door de manier waarop het einde van juli, we al aan het begin van maart van dit jaar: "... binnen Microsoft verwachte uiteindelijke assemblage (Maak Test en Master Images) RTM release van Windows 7 en Windows Server 2008 R2 in de laatste week van juli. "
TsYaiKo.
De vertaal machine: http://www.thevista.ru/
Windows 7 zal beschikbaar zijn voor partners op het einde van juli
Vandaag is het moeilijk te verrassen gebruikers nieuws over Windows 7, omdat de meeste van hen maken zich niet druk om iets, maar het nieuws over de ondertekening van de laatste vergadering, maar ik probeer het. In mijn bestelling heb een screenshot van de distributie partner voor het bedrijf, dat is geschreven in het zwart en wit, dat abonnees van Software Assurance definitieve versie van Windows 7 zal beschikbaar zijn in eind juli.
En hoewel we allemaal hebben gehoord dat Microsoft van plan in de komende dagen om de werkzaamheden op Windows 7 en plaats deze op het einde van de maand op servers Technet en MSDN, een officiële bevestiging van dit alles was dat niet. Eigenlijk, nu is. Ik denk dat om te twijfelen aan de informatie op de mailing lijst voor partner bedrijven die het niet waard.
Dat de RTM klaar is ja. Ik zie daar niets over TechNet staan...Anoniem: 296288 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:05:
[...]
Tweede helft van juli, dus 15-31 juli...
Bij de RTM release van Vista zaten er 9 dagen tussen het verkrijgen van de officiële RTM-status en het beschikbaar stellen op TechNet MSDN:
17-11-2006 Vista en Office 2007 debuteren op MSDN
13-11-2006 'Windows Vista rtm gelekt, wga houdt voorlopig stand'
09-11-2006 Windows Vista bereikt vijf jaar na aankondiging rtm-status
08-11-2006 'Windows Vista vandaag productieklaar'
[ Voor 0% gewijzigd door Pinobigbird op 12-07-2009 11:42 . Reden: TechNet -> MSDN, quote-url aangepast ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Weet iemand een programmaatje waarmee ik disken (cd en dvd) kan kopiëren?
Krijg mijn nero 6 Lite niet aan de praat.
Waar is op het web een overzicht van werkende programma's onder W7?
Dank bij voorbaat. Joepie
Waar is op het web een overzicht van werkende programma's onder W7?
Dank bij voorbaat. Joepie
ja duh klikken op je touchpad is toch geen klikken op scrollwielhetnet schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:29:
[...]
IE8 zit in win7 ......
Geprobeerd met te klikken maar hij vergroot en verkleind ..... meer gebeurt er niet.
Vraag is of dit nu ook van toepassing is. Denk (en hoop) het niet, ik verwacht de RTM ook op Technet op de dag van aankondiging.
Dit is in ieder geval wel het geval geweest met het RTM gaan van Vista SP1 en Server 2008. Die kon ik de dag erna (tijdsverschil) gewoon downen.
Dit is in ieder geval wel het geval geweest met het RTM gaan van Vista SP1 en Server 2008. Die kon ik de dag erna (tijdsverschil) gewoon downen.
Image tijdAnoniem: 296288 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:30:
De Final RTM-Build is klaar!!
6.1.7600.16384.win7_rtm.090710-1945

RTM gaat trouwens in veel talen beschikbaar komen.
7600.16384.090710-1945_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULXFRER_EN_DVD.iso
3,224,717,312
SHA1 0x31849B315290EFABFD81F967ED3C553D82925E4C
[ Voor 17% gewijzigd door Phyxion op 12-07-2009 12:31 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Met Windowskey + klik open je van elk programma wat het ondersteund een 2e(of meerdere) venster(s)hetnet schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:00:
[...]
En dat je gewoon meerdere IE's kan openen door op icoontje IE taakbalk te klikken.
even googlen: sneltoetsen Win7...
Wat mij aan alle IE versies stoort is dat je niet de mogelijkheid hebt om de vorige en volgende knoppen helemaal rechts in het venster te zetten... das toch een veel logischer plek als je rechtshandig bent? Zeker als je en wat grotere monitor gebruikt.
Shift + scroll in firefox is 10x beter dan die domme vorige/volgende toetsen 
Weet niet of IE dit ondersteunt, gebruik IE namelijk nooit.
Weet niet of IE dit ondersteunt, gebruik IE namelijk nooit.
of scrollwieltje dusAn_doR schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:22:
[...]
Met Windowskey + klik open je van elk programma wat het ondersteund een 2e(of meerdere) venster(s)
wat is daar logisch aan? heb je ook al je sites rechtsuitgelijnd ofzo?Wat mij aan alle IE versies stoort is dat je niet de mogelijkheid hebt om de vorige en volgende knoppen helemaal rechts in het venster te zetten... das toch een veel logischer plek als je rechtshandig bent? Zeker als je en wat grotere monitor gebruikt.
Het is een mening natuurlijk maar ik ben rechtshandig en vind het wel handig links, net als dat de startknop links zit. Beetje hetzelfde als dat ons stuur links zit omdat we rechts rijden.An_doR schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:22:
das toch een veel logischer plek als je rechtshandig bent?
Wat ik wel irritant vind, is dat je niet met de Y en N kan drukken bij Yes/No meldingen, zoals bij XP de Y en N onderstreept waren zodat je gewoon op Y ramde en dus voor Yes koos en N voor No.
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 12-07-2009 12:35 ]
Dat opent geen 2de IE, winkey + rechtermuis dat opent venster waar je wel 2de IE kan openen. (omslachtig)An_doR schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:22:
[...]
Met Windowskey + klik open je van elk programma wat het ondersteund een 2e(of meerdere) venster(s)
Wat mij aan alle IE versies stoort is dat je niet de mogelijkheid hebt om de vorige en volgende knoppen helemaal rechts in het venster te zetten... das toch een veel logischer plek als je rechtshandig bent? Zeker als je en wat grotere monitor gebruikt.
Ik vond de oude functie van IE button in taakbalk klik-erop en hij opende 1 nieuwe IE beter en sneller.
Jij bedoeld de backspace en forward functie ja die zit daar nou eenmaal, ben niet anders gewent......
En voor pagina terug gebruik ik backspace toets voor.
Edit: sorry repost, had beter moeten kijken.. /schaam
't Lijkt erop dat de RTM Vrijdag is afgetekend en iemand zou deze al in handen hebben.
Buildnummer:
Screenshots:

de Setup.exe van deze build is ook op het Net voor de non-believers hier
't Lijkt erop dat de RTM Vrijdag is afgetekend en iemand zou deze al in handen hebben.
Buildnummer:
code:
1
| 7600.16384.win7_rtm.090710-1945 |
Screenshots:

[ Voor 4% gewijzigd door joon op 12-07-2009 14:59 ]
Bij touchpads: Klikken met de middelse muisknophetnet schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:29:
[...]
IE8 zit in win7 ......
(Bij muizen is het scrollwheel vaak ook de middelste muisknop
Op dit moment is de eigenaar van deze screenshots de iso in delen aan het uploaden. Deel 1 is al beschikbaar, het downloaden kan beginnen... Nu maar hopen dat 16384 inderdaad de laatste build is van 7600.joon schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:06:
Buildnummer:
code:
1 7600.16384.win7_rtm.090710-1945
Screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spuit 11 ofzo, die had ik net ook al gepost.joon schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:06:
Buildnummer:
code:
1 7600.16384.win7_rtm.090710-1945
Screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe dan ook, 16386 moet ook bestaan, waarschijnlijk zal dat de RTM zijn, niet 16384.
oh niet gezienPhyxion schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:22:
[...]
Spuit 11 ofzo, die had ik net ook al gepost.
Hoe dan ook, 16386 moet ook bestaan, waarschijnlijk zal dat de RTM zijn, niet 16384.
waar is deze te downloaden?Pinobigbird schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:15:
[...]
Op dit moment is de eigenaar van deze screenshots de iso in delen aan het uploaden. Deel 1 is al beschikbaar, het downloaden kan beginnen... Nu maar hopen dat 16384 inderdaad de laatste build is van 7600.
https://nl.hardware.info/usersystemen/19802/maximus-vi-formula
Ik wil graag nog langer op GoT blijven komen. Zoek zelf maar.
* joon kietelt PinobigbirdPinobigbird schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:32:
[...]
Ik wil graag nog langer op GoT blijven komen. Zoek zelf maar.
Had hetzelfde probleem met Nero 7, 8 & 9, en ben toen maar overgestapt op Ashampoo Burning Studio 9. Achteraf bijna jammer dat ik dit programma niet eerder heb gebruikt want het is zoveel prettiger dan Nero..PaoloK schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:10:
Weet iemand een programmaatje waarmee ik disken (cd en dvd) kan kopiëren?
Kun je mij even PM-en? (jouw PM staat nl uit..)
Kepi_nl
nevermind!
[ Voor 90% gewijzigd door Sjah op 12-07-2009 18:57 ]
* Arfman hoort CD/DVD branden
http://www.cdburnerxp.se
Simpel, klein, snel, gratis en werkt perfect.
Nog geen RTM te zien op Technet helaas
http://www.cdburnerxp.se
Simpel, klein, snel, gratis en werkt perfect.
Nog geen RTM te zien op Technet helaas
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nero 8 draait hier gewoon normaal op elke Windows 7 build vanaf de eerste publieke beta tot en met 7232 die ik nu gebruik. x64 Ultimaterabor schreef op zondag 12 juli 2009 @ 15:11:
[...]
Had hetzelfde probleem met Nero 7, 8 & 9, en ben toen maar overgestapt op Ashampoo Burning Studio 9. Achteraf bijna jammer dat ik dit programma niet eerder heb gebruikt want het is zoveel prettiger dan Nero..
Kun je mij even PM-en? (jouw PM staat nl uit..)
Er is ook weer nieuwe info op Wzor, vertaal met je favoriete translate robot of je moet goed Russisch kennen
Even een wellicht n00bvraagje... Maar de laatste *officiele* build is 7100 toch? En binnenkort komt er dan een RTM die *legaal* te downloaden is, right?
Misschien vraag ik naar de bekende weg, maar met al die andere buils die hier langskomen vroeg ik het me even af
Misschien vraag ik naar de bekende weg, maar met al die andere buils die hier langskomen vroeg ik het me even af
RTM zal vandaag / morgen echt bekend worden gemaakt, volgende week is er een of ander event waar MS de build sowieso wil laten zien. 24e zal het op TechNet/MSDN komen volgens de laatste berichten.Morrar schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:57:
Even een wellicht n00bvraagje... Maar de laatste *officiele* build is 7100 toch? En binnenkort komt er dan een RTM die *legaal* te downloaden is, right?
De RTM is NIET publiekelijk legaal te downloaden, alleen met een Technet abonnement.Morrar schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:57:
Idd, tis nog even afwachten zoals je hier kan lezen:joon schreef op zondag 12 juli 2009 @ 14:27:
[...]
oh niet gezienenthousiasme pakte me een beetje denk ik
Bron: http://www.sevenforums.co...ntdown-23.html#post165089The road to RTM.
The process of Release assembly engineering keeps being on track, while RTM build number has already been locked ( unless Something Huge unexpected ). Don't believe in rumors that some critical system bug was found that slowed the process. Typical FUD.
The only possible alterness of Release roadmap the last hours is the timeframe of public RTM availability. Two of the most important Vendors brought the last hour @ hardware quality labs new driversets, demanding inclusion and dropping the previous ones ( due to problems they caused ).
The process of changing the driver pack at the last moment, might delay at the worst few days the public release. Most expected is that WHQL will complete within few hours the driver check so RTM schedule is on track.
Expect more soon
EDIT: nog een post van dezelfde user:
I can sense people here are so anxious, even myself cannot hide it, but There are some moments when we need to wait a little.
So right now based on my info, Microsoft Testing Labs are on fire.
Let's wait to deliver the best.
[ Voor 11% gewijzigd door Asgaro op 12-07-2009 17:31 ]
Wanneer de RTM verschijnt op Technet/MSDN, zal deze dan uitsluitend beschikbaar zijn in het Engels?Phyxion schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:01:
[...]
RTM zal vandaag / morgen echt bekend worden gemaakt, volgende week is er een of ander event waar MS de build sowieso wil laten zien. 24e zal het op TechNet/MSDN komen volgens de laatste berichten.
Of ook onmiddellijk in de talen die direct bij de retail release ook beschikbaar zullen zijn?
Ik moet eelijk zeggen dat ik verwacht dat hij RTM-date+1 op TechNet/MSDN beschikbaar gaat komen. Ze gaan niet net zoals de vorige keer bij Vista de TechNet/MSDN abonnees weer een 10 dagen langer laten wachten...dus als die info van jou correct zou zijn, graag ff linkje naar de bron +Phyxion schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:01:
[...]
RTM zal vandaag / morgen echt bekend worden gemaakt, volgende week is er een of ander event waar MS de build sowieso wil laten zien. 24e zal het op TechNet/MSDN komen volgens de laatste berichten.
Anoniem: 119565
Misschien een rare vraag; Ik draai al een tijdje met win7 maar ik wil weer terug naar XP...als ik opstart met de cd van XP gebeurt er gewoon niks? Normaliter moet ik iig een melding krijgen in de trend van 'druk een toets als u van cd wil opstarten'...op internet kan ik hier vrij weinig over vinden jammer genoeg. Heeft iemand van jullie een idee toevallig? Is het een instelling in win7 die ik eerst moet aanpassen ofzo? En ja, het is een originele XP cd, dus daar is niks mis mee
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 119565 op 12-07-2009 17:48 ]
Om te beginnen ben ik wel nieuwsgierig naar de reden....waarom zou je in hemelsnaam terug willen naar een OS van 8 jaar oud als je Windows 7 kunt draaien?Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:47:
Misschien een rare vraag; Ik draai al een tijdje met win7 maar ik wil weer terug naar XP...als ik opstart met de cd van XP gebeurt er gewoon niks? Normaliter moet ik iig een melding krijgen in de trend van 'druk een toets als u van cd wil opstarten'...op internet kan ik hier vrij weinig over vinden jammer genoeg. Heeft iemand van jullie een idee toevallig? Is het een instelling in win7 die ik eerst moet aanpassen ofzo? En ja, het is een originele XP cd, dus daar is niks mis mee
En nu ff serieus ingaan op je vraag : Heb je de opstartvolgorde in de bios al gechecked? Staat daar de CD/DVD speler wel bovenaan? En doet de bootcd het in een andere pc wel?
Set first boot device: CD-ROM. BIOS dus!Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:47:
Q6600@3,2GHz (8*400) || Tuniq Tower 120 || Gigabyte P35 DS4 || Antec 900 + NeoHE Power 550 Watt || 4*1GB Kingston HyperX 4-4-4-12 || HD3850 || 2*WD-Raptor 74GB (Raid-0) || 2*Samsung Spinpoint F4 - 2TB (Raid-1) || 1*Samsung Spinpoint F1 - 1TB
Uh...ik ben niet helemaal dom. Was het maar zo simpel. Die staat al first. Hij wordt gewoon niet ingeladen. Nu weet ik dat Win7 2 primaire partities heeft. Ik heb een vermoeden dat het hier mee te maken heeft.
Anoniem: 42323
Genoeg redenen voor, XP blijft gewoon een stuk sneller draaien hier dan Windows 7 en ik speel nog regelmatig wat oudere spelletjes die onder Vista en Win7 niet goed werken.TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:51:
[...]
Om te beginnen ben ik wel nieuwsgierig naar de reden....waarom zou je in hemelsnaam terug willen naar een OS van 8 jaar oud als je Windows 7 kunt draaien?
Verder zit er in Windows 7 geen functionaliteit die ik in XP mis.
Niet om Windows 7 af te kraken want het draait op zich prima maar het bied voor een normale gebruiker weinig extra's.
Ik heb vanochtend ook weer Windows 7 eraf gegooid na 2 maanden met Windows 7 te hebben gedraaid en Windows XP geïnstalleerd, ik wacht wel op de opvolger van Windows 7 die hopelijk wel echte voordelen bied, zolang ik geen echte voordelen heb aan een nieuw OS en het oude alles nog perfect kan draaien vind ik het zonde van mijn geld.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 12-07-2009 18:33 ]
Nee dat heeft er niets mee te maken.Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:06:
[...]
Uh...ik ben niet helemaal dom. Was het maar zo simpel. Die staat al first. Hij wordt gewoon niet ingeladen. Nu weet ik dat Win7 2 primaire partities heeft. Ik heb een vermoeden dat het hier mee te maken heeft.
Op het moment dat je vanaf cd wilt booten heb je niets maar dan nog niets met windows 7 te maken.
Als de cd niet wilt booten, staat of de boel in je bios verkeerd ingesteld, of de cd is niet bootbaar.
Die datum wordt op wzor genoemd. Maar al is het 24 juli, je kunt 30 dagen zonder te activeren dus dan installeer je gewoon de gelekte RTM en vul je tzt je Technet key in.TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:29:
[...]
Ik moet eelijk zeggen dat ik verwacht dat hij RTM-date+1 op TechNet/MSDN beschikbaar gaat komen. Ze gaan niet net zoals de vorige keer bij Vista de TechNet/MSDN abonnees weer een 10 dagen langer laten wachten...dus als die info van jou correct zou zijn, graag ff linkje naar de bron +
24e is het, is al diverse malen bevestigd, staat ook op de Microsoft Partner site.TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2009 @ 17:29:
[...]
Ik moet eelijk zeggen dat ik verwacht dat hij RTM-date+1 op TechNet/MSDN beschikbaar gaat komen. Ze gaan niet net zoals de vorige keer bij Vista de TechNet/MSDN abonnees weer een 10 dagen langer laten wachten...dus als die info van jou correct zou zijn, graag ff linkje naar de bron +
Ok, thanks. Dat wilde ik even weten. Ik ga nog verder op onderzoek uit. BIOS is iig goed ingesteld. Misschien is de cd gewoon niet goed. Ik ga gewoon een nieuwe iso branden en kijken of het dan wel werkt...job schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:31:
[...]
Nee dat heeft er niets mee te maken.
Op het moment dat je vanaf cd wilt booten heb je niets maar dan nog niets met windows 7 te maken.
Als de cd niet wilt booten, staat of de boel in je bios verkeerd ingesteld, of de cd is niet bootbaar.
Probeer eens via het bootmenu? Afhankelijk van de BIOS is dat F8/F10 of F12...Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:49:
[...]
Ok, thanks. Dat wilde ik even weten. Ik ga nog verder op onderzoek uit. BIOS is iig goed ingesteld. Misschien is de cd gewoon niet goed. Ik ga gewoon een nieuwe iso branden en kijken of het dan wel werkt...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Idd. En ik heb een stukje software wat ik wil testen in XP (waar het origineel voor geschreven was) wat nu als bagger draait in Win7. Het draait allemaal heel leuk hoor, Win7 maar ik wacht ook liever op de final release die in de winkel te koop is, waar echt alle bugs enzo uit zijn.Anoniem: 42323 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:26:
[...]
Genoeg redenen voor, XP blijft gewoon een stuk sneller draaien hier dan Windows 7 en ik speel nog regelmatig wat oudere spelletjes die onder Vista en Win7 niet goed werken.
Verder zit er in Windows 7 geen functionaliteit die ik in XP mis.
Niet om Windows 7 af te kraken want het draait op zich prima maar het bied voor een normale gebruiker weinig extra's.
Ik heb vanochtend ook weer Windows 7 eraf gegooid na 2 maanden met Windows 7 te hebben gedraaid en Windows XP geïnstalleerd, ik wacht wel op de opvolger van Windows 7 die hopelijk wel echte voordelen bied, zolang ik geen echte voordelen heb aan een nieuw OS en het oude alles nog perfect kan draaien vind ik het zonde van mijn geld.
Als je de uitgelekte RTM nou download en je wacht tot je via Technet Plus je key ontvangt kan je dan die serial gebruiken om de uitgelekte RTM op je PC te activeren?
Ook al gedaan. de cd wordt gewoon niet ingeladen...ik brand ff een nieuwe iso en kijk wat die doet.Raven schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:51:
[...]
Probeer eens via het bootmenu? Afhankelijk van de BIOS is dat F8/F10 of F12...
Ik vermoed van wel ja.Anoniem: 296288 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:53:
Als je de uitgelekte RTM nou download en je wacht tot je via Technet Plus je key ontvangt kan je dan die serial gebruiken om de uitgelekte RTM op je PC te activeren?
Hmm...oke..maar heb je dan ook een linkje naar dat bericht misschienPhyxion schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:48:
[...]
24e is het, is al diverse malen bevestigd, staat ook op de Microsoft Partner site.
soganta schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:44:
[...]
Die datum wordt op wzor genoemd. Maar al is het 24 juli, je kunt 30 dagen zonder te activeren dus dan installeer je gewoon de gelekte RTM en vul je tzt je Technet key in.
Natuurlijk gaat dat werken....zolang het maar de echte RTM is dan die gelekt is en die je probeert te activeren..
Oke....maar ja..Wzor...tja..da's geen official Microsoft bron
[ Voor 53% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2009 19:02 ]
Ik lees net trouwens op diverse sites dat Microsoft eerder deze week aangaf dat de RTM later uit zou komen, maar dat ze nu toch uiteindelijk de 'target-datum' van 10 juli hebben gehaald. Mogelijk zal de RTM dus wel gewoon morgen of overmorgen op Technet verschijnen. Ook Neowin meldt nu dat dit de final-RTM is. Pfff eindelijk een einde aan al die Builds....
Staat ook op Wzor, slechte translation:TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:00:
[...]
Hmm...oke..maar heb je dan ook een linkje naar dat bericht misschienOok ff leuk voor de TS
[...]
[...]
Natuurlijk gaat dat werken....zolang het maar de echte RTM is dan die gelekt is en die je probeert te activeren..
Oke....maar ja..Wzor...tja..da's geen official Microsoft bron
Op Microsoft Partner site staat ook 24e, klopt dus ongetwijfeld.but only on 24 July of this assembly will provide to Microsoft partners for download from CONNECT.
26779
LMAO... dus je bedoeld: Ik wacht nog zeker 2 jaar als SP2 voor W7 uitkomt? (of SP3.... 6+)Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 18:52:
[...]
Het draait allemaal heel leuk hoor, Win7 maar ik wacht ook liever op de final release die in de winkel te koop is, waar echt alle bugs enzo uit zijn.
Bij het installeren van Windows 7 kan je toch ook kiezen om niet gelijk een serienummer in te vullen?
[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 296288 op 12-07-2009 19:40 ]
Ik draai build 7229. Ik heb last van mijn theme dat spontaan naar basic switched en na 3 a 5 minuten weer terug naar aero springt. Nog meer mensen hier last van?
Eh...daar staat inderdaad iets over Connect...even voor de duidelijkheid : Connect is iets anders dan TechNet Plus/MSDNPhyxion schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:29:
[...]
Staat ook op Wzor, slechte translation:
[...]
Op Microsoft Partner site staat ook 24e, klopt dus ongetwijfeld.
Er zijn programma's die niet goed draaien onder aero. Bij zulk soort programma's veranderd Windows het thema. Zodra dat programma dan weer afgesloten is dan wordt het weer hersteld. Dit zou het hier ook kunnen zijn.Big_Noid schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:04:
Ik draai build 7229. Ik heb last van mijn theme dat spontaan naar basic switched en na 3 a 5 minuten weer terug naar aero springt. Nog meer mensen hier last van?
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Op Microsoft Partner page staat het wel goed, ze zullen bij Wzor er wel Connect van gemaakt hebben.TheVMaster schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:28:
[...]
Eh...daar staat inderdaad iets over Connect...even voor de duidelijkheid : Connect is iets anders dan TechNet Plus/MSDN
Maar heb je daar dan ook een linkje van?Phyxion schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:52:
[...]
Op Microsoft Partner page staat het wel goed, ze zullen bij Wzor er wel Connect van gemaakt hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 12-07-2009 20:53 ]
Hahaha! Uh..ja zoiets26779 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:36:
[...]
LMAO... dus je bedoeld: Ik wacht nog zeker 2 jaar als SP2 voor W7 uitkomt? (of SP3.... 6+)
Tis allemaal bagger man..
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 119565 op 12-07-2009 20:58 ]
Klopt helemaal, wat ik bedoel is echter dat het spontaan over springt...ene moment aan het browsen niks aan de hand en dan poef basic theme. Ik weet wat je bedoelt maar dat is hier niet het geval.TheCoolGamer schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:39:
[...]
Er zijn programma's die niet goed draaien onder aero. Bij zulk soort programma's veranderd Windows het thema. Zodra dat programma dan weer afgesloten is dan wordt het weer hersteld. Dit zou het hier ook kunnen zijn.
M'n cd doet het trouwens, was dus waarschijnlijk een overleden bootcd
Sorry...sorry....sorry, my bad.
Ik ga weer lekker terug naar XP SP3, als ik dan op start klik staan tenminste gelijk al m'n programma's er en hoeft er niet eerst een tal minuten half uur nagedacht te worden welke programma's er nou eigenlijk zijn
Hoogst irritant van Win7!

Ik ga weer lekker terug naar XP SP3, als ik dan op start klik staan tenminste gelijk al m'n programma's er en hoeft er niet eerst een tal minuten half uur nagedacht te worden welke programma's er nou eigenlijk zijn
Tipje : Ik zou teruggaan naar Windows 98....dan gaat het allemaal nog sneller....Anoniem: 119565 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:05:
M'n cd doet het trouwens, was dus waarschijnlijk een overleden bootcdSorry...sorry....sorry, my bad.
Ik ga weer lekker terug naar XP SP3, als ik dan op start klik staan tenminste gelijk al m'n programma's er en hoeft er niet eerst een tal minuten half uur nagedacht te worden welke programma's er nou eigenlijk zijnHoogst irritant van Win7!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....