Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou dit ook iets met battle.net te maken hebben? Ik vind het wel toevallig dat al die patches tegelijk komen, tegelijk problemen hebben en daar ook bij allemaal de problemen niet benoemd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:52:
zou dit ook iets met battle.net te maken hebben? Ik vind het wel toevallig dat al die patches tegelijk komen, tegelijk problemen hebben en daar ook bij allemaal de problemen niet benoemd worden.
Nee heeft met WC3 te maken en daar zijn de problemen van bekend :)
Welke andere patches bedoel je? 1.13 staat al sinds begin april geplanned maar door de grote exploit in WC3 custom maps hebben ze tot nu toe niet verder kunnen gaan met 1.13..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
Finally denk ik dan... Met die opflakkering van spelers op battlenet is dit wel nog een leuke toevoeging. Maar nt meer dan dat...

Vraag me wel af wat de minder eenvoudige manier zou zijn om een respec te krijgen :p

[ Voor 25% gewijzigd door Auspex op 11-08-2009 16:19 ]

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auspex schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:18:
Finally denk ik dan... Met die opflakkering van spelers op battlenet is dit wel nog een leuke toevoeging. Maar nt meer dan dat...

Vraag me wel af wat de minder eenvoudige manier zou zijn om een respec te krijgen :p
Klein gokje hoor maar ik denk dat de minder eenvoudige manier een cuberecipe is.
'Total respec = Enigma + Infinity + 6 Pskulls' mede mogelijk gemaakt door het dichten van alle mogelijke dupemethodes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-12-2024
psychoclown schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:31:
[...]

Klein gokje hoor maar ik denk dat de minder eenvoudige manier een cuberecipe is.
Total respec = Enigma + Infinity + 6 Pskulls mede mogelijk gemaakt door het dichten van alle mogelijke dupemethodes :)
Zou wel eens goed kunnen :o Het is dan iig wel een originelere manier dan 'pay one kazillion gold to Tyrael' ;)

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auspex schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:46:
[...]

Zou wel eens goed kunnen :o Het is dan iig wel een originelere manier dan 'pay one kazillion gold to Tyrael' ;)
Ja precies ;)
Moet zeggen dat ik het niet kunnen respeccen wel echt bij diablo2 vond passen maar blijkbaar gooien ze met 1.13 nog meer overhoop dan ik had verwacht.. Niet erg (tenminste als het goede veranderingen zijn) maar ik zie de patch als een bonus op de reset want daar zit ik meer op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
leuk je non ladder char respeccen :p
Iedereen gaat toch ladder spelen.

Hopelijk hebben ze nog wat aan het dupen kunnen doen.

Enigma moet echt iets zijn wat je gewoonweg vrijwel neit tegen komt.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:27:
leuk je non ladder char respeccen :p
Iedereen gaat toch ladder spelen.

Hopelijk hebben ze nog wat aan het dupen kunnen doen.

Enigma moet echt iets zijn wat je gewoonweg vrijwel neit tegen komt.
Ook al hebben ze het nog niet kunnen doen hopelijk doen ze het nog wel want ze hebben nog tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Elke drop een unieke code?
En elke runeword een combinatie van die unieke code.

Zie je een rune met een deel van een unieke code van het runeword is beide weg.

Lijkt me niet al te lastig voor elkaar te krijgen.

Het is toch al 1 grote database en dan op periodieke momenten scans uit voeren.

En je hebt per item maar 1 extra veld nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 11-08-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:59:
Elke drop een unieke code?
En elke runeword een combinatie van die unieke code.

Zie je een rune met een deel van een unieke code van het runeword is beide weg.

Lijkt me niet al te lastig voor elkaar te krijgen.

Het is toch al 1 grote database en dan op periodieke momenten scans uit voeren.

En je hebt per item maar 1 extra veld nodig.
Punt is dat Diablo 2 dat al heeft maar die scan wordt pas gedaan als mensen in dezelfde server (of game) terecht komen. Het effect wat die scan heeft op 2 runes/items met dezelfde id is poofen :)
Alleen als je een runeword maakt wordt er een nieuw id gerolled waardoor het niet meer kan poofen. Daarom wordt altijd aangeraden eerst zorgen dat je alle ingredienten in huis hebt voordat je de highrunes gaat traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ja ik wist dat er een nieuw id aan de item word gegeven.
Maar maakt het id veld langer, of van mij part extra velden voor de runes die in het item zitten.
En zorg dat de oude id's meegenomen worden.

En dan de scan periodiek om de week draaien ook op accounts waar niet op gespeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
Ik wil niet heel vervelend doen, maar kan deze discussie misschien in het Diablo 2 topic plaats vinden :) Ik zit vol spanning te wachten op Diablo 3 nieuws, en dan heb ik hier vrij weinig aan..

Bedankt!

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

The_Fes schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 08:50:
Ik wil niet heel vervelend doen, maar kan deze discussie misschien in het Diablo 2 topic plaats vinden :) Ik zit vol spanning te wachten op Diablo 3 nieuws, en dan heb ik hier vrij weinig aan..

Bedankt!
Helemaal mee eens. Liever helemaal geen nieuws dan die stukjes over WoW en DII als het aan mij lag. Eigenlijk vis ik alleen nog maar de relevante stukjes nieuws van Psyco eruit :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Muscular & Skeletal System

In the Blizzcast episode 8 there was a comment that was made that really caught my interest.

Julian: Oh yeah, in fact I think there’s been a lot of off-shoot ideas. Like every other monster in the game, where applicable, we ended building a skeletal structure into him, and even a muscular set and things like that, that you see. And those things are functional, so I wouldn’t be surprised if you see skeletal and muscular thousand pounders running around, maybe half-summoned, and that sort of thing. There’s a lot of leeway with it.

THIS IS AN AWSOME IDEA!

My personal opinion for this is to actually make an event revolving around that system for certain bosses. If a boss is being summoned you can kill the summoners before the boss comes out fully. So if stop the summoners while the boss is still being summoned say at skeletal phase he will be 1/3 the max difficulty health and damage wise and you will get lesser quantity or quality items. Scaling up the difficulty and loot for each level of summoning.

Or you can have certain monsters that have multiple lives! So if you say throw a fireball at a certain creature and kill him all his skin comes off and his health is reset. Repeating the process for his muscular and skeletal layer. Or possibly an ability that blows up a creature or player revealing their muscles and reducing their health by 1/3.

There are so many things you can do with this concept, please do not neglect them!

Bashiok: On the wind a shout
The barbarian strikes down
Flesh renders from bone
Vwb. het offtopic gaan, ik ben er wel mee eens maar ik stel voor dat je dat de volgende keer mij een DM stuurt zodat er niet onnodige posts binnen sluipen :)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 13-08-2009 00:21 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Het ziet er naar uit dat ik vrijdag met een groepje inderdaad naar de GamesCom ga :) Hopelijk kan ik dan ook Diablo3 en/of StarCraft 2 spelen, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe lang de wachttijd is.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Ik hoop vooral op veel nieuwtjes in de komende weken, want Bashiok lijkt iets meer z'n mond dicht te houden dan voorheen! ;)

• Morax
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:17:
Ik hoop vooral op veel nieuwtjes in de komende weken, want Bashiok lijkt iets meer z'n mond dicht te houden dan voorheen! ;)
Sowieso heb ik ergens gelezen dat ze een verbinding gaan leggen tussen de blizzardstand op de gamescom en blizzcon en dat ze op die manier een grote aankondiging gaan doen :D

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Beide een nieuwe class ? :P dan hebben we ze gelijk alle 5 :D
Ik vraag me af of Diablo3 ooit nog een 1 april grap krijgt dat er een patch is dat je ook echt de archivist kan spelen voor een weekje of iets :P

Ik wacht wel geduldig op de gamecons met alle nieuws :) Beetje interesse verloren in de ontwikkeling van d3 ondertussen. Wacht nog steeds zo hard op d3 zelf hoor daar niet van :P
Alleen krijgen we niet echt meer echt boeiend nieuws de afgelopen maanden. Beetje gedoe over runes, skills en items... Denk ik van joh dat zie ik vanzelf wel wanneer ik het speel. Als ik de game al helemaal ken word het meer diablo3 uitvoeren/toepassen ipv van spelen :+

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 09:17:
Dat zeg ik ook al tijden, als hij antwoord geeft is het de laatste tijd ook heel cryptisch omschreven of in zo weinig mogelijk woorden :P
daves2hd schreef op donderdag 13 augustus 2009 @ 10:01:
Beide een nieuwe class ? :P dan hebben we ze gelijk alle 5 :D
Ik vraag me af of Diablo3 ooit nog een 1 april grap krijgt dat er een patch is dat je ook echt de archivist kan spelen voor een weekje of iets :P

Ik wacht wel geduldig op de gamecons met alle nieuws :) Beetje interesse verloren in de ontwikkeling van d3 ondertussen. Wacht nog steeds zo hard op d3 zelf hoor daar niet van :P
Alleen krijgen we niet echt meer echt boeiend nieuws de afgelopen maanden. Beetje gedoe over runes, skills en items... Denk ik van joh dat zie ik vanzelf wel wanneer ik het speel. Als ik de game al helemaal ken word het meer diablo3 uitvoeren/toepassen ipv van spelen :+
Zou het me niet eens verbazen, half jaar voor 2 classes waarbij aan eentje al flink werd gewerkt in December 2008 moet goed te doen zijn lijkt me ;)

Taramis Volken the sage ;)
Lijkt me wel cool om Stormfury terug te zien in Diablo 3 zeker met die elemental dmg enchantments ook echt terug te zien zijn in effecten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien al gezien door sommige maar wel leuk om even te vermelden:
A press spokesman confirmed to pcgames.de, that Diablo3 will be playable on the upcoming camescon. The long awaited action RPG has still no release date but on the approaching trade fair you will be allowed to test if the game holds up to your demands.

From Thursday 20 until Sunday 23 August, gamescom in Cologne, Germany will be open to the public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
psychoclown schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:08:
Misschien al gezien door sommige maar wel leuk om even te vermelden:

[...]
Wel een eindje rijden om ff D3 te spelen.. Wie gaat er mee? :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Het is vrijwel net zo ver als naar m'n ouders (185km vs. 179km)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Blizzard organiseerd een wedstrijd voor Diablo3, SCII en WoW. Voor de diablofans: je moet een naam bedenken voor een wapen in diablo3 en wie weet zullen de toekomstige diablo spelers met jouw wapen rond lopen.

Van Diablofans.com:

Aug 15, 2009 - 7:17 PM - by mockery
Well they certainly didn't waste any time getting those promised contests up and running, eh? Blizzard has just announced three contests to give a nice jump start to their new Twitter feeds (Diablo, Starcraft and Warcraft). Speaking of which, the feeds for each game are now up and running complete with some nice background artwork on each page, so be sure to check them out.

Here are the quick summaries of each contest straight from the source:

Quote:
@Warcraft -- Let out your #BattleCry to show your allegiance to Horde or Alliance in preparation for BlizzCon! Win Horde and Alliance prize packages while showing off your pictures during the ongoing battle across Twitter! (click here for official rules and details)
@StarCraft -- Are you the biggest #SC2fan? If you are, you will have a chance at 500 StarCraft II beta keys we?re giving away in this challenge. (click here for official rules and details)
@Diablo -- Have you always wanted to have an item in a game that you've named? Enter the #d3unique contest with your best item name and you could win the grand prize of seeing your item wielded by Diablo III players worldwide. (click here for official rules and details)

So who here is going to be entering the Diablo contest? That'd be pretty damned cool to have an item you named in a game that will be played by millions. Better yet, who here plans on entering all three contests?

Bij behorende art:
Afbeeldingslocatie: http://a1.twimg.com/profile_background_images/29457144/background_image2_Diablo_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 09:44:
[...]

Wel een eindje rijden om ff D3 te spelen.. Wie gaat er mee? :P
Zou me inderdaad wel tof lijken maar ik wacht wel op nieuws van oa. diii, heb toch geen tijd ;)
kid jansen schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:26:
Het is vrijwel net zo ver als naar m'n ouders (185km vs. 179km)
Enschede inderdaad ;), ben je wel dicht bij de grens dan kan je daarna even flink op het gas trappen :9
FloydRaalte schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:56:
Blizzard organiseerd een wedstrijd voor Diablo3, SCII en WoW. Voor de diablofans: je moet een naam bedenken voor een wapen in diablo3 en wie weet zullen de toekomstige diablo spelers met jouw wapen rond lopen.
Klopt dat is sinds de launch van hun twitter pages maar er is ook gelijk heel wat gezeur omdat die D3 contest (weet niet hoe dat met SC en WC3 zit) alleen geldt voor mensen uit USA of Canada.
THIS CONTEST IS OPEN ONLY TO RESIDENTS OF THE UNITED STATES AND CANADA WHO ARE OF THE AGE OF MAJORITY IN THEIR STATE OR PROVINCE OF RESIDENCE.

[ Voor 39% gewijzigd door psychoclown op 17-08-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

FloydRaalte schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 10:56:
THIS SWEEPSTAKES IS OPEN ONLY TO LEGAL RESIDENTS OF THE UNITED STATES AND CANADA WHO ARE OF THE AGE OF MAJORITY IN THEIR STATE OR PROVINCE OF RESIDENCE
*edit* spuit elf. Mijn quote komt van de starcraft rules pagina, dus het is niet enkel voor D3.
(ik snap trouwens niets van heel dat twitter gedoe. Hoe verstuur ik een "tweet" naar een van die kanalen?)

[ Voor 17% gewijzigd door boe2 op 17-08-2009 11:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boeboe schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:12:
[...]

[...]

*edit* spuit elf. Mijn quote komt van de starcraft rules pagina, dus het is niet enkel voor D3.
Ok zal daar ook wel gezeur om zijn lijkt me..
Had me al met tegenzin op twitter geregged denk ik even mee te doen heeft het geen zin :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 11:02:

Klopt dat is sinds de launch van hun twitter pages maar er is ook gelijk heel wat gezeur omdat die D3 contest (weet niet hoe dat met SC en WC3 zit) alleen geldt voor mensen uit USA of Canada.
Aw jammer, dat had ik over het hoofd gezien. Worden wij Europies weer benadeeld! Schande! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

What to Expect at Blizzcon

“Diablo III” will likely get a good dose of coverage, too. Not only is it in line to be released after “StarCraft II” — at least, it looks that way — but it still has several huge gaps in public information.

Consider: We only know three of the game’s five classes (barbarian, witch doctor and wizard), we only know a pair of settings (series-standby Tristram and a new location, Caldeum) and we have absolutely no clue where the story is headed. Panels:

• Heroes & Monsters: The design process of the heroes and the monsters that bedevil them will be the focus here. This looks to be one of the best panels to visit. If new class information gets spilled, this is a likely place for it to come from. Also, boss fights could be covered – in an IGN interview last year, Rob Pardo said that one of the team’s goals was to have bigger and better end-of-act baddies, taking cues from the Zelda and God of War franchises. New, legendary heroes and epic beasts for them to conquer? Sounds like a winning combination.
• Lore: Here, Blizzard’s “lore masters” will “delve into the past, present, and future of the Diablo universe.” That looks like a peek into the “Diablo III” storyline is a sure thing — a definite must for Sanctuary story buffs.
• Art: Finally, the art of Diablo, which is some of my favorite — moody, evocative and classic — will be discussed by its creators.

In short, the many gaps in our information on “Diablo III” will likely be filled this year. We probably won’t get details, per se, like where chain lightning will fit into the wizard’s talent tree, but at least we’ll have a full picture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Kreeg net een mail voor de livestream van BlizzCoN :D komt wel heel erg lekker dichtbij zo.. mogelijk ga ik toch ff lekker kijken hoe dat eraan toe gaat! Ik wacht met spanning af!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 09:09:
Kreeg net een mail voor de livestream van BlizzCoN :D komt wel heel erg lekker dichtbij zo.. mogelijk ga ik toch ff lekker kijken hoe dat eraan toe gaat! Ik wacht met spanning af!
voor die livestream moet je dokken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik vind het een beetje jammer dat ze zo speciaal doen over die live stream. Vorig jaar kon je de opening en nog een hoop andere zaken ook live volgen maar dan zonder pay per view onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:38:
Ik vind het een beetje jammer dat ze zo speciaal doen over die live stream. Vorig jaar kon je de opening en nog een hoop andere zaken ook live volgen maar dan zonder pay per view onzin!
sinds het Activision-Blizzard is moet alles ineens geld opbrengen he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:38:
Niet helemaal waar want dat was de WWI die gratis te bekijken was, BlizzCon08 was ook PPV of DirectTV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Ik wacht wel een dagje, ga geen geld neerleggen om alles een dag eerder te zien.
Jammer dat dit inderdaad weer geld op moet leveren, er zullen zat hosters zijn die bandbreedte willen sponsoren.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khiu schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:37:
Ik wacht wel een dagje, ga geen geld neerleggen om alles een dag eerder te zien.
Jammer dat dit inderdaad weer geld op moet leveren, er zullen zat hosters zijn die bandbreedte willen sponsoren.
Precies de volledige transcripts van de panels en nieuwtjes verwacht ik toch wel weer snel te zien binnen druppelen dat was vorig jaar namelijk ook het geval :)
Sowieso heeft diii.net aangegeven kleine updates ter plekke via twitter te doen dus dat zal zich razendsnel verspreiden.

Overigens had Bashiok een Diablo Haiku gemaakt en in het eerste opzicht zag ik er niks in maar een comment op diii gaf wel een aardig idee:
Bashiok: Only four more days
BlizzCon doesn’t wait for me
Fetal position
Silverfang: BlizzCon doesn’t wait for me?
Fetal position??

Is Bashiok flying to the gamescom in cologne?

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-7-5 inderdaad, grappig! ;)

Hopelijk is ie daar wel spraakzaam! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dus na de eerste dag weten wij al voldoende ;-) WoW intresseert me niet ( ookal speel ik het :P ) en Starcraft 2 is wel leuk.. maar niet echt mijn spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:16:
Dus na de eerste dag weten wij al voldoende ;-) WoW intresseert me niet ( ookal speel ik het :P ) en Starcraft 2 is wel leuk.. maar niet echt mijn spel :)
Ja en dan nog de 3e panel van Diablo 3 op de 2e dag!
Natuurlijk ook niet te vergeten de ervaringen van GamesCom want daar zal Diablo 3 ook speelbaar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:29:
[...]

Ja en dan nog de 3e panel van Diablo 3 op de 2e dag!
Natuurlijk ook niet te vergeten de ervaringen van GamesCom want daar zal Diablo 3 ook speelbaar zijn!
en, niet te vergeten: de weken erop, als de trailers en gameplay demo's tot op het bot geanalyseerd worden door de community, en bashiok weer eens wat gaat ranten over de vermogens van de fan om de meest miniscule details te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:15:
[...]

en, niet te vergeten: de weken erop, als de trailers en gameplay demo's tot op het bot geanalyseerd worden door de community, en bashiok weer eens wat gaat ranten over de vermogens van de fan om de meest miniscule details te zien ;)
Uiteraard! :D

Denk ook dat er voor Diablo 3 wel iets leuks te wachten staat op BlizzCon, lijkt me namelijk niet dat ze Diablo 3 als eerste op de main stage hebben gezet om iets lulligs te laten zien ;)
Nieuwe ~15min durende gameplay video in een nieuw gebied met de 2 nog niet aangekondigde classes?

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 18-08-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:28:
[...]

Uiteraard! :D

Denk ook dat er voor Diablo 3 wel iets leuks te wachten staat op BlizzCon, lijkt me namelijk niet dat ze Diablo 3 als eerste op de main stage hebben gezet om iets lulligs te laten zien ;)
Nieuwe ~15min durende gameplay video in een nieuw gebied met de 2 nog niet aangekondigde classes?
Van de nieuwe spellen van Blizzard (reken een nieuwe uitbreiding WoW even niet mee) is Diablo 3 nog degene waar het minst concreet van bekend . Bij starcraft zijn alle units al zo'n beetje bekend, al uitgebreide battlereports enzo beschikbaar, maar van Diablo 3 hebben we enkele inmiddels verouderde video's, missen er nog 2 classes, en geen info over andere acts. Lijkt me dus dat daar het meeste ruimte is voor een paar grote onthullingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:29
Ik denk dat eventueel nieuws over de nieuwe wow expansion ook wel een groot gedeelte van het nieuws gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:58:
[...]

Van de nieuwe spellen van Blizzard (reken een nieuwe uitbreiding WoW even niet mee) is Diablo 3 nog degene waar het minst concreet van bekend . Bij starcraft zijn alle units al zo'n beetje bekend, al uitgebreide battlereports enzo beschikbaar, maar van Diablo 3 hebben we enkele inmiddels verouderde video's, missen er nog 2 classes, en geen info over andere acts. Lijkt me dus dat daar het meeste ruimte is voor een paar grote onthullingen
Vergeet de nieuwe nog niet officieel aangekondigde MMO-titel niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze maar niets over het verhaal weggeven. Hooguit de setting van D3. Houdt het wel zo leuk voor de mensen die zich met de lore bezig houden.

Ik hoop in ieder geval op veel info en een dikke trailer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:25:
als ze maar niets over het verhaal weggeven. Hooguit de setting van D3. Houdt het wel zo leuk voor de mensen die zich met de lore bezig houden.

Ik hoop op een "Ha ha hij is klaar en ligt nu in de winkel" maar dat zal er wel niet in zitten :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 09:25:

Aan de ene kant hoop ik dat ook niet maar in grote lijnen ben ik wel erg nieuwsgierig.
Overigens worden veel vragen bedacht voor de Panels van Diablo 3 en daar zijn er veel bij over de lore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kotaku - Diablo III Impressions: Hands On With The Barbarian

We just played Diablo III. For fifteen painfully brief minutes, our lady Barbarian tore through hordes of Fallen, clicking them back to the Hell they came from. It was good.

The Gamescom (and Blizzcon) demo of Diablo III featured at Blizzard's booth features the three announced classes: Wizard, Barbarian and Witchdoctor, with male and female options for both. I opted for the Barbarian, what I assumed would be the easiest, most familiar introduction to Diablo III. That assumption was correct. Blizzard doesn't seem to have mucked with the successful formula of click, kill and loot in the newest Diablo.

Our short journey started in the desert.

The demo begins in the Sundered Pass, a dusty zone that smacks of Lut Gholein's desert lands in Diablo II. Of course, the deserts in Diablo III look far better than those featured in the previous game, with visible winds carrying clouds of sand across the plains, dust storms kicking up around us. The land is similarly populated with tiny desert creatures, snakes and insects that get trampled underfoot.

Our main quest in this desert land is to head to Alcarnus, as given to us by the lady Asheara, to see just what the hell is going on in that town. Since Diablo's back in town, things in Alcarnus aren't going too well. You know, demons and stuff.

That's what stood between us and Alcarnus—a hellish hot spot we actually never made it too. Instead, we ran into a few side quests. One sent us after the bounty of a man named Husam. The price on his head was high, so we took his head. It really only took one good whack from the maces we were dual-wielding. After some backtalk from Husam, we bludgeoned him until his head popped off.

We started off with some good equipment, two maces, an axe, a shield, plus full armor. We also had an Adventurer's Backpack, which brought our Barbarian's inventory to a cool 28 slots. The inventory screen should look familiar to Diablo fans, but the newest version is far more streamlined. When hovering over unequipped items in your inventory, you'll see a pop up window with that item's vital statistics and the item you currently have equipped in that slot.

That made it a lot easier to see if the leather pants we picked up at one point were better than the "lucky" leather pants we started out with. They were. A right click equipped them, draining our character's luck, but upping her armor.

We were also equipped with two Barbarian skills, Ground Stomp and Battle Cry. The former was hot-keyed to the "2" and, when enabled, stunned everything around the Barbarian. Helpful, when Fallen are surrounding you and Fallen Shamen are tossing fireballs your way. The Battle Cry, on the "1" key, increased our armor class temporarily. If we were playing a multiplayer game, that Battle Cry effect would have been passed on to our party members. But we were doing this quest solo.

The Barbarian's other skill, Cleaver, was mapped to the right mouse button. Click on it, and our lady brute did a two handed attack on two enemies at once, as long as they were side-by-side. Again, handy when surrounded by Fallen and Sand Wasps. Those Sand Wasps really suck, by the way, ejecting a quartet of mini-Wasps at our hero. Nasty.

We ran into a few other nasty things in the desert, the most annoying of which was the Desert Dervish, a spinning tornado of a beast with a strong knock-back attack.

The demo offered a few side quests on our way to Alcarnus. We ran into a "Crazed Miner," who offered us the quest, "A Miner's Gold." All we had to do was defend the miner while he raised a treasure chest via a pulley system. When he started, swarms of Fallen came after him. If we were successful in defending the miner from the swarm, we'd get half the gold. It really wasn't a challenge for the Barbarian, as Ground Stomp made that defense quest a simple task.

After that, we were quickly bested by a massive Fallen attack, as Shamans and other beasts piled upon us. It seemed like the demo ramped up the difficulty quickly when the "Thanks for playing" popped up. We could still play—and revive the dead Barbarian—but a Blizzard rep kicked us off.

From graphics to gameplay to interface adjustments, Blizzard seems to have delivered with Diablo III. The game looks fantastic, dripping with atmospheric detail and gorgeous visual effects. But honestly, it's the user interface changes that are most exciting. Blizzard has made the process of looting and equipping much more efficient, letting the player focus on the action.

We'll have more hands on impressions of Diablo III from Gamescom—and soon from Blizzcon—in the coming days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MF heet dus nu Luck? Misschien oud nieuws, maar ik wist het nog niet. ;)

Het klinkt allemaal wel alsof die side-quests nu niet direct iets met het verhaal te maken hebben, of ligt dat aan mijn?

Het zal misschien toch allemaal wel mee vallen, maar ik vraag me toch af of ze D2:LOD nog kunnen overtreffen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 12:55:
MF heet dus nu Luck? Misschien oud nieuws, maar ik wist het nog niet. ;)

Het klinkt allemaal wel alsof die side-quests nu niet direct iets met het verhaal te maken hebben, of ligt dat aan mijn?

Het zal misschien toch allemaal wel mee vallen, maar ik vraag me toch af of ze D2:LOD nog kunnen overtreffen! ;)
Dat denk ik ook wel en overigens het meest logische wat ik ervoor zou kunnen bedenken.
Zo te horen niet nee maar ook niet heel gek als je het mij vraagt.. het zijn immers side-quests ;)

Trouwens ook goed om te horen dat er dus een nieuw gebied in de demo zit, beloofd dus veel goeds mochten we een nieuwe gameplay trailer te zien krijgen op BlizzCon09.

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 19-08-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we weten dat er female barbs mogelijk zijn. Wist ik volgens mij ook nog niet 100% zeker dat je gender kon kiezen! ;)

De side quests van D2:LOD hielden nog wel redelijk verband met het verhaal vond ik. Nihlathak of Blood Raven, ondanks dat het mini-bosses zijn onstaat door deze 'side-quests' ook weer een link met andere side-quests. (frozen river, etc.)

Een miner helpen om een schat te vinden of aan een bounty voldoen zie ik nog niet direct de connectie mee met Mr. D. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MF heet dus nu Luck? Misschien oud nieuws, maar ik wist het nog niet
Ik vraag me af welke andere factoren luck gaan beinvloeden, anders hadden ze het gewoon MF kunnen blijven noemen. Chance to hit zat al in agility als ik me niet vergis?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:10:
En we weten dat er female barbs mogelijk zijn. Wist ik volgens mij ook nog niet 100% zeker dat je gender kon kiezen! ;)

De side quests van D2:LOD hielden nog wel redelijk verband met het verhaal vond ik. Nihlathak of Blood Raven, ondanks dat het mini-bosses zijn onstaat door deze 'side-quests' ook weer een link met andere side-quests. (frozen river, etc.)

Een miner helpen om een schat te vinden of aan een bounty voldoen zie ik nog niet direct de connectie mee met Mr. D. ;)
Dat was al wel officieel bekend, je loopt achter Raffuhl :P (sinds BlizzCon08)

Mja moet zeggen dat ik het Quest gedeelte van Diablo 2 niet echt goed vind, zeker ivm het quest systeem zoals in TQ of Diablo 3. Ook al is het samenhangend zoals jij al aangeeft het heeft me altijd een onsamenhangend gevoel gegeven. Tel daar nog eens de vaak crap rewards bij op dan vind ik het ook niet zo gek dat ik ze alleen de eerste keren allemaal heb gedaan.
Boeboe schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:13:
[...]

Ik vraag me af welke andere factoren luck gaan beinvloeden, anders hadden ze het gewoon MF kunnen blijven noemen. Chance to hit zat al in agility als ik me niet vergis?
Agility? Het is geen WoW he! ;)

Jij bedoelt Dexterity en bij Diablo 2 had je daar inderdaad Chance to Hit bij in maar dat is (nog) niet terug te vinden in Diablo 3.
Dexterity

Dexterity governs your chance to critically strike a target, and so doing more damage. Dexterity influences your chance to dodge an attack and lowers the chance that your character will be interrupted by getting hit.

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 19-08-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1Up - Diablo 3 New Hands-On Impressions

It's been a long time coming, but finally, here on the show floor at Gamescom, I got my first chance to play Diablo 3. I'll cut straight to it: It was an almost religious experience. Within moments, all my hopes and expectations for a modern Diablo sequel were met. It's a fine line -- on the one hand, you want all the familiar pieces that made the prior two games so addictive. And on the other hand, there's the evolution of other action-RPG games in the intervening time since Diablo 2.

With a choice of Witch Doctor, Barbarian, or Wizard greeting me, I dove right in. Not sure of how the Witch Doctor's grenade-like potion tossing would work, and a veteran of many a Barbarian campaign, I opted for the Wizard. My main attack loadout consisted of spectral blade (a spell that thrashed enemies in front of me with a flurry of magic swords) on the left mouse button and arcane orb (a slow moving ball of electricity shot out as a projectile) on the right.

The demo area turned me loose into the desert region Alcarnus. Starting from an outpost, the primary quest was to travel over to Lut Bahadur. After a brief walk through wind-worn ravines, the scene opened up into a sprawling desert with no shortage of enemies who weren't too please to see me there. Almost immediately, the "Diablo-ness" of this sequel came out. Over-excited by the moment, I charged into the first group of enemies and wound up dead quite quickly. Remembering how to play, I was able to settle into a rewarding tactic of luring a few foes out, freezing them in place with frost nova, moving back and blasting them with arcane orb, and finally mopping up the remainders with the more powerful spectral blade.

As you'd expect, a variety of demons and creatures came out of the sand to attack me. Some, such as the Lacuni Warrior and Fallen Overseer, had a fairly traditional demonic look with a hunched over posture and flaming swords in each hand. Others were desert creatures, like the Sand Wasp that flittered around a little ways off while launching volleys of baby wasps at me. One of the more dramatic opponents was the Dune Dervish; it twirled and spun around, and used those spins to produce a vicious stun attack with a knockback effect.

All this action looked familiarly enough like Diablo, but with all the polish of a modern game. Liberal use of special effects made a big impact on the presentation; the screen warped with the impact of spells and became obscured from dust swirling around the Dervish. And through it all, the unmistakable art style left no doubt what game I was playing.

Taking a quick look around the menus found the skill trees that, not surprisingly, look very much like those of World of Warcraft. Divided from the top into three branches, working down the tree adds numerous skills and upgrades to your character. In-game bonuses can also be had -- for instance, survive a battle that's taken you down to your last bit of health, and you receive an experience bonus for the enemies you just killed.

If it's possible, playing Diablo 3 made me even more anxious for the day when I get to sit down, install the game, and start my first character. If it weren't for several thousand square feet filled with other games here at Gamescom I'd just park myself at the demo. For fans of the series there's a light at the end of the tunnel headed to Diablo 3, and it's shining quite brightly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

When hovering over unequipped items in your inventory, you'll see a pop up window with that item's vital statistics and the item you currently have equipped in that slot.

Dit had Titans Quests ook, erg handig! Zo kun je veel sneller en overzichtelijker je items met elkaar vergelijken. Wat ik er zo van lees komt het allemaal wel goed met D3. Hopelijk spoedig meer nieuws over chars en lore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:16

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Zouden ze met een demo komen op BlizzCon09, wat denken jullie?

[ Voor 36% gewijzigd door Erhnam op 19-08-2009 15:09 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
Erhnam schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:08:
Zouden ze met een demo komen op BlizzCon09, wat denken jullie?
Ik denk dat ze wel met een demo van iets komen ja :) En zo niet, dan komen ze in ieder geval met iets anders goeds op de proppen. De radiostilte voor BlizzCon zegt wat dat betreft alweer meer dan genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 13:17:
[...]

Dat was al wel officieel bekend, je loopt achter Raffuhl :P (sinds BlizzCon08)

Mja moet zeggen dat ik het Quest gedeelte van Diablo 2 niet echt goed vind, zeker ivm het quest systeem zoals in TQ of Diablo 3. Ook al is het samenhangend zoals jij al aangeeft het heeft me altijd een onsamenhangend gevoel gegeven. Tel daar nog eens de vaak crap rewards bij op dan vind ik het ook niet zo gek dat ik ze alleen de eerste keren allemaal heb gedaan.

[...]

Agility? Het is geen WoW he! ;)

Jij bedoelt Dexterity en bij Diablo 2 had je daar inderdaad Chance to Hit bij in maar dat is (nog) niet terug te vinden in Diablo 3.

[...]
In andere MMO's en RPGs heeft luck inderdaad ook invloed op je 'ability to dodge'. Dus dat zou kunnen, maar ik denk eerlijk gezegd dat ze dat zullen toerekenen aan dexterity zodat er een betere scheiding van die stats ontstaat. Zou wel leuk zijn als je daarmee een char kunt maken met 100% dodge! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Misschien de kans op een critical hit of juist krijgen.
Lage luck meer kans op double damages krijgen en minder kans om zelfs er 1 te geven.
En met hoge luck andersom.

Drop rate niet percee beter, maar welke hogere level items?
Nu heb je enkel meer kans op een magic/rare of unique niet op hogere level item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij gingen ze de MF mechanic sowieso wat overhoop gooien. De bron moet ik even opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Voorproefje voor het weekend ;) , van gamescom:

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/25kugw4.png

http://www.youtube.com/watch?v=zBtJylELrUs
http://www.youtube.com/watch?v=m_R6Gaxee2o

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 19-08-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
staat er nou dat als je low in health bent en dan die lui dood maakt je bonus xp krijgt????

dus je laat je eerst tot moes slaan door gewoon stil te staan... dan war cry stun je de groep, beuk je ze in elkaar en ineens heb je 400% meer xp?

over screenshot van desert, hebben ze dus alsnog weer de normale Bol voor mana genomen? of is de ui verschillend bij barb/wizard/witchdoctor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Die is verschillend denk ik zo...heb al screens gezien van GamesCom met die nieuwe mana bol!

* Pedr0 gaat zaterdag zelf even spelen! ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Pedr0 op 19-08-2009 21:15 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 20:50:
[...]

staat er nou dat als je low in health bent en dan die lui dood maakt je bonus xp krijgt????

dus je laat je eerst tot moes slaan door gewoon stil te staan... dan war cry stun je de groep, beuk je ze in elkaar en ineens heb je 400% meer xp?

over screenshot van desert, hebben ze dus alsnog weer de normale Bol voor mana genomen? of is de ui verschillend bij barb/wizard/witchdoctor?
ik denk dat er wel andere mechanismen nog achter zitten, zoals dat je wel actief moet zijn gedurende het gevecht.

en die 2e: ja, ik denk dat de interface verschilt per class.

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 16:48
Er staan wat gameplay video's op youtube....search and watch! :D

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

[...]

Een barb had iets als een soort stamina bol (term even kwijt), een wizzard een manabol. Het werkt net wat anders dus per class. een barb moet ook niet toveren :)
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:36:
[...]

In andere MMO's en RPGs heeft luck inderdaad ook invloed op je 'ability to dodge'. Dus dat zou kunnen, maar ik denk eerlijk gezegd dat ze dat zullen toerekenen aan dexterity zodat er een betere scheiding van die stats ontstaat. Zou wel leuk zijn als je daarmee een char kunt maken met 100% dodge! 8)
Hmm dat wist ik dan weer niet maar 100% dodge zullen ze toch nooit toelaten ;)
[...]

Hmm inderdaad een beetje apart.. maar ik denk dat dat een soort achievement is? Lijkt me niet dat je dat altijd kan doen want dan weet ik het wel, speel toch wrs weer geen HC! :9

Niet compleet andere ui maar barbarian heeft fury zoals al vaker is voorbij gekomen.

IGN - GC 2009: Diablo III Hands-On

August 19, 2009 - Even though Diablo III is presumably over a year away from a release date, this game absolutely oozes polish. It runs at a silky smooth framerate (at least on the PCs Blizzard brought to Gamescom), the animations of your characters and magical effects and the deaths of enemies are smooth, detailed, and full of character, and the combat gives you a great sense of weight and impact. This was my first time getting to actually play Diablo III, and as a big fan of the previous games, it was very much along the lines of what I was hoping for.

Huge swarms of enemies rushed at me in a desert environment as I chose the Witch Doctor, the Necromancer-like wielder of weird magical arts and summon abilities. To turn monsters into a bloody paste, I had only a limited number of skills, but they all proved useful. I could toss fiery skulls into the air which detonated wherever I happened to hit the attack button, giving them a flexible and welcome range. The explosions also caused a fair deal of area of effect damage, making them ideal for wiping out packs of jittery fallen or skeletons or whatever other kinds of beasts decided to bunch together. With a piercing howl a menacing specter erupts from the Witch Doctor's body, which works to horrify enemies and send them fleeing for a limited time. To my side could be called zombie dogs in battle, which I think we can all agree are the best kind of dogs. Then finally, I could pitch out a corpse spider attack, which causes opponents, when killed, to erupt into ravenous swarms of sickly green arachnids that skitter toward and inflict violence on whatever's near. Using the dogs, corpse spiders, and fire bombs all during the same fight led to some satisfying scenes of destruction.

As tends to be the case in Diablo games and others like it, there are quite a few bad guys to absorb your punishment. I was attacked by hyena-like creatures, misshapen salamanders that popped out from beneath the earth, floating specters capable of unleashing deadly whirlwind attacks, giant demons carrying long jagged swords, four-legged ice mages, toxic bees, fallen guardians who could drive their minions to all attack at once, and slithering lizard people in crypts beneath the sands. The Witch Doctor's posture isn't exactly upright. Instead it's almost comically hunched so that you could mistake him for the gnarled branch of a tree if he wasn't moving. While he didn't seem very powerful with melee, his mana recharged pretty quickly in this build so it was no problem to launch a near constant stream of fire skulls and horrify the area when things got too dangerous.

It took me a few minutes to realize I wasn't spamming potions during all the fighting. I did have a few healing draughts on my hotbar (which, by the way, also accommodates skills, a change from Diablo II I barely even noticed), but in about 20 minutes of play time I only used one. That's because some enemies will seemingly randomly drop health potions on the ground. You don't pick these up. Instead, you just walk over them and they instantly restore your health as well as, to my surprise and delight, the health of my summons. Gold also seemed to be auto-collected from the ground as the Witch Doctor walked over it.

The only real quest in the version I played was to reach a town, which I didn't manage to do. I explored the sandy wastes for a while, admiring the environmental detail until I came across a portal that warped me down into some warrens. Blasting my way through these dark passageways eventually brought me face to face with a named demon who, as you might expect, could absorb more damage than the standard and blue-named other baddies. He dropped a nice yellow headpiece, which I used a scroll to identify and then equipped.

I didn't get a chance to try them out, the barbarian and wizard classes were also playable here. The barbarian's hacking weapons which crackled with visible magic energy seemed to have a solid sense of weight behind them, as if they were actually striking the monsters instead of just passing through them and subtracting a numerical amount. Play with the wizard, on the other hand, was done mostly at range, and seemingly the most effective tactic was sending forth a line of explosive balls of magic energy that traveled in a straight line and detonated upon impact.

It'll be interesting to see what, if anything, Blizzard reveals at Blizzcon about Diablo III, but regardless, things are certainly looking really good for this long awaited title.

Hier twee Diablo 3 Cam Videos:
Gametrailers - GC 09: Stinging Winds Gameplay Pt. 1 (Cam)
Gametrailers - GC 09: Stinging Winds Gameplay Pt. 2 (Cam)

Quest: Blood Money
Find the outlaw camp

The named [..] [..] a bounty on the head of an murderous(?) outlaw, who is camped somewhere in the desert.

Trouwens wel leuk om te zien dat de rode gloed bij attacken van een mob weer terug is, dat had je ook in Diablo ;)

-edit-
Wat me trouwens ook opvalt zijn oa:
- Inventory management is weer terug
- Buffs inclusief timer boven je skillbalk (zoals beloofd)
- Talisman slot zit er nog steeds in
- Arm armor

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2009 09:06 ]

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Leuk! Check ook de combo bonus aan het eind van het 2de filmpje. 11 monsters killed => Massacre: 24 exp bonus.

• Dakreal
... word sprakelooos van die filmpjes.. en de kriebels zijn ook aanwezig...

Nu nog een release date.. ik wil niet meer info :P

Verwijderd

dat5 2e filmpje, als hij de brug over komt, summoned hij een clone, die ook spells casts, en houd daarmee de monsters op afstand.. cool

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Die filmpjes maken mij echt héél erg blij! Dit is echt Diablo II in een nieuw jasje... Zo lijkt het. Gewoon de oude gameplay, lekker raggen en hakken. Heerlijk!

Ik kan echt niet meer wachten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:09:
dat5 2e filmpje, als hij de brug over komt, summoned hij een clone, die ook spells casts, en houd daarmee de monsters op afstand.. cool
Dat is neem ik aan die spectre waar ze het over hebben in die hands-on van IGN?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:28:
[...]

Dat zal best, alleen is het handig om te weten dat je zoiets ook kan gebruiken om ruimte te creëren.

Verwijderd

Dit ziet er allemaal wel erg mooi uit, de animaties zijn ook gewoonweg prachtig. Hoewel het er grafisch niets van weg heeft heeft het toch die diablo II vibe, best vet! Kan niet wachten totdat ik weet wanneer ik hem zelf kan gaan spelen! :9~
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:36:
Leuk! Check ook de combo bonus aan het eind van het 2de filmpje. 11 monsters killed => Massacre: 24 exp bonus.
Ja klopt dat zie je ook op de screen die eerder is gepost :)
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:09:
Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:28:
[...]

Volgens mij is dat de spel Mirror Image met maar 1 spawn omdat het waarschijnlijk nog pas een lvl 1 is :)

tweakers - Gamescom Preview Diablo III

Jawel, ik had het voor elkaar, ik was de allereerste die op de GamesCom in Keulen de kans kreeg om Diablo III te spelen. Kwestie van vroeg opstaan om vooraan in de rij te staan. Blizzard heeft met BlizzCon deze week dan wel zijn eigen feestje, de gamesgigant uit Irvine is wel degelijk in Keulen aanwezig, en heeft zowel Starcraft II als Diablo III in speelbare vorm meegenomen. Voor Diablo III is dat een Europese primeur, waar dan ook erg veel belangstelling voor is.

Al was ik lange rijen fans voor die nog moesten wachten om de game te mogen spelen, lang duurde de pret niet, want na een kwartier hield de demoversie er onverbiddelijk mee op. Op dat moment had ik alleen nog met de Barbarian gespeeld en niet met de andere twee classes. Er zat dus niets anders op dan weer achteraan aan te sluiten voor een nieuwe ronde met de Wizard en daarna nog keer voor de Witchdoctor.

• Twintig jaar

Zoals Blizzard een jaar geleden al aankondigde, borduurt Diablo III vrolijk verder op Diablo II. Ook het nieuwe deel speelt zich af in The Sanctuary, al is het twintig jaar later. Dat betekent dat een nieuwe generatie helden het op moet nemen tegen dezelfde duivelse krachten van weleer. Tot zover het verhaal; veel nieuws was daar in de demo namelijk niet aan te ontdekken. Dat speelt zich af in nogal anonieme woestijngebieden met weinigzeggende namen als Sundered Pass en Howling Plateau.

• Woestijn

Het zal doorgewinterde Diablo-spelers gelijk opvallen dat de wereld van Diablo III, ook in de woestijn van de demo, veel minder vrijheid biedt dan die van Diablo II. Er zijn veel smalle doorgangen, afgewisseld met delen die breder zijn en waar je iets van het gebaande pad kan afwijken. De noodzaak om van het pad af te wijken is net zo groot of klein als in deel II. Je vindt er de nodige kisten met goud en andere schatten, en je kunt extra monsters verslaan om zo wat extra ervaringspunten te scoren. Je kunt echter ook netjes op het pad blijven en alleen het hoogstnoodzakelijke afslachtwerk doen.

Drie classes

De basis van het spel is dus vrijwel onveranderd. Wat dat betreft past Blizzard bij Diablo II dezelfde tactiek toe als bij Starcraft II: de opzet wordt gelijkgehouden aan die van de klassieke voorganger, maar het uiterlijk wordt flink opgepoetst. Daarin gaat Blizzard bij Diablo III zelfs verder dan bij Starcraft II, dat wel heel dicht bij de voorganger blijft. Diablo III daarentegen ziet er vele malen mooier en sfeervoller uit dan versie II; zelfs de woestijn uit de demo is prachtig, met kliffen, inhammen, vervallen dorpjes, diepe ravijnen en indrukwekkende forten. De variatie is veel groter dan bij Diablo II. Die omgeving kan, althans in de demo, echter maar heel gedeeltelijk worden vernietigd. Slechts op bepaalde, zorgvuldig door Blizzard uitgezochte punten in het spel kun je een deel van de wereld laten instorten, steevast met het doel om daar tegenstanders onder te vermorzelen.

• Barbarian

In de demo waren alleen de drie bekende classes speelbaar: de Barbarian, de Witchdoctor en de Wizard. Alledrie de classes starten met zeer beperkte mogelijkheden. De Barbarian begint slechts met twee melee-aanvallen onder beide muisknoppen en een Battlecry en Ground Stomp onder de cijfertoetsen, Een Ground Stomp verdooft tegenstanders tijdelijk. Gelukkig heeft de Barbarian ook niet veel nodig: hij hoeft alleen maar in te hakken op alles wat in zijn buurt komt.

• Witchdoctor

De Witchdoctor start met twee spells. Summon Zombie Dog doet precies wat de naam al doet vermoeden: het oproepen van een hond van level 12. Je kunt er maximaal twee tegelijk onder je hoede hebben. De honden vallen alles aan wat jij ook aanvalt. De tweede spreuk is Horrify, waarmee je alle monsters om je heen tijdelijk wegjaagt. Daarnaast heeft de Witchdoctor een melee-attack onder de linker muisknop, een heerlijk krachtige Firebomb onder de rechter en Copse Spiders onder de Tab-knop. Vooral de Firebomb is prettig: die kost weinig mana en heeft nauwelijks cooldown. Je kunt vuurballen blijven gooien, en nog over behoorlijk grote afstand ook. Enige nadeel is dat het lastig is bewegende tegenstanders te raken. Je kunt echter zo veel vuurbommen gooien dat de Witchdoctor zich makkelijk staande houdt. De Witchdoctor lijkt de zwakste van de drie, maar na wat gewenning lijkt het tegendeel waar. De melee-attack van de dokter stelt weinig voor, maar de spreuken zijn dodelijk.

• Wizard

De Wizard is in Diablo III juist behoorlijk sterk. Hij of zij kan vrij veel klappen hebben en ook stevig van zich af slaan. Je zult de Spectral Blade onder de linker muisknop vaak gebruiken, misschien wel vaker dan de Wand die onder Tab te vinden is. Al moet ook de Wizard het uiteraard hebben van spreuken, zoals de Arcane Bomb, die onder de rechter muisknop is te vinden. Wat de Witchdoctor heeft met vuur, heeft de Wizard met ijs. Onder de cijfertoetsen zitten Ice Armor, Mirror Image en Frost Nova, een spreuk die tegenstanders tijdelijk in ijs vastzet. Naast de Arcane Bomb is Mirror Image het meest interessant. Je kunt er een spiegelbeeld van jezelf mee oproepen. Meerdere zelfs, die zelfstandig vechten en kunnen wat jij kan, maar dan uiteraard minder krachtig. Een Mirror doet ongeveer een derde van de schade die jijzelf aan kan richten.

Soepel

Verder komen heel veel zaken die al bekend zijn uit Diablo II, terug in Diablo III. Je zult grote hoeveelheden goud oppikken, veel meer zelfs dan je uit Diablo II gewend bent. Er zijn nog steeds hier en daar Healing Wells en vergelijkbare oplaadstations. Nieuw is wel dat het makkelijker is om gezond te blijven. Ongeveer elke tiende tegenstander laat een ronde rode bol vallen, die vergelijkbaar is met de Health Potions uit voorgaande delen. Nu hoef je er echter alleen maar overheen te lopen om te genezen, al blijft het zo dat je gezondheid langzaam oploopt nadat je een bol geconsumeerd hebt. Er zijn echter nog steeds Potions, voor als er even geen bol wil vallen. Ook heel handig is dat tegenstanders die je geselecteerd hebt, worden omgeven door een rode rand, die ook zichtbaar blijft als de tegenstander verscholen gaat achter magische effecten, rookwolken of andere tegenstanders. Het lijkt een klein detail, maar het maakt het vechten er een stuk prettiger op.

• Puzzelen

De speelsessie was te kort om alle opwaardeermogelijkheden te bekijken. Duidelijk is wel dat je niet langer hoeft te puzzelen hoe je punten gaat verdienen als je een level gestegen bent. Alle classes hebben de kenmerken Strength, Dexterity, Vitality en Willpower, en daar worden automatisch punten aan toebedeeld als je een level stijgt. Elke Barbarian of Witchdoctor zal op de hogere levels dus precies dezelfde 'stats' hebben. Blizzard belooft dat het toch mogelijk zal zijn om characters van dezelfde class van elkaar te laten verschillen, al is niet direct duidelijk hoe. Er zijn Talent Trees, dat wel, al zijn die wat anders uitgevoerd dan in Diablo II en World of Warcraft.

• Voorlopige conclusie

De eerste kennismaking met Diablo III smaakt absoluut naar meer. De speelbare gedeelten liepen als een zonnetje en speelden heerlijk soepel, en het spel ziet er prachtig uit. De drie tot nu toe bekende classes hebben nu al eigenschappen die ze op een goede manier zowel verschillend als uitdagend maken. De gevechten waren niet echt moeilijk, al moet je al snel na de start wel goed gebruik weten te maken van de kenmerkende eigenschappen van de classes. Wat dat betreft lijkt ook voor Diablo III het adagium van Blizzard op te gaan: easy to learn, hard to master.

mirror image is dus gewoon gejat van Warcraft3 Blademaster :)

ook vind ik die quests nogal veel op de WoW quests lijken

ik vind trouwens dat er nogal behoorlijk wat gold dropped, in 2e filmpje op 0:58 dropped er per kill zo'n 150 gold, lijkt me beetje veel om gold als currency te gebruiken, hoeveel moet er dan wel niet droppen als je hoog level bent?
FloydRaalte schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 15:04:
When hovering over unequipped items in your inventory, you'll see a pop up window with that item's vital statistics and the item you currently have equipped in that slot.

Dit had Titans Quests ook, erg handig! Zo kun je veel sneller en overzichtelijker je items met elkaar vergelijken. Wat ik er zo van lees komt het allemaal wel goed met D3. Hopelijk spoedig meer nieuws over chars en lore!
dit heeft WoW ook, net als de buff timers, ook zit de ui tot nu toe erg in elkaar als WoW, misschien is dat ook maar goed, want WoW heeft natuurlijk een behoorlijk gebruiksvriendelijke ui

• Dakreal
Dalyxia schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:25:
[...]

dit heeft WoW ook, net als de buff timers, ook zit de ui tot nu toe erg in elkaar als WoW, misschien is dat ook maar goed, want WoW heeft natuurlijk een behoorlijk gebruiksvriendelijke ui
WoW heeft geen standaard vergelijk plugin :) En bufftimers zaten er bij de release ook niet in though. Daarnaast heeft D2 op zijn beurt weer een hoop geleend aan WoW :)

Ik hoop gewoon dat het mooi word en niet dat het ergens op lijkt :)

Dalyxia schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:24:

ik vind trouwens dat er nogal behoorlijk wat gold dropped, in 2e filmpje op 0:58 dropped er per kill zo'n 150 gold, lijkt me beetje veel om gold als currency te gebruiken, hoeveel moet er dan wel niet droppen als je hoog level bent?
Je vergeet even dat Diablo 2 ook al de Shadow Warrior had :)

Mja dat viel me ook al op, gold wordt de nieuwe currency maar dit lijken wel Diablo 2 golddrops.
Je kan er alleen nog vrij weinig van zeggen want zoals al gezegd in het kotaku hands-on stuk lijkt de demo makkelijker aangezien het na de demo moeilijker is. Het ligt er ook maar net aan hoe de drops zullen scalen misschien zijn ze op nightmare en hell marginaal hoger en is het vrij constant door heel de game :)
Dalyxia schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:25:
[...]

Je weet ook dat WoW al die ideeën weer van andere spellen oa. Diablo 2 heeft opgedaan? :P

Overigens is er ook een edit button zodat je oa. iets aan je post kan toevoegen ;)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarom de inhoud van de review naar hier te copieren als je toch al een link geeft :?

En ja, alle WoW vergelijkingen zijn zeer onterecht. Iedere "vergelijking" die hier gegeven wordt zat al eerder in een ander spel, vaak zelfs al in D2.

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 20-08-2009 13:30 ]

Boeboe schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:19:
[...]

Waarom de inhoud van de review naar hier te copieren als je toch al een link geeft :?

En ja, alle WoW vergelijkingen zijn zeer onterecht. Iedere "vergelijking" die hier gegeven wordt zat al eerder in een ander spel, vaak zelfs al in D2.
met het verschil dat bufftimers in D3 vrijwel gelijk zijn aan die van WoW, en bufftimers in D2 kon je niet zien hoeveel seconden de buff nog duurde, dus daar zit wel een wezenlijk verschil in

+ het feit dat WoW populair is, een enorm goed spel dus worden daar altijd vergelijkingen mee gemaakt

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo ziet er gelikt uit allemaal! En alle wijzigingen of zaken die overgenomen zijn lijken imho de gameplay alleen maar te verbeteren. Waarom zou je een nieuwe UI bedenken als ze een fantastische UI in wow hebben zitten.

Iets met beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Gameplay lijkt in de filmpjes ook super vloeiend en ik kijk er wel naar uit :)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

WoW is GEEN "goed spel", het is een grindtrap voor non-gamers. For the sake of peace, vergelijk het in hemelsnaam NIET met Diablo.
Bufftimers waren geen origineel onderdeel van WoW, deze waren aanvankelijk door users zelf toegevoegd, geinspireerd door andere games. Als je dan toch binnen blizzard wil blijven: In Warcraft 3 kon je WEL zien wanneer je buffs gingen aflopen.

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Dalyxia schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:24:

Sigh.. wow is niet de eerste die zulke quest het leven in heeft geroepen.. waarom vergelijkt iedereen elke (mmo)RPGs altijd met WoW..

en de mirror image van de Wc3 Blademaster doet geen damage en heeft geen eigen AI, en hij kan alleen auto-attacken.

De mirror image van de Wizard in diablo 3 heeft hetzelfde arsenaal als de wizard zelf, heeft zijn eigen zelfstandige AI en denk/attackwijze, en dealt tevens damage.

En misschien hadden ze hem wel gejat van de wand of illusion. :+

[ Voor 3% gewijzigd door kaluro2 op 20-08-2009 13:45 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
mensen vergeten een beetje dat diablo 2 al vele jaren langer bestaat dan WoW en daat de interface van diablo 2 zover ik me goed kan herrineren vrijwel identiek was aan diablo 3 oftewel, WoW heeft veel dingen van Diablo en de oude Warcraft lore gekopieerd en niet andersom.

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:13
Proqzor schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:59:
mensen vergeten een beetje dat diablo 2 al vele jaren langer bestaat dan WoW en daat de interface van diablo 2 zover ik me goed kan herrineren vrijwel identiek was aan diablo 3 oftewel, WoW heeft veel dingen van Diablo en de oude Warcraft lore gekopieerd en niet andersom.
Had het zelf niet beter kunnen zeggen. Het probleem is dat bij het grote publiek WoW vel bekender is dan andere, vaak veel betere, RPG's. Daarom wordt veel vergeleken hiermee.
Zelf vindt ik WoW helemaal niets. Speel wel nog steeds Warcraft 3 en e expansions en zit uiteraard vol spanning te wachten op Diablo 3
[...]

Wat ik mij afvraag is waarom dat jij de laatste tijd zo enorm fel reageert.. nergens voor nodig als je het mij vraagt (en soms zelfs ongegrond).
Dalyxia schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

met het verschil dat bufftimers in D3 vrijwel gelijk zijn aan die van WoW, en bufftimers in D2 kon je niet zien hoeveel seconden de buff nog duurde, dus daar zit wel een wezenlijk verschil in

+ het feit dat WoW populair is, een enorm goed spel dus worden daar altijd vergelijkingen mee gemaakt
Dat is waar maar ook wel een van de weinige vergelijkingen die telt maar wel gelijk een erg goede feature :)

Trouwens Dal, heb jij WoW gespeeld of was jij altijd tegen WoW want ik kan me herinneren dat een zekere persoon nogal tegen WoWalisering was ;)
kaluro2 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:42:
[...]

De mirror image van de Wizard in diablo 3 heeft hetzelfde arsenaal als de wizard zelf, heeft zijn eigen zelfstandige AI en denk/attackwijze, en dealt tevens damage.
Klopt alleen heeft de skill wel een soort van duration want anders zou het te goed zijn.
Doet me overigens heel erg denken aan Ancestral Horn van TQ en die was al cool maar had geen spells alleen phys/magical dmg.. Mirror Image is al helemaal vet :D
Proqzor schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 13:59:
_/-\o_

Ben wel benieuwd wat de reden is waarom we weer Tetris oftewel invmanagement terug hebben gekregen.
Ik kan me namelijk nog erg sterk heugen dat ze er fel tegen waren en dat het voor nieuwelingen 'te moeilijk en teveel gedoe' zou zijn... Ben er overigens hartstikke blij mee daar niet van want invmanagement hoort gewoon bij Diablo.. period!

• Dakreal
[...]

omdat de meeste van ons op het werk zitten en ze daar te maken hebben met web/content filters :) Ik ben blij dat onze grote vriend het overzichtelijk in dit topic zet!

Voor de geïnteresseerde onder ons, ik heb van bovenstaande filmpjes een kleine analyse gemaakt.
spoiler:
- Part 1 -

0:08 - Wanted Poster statue
0:12 - Quest: 'Blood Money: The wanted poster advertises a bounty on the head of a notorious outlaw, who is camped somewhere in the desert.'
0:25 - Shield boven het hoofd
0:41 - Frost nova recharge ~12-13s

- Part 2 -

0:07 - Mirror Image heeft xx% van je eigen health
0:08 - Fortune shrine buff: 60s 'Your chance to find magic items and gold is greatly increased.'
0:12 - Ice Armor: 'Slows movement and attack of enemies that attack you.'
0:34 - 'Savage Falchion of Frost: 15.8dps 11-13dmg +19%dmg(?) +4-5Colddmg'
0:35 - Vial of Resurrection
0:35 - 'Magic Orb: Spells deal 19% more dmg'
0:35 - 'Skull Cap of Brilliance: +6 Willpower'
0:35 - 'Restless Skull Cap: Increases the base experience rewarded per kill [..]'

Heb het in een spoiler gezet mochten er mensen zijn die deze info nog niet willen zien/voorgeschoteld willen krijgen. Feel free om wat toe te voegen of mij te verbeteren :)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2009 15:19 ]

psychoclown schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:44:
[...]

Wat ik mij afvraag is waarom dat jij de laatste tijd zo enorm fel reageert.. nergens voor nodig als je het mij vraagt (en soms zelfs ongegrond).

[...]

Dat is waar maar ook wel een van de weinige vergelijkingen die telt maar wel gelijk een erg goede feature :)

Trouwens Dal, heb jij WoW gespeeld of was jij altijd tegen WoW want ik kan me herinneren dat een zekere persoon nogal tegen WoWalisering was ;)

[...]

Klopt alleen heeft de skill wel een soort van duration want anders zou het te goed zijn.
Doet me overigens heel erg denken aan Ancestral Horn van TQ en die was al cool maar had geen spells alleen phys/magical dmg.. Mirror Image is al helemaal vet :D

[...]

_/-\o_

Ben wel benieuwd wat de reden is waarom we weer Tetris oftewel invmanagement terug hebben gekregen.
Ik kan me namelijk nog erg sterk heugen dat ze er fel tegen waren en dat het voor nieuwelingen 'te moeilijk en teveel gedoe' zou zijn... Ben er overigens hartstikke blij mee daar niet van want invmanagement hoort gewoon bij Diablo.. period!
heb WoW gespeeld maar vind het niet echt meer wat, te traag, teveel teamplay

tetris terug is idd wel weer tof

ff over die mirror image, nouja, origineel doen die idd geen damage, maar in custom maps is dat enorm veel verandert :)

edit: @ spoiler die magic orb is wel enorm goed item lijkt mij

• FloydRaalte

FloydRaalte

Die trailers zijn zeer interessant, alleen jammer dat er geen geluid bij zit. Ziet er allemaal wel erg vet uit zeg! Heb er echt zin in! Waarschijnlijk komt er dit weekend wel een beter filmpje op de boob-tube.

Toch ben ik erg bang dat het in bepaalde opzichten op Titans Quest lijkt. Niet dat dat erg is aangezien TQ een topper was in mijn visie. Waar heeft ie het over? Nou ik heb namelijk een aantal hands-on re (of pre) views gelezen en daarin las ik iets over bewegingsvrijheid. Het schijnt dat er een bepaald pad in de demo-map zit die je gewoon kunt volgen, de mainquest doen, en klaar is kees. Dit roept bij mij meteen een gevoel van Titans Quest op, aangezien dat hier ook het geval was. En als ik dan toch een minpuntje op moet noemen van TQ dat is dat het wel. Altijd maar die "rechte lijn" die je moet volgen. In diablo 2 had je dit eigenlijk ook maar op een andere manier. Het voelde niet aan als een recht pad. Hopelijk blijft het in Diablo3 bij die ene demo-map of misschien valt het allemaal wel mee. Tis ook zo moeilijk oordelen met zo weinig info.

Dalyxia schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:21:
[...]

edit: @ spoiler die magic orb is wel enorm goed item lijkt mij
Ja het lijkt een soort van shield zonder block voor Wizards, erg vetjes!
FloydRaalte schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 15:28:
[...]

Die trailers zijn zeer interessant, alleen jammer dat er geen geluid bij zit. Ziet er allemaal wel erg vet uit zeg! Heb er echt zin in! Waarschijnlijk komt er dit weekend wel een beter filmpje op de boob-tube.

Toch ben ik erg bang dat het in bepaalde opzichten op Titans Quest lijkt. Niet dat dat erg is aangezien TQ een topper was in mijn visie. Waar heeft ie het over? Nou ik heb namelijk een aantal hands-on re (of pre) views gelezen en daarin las ik iets over bewegingsvrijheid. Het schijnt dat er een bepaald pad in de demo-map zit die je gewoon kunt volgen, de mainquest doen, en klaar is kees. Dit roept bij mij meteen een gevoel van Titans Quest op, aangezien dat hier ook het geval was. En als ik dan toch een minpuntje op moet noemen van TQ dat is dat het wel. Altijd maar die "rechte lijn" die je moet volgen. In diablo 2 had je dit eigenlijk ook maar op een andere manier. Het voelde niet aan als een recht pad. Hopelijk blijft het in Diablo3 bij die ene demo-map of misschien valt het allemaal wel mee. Tis ook zo moeilijk oordelen met zo weinig info.
Dat denk ik ook wel zeker als Blizzard zelf een filmpje toont (en die kans acht ik aanwezig).

Hmm denk dat je daar nog niet heel veel over kan zeggen.
Ik weet maar al te goed waar je het over hebt en kan me er zeer zeker in vinden alleen zoals je zelf al zegt is er nog weinig info omtrent bijv. gebieden. Sowieso proberen ze ook niet teveel te laten zien want anders maakte Bashiok deze posts niet: BlizzBlues - Diablo III - Gamescom Coverage.

En nog een filmpje gevonden: GAMESCON 09 : DIABLO3 gameplay HD
Erg scherpe kwaliteit alleen is het camerawerk niet al te best :)

Oe nice :)
Die tweede is echt goede kwaliteit jammer dat er steeds hoofden voor langs komen.

Valt me trouwens wel op hoe veel mensen de Wizard spelen met als goede tweede de Barbarian.
Uiteraard gebaseerd op de filmpjes die we tot nu toe hebben gezien :)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.