http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11760 << die heb ik een tijdje geleden gekocht. Doet wat het moet doen zolang er een fatsoenlijke data-kabel inzit.Igor92 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:56:
Welk dock heb jij van dealextreme besteld? Ik heb zelf een iphone dock besteld, maar die past standaard niet, pas wanneer je wat weg vijlt.
Kun je op je iPod niet aanpassen. De iTunes-bibliotheek wordt 1 op 1 overgenomen op je iPod, dus ook de volgorde van die afspeellijst. Wil je die anders hebben op je iPod, dan zul je hem anders moeten zetten in iTunes door op de kolomheaders te klikken.Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:14:
Misschien een domme vraag, maar waar kan ik instellen dat bij de 25 meest afgespeelde nummers ook nr 1 boven aan staat en niet helemaal onderin?
Want bij mijn ipod touch staat Nr 1 helemaal onderin en Nr 25 helemaal bovenaan..
Ik heb dit dock gekocht bij focalprice. Zowel mijn iphone als mijn touch staan hier prima in. En worden uiteraard ook geladen en gesynchroniseerd.Wiethoofd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:14:
[...]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11760 << die heb ik een tijdje geleden gekocht. Doet wat het moet doen zolang er een fatsoenlijke data-kabel inzit.
Verwijderd
In zo'n geval (of dat je Touch wordt gestolen/verloren):Scott schreef op maandag 13 juli 2009 @ 00:37:
[...]
Helaas...
Hij doet niets meer. Beide knoppen ingedrukt gehad, geen reactie, ik koppelde hem aan m'n PC en hij flikkerde even en dat was tevens zijn laatste teken van leven geweest ben ik bang.
R.I.P.
Hoe kan ik dan mijn gekochte apps weer op mijn nieuwe Touch krijgen?
Er zit toch een soort beveiliging op iTunes dat je niet een andere Touch op je PC kunt aansluiten?
En als ik mijn Touch op een andere PC aansluit van iemand die ook iTunes en een Touch heeft, wat gebeurt er dan met zijn bibliotheekinhoud in iTunes en met mijn muziek/apps op m'n Touch?
Alvast dank voor de reactie (van deze beginner)
Ben al een paar maanden zeer tevreden met mijn iPod maar de laatste dagen gaat het niet echt goed..
Heb al op internet gezocht maar weet niet meer wat ik kan doen.
Als ik mijn iPod aansluit op de pc met de USB kabel dan valt de computer uit. Heb alle usb poorten geprobeerd hier, ook op andere computers maar hij blijft uitvallen. Verder werkt de ipod gewoon goed.
Ook een andere kabel helpt niet. Het vreemde is echter dat hij het de ene keer wel elke keer doet en de andere keer niet.
Iemand een idee?
Heb al op internet gezocht maar weet niet meer wat ik kan doen.
Als ik mijn iPod aansluit op de pc met de USB kabel dan valt de computer uit. Heb alle usb poorten geprobeerd hier, ook op andere computers maar hij blijft uitvallen. Verder werkt de ipod gewoon goed.
Ook een andere kabel helpt niet. Het vreemde is echter dat hij het de ene keer wel elke keer doet en de andere keer niet.
Iemand een idee?
ik heb sinds kort ook een raar probleem met mijn eerste generatie ipod touch 32gb.
Ik moest hem een paar weken geleden herstellen via itunes nadat de upgrade naar versie 3 van het besturingssysteem was mislukt.
Het herstellen wilde ook niet lukken en de ipod was zo goed als dood, leek het.
Toen heb ik hem opnieuw geprobeerd te herstellen, mislukte ook. Toen dacht ik: 3 keer is scheepsrecht en ik probeerde het nog een keer. Dit maal met succes.
Het vreemde probleem is nu dat de ipod bij mij thuis het wifiwachtwoord steeds "vergeet".
Als ik een youtube film kijk, browse via de webbrowser of als ik iets stream van shoutcast, kortom, als ik actief ben met de netwerkverbinding, dan meld de ipod om de 5 minuten dat het wifi wachtwoord fout is. Ik toets het wachtwoord weer in, en binnen een seconde kan ik weer verder browsen/streamen/internetten. 5 minuten later doet hetzelfde probleem zich weer voor en meld de ipod dat wachtwoord verkeerd is. Het rare is alleen: het wachtwoord is niet fout. Als ik het wachtwoord namelijk expres fout intoets,dan krijg ik direct weer een kans. Vul ik het wachtwoord goed in, dan kan ik weer 5 minuten gebruik maken van de verbinding.
Voor het herstellen via iTunes heb ik hier nooit last van gehad en was de netwerk hardware (router) hetzelfde. Samen met het kanaal, ssid en de wpa2 key.
Ik heb ons thuisnetwerk al meerdere malen uit het ipod geheugen gehaald door op 'vergeet dit netwerk' te drukken, dan weer opnieuw verbinding te maken, maar even later krijg ik weer de melding dat het wachtwoord fout is. Geen enkel ander apparaat in het netwerk heeft hier problemen mee en een derde generatie ipod touch 32 gb vertoont dit vreemde gedrag nooit.
Hoe kan ik dit zelf repareren, of moet ik naar een apple verkooppunt gaan?
Ik heb de ipod ongeveer 2 jaar geleden gekocht in het apple center in new york, dus even daarnaartoe terug gaan is geen optie. Ik heb wel nog het aankoopbewijs.
Ik moest hem een paar weken geleden herstellen via itunes nadat de upgrade naar versie 3 van het besturingssysteem was mislukt.
Het herstellen wilde ook niet lukken en de ipod was zo goed als dood, leek het.
Toen heb ik hem opnieuw geprobeerd te herstellen, mislukte ook. Toen dacht ik: 3 keer is scheepsrecht en ik probeerde het nog een keer. Dit maal met succes.
Het vreemde probleem is nu dat de ipod bij mij thuis het wifiwachtwoord steeds "vergeet".
Als ik een youtube film kijk, browse via de webbrowser of als ik iets stream van shoutcast, kortom, als ik actief ben met de netwerkverbinding, dan meld de ipod om de 5 minuten dat het wifi wachtwoord fout is. Ik toets het wachtwoord weer in, en binnen een seconde kan ik weer verder browsen/streamen/internetten. 5 minuten later doet hetzelfde probleem zich weer voor en meld de ipod dat wachtwoord verkeerd is. Het rare is alleen: het wachtwoord is niet fout. Als ik het wachtwoord namelijk expres fout intoets,dan krijg ik direct weer een kans. Vul ik het wachtwoord goed in, dan kan ik weer 5 minuten gebruik maken van de verbinding.
Voor het herstellen via iTunes heb ik hier nooit last van gehad en was de netwerk hardware (router) hetzelfde. Samen met het kanaal, ssid en de wpa2 key.
Ik heb ons thuisnetwerk al meerdere malen uit het ipod geheugen gehaald door op 'vergeet dit netwerk' te drukken, dan weer opnieuw verbinding te maken, maar even later krijg ik weer de melding dat het wachtwoord fout is. Geen enkel ander apparaat in het netwerk heeft hier problemen mee en een derde generatie ipod touch 32 gb vertoont dit vreemde gedrag nooit.
Hoe kan ik dit zelf repareren, of moet ik naar een apple verkooppunt gaan?
Ik heb de ipod ongeveer 2 jaar geleden gekocht in het apple center in new york, dus even daarnaartoe terug gaan is geen optie. Ik heb wel nog het aankoopbewijs.
[ Voor 6% gewijzigd door Mathieuh op 10-03-2010 15:27 ]
Verwijderd
Probeer eens de netwerksettings te resetten:Mathieuh schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:26:
lang netwerk verhaal
Settings - General - Reset - Reset Network Settings (of nederlandse vertaling hiervan)
Oja, welke firmware heb je? Ik had tussen 3.0 en 3.1.2 veel performance problemen met wifi, sinds 3.1.2 is het weer helemaal goed.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 13:04 . Reden: oja ]
Ikzelf heb een Touch en nou wil een vriend van mij ook een Touch kopen. Alleen heeft hij nog geen lopende rekening. Is het ook mogelijk dat wanneer hij apps koopt met zijn Touch, dat het desbetreffende bedrag dan van mijn rekening wordt afgschreven?
Dat gaat toch via creditcard? Gewoon instellen in je Appstore Account.Wes46 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:14:
Ikzelf heb een Touch en nou wil een vriend van mij ook een Touch kopen. Alleen heeft hij nog geen lopende rekening. Is het ook mogelijk dat wanneer hij apps koopt met zijn Touch, dat het desbetreffende bedrag dan van mijn rekening wordt afgschreven?
Ik heb dat nu gedaan, hij is nu aan het rebooten. ik ga kijken of het werktVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:02:
[...]
Probeer eens de netwerksettings te resetten:
Settings - General - Reset - Reset Network Settings (of nederlandse vertaling hiervan)
Oja, welke firmware heb je? Ik had tussen 3.0 en 3.1.2 veel performance problemen met wifi, sinds 3.1.2 is het weer helemaal goed.
ik gebruik 3.1.3 als firmware
en helaas, ik krijg weer de melding dat het wachtwoord onjuist is nadat ik gewoon even heb kunnen surfen...
[ Voor 10% gewijzigd door Mathieuh op 12-03-2010 08:20 ]
Verwijderd
Wordt je SSID wel uitgezonden door je router? (dus niet hidden) Heb ergens gelezen dat de iPod dat niet kan onthouden oid.Mathieuh schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 08:17:
[...]en helaas, ik krijg weer de melding dat het wachtwoord onjuist is nadat ik gewoon even heb kunnen surfen...
Het ssid wordt gewoon uitgezonden, ik moet zeggen dat ik dit echt een vreemd probleem vind.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:47:
[...]
Wordt je SSID wel uitgezonden door je router? (dus niet hidden) Heb ergens gelezen dat de iPod dat niet kan onthouden oid.
Gisteren avond, dus voordat ik de netwerksetting resette, heb ik gewoon via een app (DSaudio) muziek kunnen streamen vanaf mijn nas, zonder dat de ipod maar 1 keer meldde dat het wifiwachtwoord fout was.
Toen ik even wilde surfen en ik de browser aantikte kreeg ik gelijk de melding dat het wachtwoord fout was.
Verwijderd
Hallo,
Ik wil mijn iphone aan mijn broertje geven en over een paar maanden(?) de nieuwe iphone halen.
Alles wat nu op mijn telefoon staat (met name contacten en berichten) zou ik graag willen backuppen en later op mijn nieuwe telefoon zetten.
Dat het met de muziek en apps goed komt geloof ik wel, maar het gaat me vooral om mijn contacten (en berichten zou leuk zijn).
Gaat dit al via itunes of heb ik er een extra programma voor nodig?
Ik wil mijn iphone aan mijn broertje geven en over een paar maanden(?) de nieuwe iphone halen.
Alles wat nu op mijn telefoon staat (met name contacten en berichten) zou ik graag willen backuppen en later op mijn nieuwe telefoon zetten.
Dat het met de muziek en apps goed komt geloof ik wel, maar het gaat me vooral om mijn contacten (en berichten zou leuk zijn).
Gaat dit al via itunes of heb ik er een extra programma voor nodig?
Zou via iTunes moeten kunnen, backup maken en de backup op de nieuwe iPhone terugzetten.
Volgens mij ben je trouwens hier aan het verkeerde adres en had je in [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 24 moeten zijn
Volgens mij ben je trouwens hier aan het verkeerde adres en had je in [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 24 moeten zijn
Mijn SSID is ook hidden, maar ik heb deze problemen niet.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:47:
[...]
Wordt je SSID wel uitgezonden door je router? (dus niet hidden) Heb ergens gelezen dat de iPod dat niet kan onthouden oid.
Blijft een vreemd verhaal hoor. Ben heel benieuwd wat dit probleem veroorzaakt en wat de oplossing uiteindelijk is.
Ik betaal via Click&Buy want ik heb geen creditcardDeX schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:47:
[...]
Dat gaat toch via creditcard? Gewoon instellen in je Appstore Account.
Hey allemaal. Ik heb even eenvraagje aan jullie.
Vorige week ging mijn iPod Touch kapot, het knopje bovenop zakte in. Nou, alles goed en wel heb ik hem opgestuurd afgelopen maandag. Donderdag kreeg ik een nieuwe
Op de nieuwe heb ik gewoon alles van mijn oude iPod gezet, geen probleem.
Maar als ik hem wil opladen, doet ie het niet! Ik stop hem in het stopcontact, maar hij doet het gewoon niet. Als hij uitstaat reageert hij er wel op, hij gaat aan, maar hij laadt niet op. Mijn zusjes ipod Nano doet het wel gewoon met dezelfde oplader/kabel. Deze oplader + kabel hebben het ook allebei altijd gedaan op mijn oude ipod.
Als ik hem op iTunes aansluit, laadt hij wel op.
Iemand een oplossing?
Vorige week ging mijn iPod Touch kapot, het knopje bovenop zakte in. Nou, alles goed en wel heb ik hem opgestuurd afgelopen maandag. Donderdag kreeg ik een nieuwe
Maar als ik hem wil opladen, doet ie het niet! Ik stop hem in het stopcontact, maar hij doet het gewoon niet. Als hij uitstaat reageert hij er wel op, hij gaat aan, maar hij laadt niet op. Mijn zusjes ipod Nano doet het wel gewoon met dezelfde oplader/kabel. Deze oplader + kabel hebben het ook allebei altijd gedaan op mijn oude ipod.
Als ik hem op iTunes aansluit, laadt hij wel op.
Iemand een oplossing?
Er is inderdaad geen 16GB 3G editie. Die editie bestaat alleen uit 8 (gelijk aan 2G editie), 32 en 64GB. Dus je hebt een 1G of 2G editie.Snuf. schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 15:23:
Dat gaat niet, want er is toch geen 16GB 3G editie? Ik heb 16GB
2G is het. Ik zal het straks nog een keer proberen, mijn iPod ligt nu boven. Als ie het niet doet denk ik dat ik hem op ga sturen. Misschien even wachten totdat mijn iPhone er is, ik kan niet zonder dat ding
Voor mensen die nog een dock zoeken:
http://cgi.ebay.com/Charg...ories?hash=item3a564a1b7b
of
http://cgi.ebay.com/New-C...ories?hash=item4a9dd9d2ef
Heeft iemand al ervaringen met 1 van deze docks?
http://cgi.ebay.com/Charg...ories?hash=item3a564a1b7b
of
http://cgi.ebay.com/New-C...ories?hash=item4a9dd9d2ef
Heeft iemand al ervaringen met 1 van deze docks?
Verwijderd
Hoe zit het eigenlijk met Google maps, werkt die enkel indien je verbonden bent met wifi ? Of zit hier een soort van GPS in ?
Nee, werkt alleen met wifi. Voor locatiebepaling hoef je niet verbonden te zijn met een netwerk, maar dan krijg je dus een "lege" kaart met een locatieindicator. Laad je kaarten voor dan kan het nog wel handig zijn, maar in principe heb je wel wifi nodig.
Om even terug te komen op m'n bestelling bij Dealextreme. Ik kreeg een paar dagen terug m'n FiiO E1 pocket amp binnen en heb hem nu een paar dagen kunnen testen.
Kopen als je beter geluid wilt met oordopjes. Bass is redelijk stevig, goede balans tussen alle toongebieden. En je hoort veel meer details in het geluid dan via de Touch zelf. Volume kan erg hard zonder te vervormen. Bovendien heb je een heel handige remote bij je touch en hoeft ie niet meer uit je zak om een nummertje door te spoelen.
Niet kopen als je een grotere (on ear) koptelefoon hebt. Dat trekt ie helaas niet. Die kan je beter rechtstreeks in de Touch pluggen.
Kopen als je beter geluid wilt met oordopjes. Bass is redelijk stevig, goede balans tussen alle toongebieden. En je hoort veel meer details in het geluid dan via de Touch zelf. Volume kan erg hard zonder te vervormen. Bovendien heb je een heel handige remote bij je touch en hoeft ie niet meer uit je zak om een nummertje door te spoelen.
Niet kopen als je een grotere (on ear) koptelefoon hebt. Dat trekt ie helaas niet. Die kan je beter rechtstreeks in de Touch pluggen.
Is er al meer bekend over de FM-radio die mogelijk toegevoegd zou worden aan de Touch V2 en V3? Gaat die nog geactiveerd worden in komende software updates of blijft het bij speculeren? Zou wel een leuke upgrade zijn.
Voor zover ik weet is daar nog weinig over bekend. Zelf hoop ik ook dat deze nog geactiveerd zal worden,want het lijkt me toch wel handig om radio op m'n touch te hebben.Jorn1986 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:07:
Is er al meer bekend over de FM-radio die mogelijk toegevoegd zou worden aan de Touch V2 en V3? Gaat die nog geactiveerd worden in komende software updates of blijft het bij speculeren? Zou wel een leuke upgrade zijn.
Voor de mensen die graag een 64gb iPod touch willen. http://www.1dayfly.nl heeft hem vandaag voor €319,95 inclusief verzendkosten
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen of ik mijn iTouch op kan laden met mijn oplader voor de Tom Tom?
Input: 100-240V~/0.2A,47 - 63Hz
Output: +5V - 1.0A
Input: 100-240V~/0.2A,47 - 63Hz
Output: +5V - 1.0A
8GB versie voor 150 euro bij MyMemory na de code TAKE2010 ingevuld te hebben.
Ik wil graag een Touch, maar 8GB voor 150 euro is nog steeds erg veel geld... oke je krijgt wel Wifi, Apps etc. maar toch, blijft duur.
Ondersteund de Touch uitbreidbaar geheugen van Micro SD of SD? Zo ja, dan valt t nog wel mee want 8GB micro SD kost tegenwoordig ook nog maar 11 euro...
Ik wil graag een Touch, maar 8GB voor 150 euro is nog steeds erg veel geld... oke je krijgt wel Wifi, Apps etc. maar toch, blijft duur.
Ondersteund de Touch uitbreidbaar geheugen van Micro SD of SD? Zo ja, dan valt t nog wel mee want 8GB micro SD kost tegenwoordig ook nog maar 11 euro...
Nee helaas geen uitbreidingsmogenlijkheden via memorycards.Dennis Lammers schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:59:
8GB versie voor 150 euro bij MyMemory na de code TAKE2010 ingevuld te hebben.
Als het je alleen om de ruimte gaat dan zou ik aanraden om eens na te gaan of je 8 GB te weinig vindt. Zelf heb ik 2/3 voor muziek en dat is wel zat. En zelf nu luister ik misschien 1/4 muziek regelmatig. Ik vergeet haast dat ik er nog muziek mee af kan spelen want al die geweldige apps en andere functies. De iPod nano 8 GB wordt zelfs voor 140 euro (adviesprijs aangeboden) en mist vergeleken met de touch een hoop.
Gebruik je het liever voornamelijk voor muziek dan zou ik misschien wat simpelers nemen.
Gebruik je het liever voornamelijk voor muziek dan zou ik misschien wat simpelers nemen.
Donderdag is mijn vriendin slachtoffer geworden van een straatrover op een scooter in Amsterdam. Tas weg, veel spullen weg, mijn iPod touch en een Nokia E66 weg.
Ik ga met de aangifte en het serienummer naar MacHouse om te kijken wat ze kunnen doen want:
vandaag kreeg ik een mail van Apple dat iemand een link heeft opgevraagd om het wachtwoord van mijn account opnieuw in te stellen. Beetje dom natuurlijk want die mail komt bij bij. Ik hoop dat Apple het IP adres van dit verzoek gelogd heeft zodat ik ermee naar de politie kan gaan. Die hebben ook al het IMEI nummer van de telefoon die gestolen is, deze is een half uur na de beroving nog een paar keer opgenomen om daarna definitief alles uit te zetten, ik hoorde de dief zelfs met de telefoon rommelen op zoek naar de uit knop. Telfort weet dus als het goed is waar die telefoon voor het laatst was toen die werd opgenomen. Google latitude stond op dat moment helaas uit.
Ik hoop dat die gast of op basis van die IMEI of via iTunes opgespoord kan worden zodat mijn vriendin haar wens in vervulling ziet gaan van het hoofd van die straatrover op een zilveren schoteltje.
Iemand nog tips of ervaringen?
Ik ga met de aangifte en het serienummer naar MacHouse om te kijken wat ze kunnen doen want:
vandaag kreeg ik een mail van Apple dat iemand een link heeft opgevraagd om het wachtwoord van mijn account opnieuw in te stellen. Beetje dom natuurlijk want die mail komt bij bij. Ik hoop dat Apple het IP adres van dit verzoek gelogd heeft zodat ik ermee naar de politie kan gaan. Die hebben ook al het IMEI nummer van de telefoon die gestolen is, deze is een half uur na de beroving nog een paar keer opgenomen om daarna definitief alles uit te zetten, ik hoorde de dief zelfs met de telefoon rommelen op zoek naar de uit knop. Telfort weet dus als het goed is waar die telefoon voor het laatst was toen die werd opgenomen. Google latitude stond op dat moment helaas uit.
Ik hoop dat die gast of op basis van die IMEI of via iTunes opgespoord kan worden zodat mijn vriendin haar wens in vervulling ziet gaan van het hoofd van die straatrover op een zilveren schoteltje.
Iemand nog tips of ervaringen?
[ Voor 5% gewijzigd door Vmu op 27-03-2010 23:42 ]
Vmu
Mijn vrouw heeft op dit moment een iPod Nano 4G.
Ze heeft gekeken naar een Ebook reader omdat ze ook ebooks wil lezen, maar daarnaast ook films en pdf bestanden wil bekijken.
Ze komt nu terecht bij een iPod Touch. Maar bij het zoeken kom ik niet echt tot de conclusie dat dit makkelijk kan.
Ebook readers zijn er volop voor de Touch. Ik kan niet vinden of er zonder jailbreak ook normaal pdf's bekeken kunnen worden op de Touch.
Is er ook een video programma waarmee je allerlei bestandsformaten af kunt spelen? Of ben je verplicht om ze te converteren? VLC is er ook voor de touch, maar dan moet je jailbreaken.
Opzich in een scenario waarbij bovenstaande niet op de normale manier kan een oplossing.
Ze heeft gekeken naar een Ebook reader omdat ze ook ebooks wil lezen, maar daarnaast ook films en pdf bestanden wil bekijken.
Ze komt nu terecht bij een iPod Touch. Maar bij het zoeken kom ik niet echt tot de conclusie dat dit makkelijk kan.
Ebook readers zijn er volop voor de Touch. Ik kan niet vinden of er zonder jailbreak ook normaal pdf's bekeken kunnen worden op de Touch.
Is er ook een video programma waarmee je allerlei bestandsformaten af kunt spelen? Of ben je verplicht om ze te converteren? VLC is er ook voor de touch, maar dan moet je jailbreaken.
Opzich in een scenario waarbij bovenstaande niet op de normale manier kan een oplossing.
PDF kan ook zonder jailbreak bekeken worden, videobestanden moeten wel echt geconverteerd worden. Er zijn sommige formaten die iTunes niet moet, maar als je die opent via een file explorer-app op je iPod wel werken, maar XviD en dergelijken vallen daar niet onder. Converteren is voor wat betreft video's dus wel echt nodig.
pdf in offline mode. Ik weet wel dat Safari ze af kan draaien, maar dan alleen online.Scott schreef op zondag 28 maart 2010 @ 05:51:
PDF kan ook zonder jailbreak bekeken worden, videobestanden moeten wel echt geconverteerd worden. Er zijn sommige formaten die iTunes niet moet, maar als je die opent via een file explorer-app op je iPod wel werken, maar XviD en dergelijken vallen daar niet onder. Converteren is voor wat betreft video's dus wel echt nodig.
Als er een ebook programma is voor de iPod die pdf's kan doen, dan zou het helemaal fantastisch zijn.
Ik vind het ongelooflijk moeilijk zoeken.
Via de iDisk app of bijv. Mail kun je ook PDF's lezen. Het zou me verbazen als dat niet ook kan via andere third party apps zoals Airsharing e.d. Daarvoor hoef je dus niet het filesystem te benaderen. Overigens heeft het iPhone OS 3.2 (voor de iPad) ook een file sharing system. Het zou me verbazen als dat niet ook naar de iPhone en iPod touch komt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Volgens de iFactors was het mogelijk om het naar jezelf te mailen en van daaruit offline te kunnen bekijken. Ik ga er dan ook vanuit dat je dus offline via de mail applicatie of iets dergelijks altijd bij die pdf moet kunnen.
Sinds vanmiddag is mijn vrouw in het bezit van een Touch 32GB.
Ze is hem nu aan het uit proberen. En ik ga vandaag ook nog even wat spullen omzetten zodat ze kan kijken of het alles doet wat ze wil.
Sinds vanmiddag is mijn vrouw in het bezit van een Touch 32GB.
Ze is hem nu aan het uit proberen. En ik ga vandaag ook nog even wat spullen omzetten zodat ze kan kijken of het alles doet wat ze wil.
Ik heb op het moment een Cowon D2, maar ik zit er aan te denken een iPod touch te kopen(32 G), 8 G lijkt mij wat weinig als je ook wat applicaties installeert. Is het mogelijk om iTunes(geinstalleerd op een windows machine<Windows 7 Pro>) aan te sturen via je iPod touch op de bank?
Gaude et aude
Ja, zolang ze beide in hetzelfde (draadloze) netwerk zitten kan dat inderdaad. Met de gratis 'Remote' app uit de App Storethefabiman88 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:43:
Is het mogelijk om iTunes (geïnstalleerd op een windows machine <Windows 7 Pro>) aan te sturen via je iPod touch op de bank?
[ Voor 6% gewijzigd door Wiethoofd op 03-04-2010 19:51 ]
http://www.apple.com/itunes/remote/thefabiman88 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 19:43:
Ik heb op het moment een Cowon D2, maar ik zit er aan te denken een iPod touch te kopen(32 G), 8 G lijkt mij wat weinig als je ook wat applicaties installeert. Is het mogelijk om iTunes(geinstalleerd op een windows machine<Windows 7 Pro>) aan te sturen via je iPod touch op de bank?

Geen verschil tussen de applestore of een willekeurige andere winkel, wat betreft garantie ofzo.
Gaude et aude
Apple = Apple. Het voordeel van een Macstore is dat je heb daar kunt droppen als er problemen zijn, IPV opsturen.thefabiman88 schreef op zondag 04 april 2010 @ 16:40:
Geen verschil tussen de applestore of een willekeurige andere winkel, wat betreft garantie ofzo.
Hebben meer mensen last van het probleem dat hun albumafbeelding verknoeid wordt? Voorbeeld:

Heb er sinds kort last van, nochtans geen recente FW updates gehad.

Heb er sinds kort last van, nochtans geen recente FW updates gehad.
Mijne zijn ook raped. En mijn volume knop doet vaag, meest irritante bug ooit xD En ik krijg kabouter wesly plaatjes als album art van coldplay

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ik ben ondertussen aan het zoeken geweest naar een ipod touch 3g. Alleen nu weet ik niet of ik beter kan wachten tot de 4g. Want normaal komt de nieuwe generatie in september.
“Time is a drug. Too much of it kills you.” ― Terry Pratchett
De buyersguide van Macrumors is altijd wel aan te raden:
http://buyersguide.macrumors.com/
Hun advies:
Recommendation: Buy only if you need it - Approaching the end of a cycle
http://buyersguide.macrumors.com/
Hun advies:
Recommendation: Buy only if you need it - Approaching the end of a cycle
[ Voor 32% gewijzigd door DeX op 05-04-2010 20:50 ]
Maar wanneer heb je nou een iPod Touch nodig, het is leuk als je er een heb maar missen kan je hem wel...
Discussie over het nieuwe iPhone OS / event van komende donderdag graag hier:
\[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010
\[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
iPod Touch besteld, de 32 gig versie 3e generatie uiteraard. Als vervanger van mijn Cowon D2. Morgen komt ie binnen....
Gaude et aude
Ze is tot nu toe heel erg blij met de Touch.
Ze zit er aan te denken om later een iPhone te halen, maar ze heeft kunstnagels dus SMSjes tikken is heel iritant voor haar. De rest gaat gewoon goed.
Boeken lezen, series/films kijken en muziek gaat hartstikke goed. Ook vind ze het geluid beter en de coverflow dan de Nano.
Ze zit er aan te denken om later een iPhone te halen, maar ze heeft kunstnagels dus SMSjes tikken is heel iritant voor haar. De rest gaat gewoon goed.
Boeken lezen, series/films kijken en muziek gaat hartstikke goed. Ook vind ze het geluid beter en de coverflow dan de Nano.
Iemand ook last van de batterij? Reageer @ [iPod touch 3G] Batterij wordt minder?
Tot nu toe is m'n batterij wel goed, maar de indicator die op de Touch zit vind ik wat minder. Vooral die meldingen bij 20%... Want hij kan soms in een half uur gewoon 8 keer de melding geven dat de accu nog maar 20% is, daarna springt ie weer omhoog om vervolgens weer te zakken en wederom die melding te geven. Heel irritant...
Verder bevalt hij nog steeds prima. Maar ik gebruik dan ook niet meer de interne geluid chip maar een FiiO E1. Misschien als ie uitkomt de E7 maar eens aanschaffen incl. Line-out kabeltje. Dan moet het geluid nog wel beter worden
.
Dat komt de accuduur overigens niet ten goede. Verkort 'm wel een paar uurtjes. Maar ja
Verder bevalt hij nog steeds prima. Maar ik gebruik dan ook niet meer de interne geluid chip maar een FiiO E1. Misschien als ie uitkomt de E7 maar eens aanschaffen incl. Line-out kabeltje. Dan moet het geluid nog wel beter worden
Dat komt de accuduur overigens niet ten goede. Verkort 'm wel een paar uurtjes. Maar ja
[ Voor 24% gewijzigd door ksborg op 07-04-2010 11:54 ]
Verwijderd omdat dit bericht in een ander topic thuishoort.
[ Voor 100% gewijzigd door richard1074 op 10-04-2010 13:56 ]
Ik zit toch ook weer te kijken naar een mp3 speler. De psp is wat bulky om mee te nemen, en nu lijkt de Ipod Touch mij wel handig voor onderweg, en ook voor bij hardlopen.
Echter, ik stel wel redelijk hoge eisen aan de geluidskwaliteit. Ik heb destijds mijn Ipod Photo weggedaan vanwege de toch best wel slechte geluidskwaliteit (mijn psp heeft echt een hoorbaar betere geluidskwaliteit).
Hoe zit het met de geluidskwaliteit van de Ipod Touch 32gb?
Ofwel, zijn er hier mensen met een Touch, die ook de Photo hebben gehad, en een vergelijking kunnen maken? Ik weet dat de Cowons ongeevenaard zijn wbt geluidskwaliteit, maar de Touch is op papier een stukje interessanter en veelzijdiger...
Echter, ik stel wel redelijk hoge eisen aan de geluidskwaliteit. Ik heb destijds mijn Ipod Photo weggedaan vanwege de toch best wel slechte geluidskwaliteit (mijn psp heeft echt een hoorbaar betere geluidskwaliteit).
Ofwel, zijn er hier mensen met een Touch, die ook de Photo hebben gehad, en een vergelijking kunnen maken? Ik weet dat de Cowons ongeevenaard zijn wbt geluidskwaliteit, maar de Touch is op papier een stukje interessanter en veelzijdiger...
Verwijderd
Ik heb de Photo nooit gehad, maar de kwaliteit van het geluid op de Touch komt overeen met het geluid dat ik heb op mijn pc.Nyarlathotep schreef op zondag 11 april 2010 @ 15:24:
Ik zit toch ook weer te kijken naar een mp3 speler. De psp is wat bulky om mee te nemen, en nu lijkt de Ipod Touch mij wel handig voor onderweg, en ook voor bij hardlopen.
Meer mensen bij wie de Ipod Touch (2G) nog denkt dat die in zijn dock zit? Soms best irritant, volume is dan weg en je krijgt geen geluid uit de interne speaker
.
Ik heb een tijdje de ipod touch 3g, had hiervoor een 1g. Maar nu krijg ik het niet voor elkaar om als ik een nummer afspeel de tijd te tonen (van hoelang het nummer nog duurt/bezig is). Bij de 1G was dat dubbelklik op de achtergrond of iets in die geest, maar bij mij 3G wil dat niet lukken... Iemand die het wel weet? Ik heb de afgelopen dagen gegoogled en gezocht, maar ik heb het idee dat ik foute zoektermen gebruik...
edit; g*dver, heb ik dit getypt, probeer ik het nog 100x, werkt het nu ineens wel...
edit; g*dver, heb ik dit getypt, probeer ik het nog 100x, werkt het nu ineens wel...
[ Voor 9% gewijzigd door TFDev op 14-04-2010 22:55 ]
Ik heb een vraagje. (Ik ben een long time "lurker" hier op GoT)
Sinds een maand ofzo heeft mijn iPod Touch 2G 32GB problemen met headphone jack. Met elke set oordoppen die ik heb getest heb ik alleen aan een een oortje geluid óf helemaal niet. Ik heb geen garantie meer op mijn iPod dus repareren bij Apple gaat veel geld kosten. Ik heb gezien dat je je iPod ook kan laten repareren bij enkele sites voor een veel lagere prijs (alsnog redelijk prijzig imo). Het repareren van de headphone jack kost in de meeste geval 60 euro. Maar nu komt de echte vraag.
Al lange tijd zit ik er over na te denken een iPhone 3G(S) te kopen en wanneer ik dat ga doen, ben ik ook van plan om mijn iPod Touch te verkopen. Moet ik in dat geval mijn iPod Touch eerst laten reparen en dan verkopen of deze gewoon met het defect verkopen? Als ik hem laat repareren kost dat mij weer 60 euro en ik weet niet of ik dat geld terug krijg wanneer ik hem verkoop.
Dus wat is een redelijke vraagprijs voor een gebruikte iTouch 2g 32GB met een klein defect aan de headphone jack?
Sinds een maand ofzo heeft mijn iPod Touch 2G 32GB problemen met headphone jack. Met elke set oordoppen die ik heb getest heb ik alleen aan een een oortje geluid óf helemaal niet. Ik heb geen garantie meer op mijn iPod dus repareren bij Apple gaat veel geld kosten. Ik heb gezien dat je je iPod ook kan laten repareren bij enkele sites voor een veel lagere prijs (alsnog redelijk prijzig imo). Het repareren van de headphone jack kost in de meeste geval 60 euro. Maar nu komt de echte vraag.
Al lange tijd zit ik er over na te denken een iPhone 3G(S) te kopen en wanneer ik dat ga doen, ben ik ook van plan om mijn iPod Touch te verkopen. Moet ik in dat geval mijn iPod Touch eerst laten reparen en dan verkopen of deze gewoon met het defect verkopen? Als ik hem laat repareren kost dat mij weer 60 euro en ik weet niet of ik dat geld terug krijg wanneer ik hem verkoop.
Dus wat is een redelijke vraagprijs voor een gebruikte iTouch 2g 32GB met een klein defect aan de headphone jack?
Verwijderd
Wie heeft hier ervaring met de TV kabel voor de ipod touch? Ik zou er wel een willen, maar ik wil eerst weten hoe de beeldkwaliteit is
Aan 1 kant geluid, of geen geluid, is volgens mij geen klein defect.. heb je al met een perslucht busje ofzo de jack-ingang stofvrij geblazen?Frerix schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:14:
Ik heb een vraagje. (Ik ben een long time "lurker" hier op GoT)
Dan ga ik nu even kijken of ik nog een busje perslucht heb liggen. Kijken of dat werkt...ZpAz schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 14:49:
[...]
Aan 1 kant geluid, of geen geluid, is volgens mij geen klein defect.. heb je al met een perslucht busje ofzo de jack-ingang stofvrij geblazen?
EDIT: Ik heb geen busje perslucht kunnen vinden thuis of bij de gamma.
Ik heb wel de jack opnieuw getest met meerdere koptelefoons en met elke set heb ik zowieso geluid aan de rechterkant en wanneer ik de plug een beetje beweeg heb ik soms zelfs geluid bij beide kanten.
Weet iemand misschien of schoonmaken genoeg is (aangezien ik geen perslucht of iets dergelijks bij de hand heb) of moet ik de headphone jack laten vervangen?
[ Voor 38% gewijzigd door Frerix op 17-04-2010 19:03 ]
Misschien is de headphone jack wat "lam" geworden en zijn de plugjes in de jack wat naar binnen verschoven. Schijnt vaker te gebeuren en dit kan je zelf repareren door de ipod open te maken en de plugjes weer wat naar buiten te buigen, of je kan het laten maken door Apple natuurlijk!
Eindelijk na twee maanden email-contact mocht ik na veel aandringen van mij en zuchten en steunen van de apple-care medewerker mijn ipod touch opsturen (had een unknown error (6) en men dacht dat het aan mij lag).
Binnen 5 dagen een nieuwe in huis ! (incl weekend)
Ik ben weer helemaal gelukkig, wat is het toch een fijn apparaat ! Weer eens lekker de appstore browsen vannacht.
Binnen 5 dagen een nieuwe in huis ! (incl weekend)
Ik ben weer helemaal gelukkig, wat is het toch een fijn apparaat ! Weer eens lekker de appstore browsen vannacht.
En anders wat contact spray erin
, doet ook vaak wonderen, maar heb je denk ik al gedaan
.
Ik heb sinds eergister ook een iPod Touch. Maar ik kom niet echt lekker op de app store.
Internet werkt gewoon maar de app store niet. Eergister kwam ik er gewoon op en heb ik een app kunnen downloaden. Maar sinds gister kom ik er of niet op of wel, maar dan na een tijdje krijgt ik geen verbinding meer.
Verbinding tot store is mislukt error krijg ik dan.
Heb me instellingen al gewist, maar het probleem is er nog steeds. Iemand enig idee?
Internet werkt gewoon maar de app store niet. Eergister kwam ik er gewoon op en heb ik een app kunnen downloaden. Maar sinds gister kom ik er of niet op of wel, maar dan na een tijdje krijgt ik geen verbinding meer.
Verbinding tot store is mislukt error krijg ik dan.
Heb me instellingen al gewist, maar het probleem is er nog steeds. Iemand enig idee?
Ow goed idee dat kan ik wel ff proberen als ik thuis ben
hoop dat het werkt.
Bah, heeft gewoon de nieuwste update, ik zal het eens bij een ander draadloze verbinding proberen misschien ligt het daar wel aan.
Wil misschien voor iemand een Touch kopen 3rd gen. Ze heeft nu een Nano van de 1st gen. Maar is het wel verstandig vraag ik me af, denken jullie dat de nieuwe Touch in september zo'n grote stap vooruit dat deze ineens op de nieuwe software een stuk minder zal zijn?
Best wel kans van.
Ik zou wachten tot de nieuwe iPhone word aangekondigd.
Je kan verwachten dat de nieuwe touch nagenoeg dezelfde hardware krijgt.
En als ze echt de A4 van de iPad in de nieuwe iPhone hebben gebouwd dan kun je er vanuit gaan dat deze zal vliegen in vergelijking met de huidige modellen.
En als ze echt de A4 van de iPad in de nieuwe iPhone hebben gebouwd dan kun je er vanuit gaan dat deze zal vliegen in vergelijking met de huidige modellen.
Mmm damn hee, wil er een voor me ma kopen maar zo lullig als ie na een half jaar zo achterhaald is...rdgut schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 18:53:
Best wel kans van.
Maar de A4 in de Touch? Lijkt me misschien een te grote stap aangezien er ook een camera in komt?
edit.. nvm
[ Voor 88% gewijzigd door dbzfan op 05-05-2010 00:24 ]
Misschien een domme vraag, maar wat is het nut van een dock? Ik heb een Touch, toegevoegde waarde om er een aan te schaffen?
Gaude et aude
Verwijderd
AUX uitgang om 'm op een stereo installatie aan te sluiten, afstandsbediening voor de Muziek app, makkelijk opladen? Althans daarvoor heb ik mijn dock.thefabiman88 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:09:
Misschien een domme vraag, maar wat is het nut van een dock? Ik heb een Touch, toegevoegde waarde om er een aan te schaffen?
Ik heb nu onlangs een iPod touch 1g goedkoop via marktplaats kunnen krijgen...
Ik meen me te herinneren dat mijn destijds verloren 1g ook een afspeellijst 'onlangs toegevoegd' had (vond ik erg handig). Maar deze kan ik op mijn iPod niet meer terug vinden.
Iemand een suggestie?
Ik meen me te herinneren dat mijn destijds verloren 1g ook een afspeellijst 'onlangs toegevoegd' had (vond ik erg handig). Maar deze kan ik op mijn iPod niet meer terug vinden.
Iemand een suggestie?
Firmware updaten?
Mijn iPhone 3G met 3.1.2 heeft die afspeellijst wel namelijk.
Mijn iPhone 3G met 3.1.2 heeft die afspeellijst wel namelijk.
[ Voor 65% gewijzigd door ThinkPad op 11-05-2010 02:04 ]
Wordt gesynct met iTunes. Als je die toevoegt in iTunes zal hij ook weer op je iPod staan. Het zou ook nog kunnen dat hij "Recently played" heet als je iTunes in het Engels gebruikt.Dubbel Fristie schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 01:32:
Ik heb nu onlangs een iPod touch 1g goedkoop via marktplaats kunnen krijgen...
Iemand een suggestie?
Verwijderd
Ik heb geprobeerd om de 50 meest afgespeelde nummer op mijn ipod touch te laten synchroniseren, alleen ik krijg hele andere nummers te zien.
Nu kwam ik al ergens op het forum tegen dat het synchroniseren met de zogenaamde smart playlisten al voor problemen zorgen. Ik kon helaas geen oplossing vinden op het forum (of ik heb niet goed gekeken
) Is er al een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt
Nu kwam ik al ergens op het forum tegen dat het synchroniseren met de zogenaamde smart playlisten al voor problemen zorgen. Ik kon helaas geen oplossing vinden op het forum (of ik heb niet goed gekeken

Alvast bedankt
Ik weet dat er in het begin problemen mee waren, maar het begin was eind 2007, bijna drie jaar geleden. Ik kan me niet goed voorstellen dat dat nog niet opgelost is...
Verwijderd
Na wat googelen kwam ik het ook al tegen op een andere site.
Na een update zijn de instellingen van die lijsten veranderd. Ik heb er nooit echt aandacht aan besteed, maar omdat ik het wou synchroniseren met mijn ipod touch vond ik het wel vervelend.
Ik moest de instelling veranderen dat de afspeellijst moest voldoen aan muziek. Beetje vreemd, maar het werkte uiteindelijk wel
Na een update zijn de instellingen van die lijsten veranderd. Ik heb er nooit echt aandacht aan besteed, maar omdat ik het wou synchroniseren met mijn ipod touch vond ik het wel vervelend.
Ik moest de instelling veranderen dat de afspeellijst moest voldoen aan muziek. Beetje vreemd, maar het werkte uiteindelijk wel
Zit ernstig te twijfelen wat te doen.
Ik heb nu nog een Creative Zen Micro 4GB, maar het is (zoals je leest) ernstig tijd voor vernieuwing. Ik moet alleen gelijk bekennen dat ik helemaal nog niet thuis ben in het Apple gebeuren. Deze Creative heb ik ook alleen maar omdat ik hem cadeau heb gekregen, anders had ik waarschijnlijk al eerder aan de iPod gezeten, en als ik denk aan een MP3 speler denk ik toch altijd gelijk aan de iPod.
Het enige wat me nu dus tegenhoudt zijn prijs en tijd. Ik begrijp uit reacties dat er een nieuwe iPod Touch in de pijplijn zit, namelijk de 4G? Kan ik daar vanuit gaan dat die dit jaar nog komt? En hoe zijn meestal de prijzen van nieuwe Touches? Als ik bijvoorbeeld me blik richt op de 32GB versie, zal de 4G versie hiervan aanzienlijk duurder zijn dan de huidige prijs van de 3G? Als dat zo is heeft wachten namelijk weinig zin, aangezien ik niet veel meer wil uitgeven aan een MP3 speler dan die € 250,- euries die hij nu kost. Houd echter nooit nieuwe releases van Apple in de gaten, dus heb hier totaal geen benul van.
Daarbij ben ik ook nog enigzins schuw omdat het me eerste Apple product zou zijn en ik heel eerlijk gezegd ook niet erg fan ben van iTunes
.
Ik heb nu nog een Creative Zen Micro 4GB, maar het is (zoals je leest) ernstig tijd voor vernieuwing. Ik moet alleen gelijk bekennen dat ik helemaal nog niet thuis ben in het Apple gebeuren. Deze Creative heb ik ook alleen maar omdat ik hem cadeau heb gekregen, anders had ik waarschijnlijk al eerder aan de iPod gezeten, en als ik denk aan een MP3 speler denk ik toch altijd gelijk aan de iPod.
Het enige wat me nu dus tegenhoudt zijn prijs en tijd. Ik begrijp uit reacties dat er een nieuwe iPod Touch in de pijplijn zit, namelijk de 4G? Kan ik daar vanuit gaan dat die dit jaar nog komt? En hoe zijn meestal de prijzen van nieuwe Touches? Als ik bijvoorbeeld me blik richt op de 32GB versie, zal de 4G versie hiervan aanzienlijk duurder zijn dan de huidige prijs van de 3G? Als dat zo is heeft wachten namelijk weinig zin, aangezien ik niet veel meer wil uitgeven aan een MP3 speler dan die € 250,- euries die hij nu kost. Houd echter nooit nieuwe releases van Apple in de gaten, dus heb hier totaal geen benul van.
Daarbij ben ik ook nog enigzins schuw omdat het me eerste Apple product zou zijn en ik heel eerlijk gezegd ook niet erg fan ben van iTunes
De nieuwe iPods komen traditiegetrouw in september. Hoe de prijzen daarvan zijn en wat de nieuwe features zijn is nooit bekend vooraf. Vorig jaar werd hij vooral in prijs verlaagd (en werd er maar weinig toegevoegd), maar als er dit jaar veel nieuwe features bijkomen (wat wel enigszins voorspeld kan worden aan de hand van wat de nieuwe iPhone - die volgende maand komt - aan hardware-verbeteringen heeft) zou het kunnen dat die prijs ongeveer gelijkt blijft. Hij zal niet snel omhoog gaan denk ik. Uiteraard moet je wel met iTunes willen werken, daar kun je nu eenmaal niet omheen.
dit topic gevonden, en heb een ipod touch besteld van 32 gig bij de dixons voor alleen 249€.
En ik kijk net en ze zijn nu niet meer te bestellen. Ik had er ruim 4 maandjes voor gespaard en hou nu zelfs geld over.
In ieder geval ik kan niet wachten tot hij dinsdag aankomt
EDIT:
Ik heb hem binnen
.
Maar ik vroef me dus af, hoop dat dit het juiste sub-forum is welk programma het best is om een jailbreak uit te voeren?

In ieder geval ik kan niet wachten tot hij dinsdag aankomt
EDIT:
Ik heb hem binnen

Maar ik vroef me dus af, hoop dat dit het juiste sub-forum is welk programma het best is om een jailbreak uit te voeren?
[ Voor 22% gewijzigd door francis998 op 19-05-2010 21:33 ]
Ik denk dat de nieuwe iPod touch wel wat weg gaat hebben van de nieuwe iPhone. Al hoop ik dat de achterkant hetzelfde wordt als die van de iPad.Scott schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 01:11:
Vorig jaar werd hij vooral in prijs verlaagd (en werd er maar weinig toegevoegd), maar als er dit jaar veel nieuwe features bijkomen (wat wel enigszins voorspeld kan worden aan de hand van wat de nieuwe iPhone - die volgende maand komt - aan hardware-verbeteringen heeft) zou het kunnen dat die prijs ongeveer gelijkt blijft.
Omdat ik steeds meer en meer leuke applicaties (spelletjes en muziek produceren) voor de iPhone en iPod Touch uit zie komen, zit ik serieus te overwegen om mijn amper gebruikte Nintendo DS Lite te verkopen.
Mijn vraag:
Is de iPod Touch een prettig en snel platform voor spelletjes? En passen tasjes en dergelijke voor de iPhone om de iPod Touch?
Mijn vraag:
Is de iPod Touch een prettig en snel platform voor spelletjes? En passen tasjes en dergelijke voor de iPhone om de iPod Touch?
Een prettig platform voor bepaalde spellen, de knoppen van een DS vind ik nog steeds een pre, waar de Touch namelijk knoploos is. Het touchscreen van de iPod Touch is natuurlijk wel vele malen beter, maar voor de games (in mijn geval Mario, Mario Kart en Pokemon en wat er nog meer op m'n R4 past) verkies ik mijn DS boven de iPod.F4T4L_3RR0R schreef op zondag 30 mei 2010 @ 01:32:
Omdat ik steeds meer en meer leuke applicaties (spelletjes en muziek produceren) voor de iPhone en iPod Touch uit zie komen, zit ik serieus te overwegen om mijn amper gebruikte Nintendo DS Lite te verkopen.
Mijn vraag:
Qua tasjeboel, een case speciaal voor de iPhone zal niet/slecht om een iPod gaan passen, de sleeves zouden wel moeten kunnen. Meestal staar er bij de tasjes en cases wel bij of ze iPod Touch (+ generatie) en iPhone (+ generatie) zijn, dan weet je zeker dat je goed zit.
Voor je pr0n?Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:09:
Is er een app ofzo waarmee ik een wachtwoord op me foto folder kan zetten?
App genaamd Foto Safe
Tired of people eager to see your great iPhone or iPod touch, only to realize there may be pictures on there not meant for all to see? Foto Safe will password protect your photo albums from prying eyes.
ik ga eind deze maand een ipod touch kopen, en ik begreep dat daar alleen een USB kable bijzit, en geen oplader voor in het stopcontact. kan je dat ergens goedkoop kopen?
Verwijderd
Ja, voor 25 euro bij de Apple store: http://store.apple.com/nl/product/MB707ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTYpimjai schreef op zondag 06 juni 2010 @ 10:38:
ik ga eind deze maand een ipod touch kopen, en ik begreep dat daar alleen een USB kable bijzit, en geen oplader voor in het stopcontact. kan je dat ergens goedkoop kopen?
Of voor 3 euro hier: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29839 incl. verzendkosten....
both made in china...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 10:55 ]
Is er een app waarmee ik van mijn iPod Touch een fotolijstje kan maken?
Oei, dat is mooi kut. De iPod touch 8GB van september 2009, beter bekend als de derde generatie is qua hardware een 2G maar dan met de nieuwere firmware. Oke, wist ik, kan ik mee leven.
Nu kom ik er achter dat die modellen geen multitasking ondersteunen! Er zullen waarschijnlijk nog wel meer functies wegvallen... Jammer
http://www.ithinkdiff.com...es-to-iphone-os-4-124587/
Nu kom ik er achter dat die modellen geen multitasking ondersteunen! Er zullen waarschijnlijk nog wel meer functies wegvallen... Jammer
http://www.ithinkdiff.com...es-to-iphone-os-4-124587/
Ja, die app heet Photo'skavish schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:05:
Is er een app waarmee ik van mijn iPod Touch een fotolijstje kan maken?
Ben benieuwd wanneer de touch 4 komt.
[ Voor 6% gewijzigd door Dancing_Animal op 08-06-2010 18:29 ]
Ja maar daar kan ik niet kiezen welke foto's ik wil laten afspelen, en hij stopt na de laatste fotoDancing_Animal schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:27:
[...]
Ja, die app heet Photo'sDat doorzichtige stukje plastic dat bij je touch zit, daar moet je 'm dan inzetten
De foto's die je wilt afspelen kun je in een album zetten.kavish schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:29:
[...]
Ja maar daar kan ik niet kiezen welke foto's ik wil laten afspelen, en hij stopt na de laatste foto
In Instellingen kun je bij Foto's kiezen voor herhalen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook iPods, iPhones & iTunes Beleid.