Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Gekke vraag misschien, ik zoek een LIGGEND dock. Zonder dockconnector is prima, tis voor filmpjes kijken in de keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
D'r zat een plastic houdertje in de verpakking (een doorzichtige, niet de witte). Daarin kun je je iPod neerleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Scott schreef op maandag 08 februari 2010 @ 22:38:
D'r zat een plastic houdertje in de verpakking (een doorzichtige, niet de witte). Daarin kun je je iPod neerleggen :)
Hmmm denk dat ik die niet meer heb... Even aan m'n vriendin vragen...Edit: die had hem nog, maar dat is niet handig...

[ Voor 7% gewijzigd door sebastius op 08-02-2010 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

GoGoStand :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gogostand.com/img/viewingAngles.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Muthas op 08-02-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Instructies

^^ is ook nog portable :D

Wil je bovenstaande in portrait, dan kan je ook de volgende maken:

[ Voor 20% gewijzigd door Wiethoofd op 08-02-2010 23:29 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 10:05
meem schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:37:
[...]

gebruik je mail client! (gmail of hotmail). importeer je contacten naar je mailcontacten en laat je iPod syncen met je mail.
maar ik kan toch geen vcard fil inladen op hotmail of gmail of kan dit wel?
Ik wil vooral mijn telefoon nummers etc erin hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Laatst online: 17:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb sinds vandaag ook een iPod Touch 8GB. Wat een geweldig apparaatje!! :D

gebruik hem meer voor internet enzo.. gebruik gewoon mn ipod nano voor muziek :)

Nu nog eens een keer een tom tom car kit halen en kan ik de touch gebruiken als navigatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 16:31
Heb gisteren ook een Ipod touch 8 gig gehaald. Werkt echt super. Eigenlijk heb ik hem speciaal voor mijn Sonos systeem gehaald (de eigen draadloze controller van sonos kost 399 euri, de Itouch is dus behoorlijk goedkoper).

Naast de sonos app ook een aantal andere apps geinstalleerd. Ik ben echt enthousiast, zelf met het crappy Itunes/Quicktime is uiteindelijk wel te leven. Ik gebruik Itunes alleen voor de apps, voor muziek syncen gebruik ik sharepod, jammer dat ik daar op de itouch ook Itunes voor nodig heb, is voor mijn nano (3g) niet zo. Grote verrassing: laatst iets gelezen over ipods die niet twee dingen tegelijk kunnen,
maar de itouch doet twee belangrijke dingen tegelijkertijd: muziek luisteren en internetten werkt perfect samen...\

Nog één puntje wat me opvalt: ik heb bij een behoorlijk aantal albums coverflow ingesteld. Die zie ik perfect als ik de touch gewoon recht overeind houd. Als ik de touch een kwarslag draait verschijnt er een coverflow presentatie. Daar heb ik geen enkele cover? Is dit een bekend probleem met de software of doe ik iets fout?

[ Voor 32% gewijzigd door canth op 10-02-2010 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

-Sander-

///M Powerrrrrr

LOL, er zijn weer een aantal mensen die Apple gesponsord hebben :+
Ik heb gisteren namelijk ook een Ipod Touch 8GB gehaald, tevens mijn eerste Apple product en ben super tevreden.

Heerlijk internetten en die apps zijn helemaal geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Hahah.. mja! best wel raar.. iPod touch is bijna hetzelfde als een iPhone.. alleen je kan niet bellen/smsen.. voor de rest kan je hetzelfde... dan betaal je voor die extra paar dingen die iPhone wel kan wel behoorlijk veel geld :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een tijdje mijn iPod, maar als ik hem meeneem ben ik altijd bang voor krassen. Ik heb al voor meerdere beschermhoesjes gekeken maar weet echt niet welke het beste is en of bescherming nou echt nodig is. Wat voor beschermingshoesjes gebruiken jullie? Of zelfs helemaal niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ja. Ik ben ook wel opzoek naar een beschermhoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Daarvoor is [iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming in het leven geroepen 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Wiethoofd op 10-02-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
ik ben er denk ik uit! Waar kan ik de ipod 8 GB toch met korting of extra's krijgen. Ik zag 1 bij een elektronica zaak met een boxen systeem. Laat ij het weten want ik heb lopen twijfelen. Ik heb zelf overwogen om die van intertoys te halen maar ik wil toch de originele versie?

Let me know please,

}:O

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:41
Grudgie schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:18:
Hahah.. mja! best wel raar.. iPod touch is bijna hetzelfde als een iPhone.. alleen je kan niet bellen/smsen.. voor de rest kan je hetzelfde... dan betaal je voor die extra paar dingen die iPhone wel kan wel behoorlijk veel geld :S
Vergeet de gps en het elektronisch kompas niet van de iphone. (o ja en de microfoon) 8) Maar eens het blijft een duur speeltje (maar wat is het leuk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
En wat te denken van internet zonder locatiebeperking ? Bij een iPod ben je nog altijd afhankelijk van een open wifi-verbinding die in Nederland nog altijd niet in groten getale aanwezig zijn... Sowieso zijn heel veel apps afhankelijk van GPS of internet (of beide). Die kun je dan met je iPod niet (altijd) gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Mouse_NL schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 01:09:
ik ben er denk ik uit! Waar kan ik de ipod 8 GB toch met korting of extra's krijgen. Ik zag 1 bij een elektronica zaak met een boxen systeem. Laat ij het weten want ik heb lopen twijfelen. Ik heb zelf overwogen om die van intertoys te halen maar ik wil toch de originele versie?

Let me know please,

www.tweakers.net/pricewatch is je vriend denk ik. En die nepper van de Intertoys moet je NIET aan beginnen, dan kun je net zo goed een willekeurige chinese mp3 speler kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd geen nep versie kopen, kan je net zo goed een gewone goedkope Mp3 speler kopen. Want je kan er iig geen App Store op gebruiken (en dus geen games enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 01:09:

Let me know please,

Zag zojuist in de flyer v.d. mediamarkt dat ze 'm voor €149 aanbieden (wel met een cadeaukaart actie of zoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:04
Grudgie schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 20:18:
Niet bellen, geen camera, geen GPS, geen 3G, geen microfoon, geen compas. Er zit dus wel wat meer verschil in.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:19:
[...]

Zag zojuist in de flyer v.d. mediamarkt dat ze 'm voor €149 aanbieden (wel met een cadeaukaart actie of zoiets).
Thanx ik zie ook dat de istore in Amsterdam iris cheques aanpakt dus met die 80 euro die ik heb kan ik hem daar halen. of bij dixons scheelt een tientje. 8)

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

even een vraagje aan mensen welke er al ervaring mee hebben.
Ik heb 'zo te merken" een bekende ipod touch 2g kwaaltje, 3.5mm jack is aan de ene kant een beetje bagger. Soms valt een kant weg, en dan moet je even friemelen wil je weer geluid hebben.

Nou wil ik garantie aanvragen, maar ik heb hem ergens vorig jaar april in Rotterdam gekocht, bon al lang kwijt(Doos ets heb ik nog). Kan ik bij de locale Apple-boer garantie claimen, of moet ik helemaal naar Rotterdam om bonnetje te claimen en daar garantie aanvragen?

Hoe lang duurt het ongeveer? 4 weken of geven ze gelijk een vervangend exemplaar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:09:
Nou wil ik garantie aanvragen, maar ik heb hem ergens vorig jaar april in Rotterdam gekocht, bon al lang kwijt(Doos ets heb ik nog). Kan ik bij de locale Apple-boer garantie claimen, of moet ik helemaal naar Rotterdam om bonnetje te claimen en daar garantie aanvragen?
Je kunt 'gewoon' een apple reseller binnenstappen, het kan zijn dat ze naar een bon vragen, die zul je dan toch moeten gaan halen, maar de garantie kan via de reseller.
Hoe lang duurt het ongeveer? 4 weken of geven ze gelijk een vervangend exemplaar mee?
Ik heb inmiddels 3x een nieuwe uit de garantie gekregen en was elke keer m'n Touch maar een week of net iets meer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
Dag allen, ik zoek naar een topic over het switchen van een iphone van 1 pc naar de andere pc wat betreft syncen...

Mijn iPhone is nu namelijk gesynced met mijn laptop... Deze laptop wil ik echter opnieuw installeren en mijn iphone daarom syncen met m'n vaste pc. Maar zonder dat ik alles opnieuw erop hoef te zetten.
Vraag is dus of ik een backup kan maken van de iphone op mijn laptop, die backup op mijn pc zetten en vervolgens die daarmee syncen..

Waarschijnlijk kan het niet, maar wat ben ik allemaal kwijt mocht ik hem gewoon gaan syncen op mijn vaste pc?

edit: ik zie dat ik per ongeluk op het ipod touch forum zit, maar maakt in feite niet veel uit qua probleem.. miss kan een mod mijn post nog verplaatsen naar het iphone E&D forum? ...

[ Voor 14% gewijzigd door DJT88 op 10-02-2010 15:16 ]

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Je zult hoe dan ook opnieuw moeten gaan syncen. Je verwijdert immers de huidige bibliotheek en maakt een nieuwe aan. Ook al is die exact hetzelfde, de bibliotheek-id (om het zo maar even te noemen) is veranderd, dus je iPhone denkt dat het een compleet andere bibliotheek is. Je kunt wellicht de iPhone backuppen, maar dan backupt hij naar mijn weten alleen instellingen en bijvoorbeeld geen muziek/video's, die moet je nog apart backuppen. Of eigenlijk is niet echt een backup, maar verplaats je je library van laptop naar PC. Apple heeft een handleiding geschreven hoe je dat het best kunt doen. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
Okej, maar als ik gewoon sync gaat het dus sowieso alleen over mediafiles die gewist worden van mn iphone.. Dan is het prima opzich :)

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de batterij wel erg snel leeg. Als ik alleen maar muziek luister en soms eens op internet zit gaat hij hooguit 2 dagen mee. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
DJT88 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:12:
Okej, maar als ik gewoon sync gaat het dus sowieso alleen over mediafiles die gewist worden van mn iphone.. Dan is het prima opzich :)
Ik geloof van wel, maar ik weet niet zeker op bijvoorbeeld mailaccounts ook worden gewist in dat geval. Ik dénk van niet, maar wellicht dat een backup achter de hand houden (laptop niet formatteren voor je zeker weet dat het werkt op je PC) een verstandig idee is.
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:22:
Bij mij is de batterij wel erg snel leeg. Als ik alleen maar muziek luister en soms eens op internet zit gaat hij hooguit 2 dagen mee. Is dit normaal?
Als je muziek luistert zou hij zo'n 25 uur mee moeten gaan, internetten verlaagt die tijd behoorlijk, dus denk dat dat wel klopt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:19:
[...]

Ik was naar de mediamarkt geweest omdat ze hem hier bij dixons etcetera niet meer hadden en toen bleek er inderdaad een actie te zijn voor 150 euro. Die cadeaukaart kan je meteen inwisselen en wordt meteen verrekend dus je betaald enkel 150 euro. Toch weer mooi 30 euro in de zak gehouden.

Ik heb hem nu 2 dagen en bevalt me uitstekent. Muziek kwaliteit vind ik erg goed met de nieuwe oordopjes die ik er ook bij heb gehaald. Ik had voorheen een jaar of 3-4 een Zen Stone van 1 gigabyte dan is dit toch al een verbetering. Vermakelijk spelletjes, goed bestuurbaar internet en goede kwaliteit muziek. Ook vind ik het erg vet dat je tv-progamma's er op kan terugkijken.

Enige wat mij nog rest te doen is uit te zoeken hoe ik er een film op krijg.

Verwijderd

Daarvoor heb je vele converteer tools. Van eenvoudig en prijzig naar goedkoop en ingewikkeld ;)

Verwijderd

Bedankt! Ik ga even kijken en dan meld ik het wel als het me lukt of niet. Zal wel niet te moeilijk zijn, hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Vandaag een iPod touch 32 gig 3G 2e hands gekocht. Bevalt me super! Twijfel nog of ik hem jailbraik.
Wat zijn (volgens jullie) de must have apps? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Voor must have apps kun je het beste even kijken in [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2 en natuurlijk in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock! Deel 2 als je wilt gaan jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Bedankt! Ik zal eens kijken. Weet iemand waar je een goedkoop dock kan kopen waar de ipod touch mooi inpast? (Dealextreme, Focalprice?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.205 << even doornemen, staan er genoeg tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ja, ik had ook al gekeken, maar bij veel staat dat de ipod touch niet past (zonder aanpassen). Ik vroeg me af of hier iemand ervaring heeft met zo'n goedkoop dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Als er een iPhone in past, past er ook een iPod Touch in. En anders kijk je even naar de eerder handgemaakte ipod stands en doe je dan je usb-kabel er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:45
Ik heb sinds kort een iPod touch 1G 16GB maar deze heeft problemen met de headphone jack. Hier wist ik van en het leek makkelijk te verhelpen maar ik stuit al meteen op een probleem: ik krijg de iPod met geen mogelijkheid open zonder hem compleet te mollen. Ik heb filmpjes op internet gezien, maar daar gebruiken ze plectrums en die heb ik niet. Iemand tips hoe ik mijn iPod touch open kan maken?

[ Voor 3% gewijzigd door MPeek op 13-02-2010 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik heb het ooit geprobeerd met een iPod die waterschade had. Daarbij heb ik hem zo erg gemold (ik had ook geen plectrum) dat hij daarna niet meer te gebruiken was. Het maakte niet echt uit aangezien hij toch al kapot was van het water, maar je krijgt hem niet zomaar open. Hij zit erg degelijk in elkaar en als er iets mis is met de headphone jack zou ik teruggaan naar de winkel voor een nieuwe (mits het niet je eigen schuld is dat hij kapot is of course).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
Ik heb de iPod 2e hands gekocht en het kan goed gekomen zijn omdat iemand per ongeluk teveel druk uitgeoefend heeft op de plug van de hoofdtelefoon. Ik denk dat er weinig kans is dat mijn iPod gratis gerepareerd word, hij is inmiddels al bijna 3 jaar oud en ik heb geen bonnen of niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

MPeek schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:16:
Ik heb de iPod 2e hands gekocht en het kan goed gekomen zijn omdat iemand per ongeluk teveel druk uitgeoefend heeft op de plug van de hoofdtelefoon. Ik denk dat er weinig kans is dat mijn iPod gratis gerepareerd word, hij is inmiddels al bijna 3 jaar oud en ik heb geen bonnen of niks.
Gewoon als app-dingetje gebruiken, of repareren, denk niet dat Apple er wat aan doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:09
Helaas is mijn iPod Touch 2G 16 Gb van de week overleden.
Nadat ik de nieuwste firmware (3.1.3 ?) wilde installeren gaf hij een Unknown Error (6) en kon ik hem niet meer recoveren. Apple gebeld en ik moest wat logs opsturen die ze gaan nakijken en dan hoor ik of ik hem op mag sturen. Gelukkig issie net 11 maanden in mijn bezit, dus garantie moet geen probleem zijn.
Op internet kwam ik tegen dat het iets met NOR ram zou kunnen zijn, geen idee.

Nu ik hem een paar dagen mis, merk ik pas hoeveel ik hem gebruik zeg, vooral uitzending gemist in bed mis ik erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, uitzending gemist gebruik ik ook veel. Ik heb al redelijk wat uitgegeven in de store maar waar ik het meest plezier van heb zijn:

Rope 'n Fly
Ebuddy Pro
Labyrinth 2
FallingBalls
Real Racing GTI

Ik heb hem nu nog geen week maar nu valt het verschil qua scherm ook heel erg op in vergelijking met me mobiel. Ik heb nog een touch telefoon maar vergeleken met de touch werkt dat scherm echt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scott schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 03:31:
Ik heb het ooit geprobeerd met een iPod die waterschade had. Daarbij heb ik hem zo erg gemold (ik had ook geen plectrum) dat hij daarna niet meer te gebruiken was. Het maakte niet echt uit aangezien hij toch al kapot was van het water, maar je krijgt hem niet zomaar open. Hij zit erg degelijk in elkaar en als er iets mis is met de headphone jack zou ik teruggaan naar de winkel voor een nieuwe (mits het niet je eigen schuld is dat hij kapot is of course).
Plastic tools kun je bij je locale electronica-boer kopen, paar eurie, dit overpriced. Je kan ook houten tools gebruiken, maarjah die zijn niet echt super-plat.

Anyway, vervolg van mijn Ipod-touch garantie verhaal.

Vandaag naar de apple store gegaan, en garantie aangevraagd. Leuk en aardig tot de meneer ipod ging inspecteren. Hij vond een 2mm diepe deuk naast de headphone jack, en wou geen garantie geven.
*Was der al na 2 maanden, heb per ongeluk ging laten vallen 10 cm op tafel.

Na enig overleg van "dit komt wel heel erg vaak bij 2g touches, en die zat er al sinds de steentijd wou hij ipod wel opstuuren, maar 95% dat ze hem niet gaan repareren.

Dus, ... ja. Ik moet naar voorbereiden op repareerfestijn. Duur is het niet, dingetje zelf kost 5 euro. Heeft iemand ervaring met solderen van headphone jack? Of zit het vast met een aansluiting? ik zit al 2 uur internet door te zoeken, kan total geen info vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren is mijn iPod Touch 3G door UPS opgehaald, nadat ik telefonisch contact had opgenomen met Apple over het feit dat mijn schermpje een nogal opvallende gele gloed had.

Nu weet ik dat er inderdaad een batch is waarbij dit als 'normaal' gezien wordt, maar volgens de medewerker van Apple zou dit niet normaal zijn.

Heeft iemand ervaring met de reparatie/vervangingsprocedure van Apple? Zo ja, hoe lang duurt het gemiddeld alvorens ik een gerepareerde/vervangende iPod terug kan verwachten?

• Igor92
Ik kom er even niet uit. Wil komende dagen een dock kopen van Dealextreme of Focalprice o.i.d. . Maar ik kom er niet aan uit. Er staat bij veel docks, For iPhone and Ipod, terwijl in de reacties/revieuws staat dat het niet past. Of dat het aangepast moet worden. Of geld dit alleen voor de 1e Ipod touch 2G? Ik heb zelf de 3e (gelijk aan de 2e qua vormgeving).

Als niemand ervaring heeft probeer ik het wel voor die 5 dollar.. of een van de vele andere.. Is er trouwens iemand met een iphone dock en een ipod touch? Past de ipod in een ipone 3g(s) dock?

[ Voor 11% gewijzigd door Igor92 op 18-02-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor92 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 20:59:
Ik kom er even niet uit. Wil komende dagen een dock kopen van Dealextreme of Focalprice o.i.d. . Maar ik kom er niet aan uit. Er staat bij veel docks, For iPhone and Ipod, terwijl in de reacties/revieuws staat dat het niet past. Of dat het aangepast moet worden. Of geld dit alleen voor de 1e Ipod touch 2G? Ik heb zelf de 3e (gelijk aan de 2e qua vormgeving).

Als niemand ervaring heeft probeer ik het wel voor die 5 dollar.. of een van de vele andere.. Is er trouwens iemand met een iphone dock en een ipod touch? Past de ipod in een ipone 3g(s) dock?
Daar moet je idd met 2G en 3G opletten, ze hebben speciale bloks waardoor normale opladers en accessoires simpelweg niet werken. Dus even opletten dat bij de review staat dat ie past, amar je kan altijd de risico nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Haha, Inderdaad helemaal gelijk. Het irriterende is gewoon dat er zoveel producten zijn, en bij elk product reacties staan van, 'Ja, het past met de ipod touch' en 'Nee werkt niet met ipod touch'. Ook staan er bij racties dat de iphone veel ronder is dan de ipod touch (achterkant). Maar dit geld volgens mij niet met de nieuwere ipod touches. Ik ga er van het weekend gewoon eentje bestellen. (Ik denk zo'n iphone dock, waar ook nog verschillende van zijn die er exact hetzelfde uitzien.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kestemodon
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-09 09:10
Ik heb een vraagje.
Op dit moment heb ik een ipod classic.
Maar wat mij eindeloos enerveert is dat ik soms 2maal naar hetzelfde moet luisteren.
Omdat mijn bibliotheken niet met elkaar gesynchroniseerd zijn.
Die op mijn pc gesynchroniseerd natuurlijk wel die op de ipod, maar niet omgekeerd...
Is het met een ipod touch mogelijk om een slimme afspeellijst te maken, die ervoor zorgt dat je alle liedjes maar 1 keer hoort?
Dus als je een liedje luistert op je ipod dat je deze (tijdelijk totdat je je afspeellijst aanpast) niet meer kan luisteren op je pc.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ik heb inmiddels een iphone dock besteld voor $4,86 ben benieuwd of de ipod touch er in past, en of hij stevig staat. Ik post wel wat meer info en misschien een foto'tje als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:55
De originele dock die bij mijn iPhone 1st gen kwam (dit ding: http://pocketables.typepa...007/06/30/iphone_dock.jpg ) daar paste mijn iPod Touch 2G 8GB niet in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Dan ga ik zorgen dat hij er wel in past, gewoon even met een vijltje voorzichtig wat breder maken, of met een dremel. Ik heb dit dockbesteld. Is er een voor de 3G en 3Gs. Ik ben benieuwd. Zal wel over 2 weken komen ongeveer.

Igor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 22:17

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Igor / Thinkpad, nieuwe ipod touch heeft toch bijgeleverd voetje dat voor dock bedoeld, kan die daar op passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Daar past hij wel op ja, Alleen die past niet in de goedkope docks uit china. Dus ik zocht eigenlijk een goedkoop alternatief. Het universal dock (waar die bijgeleverde dock adapter inpast) kost 40 euro, en dat dock wat ik besteld heb 4 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPeek
Igor92 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 19:10:
Daar past hij wel op ja, Alleen die past niet in de goedkope docks uit china. Dus ik zocht eigenlijk een goedkoop alternatief. Het universal dock (waar die bijgeleverde dock adapter inpast) kost 40 euro, en dat dock wat ik besteld heb 4 euro.
Het is altijd het proberen waard, voor die prijs moet je het zeker niet laten.

Ik heb op Ebay een openingskit gekocht voor mijn iPod touch want met gewoon gereedschap en een arsenaal aan plectrums krijg ik hem niet open. Eventueel bestel ik nog een gloed nieuwe achterkant, die kost toch maar 8 pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Ik heb thuis een router die alleen met DHCP werkt, en niet met vaste IP adressen. De ene PC heeft dus regelmatig het IP-adres van de andere PC en vice versa.

Ik gebruik webservers, voor uTorrent en SABnzbD++. Voor het benaderen van de webserver gebruikt ik met met laptop altijd de hostnaam, laten we zeggen "jmk_desktop", ipv het IP-adres te bookmarken.
Zo ziet dan de url van mijn SAB er uit: http://jmk_desktop:8080/sabnzbd/
Als jmk_desktop veranderd van IP adres, kan ik het toch altijd benaderen.

Nu krijg ik mijn mijn iPod Touch G2 alleen verbinding als ik een IP-adres intype, niet de hostnaam. Doe ik iets fout, of kan ik alleen PC's in mijn netwerk benaderen via het IP-adres, en heeft Safari geen ondersteuning voor hostnames?

Is er een fix? Ik heb een gejailbreaked iPod...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in september een ipod touch 32 GB gekocht.. 2nd generation..

Was er helemaal blij mee.. Tot december.. Ik zag hele kleine witte puntjes.. Met een loep beter gekeken en het bleken groene, gele en rode punten te zijn!! In januari teruggegaan naar BCC.. Aangegeven wat de problemen waren.. Na lang zoeken constateerde de verkoper hetzelfde.. Hij heeft het apparaat opgestuurd naar Apple.. 6 weken later, gister kon ik de touch weer ophalen.. Natuurlijk helemaal blij omdat ik hem ontzettend gemist had!! Aangekomen bij BCC kwamen we tot de conclusie dat de touch niet gerepareerd was en ik 35 euro moest betalen!! Ik reageerde ontevreden! Hoe kan Apple dit nou verklaren! Aangegeven was dat Apple geen fouten kon ontdekken op de touch.. De verkoper zette de touch aan en de punten waren nog zichtbaar!! De bedrijfsleider werd erbij gehaald en die zei dat de policy van het aantal dode/kapotte pixels per vierkante cm waarschijnlijk hoger ligt dan het aantal wat op mijn touch zit! Ik pissig :( omdat ik de touch nog maar 2 maand in mijn bezit had en Apple tot deze conclusie komt!! Nu gaat de verkoopleider morgen contact opnemen met Apple hoe we dit probleem gaan oplossen!

Zijn er mensen met deze ervaring? ik accepteer morgen alleen maar een nieuwe ipod touch.. Laat BCC het uitzoeken met Apple.. Ik kan ook me geld terugeisen. Maar omdat het een aanbieding was heb ik de touch voor 207 euro gekocht.. En een nieuwe 32 GB versie kost 267 euries!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:40:

Was er helemaal blij mee.. Tot december.. Ik zag hele kleine witte puntjes.. Met een loep beter gekeken en het bleken groene, gele en rode punten te zijn!! In januari teruggegaan naar BCC.. Aangegeven wat de problemen waren.. Na lang zoeken constateerde de verkoper hetzelfde.. Hij heeft het apparaat opgestuurd naar Apple.. 6 weken later, gister kon ik de touch weer ophalen.. Natuurlijk helemaal blij omdat ik hem ontzettend gemist had!! Aangekomen bij BCC kwamen we tot de conclusie dat de touch niet gerepareerd was en ik 35 euro moest betalen!! Ik reageerde ontevreden! Hoe kan Apple dit nou verklaren! Aangegeven was dat Apple geen fouten kon ontdekken op de touch.. De verkoper zette de touch aan en de punten waren nog zichtbaar!! De bedrijfsleider werd erbij gehaald en die zei dat de policy van het aantal dode/kapotte pixels per vierkante cm waarschijnlijk hoger ligt dan het aantal wat op mijn touch zit! Ik pissig :( omdat ik de touch nog maar 2 maand in mijn bezit had en Apple tot deze conclusie komt!! Nu gaat de verkoopleider morgen contact opnemen met Apple hoe we dit probleem gaan oplossen!

Zijn er mensen met deze ervaring? ik accepteer morgen alleen maar een nieuwe ipod touch.. Laat BCC het uitzoeken met Apple.. Ik kan ook me geld terugeisen. Maar omdat het een aanbieding was heb ik de touch voor 207 euro gekocht.. En een nieuwe 32 GB versie kost 267 euries!!
Ik ben ook bang dat ze over een paar weken ipod terugstuuren met verhaaltje dat er niks mis mee is.
En daarna nog 20 euro onderzoekskosten eisen, dat ga ik niet pikken, wordt een gezeik.:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 08:40:

Ik heb ook last gehad van witte puntjes / dode en of luie pixels, op mijn Ipod Touch 3G 32GB.
Bij mijn 1ste Ipod Touch 3g 32GB, rechtsonderin wit puntje (slechte pixel) internetwinkel opgebeld, de week daarop werd hij netjes omgeruild.
2de Ipod Touch 3G 32GB, in het midden van het scherm (slechte pixels) en rechts van het midden zat stof onder het scherm, weer de internetwinkel gebeld, hij werd weer netjes omgeruild voor een nieuwe. Hier moest ik wel een maand opwachten inverband met geen voorraad!
3de Ipod Touch, inmiddels een maand en 2 weken verder, pixel en stof vrij! Poefh gelukkig!

Op de 1ste Ipod Touch, had ik er eigenlijk weinig tot geen last van maar jah je wilt toch een 100% goede voor dat geld!
Maar het is geen uitzondering hoor, dode en of luie pixels op de schermen van Ipod Touch, komt helaas vaak genoeg voor!

Enig verschil, jij hebt hem al 2 maanden ik constateerde het vrijwel meteen na aankoop, eerste wilde ze hem ook laten reparen, no way een nieuwe of mijn geld terug, zal helemaal wat wezen, gelijk je Ipod Touch laten reparen als je hem nog maar het in je bezit heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:23
Weet iemand of er ook een (dealextreme!) dock is voor de iPod Touch 2G. Maar het liefst dus ook waar zo'n dockplaatje in kan. Dus voor als je een breed hoesje gebruikt ;p. Zien er wel leuk en goedkoop uit, maar past hij ook in een 3G/3GS dock. (mijne iPod heeft een switcheasy rebelskin en is dus vrij dik, net als een iPhone).

Hmmm volgens velen past hij dus in de iPhone dock :). Iemand die het ook echt getest heeft? Met een dealextreme dock?

[ Voor 15% gewijzigd door iMick op 01-03-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
iMick schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:54:
Weet iemand of er ook een (dealextreme!) dock is voor de iPod Touch 2G. Maar het liefst dus ook waar zo'n dockplaatje in kan. Dus voor als je een breed hoesje gebruikt ;p. Zien er wel leuk en goedkoop uit, maar past hij ook in een 3G/3GS dock. (mijne iPod heeft een switcheasy rebelskin en is dus vrij dik, net als een iPhone).

Hmmm volgens velen past hij dus in de iPhone dock :). Iemand die het ook echt getest heeft? Met een dealextreme dock?
Ik verwacht mijn pakketjes deze week. (focalprice & dealextreme). Heb 2 (verschillende) usb opladers besteld, een hoesje, een ipone 3g(s) dock en een extra kabeltje. Die van focal price (kabeltje, hoesje & 1 usb lader) is 20-02 verzonden, en dx (later besteld) is de 25-02 verzonden. Wanneer ik het binnen heb maak ik wel foto'tjes.

Ik heb de 3e ipod touch, maar die is identiek aan de 2e qua vormgeving volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Heel erg bedankt Igor92. Welke docks? Linkjes? Zijn wel mooie, maar vast poppespul. Misschien review maken? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
DX:
Usb lader
iPhone 3G/3Gs dock

Focalprice:
Usb lader
Usb kabel
Hoesje

Jammer dat er op het hoesje 16 GB staat, ik heb 32 GB en de 3e generatie. Misschien dat dat er af te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Vandaag beide pakketjes binnen gekregen.
Dx:
Usb lader; ziet er goed uit, werkt ook prima! Zeker kopen als je er nog een nodig hebt.

iPhone 3G/3Gs dock; ziet er ook goed uit. iPod touch (3e generatie) pas er losjes in, maar maakt geen goed contact. (helaas). Wanneer je er op drukt maakt hij wel contact.
Nu heb ik even wat weg geschaafd bij de hoekjes en past hij wel, en maakt hij ook contact. Hij staat er opzicht mooi in, maar niet helemaal stevig. Ik vind het prima, en ik ben er tevreden mee. Gebruik hem toch voornamelijk om op te laden denk ik.

Focalprice:
Usb lader; Werkt ook prima, net als die van Dx, alleen in een andere behuizing.

Usb kabel; gelijk aan originele apple usb kabel, ziet er erg goed uit.

Hoesje; Helaas heb ik denk ik een slecht exemplaar, randjes zijn niet mooi afgewerkt, de verf is sowieso niet mooi glad uit en zitten scheurtjes in.

Foto's komen misschien een andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Heel erg bedankt :). Kan je van de dock wat meer informatie geven? Werd hij gelijk herkend? Wat kreeg je er allemaal bij in het doosje ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Dock werd gelijk herkend ja. Wel gaf hij een foutmelding nadat het contact een paar keer vlak achter elkaar weg viel in het begin dat de iphone niet goed verbonden was. Maar na het wegschaven van wat plastic niet meer.
Hij zat verder niet in een doosje, maar in een plastic verpakkinkje met een kartonnetje er achter waar niet veel boeiends op staat.

Je moet er allemaal niet te veel van verwachten. Het is leuk dat je het voor een paar dollar kunt bestellen, daar blijft het dan ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Dus als je zo'n dock koopt moet je nog een normale kabel kopen? Werkt die met een originele? (heb er nog 2 van liggen ;p). Of past er alleen zo'n "nepperd' in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
De echte kabel pas uiteraard ook, maar ik vond het fijn om 2 aparte kabels te hebben voor aan stoom, en aan macbook.
Ik vind het een prima aankoop, het ziet er gewoon strak uit als hij er in staat, maar hij is niet zo stevig doordat er een soort 'spleet' achter de ipod zit omdat de iphone dikker is. Misschien dat ik dit nog eens een keer opvul, maar ik weet nog niet hoe. Zolang je er niet hard tegen gaat zitten duwen is er niets aan de hand. de home knop kun je gewoon induwen, en ook zachtjes tegen het scherm tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
Maar ik heb een heel dik hoesje, is ongeveer even dik als iphone dus dat komt mooi uit dan ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 11:19
Mmm ik heb pas een nieuwe ipod gekregen omdat mijn headjack kapot was gegaan(ik weet niet hoe).
En nu is ie na 2 weken alweer kapot (zie: je moet het ipod kabeltje er niet helemaal indoen anders heb je links geen geluid).
Ik zal het wel erg ongelukkig getroffen hebben of ik doe er iets fout mee maar dan weet ik niet wat, want volgens mij ga ik altijd netjes met mijn ipod om. Ik zal hem dus maar weer eens terug naar apple opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Komt het niet door je 'oortjes' of koptelefoon? Misschien een kabelbreuk o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 11:19
Igor92 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:27:
Komt het niet door je 'oortjes' of koptelefoon? Misschien een kabelbreuk o.i.d?
Nop heb met verschillende oortjes getest en gaven allemaal hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.. Ik ben die woensdag met alle spullen naar de BCC gegaan en dacht ik ga niet wachten totdat de verkoper mij belt maar gewoon naar de winkel en niet naar huis zonder een nieuwe ipod touch of me geld!

Eenmaal onderweg krijg ik een telefoontje dat de verkoper heeft gesproken met Apple en ik een nieuwe mag komen ophalen! Nu had ik een 2nd generation 32 gb.. En dit was een showroommodel dus heb er toen 207 euro voor betaald! En nu heb ik een 3nd generation 32 gb, helemaal hagelnieuw!

Helaas heb ik nu niet de oordopjes met microfoon waardoor shazam en voice recording niet werkt :s.. Ik heb al gekeken naar die oordopjes.. Maar de inears kosten 70 euro!! Op marktplaats staan ze ook maar zijn namaak! Zijn er mensen die ervaring hebben met deze inears?? Ik vind 70 euro echt te veel geld voor oordopjes met microfoontje.. Want ik heb nu nog goeie inears van Sony, gekregen bij het sony ipoddock wat ik gekocht had een tijdje terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:05:Eenmaal onderweg krijg ik een telefoontje dat de verkoper heeft gesproken met Apple en ik een nieuwe mag komen ophalen! Nu had ik een 2nd generation 32 gb.. En dit was een showroommodel dus heb er toen 207 euro voor betaald! En nu heb ik een 3nd generation 32 gb, helemaal hagelnieuw!

Helaas heb ik nu niet de oordopjes met microfoon waardoor shazam en voice recording niet werkt :s..
Kijk, dat noem ik nog eens service! ;) Is het trouwens niet een 2st generation 32 gb, aangezien er geen oordopjes met microfoon bijzitten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 11:24
syltheboy schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:49:
[...]

Kijk, dat noem ik nog eens service! ;) Is het trouwens niet een 2st generation 32 gb, aangezien er geen oordopjes met microfoon bijzitten? :?
Je krijgt als replacement alleen de iPod zelf, niet het doosje met kabels enzo :). Je stuurt alleen je iPod op -> krijgt alleen een iPod terug :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
SanderPS3 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:51:
[...]

Je krijgt als replacement alleen de iPod zelf, niet het doosje met kabels enzo :). Je stuurt alleen je iPod op -> krijgt alleen een iPod terug :)
Oh, op die manier. :) Maar ja, het gaat natuurlijk om de iPod zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:26
Weet iemand waar je een wall charger kan halen die betrouwbaar is en niet meer dan 5 euro kost? Je ziet ze wel overal, maar heb ook slechte verhalen over gehoord. Ik zoek liever één met de connecter eraan vast.

Als iemand er een gebruikt van een betrouwbare merk/verkoper, laat het me dan weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Even op DealExtreme zoeken en anders de Vraag & Aanbod induiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 15:07
Sinds een dag of twee ben ik ook voorzien van een iPod Touch 32GB (een nieuwe, dus ik vermoed 3G? Ben er niet zo in thuis).

Opzich een leuk apparaatje, maar bij mij ligt de focus op muziek en de geluidskwaliteit went heel langzaam wel, maar eigenlijk is het om te huilen als ik het vergelijk met m'n vorige mp3 speler (een Meizu M6, de SP versie).

Wat is de beste manier om de geluidskwaliteit te verbeteren? Ik luister vooral naar hardstyle en hardcore en heb getest met de volgende hoofdtelefoons

Creative EP630 (in-ear): Redelijk geluid, weinig bass
Creative EP830 (in-ear): Deze vond ik al slechter op m'n vorige mp3 speler, op de iPod niet naar te luisteren.
Meegeleverd: 8)7
Sennheiser HD428: Ook geen geweldig ding, raar genoeg wel op de iPod redelijk geluid, maar totaal geen bass

En m'n paradepaardje waar ik altijd van geniet... Behalve op de iPod, want hij mist wederom veel bass: de Denon DJ DN-HP1000.

Ik heb de EQ setting momenteel staan op Electronic, wat naar mijn mening de enige nuttige setting is die erop zit. Bass boost resulteert er bij ALLE gebruikte hoofdtelefoons in dat de lage tonen simpelweg worden weergegeven alsof er bij elke beat een scheet wordt gelaten (beter kan ik het niet omschrijven).

Ben al bij een niet nader te noemen Apple store geweest, maar het schijnt dat dit toch wel 1 van de betere iPods is qua geluid... Heb ook de 160GB classic getest, maar die heb ik gelijk aan de kant gegooid, want dat was nog veel slechter :+.

Is er (buiten het aanschaffen van een pocket amp of iets dergelijks om) een methode om de geluidskwaliteit te verbeteren? De medewerker van de Apple store zei dat je 'm evt. kon Jailbreaken en kijken of er EQ tooltjes zijn, maar ik vraag me af of die de situatie verbeteren. Overigens zij hij ook dat ik het niet van hem had gehoord dat je kon jailbreaken _/-\o_

Iemand suggesties? Ik zag niets in de startpost staan over de geluidskwaliteit dus daarom deze vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Ik haal met m'n EP-630 en de EQ op Normal (dus uit) prima geluid uit m'n Touch.

De equalizers op MP3-spelers zijn 99 van de 100 keer echt ronduit slecht. De MegaBass™ op m'n Sony Ericsson Walkman is zoveel beter dan elke andere EQ, helemaal dan die op de iPod Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Wiethoofd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:36:
Ik haal met m'n EP-630 en de EQ op Normal (dus uit) prima geluid uit m'n Touch.

De equalizers op MP3-spelers zijn 99 van de 100 keer echt ronduit slecht. De MegaBass™ op m'n Sony Ericsson Walkman is zoveel beter dan elke andere EQ, helemaal dan die op de iPod Touch.
Voor de meeste nummers is het niet eens heel erg slecht hoor. Maar m'n oude speler en zelfs m'n elcheapo netbookje van Compaq geven een veel rustiger, veel dieper geluid dan de iPod. Daarom dus op zoek naar alternatieven. Zijn die er niet dan gaat ie denk ik volgende week terug naar Mediamarkt. De overige functies interesseren me niet eens zo, dus daarom kan ik 'm wel missen. Echter is het toch best een fancy apparaatje en ik vind het jammer dat ie afhaakt op het punt wat er echt toe doet :Y

Waar ik ook al aan heb gedacht is of er geen dock is waar een koptelefoon op aangesloten kan worden. Ik lees namelijk dat hij via de grote brede aansluiting aan de onderkant een veel betere sound output zou leveren. Hier zijn ook aftermarket kabels voor al weet ik niet of dat ook al geldt voor de 3G...

Het is trouwens niet eens zo zeer de EQ, maar meer dat ie de diepe tonen gewoon niet aankan... Het apparaat zelf is naar mijn mening niet in staat om ze weer te geven... Want met bijv. het nummer "2 Best Enemies - Phases" waar een heel diepe bass in zit, begint ie op de EQ setting "Electronic" gewoon al te kraken op de achtergrond. Ondanks 320kbit/s mp3...

[ Voor 27% gewijzigd door ksborg op 05-03-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
ksborg schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:42:
Waar ik ook al aan heb gedacht is of er geen dock is waar een koptelefoon op aangesloten kan worden. Ik lees namelijk dat hij via de grote brede aansluiting aan de onderkant een veel betere sound output zou leveren. Hier zijn ook aftermarket kabels voor al weet ik niet of dat ook al geldt voor de 3G...
Die zijn er, amplifiers via de dockconnecter, wordt je iPod wel iets langer of dicker, en heb je in sommige gevallen extra batterijen nodig, maar je kunt dan vaak ook de fatsoenlijke 6,3mm headsets aansluiten.

Zie ook: http://www.syfyanimo.net/...adphone-amplifier-review/ en de fabrikantsite: http://www.fiio.com.cn/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Wiethoofd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:09:
[...]

Die zijn er, amplifiers via de dockconnecter, wordt je iPod wel iets langer of dicker, en heb je in sommige gevallen extra batterijen nodig, maar je kunt dan vaak ook de fatsoenlijke 6,3mm headsets aansluiten.

Zie ook: http://www.syfyanimo.net/...adphone-amplifier-review/ en de fabrikantsite: http://www.fiio.com.cn/en/
http://www.fiio.com.cn/en/showproduct.asp?id=316

Deze ziet er wel strak uit. Ga eens even verder zoeken naar reviews en dergelijke om te kijken of het verschil maakt. Tot zover mijn dank!

Edit: na wat gelezen te hebben het ding besteld bij Dealextreme voor 14,75 omgerekend. Daar wil ik 'm wel voor proberen :)

[ Voor 8% gewijzigd door ksborg op 05-03-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
ksborg schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:26:
Edit: na wat gelezen te hebben het ding besteld bij Dealextreme voor 14,75 omgerekend. Daar wil ik 'm wel voor proberen :)
Als je een linkje hebt naar de DealExtreme site waar hij staat bestel ik er ook eens een, even testen of ik echt zoveel beter geluid kan krijgen.

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.fiio << staan alle producten van Fiio

[ Voor 10% gewijzigd door Wiethoofd op 05-03-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Wiethoofd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:29:
Even op DealExtreme zoeken en anders de Vraag & Aanbod induiken.
Ik heb juist een negatieve feedback gelezen over (goedkope) opladers als die op DealExtreme staan. De oplader van die persoon scheen te vonken en te roken! Vandaar ook de vraag wie een goede, betrouwbare wall charger gebruikt. Ik heb geen zin om 25 euro te betalen voor een originele charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Ik heb mijn wall charger van DealExtreme, ding doet het prima met het Dock wat ik ook van DE heb, de kabel die ik ook gekocht heb is echter een drama, daar kan je beter de originele datakabel voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ah ok, thanks voor je antwoord. Nog een laatste vraag. Heb jij zelf deze variant of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Wiethoofd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Als je een linkje hebt naar de DealExtreme site waar hij staat bestel ik er ook eens een, even testen of ik echt zoveel beter geluid kan krijgen.

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.fiio << staan alle producten van Fiio
Je had 'm al gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Amps schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:05:
Heb jij zelf deze variant of een andere?
Dat is inderdaad de versie die ik heb. Net ook met de Fiio amp deze oplader ook maar besteld voor m'n broertje, kijken of die ook goed werkt, hij is iig wel van een handzamer formaat ;)

Klopt, was toch op DealExtreme aan het zoeken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Wiethoofd op 05-03-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Die charger is hier volgens mij ook los te verkrijgen :P Ik weet niet of jouw broertje die andere kabel nodig heeft of niet. (Was dat niet de kabel die waardeloos was? :P ). Houd me iig op de hoogte of die oplader het naar behoren functioneert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Ik had een losse kabel naast de oplader die je al noemde besteld, deze wordt er bij geleverd, dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een manier om muziek van je ipod over te zetten naar Itunes ? Ik heb net een nieuwe laptop gekocht nadat mij oude kapot is gegaan en wil nu op een makkelijke snelle manier mijn muziek op mijn nieuw laptop over zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Inmiddels heb ik 'm bijna een week in gebruik en opzich bevalt het wel. Alleen what's up met die batterij indicator? Staat op 65%. Even 5 minuten een game testen: 35%. Weer 10 minuten muziek luisteren: 60%. Je kan er werkelijk geen touw aan vastknopen... Nu weet ik dat er een nieuwe firmware is, maar deze schijnt het probleem niet op te lossen en bovendien nieuwe problemen met zich mee te brengen, dus een update lijkt me onpraktisch.

Meer mensen die dit probleem tegenkomen? Volgens mij is de accu zelf inmiddels wel redelijk "up to speed" want voor 't eerst was ie na een dag gebruik nog ruim boven de 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je muziek luistert kan je veel langer van je iPod gebruik maken dan wanneer je bv een spel speelt of een video bekijkt. Dus kan het zijn dat de berekening daardoor in de war gegooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Volgens mij moet de accu van de iPod zichzelf in de eerste dagen dat hij gebruikt wordt kalibreren, dacht zoiets eens ergens gelezen te hebben. Heb dit zelf namelijk nooit, hoewel hij nog wel eens van 20% (rood) naar 30% (groen) wil springen als ik een app stop omdat hij de melding geeft dat er nog maar 20% batterij over is.

Ik zou dus zeggen, wacht het nog een paar dagen af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar waar kan ik instellen dat bij de 25 meest afgespeelde nummers ook nr 1 boven aan staat en niet helemaal onderin?

Want bij mijn ipod touch staat Nr 1 helemaal onderin en Nr 25 helemaal bovenaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Wiethoofd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:14:
Ik heb mijn wall charger van DealExtreme, ding doet het prima met het Dock wat ik ook van DE heb, de kabel die ik ook gekocht heb is echter een drama, daar kan je beter de originele datakabel voor gebruiken.
Welk dock heb jij van dealextreme besteld? Ik heb zelf een iphone dock besteld, maar die past standaard niet, pas wanneer je wat weg vijlt.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic. Zie ook iPods, iPhones & iTunes Beleid.