Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catbread
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09-2022
Zit nu na 2,5 maand gebruik met een probleem. Ik heb het idee dat de batterij al minder is (3G, 8 GB versie). Ik heb door intensief gebruik de iPod regelmatig opgeladen, na 1,5 tot 2 dagen wel.

Na een half uurtje video's kijken (Uitzending gemist en een tv-aflevering) en een half uurtje internetten en msn'en stond de batterij op 90%. Kon ik mee leven, had hem ook aardig gebruikt. Alleen is het bij de iPod zo (en bij meerdere apparaten) dat de batterij exponentieel afneemt. Voor het gevoel in ieder geval. Nu merk ik dat de batterij sneller leeg gaat. Sinds het eerder genoemd uurtje heb ik een half uurtje muziek geluisterd (EQ uitgezet) en de routine mail, rss, tweakers, tweets, weer en het nieuws. Hij zit op dit moment op 70%.

Samengevat, ik vermoed dat de batterij wat minder wordt. Het is een li-ion batterij en zal na een tijd minder worden. Er bestaan een hoop mythen rondom li-ion batterijen, dus wat moet ik het beste doen? Ik laad hem weer volledig (aan 1 stuk door) op als hij onder de 20% (rood) zit.

En ten tweede: kan ik er mee terug naar de winkel als het erger wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-05 11:19
batterij geeft ook aan dat hij verder leeg is als je intensiever bezig bent (dus als je zou gamen geeft ie 70% aan en als je daarna naar muziek overgaat geeft hij 90% aan) als je dit al wist zou je hem altijd terug naar apple kunnen opsturen voor batterij vervanging
https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do
ook al is er niks mis mee hoef je de verzendkosten neit te betalen dus je kan het gewoon laten checken