Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Keb de indruk dat met name consolegamers het zuur vinden.

woensdag 16 maart 2011 @ 22:21 • 124
Skull-splitter
Gisteren kwam de performance niet boven de 30FPS, nu ligt ie boven de 50? Raar spel.

Zal wel veel tweaken zijn.
Ben aardig ver door het spel heen geloof ik, begin me aardig te ergeren aan de gemaaktheid de campaign. Moet je vanaf een sniperspot naar een rendevouz sprinten, blijken er van alle kanten oneindig veel mannetjes te komen. Daar heb ik een keer of zes over kunnen doen, naast tegen onzichtbare objecten aanlopen, teammates die ineens in je line of sight gaan staan, onzichtbare muren en vijanden die een 90-100 accuracy halen terwijl jij toch echt wel eens wil missen.

Het mist toch wel de afwerking die een COD wel krijgt, wat eigenlijk best storend is. Ook een sequentie in een helicopter is lachwekkend, aangezien je 360 rond kan kijken en mikken zonder gevolgen van je vliegrichting.

MP komt na de SP. En eerlijk gezegd lijkt me die best meevallen omdat het gewoon compleet anders speelt dan de SP.

Ik vind het wel vermakelijk genoeg, maar niet de frontlines-redemption waar ik op gehoopt had. Veel "fouten" zaten daar ook al in, dus ik hoop dat ze daar eens serieus naar gaan kijken, want met wat meer afwerking kan dit type game goud zijn.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

yzx schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:57:
[...]

Dus zal ik hem morgen maar niet gaan ophallen? :+

THQ brengt 9/10 keer toch altijd een knaller van een game uit
Dan is deze die ene slechte van de 10 naar mijn mening :p
Er stond bij dat THQ en de aandeel houders hogere verwachtingen hadden.
Vraag ik me toch af of ze niet gezien hebben dat het spel er niet al te best uit ziet 8)7

-insert random facepalm pic here- :p

Heb de mp vanmiddag nog even zitten doen maar heb KZ3 er maar weer in gedaan wat een verademing ! :)

Ik had trouwens ook aardig wat framedrops in de SP (@ ps3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:29
crazytaxi819 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:18:
pre-instal lukt mij al de hele dag niet meer, steam zegt dat het te druk is en dat ik het over een aantal uur nog maar eens moet proberen...

ga ik maar weer naar mijn doosje staren die ik al sinds gisteren gekocht heb....Heb ik het spel officieel, kan ik niet spelen, volgens mij is deze illegaal wel al te spelen...
Al een week. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Over het er niet uitzien, en dan met name de PS3: pech, de x360 ziet er al beter uit, en op de PC mag je graphics gewoon goed noemen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julian19haas
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 11:23
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:15:
[...]

Kun je niet aanpassen. Tactical layout zoals we die kennen uit CoD is er niet. Er wordt enorm over gezeurd op de Homefront forums. Dus misschien passen ze het nog aan...
je kan hem natuurlijk ook nog via steam kopen krijg je gratis metro 2033 er bij ! dat heb ik gedaan :P
kon hem vandaag voor het eerst spelen heeft wel een goede indruk achter gelaten het doet me een beetje teveel denken aan cod.... dat is dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
julian19haas schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 23:57:
[...]

je kan hem natuurlijk ook nog via steam kopen krijg je gratis metro 2033 er bij ! dat heb ik gedaan :P
kon hem vandaag voor het eerst spelen heeft wel een goede indruk achter gelaten het doet me een beetje teveel denken aan cod.... dat is dan weer jammer.
Ja maar dan is het tenminste COD mèt grote maps en geen counterstrike maps met 3 weggetjes en 5 raampjes. Ik heb hem nog niet maar ga hem binnenkort bestellen, wil eigenlijk eerst zien hoe het draait. Maar 35 euro is niet teveel in ieder geval. Ik heb er wel hoge verwachtingen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:57

Wildfire

Joy to the world!

beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:59:
PC spelers:

Na het pre-loaden kan je het spel niet starten omdat het nog niet officieel uit is in Nederland. Dat roept Steam.

Echter, zodra het pre-loaden is voltooid doe je het volgende:

- open windows verkenner/explorer
- ga naar je steam map
- klik door de volgende mappen: Steam\steamapps\common\homefront\Binaries
- dubbelklik daar op HOMEFRONT.exe

veel speelplezier ;)
Woei! Lees het nu net, even getest en ja hoor... ik had al gepreload, maar kan dus nu ook al gamen. Morgen maar eens aan de slag... tenminste, of toch maar eerst Metro 2033 uitspelen waar ik nog in bezig was? :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-06 11:50
Goed spel... even wennen. dat is alles.

Gameplay is leuk te noemen met CB. Goed samenspel is zeker vereist. net even met wat teamleden wezen knallen en mij ziekelijk goed vermaakt!

iedereen die dus wat te bitchen heeft, is naar mijn idee een persoon die net een paar uurtjes gespeeld heeft en in mijn ogen het spel nog niet 'eigen' heeft kunnen maken.

geef het een kans en je zal het leuk gaan vinden.

_/-\o_ HOMEFRONT _/-\o_

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Crypter schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 00:56:
iedereen die dus wat te bitchen heeft, is naar mijn idee een persoon die net een paar uurtjes gespeeld heeft en in mijn ogen het spel nog niet 'eigen' heeft kunnen maken.
Heb nog weinig gebitch over de MP gezien. Eerder over de graphics van het jaar 2009 en de SP die gewoon ronduit slecht opgebouwd is. Het maakt de enorme hype, die de uitgevers hebben gecreeerd, in ieder geval bij lange na niet waar.

De MP is gaaf en leuk om te doen hoor maar het lijkt me dat er wel redelijk wat te 'bitchen' is voor de singleplayer fanaten.

Ik sla alle gezeik over connectie en installatie problemen over. Tegenwoordig is elke spel slecht in deze zaken rondom release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:41

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik ben blij om te horen dat dit spel Frontlines: Fuel of War V2.0 is. Hoef ik hem niet te halen. :Y)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 10:47
Na wat twijfelen een goede aankoop gedaan op directgamekeys.com met een kortingscode die ik hier gevonden heb. Dit samen maakte het spel 24 euro.

SP:
Eerst de single player gedaan, gameplay vond ik gelijk al aardig goed. Ook de geluidseffecten zijn zeer mooi. De graphics vielen me in het begin tegen, maar doordat de actie steeds toenam, leek het of de graphics ook mooier werden. In het geheel vond ik de single player toch mooi opgezet.

MP:
Ik ben zelf een echte COD speler en heb ook bad company 2 in m'n bezit. Ik vond bad company zelf veel te traag spelen (wel mooie graphics) en heb ik dus snel links laten liggen. Homefront MP heeft de actie van COD en de opbouw van BC2, hierdoor vind ik een zeer intressante gameplay en vermaak ik me er heel goed mee. De graphics bij de MP vind ik persoonlijk wel mooi. Vind de mappen mooier (gedetailleerder) als COD of BC2, en ze laden ook nog eens veel sneller. Wel jammer dat er weinig maps zijn.

Al met al ben ik zeker blij met deze aankoop en raad deze, zeker voor dat geld, iedereen aan die van First person shooting games houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
Ik ben toch al koning in de MP :) steeds top of the list scoren met 20-3
Wel leuk alleen wacht ik op meer maps..

Reden dat ik niet voor KZ3 koos is vanwege de setting waar het speelt, best tevreden achteraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

KZ3 ligt bij mij op de schappen vanwege waardeloze netwerk verbinding; game is eigenlijk niet online speelbaar - lag is nog erger dan wanneer ik vroeger met een 56kb/s modum quake speelde :X

De (matige) graphics boeien totaal niet, snap ook niet daar mensen daarover vallen; gameplay is de key. Bedoel heb je een matige game met prachtige beelden, blijft 't een bagger game om te spelen.
Heb je een goeie gameplay, met slechte graphics, is 't een leuke game om te spelen, toch?

Kan iemand mij het volgende ophelderen;
- hoe zit 't met de 1-shot-1-kills (snipers, granaten?)
- is er in-game communicatie mogelijk? Zo ja welke opties heeft dat?
- hoe is het clan/party systeem (als dat er al is)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:45
himlims_ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:49:

Kan iemand mij het volgende ophelderen;
- hoe zit 't met de 1-shot-1-kills (snipers, granaten?)
ik vind er een hele goede balans in zitten. je hebt geen heel magazijn nodig maar gaat ook niet dood door een verdwaalde kogel.

- sniper op het lichaam is met 2 kogels dodelijk. Headshot is 1 shot kill, maar dat lijkt met meer wapens zo te zijn ?!
- granaten worden best veel gegooid , en ernaast staan is zeker dodelijk, maar de blast reikt niet echt ver heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik snap dat gezeur over graphics ook niet hoor, zelfs een engine zoals van MW2 ziet er nog prima uit voor deze tijd. Ik begrijp wel dat men verwend wordt met dingen zoals cry-engine 3 enzo, maar zo kun je gewoon niet elke game eruit laten zien, en helemaal niet als je het ook nog een beetje speelbaar wil houden voor meerdere computers dan ultra high end systemen.

Een game zoals MW2 of BO ziet er gewoon nogsteeds fantastisch uit (niet dat ik de inhoud van die 2 zo geweldig vind, mar het zijn zeker niet verkeerde graphics) en het draait heerlijk soepel. Maar omdat mensen "weten" dat het een verbeterde engine is van MW1 of nog eerder, dan is het zogenaamd te oud en dan zijn het lelijke graphics.

Nou als een game er nog uit ziet als BF1942 of Quake3 bijvoorbeeld, ok dan kun je gaan zeuren dat de graphics outdated zijn. Maar verder, zelfs de Source engine van HL2 en L4D2 etc, ziet er nog goed genoeg uit.

Zijn allemaal graphics hoeren die zo zeuren als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
idd, het gaat uiteindelijk toch om gameplay, wat voor mij betreft in de MP wel goed zit,
temeer omdat idd er nu meer mensen dit spel zouden kunnen spelen vanwege de lagere systeem vereisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:45
jesus hoeveel rpg's heb je nodig om een tank uit te schakelen ??.

net kwam er een humvee aanrijden, die pas na 3 goed geplaatse schoten ontplofte, gelijk erachteraan kwam een tank. ik heb 2x bij kunnen kopen, dus 6 ! raketten er tegenaan gejankt. en nog reed ie vrolijk verder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Bulls schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:50:
Ik snap dat gezeur over graphics ook niet hoor, zelfs een engine zoals van MW2 ziet er nog prima uit voor deze tijd. Ik begrijp wel dat men verwend wordt met dingen zoals cry-engine 3 enzo, maar zo kun je gewoon niet elke game eruit laten zien, en helemaal niet als je het ook nog een beetje speelbaar wil houden voor meerdere computers dan ultra high end systemen.

Een game zoals MW2 of BO ziet er gewoon nogsteeds fantastisch uit (niet dat ik de inhoud van die 2 zo geweldig vind, mar het zijn zeker niet verkeerde graphics) en het draait heerlijk soepel. Maar omdat mensen "weten" dat het een verbeterde engine is van MW1 of nog eerder, dan is het zogenaamd te oud en dan zijn het lelijke graphics.

Nou als een game er nog uit ziet als BF1942 of Quake3 bijvoorbeeld, ok dan kun je gaan zeuren dat de graphics outdated zijn. Maar verder, zelfs de Source engine van HL2 en L4D2 etc, ziet er nog goed genoeg uit.

Heeft niets met zeuren te maken. Graphics zijn gewoon een belangrijke factor. Als het grafisch er slecht uitziet dan is dat een mindere spelbeleving.
Je mag gewoon van een spel dat met zoveel tamtam is gelanceerd en waar veel voor neergeteld moet worden verwachten dat het er goed uitziet en dat het niet lood om oud ijzer is.
Dat het spel op andere punten punten beter scoort is toe te juichen maar kritiek geven op de graphics moet gewoon kunnen. Zeker als het terecht is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-12-2019
Ik ben het compleet met je eens hoor, maar de mensen die nu zeiken over dat de engine van MW2 verouderd is hebben flink pech, want MW3 wordt hoogstwaarschijnlijk ontwikkeld op diezelfde 'prehistorische' engine:)
Overigens schijnt Infinity Ward weer herboren te zijn en gaan zij hem ontwikkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bedankt voor de toelichting omtrent sniper+nades,

kan iemand mij nog wat duidelijkheid scheppen over;
- is er in-game communicatie mogelijk? Zo ja welke opties heeft dat? (kun je objectives voor je team markeren, waypoints etc.)

IG heeft HF MP review; http://www.insidegamer.nl...efront---Multiplayer.html

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Lars070 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:09:
temeer omdat idd er nu meer mensen dit spel zouden kunnen spelen vanwege de lagere systeem vereisten.
kan iemand bevestigen dat de game inderdaad goed/redelijk draait op de minimum specs ?? Dus zoiets als wat ik heb (zie sig) ?

Wat graphics betreft, het is inderdaad (IMHO) belangrijker dat het goed speelt dan dat het er fantastisch uitziet. Maar bij 'goeie' graphics horen wat mij betreft ook dingen als 'destruction 2.0' dus dat zoals in BC2 alles kapot kan. Dat zou gewoon standaard in nieuwe shooters moeten zitten ...

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 17-03-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

himlims_ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:26:
kan iemand mij nog wat duidelijkheid scheppen over;
- is er in-game communicatie mogelijk? Zo ja welke opties heeft dat? (kun je objectives voor je team markeren, waypoints etc.)
Alleen voice chat. Zaken markeren kan niet. Behalve door gebruik te maken van de UAV Drone en tegenstanders daarmee markeren. (Het voelt steeds gek dat je niet kunt spotten. MIsschien omdat het een beetje als BF aan voelt.)
Op de xbox druk je op Y om mensen uit te nodigen voor je lobby. Je kunt zowel partychat gebruiken als de reguliere gamechat. Voor PS3 zal dat ongetwijfeld hetzelfde zijn, maar met een ander knopje, staat rechtsonderin in je pre-lobby lobby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@goner; het lijkt me wel, misschien dat je 2gb kunt vergroten naar 4 voor paar tientjes
//edit
weet ik niet - ik werkt niet met windows :+

[ Voor 23% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

XP kan max. maar 3.2 Gb dacht ik ...
(heb 2 Corsair 2Gb sticks liggen, maar XP loopt ermee vast tijdens opstarten ... ben bezig met nieuwe bios en/of voeding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Skybullet schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:11:
jesus hoeveel rpg's heb je nodig om een tank uit te schakelen ??.

net kwam er een humvee aanrijden, die pas na 3 goed geplaatse schoten ontplofte, gelijk erachteraan kwam een tank. ik heb 2x bij kunnen kopen, dus 6 ! raketten er tegenaan gejankt. en nog reed ie vrolijk verder 8)7
7(8)7

Mijn tanks gaan helaas sneller kapot dan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
sanderdw schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 02:55:
Na wat twijfelen een goede aankoop gedaan op directgamekeys.com met een kortingscode die ik hier gevonden heb. Dit samen maakte het spel 24 euro.
Net even gekeken op die site, maar aan alleen een PayPal account heb je niet genoeg, hij moet verified zijn helaas. Ik heb geen creditcard (en ben ook niet van plan 1 te nemen ooit) En PayPal is een mooi alternatief, maar helaas wil dat nu ook niet.

Was wel een mooie aanbieding anders, en als je de key ook gelijk krijgt. Maar goed dan betaal ik wel een tientje extra en bestel hem in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-07 12:02
Hoppa, al 3 hackers tegen gekomen. pc gaming ftw! |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
RaiseCain schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:15:
Hoppa, al 3 hackers tegen gekomen. pc gaming ftw! |:( :(
en hoe weet je dat dan zo zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Lars070 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:19:
[...]

en hoe weet je dat dan zo zeker?
als je 63-3 staat en je poppetje rond draait als een zombie, dan kijk je naar hun steam account. Allemaal vac bans? AKA dit http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
RaiseCain schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:24:
[...]

als je 63-3 staat en je poppetje rond draait als een zombie, dan kijk je naar hun steam account. Allemaal vac bans? AKA dit http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded
Net besteld en dan lees je dit? :F

Wat voor plezier beleven zulke spelers nou aan de game, ze gaan hem kopen om andere hun plezier te verpesten?

[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 17-03-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Bulls schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:56:
[...]
Net even gekeken op die site, maar aan alleen een PayPal account heb je niet genoeg, hij moet verified zijn helaas. Ik heb geen creditcard (en ben ook niet van plan 1 te nemen ooit) En PayPal is een mooi alternatief, maar helaas wil dat nu ook niet.

Was wel een mooie aanbieding anders, en als je de key ook gelijk krijgt. Maar goed dan betaal ik wel een tientje extra en bestel hem in Nederland.
Je kan de Paypal account ook koppelen aan je bankrekening, toch?
Overigens waarom geen credit card? Hartstikke veilig en veel betere bescherming dan ideal, overboeking, automatische incasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36

Nakebod

Nope.

YouTube: Homefront , Aimbot, radar, no recoil and many more :) From ARTIFICIALAIMING.NET
YouTube: Homefront First aimbot from artificialaiming.net , radar, no recoil and m.m

:| :r :'(
Wat ik al helemaal niet snap is dat mensen betalen voor deze troep. :r

Belooft veel goeds, en dan moet ik het spel nog krijgen...

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Wat ik gewoon niet begrijp wat is de lol om met een cheat zoals deze te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Stewie! schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:38:
[...]

Je kan de Paypal account ook koppelen aan je bankrekening, toch?
Overigens waarom geen credit card? Hartstikke veilig en veel betere bescherming dan ideal, overboeking, automatische incasso.
Inderdaad, ik ben erg gelukkig met mijn masterkaartje. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-07 14:09

Dhrax

Prog Lord

Ben het in grote lijnen met je eens :)
De graphics zijn in Homefront gewoon wat grauwer, maar ik vind ze er niet slecht uit zien. De sfeer wat het neerzet is goed en de framerate is netjes.

Gisteren ook nog even Crysis2 MP gespeeld, ziet er prachtig uit maar een gemiddelde fps van 15-30, totaal onspeelbaar ;) Dan kies ik toch voor Homefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
Gasten die cheaten gewoon blokkeren van Steam! Natuurlijk wel eerst een waarschuwing over de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Uitgespeeld. SP is degelijk doch verre van geweldig, vooral de mate van frustratie door de pinpoint-accuracy van zowel vijand en eigen wapen wil jij nog wel eens misschieten en ben je in een fractie van een seconde geraakt. Ook is de mousespeed verre van optimaal, voelt gewoon veel te heftig.
Tevens zijn onzichtbare muren, blokkerende teammembers en technische fouten (een heli die 360 alle kanten in kan kieperen zonder een richting in te vliegen, wtf?) echt NIET meer van deze tijd.

Het verhaal is degelijk, je wordt echt meegenomen als verse aanwas van het verzet, maar iets meer aandacht om de karakters verder uit te werken kan geen kwaad, ik voelde nauwelijks een band met mijn squadmates. Ook wordt het shock effect uit de eerdere levels niet verder opgebouwd, halverwege de game wordt er gewoon alleen maar per sectie op mannetjes geknald op een haast voorspelbare wijze.

Einde is vooralsnog een opzet voor een vervolg, het eindgevecht zelf is meer een kwestie van trial and error ipv dat er echt vaardigheid bij komt kijken.

Ik maak me alleen zorgen om de performance. Het betreft een UE3.X engine, maar het heeft de performance van een pak brinta om onduidelijke redenen. Veel hoger dan 30 FPS lijkt het allemaal niet te komen ongeacht de resolutie (en dat met een Q9550/HD5750), en in MP is het overzicht gewoon weg waardoor ik nog minder lekker speel. Het lijkt allemaal te direct qua controls, iets soepeler zou mij betreft mogen.

Ik hoop vurig op een patch, want deze game heeft meer potentie als er een paar schoonheidsfoutjes uit zijn. Maar om te zeggen dat dit 45 euro waard is... Neuh. Eerder iets van 25. Jammer THQ.

[ Voor 4% gewijzigd door skullsplitter op 17-03-2011 13:32 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
RaiseCain schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:24:
[...]

Ok, thanks voor de uitleg, vraag me ook idd altijd af wat voor sneuaards dit zijn die er ook schijnbaar nog voor betalen ook :?

Edit: idd report tool bijvoegen in dit spel zo mooi zijn, same als in BO, 3 x vac ban zou permanent moeten zijn imho.

[ Voor 11% gewijzigd door Lars070 op 17-03-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Aww nog steeds preload xD

Ben benieuwd naar deze :) Ik heb in ieder geval mijn Hachimaki xD

[ Voor 27% gewijzigd door Pheace op 17-03-2011 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Pheace schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:46:
Aww nog steeds preload xD

Ben benieuwd naar deze :) Ik heb in ieder geval mijn Hachimaki xD
Ergens in het topic staat dat je spel gewoon kan op starten als je homefront.exe aanklikt @ je steam map

als dat niet werkt, US VPN gebruiken voor 1 dag. vpnywhere 14 dagen trail :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lars070 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:37:
[...]

Ok, thanks voor de uitleg, vraag me ook idd altijd af wat voor sneuaards dit zijn die er ook schijnbaar nog voor betalen ook :?

Edit: idd report tool bijvoegen in dit spel zo mooi zijn, same als in BO, 3 x vac ban zou permanent moeten zijn imho.
VAC ban is al permanent, daar kom je nooit vanaf. En de reportfunctie van BO heeft ook nog nooit wat gedaan.
En elk spel heeft cheaters, bij Black Ops stikt het er ook van, net als bij BC2.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

RaiseCain schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:03:
[...]

Ergens in het topic staat dat je spel gewoon kan op starten als je homefront.exe aanklikt @ je steam map

Mja, als valve het nog niet wil dan wacht ik nog wel even, dat risico loop ik liever niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 05-07 06:57

beany

Meeheheheheh

RaiseCain schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:03:
[...]

Dat werkt gewoon. Je hoeft echt niet te klooien met VPN of zo.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Bulls schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:56:
[...]

Je account wordt automatisch geverified na 1 of 2 transacties.
Ik kreeg toch dit:
Your PayPal account is now Verified
----------------------------------------------------------------------

Hello ***,

Based on your recent PayPal transactions, we upgraded your account status to Verified.
This means that there are no limits on how much you can send from your PayPal account.

Sincerely,

PayPal team
Ikzelf ben blij met Paypal en voel geen drang om een credit card te kopen. (komt ook omwille dat ik nog maar 19 ben en veel geniet zou ik er dus niet van hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
Pheace schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:14:
[...]

Mja, als valve het nog niet wil dan wacht ik nog wel even, dat risico loop ik liever niet xD
welk risico? hier ga je echt geen VAC ban voor krijgen hoor, hadden ze de .exe maar moet encrypten, lobby's zitten goed vol met mensen die on-line spelen, no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 06:08

Mystikal

It never hurts to help!

Phyxion schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:04:
[...]

VAC ban is al permanent, daar kom je nooit vanaf. En de reportfunctie van BO heeft ook nog nooit wat gedaan.
En elk spel heeft cheaters, bij Black Ops stikt het er ook van, net als bij BC2.
Onzin, blij BO stikt het helemaal niet van de cheaters. In ieder geval niet op de PC. Je komt er wel eens eentje tegen, maar ik geloof niet dat ik er meer dan 10 ben tegen gekomen...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 03-07 19:36
Aangezien ik mij in Canada bevindt, kon ik het spel eergisteren al spelen. Ik heb alleen nog de singleplayer gedaan, maar ik moet zeggen dat het enigsinds tegenvalt (speel op de PC). Qua framerate boeit het niet als ik alles op 'ULTRA LOW' of 'ULTRA HIGH' zet, dus speel ik op de hoogste settings, maar het spel voelt niet helemaal soepel aan. Dacht eerst dat het aan mijn grafische settings lag, maar het doet zich ook voor bij de laagste settings. Mijn pc is zeker niet slecht ( i7 860 met 12 GB ram and 6850 OC Radeon) dus ik denk niet dat daar het probleem ligt.

Verder noemt iemand hier 'half life', dat is precies het gevoel wat ik ook had! Het heeft veel weg van Half Life.

Verder is de AI best dom, wat ik jammer vind. Vermoed dat ik al een eind op weg ben in singleplayer en ga dan is online kijken of dat beter is. Jammer dat ik het sowieso niet kan verkopen, omdat het via Steam is aangekocht.....

Jammer, hoop op een patch die het 1 en ander verhelpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mystikal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:39:
[...]

Onzin, blij BO stikt het helemaal niet van de cheaters. In ieder geval niet op de PC. Je komt er wel eens eentje tegen, maar ik geloof niet dat ik er meer dan 10 ben tegen gekomen...
Ik ben de tel kwijtgeraakt bij een 50 stuks op de PC. Misschien join ik gewoon altijd de slechte servers :X

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 16-06 09:52
Ik kom ook nooit cheaters tegen in bo, word wel vaak voor cheater uitgemaakt door noobs die mijn skills als buitenaards bestempelen, misschien is dat ook jouw probleem phyxion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
mrFoce schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:43:
Aangezien ik mij in Canada bevindt, kon ik het spel eergisteren al spelen. Ik heb alleen nog de singleplayer gedaan, maar ik moet zeggen dat het enigsinds tegenvalt (speel op de PC). Qua framerate boeit het niet als ik alles op 'ULTRA LOW' of 'ULTRA HIGH' zet, dus speel ik op de hoogste settings, maar het spel voelt niet helemaal soepel aan. Dacht eerst dat het aan mijn grafische settings lag, maar het doet zich ook voor bij de laagste settings. Mijn pc is zeker niet slecht ( i7 860 met 12 GB ram and 6850 OC Radeon) dus ik denk niet dat daar het probleem ligt.

Verder noemt iemand hier 'half life', dat is precies het gevoel wat ik ook had! Het heeft veel weg van Half Life.

Verder is de AI best dom, wat ik jammer vind. Vermoed dat ik al een eind op weg ben in singleplayer en ga dan is online kijken of dat beter is. Jammer dat ik het sowieso niet kan verkopen, omdat het via Steam is aangekocht.....

Jammer, hoop op een patch die het 1 en ander verhelpt!
De AI is inderdaad heel irritant. Soms loop ik heel vaak te ver voor en moet ik terug. hoop dat ze dit nog gaan patchen. Mensen die lage fps hebben, voeg dit toe aan je steam lauch settings: -compatscale=1 t/m 5

Staat nu op 2 en heb 50/62fps constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-06 18:49
Net de single player op de PC uitgespeeld. Ik vind het persoonlijk echt geweldig verhaal.
Er zitten inderdaad nog wel een stel schoonheidsfoutjes in, had ik bijna helemaal aan het begin al last van dat dingen niet op wouden blazen en er non-stop vijanden aankwamen daardoor.

De SP is trouwens wel echt kort, steam zegt me dat ik 4 uur heb gespeeld en heb hem uitgespeeld op Normal mode, heb daarbij trouwens ook al wel ongeveer 3 kwartier multiplayer gedaan, dus lang is het verhaal zeker niet te noemen. Sommigen vinden dat echt hinderlijk, maar als ik nog 6 uur langer koreanen moest afknallen was ik er vanzelf al mee opgehouden en had ik hem nooit uitgespeeld. In dit geval vind ik de korte SP goed, omdat je er een mooi verhaal bijkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-07 11:59

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Op de xbox uitgespeeld. Wat een bagger graphics zeg! Het spel had wat mij betreft 2 jaar geleden kunnen uitkomen en dan was het ok geweest maar dit is diep triest.
Het verhaal is leuk verzonnen en het speelt lekker weg maar dat was ook alles.
Ik ga hem maar weer inruilen of verkopen, zonde van de € 50,-

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Alle mensen die het spel zo afzeiken: waarom heb je de game überhaupt gekocht? Van tevoren was al bekend dat dit geen grafisch wonder ging worden, en ook de lengte van de SP was al bekend. Je had ook de bevindingen van andere spelers kunnen afwachten, en het geld in je zak kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Laatst online: 03-07 11:59

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

bram1984 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:57:
Alle mensen die het spel zo afzeiken: waarom heb je de game überhaupt gekocht? Van tevoren was al bekend dat dit geen grafisch wonder ging worden, en ook de lente van de SP was al bekend. Je had ook de bevindingen van andere spelers kunnen afwachten, en het geld in je zak kunnen houden.
Als je alle trailers nu eens gaat bekijken, en vergelijk deze dan ook even met de Xbox360, dan zul je zien dat de trailers er allemaal prima uit zien, ook die als Xbox360 trailer bestempelt worden.
Ik was zeer enthousiast over deze game, over het verhaal ben ik dat overigens nog steeds, maar zulke graphics zijn gewoon niet van deze tijd.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Mert schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:51:
Op de xbox uitgespeeld. Wat een bagger graphics zeg! Het spel had wat mij betreft 2 jaar geleden kunnen uitkomen en dan was het ok geweest maar dit is diep triest.
Het verhaal is leuk verzonnen en het speelt lekker weg maar dat was ook alles.
Ik ga hem maar weer inruilen of verkopen, zonde van de € 50,-
512 MB videogeheugen... Slechte optimalisatie. Go figure.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
Heeft iemand hier ervaring met gamekeystore.net? Daar hebben ze Homefront voor 18,55. Dat heb ik er nog voor over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
nukidin247 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:45:
Heeft iemand hier ervaring met gamekeystore.net? Daar hebben ze Homefront voor 18,55. Dat heb ik er nog voor over. :P
Lijkt bijna te mooi om waar te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-05 12:08
als ik naar die site ga moet ik 26€ betalen??

Edit: foutje het staat in dollars

[ Voor 29% gewijzigd door DutchElite op 17-03-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
nukidin247 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:45:
Om dat te checken kan je beter in dit topic terecht.

Nog iets voor de weinige mensen met een AMBX setje. Als je de volgende error krijgt:

Afbeeldingslocatie: http://www.sanderdewildt.nl/tweakers/HomefrontAMBX.png

Moet je even alle AMBX processen killen voordat je gaat spelen.
Werkt kennelijk niet samen.

[ Voor 22% gewijzigd door sanderdw op 17-03-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:35
ik heb net de pc versie geinstalleerd maar krijg mijn xbox 360 controller niet aan de gang iemand tips?
kan trouwens wel het karakter bewegen maar schieten wil niet....en de controls mappen lukt ook niet.

edit: werkt inmiddels moest ff opnieuw de game starten...dan werkt de 360 controller out of the box.

[ Voor 20% gewijzigd door Michel242186 op 17-03-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 18:19

icn

Kom niet voorbij dat level dat je de humvee in moet,waarbij je aan het eind tegen die poort aanrijd en de humvee uitschakeld en daarna die robot op wielen moet uitchakelen daar gaat het steeds fout.Iemand enig idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

himlims_ schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:13:
[...]
grafisch kan de ps3 vele male meer/mooier beeld genereren; GodOfWar3 + killzone3 ...? dat kan gewoon weg niet op een 360
En in elk interview moet men aangeven dat Guerilla "cutting corners" moest toepassen om er een fatsoenlijke framerate uit te persen. Meer beeld: ja, mooier beeld: hangt puur en enkel van de developer af.

Technisch komen die consoles toch ernstig dicht bij elkaar in de buurt, hoe je het ook wend of keert.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

icn schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:30:
Kom niet voorbij dat level dat je de humvee in moet,waarbij je aan het eind tegen die poort aanrijd en de humvee uitschakeld en daarna die robot op wielen moet uitchakelen daar gaat het steeds fout.Iemand enig idee.
Eh, das het einde zegmaar? Gewoon doorgaan en countermeasures blijven gebruiken.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:03
sanderdw schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 02:55:
Ook gekocht via die site... echt bizar. het is een foto van een sticker met de key en die wordt gehost op Imageshack. Hoe legaal is dit dan :?

Waar vui zit, zit geen glans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 03-07 19:36
icn schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:30:
Misschien spoiler tags gebruiken vanaf nu (ook tip aan andere mensen ;( )
spoiler:
Wat jij fout doet is dat je in een zone komt, waar je niet in mag zijn. Laat me raden, je wordt bijna constant gedood. Probeer voor de grap is naar de garage terug te rennen na activatie van de 2e poort. Nu blijf je wel leven :), ow en niet naar buiten gaan. Je moet namelijk naar het 'rendez vous point' lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dibbuz schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:13:
[...]

Ook gekocht via die site... echt bizar. het is een foto van een sticker met de key en die wordt gehost op Imageshack. Hoe legaal is dit dan :?
Hmm dat is wel vaag, wat nu als je key al in use is dan, als hij zo vrij op internet word gehost. Kan beter de key direct via email zenden dan. Misschien melden dat de key al gebruikt is dat je nog 1 kan ontfrutselen van hun :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:47

MsG

Forumzwerver

Al die keysites zijn op z'n minst dubieus te noemen. Hoe komen ze nou massaal aan keys zonder de rest van het spel, waarbij het niet gekoppeld is aan een downloadservice en dus vaak de bedoeling is dat je een illegale spelkopie gebruikt voor installatie oid. Bij G2Play is het net zo shabby met vaagtalige keys.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 21:18
Je hoeft geen illegale kopie te hebben. Als je een key hebt kun je gewoon vanaf Steam of een andere downloadclient het spel downloaden en spelen. Maar al die sites zijn dubieus. Ze komen niet altijd legaal aan keys en de kans bestaat dat Steam je key na een tijdje blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-07 22:51

ItaloMike

il Liquidatore

Over 20 mins kan ik gaan spelen. :) Zojuist een key besteld en netjes een scan via de mail binnengekregen..
Aangezien Halflife mijn favoriete spel all time is en ik in verschillende previews las dat de SP veel weg heeft van Halflife, moest ik hem gewoon hebben!

Kijk er dus al even naar uit! Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 12:17

mindcre8r

Tradepedia

Wat een heerlijke multiplayer game! Maar die graphics? Lijkt wel of ik call of duty 2 speel.
Ik speel op de 360, bo is werkelijk 3x mooier.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 21:18
Mooi om te horen dat de multiplayer leuk is. Zal morgen maar langs de Media Markt gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:58
Ik heb de game vanavond gespeeld op mijn 360 en vind de graphics juist best mooi! Wat mij juist dwars zit is dat de 'vloeiende gameplay' zoals die uit de CoD series er niet in zit, zoals dat helaas bij veel shooters op de consoles het geval is. Misschien heb ik teveel CoD gespeeld, maar ik kan er lastig aan wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
spoiler:
Ik zit vast, vrij aan het begin waar je op de (1e?) nachtmissie over een stuk hout moet springen om een machinegun op een soort kar aan barrels te schieten. Ik ren er heen, druk op E, schuif een stuk over het hek en vervolgens word ik terug gezet achter het hek 8)7
Heb nu al zoiets: wat een in elkaar geflanste game zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 22:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

1e missie van de SP gespeeld, denk dat ik me er wel mee kan vermaken. Echter een uur gezocht naar een server (op xbox) maar heb geen enkel potje kunnen spelen :(. Telkens finding match, en dan af en toe join ik iets en dan moet ik wachten op 15 spelers......... Erg vervelend aangezien ik hem met name voor de MP had gekocht... Hoop dat dat wat beter wordt...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
Dibbuz schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:13:
[...]
Haha ja, heb hem daarom ook maar zo snel mogelijk ingevoerd in Steam. Ik denk niet dat het echt illegaal is, het zijn gewoon echte keys, je kan ze niet zomaar verzinnen :9 .
Safaci schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 22:05:
Je hoeft geen illegale kopie te hebben. Als je een key hebt kun je gewoon vanaf Steam of een andere downloadclient het spel downloaden en spelen. Maar al die sites zijn dubieus. Ze komen niet altijd legaal aan keys en de kans bestaat dat Steam je key na een tijdje blokkeert.
Hoezo zou die geblokkeerd worden? THQ maakt de keys aan, maar ze weten heus niet precies via welke weg ze bij de klant komen. En ze kunnen toch maar één keer geactiveerd worden. Dus het is gewoon aan te raden, wanneer je bij zo'n dubieuze keyshop, een key koopt, deze zo snel mogelijk te activeren.

[ Voor 7% gewijzigd door sanderdw op 17-03-2011 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:05:
1e missie van de SP gespeeld, denk dat ik me er wel mee kan vermaken. Echter een uur gezocht naar een server (op xbox) maar heb geen enkel potje kunnen spelen :(. Telkens finding match, en dan af en toe join ik iets en dan moet ik wachten op 15 spelers......... Erg vervelend aangezien ik hem met name voor de MP had gekocht... Hoop dat dat wat beter wordt...
Gewoon even blijven zitten, komen vanzelf spelers. Er zijn zo ontzettend veel mensen online!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Laatst online: 14-06 20:31
Het is nu toch echt 18 maart (0.17 uur), en nog niet kunnen installeren (geen pre-load maar een echte retail dvd)....wordt er echt een beetje maf van dat hele steam... :X

[ Voor 15% gewijzigd door crazytaxi819 op 18-03-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Hier een video van de bug:
YouTube: homefront fence bug

[ Voor 24% gewijzigd door Dibbuz op 18-03-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

crazytaxi819 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:17:
Het is nu toch echt 18 maart (0.17 uur), en nog niet kunnen installeren....wordt er echt een beetje maf van dat hele steam...
Reken erop dat ie pas rond 4 uur speelbaar is. Zo ging datet nagenoeg alle preloads eerder ook al.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Console? :')! Geniale bug.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbuz
Nope PC, noem het maar geniaal. Ik vind het uiterst irritant :(

edit Steam pakt hem hier nu gewoon wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Dibbuz op 18-03-2011 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
sanderdw schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:09:
[...]

Haha ja, heb hem daarom ook maar zo snel mogelijk ingevoerd in Steam. Ik denk niet dat het echt illegaal is, het zijn gewoon echte keys, je kan ze niet zomaar verzinnen :9 .

[...]

Hoezo zou die geblokkeerd worden? THQ maakt de keys aan, maar ze weten heus niet precies via welke weg ze bij de klant komen. En ze kunnen toch maar één keer geactiveerd worden. Dus het is gewoon aan te raden, wanneer je bij zo'n dubieuze keyshop, een key koopt, deze zo snel mogelijk te activeren.
Kan gebeuren dat ze de key vaker weg geven en als dat op 1 of andere manier gedetecteerd kan worden, kan een key gedeactiveerd worden. Heb ook vaak meldingen gelezen van mensen die op Steam een key uit een andere regio gebruikten en later ook geblocked werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Bulls schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:39:
[...]

Kan gebeuren dat ze de key vaker weg geven en als dat op 1 of andere manier gedetecteerd kan worden, kan een key gedeactiveerd worden. Heb ook vaak meldingen gelezen van mensen die op Steam een key uit een andere regio gebruikten en later ook geblocked werden.
Klopt, Steam kan grijze import blokkeren. En dan doen ze dat bij voorkeur ook voor de hele account :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uchiha tijntje schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 23:05:
Probeer maar eens met een party van 6 te joinen. :P Het idiote is dat de helft in een potje wordt gezet en 3 man achter blijven terwijl er volgens de server nog 9 slots open zijn. Gekke bende aldaar. Dit soort problemen worden meestal binnen een week opgelost. Wij hebben gewoon andere spellen gespeeld in blijde afwachting van het fatsoenlijke HF gebeuren binnenkort. Onthou hoe klote BO/BF:BC2 etc was op de Xbox in de eerste dagen en bekijk hoe goed dat nu gaat.

Dat gezegd je beste kans van slagen is skirmish matches. Volgens de HF site zijn dat P2P verbindingen en ben je dus niet afhankelijk van de (weinig) dedicated servers van Kaos. Die volgens mij tot vandaag iig allemaal in de VS stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Laatst online: 14-06 20:31
Kan nu wel de install opstarten (van de dvd), maar voordat hij de bestanden gaat kopieren, stopt deze want Steam is te druk...wtf? hallo, ik instal vanaf een dvd....dit heb ik nog niet vaak meegemaakt, zo slecht. Naar de goedheid van steam kan ik heel misschien dan vanavond dan toch echt installeren...?? (vanaf steam zelf installeren gaat ook niet, ook te druk...) Steam kan mij gestolen worden op dit moment, voorlopig geen steam spelen meer voor mij...het wordt mij als legale koper wel erg lastig gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
mrFoce schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 21:19:
[...]

Misschien spoiler tags gebruiken vanaf nu (ook tip aan andere mensen ;( )
spoiler:
Wat jij fout doet is dat je in een zone komt, waar je niet in mag zijn. Laat me raden, je wordt bijna constant gedood. Probeer voor de grap is naar de garage terug te rennen na activatie van de 2e poort. Nu blijf je wel leven :), ow en niet naar buiten gaan. Je moet namelijk naar het 'rendez vous point' lopen
Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig alle spoiler tags op Tweakers gewoon lees, zo ook deze. Er zit 9 van de 10 keer werkelijk niets in wat ook maar op z'n minst spoilend is. Nu dus ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
The Zep Man schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 02:12:
Ik ben blij om te horen dat dit spel Frontlines: Fuel of War V2.0 is. Hoef ik hem niet te halen. :Y)
Yup, had het al verwacht lang voordat het spel gelanceerd werdt. Geen volledig postieve reactie gezien in dit topic. Wat je spelletje hypen wel niet tot gevolg kan hebben :)

Voor de volgende keer jongens: Zie een vermoedelijk leuk spel met Kaos Studios op de doos? Lekker laten liggen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gister HF binnen, gelijk MP gestart gezien SP mij niet boeit.

Eerste indruk; wat een fucking lelijk spel - volgens mij de lelijkste game op de ps3 tot nu toe. Gewoon echt slecht. Lijkt alsof de game voor een mobiele telefoon gemaakt is, en vervolgens opgerekt wordt naar hogere resolutie :r Maar zoals iedere gamer weet; draait 't om de game ervaring. En man-o-man wat is die leuk :P

Het geluid vind ik erg matig, kan ook door mijn LG televisie komen die heeft bagger geluid. Heb nog niet kunnen testen via woofer of ander systeem. Audio laat ik even blanco

De game is verrektes goed uitgebalanceerd, ik heb me nog niet lopen irriteren aan bepaalde acties/guns/voertuigen etc. Grootste punt van kritiek op gameplay vind ik het spawnrapen met apache helicopters. Daar heb ik nog geen goed tegenantwoord op gevonden. Hoewel een bepaalde tank een geweldig G2A systeem heeft is die vrij prijzig met je BP.

Het killstreak systeem is erg leuk, zowel als infantarie als met voertuig. Gister 2x een 5* behaald, dan wil 't wel lekker hoor met die buffs; kreg een raket op mijn neus maar gewoon overleven :P reloaden gaat sneller, meer dmg >:) personal UAV.

Loadouts vind ik jammer dat je die niet in-game kunt wijzigen, dat is enkel vooraf of einde van een game. Wel zijn de mogelijkheden erg divers, en is 't goed afgekeken van CoD. Dat samen met het ingame cash systeem, ze doen er heel speciaal over. Maar volgens mij is 't niets anders dan 't buy-system van counterstrike. Afgezien dat je hier geen wapens koopt maar voertuigen, of een hellfire rocket _/-\o_

Qua setup en wapens vind ik de Assault klasse erg fijn. Schiet lekker door, nauwkeurig en doet nog wat dmg bij impact. Daarop een silencer, shoot from hip en faster reload. Als ‘te kopen’ kies ik voor flagjack en personal uav. Op die manier is ’t prijsschieten op de poppetjes die je op je minimap ziet verschijnen.

Het MP/groep/party system is zwaar onder de maat; het werkt gewoon weg niet :? Testen ontwikkelaars zo iets niet of wat? Werkelijk ruim een uur bezig geweest om een party te vormen en een game te joinen ... maar bij het joinen gaat 't verkeerd :F Hopelijk patchen ze dat nog, wat dit is onacceptabel.

Vannacht tot half 3 zitten spelen :X lang geleden dat ik dat voor 't laatst gedaan heb. Laatste keer dat ik dat soort sessies had was met MAG. Al met al vind ik 't een erg toffe game om te spelen maar totaal niet de prijs van 60euro waard in mijn optiek. Daarvoor zijn de graphics gewoon te slecht, want je hebt continue 't idee dat je een game met resolutie 320x240 tot 3maal opgerekt wordt. en als ik andere mag geloven is de SP ook erg kort. Des onlangs heb ik zeker geen spijt van mijn aankoop.

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

evilpin0 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:29:
[...]

Yup, had het al verwacht lang voordat het spel gelanceerd werdt. Geen volledig postieve reactie gezien in dit topic. Wat je spelletje hypen wel niet tot gevolg kan hebben :)

Voor de volgende keer jongens: Zie een vermoedelijk leuk spel met Kaos Studios op de doos? Lekker laten liggen.
Idem. Na het debacle van Frontlines ga ik deze lekker laten liggen, of volgende week oppikken voor 5 euro van iemand die er wanhopig vanaf wil. Dit is gewoon Frontlines all over again. Niet alleen qua gameplay (drones), maar zo te zien ook qua game. Bout-physics (lekker houterige sniper), geen goede graphics, en buggy als de hel. Tel daarbij de beloofde maar niet opgeleverde features bij op (hey Kaos, mod tools voor Frontlines, wanneer kwamen die ook alweer? Linux dedicated server files?) en het is duidelijk dat dit ook alweer zo'n juweeltje is. Bij Frontlines hebben ze de PS3 port nog gecanceld omdat ze te incompetent waren om die fatsoenlijk werkend te krijgen. Dat inzicht hadden ze bij de PC en 360 versies ook moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@am2; welke bugs doel je op? gister uurtje of 7-8 zitten spelen, eigenlijk weinig tegen gekomen;
- texture bug dat gras niet goed transperant getoond werd
- controls die soms wisselvallig reageren
- 2 vastlopers, schijnbaar bekend probleem
- party systeem wat zo gaar is al de nete
(ps3 overigens)

Kaos Studios heeft aangegeven dat de update voor de shooter Homefront voor de PlayStation 3 inmiddels verkrijgbaar is. Via het PlayStation netwerk kan deze gedownload worden. De update voor de Xbox 360 zal binnenkort gaan verschijnen. De update voor de PS3 pakt vooral de multiplayer aan. Veel mensen zouden crashes constateren op de PS3 waardoor een harde reset noodzakelijk is. Daarnaast is ook veel lag van toepassing bij de bezitters van de game.
PS3

We have a patch going live this evening at 17.00 PST / 20.00 EST / 24.00 GMT. This will include:
• Fixes for intermittent problems accepting friend invites and joining friends’ games
• Several fixes for reported freezes
• Fixes related to joining matches, round transitions, and proper behavior on the match recap screen
• Additional bug fixes, including inaccuracies in ping meter, and player hosted servers not properly pulling score/time limit settings
For those of you experiencing difficulties with PS3, this update should make a significant difference.

Xbox 360

We have seen far fewer issues reported on 360 to date, but we are currently working on a title update that we trust will address most outstanding issues. As soon as we have a timeframe for this we will let you know.

We have seen reports of an extremely rare issue whereby Xbox 360 owners can no longer connect to the game at all with their preferred profile. This affects just a handful of the several hundreds of thousands of Xbox 360 players we’re tracking, but if it’s affecting you, please email THQ support directly at support@thq.com with a full description of the problem so we can identify you.

PC

Is looking pretty robust right now. We released a small hotfix today to address a couple of minor issues, but you can expect a patch with full change-list in the near future as we identify and fix issues on the ever-fluid PC platform!

To report an issue on any format, we invite players to post in the Homefront forums which will allow us to identify and track your issues as fast as possible.

We want to stress that Homefront is one of a tiny handful of titles offering dedicated server support on console, and the infrastructure and networking code required to support this is much more complex and demanding than simple peer-to-peer matchmaking you see in most other FPS games. The pay-off is larger maps, more players, and an equal playing field for all – something we believe is critical for fair, balanced online FPS gameplay.

Every game that goes the extra mile to provide dedicated servers faces additional teething problems in the first few days as the kinks are ironed out, but please bear with us as we address these – the result will be worth it.

[ Voor 113% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 22:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Jeej, Kan eindelijk joinen. Wat een tof spel is het. Ok het ziet er inderdaad wat minder gelikt uit dan de meest recente games, en het bewegen is inderdaad niet zo strak als in CoD, maar wat zit de gameplay goed in elkaar. 8) _/-\o_ Denk dat ik me hier mee wel een hele tijd kan vermaken.

Mensen die op de xbox spelen en houden van samenwerken, add me maar! gamertag is VAS taijyn.

Tof spel!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 09:11:
@am2; welke bugs doel je op? gister uurtje of 7-8 zitten spelen, eigenlijk weinig tegen gekomen;
Niets van aantrekken, ze hebben veel commentaar maar de game nooit gespeeld :z
Kaos Studios heeft aangegeven dat de update voor de shooter Homefront voor de PlayStation 3 inmiddels verkrijgbaar is.
En dit is weer goed nieuws. De game doet het erg goed, er zijn echt bijzonder veel spelers online. Het percentage gelijktijdige spelers op het aantal verkopen is hoog bij Homefront vs een CoD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Dibbuz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 00:35:
Nope PC, noem het maar geniaal. Ik vind het uiterst irritant :(

edit Steam pakt hem hier nu gewoon wel.
Absoluut geen last van gehad, wel squadmates die in de weg stonden daar zodat ik niet kon schuilen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Op de man spelen is verre van de bedoeling, houd het ontopic.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 18-03-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

(ps3) weet iemand hoe je aan die 870 shotgun komt? Er staat bij mij; downloadable - maar where the fuck haal ik dat ding? ik ben een shotgun-hoer in shooters, ik wil dat ding :P

//edit - schijnbaar via pre-order bij bepaalde gamestore (usa ofc)

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Die MP is trouwens bizar, hit-scan wapens zijn ECHT niet meer van deze tijd met hun insta-hits :')

Maps zijn tof, wapens an sich ook, maar het maakt gewoon geen kut uit wat je pakt. Die shotgun kon ik leegblazen op close range zonder dat iemand damage kreeg bijvoorbeeld :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 21:07

theezeefje

Poehee

hmzzz, ik heb het spel geinstalleerd,
MP vind ik er persoonlijk wel strak uitzien, sterker nog, ik vind hem mooier dan CoD:BO bijv.

enige waar ik ff niet uit kom...
toen ik het spel voor de eerste keer startte, was alles in het engels, en nu ineens is alles vertaald....
iemand een idee hoe ik dit weer op engels kan krijgen ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Oh man! waarom is STEAM altijd zo eigenwijs met installeren van nieuwe games.
Ik heb de DVD net binnen gekregen, en ga hem installeren, gaat hij vrolijk de 9 GB downloaden. Terwijl de meeste data op de disc staat. Echt hoor, dit deed hij ook al met MW2 en met SupremeCommander 2 en volgens mij ook met BO. Wat voor nut heeft het dan om de DVD te leveren, doe dan gewoon een key in een hoesje. Tis dat ik met 2mb kan downloaden maar wat nu als je maar een 250 kb haalt? die zijn echt voor ander half dag de lul.

edit:

Hmm tijdens het downloaden heb ik even de shotgun key ingevoegd (heb blijkbaar de steelcase edition gekregen) en nu gaat hij wel vanaf de disc installeren, maar ik vind het alsnog belachelijk dat hij downloaden als prioriteit heeft t.o.v. de DVD.

[ Voor 33% gewijzigd door Bulls op 18-03-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

Mooier als BO? Je bent niet goed!

En voor je taal probleem: console op engels instellen. En als je pc hebt > geen idee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 05-07 14:09

Dhrax

Prog Lord

Op sommige punten is de game zeker wel mooier. BO is nou ook niet bepaald een grafisch wonder te noemen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Dhrax op 18-03-2011 14:15 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste