Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:35

Nakebod

Nope.

Bulls schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:06:
Oh man! waarom is STEAM altijd zo eigenwijs met installeren van nieuwe games.
Ik heb de DVD net binnen gekregen, en ga hem installeren, gaat hij vrolijk de 9 GB downloaden. Terwijl de meeste data op de disc staat. Echt hoor, dit deed hij ook al met MW2 en met SupremeCommander 2 en volgens mij ook met BO. Wat voor nut heeft het dan om de DVD te leveren, doe dan gewoon een key in een hoesje. Tis dat ik met 2mb kan downloaden maar wat nu als je maar een 250 kb haalt? die zijn echt voor ander half dag de lul.
Volgens mij, maar ik weet niet 100% zeker of dit klopt, gebeurd dit bijna altijd als je Steam al hebt draaien.
Sluit Steam af, start de installatie, die start Steam, en dan kopieert hij vanaf CD/DVD.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Nakebod schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:22:
[...]

Volgens mij, maar ik weet niet 100% zeker of dit klopt, gebeurd dit bijna altijd als je Steam al hebt draaien.
Sluit Steam af, start de installatie, die start Steam, en dan kopieert hij vanaf CD/DVD.
Op die manier heb ik het wel eens gehad dat hij Steam zelf nog wil gaan installeren. Maargoed het is al redelijk opgeschoten omdat hij nu wel 4 GB van de DVD heeft geinstalleerd.

Al met al niet echt gebruikersvriendelijk en zeker niet voor leken.
Ze moeten gewoon na het invoeren van de key (activation) een vinkje mogelijkheid hebben

[x] Install from disc (if available)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

..knip..

Kaos Studios, nee bedankt. De reden dat ik dit spel inderdaad niet speel, is omdat ik het niet heb gekocht. De reden dat ik het niet heb gekocht, komt van de vorige teleurstelling van Kaos Studios. Aan de reacties te lezen is er weinig veranderd. Jammer.

Wacht maar tot Battlefield 3: die blaast Homefront in zijn geheel uit het water, zelfs als het maar half zo goed is als Battlefield 2. 8)

[ Voor 56% gewijzigd door psychoclown op 18-03-2011 14:59 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
Ik heb de game nu heel even gespeeld, de sp, maar die is toch best wel goed hoor. Mensen die hier komen zeggen dat de game slecht is maar hem zelf niet spelen zijn ook moeilijk serieus te nemen. Zeker als ze als vergelijkingsmateriaal een game opgeven die pas aan het einde van dit jaar uit moet komen. Ik heb in ieder geval zin in de mp, maar ga eerst de sp uit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 23:42
Ik heb de game net aangeschaft , ik denk dat ik hier een van de weinige ben die Frontlines wel een leuke game met veel potentie vond , alleen minder afgewerkt...

ik heb hem bij G2play gekocht en ben hem nu aan DL op steam .. lees wel tussen alle berichten door dat de game goed gebalanceerd is , dus daar ben ik ook erg benieuwd naar.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

The Zep Man schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:31:
Wacht maar tot Battlefield 3: die blaast Homefront in zijn geheel uit het water, zelfs als het maar half zo goed is als Battlefield 2. 8)
Ja, duh :') !

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
Beetje overdreven niet onderbouwde reacties hier! De game is multiplayer echt wel leuk, de framerate is ook redelijk. De graphics op de pc zijn ook ruim voldoende. Het geluid is niet al te best, maar de MP is gewoon prima te doen.
Er moet alleen nog even een patch komen die het spel wat beter afwerkt, ik heb al 1x gehad dat ik ineens mijn loop van de M16 miste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

The Zep Man schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:31:
[...]Wacht maar tot Battlefield 3: die blaast Homefront in zijn geheel uit het water, zelfs als het maar half zo goed is als Battlefield 2. 8)
BF3 is nog niet uit, maar is al de game van 't jaar :+
ProCeela schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:47:
Ik heb de game net aangeschaft , ik denk dat ik hier een van de weinige ben die Frontlines wel een leuke game met veel potentie vond , alleen minder afgewerkt...
de gameplay van de game is gewoon goed - juiste balans gevonden tussen wapen/voertuig/skills. benieuwd wat de patch doet qua stabiliteit en hopelijk werkt 't party systeem + voicechat nu wel
mdcobra schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:50:
Beetje overdreven niet onderbouwde reacties hier! De game is multiplayer echt wel leuk, de framerate is ook redelijk. De graphics op de pc zijn ook ruim voldoende. Het geluid is niet al te best, maar de MP is gewoon prima te doen.
heb getracht een redelijk objectieve indruk achter te laten van de game na 1e dag spelen; himlims_ in "[Multi] Homefront"

krijg net per sms door dat homefront bij de intertoys al gedaad zou zijn in prijs; 39 ipv 59

[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2011 15:07 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

belfrink schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:15:
[...]

Op sommige punten is de game zeker wel mooier. BO is nou ook niet bepaald een grafisch wonder te noemen ;)
exact.
mijn gedachte :")

btw,
ik weet hoe ik het spel weer op engels kan krijgen,
taal in Steam op engels zetten :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
ah ik dacht al kan ik dit spel gewoon niet ofzo :? ik ging 9 van de 10 keer dood als ik een vijand zag en alles voelde alsof ik door een wereld vol met stroop bewoog. Ondanks een i7 860 , 285 gtx OC en 4Gb ddr3

toen net even alle instellingen wat omlaag geschroeft en 1 potje gespeeld. Haalde gelijk al op 1 kill na alle 5 de gouden sterren boven je hoofd 8)7 .

speelt nu echt heerlijk weg ( oke het heeft nu meer kartels dan mijn opa zijn baard maargoed :+ )

alleen vind ik snipers en voertuigen een beetje overpowered.

heb met 6 raketten nog niet eens een tank kapot |:( ,
en ik werd elke keer omgelegd door snipers, dus ben het zelf even gaan spelen, vind het een beetje te makkelijk, misschien dat ze dat iets moeilijker kunnen maken

Verder is de gameplay top _/-\o_ . ga me hier wel mee vermaken de komende tijd

[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 18-03-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 14:54:

heb getracht een redelijk objectieve indruk achter te laten van de game na 1e dag spelen; himlims_ in "[Multi] Homefront"
Dat lijkt mij goed gelukt, ik heb geen PS3 dus daar kan ik verder weinig over zeggen.
Misschien dat ik toevallig wat veel negatieve post las.

Mijn mening:
- Technisch niet al te best
- Erg leuke MP (en daar gaat het de meeste gamers hier toch om?), SP heb ik nog niet gespeeld.
- Wat balans issues (oa snipers), maar dat hebben veel games direct na de launch bijv. MoH, dit kan er makkelijk uitgehaald worden.

Ik denk dat het een topper kan worden mits het echt goed afgemaakt wordt door een flinke patch! (dat is de grote vraag, aangezien men hiermee geen geld meer denkt te kunnen verdienen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:00
Is er eigenlijk ook een non-Resist versie voor PC? Ik zie alleen maar steelbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Iemand een idee wat Steam nu allemaal denkt te updaten?
Heb net Homefront vanaf DVD geïnstalleerd, dus dat ging goed. En ik kreeg bij de PC versie 2 unlock codes, iig de Resist/steelbox versie. Codes ingegeven en gedownload (~230 MB ofzoiets), en daarna begon hij met updaten van Homefront, op 55% ofzo,en is nu net op 62%, en ik download constant tegen de 3 MB/s.
Nu al zo een grote update of mis ik hier wat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Nakebod schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:21:
Iemand een idee wat Steam nu allemaal denkt te updaten?
Heb net Homefront vanaf DVD geïnstalleerd, dus dat ging goed. En ik kreeg bij de PC versie 2 unlock codes, iig de Resist/steelbox versie. Codes ingegeven en gedownload (~230 MB ofzoiets), en daarna begon hij met updaten van Homefront, op 55% ofzo,en is nu net op 62%, en ik download constant tegen de 3 MB/s.
Nu al zo een grote update of mis ik hier wat? :+
Ze hebben een kleine hotfix uitgebracht, maar die is niet 3mb/s maal 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 10:00
Ik denk dat je het hele spel weer download van Steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dat denk ik niet, iig niet helemaal dan :+
Installatie was namelijk wel gewoon klaar, en ik zit inmiddels op 79%, en BitMeter geeft 2.36 GB aan voor vandaag. En Steam geeft aan dat de local files 9772 MB zijn.
Ah well, we zien wel, komt vast wel goed.

En klaar: 4.10 GB gedownload, klinkt toch aardig als de DVD, al heb ik niet gekeken hoe groot die exact is. En te lui om hem weer uit het hoesje te halen :D

[ Voor 24% gewijzigd door Nakebod op 18-03-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nou ik heb hem even een tijdje gedaan. Uitsluitend de MP, maar afgezien van het ontbreken van de dynamic shadow of lighting op de player models vind ik het er allemaal best goed uitzien, beetje foto realisme die textures. Niet teveel toeters en bellen, maar gewoon redelijke textures.

Ze moeten er nog wel wat aan doen om de player models ook indoor mee te laten shadowen of hoe je het kan noemen, want ze lijken door 1 soort belichting te worden beschenen en die veranderd niet. Dat kan inderdaad lijken op een game uit 2003 ofzo.

Ik word nog wel veel ge-owned in MP vooral door vieze snipers. Maar ik heb zelf ook al wel een level 2 threat gehad :)

Al met al is het wel een redelijke game, maar zeker geen topper. Wellicht dat ik BC2 toch beter vind spelen ongeacht dat hij wat zwaarder draait. De framerate van Homefront is niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
bram1984 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:26:
[...]

Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig alle spoiler tags op Tweakers gewoon lees, zo ook deze. Er zit 9 van de 10 keer werkelijk niets in wat ook maar op z'n minst spoilend is. Nu dus ook niet. :)
Wat jij zei is inderdaad niet super belangrijk, hoewel het wel iets weggeeft uit de singleplayer missies. Maar inderdaad, ik doelde meer op iemand die hier wat verteld over het einde van de game. Dat moet je toch echt in spoiltertags zetten vind ik. Zelf lees ik geen spoilertags, tenzij ik de singleplayer al heb uitgespeeld. Maar goed, heb inmiddels Homefront uitgespeeld en online gespeeld. Online heeft nog z'n issues :( lag en personen die stilstaan (game niet meer in sync) terwijl ik nog rond kan lopen. Raar verschijnsel en tot nu toe bij iedere game meegemaakt. Misschien mijn crappy Wifi verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 31-08 22:24
Net Homefront gekocht op Directgamekeys voor maar 23,52. Kreeg de key binnen een half uur! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn homefront multiplayer.

Zodra ik een match join loopt iedereen nog gewoon rond en word er geschoten maar als ik een stukje verder loop dan zie ik dat alle spelers soort van blijven hangen in hun animatie. (spelers die rennen tot ze een muur tegenkomen en dan door blijven rennen tegen de muur)

Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? Google geeft nog niet echt bevredigende resultaten.

Dit dus
YouTube: HOMEFRONT 2011 03 18 17 17 39 331

Edit: @hieronder

Sorry niet gezien, maar wel blij dat ik een lotgenoot heb :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 18:21:

Hebben meer mensen hier last van of ben ik de enige? Google geeft nog niet echt bevredigende resultaten.
check 2 posts boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

patch uit oa voor ps3; maar party systeem is nog steeds even bagger :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kleine suggestie omtrent spenderen van je BP;

ik loop meestal met flag-jack + uav (dat maakt kills farmen gemakkelijker) wanneer ik voldoende punten hebt voor 'iets leuks' switch ik van loadout:

heb namelijk een loadout speciaal voor air-strikes; die 'perk' dat je special-weapons goedkoper zijn + extra accu/batterij voor je drone(vliegtuig). Voor een hellfire die standaard 1300bp kost - betaal je dan nog maar 1050 voor. Dat is een vrij redelijke 'korting' die je krijgt. Dit bevalt mij best goed, soms biedt dat de mogelijkheid om 3-4 strikes in 1 game te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Hoe draait de game bij jullie ?

Ik heb echt een magere framerate , heb de settings maar op "high" gezet en 4x AA en 4xMsaa(?)
en haal een FPS van rond de 30 , met veel drops erin naar de 20 ..!!

Ik draai hem op een Q9550 @ 2,8 , 6gig geheugen , en een Ati 4890
Lijkt me toch niet dat deze game zo zwaar is ??
Battlefield BC 2 draai ik in volle glorie helemaal open en een mooie constante FPS van 60.

Doe ik iets fout , kan ik nog iets anders proberen/ doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 22:03
Met een beetje mazzel kom ik je morgen even vergezellen Himlims_, misschien werkt het partysysteen door mijn goddelijke aanwezigheid wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ProCeela schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:51:
Hoe draait de game bij jullie ?

Ik heb echt een magere framerate , heb de settings maar op "high" gezet en 4x AA en 4xMsaa(?)
en haal een FPS van rond de 30 , met veel drops erin naar de 20 ..!!

Ik draai hem op een Q9550 @ 2,8 , 6gig geheugen , en een Ati 4890
Lijkt me toch niet dat deze game zo zwaar is ??
Battlefield BC 2 draai ik in volle glorie helemaal open en een mooie constante FPS van 60.

Doe ik iets fout , kan ik nog iets anders proberen/ doen ?
Idem dito hier ... Ik speel BC2 alles op z'n hoogst @ 1920x1200 zonder problemen en soepel. En dit spel draait gewoon niet lekker. Gevalletje brakke engine ofzo. Misschien dat een patch ons nog kan redden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pa4jv schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:10:
Met een beetje mazzel kom ik je morgen even vergezellen Himlims_, misschien werkt het partysysteen door mijn goddelijke aanwezigheid wel. :P
werkt soms wel - soms niet; nu met 8 man in party *O* maar ik zou de game lekker op marktplaats halen imho is ie de 50-60euro aan de hoge kant. des onlangs vermaak ik me gruwelijk met de game; balans is erg goed tussen de wapens en voertuigen.
Ruffzz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:28:
[...]

Idem dito hier ... Ik speel BC2 alles op z'n hoogst @ 1920x1200 zonder problemen en soepel. En dit spel draait gewoon niet lekker. Gevalletje brakke engine ofzo. Misschien dat een patch ons nog kan redden :*)
ik snap niet waarom d'r consessies zijn gedaan op de gfx, bedoel de game is niet bijzonder. MAG had 256 man battle; dan snap ik dat je in de gfx moet snijden. maar HF is 'basic' shooter. waarom die er zo beroerd uit ziet snap ik niet.

foto van tv
^-- PS3

[ Voor 43% gewijzigd door himlims_ op 18-03-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Als je FPS smoothing uitvinkt krijg je een flinke boost.. Met FPS smoothing aangevinkt haal je nl max. 62fps.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 12:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Lijkt wel of er na 8 uur geen servers meer zijn... Gisteravond dus geen enkel potje kunnen spelen, vanmiddag werkte het perfect (ondanks wel wat lag.), maar vanavond dus weer geen enkel potje kunnen joinen... Hoop dat dat toch wel veranderd in komende periode...

Nu dus bezig met SP op guerilla niveau... Uitdagend zal ik het maar noemen :) Want je kunt echt zeeeer weinig hebben :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
rabor schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:42:
Als je FPS smoothing uitvinkt krijg je een flinke boost.. Met FPS smoothing aangevinkt haal je nl max. 62fps.
dat halen we niet eens , dus ik snap je opmerking niet zo .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:29:
[...]
werkt soms wel - soms niet; nu met 8 man in party *O* maar ik zou de game lekker op marktplaats halen imho is ie de 50-60euro aan de hoge kant. des onlangs vermaak ik me gruwelijk met de game; balans is erg goed tussen de wapens en voertuigen.

[...]
ik snap niet waarom d'r consessies zijn gedaan op de gfx, bedoel de game is niet bijzonder. MAG had 256 man battle; dan snap ik dat je in de gfx moet snijden. maar HF is 'basic' shooter. waarom die er zo beroerd uit ziet snap ik niet.

[afbeelding]
^-- PS3
Hmm dat ziet er wel behoorlijk bagger uit, ok het is een foto van het scherm, maar dan nog.

Dit is bij mij op de PC, ik haal tussen de 40 en 50 fps:

Afbeeldingslocatie: http://img577.imageshack.us/img577/5498/naamloosdwds.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
Dat lijkt het wel een olieverfschilderij himlims..

Met PC gelukkig ietsie beter..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VklbHl.jpg

Alleen het gras is echt gaar..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NVZSel.jpg

(fps aan toets..: stat fps)
ProCeela schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:34:
[...]

dat halen we niet eens , dus ik snap je opmerking niet zo .. ?
Ik reageer toch ook niet specifiek op iemand..??

Maargoed, hoorde dus van andere mensen dat het een stuk beter loopt met FPS Smoothing uitgeschakeld.. Zelf dus niet zo'n last van..

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik kan nog niet echt wennen aan de game, ik vind het wel leuk maar word gewoon teveel gesniped. En iets in de besturing is toch gebrekkig. Vooral het springen over obstakels.

Ik wil het wel leuk vinden, maar op één of ander manier vind ik BC2 toch beter. Ik wil eigenlijk niet mn 35 euro weg gegooid hebben. Ok het is niet veel maar goed als je na een paar uur er niets meer me doet is het wel jammer. Ik had er eigenlijk wel meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:26:
Lijkt wel of er na 8 uur geen servers meer zijn... Gisteravond dus geen enkel potje kunnen spelen, vanmiddag werkte het perfect (ondanks wel wat lag.), maar vanavond dus weer geen enkel potje kunnen joinen... Hoop dat dat toch wel veranderd in komende periode...

Nu dus bezig met SP op guerilla niveau... Uitdagend zal ik het maar noemen :) Want je kunt echt zeeeer weinig hebben :)
Welk platform? We voegen vrijwel continu server capaciteit toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrprancer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
Stewie! schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:51:
[...]

betekend dat dat het spel dus wel (M)Populair is
zou leuk zijn betekend dat meer maps enzo mischien toch wel komen

a guy who plays games 12 hours a day has strong fingers...that could be interesting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Draai het spel nu op Very Low voor een acceptabele framerate. Beetje jammer. Hopelijk fixen ze dat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:01
Even een kleine tip voor mensen die FPS problemen hebben , zet FPS Smoothing bij de video opties uit.

Ik draaide toen ik 'm net had met alles max, maar de framerate was niet super op onderstaand systeem (30-40 max) , toen ik dit uitzette omdat ik het ergens gelezen had veranderde de FPS naar boter-smooth , zonder rare drops of haperingen. hij zakt nu eigenlijk nooit onder de 60, ook al is het erg druk (met alles max).

Systeem : Core i5 750 @ 4x 3.33ghz
4 GB geheugen
Radeon HD4890 in Crossfire

Lijkt dus dat die FPS Smoothing voor meer problemen zorgt dan dat het oplost.

Voor de rest vind ik het trouwens echt een top game. mooie graphics (ja, dus wel. kijk maar eens goed naar hoeveel detail overal in zit en waar ze allemaal aan gedacht hebben), super geluid van de wapens e.d , prima voice acting en tot nu toe is de single player erg leuk. multiplayer heb ik even gespeeld en leek allemaal ook prima ( en lag vrij ! ) te werken. Lijkt erop dat THQ echt een goede shooter heeft afgeleverd.

[ Voor 26% gewijzigd door Visgek82 op 19-03-2011 01:12 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rabor schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:01:
Dat lijkt het wel een olieverfschilderij himlims..

Met PC gelukkig ietsie beter..
[afbeelding]

Alleen het gras is echt gaar..
[afbeelding]

(fps aan toets..: stat fps)

[...]
Ik reageer toch ook niet specifiek op iemand..??

Maargoed, hoorde dus van andere mensen dat het een stuk beter loopt met FPS Smoothing uitgeschakeld.. Zelf dus niet zo'n last van..
wat een wereld van verschil met ps3, ik heb 109cm LG, HDMI alle settings juist (in mijn optiek) niet dat er veel in te stellen valt.maar wat jij op de PC laat zien is wel vele male mooier dan mijn console versie. En voor een ps3 schijfje betaal je ook nog eens 2x de PC prijs :X anyway gameplay is bepalend voor een spelleke - en dat zit helemaal snor met HF. afgelopen periode veel kz3 gespeeld, dat is toch wel 'iets' mooier echter heeft die weer last van lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-08 00:02

ItaloMike

il Liquidatore

De SP was na ongeveer 4,5 uur klaar bij mij.. Wel goed verhaal voor zo'n korte SP! Hoop dat er een deeltje 2 komt!

spoiler:
Vooral de missie met de helikopter was erg gaaf.. Je zat er niet alleen maar in (om een beetje te vuren), maar je moest hem ook besturen. Dit geeft het wel een extra dimensie!

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FLE8OKWU.jpg

spoiler:
Wat ik verder een erg gaaf stuk vond was het stukje dat je samen met het US Army naar de golden gate bridge vliegt.. De combinatie van de muziek (uit de vietnam oorlog) en al die choppers om je heen voelde machtig aan!

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QOQ7QZ4S.jpg

MP is even wennen, want na MOH en BC2 is dit toch allemaal wat sneller en flitsender.. Dus weer even omschakelen naar meer rushen.. Wat ik dus net afgeleerd was bij die andere 2 games.. :P

EDIT 19-03-2011 12:15
Heb voor diegene die het als 'spoiler' zagen even de bijbehorende tekst als spoiler gemarkeerd..

[ Voor 8% gewijzigd door ItaloMike op 19-03-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:38
oke mensen word eens wakker. als er een vijandelijk tank en/of vooral heli tevoorschijn komt. rag dan alles wat je hebt richting dat ding. 1 man is niet genoeg om zon ding neer te halen. Dus ga aub niet achter die sniper aan die jou al 3 x heeft neergeknald terwijl de rest van je team naar de **** geknald word |:(

ohja en ground control is geen tdm. dus ga die punten veroveren. en zodra je er 1 hebt kun je kiezen om hem te blijven verdedigen of om de volgende aan te gaan vallen.

en aan alle snipers, probeer eens een keer mis te schieten. just for fun. scheelt een hoop irritaties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Stewie! schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 23:51:
[...]

Xbox 360 :) Ga zo weer ff proberen :).

Nu bezig met de allerlaatste scene in de sp op guerilla. Jeetje, wat is die frustrerend moeilijk.. Krijg een beetje CoD5 heart of the reich gevoel... :)

Edit:
Uitgespeeld, leek toch niet zo moeilijk als het was... het was vannacht wellicht gewoon te laat... Ik kan nu wel wat potjes spelen online, maar ieder potje is er 1 iemand met een volledig goede connectie en de rest gewoon 1 rood streepje. Hoop dat dat wat beter gaat worden.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-03-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
ItaloMike schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 10:22:
De SP was na ongeveer 4,5 uur klaar bij mij.. Wel goed verhaal voor zo'n korte SP! Hoop dat er een deeltje 2 komt!

Vooral de missie met de helikopter was erg gaaf.. Je zat er niet alleen maar in (om een beetje te vuren), maar je moest hem ook besturen. Dit geeft het wel ene extra dimensie!
[[url="http:/www.mijnalbum.nl/GreFoto-FLE8OKWU.jpg"]afbelding[/url]]

[[url="http://www.mijnalbum.nGroteFoto-QOQ7QZ4S.jpg"fbeelding[/url]]
MP is even wennen, want na MOH en BC2 is dit toch allemaal wat sneller en flitsender.. Dus weer even omschakelen naar meer rushen.. Wat ik dus net afgeleerd was bij die andere 2 games.. :P
Spoilers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 11-09 18:23
mijn eerste indruk van de game is minder dat ik had verwacht zeker qua graphics. multiplayer vind ik wel tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

WTF help mij,
Ik heb net Homefront geïnstalleerd maar nu wil steam hem opnieuw downloaden.
Wat is hier aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike

ItaloMike

il Liquidatore

Vind je? De meeste mensen lezen eerst reviews voordat ze een game aanschaffen.. Zijn ook genoeg screens te zien.. Ik noem het meer 'impressies'.. Maar ik heb de tekst speciaal voor jouw even als 'spoiler' gemarkeerd.. :)

[ Voor 11% gewijzigd door ItaloMike op 19-03-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Die heli _O-

360 rond kunnen aimen zonder dat je een richting opvliegt. Nee, dat was wel een afknapper voor mij, al was het stukje an sich nog wel aardig. Niet extreem boeiend, net als de rest van de campaign, maar aardig.
Roshnak schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 11:44:
WTF help mij,
Ik heb net Homefront geïnstalleerd maar nu wil steam hem opnieuw downloaden.
Wat is hier aan te doen
En dat is geen update?

[ Voor 36% gewijzigd door skullsplitter op 19-03-2011 12:29 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

een update die meer dan een uur nodig heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Zonde van mijn geld. Is niet eens speelbaar op de laagste settings. Dit spel blijft in de kast totdat er een fatsoenlijke performance update uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Staat in dit screenshot nou Nederlandse tekst op het elektriciteitskastje links?

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1289377007.jpeg

Ik lees:
maandags overal
[politi?] zonder
voor [?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ben ik de enige die last heeft van de Lag in MP? ik ga een potje in en dan is er dikke lag terwijl ik een ping van 12 heb...

MP IS NIET TE DOEN NA 10 SECONDEN LOOPT IEDEREEN TEGEN DE MUREN AAN. KUT SPEL!

[ Voor 24% gewijzigd door Roshnak op 19-03-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
nukidin247 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:53:
Zonde van mijn geld. Is niet eens speelbaar op de laagste settings. Dit spel blijft in de kast totdat er een fatsoenlijke performance update uitkomt.
Speel hier met alles op very high/4x/16x en kom niet onder de 70fps..; zit gemiddeld rond de 100-120fps met regelmatig uitschieters in de 200.

Ondertussen ook al een paar HC-servers tegengekomen en dat speelt toch wel erg lekker; FF aan, de ergste snipermappen uit de rotatie, 2 hits op het lichaam voor een kill, enz. Nee, zodra je een tactiek hebt gevonden om de sniperkiddies uit te schakelen/demotiveren is dit 1 van de betere MP-shooters. Je merkt ook wel dat spelers snel beginnen te wennen aan het spel & dat snipergeweer wegleggen, wat het spel - vooral met objectives - echt ten goede komt. Nu nog een stuk of 20 mappen erbij en we zijn weer ff zoet.

Misschien een beetje onduidelijk, maar de ingame FPS-meter zet je dus aan/uit door in te typen: stat fps
Voor Frame-, Game- & Draw-waardes type je: stat unit

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike

ItaloMike

il Liquidatore

Ik heb inderdaad ook, op de pc, last van major fps drops! Ik speel wel met een Crossfire opstelling, dus misschien dat dit wat roet in het eten gooit voor mij.. Hoop dat er snel profiles uitkomen die de performance wat kunnen verbeteren!

verder is de Mp wel aardig.. Irriteer me wel aan de wat grotere maps (in de bergen) door de vele snipers kiddo's!

Edit..
Ik heb overigens de volgende instelling gevonden die het in sommige gevallen zou kunnen oplossen (Low FPS)..
oor mij ging dit helaas niet op..
7# Homefront – Low Performance – FPS Fix
If you are among those facing low performance with the game even when meeting the recommended requirements. You can try following workarounds to boost the performance:

* Head to C:\Users\admin\Documents\My Games\HOMEFRONT\GCGame\Config\CGEngine. Open the file and find AllowD3D10 command. Change value “True” to “False”.

[ Voor 45% gewijzigd door ItaloMike op 19-03-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
himlims_ schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 21:29:
[...]
Ik had hem voor 20 euro op Marktplaats.. niet verkeerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
7# Homefront – Low Performance – FPS Fix
If you are among those facing low performance with the game even when meeting the recommended requirements. You can try following workarounds to boost the performance:

* Head to C:\Users\admin\Documents\My Games\HOMEFRONT\GCGame\Config\CGEngine. Open the file and find AllowD3D10 command. Change value “True” to “False”.

Door deze aanpassing en met FPS smoothing off , draait hij nu stabiel tussen de 45-50 FPS bij mij , dus dat is gewoon netjes.

Alleen ik weet nog niet echt wat ik van de game moet vinden , ben er nog niet echt kapot van zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike

ItaloMike

il Liquidatore

Ik heb crossfire eens uitgezet en meteen en dit gaf 10 fps meer dan mét crossfire aan.. De game kan dus (nog) niet met crossfire overweg!!! Dit zou je wel verwachten van een nieuwe game..

Met een enkele 5770 haal ik met de Mp ongeveer 40-50 fps en met twee 5770's in crossfire slechts 30-40 fps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Voor hen onder jullie die mogelijk de Genuine Hero's Hachimaki hebben van de TF2 Preorder, bedenk je dat die hoed waarschijnlijk ~$20 waard is voor sommige TF2 spelers. Dus daar kan je nog mooi iets mee terug verdienen :)

(zodra hij te ruilen is)

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 19-03-2011 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Iemand een Fix voor de MP LAG? als ik een match join zie ik alle spelers tegen muren aanrennen.

niemand die hier last van heeft?

[ Voor 15% gewijzigd door Roshnak op 19-03-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Roshnak schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:16:
Iemand een Fix voor de MP LAG? als ik een match join zie ik alle spelers tegen muren aanrennen.

netwerk lijkt erg stabiel hier (ps3) eigenlijk nog geen last van lag gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 14:06
Ik weet precies wat ik over dit spel wil zeggen.

Een enorme tegenvallen wat de singel player betreft. Ik moet wel zeggen dat de multiplayer potentie heeft.
Alleen daar zit nu nog een enorme bug in die er voor zorgt dat je op een gegeven moment steeds met een tragere framerate gaat spelen. Sommige hebben hier geen last van zeggen ze. Maar de meesten wel.

De singleplayer was kort dat had ik al gelezen. Maar hij was ook slecht. In elk spel werk je ergens naartoe. In dit geval werk je aan een grote missie waarin je bij het uitvoeren daarvan het Amerikaanse leger enorm op weg helpt om de strijd met de Koreanen aan te gaan. Maar ns ongeveer 4 a 5 uur wat door levels heen lopen waar het pad al voor je klaargelegd is tot in de pixels is gewoon enorm zaai. Ik had echt het gevoel dat ik een soort semi on rail zat te spelen, totaal geen gevoel van vrijheid ( misschien maar een keer zelf een deur geopend, en toen nog werd mij verteld dat ik het moest doen :P ).

Toen ik het spel uitgespeeld had was ik teleurgesteld. Ik kon niet zeggen dat ik van het verhaal heb kunnen genieten waar jij als speler onderdeel van bent. Je bent iemand waar iedereen eigenlijk op moet rekenen wordt er op een gegeven moment gezegd in het spel. Maar dat gevoel krijg je totaal niet. Eigenlijk is je rol in het geheel maar klein. En in een spel geeft dat niet echt een voldaan gevoel. Het einde vond ik wel goed, maar ja dat was te laat...

De gameplay zelf was goed op de meeste punten, maar op 1 punt na wat eigenlijk het hele spel ook nog eens irritant maakte. Het springen. Dit heb je ook in multiplayer. Je bent 10x zo lang bezig om ergens op te springen als dat je normaal gewent bent. Er is ook geen manier voor om er handig in te worden want het is gewoon iets wat ze moeten verbeteren als ze willen dat multiplayer een hit wordt.

Zelf denk ik dat de makers hier zelf wel van wisten. Want het valt op een gegeven moment wel erg veel op dat overal planken tegen aangezet zijn als je ergens op, over of doorheen moet. De AI gedraagt zich ook idioot. Ik heb bijna in alle gevallen moeten wachten op Characters van de game omdat ze vast waren komen te zitten of gewoon niet wilden / konden doorlopen.

Ik ben gewoon de dupe geworden van een uitstekende marketing campagne voor deze game :) dat geeft ik gewoon toe. En ik heb me ook laten verleiden door het feit dat ik vond dat het op Half life leek. Maar nu probeer ik volgende keer gewoon langer te wachten voor ik een game haal, ondanks dat ik deze heeeeel graag denk te willen gaan halen zodra hij uitkomt.

[ Voor 2% gewijzigd door maradesign op 19-03-2011 19:38 . Reden: minor changes ]

Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
himlims_ schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:21:
[...]
netwerk lijkt erg stabiel hier (ps3) eigenlijk nog geen last van lag gehad
Geluksvogel, ik heb bijna alleen maar lag. Soms 1 of 2 rondes niet, en dan ineens weer rood streepje als verbinding. Vaak volgt dan een disconnect, of wordt teruggegooid naar de lobby. Als ik dan opnieuw een game wil zoeken loopt mn PS3 vaak vast, of soms twee keer achter elkaar (net waar 'ie zin in heeft).

Vandaag mijn PS3 al minimaal 8 keer kunnen rebooten omdat hij weer is vastgelopen in een of ander menu.

Ik vind het een leuk spel als alles werkt, maar dat is meestal maar van korte duur voor mij :P Hoop dat die problemen met eindeloos in lobbies moeten hangen ook opgelost worden in een volgende patch.

[ Voor 7% gewijzigd door Wizz15 op 19-03-2011 19:58 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Tot nu toe een uur of twee de singleplayer gespeeld op de PS3, maar daar is niet zoveel aan. Ze hadden net zo goed de linker joystick kunnen deactiveren, je hoeft hem amper te gebruiken..

De multiplayer vind ik wel érg leuk. Wapens zijn gebalanceerd, maps zijn leuk en het speelt gewoon lekker. In het begin van het potje een RPG kopen en elk voertuig is de pineut..
Helaas ben ik wel al 2 keer in anderhalf uur vastgelopen, hopen dat daar nog een fix voor komt. Is vrij irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Vandaag Singularity maar uitgespeeld in mijn tweede zitting: wat een game. Die heeft niet de aandacht gekregen die het verdiende. Tuurlijk, een samenraapsel van meerdere gameplayelementen, maar verdomd goed als geheel.

Het grote verschil met Homefront? Afwerking, oog voor detail en een geweldige gameplay die wel voor je vast ligt, maar je toch weet te pakken.

Raven weet als geen ander een pakkend verhaal te verpakken in boeiende gameplay, ook al is die simpel of voorspelbaar.

KAOS zou zich gewoon op MP only moeten richten, en als ze dit verhaal verder willen spinnen het uitspenderen aan een andere studio, zoals Raven.

Ook mooi: Singularity ziet er beter uit dan homefront doordat het als een geheel oogt, waar homefront meer copy-paste werk lijkt zonder algehele afstemming. Dat scheelt enorm in de afwerking. En ondanks de belachelijk ingewikkelde spelwerelden van Singularity weet de game gewoon een steady 60+ FPS af te leveren.

Homefront mag zich gaan herstellen en verdient wel een doorstart, maar alleen als ze iets met de feedback doen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
Roshnak schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:16:

Heb je een SpeedTouch modem/router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uitgespeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/20/1300595812-040.jpg

:/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

3 uur :(
Maar ook echt uit gespeeld. Replayability?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dan zou het dus 2,5 of 3,4 kunnen zijn. Dan nog erg weinig..

Nu maar nog een keer spelen op z'n moeilijkst voor de achievements.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:30
ItaloMike schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:19:
Ik heb inderdaad ook, op de pc, last van major fps drops! Ik speel wel met een Crossfire opstelling, dus misschien dat dit wat roet in het eten gooit voor mij.. Hoop dat er snel profiles uitkomen die de performance wat kunnen verbeteren!

verder is de Mp wel aardig.. Irriteer me wel aan de wat grotere maps (in de bergen) door de vele snipers kiddo's!

Edit..
Ik heb overigens de volgende instelling gevonden die het in sommige gevallen zou kunnen oplossen (Low FPS)..

[...]
Welke video kaart heb jij dan? Ik heb een geforce 580gtx. En vooral bij die tuin level heb ik gigantische drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaiseCain schreef op zondag 20 maart 2011 @ 09:31:
[...]

Heb je een SpeedTouch modem/router?
Dat klopt inderdaad... Is hier toevallig een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:36:
[...]

Dat klopt inderdaad... Is hier toevallig een fix voor?
Ja, je loopt naar de schuur, pak een hammer.....

Ik heb nog geen fix kunnen vinden. als je de server lijst laad, denk de speedtouch aangevallen wordt en blokkeert gewoon alle verbindingen.

wat ik nu doe, is server lijst laden en dan bij 100-200 servers stoppen, dan werkt alles nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

RaiseCain schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:44:
[...]

Ja, je loopt naar de schuur, pak een hammer.....

Ik heb nog geen fix kunnen vinden. als je de server lijst laad, denk de speedtouch aangevallen wordt en blokkeert gewoon alle verbindingen.

wat ik nu doe, is server lijst laden en dan bij 100-200 servers stoppen, dan werkt alles nog.
Firewall van het apparaat uitzetten?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
MeNTaL_TO schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:51:
[...]

Firewall van het apparaat uitzetten?
Werkt niet, heb ook al Intrusion detection uitgezet en UPnP aangezet, helpt allemaal niet. Gewoon een waardeloos ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
ItaloMike schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:19:

Edit..

[...]
dit heeft voor mij geholpen, thx.. geen framdrops meer een een stabiele 40 FPS nu op extra high settings.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ik heb helemaal geen lag meer! ik heb gisteren de Steam poorten opnieuw toegevoegd in mijn Router, werkt perfect nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike

ItaloMike

il Liquidatore

jaaoie17 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:00:
[...]

Welke video kaart heb jij dan? Ik heb een geforce 580gtx. En vooral bij die tuin level heb ik gigantische drops.
Twee 5770's in crossfire.. Met een enkele 5770 haal ik gemiddeld 10 fps meer.. Dus het heeft iets met Crossfire te maken..

@ Lars070..
No prob.. Ik heb het ook maar gespot tijdens het proberen te triggeren van mijn framedrop problemen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
skullsplitter schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:31:
Vandaag Singularity maar uitgespeeld in mijn tweede zitting: wat een game. Die heeft niet de aandacht gekregen die het verdiende. Tuurlijk, een samenraapsel van meerdere gameplayelementen, maar verdomd goed als geheel.

Het grote verschil met Homefront? Afwerking, oog voor detail en een geweldige gameplay die wel voor je vast ligt, maar je toch weet te pakken.

Raven weet als geen ander een pakkend verhaal te verpakken in boeiende gameplay, ook al is die simpel of voorspelbaar.

KAOS zou zich gewoon op MP only moeten richten, en als ze dit verhaal verder willen spinnen het uitspenderen aan een andere studio, zoals Raven.

Ook mooi: Singularity ziet er beter uit dan homefront doordat het als een geheel oogt, waar homefront meer copy-paste werk lijkt zonder algehele afstemming. Dat scheelt enorm in de afwerking. En ondanks de belachelijk ingewikkelde spelwerelden van Singularity weet de game gewoon een steady 60+ FPS af te leveren.
Loopt hier eigenlijk een topic over Singularity ? Ik vind er geen terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Wat is homefront toch een Lelijk spel!:
-Te veel Bugs
-Lelijke graphics die alsnog te veel vragen van je hardware
-Je gaat dood zonder dat je het merkt
-te veel campers

en nog veel meer dingen
De graphics zijn zo lelijk dat je de Enemy amper ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
nukidin247 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 16:57:
-Te veel Bugs
-te veel campers

en nog veel meer dingen
:w ga maar weer black ops spelen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaiseCain schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:11:
[...]

lol het is spel is gewoon copy paste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
[...]

Nee, liever niet.
Ik heb van Black Ops ook genoeg gehad, steeds maar weer hetzelfde...
Blijf wel gewoon bij BC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49
[...]

Wat een kinderachtige opmerking zeg. Dit is zoiets als "rot maar snel op zeikerd", maar dan indirect.
Alsof iemand geen commentaar op de game mag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

nukidin247 schreef op zondag 20 maart 2011 @ 16:57:
-Te veel Bugs
-te veel campers

en nog veel meer dingen
Ik hoop ook dat men het eea nog gaat rechtrekken met patches etc. In de US gaat de prijs al naar beneden wat niet echt vertrouwen in het spel uitstraalt. Diverse grotere retailers zijn al aan het afprijzen. Ik vermoed dat die trend ook over zal slaan naar Europa en we de game over een paar weekjes veel goedkoper kunnen aanschaffen. De enige redding is volgens mij nog goede support en community ondersteuning.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Weird things happen :+
Voor de zoveelste keer zet ik een drone voor me neer die direct in niets vast zit, dus ik "stap uit" en begin ineens te vliegen... Kon het alleen niet reproduceren.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Hxd3YGA_54I%5D]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

Nou, ik heb de SP even gespeeld en wat een verschrikkelijk spel vind ik het.

- Vind de graphics echt zwaar tegen vallen. En daar hekel ik me toch het meeste aan. Schiet ik op de muur kan ik geen kogelgat vinden. Of je zit in een huis en het word helemaal vol gepompt met kogels, maar zie er geen 1 stof wolkje vanaf komen. Het bloed lijkt zelfs in COD1 al beter als bij HF.
- Moest me Momo stuurtje los koppelen van me computer, omdat die automatisch me spel bestuurde(WTF?) Anders ging me beeld telkens omhoog en liep me character telkens naar rechts. Vervolgens druk ik op de rempedaal en ga ik naar links? Huh, ja huh? Vervolgens ga je naar controls, maar heb die controls toch echt niet tegewezen. En joystick staat ook uit.
- Vind het erg jammer dat alle paden al helemaal voor je uitgezet zijn, dus bijna geen mogelijkheid om zelf de enemy eens in de rug te lopen. Het is mij net te beperkt.

Voor de rest heb ik de multiplayer nog niet gespeeld, omdat ik niet een legale versie heb. Misschien kan die wel voor spektakel zorgen, maar daarvoor wacht ik nu toch liever op wat betere reacties en of het veel word gespeeld door iedereen.
Wellicht dat ik dan nog bereid ben om een code aan te schaffen voor niet al te veel geld.

[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 20-03-2011 22:34 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Iemand die mee wil werken aan het behalen van de volgende achievements? (360 dus) :+

Squad Commander
Enter an Xbox LIVE Ranked match as the Party Leader of a 4-Player Minimum Party

Medal of Honor
Win an Xbox LIVE Ranked match as the Party Leader of a Party

Ik gok dat de full boat achievement wat te lastig is.......

Full Boat
Enter an Xbox LIVE Ranked match in a Party with 16 players

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40
hupske schreef op zondag 20 maart 2011 @ 22:22:

Voor de rest heb ik de multiplayer nog niet gespeeld, omdat ik niet een legale versie heb.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmartijn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 13:21
Hebben de consoles nou enorm lelijke graphix ofzo? op mijn pc ziet alles er prima uit. (heb ook nog geen fps issues gehad (nee ik heb geen SLI))

http://blog.brixit.nl - Programming, electronics and guitars. http://debestesupermarktpizza.nl - pizza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

mrmartijn schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:53:
Hebben de consoles nou enorm lelijke graphix ofzo? op mijn pc ziet alles er prima uit. (heb ook nog geen fps issues gehad (nee ik heb geen SLI))
Op mijn PC vind ik het spuuglelijk. 1920×1080. x6 hd5850.
Heb het gevoel dat ik een spel speel van 3 a 4 jaar geleden.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ward Vr schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:51:
[...]

Loopt hier eigenlijk een topic over Singularity ? Ik vind er geen terug ?
Nope :(

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Afgelopen weekend de SP gespeeld en geen verassingen gevonden. Het spel is vrij slecht, je merkt het al bij engine. Als ik de screens zie van de ps3 versie, die echt gewoon spuug lelijk zijn, is het gewoon 1 (Koas studies kan niet programmeren) + 1 (ze hebben al dit soort crap uitbracht) = 2 (wan product).

Het zijn ook de kleine dingetjes, zoals buggy geluid wat ook nog eens gewoon slecht is , kraakt en gewoon pijn aan je oren doet. Ik waardeer het soort sfeertje wat ze hebben geprobeerd neer te zetten maar het is allemaal zo slecht afgemaakt en de hele sfeer is voor mijn gevoel meer geboren als idee “Hey dat zal gamers wel aanspreken en daarmee kunnen we de game mooi hypen” dan dat het echt een idee geboren en gebrouwen is in passie.

Niettemin waren mijn verwachtingen 0,1 dus ik heb nog wel enig (echt minimaal dan) plezier beleefd eraan, de GFX zijn niet eens zo slecht. Helaas is de totaal som dus dat de meeste die hem kopen gewoon in de media hype vallen. Laat deze mensen wel gewaarschuwd zijn als de nieuwe game van Koas Studios uit komt, met nieuwe bugs en nieuwe screw-ups en wederom een laggy engine.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hupske schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:56:
[...]

Op mijn PC vind ik het spuuglelijk. 1920×1080. x6 hd5850.
Heb het gevoel dat ik een spel speel van 3 a 4 jaar geleden.
was het maar zo'n feest; qua graphics ziet de gamer eruit als UnrealTournament uit 1999 (ps3 wel te verstaan) echt te slecht voor woorden. Maar de gameplay en 'feel' van de game vind ik erg goed - er is een evenwichtige balans gevonden qua settings vna wapens en voertuigen. Inmiddels lvl 50 aangetikt - geloof dat de lvl's capped zijn op 75??

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DWPWFbE3Tq7tQ6taBk0AXLgI/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6LNl2Gu45NtbaztuJGGyqYNg/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ofebFltDdaQjpn6hsa4BcVOJ/full.jpg
Nakebod schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:12:
Weird things happen :+
Voor de zoveelste keer zet ik een drone voor me neer die direct in niets vast zit, dus ik "stap uit" en begin ineens te vliegen... Kon het alleen niet reproduceren.

[video]
maat van me was gister volledig onzichtbaar; 43k 0d :X op een tdm game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Als ik het zo hoor is het dus een heerlijke console capped game geworden dus. Lekker vrijwel on the rails no brainer shooter waar ik dus nul plezier aan zal beleven. Geef het uiterlijk dan ook nog eens een mager cijfer, veel bugs en ik schrijf dit spel al weer af naar de BB (budgetbak) Tnx voor de heads up iedereen! :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Snap niet dat mensen zo klagen over de graphics.. check je settings zou ik zeggen, hier ziet het er echt prima uit , alles max steady @ 60 fps. in crossfire. Als mensen problemen hebben met performance in Crossfire, even in de AMD Drivers "Catalyst AI" aanzetten, en dan het liefst op Advanced. de game draait dan echt als een zonnetje.

Ik zie een game die grafisch goed mee kan komen (en op sommige punten absoluut beter is) dan Black Ops, en dat is voor een shooter van dit caliber meer dan voldoende. Komt ook nog eens bij dat de game zo soepel als boter draait, erg goed gedaan dus.

Multiplayer speelt gewoon heerlijk weg. tot nu toe weinig tot geen bugs gevonden. geluid is ook erg goed.

Natuurlijk zijn er minpunten (het clumsy springen bijvoorbeeld), maar al met al is het een zeer goede shooter, probleem is echter vaak dat mensen niet verder willen kijken en een game geen kans willen geven, en dat is jammer voor een goede game als deze.

P.s , voor die persoon een aantal posts boven mij die claimt dat deze game er hetzelfde uit ziet als UT99 , even naar de opticien lijkt me een strak plan, want je hebt echt een brilletje nodig. een regelrechte flame, niet meer en niet minder.

[ Voor 11% gewijzigd door Visgek82 op 21-03-2011 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Visgek24 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:17:
P.s , voor die persoon een aantal posts boven mij die claimt dat deze game er hetzelfde uit ziet als UT99 , even naar de opticien lijkt me een strak plan, want je hebt echt een brilletje nodig. een regelrechte flame, niet meer en niet minder.
kerel; ik speel de game met veeeeel plezier, maar jouw uitspraak vind ik kort door de bocht (en waarom op de man??) mijn geposte foto's zijn van de ps3 op een lg van 109cm hdmi etc. maar 't ziet er echt niet uit. het is net UT99. Ik heb gewerkt met die engine op gebied van ontwikkeling dus weet wat ik zeg.

snap wel dat aantal polygonen, textures, models en sprites etc. minder is - maar 't zit er neit zo heel veel anders uit. Belichting en render is wat beter in HF, maar niet veel meer dan UT. De game draait op de U3 engine - die kan veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan wat HF op de ps3 laat zien.

Maar anders ben je van harte welkom in Oss voor een gamesessie op de ps3.

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 21-03-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
himlims_ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:23:
[...]
kerel; ik speel de game met veeeeel plezier, maar jouw uitspraak vind ik kort door de bocht (en waarom op de man??) mijn geposte foto's zijn van de ps3 op een lg van 109cm hdmi etc. maar 't ziet er echt niet uit. het is net UT99. Ik heb gewerkt met die engine op gebied van ontwikkeling dus weet wat ik zeg.

snap wel dat aantal polygonen, textures, models en sprites etc. minder is - maar 't zit er neit zo heel veel anders uit. Belichting en render is wat beter in HF, maar niet veel meer dan UT. De game draait op de U3 engine - die kan veeeeeeeeeeeeeeeel beter dan wat HF op de ps3 laat zien.

Maar anders ben je van harte welkom in Oss voor een gamesessie op de ps3.
Kerel?

Het is algemeen bekend dat de console versies er veel minder mooi uit zien dan op de PC. dat zal een reden hebben, wellicht komt de engine beter op zijn recht op een pc. als ik jouw screens bekijk dan ziet het er nog steeds 100 keer beter uit dan UT99, dat ben je neem ik aan wel met me eens. Ik speel het niet op de man , maar overdrijven is ook een vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Is het op de PC ook mogelijk om via Friends een game te joinen? Ik heb het net geprobeerd maar via Steam Friends wil het niet, en de ingame Friends server list blijft leeg. Toen we toch in dezelfde server zaten (via server name) kan ik ingame ook niet een friend toevoegen ofzo.

Weet iemand hoe dit het beste gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 00:40
offtopic:
Wat een gebash op UT99!! Wat een geweldige game was dat dan! Sorry, maar m'n sentiment voor UT99 is te groot en ik kan dit niet zomaar over mijn kant laten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bulls schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:23:
Weet iemand hoe dit het beste gaat?
herhaaldelijk opnieuw proberen - of wachten tot kaos 't patched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik tot nu toe overal gelezen heb ziet de game er op xbox en pc er prima uit maar op de ps3 is het zwaar ruk (is ook mn eigen ervaring)

Dat meneer maar is naar de opticien moet is dus volkomen flauwekul, want zoals hij al aangaf het betreft de ps3 versie en die is simpelweg gewoon schaamtelijk.
Black ops ziet er stukken beter uit en die shit is al achterhaald, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
@schelling; UT'99 was/is ook meesterlijk ; zie maar eens hoeveel die nog gespeeld wordt!! Ken je de mod Strike-Force 1.1 miljoen downloads in de 1e week *O* was 'onze' mod.

Graphics zijn bijzaak, althans in mijn beleving. Ik speel veel liever een potje EnemyTerritory dan CoD:MW (om maar iets te noemen). COD ziet er beter uit, maar de game ervaring van ET vind ik beter. Daaraan beleef ik dan ook meer plezier.

Daarom graphics zijn bijzaak - leuk als 't er mooi uit ziet, maar speelt de game niet leuk. Dan wordt die game niet leuker/beter omdat er mooie graphics zijn.

Waarom dan toch piepen? Het verschil tussen pc/360 en ps3 vind ik buitensporig groot, dat is onacceptabel. Des onlangs vermaak ik me prima met de game. De gameplay vind ik een van de betere van het afgelopen jaar.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste