Ik weet precies wat ik over dit spel wil zeggen.
Een enorme tegenvallen wat de singel player betreft. Ik moet wel zeggen dat de multiplayer potentie heeft.
Alleen daar zit nu nog een enorme bug in die er voor zorgt dat je op een gegeven moment steeds met een tragere framerate gaat spelen. Sommige hebben hier geen last van zeggen ze. Maar de meesten wel.
De singleplayer was kort dat had ik al gelezen. Maar hij was ook slecht. In elk spel werk je ergens naartoe. In dit geval werk je aan een grote missie waarin je bij het uitvoeren daarvan het Amerikaanse leger enorm op weg helpt om de strijd met de Koreanen aan te gaan. Maar ns ongeveer 4 a 5 uur wat door levels heen lopen waar het pad al voor je klaargelegd is tot in de pixels is gewoon enorm zaai. Ik had echt het gevoel dat ik een soort semi on rail zat te spelen, totaal geen gevoel van vrijheid ( misschien maar een keer zelf een deur geopend, en toen nog werd mij verteld dat ik het moest doen

).
Toen ik het spel uitgespeeld had was ik teleurgesteld. Ik kon niet zeggen dat ik van het verhaal heb kunnen genieten waar jij als speler onderdeel van bent. Je bent iemand waar iedereen eigenlijk op moet rekenen wordt er op een gegeven moment gezegd in het spel. Maar dat gevoel krijg je totaal niet. Eigenlijk is je rol in het geheel maar klein. En in een spel geeft dat niet echt een voldaan gevoel. Het einde vond ik wel goed, maar ja dat was te laat...
De gameplay zelf was goed op de meeste punten, maar op 1 punt na wat eigenlijk het hele spel ook nog eens irritant maakte. Het springen. Dit heb je ook in multiplayer. Je bent 10x zo lang bezig om ergens op te springen als dat je normaal gewent bent. Er is ook geen manier voor om er handig in te worden want het is gewoon iets wat ze moeten verbeteren als ze willen dat multiplayer een hit wordt.
Zelf denk ik dat de makers hier zelf wel van wisten. Want het valt op een gegeven moment wel erg veel op dat overal planken tegen aangezet zijn als je ergens op, over of doorheen moet. De AI gedraagt zich ook idioot. Ik heb bijna in alle gevallen moeten wachten op Characters van de game omdat ze vast waren komen te zitten of gewoon niet wilden / konden doorlopen.
Ik ben gewoon de dupe geworden van een uitstekende marketing campagne voor deze game

dat geeft ik gewoon toe. En ik heb me ook laten verleiden door het feit dat ik vond dat het op Half life leek. Maar nu probeer ik volgende keer gewoon langer te wachten voor ik een game haal, ondanks dat ik deze heeeeel graag denk te willen gaan halen zodra hij uitkomt.
[
Voor 2% gewijzigd door
maradesign op 19-03-2011 19:38
. Reden: minor changes ]
Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9