Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Die ps3 versie op de foto's hierboven lijken een beetje op een van gogh schilderij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
himlims_ schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:03:
offtopic:
@schelling; UT'99 was/is ook meesterlijk ; zie maar eens hoeveel die nog gespeeld wordt!! Ken je de mod Strike-Force 1.1 miljoen downloads in de 1e week *O* was 'onze' mod.

Graphics zijn bijzaak, althans in mijn beleving. Ik speel veel liever een potje EnemyTerritory dan CoD:MW (om maar iets te noemen). COD ziet er beter uit, maar de game ervaring van ET vind ik beter. Daaraan beleef ik dan ook meer plezier.

Daarom graphics zijn bijzaak - leuk als 't er mooi uit ziet, maar speelt de game niet leuk. Dan wordt die game niet leuker/beter omdat er mooie graphics zijn.

Waarom dan toch piepen? Het verschil tussen pc/360 en ps3 vind ik buitensporig groot, dat is onacceptabel. Des onlangs vermaak ik me prima met de game. De gameplay vind ik een van de betere van het afgelopen jaar.
Desondanks ;)

Hoe zijn de verbindingen trouwens op de PS3? Zijn die wél goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Als je eenmaal in een game zit is die wel goed. Ik heb zelf nog geen 'vreemde' deaths gehad; dat je hoekje om gaat en wordt doodgeschoten (terwijl je achter muur staat - iets wat je bij sommige games wel ziet) Maar sinds zaterdag 04.30 kom ik geregeld in een lobby :? dat join systeem is met de patch niet beter op geworden. de netwerk code/verbinding wel.

//edit
@bulls; ook weer 't voordeel; nooit HW upgraden enzo, 1x console kopen en blijven gamen. Wil je op de PC beetje mee doen ben je dat per jaar kwijt aan hardware, en moet je nog windows draaien ook :+

[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 21-03-2011 16:54 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik denk dat de PS3 versie een foutje bezit zodat hij op 640x320 draait ofzo, zal wel met een patch gewijzigd kunnen worden, en anders weet ik het ook niet. Dat is het nadeel van een Console je kan niets in de graphics instellingen veranderen. Bijvoorbeeld als een game te zwaar draait dat je dan gewoon AA uit zet ofzo. Nee je kan het alleen draaien op de settings die de developer bepaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 22:24
Bulls schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:50:
Ik denk dat de PS3 versie een foutje bezit zodat hij op 640x320 draait ofzo, zal wel met een patch gewijzigd kunnen worden, en anders weet ik het ook niet. Dat is het nadeel van een Console je kan niets in de graphics instellingen veranderen. Bijvoorbeeld als een game te zwaar draait dat je dan gewoon AA uit zet ofzo. Nee je kan het alleen draaien op de settings die de developer bepaald heeft.
Ik weet niet waarom maar ik moest erg lachen om jouw reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04

Roshnak

PSN: Roshgill

iemand die zin heeft in een potje vanavond op de pc?

Add mij op steam : girugamesh31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:01
Op de PS3 is het een freezefestijn.. sjezus wat een baggerzooi. Leuk spel hoor, maar niet als je maar blijft freezen..

Het nut van een gesloten beta is opnieuw bewezen, waarom zijn zoveel ontwikkelaars te dom om zoiets in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
pa4jv schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:38:
Op de PS3 is het een freezefestijn.. sjezus wat een baggerzooi. Leuk spel hoor, maar niet als je maar blijft freezen..

Het nut van een gesloten beta is opnieuw bewezen, waarom zijn zoveel ontwikkelaars te dom om zoiets in te stellen?
Ik vind dat elke game een demo moet hebben zodat je zelf kan voelen of het je ligt of niet. Op die manier had ik genoeg games niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Inderdaad. Maarja, ze zullen heel wat kopers verliezen als ze een demo in hadden gesteld.. zo bijzonder is dit spel nou ook weer niet.
Ook weer een klassieke fout van Sony trouwens, die klojo's zijn echt te dom om een beetje eisen te stellen aan een game. Ze kunnen zo ongeveer elke uitgever dwingen om ALLES te testen, maar meestal laten ze het maar gaan. Dat je voor Homefront niet meer dan 15 euro krijgt, zegt alles. Vertrouwen in deze game is er niet meer onder de casual gamer en zelfs diegene die wel enthousiast waren worden weggejaagd door de freezes en bugs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

pa4jv schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:38:

ik heb 't idee dat die random crashes en 1man lobbys steeds erger worden, inmiddels hoor ik de HD van mijn ps3 tikken die game sloopt 'm nog hardware matig ook :( als je kunt spelen is 't wel lol maar dit moeten ze echt snel patchen. THQ ben ik normaal erg goed over te spreken qua uitgever, maar dit is triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb vandaag Homefront ook even kunnen spelen, bij de intro zat ik mij zelf echt op te vreten hoe die Koreanen US civilians dood schoten, payback time. :P

Maar de intro is gelijk ook het boeiendste deel van heel Homefront, de gameplay is zo scripted dat je op sommige momenten er gewoon gek van wordt. Je moet speciaal op die plek staan anders komt er geen cutscene, je kan zelf geen deur blokkades voor de deur wegtrekken, als je dan net in de weg staat dan douwt de AI je gewoon een meter aan de kant ofzo.. |:(

Als dit spel nou was uitgekomen ergens in 2008 dan had ik er mij nog iets van bij voorgesteld.
Met Gears Of War 3 en Battlefield 3 in het verschiet dan verdwijnt Homefront in het niets.

Mijn persoonlijke score voor Homefront is gewoon een dikke onvoldoende! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door R2-D2 op 21-03-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
@Ronneuh

Heb je de MP al geprobeerd dan?
Die is nog wel vermakelijk te noemen, van de SP was het al bekend dat die minder was.

En over demo`s, kunnen ook de verkeerde indruk geven.
Ligt net aan de lengte en welk stuk ze je laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Heb het spel gisteren ook even mogen lenen en ik vind het persoonlijk echt een baggerspel. Had er eigenlijk best wel veel van verwacht , maar ik werd binnen een half uur al moe van de vijanden. Het is echt weer Rambo to the max en idd. alles scipted, De graphics op de pc vind ik nog wel te doen , maar die rollercoaster vind ik persoonlijk niks (vond Cod sp ook niet tof dus dat zal niet helpen).

Snapte ook de uitdaging niet echt , want die mannetjes blijven toch niet in dekking dus het is echt alleen maar slachten. Mp heb ik niet geprobeerd , maar ik hoop voor iedereen dat die beter is ;)

Jammer maar helaas...niks voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Ik ben door dit spel weer begonnen BC2 te spelen. Dus dat is wel een klein pluspunt van dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:35

icn

Zoek de verschillen ps3 vs pc,de consolitus straalt er vanaf,naast een paar schaduwen en filters zie ik geen verschillen,je zal wel gek zijn mocht je dit soort bagger voor de pc hebben gekocht- http://www.eurogamer.net/videos/homefront-pc-ps3-face-off ;w

[ Voor 11% gewijzigd door icn op 21-03-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem gisteren gespeeld, wat een baggergame zeg. Generieke shooter nummer zoveel, en dan extra slecht uitgewerkt.

Had zelfs 3 jaar geleden geen indruk kunnen maken waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
icn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:41:
Zoek de verschillen ps3 vs pc,de consolitus straalt er vanaf,naast een paar schaduwen en filters zie ik geen verschillen,je zal wel gek zijn mocht je dit soort bagger voor de pc hebben gekocht- http://www.eurogamer.net/videos/homefront-pc-ps3-face-off ;w
Ik vind het verschil nogal groot eigenlijk. Een beetje 640x480 versus 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:37

Hupske

AFCA

Dit spel word de flop van het jaar! Ongelooflijk. De mensen zo lang lopen opgeilen.
Titel al eeuwig van te voren aangekondigd en dan op deze manier afleveren.

Ik ben er iig al klaar mee. En ga nu met smart wachten op Battlefield 3 :D

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:55

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik vermaak me op dit moment met de MP van Homefront meer dan met de MP van laat eens zeggen, GoW2 (meest laggie game ever), Call of Duty MW2 (achterlijke killstreaks) en CoD Black Ops (Binnen tijdsbestek van 2 jaar drie CoD games zonder aanzienlijke veranderingen/verbeteringen trok ik ook niet lang). Enige games die ik beter vind zijn GoW1, Call of Duty MW1 en de Bad Company reeks.

In mijn optiek is de MP gewoon goed gebalanceerd. Geen enkel voertuig, wapen, of wat dan ook is voor mijn gevoel overpowered. Als je met 2 of 3 man goed samenwerkt om bijvoorbeeld een heli of tank down te krijgen, dan is dat zo gebeurd. Daarnaast is het on the fly kopen van een special weapon of tank of heli of wat dan ook gewoon stoer gedaan. Je moet nu keuzes maken die ook het verloop van de wedstrijd nadrukkelijk kunnen beïnvloeden. Blijft iedereen sparen voor een heli met de kans dat je het gewoon net niet haalt en dus je punten niet hebt ingezet voor het einde van de match of zet je als team meerdere malen airstrikes in?

Daarnaast vond ik de SP niet zo heel slecht zoals vele mensen aangeven. Ik vond het echter ook niet heel goed :P. Maar qua lengte en herspeelbaarheid vind ik het net als de Call of Duty reeks, te kort en 1 keer uitspelen op de moeilijkste difficulty en je hebt het wel gezien. :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2011 08:57 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Baccy schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:28:
[...]Ik vind het verschil nogal groot eigenlijk. Een beetje 640x480 versus 1920x1080.
denk dat de game op een 4:3 PAL klein scherm TV goed te spelen is met de ps3, maar HD is giga upscale van 320x240 > groter :)
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:55:
Ik vermaak me op dit moment met de MP van Homefront meer dan met de MP van laat eens zeggen, GoW2 (meest laggie game ever), Call of Duty MW2 (achterlijke killstreaks) en CoD Black Ops (Binnen tijdsbestek van 2 jaar drie CoD games zonder aanzienlijke veranderingen/verbeteringen trok ik ook niet lang). Enige games die ik beter vind zijn GoW1, Call of Duty MW1 en de Bad Company reeks.
_/-\o_ _/-\o_ precies mijn gedachten - creepy :X merkt duidelijk dat er 'gebrek aan inspiratie' is zo lijkt :X veel van 't zelfde, en weinig unieke of nieuwe features. CoD bracht die perks (erg leuk systeem), maar is allemaal zo ver uitgemolken :( je zou bijna zelf een game gaan maken 8)7
In mijn optiek is de MP gewoon goed gebalanceerd. Geen enkel voertuig, wapen, of wat dan ook is voor mijn gevoel overpowered. Als je met 2 of 3 man goed samenwerkt om bijvoorbeeld een heli of tank down te krijgen, dan is dat zo gebeurd.
klopt - de balans is gruwelijk goed. heb gister nog even killzone3 zitten spelen. ook een gruwelijke game. maar daarbij heb je classes waarmee je 100% onzichtbaar wordt, of bazooka's tegen poppetjes :F de balans tussen helis/infanterie/tanks/drones is super. Maar die crashes en freezes zijn echt killing (letterlijk voor je ps3)

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 22-03-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister het spel gekocht, voor multiplayer, singleplayer boeit me weinig.
Gelijk gespeeld en ondanks vele negatieve reacties vind het een erg tof spel. Ik ben van origin een quake speler, en vind daarom het snelle en flitsende van dit spel erg leuk. Het schieten en het gevoel dat je hebt met je geweer vind ik echt stukken beter dan BC2.
En ook het overdreven gedoe uit de CoD:MW serie zit er niet in.
Daarom is het voor mij precies een goede mix tussen die games..ik kan me wel een tijdje vermaken tot Battlefield 3 uitkomt :)
Ik vind de graphics goed genoeg, het hoeft van mij geen crysis te zijn namelijk. Gameplay en gevoel vind ik belangrijker.

Overigens geen last van lags of FPS problemen.
Core i7 940
12 gb ram
GeForce 295GTX

Hopelijk verbeterd het spel nog met een patch voor de mensen die nog negatieve ervaring hebben. Want het is een leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Met hierboven geheel eensch!, ook gekocht voor de MP omdat ik de rest een beetje heel erg zat aan het worden was en niet zo lang kon wachten op BF3, in de MP zitten een paar hele leuke zaken in die goed opgezet zijn (BP en voertuigen enz), ben nu een beetje aan speulen met die verkenningsdrone en mannetjes taggen van de tegenpartij, echt leuk voor je teammates die ze dan als 'sitting ducks' kunnen afknallen, ik vermaak me wel tot BF3 denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lars070 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:28:
Met hierboven geheel eensch!, ook gekocht voor de MP omdat ik de rest een beetje heel erg zat aan het worden was en niet zo lang kon wachten op BF3, in de MP zitten een paar hele leuke zaken in die goed opgezet zijn (BP en voertuigen enz), ben nu een beetje aan speulen met die verkenningsdrone en mannetjes taggen van de tegenpartij, echt leuk voor je teammates die ze dan als 'sitting ducks' kunnen afknallen, ik vermaak me wel tot BF3 denk ik zo.
zeker in potjes dat iedereen een rol vervuld zijn erg leuk; beetje spotten, beetje RC-choppers, jeepjes, drones :P heerlijk die chaos :) vooral die spot drones met 'thick skin' hebben 4-5 hits nodig van me M16 zijn nog pittig ook.

ik mis wel 't gebruik van classes; bedoel medic of ammo poppetjes zouden leuke toevoegingen zijn geweest.

hoe gebruiken jullie die thermal-goggles? goed je poppetjes zijn glow in de dark, maar bij welke map/game passen jullie dat toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:42:
[...]
zeker in potjes dat iedereen een rol vervuld zijn erg leuk; beetje spotten, beetje RC-choppers, jeepjes, drones :P heerlijk die chaos :) vooral die spot drones met 'thick skin' hebben 4-5 hits nodig van me M16 zijn nog pittig ook.

ik mis wel 't gebruik van classes; bedoel medic of ammo poppetjes zouden leuke toevoegingen zijn geweest.

hoe gebruiken jullie die thermal-goggles? goed je poppetjes zijn glow in de dark, maar bij welke map/game passen jullie dat toe?
thermal-goggles nog niet gebruikt helaas, die verkenning drone gebruik ik meestal aan het begin van een game en ergens in het midden of als er veel snipers zijn, vind wel dat er veel sniper boys zijn, daar zouden ze een max aan moeten zetten of zo iets, maar aan de andere kan die snipers nemen meestal geen punten in en is het een easy win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:42:
[...]

Tot nu toe nog helemaal niet. Heb die optie volgens mij nog niet denk ik. Ben level 32 ofzo. Maar begrijp dus dat je op de ps3 speelt. Helaas kunnen we dan niet samen gamen, want volgens mij is onze mening van deze game en de speelwijze inderdaad redelijk gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lars070 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:48:
[...]thermal-goggles nog niet gebruikt helaas, die verkenning drone gebruik ik meestal aan het begin van een game en ergens in het midden of als er veel snipers zijn, vind wel dat er veel sniper boys zijn, daar zouden ze een max aan moeten zetten of zo iets, maar aan de andere kan die snipers nemen meestal geen punten in en is het een easy win :P
hoe meer snipers hoe liever; 1 ze capturen niets :F, 2 zolang je zig-zagt schieten ze je toch niet in 1x dood (flagjack helpt ook enorm), 3 snipers zijn campers = easy knife target of leuk om zo'n fosfor nade onder te plaatsen (hear 'm scream :P)

wel heb ik 't idee dat je bar weinig meer 'krijgt' aan skills/wapens na lvl 45. geloof dat lvl cap op 75 zit, dus wordt nog hele uitdaging.

Gister met de M16 lopen spelen - heel zuiging gedaan met de kogeltjes en de 10man killstreak unlocked voor die gun waarna uiteindelijk de optical-scope vrijgespeeld. Echt die 1.5x zoom op deze gun _/-\o_
Hoewel de AK ook erg goed bevalt, vind ik de M16 toch fijner dodelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:06:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ precies mijn gedachten - creepy :X merkt duidelijk dat er 'gebrek aan inspiratie' is zo lijkt :X veel van 't zelfde, en weinig unieke of nieuwe features. CoD bracht die perks (erg leuk systeem), maar is allemaal zo ver uitgemolken :( je zou bijna zelf een game gaan maken 8)7
Crysis 2 Demo al gespeeld? Over gebrek aan inspiratie gesproken, Crysis 2 kan er ook aardig wat van. Melk Melk Melk Melk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
off topic: Crysis demo zuigde big time idd!
on topic: ik ben 'pas' level 17 dus heb nog niet alle wapens unlocked, speel meestal met de SMG die 'vector' gun, eerst taggen met drone en dan rushen naar de punten en innemen (speel alleen GC), na een goede rush heb ik meestal een voertuig waar ik mee ga raggen, bij mij staat alles op max setttings en vindt het er niet minder uitzien dan huidige shooters, kan alleen wat minder met springen en klimmen zoals in BO, but who cares, dit is iig goed speelbaar en fun voor een hoop ook wat 'oudere' systemen op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Van die SMG's Diablo (silenced) de beste; shoot from hip + ghost, en UAV kopen met je BP = killstreaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
icn schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:41:
Bij dat filmpje op 2:20 zie je dat de PC versie een bepaalde model belichting heeft die de PS3 niet heeft, allemaal mooi en wel. Maar op de PC in de MP zie je dat helemaal niet en zien de player models er gewoon zo uit als op de PS3 in dit filmpje. Ik heb de SP nog niet gespeeld, maar ik wil eigenlijk wel die belichting, want het ziet er gewoon uit alsof de models niet samen komen met de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:32:
Van die SMG's Diablo (silenced) de beste; shoot from hip + ghost, en UAV kopen met je BP = killstreaks
volgens mij heb ik die nog niet 'unlocked' zal es kijken vanaaf, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lars070 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:49:
[...]
volgens mij heb ik die nog niet 'unlocked' zal es kijken vanaaf, thx.
als 't goed is is dat je eerste smg krijg je op lvl 1, dus zou je moeten hebben. zal dan vast wel rede zijn dat je die viper handteerd. is dat deze gun? http://homefront.wikia.com/wiki/Super_V_SMG
Bulls schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Bij dat filmpje op 2:20 zie je dat de PC versie een bepaalde model belichting heeft die de PS3 niet heeft, allemaal mooi en wel. Maar op de PC in de MP zie je dat helemaal niet en zien de player models er gewoon zo uit als op de PS3 in dit filmpje. Ik heb de SP nog niet gespeeld, maar ik wil eigenlijk wel die belichting, want het ziet er gewoon uit alsof de models niet samen komen met de omgeving.
gewoon triest; de pc game kost de helft en biedt meer; ps3=60euro (vast wel goedkoper te krijgen, maar advies is 60 - pc 30-ish 8)7 )

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 22-03-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:09:
[...]
als 't goed is is dat je eerste smg krijg je op lvl 1, dus zou je moeten hebben. zal dan vast wel rede zijn dat je die viper handteerd

[...]
gewoon triest; de pc game kost de helft en biedt meer; ps3=60euro (vast wel goedkoper te krijgen, maar advies is 60 - pc 30-ish 8)7 )
ohw, hehe zit op mijn werk dus kon het niet checken, die SMG vond ik persoonlijk niet zo fijn, vind ik die vector idd fijner/beter, wil eigenlijk die C4 als tactical hebben om voertuigen mee op de blazen, moet nog ff wachten denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

C4 met voertuigen vind ik maar lastig; meestal kom ik niet dicht bij genoeg om te planten.
Echter c4 op objectives neerleggen werkt goed :+; stel je legt er op A neer, jij gaat B capturen. Vervolgens krijg je de melding dat de tegenstander op A zit; even knopje in en BOOM poppetje weg :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:31:
C4 met voertuigen vind ik maar lastig; meestal kom ik niet dicht bij genoeg om te planten.
Echter c4 op objectives neerleggen werkt goed :+; stel je legt er op A neer, jij gaat B capturen. Vervolgens krijg je de melding dat de tegenstander op A zit; even knopje in en BOOM poppetje weg :w
yup, kan ook, deed dit wel eens in MW2 maar daar was c4 een wit pakketje.. (nog net niet fluorisered oplichtend hehe).. dus werkte vaker niet dan wel, zal het eens checken of het in HF wel lukt, altijd leuk om tegenstanders op te blazen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
himlims_ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:09:

[...]
Heb je wel goed gelezen wat ik er had neergezet? Ik doel op dat in de Multiplayer op de PC de models helemaal geen shadow belichting hebben maar gewoon evenredig geheel belicht zijn met dezelfde tint.
Op die manier zie je indoor gewoon de mannetjes oplichten terwijl de omgeving donker is.

Dat ziet er totaal niet uit zoals ze in dat filmpje weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@bulls; PS3 geen dynamic lightning niet in MP niet in SP- PC enkel in SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik wacht nog wel even met spelen, mijn PS3 is nog nooit zo heet geweest na het spelen van een game. Kon er een eitje op bakken. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik ga vd week met collega @work een serieuze brief opstellen die ik aangetekend ga versturen naar THQ en Sony, dit is gewoon onacceptabel wat hier gebeurd; mijn ps3 is hardware matig defect aan 't gaan door deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:23
Ik heb nu een aantal levels gespeeld op mijn xbox360 maar wat een droevige graphics. Zoiets verwacht je van een spel van 5 jaar geleden.
In eerste instantie vond ik de gameplay nog wel aardig maar ik erger mij nu dood. Totaal geen vrijheid in het spel. Je moet iedere keer wachten op je teamgenoten die eerst precies in de juiste positie moeten staan voordat je zelf weer enige actie kan ondernemen. Wat een verschrikkelijk voorgekauwd spel. Echt niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
himlims_ schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:48:
ik ga vd week met collega @work een serieuze brief opstellen die ik aangetekend ga versturen naar THQ en Sony, dit is gewoon onacceptabel wat hier gebeurd; mijn ps3 is hardware matig defect aan 't gaan door deze game.
Het was gisteren één potje leuk, toen lag ik er alweer uit.. wat een baggerzooi zeg. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
himlims_ schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:48:
o_O Ik wist wel dat het heel erg was maar zo erg ook weer niet D:
Het spel is zo te zien echt super slecht geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
Voor Pc valt het gelukkig allemaal wel mee hoor, jammer om te lezen dat Ps3 er niet beter van wordt, hoop maar voor jullie op een snelle Patch voor deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

'we' worden gehoord; nieuws: Homefront-patch voor Xbox 360-vastlopers komt zo snel mogelijk
nu maar hopen dat ze de verwachting waar maken, want de game (MP) enzich is super leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Lol, sinds ik Zipper meegemaakt heb verwacht ik helemaal niets van een patch.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Hier crashed/freeze'd de MP op de PC helaas ook.
(Kan 10 seconden spelen en daarna is het over)
(En krijg zo'n fijne windows 7 melding over het kleuren schema; dat lijkt er vooralsnog weinig mee te maken te hebben)

Beetje duur grapje zo.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Tsja, de game al een hele tijdn iet meer kunnen spelen. Echt verrschrikkelijk gewoon. Is het niet aan te kaarten? Ze leveren immers wel een product wat je koopt maar niet krijgt wat je beloofd werd. Je wordt dus opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Alleen als jij kunt aantonen dat het de intentie was jou enkel geld uit de zak te kloppen. Dat jij gewoon niet tevreden bent met het product (zoals velen, dit was snel cashen voor THQ en dramatisch voor KAOS zijn reputatie) wil niet zeggen dat je zomaar je geld kunt gaan eisen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
skullsplitter schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:46:

en dramatisch voor KAOS zijn reputatie)
grappig :) Ze hadden al een dramatische reputatie, iig voor mensen die frontline gekocht hebben.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
skullsplitter schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:46:
Alleen als jij kunt aantonen dat het de intentie was jou enkel geld uit de zak te kloppen. Dat jij gewoon niet tevreden bent met het product (zoals velen, dit was snel cashen voor THQ en dramatisch voor KAOS zijn reputatie) wil niet zeggen dat je zomaar je geld kunt gaan eisen.
Ik ben inderdaad niet tevreden met het product, maar dat geeft ze geen vrijbrief om tte zorgen da ik niet online kan spelen. En daar zit denk het grote verschil. Ik ben nog niet eens ontevreden over de gameplay of graphics maar over het feit dat het onmogelijk gemaakt wordt om online een potje te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
evilpin0 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:23:
[...]

grappig :) Ze hadden al een dramatische reputatie, iig voor mensen die frontline gekocht hebben.
Hoe vaak wordt deze CD nog op gezet, wat een trieste reactie is dit zeg :') Frontlines was geen geweldig spel, maar zeker niet dramatisch zoals jij wil doen geloven. Tevens, als dit je enige inbreng in dit topic is kan je beter weg blijven, want inhoudelijk is het niet en het voegt ook absoluut 0,0 toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Dit is duidelijk niet de bedoeling, voor handel hebben we Vraag & Aanbod

[ Voor 74% gewijzigd door psychoclown op 24-03-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Laatst online: 09-09 22:37
Verdomme kan iemand mij helpen, bij mij in de MP loopt iedereen na 10 seconde vast.
Gisteren avond om 11 uur had ik nergens last van.
Maar primetime kan ik gewoon niet spelen.
Weet iemand ook of ze daar ook een patch of iets voor maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kom gewoon geen potje meer in helaas, ik krijg een melding van error creating a beacon. Helaas :(

Edit:.... Dat ze heel snel die patch uitbrengen, 99 van de 100 pogingen om een match te joinen eindigt in een error....

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

D0m1nat0r11 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:34:
Verdomme kan iemand mij helpen, bij mij in de MP loopt iedereen na 10 seconde vast.
Gisteren avond om 11 uur had ik nergens last van.
Maar primetime kan ik gewoon niet spelen.
Weet iemand ook of ze daar ook een patch of iets voor maken
nieuws: Homefront-patch voor Xbox 360-vastlopers komt zo snel mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Is er nu al eens wat gedaan aan deze multiplay fouten?

wil het spelen op de xbox, maar krijg het idee dat het nog steeds niet lekker loopt allemaal.
dus zonde om daar 6tientjes op stuk te gooien.

Crisis misschien een betere optie

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bout spel, los van de graphics en slechte coding.

Iedereen weet dat helis verticaal op de kop kunnen strafen, iedereen weet dat hackers normaal zijn, iedereen weet dat er in real life ook invisible walls zijn, iedereen weet ook dat een army bestaat uit 99.9% snipers.

Heel leuk dit spel, de mensen en de balancing+physics.

Hahahah misschien de laatste shooter met mmorpgs die ik ooit gedaan heb, tis toch allemaal product copy met andere models, wat komt nu, 30x starcraft 2 clones ???

Maar het ziet er wel buffed uit met mooie glansjes *>80 IQ

|/dissapointed Trollmode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:16:
bout spel, los van de graphics en slechte coding.

Iedereen weet dat helis verticaal op de kop kunnen strafen, iedereen weet dat hackers normaal zijn, iedereen weet dat er in real life ook invisible walls zijn, iedereen weet ook dat een army bestaat uit 99.9% snipers.

Heel leuk dit spel, de mensen en de balancing+physics.

Hahahah misschien de laatste shooter met mmorpgs die ik ooit gedaan heb, tis toch allemaal product copy met andere models, wat komt nu, 30x starcraft 2 clones ???

Maar het ziet er wel buffed uit met mooie glansjes *>80 IQ

|/dissapointed Trollmode
haha wel duidelijk iig :)

geen aanrader dus whahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:10
Ik vermaak mij nog altijd prima op de PC multiplayer. totaal geen crashes gehad, kan elke game gewoon joinen en het spel speelt heerlijk weg. vooral als je een volle server hebt is het erg leuk als er meerdere voertuigen en drones in het spel zijn. Wat mij opvalt is dat ondanks dat de graphics erg goed zijn, de framerate zelfs met 32 man gewoon rock-stabiel blijft. Echt goed geprogrammeerd.

De game is ook nog eens geweldig gebalanceerd. snipers zijn niet overpowered, infantry en voertuigen ook niet. je moet alleen weten hoe je bepaalde aspecten van het spel moet aanpakken. zodra je dit door hebt , komt het allemaal goed.

Gister voor het eerst een 5-star bounty op mijn hoofd gehad, de bonussen die je dan krijgt zijn ècht heel gaaf.

Ik geef het spel in ieder geval een 9 voor de multiplayer.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:44
de framerate zelfs met 32 man gewoon rock-stabiel blijft? heb jij dan een andere versie dan ik?

Ik heb toch echt wel last van onstabiele framerate
Hoeveel man er in een server zit maakt volgens mij ook niks uit

Gisteren de eerste cheater gezien in de game
Die zat gewoon te telepoorten (zat aan mijn kant en we konden het dus goed zien)
Die eindigde ook met een score van 70/1 of zo

Verder kan iemand mij uitleggen hoe het vrienden gebeuren werkt?
Als ik het klassement bekijk en kies dan voor vrienden dan zie ik de mensen staan die in steam zitten en waarmee ik ook gespeeld heb
Maar als ik naar de serverbrowser ga en ik weet zeker dat er een vriend online aan het spelen is dan laat hij niks zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Visgek24 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:35:
Gister voor het eerst een 5-star bounty op mijn hoofd gehad, de bonussen die je dan krijgt zijn ècht heel gaaf.
ik heb 'm inmiddels ook meerdere malen gehad "All enemies have you as primary target" *O* raggen :P
maar die 5* levert je een skill op "wallhacker" wat doet dat? ik heb niet 't idee dat ik daar voordeel mee behaalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
himlims_ schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:42:
[...]
ik heb 'm inmiddels ook meerdere malen gehad "All enemies have you as primary target" *O* raggen :P
maar die 5* levert je een skill op "wallhacker" wat doet dat? ik heb niet 't idee dat ik daar voordeel mee behaalde
Hmm, dat is een goede vraag.. ik weet het eerlijk gezegd ook niet , echter kon ik wel op dat moment als enemy's dichtbij genoeg waren kreeg ik een rode crosshair om ze heen, dwars door de muur heen. wellicht wordt dat bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
gasemans schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:41:
de framerate zelfs met 32 man gewoon rock-stabiel blijft? heb jij dan een andere versie dan ik?

Ik heb toch echt wel last van onstabiele framerate
Hoeveel man er in een server zit maakt volgens mij ook niks uit

Gisteren de eerste cheater gezien in de game
Die zat gewoon te telepoorten (zat aan mijn kant en we konden het dus goed zien)
Die eindigde ook met een score van 70/1 of zo

Verder kan iemand mij uitleggen hoe het vrienden gebeuren werkt?
Als ik het klassement bekijk en kies dan voor vrienden dan zie ik de mensen staan die in steam zitten en waarmee ik ook gespeeld heb
Maar als ik naar de serverbrowser ga en ik weet zeker dat er een vriend online aan het spelen is dan laat hij niks zien.
Dunno, wellicht heeft het met de computer te maken? ik weet niet wat voor systeem jij hebt , maar ik draai op een Core i5-750 @ 3.33 ghz, een Radeon HD4890 in Crossfire en 4 gb geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
Ik draai op een I7-960, 470GTX, 12GB, SSD vertex 2.
Dus ik zou verwachten dat hij er geen moeite mee heeft.
Maar ik heb toch daadwerkelijk framedrops.
Niet gekeken hoeveel het verschil is maar het is zeker merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:23
Ik vermaak mij nog altijd prima op de PC multiplayer. totaal geen crashes gehad, kan elke game gewoon joinen en het spel speelt heerlijk weg. vooral als je een volle server hebt is het erg leuk als er meerdere voertuigen en drones in het spel zijn. Wat mij opvalt is dat ondanks dat de graphics erg goed zijn, de framerate zelfs met 32 man gewoon rock-stabiel blijft. Echt goed geprogrammeerd.

De game is ook nog eens geweldig gebalanceerd. snipers zijn niet overpowered, infantry en voertuigen ook niet. je moet alleen weten hoe je bepaalde aspecten van het spel moet aanpakken. zodra je dit door hebt , komt het allemaal goed.

Over welk spel heb jij het? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Een vriend van mij heeft te maken gekregen met een fout in het spel bij sommige gamertags (xbox)
Hij kan nu dus ook geen Homefront spelen.

Wat is daar de oorzaak van? en is er al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
Is er iemand al achter hoe het friends systeem werkt?
Joinen via steam wil niet
En via de serverbrowser krijg ik ook niks te zien terwijl er wel mensen in de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHA fanboi

leuk verhaal, alleen pech dat 90% niet waar is, jij bent dan waarschijnlijk de uitzondering.

Het gaat niet zozeer om de aspecten van de gameplay maar meer om de dingen die het spel mist, gewone physics geen verticale vliegende helis en crap, buggende walls/drones.

Ik kan alles wel noemen maar dat is een herhaling van alle andere posts op het net, dus dat doe ik niet.

Het is ook je eigen mening, ik verw8 van een spel die nieuw is dat ie ook nieuw is, en niet graphics zoals.... gameplay zoals ... en rewardsystem van ...... en dan weten we allemaal wat we kunnen invullen op de blanks.

op de programming en coding ?? hoe bedoel je het is goed geprogrammeerd ? wie heeft geen last van alles dan ? kun je wel zeggen moet je nieuwe HW kopen en drivers updaten, maar dat is een grapje van 1990, ze zouden moeten weten met wat voor bak iedereen draait, hebben andere engines daar dan ook geen last van gehad ??? wel dus

en op de stelling snipers izjn niet overpowered en alles is gebalanceerd, is ook nog wel te zeggen dat het wel heeel fanboi achtig overkomt, want 80% sniped en daarbij gaan ze daarna rapen met een heli die rechtopstaand de map door vliegt om maar rockets te spammen recht naar beneden, heel normaal toch ?

Achja al met al leuk spelletje, maar hij voegt niks toe aan de shooters die er al zijn, misschien een originaliteitsniveau van 5%.

Maar iedereen zijn eigen toch ?> :) sommige mensen willen wat nieuws, en sommige mensen willen meer van hetzelfde, EDIT : :+

ohja en VAC system werkt goed geen WH's and warpende flitsgordons, whahahahha, ohnoes its MW and BO all over again .........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
@ Gasemans, iets terug in het topic staat een instelling die je kan wijzigen in je config waardoor je geen last meer hebt van framedrops, tevens FPS smoohting uitzetten helpt ook, suc6

Ben geen 'fanboy' maar vermaak me ook opperbest met de MP (PC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:14:
[...]
HAHAHA fanboi

leuk verhaal, alleen pech dat 90% niet waar is, jij bent dan waarschijnlijk de uitzondering.

Het gaat niet zozeer om de aspecten van de gameplay maar meer om de dingen die het spel mist, gewone physics geen verticale vliegende helis en crap, buggende walls/drones.

Ik kan alles wel noemen maar dat is een herhaling van alle andere posts op het net, dus dat doe ik niet.

Het is ook je eigen mening, ik verw8 van een spel die nieuw is dat ie ook nieuw is, en niet graphics zoals.... gameplay zoals ... en rewardsystem van ...... en dan weten we allemaal wat we kunnen invullen op de blanks.

op de programming en coding ?? hoe bedoel je het is goed geprogrammeerd ? wie heeft geen last van alles dan ? kun je wel zeggen moet je nieuwe HW kopen en drivers updaten, maar dat is een grapje van 1990, ze zouden moeten weten met wat voor bak iedereen draait, hebben andere engines daar dan ook geen last van gehad ??? wel dus

en op de stelling snipers izjn niet overpowered en alles is gebalanceerd, is ook nog wel te zeggen dat het wel heeel fanboi achtig overkomt, want 80% sniped en daarbij gaan ze daarna rapen met een heli die rechtopstaand de map door vliegt om maar rockets te spammen recht naar beneden, heel normaal toch ?

Achja al met al leuk spelletje, maar hij voegt niks toe aan de shooters die er al zijn, misschien een originaliteitsniveau van 5%.

Maar iedereen zijn eigen toch ?> :) sommige mensen willen wat nieuws, en sommige mensen willen meer van hetzelfde, EDIT : :+

ohja en VAC system werkt goed geen WH's and warpende flitsgordons, whahahahha, ohnoes its MW and BO all over again .........
Je noemt iemand een fanboi terwijl die inderdaad net zoals jij, zijn eigen mening geeft? En op je opmerking dat 80% sniped.. Wellicht heb je net wat pech met de potjes die je speelt (weet niet hoeveel je gespeeld hebt), maar denk dat dat eerder richting de 30% gaat, en die heli's heb je zo down als je je er toe zet (en je teamies ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
@ hierboven, so true!, ik heb geen last van die snipers, eerder denk ik hoe meer snipers des te beter want ze die nemen geen punten in GC en anders gooi ik een drone boven hun hoofd waardoor ze nog meer oplichten dan een kerstboom = ez targets voor mn teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@derk66; klinkt eerder als verhaaltje van onkunde en gebrek aan skill; apache heb je zo uit de lucht. last van snipers? als ik 2-3x gesniped wordt in een match is 't veeel. gewoon blijven bewegen en niet lang stil staan. hebben wij 't wel allemaal over dezelfde game; homefront?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Elke server die ik betreed gebeurt er dit bij mij (PC) . Zware lag ofzo. Heb de directory van steam etc. al bij de uitgesloten bestanden en locaties van mijn firewall gezet maar niets helpt. Iemand een oplossing of tip?
http://www.xfire.com/video/439877/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik noem hem een fanboi, omdat het verhaal wat hij schetst meer een verkoop verhaal is dan de waarheid, het is je eigen mening ja, maar als 3/4 van de mensen iets vinden en hij komt aan met zo'n verhaal............

en dan over de skills, dat is bs, want als je helis in de lucht hebt, en een team hebt die alleen hun eigen rewards willen halen om ook de heli ofzo iets te doen, wat dus meestal voorkomt, dan heb je een team die zich er niet aan boeit, behalve als ze zelf worden beschoten door die heli, nee, als je over teamplay hebt, dan denk ik zeker niet aan dit spel.... beetje lame om dan over skill te gaan zeuren terwijl dat amper nog boeit met zulke spellen, eerst waren het nuubtuubs die fps games verpesten, en nu zijn het perks en rewards, die het spel tot een bijna unreal tournament maakt.

misschien dat ik ook nog wel teveel terugdenk aan teambased shooters, zoals cs of de battlefield serie tot bijna 2142.

achievements ftw ??? nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:19

superwashandje

grofheid alom

Ruffzz schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 16:50:
Elke server die ik betreed gebeurt er dit bij mij (PC) . Zware lag ofzo. Heb de directory van steam etc. al bij de uitgesloten bestanden en locaties van mijn firewall gezet maar niets helpt. Iemand een oplossing of tip?
http://www.xfire.com/video/439877/
dit is inderdaad ook wat ik tegenkom. ik heb het 39 keer geprobeerd ofzo en heb nog geen potje kunnen spelen. ik heb welgeteld 1x een potje kunnen joinen waar het normaal leek te gaan totdat ik geheadshot werd door een sniper en het na respawn gewoon weer was zoals in jouw filmpje :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ten tweede Afwerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 17:21:
Ik noem hem een fanboi, omdat het verhaal wat hij schetst meer een verkoop verhaal is dan de waarheid, het is je eigen mening ja, maar als 3/4 van de mensen iets vinden en hij komt aan met zo'n verhaal............

en dan over de skills, dat is bs, want als je helis in de lucht hebt, en een team hebt die alleen hun eigen rewards willen halen om ook de heli ofzo iets te doen, wat dus meestal voorkomt, dan heb je een team die zich er niet aan boeit, behalve als ze zelf worden beschoten door die heli, nee, als je over teamplay hebt, dan denk ik zeker niet aan dit spel.... beetje lame om dan over skill te gaan zeuren terwijl dat amper nog boeit met zulke spellen, eerst waren het nuubtuubs die fps games verpesten, en nu zijn het perks en rewards, die het spel tot een bijna unreal tournament maakt.

misschien dat ik ook nog wel teveel terugdenk aan teambased shooters, zoals cs of de battlefield serie tot bijna 2142.

achievements ftw ??? nope
Je mag me best een fanboy (y, geen i) noemen, maar dat is jouw bekrompen visie op mijn mening. Ik ervaar het spel zoals ik het ervaar, en dan is op een paar kleine dingen na heel positief. en ik ben heus niet de enige die er zo over denkt, heel de clan waar ik regelmatig mee speel zijn erg positief.

Als er ergens goede teamplay in zit is het wel Homefront. zelden een game meegemaakt waar goede teamplay zò belangrijk is. jouw argument gaat daar dus niet op.

Uit een hoop van jouw posts zie ik een hoop frustratie naar gameplay elementen die je op slechte servers vaak (helaas) tegenkomt, je zou eens een goede server op moeten zoeken, dan kom je er wel achter dat deze game gewoon erg goed in elkaar steekt.

Ook snap ik jouw vergelijking met Unreal Tournament niet , dat spel had immers geen perks en/of achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
gasemans schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:58:
Ik draai op een I7-960, 470GTX, 12GB, SSD vertex 2.
Dus ik zou verwachten dat hij er geen moeite mee heeft.
Maar ik heb toch daadwerkelijk framedrops.
Niet gekeken hoeveel het verschil is maar het is zeker merkbaar.
Lijkt me inderdaad prima in orde :) zou als een speer moeten draaien .

Wat je zou kunnen proberen , in multiplayer , is FPS Smoothning uitzetten. dit zorgde bij mij voor een aardige FPS boost. v-sync natuurlijk wel netjes aanhouden :) als de game ook daar niet lekker mee wil draaien zou je kunnen proberen om hem in DX9 mode te draaien dmv "-d3d9" zonder aanhalingstekens in de launch opties te verwerken, en "Allowd3d10=True" aan te passen in de config naar False.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
FPS smoothing maakt wel een verschil zeg
Nu strak 80FPS zonder drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
gasemans schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:10:
FPS smoothing maakt wel een verschil zeg
Nu strak 80FPS zonder drops
Kiek es an :) dat gamed een stuk beter of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gasemans
Dat gamed stukken beter

Hopelijk worden er nog wat bugs gefixed met updates.
Dan ben ik weer helemaal blij
Zo niet dan beschouw ik het spel als een miskoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Wtf....

Heb het spel sinds de release zonder ook maar enige problemen gespeeld. Nu start ik hem net weer op om even online te knallen, heb ik de ergste lag die ik ooit heb meegemaakt, een beetje vergelijkbaar met de filmpjes die hierboven staan.... Hopen dat het zometeen weer weg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Wow ik heb vandaag Homefront voor het eerst gedaan en gelijk uitgespeeld. Op het einde had ik het idee dat ik op de helft was van het spel. Wat een teleurstelling, gameplay is leuk maar het ziet er idd niet zo super meer uit. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:24
Ik heb nog een legale, niet gebruikte, steam key, cdkeyhouse heeft een fout gemaakt waardoor ik twee keys heb ontvangen. Verkoop hem voor € 26,00. Als je interesse hebt, stuur dan even een PM.

Edit, hij staat nu ook bij Vraag en aanbod.

[ Voor 10% gewijzigd door BliXem op 27-03-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@ps3 users; ik heb dit weekend nauwelijks problemen ondervonden; jullie??

trouwens iets bekend over die 1.03 patch voor de consoles? datum wel te verstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
volg ff de link 3 posts boven je, als het goed is staat hier ook Ps3 info bij, ik kan niet op die site ivm restr. op het werkinternet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nope; enkel ps3, over ps3/360 wordt inhoudelijk nog niets aangekondigd. ook niet of de aanpassingen op de pc ook naar de consoles doorgevoerd worden. ik meen ergens gelezen te hebben dat de update deze of volgende week zou komen. afwachten dus ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
himlims_ schreef op maandag 28 maart 2011 @ 12:02:
@ps3 users; ik heb dit weekend nauwelijks problemen ondervonden; jullie??

trouwens iets bekend over die 1.03 patch voor de consoles? datum wel te verstaan :P
Ik heb gisteravond 2 uurtjes gespeeld en op wat kleine lag na nergens last van gehad.. beviel goed. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is jullie 'loadout' voor de apache?

ik heb laatsten tijd altijd gevlogen met +repair (maar die werkt maar met hele kleine stappen) - de flairs die je hebt reloaden net niet snelgenoeg om een tank te kunnen afweren. daarom ben ik gaan experimenteren met sneller-flair-reload, en dat lijkt het gewenste effect te hebben; ik kan tank net lang zat afhouden om deze te vernietigen >:).

@pa4jv; vanavond eens poging wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik weet niet hoelaat ik thuis ben, moet zaalvoetballen en zal daarna wel even gaan bieren. :D Je ziet me wel online verschijnen als ik daartoe nog in staat ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

voordeel van beschonken gamen; de matige graphics vallen niet meer op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Eindelijk heeft iemand in men friendslist ook homefront..... Gisterenavond meteen 3 uur mee gegamed. Is toch wel een stukje fijner als je in een party zit om samen wat objectives of tanks of helicopters aan te vallen. :) Valt me op dat hier weinig xbox spelers rondlopen die dit spel spelen? Merendeel is volgens mij PC en PS3?

Ben nu bezig met het completen van alle challenges... Dat wordt nog wel een lange weg.... Met name de vehicles en C4....

Edit: Wel word ik echt zooooooooo chagrijning van de vastlopers... iedere keer als ik een match aan het zoeken ben, en hij springt over van searching match, naar dedicated.... dan hangt men xbox gewoon compleet. En dat gewoon echt iedere maar dan ook iedere keer.... Dat ze heel snel een patch uitbrengen.. :X

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-03-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik laat mijn PS3 na één vastloper gewoon uitstaan.. heb geen zin om weer te moeten wachten tot hij opgestart is. Loopt hij bij de eerste game niet vast wordt het een goede avond, loopt hij meteen vast wordt het niks en houd ik ermee op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nah een half uur verder en 5 vastlopers... Ik geef het bijna op inderdaad.... Edit, 6 vastlopers... Ik snap er echt geen fuck van... Wat een achterlijke game. Dat THQ dit nog niet gefixed heeft....

Jeej en eindelijk een potje gejoined. En nu ben ik enigszins verplicht om niet meer te stoppen.... 8)7

[ Voor 64% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-03-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Het is gewoon kansloos dat er nog steeds geen patch is.. die had op de 2e dag moeten komen. Maar zo zie je maar weer, het gaat allemaal om het verkopen bij de release, wat erna gebeurt boeit geen reet meer. Zo blijven alleen de games met naam(COD, BF etc.) over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:56:
Eindelijk heeft iemand in men friendslist ook homefront..... Gisterenavond meteen 3 uur mee gegamed. Is toch wel een stukje fijner als je in een party zit om samen wat objectives of tanks of helicopters aan te vallen. :) Valt me op dat hier weinig xbox spelers rondlopen die dit spel spelen? Merendeel is volgens mij PC en PS3?

Ben nu bezig met het completen van alle challenges... Dat wordt nog wel een lange weg.... Met name de vehicles en C4....

Edit: Wel word ik echt zooooooooo chagrijning van de vastlopers... iedere keer als ik een match aan het zoeken ben, en hij springt over van searching match, naar dedicated.... dan hangt men xbox gewoon compleet. En dat gewoon echt iedere maar dan ook iedere keer.... Dat ze heel snel een patch uitbrengen.. :X
Wat is je GT"?

Voeg me maar toe, speel het best vaak. The Great HooD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
pa4jv schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:48:
Het is gewoon kansloos dat er nog steeds geen patch is.. die had op de 2e dag moeten komen. Maar zo zie je maar weer, het gaat allemaal om het verkopen bij de release, wat erna gebeurt boeit geen reet meer. Zo blijven alleen de games met naam(COD, BF etc.) over.
Idd. Ik kan al vanaf dag 1 (PC) geen multiplayer spelen omdat ik op iedere server een time out krijg waarbij alle spelers bevriezen / bestuurd worden door lag. Heb van alles geprobeerd met mijn router en firewall. Maar het komt door de game. Belachelijk gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
nou mijn pre-order bij zavvi.nl zal vast wel een keer binnenkomen.... heb er zo'n zin in na al jullie ervaringen gelezen te hebben :+

psn: F350-maniac

[ Voor 6% gewijzigd door F350-maniac op 30-03-2011 14:28 . Reden: typo ]

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44
uchiha tijntje schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:56:
Ik speel hem op de xbox en vermaak me echt kostelijk met de singleplayer tot nu toe. Lekker grof, veel wapens, leuke gameplay elementjes en vette shoot outs. Zelfs de verplichte nummertjes vind ik vet uitgewerkt :) (schieten op rails, sniper missie, vliegmissie)

Heb voor de multiplayer xbox live tijd gekocht, beter nog maar even mee wachten die te verzilveren als ik het zo lees?
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste