Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• am2
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Als je wacht is deze game zo dood als een pier net als zn voorganger, dus of het nou slim is om te wachten weet ik ook niet...

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

quote:
am2 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 07:46:
Als je wacht is deze game zo dood als een pier net als zn voorganger, dus of het nou slim is om te wachten weet ik ook niet...
Ik verwacht dat deze game niet zo dood bloed als ze op korte termijn een goede patch uitbrengen. Het biedt gewoon erg veel goede gameplay.

360Gamertag.....PSN ID

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Voor al uw gezeik en frustraties bel THQ:

THQ Benelux
Westbroek 56
4822 ZW Breda

telefoon: 076-5434000
fax: 076-5434004

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21:55
quote:
himlims_ schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:44:
Voor al uw gezeik en frustraties bel THQ:
Je weet dat je hier op een forum zit he. Als een spel niet voldoet aan je verwachting dan mag je dat ook, liefst wel goed argumenteert posten.
Als de kritiek ook nog terecht is dan zou ik het zeker geen zeiken noemen.

• The Zep Man
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 10:02
Ik zal de conclusie van de Gameplay (het vroegere PC Gameplay) maar citeren om dit spel samen te vatten:
quote:
Homefront is een zeer genietbare rollercoasterrit, maar aan de korte maar krachtige campagne en compacte multiplayer zit er iets te weinig vlees om de volle pot voor te betalen. Eentje voor de budgetbak.
Next! :w

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Artwido schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:09:
[...]

Je weet dat je hier op een forum zit he. Als een spel niet voldoet aan je verwachting dan mag je dat ook, liefst wel goed argumenteert posten.
Als de kritiek ook nog terecht is dan zou ik het zeker geen zeiken noemen.
THQ was overdonderd - geen passende reactie, adviseerd om naar UK te bellen :F

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• Ruffzz
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 12-10 08:57
Wat info over de PC patch :
http://postimage.org/image/1b9w7iojo/

Ruffzz wijzigde deze reactie 31-03-2011 15:08 (37%)

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
De Xbox360 voor Homefront patch komt zodirect uit.

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• Schuey
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:58
Net patch geinstalleerd toevallig, wilde een game joinen, en kon mijn xbox resetten :X

edit:
Best leuk zeg :D Wel moeilijk om ook echt raak te schieten.. Wel al een helicopter uit de lucht gehaald!

Schuey wijzigde deze reactie 31-03-2011 20:34 (40%)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmzz, patch geinstalleerd, maar nog steeds vastlopers in het matchmaking systeem :(, 3 in 5 minuten...had gehoopt dat dat over zou zijn...

Edit, 6 in 10 minuten... Ik snap er echt niets meer van... In SP en als ik eenmaal in een game zit helemaal geen problemen gehad, enkel bij het joinen van matches... Lijkt wel of mijn router men xbox laat hangen ofzo :S

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 31-03-2011 22:03 (50%)

360Gamertag.....PSN ID

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13-10 07:38

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben sinds gisteren ook de trotse (?) eigenaar van een exemplaar van het spel, op PS3 welteverstaan. Man is dat ff wennen zeg, deze multiplayer... Een aantal uren gespeeld nu, maar het valt me op dat er geheel geen teamwork te bespeuren is bij het pakken van de objectives. Het lijkt even erg als in CoD/MW dat mensen naar voren rushen om een kill te maken of dat men in een hoekje of op een dak wegkruipt om daar prone te gaan...

Imo is dat een van de eerste dingen die ze uit het spel zouden moeten halen, go prone...

Waar ik me daarnaast aan stoor is dat ik eigenlijk geen keuze heb in de button layout. Ja, tussen links en rechtshandig, maar daar heb ik niets aan. Wil bijvoorbeeld crouch onder mn R3 hebben ipv rondje...

Wel een inventief systeem van de voertuigen die je kunt kopen met je ingame prestaties per ronde. Jammer echter dat dit erin zit. Een slechtere speler heeft zo weinig tot geen kans om bijvoorbeeld in een chopper te komen, waar in andere spellen (lees: BF) iedereen in een chopper zou kunnen instappen.

Van het weekend maar een begin maken met de SP.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Lars070
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06-04-2015
Go prone eruit halen? speel eigenlijk alleen BC GC en daar mogen een hoop tegenstanders lekker pronen in een hoekje, neem ik lekker punten in en haal mn battle points en hoppa een battle tank of chopper are mine!, ben het niet met je eens dat een slechte speler geen voertuigen kan krijgen, bij lange potjes gewoon een kwestie van sparen en laat inzetten, voor korte potjes heb je wel gelijk, je hoeft iig geen lange killstreaks te halen om een reward te krijgen, maar je moet er wel wat voor doen t.o.v BF series.

• pa4jv
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 02-08 11:15
Met de parrot drone kun je gozers spotten en inclusief de 3 bijbehorende vaardigheden haal je zo 3-4000 battle points binnen per drone als je het een beetje goed doet.. iedereen kan het en je hebt die chopper zo binnen.

• Artilux
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22-08 23:08
Ik haal hem morgen voor Xbox, kan niet w8tte!

Antfarmer

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 17:15

Bulls

Chump has no hands

quote:
Artilux schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 17:22:
Ik haal hem morgen voor Xbox, kan niet w8tte!
Bespaar je het geld, ik heb de MP in totaal 7 uur gespeeld en is gewoon niet leuk.

• Ruffzz
quote:
Bulls schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:52:
[...]

Bespaar je het geld, ik heb de MP in totaal 7 uur gespeeld en is gewoon niet leuk.
Hoewel om smaak niet te twisten valt deel ik je mening. Mijn advies is dan ook simpel. Ben je FPS's gewend zoals Battlefield BC2 of CoD ... dan is dit echt een downer. Grafisch ga je een aantal jaar achteruit en de speelervaring is ronduit slecht en saai. Dit spel zijn we zo weer vergeten. Ik geef het nog een half jaartje. ;w

• Michel242186
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:50
ik vond de singe player nog wel te pruimen...maar wel kort als er gewoon nog een paar levels bij hadden gezeten was het prima te doen geweest.

Graphics vond ik ook nog wel goed...totdat ik deze week Crysis even ben gaan spelen...hehe

Michel242186 wijzigde deze reactie 01-04-2011 21:02 (24%)

• Lars070
quote:
Bulls schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:52:
[...]

Ik heb er 15 hr inzitten en begin het steeds leuker te vinden, smaken verschillen! ;)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ben nu bezig met de M200 sniper... Mijn god wat vervloek ik dat wapen.... Echt geen peil op te trekken.... De ene keer is het de ene kill na de andere, en de andere keer aim je gewoon heerlijk op het hoofdje en dan heb je niet eens damage gedaan.... Ben blij als ik die heb gecomplete :)

Hetzelfde geldt voor die LMG's... wat een inefficiente wapens zeg.... kan er echt niet mee omgaan... Edit, ik herzie mijn mening ietsjes... Wat een ongelooflijke klote wapens zijn dat zeg... Je kunt er echt niets mee winnen, zowel niet op lange, middellange als korte afstand...
quote:
Ruffzz schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:17:
[...]

Hoewel om smaak niet te twisten valt deel ik je mening. Mijn advies is dan ook simpel. Ben je FPS's gewend zoals Battlefield BC2 of CoD ... dan is dit echt een downer. Grafisch ga je een aantal jaar achteruit en de speelervaring is ronduit slecht en saai. Dit spel zijn we zo weer vergeten. Ik geef het nog een half jaartje. ;w
Hmzz, er valt idd over smaak niet te twisten, maar om het nu saai te noemen? Hoe bedoel je precies? Weinig variatie in maps en gamemodes ofzo?

Want speelervaring van battlefield commander ground control is in mijn ogen alles behalve saai, maar zeer enerverend :P Begint met normale wapens, worden wat luchtaanvallen en eindigt in een war met heli's, drones, en tanks. :) En dit ondersteund door het erg leuke 'star-system'

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 02-04-2011 15:37 (75%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:14

Wildfire

Joy to the world!

Vanmiddag begonnen aan de singleplayer en zojuist er doorheen. Vijf uurtjes in totaal gespeeld en dan ben ik niet eens zo'n rusher, ik kijk meestal ook lekker een beetje rond. Als ik had gerushed had het wellicht in minder dan vier uur gekund.

Damn. De SP is echt te kort.

En het einde van de game is ook nog eens ruk.
spoiler:
Je verovert de Golden Gate brug en dan opeens is het game over... wft, de Golden Gate voelde gewoon als een voorstuk voor een nieuwe fase in de SP, maar nee hoor het is het einde van de game. Crap.
quote:
Lars070 schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:23:
Je kan je nog heel wat uurtjes in de MP vermaken hoor :)
Ik geef niets om MP. En ik ben niet de enige... en als je niet van MP houdt, dan is Homefront echt gewoonweg te kort.

Wildfire wijzigde deze reactie 03-04-2011 21:25 (21%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lars070

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joost B
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-08-2015
quote:
Wildfire schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:06:
Ik geef niets om MP. En ik ben niet de enige... en als je niet van MP houdt, dan is Homefront echt gewoonweg te kort.
Jup, helemaal gelijk in.

Heb hem ook maar aangeschaft omdat ik COD:BO helemaal zat ben en deze voor 20 Eutjes uit het buitenland kon krijgen ^_^. moet zeggen dat de singleplayer echt ronduit slecht is. In het begin gaat het goed, wordt er een sterke en aangrijpende sfeer neergezet, maar ik heb het gevoel gekregen alsof ze dachten dat dat voldoende was. Daarnaast heb ik me vaak geergerd aan 'vage" gebeurtenissen

vb: spoilert in geval van
spoiler:
-Dat die gast waar je mee bent helemaal gaat flippen als hij die massa graven ziet. Ja sure. je bent met zijn drieen op een belangrijke missie en dan ga je een half legertje aanvallen.
-Die missie dat je moet snipen. Ze hadden je al tien keer gezien en gehoort... het is net iets te gemaakt (denk ook doordat het zo zwaar gescript is

Tevens vraag ik me af en toe af waarom ze de (niet echt uitgewerkte) roleplay elementen erin hebben gezet. Kan je een beetje rondpraten maar net te weinig om wat voor te stellen. (oftewel, voelt gewoon aan als tijdvulling ipv echt verhaallijnbouwen

Afgezien van de random ctd die ik zo nu en dan heb (annoyink) vermaak ik me verder prima met de MP. is weer lekker wat anders. Soms een beetje para van mijn team of de snipers, maarja, part of de game zullen we maar zeggen. Al moet ik er eerlijk bijzeggen dat ik niet snap waarom ze die sniper nightvision hebben gegeven. Want het snipen was al zo moeilijk 8)7

Heb ik overigens wel een paar vraagjes :)
-Zorgt ghost alleen dat je niet in de UAV's opduikt of werkt het ook tegen de andere 'killstreaks' zoals airstrikes?
-Betreffende die airstrikes. echt elke keer als ik het doe zie ik een hoop mensen lopen, maar geen idee of ze nou van mij zijn of niet. hoezitdat?
-Wapens: Heeft het uberhaupt zin om met een smg rond te lopen (die diablo) echt serieus, dat ding faalt in mijn handen.

Liberate Tuteme ex Inferis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb me trouwens meerdere malen geërgerd aan de overduidelijke grenzen. Ik ben tig keer een onzichtbare muur tegengekomen. Dat is toch echt niet meer van deze tijd.

Ook irritant: ik moet ergens een ladder pakken of onderdoor kruipen, maar ho -- ik mag echt niet als eerste, eerst m'n teammates en dan pas ikzelf. Staat zo'n teamgenoot tegen je aan te schuifelen omdat het eigenlijk zijn beurt is...

*zucht*

• Joost B
quote:
Wildfire schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:40:
Ook irritant: ik moet ergens een ladder pakken of onderdoor kruipen, maar ho -- ik mag echt niet als eerste, eerst m'n teammates en dan pas ikzelf. Staat zo'n teamgenoot tegen je aan te schuifelen omdat het eigenlijk zijn beurt is...

*zucht*
_O- _O-
hiero ook enkele malen gebeurt... vraag me btw af wat ze tegen koelkasten hebben. die worden zo vaak omgegooit >:)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

quote:
Joost B schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:59:
[...]
Heb ik overigens wel een paar vraagjes :)
1: Zorgt ghost alleen dat je niet in de UAV's opduikt of werkt het ook tegen de andere 'killstreaks' zoals airstrikes?
2: Betreffende die airstrikes. echt elke keer als ik het doe zie ik een hoop mensen lopen, maar geen idee of ze nou van mij zijn of niet. hoezitdat?
3: Wapens: Heeft het uberhaupt zin om met een smg rond te lopen (die diablo) echt serieus, dat ding faalt in mijn handen.
1: Dit weet ik niet, volgens mij kan het best zijn dat je inderdaad met Ghost niet zichtbaar bent, echter ben ik meerdere malen in men uppie door een airstrike geraakt met ghost aan, wellicht was het pech, maar zeker weten doe ik het niet. Edit: de omschrijving zegt duidelijk: Ghost: Hidden from UAV Sweep. Unlocked at Lvl. 23. Lijkt mij dus enkel van uav's.
2: Je ziet, als je inzoomt met je linkertrigger vaagjes een rood teken bij de vijanden. Wellicht in combinatie met je eerste vraag kan het zijn dat iedereen ghost had ofzo :)
3: De SMG is ideaal op de wat kleinere mappen en kleinere ruimtes. Als iemand dan een sniper of een lmg heeft, dan heeft ie vaak op voorhand verloren... of hij moet je kunnen knifen...

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 04-04-2011 08:55 (4%)

360Gamertag.....PSN ID

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Lars070 schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:23:
Ik ben ook met de SP begonnen, maar dan gelijk op Guerilla. OMFG, dat is dus echt een stuk moeilijker dan de hoogste moeilijkheidsgraad bij de meeste andere shooters. Van een standaard assault rifle / SMG kan je 4 kogels hebben, de 5e is fataal. Headshot is 2e kogel fataal. RPG impact binnen 3 meter is fataal. Granaat binnen indicator bereik is fataal.

Nu zo'n 10 uur bezig, ben halverwege lvl 5. Hierna ga ik m op easy door sprinten, om de Iron Man trophies te halen. Daarna per level de overgebleven trophies afwerken. Ik denk dat ik me met de SP, waarvan het verhaal in mijn beleving me meer pakt dan van bijvoorbeeld MW/CoD:BO en BF:BC2, in totaal zeker 20 tot 25 uur ga vermaken.

spoiler:
Overigens kan het spelen op guerilla soms ook erg vermoeiend zijn, bijvoorbeeld het stuk in lvl 4 waar die tank een woonwijk binnengerold komt, en je achter de Goliath aan door een huis moet vluchten. Heb dat stuk zo'n 15 keer opnieuw moeten doen voordat ik veilig in dat huis beland was. De tank heeft je namelijk in een fractie van een seconde kapot.... Uiteindelijk ben ik al tegen de garagedeur van het huis gaan staan op het moment dat de tank het veld in komt, en heb ik me door Goliath het huis in laten duwen

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:41
quote:
Ruffzz schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:17:
[...]

Sorry , maar ik ben het toch echt niet met je eens.

Ten eerste is dit spel niet te vergelijken met CoD, maar meer een mix van Battlefield, CoD en iets nieuws. ik vind het , in tegenstelling tot jou , een veel betere game dan CoD (waar jij het mee vergelijkt) , simpelweg omdat de balans in dit spel en het level ontwerp gewoon veel beter is. ook voelt de gameplay (het rennen, de wapens, de geluiden) gewoon beter aan. ik heb nu een 55-60 uur in multiplayer zitten en hoe meer ik het speel, hoe meer ik de game ga waarderen. Grafisch kan het spel prima mee met CoD en soortgenoten, dat je een aantal jaar achteruit gaat is wellicht op consoles zo, maar op de PC komt het spel grafisch prima tot zijn recht en de framerate is super strak.

Ik denk niet dat we dit spel zo vergeten zijn. als we eens èèn of twee goede patches hebben kan dit spel op elk terrein de concurrentie aan met de grotere jongens. er zit enorm veel potentie in.

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

• Schuey
Zo die battlefield mode vind ik echt vet, het werkt best goed vind ik met punten verzamelen, er rijden tenminste nu geen 20 tanks enzo rond :) Servers liggen er nu wel even uit, kan ik mooi even wat drinken :P

• Lars070
vind ik ook, die Battle commander, Ground control is wel de leukste om te doen, servers down vanwege de patch mag ik hopen :)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

quote:
Schuey schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:45:
Zo die battlefield mode vind ik echt vet, het werkt best goed vind ik met punten verzamelen, er rijden tenminste nu geen 20 tanks enzo rond :) Servers liggen er nu wel even uit, kan ik mooi even wat drinken :P
Maar 1 heli is wel dikke ownage en je kan hem amper neer schieten omdat de rockets zo belabberd vliegen.

• Artilux
Ben begonnen met Homefront, Online is het ( net 1 uur gedaan) Echt Vet! je moet echt goed je best doen wil je nog vettere shiit doen in je game, bv een tank, heli etc.
Ook de single player zag er best vet uit, maar niet helemaal alles verliep vlekkeloos.
Al snel had ik het idee van uber buggieness, met het niet kunnen gaan voordat er iemand eerst ging, maar als je dan in de weg stond, kon dit dus wel eventjes duren.
Sta je verkeerd in een soort van cutscene ingame dan lopen de personages dwars door je heen, en zie je de binnenkant van de personages...
Vaak doodgegaan door al die Chaos, en de high pace van de game naar benede gesleurd door het zoeken naar de blaadjes die versprijt zijn over de game, en het niet zien van je benen als je naar beneden loopt, of schaduw is VAAG! Zeker als je ergens loopt, waar je niet kunt rennen zonder wapen, loop je echt uber grote passen, met een tempo die een kruipende baby nog achteruit volhoud.

Had beter gekunnen, en waarschijnlijk ga ik hem terug brengen na wat achievments en completed SP en een stukje MP... Misschien kan ik er nog 20 eu voor vangen ofzo >.>

Antfarmer

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

Als je hem terug gaat brengen doe het dan ook meteen, en ga niet eerst nog wat achievements leechen. Als je hem niets aan vind ga hem dan ook niet doen. Je gaat toch ook niet een doos bonbons halfleeg eten en dan terug brengen omdat je ze niet lekker vind?

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

quote:
Bulls schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:04:
[...]

Maar 1 heli is wel dikke ownage en je kan hem amper neer schieten omdat de rockets zo belabberd vliegen.
Mwoah, een heli kan ownage zijn als de tegenstander slecht is.. Echter als je met 2 van de 16 mensen (ground control) een drone van circa 320 credits (met voordeel) koopt is die zo stuk. Wellicht ga je 1 of 2 keer dood, maar dan is die toch echt wel stuk :)

360Gamertag.....PSN ID

• Artilux
quote:
Bulls schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:15:
Als je hem terug gaat brengen doe het dan ook meteen, en ga niet eerst nog wat achievements leechen. Als je hem niets aan vind ga hem dan ook niet doen. Je gaat toch ook niet een doos bonbons halfleeg eten en dan terug brengen omdat je ze niet lekker vind?
Ben het ook nog niet van plan, ik wil hem alleen nog verder checken voordat ik met een besluit kom, maar ik ga geen game houden als ik er niks aan vind, en de singleplayer speel ik sowieso uit ;)

Antfarmer

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18:02

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Artilux schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:08:
[...]

Ben het ook nog niet van plan, ik wil hem alleen nog verder checken voordat ik met een besluit kom, maar ik ga geen game houden als ik er niks aan vind, en de singleplayer speel ik sowieso uit ;)
Oja, dus je speelt even de SP van een game, je zegt dan dat je hem niets aan vind en je brengt hem terug? Beetje raar, heb je gratis de SP van een spel gespeeld. En je gaat me toch niet vertellen dat je dat met tegenzin doet of zo, want dan speel je die SP ook niet uit.

Dan kun je hem beter downloaden om te kijken of je hem leuk vind, dan heeft de winkel er minder kosten aan ...

En in je vorige post zeg je nog dat je hem "Echt vet!" vind. En dan breng je hem terug? :|

Compizfox wijzigde deze reactie 04-04-2011 17:28 (14%)

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• Schuey
quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:31:
[...]

Mwoah, een heli kan ownage zijn als de tegenstander slecht is.. Echter als je met 2 van de 16 mensen (ground control) een drone van circa 320 credits (met voordeel) koopt is die zo stuk. Wellicht ga je 1 of 2 keer dood, maar dan is die toch echt wel stuk :)
Schieten die drones dan automatisch helicopters uit de lucht? Of zijn dat de drones die je zelf moet besturen?

• Artilux
quote:
Compizfox schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:26:
[...]

Oja, dus je speelt even de SP van een game, je zegt dan dat je hem niets aan vind en je brengt hem terug? Beetje raar, heb je gratis de SP van een spel gespeeld. En je gaat me toch niet vertellen dat je dat met tegenzin doet of zo, want dan speel je die SP ook niet uit.

Dan kun je hem beter downloaden om te kijken of je hem leuk vind, dan heeft de winkel er minder kosten aan ...

En in je vorige post zeg je nog dat je hem "Echt vet!" vind. En dan breng je hem terug? :|
Ik breng hem terug als USED game, Maat ;) Gamemania ofzo ;) Ik breng hem niet terug, en zo van, ik wil mijn poen terug....

Mijn Review:

http://www.youtube.com/watch?v=1lYSo8YqrGs

Antfarmer

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

quote:
Schuey schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:22:
[...]

Schieten die drones dan automatisch helicopters uit de lucht? Of zijn dat de drones die je zelf moet besturen?
Dat zijn van die kleine drones die je zelf moeten besturen, maar die hebben een lock on functie met 4 raketten tegelijk :P

Zojuist in 10 sec ongeveer een nieuwe heli uit de lucht gehaald met dat ding :P Daar gaan zen welverdiende punten :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 04-04-2011 19:54 (16%)

360Gamertag.....PSN ID

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Artilux schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:46:
[...]
Ik breng hem terug als USED game, Maat ;) Gamemania ofzo ;) Ik breng hem niet terug, en zo van, ik wil mijn poen terug....
Oh :p
Wist helemaal niet dat er winkels waren waar dat kon.

• Kubi
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20-04-2011
Wat is Hoemfront voor een spel?

• Artwido
quote:
Kubi schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:06:
Wat is Hoemfront voor een spel?
een klote spel :+

• Artilux
quote:
Stelletje haters jonhuh, online is best gaaf! Check mn review ^^

Antfarmer

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

quote:
Kubi schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:06:
Wat is Homefront voor een spel?
Gaat over een oorlog in de US zelf ipv een oorlog die de US voert in het midden oosten oid. Lees maar eens wat reviews ;)
quote:
Nou nou, dat valt toch ook wel weer mee? Ik heb het zelf nog niet gespeeld maar het schijnt best aardig te zijn. Niet de volle €40 (of wat betaal je ervoor?) waard, maar toch.

• Artwido
Als je überhaupt iets wilt weten weten over hoe een spel is dan gebruik je google. Je kunt dan o.a. filmpjes zien van de gameplay van het spel.

• Ruffzz
PC patch is live. Framerate is vrij stabiel nu met +/- 60 of 70 fps setttings op very high. En eindelijk kan ik online spelen, wordt niet meer disconnected op elke server. Wel jammer dat er maar 2 servers bevolkt zijn die een beetje in de buurt liggen voor een fijne ping. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen . Bij black ops maakt het niet uit hoe laat je speelt er zijn altijd wel honderden servers bij je in de buurt die vol zitten. In dat opzicht lijkt homefront een beetje dood ...

EDIT;

Helaas ... de multiplayer werkt nog steeds ruk. Kwam net een server binnen en binnen 1 minuut krijg ik weer enorme lag. Spelers rennen allemaal tegen de muren / rotsen aan en worden niet bestuurd door spelers. Nog steeds het zelfde liedje dus.

Ruffzz wijzigde deze reactie 05-04-2011 09:17 (57%)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Gisteravond de SP op Guerilla uitgespeeld. Op 1 na ook alle 'side' trophies gehaald.
Binnenkort beginnen met de Iron man reeks :)

Speelduur Guerilla: ca 15 uur.
Het verhaal is simpelweg goed. Het einde leent zich wel voor een SP expansion of een deel twee.

MP lukt inmiddels aardig (moest flink wennen in vergelijking tot de BF reeks). Ga me daar binnenkort ook wel weer in storten.
Ben echter wel bang dat dit geen platinum voor me gaat worden, 200 kills met alle wapens/drones is niet aan mij besteed.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

quote:
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:08:
Gisteravond de SP op Guerilla uitgespeeld. Op 1 na ook alle 'side' trophies gehaald.
Binnenkort beginnen met de Iron man reeks :)

Speelduur Guerilla: ca 15 uur.
Het verhaal is simpelweg goed. Het einde leent zich wel voor een SP expansion of een deel twee.

MP lukt inmiddels aardig (moest flink wennen in vergelijking tot de BF reeks). Ga me daar binnenkort ook wel weer in storten.
Ben echter wel bang dat dit geen platinum voor me gaat worden, 200 kills met alle wapens/drones is niet aan mij besteed.
Helaas is het volgens mij zo dat je ook alle camo's moet hebben voor de expert of war achievement/trophy. Ben redelijk goed op weg met alle challenges voor wapens, secundary weapons, special weapons. vehicles en drones... Maar in dit spel is het lastig om een 10 killstreak te halen met ieder wapen.. Zeker die bolt action sniper.... Dit door alle mogelijke manieren waardoor je gekilled kunt worden :P Te denken valt aan o.a. 1: gewone vijanden met gewone wapens en grenades, 2: dronetje met raket, 3: dronetje met machinegeweer, 4: humvee die iedereen wil overrijden, 5: tankjes, 6: helis, 7, airstrikes, 8 en nog wel wat meer manieren :).

Heb volgens mij nu voor 5 wapens de 10 killstreak gehaald.. Wil ik het voor alle wapens gaan proberen, dan wordt het toch campen bij een ground control post... :X

360Gamertag.....PSN ID

• Lars070
quote:
Ruffzz schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 08:52:
PC patch is live. Framerate is vrij stabiel nu met +/- 60 of 70 fps setttings op very high. En eindelijk kan ik online spelen, wordt niet meer disconnected op elke server. Wel jammer dat er maar 2 servers bevolkt zijn die een beetje in de buurt liggen voor een fijne ping. Maar dat kan ook aan het tijdstip liggen . Bij black ops maakt het niet uit hoe laat je speelt er zijn altijd wel honderden servers bij je in de buurt die vol zitten. In dat opzicht lijkt homefront een beetje dood ...

EDIT;

Helaas ... de multiplayer werkt nog steeds ruk. Kwam net een server binnen en binnen 1 minuut krijg ik weer enorme lag. Spelers rennen allemaal tegen de muren / rotsen aan en worden niet bestuurd door spelers. Nog steeds het zelfde liedje dus.
Ik heb helemaal geen last van lag gehad, nog niet geprobeerd met de nieuwe patch daar ik op het werk ben nu, wellicht toch iets van een instelling bij je 'verkeerd' staan, FPS smoothing uit staan? Vsinc aan/uit?
ook de instelling 'd3d' die ze hebben toegevoegd uit/aan zetten. hoop dat het verschil voor je uitmaakt.
Gisteren samen met een maatje gespeeld maar het lukt op e.e.a manier niet om in hetzelfde team te komen ongeacht dezelfde clantags die we hebben, weet iemand waar dit aan kan liggen?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:37:
[...]

Helaas is het volgens mij zo dat je ook alle camo's moet hebben voor de expert of war achievement/trophy. Ben redelijk goed op weg met alle challenges voor wapens, secundary weapons, special weapons. vehicles en drones... Maar in dit spel is het lastig om een 10 killstreak te halen met ieder wapen.. Zeker die bolt action sniper.... Dit door alle mogelijke manieren waardoor je gekilled kunt worden :P Te denken valt aan o.a. 1: gewone vijanden met gewone wapens en grenades, 2: dronetje met raket, 3: dronetje met machinegeweer, 4: humvee die iedereen wil overrijden, 5: tankjes, 6: helis, 7, airstrikes, 8 en nog wel wat meer manieren :).

Heb volgens mij nu voor 5 wapens de 10 killstreak gehaald.. Wil ik het voor alle wapens gaan proberen, dan wordt het toch campen bij een ground control post... :X
Nope, camo's hoef je niet voor de expert of war trophy. En een killstreak is inderdaad vrij lastig. Ben nu tot een twee sterren threat gekomen, maar dan houdt het daarna toch echt snel op. Nu heb ik dan ook geen noemenswaardige voertuigen tot mijn beschikking, met mijn leveltje 10 of 11 8)

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

quote:
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:45:
[...]

Nope, camo's hoef je niet voor de expert of war trophy. En een killstreak is inderdaad vrij lastig. Ben nu tot een twee sterren threat gekomen, maar dan houdt het daarna toch echt snel op. Nu heb ik dan ook geen noemenswaardige voertuigen tot mijn beschikking, met mijn leveltje 10 of 11 8)
Ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op... :) Ik lees verschillende berichten, de ene zegt van wel de andere zegt van niet. :P We zullen het zien als ik de laatste kill met mijn C4 of met mijn flying drone met rockets maak... Dat zijn volgens mij de lastigste. Met name drone, omdat ie redelijk snel stuk is en toch relatief veel kost circa 620 ofzo met korting... Edit: iemand uit dat topic, Blitz...die de platinum heeft gehaald: As For Expert Of War... You Need EVERYTHING (Airstrikes Are Considered Vehicle KILLS) Camos Are Considered WEAPON Challenges..lol..

De 5 sterren heb ik tot nu toe volgens mij 5 keer gehad. De 1e keer was met mijn recon drone en de overige gewoon beetje geluk met BC ground control en wat domme tegenstanders :P. Ze blijven in hun uppie aanvallen, terwijl je gewoon echt hele leuke perks krijgt waardoor je eigenlijk een 1 op 1 strijd niet kunt verliezen.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 05-04-2011 09:58 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

• pa4jv
Everybody freeze.. :P

• Lars070
Dus nog steeds freezes e.d op de Ps3 en Xdoos?
iemand een idee hoe het friends systeem werkt op de PC?

• rabor
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 27-09 17:26
quote:
[b][message=35814604,noline]
Volgens mij betekent dat gewoon dat de server plat ligt/opnieuw wordt opgestart. Dus gewoon een andere server zoeken.

Kepi_nl

• Ruffzz
quote:
rabor schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:06:
[...]
Volgens mij betekent dat gewoon dat de server plat ligt/opnieuw wordt opgestart. Dus gewoon een andere server zoeken.
Het gebeurt bij elke server ... Heb het al geprobeerd zonder antivirus / firewall maar het maakt geen verschil helaas. Op de homefront forums zijn enorm veel mensen die precies hetzelfde hebben.

• Schuey
Hoe doe je die big-ass airstrikes eigelijk? Dat fosfor en die hellfire zijn maar een beetje kut, de schade radius is echt te klein ofzo..

Iemand al must-have perks tegengekomen? Ik heb bij voertuigen er 1tje gepakt waarbij je altijd uit het voertuig gaat als die ontploft, nog niet kunnen uitproberen..

Schuey wijzigde deze reactie 06-04-2011 13:24 (38%)

• Lars070
Die is wel handig ja die perk 'ejection seat' alleen voor voertuigen trouwens, in een kopter heeft het niet zoveel zin, dan bengel je als 'sitting duck' aan een para :S

Gebruik die hellfire en fosfor ook niet meer trouwens, kost veel te veel BP vs damage, kan je beter een tank of heli voor nemen, je hebt nog een airstrike maar die is bij mij nog 'locked' en geen idee wanner die vrij komt, trouwens helemaal geen idee over hoe je wapens 'unlocked' of het per wapen omhoog gaat of puur op verdiende XP.

Lars070 wijzigde deze reactie 06-04-2011 14:08 (50%)

• Artilux
quote:
Lars070 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:59:
Die is wel handig ja die perk 'ejection seat' alleen voor voertuigen trouwens, in een kopter heeft het niet zoveel zin, dan bengel je als 'sitting duck' aan een para :S
Gezien, wel grappig. een goed schot en, Weeebpp, Plats :P

En ja, was die dikke airstrike?

Artilux wijzigde deze reactie 06-04-2011 14:08 (4%)

Antfarmer

• Joost B
quote:
[b][message=35823438,noline]Gebruik die hellfire en fosfor ook niet meer trouwens, kost veel te veel BP vs damage, kan je beter een tank of heli voor nemen, je hebt nog een airstrike maar die is bij mij nog 'locked' en geen idee wanner die vrij komt, trouwens helemaal geen idee over hoe je wapens 'unlocked' of het per wapen omhoog gaat of puur op verdiende XP.
Wapens en buy equips komen vrij per level dat je omhoog gaat.
Attachments en Camo komen vrij op kills\killstreak per wapen

info

• Lars070
thx :) , zal die site vanaaf es ff doornemen thuis, kan die hier op het werk niet openen.

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:41
ook even gespeeld met de patch, lijkt een goede patch te zijn. de game lijkt wat soepeler te draaien, had al een erg goede fps maar het voelt gewoon stabieler en soepeler aan. ook kun je nu de muis-acceleratie en smoothing aan en uit zetten. erg handig. ook kun je nu kiezen of je gebruikt maakt van het DX10 of DX11 renderpath (DX10 = DX9 en DX 11 = DX10, hebben de dev's gezegd).

Ook heeft de serverbrowser hier geen last meer van "Hickups" tijdens het scrollen en verversen, dat werkt dus ook een stuk beter.

Ben nog steeds erg tevreden over de multiplayer, mijns inziens een van de beste multiplayer shooters van de afgelopen jaren.

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

• Lars070
Patch voor de PC is ok idd, heb een vette FPS boost, heb nu stabiel rond 60-70, had eerst +- 40 dus speelt een stuk soepeler nu.

• nukidin247
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12-07 17:34
Heb dit spel maar weer een kans gegeven. De patch zorgt inderdaad voor een performance boost. Maar de performance is nog steeds niet optimaal. Spel kan weer de kast in. Multiplayer kan me totaal niet boeien. Speel nog liever BFP4Free. Daar heb je tenminste nog lol.

• pa4jv
Lol, ik had net 3 choppers te pakken met één Rhino.. niet verkeerd. :P

• ItaloMike
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 10-10 23:59

ItaloMike

il liquidatore

hhmm.. Ik stel mijn eerdere posts iets of wat bij (ik wilde dat het iets was en was hierdoor iets te optimistisch).. Ja, de patch brengt wat (ook voor mijn Crossfire set nu stabiele FPS).. Maar nee, het loopt nog niet helemaal lekker zoals ik van andere shooters gewend ben..
Tevens duurt het laden tussen matches nu twee keer zolang en Windows loopt vast na afsluiten van Homefront.. dit alles na de introductie van de nieuwe patch!

Ik wilde het nog de voordeel van de twijfel geven, maar het spel heeft voor mij definitief afgedaan.. Singleplayer was leuk, maar niet wat ik ervan verwachtte (te kort en graphics wat achterhaald).. Multiplayer speelt niet lekker weg.. Een goede marketing afdeling heeft Kaos zeker! Jammer, maar helaas!

Weer snel terug naar TF2 en BC2.. Adieu!

• Artilux
Op de vraag van de airstrike, is die witte fosfor und die andere ;)
Witte Fosfor is leuk te gebruiken, maar wel in samenwerking met een verliezend punt van hun ( komen tog altijd wel zo'n 3 a 4 man kijken) Grt

Antfarmer

• Lars070
Gisteren de medal 'five star threat' gehaald, als pass in een chopper en just 'spotting enemy's' (diamantjes maken voor mn teammates) echt geinig hoeveel xp je daar voor krijgt btw.

• pa4jv
Ben je net weer lekker bezig.. FREEZE. En nu speel ik het echt niet meer, heb het lang genoeg geprobeerd maar het is echt te triest voor woorden.

• xXGhostBusterXx
  • Laatst online: 12-04-2011
quote:
hallo,
ik krijg dit scherm te zien wanneer ik homefront opstart wat kan ik hier aan doen :/
en wat is een AMBX processen?
alvast vendangt :p

• xXGhostBusterXx
hallo, ik heb homefront redist edition gekocht en geistanleert via steam.
Wanneer ik het opstart krijg ik deze foutmelding wat kan ik hier aan doen?
En wat bedoelen julie met AMBX processen killen?
alvast bedangt.
quote:
sanderdw schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:39:
[...]

Om dat te checken kan je beter in dit topic terecht.

Nog iets voor de weinige mensen met een AMBX setje. Als je de volgende error krijgt:

[afbeelding]

Moet je even alle AMBX processen killen voordat je gaat spelen.
Werkt kennelijk niet samen.

• Lars070
'ambx process killen' = uitzetten
schijnt niet met elkaar te werken blijkbaar.

• xXGhostBusterXx
hoe doe je dat ?
quote:
Lars070 schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:33:
'ambx process killen' = uitzetten
schijnt niet met elkaar te werken blijkbaar.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
xXGhostBusterXx schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:20:
[...]

hallo,
ik krijg dit scherm te zien wanneer ik homefront opstart wat kan ik hier aan doen :/
en wat is een AMBX processen?
alvast vendangt :p
quote:
xXGhostBusterXx schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:44:
hallo, ik heb homefront redist edition gekocht en geistanleert via steam.
Wanneer ik het opstart krijg ik deze foutmelding wat kan ik hier aan doen?
En wat bedoelen julie met AMBX processen killen?
alvast bedangt.

[...]
quote:
  • Waarop heb je zelf al gezocht? En wat heb je toen gevonden?
  • Wat heb je zelf al gedaan?
  • Dit is geen vragen/problemen topic, daar is een eigen sectie voor op het forum
  • Als je niet weet hoe je een proces moet killen, denk ik dat je op het verkeerde forum beland bent. Wellicht een accountje aanmaken op het forum van Computeridee?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Ik denk dat hij niet weet wat amBX is -- ergo, hij heeft het ook niet en er is dus ook geen software van amBX die hij via taakbeheer kan killen.

xXGhostBusterXx: amBX is een systeem met speciale luidsprekers en ventilatoren om -voornamelijk bij gaming- meer bij de gamebeleving betrokken te worden. De speakers zijn een beetje de voorloper van Philips' Ambilight-systeem en kleuren mee al naar gelang wat er op je scherm te zien is, de ventilatoren kunnen voor 'luchtstoten' zorgen.

Blijkbaar is de amBX-software niet zo compatible met Homefront. Maar als je geen amBX-setje hebt, heb je dus ook niet de software daarvan.

De Philips amBX website: http://www.ambx.philips.com/nl/be/ambx_overview.html

(amBX heeft tegenwoordig eigenlijk wel weer afgedaan en Philips doet er zelf ook niets meer mee, is discontinued)

Wildfire wijzigde deze reactie 11-04-2011 13:55 (75%)

• Pheace
  • Laatst online: 13-09 18:19

Pheace

The Eviler of Evil

Mijn ervaring tot dusver voor deze game is dat ik het waarschijnlijk niet veel zal spelen.

Ik ben wat na de release het spel gaan proberen ook al had ik gepreordered dus de patch was al uit. Kan niet zeggen dat ik performance problemen heb en weinig bugs.

Browser sucks wel. Irritant om te moeten wachten met een wieberende cursor tot alles klaar is en dan vaak al te laat zijn om een 31/32 man server nog in te komen, en dan kan je weer opnieuw beginnen.

Cheaters, ook irritant, maar daar zal ik het spel niet op beoordelen, tenzijn het te veel wordt uiteraard.

Spel zelf.
Op zich wel leuk, rennen was even wennen voor mij aangezien ik toch BC2 gewend was maar het went.
Leuke wapens/gadgets wel over het algemeen hoewel het me wat betreurde toen ik begon te merken dat de verschillende 'classes' hoofdzakelijk verschillende loadouts zijn met een enkele exclusieve ability.

Geen destructable environments. Ehh, moet toegeven naarmate ik meer speel ik dit steeds meer begin te missen, of in elk geval voel dat het een stap terug is. Maar goed, niks te ergs.

Terrein... irritant soms. Kom toch vaak vast te zitten op spullen waar ik het niet zou verwachten en dan ben je even aan het springen om of er overheen te komen of dan toch maar er omheen. Maar goed, dat kan inzichtsfouten zijn.

Wat me eigenlijk het meest irriteert tot nog toe is dat hoe langer de game duurt hoe zinlozer je wordt als karakter. Een van die urban maps is gewoon ziek na een tijdje. Is gewoon de ene na de andere airstrike tot het punt waar je praktisch nergens in de open lucht kan staan, dus taktische posities en zo kan je vergeten want 1-2-3 en dat stukje is weer plat gebombardeerd. Dan kan je niet meer gewoon rondrennen en dingen doen, nee je bent gewoon verstoppertje aan het spelen de helft van de tijd.

Maar goed, blijkbaar helpt de proximity launcher daar goed tegen volgens de makers dus misschien als meer mensen die class unlocken en daar mee spelen dat dat wat minder wordt.

Ik zal het wat tijd geven nog, maar tot nog toe vraag ik steeds meer af waarom ik niet BC2 aan het spelen ben in plaats van Homefront.

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@pheace
Ik speel dan op de PS3, dus jouw problemen met de browser ken ik niet. Wel heb ik te vaak dat ik simpelweg geen spel kan vinden. Ik speel uitsluitend commander modus, de normale modussen kunnen me in het geheel niet boeien.

Vastlopers: gemiddeld 1 per spelsessie.

De multiplayer kan me eerlijk gezegd in het geheel niet boeien. Het voelt houterig, stroperig aan. Destruction van de omgeving is iets dat ik ook mis. Daarnaast blijf ik me in toenemende mate storen aan de voertuigen. Een Humvee is nog te doen, is plat met twee schoten. Een tank heeft daarentegen 5 schoten nodig van een RPG om plat te raken. Tegen de tijd dat je dat gelukt is, ben je zelf minimaal 3x dood geweest.

Een heli... Vrijwel iedere ronde die ik speel is vanaf 2/3 van de pot de lucht ermee bezaaid. minimaal 2 choppers van beide zijden. Je kan op dat moment helemaal niets meer doen. Sta je stil dan heb je een reeks raketten op je kop. Ren je in het open, dan heb je raketten op je kop. Ga je in een huis staan, dan kan je niets meer doen.

Verder maakt het niet uit welk wapen ik pak, (dit is trouwens een probleem bij mijzelf, ga ik vanuit), ik zal in een 1 op 1 gevecht, ongeacht de afstand, het in 90% van de gevallen afleggen. Ik heb het idee dat ik toch redelijk kan mikken, maar zodra ik aanleg en de eerste schoten los, ben ik al dood. Ga ik eerst crouch of prone (zit op rondje :s, kan je niet wijzigen 8)7 ) dan kan ik nieteens een schot lossen. Ga ik geheel tegen mijn principes in ergens liggen 'campen', dan is de eerste die in mijn blikveld komt direct gereed om me een headshot te geven (immers, als je prone bent, is de kans op een headshot 100% omdat de rest van je lijf achter je ligt). Geen idee hoe het komt, in BFBC2 sta ik altijd in de top 3. Mikken kan ik dus wel...

Verder valt het me op dat er in het geheel geen balancer in het spel zit, anders dan dat de teams iedere nieuwe ronde op basis van vergaarde punten worden verdeeld. Ik speel vrijwel altijd tegen lvl 50+ spelers. Al vanaf dat ik zelf lvl 1 ben... Inmiddels ben ik na uren en uren ploeteren lvl 28, maar nog altijd kom ik zelden tot nooit een lager geplaatste speler tegen. Waarom mag ik het niet een keer makkelijk hebben tegen een 'n00b' of een newb??

De singleplayer daarentegen vind ik echt geweldig. Na een eerste playthrough op guerilla en een tweede om de losse, levelgebonden trophies te halen (op normal), ben ik nu bezig op 'beginner' om ook Iron Man te halen. Wel frusterend zijn de levels waarin lange 'cutscenes' zitten, zoals het wandelen door de schuilplaats in lvl 2. Dat zou te skippen moeten zijn...
Het verhaal loopt lekker door en heeft meer dan voldoende afwisseling.

Hierna (na Iron Man) nog een keer met een guide de newspapers opzoeken, en dan is dit spel voor mij leuk geweest.

• Pheace
  • Laatst online: 13-09 18:19

Pheace

The Eviler of Evil

Vergat nog een te vermelden dat ik het ook wat ... apart vondt om iemand closeup aan het beschieten te zijn (ja ok, had knife moeten gebruiken) en dan *poef* is ie weg. Is ie blijkbaar gaan liggen... zal vast ook wel normaal zijn in andere games maar het voelde hier heel vreemd en plots aan, en iets te gemakkelijk/snel?

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik zie constant mensen 5 star threat bereiken. Iedere ronde een aantal. Ik ben zelf 1x een 2 star geweest, en met een UAV kom ik regelmatig tot 2 sterren, maar dan is het ook gelijk einde oefening en word ik (of de drone) afgeschoten

• Lars070
makkelijkste is om in een kopter (niet die apache) als spotter (passagier) 5 star threat te halen, gewoon enemy's spotten en dan kom je er vanzelf (zo lang de pilot die heli in de lucht houd tenminste :) ), is voor je teammates ook heel handig want die zien overal 'diamantjes'' = ez kill, zo heb ik het ook gehaald tenminste anders heb ik ook dat probleem dat ik niet verder kom dan 3 sterren max.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

quote:
AllSeeyinEye schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:18:
@pheace
Ik speel dan op de PS3, dus jouw problemen met de browser ken ik niet. Wel heb ik te vaak dat ik simpelweg geen spel kan vinden. Ik speel uitsluitend commander modus, de normale modussen kunnen me in het geheel niet boeien.

Vastlopers: gemiddeld 1 per spelsessie.

De multiplayer kan me eerlijk gezegd in het geheel niet boeien. Het voelt houterig, stroperig aan. Destruction van de omgeving is iets dat ik ook mis. Daarnaast blijf ik me in toenemende mate storen aan de voertuigen. Een Humvee is nog te doen, is plat met twee schoten. Een tank heeft daarentegen 5 schoten nodig van een RPG om plat te raken. Tegen de tijd dat je dat gelukt is, ben je zelf minimaal 3x dood geweest.
Je moet ook niet in je uppie een tank willen killen :P Mochten er echter meerdere mensen rpg's schieten dan is een light armored tank vrij snel kapot. Zeker omdat de secundary gun op de light armored tank vrij waardeloos is tegen infanterie. Een heavy tank is tevens instantly kapot als je er een clustor bomb op gooit. Deze kost met korting circa 1300 punten, maar je krijgt er redelijk wat voor terug. Meestal 2 kills + vehicle kill etc. Dus kost je effectief maar circa 600 punten.
quote:
Een heli... Vrijwel iedere ronde die ik speel is vanaf 2/3 van de pot de lucht ermee bezaaid. minimaal 2 choppers van beide zijden. Je kan op dat moment helemaal niets meer doen. Sta je stil dan heb je een reeks raketten op je kop. Ren je in het open, dan heb je raketten op je kop. Ga je in een huis staan, dan kan je niets meer doen.
De grote attack heli is inderdaad vrij irritant. De kleinere heli geeft echter niet zoveel problemen. Ik heb standaard in mijn klasse een ground anti tank drone. Daar schiet je een heli redelijk snel de lucht uit (mits je een enigszins goede schuilplek voor jezelf kunt vinden, zodat je niet in de tussentijd wordt gekilled. Als twee of meer mensen een anti tank drone inzet bij het opkomen van een heli, dan mag diegene van geluk spreken als ie meer dan 3 of 4 kills met die heli haalt. :)
quote:
Verder maakt het niet uit welk wapen ik pak, (dit is trouwens een probleem bij mijzelf, ga ik vanuit), ik zal in een 1 op 1 gevecht, ongeacht de afstand, het in 90% van de gevallen afleggen. Ik heb het idee dat ik toch redelijk kan mikken, maar zodra ik aanleg en de eerste schoten los, ben ik al dood. Ga ik eerst crouch of prone (zit op rondje :s, kan je niet wijzigen 8)7 ) dan kan ik nieteens een schot lossen. Ga ik geheel tegen mijn principes in ergens liggen 'campen', dan is de eerste die in mijn blikveld komt direct gereed om me een headshot te geven (immers, als je prone bent, is de kans op een headshot 100% omdat de rest van je lijf achter je ligt). Geen idee hoe het komt, in BFBC2 sta ik altijd in de top 3. Mikken kan ik dus wel...
Ik gebruik voornamelijk de ACR of de T3AK. Deze zijn voor mijn gevoel vrij goed allround. En als je single shot wapens niet zo erg vindt dan is de m16 toch wel een erg sterk wapen. Je moet in ieder geval wegblijven van de LMG's...
quote:
Verder valt het me op dat er in het geheel geen balancer in het spel zit, anders dan dat de teams iedere nieuwe ronde op basis van vergaarde punten worden verdeeld. Ik speel vrijwel altijd tegen lvl 50+ spelers. Al vanaf dat ik zelf lvl 1 ben... Inmiddels ben ik na uren en uren ploeteren lvl 28, maar nog altijd kom ik zelden tot nooit een lager geplaatste speler tegen. Waarom mag ik het niet een keer makkelijk hebben tegen een 'n00b' of een newb??
Het spel houdt volgens mij idd geen rekening met levels, echter inderdaad alleen tegen behaalde punten. Op zich is dat niet zo heel erg natuurlijk, want ik zou liever tegen een level 60 persoon willen spelen die gemiddeld 1000 punten haalt, dan een level 10 persoon die 3000 punten haalt :) Maar ze hadden inderdaad wellicht wat meer rekening kunnen houden met het level dat mensen hebben bij het uitzoeken van een server.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 11-04-2011 15:15 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

• Lars070
c4 als je dichtbij genoeg kan komen en een tank killen is oook heeel lekker! :)
rest van de secundaries zijn imo toch waardeloos om te gebruiken.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Inderdaad, de incendiary grenade is gewoon vervelend doordat het echt 5 sec duurt ofzo voordat ie afgaat... Wel is het soms een handige manier om ervoor te zorgen dat je niet achtervolgt wordt als je door smalle paadjes of deuropeningen wegrent. :) C4 is wel erg tactisch om te gebruiken, met name bij ground control. :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 11-04-2011 15:52 (3%)

360Gamertag.....PSN ID

• Noxa
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22:17
Ik vind de gameplay wel lekker, eigenlijk van homefront. Vooral Battle Command voegt weer iets toe. Vind het alleen verschrikkelijk irritant dat het spel zo vaak vast loopt (PS3) meer mensen hier last van?

• Stewie!
  • Nu online
Wie wilt er helpen om de topic start beter op te bouwen?

GameBlocks Anti-Cheat

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 10-10 14:42
Liefst iemand die postief over de game is, iemand?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Lars070
quote:
Noxa schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:54:
Ik vind de gameplay wel lekker, eigenlijk van homefront. Vooral Battle Command voegt weer iets toe. Vind het alleen verschrikkelijk irritant dat het spel zo vaak vast loopt (PS3) meer mensen hier last van?
De Patch voor de Ps3 om vastlopers e.d te fixen ligt bij QA van Sony, zou over een paar dagen geregeld moeten zijn, je kan ook ff de officieele web-site checken voor updates over de release ervan.

• Artwido
quote:
evilpin0 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 08:24:
Liefst iemand die postief over de game is, iemand?
Ja dat gaat héél moeilijk worden. :D

• Lars070
^^ post dan niets ^^ zijn zat mensen die dit spel leuk/positief vinden, ik heb helaas geen tijd om te helpen met een mooie TS.

• Artwido
quote:
Lars070 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:36:
^^ post dan niets ^^ zijn zat mensen die dit spel leuk/positief vinden, ik heb helaas geen tijd om te helpen met een mooie TS.
Waarom zou je alleen positieve dingen mogen posten? Als er kritiek is op en spel dan mag dat ook vermeld worden in dit forum hoor. En als je dit topic goed hebt doorgelezen dan zie je dat er ook veel gebruikers hier goed geargumenteerde kritiek hebben op dit spel.

• Joost B
quote:
Stewie! schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 18:03:
Wie wilt er helpen om de topic start beter op te bouwen?
yow, add me maar in de ts, kom er alleen niet aan toe voor het weekend. zal dan van het weekend e.e.a. even verzamelen om er een wat knappere TS van te maken ;)

ED: Ik vermaak me overigens prima met HF op de PC ^_^. alleen de Freezes zijn soms irri, maargoed. can have it all. en voor 20 eetjes is het een prima spel.

ED2: Stewie, kan je, voor het bewaren, je initiele TS dan in je tweede post knallen?

Joost B wijzigde deze reactie 13-04-2011 12:41 (27%)

• Lars070
quote:
Artwido schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:01:
[...]

Waarom zou je alleen positieve dingen mogen posten? Als er kritiek is op en spel dan mag dat ook vermeld worden in dit forum hoor. En als je dit topic goed hebt doorgelezen dan zie je dat er ook veel gebruikers hier goed geargumenteerde kritiek hebben op dit spel.
Nvm, je mag kritiek geven what ever you like/wish, had niet moeten reageren op je post.

er is inmiddels wel iemand gevonden zie ik die een nette TS wil maken, thx. :)

• Stewie!
  • Nu online
quote:
Joost B schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:34:
[...]

yow, add me maar in de ts, kom er alleen niet aan toe voor het weekend. zal dan van het weekend e.e.a. even verzamelen om er een wat knappere TS van te maken ;)

ED: Ik vermaak me overigens prima met HF op de PC ^_^. alleen de Freezes zijn soms irri, maargoed. can have it all. en voor 20 eetjes is het een prima spel.

ED2: Stewie, kan je, voor het bewaren, je initiele TS dan in je tweede post knallen?
Je zit erbij, leuk!!

GameBlocks Anti-Cheat

• Lars070
i love these tank battles!!, gisteren ook een hele fijne sniper uit die toren op 'farm' geschoten met een barrage van rockets uit zo'n apache, epic!, jammer dat je het (nog) niet kan terugkijken :)

• Schuey
Gebruiken jullie eigenlijk het body armor nog wel? Ik gebruik die eigelijk nooit meer, dood ga ik toch wel, en die puntjes hou ik dan liever voor meer nuttige dingen zoals rpg's of een helicopter. Ook irritant, heb je eindelijk een helicopter, tot nu toe 2 keer gehad, nog geen kill mee kunnen maken.... Of je wordt uit de lucht geschoten, of er is een andere helicopter die beter weet hoe het werkt en jou neerhaalt... Wacht je daar dan dat hele potje op ;(

• Lars070
op kleine maps gebruik ik wel die body armor, ligt een beetje aan het potje wat ik aan het spelen ben, die heli kan je ook mee oefenen in die practice map, is wel wenselijk om eerst ff te doen :), neem btw liever die tank dan een heli, qua punten pakken en kills maken een stuk eenvoudiger/leuker.

• Schuey
Practice map? Hoe kom ik daar? Dat klinkt aantrekkelijk :)
Tank ga ik ook zeker proberen dan :)

Schuey wijzigde deze reactie 16-04-2011 10:40 (24%)

• Joost B
quote:
Schuey schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:39:
Practice map? Hoe kom ik daar? Dat klinkt aantrekkelijk :)
Tank ga ik ook zeker proberen dan :)
multiplayer en dan de onderste keuze als ik me niet vergis. is altijd op farm.

• Joost B
all, de ts heeft een update gehad. ben er nog niet mee klaar maar heb geen tijd meer vandaag.

er zijn een paar vraagtekens. kunnen jullie kijken of je die kan aanvullen? thanks

• Lars070
thx voor de update op de TS, ziet er goed uit!
zal es kijken of ik wat antwoorden kan vinden op de vraagtekens.

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 13-10 11:46
Hoeveel mensen hebben hier op de PS3 of Xbox360 last van het vastlopen van Homefront? Zodra ik mijn campagne wil hervatten loopt hij vast. Op Google lees ik veel over die slechte patch...

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
BFmango schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:23:
Hoeveel mensen hebben hier op de PS3 of Xbox360 last van het vastlopen van Homefront? Zodra ik mijn campagne wil hervatten loopt hij vast. Op Google lees ik veel over die slechte patch...
1 keer een vastloper in de SP gehad op PS3, dat was voor de patch. Sinds de patch geen vastlopers meer en online geen last meer van rubber banding.

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True