Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:35

Snow_King

Konijn is stoer!

Hjalmarrrr schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:00:
Vind het tegenvallen, irriteer me dood aan die vliegtuigen, airstrikes, etc.
Ik speel het ook niet meer, irriteer me ook mateloos aan precies het zelfde.

Ook voelt alles zó nep aan, ik weet het niet echt te omschrijven, maar op een of andere manier voelt het als een game uit 2003.

Wapens klinken imho érg nep, het hele gevoel ontbreekt me, de game lijkt communicatie met mij te missen, ik heb het gevoel dat alles op een afstand van me gebeurd dan dat ik echt IN de game zit.

Ik heb het geprobeerd, maar het kan me totaal niet boeien, ik ben inmiddels terug naar CoD BO, zodra PSN weer online is althans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Ik heb het in totaal 7 uur gedaan, alleen de MP. En het leek in het begin aardig leuk totdat je constant geraped wordt door de heli's en de tanks. En die mensen behouden hun dikke punten waarmee nadat je ze eindelijk neergehaald hebt, ze vrolijk een nieuwe spawnen.

Ik had gelezen dat de vehicles zo ballanced waren dat de tanks de humvee's en APC's moesten neerschieten en minder effect hadden op infanterie, en de heli's er juist waren om weer `de tanks op te blazen.

Maar het is gewoon 1 groot poppetje schietkast.

Zonde van de 35 euro...

edit:
En ik heb al weer spijt dat ik deze topic gekicked heb, want van mijpart mag hij wel op de achtergrond wegkwijnen, deel 2 mag hij niet halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bulls op 27-04-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik vermaak me nog steeds prima op de multiplayer.

De punten die hier aangekaart worden zijn zeker te begrijpen.
Homefront zie ik daarom ook als erbij, het speelt gewoon lekker weg naar mijn idee.

COD BO speel ik ook erg veel, maar vind ik minder speels en daar hou ik zo nu en dan ook wel van :)

Het spel gaat ook niet verder dan rang 75, ofwel?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:27

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
En er komt ook weer een patch aan op alle platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die is 4-5wk geleden aangekondig ... tot heden niets gezien. opzich maakt weinig uit (voor mij) want PSN is nog steeds down. Tevens is aangegeven dat er DLC uit komt ... over een half jaar :X :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Nouja de eerste patch is al geruime tijd terug uitgebracht. De nieuwe Xbox360 patch ligt bij Microsoft voor certificatie voordat deze live komt. PS3 en PC volgen gelijktijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Had die demo dan eerder uitgegeven dan waren er ten miste vele centen bespaard gebleven.
Maar dat is ook een verkoop truc, geen demo uitbrengen zodat men hem niet kan proberen en dan ziet dat het een slecht spel is. Ik had men eigen ingeving moeten aanhouden, en dat was hem eerst downloaden wanneer het kon en dan pas kopen als hij leuk is. Maar het duurde te lang en ik was opgehyped door al die filmpjes dat ik hem toch maar had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hier van 't zelfde, maar heb d'r zeker geen spijt van. de MP (als die werkt) is erg smakelijk, in mijn beleving perfect in balans. niets lijkt overpowered (afgezien van de apache) hopelijk komt PSN snel online, en krijgen we de nieuwe patch voorgeschoteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:03
Hey, deze moet ook nog ergens in mijn kast liggen.. ik kom je wel ff joinen Himlims_ als die jappen klaar zijn met hun PSN-firewall. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
ben weer unbanned op tweakers *O*

zou mooi zijn, hebben toch wel al bijna 3x samen gespeeld - nadruk op bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:06
Mijn ervaring met de multiplayer tot nu toe,
Opzich speelt het fijn maar bukken en liggen voelen gewoon niet als bukken en liggen. Zelfs cod doet dat beter.
Tanks moeten kopen enzo is een goed systeem, en dan idd nog die airstrikes. Het is net iets te druk met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tip; vergeet bukken + liggen :+
ik doe 't werkelijk nooit, en eindig praktisch altijd in de top 3 van de game. zorg dat je mobiel blijft, en altijd ruimte is om dekking te zoeken. op die manier wordt je incidenteel gekilled door een airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
himlims_ schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:01:
offtopic:
ben weer unbanned op tweakers *O*

zou mooi zijn, hebben toch wel al bijna 3x samen gespeeld - nadruk op bijna
:+ Je zou toch denken dat ze nu tijd genoeg hebben gehad om een patch te maken en die servers eens een opknapbeurtje te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

game updates worden gewoon gedownload (van de ontwikkelaar af) dit staat volledig los van PSN. Dat PSN down is kan/mag geen excuus zijn om een patch niet beschikbaar te stellen. Zo moest ik vd week TDU2 nog update alvore ik deze kon spelen.

ach wie weet komt psn ngo online van 't weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376966

vanmiddag werden al mijn classes gereset al mijn hulpstukken van de guns zijn verdwenen. en moet ze nu weer opnieuw gaan halen. (PC). en ik vraag me af hoe dit zomaar ineens heeft kunnen gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Anoniem: 376966 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:21:
vanmiddag werden al mijn classes gereset al mijn hulpstukken van de guns zijn verdwenen. en moet ze nu weer opnieuw gaan halen. (PC). en ik vraag me af hoe dit zomaar ineens heeft kunnen gebeuren
Heb je al in steam "verify integrity of game cache" gedaan? Did it for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat heb ik gedaan maar werkte niet.
heeft het gevolgen als ik de cachebestanden ga defragmenteren?
daar word toch niets bij verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 376966 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:21:
maat van me had 't zelfde op de ps3 - is opnieuw begonnen want data kreeg ie niet terug via thq/chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, gelukkig was mijn rank er niet bij gereset en heb dus nu alweer bijna alles terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Ik word zo ziek van dit spel! De laatste tijd komt de industrie steeds meer en meer met overhypde waardeloze prut aanzetten maar Homefront is echt het toppunt! Afgezien van de graphics, de gameplay en de overhype zit het spel zo vol met bugs dat het gewoon niet meer leuk is.

Multiplayer probeert het battlefield idee over te nemen met een draai maar het probleem is dat ze alleen de slechte dingen van battlefield hebben overgenomen en de dingen die battlefield zo leuk maken zijn vergeten. Ik kan er maar geen lol aan beleven.

Uiteindelijk heb ik dan maar besloten de singleplayer achievements te behalen, toch een klein beetje lol. Het spel zit zo vol met bugs dat het onmogelijk is om fatsoenlijk achievements te hunten. Ben nu bezig met de ironman achievements, ga ik constant zo maar random dood. Geen vijand in de buurt, geen granaat indicator, niks. Gewoon paf dood. Waarom? Weet niemand! En dit is best irritant want het is nu de 4de keer dat dit gebeurd!

Echt dat geld wat ik hieraan heb uitgegeven is het absoluut niet waard! Mensen die nog een leuke shooter zoeken, bespaar je de moeite en koop gewoon BF:BC2, is goedkoper en leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-07 21:24
Heb deze game vandaag opgepakt voor 15 euro voor PC, een aardig bedrag voor deze game.
Echter toen ik online ging was ik wel even verbaasd?
Filters gereset en slechts 13 servers waarop gespeeld werd?
5 van de 13 met ongeveer 30 spelers, de andere 8 rond de 15.

Ligt dit aan mijn verbinding/servers ophalen of is deze multiplayer gewoon redelijk dood te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Waar vind je homefront voor 15 euro legaal als ik vragen mag? Dat is echt ver beneden de minimum retail prijs die ik kan vinden hoor.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:13

Hupske

AFCA

http://www.g2play.net/store/Homefront-Steam-Key.html

Hier kan je hem dus vinden voor die prijs. En voor zo ver ik weet is dit gewoon legaal.

[ Voor 46% gewijzigd door Hupske op 22-05-2011 22:52 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
hupske schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:52:

Hier kan je hem dus vinden voor die prijs. En voor zo ver ik weet is dit gewoon legaal.
Deze inderdaad :) (70 procent afgeprijsd dit weekend)

[ Voor 6% gewijzigd door Moonborne op 22-05-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399347

Heraclius schreef op zondag 22 mei 2011 @ 21:56:

Ligt dit aan mijn verbinding/servers ophalen of is deze multiplayer gewoon redelijk dood te noemen?
Klinkt wel nauwkeurig, zo ging het bij zn voorganger ook namelijk. Gametracker bevestigt dat vermoeden ook. Navraag bij een familielid die wel zo naief geweest is deze game te kopen (pc) overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

hupske schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:52:

G2 bevind zich minimaal in het grijze circuit maar dat is een losse discussie (loopt ook een los topic over). Dubieuze voorwaarden, meerdere mensen die gebruikte keys krijgen gestuurd etc. Die sla ik maar even over ;)

Thanks for the tip though.

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 22-05-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:06:
[...]

G2 bevind zich minimaal in het grijze circuit maar dat is een losse discussie (loopt ook een los topic over). Dubieuze voorwaarden, meerdere mensen die gebruikte keys krijgen gestuurd etc. Die sla ik maar even over ;)

Thanks for the tip though.
offtopic:
De voorwaarden van G2play is niks mis mee, dat zijn de standaard voorwaarden van elke verkoper in legal talk.

Koop vaker iets bij g2play en nooit problemen gehad. Ze hebben in het verleden problemen gehad met Windows 7 licenties die achteraf MSDNAA bleken te zijn maar dat hebben ze netjes opgelost. Verder liep er een geruchten dat ze gestolen keys van blood bowl verkochten maar dat was niks anders dan de uitgever die niet tevreden was met de g2play praktijken en dus de keys van blood bowl moest blacklisten, hebben ze ook netjes opgelost. Irritant als het je overkomt maar kan altijd gebeuren.

Dat de praktijken van G2play niet kunnen volgens de regeltjes die de uitgevers hebben gecreëerd (lees EULA) is wel duidelijk maar die regels zijn er duidelijk voor om hun eigen winst te maximaliseren. Dat uitgevers er niet blij mee zijn is duidelijk maar wettelijk is wat ze doen 100% legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Anoniem: 399347 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Klinkt wel nauwkeurig, zo ging het bij zn voorganger ook namelijk. Gametracker bevestigt dat vermoeden ook. Navraag bij een familielid die wel zo naief geweest is deze game te kopen (pc) overigens ook.
Natuurlijk Gametracker, niet aan gedacht 8)7.
Is inderdaad gewoon dood, weet ik dat ook weer voordat ik een game aanschaf, even de servers checken.

Wat betreft G2play heb ik er niks op aan te merken, heb al iets van 15+ bestellingen daar gedaan en altijd zonder problemen, mocht je een verkeerde key hebben, dat kan wel eens gebeuren, misschien is die al naar een andere klant gestuurd, een mailtje en je krijgt een nieuwe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Torched schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:46:
Mijn ervaring met de multiplayer tot nu toe,
Opzich speelt het fijn maar bukken en liggen voelen gewoon niet als bukken en liggen. Zelfs cod doet dat beter.
Tanks moeten kopen enzo is een goed systeem, en dan idd nog die airstrikes. Het is net iets te druk met die dingen.
Zelfs CoD doet het beter? Volgens mij heeft CoD crouch en prone toch wel redelijk goed voor elkaar hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Gametracker geeft nu 4 servers aan met 30+ populatie, en 1 van 13. De rest is leeg...
Wel raar hoe zo'n game toch slecht draait na de launch, de launch werd nl. breed uitgemeten in bladen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Het uitblijven van goede patches is een gemist. Er komt wel het een en ander aan, maar het is jammer dat er zoveel tijd tussen elke patch zit.

http://www.homefront-game...t/homefront-pc-patch-104x
Homefront PC - 1.0.4x

We are pleased to announce that the next Homefront PC patch and dedicated server tool has entered the final phase of testing and we expect to release it within several days. Once again, player feedback has driven many of the features contained in this patch including new game server settings, vote functionality, weapon balancing, and new RCON functionality (more details below). For additional info on Homefront PC, stay tuned to an upcoming Bash & Slash podcast (http://bashandslash.com/).

MINIMUM PC SPEC:

- Windows XP, Windows Vista or Windows 7

- Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8GHz.

- 2 GB RAM

- Shader Model 3.0 graphics card with 256MB of memory

- NVIDIA GeForce 7900GS or ATI Radeon 1900XT

- 10GB of free hard drive space

---------------------------------------------------------------------------------------------------

New Server Options:

- Increase Weapon Damage

- Increases weapon damage for head and torso shots with all weapons.

- Increased Weapon Recoil

- 15% recoil increase across all weapons.

- Reduce UI Elements Shown

- Disables UI elements such as ammo count for all players.

- Only Squad Members on Map

- This restricts the player position information shown on the mini-map to only include squad members and players that have been spotted.

- Only Show Ally Names

- Player nameplates for enemies will not show up.

- Require Manual Weapon Reload

- Disables auto-reload for all players on the server.

- Disable Death Follow Cam

- Disables the follow cam that is ordinarily shown when players die.

- Force First Person Cockpits

- Third person view is not permitted for drones or vehicles when this option is enabled.

- Reduce Ability Effectiveness

- Limited duration for thermal goggles and personal UAV.

- Force Ace Helicopters

- Enforces ace as the difficulty setting for all helicopters.

- NOTE: To disable specials and vehicles, scale the battlepoint earnings to 0% and set the initial BP to 0

Dedicated Server Tool:

- Improvements to the dedicated server tool UI.

- Added new dedicated server settings to the tool:

- Initial BP

- BP earning scaling

- Respawn delay timer

- Idle kick time

- Voting parameters:

- Enable voting

- Minimum players in a server before player voting is active

- Vote pass %

- Vote cooldown time (per user)

- Vote duration

- The autobalance status label will now display information on remaining swaps.

Balance Improvements:

- M4:

- Increased damage vs. infantry head to be less effective at long range (compared to that of the ACR).

- ACR:

- Increased damage vs. infantry head, chest and abdomen to be more effective at long range.

- SV45 SMG:

- Increased damage values vs. infantry to be more effective at range.

- Slightly increased infantry default material damage to be more effective at short range.

- Diablo SMG:

- Increased damage vs. infantry be slightly more effective at range.

- M200 Sniper Rifle :

- Increased damage values vs. infantry to account for enemy health regeneration.

- Adjusted damage range to be more lethal at short/medium range.

- Cluster:

- Increased Battle Points to 1600.

- Hellfire:

- Increased Battle Points to 1300.

- Phosphorus:

- Increased Battle Points to 1600.

- AntiTank Drone Dumb fire Missile:

- Damage increased vs. infantry.

- M1A3 Abrams:

- Increased damage resistance from the front of the tank.

- LAV Rocket (Seat 1):

- Increased damage vs. M1A3 Abrams

- Decreased damage vs. LAV

- Adjusted over armor effectiveness to compensate for damage changes.

- LAV 30mm Cannon:

- Increased damage vs. M1A3 Abrams

- Decreased damage vs. LAV

- Adjusted over armor effectiveness of the Tanks to compensate for changes.

- Proximity Launcher:

- Decreased damage vs. M1A3 Abrams.

- Rocket Launcher:

- Increased damage vs. M1A3 Abrams, and adjusted over armor to compensate for this damage change.

- MD600 Mini Gun:

- Adjusted damage values vs. Scout Heli and Apache Heli. Prior to this change, a proficient Scout pilot could take out an Apache with one extended burst. It now requires at least one cool down to kill.

Anti-cheat Support

- Cheat detection improved

- Global banlist:

- Each time a server boots, the entire global banlist will be pulled down from the URL specified in the playlist file.

- On each round change an incremental download is done based on sequence number.

Private Messages:

- Added “Private Message” functionality: pm playername message

Voting:

- All voting information is sent to RCON tools (start information, result and individual votes).

- Voting related UI (see pause menu).

- Implemented match restart.

- Supported vote types:

- Kick player.

- KickBan player.

- Next map.

- Restart level.

Server Splash Screen Added

We now display the server name, Message of the Day (MOTD), and a list of server options active at the start of the game when applicable (settings are located in the dedicated server tool’s checkbox game settings/options).

RCON Changes (for RCON Tool Developers):

Pm/bigsay/say (when used via RCON) have been changed to:

Adminpm steamID/playerName: Private messages players with the specified steamID/playerName.

Adminbigsay message: Broadcasts a bigsay message.

Adminsay message: Broadcasts a say message.

[ Voor 95% gewijzigd door Stewie! op 23-05-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

In dit pakket, wat op 7 juni als een tijdelijke exclusive zal verschijnen op de Xbox 360, zal het ‘Fire Sale’ mappack heten. Het pakket zal slechts twee maps bevatten, hoe deze eruit gaan zien of hoe ze heten is nog niet duidelijk. Tevens heeft THQ bekend gemaakt dat ze tegelijkertijd met het mappack de 870 Express Shotgun beschikbaar zullen maken.
Wat het pakket moet kosten en wanneer het voor de PlayStation 3 beschikbaar zal zijn is nog niet bekend, maar we houden jullie op de hoogte.
dat ze daar geld voor durven vragen na al die fiasco's .... kaos = afgeschreven hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dit spel is volgens mij echt de grootste faal van de laatste jaren, als je de marketing campagne erbij pakt. :+

Blij dat ik 'm niet gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DipmaN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 12:23
Lekker lame weer dit, gg koas/thx! Een 'DLC' met maar 2 maps kom op zeg, geen mods, of nieuwe wapens. Een dlc die eerst dan op de 360 komt (wanneer het voor psn beschikbaar is weet niemand?). Belachelijk er zijn al zo weinig maps voor deze game, en de xbox heeft al een exclusive map meer :N

Ik hou het voorlopig wel bij La Noire tot ik die platinum trophy binnen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Onlangs heb ik homefront op kunnen pakken voor €15,-

Ik moet zeggen dat ik al het commentaar op dit spel wel begrijp. Single player is echt veel te kort en het blijft irritant wanneer de voortgang van het spel afhangt van een slome NPC die je steeds moet volgen.

Multiplayer is een stuk beter maar jammer genoeg word er veel gecheat.

Voor €15,- een leuke game voor een tijdje maar ik ben wel blij dat ik het volle pond niet heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor de mensen die nog twijfelen om deze game voor de PC te halen:

NIET DOEN! is het advies.

Naast de korte en veelal irritante single player heb ik nu een halve dag multiplayer gespeeld. Conclusie; veel gecheat, veel bugs (bv jij kunt niet door een plant / gras schieten maar de tegenpartij wel), veel gecamp en weinig tot geen teamplay. Tel hier een beperkt aantal maps bij op en je hebt Homefront. Wellicht leuk wanneer er meer patches uit zijn gekomen (als die er komen) maar in de huidige staat zeker geen topper. Er komen, schijnt het, meer maps aan maar daarvoor mag je gaan betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb het spel iets van 7 uur gedaan en nooit meer sinds de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het heeft denk ik geen nut om maar steeds te praten over hoe slecht het spel wel niet is. Het uitgegeven geld is verloren, dat accepteren, slotje op thread en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Anoniem: 105188 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:21:
Het heeft denk ik geen nut om maar steeds te praten over hoe slecht het spel wel niet is. Het uitgegeven geld is verloren, dat accepteren, slotje op thread en verder.
Ik vind het anders vrij fascinerend hoe dit spel is gehyped en hoe het uiteindelijk is ontvangen. Ik denk niet dat er afgelopen tijd veel games zijn geweest die zo groots in de markt zijn gezet en zo hard gefaald hebben.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik hoop ook al weken op een verloren thread, maar het lukt maar niet om hem op de 2e pagina te krijgen. Er is altijd wel weer iemand die moet klagen of een nutteloze update komt plaatsen.

Laten we vanaf nu niets meer melden en laat het ondersneeuwen en uit het geheugen verdwijnen.
(helaas staat ie wel in je steam account.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Okee, heb de game van het weekend ook maar gekocht, maar zodra ik de resolutie op 1680*1050 zet, crashed het spel :/

Heb het al geprobeerd met instellingen op low/medium/high/whatever, maar het werkt allemaal niet :/

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Fly helicopters, drive tanks and call in airstrikes as you experience large-scale warfare, intense infantry and epic multi-vehicular combat in an all new Homefront® Multiplayer Demo!

THQ is proud to announce that a Homefront® Multiplayer Demo is scheduled to be available first on Xbox Live, come June 7th. All Xbox 360 Gold Members are free to download the Demo from the Xbox 360 Marketplace and enjoy this unique online experience for a limited time, including the new DLC map “Spillway!”

· Battle with up to 32-players in Occupied USA on dedicated servers, offering one of the best online experiences.

· Experience the escalating intensity of the Ground Control game type while earning Battle Points for your actions; spend them strategically during battle on an increasingly deadly arsenal.

· Kill or be killed as the new Battle Commander mode dynamically assigns missions to hunt enemy players, or become a hunted threat yourself.

Prepare to jump into battle and get a taste of large-scale warfare in an all new way!

Home is where the war is,

The Homefront Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Grappig, wel een leuke stunt zo. Beetje jammer dat het zo laat is alleen...

Heb hem btw na een herinstallatie eindelijk werkend. Moet zeggen dat het een best vermakelijke game is!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Hadden ze die demo maar eerder uitgebracht, dan had ik in elk geval 35 euro bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wtf!!! Waarom kan ik geen servers meer vinden.
ik vind helemaal niks meer. kijk ik op game tracker zie ik dat er wel een stuk of 15 servers actief zijn. maar ik kan er geen 1 vinden. en kan de IP. van deze servers ook niet vinden.

ik wouw net ff een potje doen allang niet meer gedaan en dan dit. iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bulls schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:47:
Hadden ze die demo maar eerder uitgebracht, dan had ik in elk geval 35 euro bespaard.
Yep, dat de single player slecht is was bekend maar van de multiplayer had ik nog enige verwachting eigenlijk vooral omdat sommigen het met Battlefield vergeleken. Jammer blijkt die vergelijking compleet niet op te gaan als we naar de kwaliteit kijken. Het aantal servers op dit moment is een lachertje, het aantal cheaters groot; wat klopt daar niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Kaos studios is vandaag door THQ gesloten. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Stewie! schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 00:55:
Kaos studios is vandaag door THQ gesloten. Jammer maar helaas.
Tsjah, ik had eigenlijk niet anders verwacht om eerlijk te zijn.
Ik hoop dat ze nog wel verder gaan met patchen enzo, anders is het bij dezen ten dode opgeschreven...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is het al.

Erg klote voor de mensen die nu moeten relocaten of werkloos worden. Klotegame of niet, dat gun ik ze uiteraard ook niet. Gezien de belabberde kwaliteit van frontlines en homefront echter wel een logische move van THQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-07 18:30
Ik ben begonnen met de game, maar na een halfuur ben ik het wel zat om achter 3 andere aan te rennen en totaal geen vrijheid te hebben.
Veranderd dit nog in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Raar. Ik had vroeger redelijk wat gameplay vids van de SP bekeken, en het leek mij wel leuk en redelijk vernieuwend tov de COD SP?
Uiteindelijk niet gekocht door tijdsgebrek en andere games die ik eerst "beu wil spelen".

Is het het waard om de game toch nog aan te schaffen als er eens een Steam actie voor is?
(Voor de MP ga ik het wel niet doen, daar heb ik BFBC2 nog voor <3)

edit: Ok, precies ook niet echt van de poes, die SP. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 16-06-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:33
Asgaro schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:14:

Is het het waard om de game toch nog aan te schaffen als er eens een Steam actie voor is?
(Voor de MP ga ik het wel niet doen, daar heb ik BFBC2 nog voor <3)
Lees het topic eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bender schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:08:
Ik ben begonnen met de game, maar na een halfuur ben ik het wel zat om achter 3 andere aan te rennen en totaal geen vrijheid te hebben.
Nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-07 12:29
Ben schijnbaar echt een van de enige die gewoon lol heeft met het spel, tuurlijk, het is niet perfect, maar ik vind het een fijne shooter met een goede balance. speel nog steeds 2-3 keer per week met wat vrienden van mijn clan, en dat is echt altijd wel dikke fun. het speelt gewoon lekker weg, heb er weinig over te klagen eerlijk gezegd :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Visgek24 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 19:28:
ik vind het een fijne shooter met een goede balance
sluit me daar biju aan; de balans tussen voertuigen en soldiers te voet is gruwelijk goed uitgebalanceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bender schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 21:08:
Ja, je kan nog voor ze gaan rennen. Heeft verder geen invloed op de gameplay.

@OP: Please gooi een slot op deze thread, ik wil dit spel zsm verwerken en vergeten!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 19-06-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Anoniem: 105188 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:05:
@OP: Please gooi een slot op deze thread, ik wil dit spel zsm verwerken en vergeten!
Stel je niet zo aan zeg O+
Er zijn nog steeds mensen hier die dit spel leuk vinden. Zoals met zoveel, je hoeft het niet te lezen ;)

On topic: ik hoop dat ze wel snel wat gaan doen aan wat wel en wat niet geraakt kan worden.
Als iemand achter een bosje schuilt en mij wel kan neerschieten maar ik hem/haar niet, dan is er ergens iets niet goed gegaan imo :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-02 17:18
Voxalizer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:31:
[...]

Ik vind het anders vrij fascinerend hoe dit spel is gehyped en hoe het uiteindelijk is ontvangen. Ik denk niet dat er afgelopen tijd veel games zijn geweest die zo groots in de markt zijn gezet en zo hard gefaald hebben.
Dragon age 2? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Voxalizer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:31:
[...]
Frontlines: fuel of war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
FFOW had een veel kleinere marketing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

De demo van Xbox Live afgehaald, moet zeggen dat ik er nu opzich wel lol in heb. Is de volledige multiplayer op de xbox dan ook zo erg, of alleen op de PC?

Net Hunted en Crysis 2 uitgespeeld en was daar nu ook al niet zo over te spreken.

[ Voor 31% gewijzigd door TheAshcat op 20-06-2011 13:18 . Reden: aanvulling bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Stewie! schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:51:
FFOW had een veel kleinere marketing :)
Maar was wel weer van dezelfde makers ;)

Ach ja... Tegenwoordig is het hebben van een hype vaker nadelig dan voordelig.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
TheAshcat schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:13:
De demo van Xbox Live afgehaald, moet zeggen dat ik er nu opzich wel lol in heb. Is de volledige multiplayer op de xbox dan ook zo erg, of alleen op de PC?

Net Hunted en Crysis 2 uitgespeeld en was daar nu ook al niet zo over te spreken.
Ik heb Homefront gespeeld op de Xbox.

Zowel Multi als Single..

Single ziet er goed uit..

Multiplayer is bagger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Renquin schreef op maandag 20 juni 2011 @ 13:51:
[...]

Maar was wel weer van dezelfde makers ;)

Ach ja... Tegenwoordig is het hebben van een hype vaker nadelig dan voordelig.
Nee hoor, juist door de marketing kracht hebben ze die miljoenen kopietjes verkocht. Zonder marketing had de game een stuk slechter gedaan, beetje meer zoals FFOW. Ik vind het wel erg jammer dat ze zo'n eind product brengen, ik heb de studio vaak bezocht en hun product was een jaar voor lancering erg mooi en flitsend, maar dan laten ze het toch weer zitten bij de afwerking.
Bij FFOW heb ik heel lang de demo nog gespeeld, die was gewoon prima en afgewerkt!

De lokatie midden in Manhattan, vlak bij het empire state building, was ook erg leuk. Mooie momenten beleefd, sta nog in de credits van de game :)

[ Voor 9% gewijzigd door Stewie! op 21-06-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:01
Heb HF naar aanleiding van de MP demo gekocht (X360) en hij bevalt enorm!

Weet iemand hoe ik de game in het engels krijg? Mijn console staat op Engels maar het spel is in het vervelende Nederlands..... :+

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:57

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ben ook bezig het spel (PS3) zo snel mogelijk te vergeten. Mijn zwager daarentegen heeft m onlangs gekocht. Hij vindt de multiplayer geweldig :s
quote: zwager zei
spel speelt grotendeels als CoD maar dan met voertuigen!
Nu is CoD / MW totaal niet mijn ding (doe mij maar BF), zou hier dan het verschil in spelplezier in gezocht moeten worden?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
THQ is proud to announce that a free Homefront® Multiplayer Demo is now available for download via Steam for Windows PC!

Containing two maps and two game modes, the Demo allows players to rank up to level 10 and sample a wide variety of weapons, drones, vehicles and abilities and offers a great overview of Homefront’s unique brand of large-scale warfare.

Get your taste of Homefront warfare and take advantage of an exclusive offer, 50% off Homefront® PC this entire weekend via direct download on Steam! Offer ends June 27th, 2011.

The Homefront® Multiplayer demo, which was released first on Xbox 360, has already been a huge success with record downloads for a post-release demo and includes major fixes that have also been introduced into the full game.

Prepare to jump into battle and get a taste of large-scale warfare in an all new way. Enjoy the Demo and get half off on your own full copy of Homefront PC today!

Home is where the war is,

The Homefront Team

www.homefront-game.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:07

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Demo maar even geprobeerd.

Op zich is de game niet eens zo heel slecht in multiplayer. Het voelt een beetje aan als CoD maar dan op grotere maps en speelt op zich prima weg, maar het voelt toch allemaal net niet zo 'goed' als een AAA game. Het lagt af en toe een beetje, netcode lijkt niet optimaal te zijn, soms wat vage glitches, graphics zijn niet zo bijzonder goed, de animaties wat stijf, weinig oog voor detail en ik betwijfel ook of deze game een hoge replay waarde heeft met maar weinig maps. Maar ik verwachtte erger :p

Misschien koop ik het als het een uber budget titel is (<10 euro) en mensen spelen het nog. Beetje hetzelfde gevoel als bij de laatste Medal of Honor (hoewel die volgens mij een stuk betere singleplayer heeft).

[ Voor 8% gewijzigd door Gundogan op 24-06-2011 17:00 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gundogan schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:58:
Misschien koop ik het als het een uber budget titel is (<10 euro) en mensen spelen het nog. Beetje hetzelfde gevoel als bij de laatste Medal of Honor (hoewel die volgens mij een stuk betere singleplayer heeft).
Misschien nu de demo gratis is of wanneer het spel erg goedkoop is. De server lopen nu vrijwel leeg op de die hards (en helaas cheaters) na. Dit is , mede door het zeer beperkte aantal maps, gewoon iets wat ook in multi player voor de meeste mensen niet echt lang leuk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb net een tijdje de multiplayer demo gespeeld en geen slecht spel. Alleen voor mij niet lang houdbaar.
Al is het wel stukken beter dan Black Ops bijvoorbeeld. Grotere mappen, goede combinatie van teamplay en alleen spelen, plus voertuigen.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PC demo maar even gedownload die inderdaad mn vermoedens bevestigde: wederom een boutgame van Kaos.

Wel 1 positieve opmerking: geluid was prima, mooie en passende muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De multiplayer demo geeft imho geen goed beeld van het spel. De singleplayer is slecht en ook multiplayer is min of meer beperkt door het zeer kleine aantal maps. Je verwacht aardig wat meer te krijgen wanneer je overgaat tot aanschaf maar bijna niets is minder waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hmm, vaag al deze negatieve reacties. Ok, het is geen topspel maar ik kan me er zeker wel mee vermaken tot BF3 denk ik. Volgens mij is het een soort miniatuur BF3 :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:55

The Zep Man

🏴‍☠️

Ebayzo schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:48:
Hmm, vaag al deze negatieve reacties. Ok, het is geen topspel maar ik kan me er zeker wel mee vermaken tot BF3 denk ik. Volgens mij is het een soort miniatuur BF3 :)
Rustig, maar. De ontkenningsfase is het moeilijkst. Daarna wordt het makkelijker. :>

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

The Zep Man schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 15:02:
[...]
Rustig, maar. De ontkenningsfase is het moeilijkst. Daarna wordt het makkelijker. :>
:D
Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:29:
De multiplayer demo geeft imho geen goed beeld van het spel. De singleplayer is slecht en ook multiplayer is min of meer beperkt door het zeer kleine aantal maps. Je verwacht aardig wat meer te krijgen wanneer je overgaat tot aanschaf maar bijna niets is minder waar.
Dat gevoel heb ik ook. Ik denk dat je effectief iets van 30% al hebt met de demo en niet zo veel echt nieuwe extra's krijgt met de volledige versie.

Verder ook maar eens de demo op de PS3 gespeeld en daar zijn de pixelige graphics nog erger dan op de PC. Moet echt in me tv kruipen om iets op een afstand te zien... Maar moet ook weer eerlijk blijven, het blijft best aardig wegspelen zolang je niet genaaid wordt door het spawnsysteem (of andere glitches) die nog al eens de neiging heeft je recht voor iemand te spawnen of in zijn vuurlinie waardoor je direct weer doodgaat... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom kan ik gen servers meer vinden? ik heb op ip adress en alles gezocht, en ik kan helemaal niks vinden.
op 2 servers na, waarmee ik niet kan mee spelen omdat ik geen verbinding met de host kan maken.
http://www.gametracker.co...t=c_numplayers&order=DESC geeft wel degelijk aan dat er servers actief zijn! Maar waarom kan ik ze niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:31
net de demo geprobeerd op de PC, maar ik vind het wel een heerlijke game hoor.
Geluid is echt bruut en speelt lekker weg.

Kijken of de demo me een poosje blijft aantrekken, zo ja.... aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Hoe zit het met de freezes op de PS3? Durf hem niet te spelen in verband met een slecht humeur. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan het ook netjes vragen

[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 11-07-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

tr is afdoende

Heb je wellicht een filter aanstaan op full / empty servers?

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 11-07-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op zondag 10 juli 2011 @ 11:39:
[...]

Anders ga je even lekker flamen 8)7

Heb je wellicht een filter aanstaan op full / empty servers?
ej bedank voor je reactie maar dat is dus niet het probleem.
iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Een update op steam vandaag, zonder notes maar met problemen. Het spel is sinds de update windowed bij mij. Via de ingame "news" knop kom je op een lege wiki pagina :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Bor de Wollef schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 22:29:
Gewoon kopen bij MediaMarkt, daar is die nu €25,- ( zie krantje Eindhoven ). Verder zullen er genoeg mensen die er 2e hands vanaf willen :)

Demo gedownload, gisterenavond beetje lopen verkennen. Start hem net op en meteen eerste potje 20-3..! hehe nice...1000 punten los van nr. 2..!
Afbeeldingslocatie: http://img825.imageshack.us/img825/1010/20110804191433.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 04-08-2011 19:37 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:52

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

NeoMe schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:37:
[...]

Gewoon kopen bij MediaMarkt, daar is die nu €25,- ( zie krantje Eindhoven ). Verder zullen er genoeg mensen die er 2e hands vanaf willen :)

Demo gedownload, gisterenavond beetje lopen verkennen. Start hem net op en meteen eerste potje 20-3..! hehe nice...1000 punten los van nr. 2..!
[afbeelding]
Argh, Nederlandse vertaling in een game :P. Kun je veel matches vinden? Vraag me af of het nog veel gespeeld wordt. Vond het zelf erg leuk om te spelen. Snelle actie met in mijn ogen redelijk goede balans qua voertuigen etc. Heb alleen die expert of war achievement niet kunnen halen door dat het echt bijna onmogelijk is om een 10 killstreak te halen met die achterlijke sniper... (zonder te boosten)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

NeoMe schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:37:
[...]

[afbeelding]
Ik heb hier de pc versie voor een tientje besteld. Achja waarom ook niet voor die prijs, redelijk vermaakt met de mp demo. Ben benieuwd of er nog voldoende servers zijn. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

uchiha tijntje schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:45:
[...]

Vraag me af of het nog veel gespeeld wordt.
Dat valt tegen, een handjevol actieve servers.

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 04-08-2011 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Op de console vesies zijn wel nog veel actieve servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Download gewoon de demo op de xbox daar heb je genoeg aan, tenminste ik heb daar genoeg aan. Je hebt geloof ik vier maps en twee spelmodus verder wel de meeste wapens enzo. Heb het nu tien uurtjes gespeeld en is prima voor een maandje maar dan raak je uit gekeken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manie Riets
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09-2024
Na de demo gespeeld te hebben heb ik het spel gekocht voor de PS3, vind em echt heel lekker spelen maar af en toe knalt de connectie met de host eruit en het headset gedeelte werkt totaal niet lekker, hebben jullie die problemen ook of zijn er instellingen die ik na kan lopen om het te verbeteren? Ook joinen met z'n 2en of 3en gaat erg vaak mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

De vraag is mss al gesteld maar ik heb een probleem

Ik heb homefront de pc versie.

Als ik een server wil kiezen gaat dit niet (ik vind nml geen servers). Nu alles is up to date en als een vriend een server joint kan ik hem niet volgen. MAAR als hij mij het ip adres geeft en ik join die IP dan gaat dit wel.

Waarom vind ik dan de servers niet? Iemand die het zelfde probleem gehad heeft?

Thanks for the info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:41:
De vraag is mss al gesteld maar ik heb een probleem

Ik heb homefront de pc versie.

Als ik een server wil kiezen gaat dit niet (ik vind nml geen servers). Nu alles is up to date en als een vriend een server joint kan ik hem niet volgen. MAAR als hij mij het ip adres geeft en ik join die IP dan gaat dit wel.

Waarom vind ik dan de servers niet? Iemand die het zelfde probleem gehad heeft?

Thanks for the info
me 2, en ik kan nog steeds niet multiplayer spelen, al 2 maanden niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:54

Typhone

Who Dares Wins

Demo gedownload en gespeeld @ PS3 omdat ik tot aanschaf wilde overgaan maar nevermind. Wat een ongelofelijk slecht spel. Jammer want maanden terug leken de aankondigen veel goeds te voorspellen.

Helaas, ik vind MoH, BF en CoD allemaal goed wegspelen maar dit is wel überdrastisch slecht. Weet niet wat het precies is eigenlijk. Graphics en gameplay doen me helemaal niks. Wellicht iemand die wat argumenten heeft waarom dit spel wel goed is? Shooters platinummen vind ik in de regel zeer leuk om te doen namelijk. Killzone 3 was leuk voor zolang het duurde maar ook daar zit geen 'herhaalwaarde' in, in het multiplayer segment (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326489

De game kon inderdaad veel beter.

Nu voor dat probleem van de servers. je moet 2 files downloaden en in uw steam folder zetten.

Je kan de files weervinden op https://support.steampowe...le.php?ref=1452-HCVB-6984
en het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NIET BIJ MIJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Typhone schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 23:48:
Wellicht iemand die wat argumenten heeft waarom dit spel wel goed is?
balans; zelden game gespeeld waarin balans tussen soldaat/voertuig/buy-systeem zo goed uitgebalanceerd is, verder is 't een pauper game jah

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 10:47
Anoniem: 326489 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:28:
De game kon inderdaad veel beter.

Nu voor dat probleem van de servers. je moet 2 files downloaden en in uw steam folder zetten.

Je kan de files weervinden op https://support.steampowe...le.php?ref=1452-HCVB-6984
en het werkt!
Dat probleem had ik ook al een tijd. Maar nu werkt het weer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

Ik heb het topic eens doorgelezen maar ben ik dan echt de enige die het een gaaf spel vindt? Je moet misschien door wat foutjes heenkijken, net als de krampachtige actiemomenten (in soort slow mo van een toren afvallen e.d.) Maar de sfeer in de game is heerlijk. De omgevingen zijn mooi, het verhaal vind ik zelf leuk en de graphics vallen me prima mee.
Het deed me een beetje aan Metro2033 denken qua sfeer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389924

Heb het 2 weekjes gespeeld toen vond ik het echt leuk, maar daarna was ik er alweer op uitgekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-07 16:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Homefront is tijdelijk gratis!

Alleen voor Steam (PC)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchredgaming op 07-12-2017 21:09 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste