Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:45:
[...]

Vraag me af of het nog veel gespeeld wordt.
Dat valt tegen, een handjevol actieve servers.

Bor wijzigde deze reactie 04-08-2011 19:59 (9%)

Frontpagemoderatie Forum

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
Op de console vesies zijn wel nog veel actieve servers.

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18-10 16:18

NeoMe

#Addict

Download gewoon de demo op de xbox daar heb je genoeg aan, tenminste ik heb daar genoeg aan. Je hebt geloof ik vier maps en twee spelmodus verder wel de meeste wapens enzo. Heb het nu tien uurtjes gespeeld en is prima voor een maandje maar dan raak je uit gekeken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Manie Riets
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 24-08 11:17
Na de demo gespeeld te hebben heb ik het spel gekocht voor de PS3, vind em echt heel lekker spelen maar af en toe knalt de connectie met de host eruit en het headset gedeelte werkt totaal niet lekker, hebben jullie die problemen ook of zijn er instellingen die ik na kan lopen om het te verbeteren? Ook joinen met z'n 2en of 3en gaat erg vaak mis.

• Qlmax
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-04-2015
De vraag is mss al gesteld maar ik heb een probleem

Ik heb homefront de pc versie.

Als ik een server wil kiezen gaat dit niet (ik vind nml geen servers). Nu alles is up to date en als een vriend een server joint kan ik hem niet volgen. MAAR als hij mij het ip adres geeft en ik join die IP dan gaat dit wel.

Waarom vind ik dan de servers niet? Iemand die het zelfde probleem gehad heeft?

Thanks for the info

• frenser
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-05-2013
quote:
Qlmax schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:41:
De vraag is mss al gesteld maar ik heb een probleem

Ik heb homefront de pc versie.

Als ik een server wil kiezen gaat dit niet (ik vind nml geen servers). Nu alles is up to date en als een vriend een server joint kan ik hem niet volgen. MAAR als hij mij het ip adres geeft en ik join die IP dan gaat dit wel.

Waarom vind ik dan de servers niet? Iemand die het zelfde probleem gehad heeft?

Thanks for the info
me 2, en ik kan nog steeds niet multiplayer spelen, al 2 maanden niet:P

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:28
Demo gedownload en gespeeld @ PS3 omdat ik tot aanschaf wilde overgaan maar nevermind. Wat een ongelofelijk slecht spel. Jammer want maanden terug leken de aankondigen veel goeds te voorspellen.

Helaas, ik vind MoH, BF en CoD allemaal goed wegspelen maar dit is wel überdrastisch slecht. Weet niet wat het precies is eigenlijk. Graphics en gameplay doen me helemaal niks. Wellicht iemand die wat argumenten heeft waarom dit spel wel goed is? Shooters platinummen vind ik in de regel zeer leuk om te doen namelijk. Killzone 3 was leuk voor zolang het duurde maar ook daar zit geen 'herhaalwaarde' in, in het multiplayer segment (vind ik).

• Qlmax
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-04-2015
De game kon inderdaad veel beter.

Nu voor dat probleem van de servers. je moet 2 files downloaden en in uw steam folder zetten.

Je kan de files weervinden op https://support.steampowe...le.php?ref=1452-HCVB-6984
en het werkt!

• frenser
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-05-2013
NIET BIJ MIJ

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
Typhone schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 23:48:
Wellicht iemand die wat argumenten heeft waarom dit spel wel goed is?
balans; zelden game gespeeld waarin balans tussen soldaat/voertuig/buy-systeem zo goed uitgebalanceerd is, verder is 't een pauper game jah

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• sanderdw
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13:03
quote:
Qlmax schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 08:28:
De game kon inderdaad veel beter.

Nu voor dat probleem van de servers. je moet 2 files downloaden en in uw steam folder zetten.

Je kan de files weervinden op https://support.steampowe...le.php?ref=1452-HCVB-6984
en het werkt!
Dat probleem had ik ook al een tijd. Maar nu werkt het weer! :)

• MrBubbles
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 16-10 08:14

MrBubbles

Ik mis je

Ik heb het topic eens doorgelezen maar ben ik dan echt de enige die het een gaaf spel vindt? Je moet misschien door wat foutjes heenkijken, net als de krampachtige actiemomenten (in soort slow mo van een toren afvallen e.d.) Maar de sfeer in de game is heerlijk. De omgevingen zijn mooi, het verhaal vind ik zelf leuk en de graphics vallen me prima mee.
Het deed me een beetje aan Metro2033 denken qua sfeer. :)

I didn't ask for this, I was chosen.

• G Star Raw
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 04-01-2012
Heb het 2 weekjes gespeeld toen vond ik het echt leuk, maar daarna was ik er alweer op uitgekeken :P

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 14:06

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Homefront is tijdelijk gratis!

Alleen voor Steam (PC)

Dutchredgaming wijzigde deze reactie 07-12-2017 21:09 (4%)

Review Samsung C27H800 Monitor

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True