Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Weet iemand al of je online kan spelen op de ps3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Op de xbox niet, althans niet normaal.. Ingame geven ze aan dat ze de servers aan prepareren zijn voor de release.. Beetje vreemd speel al 2 dagen online, zouden nog wel de beta servers zijn geweest.. Ben reeds rank 31...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:57

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
De game komt officieel morgen pas uit :)
Je stats zullen wel bewaard blijven, je speelt op de live omgeving, maar soms wordt er nog getweaked aan mapcycles en updates.

[ Voor 61% gewijzigd door Stewie! op 14-03-2011 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 08:58

Neophyte808

Gadget inspector

Idd, hoe kort is kort? Ik dacht dat dit spel zo'n sterk verhaal zou hebben en niet louter om de multiplayer zou draaien volgens de preview van T.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Een forumlid van ons heeft de SP in 3 uurtjes uitgespeeld, op de makkelijkste niveau. Heel rechtlijnig, veel dialogen, maar wel meeslepend.. hoe verder in het verhaal hoe beter die word.. ( waren zijn woorden, ik heb alleen de MP gedaan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
Frank1973 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:02:
Een forumlid van ons heeft de SP in 3 uurtjes uitgespeeld, op de makkelijkste niveau. Heel rechtlijnig, veel dialogen, maar wel meeslepend.. hoe verder in het verhaal hoe beter die word.. ( waren zijn woorden, ik heb alleen de MP gedaan )
Het is zeker een goed verhaal, maar de SP is extreem kort. Ik heb hem op de PS3 ook al uitgespeeld, en meer dan 5 uur was het echt niet. Heel erg jammer, want het verhaal is goed en ik vond het een goede game.

Ik ben niet zo van de MP, dus dat heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik speel alleen nog maar MP, SP speel ik alleen als ik geen internet heb.. ( komt bijna niet voor )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ronald_O schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:46:
[...]

Dan weet ik niet hoe jij dat voor mekaar krijgt maar ik kan rennend perfect strafen in BO (alle cod's overigens). Is wel op de pc wellicht dat het verschil hem daar in zit..?
Ik denk dat jij strafen door de war haalt met schuin rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 10:02

Midas.e

Is handig met dinges

MrKonings schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:43:
Weet iemand al of je online kan spelen op de ps3??
Ik speel sinds zaterdag al online op de ps3, dus dat zal geen probleem zijn.

Hacktheplanet / PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

bram1984 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:12:
[...]

Ik denk dat jij strafen door de war haalt met schuin rennen.
Ik denk dat jullie iets anders bedoelen met rennen.

Je kan niet sprintend schieten. Wel lopend. In CoD dan. Ook op de PC kapt hij met sprinten als je gaat schieten. Sowieso kun je niet zijdelings sprinten (althans zeker niet op de console).

Qua Homefront, kun je langzaam schietend strafen (met SMG nog wel redelijk snel maar met een AR totaal niet goed.) Tenminste als ik het me goed herinner, ga zo weer wat schieten dus zal corrigeren als ik onzin loop te verkondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:57

beany

Meeheheheheh

thaan schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:09:
[...]

Het is zeker een goed verhaal, maar de SP is extreem kort. Ik heb hem op de PS3 ook al uitgespeeld, en meer dan 5 uur was het echt niet. Heel erg jammer, want het verhaal is goed en ik vond het een goede game.

Ik ben niet zo van de MP, dus dat heb ik nog niet geprobeerd.
Toch grappig dat 5 uur als extreem kort wordt gezien voor een SP waarin, bij dit spel, ze proberen een verhaal te vertellen. Als je 5 uur in de bioscoop zit is de film ineens extreem lang :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Laatst online: 14:59
beany schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:18:
[...]

Toch grappig dat 5 uur als extreem kort wordt gezien voor een SP waarin, bij dit spel, ze proberen een verhaal te vertellen. Als je 5 uur in de bioscoop zit is de film ineens extreem lang :P
Verschil zit hem o.a. in de verwachtingen bij een game, waarbij je er vanuit gaat dat je wat langer gameplezier krijgt dan de 2 uur van een film, en in de prijs, ~€55,- voor Homefront tegenover ~€9,- voor een film verwacht ik van de eerste toch wel wat meer, hij is dan ook 6 keer zo duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Zit er in deze game een hardcore mode zoals dat ook in bv Call of Duty MW1/2 zit? Wat dus ongeveer neerkomt op 1 a 2 kogels en je bent dood.
Want als ik ergens een hekel aan heb is het om veel te moeten schieten om iemand dood te krijgen ;)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Lord schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:39:
Zit er in deze game een hardcore mode zoals dat ook in bv Call of Duty MW1/2 zit? Wat dus ongeveer neerkomt op 1 a 2 kogels en je bent dood.
Want als ik ergens een hekel aan heb is het om veel te moeten schieten om iemand dood te krijgen ;)
Nee. En het kost meer kogels om iemand om te leggen dan in CoD.

Vanavond weer wat potten gespeeld. En een keer drie potten op rij een positieve KD! (In de CoD reeks heb ik aardige scores, in Homefront was het tot nu toe bedroevend laag).

Het is echt top als je in een Apache rondvliegt die je als beloning krijgt voor het vast zetten van een punt (verdedigende kills leveren veel meer BP op dan zo maar iemand neer snipen in het wild). Dat ding is super sterk en schiet hard. Maar goed twee gasten die op je knallen met een Proximity Launcher (AA rockets) en je bent ook zo weer kapot. Dus overpowered zou ik het niet noemen. Verwacht wel veel nieuwe spelers die dat zo ervaren, maar die leren vanzelf wel hoe je hem neerhaalt.

De toevoeging van zelf bestuurbare killstreaks vind ik sterk gedaan. Veel leuker dan Chopper Gunneren in CoD (minder effectief) maar niet zo moeilijk als de Choppers uit BF:BC2 (Daar durf ik nauwelijks in zo een apparaat te stappen). De besturing is lekker arcade simpel wat ik wel kan waarderen. Het voelt echt als een beloning voor strak spelen ipv gewoon suf 9 kills maken.

Heb op zitten letten mbt strafen en je kan strafen maar; het voelde zinloos. Tegen meer dan 1 tegenstander die je tegelijk zien leg je het af. Cover is erg belangrijk in dit spel en weten wanneer je engagt (geen NL woord voor kunnen bedenken). Strafen levert je een voordeel op in een 1 tegen 1 gevecht. Ga je het als vaste tactiek gebruiken en als een CoD lightweight marathoner rond sprinten dan ben je het haasje. Of ik ben gewoon slecht, kan ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

uit welke taal komt dat woord dan? of bedoel je engaged? wat aanvallen betekend? :p
Ga hem er nu in douwe over een paar uur mijn bevindingen! JEEEEUJ!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:43:
uit welke taal komt dat woord dan? of bedoel je engaged? wat aanvallen betekend? :p
Heh ja. Probeerde 'to engage' te vernederlandsen door jullie grammatica regels erop los te laten. Als Engelsman is het soms lastig je uit te drukken in je eigen taal in een vreemde taal als je begrijpt wat ik meen :p

En veel plezier gewenst. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 14-03-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 14:11
SP is tof en de MP slechts 1 ronde gespeeld maar tot dusver nog tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:36
nvm was te vroeg om te lezen..

Bedankt exactor-it ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Ronald_O op 15-03-2011 07:27 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Net even eerste twee potjes MP gedaan (PS3), WOW! Mijn oude battlefield 1942 ervaringen komen weer naar boven toe.

Waar de SP linear als de pest is, heb je in de MP weer alle vrijheid om rond te bewegen.

Het is imho wel érg chaotisch, de granaten en raketten vliegen je om de oren, maar dat zal gewoon even wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Ronald_O schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:46:
[...]

Dan weet ik niet hoe jij dat voor mekaar krijgt maar ik kan rennend perfect strafen in BO (alle cod's overigens). Is wel op de pc wellicht dat het verschil hem daar in zit..?
Mooi filmpje van de gameplay op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:04
ziet er echt heel goed uit, kan niet wachten tot ie vandaag in de brievenbus valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-03-2024
Heeft er iemand al ervaring met de commander mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Zijn er al PC spelers die via Steam kunnen spelen? Of gaan we echt wachten tot de 18e???

En is er ook een Hardcore mode?

[ Voor 16% gewijzigd door beany op 15-03-2011 11:24 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 17:36
Ik heb het gisteren ook al gevraagd, maar nog geen antwoord gehad. Is het zo dat Homefront verplicht via Steam geïnstalleerd dient te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:09

Dhrax

Prog Lord

JanW schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:30:
Ik heb het gisteren ook al gevraagd, maar nog geen antwoord gehad. Is het zo dat Homefront verplicht via Steam geïnstalleerd dient te worden?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

Martinspire

Awesomeness

Vanochtend weer eens online gespeeld en je merkt echt dat je goed moet samenwerken om aan te vallen, maar ook (en dat vergeten een hoop) proberen te verdedigen. Ik zie heel veel mensen de hele map door racen om maar die punten te pakken, terwijl als je even wacht de enemy datzelfde gaat doen en je dus best makkelijk je kills kunt halen.
Verder krijg je echt veel meer XP als je Battlecommander varianten speelt. Nadeel is wel dat als je zo goed bent als ik (haha) je wel vaak marked bent en je dus aardig wat mensen op je afkrijgt als je verdedigd (en de rest telkens weer wegloopt). Mijn hoogste score is nu 3 sterren met bijna 4, maar ik werd door 5 man belaagd dus dat is wel wat lastig.

Ik ben trouwens echt heel ontevreden over de servers. Ik heb al op de homefront fora vernomen dat er nog (vrijwel) geen EU servers online zijn en dat merk ik echt heel erg goed. Mijn verbinding is al niet al te best, maar om nou bijna de hele tijd met 1 rood balkje latency rond te lopen is gewoon een vet groot nadeel. Ik kan veel meer mensen afmaken als ik niet zoveel lag had. Echt een groot nadeel aangezien er een aantal die-hard amerikanen zijn die met 3 strepen veel voordeel halen.

Misschien dat het raar is aangezien de echte officiële Europese release nog niet geweest is (al lijkt 15 maart voor Nederland wel correct, steam en sommige andere landen/shops vinden 18 maart beter), maar ik zou verwachten dat de servers al gewoon online gaan om te kijken hoe het zit met de betrouwbaarheid en kwaliteit.

Wordt het overigens niet tijd om in de TS wat lijstjes te maken met spelers?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:23:
En is er ook een Hardcore mode?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Van wat ik in filmpjes heb gezien, en met name dat PC filmpje hierboven gemeld, heb je best weinig kogels nodig om iemand neer te schieten. In ieder geval geen heel magazijn zoals in bepaalde shooters. (Bad Company 2 non hardcore bijvoorbeeld)

Ik houd wel van een middenweg. Dus geen heel magazijn nodig, en ook niet een per ongeluk verdwaald penetration kogel fragmentje in de voet gelijk dood. Gewoon 3 tot 5 a 7 kogels is meer dan voldoende.

Oh ik trap in een spijker -> dood 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 15-03-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Martinspire schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:11:

Wordt het overigens niet tijd om in de TS wat lijstjes te maken met spelers?
Ben ik met je eens wie is de MOD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Martinspire schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:11:
Ik ben trouwens echt heel ontevreden over de servers. Ik heb al op de homefront fora vernomen dat er nog (vrijwel) geen EU servers online zijn en dat merk ik echt heel erg goed. Mijn verbinding is al niet al te best, maar om nou bijna de hele tijd met 1 rood balkje latency rond te lopen is gewoon een vet groot nadeel. Ik kan veel meer mensen afmaken als ik niet zoveel lag had. Echt een groot nadeel aangezien er een aantal die-hard amerikanen zijn die met 3 strepen veel voordeel halen.
Welk platform gebruik je? PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Iemand hier die dit speelt op de minimum specs ??

Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8GHz
2 GB RAM
Shader Model 3.0 graphics card with 256MB of memory
NVIDIA GeForce 7900GS or ATI Radeon 1900XT

zo ja, hoe loopt het ?
ik zit er qua cpu wat onder, m'n Athlon X2 4400 haalt 2,2Ghz.
kaart moet het wel aankunnen, lijkt me ...

zag 'm net tussen de middag bij FRS liggen, alle 3 de smaken.

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 15-03-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

Martinspire

Awesomeness

Stewie! schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:22:
[...]

Welk platform gebruik je? PC?
Xbox 360. Ik gok dat PC nog altijd de mogelijkheid gaat krijgen om een game uit de serverlijst te kiezen of zelf games te hosten (al zal dat mogelijk non-ranked zijn), maar bij de 360 heb je een stuk minder mogelijkheden omdat je daarbij niet kunt kiezen welke server je joined.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:34:
[...]

Xbox 360. Ik gok dat PC nog altijd de mogelijkheid gaat krijgen om een game uit de serverlijst te kiezen of zelf games te hosten (al zal dat mogelijk non-ranked zijn), maar bij de 360 heb je een stuk minder mogelijkheden omdat je daarbij niet kunt kiezen welke server je joined.
Het lijkt me dat als de EU servers online komen je automatisch naar de dichtsbijzijndste server zal gaan. Het is tot nu toe vaak erg laggy maar dat kan alleen maar beter gaan. Hopelijk hebben ze afgekeken bij BF:BC2 hoe het moet.

Was leuk gisteravond. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389604

Is er al een review in de maak door de redactie van tweakers.net?

Twijfel namelijk nog over de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
Anoniem: 389604 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:18:
Is er al een review in de maak door de redactie van tweakers.net?

Twijfel namelijk nog over de aanschaf.
Er zijn genoeg andere sites die een uitgebreide review hebben van Homefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 17:36
Waar dan? Ik heb al op metacritic gekeken, maar daar is nog niets binnen gekomen. Wil graag nog wat reviews lezen voordat ik aan de slag ga :) (Kan waarschijnlijk toch pas de 18de spelen :-( )

Heb er zojuist een tweetal gevonden, oa op 1up.com en daar zijn ze niet echt enthousiast over de single player. Ongeveer 5 uur, scripted als een malle ("we willen geen COD kloon zijn, maar zijn het dus eigenlijk toch") maar wel een goed verhaal en hele goede multiplayer. Zonde dat die single player zo kort is. Heb eind vorige week Half-life 2 weer opgepakt, en daar ben ik nu 5 uur in bezig en nog lang niet bij het einde. Dat niveau is helaas nooit meer gehaald in shooters.

[ Voor 55% gewijzigd door JanW op 15-03-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
JanW schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:31:
Waar dan? Ik heb al op metacritic gekeken, maar daar is nog niets binnen gekomen. Wil graag nog wat reviews lezen voordat ik aan de slag ga :) (Kan waarschijnlijk toch pas de 18de spelen :-( )
PC : http://www.metacritic.com/game/pc/homefront
Voor de consoles zijn er al heel wat reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Wat een overduidelijk open einde voor de DLC zeg.. jemig..
Betaal je 60 euro, mogen we straks ook nog ff 5-15 euro voor DLC toevoegen om het verhaal uit te kunnen spelen :(

Hoe is de multiplayer? anders kan ik hem vandaag nog snel terugbrengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
Scarify schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:40:
Betaal je 60 euro, mogen we straks ook nog ff 5-15 euro voor DLC toevoegen om het verhaal uit te kunnen spelen :(
Dat is jammer. Mijn kan de singelplayer worden gestolen. Ik ben vooral geïnteresseerd in de multiplayer.
Die schijnt redelijk leuk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scarify schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 16:40:
Ik ben pas halverwege maar ben de SP al flink beu. Misschien speel ik hem uit voor de achievements maar iig niet voor mijn eigen lol. Waar het aan ligt is de scripting en zeer trage actie. Je moet elke keer je vrienden volgen om bij het volgende gevecht aan te komen. Die vrienden zijn zo sloom als wat.

Al zou ik het geen CoD kloon worden. CoD is haast filmische epische actie (zwaar overdreven) met een flinke fun gehalte. Bij Homefront is het wat meer ammo zoeken en net wat minder arcade. Wel zijn ze even scripted. Tot aan de plek waar de tegenstander zal gaan staan.
Zie talloze posts op vorige pagina's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik wacht wel tot deze in de budgetbak ligt, als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

PC spelers:

Na het pre-loaden kan je het spel niet starten omdat het nog niet officieel uit is in Nederland. Dat roept Steam.

Echter, zodra het pre-loaden is voltooid doe je het volgende:

- open windows verkenner/explorer
- ga naar je steam map
- klik door de volgende mappen: Steam\steamapps\common\homefront\Binaries
- dubbelklik daar op HOMEFRONT.exe

veel speelplezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

beany schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 18:59:
PC spelers:

Na het pre-loaden kan je het spel niet starten omdat het nog niet officieel uit is in Nederland. Dat roept Steam.

- ga naar je steam map

veel speelplezier ;)
Werkt dat wel? Meestal is de exe decrypted?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
PC spelers:

- ga naar je steam map

veel speelplezier ;)
ga zo gelijk proberen, thx m8 voor de tip! :P

Edit: works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Phyxion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:09:
[...]

Werkt dat wel? Meestal is de exe decrypted?
Ik heb hem net gestart gehad. Server browser bekeken, potje practice gedaan. Kortom: so far so good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

Gekocht .. en ontzettend aan het balen want ik vind het 3 x keer niks ....knip..
Echt jammer want ik had echt uitgekeken naar dit spel .. Ik vind het een miskoop maar dat wil niet zeggen dt het spel slecht is .. ik hoop dat vele plezier aan dit spel zullen beleven

Handel is niet gewenst op het forum, daar hebben we Vraag&Aanbod voor.

[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwallebal
  • Laatst online: 24-08-2023
Wanneer komt de game voor pc uit?De ene site zegt 15 maart 2011 de andere 18 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
kwallebal schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:49:
Wanneer komt de game voor pc uit?De ene site zegt 15 maart 2011 de andere 18 maart.
'officieel' pas de 18e dus, maar je kan het gewoon spelen als je steam omzeilt (zie hierboven thx Beany), heb net +- 8 potjes on-line gedaan, zeer vermakelijke MP, erg tof om voertuigen te besturen e.d, graphics zijn niet om naar huis over te schrijven maar gameplay is zeer tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:55
Mijn god. 50 euro betalen via Steam. :-(
Hij staat al een stuk goedkoper te koop hoor: http://www.budgetgaming.n...omefront/console-all.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

kwallebal schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:49:
Doosje ligt al in de winkel ... zag 'm bij Free Record Shop vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 14:40
Ik heb hem net uitgespeeld, wat een tegenvaller.. was dit de single player? -___- multiplayer gespeeld, was wel leuk opzich en liep ook soepel, maar ik verwachtte een game met een eigen smoel/identiteit en helaas is het toch meer een copycat geworden van Cod en Battlefield, ik ga hem morgen inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wat had je dan verwacht? Het is een COD met BF elementen, en de manier van vehicles incallen is zoveel beter dan COD, en iedereen heeft kans om de Heli te spawnen ipv dat je altijd dezelfde whores/campers bij de pad hebt staan in BF. De maps zijn veel groter dan de 2 straatjes van COD. Trouwens zijn de vehicles in COD niet eens te doen voor zulke kleine oppervlakten.

En dit is mijn mening al zonder het gespeeld te hebben, maar ik ga hem zeker weten kopen, ik hoop alleen dat het beter draait dan dat BC2 doet, want dat is echt een schokfeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even kort mijn mening over deze game:
Heb de sp in minder dan 8uur uit op de hoogste moeilijkheidsgraad wat ik dus heel jammer vind.
Verder vind ik het idee en de setting heel leuk alleen door de matige graphics heeft het totaal geen impact.
Lijkt wel of deze game 2 jaar geleden had moeten uitkomen, mw1! is nog mooier.
AI is ook niet al te best, vrij irritant zelfs op bepaalde momenten.

MP ook al aantal uur gespeeld is opzich wel geinig.
De hele opzet van het Battlepoint gebeuren is goed uitgewerkt. Alleen zijn die heli's vrij irritant.

Hoop dat ze voor deeltje 2 een nieuwere engine gebruiken.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 393481 op 16-03-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Het verhaal van de SP vind ik fantastisch! Maar wel erg lineair ...

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarify
Ik vind de multiplayer erg vermakelijk; idd lastig om heli's uit de lucht te halen, maar als je goed cover zoekt heb je ook niet veel last van die krengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

PC spelers:

- ga naar je steam map

veel speelplezier ;)
Thanks voor de tip....maar nou heb ik m niet gepreload maar net bij de winkel gekocht. Ik volg de standaard install procedure maar ik krijg dus de fout dat ie nog niet gereleased is. Logisch want release datum is de 18e...enig idee hoe ik dat kan omzeilen?

*Edit : Ok, ben er net achter gekomen hoe je dus kan preloaden in steam zelf...gewoon dubbelclick op homefront icon in gamelist :)

[ Voor 8% gewijzigd door MetalPool op 16-03-2011 11:29 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.K
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-08-2019
Je kan altijd preloaden, als je eenmaal je key hebt ingevoerd bij steam kan je preloaden ;) Ik heb zelf ook gewoon de cd, gepreload en daarna steam omzeild met de bovengenoemde methode. En ik heb al wel even gespeeld, geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Tom.K schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:30:
Je kan altijd preloaden, als je eenmaal je key hebt ingevoerd bij steam kan je preloaden ;) Ik heb zelf ook gewoon de cd, gepreload en daarna steam omzeild met de bovengenoemde methode. En ik heb al wel even gespeeld, geen problemen :)
Goed om te horen! Ben echt zo benieuwd naar de game! Heb me suf zitten staren naar youtube filmpjes en nou wil ik toch echt gaan beginnen! Preloaden duurt ff....maar dan heb je ook wel wat :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scarify schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:16:
Ik vind de multiplayer erg vermakelijk; idd lastig om heli's uit de lucht te halen, maar als je goed cover zoekt heb je ook niet veel last van die krengen :)
Proximity Launcher (zit standaard op de explosive class). Je hebt niet altijd even veel cover. Als je met een paar man met Proximity Launchers aan de slag gaat is zelfs een Apache zo weg. :) Als ik me niet vergis kan de gunner (lees 2e speler) die in een tank springt ook veel schade aanrichten met de anti air gun die op de grote tank zit.

De kleinere chopper kun je gewoon met kogels neerkrijgen. De LMG is dan je beste vriend. Ga in crouch voor minder recoil/tighter spread. Al is ook hier een PL sneller, maar misschien wil je de 400BP sparen voor een eigen chopper. :)

Als je wil blijven rond rennen als soldaatje is het zaak om alle luchttroep weg te jassen.

Iemand al succes gehad met de anti-tank drone? Heb hem zitten proberen maar 4 rockets waren nog niet eens genoeg om een tank weg te krijgen. Ook de lock-on snap ik nog niet goed. Als iemand ervaring heeft zou ik dat graag horen. Heeft een tank bijvoorbeeld zwakke plekken? Zo ja, waar? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

bij de meeste games is de 8erkant van een tank zwakker - kan je niet bevestigen (heb de game nog niet)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
Hebben jullie ook 'last' van een lage FPS in de MP?, ik krijg in MP een niet hogere FPS dan 30-35 met soms uitvallers naar 20, in SP heb ik alles op max op res 1920-1080 een FPS van 40-50 zonder 'lagspikes' ping was gisteren niet hoger dan 15ms naar de server dus daar kan het niet aan liggen denk ik, wellicht dat dit nog verbeterd moet/kan worden in de komende paar dagen, maar kan ook aan een instelling bij mij liggen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

review scores:
* Xbox Addict - 93%
* Totally360 - 9/10
* PlanetXbox360 - 8.7/10
* CVG - 8.6
* 3DJeugos - 8.6/10
* MSXboxWorld - 8.5/10
* Videogame Zone - 84/100
* Gamefront - 75/100
* IGN - 7/10
* Strategy Informer - 7
* Videogamer - 7
* GameInformer - 6.75
* IncGamers - 6.4/10
* Eurogamer.net - 6
* Destructoid - 5/10
* Edge - 5/10
* Joystiq - 2.5/5
* Beefjack - 4.9/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
himlims_ schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:34:
review scores:
* Xbox Addict - 93%
* Totally360 - 9/10
* PlanetXbox360 - 8.7/10
* CVG - 8.6
* 3DJeugos - 8.6/10
* MSXboxWorld - 8.5/10
* Videogame Zone - 84/100
* Gamefront - 75/100
* IGN - 7/10
* Strategy Informer - 7
* Videogamer - 7
* GameInformer - 6.75
* IncGamers - 6.4/10
* Eurogamer.net - 6
* Destructoid - 5/10
* Edge - 5/10
* Joystiq - 2.5/5
* Beefjack - 4.9/10
Toeval dat de 3 hoogste scores Xbox sites zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
heb een losse dvd nu thuis liggen, maar hij kan hem nog niet eens installeren bij steam, omdat hij "nog niet uit is" pff |:(

edit: nevermind dit was dus al bekend. dan nog diep triest. moet ik nu 2 dagen naar een doosje gaan staren waar ik gewoon voor betaald heb :/

[ Voor 36% gewijzigd door Skybullet op 16-03-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
Skybullet schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:57:
heb een losse dvd nu thuis liggen, maar hij kan hem nog niet eens installeren bij steam, omdat hij "nog niet uit is" pff |:(

edit: nevermind dit was dus al bekend. dan nog diep triest. moet ik nu 2 dagen naar een doosje gaan staren waar ik gewoon voor betaald heb :/
check ff hierboven, andere user is het toch ook gelukt dmv voorladen, waarom jij dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Skybullet schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:57:

Ik zou inderdaad ff het topic doorlezen. Er staat een workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Lars070

PC weet ik niet maar op de ps3 draait hij erg soepel, geen last van lag oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
thanks, zat net iets te lezen over de 'FPS smoothing' optie die waarschijnlijk de boosdoener is, zal het eens uit zetten en kijken wat het dan doet qua FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Laatst online: 28-04 19:15
Ik heb m op de PS3 uitgespeeld en ben nu met de Xbox 360 versie begonnen.
Wat mij opvalt is dat het op de 360 toch wat beter draait en het ziet er vreemd genoeg ook wat beter uit.
Vind de SP inderdaad wat aan de korte kant maar toch wel redelijk.
Net even een uurtje de MP op de 360 gespeeld en moet zeggen dat ik het toch wel fijn vond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:35
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 14:48:
[...]

Ik zou inderdaad ff het topic doorlezen. Er staat een workaround.
Dat is alleen als je hem toch geinstalleerdt hebt ( dus die hele map is nog geeens gemaakt , ik kan ook de game niet eens installeren. ken ook op steam forums geen oplossing vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

moca schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:44:
Ik heb m op de PS3 uitgespeeld en ben nu met de Xbox 360 versie begonnen.
Wat mij opvalt is dat het op de 360 toch wat beter draait en het ziet er vreemd genoeg ook wat beter uit.
Vind de SP inderdaad wat aan de korte kant maar toch wel redelijk.
Net even een uurtje de MP op de 360 gespeeld en moet zeggen dat ik het toch wel fijn vond spelen.
Waarom is dat vreemd? Deze consoles verschillen nou niet zo gek veel qua grafish geweld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de 360 ziet er aanzienlijk beter uit dan de ps3 :? de game lijkt ook ontwikkeld te zijn voor pc/360 en later een zwakkere port gemaakt voor de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
himlims_ schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:01:
de 360 ziet er aanzienlijk beter uit dan de ps3 :? de game lijkt ook ontwikkeld te zijn voor pc/360 en later een zwakkere port gemaakt voor de ps3
Nee, de PC versie is door een kleine substudio van Kaos gemaakt.
De Xbox360 en PS3 is door Kaos zelf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 160457 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:49:
[...]

Waarom is dat vreemd? Deze consoles verschillen nou niet zo gek veel qua grafish geweld...
Dan is het toch juist vreemd dat de 360 versie er aanzienlijk beter uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
De game ziet er niet uit, pc, 360 of ps3. Lijkt op een game van 4/5 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
D0m1nat0r11 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:45:
[...]

Dat is alleen als je hem toch geinstalleerdt hebt ( dus die hele map is nog geeens gemaakt , ik kan ook de game niet eens installeren. ken ook op steam forums geen oplossing vinden
Als je hem hebt gekocht heb je een key, die key kan je ergens in Steam invoeren (weet niet precies hoe en wat helaas) en dan kan je hem voorladen (downloaden) en het spel opstarten vanuit de steam folder.

there you go, zie hieronder!, heb het zelf nog nooit zo hoeven doen dus wist niet van hoe en wat, maar had ook niet gedacht dat het moeilijk zou zijn idd.

[ Voor 13% gewijzigd door Lars070 op 16-03-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 17:13

m0nk

16-09-2003 15.15

Games Library, Activate a product on steam.. niet zo lastig te vinden hoor ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesN
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-12-2019
bram1984 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:23:
[...]

Dan is het toch juist vreemd dat de 360 versie er aanzienlijk beter uitziet?
Ik weet het niet zeker hoor. Maar kan het niet iets te maken hebben dat de PS3 zo belachelijk ingewikkeld is voor game-makers? De PS3 heeft namelijk veel meer capaciteit dan de 360, maar het schijnt dus te zijn dat third party ontwikkelaars heel veel moeite hebben met de PS3. Games die uitgegeven worden door Sony zelf zien er over het algemeen wel mooier uit, toch?
Please correct me if i'm wrong :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

himlims_ schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:01:
Je vergeet even dat de X360 simpelweg meer geheugen heeft voor grafische effecten.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@MeesN
Dat was in de begin periode, inmiddels zijn de meeste 3rd party ontwikkelaars meer in staat om op een 'fatsoenlijke' manier te ontwikkelen. en Ja de 1st party titels van Sony zien er wel bijna altijd gelikt uit.

Met Homefront is het helaas een kwestie van 'Lelijk op alle platforms' imo
De textures, kleurgebruik (veel bruin/grijs) is ronduit niet van deze tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
skullsplitter schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:54:
[...]

Je vergeet even dat de X360 simpelweg meer geheugen heeft voor grafische effecten.
Ja en de PS3 heeft weer een betere processor o.i.d. Bekijk Killzone 3 en Uncharted 2 anders even, maar daar gaat het hier niet om.

Hij bedoelt denk ik dat er tussen andere games een veel minder groot verschil zit, dan bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

skullsplitter schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:54:
[...]

grafisch kan de ps3 vele male meer/mooier beeld genereren; GodOfWar3 + killzone3 ...? dat kan gewoon weg niet op een 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Laatst online: 28-04 19:15
Ja het klopt inderdaad dat de game grafisch wat minder is maar op de 360 vind ik het er wat beter uitzien.
De gameplay vind ik zeker niet slecht en vooral de MP is best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik vind het wel echt heel makkelijk om enemys te spotten, bijna te makkelijk. ze lijken wel glow in the dark poppetjes, helemaal de us soldaten. 8)7

bij de mp dus

[ Voor 5% gewijzigd door Skybullet op 16-03-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0m1nat0r11
  • Laatst online: 00:35
Lars070 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 16:43:
[...]

Als je hem hebt gekocht heb je een key, die key kan je ergens in Steam invoeren (weet niet precies hoe en wat helaas) en dan kan je hem voorladen (downloaden) en het spel opstarten vanuit de steam folder.

there you go, zie hieronder!, heb het zelf nog nooit zo hoeven doen dus wist niet van hoe en wat, maar had ook niet gedacht dat het moeilijk zou zijn idd.
Thank you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 22:29
Heeft iemand met de Resist Edition (PC) toevallig al de "Multiplayer Advance Unlock Pack" & "Exclusive Shotgun" kunnen activeren?

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 15:08
Ik twijfel of ik dit spel moet kopen voor de PC. Ik ben vooral geïnteresseerd in de Multiplayer.

Weet toevallig iemand hoeveel dit spel bij de Media Markt kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Ok, mijn eerste indruk na een half uurtje online knallen.
CoD met BF elementen, klopt helemaal. Snelheid gamestijl van COD en voertuigen levels a la BF.
Leuk spel, alleen zo hatelijk dat je moet bukken en liggen met B en knifen met rechterpookje. Ik heb nog geen mogelijkheid gezien om dat te veranderen, anders best een leuk spel, anders laat ik hem wss liggen vanwege de besturing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 17:13

m0nk

16-09-2003 15.15

Safaci schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:50:
Ik twijfel of ik dit spel moet kopen voor de PC. Ik ben vooral geïnteresseerd in de Multiplayer.

Weet toevallig iemand hoeveel dit spel bij de Media Markt kost?
bij gamekeydistrict koop je een key voor 28 euro. Nadeel is dat ze daar pas de 18e binnen komen en je dus nog 2 dagen moet wachten. MM zal wel rond de 44 euro zijn ofzo.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Great HooD schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:09:
Ok, mijn eerste indruk na een half uurtje online knallen.
CoD met BF elementen, klopt helemaal. Snelheid gamestijl van COD en voertuigen levels a la BF.
Leuk spel, alleen zo hatelijk dat je moet bukken en liggen met B en knifen met rechterpookje. Ik heb nog geen mogelijkheid gezien om dat te veranderen, anders best een leuk spel, anders laat ik hem wss liggen vanwege de besturing..
Kun je niet aanpassen. Tactical layout zoals we die kennen uit CoD is er niet. Er wordt enorm over gezeurd op de Homefront forums. Dus misschien passen ze het nog aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik kan ineens niet meer online met Homefront, ik heb het zelfde als: http://www.gamespot.com/p...d=m-1-58456936&pid=960373

Ik doe "Find Match" en kies dan een type game, hierna is mijn "Lobby" frozen en zit er niets op dan de PS3 uit te zetten.. Iemand die dit ook ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Las net dat de aandelen van THQ 25% gedaalt zijn na de release van Homefront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 11-06 16:39

yzx

Anoniem: 393481 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:23:
Las net dat de aandelen van THQ 25% gedaalt zijn na de release van Homefront.
Dus zal ik hem morgen maar niet gaan ophallen? :+

THQ brengt 9/10 keer toch altijd een knaller van een game uit

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 14:09

Dhrax

Prog Lord

Snow_King schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:18:
Ik kan ineens niet meer online met Homefront, ik heb het zelfde als: http://www.gamespot.com/p...d=m-1-58456936&pid=960373

Ik doe "Find Match" en kies dan een type game, hierna is mijn "Lobby" frozen en zit er niets op dan de PS3 uit te zetten.. Iemand die dit ook ervaart?
Een grote ellende met de PS3 versie, probeer al sinds maandag online te komen met een aantal vrienden in een party en het is zero keer gelukt ... echt te gek voor woorden dit. Black Ops was na de release nog beter speelbaar dan deze rommel. Mijn kopie staat inmiddels op MP :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-07 23:22
Gepre-loadt kan je 'm gewoon spelen door HOMEFRONT.exe te dubbelklikken in je steamapps folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Anoniem: 337891 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:15:
[...]

Kun je niet aanpassen. Tactical layout zoals we die kennen uit CoD is er niet. Er wordt enorm over gezeurd op de Homefront forums. Dus misschien passen ze het nog aan...
Echt heel vervelend, alsof je je mes onder je duim moet hebben, zo kan je niet eens richten en bukken/liggen tegelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325921

belfrink schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:58:
[...]

Een grote ellende met de PS3 versie, probeer al sinds maandag online te komen met een aantal vrienden in een party en het is zero keer gelukt ... echt te gek voor woorden dit. Black Ops was na de release nog beter speelbaar dan deze rommel. Mijn kopie staat inmiddels op MP :/
de mijne inmiddels ook op marktplaats gezet .. wat een baggergame zeg
Tis net of ik een hele slechte versie !! van Half Life aan het spelen was.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 325921 op 16-03-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
eBait schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 22:23:
Gepre-loadt kan je 'm gewoon spelen door HOMEFRONT.exe te dubbelklikken in je steamapps folder.
Een Engels woord in de deelwoordvorm, eindigend op dt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ben toch blij dat ik deze game niet gekocht heb. Na verschillende reviews gelezen te hebben lijken mijn eerdere twijfels toch bevestigt te worden . Gewoon een random ruk game (naar mijn mening). Speel momenteel BC2 en black ops... vermaak me prima. Ohja .. en BF3 in pre order uiteraard :)

[ Voor 23% gewijzigd door Ruffzz op 16-03-2011 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 20:31
pre-instal lukt mij al de hele dag niet meer, steam zegt dat het te druk is en dat ik het over een aantal uur nog maar eens moet proberen...

ga ik maar weer naar mijn doosje staren die ik al sinds gisteren gekocht heb....Heb ik het spel officieel, kan ik niet spelen, volgens mij is deze illegaal wel al te spelen...
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste