Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:35

BiLo

PSN: toiletcleaner

ja hopelijk iig tot na de release,, zou zonde zijn :(

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
mm dit is wel wat teleurstellend
http://www.psx-sense.nl/2...ront-duurt-maar-vijf-uur/

aan de andere kant blijkbaar wel erg goede reviews, miss kan ik langzamer lopen....
of er komt nog een fijn dlc-pack erachteraan das dan toch minder nouja we zullen zien !

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:57
Ik twijfelde een tijdje weer over deze game, maar ben nu blij met mijn pre-order

YouTube: PowerPlayr Homefront 1 of 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:55

beany

Meeheheheheh

mobygo76 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:16:
Ik twijfelde een tijdje weer over deze game, maar ben nu blij met mijn pre-order

Ziet er opzich wel goed uit. Ook ik had twijfels, maar toch gepreorderd.

Als ik de video zo bekijk is het een soort van CoD kloon. Ranks, XP, killstreaks, bestuurbaar heli's etc. Opzich niet erg, ben een CoD fan :+

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
DylanE schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:31:
ja hopelijk iig tot na de release,, zou zonde zijn :(
Tja aan de andere kant zeggen ze dat KZ3 ook maar 5 uur duurt. Ik ben er toch echt een stuk langer mee bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
bram1984 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:32:
[...]

Tja aan de andere kant zeggen ze dat KZ3 ook maar 5 uur duurt. Ik ben er toch echt een stuk langer mee bezig geweest.
True, de meeste huidige shooters duren niet meer dan 4-5 uur, voor mensen die erdoorheen rennen.
Ben zelf toch meestal wel ietsjes langer bezig met de gemiddelde shooter, gewoon omdat ik zoveel mogelijk wil zien en doen :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-07 14:44

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

beany schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:26:
[...]

Ziet er opzich wel goed uit. Ook ik had twijfels, maar toch gepreorderd.

Als ik de video zo bekijk is het een soort van CoD kloon. Ranks, XP, killstreaks, bestuurbaar heli's etc. Opzich niet erg, ben een CoD fan :+
MMmm ik vind het er helemaal niet zo goed uitzien. Mocht dit een console versie zijn dan heb ik nog stille hoop dat de PC versie er beter uit gaat zien. Maar als dit het is dan zijn de graphics naar mijn mening niet echt anno 2011. Het zou uiteraard kunnen dat de graphicsstyle gewoonweg anders is dan ik gewend ben. Maar wanneer ik dit naast bijvoorbeeld Modern Warfare 2 leg ziet de laatste er toch stukken beter uit. Voor mij dus niet echt een aansporing om deze game aan te schaffen, ik wacht wel op het nu al legendarische BF3.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

FloydRaalte schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:50:
[...]

MMmm ik vind het er helemaal niet zo goed uitzien. Mocht dit een console versie zijn dan heb ik nog stille hoop dat de PC versie er beter uit gaat zien. Maar als dit het is dan zijn de graphics naar mijn mening niet echt anno 2011. Het zou uiteraard kunnen dat de graphicsstyle gewoonweg anders is dan ik gewend ben. Maar wanneer ik dit naast bijvoorbeeld Modern Warfare 2 leg ziet de laatste er toch stukken beter uit. Voor mij dus niet echt een aansporing om deze game aan te schaffen, ik wacht wel op het nu al legendarische BF3.
Heel eerlijk gezegd vind ik de graphics ook niet echt indrukwekkend. MAAR! Als de gameplay leuk is, er een hoop opties zijn en de maps qua layout uitdagend(multiplayer) zijn ben ik happy.

Ik heb liever mindere graphics en meer fun dan amper fun en een kwijldoekje voor de graphics...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik haal hem voor het verhaal, de MP lijkt me een beetje tegenvallen door de drukte en domme perks van COD erin te houden, gemixt met BF-achtige gameplay.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

F350-maniac schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:01:
mm dit is wel wat teleurstellend
http://www.psx-sense.nl/2...ront-duurt-maar-vijf-uur/

aan de andere kant blijkbaar wel erg goede reviews, miss kan ik langzamer lopen....
of er komt nog een fijn dlc-pack erachteraan das dan toch minder nouja we zullen zien !
Goh, dat was met MoH ook zo... Het enige wat shooters nog potentieel interessant maakt is de multiplayer-modus, voor alleen de SP hoef je het echt niet meer te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Blue-Tiger schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:20:
[...]

Goh, dat was met MoH ook zo... Het enige wat shooters nog potentieel interessant maakt is de multiplayer-modus, voor alleen de SP hoef je het echt niet meer te doen ;)
Ik denk dat er meer mensen op een goede SP zitten te wachten dan jij denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
skullsplitter schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:16:
Ik haal hem voor het verhaal, de MP lijkt me een beetje tegenvallen door de drukte en domme perks van COD erin te houden, gemixt met BF-achtige gameplay.
Het heeft een stuk betere implementatie dan in CoD. Bij HF koop je je perks voordat je spawnt en je moet er ook hard voor werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik wil helemaal geen perks, domme onzin.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Homefront en de voorganger Frontlines Fuel of War hebben juist een sterke invloed van de drones. Dat je de drone moet verdienen werkt dan beter dan dat iedereen daar directe toegang tot heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

skullsplitter schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:19:
Ik wil helemaal geen perks, domme onzin.
Perks vind ik opzich wel ok. Kan je het gedrag van jouw character aanpassen(zoals Flakjacket of Ghost in CoD). Je kan dan meer je eigen speelstijl selecteren eigenlijk. Hoe meer aanpassingen mogelijk zijn, hoe leuker... in mijn optiek dan.
Stewie! schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:21:
Homefront en de voorganger Frontlines Fuel of War hebben juist een sterke invloed van de drones. Dat je de drone moet verdienen werkt dan beter dan dat iedereen daar directe toegang tot heeft.
Hoe verdien je dat dan? Want dat snap ik nog niet in HF. Het is niet gebasseerd op aantal kills dat je maakt? En je kan het pas gebruiken na je respawn begreep ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

beany schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:44:
[...]

Perks vind ik opzich wel ok. Kan je het gedrag van jouw character aanpassen(zoals Flakjacket of Ghost in CoD). Je kan dan meer je eigen speelstijl selecteren eigenlijk. Hoe meer aanpassingen mogelijk zijn, hoe leuker... in mijn optiek dan.
Hoe BF: BC2 het geregeld heeft vind ik zinniger dan kunstmatig de balans verstoren.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

skullsplitter schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:15:
[...]

Hoe BF: BC2 het geregeld heeft vind ik zinniger dan kunstmatig de balans verstoren.
Ik vind het niet kunstmatig de balans verstoren. Het is een keuze die je aanbied: wil je onzichtbaar zijn voor radar/heli's of wil je ontploffende items kunnen weerstaan? En zo nog veel meer keuze's. Nogmaals: je kan je character aanpassen aan je speelstijl.

Maar geen idee hoe dit in HomeFront werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
beany schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 14:44:
[...]

Hoe verdien je dat dan? Want dat snap ik nog niet in HF. Het is niet gebasseerd op aantal kills dat je maakt? En je kan het pas gebruiken na je respawn begreep ik??
Op het aantal punten dat je verdient door bijvoorbeeld team belangen (captures, kills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

beany schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:19:
[...]

Ik vind het niet kunstmatig de balans verstoren. Het is een keuze die je aanbied: wil je onzichtbaar zijn voor radar/heli's of wil je ontploffende items kunnen weerstaan? En zo nog veel meer keuze's. Nogmaals: je kan je character aanpassen aan je speelstijl.
Dat kan in BF: BC2 ook wel, maar daar maakt het sowieso meer uit hoe je speelt. Als ADHD-shooter maak je daar niet veel kans, gelukkig. In COD echter wel, ik vind het ook bijzonder jammer dat iedereen heel hard probeert hetzelfde maar dan beter probeert te zijn dan COD, maar daar nagenoeg allemaal jammerlijk in falen. Ga eens goed zitten en bedenk een MP die het arena-spelen ontstijgt of zorg dat tactiek bijvoorbeeld eens beter uit de verf komt, ipv trucjes te verzinnen om dezelfde standaard MP op te leuken zonder dat er wezelijk wat veranderd.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
mobygo76 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:16:

Zelfde hier, door dat flimpje krijg ik er wel weer zin in..
En voor wat ik betaald heb voor de game heb is het goed te doen :)

Next week we`ll know how it works out, eerst uiteraard de sp rustig bewandelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ligt het aan mij, of zijn de graphics in dat filmpje van een erbarmerlijk niveau? Moet je die textures van die bosjes zien, en dan die trap als hij dat dak op gaat. Ik weet dat het Youtube is, maar toch.

Ik speel dan ook nog eens op een PS3, dus zoveel bijzonders ben ik niet gewend, maar als ik dit naast H-L2 of BO leg, dan zit daar wel een duidelijk verschil in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06 18:48
Die graphics doen me heel erg denken aan MAG. MAG is ook niet mindblowing qua graphics (kan ook simpelweg niet, vanwege de enorme hoeveelheid spelers), maar heeft wel een ijzersterke gameplay. Het lijkt erop dat Kaos gameplay boven graphics kiest... iets wat helemaal geen verkeerde keuze hoeft te zijn.

Ik speel eigenlijk alleen maar online en daarin zie ik in deze game tot nu toe nog weinig vernieuwende elementen. Alhoewel de gametype waarin de AI je een objective toekent wel cool bedacht is. Toch ben ik nog niet onder de indruk... mede omdat ik BC2 en KZ3 in de kast heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dynamix schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:00:
Die graphics doen me heel erg denken aan MAG. MAG is ook niet mindblowing qua graphics (kan ook simpelweg niet, vanwege de enorme hoeveelheid spelers), maar heeft wel een ijzersterke gameplay. Het lijkt erop dat Kaos gameplay boven graphics kiest... iets wat helemaal geen verkeerde keuze hoeft te zijn.

Ik speel eigenlijk alleen maar online en daarin zie ik in deze game tot nu toe nog weinig vernieuwende elementen. Alhoewel de gametype waarin de AI je een objective toekent wel cool bedacht is. Toch ben ik nog niet onder de indruk... mede omdat ik BC2 en KZ3 in de kast heb staan.
Ja maar zoveel spelers gaat deze game toch niet ondersteunen? Black Ops is ook niet mindblowing, maar dat vind ik er een stuk strakker uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Graphics zijn niet alles mensen, gameplay is voor veel mensen vele malen belangrijker.
Vooral gezien het "been there, done that" fenomeen de laatste tijd nogal hoogtij viert bij shooters.

Ik wacht zelf vooralsnog de reviews af over hoe die gameplay dus in elkaar zit.

Moet zeggen dat ik het eens ben dat de bosjes er niet uit zien, maar misschien dat ze deze nog mooi gaan patchen, je weet maar nooit :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-06 18:48
bram1984 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:12:
[...]

Ja maar zoveel spelers gaat deze game toch niet ondersteunen? Black Ops is ook niet mindblowing, maar dat vind ik er een stuk strakker uitzien.
Maximaal 24 spelers in Homefront, dacht ik te hebben gezien. Vergeet je niet dat BO de zoveelste doorontwikkeling is en een enorme berg resources achter zich heeft? Staat niet in verhouding met Kaos.

@ Stewie: hoeveel online gametypes zijn er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
De multiplayer filmpjes eens gechecked, doet me denken aan Front Line Fuel of Fail :)

Ziet er vermakelijk maar uit maar ook vrij leeg, dingen als atack drone vind ik persoonlijk geen hol aan. Sta in CoD4 (ja die speel ik dagelijks :) ) nog regelmatig te schelden als er weer een airstrike komt terwijl ik net spawn. Ik hou toch meer van het rauwe schieten zonder gadgets. Maar kan niet ontkennen dat het er wel redelijk leuk uitziet. Als er een mplayer demo komt en die bevalt haal ik hem mischien wel. Ik koop iig niet meer blind producten van de Koas Studios, hoge verwachting, grote teleurstelling @ full price

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

evilpin0 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 13:03:
De multiplayer filmpjes eens gechecked, doet me denken aan Front Line Fuel of Fail :)

Ziet er vermakelijk maar uit maar ook vrij leeg, dingen als atack drone vind ik persoonlijk geen hol aan. Ik hou toch meer van het rauwe schieten zonder gadgets.
:?
Sta in CoD4 (ja die speel ik dagelijks :) ) nog regelmatig te schelden als er weer een airstrike komt terwijl ik net spawn
Wat wil je nou?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Misschien een onsamenhangende reactie vanwege overmatig koffie gebruik maar jouw reactie voegt natuurlijk nog aanzienlijk minder toe als de mijne

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Dynamix schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:53:
[...]

Maximaal 24 spelers in Homefront, dacht ik te hebben gezien.
32 spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
bram1984 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:12:
Ligt het aan mij, of zijn de graphics in dat filmpje van een erbarmerlijk niveau? Moet je die textures van die bosjes zien, en dan die trap als hij dat dak op gaat. Ik weet dat het Youtube is, maar toch.

Ik speel dan ook nog eens op een PS3, dus zoveel bijzonders ben ik niet gewend, maar als ik dit naast H-L2 of BO leg, dan zit daar wel een duidelijk verschil in. ;)
Je bent niet de enige die dat vindt, want het ziet er inderdaad slecht uit. Valt bijna te vergelijken met UT :9
Het is altijd weer even afwachten hoe de officiële versie eruit ziet en voor mij met name op de PC. De gameplay is het belangrijkst, maar zo te zien brengt Homefront weinig vernieuwing in het genre.
De graphics spelen net zo zeer mee in een totaal oordeel en zeker de afgelopen twee jaar heb ik het idee dat de ontwikkeling met vernieuwing stagneert. Wellicht is dat ook gelegen aan het feit dat de consoles niet meer graphics geweld aan kunnen dan dat ze nu al moeten verwerken. Het ziet er allemaal hetzelfde uit en wordt hoog tijd dat men het naar een next-level brengt.

Battlefield 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Master Jeff schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:27:
[...]

Je bent niet de enige die dat vindt, want het ziet er inderdaad slecht uit. Valt bijna te vergelijken met UT :9
Het is altijd weer even afwachten hoe de officiële versie eruit ziet en voor mij met name op de PC. De gameplay is het belangrijkst, maar zo te zien brengt Homefront weinig vernieuwing in het genre.
De graphics spelen net zo zeer mee in een totaal oordeel en zeker de afgelopen twee jaar heb ik het idee dat de ontwikkeling met vernieuwing stagneert. Wellicht is dat ook gelegen aan het feit dat de consoles niet meer graphics geweld aan kunnen dan dat ze nu al moeten verwerken. Het ziet er allemaal hetzelfde uit en wordt hoog tijd dat men het naar een next-level brengt.

Battlefield 3 :P
Als het graphics niveau zoals ze nu in de laatste games zijn blijft, en ze verzinnen waanzinnige gameplay dan hoeft vernieuwende graphics voor mij niet zo. Leuk dat ze het er mooier uit kunnen laten zien, maar gameplay beïnvloed mijn speelplezier veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Is de release niet de 18e al? Ik dacht ik ga nog even wat gameplay filmpjes kijken, maar dat valt vies tegen hier in het topic :P

Het is voor mij een spel wat ik een beetje in de gaten hou om wellicht later op te pikken, voor als ik even klaar ben met BF.

Moet wel zeggen dat ik geschrokken ben van een aantal filmpjes over Homefront, gezien het gasten zijn die vroeger voor BF hebben ontwikkeld moet ik toch kwijt dat het mij iets teveel op CoD lijkt op sommige momenten :(

Niks tegen CoD overigens, ze zijn goed in de dingen die ze doen ;) Het is gewoon mijn game niet. Ik kan me dan ook helemaal vinden in opmerkingen over de perks, ik vind dit ook een beetje jammer.

Bij BC2 was het nog redelijk uitgewerkt (uitzonderingen daargelaten), maar bij CoD had je echt perks die er puur inzaten om andere perks te counteren. Dat hoeft voor mij niet, geef mij maar perks die echt iets toevoegen aan de gameplay en dan het liefst niet game-breaking ;)

Geen extra health/armor/damage, en al helemaal geen second chance of nog erger... Er zijn maar weinig shooters die echt iets toevoegen aan het genre en het is voor mij nog maar afwachten of Homefront hier verandering in gaat brengen.

Geen must-buy voor mij dus, ik wacht netjes op meer info :)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393481

GameKings Homefront MP :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 393481 op 11-03-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-03-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Verdikkeme, dit filmpje heeft me toch weer aan het twijfelen gebracht :9

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mij maakt het ook niet uit als de gameplay veel op die van cod lijkt want daar is niks mis mee.
Als de balans maar goed is en met die ingame shopping modus en AI director lijkt dat aardig te gaan lukken.
En er komen natuurlijk servers inplaats van 1 iemand die host dus verbindings problemen zijn dan denk ik ook wel minder, mits de servers niet overbalast raken.

In dat filmpje van gamekings heeft JJ het over de graphics, dat ze niet al te hoog staand zijn.
En er mooiere games zijn, hoop dat die het over KZ heeft en niet over CoD want dat zou dramatisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik vind wel dat er veel hitmarkers nodig zijn om iemand te killen.. Ik hoop dat ze een HC mode hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 14:06
Ik kreeg net bericht dat ik homefront kon ophalen bij game mania. Ik dacht dat ik gewoon een versie gereserveerd had maar het blijkt dat als je hem reserveert "preorded" dat je de "resist edition" krijgt. Hele gave uitvoering. Was voor mij een enorme verassing want ik voelde niets voor de extra content en unlocks enzo... wilde het alleen maar hebben voor single player.

Maar toen ik thuis kwam kwam ik er achter dat ik het net zo goed een week had kunnen laten liggen. Het komt "officieel" 15 maart pas uit, en dan doet steam er nog eens een schepje bovenop door de activatie mogelijkheid pas open te zetten op 18 maart :S zit hier nu met homefront was best chagrijnig :P Het spel lijkt mij namelijk enorm leuk om te spelen. Ga misschien zelfs wel even spieken bij de multiplayer opties.

Heb trouwens ook 2 redeem codes gekregen voor "pc" EN steam. Nu weet ik niet of ik de steam redeem moet gebruiken of de pc... maargoed.

Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

en binnen @ frs oa.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

maradesign schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:43:
Maar toen ik thuis kwam kwam ik er achter dat ik het net zo goed een week had kunnen laten liggen. Het komt "officieel" 15 maart pas uit, en dan doet steam er nog eens een schepje bovenop door de activatie mogelijkheid pas open te zetten op 18 maart :S
MW2 taferelen: iedereen die hem braaf preloaded had staan kon 3 dagen wachten terwijl retailers hem al konden spelen, maar dit is wel helemaal straf :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
Wat ook leuk is dat je de extra content met je redeem codes al vanaf 9 maart kan gebruiken :P ik weet niet hoor maar dat maak je best onmogelijk als je tot de 18e moet wachten of je nou een download via steam doet, of alleen de activatie

Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Het is hoe dan ook belachelijk dat die dingen gekoppeld zijn. Er zitten 3 codes in dat bakje, en als je dan niet wil authenticeren, ok, prima, kan ik begrijpen. Maar dat je hem niet eens kunt installeren :')!

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
skullsplitter schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:17:
Het is hoe dan ook belachelijk dat die dingen gekoppeld zijn. Er zitten 3 codes in dat bakje, en als je dan niet wil authenticeren, ok, prima, kan ik begrijpen. Maar dat je hem niet eens kunt installeren :')!
Nope je moet meteen afhaken :P steam heeft een voordeel dat je alles online en digitaal hebt staan. Met games doe ik dat gemakkelijker dan met privé info. Maar dat ik een game koop in de winkel en dat deze dan vervolgens weer met steam in aanraking komt voor beveiliging ( wat overigens allang omzeilt is ) dan heb ik als koper die een game op een eerlijke manier verkrijgt er "last" van. Maar ik denk dat de 18e alles wel weer goed maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Maakt mij helemaal niet veel uit als hij er minder uit gaat zien dan Battlefield, kan alleen maar beter gaan draaien. Als het ongeveer zoals Black Ops eruit gaat zien ben ik tevreden.

Ik ben echt benieuwd naar de MP want daar zou ik hem voor aanschaffen. Net ook de Video Review gezien van Gamekings, en heeft me wel een paar dingen bevestigd m.b.t. voertuigen etc. Ben echt blij dat het geen rape word met tanks op de infantry. Zag het al weer helemaaal voor me dat je sniper campers hebt die dikke "killstreaks" gaan lopen halen en dan vervolgens gaan ownen met een heli of tank.

Ben ook zeker blij dat het geen killstreaks gaan worden maar gewoon round based points voor de vehicles. Dus tussendoor doodgaan is geen probleem.

Ik wil wel eerst meer te zien krijgen nadat hij released is, en dan zullen er waarschijnlijk genoeg MP gameplay filmpjes op youtube komen. En dan wil ik nog eerst zien hoe hij draait op mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Tot de achtiende ligt die schijf dus in mijn lade, tis goed zo, ga wel weer BC2 spelen.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:45
Mijn vrienden spelen dit spel al allemaal, op de xbox 360? ZEggen dat het een goed spel is. een mix tussen battlefield bad company en black ops/mw2 DUs ik ga hem halen denk ik :D !
Dadelijk eens naar de MM. Hij was overal al op in de stad zeiden ze.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
alaintje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:29:
Mijn vrienden spelen dit spel al allemaal, op de xbox 360? ZEggen dat het een goed spel is. een mix tussen battlefield bad company en black ops/mw2 DUs ik ga hem halen denk ik :D !
Dadelijk eens naar de MM. Hij was overal al op in de stad zeiden ze.
Ja zeker dat is hij. Iedereen met een console kan happy gamen. Pc gamers moeten nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Release is 15 maart. Denk dat de mensen op xbox hem gedownload hebben.
Of is die echt al legaal te krijgen?!

PC - Titel Genre Release datum Prijs Korting Informatie
Homefront FPS 15/03/2011 € 39,99 € 10,00 Meer Informatie

Playstation 3 - Titel Genre Release datum Prijs Korting Informatie
Homefront FPS 15/03/2011 € 51,99 € 8,00 Meer Informatie

Xbox 360 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Hij heeft hem gewoon bij e-plaza gekocht, maar was binnen een paar uur al allemaal verkocht, ik was dus te laat :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok jammer dat ik dat niet wist anders had ik hem vanmiddag gelijk gehaald :(
Maandag dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:34

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik kreeg van Game Mania (Middelburg) vanmorgen een SMS, direct even opgehaald (PS3) en aan de SP begonnen. Moet nog even wennen, het is wel weer allemaal érg linear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Anoniem: 393481 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:16:
Release is 15 maart. Denk dat de mensen op xbox hem gedownload hebben.
Of is die echt al legaal te krijgen?!

PC - Titel Genre Release datum Prijs Korting Informatie
Homefront FPS 15/03/2011 € 39,99 € 10,00 Meer Informatie

Playstation 3 - Titel Genre Release datum Prijs Korting Informatie

Xbox 360 -
wrom zit er eignelijk altijd zo'n giga verschil tussen pc en console game prijzen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Licentiekosten voor het platform/ omdat het kan?

Pc get's the short end of the stick: consoles kunnen weer gewoon spelen, PC gamers mogen nog een kleine week wachten voor ze uberhaupt mogen spelen. Soms wordt je spontaan voor gecrackte versies...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

skullsplitter schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:27:
Licentiekosten voor het platform/ omdat het kan?
Lijkt me eerder omdat er al langer en makkelijker gehackt wordt op de PC. Zo halen ze net wat meer mensen over om de legale versie te kopen.

On-topic: Heb net de helft van de singleplayer gespeeld op de xbox. Graphics vallen tegen, maar dat hadden ze al gezegd. Geluid is ook bout. Dat je niet kan instellen wat voor type set-up je hebt zegt al genoeg. Geweren klinken mat en explosies hebben geen bass maar een dempend geluid. Het lijkt wel 2009.

Gameplay is rechtlijning. Zeer rechtlijnig. Zo erg dat je niet eens een meter uit de richting kan lopen dan de makers je willen laten lopen. Tegenstander AI is niet storend. Al is het niet meer dan cover zoeken en frags gooien. Je flanken doen ze niet, of het is een scripted event. Waarom er uberhaupt een linker pook in zit is me niet duidelijk. Zou net zo goed een rail shooter kunnen zijn. :)

Er zitten wel wat grappige dingen in zoals in de meeste shooters. Denk grote voertuigen waarmee je een enorme ravage kan aanrichten. En vette cutscenes waarin naderend onheil hard wordt uitgeschakeld door teamgenoten. De schokerende filmpjes vond ik niet heel erg gaaf of schokeren. Maar ja om de hype hierover waar te maken moest het wel heel heftig zijn.

Tot nu toe vind ik de SP wat suf en ouderwets aanvoelen. Al is het niet zo dat ik heb lopen balen. Het is wel vermakelijk om te doen gewoon niet de epische toestand die de reclames je doen geloven. Vanavond de MP proberen waar ik wel hogere verwachtingen van heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Pc is altijd al goedkoper geweest, ongeveer 15 euro minimaal. Willen ze qua prijs piraterij bestrijden dan moeten ze nog veel lager gaan zitten, en dat ziet geen enkele uitgever graag bij release. Wellicht ooit, later.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Anoniem: 337891 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:43:
[...]
Vanavond de MP proberen waar ik wel hogere verwachtingen van heb!
En hier ben ik dus vooral benieuwd naar!

Kom maar op met die MP ervaringen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:44:
[...]

En hier ben ik dus vooral benieuwd naar!

Kom maar op met die MP ervaringen!!!
Ondanks dat ik aan alle kanten wordt neergeknald door Amerikanen is het erg tof. Leuke manier van killstreaks implementeren. (Je zet de score om die je hebt behaald door kills en objectives in voertuigen en airstrikes/UAV.) Wapens voelen aan als BF:BC2 maar de actie is meer CoD; lees snel en heftig. Wel veel kogels nodig per kill.

Ben nog niet thuis in de maps maar heb het idee dat ze afwisselend en goed zijn. In Ground Control (Domination) is het zwaar heftig dat de map verplaatst, a la Rush, als je een slag hebt gewonnen. Elke keer nieuwe maps in dezelfde map.

Voor de snipers: het werkt. Geen quickscopen maar wel goed hardscopen met semi automatische recoilloze snipers. (2 shot body, 1 shot head.)

Weet niet hoe lang het gaat boeien (dat weet je natuurlijk pas tijden later) maar ik zit met veel plezier te fraggen en cappen tot nu toe. MP is zeker weten een flink stuk beter dan de SP.

ETA heb de special edition waar je een stel extra guns en een drone zou krijgen. Kan ze echter niet vinden in mijn Armory. Heb codes ingevoerd en de bestanden staan op mijn xbox. Iemand die weet hoe je ze aan de praat krijgt? (Ben te vaak door de Scar afgeknald, nu wil ik hem ook! :P)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-03-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536

Officiele releasedate is 15 maart. Krijg je geen gezeik met gebanned worden van live (for live :P) als je nu al online gaat? Da's altijd de grote angst onder de illegale uitprobeerders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16536 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 00:10:
Officiele releasedate is 15 maart. Krijg je geen gezeik met gebanned worden van live (for live :P) als je nu al online gaat? Da's altijd de grote angst onder de illegale uitprobeerders :P
Dat zou kunnen, ware het niet dat veel lui al zo een groen Xbox doosje hebben liggen. Game Mania, E-Plaza en FRS verkochten hem vandaag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
himlims_ schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:12:
[...]

wrom zit er eignelijk altijd zo'n giga verschil tussen pc en console game prijzen?
Omdat consoles onder kostprijs verkocht worden en micrsoft/sony z'n ~10 euro per game krijgen om dit terug te verdienen. Wij PC gamers betalen al onze hardware zelf en spelen niet op een gesloten systeem, en daarom betalen wij ook niet die premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ah, klinkt wel ok. Ben erg benieuwd!

Welke game types kan je spelen eigenlijk?

- Ground Control(Domination)
- ?? (TDM? FFA? S&D? HQ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Hoeveel classes/wapens heb je nou eigenlijk? Werkt het zoals battlefield bad company?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beany schreef op zondag 13 maart 2011 @ 12:39:
[...]

Ah, klinkt wel ok. Ben erg benieuwd!

Welke game types kan je spelen eigenlijk?

- Ground Control(Domination)
- ?? (TDM? FFA? S&D? HQ?)
Ja in CoD termen: Alleen Domination en TDM geen andere gametypes. Daarnaast heb je Battle Commander varianten. Dit is ook Dom en TDM maar dan met 1 Commander per team die tegenstanders en gebieden kan opgeven als priority targets. Ben nog geen commander geweest dus kan niet zeggen hoe dat precies werkt maar het is wel vet als jij als level 1 priority wordt aangemerkt. :P

Je begint met 4 classes meen ik. Na wat levels kun je ze zelf aanpassen. Rond lvl 16 unlock je een 5e class en ergens heel ver weg de 6e. Je krijgt tijdens het levelen nieuwe perks (infantry abilities), wapens, killstreaks etc. Attachments voor je guns krijg je na zo veel kills met de gun. Holographic sights bijvoorbeeld na 5, silencer na 25 en Grenade Launcher na 100.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 13-03-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:36
Dinsdag meteen even ophalen. Heb zin in deze multiplayer, tenminste beetje fatsoenlijk aantal spelers. Kunnen we niet zeggen van die EA flop die eind dit jaar komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Oh we warmly welcome the noobtube again?

Wanneer leren ze het nou, niemand zit te wachten op grenadelaunchers tenzij ze flink generved zijn, of de cheesers zelf uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Bulls schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:04:
Wanneer leren ze het nou, niemand zit te wachten op grenadelaunchers tenzij ze flink generved zijn, of de cheesers zelf uiteraard.
Die laatste zin was lastig te begrijpen met "generved" en "cheesers" erin. Ik had de Urban Dictionary nodig. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:04:
Het is een launcher zoals in BF:BC2 niet zoals in MW2.

___
Heb net wat met voertuigen zitten kloten. Zitten een hoop gave dingen tussen.

De 1e is een UAV Drone. Heel makkelijk om neer te halen maar je kan ook heel veel tegenstanders 'spotten' in hele korte tijd. Ze worden dan gemarkeerd voor alle spelers. De vetste was of de anti-tank drone of de dikke tank. Iemand kwam erbij zitten en we hadden een kill of 20 samen. Geloof dat de tegenstander niet echt wist hoe ze hem moesten vernietigen.

De anti-tank drone is een goede manier om die dikke tank weg te halen. Achter een murrtje schuilen je drone oproepen en boem weg. Stukken sneller dan met een RPG.

Het is cool hoe een wedstrijd begint als infantrie met wat kleine UAV drones en steeds meer op voertuigen en choppers gericht wordt naarmate mensen meer Battlepoints hebben. Aan het einde van een pot Ground Control met 32 man zijn 4 choppers tegelijk geen uitzondering. Kut voor soldaatjes die het nog niet snappen (zoals ik eerder op de dag) maar erg gaaf als iedereen doorheeft wat de counters zijn en hoe je snel zo een ding weghaalt (ben nog zeer lerende).

De maps zijn trouwens best goed. Een paar hele grote met lange, lange sightlines. Een paar redelijk kleine waar het stikt van huisjes met daken waar je op kunt. Overal kleine hoekjes waar mensen met silenced SMGs uithangen.

Ben minder enthousiast over de guns. Je hebt erg veel kogels nodig om iemand om te leggen. En dropshotten kan heel gemakkelijk. (Zal nog makkelijker zijn op de PC, op de xbox moet je B gebruiken geen andere opties.) Op de grote maps is het een sniperfest aan het begin. Ben daarom TDM aan t doen omdat ik niet tegen mijn verlies kan in Ground Control en continu onderweg naar punten wordt neergesnipt. Voor Ground Control zul je veel liever met een paar man spelen. Zonder teamwork wordt je hard in de pan gehakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 17:15

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ben reeds level 30 online, xbx360.

De MP zit goed in elkaar, de servers zijn nog niet echt stabiel maar goed te spelen.

Snel even een indruk:

Speelsnelheid ligt precies tussen BF en CoD ( in mijn ogen goed )

Balance: Op zich goed alleen waren er al lui met rank 40/50 vraag me niet hoe maar ze zijn er weer..

Lobby: In mijn ogen goed, je kunt met 16 man in een lobby, alleen als je de game in gaat dan zit je verspreid, dus het kan zo zijn dat je bij de tegenstander zit.. Zo worden boosters dus wel heel gemakkelijk gemaakt. ( moet snel een patch voor komen )

Graphics/sound: Mij draait het om de gameplay dus dat boeit mij niet, alleen het geluid is 3x niks.. zonder headset kun je deze game ook spelen..

Wapens/perks/Battlepoints: Is erg goed bedacht met de points, je moet echt overwegen hoe je ze inzet.. Wapens zijn goed ik speel zelf met de scar, perks verdien je naar mate je ranked.

Controls: Zijn bijna hetzelfde als CoD alleen de luitjes die op tactical spelen bij CoD die komen van de koude kermis thuis, je kunt niet veel aanpassen in de controls layout.

Maps: Tot nu toe leuke vrij grote maps, voor iedereen wel wat..

Rank systeem: Het gaat redelijk snel ik ben zelf na 4 uur spelen rank 30 met een K/D van 1.8 Naarmate je hoger ranked unlock je ook vanalles. Customise voor je gun verdien je door een x aantal kils te maken met het wapen en killstreaks..

Servers: Tot nu toe redelijk stabiel ook met 32 man, vrijwel geen lag en ik had altijd de maximale verbinding.. Hitmarkers valt wel mee, af en toe wel een WTF momentje maar die heb je in elke MP.

Voor de mensen die het de druk vinden heb je ook TDM 8 tegen 8, is wel lekker om mee te beginnen kun je de maps beter leren kennen, en tweaken..

Classes: Worden naar mate je hoger in rang gaat beter.. Komen meer perks bij zoals scavenger/ghost/steady aim.. Het enige wat ik niet begrijp dat er geen simpele smoke granaat in zit. En dat er geen anti aircraft in zit suks ook.. Op het moment dat iemand een apache heeft ( 2800bp ) dan ben je echt sitting duck.

Al met al een hele goeie in mijn ogen MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Jullie bevindingen klinken goed :)

Helaas tot de 18e wachten eer we aan de slag kunnen met homefront op steam..
Heb wel behoorlijk zin in de game nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
als het goed is kunnen we via steam toch al op de 16e downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Lars070 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:42:
In mijn steam staat "Available from 18 March 2011". Dus ik zou mijn adem niet inhouden.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325725

Topicstarter
Lars070 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:42:
is waarschijnlijk pre-loaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06 17:24
Pornflakes schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:09:
Jullie bevindingen klinken goed :)

Helaas tot de 18e wachten eer we aan de slag kunnen met homefront op steam..
Heb wel behoorlijk zin in de game nu.
check dit ik vind het slome actie niet die actie die van cod en bcc hebt.

YouTube: Homefront Playthrough Part 10 - with Live Commentary

[ Voor 4% gewijzigd door goosche op 13-03-2011 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
als ik hem preorder voor xbox krijg ik hem toch ook dinsdag binnen de 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-06 12:36

Blerf

VroomVroom

Erg fijne game online ook, single player kort maar erg krachtig.goed verhaal wel.
En als je veel over verschillende conflicten hebt gekeken of gelezen zul je een hoop terug zien.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:43
Net ff een stukje van de single player gespeeld, kort conclusie tot dusver: Leuk!
Grafisch lelijk maar speelt verder wel lekker weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Oh jee, dat 1e filmpje met die moeder die wordt doodgeschoten en dat huilende kind. Grijpt mij meer aan dan die vliegveld scene in COD. :/

YouTube: Homefront Playthrough Part 1 - with Live Commentary

vanaf 03:40
:/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:16
Heb op m'n xbox een paar levels de single player gespeeld. De sfeer in het spel vind ik wel goed gedaan. Maar de graphics vind ik matig en ook de gameplay vind ik zeer matig.
Nu zal dat denk ik wel door de unreal-engine komen want alle spellen die ik tot nu toe zie en daarmee draaien zien er gedateerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

VonFoX schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:03:
Oh jee, dat 1e filmpje met die moeder die wordt doodgeschoten en dat huilende kind. Grijpt mij meer aan dan die vliegveld scene in COD. :/

YouTube: Homefront Playthrough Part 1 - with Live Commentary

vanaf 03:40
:/
thnx for the spoiler :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:51

Martinspire

Awesomeness

Artwido schreef op maandag 14 maart 2011 @ 09:05:
Heb op m'n xbox een paar levels de single player gespeeld. De sfeer in het spel vind ik wel goed gedaan. Maar de graphics vind ik matig en ook de gameplay vind ik zeer matig.
Nu zal dat denk ik wel door de unreal-engine komen want alle spellen die ik tot nu toe zie en daarmee draaien zien er gedateerd uit.
Dat ligt echt niet aan die engine. Ze hebben volgens mij niet alleen een oudere versie gebruikt, maar ook nog eens niet goed geoptimaliseerd. Bulletstorm draait ook op de unreal engine, maar die ziet er grafisch prachtig uit met (naar mijn idee) net zulke grote levels.
Maar bij homefront zie je soms rare witte lijnen, kun je heel goed merken als je een post-processing box in loopt (als de kleuren ineens veranderen), gebruiken ze geen anti aliasing en lijkt het alsof er een soort grain layer wordt gebruikt waardoor het heel pixelig eruit ziet. Overigens is de resolutie van de meeste textures ook niet echt hoog.

Al met al had dat dus beter gekunt, maar dat kost gewoon tijd. Punt is eerder dat de game niet echt uitdagend wordt en hij weinig ruimte laat voor eigen interpetatie en uitvoering.
En over het verhaal:
spoiler:
Je hebt eigenlijk geen idee wat het plan voor het verzet en jouw personage eigenlijk is totdat je aan het einde bent en alles ook niet echt mooi in elkaar valt. Ik bedoel, ben ik de enigste die zoiets heeft van "en nu is die brug ingenomen, maar zit de rest van het land niet nog steeds vol met badguys? Wat is nou de reden om die brug in te nemen?" Ik had niet echt het idee dat ik naar de grote overwinning van het verzet aan het werken was.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:39
Hoe zit het met het lopen dan? In cod kun je bijv ook strafen als je aan het rennen bent en in battlefield niet hoe zit dat met dit spel?

Dit idee zeg maar :+
strafe

[ Voor 33% gewijzigd door Ronald_O op 14-03-2011 11:24 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Ronald_O schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:06:
Hoe zit het met het lopen dan? In cod kun je bijv ook straven als je aan het rennen bent en in battlefield niet hoe zit dat met dit spel?
Ben ik ook wel zeer benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:14
Wat is de releasedatum nou eigenlijk? Ik heb een pre-order geplaatst en op die site geven ze aan de 15de. Ook op de officiële site van THQ staat dat de releasedate voor Europa 15-3-2011 is. Echter geeft Steam aan dat dit de 18de is en naar wat ik begrepen heb moet het spel via Steam geïnstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
pre-download via steam de 16e, speelbaar vanaf de 18e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:14
Dat is mooi klote dan, de releasedate is de 15de volgens de officiele site van THQ. Maar is het ook mogelijk de game zonder Steam te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
geloof dat ze op hun site ook vermelden dat de release 1 week is uitgesteld, maar zie xdoos en ps3 mensen hier al posten dat ze het hebben en spelen, verschil is dedi servers bij 'ons' zal daarom denk ik ook mee te maken hebben, ach we wachten wel af een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Consoles hebben ook dedicated servers.

Verschil is eerder dat winkels stouterikjes zijn en Steam wel fatsoenlijk ingesteld kan worden.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 14-03-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Lars070 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:40:
geloof dat ze op hun site ook vermelden dat de release 1 week is uitgesteld, maar zie xdoos en ps3 mensen hier al posten dat ze het hebben en spelen, verschil is dedi servers bij 'ons' zal daarom denk ik ook mee te maken hebben, ach we wachten wel af een paar dagen.
De Xbox360 en PS3 draaien ook op dedicated servers - wereldwijd gehost door een Nederlandse hosting provider ;) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307805

Gamemania in Apeldoorn net gebelt deze geven aan hem al te verkopen (alle platforms) dus zal hem vanmiddag ophalen echter zoek ik nog steeds antwoord op de volgende vraag
Hoe zit het met het lopen dan? In cod kun je bijv ook strafen als je aan het rennen bent en in battlefield niet hoe zit dat met dit spel?

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars070
aha, sry voor de evt verwarring

normaal gesproken lees ik dat soort dingen ook voordat ik post, maar zit hier op mijn werk achter een 'restricted' internet en ja games paginas kan ik helaas niet openen, snap je toch niet.. 8)7

[ Voor 76% gewijzigd door Lars070 op 14-03-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Om even iets vooraf duidelijk te maken. Het is niet de bedoeling om (straks) pagina's lang te lezen dat mensen hem al binnen hebben en sommigen nog niet etc. Denk daar dus aan zodat het topic schoon blijft.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

[afbeelding]
Nu je het zegt, ik heb hier van het weekend eens opgelet in Black Ops. Als ik tijdens het sprinten ga strafen, dan stopt hij gewoon met sprinten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
In Black Ops kan het inderdaad niet. Volgens mij kon het bij de (vroegere) PC versie. Zoals COD1 ofz.
Bad Company 2 kan het idd niet, maar heet te maken met het hele console gebeuren.

Kan zelf niet wachten totdat ik het spel kan spelen, maar moet ngo even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb hem net opgehaald bij bartsmit staat helemaal vol ook de SE. 8)7
Het pre-orderen op internet wordt zo wel aardig nutteloos, slim van de winkels natuurlijk maar hoop wel dat de uitgevers hier wat aan gaan doen.

Moet helaas nog werken tot 2300 uur dus nog even geduld :(
Maar van wat ik hier gelezen heb zal ik er waarschijnlijk zo klaar mee zijn. Kort/grafisch matig/besturing idem.
Hoop dat het tegendeel bewezen wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald_O
  • Laatst online: 18:39
bram1984 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:39:
[...]
Nu je het zegt, ik heb hier van het weekend eens opgelet in Black Ops. Als ik tijdens het sprinten ga strafen, dan stopt hij gewoon met sprinten hoor.
Dan weet ik niet hoe jij dat voor mekaar krijgt maar ik kan rennend perfect strafen in BO (alle cod's overigens). Is wel op de pc wellicht dat het verschil hem daar in zit..?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:34

Snow_King

Konijn is stoer!

Zo, dat was de SP, héél erg kort zeg! Ik vond CoD altijd al een korte SP hebben, maar dit slaat imho toch wel alles.

De MP moet ik nog gaan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Zag hem net ook liggen bij FRS voor €57 (niet dat ik daar ooit nog iets koop aangezien ze de seal vooraf verwijderen), maar heb ge-pre-ordered voor 47. 10-tje minder voor 1 dag wachten :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 18:36

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Snow_King schreef op maandag 14 maart 2011 @ 17:20:
Zo, dat was de SP, héél erg kort zeg! Ik vond CoD altijd al een korte SP hebben, maar dit slaat imho toch wel alles.

De MP moet ik nog gaan testen
Hoe kort is kort? <5 uur?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Nu online
Ik heb hem net gehaald bij de MediaMarkt, maar ik zie hier allemaal berichten staan dat je em via Steam pas op de 18de kan spelen. En ik wil dit spel gwn graag in mijn steam hebben staan..

Kan ik het spel gewoon via steam activeren en dan direct spelen?

EDIT; net maar de DVD drin geduwd en geinstalleerd op de normale wijze. Via Steam dus. Nu kan ik dus alsnog tot de 18de wachten; hij zegt simpelweg: "This game cannot be installed".

Bah.

[ Voor 27% gewijzigd door Pyr0_ op 14-03-2011 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-05 12:08
wie kan mij helpen met de vraag waar ik het beste de game kan halen voor zo weinig mogelijk euries en toch op de 18de kan spelen op mijn pc ??
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste