Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01
Je vergeet deze:

Uber. Uber! Uber!! UBER!! UUUUUUUBBBEEEEEEEEEEERRRR!!!!!
Damn dat was close =D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ingame chat: 'Sentry links achter het huis', 'spy als medic', 'sniper in het raam.'

Mumble: 'Ik haat pyro's', 'dat was een airshot; mijn raket vloog door de lucht!' en 'ik ga ragequitten, later!'

Als ik op mumble zit, gebruik ik ingame nog steeds voor interessante informatie voor mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

GonzoNL schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:56:
@RaCio 5 minuten op achievement server of SAM gebruiken en je unlocks een week kwijt zijn :) Makkelijke keuze.
Dat is maar één maal gebeurd (bij de Scout update, toen de Steam Achievement Manager net populair werd). Valve straft het niet zo zwaar omdat het geen voordelen geeft op het gebied van gameplay (in verhouding met de 'ouderwetse' manier van unlocken).

Iemand kan ook een achievement_idle server opzetten en daarop wachten voor zijn unlocks... :>

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:08:
@ Marx: misschien komt het ook wel omdat de meeste mensen van toen wel weten wat ze moeten doen en het niet erg nuttig is om over te praten. Vroeger waren HWG ubers ook aan de orde van de dag, terwijl nu sollies en vooral demo's een uber krijgen.
ja donders dat is waar ja. Sentry om de hoek? Geen probleem, gewoon uitschakelen met HWG uber. Het kwam als medic ook niet echt in je op om ver van HWG's te lopen als was het alleen maar voor die game tip die je onder het laden van een map krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Pff, ik heb net op de GoT server lekker getf2t. Maar ik heb een probleem ik heb tf2 pas 4 dagen ofzo, maar het lagged zo erg. Een ping van 200-300 is niet ongewoon soms zelfs 600, en dat dan gepaard met random lagspikes maakt het spelen bijna onmogelijk. Hebben jullie een idee waaraan dat kan liggen, via google kwam ik zo 1,2,3 niks tegen. Ik denk zelf dat het misschien aan steam kan liggen maar dat weet ik niet zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scr4p3r
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-09 08:45
Kan je systeem het wel aan? Ik had af en toe ook een zeer hoge ping (en dan wisselend tussen 100/400) maar sinds kort heb ik een nieuwe CPU en nu heb ik een max ping van 30 ongeveer.

Verder heb ik met Windows 7 standaard een hogere ping dan dat ik met XP had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Bedankt, en geprobeerd. Op de eerste server ging het weer maar op de tweede weer 500ms... met lagspikes, die zijn het ergste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icyzer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:09:
Pff, ik heb net op de GoT server lekker getf2t. Maar ik heb een probleem ik heb tf2 pas 4 dagen ofzo, maar het lagged zo erg. Een ping van 200-300 is niet ongewoon soms zelfs 600, en dat dan gepaard met random lagspikes maakt het spelen bijna onmogelijk. Hebben jullie een idee waaraan dat kan liggen, via google kwam ik zo 1,2,3 niks tegen. Ik denk zelf dat het misschien aan steam kan liggen maar dat weet ik niet zeker...
Doe eens een pingtest in commandline. Kijk of er geen achtergrondprogramma's draaien die downloaden.
Hoge ping ligt meestal aan je connectie. Het is namelijk de reactietijd tussen je pc en de server uitgedrukt in miliseconden. Ik had overlaatst ook last van lagspikes (hoge ping) en heb enkele keren naar m'n provider gebeld, waarna zij enkele kabels hebben vervangen en alles was terug ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Maak anders eens een screenshot terwijl je "net_graph 3" in je console hebt getypt. De ping die staat in het scorebord is eigenlijk de latency waar ook andere factoren als fps en choke worden meegenomen. En dat kan worden veroorzaakt door een oude cpu of te hoge settings. De ping die je ziet bij net_graph is de tijd tussen de client en server. Naar een nederlandse server zou deze rond de 40 ms (bij mij in ieder geval) moeten liggen. Als deze boven de 200 is zou het aan je eigen verbinding moeten liggen. Maar grote kans dat het alleen de latency is die hoog is en het niet met je verbinding te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Liever een "tracert". Dan zie je wat de trage hop is
RaCio schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:28:
Ghosten en tf2?
Elke zichzelf respecterende server heeft het speccen van tegenstanders uitstaan.
Klopt, en dat scheelt al veel. Maar het in thirdperson kunnen spectaten, en daarbij om je teammates heen kunnen kijken, geeft nog voldoende mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Ik heb net een hoop screenshots gemaakt (nu aan het uploaden, komen eraan).
En daarom zag de ping er inderdaad prima uit, misschien de tf2 settings toch maar nóg een keer naar beneden halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
frickY schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:56:
Liever een "tracert". Dan zie je wat de trage hop is

[...]

Klopt, en dat scheelt al veel. Maar het in thirdperson kunnen spectaten, en daarbij om je teammates heen kunnen kijken, geeft nog voldoende mogelijkheden.
Inderdaad, ik zie heel vaak spies decloaken achter de rug van de persoon die ik aan het spectaten ben.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

men eerste screenies waren mislukt, dus hier een 'actie' screenshot
[img=http://img188.imageshack.us/img188/3669/tf2lag.th.jpg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Sluit je andere PC's van je netwerk eens af en monitor eens met taakbeheer op het netwerk blad of daar geen 100% netwerkload bijzit, als dit niet werkt zou ik een topic in het spielerij help (of als je het met andere applicaties ook hebt, in netwerken).

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Icyzer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:57:
men eerste screenies waren mislukt, dus hier een 'actie' screenshot
[img=http://img188.imageshack.us/img188/3669/tf2lag.th.jpg]
Arg, Spion :X (pssst, je kan je instellingen ook op Engels zetten, mocht je dat niet weten :P )

OT:

Je choke is wel bijzonder hoog, probeer voor de grap eens het volgende in de console te plempen:

cl_rate 50000 (ik geloof dat de GoT server inmiddels 40k aankan ? )
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100

Vaak wil dat iig je choke helpen weg te halen en wellicht ook je lag :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Notna schreef op zondag 21 juni 2009 @ 08:28:
[...]

Arg, Spion :X (pssst, je kan je instellingen ook op Engels zetten, mocht je dat niet weten :P )

OT:

Je choke is wel bijzonder hoog, probeer voor de grap eens het volgende in de console te plempen:

cl_rate 50000 (ik geloof dat de GoT server inmiddels 40k aankan ? )
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100

Vaak wil dat iig je choke helpen weg te halen en wellicht ook je lag :)
Het is rate 50000 btw, dus niet cl_rate. Verder zou ik niks doen met de standardsettings van updaterate en cmdrate. Ten eerste is het maximum voor updaterate en cmdrate 66 dus aan 100 heb je niets. Ten tweede zie je toch ook op de screenshot dat hij in een vrij rustig moment (in ieder geval open plek met uitzicht over de hele map met tig sentries, rockets, pipes en pyro's) en toch maar 30fps. Het zou me niets verbazen als je in drukkere momenten 10fps krijgt en je wil niet dat je fps onder je updaterate gaat, want dan krijg je choke. Dus ik zou de cl_cmdrate lekker op 30 houden en cl_updaterate op 20 houden totdat je een stabiele minimum fps van 60 hebt als je gaat verhogen.

Verder zie ik een ping van 300. Dat is niet best. Je zou een tracert kunnen doen, maar weet je zeker dat je niet met een server aan de andere kant van de wereld bent verbonden? Als je zo'n hoge ping hebt naar Nederlandse servers zou je ook bij andere online games of met gewoon internetten er last van moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Heeft iemand tips voor die huntsman bow als ik heel eerlijk ben maak ik er niet heel veel mee dood. :/

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
roy-t schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:32:
Heeft iemand tips voor die huntsman bow als ik heel eerlijk ben maak ik er niet heel veel mee dood. :/
Spammen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Bedankt voor alle tips ik zal ze allemaal eens uitproberen.

Ik moet zeggen dat op het moment van de screenshot ik niet zo veel last van lag had als normaal.
En het was trouwens een nl/be server dus ik denk dat hij ook wel daar ergens ligt. Want toen ik joinde lag de ping op 40 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
Tja, er zijn niet echt tips, je moet gewoon veel oefenen tot het punt waarbij je ongeveer kan schatten waar je moet schieten als een persoon ergens naar toe loopt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Dit is van een zwaar lag moment:Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/6289/lagg.th.jpg

Ik denk dat die hoge 'in' betekent dat mijn verbinding gewoon niet snel genoeg is om de inkomende data te verwerken ofzo? dit is trouwens met rate 50000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Icyzer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:31:
Dit is van een zwaar lag moment:[afbeelding]

Ik denk dat die hoge 'in' betekent dat mijn verbinding gewoon niet snel genoeg is om de inkomende data te verwerken ofzo? dit is trouwens met rate 50000
Speel jij spy? Ik ook :). Deze week hopelijk m'n nieuwe videokaart, misschien kunnen we samen spy spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spammen naar een plek waar veel mensen zijn, i.e. chokepoints. De hitbox van de pijl is veel groter dan de model en bovendien gaat hij altijd scheef uit je boog. Gewoon spammen en geluk hebben. Je raakt meestal wel wat en zelfs als het geen headshot is, 120 damage is vaak genoeg voor een assist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Cabo schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:27:
[...]

Speel jij spy? Ik ook :). Deze week hopelijk m'n nieuwe videokaart, misschien kunnen we samen spy spelen :P
Afwisselend, was nu vooral tegen een sentry :P, daarnaast veel pyro (weet het, de twee haten elkaar)
Ik ben wel slecht als spy maar soms heb je nu eenmaal geen andere optie als de rest van je team niks kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Icyzer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:33:
[...]

Afwisselend, was nu vooral tegen een sentry :P, daarnaast veel pyro (weet het, de twee haten elkaar)
Ik ben wel slecht als spy maar soms heb je nu eenmaal geen andere optie als de rest van je team niks kan :)
Als de rest van het team er niks van bakt ga je als spy, right das ook lekker nuttig!(gister weer 14 spelers 4 snipers 4 spies waarvan 80% natuurlijk stijf onderaan staat. En vervolgens schreeuwen voor een scramble...ppppfff).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Postius schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:29:
[...]

Als de rest van het team er niks van bakt ga je als spy, right das ook lekker nuttig!(gister weer 14 spelers 4 snipers 4 spies waarvan 80% natuurlijk stijf onderaan staat. En vervolgens schreeuwen voor een scramble...ppppfff).
Tjah als iedereeen als sniper achterin kills loopt te maken... (paar uitzonderingen natuurlijk)
Maarja, die sentry moest weg. Anders kwam ik er nooit langs.

Had het eerst ook nog als medic geprobeert maar daar ben ik gewoon te slecht in:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Icyzer schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:23:
[...]

Tjah als iedereeen als sniper achterin kills loopt te maken... (paar uitzonderingen natuurlijk)
Maarja, die sentry moest weg. Anders kwam ik er nooit langs.

Had het eerst ook nog als medic geprobeert maar daar ben ik gewoon te slecht in:)
Ik snap het ook wel, maar nuttig voor het team & spy worden in 1 zin is met de gemiddelde ervaring op pub servers, nogal vreemd om tezien ;)

Btw gister voor de grap is op een amerikaanse server gespeeld. Ligt het aan mij of zijn die mensen echt véél slechter?Het niveau was laag, op de got servers ben ik grijze middenmoot over het algemeen, al speel k niet vaak op GoT. Maar daar stond ik als 1 van de 2 snipers uit mn team stijf bovenaan voor 3 maps. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon demoman zijn en dan op je team schelden tot je een medic hebt. Is die sentry zo weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

@ Waster

Ik zat te twijfelen of het nou cl of gewoon rate was :P Laatste dus. Verder heb ik zelf ook nooit ana de laatste 2 genoemde settings gezeten. Echter, wat rondneuzen op het interwebs gaaft aan dat het vaak problemen met je ping verhelpt :) Vandaar dus.
Icyzer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:31:
Dit is van een zwaar lag moment:[afbeelding]

Arg, 40 choke, 36 fps IN SPAWN!!! en een ping van 86 ms. Ik denk echt dat je PC keihard aan het bottlenecken is ofzo (gezien je grafische instellingen er nou niet echt super fantastisch uitzien afaics, zal je ook niet echt hoge settings hebben ofzo)

Probeer anders voor de grap:

-Alles op low
-800x600 reso
-In steam, rechtermuisknop op Team Fortress 2 --> Launch options en dan

-dxlevel 80

erinzetten. Kijk dan als je gaat spelen of je nog last hebt van zo een enorm hoge ping/choke. If no --> je pc is je aan het fucken, if yes --> ISP is je aan het fucken.

Tsja, controleer anders ook of je netwerkkaart drivers helemaal up 2 date zijn enz. Standaard meuk (en of er niet op de achtergrond stiekem iets je bandbreedte aan het opsnoepen is.

offtopic:
I lolled @ Vlammenwerpen en 'verbergen' :P :')

[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 22-06-2009 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

@2xhierboven, of medic gaan en op je team schelden tot je een goede demo hebt.
Cabo schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:27:
[...]

Speel jij spy? Ik ook :).
Serieus!? Nooit opgevallen!

:)

- edit, notna. grmbl.

[ Voor 4% gewijzigd door GonzoNL op 22-06-2009 08:38 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07
Waarschijnlijk was hij cloaked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die choke zijn echt netwerksettings.

Korte samenvatting.
cl_cmdrate geeft aan hoe vaak per seconde jouw client informatie download van de server
cl_updaterate geeft aan hoe vaak per seconde jouw client jouw informatie upload naar de server
rate geeft het maximaal aantal bytes dat uitgewisseld mag worden per seconde

Zeker in 24-slots servers is er nogal wat data dat uitgewisseld moet worden, en tik je met de standaard rates zo tegen de maximum aan. Alle pakketjes die niet meer binnen het maximum passen komen te vervallen, en dat heet "choke".

Ik speel zelf op Got#1 met 50, 50, 50000. Ik heb dan nagenoeg geen choke (met standaard settings wel. 66 trekt mijn verbinding niet).
Rates hebben niets te maken met loss en ping, Dat ligt op TCP/IP niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Postius schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:44:
[...]

Ik snap het ook wel, maar nuttig voor het team & spy worden in 1 zin is met de gemiddelde ervaring op pub servers, nogal vreemd om tezien ;)

Btw gister voor de grap is op een amerikaanse server gespeeld. Ligt het aan mij of zijn die mensen echt véél slechter?Het niveau was laag, op de got servers ben ik grijze middenmoot over het algemeen, al speel k niet vaak op GoT. Maar daar stond ik als 1 van de 2 snipers uit mn team stijf bovenaan voor 3 maps. :D
Heb ik ook, volgens mij zijn ze daar in pub servers helemaal niet zo serrieus bezig. Waar ik bij got meestal ergens in het midden zit is dat bij de Amerikaanse servers vaak wat hoger.

Maar ik vindt het wel gezelliger (als er niemand in got zit). Bijna iedereen heeft een mic en praat ook leuk mee. Iets wat ik jammer genoeg wel een beetje op de got server mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:46:
Gewoon demoman zijn en dan op je team schelden tot je een medic hebt. Is die sentry zo weg. :)
This :P. Vaak niet eens een uber nodig, omdat je gewoon eerste het halve andere team doodmaakt zodat je rustig stickies kan plaatsen.

@lash: kom dan op mumble ;) .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Kwam deze tegen!
Heb me kapot gelachen :D

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
lasharor schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:57:
[...]

Heb ik ook, volgens mij zijn ze daar in pub servers helemaal niet zo serrieus bezig. Waar ik bij got meestal ergens in het midden zit is dat bij de Amerikaanse servers vaak wat hoger.

Maar ik vindt het wel gezelliger (als er niemand in got zit). Bijna iedereen heeft een mic en praat ook leuk mee. Iets wat ik jammer genoeg wel een beetje op de got server mis.
Wat koeitje zegt, got members zeggen niks via allchat, omdat meeste op mumble zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woohoo! Team 3 maakt een goede kans om naar divisie 5 te promoveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 22:49

Hu9o

Schokkend

yorkick schreef op maandag 22 juni 2009 @ 21:29:
Kwam deze tegen!
Heb me kapot gelachen :D

[video]
Whaha zitten een paar hele goede tussen _/-\o_

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik heb pas een mic en het maakt het spel wel een stuk leuker, zeker op de got servers.
Mumble is precies ook wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

ik heb wlan optimizer gedownload en nu heb ik kunnen spelen zonder lag :P misschien een tip voor mensen met de zelfde problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:20:
Woohoo! Team 3 maakt een goede kans om naar divisie 5 te promoveren!
Grats alvast, vond het wel jammer dat het niet helemaal goed was gelopen tegen team effort ;)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:55:
[...]

Grats alvast, vond het wel jammer dat het niet helemaal goed was gelopen tegen team effort ;)
Merci! Tegen Team Effort liep het vooral raar... op Gravelpit, waar we normaal als lammeren naar het slachthuis worden gebracht, speelden we nu gelijk spel en op Granary werden we afgemaakt, terwijl we in het begin inschatten dat we ze daar wel konden hebben... Kennelijk was Gravelpit ook niet hun map (ze vielen in voor een gedropped team, dus mochten geen map kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Daarbij komt dat ik onderhand wel denk dat wij beter zijn op badlands dan op granary. Maar om 1 of andere gekke reden zijn wij eigenlijk helemaal niet goed op Badlands of Granary, maar wel op cp_Well en Freight, waar we veel teams kunnen hebben. Ik ben dan ook van mening dat wij op Well of Freight van Team Effort hadden gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Killzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:28:
Maar om 1 of andere gekke reden zijn wij eigenlijk helemaal niet goed op Badlands of Granary, maar wel op cp_Well en Freight, waar we veel teams kunnen hebben.
Well en freight worden niet zo enorm vaak gespeeld. Het komt dus vaak voor dat je tegen iemand speelt die de map amper kent, zeker in pcw's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

rubbieus schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:07:
[...]

Wat koeitje zegt, got members zeggen niks via allchat, omdat meeste op mumble zitten.
* lasharor download en installeert mumble, ik zie alleen nergens staan waar ik naar toe moet connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

lasharor schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:49:
[...]

* lasharor download en installeert mumble, ik zie alleen nergens staan waar ik naar toe moet connecten?
http://www.teamfortress.b.../viewtopic.php?f=10&t=976

Registreren als je het wilt zien :)

[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 23-06-2009 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Om mijn hemel, de tranen staan nog in mn ogen van het lachen van dat TF2 gedubte filmpje :')

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meh, dubs of niet dit soort "funniest home videos"-filmpjes zijn niet echt mijn humor. Een van de mooiste TF2 dubs blijft toch die van "saving private ryan" en natuurlijk de scout met de "slap chop"-commercial (?).

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22
RaCio schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:43:
[...]

Well en freight worden niet zo enorm vaak gespeeld. Het komt dus vaak voor dat je tegen iemand speelt die de map amper kent, zeker in pcw's.
Wat denk ik meespeelt is dat het op Well en Freight makkelijker (of minder belangrijk) is om snel op mid te zijn dan op Badlands en Granary. Als we op Granary verliezen dan is dat bijna altijd omdat hun demo ons al aan het rapen is als wij nog eens komen aankakken. Op Badlands is dat iets minder, op Freight nog iets minder en op Well maakt het eigenlijk al niet heel veel meer uit.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:28:
Daarbij komt dat ik onderhand wel denk dat wij beter zijn op badlands dan op granary. Maar om 1 of andere gekke reden zijn wij eigenlijk helemaal niet goed op Badlands of Granary, maar wel op cp_Well en Freight, waar we veel teams kunnen hebben. Ik ben dan ook van mening dat wij op Well of Freight van Team Effort hadden gewonnen.
Komt omdat Well en Freight gewoon minder worden gespeeld, en weinig teams daar fatsoenlijk weten wat ze moeten doen. Is een manier om een kans te maken tegen betere teams: niet badlands kiezen maar bijv. freight.

Op granary waren we met [SAS] eerst ook prut. Maar nu zijn we er redelijk goed in. Vooral mid fights waren het probleem, maar die verliezen we nu niet zo vaak meer. We zijn erachter dat als ik (demo) lang genoeg in leven blijf om het andere team kapot te spammen en de sollies in goede posities te krijgen we vaak winnen. Daarom is de hoofdtaak van onze scouts proberen mij veilig te houden @ mid totdat de medic/sollies er zijn. Ik kan wel pipes richting scouts schieten en ze dood maken. Maar dat lukt niet altijd, zeker niet 2v1. En daarnaast is het veel beter als ik die pipes in het vijandelijk chokepoint spam om te voorkomen dat er fully buffed sollies + full health medic meegaan vechten. Vooral in de eerste paar seconden midfights is het belangrijk dat je zoveel mogelijk spam op de tegenstander gooit zonder mensen te verliezen. Scouts zorgen voor vijandelijke scouts of zorgen dat de tegenstander ergens anders op schiet.

Op freight probeer ik altijd zo snel mogelijk te zijn. Fly-by sticky bombing @ enemy scout + schoten van friendly scout = vaak 1 dode scout bij de tegenstander :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Natuurlijk speelt het zeker mee dat andere teams ze niet zo vaak spelen, maar wij spelen die 2 maps ook 1 a 2 keer per week, dat helpt natuurlijk ook een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Shabbaman schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:51:
Wat denk ik meespeelt is dat het op Well en Freight makkelijker (of minder belangrijk) is om snel op mid te zijn dan op Badlands en Granary. Als we op Granary verliezen dan is dat bijna altijd omdat hun demo ons al aan het rapen is als wij nog eens komen aankakken. Op Badlands is dat iets minder, op Freight nog iets minder en op Well maakt het eigenlijk al niet heel veel meer uit.
Op freight en zeker op well is op een goeie manier naar mid komen ook enorm belangrijk. Op well kan een snelle demo de tegenstander bij een hele ingang weghouden. Op well gaat het ook niet alleen om snelheid, je moet daarnaast ook zorgen dat je uber zo efficient mogenlijk geladen wordt(zo min mogenlijk switchen van healtarget). Alleen ik denk niet dat de meeste div6 teams in PCW's dat zullen doen, veel div4 teams doen het zelfs niet efficient. Vandaar dat je al snel een eenvoudig voordeel hebt op zulke maps.

En als de demo van de tegenstander eerder op mid is moet jullie demo gewoon meer oefenen imho ;)
GonzoNL schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:38:
Natuurlijk speelt het zeker mee dat andere teams ze niet zo vaak spelen, maar wij spelen die 2 maps ook 1 a 2 keer per week, dat helpt natuurlijk ook een hoop.
Dat was het hele punt ook slimmerd :+
Jullie spelen de map vaker dan jullie tegenstanders waardoor jullie een (betere) taktiek hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door RaCio op 23-06-2009 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:22:
[...]

Fly-by sticky bombing @ enemy scout + schoten van friendly scout = vaak 1 dode scout bij de tegenstander :P
Ja, dat deed become gisteren ook steeds; doodgaan door hun demo. Zodra we afspraken dat ik niet meer bij hem zou lopen in het begin, overleefde ik opeens veel meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:33
Ja maar.... dat was tactiek..... die demo was zo op mij gefocused dat jullie ze makkelijker konden hebben O-)

Maar ja, ging goed mis op mid met mij. Probleem was dat ik maar een klein beetje damage van de scouts kreeg en dus dacht dat ik nog wel even rond het punt kon blijven hangen. Maar die demo schoot die stickies echt recht mijn neusgat in. Zelfs nadat ik al een stuk meer naar achter ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik zag je ook heel mooi een stickytrap inlopen die asskicker enkele seconde daarvoor ontweek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@ RaCio
je uber wordt toch sneller opgeladen als je snel switcht van healtarget, of is dat alleen op het begin van een map tijdens setup(dus overheal)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Tk55 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:56:
@ RaCio
je uber wordt toch sneller opgeladen als je snel switcht van healtarget, of is dat alleen op het begin van een map tijdens setup(dus overheal)?
Van wat ik weet, is dat op setuptime het niet uitmaakt of iemand <100% zit, dus switchen van patiënt in de setup tijd is een beetje dom (elke seconde telt).
Als de match live is, wordt je uber sneller opgeladen als je patiënt wel onder de 100% HP zit.
Daarom heb je ook vaak solli's die de medic helpen met chargen door selfdamage te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door kKaltUu op 23-06-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tk55 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:56:
@ RaCio
Zo werkt het niet, in de setup fase heb je een snellere oplaadtijd en ik heb het nooit getest maar met snel switchen doe je er volgens mij langer over om je uber op te laden. Let wel, in de setup loopt iedereen meestal met full health rond dus dat kan uitmaken. Buiten de setup sneller je uber opladen werkt alleen bij medespelers die al bepaalde tijd gewond zijn (e.a je healt ze sneller en daarmee ook je uber).
Uber of niet, switchen tussen medespelers is wel verstandig want daarmee kan je tegelijkertijd meerdere spelers van (50%) overheal voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
In de setuptijd wordt de uber op een constante snelheid geladen. Als je switcht wordt het laden onderbroken. Dus als je 1 target healt heb je het snelste uber. Buiten de setuptijd wordt de uber het snelste geladen als je iemand healed die niet overhealed is.
Op een map als dustbowl kun je iedereen overhealen aangezien er tijd genoeg is. Op een map als well kun je als je effectief bezig bent je uber klaar hebben zodra de setuptime voorbij is. Op well komt het dus erop neer dat de medic de eerste tijd de demo healed en als ze buiten zijn springt de demo weg en switcht de medic naar de solly.

[ Voor 8% gewijzigd door RaCio op 23-06-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:49:
In de setuptijd wordt de uber op een constante snelheid geladen. Als je switcht wordt het laden onderbroken. Dus als je 1 target healt heb je het snelste uber. Buiten de setuptijd wordt de uber het snelste geladen als je iemand healed die niet overhealed is.
Op een map als dustbowl kun je iedereen overhealen aangezien er tijd genoeg is. Op een map als well kun je als je effectief bezig bent je uber klaar hebben zodra de setuptime voorbij is. Op well komt het dus erop neer dat de medic de eerste tijd de demo healed en als ze buiten zijn springt de demo weg en switcht de medic naar de solly.
Volgens mij maakt overhealed zijn niet uit. Zolang je maar onder de maximum buff zit (300hp voor solly bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Overheal maakt uit, hij gaat alleen sneller als je onder max HP zit (200 HP van solly bv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:56:
Overheal maakt uit, hij gaat alleen sneller als je onder max HP zit (200 HP van solly bv.).
Niet correct

http://tf2wiki.net/wiki/%...rging_the_.C3.9CberCharge
# The Medigun meter fills at 2.50% / second when the Medic...

* Heals a teammate during Setup time (even when fully overhealed).
* Heals a player with less than 150% health.

# The Medigun meter fills at 1.25% / second when the Medic heals a player who is already 150% health, outside of Setup time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm grappig, wist ik niet. Voortaan uberladen met overheal :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik had het eigenlijk over de setup in maps als dustbowl, waar je dus gewoon een minuut moet wachten tot het begint, want ik zie dan vaak medics die dan na een minuut één persoon healen nog niet op 100% uber zitten, terwijl als ik heel snel van target wissel als medic na iets van 40 seconden op uber zit.

Vaak erg irritant als een medic altijd maar 1 persoon healt, ben er vaak genoeg aan dood gegaan (sta je naast die medic de springen en medic te schreeuwen rent ie alsnog dom achter een heavy aan ipv jou even te redden). Weinig medics die er even aan denken om iemand gauw even een overheal te geven als je spawn uitrent, die 150% health helpt je toch al heel wat verder :P Maar ik speel altijd public dus er komt meestal niet veel tactiek bij kijken. Ik zal binnenkort wel even op de GoT server gaan kijken, ik zie hier toch veel mensen zeggen dat er daar wel TEAM fortress wordt gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Weer wat updates

Class updates:

Sniper
  • Fixed a bad detection case in the "Friendship is Golden" achievement
  • Changed the description of the "Triple Prey" achievement so it better describes how to get it
  • Critical arrows now have a trail and correctly deal enhanced damage
  • The Huntsman now defaults to be right handed
  • Friendly arrows will no longer trigger the near miss sound on you
  • Fixed several sources of floating arrows
Spy
  • Fixed disguised Spies occasionally looking like they have invulnerability, instead of the correct fake Spy mask
  • Disguised spies will no longer lose their disguise weapon when they interact with a weapon locker
  • Fixed a bug where the spy's watch would randomly change models during play
  • Fixed uncloaked spies flickering in and out of the cloak effect when taking damage
  • The Cloak and Dagger now always regenerates at its intended rate. Previously it only regenerated at the correct rate when the spy was cloaked
  • Increased the Cloak and Dagger regeneration rate slightly
  • Capped the rate of energy loss from moving faster than run speed (falling / air toss) while cloaked with the Cloak and Dagger
  • The Dead Ringer's cloak consume rate has been slightly reduced, giving about an extra second of cloak time on a full meter
  • Emerging from the Dead Ringer's cloak now drains up to 40% of the cloak meter instead of 100%. This drain only happens if the meter is at least 60% full
  • The Dead Ringer's cloak meter can now be regenerated from ammo sources
  • The Ambassador now only crits when fully accurate and no longer penetrates enemies
  • The Spy can no longer change weapons from the knife while shocked by the Razorback
  • Force-A-Nature & Flamethrower air blast knockback effects no longer work on disguised spies
  • Fixed disguised Spies showing the wrong teleporter effects when using an enemy teleporter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:49:
Mja, kwam er ook vorige week achter ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tk55 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:01:
Ik had het eigenlijk over de setup in maps als dustbowl, waar je dus gewoon een minuut moet wachten tot het begint, want ik zie dan vaak medics die dan na een minuut één persoon healen nog niet op 100% uber zitten, terwijl als ik heel snel van target wissel als medic na iets van 40 seconden op uber zit.
Kan ook komen omdat de persoon die hij healt bij een dispenser of de kart staat, mensen die gehealt worden healen laad ook langzaam op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Nog steeds niets over dat de pijlen nu wel goed vliegen ;_;
Hitboxen van de huntsman zijn gewoon veels te groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, ik wachtte ook op een 'Fixed the hitbox of the Huntsman arrows being the size of a motherfuckin' train and about as dodgable.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:17
Postius schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 03:49:
[...]

Kan ook komen omdat de persoon die hij healt bij een dispenser of de kart staat, mensen die gehealt worden healen laad ook langzaam op.
Het klopt wel dat als je van target wisselt in de setup fase je Uber langzamer charged. Er gaat toch iets verloren tijdens de switches, maar als je tijdens die minute wel continue charged zit je na een minute wel met een volle Uber, en zijn er een aantal mensen met een deel overheal.

Dat kleine beetje kan soms toch wel een groot verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Inderdaad spijtig dat de huntsman nog niet gemaakt zijn.
En ik heb geen probleem met de meeste veranderingen behalve:
Force-A-Nature & Flamethrower air blast knockback effects no longer work on disguised spies
Ik kan echt geen enkele goede reden bedenken voor deze verandering,
Ik zie niet in hoe een disguise voorkomt dat ze zouden wegvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Hoopte eigenlijk op de trading, maar ben persoonlijk wel erg blij met de cloack ' n dagger fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Simon Verhoeven schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:12:

[...]

Ik denk dat ze die veranderingen toepassen om het leven van de Spy wat makkelijker te maken. Op afstand is het met de FAN makkelijk te controleren of iemand een Spy is of niet. Wel apart dat de knockback van de compression blast is weggehaald: is het niet logischer om controles uit te voeren met vuur?

De aanpassingen aan de C&D vind ik wel goed. Hij laad tenminste nu ook fatsoenlijk op als je niet gecloaked bent.

[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2009 08:39 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Killzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:49:
Ja, daar kwam ik ook een maandje geleden achter toen Marky het tegen me zei. Handige info voor wars :) Zodra de overheal bijna vol is 1 raketje is genoeg om goed te uberchargen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:12:

[...]

Omdat rockets en stickies ook disguised spies niet laten vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dan had een aanpassing in de omgekeerde richting logischer geleken.
Dan zouden mensen misschien ook eens wat vaker spychecken.
Want momenteel zit nog wat teveel van de kracht van spies erin dat zo weinig mensen de moeite doen om te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spy's hebben het al zwaar genoeg. Hoeven niet nog makkelijker te herkennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Inderdaad, het is verdomd moeilijk om als spy op een 32p-2fort in de enemy base te komen. Van het sniperdeck afspringen, cloacken (CD neemt veel meer cloack als je valt bijv.), wachten aan de overkant tot je weer wat cloack hebt, naar binnen gaan, voorbij de spycheckende pyro's komen, over de sentrys bij de trap heen (waarbij de CD weer een beperkende factor is; springen), om maar niet te spreken van mensen die opeens spawnen. En dan zat je daar op de brug als spy, hup, je werd geraakt door een FaN-bullet die drie meter naast je was gemikt, knockback, busted, dood. Etc etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Daar noem je natuurlijk wel een map.
2fort is volgens mij de minst spy vriendelijke map. 2 verschillende spawns, veel chokepoints smalle gangen, ...
Dat van cloakcharge bij vallen/springen is normaal opgelost in de patch van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
2fort is dan ook de hardst falende map.

Feit blijft, Spy word op het moment ALLEEN maar gebuft, en dit is puur voor de mensen die slecht zijn met spy. Als je een beetje goed spy kan spelen (FYI bijvoorbeeld) is het onderhand best wel unbalanced .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ervaar het ook veel makkelijker om uncloaked en slechts disquised de enemy-base in te komen (in 2fort, that is). Zeker als medic of engineer met melee wordt je vaak niet gechecked.
Veel mensen merken het ook niet als ze zachtjes tegen je aan botsen, terwijl ze dat wel opvalt als je cloaked bent.
The Huntsman now defaults to be right handed
Dat zal even wennen zijn voor veel mensen? Zal hij ook wel afbuigen naar rechts ipv links.
The Ambassador now only crits when fully accurate and no longer penetrates enemies
Geen domninoshots meer :( Maar het was inderdaad erg makkelijk headshots schieten...
The Spy can no longer change weapons from the knife while shocked by the Razorback
:'( Stabben, stap naar achter, en headshotten met Ambassador was anders een uitstekende techniek :s Nu wordt het dus keihard vluchten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
@fricky: of snel cloacken (als dat kan) en een metertje naar voren gaan, op een plek waar ze je niet zoeken. Feit blijft dat als hij een razorback heeft, hij geen jarate heeft en je dus niet op die manier kan vinden, behalve als hij sniper-maatjes heeft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Als je de razorback ziet gewoon op een afstandje decloaken. Ambassador pakken, 2 headshots en dood. Als de sniper ingezoomed is duurt het even voordat ie uitzoomt en zich kan bewegen.

Werkt altijd (behalve als de sniper je hoort decloaken :'()

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
De cloak and dagger buff is wel mooi. Het duurde vaak net iets te lang voordat je cloak weer gerecharged was.
De dead ringer buff slaat alleen nergens op, dat wapen was prima. Ik kan er eenvoudig hoge kpd's mee halen en kan zelfs een van de topfraggers zijn, moet je nagaan wat de echt goede spy's van de got server er dan mee kunnen :')
Het hele punt is dat de meeste mensen die met de deadringer spelen niet flanken en hun disguise niet goed gebruiken. Door de vele buffs en in het speciaal de ammo-buff hoeft een spy amper meer de map te gebruiken. Je kunt met de normale watch gewoon rechtdoor lopen, dan cloaken en als je bij de spawn bent achter iemand decloaken en stabben. De c&d en de deadringer vereisen allebei weer een andere speelstijl. Het is alleen jammer dat sommige spelers proberen om de deadringer hetzelfde te gebruiken als de normale cloak en als dat niet werkt op de stamforums om een buff gaan klagen ipv hun eigen spel te verbeteren :)

De mogenlijkheid om je weapon hand te kiezen is trouwens best interessant. Rockets bijvoorbeeld komen niet uit het midden van je scherm maar iets rechts ervan. Je kunt dus terwijl je achter een muur staat rockets rechts om een hoek heen schieten. Met de optie om van weapon hand te switchen kun je dus ook om linkerhoekjes heen schieten. Dat is best een flink voordeel wat je kunt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok de ambassador iets minder effectief maar al met al wéér een spybuff, C&D snellere recharge en de deadringer, 1sec erbij, 40% ipv 100% en hij werkt nu met ammo pickups. Dat laatste betekent feitelijk dat je een hit kan pakken en onzichtbaar in godmode door de vuurlinie kan wandelen (vergeet niet ook bij hits blijf je onzichtbaar) en daarna snel nog ammo oppikken om onzichtbaar te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:15:

De mogenlijkheid om je weapon hand te kiezen is trouwens best interessant. Rockets bijvoorbeeld komen niet uit het midden van je scherm maar iets rechts ervan. Je kunt dus terwijl je achter een muur staat rockets rechts om een hoek heen schieten. Met de optie om van weapon hand te switchen kun je dus ook om linkerhoekjes heen schieten. Dat is best een flink voordeel wat je kunt hebben.
Same for demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat ik ook al aan te denken, zit die weaponhand optie nu in-game? En zie je dat ook aan je externe model (soldier heeft ook voor andere spelers z'n launcher links ipv rechts).

[ Voor 45% gewijzigd door CapTVK op 24-06-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

CapTVK schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:35:
Zat ik ook al aan te denken, zit die weaponhand optie nu in-game? En zie je dat ook aan je externe model (soldier heeft ook voor andere spelers z'n launcher links ipv rechts).
Hoeft niet eens ingame te zijn als er maar een cl_righthand 0 of 1 optie is in de console die ik nog steeds niet heb kunnen vinden :'(
De andere Valve games hebben dit allemaal zo'n beetje !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Killzone schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:38:
2fort is dan ook de hardst falende map.

Feit blijft, Spy word op het moment ALLEEN maar gebuft, en dit is puur voor de mensen die slecht zijn met spy. Als je een beetje goed spy kan spelen (FYI bijvoorbeeld) is het onderhand best wel unbalanced .
Dat was mijn punt.
2fort is volgens mij de slechtste tf2 map die er is (die op veel servers gespeeld wordt).
En spies beginnen te OP te worden.
De recente buffs waren echt niet nodig.
Waarschijnlijk hebben gewoon teveel noob spies gewhined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
nero355 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:17:
Hoeft niet eens ingame te zijn als er maar een cl_righthand 0 of 1 optie is in de console die ik nog steeds niet heb kunnen vinden :'(
cl_flipviewmodels ;)

Daarmee kun je een aantal mooie binds maken.
Bijvoorbeeld deze(voor in de soldier.cfg):
code:
1
2
3
Alias +flip "cl_flipviewmodels 1"
alias -flip "cl_flipviewmodels 0"
bind mouse2 +flip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
Iemand ook al de never-ending-sapped-dispenser gehad?
Een spy had deze gesapt, maar na een minuut op de dispenser kloppen met twee engi's was da rotding nog niet weg (en zeker geen spy meer errond)... Bug in het spel, of is dit een hack?

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Sinds vandaag is het mogelijk om in TF2 (ook voor HL2,ep1,ep2 en portal) met de Novint Falcon te spelen.

Zou dit nou echt lekker spelen? , Vindt het meer iets voor Portal :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

NoReason schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:11:
Iemand ook al de never-ending-sapped-dispenser gehad?
Een spy had deze gesapt, maar na een minuut op de dispenser kloppen met twee engi's was da rotding nog niet weg (en zeker geen spy meer errond)... Bug in het spel, of is dit een hack?
Kwam dit laatst ook tegen, maar op een sentry. Sentry werkte verder wel gewoon prima, alleen had deze een sapper koptelefoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Waarom zijn spies sterker gemaakt? Zodat er nog meer fucknoobs spy gaan of wat? Shit een beetje spy staat op een pub zo in de top 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:15:
Het hele punt is dat de meeste mensen die met de deadringer spelen niet flanken en hun disguise niet goed gebruiken. Door de vele buffs en in het speciaal de ammo-buff hoeft een spy amper meer de map te gebruiken. Je kunt gewoon rechtdoor lopen, dan cloaken en als je bij de spawn bent achter iemand decloaken en stabben.
Je kunt niet handmatig cloaken met de Dead Ringer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:01:
Waarom zijn spies sterker gemaakt? Zodat er nog meer fucknoobs spy gaan of wat? Shit een beetje spy staat op een pub zo in de top 3.
Beetje solly of demo ook....op z'n sloffen. Pubs zeggen dan ook niets. Wil je episch spywerk zien?

http://etf2l.org/videos/view/14948/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
frickY schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:36:
[...]

Je kunt niet handmatig cloaken met de Dead Ringer ;)
Ik had het daar eigenlijk over de normale watch :)

En mijn punt was inderdaad dat je de deadringer niet handmatig kunt cloaken, En je cloak is korter dan normaal. En je geeft een geluid af als je decloaked. Als je naar die dingen kijkt is het enorm logisch dat hij er niet voor gemaakt is om te gebruiken zoals je een normale cloak gebruikt. Maar toch zie je enorm veel spy's proberen om rechtstreeks in de tegenstander te rennen om gecloaked te worden en dan achter iemand proberen te decloaken. Dat is natuurlijk de meest domme taktiek ever omdat je dan veel beter de normale cloak kan pakken. Helaas snapten veel mensen dat niet en gingen ze op steamforums om een buff voor de deadringer vragen.
Pagina: 1 ... 10 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.