Je vergeet deze:
Uber. Uber! Uber!! UBER!! UUUUUUUBBBEEEEEEEEEEERRRR!!!!!
Damn dat was close =D .
Uber. Uber! Uber!! UBER!! UUUUUUUBBBEEEEEEEEEEERRRR!!!!!
Damn dat was close =D .
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat is maar één maal gebeurd (bij de Scout update, toen de Steam Achievement Manager net populair werd). Valve straft het niet zo zwaar omdat het geen voordelen geeft op het gebied van gameplay (in verhouding met de 'ouderwetse' manier van unlocken).GonzoNL schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:56:
@RaCio 5 minuten op achievement server of SAM gebruiken en je unlocks een week kwijt zijnMakkelijke keuze.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
ja donders dat is waar ja. Sentry om de hoek? Geen probleem, gewoon uitschakelen met HWG uber. Het kwam als medic ook niet echt in je op om ver van HWG's te lopen als was het alleen maar voor die game tip die je onder het laden van een map krijgtVerwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:08:
@ Marx: misschien komt het ook wel omdat de meeste mensen van toen wel weten wat ze moeten doen en het niet erg nuttig is om over te praten. Vroeger waren HWG ubers ook aan de orde van de dag, terwijl nu sollies en vooral demo's een uber krijgen.
Verwijderd
Doe eens een pingtest in commandline. Kijk of er geen achtergrondprogramma's draaien die downloaden.Icyzer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:09:
Pff, ik heb net op de GoT server lekker getf2t. Maar ik heb een probleem ik heb tf2 pas 4 dagen ofzo, maar het lagged zo erg. Een ping van 200-300 is niet ongewoon soms zelfs 600, en dat dan gepaard met random lagspikes maakt het spelen bijna onmogelijk. Hebben jullie een idee waaraan dat kan liggen, via google kwam ik zo 1,2,3 niks tegen. Ik denk zelf dat het misschien aan steam kan liggen maar dat weet ik niet zeker...
Maak anders eens een screenshot terwijl je "net_graph 3" in je console hebt getypt. De ping die staat in het scorebord is eigenlijk de latency waar ook andere factoren als fps en choke worden meegenomen. En dat kan worden veroorzaakt door een oude cpu of te hoge settings. De ping die je ziet bij net_graph is de tijd tussen de client en server. Naar een nederlandse server zou deze rond de 40 ms (bij mij in ieder geval) moeten liggen. Als deze boven de 200 is zou het aan je eigen verbinding moeten liggen. Maar grote kans dat het alleen de latency is die hoog is en het niet met je verbinding te maken heeft.Icyzer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:09:
Pff, ik heb net op de GoT server lekker getf2t. Maar ik heb een probleem ik heb tf2 pas 4 dagen ofzo, maar het lagged zo erg. Een ping van 200-300 is niet ongewoon soms zelfs 600, en dat dan gepaard met random lagspikes maakt het spelen bijna onmogelijk. Hebben jullie een idee waaraan dat kan liggen, via google kwam ik zo 1,2,3 niks tegen. Ik denk zelf dat het misschien aan steam kan liggen maar dat weet ik niet zeker...
Klopt, en dat scheelt al veel. Maar het in thirdperson kunnen spectaten, en daarbij om je teammates heen kunnen kijken, geeft nog voldoende mogelijkheden.RaCio schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:28:
Ghosten en tf2?
Elke zichzelf respecterende server heeft het speccen van tegenstanders uitstaan.
Inderdaad, ik zie heel vaak spies decloaken achter de rug van de persoon die ik aan het spectaten ben.frickY schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:56:
Liever een "tracert". Dan zie je wat de trage hop is
[...]
Klopt, en dat scheelt al veel. Maar het in thirdperson kunnen spectaten, en daarbij om je teammates heen kunnen kijken, geeft nog voldoende mogelijkheden.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Sluit je andere PC's van je netwerk eens af en monitor eens met taakbeheer op het netwerk blad of daar geen 100% netwerkload bijzit, als dit niet werkt zou ik een topic in het spielerij help (of als je het met andere applicaties ook hebt, in netwerken).Icyzer schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 18:09:
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Arg, SpionIcyzer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 00:57:
men eerste screenies waren mislukt, dus hier een 'actie' screenshot
[img=http://img188.imageshack.us/img188/3669/tf2lag.th.jpg]
Het is rate 50000 btw, dus niet cl_rate. Verder zou ik niks doen met de standardsettings van updaterate en cmdrate. Ten eerste is het maximum voor updaterate en cmdrate 66 dus aan 100 heb je niets. Ten tweede zie je toch ook op de screenshot dat hij in een vrij rustig moment (in ieder geval open plek met uitzicht over de hele map met tig sentries, rockets, pipes en pyro's) en toch maar 30fps. Het zou me niets verbazen als je in drukkere momenten 10fps krijgt en je wil niet dat je fps onder je updaterate gaat, want dan krijg je choke. Dus ik zou de cl_cmdrate lekker op 30 houden en cl_updaterate op 20 houden totdat je een stabiele minimum fps van 60 hebt als je gaat verhogen.Notna schreef op zondag 21 juni 2009 @ 08:28:
[...]
Arg, Spion(pssst, je kan je instellingen ook op Engels zetten, mocht je dat niet weten
)
OT:
Je choke is wel bijzonder hoog, probeer voor de grap eens het volgende in de console te plempen:
cl_rate 50000 (ik geloof dat de GoT server inmiddels 40k aankan ? )
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
Vaak wil dat iig je choke helpen weg te halen en wellicht ook je lag
Spammenroy-t schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:32:
Heeft iemand tips voor die huntsman bow als ik heel eerlijk ben maak ik er niet heel veel mee dood.
Tja, er zijn niet echt tips, je moet gewoon veel oefenen tot het punt waarbij je ongeveer kan schatten waar je moet schieten als een persoon ergens naar toe loopt.roy-t schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:32:
Heeft iemand tips voor die huntsman bow als ik heel eerlijk ben maak ik er niet heel veel mee dood.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Speel jij spy? Ik ookIcyzer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:31:
Dit is van een zwaar lag moment:[afbeelding]
Ik denk dat die hoge 'in' betekent dat mijn verbinding gewoon niet snel genoeg is om de inkomende data te verwerken ofzo? dit is trouwens met rate 50000
Spammen naar een plek waar veel mensen zijn, i.e. chokepoints. De hitbox van de pijl is veel groter dan de model en bovendien gaat hij altijd scheef uit je boog. Gewoon spammen en geluk hebben. Je raakt meestal wel wat en zelfs als het geen headshot is, 120 damage is vaak genoeg voor een assist.roy-t schreef op zondag 21 juni 2009 @ 12:32:
Afwisselend, was nu vooral tegen een sentryCabo schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:27:
[...]
Speel jij spy? Ik ook. Deze week hopelijk m'n nieuwe videokaart, misschien kunnen we samen spy spelen
Als de rest van het team er niks van bakt ga je als spy, right das ook lekker nuttig!(gister weer 14 spelers 4 snipers 4 spies waarvan 80% natuurlijk stijf onderaan staat. En vervolgens schreeuwen voor een scramble...ppppfff).Icyzer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:33:
[...]
Afwisselend, was nu vooral tegen een sentry, daarnaast veel pyro (weet het, de twee haten elkaar)
Ik ben wel slecht als spy maar soms heb je nu eenmaal geen andere optie als de rest van je team niks kan
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Tjah als iedereeen als sniper achterin kills loopt te maken... (paar uitzonderingen natuurlijk)Postius schreef op zondag 21 juni 2009 @ 23:29:
[...]
Als de rest van het team er niks van bakt ga je als spy, right das ook lekker nuttig!(gister weer 14 spelers 4 snipers 4 spies waarvan 80% natuurlijk stijf onderaan staat. En vervolgens schreeuwen voor een scramble...ppppfff).
Ik snap het ook wel, maar nuttig voor het team & spy worden in 1 zin is met de gemiddelde ervaring op pub servers, nogal vreemd om tezienIcyzer schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:23:
[...]
Tjah als iedereeen als sniper achterin kills loopt te maken... (paar uitzonderingen natuurlijk)
Maarja, die sentry moest weg. Anders kwam ik er nooit langs.
Had het eerst ook nog als medic geprobeert maar daar ben ik gewoon te slecht in:)
Arg, 40 choke, 36 fps IN SPAWN!!! en een ping van 86 ms. Ik denk echt dat je PC keihard aan het bottlenecken is ofzo (gezien je grafische instellingen er nou niet echt super fantastisch uitzien afaics, zal je ook niet echt hoge settings hebben ofzo)Icyzer schreef op zondag 21 juni 2009 @ 20:31:
Dit is van een zwaar lag moment:[afbeelding]
Ik denk dat die hoge 'in' betekent dat mijn verbinding gewoon niet snel genoeg is om de inkomende data te verwerken ofzo? dit is trouwens met rate 50000
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 22-06-2009 09:00 ]
Serieus!? Nooit opgevallen!
[ Voor 4% gewijzigd door GonzoNL op 22-06-2009 08:38 ]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Heb ik ook, volgens mij zijn ze daar in pub servers helemaal niet zo serrieus bezig. Waar ik bij got meestal ergens in het midden zit is dat bij de Amerikaanse servers vaak wat hoger.Postius schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:44:
[...]
Ik snap het ook wel, maar nuttig voor het team & spy worden in 1 zin is met de gemiddelde ervaring op pub servers, nogal vreemd om tezien![]()
Btw gister voor de grap is op een amerikaanse server gespeeld. Ligt het aan mij of zijn die mensen echt véél slechter?Het niveau was laag, op de got servers ben ik grijze middenmoot over het algemeen, al speel k niet vaak op GoT. Maar daar stond ik als 1 van de 2 snipers uit mn team stijf bovenaan voor 3 maps.
Verwijderd
ThisLUH-3417 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 07:46:
Gewoon demoman zijn en dan op je team schelden tot je een medic hebt. Is die sentry zo weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2009 12:45 ]
Wat koeitje zegt, got members zeggen niks via allchat, omdat meeste op mumble zitten.lasharor schreef op maandag 22 juni 2009 @ 08:57:
[...]
Heb ik ook, volgens mij zijn ze daar in pub servers helemaal niet zo serrieus bezig. Waar ik bij got meestal ergens in het midden zit is dat bij de Amerikaanse servers vaak wat hoger.
Maar ik vindt het wel gezelliger (als er niemand in got zit). Bijna iedereen heeft een mic en praat ook leuk mee. Iets wat ik jammer genoeg wel een beetje op de got server mis.
Whaha zitten een paar hele goede tussen
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Grats alvast, vond het wel jammer dat het niet helemaal goed was gelopen tegen team effortLUH-3417 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:20:
Woohoo! Team 3 maakt een goede kans om naar divisie 5 te promoveren!
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Merci! Tegen Team Effort liep het vooral raar... op Gravelpit, waar we normaal als lammeren naar het slachthuis worden gebracht, speelden we nu gelijk spel en op Granary werden we afgemaakt, terwijl we in het begin inschatten dat we ze daar wel konden hebben... Kennelijk was Gravelpit ook niet hun map (ze vielen in voor een gedropped team, dus mochten geen map kiezen).kKaltUu schreef op maandag 22 juni 2009 @ 23:55:
[...]
Grats alvast, vond het wel jammer dat het niet helemaal goed was gelopen tegen team effort
Well en freight worden niet zo enorm vaak gespeeld. Het komt dus vaak voor dat je tegen iemand speelt die de map amper kent, zeker in pcw's.Killzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:28:
Maar om 1 of andere gekke reden zijn wij eigenlijk helemaal niet goed op Badlands of Granary, maar wel op cp_Well en Freight, waar we veel teams kunnen hebben.
* lasharor download en installeert mumble, ik zie alleen nergens staan waar ik naar toe moet connecten?rubbieus schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:07:
[...]
Wat koeitje zegt, got members zeggen niks via allchat, omdat meeste op mumble zitten.
http://www.teamfortress.b.../viewtopic.php?f=10&t=976lasharor schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:49:
[...]
* lasharor download en installeert mumble, ik zie alleen nergens staan waar ik naar toe moet connecten?
[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 23-06-2009 11:07 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Wat denk ik meespeelt is dat het op Well en Freight makkelijker (of minder belangrijk) is om snel op mid te zijn dan op Badlands en Granary. Als we op Granary verliezen dan is dat bijna altijd omdat hun demo ons al aan het rapen is als wij nog eens komen aankakken. Op Badlands is dat iets minder, op Freight nog iets minder en op Well maakt het eigenlijk al niet heel veel meer uit.RaCio schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:43:
[...]
Well en freight worden niet zo enorm vaak gespeeld. Het komt dus vaak voor dat je tegen iemand speelt die de map amper kent, zeker in pcw's.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
Komt omdat Well en Freight gewoon minder worden gespeeld, en weinig teams daar fatsoenlijk weten wat ze moeten doen. Is een manier om een kans te maken tegen betere teams: niet badlands kiezen maar bijv. freight.Killzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 10:28:
Daarbij komt dat ik onderhand wel denk dat wij beter zijn op badlands dan op granary. Maar om 1 of andere gekke reden zijn wij eigenlijk helemaal niet goed op Badlands of Granary, maar wel op cp_Well en Freight, waar we veel teams kunnen hebben. Ik ben dan ook van mening dat wij op Well of Freight van Team Effort hadden gewonnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 13:23 ]
Op freight en zeker op well is op een goeie manier naar mid komen ook enorm belangrijk. Op well kan een snelle demo de tegenstander bij een hele ingang weghouden. Op well gaat het ook niet alleen om snelheid, je moet daarnaast ook zorgen dat je uber zo efficient mogenlijk geladen wordt(zo min mogenlijk switchen van healtarget). Alleen ik denk niet dat de meeste div6 teams in PCW's dat zullen doen, veel div4 teams doen het zelfs niet efficient. Vandaar dat je al snel een eenvoudig voordeel hebt op zulke maps.Shabbaman schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 11:51:
Wat denk ik meespeelt is dat het op Well en Freight makkelijker (of minder belangrijk) is om snel op mid te zijn dan op Badlands en Granary. Als we op Granary verliezen dan is dat bijna altijd omdat hun demo ons al aan het rapen is als wij nog eens komen aankakken. Op Badlands is dat iets minder, op Freight nog iets minder en op Well maakt het eigenlijk al niet heel veel meer uit.
Dat was het hele punt ook slimmerdGonzoNL schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:38:
Natuurlijk speelt het zeker mee dat andere teams ze niet zo vaak spelen, maar wij spelen die 2 maps ook 1 a 2 keer per week, dat helpt natuurlijk ook een hoop.
[ Voor 15% gewijzigd door RaCio op 23-06-2009 13:48 ]
Ja, dat deed become gisteren ook steeds; doodgaan door hun demo. Zodra we afspraken dat ik niet meer bij hem zou lopen in het begin, overleefde ik opeens veel meer.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 13:22:
[...]
Fly-by sticky bombing @ enemy scout + schoten van friendly scout = vaak 1 dode scout bij de tegenstander
Van wat ik weet, is dat op setuptime het niet uitmaakt of iemand <100% zit, dus switchen van patiënt in de setup tijd is een beetje dom (elke seconde telt).Tk55 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:56:
@ RaCio
je uber wordt toch sneller opgeladen als je snel switcht van healtarget, of is dat alleen op het begin van een map tijdens setup(dus overheal)?
[ Voor 7% gewijzigd door kKaltUu op 23-06-2009 15:27 ]
Zo werkt het niet, in de setup fase heb je een snellere oplaadtijd en ik heb het nooit getest maar met snel switchen doe je er volgens mij langer over om je uber op te laden. Let wel, in de setup loopt iedereen meestal met full health rond dus dat kan uitmaken. Buiten de setup sneller je uber opladen werkt alleen bij medespelers die al bepaalde tijd gewond zijn (e.a je healt ze sneller en daarmee ook je uber).Tk55 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 14:56:
@ RaCio
je uber wordt toch sneller opgeladen als je snel switcht van healtarget, of is dat alleen op het begin van een map tijdens setup(dus overheal)?
[ Voor 8% gewijzigd door RaCio op 23-06-2009 15:52 ]
Verwijderd
Volgens mij maakt overhealed zijn niet uit. Zolang je maar onder de maximum buff zit (300hp voor solly bijv)RaCio schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:49:
In de setuptijd wordt de uber op een constante snelheid geladen. Als je switcht wordt het laden onderbroken. Dus als je 1 target healt heb je het snelste uber. Buiten de setuptijd wordt de uber het snelste geladen als je iemand healed die niet overhealed is.
Op een map als dustbowl kun je iedereen overhealen aangezien er tijd genoeg is. Op een map als well kun je als je effectief bezig bent je uber klaar hebben zodra de setuptime voorbij is. Op well komt het dus erop neer dat de medic de eerste tijd de demo healed en als ze buiten zijn springt de demo weg en switcht de medic naar de solly.
Verwijderd
Niet correctKillzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:56:
Overheal maakt uit, hij gaat alleen sneller als je onder max HP zit (200 HP van solly bv.).
# The Medigun meter fills at 2.50% / second when the Medic...
* Heals a teammate during Setup time (even when fully overhealed).
* Heals a player with less than 150% health.
# The Medigun meter fills at 1.25% / second when the Medic heals a player who is already 150% health, outside of Setup time.
Verwijderd
Mja, kwam er ook vorige week achter ofzoKillzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:49:
Hmm grappig, wist ik niet. Voortaan uberladen met overheal.
Kan ook komen omdat de persoon die hij healt bij een dispenser of de kart staat, mensen die gehealt worden healen laad ook langzaam op.Tk55 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 23:01:
Ik had het eigenlijk over de setup in maps als dustbowl, waar je dus gewoon een minuut moet wachten tot het begint, want ik zie dan vaak medics die dan na een minuut één persoon healen nog niet op 100% uber zitten, terwijl als ik heel snel van target wissel als medic na iets van 40 seconden op uber zit.
Nog steeds niets over dat de pijlen nu wel goed vliegen ;_;
Het klopt wel dat als je van target wisselt in de setup fase je Uber langzamer charged. Er gaat toch iets verloren tijdens de switches, maar als je tijdens die minute wel continue charged zit je na een minute wel met een volle Uber, en zijn er een aantal mensen met een deel overheal.Postius schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 03:49:
[...]
Kan ook komen omdat de persoon die hij healt bij een dispenser of de kart staat, mensen die gehealt worden healen laad ook langzaam op.
Ik kan echt geen enkele goede reden bedenken voor deze verandering,Force-A-Nature & Flamethrower air blast knockback effects no longer work on disguised spies
Ik denk dat ze die veranderingen toepassen om het leven van de Spy wat makkelijker te maken. Op afstand is het met de FAN makkelijk te controleren of iemand een Spy is of niet. Wel apart dat de knockback van de compression blast is weggehaald: is het niet logischer om controles uit te voeren met vuur?Simon Verhoeven schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:12:
Inderdaad spijtig dat de huntsman nog niet gemaakt zijn.
En ik heb geen probleem met de meeste veranderingen behalve:
[...]
Ik kan echt geen enkele goede reden bedenken voor deze verandering,
Ik zie niet in hoe een disguise voorkomt dat ze zouden wegvliegen.
[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 24-06-2009 08:39 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Ja, daar kwam ik ook een maandje geleden achter toen Marky het tegen me zei. Handige info voor warsKillzone schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 21:49:
Hmm grappig, wist ik niet. Voortaan uberladen met overheal.
Verwijderd
Omdat rockets en stickies ook disguised spies niet laten vliegen.Simon Verhoeven schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:12:
Inderdaad spijtig dat de huntsman nog niet gemaakt zijn.
En ik heb geen probleem met de meeste veranderingen behalve:
[...]
Ik kan echt geen enkele goede reden bedenken voor deze verandering,
Ik zie niet in hoe een disguise voorkomt dat ze zouden wegvliegen.
Dat zal even wennen zijn voor veel mensen? Zal hij ook wel afbuigen naar rechts ipv links.The Huntsman now defaults to be right handed
Geen domninoshots meerThe Ambassador now only crits when fully accurate and no longer penetrates enemies
The Spy can no longer change weapons from the knife while shocked by the Razorback
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Same for demoRaCio schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:15:
De mogenlijkheid om je weapon hand te kiezen is trouwens best interessant. Rockets bijvoorbeeld komen niet uit het midden van je scherm maar iets rechts ervan. Je kunt dus terwijl je achter een muur staat rockets rechts om een hoek heen schieten. Met de optie om van weapon hand te switchen kun je dus ook om linkerhoekjes heen schieten. Dat is best een flink voordeel wat je kunt hebben.
[ Voor 45% gewijzigd door CapTVK op 24-06-2009 14:37 ]
Hoeft niet eens ingame te zijn als er maar een cl_righthand 0 of 1 optie is in de console die ik nog steeds niet heb kunnen vindenCapTVK schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:35:
Zat ik ook al aan te denken, zit die weaponhand optie nu in-game? En zie je dat ook aan je externe model (soldier heeft ook voor andere spelers z'n launcher links ipv rechts).
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat was mijn punt.Killzone schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 13:38:
2fort is dan ook de hardst falende map.
Feit blijft, Spy word op het moment ALLEEN maar gebuft, en dit is puur voor de mensen die slecht zijn met spy. Als je een beetje goed spy kan spelen (FYI bijvoorbeeld) is het onderhand best wel unbalanced .
cl_flipviewmodelsnero355 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:17:
Hoeft niet eens ingame te zijn als er maar een cl_righthand 0 of 1 optie is in de console die ik nog steeds niet heb kunnen vinden
1
2
3
| Alias +flip "cl_flipviewmodels 1" alias -flip "cl_flipviewmodels 0" bind mouse2 +flip |
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Winners never cheat, Cheaters never win
Kwam dit laatst ook tegen, maar op een sentry. Sentry werkte verder wel gewoon prima, alleen had deze een sapper koptelefoon op.NoReason schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 16:11:
Iemand ook al de never-ending-sapped-dispenser gehad?
Een spy had deze gesapt, maar na een minuut op de dispenser kloppen met twee engi's was da rotding nog niet weg (en zeker geen spy meer errond)... Bug in het spel, of is dit een hack?
Je kunt niet handmatig cloaken met de Dead RingerRaCio schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 14:15:
Het hele punt is dat de meeste mensen die met de deadringer spelen niet flanken en hun disguise niet goed gebruiken. Door de vele buffs en in het speciaal de ammo-buff hoeft een spy amper meer de map te gebruiken. Je kunt gewoon rechtdoor lopen, dan cloaken en als je bij de spawn bent achter iemand decloaken en stabben.
Verwijderd
Beetje solly of demo ook....op z'n sloffen. Pubs zeggen dan ook niets. Wil je episch spywerk zien?Postius schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:01:
Waarom zijn spies sterker gemaakt? Zodat er nog meer fucknoobs spy gaan of wat? Shit een beetje spy staat op een pub zo in de top 3.
Ik had het daar eigenlijk over de normale watchfrickY schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 17:36:
[...]
Je kunt niet handmatig cloaken met de Dead Ringer
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq