Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Brainstorm schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:53:
Wat het irritante aan de respawn timer is, is dat 'ie soms wel erg lang is (20-30 seconden) en dan machteloos moet toekijken hoe het andere team het capturepoint inneemt :P
En nog erger is als dat gebeurt, de tegenstander neemt de cap in als jij nog 1 sec moet wachten waarna de respawntijd nog eens met 12 seconden wordt verlengt

@koeitje
WTF is een muber, een medic uber of ben je weer dingen aan het verzinnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27
Een multi uber natuurlijk.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb een nieuw soort lamen ontdekt geloof ik : Engineers die samen met hun vriendjes in het andere team samenwerken en teleport exits in hun eigen spawn gaan bouwen, zodat die vriendjes leuk in de spawn kunnen komen door middel van de entrance die gewoon ergens staat :/

Waar kan je dit soort dingen aan Valve melden, zodat ze er iets tegen kunnen doen/patchen ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:03

Matis

Rubber Rocket

nero355 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:53:
Ik heb een nieuw soort lamen ontdekt geloof ik : Engineers die samen met hun vriendjes in het andere team samenwerken en teleport exits in hun eigen spawn gaan bouwen, zodat die vriendjes leuk in de spawn kunnen komen door middel van de entrance die gewoon ergens staat :/

Waar kan je dit soort dingen aan Valve melden, zodat ze er iets tegen kunnen doen/patchen ??
Ik had het eergisteren nog veel erger. Een grappige engineer had tussen mijn dispenser en sentrygun een tele-entrance gebouwd. De uitgang stond volledig nutteloos ergens halverwege de map. Hem vriendelijk vragen de entrance weg te halen resulteerde in een reply via de chat dat ik de grap er niet van inzag (wat overigens klopte). De rest van het team kon de lol er ook niet van inzien en de desbetreffende persoon kreeg een kick van de console (weet niet wie dat gedaan heeft), maar was wel opgelucht.

Wat een apengezicht!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
nero355 schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:53:

Hoe kan dat van het andere team?

Of bedoel je als spy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Tele-griefing is toch wel de oudste vorm van griefing in TF2. Wat een lol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

DeX schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:03:
Tele-griefing is toch wel de oudste vorm van griefing in TF2. Wat een lol :/
Nog nooit van die term gehoord, maar idd triest.

Deze dan

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N4FUS0CppW4]

[ Voor 13% gewijzigd door Matis op 15-06-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
Een vraagje voor alle spies, welk horloge gebruiken jullie en waarom?
RedHat schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:57:
[...]

Of bedoel je als spy?
Hij bedoelt denk ik het volgende: je bent een engineer en je vriend wordt ook engineer maar dan in het andere team. Jij bouwt ergens een teleporter exit, je vriend bouwt daar dan een sentry voor, zodat iedereen die er uit komt meteen dood gaat. De entrance bouw je dan buiten de spawn ofzo.

edit: Oh, ik had het maar halfgelezen en ging daar van uit. :+

[ Voor 82% gewijzigd door g0tanks op 15-06-2009 17:22 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

RedHat schreef op maandag 15 juni 2009 @ 16:57:

Of bedoel je als spy?
Ja spy inderdaad die kan dat ook natuurlijk als enige. Echt verschrikkelijk irritant als er geen admin aanwezig is en ook geen votekick systeem }:|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

g0tanks, hangt echt af van de situatie en de samenstelling van het andere team.
Je moet het gewoon wat aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Simon Verhoeven schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:22:
g0tanks, hangt echt af van de situatie en de samenstelling van het andere team.
Je moet het gewoon wat aanvoelen.
Het hangt idd van de situatie af (hoe cliché dat ook klinkt). En het verschilt ook nog per persoon. Ik zal zeggen trial and error ;)

Anders stel de vraag gewoon hier: Het algemeen Horloge topic, deel 5 O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Matis op 15-06-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Ik gebruik meestal de cloack'n dagger, omdat dat echt mijn tactiek is. Wachten tot de engi weg is bijvoorbeeld, en dan toeslaan. Of als iemand je doorheeft ergens op een plek gaan staan waar ie je nooit verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 18:22

Side-Kick

Timmy!

Matis schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:08:
[...]

Nog nooit van die term gehoord, maar idd triest.

Deze dan

[video]
Wow, bijna 8 minuten alleen maar gescheld en een kerel die constant een onverstaanbare zin herhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel inderdaad ook alleen nog maar met de cloak 'n dagger sinds ik hem hebt.
Zoals Salomon al zegt geeft die je de mogelijkheid rustig het perfect moment af te wachten, en je kunt je ook veel beter (langer) verstoppen als je ontdekt bent

De deathringer heb ik een paar keer geprobeerd maar kan ik niet mee uit te voegen. Ik vind het té nadeling dat je én niet kunt schieten, én niet kunt cloaken, én dat het een teringherrie maakt als je decloaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Ik ben nog steeds op zoek naar de Cloak and Dagger, tot op heden nog niet de steen gevonden waar deze onder ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
mhoogendam schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:54:
Ik ben nog steeds op zoek naar de Cloak and Dagger, tot op heden nog niet de steen gevonden waar deze onder ligt :(
nog niet gekregen door de milestones te halen?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:42
Ja, dat werkt heel makkelijk tegenwoordig. Random unlocks met de Achievements is makkelijk unlocks verzamelen.

Je krijgt misschien alleen wat ik laatst ook had.
"Zaniel'Ga (NL) has unlocked a Sandman" (had ik al maar toch)
2 tellen later nog in hetzelfde leven
"Zaniel'Ga (NL) gets "Block the plate"
"Zaniel'Ga (NL) gets "Scout Milestone 2"

Yay, 2x een Sandman in 1 leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De unlocks die je met achievements krijgt zijn volgens mij helemaal niet random.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

frickY schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:27:
Ik speel inderdaad ook alleen nog maar met de cloak 'n dagger sinds ik hem hebt.
Zoals Salomon al zegt geeft die je de mogelijkheid rustig het perfect moment af te wachten, en je kunt je ook veel beter (langer) verstoppen als je ontdekt bent
Same here : Eindelijk Spy spelen zoals ik dacht dat het moest toen ik met TF2 begon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
mhoogendam schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 10:54:
Hmm gister toevallig zo'n ding voor de 2e keer gevonden :P

Iemand belang bij 6 sandviches trouwens? :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

g0tanks schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:15:
De unlocks die je met achievements krijgt zijn volgens mij helemaal niet random.
Klopt, de unlocks bij achievement gaan op dezelfde manier als bij de Heavy/Pyro.... updates.

Na zoveel achievemetns unlock één, na zoveel unlock twee usw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
g0tanks schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 12:15:
Ik bedoel de combinatie van Random Unlocks en Achievement unlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik had tijdens het sniper-achievements unlocken opeens een Ambassador te pakken, die miste ik nog als spy zijnde. Nu nog de 9 helmen. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
ik moet wel zeggen, ik vind de helmen die ik gezien eigenlijk minder als wat het origineel is. Die hoed van de spy vind ik wel leuk maar bijvoorbeeld die helm van de heavy of dat petje van de pyro vind ik echt vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Ja die vallen me ook een beetje tegen, moet ik bekennen. Duidelijk geval van "wel geinig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
g0tanks schreef op maandag 15 juni 2009 @ 17:13:
Een vraagje voor alle spies, welk horloge gebruiken jullie en waarom?

[...]

Hij bedoelt denk ik het volgende: je bent een engineer en je vriend wordt ook engineer maar dan in het andere team. Jij bouwt ergens een teleporter exit, je vriend bouwt daar dan een sentry voor, zodat iedereen die er uit komt meteen dood gaat. De entrance bouw je dan buiten de spawn ofzo.

edit: Oh, ik had het maar halfgelezen en ging daar van uit. :+
Ik heb een Omega uit 19, ow wacht, nevermind. De Cloak and Dagger, heerlijk om ergens 5 minuten te staan totdat iemand niet oplet en dan toe te slaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
with ^^

Overigens, iemand behoefde aan 5 huntsman, of 5 death ringers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01
Nah, ik heb al 9 sandmans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
ZanielGa schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 14:29:
ik moet wel zeggen, ik vind de helmen die ik gezien eigenlijk minder als wat het origineel is. Die hoed van de spy vind ik wel leuk maar bijvoorbeeld die helm van de heavy of dat petje van de pyro vind ik echt vreselijk.
Ik zelf vind die pyro hoed echt gewoon geweldig :-).

http://img218.imageshack.us/img218/453/plgoldrush0000.jpg
Check die screenie, laat me er even bij vermelden dat die spy compleet gecloacked was ^^. Ik vond het wel een gruwelijke headshot xD

[ Voor 20% gewijzigd door Postius op 16-06-2009 16:59 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
En ja hoor, 44 stenen verder.... en daar lag hij, de Cloak and Dagger.

Het bleek inderdaad aan de achievements te liggen, ik had er nog te weinig om dit item te verdienen.
Zojuist een aantal gehaald en kreeg hem erbij.
Edit:
Vanavond dubbel en dwars goed gemaakt:
Today
You achieved Team Fortress 2: Shafted, Triplecrossed, Counter Espionage, Identity Theft, FYI I am a Spy, Sapsucker, May I Cut In?, The Melbourne Supremacy, A Cut Above, Die Another Way, Constructus Interruptus, Insurance Fraud, Wetwork, Slash and Burn, Spy Milestone 2, Spy Milestone 3.

[ Voor 44% gewijzigd door mhoogendam op 17-06-2009 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke en fun instructie video over spy en zijn nieuwe speeltjes en het gebruik daarvan.

http://www.youtube.com/watch?v=dL14Pt5whJA

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 21:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Dutch_Razor schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 15:02:
[...]

Ik heb een Omega uit 19, ow wacht, nevermind. De Cloak and Dagger, heerlijk om ergens 5 minuten te staan totdat iemand niet oplet en dan toe te slaan :D
Dutch_Razor is no credit to team!

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het ligt er inderdaad een beetje aan hoe je team het doet, ik zit soms ook met de C&D ver achter enemy lines te wachten tot mijn team het punt capt zodat ik kan spy-cappen, maar als er vervolgens 5 minuten niks gebeurt vraag je je ook af waarvoor je het doet :) Dus dan toch maar een wat nuttigere class kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Tsunami schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:47:
Het ligt er inderdaad een beetje aan hoe je team het doet, ik zit soms ook met de C&D ver achter enemy lines te wachten tot mijn team het punt capt zodat ik kan spy-cappen, maar als er vervolgens 5 minuten niks gebeurt vraag je je ook af waarvoor je het doet :) Dus dan toch maar een wat nuttigere class kiezen.
C&D is toch erg handig om als spy, echt spy te zijn. Dus het doorsluizen van informatie aan je team. Ver achter enemy lines, kun je doorgeven waar, welke sentries zijn, en of ze bewaakt worden. Of er een (m)uber aan zit te komen, en van welke kant, en welke classes dit betreft. Hoeveel spies de tegenpartij zelf heeft lopen. Je kan dan ook prima Tele-entrances herassen. Sap sap sap, cloak and hide. Je hebt dan een wat passievere functie in je team, maar het kan veel schelen, vooral in de grotere matchups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof dat een C&D spy die niet sapt of backstabbed en alleen maar rustig minutenlang zit af te wachten op z'n kans zeker een nuttige rol heeft.... "Voor het andere team!" :P

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Hoe krijg je eigenlijk de C&D? (sorry ben noob in dit spel :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Speel als spy en haal meerdere achievements, je zal dan vanzelf deze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

mhoogendam schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:17:
Speel (eventueel als spy en haal meerdere achievements), je zal dan vanzelf deze krijgen.
Fixed.

Je kan de Cloak & Dagger ook op een willekeurig moment tijdens het spelen krijgen. Of je gebruikt SAM en je hebt hem meteen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

The Zep Man schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:41:
Of je gebruikt SAM en je hebt hem meteen..
Kom op zeg als ik zelfs die achievements kan halen als Spy dan kan iedereen het :P
* nero355 is EPIC FAIL Spy 9 van de 10 keer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Makkelijkste is altijd gewoon de Achievements proberen te halen omdat je dan zeker bent dat je hem krijgt, terwijl je met de "random give away generator" maar moet wachten wat je krijgt. Zo moeilijk zijn de meeste achievements niet, ik heb alleen geen idee welke Milestone de C&D is voor de spy
(Ik reken Sam niet mee omdat ik dat voor zo iets toch valsspelen vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

ZanielGa schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:16:
(Ik reken Sam niet mee omdat ik dat voor zo iets toch valsspelen vind)
Hoezo is het cheaten (=valsspelen)? De wapens zijn uitgebalanceerd (volgens Valve) en hoe je eraan komt doet niets af aan het gebruik ervan. Je benadeeld je medespelers niet.

Ik heb liever dat iemand goed meespeelt in een team met zijn snel verkregen unlocks in plaats van dat hij een hele ronde gaat rotzooien om zijn achievements maar te krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 18-06-2009 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft hoort "iets vrijspelen" uberhaubt niet thuis in een fps, dus ik juich alles toe wat dit elimineert. Als je zo graag je resultaten wilt meten in hoeveel tijd je ergens insteekt/allerlei taken uitgevoerd hebt die niks met het spel te maken hebben/random drops gekregen hebt kan je beter je geluk in WoW zoeken denk ik.

Als de mensen die de achievements/wapens "eerlijk" vrijspelen dit echt zo leuk vinden om te doen, waarom hebben ze er dan zo'n probleem mee dat anderen hier geen zin in hebben? Als je dit een activiteit vind die je de moeite waard vind, dan zou hoe een ander hier tegen aan kijkt hier toch niks aan af moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Hoezo is het cheaten (=valsspelen)?
Omdat je een extern programma gebruikt om iets te doen wat normaal niet zou kunnen. Je gaat dus buiten de bedoelingen en mogelijkheden van het spel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D

Mumble, vent en irc zijn dus ook cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:00:
:D

Mumble, vent en irc zijn dus ook cheaten?
Ouwehoeren kan je zo ook wel in TF2, Steam Achievements (en daarmee wapens) unlocken door een vinkje te zetten kan daarentegen niet. Zie je het verschil? ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is in tf2 geen mogelijkheid om te communiceren tussen dode en levende spelers, de bovengenoemde programma's bieden deze mogelijkheid wel. Is dus cheaten volgens de definitie die hierboven gebruikt word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Geen idee hoe dat zit via de voice chat maar volgens mij kan het wel gewoon via de team getikte chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Nee, anders zou je kunnen gaan ghosten en dat is cheaten / lame. Het kan wel via praat programmaatjes die naast TF2 draaien, maar of dat in sommige gevallen echt netjes is...

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Klopt het dat als je op een HLStatx server hebt gespeeld dat dan de stats in je steamprofile niet meer klopt?
Had gister op zo'n HLStatx server 3 backstabs in 1 leven enz enz....niet terug te zien. Is me al vaker opgevallen dat na een avondje gamen er nix veranderd. Nou zal het me op zich een zorg zijn...ik heb mn lol met t spelen...maar vind het toch vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:33:
Er is in tf2 geen mogelijkheid om te communiceren tussen dode en levende spelers, de bovengenoemde programma's bieden deze mogelijkheid wel. Is dus cheaten volgens de definitie die hierboven gebruikt word?
Alles wat niet kan binnen de grenzen van het programma is cheaten naar mijn idee. Dus ja, als je in het spel niet kan praten met dode spelers en door een ander programma wel... dan is het cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben het maar gedeeltelijk eens met Crell. Ik vind dat als je SAM gebruikt je cheat, maar ik vind niet dat alle programma's die je meer mogelijkheden geeft dan dat er zijn cheats zijn. Zulke dingen hangen echt van het programma af, Ventrilo geeft je de mogelijkheid om te communiceren met dode spelers maar dat geeft je geen voordeel tegenover de rest ofzo, je kan namelijk ook gewoon de teamchat gebruiken om te communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Sinds wanneer is communiceren gelijk aan cheaten :w

Communicatie geeft je geen enkel voordeel, want het andere team kan ook gewoon een mumble/ventserver gebruiken. Nondiscussie. Ik kan me ook niet druk maken om spelers die wapens op een illegale manier unlocken. Het staat niet in verhouding met wallhacks, triggerbots, aimbots, norecoil/nospread hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Er is (Waarschijnlijk) met reden gekozen om het chatten met dode spelers uit te zetten. Dat je dit buiten het spel om aan zet kan je inderdaad een voordeel opleveren, afhankelijk van hoe je het gebruikt. In die zin is het dus gewoon cheaten. Ik heb het helemaal met je eens dat het in dit geval niet zo heel erg is, maar zal me niks verbazen als er anderen zijn die er wel problemen mee hebben.
Feit blijft dat je bewust de werking van het spel omzeilt en mogelijk voordeel daaruit kan behalen in bepaalde situaties.

Dat anderen ook gebruik kunnen maken hiervan en dus ook dat voordeel hebben betekent niet dat het opeens geen cheaten is. Communiceren an sich kan best cheaten zijn. Wel eens dat spelletje gespeeld waarbij je iets uit moet beelden, daar is het ten strengste verboden om te praten... Doe je dat wel, dan speel je vals -> dan cheat je.

Het staat inderdaad niet in verhouding met andere cheats... Net zoals het 5 kilometer per uur te hard rijden niet in verhouding staat tegenover verkrachting van 5 jarige kinderen. Beiden zijn echter nog steeds overtredingen aan de ene kant en beiden nog steeds cheats aan de andere kant.

[ Voor 39% gewijzigd door Crell op 18-06-2009 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Maar voor zover ik weet kan je nog gewoon chatten als je dood bent hoor, je kan alleen niet de voice chat gebruiken, maar de normale chat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
g0tanks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:01:
Maar voor zover ik weet kan je nog gewoon chatten als je dood bent hoor, je kan alleen niet de voice chat gebruiken, maar de normale chat wel.
Ik dacht ook dat het gewoon kon... maar wellicht is dat een instelling, want de server waar ik veel op speel kan iedereen elkaar horen. Plannen wat je met je ubercharge wil doen over de chat is niet altijd een goed idee gezien de tegenstander dus meeluistert, lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ja ik weet ook niet precies hoe het zit, als ik sommige video's bekijk zie ik de teams door elkaar praten, maar op de GoT server kan ik alleen maar teamgenoten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:07:
Ja ik weet ook niet precies hoe het zit, als ik sommige video's bekijk zie ik de teams door elkaar praten, maar op de GoT server kan ik alleen maar teamgenoten horen.
sv_alltalk is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Als alltalk aanstaat kun je met mensen uit het andere team praten en praten terwijl je dood bent.
Alltalk staat op de GoT server (gelukkig) uit.

En als je iets in de chat typt terwijl je dood bent kunnen mensen die leven dat niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27
Je kan via Steam ook berichten naar je medespelers sturen of een voicechat beginnen, Steam faciliteert dus ook valsspelen? 8)7

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Shabbaman schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 15:55:
Je kan via Steam ook berichten naar je medespelers sturen of een voicechat beginnen, Steam faciliteert dus ook valsspelen? 8)7
Dat soort dingen zal je altijd houden. Denk maar aan een mumble, ventrillo, teamspeak, etc...

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Ik zie niet in waarom Steam onder andere regels zou gelden als een ventrilo en what not. Dat Steam gebruikt wordt om TF2 te distribueren maakt het geen onderdeel van TF2. Je kan dus inderdaad Steam gebruiken om vals te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Wow, cirkel gesprek.

Maar, Valve vind zo'n achievement unlocker toch ook gewoon cheaten?
http://www.teamfortress.com/post.php?id=2293

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Yup, vond het ook erg grappig om te zien hoe er weer terug verwezen werd naar externe praat-programmas :P

Verder is er een verschil tussen wat cheaten is volgens de betekenis van het woord, wat valve cheaten vindt en wat spelers cheaten vinden en ik denk dat die hier nogal door elkaar gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Sterker nog : Laatst toegepast samen met een vriend die alles backstabbed wat die tegenkomt en zodoende had hij NOG meer punten dan normaal :+ Was echt te lijp voor woorden hoe grappig dat is om te zien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crell schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:33:
Verder is er een verschil tussen wat cheaten is volgens de betekenis van het woord, wat valve cheaten vindt en wat spelers cheaten vinden en ik denk dat die hier nogal door elkaar gebruikt worden.
Mijn punt is gewoon dat om een handeling die geen enkele vaardigheid vereist te automatiseren niet cheaten genoemd kan worden, maar gewoon een gevalletje gezond verstand gebruiken is. Ik doel hier op het unlocken van achievements/wapens, maar ook bijvoorbeeld op een auto-reload script.

Nogmaals, als jij er trots op bent dat je 80 uur lang op ratten hebt zitten klikken, more power to ya. Ik vind het alleen jammer om te zien dat deze mentaliteit ook in shooters begint op te duiken (en dat iemand anders die hier weinig voor voelt een cheater is volgens deze groep).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb zojuist weer iets nieuws ontdekt. [GoT]Morti en ik waren op elkaar aan het schieten met de Huntsman, onze pijlen raakten elkaar en braken in de lucht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:41:
Ik ben het maar gedeeltelijk eens met Crell. Ik vind dat als je SAM gebruikt je cheat, maar ik vind niet dat alle programma's die je meer mogelijkheden geeft dan dat er zijn cheats zijn. Zulke dingen hangen echt van het programma af, Ventrilo geeft je de mogelijkheid om te communiceren met dode spelers maar dat geeft je geen voordeel tegenover de rest ofzo, je kan namelijk ook gewoon de teamchat gebruiken om te communiceren.
Dode spelers kunnen helemaal niet met levende communiceren, ook niet via teamchat. Dat zou ghosten zijn, waarbij jij middels spectating verklapt wat de vijand uitspookt.
Waster schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 14:47:
Sinds wanneer is communiceren gelijk aan cheaten :w

Communicatie geeft je geen enkel voordeel, want het andere team kan ook gewoon een mumble/ventserver gebruiken.
Sinds het een oneerlijk voordeel oplevert. Het andere team kan ook aimbots en wallhacks gebruiken waardoor er geen enkel voordeel meer is, en toch is het cheaten.

@g0ttanks
Je kunt inderdaad wel chatten, maar alleen andere spelers die dood zijn (of spectaten) kunnen dit lezen.
Als dode speler kun je wel de berichten van levende spelers lezen, maar andersom dus, absoluut, niet.

Berichten sturen via Steam Friends staat natuurlijk niet gelijk aan live voicecomm. Als je continue zit te alt+tabben om de berichten te lezen denk ik in ieder geval niet dat je de vijand nog te snel af bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Crell schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:56:
[...]

Omdat je een extern programma gebruikt om iets te doen wat normaal niet zou kunnen. Je gaat dus buiten de bedoelingen en mogelijkheden van het spel om.
Het programma roept alleen de API van Steam aan. Het daadwerkelijke unlocken doet de Steam-client zelf.
GonzoNL schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 16:29:
Wow, cirkel gesprek.

Maar, Valve vind zo'n achievement unlocker toch ook gewoon cheaten?
http://www.teamfortress.com/post.php?id=2293
Er staat nergens "cheat" op die pagina ("unfair" != cheaten). Hooguit dat wat mensen die hun unlocks opende met SAM een zeer lichte straf kregen. Later kregen zij hun unlocks weer terug.

Als de achievement whores er niet tegenkunnen dat anderen hun unlocks op een snellere manier verkrijgen, dan kunnen zij dat natuurlijk ook doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
g0tanks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:24:
Ik heb zojuist weer iets nieuws ontdekt. [GoT]Morti en ik waren op elkaar aan het schieten met de Huntsman, onze pijlen raakten elkaar en braken in de lucht. :)
Pijlen breken projectielen die ze raken, ook crit rockets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Screenshots van net:
Afbeeldingslocatie: http://i224.photobucket.com/albums/dd53/g0tanks/cp_dustbowl0002.png
Afbeeldingslocatie: http://i224.photobucket.com/albums/dd53/g0tanks/cp_dustbowl0010-1.png
Afbeeldingslocatie: http://i224.photobucket.com/albums/dd53/g0tanks/cp_dustbowl0013.png
Afbeeldingslocatie: http://i224.photobucket.com/albums/dd53/g0tanks/cp_dustbowl0014.png
Afbeeldingslocatie: http://i224.photobucket.com/albums/dd53/g0tanks/cp_dustbowl0003.png
Afbeeldingslocatie: http://i224.photobucket.com/albums/dd53/g0tanks/cp_dustbowl0005.png
Afbeeldingslocatie: http://i224.photobucket.com/albums/dd53/g0tanks/cp_dustbowl0009.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
frickY schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:27:
Sinds het een oneerlijk voordeel oplevert. Het andere team kan ook aimbots en wallhacks gebruiken waardoor er geen enkel voordeel meer is, en toch is het cheaten.
Ga lekker zonder geluid, beblindoekt een game spelen zeg. Communicatie is een van de basis vaardigheden ingame. Als je dit onder cheaten vat ben je dom bezig en heb je niets van de game begrepen. Ga dan lekker wow spelen waar je in je eentje honderden uren kan grinden zonder enig contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste heb je tegenwoordig niet zoveel achievments om je unlocks te krijgen (vroeger had je alle medic achievments nodig voor de ubersaw). Ten tweede zijn achievments ook een manier om het spel te leren en dienen ze als beloning. Een achievement unlocker is gewoon lame. En als je zo'n unlocker nodig hebt om het spel te spelen, ga je gang, maar je blijft een lamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Waster
Lekker ongenuänceerd :w
Uiteraard heb ik het over manieren van communicatie buiten de bedoelde vormen om.
De ingame chat en voice zijn juist een groot onderdeel van dit spel.

Het gebruik van programma's zoals Ventrilo en Mumble vind ik jammerlijk, juist omdat ze de communicatie uit het spel halen en zo ook de rest van het team benadelen die deze niet gebruiken. Daarnaast maken ze het ook nog aantrekkelijker om te ghosten, wat sowieso cheaten is.

Kijk alleen al naar de GoT-server. Voorheen werd voicecomm intensief gebruikt. Tegenwoordig gebruikt het gros van de regulars mumble en krijg je ingame niets meer mee.

@Captvk
Agrees. Zojuist Clearcutter (6 axekills in 1 leven) gehaald op Got#1 en dat geeft voldoening :*)

[ Voor 61% gewijzigd door frickY op 19-06-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
We hebben deze discussie eerder gehad en toen begreep ik dat Mumble alleen werd gebruikt om wat te ouwehoeren, en dat strategieën gewoon in-game werden besproken. Dit lijkt mij ook niet meer dan logisch, aangezien het andere team lekker meeluistert op Mumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Tsunami schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:48:
We hebben deze discussie eerder gehad en toen begreep ik dat Mumble alleen werd gebruikt om wat te ouwehoeren, en dat strategieën gewoon in-game werden besproken. Dit lijkt mij ook niet meer dan logisch, aangezien het andere team lekker meeluistert op Mumble.
Heel veel mensen zitten te klagen dat TF2 steeds meer in een (MMO-achtige) RPG aan het veranderen is. Dat klopt, wanneer je vaak luistert naar het gelul dat soms op het interne voice-systeem langskomt.

Qua dat geef ik ze gelijk: neem lekker een Mumble kanaal en bespreek gameplay binnen het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Tsunami schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:48:
Ik gebruik mumble alleen om m'n aggressie kwijt te raken, lekker gillen tegen gonzo })
Maar de reden waarom zulke programma's gebruikt worden, is dat de ingame gewoon k-u-t is, niets meer en niets minder.
En strategieën? het is een public 8)7 we maken geen strategieën voor publics.

Mumble / ingame / steam chat... allemaal communicatiemiddelen.
Misschien klinkt dit raar voor sommige mensen, maar dit is een teamspel.
Als een keeper z'n muurtje neerzet roept hij toch ook tegen z'n spelers waar ze moeten staan?

SAM is een ander verhaal, deze geeft mensen die geen ruk hebben gedaan wapens waar andere mensen uren op hebben lopen spelen.
* kKaltUu denkt dat er iemand wel met een kul argument komt als "jullie hadden deze tool ook kunnen gebruiken", en mompelt iets over vervang SAM met wallhack"

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 01:24:
[...]

Ik gebruik mumble alleen om m'n aggressie kwijt te raken, lekker gillen tegen gonzo })
Altijd leuk om het genot of afschuw van een crit met anderen te delen :P .

En echt zinvol is mumble niet, aangezien het andere team in hetzelfde kanaal zit. Is ook veel leuker :> .

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
frickY schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:21:
@Waster
Uiteraard heb ik het over manieren van communicatie buiten de bedoelde vormen om.

Het gebruik van programma's zoals Ventrilo en Mumble vind ik jammerlijk, juist omdat ze de communicatie uit het spel halen en zo ook de rest van het team benadelen die deze niet gebruiken. Daarnaast maken ze het ook nog aantrekkelijker om te ghosten, wat sowieso cheaten is.

Kijk alleen al naar de GoT-server. Voorheen werd voicecomm intensief gebruikt. Tegenwoordig gebruikt het gros van de regulars mumble en krijg je ingame niets meer mee.

@Captvk
Agrees. Zojuist Clearcutter (6 axekills in 1 leven) gehaald op Got#1 en dat geeft voldoening :*)
Ventrilo en teamspeak servers waren er al 10 jaar geleden bij online gamen. Alleen clans gebruiken dat, in pubs heb je er sowiezo niks aan het voordeel is maar minimaal en ghosten gaan mensen op pubs echt niet doen waarom zou je?
En idd de meeste ingame voice chat zuigt nogal.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]SAM is een ander verhaal, deze geeft mensen die geen ruk hebben gedaan wapens waar andere mensen uren op hebben lopen spelen.
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:46:
Als de mensen die de achievements/wapens "eerlijk" vrijspelen dit echt zo leuk vinden om te doen, waarom hebben ze er dan zo'n probleem mee dat anderen hier geen zin in hebben? Als je dit een activiteit vind die je de moeite waard vind, dan zou hoe een ander hier tegen aan kijkt hier toch niks aan af moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

@Waster

@Captvk
I lolled. Heb je voor de grap zelf al eens op de Mumble server geluisterd wat er daadwerkelijk besproken wordt? Het is eerder een slap gelul regular soos dan dat het over de game zelf gaat. Een paar typische gesprekken op Mumble:

-WTF is die medic aan het doen LOLOLOLOLOLOLOL
-MARKY MET JE KUT CRITS AAARRRGGHHHHHHH
-Allemaal Pyro LOLOLOLOLOLOLOLOL
-Ey nog geneukt?
-Oe nice one $user!!!!111

enz.

You get the point I hope? In het begin was het voornamelijk War only, waarnaa het naar een gezellige soos veranderd is die eigenlijk een verzamelpunt is voor mixed PCW's, normale wars of gezellig ouwehoeren tijdens het gamen. Niets meer, niets minder.

Dus!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Notna schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:47:
[...]

I lolled. Heb je voor de grap zelf al eens op de Mumble server geluisterd wat er daadwerkelijk besproken wordt? Het is eerder een slap gelul regular soos dan dat het over de game zelf gaat. Een paar typische gesprekken op Mumble:

-Ey nog geneukt?

enz.
Denk dat je dat lijstje moet aanvullen met de "crits zijn skillbased" en mace = belg grappen ;)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
kKaltUu schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:11:
[...]
Denk dat je dat lijstje moet aanvullen met de "crits zijn skillbased" en mace = belg grappen ;)
Bij ons op Teamspeak is het eigenlijk niet anders.
Tactics zijn vaak ver te zoeken op een public server en heeft dus ook geen zin om dit te roepen op TS.
De gesprekken op TS lijken niet eens op degene die je hebt tijdens een war.

Het is zo dat ieder zijn mening heeft over cheaten en wat daar onder valt.
Als iemand langs zou komen en op m'n 2de computer speelt in dezelfde server kan dit ook een oneerlijk voordeel geven. Maar om dit nu cheaten te vinden is naar mijn mening wat overdreven, terwijl dit zo goed als hetzelfde is als met 2 man op TS te zitten.

Er zal vast iemand zijn die mijn voorbeeld cheaten vindt, deze discussie zal eindeloos kunnen voortduren. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Ik denk dat sommige mensen hier erg bang zijn dat ze het label cheater opgeplakt krijgen. Je moet er niet zo hard aan trekken. Ja, ik vind iedereen die die unlocker gebruikt zwaar lame. Je kan argumenten gebruiken die je wil, maar je blijft een cheater! Het enige wat het nog erger maakt is dat je het zelf ontkent of zelfs tegespreekt.
En nee, ik veroordeel mensen niet die mumble gebruiken... kan wel inzien hoe dit als cheaten opgevat kan worden. Heb er ook geen problemen mee om het zo te noemen als ik het zelf gebruik. Kan ook best begrijpen dat het begrip cheaten hierbij ter discussie staat.

Dat van die achievements tja, wie dat op een andere manier dan cheaten uit wil leggen is gewoon niet goed bezig. Zal me ook niks verbazen als de genen die het verdedigen ook de genen zijn die het gebruiken, altijd moeilijk om toe te geven dat je verkeerd bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
mhoogendam schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:37:
[...]

Bij ons op Teamspeak is het eigenlijk niet anders.
Volgens mij tijdens clanwars zelfs ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Deadeye878 schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:18:
[...]

Volgens mij tijdens clanwars zelfs ook nog :P
Niet alles verraden gek, dalijk denken ze nog dat we gezellig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
"unfair" != cheaten
Je hebt helemaal gelijk, cheaten is niet oneerlijk... Het is de normaalste zaak van de wereld... je bent zelfs vreemd als je het niet doet! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Crell schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:49:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, cheaten is niet oneerlijk... Het is de normaalste zaak van de wereld... je bent zelfs vreemd als je het niet doet! 8)7
Banaan is fruit, fruit hoeft niet perse een banaan te zijn...

Cheaten is oneerlijk, maar oneerlijk is niet perse cheaten.

Een crit (random factor) kan oneerlijk zijn, omdat hoe goed je ook speelt je wel eens door crits afgemaakt kan worden. Die gozer die net het spel voor 5 minuten speelt kan in die tijd twee hoedjes unlocken, terwijl jij na dagenlang spelen nog steeds niets hebt gekregen. Hartstikke oneerlijk. Maar cheaten? Nope.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 19-06-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 10:28
Dat is wel eerlijk aangezien jij een even grote kans hebt om te critten of om die hoedjes te krijgen dan je tegenstander. Dat je daarin geen geluk hebt wil niet zeggen dat het oneerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Notna schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:47:

-Ey nog geneukt?

enz.

You get the point I hope? In het begin was het voornamelijk War only, waarnaa het naar een gezellige soos veranderd is die eigenlijk een verzamelpunt is voor mixed PCW's, normale wars of gezellig ouwehoeren tijdens het gamen. Niets meer, niets minder.

Dus!
[TF2 opamodus]
Toch was er een tijd voor mumble dat er op de GoT1 server wel degelijk gepraat werd over timing en tactics. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het (team)niveau toen mijlenver boven het gemiddelde (team)niveau nu ligt om een uurtje of 8 á 9 des avonds.

En nu is mumble wel gezellig om een pcwtje af te spreken en dan wordt mumble ook echt weer nuttig!
[/TF2 opamodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
The Zep Man schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:52:
Banaan is fruit, fruit hoeft niet perse een banaan te zijn...

Cheaten is oneerlijk, maar oneerlijk is niet perse cheaten.
Heb je gelijk in, maar gezien de context waarin het gebruikt werd zie ik het meer als banaan(achtig) fruit dan als fruit in het algemeen ;)
Dat is namelijk ook de context waar we nu over praten, anders is het namelijk een vrij loze opmerking. Dat Valve het niet specifiek cheaten genoemd heeft maakt het niet geen cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Lt. Marx schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:33:
[...]

[TF2 opamodus]
Toch was er een tijd voor mumble dat er op de GoT1 server wel degelijk gepraat werd over timing en tactics. Ik durf eigenlijk wel te stellen dat het (team)niveau toen mijlenver boven het gemiddelde (team)niveau nu ligt om een uurtje of 8 á 9 des avonds.

En nu is mumble wel gezellig om een pcwtje af te spreken en dan wordt mumble ook echt weer nuttig!
\[/TF2 opamodus]
Kan ik me ook wel voorstellen eigenlijk. Als ik het goed begrijp heb je nu namelijk verschillende partijen. De rode ingame team chat, de blauwe ingame team chat en de mumble teamchat. Kan ervoor zorgen dat dus mensen van hetzelfde team niet elkaar kunnen horen en dus ook niet van elkaar op de hoogte zijn en dus minder goed als team kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
g0tanks schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 17:24:
hehe ja was wel heel apart.
Weiman schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:28:
[...]

Pijlen breken projectielen die ze raken, ook crit rockets..
Het zou eigenlijk niet meer dan normaal zijn als je met de normale sniper rifle ook rockets uit de lucht zou kunnen schieten. Beetje a la Unreal Tournament waar je met een gericht schot zo'n redeemer rocket onschadelijk kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Crell schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:55:
Ik denk dat sommige mensen hier erg bang zijn dat ze het label cheater opgeplakt krijgen. Je moet er niet zo hard aan trekken. Ja, ik vind iedereen die die unlocker gebruikt zwaar lame. Je kan argumenten gebruiken die je wil, maar je blijft een cheater! Het enige wat het nog erger maakt is dat je het zelf ontkent of zelfs tegespreekt.
En nee, ik veroordeel mensen niet die mumble gebruiken... kan wel inzien hoe dit als cheaten opgevat kan worden. Heb er ook geen problemen mee om het zo te noemen als ik het zelf gebruik. Kan ook best begrijpen dat het begrip cheaten hierbij ter discussie staat.

Dat van die achievements tja, wie dat op een andere manier dan cheaten uit wil leggen is gewoon niet goed bezig. Zal me ook niks verbazen als de genen die het verdedigen ook de genen zijn die het gebruiken, altijd moeilijk om toe te geven dat je verkeerd bezig bent.
Heb je uberhaupt met cheaters te maken gehad vraag ik me af. Cheaten is de grootste 'misdaad' in games, zeker in online games. Dat jij er zo laconiek over doet vind ik ook niet op zijn plaats. Cheaters breken zo ongeveer hele communities open. Zoals Moonroach binnen GoT TF2 of die mega bans bij etf2l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Lt. Marx schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:33:
[...]

[TF2 opamodus]

\[/TF2 opamodus]
Ey, ouwe geit! Tsja, vroegâh was alles anders. Maar nu is het gewoon gezellig (en worden er alsnog tactics soms besproken ookal kan het andere team gezellig meeluisteren :+ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 10:11:
[...]

Je vergeet een schreeuwende Koe als hij weer 3 man neercrit en met 3hp ontsnapt :P.

@ Marx: misschien komt het ook wel omdat de meeste mensen van toen wel weten wat ze moeten doen en het niet erg nuttig is om over te praten. Vroeger waren HWG ubers ook aan de orde van de dag, terwijl nu sollies en vooral demo's een uber krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
SAM is een ander verhaal, deze geeft mensen die geen ruk hebben gedaan wapens waar andere mensen uren op hebben lopen spelen.
* kKaltUu denkt dat er iemand wel met een kul argument komt als "jullie hadden deze tool ook kunnen gebruiken", en mompelt iets over vervang SAM met wallhack"
5 minuten op een achievementserver en hebt alle wapens van de klasse die je wilt. Ik zie dan weinig verschil met een unlocker hoor.

Niet dat ik achievementservers oid gebruik(behalve om op te grieven met koeitje :9 ).
Ghosten en tf2?
Elke zichzelf respecterende server heeft het speccen van tegenstanders uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Waster schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:42:
Heb je uberhaupt met cheaters te maken gehad vraag ik me af. Cheaten is de grootste 'misdaad' in games, zeker in online games. Dat jij er zo laconiek over doet vind ik ook niet op zijn plaats. Cheaters breken zo ongeveer hele communities open. Zoals Moonroach binnen GoT TF2 of die mega bans bij etf2l.
Jazeker, maar zoals eerder gezegd zijn er gradaties van cheaten. Ik legde eerder de vergelijking met de wet. Het overtreden van de wet is fout, maar er is wel degelijk het verschil tussen het plegen van meerdere moorden of een keertje in je leven 5 kilometer per uur te hard rijden op de snelweg.
Ben ook vel tegen wallhacks, auto-aim en dergelijke zaken... Vind alleen niet dat cheaten alleen daarop slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is zeker heerlijk spelen met de oude garde omdat ze meestal weten/aanvoelen wat er moet gebeuren en dat je op ze kan rekenen in gevaarlijke situaties. Probleem is, meeste mensen van toen zitten inmiddels niet zo vaak meer op de pub. In game voice zou wat mij betreft wel vaker gebruikt mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

RaCio schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:28:
Niet dat ik achievementservers oid gebruik(behalve om op te grieven met koeitje :9 ).
:D Moet ik ook eens gaan doen als ik me verveel >:)
Ghosten en tf2?
Elke zichzelf respecterende server heeft het speccen van tegenstanders uitstaan.
Maar dan kan je nog steeds achter iemand spectaten, terwijl hij/zij vooruit loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

@RaCio 5 minuten op achievement server of SAM gebruiken en je unlocks een week kwijt zijn :) Makkelijke keuze.

Zodra mumble gebruikt wordt voor ingame dingen dan merken diegene het gelijk, er is altijd wel iemand van het andere team en ik ben al menig uber kwijt geraakt omdat ik het verkeerde knopje indrukte.
[...]

- Gonz wat doe je? gonz, gonz, goooonz

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Pagina: 1 ... 9 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.