Ik spreek van het pre-source engine tijdperkSECURITEH schreef op zondag 07 juni 2009 @ 03:02:
[...]
Vroeger is wanneer?
Aangezien het zo al moest 6+ jaar geleden in CS:S.
Ja, maar normaal kunnen er toch maar 22 spelers in de server en nog eens twee mensen met reserved slots? Dan kan ik er sowieso toch niet in als er al 25 mensen op zitten? Of lees ik het nou verkeerd hoe reserved slots werken.Capa schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:32:
[...]
Ja, zo kan ik het ook
Ik heb (nog) geen reserved slot, maar kom er wel gewoon in via connect. Binnenkort maar ff reserved aanvragen denk ik, ben wel ff klaar met WoW en TF2 speel ik nu steeds vaker. Zit inmiddels dagelijk op de server
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Er zijn inderdaad 22 public slots, en 2 reserved.
De 25-ste is SourceTV
Als er al 25 slots vol zijn kun je inderdaad niet joinen.
De 25-ste is SourceTV
Als er al 25 slots vol zijn kun je inderdaad niet joinen.
[ Voor 75% gewijzigd door frickY op 07-06-2009 12:08 ]
Je zou natuurlijk ook je microfoon eens kunnen gebruikenfrickY schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:20:
Met Kritz uber ik altijd onverwachts.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Jé bédóélt dézé díngéñSimon Verhoeven schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 21:28:Ach ik heb het simpeler opgelost, ik ben naar een qwerty toetsenbord overgeschakeld.
Enkel spijtig dat er geen accenten opzitten, maar daar programmeer ik wel iets voor.
code:
1
| English (United States) - United States International |
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
32 assists in 1 levenLUH-3417 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:22:
Maak maar eens een Mistav als demo met een crituber mee, dan snap je waarom het handig is.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Bij de meeste servers wordt een speler met de hoogste ping gekicked als iemand met reserved slot rechten connect. Je kan dus reserved slots hebben terwijl server vol is.g0tanks schreef op zondag 07 juni 2009 @ 11:58:
Ja, maar normaal kunnen er toch maar 22 spelers in de server en nog eens twee mensen met reserved slots? Dan kan ik er sowieso toch niet in als er al 25 mensen op zitten? Of lees ik het nou verkeerd hoe reserved slots werken.
In de Counter-Strike prehistorie kon je nog leukere dingen doen
admin_execclient cheater "record config.cfg"
admin_execclient cheater "record ../../../../../../config.sys"
admin_execclient cheater "record ../../../../../../autoexec.bat"
admin_execclient cheater "record ../../../../../../boot.ini"
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Bij de GoT server werkt het zoals g0tanks zegt; 22 slots voor iedereen en dan de laatste 2 kunnen alleen gevuld worden door mensen met reserved access (en alleen via de console).Ywa schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:46:
[...]
Bij de meeste servers wordt een speler met de hoogste ping gekicked als iemand met reserved slot rechten connect. Je kan dus reserved slots hebben terwijl server vol is.
SourceTV slot is slotje 25, maar dat is alleen als je vieuw server info doet, die sourcetv slot zie je niet in je browser.
Dus:
22/22 (server browers) 23/23 (server info) = reserved slot kan erin
24/24 (browser) 25/25 (info) = niemand kan erin
Ik heb de laatste paar dagen ook weer ff gespeeld 
Begint weer te jeuken, vooral met die lading archievements die je kan halen.
Had er gisteren een stuk of 3. 240 zijn er nu ofzo?
M'n spyskills zijn niet meer wat het geweest is, maar goed...
Ik zal m'n best doen binnenkort een paar tweakers met m'n mes te prikken.
Begint weer te jeuken, vooral met die lading archievements die je kan halen.
Had er gisteren een stuk of 3. 240 zijn er nu ofzo?
M'n spyskills zijn niet meer wat het geweest is, maar goed...
Ik zal m'n best doen binnenkort een paar tweakers met m'n mes te prikken.
Noobmeter WoT: Froekie
Maar zo werkt het niet op de GoT server, op de site staat dat mensen niet worden gekicked als mensen met een reserved slot connecten. Als de server vol zit is hij vol en kan niemand erin zelfs mensen met een reserved slot niet.Ywa schreef op maandag 08 juni 2009 @ 14:46:
[...]
Bij de meeste servers wordt een speler met de hoogste ping gekicked als iemand met reserved slot rechten connect. Je kan dus reserved slots hebben terwijl server vol is.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik geef juist aan expres onverwacht te krituberen, opdat men geen vage rush-acties gaat uithalen.Shabbaman schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:03:
Je zou natuurlijk ook je microfoon eens kunnen gebruiken
Mic gebruiken is niet zo praktisch met pc in de woonkamer.
Verwijderd
Dat vind ik dus verschrikkelijk, zeker omdat 99% van de medics niet kunnen inschatten wanneer het kan (ervaring, geen zicht etc).frickY schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:23:
[...]
Ik geef juist aan expres onverwacht te krituberen, opdat men geen vage rush-acties gaat uithalen.
Mic gebruiken is niet zo praktisch met pc in de woonkamer.
En daarom gaf ik juist aan zelf in te schatten wanneer iemand reloaded is en op het punt staat aan te vallen.
Maar inderdaad, meestal mislukt het.
Overigens van de week in een noodgeval een scout gekritubered.. en die maakte er toch een bloedbad van
Iedereen in de buurt was dood. Dat ga ik absoluut vaker doen
Overigens van de week in een noodgeval een scout gekritubered.. en die maakte er toch een bloedbad van
[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 08-06-2009 18:27 ]
Verwijderd
Dat kan jij niet inschatten, hoe weet je dat hij al zn wapens heeft gereload. Zonder shotgun ready wil ik echt geen crits hoorfrickY schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:25:
En daarom gaf ik juist aan zelf in te schatten wanneer iemand reloaded is en op het punt staat aan te vallen.
Overigens van de week in een noodgeval een scout gekritubered.. en die maakte er toch een bloedbad vanIedereen in de buurt was dood. Dat ga ik absoluut vaker doen
Sinds een paar weken loopt TF2 vast als ik een server wil ingaan... Op het moment dat hij klaar is met laden dan loopt het geluid en hangt ie. Het is echter niet met alle servers zo... Kwam er vandaag achter dat het bij CSS ook gebeurd maar ook niet bij alle servers. Ik word er in iedergeval behoorlijk ziek van. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik heb mn firewall en virusscanner al uitgezet maar geen verschil...
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Integriteit van je game files eens laten checken door steam?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
heb ik ook al laten doen en ook defrag.. heb zelfs heel steam gedeinstalleerd en opnieuw alles erop gezet, zelfde verhaal...
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Ik heb hetzelfde probleem gehad, maar alleen als ik servers probeerde te joinen via Gamewager..
Ook 3x TF2 gedefragd, integriteit laten checken van de game files, TF2 zelf 2x opnieuw gedownload, 2x steam opnieuw geinstalleerd maar niks hielp..
Gelukkig op de een of andere manier kon ik een tijd erna via de gewone serverlijst ingame joinen zonder problemen
Ook 3x TF2 gedefragd, integriteit laten checken van de game files, TF2 zelf 2x opnieuw gedownload, 2x steam opnieuw geinstalleerd maar niks hielp..
Gelukkig op de een of andere manier kon ik een tijd erna via de gewone serverlijst ingame joinen zonder problemen
Voor de nieuwkomers zullen we de TF2 classes nog eens op een rijtje zetten. Goed luisteren dus...
http://www.youtube.com/watch?v=KFAnrdZvUtU&fmt=18
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
"Sniper throws piss at people and lives in a van"CapTVK schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:47:
Voor de nieuwkomers zullen we de TF2 classes nog eens op een rijtje zetten. Goed luisteren dus...
http://store.steampowered.com/news/2564/
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Engine
■Fixed Day of Defeat: Source server crash when loading dod_jagd.
Team Fortress 2
■Added a "Discard" button to the item pickup panel.
■Added a backstab custom death animation to the Heavy.
■Changed default for tf_arena_use_queue to 1. This was the original behavior prior to the last update.
■Changed the Dead Ringer so it can be activated while carrying the flag.
■Increased the Force-A-Nature's damage by 10%.
■Fixed not being able to reflect arrows with the Flamethrower.
■Fixed The Huntsman drawing a muzzle flash under lagged conditions.
■Fixed the background color of the Spy disguise panel not always matching his disguise team.
■Fixed idle players being kicked when the server has tf_arena_use_queue set to 0.
■Fixed Spies not being able to sap a building if an enemy player was colliding with the building.
■Fixed getting a real target ID on an enemy Spy that's disguised as one of your teammates if you are disguised as an enemy.
■Fixed the Ambassador not shooting enemy sticky bombs.
■Fixed Spies being able to automatically cloak after uncloaking at the moment of a weapon switch.
■Fixed Jarate instantly exploding when thrown in some places, like the final area of Badwater.
■Fixed spectators not having their items removed when they enter spectator mode.
■Fixed Sniper "civilian" exploit where players could crash the server.
■Fixed a couple of cases where viable backstabs would fail.
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Engine
Team Fortress 2
■Changed default for tf_arena_use_queue to 1. This was the original behavior prior to the last update.
■Fixed the background color of the Spy disguise panel not always matching his disguise team.
■Fixed idle players being kicked when the server has tf_arena_use_queue set to 0.
■Fixed Spies not being able to sap a building if an enemy player was colliding with the building.
■Fixed getting a real target ID on an enemy Spy that's disguised as one of your teammates if you are disguised as an enemy.
■Fixed Spies being able to automatically cloak after uncloaking at the moment of a weapon switch.
■Fixed Jarate instantly exploding when thrown in some places, like the final area of Badwater.
■Fixed spectators not having their items removed when they enter spectator mode.
Woot woot...punisher007 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 05:49:
http://store.steampowered.com/news/2564/
Engine
Team Fortress 2
waarom moet de FaN een boost in dmg krijgen?

Dunno, maar ik ben er wel blij mee. De FaN liet ik links liggen omdat ik meer kan krijgen uit de 6 schoten van de scattergun. Ga het zo even testen.rubbieus schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 07:55:
[...]
Woot woot...
waarom moet de FaN een boost in dmg krijgen?in meeste gevallen kon hij toch al 1 (2) shotten
yay for reflect op arrows, vond het al zo raar
Leuk, snipers headshotten met deflected flaming arrows. FaN boost, tsja. Ellenlange discussies op dit forum over het (ontbreken van) nut van de FaN, maar als medic wordt het er op publics echt niet leuker op als de FaN sterker wordt.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dat is ook weer true... Medic krijgt het nooit eens makkelijker.Shabbaman schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:46:
Leuk, snipers headshotten met deflected flaming arrows. FaN boost, tsja. Ellenlange discussies op dit forum over het (ontbreken van) nut van de FaN, maar als medic wordt het er op publics echt niet leuker op als de FaN sterker wordt.
Nooit?DeX schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:47:
[...]
Dat is ook weer true... Medic krijgt het nooit eens makkelijker.
Vroegah was er nog geen autoheal en moest je je knop inhouden.
Dat wil ik eigenlijk ook nog een keer proberen bij een goeie scout, al is het alleen maar voor de Medic achievement.frickY schreef op maandag 08 juni 2009 @ 18:25:
Overigens van de week in een noodgeval een scout gekritubered.. en die maakte er toch een bloedbad vanIedereen in de buurt was dood. Dat ga ik absoluut vaker doen
Maar het is vaak lastig om een goeie scout + een goed moment te vinden, zeker omdat het meestal handiger om een Demo of Soldier de Krituber te geven.
Autoheal is bagger.Napo schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:52:
[...]
Nooit?
Vroegah was er nog geen autoheal en moest je je knop inhouden.
fijn dat je e eindelijk kan reflecten..maar ik vind de huntsman (op pubs) toch best wel overpowered. Op close range is het haast onmogelijk om te missen op de een of andere manier, en het enige wat d esniper hoeft te doen is chokepoints spammen.. het erge eraan is dat de sniper een SNELLE class is, dus je kunt er haast niks tegen doen...
Eigenlijk doet de huntsman me denken aan het wapen dat ik het allermeeste haat..de AWM. Gewoon puur omdat je er zo goed als geen verdediging tegen hebt en hij zoveel damage doet.
Even ter illustratie:
http://www.youtube.com/watch?v=ziaDIUgmSyI
http://www.youtube.com/watch?v=-znnr5EbiAc
Eigenlijk doet de huntsman me denken aan het wapen dat ik het allermeeste haat..de AWM. Gewoon puur omdat je er zo goed als geen verdediging tegen hebt en hij zoveel damage doet.
Even ter illustratie:
Ik vind het niet echt overtuigend.Weiman schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:07:
fijn dat je e eindelijk kan reflecten..maar ik vind de huntsman (op pubs) toch best wel overpowered. Op close range is het haast onmogelijk om te missen op de een of andere manier, en het enige wat d esniper hoeft te doen is chokepoints spammen.. het erge eraan is dat de sniper een SNELLE class is, dus je kunt er haast niks tegen doen...
Even ter illustratie:
De huntsman is idd beter op shortrange maar met de normale rifle zou je hetzelfde kunnen doen, quickscope headshot op scout is ook insta kill.
Pyro niet maar als hij al damaged is dan ook.
Die rocket is dan wel weer raar maar achja.
Ok; Als main-medic (op pub iig) vind ik autoheal bagger.
[ Voor 11% gewijzigd door GonzoNL op 09-06-2009 10:32 ]
Waar het om gaat is dat je met de sniperifle iemand precies op z'n hoofd moet mikken..terwijl het met huntsman meer 'shoot in the general direction of' is.. dat soort random dingen, (net zoals crits eigenlijk een beetje) halen de lol uit het spel omdat ze onbeinvloedbaar zijn.. als jij een gescopde sniper raakt verschiet zijn aim.. bij een huntsman heeft dat nauwelijks nu.Napo schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:18:
Ik vind het niet echt overtuigend.
De huntsman is idd beter op shortrange maar met de normale rifle zou je hetzelfde kunnen doen, quickscope headshot op scout is ook insta kill.
Pyro niet maar als hij al damaged is dan ook.
Die rocket is dan wel weer raar maar achja.
Een belangrijkpunt bij de huntsman vs. sniperrifle is het ontbreken van een scope die je gezichtsveld beperkt. De huntsman heeft gewoon normaal zicht i.p.v. een beperkende scope. Heel handig voor het overzicht en dan een beetje steady aim en klaar.
Kan iemand mij uitleggen wat dit is precies ?? En waarom zou dat gefixt moeten worden ?punisher007 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 05:49:
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als ik sterf , is het 7/10 keer door een arrow. Nu kan het liggen aan het feit dat er steeds veel snipers zitten op de servers. Of, zoals Weiman zegt, is de bow iets te overpowered. Headshot door sniper vind ik klasse, een pijl in mijn bast vind ik maar zo zo ... omdat ik denk dat voor het eerste toch wat meer skill vereist is.Weiman schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:07:
Even ter illustratie:
Volgens mij zijn bij de huntsman de hitboxes bugged net zoals pre-patch ambassador. Is vooral in dat filmpje goed te zien waar hij vaak naast iemand schiet en toch raakt.
FaN boost klinkt goed, gebruikte hem af en toe met succes en nu is er meer kans op 2-shots.
FaN boost klinkt goed, gebruikte hem af en toe met succes en nu is er meer kans op 2-shots.
iemand zin in een kruiswoordpuzzel?
FaN boost klinkt idd erg leuk. Ik gebruikte de FaN altijd omdat ik altijd er een doom 2 gevoel bij heb.SniperFox schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:53:
Die achievement heb ik er inderdaad ook mee gehaaldZanielGa schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:57:
Maar het is vaak lastig om een goeie scout + een goed moment te vinden, zeker omdat het meestal handiger om een Demo of Soldier de Krituber te geven.
Het was in een pl map. Ik was alleen met de scout met de kar vrijwel bij het laatste punt. Met de krituber legde hij de enemy medic, 2 soldiers, een pyro en een sniper om
@SniperFox
De hitboxes lijken voor een huntsman inderdaad veel groter te zijn dan de models. Ben al vaker met huntsman neergeschoten terwijl ik om een hoekje stond. En heb zelf ook wel eens mis geschoten en toch de kill gekregen.
Ik neem aan dat als je wordt geraakt met je Dead Ringer ingeschakeld je de intel dropped voordat je cloaked?Changed the Dead Ringer so it can be activated while carrying the flag.
Fixed not being able to reflect arrows with the Flamethrower.
Ook al eens een magazijn op leeg geschotenFixed the Ambassador not shooting enemy sticky bombs..
Hoorde gister iemand nog zeggen dat zijn pispot altijd in zijn eigen gezicht explodeerde. Volgens mij Whoeiter? Misschien hiermee opgelost.Fixed Jarate instantly exploding when thrown in some places, like the final area of Badwater.
Fixed a couple of cases where viable backstabs would fail.
Sandman kan je reflecten : Scout knock out en vlammen maarfrickY schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:59:
Was het eerste dat ik probeerde na de update, en overleefde het niet. Heb nog lopen ranten in de chat dat ik het dom vond, maar er waren maar weinigen met mij eens. Alle projectielen horen gewoon reflectable te zijn. Ook Sandmans bal wat mij betreft.
Heb net even wat testjes gedaan met de hitboxes van de huntsman. Hier het resultaat: http://www.xfire.com/video/cdcb8/
Salomon je filmpje bewijst niet zoveel.
De pijl beweegt gewoon in een zijwaartse boog.
Dus op korte afstanden beland je pijl wat naar links van waar je mikt.
In welke situaties gebruiken jullie de huntsman nou? In de meeste situaties heb ik toch liever de normale sniper rifle. De huntsman is nogal lastig te gebruiken omdat het heel moeilijk is om te bepalen waar de vijand heen gaat lopen om te kunnen schieten. Tenzij de vijand natuurlijk weinig beweegt, de meeste kills met de huntsman die ik gemaakt heb zijn waarschijnlijk heavies. De enige situatie waarin ik liever een huntsman heb is een waar ik niet veel tijd heb om de sniper rifle te gebruiken, dus snel het hoekje om, schieten en dan weer weg. Maar je kan er wel redelijk makkelijk lucky shots mee maken door chokepoints te spammen of in een menigte te schieten.
[ Voor 9% gewijzigd door g0tanks op 09-06-2009 19:20 ]
Zoals je in het begin kan zien is het ook naar links, en ook naar beneden... zal zometeennog van langere afstanden wat makenSimon Verhoeven schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:12:
Salomon je filmpje bewijst niet zoveel.
90% van de tijd zie ik mensen met een Huntsman gewoon willekeurig chokes in schieten... Ze lijken echt gemaakt te zijn voor random spam. Misschien ligt dat aan mij en dat ik gewoon op Pubs speel.g0tanks schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:19:
In welke situaties gebruiken jullie de huntsman nou?
Ik zei het maar omdat je dat filmpje zo vlak na een opmerking over hitboxes gooit.
Heb het nu al een paar keer meegemaakt dat ik de hoek om was/stond maar toch geraakt werd door de huntsman.
Dat heb ik niet alleen met de huntsman, maar ook met natasha. Wanneer ik de hoek om ben word ik nog steeds vertraagd. Het lijkt wel of de hitdetectie niet helemaal klopt.CapTVK schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:39:
Heb het nu al een paar keer meegemaakt dat ik de hoek om was/stond maar toch geraakt werd door de huntsman.
Dit is gewoon eng.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Agreed
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Komt door lag-compensation.Side-Kick schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:49:
[...]
Dat heb ik niet alleen met de huntsman, maar ook met natasha. Wanneer ik de hoek om ben word ik nog steeds vertraagd. Het lijkt wel of de hitdetectie niet helemaal klopt.
Ja, maar het lijkt soms nog steeds alsof je hitbox door Natasha meer vertraagd wordt dan je model. Je denkt veilig te zijn en dan krijg je precies nog die tien damage die je afmaakt...
Ik vind de huntsman eigenlijk niet zo grappig meer. Het onzichtbare 'hier-ga-je-dood-aan-object' is veel en veel groter dan de pijl die door de gamewereld vliegt. Al een paar keer gehad dat ik een pijl op me af zag vliegen, ik een sidestep maakte om hem te ontwijken en het alsnog een headshot was. Hoop dat ze hem in de toekomst minder spambaar gaan maken (kleinere quiver?)
Ik vind de huntsman eigenlijk niet zo grappig meer. Het onzichtbare 'hier-ga-je-dood-aan-object' is veel en veel groter dan de pijl die door de gamewereld vliegt. Al een paar keer gehad dat ik een pijl op me af zag vliegen, ik een sidestep maakte om hem te ontwijken en het alsnog een headshot was. Hoop dat ze hem in de toekomst minder spambaar gaan maken (kleinere quiver?)
komt dat niet door de lag en hitbox implementatie van valve? Veel filmpjes waar de hitbox voor het object zit. Dus je ziet jezelf het ontwijken maar niet de hitbox zelf == killLUH-3417 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:22:
Ja, maar het lijkt soms nog steeds alsof je hitbox door Natasha meer vertraagd wordt dan je model. Je denkt veilig te zijn en dan krijg je precies nog die tien damage die je afmaakt...
[This space is for rent]
Zo, gister lekker veel wezen healen op de server. Sinister en ik hebben flink lopen raggen hier en daar
Opvallend was dat als wij dood waren het andere team opeens toch wel een cap te pakken kreeg of het wagentje toch wel iets naar voren kreeg 
Moet toch maar eens vaker Medic spelen, want het is toch wel leuk als je iemand hebt die weet hoe je moet raggen met uber of kritz

Moet toch maar eens vaker Medic spelen, want het is toch wel leuk als je iemand hebt die weet hoe je moet raggen met uber of kritz
[ Voor 8% gewijzigd door Capa op 10-06-2009 10:22 ]
Iemand enig idéé waarom mijn stats bij m'n steam community ID van TF2 niet geupdate worden , en m'n ingame stats wel gewoon goed staan?
Ik heb vorige week m'n stats namelijk gereset om met een schone lei te beginnen.
Maar sinds dat ik nu weer 7 uurtjes heb gespeeld na m'n reset, staat m'n totale speeltijd als spy nog steeds op 2 uur terwijl ik al aan de 3.5/4 uur zit.
Playtime wordt wel door steam geregistreerd , en soms lijkt het dat een aantal classes wel updates krijgt. maar zo staat er ook dat ik geen revenges en geen backstabs heb...
TF2 stats
Ik heb vorige week m'n stats namelijk gereset om met een schone lei te beginnen.
Maar sinds dat ik nu weer 7 uurtjes heb gespeeld na m'n reset, staat m'n totale speeltijd als spy nog steeds op 2 uur terwijl ik al aan de 3.5/4 uur zit.
Playtime wordt wel door steam geregistreerd , en soms lijkt het dat een aantal classes wel updates krijgt. maar zo staat er ook dat ik geen revenges en geen backstabs heb...
TF2 stats
[ Voor 7% gewijzigd door Descriptor op 10-06-2009 10:52 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
huntspam spam is makkelijk te stoppen. gewoon een kogel/raket/bom/napalm door zn kop jagen.LUH-3417 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:22:
Dat ding raakt namelijk niks op grote afstand. Waar je bvb met een sniper redelijk veilig vanuit de tunnel in dustbowl stage 1, de iemand in exit van de spawn kunt raken. Mag je met de huntsman al blij zijn als je uberhaubt die deur kan raken na 3 schoten.
Met die huntsman moet je dus redelijk dichtbij blijven wil je wat raken. en dan ben je ook zo dood
Niet teveel van aantrekkenDescriptor schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:49:
Iemand enig idéé waarom mijn stats bij m'n steam community ID van TF2 niet geupdate worden , en m'n ingame stats wel gewoon goed staan?
Bij mij klopt dit bijvoorbeeld niet :
Hoort iets van 146xx te zijn geloof ik. Stats zijn een keer naar de oude teruggezet lijkt het wel... misschien een backup die ze teruggezet hebben ofzoMost health healed: 9,685 (as Medic)
[ Voor 30% gewijzigd door nero355 op 10-06-2009 11:09 ]
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen dan, 146k healen in een leven?
Nietg0tanks schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:15:
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen dan, 146k healen in een leven?
Toch lastig om raketten te spammen als je een pijl door je harses krijgt het moment dat je de hoek om kijkt. Zeker als de pijl een hitbox heeft ter grootte van een volwassen intercity.RocketKoen schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:07:
[...]
huntspam spam is makkelijk te stoppen. gewoon een kogel/raket/bom/napalm door zn kop jagen.
Dat ding raakt namelijk niks op grote afstand. Waar je bvb met een sniper redelijk veilig vanuit de tunnel in dustbowl stage 1, de iemand in exit van de spawn kunt raken. Mag je met de huntsman al blij zijn als je uberhaubt die deur kan raken na 3 schoten.
Met die huntsman moet je dus redelijk dichtbij blijven wil je wat raken. en dan ben je ook zo dood
backstab vereist skill.Descriptor schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:49:
TF2 stats
True, maar menig tf2 speler heeft allang kennis gemaakt met het ijzer in den neck
besides, most backstabs ingame staat gewoon vrolijk op 11
Winners never cheat, Cheaters never win
niet overdrijven. hooguit een jonge intercity.LUH-3417 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:51:
[...]
Toch lastig om raketten te spammen als je een pijl door je harses krijgt het moment dat je de hoek om kijkt. Zeker als de pijl een hitbox heeft ter grootte van een volwassen intercity.
Probeer anders maar eens een defense map te spelen met je hele team sniper + huntsman...
kijken of je ze dan nog steeds zo overpowered vindt....
Af en toe kun je best nog in een deuk liggen als je een Pyro volpompt en daarna zegt: "Yeah real smooth moves mumbles!"
Mumbles... I Lolled!
Mumbles... I Lolled!
Hey, ik heb ook anderhalf uur staan healenCapa schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:21:
Zo, gister lekker veel wezen healen op de server. Sinister en ik hebben flink lopen raggen hier en daarOpvallend was dat als wij dood waren het andere team opeens toch wel een cap te pakken kreeg of het wagentje toch wel iets naar voren kreeg
Aargh, ik was nogal moe op school vandaag in de mediatheek.

Die comics zijn trouwens wel leuk, zijn er nog meer?
Sinds die FAN tweak stikt het opeens van de scouts met de FaN. Dat je de andere kant opvliegt was al irritant genoeg maar nu is twee shots gewoon genoeg om de meeste classes te finishen. Ik zat vandaag als medic nog even achter paar soldier vs. scouts confrontaties en de soldier werd soms wel 4x de lucht in gelanceerd. Hij kon er niks tegen doen en zonder medic was ie allang dood geweest.
Dat deed je vandaag weer goed
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
http://img504.imageshack.us/img504/905/1244673920296.png
http://img504.imageshack.us/img504/9685/1244674395364.png
Heb nog wat van die comics gevonden, vind het nog steeds eng.
@TVK, FaN is echt veels te overpowered atm ja.
http://img504.imageshack.us/img504/9685/1244674395364.png
Heb nog wat van die comics gevonden, vind het nog steeds eng.
@TVK, FaN is echt veels te overpowered atm ja.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
RoF is prima van de FaN, maar de knockback maakt het vrijwel onmogelijk een fatsoenlijk schot te predicten als demo. Als soldier is het nog wel te doen door splash.
Blegh, ik ben de huntsman eventjes zat zeg. Overal zie je die pijltjes vliegen, er lijkt geen houden aan, zo vaak een heady en meteen neer.
OwjahYellowOnline schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:34:
[...]
Hey, ik heb ook anderhalf uur staan healen

"Medic needs a heal" En daar was Yellow met zijn Ghostbuster gun
Interessante ervaring voor mij gister was wel om te horen dat er echt TF2 spelers bestaan die alleen maar instantspawn spelen. Tenminste, dat zei die. Voor mij is doodgaan en wachten op spawn ook een rust, leer en overzichts moment dus ik kon me daar werkelijk geen voorstelling van maken: waarom alleen maar instantspawn spelen? Je leert weliswaar schieten, maar enig tactisch inzicht? Ho maar...
Ieder geval gaf hij later aan dat er hier toch wat anders gespeeld zoals hij gewend was.
Ieder geval gaf hij later aan dat er hier toch wat anders gespeeld zoals hij gewend was.
Misschien gewenning van TFC. Ik had er in het begin ook een schurft hekel aan... Ben je dood, wil je snel terug om iemands kont te schoppen of je SG proberen te redden moetje wachtenCapTVK schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:55:
Interessante ervaring voor mij gister was wel om te horen dat er echt TF2 spelers bestaan die alleen maar instantspawn spelen. Tenminste, dat zei die. Voor mij is doodgaan en wachten op spawn ook een rust, leer en overzichts moment dus ik kon me daar werkelijk geen voorstelling van maken: waarom alleen maar instantspawn spelen? Je leert weliswaar schieten, maar enig tactisch inzicht? Ho maar...
Moet zeggen dat ik de respawn op GoT wel iets lang vind, maar dit geeft je ook de gelegenheid om de pushen wanneer het halve enemy team op respawn zit te wachten.
Respawn tijd is eigenlijk heel fijn, even rust. Even uit vloeken omdat je dood ging en dan weer verder met frisse moed.
Respawntijd is prima. Dat moet ook wel, maar het ligt wel aan het type resawntime. Vanilla timings vind ik niet zo vet.Nmxje schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:09:
Respawn tijd is eigenlijk heel fijn, even rust. Even uit vloeken omdat je dood ging en dan weer verder met frisse moed.
Ik teken nog steeds voor de standaard van Valve.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Tja, TF2 is de enige online FPS waarmee ik ervaring heb. Voor mij klinkt wachten op spawn ook vrij logisch. Voor jezelf is het een soort straf, wel of niet verdiend, die je moet uitzitten en voor je tegenstanders een beloning waarmee ze tijdelijk gemakkelijker kunnen pushen.
Toen ik net begon met het spelen van TF2 vond ik de respawntijd best wel irritant, maar nu ben ik er aan gewend en vind het wel best zo.
Wat het irritante aan de respawn timer is, is dat 'ie soms wel erg lang is (20-30 seconden) en dan machteloos moet toekijken hoe het andere team het capturepoint inneemt
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Inderdaad. De respawn-waves vind ik geniaal, en zijn ook nodig om een team de mogelijkheid te bieden verder te komen. Maar ik zit vrij regelmatig 28 seconden te wachten, om mezelf weer in de strijd te gooien, en binnen 10 seconden zit ik weer naar een klok met "Respawn in 0:28 seconds" te kijken.
Dit zijn wel dé momenten om je team te spectaten en zo te zien waar de sentries en teleport exits zijn, hoe de spies disquised zijn, en wat de samenstelling van het vijandige team is.
Al heel regelmatig via de spec spies zien disguisen/cloaken waarna je ze er, zodra je weer leeft, zo uitpikt.
Dit zijn wel dé momenten om je team te spectaten en zo te zien waar de sentries en teleport exits zijn, hoe de spies disquised zijn, en wat de samenstelling van het vijandige team is.
Al heel regelmatig via de spec spies zien disguisen/cloaken waarna je ze er, zodra je weer leeft, zo uitpikt.
Lol, ik speelde hiervoor Americas Army, daar was het: Dood = dood. Wachten tot volgende ronde. Soms moest je wel eens 5 minuten wachten als je gespamd werd aan het begin. TF2 was wat dat betreft een verademing
.
Ik bedacht vannacht: medic ubert medic die andere class critubert. Is dat mogelijk eigenlijk?
Tuurlijk kan dat.
Ik kwam laatst ook een interessante medic strategie tegen:
Double Medic Strategy
The Double Medic Strategy is a theoretical gameplay strategy that, if executed successfully, can allow two Medics to decimate an entire enemy team by themselves. However, it is a very situational tactic, and incredibly difficult to pull off in normal play, so it is very rarely seen. The strategy requires two Medics, both with Übersaws and normal Mediguns. It will not work if even one of the two Medics uses a Bonesaw and/or a Kritzkrieg. It would also be useful to be playing on a map with set-up time, although this is not a requirement as such.
The strategy proceeds as follows: at the start of the match/during set-up time, the two Medics build up their ÜberCharges, either on each other or on any other team member. Once both of them are fully charged, one of them switches to their Übersaw, and is healed by the other Medic. They then find members of the enemy team to attack. The Medic who is currently healing then activates their ÜberCharge. The attacking Medic then tries to attack as many enemy players as possible, while still trying to leave some alive.
When the first ÜberCharge has almost run out, the attacking Medic switches to their Medigun, and the healing Medic switches to their Übersaw. The second ÜberCharge is then deployed. The Medic that is now attacking tries to kill as many enemies as possible, or at the very least land 4 hits on enemies. This will give the Medic who is currently attacking full ÜberCharge. As before, when the ÜberCharge has almost run out, the two Medics switch again, and keep going for as long as they can do so.
Communication between the two Medics is vital for this strategy to work. However, this strategy has a lot of flaws. Firstly, if at any point the healing Medic loses a lock on the attacking Medic, the strategy may fail. Secondly, if the attacking Medic is not able to land at least 4 hits on enemies, then their ÜberCharge will not be immediately full, as is necessary.
Ja, wordt helaas te weinig gedaan.YellowOnline schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:53:
Ik bedacht vannacht: medic ubert medic die andere class critubert. Is dat mogelijk eigenlijk?
Ja die bestaat al vrij lang inderdaad, er zijn een aantal aarige filmpjes van. Ook niet heel moeilijk te counteren, bijvoorbeeld een demo kan stickies wegleggen om de twee medics uit elkaar te drijven.g0tanks schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:07:
Tuurlijk kan dat.
[...]
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Die tactiek zou werken als mensen inderdaad de medic met kritz targetten maar meestal is dat niet het geval. Of er moet toevallig een soldier of demo achter de medic zitten. Zelf heb ik als medic het niet zo vaak meegemaakt dat ik het loodje leg tijdens een krituber. Wel net ervoor of erna
. Bovendien vallen de meeste hits in de eerste paar seconden, de damage is dan al gedaan en je kan die 2e normale uber mooi gebruiken om de rest op te ruimen.
En voor die double medic strategie,zelfde oplossing als bij een gewone uber. Gewoon even wegrennen of dekking zoeken.
En voor die double medic strategie,zelfde oplossing als bij een gewone uber. Gewoon even wegrennen of dekking zoeken.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TeuDYWESogs]g0tanks schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:07:
Tuurlijk kan dat.
[...]
(slechte) voorbeeld hiervan.
Wel mooi bewijs dat die tactiek alleen werkt bij fail teams. In plaats van te wachten blijven ze nog omhoog komen ook (met een heavy).
Oh ja, een beetje pyro had die medics gewoon weggeblazen.
Verwijderd
Beetje soldier en demo ook. Vooral voor een solly is het zo makkelijk close combat ubers te jugglen.CapTVK schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:21:
Wel mooi bewijs dat die tactiek alleen werkt bij fail teams. In plaats van te wachten blijven ze nog omhoog komen ook (met een heavy).
Te weinig zou ik niet zeggen, de krit medic tekent in zo'n situatie eigenlijk zijn doodsvonnis. Daarnaast is het nuttiger om een normale uber demo om sentries te hebben, gevolgd door een krit soldier om de overlevers neer te halen imo.
Maar af en toe is het wel erg leuk om te doen
[ Voor 12% gewijzigd door GonzoNL op 12-06-2009 09:05 ]
Verwijderd
De gewone medic kan wel voor een muber gaan dan, dan werkt het wel.GonzoNL schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:04:
[...]
Te weinig zou ik niet zeggen, de krit medic tekent in zo'n situatie eigenlijk zijn doodsvonnis. Daarnaast is het nuttiger om een normale uber demo om sentries te hebben, gevolgd door een krit soldier om de overlevers neer te halen imo.
Maar af en toe is het wel erg leuk om te doenzeker bij mensen die in paniek schieten als ze een uber krijgen
Heeft iemand enige indicatie (valve-time) wanneer het traden er aan zou kunnen komen te zitten?
Dit topic is gesloten.