Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
SniperFox schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:40:
Tja maar als je echt een serieuze game wil ga je niet 12v12 spelen lijkt mij? Daar heb je wars en dergelijke voor. Vergeet ook niet dat er zowel in eigen team als vijandelijke team altijd mensen zullen zijn die niet al te serieus spelen. En anders is er nog scramble. :)
Als je op niveau wilt spelen ga je naar de GoT server, even je shizzle uitproberen kan op een van de duizenden andere servers.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:20
Hm, ik probeerde zojuist de GoT server te joinen, maar het schijnt dat ik een ban heb op de GoT server :/.

Bij wie kan ik navragen waar deze ban voor gegeven is en dit eventueel rectificeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Deviruchi schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:58:
Hm, ik probeerde zojuist de GoT server te joinen, maar het schijnt dat ik een ban heb op de GoT server :/.

Bij wie kan ik navragen waar deze ban voor gegeven is en dit eventueel rectificeren?
http://bans.teamfortress.be/

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

MrAngry schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:51:
[...]

Als je op niveau wilt spelen ga je naar de GoT server, even je shizzle uitproberen kan op een van de duizenden andere servers.
Ik ben wel mee eens dat er op niveau gespeeld kan worden, maar dat staat nergens vermeld. Er staat alleen een vermelding in de MoTD van "play like a team" verder niets. Het lijkt me niet dat de meeste mensen een GoT server onmiddelijk met een skill server associeren, vooral als deze een 24 player cap heeft. Het is ook niet erg fijn om vervolgens telkens iemand op je dak te hebben over hoe je moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SniperFox schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:05:
[...]

Ik ben wel mee eens dat er op niveau gespeeld kan worden, maar dat staat nergens vermeld. Er staat alleen een vermelding in de MoTD van "play like a team" verder niets. Het lijkt me niet dat de meeste mensen een GoT server onmiddelijk met een skill server associeren, vooral als deze een 24 player cap heeft. Het is ook niet erg fijn om vervolgens telkens iemand op je dak te hebben over hoe je moet spelen.
"Play like a team" lijkt misschien overduidelijk voor een spel met "team" in de naam maar de werkelijkheid is dat op de meeste servers het "team"-gevoel ver te zoeken is. Vergeet het maar op de meeste pubs. GoT zit (als er voldoende regulars zijn) in dat tussengebied tussen wars en normale pubs. Het niveau op GoT ligt gewoon (iets) hoger dan de gemiddelde pub omdat er daadwerkelijk wordt geprobeerd als team te spelen. De enige andere server vergelijkbaar met GoT is volgens mij HH.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z3R0 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:03:
Koei vat ieders taak in een team altijd té serieus op. Gister wou ik m'n nieuwe Ambassador uitproberen maar Koei zat toen te zeuren dat ik iets nuttigs moest doen voor het team :(

OT:
proberen ze een beetje Battlefield Heroes na te doen? Dat je je characters look kan veranderen :)
Ik ben wel in voor nog meer hats/clothing.
Probeer het dan uit als er niet al 3 spies, 3 snipers en 3 pyro's zijn. Gisteren aan aantal momenten gehad waarbij ik de enige offensive class was. Als je wilt zien hoe nutteloos dat is moet je maar eens in een team spelen met 3 medics en 9 solly/demo, dan slacht je het andere team werkelijk compleet af. Ik vind het best dat mensen sniper of spy of whatever spelen, maar besef gewoon eens dat het zo enorm zinloos is om veel van de klasses te hebben. Maar de GoT server valt an sich wel mee hoor, de meeste andere servers is het gewoon elke ronde zo dat die classes in grote getalen aanwezig zijn.
Lt. Marx schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:46:
[...]

Toch heb ik in de begintijd van de GoT server echt epische battles meegemaakt 12vs12. Ik moet eerlijk zeggen dat eigenlijk het niveau wat gedaald is de laatste tijd op de GoT server. Misschien door alle nieuwe aanwas van spelers?
De spelers van toen spelen nu vaak pcwtjes enzo, waardoor de server vol raakt met nieuw volk en de "oude" garde er niet meer bij kan. Maar gelukkig is Brainstorm bezig met een "public" voor ETF2L, ben bang dat als die up is ik zelden te zien zal zijn op de normale public.
SniperFox schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:05:
[...]

NIveau op maps zoals granary/badlands met veel GoT1/TLDR/GoT3 spelers aanwezig is toch zeker wel hoog genoeg om leuk te zijn. Dat zijn mensen die niet gelijk de behoefte hebben om een stalemate te forceren met een sentry farm, en ook daadwerkelijk moeite doen om een punt te cappen. We zullen wel zien wat de ETF2L public gaat brengen in dat opzicht.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik wou me ook eens even melden hier. Was gisteren toevallig via het forum op de GoT Server gekomen :) Leuke server moet ik zeggen. Is wel altijd druk bezocht. Dus moest toch wel een tijdje wachten voordat ik er in kon. Ik heb geen microfoon dus ik kan niet praten. Ik hoorde hier en daar de naam Racer vallen, En dat ik van alles verkeerd deed :'( Sorry hiervoor, Maar ik speel TF2 nog niet zo lang. :$ Maar ik heb wel weer een paar archievments gehaald met medic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah!, jij was het die een pyro (ik dus) een krit-uber gaf. Ik vond het al zo gek. Geen zorgen hoor we moeten het ergens leren ;).

Ik probeerde er maar het beste van te maken maar als medic moet je die normaal echt aan een demo/soldier of heavy (in die volgorde) geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik zal het onthouden voor de volgende keer :P Ik had zo iets van als de uber klaar is geef hem maar aan iemand O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Racer89 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:23:
Ik wou me ook eens even melden hier. Was gisteren toevallig via het forum op de GoT Server gekomen :) Leuke server moet ik zeggen. Is wel altijd druk bezocht. Dus moest toch wel een tijdje wachten voordat ik er in kon. Ik heb geen microfoon dus ik kan niet praten. Ik hoorde hier en daar de naam Racer vallen, En dat ik van alles verkeerd deed :'( Sorry hiervoor, Maar ik speel TF2 nog niet zo lang. :$ Maar ik heb wel weer een paar archievments gehaald met medic :)
Zo herkenbaar, ik doe het zelf ook...

TF2 op een externe HD installeren, krijg op deze bijna dooie HD alleen lagspikes. Tot vanavond :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Veel nieuwe lui op de server, om 2 uur snachts is die ook nog vaak vol en dan herken ik van al die spelers er 0. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Het niveau op de GoT servers hangt inderdaad erg af van de aanwezigheid van regulars en dergelijken. Meestal hebben die voice-enabled en dat maakt samenspelen een stuk makkelijker. Verder speel ik voor de LOL en dan is het leuk om op deze manier contact te krijgen met iedereen.

Ik heb een oude brakke PC dus ik speel meestal medic of engineer, omdat mijn pc gaat schokken in drukke gebieden. Hopelijk eind volgende week mijn nieuwe Phenom + HD4870

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.sourceop.com/randomimages/itemdrops/allitems.png

Afbeeldingslocatie: http://www.sourceop.com/randomimages/itemdrops/hats_vs_nonhats.png

Wat interessante stats over de drops. Kan dat je ooit alle hoedjes gaat krijgen is minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat mij betreft mogen die percentages van hat-drops nog wel wat lager, zodat ze echt super raar zijn :D
Al helemaal na die bug/glitch dat mensen alle hoedjes hebben en sommige zelfs 2-3x :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

SniperFox schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:40:
Tja maar als je echt een serieuze game wil ga je niet 12v12 spelen lijkt mij? Daar heb je wars en dergelijke voor. Vergeet ook niet dat er zowel in eigen team als vijandelijke team altijd mensen zullen zijn die niet al te serieus spelen. En anders is er nog scramble. :)
Zo vaak speel ik TF2 niet en toch heb ik regelmatig echt de indruk dat de tegenstanders gewoon ronduit bar slecht bezig zijn. Momenteel is het zoiets van: soms wat te goed voor GOT1, maar echt geen tijd om in een clan te gaan. Maar of ik nu goed genoeg ben voor pickups o.d. is een ander paar mouwen.
Nu ja, misschien eens wat vaker 6 vs 6 servers zoeken, beetje zonde dat GoT public enkel 12 vs 12 is.
En GoT2 zie ik ook zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Pimorez schreef op maandag 01 juni 2009 @ 16:22:
Wat mij betreft mogen die percentages van hat-drops nog wel wat lager, zodat ze echt super raar zijn :D
Al helemaal na die bug/glitch dat mensen alle hoedjes hebben en sommige zelfs 2-3x :/
Eigenlijk zou het beste zijn als iedereen gewoon maximaal één hoedje tegelijk kan. Zo zou het traden echt van pas komen en zouden de hoedjes ook zeldzamer blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Hebben jullie er ook last van dat de tijd die je speelt met classes niet goed wordt geregistreerd op je Steam Community pagina? Er staat dat ik al zo'n 40 uur heb gespeeld de laatste twee weken, maar als je de tijd optelt van alle classes kom je niet eens boven de 15 uur.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Steam telt gewoon of je een steam applicatie aan het runnen bent, niet ofdat je ook actief bent.
Dus als je bvb op het loadout scherm of zo staat telt dat ook allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Dan nog weet ik 100% zeker dat ik niet meer dan 25 uur niet heb gespeeld. Zo had ik vanmiddag ook even een uurtje Pyro gespeeld maar dat is er ook niet bij gekomen. :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

g0tanks schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:53:
Dan nog weet ik 100% zeker dat ik niet meer dan 25 uur niet heb gespeeld. Zo had ik vanmiddag ook even een uurtje Pyro gespeeld maar dat is er ook niet bij gekomen. :/
Daar heb ik ook last van.

Of bijv. dat het loadingscherm niet klopt met de stats op steam. Irritant, maar kan er weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Shabbaman schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:52:
[...]

Ik zou willen voorstellen dat niemand meer met Koeitje in discussie gaat zonder eerst op z'n minst een uur tegen hem gespeeld te hebben.
Heb al tegen genoeg goede soldiers gespeeld hoor, Koeitje is geen god.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:38
Bejit schreef op maandag 01 juni 2009 @ 18:15:
[...]

Ik ga vast popcorn kopen, wie neemt de pils mee?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Als je de l weglaat heb ik genoeg, ik heb 4 jarates namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bejit schreef op maandag 01 juni 2009 @ 18:15:
[...]

Dat ben ik ook niet, en dat zeg ik ook nergens. Ben hoogstens mid-skilled. Zegt alleen wel genoeg over het niveau op pubs ;) .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

En soms als je achter koeitje als medics aanloopt beland je in die situaties waar je zoiets hebt van dit overleven we niet en toch loopt het op 1 of andere manier goed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 19:25:
[...]

Dat ben ik ook niet, en dat zeg ik ook nergens. Ben hoogstens mid-skilled. Zegt alleen wel genoeg over het niveau op pubs ;) .
Dit ook niet zo zeer een reactie op jou, maar op je fans :P

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is nog eens mooie TF2 fan art:

http://www.etsy.com/view_...her_1&listing_id=25685665

Helaas uitverkocht, maar van L4D zijn er nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op het moment 65 items, maar ik kan alleen de eerste 50 zien. Als ik items delete verschijnen de nieuwere items weer, maar ik ben benieuwd of er eigenlijk toch een (hogere) harde limiet opzit of dat items na een tijdje verwijderd worden als je ze niet in je zichtbare inventory hebt.

Uit voorzorg ga ik toch maar weer even verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Leuk bugje, wil ik van huntsman naar het gewone sniper wapen wisselen zie ik enkel huntsmans staan.
Ipv dat ze nu zorgen dat je elke item maar 1 x ziet of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
@Simon: kan je niet scrollen? ik kan dat wel bij m'n, ehm, 4 huntsmans, evenals m'n 5 kritzkriegs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wat maken de huidige updates het spel ranzig instabiel zeg. :X Zodra ik door een huntsman geraakt wordt krijg ik een CTD om m'n oren, ik heb zelfs na meerdere speelsessies van 2-3 uur per stuk nog geen enkel wapen verzameld en ben zelfs een aantal eerder verzamelde wapens kwijtgeraakt en zodra ik met de backburner speel en crit schiet ik mijzelf dood. En de huntsman en die gare bat van de scout verneuken het spel echt compleet qua gameplay. :r

[ Voor 5% gewijzigd door AtleX op 02-06-2009 19:40 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtleX schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:39:
...zodra ik met de backburner speel en crit schiet ik mijzelf dood...
Hmm...Jezelf doodschieten terwijl je met de backburner speelt is wel een knappe prestatie. ;)

En dat je wapens "kwijtraakt" kan alleen als een server even geen contact heeft met Steam. Dan krijg je normaal alleen de standaard weapon loadout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

CapTVK schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:12:
[...]

Hmm...Jezelf doodschieten terwijl je met de backburner speelt is wel een knappe prestatie. ;)
Ja, ik crit mezelf zodra ik iemand z'n rug loop te flamen met dat ding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Salomon schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:36:
@Simon: kan je niet scrollen? ik kan dat wel bij m'n, ehm, 4 huntsmans, evenals m'n 5 kritzkriegs...
Om 1 of andere reden zag ik geen scrollbar.
Bij andere classes heb ik er volgens mij wel al 1 gezien.

@AtleX: dat heb ik zelf nog niet voorgehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:28
Ik snap niet waarom de huntsman het spel zo zou verneuken, het geeft snipers op medium range een betere kans om overzicht te behouden. Verder heeft het weinig voordeel ten opzichte van de standaard sniperrifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Die heb ik ook nog niet gehoort, ik gebruik de backburner dan ook helemaal niet meer sinds je teamleden kan blussen met je airblast. Die extra functionaliteit vind ik zo handig dat ik vind dat ik het niet kan maken tegenover mijn teamgenoten om hem niet mee te nemen. Zeker omdat ik als medic vaak zat afbrand terwijl er twee pyros met backburner naast me staan.

Daarnaast is iemand blussen 5 punten waard in hlstats, dus waarom zou je nog backburnen :D

[ Voor 11% gewijzigd door GonzoNL op 03-06-2009 09:19 ]

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Op pubs organiseer ik nog weleens pyro packs, 3 of 4 pyros die als een team de tegenstander ambushen en zo vrijwel het hele team uitmoorden. Aangezien de meeste dan met de standaard flamethrower rondlopen switch ik dan nog weleens naar de backburner om door middel van wat crits het afmaken van het andere team te vergemakkelijken. Alleen dat gaat nu dus niet meer, want een crit met de backburner is een insta-kill, alleen ben ik degene die dood gaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor. Als het consequent gebeurt gewoon een bugreport posten bij Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:01

Tank80

Cyanide&&Happiness

AtleX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:25:
Op pubs organiseer ik nog weleens pyro packs, 3 of 4 pyros die als een team de tegenstander ambushen en zo vrijwel het hele team uitmoorden. Aangezien de meeste dan met de standaard flamethrower rondlopen switch ik dan nog weleens naar de backburner om door middel van wat crits het afmaken van het andere team te vergemakkelijken. Alleen dat gaat nu dus niet meer, want een crit met de backburner is een insta-kill, alleen ben ik degene die dood gaat. :(
Dan hou je hem waarschijnlijk verkeerd om vast, je moet ervoor zorgen dat de vuurmond richting je tegenstander wijst ;)

Edit:
over fanart gesproken; hier is ook iemand erg creatief geweest:
Afbeeldingslocatie: http://internetsiao.com/wp-content/uploads/2008/02/tf2-pyro-candle-holder.jpg

Afbeeldingslocatie: http://internetsiao.com/wp-content/uploads/2008/02/tf2-pyro-candle-holder2.jpg

http://internetsiao.com/t...holder-lightens-the-mood/

Helaas ook niet te koop ;(

[ Voor 21% gewijzigd door Tank80 op 03-06-2009 11:01 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Plaatjes werken alleen NADAT ik op de site ben geweest ;)
Erg gaaf trouwens :9~
/EDIT :
Matis schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:15:
Yup, dan zitten ze in de cache of jij in de site van de foto's cache ;)
Ik probeer dus te zeggen dat de post aangepast kan/moet worden precies om die reden ;)

[ Voor 63% gewijzigd door nero355 op 03-06-2009 11:18 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

nero355 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:07:
Plaatjes werken alleen NADAT ik op de site ben geweest ;)
Yup, dan zitten ze in de cache of jij in de site van de foto's cache ;)
Erg gaaf trouwens :9~
Zeker, alleen jammer dat ze niet echt te koop zijn ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/4vmm3r.jpg

Eindelijk weer eens een nieuwe spray gemaakt (en een hoop screenshots uit meet the spy). Binnenkort gooi ik hem op gamesprays.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

GFF is een kansloze clan/server. Op 2fort was er van de week iemand aan het campen onder aan het spawngat bij de tegenpartij en die kreeg gelijk een waarschuwing. Daarstraks deed een admin hetzelfde.. en toen ik er wat van zei, kreeg ik gelijk een waarschuwing dat ik dat ik m'n kop moest houden :X

Nog een ander moment was dat ik spychecks deed op m'n eigen basis, omdat ze best in grote getale aanwezig waren. Ik moordde hierbij best veel uit. Een admin die engineer was merkte dat in z'n scoorde en kickte me, omdat ik aan hardcore camping zou doen (rende de halve basis rond om de spies uit te roeien). }:O

Wordt tijd de GOT-servers te verkennen :9~

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtleX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:25:
Haha, dat werkt zo niet op de GoT server. Zelfs onze epische 12 man's pyro ambush liep op niets uit. Op pubs organiseer ik weleens een aantal medic sletjes, 1 of 2 medics die dan samen met mij het complete vijandelijke team head-on compleet aan gort knallen. Aangezien de meeste tegenstanders met zinloze classes als snipers, spies, pyro's en engies rondlopen switch ik dan nog weleens naar m'n bottle om het nog een beetje moeilijk te maken.

Nee, maar even serieus. Het is zo zinloos om met 4 man te ambushen. Je mist dan een veel te groot deel van je team om wat nuttigs mee te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:42:
[...]

Haha, dat werkt zo niet op de GoT server. Zelfs onze epische 12 man's pyro ambush liep op niets uit.
Bijna dan, die ene keer lang geleden als blue met de "muur van vuur" op stage 1 van Dustbowl werkte het wel. Maar dat was meer omdat het hele team van red zich collectief terug had getrokken van de laatste cp en vlakbij de red spawn en masse naar jullie stond te zwaaien&taunten.

Maar lachen was het wel :D Is daar trouwens niet nog een filmpje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ook maar es TF2 op de kop getikt....en nu onze serveradmin es lief aankijken dat ie een leuke server optuigt :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 13:59:
[...]

Bijna dan, die ene keer lang geleden als blue met de "muur van vuur" op stage 1 van Dustbowl werkte het wel. Maar dat was meer omdat het hele team van red zich collectief terug had getrokken van de laatste cp en vlakbij de red spawn en masse naar jullie stond te zwaaien&taunten.

Maar lachen was het wel :D Is daar trouwens niet nog een filmpje van?
Er is wel ergens een filmpje van onze fail gravelput rush :D . Tf2.be staat hij ergens, zal eens kijken of ik hem kan vinden.

Hier wat leuk spul van tijdje geleden :P
http://www.teamfortress.b...sk=t&sd=a&start=80#p16523

edit2: kan 'm niet meer vinden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42
GonzoNL schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 11:15:
[afbeelding]

Eindelijk weer eens een nieuwe spray gemaakt (en een hoop screenshots uit meet the spy). Binnenkort gooi ik hem op gamesprays.com.
Ik dacht meer aan iets met Asskicker, paarden en "Pornography starring your mother will be the second worst thing that happens to you today."

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Was het niet dit filmpje:

Ik hoor de stem van koeitje er bovenuit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Die medic rush was ook vrij episch :) Dat ging nog best goed met ubersaw+uber combos.

Over ubersaw/uber, Shabba had gister in een war een vrij epische actie: Hij blockde de cap (last op badlands) met een uber, switched naar ubersaw en vermoord een van het andere team, switched weer terug naar heal gun en heeft nog steeds über en ook weer ergens op de 90% waardoor hij net genoeg tijd won om de cap te blocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik denk dat ik dit spelletje ook maar eens aanschaf. Zag net een clangenootje van mij in bovenstaand filmpje :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:28
Laatst ook even een rondje arena gedaan op de GoT server, nucleus, erg leuke gametype vind ik het :) jammer dat het niet zo populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ arena wordt je snel zat door het lange en vele wachten. En doordat de mappen niet echt zijn ingericht met teamplay in het achterhoofd (wat dan ook nauwelijks gebeurd). Het lijken meer op team deathmatch achtige mappen. terwijl als je als 1 team bij elkaar blijft op een pub je eigenlijk altijd wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:22:
Was het niet dit filmpje:

[video]

Ik hoor de stem van koeitje er bovenuit :+
Nee, dat is dustbowl. Ging om een filmpje @ gravelpit waar we vol een sentry inrennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:04
Lt. Marx schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:41:
^^ arena wordt je snel zat door het lange en vele wachten. En doordat de mappen niet echt zijn ingericht met teamplay in het achterhoofd (wat dan ook nauwelijks gebeurd). Het lijken meer op team deathmatch achtige mappen. terwijl als je als 1 team bij elkaar blijft op een pub je eigenlijk altijd wint.
Arena is niet zo erg zolang je zonder de sitout speelt, potjes duren maar een minuut of 2 dus dan is het wachten echt maar minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Lt. Marx schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:41:
Vind dit maar overdreven, zoals vele anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik merk dat arena iets mist om het team te focussen. Bij andere games modes heb je CP's, carts en intelligence wat focus aan een team geeft. Bij arena zie ik als medic vaak dat het hele team bij de start zich opsplitst, om zo 'individuele' kills te kunnen maken. Is natuurlijk lastig voor mij om ze dan te healen als het team verspreid is over de halve map.

Op het moment dat het team zich opsplits in een paar kleine groepjes van 3 a 4 man, dan heeft het team een voordeel doordat het dan vaker 4 vs 1 is. Blijft natuurlijk het punt dat sommige classes gewoon bedoeld zijn om als 'lone-wolf' te worden gespeeld (bijv. spy of sniper). Ook scouts zijn met hun snelheid meestal niet geneigd om bij een groepje te blijven.

Samengevat: arena heeft alleen de game-mechanic om team-work aan te moedigen en geen 'fysieke' objecten.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Arena_nucleus is ook een faalmap. Aan het begin van de ronde kun je links of rechtsaf. Verder kun je alleen maar rondjes lopen. Oh ja en nog wat tegenstanders neerschieten, maar verder saaie map.

Laatst nucleus gespeeld. Ik was heavy en uiteindelijk iets van 34 kills. Ik begon met één medic, maar door de rondes heen kreeg ik er steeds meer. Ik was maar één keer dood gegaan. En dat was de rituele zelfmoord in de diepte vlak voor de mapchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind arena ook wel iets hebben.

Maar zoals in elk type spel -> zolang je niet samen met je team op ventrillo of teamspeak zit, verloopt de samenwerking stroef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

@Koei, is daar ook een filmpje van?

Ach, Arena; Ik vind Sawmill best leuk en nu je niet meer het uitzitten hebt vind ik het al een stuk minder vervelend. Alleen is het wel erg faal dat arena volledig genegeerd word door Autobalance en Scramble en nu heel die modus omgegooid is zijn die 2 features wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:34:
Ik vind arena ook wel iets hebben.

Maar zoals in elk type spel -> zolang je niet samen met je team op ventrillo of teamspeak zit, verloopt de samenwerking stroef.
Team Fortress ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:56:
@Koei, is daar ook een filmpje van?

Ach, Arena; Ik vind Sawmill best leuk en nu je niet meer het uitzitten hebt vind ik het al een stuk minder vervelend. Alleen is het wel erg faal dat arena volledig genegeerd word door Autobalance en Scramble en nu heel die modus omgegooid is zijn die 2 features wel nodig.
Dat dacht ik wel, maar kon 'm niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore player ben ik. :P

Afbeeldingslocatie: http://img261.imageshack.us/img261/8575/afbeelding4t.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good point :)
Maar in welke online shooter wordt er op publics wel goed samengewerkt?
Team of niet in de titel van het game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Dat is dus 16 uur per dag!

Niet normaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wellicht flink wat uren in idle-servers gezeten of een idle-programma gebruikt voor unlocks?
Anders vind ik het ook aan de lange kant :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=884989

Als dit waar is dan gaat de flaregun mini-crits doen op brandende mensen. Scheelt misschien niet veel, maar is toch iets positiefs.

[ Voor 12% gewijzigd door diffx op 04-06-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo vandaag laatste paar medic achievements gehaald , nu heb ik alle wapens :P

Speelde niet zoveel medic ma na gisteren heb ik ontzag voor die lui :P Constant omkijken en degene die je healt let verder niet op is irritant.

en mistav heeft last van ADHD in setup time :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gizz schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:19:
Wellicht flink wat uren in idle-servers gezeten of een idle-programma gebruikt voor unlocks?
Anders vind ik het ook aan de lange kant :P
lasharor schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:16:
Dat is dus 16 uur per dag!

Niet normaal hoor.
Jullie weten dat Steam niet kan tellen ?? :P

- Veel gespeeld en Steam zei 0,3 uur 8)7
- Weinig gespeeld en Steam zegt 270 uur 7(8)7
- Ik zal maar niet beginnen over Stats die ineens oude meuk laten zien in TF2 :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik haat echt mensen die gaan countersnipen.
Zit je payload offensief te spelen dan heeft je team 4 snipers...
En van de rug van een medic te dekken hebben ze nog niet gehoord, maar wenen dat je niet iedereen tegelijkertijd geneest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Vinden jullie ook wel eens wapens die jullie al hebben?
Zo ik laatst de Kritzkrieg, terwijl ik die al een tijdje heb... Nu heb ik er 2 8)7 Zelfde voor de boxing gloves van de HW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Capa schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:38:
Vinden jullie ook wel eens wapens die jullie al hebben?
Zo ik laatst de Kritzkrieg, terwijl ik die al een tijdje heb... Nu heb ik er 2 8)7 Zelfde voor de boxing gloves van de HW...
Ik heb 8 C&D en 6 Backburners, alles lekker deleten, 5 razorbacks z'n ook handig!
Zelf vind ik die kritzkrieg een behoorlijk fail wapen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Simon Verhoeven schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:38:
Ik haat echt mensen die gaan countersnipen.
Zit je payload offensief te spelen dan heeft je team 4 snipers...
En van de rug van een medic te dekken hebben ze nog niet gehoord, maar wenen dat je niet iedereen tegelijkertijd geneest....
Maar 4 snipers? Ik heb op Goldrush stage 1 eens samen met 6 snipers en 2 spies in het blauwe team gezeten. En dan wilden ze nog niet toegeven dat dit teveel van het goede was. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb bijna een sixpack Bonk en Gonzo schept op met zijn sevenpack Jarate. :)

Oh, en Kritzkrieg ownt. Spammen op een control point waar men om vecht doet pijn, evenals als defense in een chokepoint rammen. Maak maar eens een Mistav als demo met een crituber mee, dan snap je waarom het handig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:04
De Kritzkrieg is hardstikke leuk, als je er een leuke Soldier of Demo voor kan vinden. Het nadeel is iemand die een Kritz krijgt moet ook weten wat die ermee doet, een normale Uber kan iemand veel sneller wat mee omdat je gewoon "gedachtenloos" kan rushen.

Ik gebruik mijn Kritz ook alleen maar als er al 2 medics in een team zijn met een standaard Medigun omdat die voor het neerhalen van Sentry posts en alles toch voor handiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
En dan kan je ook nog eens de supercombo doen: kritz en uber tegelijk! Twee is beter dan een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Alleen jammer dat critical shot geen extra damage doen op sentry's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waster schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:28:
Arena_nucleus is ook een faalmap. Aan het begin van de ronde kun je links of rechtsaf. Verder kun je alleen maar rondjes lopen. Oh ja en nog wat tegenstanders neerschieten, maar verder saaie map.
Als scout kun je over de daken en het andere team in de rug aanvallen.
Als demo kun je vrijwel naar hun spawn jumpen.
Je ziet het wel met meer mappen dat men niet creatief omgaat met de map. Dat maakt het niet een faalmap, maar faalspelers :)

Met Kritz uber ik altijd onverwachts. Ik kijk toe of de soldier of demo reloaded is, en als ik denk dat hij aanvalt klik ik hem aan. Als je ze er op attendeert gaan ze rushen, en zien niet dat je kritzuber hebt of vergeten gewoon dat ze niet invulnerable zijn.
Met demo's probeer ik het nog wel eens af te spreken dat ze vanaf een afstandje gewoon 8 stickies spammen, en die pas detonaten als het nodig is. Dat lukt echter zelden.

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 04-06-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

frickY schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:20:
Met Kritz uber ik altijd onverwachts. Ik kijk toe of de soldier of demo reloaded is, en als ik denk dat hij aanvalt klik ik hem aan. Als je ze er op attendeert gaan ze rushen, en zien niet dat je kritzuber hebt of vergeten gewoon dat ze niet invulnerable zijn.
Met demo's probeer ik het nog wel eens af te spreken dat ze vanaf een afstandje gewoon 8 stickies spammen, en die pas detonaten als het nodig is. Dat lukt echter zelden.
Als er regulars zijn als solly of demo op de GoT pub, ben ik wel geneigd soms een kritz te vatten.
Met lui die je niet kent, is dit echt een verspilling en kan beter een normale uber gebruikt worden.
Even afspreken via ingame/mumble en aangooien op een koei of mistav en het lijkt net een fruitmachine, met die lichtjes en geluides :D

Voordat de setup tijd afgelopen is met een kritz een demo stickies laten plaatsen is nog een beter idee, lopen ze recht in een critstickytrap.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:13:
[...]

Good point :)
Maar in welke online shooter wordt er op publics wel goed samengewerkt?
Team of niet in de titel van het game ;)
Team Fortress 2 wel, er zijn genoeg publics waar 90% van het Team toch zeer goed meewerkt, vaak als je een clan server zoekt is het percentage wat luistert naar de rest zeer groot. Toegeven, je moet even zoeken naar een goede server, maar op de meeste clan servers komen dezelfde mensen dus dat is niet een al te grote ramp.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:58:
[...]

Als er regulars zijn als solly of demo op de GoT pub, ben ik wel geneigd soms een kritz te vatten.
Met lui die je niet kent, is dit echt een verspilling en kan beter een normale uber gebruikt worden.
Even afspreken via ingame/mumble en aangooien op een koei of mistav en het lijkt net een fruitmachine, met die lichtjes en geluides :D

Voordat de setup tijd afgelopen is met een kritz een demo stickies laten plaatsen is nog een beter idee, lopen ze recht in een critstickytrap.
Je hoort alleen wel die kritz geplaatst worden. Moet je het ergens doen wat niet dichtbij de spawn is. Maar dan verliest het weer nut. Er zijn trouwens zoveel cues die je kan opvangen als je goed oplet. Zo hoor je ook aan welke kant een demo zijn stickies plaatst als je @ granary mid staat. En als je een sticky schiet en hij stopt midden in de lucht en valt naar de grond: spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

FFS, ik probeer al 40 minuten 1 uur op de GoT-server te komen :( Misschien moet ik toch eens naar die registratie voor reserved slots kijken, want de halve server steekt me gewoon voorbij :(

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 05-06-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dat is nu juist het hele punt van de reserved slots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De aanhouder wint. Ik heb je vanavond in-game gezien dus blijkbaar is het toch gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TF2 al een weekje :) supercool spel. Maar op mijn pentium 4 en 7600GT vond ik 'm niet zo lekker draaien :P dus enkele dagen geleden maar een compleet nieuw core i7 systeem besteld met 4870CFX :)

Gaat mooi worden, can't wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
YellowOnline schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:48:
FFS, ik probeer al 40 minuten 1 uur op de GoT-server te komen :( Misschien moet ik toch eens naar die registratie voor reserved slots kijken, want de halve server steekt me gewoon voorbij :(
Apart, ik kom er altijd in binnen 5 minuten. Gewoon de auto join aan klikken en refresh spammen :P

Tegenwoordig connect ik via de console, op een of andere reden connect hij dan altijd, ook als hij volgens de de server browser vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Soms heb ik ook dat volgens de server browser 25/25 mensen in de server zitten, maar als ik via de console connect lukt het gewoon om in de game te komen (ik heb wel reserved slots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Capa schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 10:55:
[...]

Apart, ik kom er altijd in binnen 5 minuten. Gewoon de auto join aan klikken en refresh spammen :P

Tegenwoordig connect ik via de console, op een of andere reden connect hij dan altijd, ook als hij volgens de de server browser vol zit.
1) dat is geluk hebben, en je moet refresh niet spammen. Als de server echt vol zit ga ik soms gewoon even op een andere server spelen => druk ik op esc als ik in de server zit => ga ik naar favourites => got1 => autojoin aanzetten => terug esc => spelen maar
2) reserved slots is in zekere zin een "cheat" in dat het volgens mij de server artifcieel als vol toont terwijl dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
g0tanks schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 11:26:
Soms heb ik ook dat volgens de server browser 25/25 mensen in de server zitten, maar als ik via de console connect lukt het gewoon om in de game te komen (ik heb wel reserved slots).
Ja, zo kan ik het ook :+
Ik heb (nog) geen reserved slot, maar kom er wel gewoon in via connect. Binnenkort maar ff reserved aanvragen denk ik, ben wel ff klaar met WoW en TF2 speel ik nu steeds vaker. Zit inmiddels dagelijk op de server :)

[ Voor 9% gewijzigd door Capa op 06-06-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

g0tanks schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 11:26:
Wel ja, zo zag ik je gisteren niet online toen ik probeerde joinen en ben ik pas gejoined toen jij al 56 minuten speelde :(

Console is trouwens een probleem op mijn AZERTY toetsenbord: vroeger (Doom, HL, ...) was dat gewoon de ²-toets (waar de ~ zit op QWERTY). Dat werkt nu niet maar, maar gelijk welke toets ik aangeef voor de console in in keyboard options wordt genegeerd. Nu kan ik wel via Steam die toets mappen en zo zal het werken (heb het zo gedaan in L4D om de console onder F12 te steken), maar ik ben vergeten wat het commando alweer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
YellowOnline schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 13:46:
[...]

Wel ja, zo zag ik je gisteren niet online toen ik probeerde joinen en ben ik pas gejoined toen jij al 56 minuten speelde :(

Console is trouwens een probleem op mijn AZERTY toetsenbord: vroeger (Doom, HL, ...) was dat gewoon de ²-toets (waar de ~ zit op QWERTY). Dat werkt nu neit maar, maar gelijk welke toets ik aangeef voor de console in in keyboard options wordt genegeerd. Nu kan ik wel via Steam die toets mappen en zo zal het werken (heb het zo gedaan in L4D om de console onder F12 te steken), maar ik ben vergeten wat het commando alweer is.
Heb je wel de developer console geactiveerd bij je instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ywa
  • Laatst online: 12-09 13:39

Ywa

[...]

Console is trouwens een probleem op mijn AZERTY toetsenbord: vroeger (Doom, HL, ...) was dat gewoon de ²-toets (waar de ~ zit op QWERTY). Dat werkt nu niet maar, maar gelijk welke toets ik aangeef voor de console in in keyboard options wordt genegeerd. Nu kan ik wel via Steam die toets mappen en zo zal het werken (heb het zo gedaan in L4D om de console onder F12 te steken), maar ik ben vergeten wat het commando alweer is.
Ik denk dat je dit bedoeld (moet in autoexec.cfg): bind "toetshier" "toggleconsole"

Je kan ook bij start opties -toconsole doen. Dan start het spel met de console open. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 14:43
[...]
ik heb op mijn azerty toetsenbord de console onder de P gestopt, dus het is wel mogelijk. weet alleen niet meer hoe |:(

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

NoReason schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 16:38:
[...]

ik heb op mijn azerty toetsenbord de console onder de P gestopt, dus het is wel mogelijk. weet alleen niet meer hoe |:(
Stom, maar zoals Capa suggereerde: ik had developer console niet aangezet :+ Vroeger moest je dat ook niet doen om de console te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ach ik heb het simpeler opgelost, ik ben naar een qwerty toetsenbord overgeschakeld.
Enkel spijtig dat er geen accenten opzitten, maar daar programmeer ik wel iets voor.

@Koeitje: :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ywa
  • Laatst online: 12-09 13:39

Ywa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 18:55
Idd, perfecte mod :D Alleen jammer van de muziek dat je hem niet hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

YellowOnline schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 19:07:
[...]
Vroeger moest je dat ook niet doen om de console te krijgen :/
Vroeger is wanneer?
Aangezien het zo al moest 6+ jaar geleden in CS:S.
Pagina: 1 ... 7 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.