Z3R0 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:03:
Koei vat ieders taak in een team altijd té serieus op. Gister wou ik m'n nieuwe Ambassador uitproberen maar Koei zat toen te zeuren dat ik iets nuttigs moest doen voor het team
OT:
proberen ze een beetje Battlefield Heroes na te doen? Dat je je characters look kan veranderen

Ik ben wel in voor nog meer hats/clothing.
Probeer het dan uit als er niet al 3 spies, 3 snipers en 3 pyro's zijn. Gisteren aan aantal momenten gehad waarbij ik de enige offensive class was. Als je wilt zien hoe nutteloos dat is moet je maar eens in een team spelen met 3 medics en 9 solly/demo, dan slacht je het andere team werkelijk compleet af. Ik vind het best dat mensen sniper of spy of whatever spelen, maar besef gewoon eens dat het zo enorm zinloos is om veel van de klasses te hebben. Maar de GoT server valt an sich wel mee hoor, de meeste andere servers is het gewoon elke ronde zo dat die classes in grote getalen aanwezig zijn.
Lt. Marx schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:46:
[...]
Toch heb ik in de begintijd van de GoT server echt epische battles meegemaakt 12vs12. Ik moet eerlijk zeggen dat eigenlijk het niveau wat gedaald is de laatste tijd op de GoT server. Misschien door alle nieuwe aanwas van spelers?
De spelers van toen spelen nu vaak pcwtjes enzo, waardoor de server vol raakt met nieuw volk en de "oude" garde er niet meer bij kan. Maar gelukkig is Brainstorm bezig met een "public" voor ETF2L, ben bang dat als die up is ik zelden te zien zal zijn op de normale public.
SniperFox schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:05:
[...]
Ik ben wel mee eens dat er op niveau gespeeld kan worden, maar dat staat nergens vermeld. Er staat alleen een vermelding in de MoTD van "play like a team" verder niets. Het lijkt me niet dat de meeste mensen een GoT server onmiddelijk met een skill server associeren, vooral als deze een 24 player cap heeft. Het is ook niet erg fijn om vervolgens telkens iemand op je dak te hebben over hoe je moet spelen.
NIveau op maps zoals granary/badlands met veel GoT1/TLDR/GoT3 spelers aanwezig is toch zeker wel hoog genoeg om leuk te zijn. Dat zijn mensen die niet gelijk de behoefte hebben om een stalemate te forceren met een sentry farm, en ook daadwerkelijk moeite doen om een punt te cappen. We zullen wel zien wat de ETF2L public gaat brengen in dat opzicht.
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 01-06-2009 14:05
]