Acties:
  • 0 Henk 'm!
Excuses, uit je eerste reactie nam ik aan dat je het pas had gespeeld (tijdens het free weekend) en was overgestapt op een illegale versie. Je timing is behoorlijk verkeerd want het free weekend is deze maandag afgelopen. Je hebt letterlijk en figuurlijk de boot gemist. Hoe dan ook, dat zijn geen excuses voor een illegale versie te gebruiken en zonder Steam heb je er online toch niet zoveel aan.

Mijn advies is, installeer Steam en koop gewoon TF2 of gelijk de hele orange box (of ergens online). Het is het geld meer dan waard. De support die Valve geeft is ongelooflijk.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ywa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:39

Ywa

Ik zie af en toe GoT spelers op me TF2 servers. Lijken er toch steeds meer te worden. Klinkt Mr. Green jullie bekend in de oren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

CapTVK, ik geef je helemaal gelijk, maar ik wil het gewoon eerst even gespeeld hebben, ik ga ten eerste niet blind kopen en ten teede omdat ik pas ben gedowngrade naar een pentium 3 tualatin systeem en is het de vraag of het vloeiend speelt, alhoewel ik daar bijna niet aan twijfel :)

En ik weet inmiddels dat Valve een goed team is en ik ben ook zeker van plan om de orange box aan te schaffen mits tf2 wat is, dan weet ik namelijk dat ik alle games die in de orange box zitten leuk vind.

Het is je allang vergeven :), ik snap je reactie maar ik vind het altijd wel jammer dat mensen eerst altijd over het illigale gedeelte beginen, ik download het en als het niks is verwijder ik het, had ik het dan al aangeschaft dan had ik het terug gebracht, als ik het download en ik vind het een leuk spel dan koop ik het, in beide gevallen is het illigaal downloaden van het spel nuttig geweest en onschadelijk voor de makers van het spel, maar zo snel als je het download en het grijs speelt zonder het te kopen word het een ander verhaal.
dan moet ik wel gelijk toegeven dat ik nu al zo een 9 jaar het spel Red Alert 2 Yuri's Revenge illigaal speel (ja het is en blijft leuk, vooral als je drie zussen heb :) ), maar dat is ook enkel en alleen omdat ik het niet meer kan vinden in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 22:51:
Ik kan die map totaal niet plaatsen, mag ik vragen hoe die heet?

P.S. Je gaat waarschijnlijk wel wat opmerkingen krijgen over dat je spel op Nederlands staat in plaats van Engels :)
Dat is cp_follower.

Ik speelde daarnet trouwens een anderhalf uurtje, geen unlocks gekregen. Ik stop de game en startte het hier eerder genoemde fake-idle programma en na 6 minuten had ik ineens de Huntsman binnen! Hè hè, nu heb ik eindelijk alle unlocks. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

* Added Sniper/Spy milestone achievements as an additional way players can get the new unlockables
* Arena Mode
o Added tf_arena_use_queue server convar. Turn this on to get the old queue behavior. Default is off
o Added tf_arena_round_time to set a timelimit on the round
* Added the userid of the player who built the teleporter to the "player_teleported" event
* Fixed player killed event causing server crash
* Fixed Spies not being telefragged when standing on an enemy teleporter exit with the Dead Ringer enabled
* Fixed attackers seeing the mini-crit particle effect for full crits if the victim has the Jarate effect enabled
* Fixed the Ambassador not doing damage to buildings
* Fixed Spies disguised as their own team not drawing blood effects
* Fixed players killed by flaming arrows not showing the appropriate death icon

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Graham schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 02:04:
* Added Sniper/Spy milestone achievements as an additional way players can get the new unlockables
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pompom.gif

[ Voor 15% gewijzigd door jordz. op 30-05-2009 02:09 ]

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priceless, absolutely priceless. :D

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2009 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

* Fixed players killed by flaming arrows not showing the appropriate death icon
Volgens mij was dat een paar dagen geleden dat ik dat zag.
Iets in de trand van "koeitje killed become with a flamethrower"
Wel jammer dat weinig pyro's doorhebben dat die pijlen in de fik kunnen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ywa

Ywa

Valve weet ook niet echt wat ze willen. Bij volgende class update komt weer een ander systeem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Ze proberen het gewoon uit joh. Soms moet je iets testen voordat je weet wat het beste werkt.

BTW...voordat ik mijn milestones kreeg moest ik 1 kill doen.

PS De GoT servers moeten nog geupdate worden lijkt het ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben blij Valve heeft besloten dat het originele achievement systeem toch gehandhaafd wordt. Nu kunnen mensen die de unlocks willen ze ook zelf verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Inderdaad, goede keus van Valve om mensen zelf weer wat controle terug te geven voor het halen van de unlocks.

Oftewel: Yay Valve! *O*

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:39
Na het afgelopen weekend ook riant gebruik te hebben gemaakt van het Free weekend van TF2.
Heb ik afgelopen maandag de complete Orange Box besteld op g2play.net voor 11,49 euro, jammer genoeg wordt de bezorging van de key steeds uitgesteld.
Eerst zou de key de 28 ste komen, dit werd aangepast naar de 29 ste en je raadt het al ook gisteren is de key weer een dag uitgesteld naar de 30 ste mei.
Vol spanning keek ik vanochtend op de site van g2play.net en nu is het bericht dat de key vandaag zou komen verwijdert en hebben ze The Orange Box key toch maar op out of stock gezet.
Maar goed dit wilde ik even melden, ik heb er zelf ook al vertrouwen in dat de key vanavond gewoon in de mail box zit.
Wel jammer het wat langer heeft moeten duren.

Zijn er meer mensen op dit topic, die ook nog wachten op hun Orange box key van g2play.net ??

[ Voor 6% gewijzigd door PSP123 op 30-05-2009 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

nFo

Tsunami schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 22:51:
Ik kan die map totaal niet plaatsen, mag ik vragen hoe die heet?

P.S. Je gaat waarschijnlijk wel wat opmerkingen krijgen over dat je spel op Nederlands staat in plaats van Engels :)
Nederlands is toch niks mis mee ? :?
Dat het niet helemaal goed vertaald is okay.

Valve is lekker bezig, blijven maar updaten.
Als wannabe spy bak ik er nog niet veel van, backstabben is wel lachen. :+
Die decloak horloge werkt dus alleen als je geraakt wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:21

Side-Kick

Timmy!

nFo schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:37:
[...]

Die decloak horloge werkt dus alleen als je geraakt wordt ?
Als je het over de dead ringer hebt, dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:37:
[...]

Nederlands is toch niks mis mee ? :?
Dat het niet helemaal goed vertaald is okay.
Het hangt gewoon van je persoonlijke voorkeur af, ik kan het persoonlijk niet aanzien en woordgrapjes en toespelingen gaan vaak totaal verloren tijdens vertaling.
En Nederlanders kennen over het algemeen ook goed Engels door TV en andere media, als je bijvoorbeeld naar Duitsland gaat zal je zien dat praktisch iedereen daar de duitse versie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Haha echt, ik haalde een achievement en ineens whoppaaaa ajb hier heb je alles :P Want had al genoeg achievements :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Voor mensen die Orange Box willen:
http://www.thehut.com/hut/8631188.product
http://www.zavvi.co.uk/zavvi/8631188.product

(Zavvi hoort bij TheHut) Verzendkosten zijn 1 pond per item geloof ik.

Heb je gewoon de retail editie voor iets van 13-14 euro. Geen geld!

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Freich schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:08:
Voor mensen die Orange Box willen:
http://www.thehut.com/hut/8631188.product
http://www.zavvi.co.uk/zavvi/8631188.product

(Zavvi hoort bij TheHut) Verzendkosten zijn 1 pond per item geloof ik.

Heb je gewoon de retail editie voor iets van 13-14 euro. Geen geld!
Ach je hebt toch niks aan retail versie. Key is genoeg.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Phyxion schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:10:
[...]

Ach je hebt toch niks aan retail versie. Key is genoeg.
True, maar sommigen vinden doosje nog leuk ;p

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Voor de pyro-fans onder ons: http://www.noobflicks.com/watch/6520/meet_the_proro

De autheur heeft 33 uur in de class zitten en de footage is van 6v6 matches/pickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
RaCio schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:23:
Voor de pyro-fans onder ons: http://www.noobflicks.com/watch/6520/meet_the_proro

De autheur heeft 33 uur in de class zitten en de footage is van 6v6 matches/pickups.
Die gast is wel heeeeel goed. Geen enkel shot gaat mis :S. No life imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
aaaido schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:47:
[...]

Die gast is wel heeeeel goed. Geen enkel shot gaat mis :S. No life imo :P
Je moet wel het filmpje afkijken, er zit namelijk ook een stukje bloopers in waar het een stuk minder goed gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:58

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

RaCio schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:23:

Geniaal, valt me steeds meer op dat goede pyros het 1 op 1 altijd kunnen winnen van soldiers. Rockets? airblasten, dichtbij? axtinguisher, shotgun? ook shotgun of flaregun. Helaas zijn er maar weinig pyros die dit niveau halen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:06:
[...]

Het hangt gewoon van je persoonlijke voorkeur af, ik kan het persoonlijk niet aanzien en woordgrapjes en toespelingen gaan vaak totaal verloren tijdens vertaling.
En Nederlanders kennen over het algemeen ook goed Engels door TV en andere media, als je bijvoorbeeld naar Duitsland gaat zal je zien dat praktisch iedereen daar de duitse versie gebruikt.
Toen ik dit jaar in Duitsland was ivm. uitwisselingsprogramma met school, kwam ik erachter dat mijn partner TF2 had gekocht nadat hij het bij mij veel had gespeeld..
Maar hij wou het niet in het Duits, maar hij kreeg het maar niet in het Engels.. Alle settings geprobeerd wat betreft de taal, maar het wou maar niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Lt. Marx schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:01:
[...]

Geniaal, valt me steeds meer op dat goede pyros het 1 op 1 altijd kunnen winnen van soldiers. Rockets? airblasten, dichtbij? axtinguisher, shotgun? ook shotgun of flaregun. Helaas zijn er maar weinig pyros die dit niveau halen ;(
Shotgun vs. shotgun heeft de soldier nog altijd voordeel en rocket vs. airblast ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Freich schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:14:
[...]

True, maar sommigen vinden doosje nog leuk ;p
Wordt gewoon tijd dat iedereen van doosjes afstapt, zonde van het materiaal, downloaden gaat veel makkelijker :) Steam _/-\o_
[...]

Ligt meer aan de skills van de persoon dan aan de weapons zelf. Pyro, engineer en soldier hebben zo goed ik weet allemaal dezelfde shotgun, dus het is maar net hoe goed je hiermee bent. Als engineer heb je het voordeel dat je walkspeed hoger is dan de rest dus als engineer is het meestal niet super lastig om een pyro of soldier neer te schieten met shotgun. Pyro vs soldier moet de soldier wel kunnen winnen op een beetje afstand, op korte afstand ben je redelijk kansloos als soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

RaCio schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:05:
[...]

Shotgun vs. shotgun heeft de soldier nog altijd voordeel en rocket vs. airblast ook. ;)
haha ik weet het, maar ik vond het toch belangrijk om hier even een punt te maken over pyro's :P Pyro's zijn gewoon zo uber 1337 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

ik speel nu ook regelmatig TF2, eerste 5 minuten dat ik speelde de huntsman gekregen, en verder nog niks.
ik vind het erg leuk om heavy te spelen en ik begin het al wat te leren, maar damn wat zijn spies irritant zeg, je loopt erg traag en ik zie ze nooit aankomen...stab = dood :'(

vanochtend ook ff op de GoT server gezeten, (banzaibunny) maar ja, die zit nu weer vol :P

iemand nog wat newb tips voor een heavy? heb nog niet echt veel handige dingen gevonden.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Phyxion schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:34:
[...]
Ligt meer aan de skills van de persoon dan aan de weapons zelf. Pyro, engineer en soldier hebben zo goed ik weet allemaal dezelfde shotgun, dus het is maar net hoe goed je hiermee bent. Als engineer heb je het voordeel dat je walkspeed hoger is dan de rest dus als engineer is het meestal niet super lastig om een pyro of soldier neer te schieten met shotgun.
De soldier heeft 75 hp meer en dus een enorm voordeel op de engi. Walkspeed doet er in gevechten meestal niet toe, behalve bij de scout.
Lt. Marx schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:37:
[...]

haha ik weet het, maar ik vond het toch belangrijk om hier even een punt te maken over pyro's :P Pyro's zijn gewoon zo uber 1337 :) .
De maker heeft het filmpje juist gemaakt om te laten zien dat de pyro vrij simpel is om onder de knie te krijgen :+

[ Voor 25% gewijzigd door RaCio op 30-05-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Phyxion schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:34:
[...]

Wordt gewoon tijd dat iedereen van doosjes afstapt, zonde van het materiaal, downloaden gaat veel makkelijker :) Steam _/-\o_
Hier in Belgenland zie ik dat nog niet direct zitten.
En dan moet er ook een fatsoenlijk prijsverschil zijn, want voor een EUR verschil zou ik toch nog eerder voor het doosje gaan als het relatief gemakkelijk verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Banzaibunny schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:44:
ik speel nu ook regelmatig TF2, eerste 5 minuten dat ik speelde de huntsman gekregen, en verder nog niks.
ik vind het erg leuk om heavy te spelen en ik begin het al wat te leren, maar damn wat zijn spies irritant zeg, je loopt erg traag en ik zie ze nooit aankomen...stab = dood :'(

vanochtend ook ff op de GoT server gezeten, (banzaibunny) maar ja, die zit nu weer vol :P

iemand nog wat newb tips voor een heavy? heb nog niet echt veel handige dingen gevonden.
Je kan nu de wapens ook krijgen door achievements te halen met de class :) Dat is gisteren geupdate, vanmorgen kreeg ik ineens alles wat ik miste toen ik een achievement haalde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Eerlijk gezegd ben ik al tevreden als pyro's fatsoenlijk spychecken. Als ik pyro's met backburner zie rondrennen weet ik al hoe laat het is ;( . BB's heb je alleen wat aan als je van achteren aanvalt maar regulars op de GoT-servers laten zich meestal niet zomaar ambushen. Ja, je kan een uber-pyro BB combo doen maar dat kan net zo goed met een gewone flamethrower.

Dat airblasten van close range rockets is vooral een gevoel van timing. Van zo dichtbij moet je weten wanneer iemand "gaat" schieten. Ook mooi zijn de pyro rocket-jumps aan het eind. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Banzaibunny schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:44:

Tips? Eens zien een heavy heeft wel veel health maar hij is niet onverwoestbaar (vooral zonder medic) dus trek je wel op tijd terug.Wat betreft spies, om de zoveel tijd omkijken. Maar dat geldt voor alle classes.;)

Heavy unlocks: Natasha (iets minder vuurkracht dan de mingun maar wel handig voor z'n slowdown); sandwich (je eigen persoonlijke HP pakket, alleen handig als er geen medics in de buurt zijn-liever de shotgun) en KGB (handig, 5sec crit na je eerste melee kill alleen moet je die geweldige kill taunt van je normale vuisten missen).

Oh ja, soms kan gewoon gaatjes in de lucht schieten een spy opleveren, bij elke hit is de outline van een cloaked spy zichtbaar. Geloof dat het laatste niet het geval is met een deadringer, dan is een spy echt onzichtbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maak nou geen grapjes. Ik ben werkelijk nog nooit zo'n pyro tegengekomen. Ook niet als bijv. iemand als Fragga pyro speelt. Soldier heeft altijd voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
DIe flare gun van de piro is wel echt geniiiiiaaaaal. Hoeveel KUT snipers ik daar al mee heb gecounter sniped hahahahha. Te geniaal. Piro is toch wel met engi m'n favo class atm. Heerlijk af en toe(ik kan geen griekse ei meer tiepen :( ).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 19:16

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Over de MOTD op de GoT-servers: die ziet er bij mij echt niet uit :P

Alsof ik naar een te klein gifje zit te kijken dat sterk vergroot is: alles is heel grof en blokkerig. Op andere servers heb ik dit nog nooit gezien, daar is de tekst gewoon normaal.

Zal wel komen omdat ik game op 2560x1600, maar dat verklaart nog niet waarom ik het alleen bij de GoT-MOTD heb.

Net met the huntsman gespeeld. Bevalt me wel, al overschat ik de boog van de pijl steeds waardoor ik te hoog mik.. Wat is jullie favoriet na flink wat gebruik, de rifle of boog?

[ Voor 11% gewijzigd door Gizz op 30-05-2009 16:51 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Gizz schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:51:
Over de MOTD op de GoT-servers: die ziet er bij mij echt niet uit :P

Alsof ik naar een te klein gifje zit te kijken dat sterk vergroot is: alles is heel grof en blokkerig. Op andere servers heb ik dit nog nooit gezien, daar is de tekst gewoon normaal.

Zal wel komen omdat ik game op 2560x1600, maar dat verklaart nog niet waarom ik het alleen bij de GoT-MOTD heb.

Net met the huntsman gespeeld. Bevalt me wel, al overschat ik de boog van de pijl steeds waardoor ik te hoog mik.. Wat is jullie favoriet na flink wat gebruik, de rifle of boog?
Ik vindt het maar niets dat die huntsman rechts zit inplaats van links.. Komt zo vreemd over. Daarom kies ik voor rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
lasharor schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 16:59:
[...]

Ik vindt het maar niets dat die huntsman rechts zit inplaats van links.. Komt zo vreemd over. Daarom kies ik voor rifle.
Australieers he ;-)

Btw ik kan mensen meedelen dat het steamstats prog wat hierboven stond gewoon een idle programma was. Het werkte wel en veilig maar nu niet meer vanwege een laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Postius schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:19:
[...]
Het werkte wel en veilig maar nu niet meer vanwege een laatste update.
Het werkt nog steeds, want er is gewoon een nieuwe versie van het programma uit. Gewoon even opnieuw downloaden, dan heb je de nieuwste :)

@hieronder: gewoon dezelfde link als in dit topic? Gister was het een rar met alleen een .exe erin. Nu zijn het drie files en krijg je geen 'Wrong version' meer als je hem gebruikt.

[ Voor 22% gewijzigd door Gizz op 30-05-2009 17:38 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gizz schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:26:
[...]

Het werkt nog steeds, want er is gewoon een nieuwe versie van het programma uit. Gewoon even opnieuw downloaden, dan heb je de nieuwste :)
Waar? Heb gegoogled maar vindt zo niks waar ik wijs uit wordt. Wel een achievement unlocker gevonden maar die wil ik niet gebruiken want das cheaten/het spel voor mezelf bederven(ik vindt een achievement halen ingame altijd wel leuk).
Als ge een link hebt zou dat leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 17:37:
[...]

Waar? Heb gegoogled maar vindt zo niks waar ik wijs uit wordt. Wel een achievement unlocker gevonden maar die wil ik niet gebruiken want das cheaten/het spel voor mezelf bederven(ik vindt een achievement halen ingame altijd wel leuk).
Als ge een link hebt zou dat leuk zijn.
Straight from the horse's mouth

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de sniper rifle handiger. Die doet met fully charged bodyshots voldoende damage op zwakkere classes te killen en aangezien ik vaak nog pruts als sniper, vind ik dat fijn. Bovendien is 'klik -> headshot' bij en de sniper rifle fijner dan 'klik -> pijl vliegt -> pijl vliegt -> pijl vliegt -> pijl vliegt -> dood' bijde huntsman. daarentegen is de huntsman makkelijker te spammen en heeft het vastspijkeren van mensen aan de muur nog een flinke comedy value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:06:
[...]

Ik als Belg ga daar nog een stapje verder in. Ik ban Nederlandstalige software van mijn PC. Als programma A enkel in het Nederlands verkrijgbaar is en beter is dan programma B dat ook in 't Engels verkrijgbaar is, dan ga ik voor programma B. Die termen klinken gewoon verkeerd in 't Nederlands bvb Bestand -> voorkeuren. Dat klinkt helemaal niet. Geef mij dan maar File -> preferences.

Sorry voor deze lichte offtopic reply. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Huntsman voor mij. Al verlies je daar wel mee tegen goede snipers met een sniper rifle (als je op een deftige afstand staat van mekaar that is). Voldoening is met de Huntsman 10 keer groter. En een pyro kan je pijl nog in de fik steken voor hij gelanceerd wordt. Een brandende pijl zorgt voor een afterburn van 50 hp. Dus die combinatie zou wel eens dodelijker kunnen zijn dan een sniper rilfe shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

CobraX schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 20:17:
Huntsman voor mij. Al verlies je daar wel mee tegen goede snipers met een sniper rifle (als je op een deftige afstand staat van mekaar that is). Voldoening is met de Huntsman 10 keer groter. En een pyro kan je pijl nog in de fik steken voor hij gelanceerd wordt. Een brandende pijl zorgt voor een afterburn van 50 hp. Dus die combinatie zou wel eens dodelijker kunnen zijn dan een sniper rilfe shot.
Tja, met een sniper rifle kill je ook alles met een headshot (alles behalve scout, omdat die bijna onmogelijk te raken is (behalve op 2fort :P)).

Dat in de met die brandende pijl is meer een gimmick dan dat het echt nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Een scout kill je dan weer met een full-charged bodyshot, tenzij ie buffed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
lasharor schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 20:25:
[...]

Tja, met een sniper rifle kill je ook alles met een headshot (alles behalve scout, omdat die bijna onmogelijk te raken is (behalve op 2fort :P)).

Dat in de met die brandende pijl is meer een gimmick dan dat het echt nut heeft.
Niet als je het verstandig gebruikt. Je kan er paniek mee zaaien bij de tegenstander als je er een paar in de fik steekt. En een heavy raak je liever met een brandende pijl dan met een gewone. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

RaCio schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 13:44:
[...]

De soldier heeft 75 hp meer en dus een enorm voordeel op de engi. Walkspeed doet er in gevechten meestal niet toe, behalve bij de scout.

[...]

De maker heeft het filmpje juist gemaakt om te laten zien dat de pyro vrij simpel is om onder de knie te krijgen :+
75 hp meer wel maar soldier is erg traag, als engineer kan je met beetje oefenen redelijk makkelijk bij een soldier weglopen, rockets gaan traag en jij kan gewoon snel een rocket dodgen en constant met je sg schieten, er zijn maar weinig soldiers die overstappen op sg en als ze dat al doen dan win je meestal nog wel als engineer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nou moet ik zeggen dat ik met die Huntsman veel makkelijker headshots schiet dan met de gewone (op medium range)..

Tot nu toe heb ik geen spijt van een paar uurtjes Sniper spelen om die 2 Milestones te krijgen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
De dead ringer is alvast geniaal :+
Je kunt als spy gewoon rustig rondlopen. Een beetje flanken. Tussen een paar heavy's en soldiers springen en hun medic backstabben. Dead ringer aan als de soldiers boos worden om hun dode duitse vriend. Genietend van je cloak en damage reduction terug wandelen naar je basis. En je kunt weer van voor af aan beginnen :9
Phyxion schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 20:39:
[...]

75 hp meer wel maar soldier is erg traag, als engineer kan je met beetje oefenen redelijk makkelijk bij een soldier weglopen, rockets gaan traag en jij kan gewoon snel een rocket dodgen en constant met je sg schieten, er zijn maar weinig soldiers die overstappen op sg en als ze dat al doen dan win je meestal nog wel als engineer.
Je kunt natuurlijk ook een keer spelen tegen soldiers die wel kunnen aimen ;)

De engi heeft een enorm nadeel shotgun vs shotgun. De soldier kan een engi in 2 shotgun schoten neerschieten terwijl de engi er meer nodig heeft. Bovendien heeft de soldier rockets waarmee een engi close, mid en long-range kansloos is. Een goeie soldier heeft bovendien gewoon rocket prediction en mist(wat jij 'dodgen' noemt) dus niet.

De juiste strategie als engi is om op long en mid-range zo snel mogelijk te vluchten (waarna je hem desnoods kunt flanken of opwachten). Op close-range moet je tegen de soldier aan lopen terwijl je hem een full body-shot geeft. Met een beetje geluk killt de soldier dan zichzelf met selfdamage.

[ Voor 13% gewijzigd door RaCio op 31-05-2009 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 20:39:
[...]

Wat een bullshit (pardon my language), maar geen enkele engy ontsnapt aan een soldier. Nooit, never, nooit niet. Enige wat je kan redden zijn crits en de soldier verassen en hem dan point blank in zn rug knallen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2009 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Ik vind engi's ook mega easy om te killen als soldier...Ja dogden leuk, maar in kleine ruimtes heb je splash damage en van 100km afstand ja dan is een rocket te dodgen , maar dan doet een shotgun ook geen echte dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
RaCio schreef op zondag 31 mei 2009 @ 00:43:
De dead ringer is alvast geniaal :+
Je kunt als spy gewoon rustig rondlopen. Een beetje flanken. Tussen een paar heavy's en soldiers springen en hun medic backstabben. Dead ringer aan als de soldiers boos worden om hun dode duitse vriend. Genietend van je cloak en damage reduction terug wandelen naar je basis. En je kunt weer van voor af aan beginnen :9
Eén keertje lukt dat. Totdat mensen doorhebben dat je met de Dead Ringer aan het spelen bent. En elke speler met meer dan 2 hersencellen herkent het decloak geluidje van de Dead Ringer meteen. Tegen een pyro helpt die Dead Ringer totaal niet zelfs. Meestal waarschuw ik mijn teammates na het horen van het decloak geluidje en/of ga ik zelf pyro en hunt ik ze down. :p

Nee dan vind ik die Cloak & Dagger veel moeilijker omdat de spy constant onzichtbaar kan blijven zolang hij maar regelmatig stilstaat om z'n cloakmeter bij te vullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
CobraX schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:55:
[...]

Eén keertje lukt dat. Totdat mensen doorhebben dat je met de Dead Ringer aan het spelen bent. En elke speler met meer dan 2 hersencellen herkent het decloak geluidje van de Dead Ringer meteen. Tegen een pyro helpt die Dead Ringer totaal niet zelfs. Meestal waarschuw ik mijn teammates na het horen van het decloak geluidje en/of ga ik zelf pyro en hunt ik ze down. :p

Nee dan vind ik die Cloak & Dagger veel moeilijker omdat de spy constant onzichtbaar kan blijven zolang hij maar regelmatig stilstaat om z'n cloakmeter bij te vullen. :)
Hoor je het decloaken van een spy wel? Dacht dat alleen de spy het zelf hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Jimmie schreef op zondag 31 mei 2009 @ 03:09:
[...]

Een decloak van de Dead Ringer hoort iedereen en zelfs van op een redelijk verre afstand. Dunno hoe het zit met de gewone cloak, maar denk dat je die ook kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Gewone cloack kan je ook horen, maar dat is heeeel zacht. Als je een spinnende heavy naast je hebt staan hoor je dat echt niet.

Wat ik wel kut vind van de cloack 'n dagger is dat als je ergens vanafspringt, je veel minder cloack hebt. Als je dus vanaf 2fort (waar ik veel speel) met cloack aan van boven erafspringt, haal je de overkant niet zonder stil te staan en als je ergens niet stil wil staan is het de brug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:39
Salomon schreef op zondag 31 mei 2009 @ 07:49:
Gewone cloack kan je ook horen, maar dat is heeeel zacht. Als je een spinnende heavy naast je hebt staan hoor je dat echt niet.

Wat ik wel kut vind van de cloack 'n dagger is dat als je ergens vanafspringt, je veel minder cloack hebt. Als je dus vanaf 2fort (waar ik veel speel) met cloack aan van boven erafspringt, haal je de overkant niet zonder stil te staan en als je ergens niet stil wil staan is het de brug...
2 Fort, ook mijn favoriete map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Persoonlijk vind ik de CTF maps niet zo leuk, speel nu eigenlijk alleen nog maar die PLR maps. Echt supervet als het gelijk op gaat.

Zat laatst in een potje dat bijna 50 minuten duurde, echt geniaal. Er zijn helaas ook potjes dat het binnen 5 minuten afgelopen is.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Salomon schreef op zondag 31 mei 2009 @ 07:49:

Klopt. Anderzijds wordt dat weer gecompenseerd door het feit dat al crouchend wandelen veel minder van je meter zuipt dan gewoon rechtstaand wandelen. Maar zeg nu zelf: de Cloak & Dagger is een heel sterk wapen en als het geen beperkingen had, dan zou het gewoon overpowered geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-08 00:02

ItaloMike

il Liquidatore

Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:02:
[...]

Maak nou geen grapjes. Ik ben werkelijk nog nooit zo'n pyro tegengekomen. Ook niet als bijv. iemand als Fragga pyro speelt. Soldier heeft altijd voordeel.
Hier kan ik het toch echt niet mee eens zijn.. Ik speel vaak Pyro (volgens mij heb ik zelfs de meeste kills als pyro in mijn stats), maar ik own wel degelijk soldiers op deze manier.. Gewoon zorgen dat je een flaregun raak krijgt (gaat de soldier meestal al wat achteruit) en vervolgens blaas je de eerste rocket terug en tot slot rush je dodged naar hem toe (eventueel nog een rocket terugblazend).. Wedden dat ie op de grond gaat.. Met een backburner lukt het idd niet zo makkelijk nee, maar met de flamethrower/flaregun combo zeker wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CobraX schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 20:37:
[...]

Niet als je het verstandig gebruikt. Je kan er paniek mee zaaien bij de tegenstander als je er een paar in de fik steekt. En een heavy raak je liever met een brandende pijl dan met een gewone. :p
Maar je hebt twee man nodig om de pijl in brand te steken en aangezien pijlen gespammed moeten worden, gaan er veel mis en moet de pyro bij de sniper blijven om effect te hebben. Je bent dus een teammate kwijt voor 50 HP afterburn? Laat die pyro dan soldier spelen en iets nuttigs doen. :)

Los daarvan is pijlen in brand steken erg grappig en zouden alle pyro's het moeten doen als ze langs een sniper lopen, maar het is geen argument waarom pijl en boog beter zou zijn dan sniper rifle.

En over de engineer/soldier discussie; soldier heeft meer firepower en meer health... wie zou er nu toch winnen? Zelfs een gemiddelde soldier weet dat je tegen de voeten van een vijand moet schieten. Engineer wordt gejuggled en... succes met het dodgen, vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
PSP123 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 09:03:
knip

Zijn er meer mensen op dit topic, die ook nog wachten op hun Orange box key van g2play.net ??
Een maat van mij heeft er een paar dagen terug ook de Orangebox besteld, ook nog geen key ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een ander onderwerp, heeft iemand al eens gespeeld met intelligente TF2 bots?

Ik heb nu de RCBOT plugin van Cheeseh geïnstalleerd en ik ben al met al onder de indruk. Ik zit nu met een paar bots te spelen op ctf_mach4 en ze zijn me af en toe te snel af. Wat vooral helpt is dat deze bots echt raak kunnen schieten. Ze doen wel gekke dingen zoals plotsklaps stilstaan bij de intel. Of klem komen te zitten onder de lift en m'n medic is soms te laat met z'n uber ;). Maar goed, eht is nog een alpha die zonder support van Valve moet werken. Jammer dat het alleen nog werkt met een paar ctf maps voor dit moment, maar toch.d:)b

Installatie is vrij gemakkelijk, gewoon de instructies volgen: plugin installeren in je steamfolder, nog een .dll in je TF2/bin folder plaatsen, server met ctf map laden, sv cheats en rcbots toevoegen.

Officiele thread for TF2 rcbot
http://rcbot.bots-united.com/

Steam thread
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=865439

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 31-05-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als engy is het uiteraard niet de bedoeling dat je in een 1-op-1 met een soldier terrecht komt. Mocht het gebeuren, probeer hem dan in de range van je sentry te lokken. Mocht je te close zijn, jump dan al zigzaggend op hem af en sla hem beurs met je wrench. Met een beetje geluk krijg je een crit en inflict de soldier self-damage.

Pyro vs soldier is een heel ander verhaal, en win ik regelmatig.
Pest is dat veel soldiers tegenwoordig naar shotgun switchen als ze een pyro zien, en er dan weinig meer te reflecten is.

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 31-05-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:45
CapTVK schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:10:

Ik heb nu de RCBOT plugin van Cheeseh geïnstalleerd en ik ben al met al onder de indruk. Ik zit nu met een paar bots te spelen op ctf_mach4 en ze zijn me af en toe te snel af. Wat vooral helpt is dat deze bots echt raak kunnen schieten. Ze doen wel gekke dingen zoals plotsklaps stilstaan bij de intel. Of klem komen te zitten onder de lift en m'n medic is soms te laat met z'n uber ;). Maar goed, eht is nog een alpha die zonder support van Valve moet werken. Jammer dat het alleen nog werkt met een paar ctf maps voor dit moment, maar toch.d:)b

Installatie is vrij gemakkelijk, gewoon de instructies volgen: plugin installeren in je steamfolder, nog een .dll in je TF2/bin folder plaatsen, server met ctf map laden, sv cheats en rcbots toevoegen.

Steam thread
Gaan engineers ook zelfstandig sentries bouwen op een goed plek :? En hoe zit het met teleporters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineers gaan wel sentries bouwen, soms zijn het wel logische plekken maar soms zie ik ze dingen bouwen die een beetje onlogisch zijn. Vreemde spots of een lv1 SG die wel mooi staat maar niet ge-upgrade wordt of een SG waar een dispenser in de line-of-sight van de SG staat. Teleports heb ik engies niet zien bouwen maar ik heb tot nu toe alleen mach4 geprobeerd. Misschien dat het op een grotere map anders is.

update: yup, teleports doet ie ook.

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 31-05-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
LUH-3417 schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:58:
[...]

Maar je hebt twee man nodig om de pijl in brand te steken en aangezien pijlen gespammed moeten worden, gaan er veel mis en moet de pyro bij de sniper blijven om effect te hebben. Je bent dus een teammate kwijt voor 50 HP afterburn? Laat die pyro dan soldier spelen en iets nuttigs doen. :)

Los daarvan is pijlen in brand steken erg grappig en zouden alle pyro's het moeten doen als ze langs een sniper lopen, maar het is geen argument waarom pijl en boog beter zou zijn dan sniper rifle.
Dit ligt er sterk aan. Op payload (race) maps zoals pipeline is het geen probleem om een pyro naast je te hebben die en het team helpt en jouw pijlen in de fik steekt. Je verliest m.a.w. geen extra speler. En met een huntsman raak knallen is echt niet zo moeilijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:07

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mijn klasgenoot heeft die server voor me opgezet!
84.243.254.166:27015 is het IP... IK weet alleen geen snars qua configs / commands / maprotation.
Kan iemand dit ff sturen ofzo , zodat het een beetje fatsoenlijk draaid }:O

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op zondag 31 mei 2009 @ 03:09:
[...]

Je kan de gewone cloak + voetstappen horen. Heb bijv. in 1v1 tegen een spy al een aantal keer raak geschoten puur op geluid. Of dat ik hem achter mij hoor decloaken :) .
ItaloMike schreef op zondag 31 mei 2009 @ 09:28:
[...]

Hier kan ik het toch echt niet mee eens zijn.. Ik speel vaak Pyro (volgens mij heb ik zelfs de meeste kills als pyro in mijn stats), maar ik own wel degelijk soldiers op deze manier.. Gewoon zorgen dat je een flaregun raak krijgt (gaat de soldier meestal al wat achteruit) en vervolgens blaas je de eerste rocket terug en tot slot rush je dodged naar hem toe (eventueel nog een rocket terugblazend).. Wedden dat ie op de grond gaat.. Met een backburner lukt het idd niet zo makkelijk nee, maar met de flamethrower/flaregun combo zeker wel!
Zullen we even wat 1v1-tjes doen. Ik durf er vergif op in te nemen dat de score ongeveer 30-1 in mijn voordeel zal zijn :) . Natuurlijk ga ik weleens dood door een airblast, maar dat komt niet door de damage die de pyro al eerder heeft gedaan (maar door de damage van z'n teammates). Wil het ook wel als demo doen, pyro's zijn zo goed in het terugkoppen van pipebombs :) . 99% van al mijn deaths door pyro's komen niet doordat de pyro mij 1v1 afslachtte, maar omdat ze als ik bezig ben met iemand anders een suicide run proberen (die gelukkig meestal slecht afloopt voor de pyro's).

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Inderdaad, soms heb ik de indruk dat mensen nogal slechthorend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat "swoosh"-uncloak geluidje is meestal wel te horen als je goed oplet. Voetstappen zijn lastiger, je kan dat alleen horen als er verder niemand in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op zondag 31 mei 2009 @ 14:36:
Dat "swoosh"-uncloak geluidje is meestal wel te horen als je goed oplet. Voetstappen zijn lastiger, je kan dat alleen horen als er verder niemand in de buurt is.
Ja precies. Maar in een druk gevecht zijn beiden vrij moeilijk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
CobraX schreef op zondag 31 mei 2009 @ 01:55:
[...]

Eén keertje lukt dat. Totdat mensen doorhebben dat je met de Dead Ringer aan het spelen bent. En elke speler met meer dan 2 hersencellen herkent het decloak geluidje van de Dead Ringer meteen.
Anders lees je mn post even door voor je reageert ;)

"Dead ringer aan als de soldiers boos worden om hun dode duitse vriend. Genietend van je cloak en damage reduction terug wandelen naar je basis."

De deadringer is waardeloos als je hem als normale cloak probeert te gebruiken. Je moet de deadringer en zn damage reduction gebruiken om te overleven, niet om achter mensen te decloacken. Je moet de tegenstanders flanken of opwachten, dan een backstab of headshot(abassador) doen. En zodra de tegenstander je door heeft of er op je geschoten wordt gooi je de dead ringer aan en loop je terug om health te halen en opnieuw te beginnen.

Op die manier heb ik gisteren op fastlane (de eerste keer dat ik met de dead ringer speelde) de meeste kills van mn team gemaakt en bijna 2x zo veel punten gehaald als de nr. 2 van mn team. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ywa

Ywa

CapTVK schreef op zondag 31 mei 2009 @ 11:10:

Steam thread
Volgens mij crashte me TF2 toen ik het een maand geleden wilde proberen. Misschien vanavond weer naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

RaCio schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:46:
[...]

Anders lees je mn post even door voor je reageert ;)

"Dead ringer aan als de soldiers boos worden om hun dode duitse vriend. Genietend van je cloak en damage reduction terug wandelen naar je basis."

De deadringer is waardeloos als je hem als normale cloak probeert te gebruiken. Je moet de deadringer en zn damage reduction gebruiken om te overleven, niet om achter mensen te decloacken. Je moet de tegenstanders flanken of opwachten, dan een backstab of headshot(abassador) doen. En zodra de tegenstander je door heeft of er op je geschoten wordt gooi je de dead ringer aan en loop je terug om health te halen en opnieuw te beginnen.

Op die manier heb ik gisteren op fastlane (de eerste keer dat ik met de dead ringer speelde) de meeste kills van mn team gemaakt en bijna 2x zo veel punten gehaald als de nr. 2 van mn team. :P
Klinkt in ieder geval slimmer als mijn manier.
Arm Dead Ringer.. Run into combat.. "Shoot me please!".

Works like brick |:( .

Vanavond jou tip ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ywa schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:32:
[...]

Volgens mij crashte me TF2 toen ik het een maand geleden wilde proberen. Misschien vanavond weer naar kijken.
Crashes heb ik af en toe ook, maar dat is tijdens het spelen met de bots. Soms duurt het half uur, soms maar 5 min maar het werkt. Grappig is wel om te zien dat er een hoop moet gebeuren, soms staan bots gewoon stil op een punt niets te doen of verzamelen medics zich in een kluitje. De heavy is ongelooflijk accuraat als ie je ziet maar als je als spy gaat cloaken kan je doodleuk naast hem gaan zitten.

Maar al met al zijn ze beter dan wat er op sommige pub servers langskomt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
te hopen dat het item traden er op korte termijn in gebouwd gaat worden, heb alleen maar duplicates :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mja, ik vraag me af hoe ze traden nog interessant gaan kunnen maken vermits je nu aan alles via milestones kan geraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ywa

Ywa

Simon Verhoeven schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:12:
Mja, ik vraag me af hoe ze traden nog interessant gaan kunnen maken vermits je nu aan alles via milestones kan geraken...
Hats en zo krijg je niet via de milestones. Maar ze moeten het inderdaad interessant zien te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItaloMike
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-08 00:02

ItaloMike

il Liquidatore

Zullen we even wat 1v1-tjes doen. Ik durf er vergif op in te nemen dat de score ongeveer 30-1 in mijn voordeel zal zijn :) . Natuurlijk ga ik weleens dood door een airblast, maar dat komt niet door de damage die de pyro al eerder heeft gedaan (maar door de damage van z'n teammates). Wil het ook wel als demo doen, pyro's zijn zo goed in het terugkoppen van pipebombs :) . 99% van al mijn deaths door pyro's komen niet doordat de pyro mij 1v1 afslachtte, maar omdat ze als ik bezig ben met iemand anders een suicide run proberen (die gelukkig meestal slecht afloopt voor de pyro's).
Ik meende te begrijpen uit het verhaal dat er niet werd gesproken over effectief 1 op 1 in een map (tja de pyro kan ook al veel damage van teammates van de soldier hebben, op afstand bv, zo kan ik het ook spelen).. Zo ja, zal je best wel gelijk hebben, maar 30 - 1 is toch wel lichtelijk overdreven mijn inziens... ;)

Ik houd me daarom ook aanbevolen om eens een potje te spelen soldier vs pyro.. 30 - 1 ga je iig niet trekken.. ;) Noem maar een tijd met een server.. :P

Dus zet de pot vergif maar alvast klaar.. Ik zet niets in als je het niet erg vind.. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ItaloMike op 31-05-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47
Haha ben benieuwd!

Oja, is het niet mogelijk om maps die genomineerd zijn op het einde in de nextmap vote op te nemen?
Rock the vote lukt sowieso al weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ItaloMike schreef op zondag 31 mei 2009 @ 22:48:
[...]

Ik meende te begrijpen uit het verhaal dat er niet werd gesproken over effectief 1 op 1 in een map (tja de pyro kan ook al veel damage van teammates van de soldier hebben, op afstand bv, zo kan ik het ook spelen).. Zo ja, zal je best wel gelijk hebben, maar 30 - 1 is toch wel lichtelijk overdreven mijn inziens... ;)

Ik houd me daarom ook aanbevolen om eens een potje te spelen soldier vs pyro.. 30 - 1 ga je iig niet trekken.. ;) Noem maar een tijd met een server.. :P

Dus zet de pot vergif maar alvast klaar.. Ik zet niets in als je het niet erg vind.. ;)
http://steamcommunity.com/profiles/76561197978836687/home

Voeg me maar toe als friend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Aub spectators of SourceTV toelaten dan, daar moet ik bij zijn :) Ik denk dat het feit dat de RoF van de rocket launcher hoger is dan de airblast genoeg zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 14:23:
[...]

Je kan de gewone cloak + voetstappen horen. Heb bijv. in 1v1 tegen een spy al een aantal keer raak geschoten puur op geluid. Of dat ik hem achter mij hoor decloaken :) .

[...]

Pyro verslaat een soldier met gemak, het is de manier van spelen die je aanhangt. Daarnaast is 1vs1 zeer zinloos en zal een goeie sniper het keer op keer winnen. Het gaat erom wie meest effectief is om de ander uit te nemen.

Met de Backburner heb je mensen vaak instant dood, alleen moet je niet de oude Pyro manier van aanvallen aanhangen, maar meer sneaky zijn zoals de spy. Keer op keer heb ik iets van 6 kills voordat ik dood ga.(Moet je wel defenden, aanvallen is iets lastiger.)

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien kan Brainstorm voor een poosje GoT2 even in een arena server omtoveren? Dit wil ik wel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Koeitje, was jij nou vanmiddag de Melkman? Ik weet het niet zeker. :X

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:26:
Koeitje, was jij nou vanmiddag de Melkman? Ik weet het niet zeker. :X
Was ik. Te herkennen aan mijn mooie avatar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ok dan :D

Protip: Voor een leuke score als Medic, ren achter Koeitje aan met een Kritzkrieg.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:33:
Ok dan :D

Protip: Voor een leuke score als Medic, ren achter Koeitje aan met een Kritzkrieg.
Zolang je ook maar andere mensen healt, ik heb niet zo op "private medics" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
CapTVK schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:20:
[...]

Misschien kan Brainstorm voor een poosje GoT2 even in een arena server omtoveren? Dit wil ik wel zien!
Of gewoon een arena map selecteren op de war server? :)
Via de Source TV connectie kan iedereen meegenieten :)

(Ik ga zeker speccen! :P) (Om Koeitje geowned te zien worden met 30-2 he ;))

[ Voor 6% gewijzigd door VyperX op 31-05-2009 23:55 ]

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
CapTVK schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:51:
[...]

Zolang je ook maar andere mensen healt, ik heb niet zo op "private medics" :/
Uiteraard heb ik ook mensen gehealed als ik ze tegenkwam of als ze niet te ver weg waren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik raak intussen addicted ;)

- Is er nog plaats in de Got steam groep?
- Zijn er nog mensen geïnteresseerd om een groepje te vormen (practice wars, scrims,... eventueel later etf2l)?
- Als ik kijk op teamfortress.be zie ik 2 servers, maar als ik deze toevoeg bij mijn favo's, komt de 2de er niet bij.. ik veronderstel dat deze niet meer actief is dan?

Ik speel onder de nick Manuuz momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

- Als ik kijk op teamfortress.be zie ik 2 servers, maar als ik deze toevoeg bij mijn favo's, komt de 2de er niet bij.. ik veronderstel dat deze niet meer actief is dan?
Bij mij verdwijnt GoT-2 ook regelmatig bij favourites. Meestal komt hij een paar uur later wel weer tevoorschijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ywa schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:31:
[...]

Hats en zo krijg je niet via de milestones. Maar ze moeten het inderdaad interessant zien te maken.
Natuurlijk gaan mensen onderling hats ruilen maar dan beperk je het hele trading systeem nogal erg gezien hoe zeldzaam hoeden zijn.

Je zou kunnen zeggen dat een nieuwe speler een hoed wel voor wapens wilt ruilen maar gemiddeld gezien zal deze wel al aan een wapen geraken voordat hij een hoed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24
Bejit schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:18:
[...]

Pyro verslaat een soldier met gemak, het is de manier van spelen die je aanhangt. Daarnaast is 1vs1 zeer zinloos en zal een goeie sniper het keer op keer winnen. Het gaat erom wie meest effectief is om de ander uit te nemen.

Met de Backburner heb je mensen vaak instant dood, alleen moet je niet de oude Pyro manier van aanvallen aanhangen, maar meer sneaky zijn zoals de spy. Keer op keer heb ik iets van 6 kills voordat ik dood ga.(Moet je wel defenden, aanvallen is iets lastiger.)
Ik zou willen voorstellen dat niemand meer met Koeitje in discussie gaat zonder eerst op z'n minst een uur tegen hem gespeeld te hebben.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Koei vat ieders taak in een team altijd té serieus op. Gister wou ik m'n nieuwe Ambassador uitproberen maar Koei zat toen te zeuren dat ik iets nuttigs moest doen voor het team :(

OT:
proberen ze een beetje Battlefield Heroes na te doen? Dat je je characters look kan veranderen :)
Ik ben wel in voor nog meer hats/clothing.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Tot op zekere hoogte heeft Koen meestal wel een punt.
Ik erger mij ook regelmatig aan het gepruts op de GoT servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Tja maar als je echt een serieuze game wil ga je niet 12v12 spelen lijkt mij? Daar heb je wars en dergelijke voor. Vergeet ook niet dat er zowel in eigen team als vijandelijke team altijd mensen zullen zijn die niet al te serieus spelen. En anders is er nog scramble. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

SniperFox schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:40:
Tja maar als je echt een serieuze game wil ga je niet 12v12 spelen lijkt mij? Daar heb je wars en dergelijke voor. Vergeet ook niet dat er zowel in eigen team als vijandelijke team altijd mensen zullen zijn die niet al te serieus spelen. En anders is er nog scramble. :)
Toch heb ik in de begintijd van de GoT server echt epische battles meegemaakt 12vs12. Ik moet eerlijk zeggen dat eigenlijk het niveau wat gedaald is de laatste tijd op de GoT server. Misschien door alle nieuwe aanwas van spelers?
Pagina: 1 ... 6 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.