Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

SilentSimon schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:06:
Idd, wat VyperX zegt is ook mijn grootste issue. Er is gewoon imho niet goed over nagedacht bij Valve of het is te weinig getest. Ze bevoordelen de nieuwe casual spelers en laten de spelers van het eerste uur danig in de steek heb ik het idee.
Bevoordelen? Echt niet, ze geven ze juist net zoveel kansen als de "spelers van het eerste uur". Als je in de oude situatie als beginner in zou stappen loopt iedereen met wapens rond die buiten jouw bereik liggen. Daarvoor moet je eerst achievements gaan halen. Op zich is het halen van achievements wel nuttig om het spel te leren, maar sommige zijn gewoon dom/lastig (een spy een "vuurtje" geven als hij een sigaret pakt). Nu is de kans dat een beginner een nieuw wapen krijgt net zo groot als de kans dat een ervaren speler hem heeft.

Dat de ervaren speler zich benadeeld voelen vind ik persoonlijk onzinnig, ze voelen zich schijnbaar op hun teentjes getrapt omdat ze geen voordeel meer hebben tov beginners. Ik vind dat je dit spel ook voor de fun moet kunnen spelen en dat betekend dat iedereen gelijke kansen moet hebben. Het is een beetje sneu voor de mensen die uren hebben besteed aan het eerlijk behalen van de achievements (met achievement harversters heb ik geen medelijden) voor de unlocks dat je de unlocks nu ook "gratis" kunt krijgen, maar ja soms is het leven hard. Ik vind het behalen van de achievements sowieso leuker dan het halen van de unlocks (achievements staan leuk op je profiel), tot nu toe vond ik de unlocks niet echt een toevoeging en gebruik ze bijna nooit.

Wil je je uitsloven en prestaties leveren dan ga je maar in een clan en ga je clan battles spelen en laat je de public server met rust. Als je je beter voelt dan een beginner ga je toch spelen waar geen beginners zitten. Dit soort spellen draait volgens mij ook voor een groot deel op de casual spelers.

Worden nu bij het behalen van de milestones nog wel wapens uitgedeeld? Of is dat er eigenlijk helemaal uit?

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Overigens over het verhaal van de spies die tele exits gebruiken, als je als engi erop staat wordt je gekilled door je eigen tele exit.

En als je een milestone haalt krijg je nog steeds wapens ja.

[ Voor 19% gewijzigd door Salomon op 28-05-2009 09:43 . Reden: reactie op .Gertjan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Dubbele items mogen wat mij betreft nog, maar het liefst wel een toevoeging dat de kans op een dubbel item steeds meer afneemt. (Heb je een item nog niet, factor 1, heb je een item al 1 keer, factor 0.5, heb je een item al 2 keer, factor 0.33, etc)

Verdere ideen:
  • Items droppen aan het einde van de ronde.
  • Hoge score verhoogt kans op een item
  • Achievements gehaald in de ronde verhogen kans op item
  • Persoonlijke record bijna gehaald/verbeterd verhoogt de kans op item
  • Winnen/verliezen maakt NIET uit voor de kans op item
Dit zou er volgens mij voor zorgen dat items veel meer als een 'reward' worden gezien... Mensen die goed spelen (absoluut en relatief gezien) maken een hogere kans op items.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
VyperX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:45:
Dubbele items mogen wat mij betreft nog, maar het liefst wel een toevoeging dat de kans op een dubbel item steeds meer afneemt. (Heb je een item nog niet, factor 1, heb je een item al 1 keer, factor 0.5, heb je een item al 2 keer, factor 0.33, etc)

Verdere ideen:
  • Items droppen aan het einde van de ronde.
  • Hoge score verhoogt kans op een item
  • Achievements gehaald in de ronde verhogen kans op item
  • Persoonlijke record bijna gehaald/verbeterd verhoogt de kans op item
  • Winnen/verliezen maakt NIET uit voor de kans op item
Dit zou er volgens mij voor zorgen dat items veel meer als een 'reward' worden gezien... Mensen die goed spelen (absoluut en relatief gezien) maken een hogere kans op items.
Alle ideeen waarop de speler invloed heeft (hale van een persoonlijk record, hoge score etc...) zijn gevoelig voor cheaten...en zouden dus al moeten worden uitgesloten. Random is dus echt de enige manier om cheaters te weren...dan moet natuurlijk de implementatie van de random methode wel correct zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Napo schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:11:
[...]

Pyro's verliezen het van _bijna_ alle andere klasse. Enigste wanneer ze kills maken is als mensen low zijn of als de pyro een x in een hoekje wacht tot er iemand langs komt, misschien ook als hij vol op een groep van achteren in rent maar goed.
Pyro's zijn er niet voor om te winnen van andere klassen. Pyro's zijn ervoor om gecoördineerde aanvallen uit elkaar te blazen met de compression blast, mensen in de fik te steken zodat ze makkelijk te killen zijn door anderen of zodat ze health moeten gaan zoeken. Spy checks, tegenwoordig fikkende mensen uitblazen, uberende paren uit elkaar houden, raketten en bommen terugkaatsen, huntsmen pijlen aansteken... Het is de klasse die het beste kan zieken, in mijn optiek.

Waarschijnlijk is dat in 6v6 anders dan op de pubs, maar ik speel geen wars. Voor casual play is 'ie niet te versmaden.

(Gisteren is m'n gespeelde tijd als Pyro eindelijk op nr 1 gekomen, vlak boven engineer. Dan nog wat demoman en een soldier, daarna zakt het heel snel af naar 3 of 4 uur voor de rest van de classes. :) )

Edit: de dubbele items kunnen "binnenkort" (Valve time) geruild gaan worden met andere spelers.

[ Voor 11% gewijzigd door remmelt op 28-05-2009 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:34:
Ik stel voor dat bepaalde mensen hun beledigingen en generalisaties nu even voor zich houden, ik ga daar verder ook niet op reageren.

[...]

Het oude systeem was lang niet ideaal, het heeft ook lang geduurd voordat ik bijvoorbeeld Bonk! en de KGB had, maar daarvan wist ik in elk geval waar het door kwam.
Een systeem gebaseerd op speeltijd heeft zeker potentie, maar dan inderdaad met dit soort overdachte toevoegingen. Nog een paar ideetjes:
* Tel alleen de tijd mee waar de speler actief speelt
* Neem de score van mensen mee in de berekening
* Geef geen dubbele items
* Controleer dat mensen niet langer dan een bepaalde tijd moeten wachten
Dubbele items zijn geen probleem, zolang je eerst maar je andere items krijgt, kan je de rest eventueel weggeven, weet ik het.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:25
We moeten toch met z'n allen toegeven dat het in ieder geval een positieve verbetering is tegenover de oude situatie waarin tf2 zo'n 2-3 weken in publics onspeelbaar was na een update. Je krijgt het nooit perfect.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
@MrAngry: True, maar dat is geen reden om te stoppen met proberen dingen te verbeteren. :)

@chrisO: Ik denk dat het duidelijk is dat beide systemen te "cheaten" zijn... Ik denk het koppelen aan score er in ieder geval voor zorgt dat mensen meer mogelijkheid hebben om actief er aan te werken, en ook het "beloning" gevoel krijgen bij de unlocks...(Je wordt extra beloond voor je inzet.)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
MrAngry schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:09:
We moeten toch met z'n allen toegeven dat het in ieder geval een positieve verbetering is tegenover de oude situatie waarin tf2 zo'n 2-3 weken in publics onspeelbaar was na een update. Je krijgt het nooit perfect.
True, en het is niet randomly. Hoe vaker je speelt hoe meer kans je hebt op een unlock. Het nare van dit systeem is alleen dat als je 24 uur per dag zou spelen je na een jaar nog steeds geen unlocks hoeft te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CobraX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 04:44:
[...]

Kijk we gaan ervan uit dat je op het cappoint moet blijven waarover ik het had. Je bent immers aan het cappen. Volgende scenario's zijn dan mogelijk:

- Pyro met backburner komt je in de fik steken en gebruikt de axtinguisher.
- Pyro met flamethrower blaast je naar hogere sferen (en dus van het cappoint af) met zijn compression blast.
- Soldier spreekt voor zich. Hoe hij ook op je afkomt, op zo'n kleine ruimte rockets ontwijken zonder damage te incasseren gaat niet (splash damage van de grond).
- Over een Heavy moet ik niet beginnen zeker? Die maait je gewoon neer met Natascha of de Minigun.

Vanaf het moment dat iemand rondjes begint te lopen op die berg is de FaN je beste keuze en vaak de enige om hem van het cappoint af te houden zonder zelf het cappoint te verlaten. Zoals gezegd doet de Scattergun maar 4% extra damage en schiet de FaN ook sneller. Met 2 point blank headshots is een sniper er bijvoorbeeld aan + je krijgt de knockback functie er gratis bij (heel handig om je tegenstander te desoriënteren). Nu kan jij zeggen: ah maar als hij na 2 shots nog niet dood is, moet jij reloaden en dat duurt langer dan met de Scattergun. Wel dan zeg ik: schakel over naar je pistool en finish him off. ;) Nee ik verkies de FaN in veel gevallen. :)
Juist. Jij bent zo'n persoon die ondanks alles op een cap blijft staan? Dat zijn mijn favoriete tegenstanders. Geen enkele normale tegenstander zal dat echter doen. Je stuitert gewoon rond de spire (double jump van kleine hp pack weer omhoog bijv) en maakt ze af. Soldier die omhoog loopt moet omhoog schieten, die gaat je echt niet raken, dus soldier spreekt zeker niet voor zicht. Zelfs tegen rocketjumpende soldiers maak je een kans door gewoon goed te dodgen (iets wat je met de Fan verliest). HWG moet beginnen met zn wapen opspinnen, dus tegen de tijd dat hij boven is heb jij het punt gecapped terwijl je potshots op 'm afvuurt omdat hij moet kiezen tussen snel zijn of damage doen. Zeker als je op de spire zelf staat wil je geen tijd verpesten door te reloaden. No offense hoor, maar volgens mij komt jou ervaring met scouts niet verder dan een half uurtje spelen op een public. Stel voor dat je gewoon een keertje een pickup gaat spelen of een 6v6-je meepakt met de GoT clan om een beetje een indruk te krijgen. Als je de knockback niet meepakt is de DPS wel ongeveer gelijk mbt scatter en fan.

Wat sprees die je niet met de FaN kan doen:

edit: met Napo.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Wat ik vooral goed vond aan de oude situatie met unlocks is dat deze mensen die weinig ervaring hebben met een class toch een indruk geven van de mogelijkheden van de class. De meeste achievements hebben namelijk te maken met hoe een class gespeeld moet worden in de ogen van valve.
Dit stimuleert naar mijn idee mensen om ook die andere classes te proberen en niet na 5 minuten op te geven omdat ze die niet snappen. Ze kunnen gerichter aan het werk adhv achievements en zo sneller leren met die class om te gaan als ze weten wat ze moeten doen voor die achievements.
Door geen extra reward aan die achievements te hangen wordt die stimulans kleiner en dat vind ik op zich wel jammer. Begrijpen hoe classes spelen verhoogd de vaardigheid van spelers en een hoger gemiddelde vaardigheid is meer game-plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:33:
[...]

Juist. Jij bent zo'n persoon die ondanks alles op een cap blijft staan? Dat zijn mijn favoriete tegenstanders. Geen enkele normale tegenstander zal dat echter doen. Je stuitert gewoon rond de spire (double jump van kleine hp pack weer omhoog bijv) en maakt ze af. Soldier die omhoog loopt moet omhoog schieten, die gaat je echt niet raken, dus soldier spreekt zeker niet voor zicht. Zelfs tegen rocketjumpende soldiers maak je een kans door gewoon goed te dodgen (iets wat je met de Fan verliest). HWG moet beginnen met zn wapen opspinnen, dus tegen de tijd dat hij boven is heb jij het punt gecapped terwijl je potshots op 'm afvuurt omdat hij moet kiezen tussen snel zijn of damage doen. Zeker als je op de spire zelf staat wil je geen tijd verpesten door te reloaden. No offense hoor, maar volgens mij komt jou ervaring met scouts niet verder dan een half uurtje spelen op een public. Stel voor dat je gewoon een keertje een pickup gaat spelen of een 6v6-je meepakt met de GoT clan om een beetje een indruk te krijgen.

edit: met Napo.
De bedoeling is zo snel mogelijk dat voorlaatste punt (op die berg) cappen zodat de spy/scout het laatste punt kan cappen voordat er sentries staan. En zo snel mogelijk wil zeggen: zonder van het punt af te gaan indien mogelijk. Dat kan perfect met strafen en de FaN. Elke halve seconde telt tijdens het cappen. Wat ga je doen als er een soldier en heavy/pyro de berg opwandelen? Ze alle 2 doodknallen? Dat lukt je nooit als beide van enig niveau zijn. Terwijl ik ze er met in totaal 2 schoten had afgeknald (met de FaN), het punt had gecapped en de spy/scout het laatste punt gecapped had voordat het tweetal terug boven op de berg zou zijn.

En ik speel enkel op pubs waar minstens 20 spelers aanwezig zijn en het niveau aanvaardbaar tot goed is. Geen 6 vs 6 dan kan ik niet genoeg damage inflicten en niet beter worden in frags halen. Ik heb btw zo'n 44u met de Scout gespeeld dus je stelling gaat niet op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
CobraX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:00:
[...]

De bedoeling is zo snel mogelijk dat voorlaatste punt (op die berg) cappen zodat de spy/scout het laatste punt kan cappen voordat er sentries staan. En zo snel mogelijk wil zeggen: zonder van het punt af te gaan indien mogelijk. Dat kan perfect met strafen en de FaN. Elke halve seconde telt tijdens het cappen. Wat ga je doen als er een soldier en heavy/pyro de berg opwandelen? Ze alle 2 doodknallen? Dat lukt je nooit als beide van enig niveau zijn. Terwijl ik ze er met in totaal 2 schoten had afgeknald (met de FaN), het punt had gecapped en de spy/scout het laatste punt gecapped had voordat het tweetal terug boven op de berg zou zijn.

En ik speel enkel op pubs waar minstens 20 spelers aanwezig zijn en het niveau aanvaardbaar tot goed is. Geen 6 vs 6 dan kan ik niet genoeg damage inflicten en niet beter worden in frags halen. Ik heb btw zo'n 44u met de Scout gespeeld dus je stelling gaat niet op. :)
D'r zijn situatie's waar de FaN beter is; die situaties zijn zeldzaam. Std loadout van de scout is in de meeste gevallen veel beter dan FaN en haalt op de langere termein dus een hoger rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Nu online
RedHat schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:20:
[...]

True, en het is niet randomly. Hoe vaker je speelt hoe meer kans je hebt op een unlock. Het nare van dit systeem is alleen dat als je 24 uur per dag zou spelen je na een jaar nog steeds geen unlocks hoeft te hebben.
Dat zelfde geld toch voor lotterijen....hoe meer loten je koopt (tijd dat je speelt in TF2) hoe meer kans je hebt.....maar de kans dat je lot wint is RANDOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CobraX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:00:
[...]

Kijk, hieruit blijkt dus gewoon dat je geen goed oordeel kan vellen over de wapens, omdat je de basis gameplay al niet eens doorhebt :). Scouts en spies die snel het laatste punt cappen op Badlands? Komt niet zo vaak voor. Sentries? Die zie je werkelijk nooit, omdat ze A. Zinloos zijn. en B. je slagkracht verliest om de spire terug te pakken (en dat is ook de reden dat je dat zelden ziet gebeuren in pubs). Maar goed, los daarvan: scouts cappen punten, heavies (als in heavy classes, niet de class zelf) en medic stomen door naar het volgende punt. Op die manier bereikt het hele team ongeveer op hetzelfde moment de volgende cap.

Strafen op de cap? Als je dood wil moet je dat vooral doen. Het is niet slecht als je even van het punt afgaat om een threat uit te schakelen zodat je veilig kan cappen. Die 4 seconden die je verliest to.v. wachten op respawn en hele stuk weer opnieuw doen is het meer dan waard. 2 enemies die omhoog komen? Dat hoef je nog steeds niet te verliezen met de scattergun hoor :) .

En dan nog even over dat laatste: 44 uur als scout op publics is gewoon niets. Scout is niet mijn mainclass (100 uurtjes ofzo), maar als je gewoon veel pickups en 6v6 hebt gespeeld als Soldier en Demo weet je gewoon hoe godsgruwelijk irritant goede scouts kunnen zijn. Er bestaan geen aanvaardbare tot goede pubs. Zeker niet op maps zoals Badlands en andere 5 cp maps. Puur en alleen al omdat er gewoon geen ruimte is en je gewoon vast komt te zitten in spam (of doodgaat aan crits). En 6v6 is juist _de_ plek om beter te worden, je speelt dan tegen georganiseerde tegenstanders die enig besef hebben van de game (itt 95% van de pub spelers) en jou net zo goed kunnen afmaken. En geen damage doen? Check anders even dat filmpje hierboven...6v6...hoogste niveau in de states...nee die scout doet geen damage :'(.

edit: wat toplevel scoutplay (nubonamission, Imperial, etf2l div1)
http://tf2scout.blogspot.com/
De demo's werken niet meer sinds de update natuurlijk :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:57

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

please!!

Hierbij een pleidooi voor het stoppen van zinloos geouwehoer. Koeitje vs pyros, koeitje vs FaN, koeitje vs hele wereld. Jij als moderator en tf2 regular zou toch beter moeten weten. Discussieren over tactieken: prima. (Halve) Flamewars: niet ok. Het lijkt wel of elke keer als een mening voorbij komt waar je het niet mee eens bent (en dat is om de 10 posts) je los gaat op hoe het spel eigenlijk in elkaar zit. Dit plaatje is redelijk toepasselijk:
Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/duty_calls.png

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik speel dit spel om lol te hebben. Het lijkt er meer op dat sommige mensen hier hun leven er van af hangt van strategieën, unlocks (was er zelf ook ietwat chagrijnig over :) ) en skills.

terug ontopic dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:23:
[...]

Kijk, hieruit blijkt dus gewoon dat je geen goed oordeel kan vellen over de wapens, omdat je de basis gameplay al niet eens doorhebt :). Scouts en spies die snel het laatste punt cappen op Badlands? Komt niet zo vaak voor. Sentries? Die zie je werkelijk nooit, omdat ze A. Zinloos zijn. en B. je slagkracht verliest om de spire terug te pakken (en dat is ook de reden dat je dat zelden ziet gebeuren in pubs). Maar goed, los daarvan: scouts cappen punten, heavies (als in heavy classes, niet de class zelf) en medic stomen door naar het volgende punt. Op die manier bereikt het hele team ongeveer op hetzelfde moment de volgende cap.
Gek... Op de pubs waar ik al gespeeld heb, zie ik spies/scouts dat regelmatig doen. Dus ja er zijn ook goeie pubs (wel meer slechte dan goede maar soit). Zonder deftige defence op het laatste cappoint (als ze het voorlaatste aan het cappen zijn) stijgen je verlieskansen met 25% want dat laatste punt cap je verschrikkelijk snel. Ook daar heb ik vaak een sentry zien staan op pubs.
Strafen op de cap? Als je dood wil moet je dat vooral doen. Het is niet slecht als je even van het punt afgaat om een threat uit te schakelen zodat je veilig kan cappen. Die 4 seconden die je verliest to.v. wachten op respawn en hele stuk weer opnieuw doen is het meer dan waard. 2 enemies die omhoog komen? Dat hoef je nog steeds niet te verliezen met de scattergun hoor :) .
Maar dat is het net. Ik hoef niet van het voorlaatste cappoint af te gaan en ik respawn ook niet, want ik cap het point voordat ze mij deftig kunnen raken dankzij mijn FaN. Kunnen ze weer mooi kilometertjes afleggen vooraleer ze weer boven zijn en tegen dan is het punt gecapped en het laatste ook ongeveer en ben ik al lang uit de voeten. :)
En dan nog even over dat laatste: 44 uur als scout op publics is gewoon niets. Scout is niet mijn mainclass (100 uurtjes ofzo), maar als je gewoon veel pickups en 6v6 hebt gespeeld als Soldier en Demo weet je gewoon hoe godsgruwelijk irritant goede scouts kunnen zijn. Er bestaan geen aanvaardbare tot goede pubs. Zeker niet op maps zoals Badlands en andere 5 cp maps. Puur en alleen al omdat er gewoon geen ruimte is en je gewoon vast komt te zitten in spam (of doodgaat aan crits). En 6v6 is juist _de_ plek om beter te worden, je speelt dan tegen georganiseerde tegenstanders die enig besef hebben van de game (itt 95% van de pub spelers) en jou net zo goed kunnen afmaken. En geen damage doen? Check anders even dat filmpje hierboven...6v6...hoogste niveau in de states...nee die scout doet geen damage :'(.
Hier kan ik heel kort over zijn. Zeg mij een keertje: wanneer is de kans het grootst dat je gaat sterven? Als er 4-5 soldiers tegelijkertijd op je knallen of 2-3? En wanneer is de kans het grootst dat je 4-5 soldiers tegelijkertijd gaat tegenkomen? Op een 6vs6 server of op een 10vs10 server? Ik vind dat er veel meer skill vereist is om de bij wijze van spreken 20 pijlen, 65 kogels, 30 stickies en 40 rockets te ontwijken. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen. :)

Nu soit laten we maar ophouden over de FaN/Scattergun. Dit heeft geen zin. Ik vind dat de FaN in bepaalde situaties beter is dan de Scattergun. Jij vindt van niet. Zelfs met 365 nieuwe argumenten ga je me niet overtuigen omdat ik het zelf heb meegemaakt en dus uit eigen ervaring spreek. Case closed voor mij m.a.w. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt groot gelijk Marx, maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen onjuiste informatie verspreiden wat anderen weer overnemen. Zie het als mijn persoonlijke kruistocht om het niveau van de gemiddelde tf2 speler omhoog te krikken :P. Het basis besef van de gameplay. De helft van je frags, caps etcetera komen gewoon van het weten wat de tegenstander waarschijnlijk gaat doen. Je hoeft daarvoor echt geen speciale uberleetzor skilled speler te zijn, maar meer een strateeg. Heel veel mensen zijn gewoon extreem voorspelbaar, en dat vindt ik jammer. Zoals van die mensen die mij zonder medic head-on aanvallen terwijl ik wel een medic heb: waarom doe je dat? Waarom probeer je niet een situatie te creeeren waarbij jij het voordeel hebt. Je weet mijn doelen: een bepaalde cap, intel of cart. Maak daar dan gebruik van. Welke route ligt het meest voor de hand? Zijn er daar plekken waar ik wat mee kan doen? Of is er een manier om achter mij te komen (ook als niet spy zijnde)? Ik heb vaak het idee dat mensen eigenlijk niet goed weten waarom ze iets doen. Probeer gewoon de volgende keer dat je speelt eens bij elke actie na te denken over de vraag: waarom deed ik dat? Zeker als je doodging door die actie moet je daar eens over nadenken. Bedenk eens wat een alternatieve actie kon zijn geweest (zelfs een team een punt laten cappen, bijv midden badlands/granary, is een goed alternatief als dat voorkomt dat je gelijk het volgende punt ook kwijt bent (als je zwaar outnumbered bent en suicide op mid heeft het andere team vrij spel op de volgende cap).

edit: @ hierboven: meer spam is niet meer skill. Wat is moeilijker: Fragga, Moose en Mick die op je knallen of 8 random soldiers. Hell, alleen 1 van hen is erger dan 8 pubsoldiers (welke publics speel je eigenlijk. Goede pubs? GoT public als er veel clanleden zijn is wel goed te doen. HH hoor ik ook wel goede verhalen over, maar voor de rest???). . Kom gewoon eens een pickup meespelen, of een potje met de GoT clan (die spelen soms ook intern tegen elkaar, dat is een leuk moment om eens mee te doen en kennis te maken met 6v6). De reden dat men gekozen heeft voor 6v6, geen crits en demolimit 1 is puur en alleen spam. Meer spelers en het wordt gewoon veel te druk en meer luckbased. Je kan alle chokepoints dichtzetten, en dan eindigt het allemaal in stalemates. 6v6 is gekozen omdat dat het aantal is waarbij strategie gewoon erg belangrijk is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Koeitjes meningen en kruistochten zijn vaak op veel meer gebaseerd dan de gemiddelde reakties hier. Vaak als ik Koe niet begrijp of het met hem oneens ben ga ik uitproberen wat hij zegt. Koe heeft wat dat betreft een solide basis en heel veel ervaring en mag zulke dingen in mijn ogen ook gewoon zeggen.

Kanttekening: koe wat ben jij rete irritant als je in het andere team zit. Als ik je head-on aanval is dat puur uit frustratie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:15

Crp

@Markx

je vergat deze: THE INTERNET = SERIOUS BUSINESS

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:
please!!

Hierbij een pleidooi voor het stoppen van zinloos geouwehoer. Koeitje vs pyros, koeitje vs FaN, koeitje vs hele wereld. Jij als moderator en tf2 regular zou toch beter moeten weten. Discussieren over tactieken: prima. (Halve) Flamewars: niet ok. Het lijkt wel of elke keer als een mening voorbij komt waar je het niet mee eens bent (en dat is om de 10 posts) je los gaat op hoe het spel eigenlijk in elkaar zit.
Koeitje geeft gewoon goede en duidelijke informatie (soms misschien niet op de meest tactische manier) over hoe het spel werkt, en dan duikt er telkens een leger pubhelden op die de behoefte voelen om te schreeuwen "nee, is niet waar". Sommigen lijken te denken dat het hier om meningen gaat ipv feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, misschien is de manier waarop hij overkomt af en toe wat direct. Maar hoe je het ook wendt of keert, Koeitje is gewoon een goede speler die weet hoe het moet. Ik heb aardig wat veren verloren als hij in het andere team zat maar je leert er wel van ("ok, hoe zou ik dat de volgende keer aanpakken?"). Dus als hij advies geeft of met argumenten komt is het meestal wel verstandig om goed te luisteren.

P.S Als je Koeitje head-on wil pakken, always take the medic down first! :P

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 28-05-2009 13:04 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk filmpje om eens wat fatsoenlijk gescout te zien, zonder alleen maar super mooie frags. Rond de 2 minuten zie je een scout op de spire tegen een soldier trouwens :P (en nee, die soldier is geen nub. Lees de info maar @ youtube).

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 13:11 . Reden: tags ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Het nadeel aan dit filmpje vind ik dat het eigenlijk niet echt heel duidelijk is waar de strategie de hoek om komt kijken. Die gast kan gewoon veel sneller mikken en schieten dan ik, maar misschien kijk ik er wel overheen. Kan je wat tips geven over wat wanneer strategies goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remmelt schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:17:
Het nadeel aan dit filmpje vind ik dat het eigenlijk niet echt heel duidelijk is waar de strategie de hoek om komt kijken. Die gast kan gewoon veel sneller mikken en schieten dan ik, maar misschien kijk ik er wel overheen. Kan je wat tips geven over wat wanneer strategies goed is?
Je ziet hem o.a. een aantal keer in een hoekje wachten. Ook terugtrekken en hergroeperen. Hij gebruikt ook het terrein erg goed om bijv boven of achter iemand te komen. Het is en blijft natuurlijk een fragmovie, uit een demo haal je veel meer, maar het laat wel wat dingen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Al die discussies over wat beter is heeft natuurlijk allemaal randvoorwaarden. Niet iedereen speelt op dezelfde manier en ook zeker niet op hetzelfde niveau. Tuurlijk, als we de discussie gaan voeren over topniveau dan zal er ongetwijfeld een beste combinatie uit ontstaan. Dat neemt echter niet weg dat voor mensen die een ander niveau/ speelstijl hebben wel meer nut hebben aan een wapen dat een pro links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
CapTVK schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:01:
Ok, misschien is de manier waarop hij overkomt af en toe wat direct. Maar hoe je het ook wendt of keert, Koeitje is gewoon een goede speler die weet hoe het moet. Ik heb aardig wat veren verloren als hij in het andere team zat maar je leert er wel van ("ok, hoe zou ik dat de volgende keer aanpakken?"). Dus als hij advies geeft of met argumenten komt is het meestal wel verstandig om goed te luisteren.

P.S Als je Koeitje head-on wil pakken, always take the medic down first! :P
Ja leuk en aardig als je die medic wilt pakken, maar hij staat er meestal met zijn bolle reet voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SaURoN schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:55:
Ja leuk en aardig als je die medic wilt pakken, maar hij staat er meestal met zijn bolle reet voor :P
Dus mijn idee van Koeitje achter zijn PC klopt :? w0e1 :+
Hij heeft wel 1 punt : Als je een beetje FPS gamer bent dan weet je dondersgoed dat een FPS spelen niks anders is als constant verstandige keuzes maken in een bepaalde situatie :)

En in TF2 maak ik een hoop ONverstandige keuzes :')

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies! 2fort en instant respawn FTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
2fort instant respawn is meer geluk dan wijsheid... 2fort is wel m'n favo, maar je hebt daar veel kans om gespammed te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:08:
Precies! 2fort en instant respawn FTW.
AMEN! Broeder :) Maar een arena/cp_/pl_ als afwisseling is ook niet gek !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

32 man instant respawn @ ctf_well vind ik iets leuker dan 2fort :P
2fort zit vaak muurvast, bij well heb je wat meer mogelijkheden om de vlag te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Yey eindelijk de Huntsman.
Vanavond eens uitproberen. Weet iemand of de dmg minder is als je meteen schiet ipv de boog eerst spannen?
De kracht van het schot is iig wel minder maar hoeft niets te zeggen in tf2.

Zat ook eens te zoeken hoeveel dmg een unscoped sniperschot doet maar kon het niet vinden.
http://www.jennana.com/projects/tf2stats.php
Is dat hetzelfde als 0% bodyshot?

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freich schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:35:
Vanavond eens uitproberen. Weet iemand of de dmg minder is als je meteen schiet ipv de boog eerst spannen?

Zat ook eens te zoeken hoeveel dmg een unscoped sniperschot doet maar kon het niet vinden.
Net zoveel als 0% body shot

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd, wellicht ik vanavond ook.

Sniper rifle stats:
Bodyshot: 43-57 (0% charge), 128-172 (100% charge)
Headshot: 150 (0% charge), 450 (100% charge)

Huntsman stats:
Bodyshot: 50-60 (0% charge), 108-132 (100% charge)
Headshot: 165 (0% charge), 360 (100% charge)

De Huntsman bereikt die 100% charge echter volgens mij wel in 1 seconde, in tegenstelling tot de 5 seconden van de Sniper rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:47:
[...]
Gefeliciteerd, wellicht ik vanavond ook.

Sniper rifle stats:
Bodyshot: 43-57 (0% charge), 128-172 (100% charge)
Headshot: 150 (0% charge), 450 (100% charge)

Huntsman stats:
Bodyshot: 50-60 (0% charge), 108-132 (100% charge)
Headshot: 165 (0% charge), 360 (100% charge)

De Huntsman bereikt die 100% charge echter volgens mij wel in 1 seconde, in tegenstelling tot de 5 seconden van de Sniper rifle.
Dankje, ik hoop t voor je :)

Met de Huntsman heb je natuurlijk ook meer overzicht itt scoped sniper, en je beweegt sneller 'charged' itt scoped.
Denk dat Huntsman toch echt wel goed alternatief is in veel situaties, maar boven alles een vet wapen _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Freich op 28-05-2009 15:55 ]

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:07:
[video]

Leuk filmpje om eens wat fatsoenlijk gescout te zien, zonder alleen maar super mooie frags. Rond de 2 minuten zie je een scout op de spire tegen een soldier trouwens :P (en nee, die soldier is geen nub. Lees de info maar @ youtube).
hmmm niet het beste scout filmpje wat ik ooit heb gezien. Hij gooit zichzelf een aantal keer er vol in om even een medic te pakken, terwijl soms geduld ook handig kan zijn. Wel knap is achterwaarts die hekjes weten te vinden op gravelpit. Helaas alleen een map die niet gespeeld wordt met pickups en dus alleen interessant is op pubs. Tegen soldiers vind ik het redelijk maar niet super (ik kan zelf absoluut niet scouten hoor daar niet van) maar hij heeft echt een lompe solly tegenover zich op laatste cap well. hij streeft alleen maar links en rechts en die solly mist alles. Hij heeft wel een hoge trefzekerheid wat ik wel echt knap vind op die snelheden.

Ook rent hij een aantal keer een solly/demo met medic combo in met weinig health terwijl spawn/health vlakbij is. Dit verliest hij dan uiteraard ook een aantal keer. Wel cool voor een filmpje maar in het echt heb je dan een scheldend team over ventrilo :P.

[ Voor 10% gewijzigd door LtMarx op 28-05-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:14:
[...]

hmmm niet het beste scout filmpje wat ik ooit heb gezien. Hij gooit zichzelf een aantal keer er vol in om even een medic te pakken, terwijl soms geduld ook handig kan zijn. Wel knap is achterwaarts die hekjes weten te vinden op gravelpit. Helaas alleen een map die niet gespeeld wordt met pickups en dus alleen interessant is op pubs. Tegen soldiers vind ik het redelijk maar niet super (ik kan zelf absoluut niet scouten hoor daar niet van) maar hij heeft echt een lompe solly tegenover zich op laatste cap well. hij streeft alleen maar links en rechts en die solly mist alles. Hij heeft wel een hoge trefzekerheid wat ik wel echt knap vind op die snelheden.

Ook rent hij een aantal keer een solly/demo met medic combo in met weinig health terwijl spawn/health vlakbij is. Dit verliest hij dan uiteraard ook een aantal keer. Wel cool voor een filmpje maar in het echt heb je dan een scheldend team over ventrilo :P.
En toch is het een div1 scout tegen div1 tegenstanders. Laat juist mooi zien dat div1 ook niet alleen maar massive killing sprees is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
Lt. Marx schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:14:
Helaas alleen een map die niet gespeeld wordt met pickups en dus alleen interessant is op pubs.
Gravelpit zit gewoon in de primary map pool hoor. In pickups willen mensen ook alleen maar badlands en granary spelen, maar dat betekent niet dat dat de enige maps zijn die op niveau gespeeld worden. En die solly waar jij zo minachtend over doet is niet de minste anders, die clips komen uit een div.1 leaguematch ;) Zijn tegenstanders zijn belachelijk goed, daarom zie je niet hoe knap het is wat hij doet. Eerlijk gezegd denk ik dat Nub op z'n eentje nog van mijn team zou winnen. Hij heeft trouwens ook een blog, voor iedereen met scoutaspiraties een aanrader.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Gravelpit naar secondairy mappool pl0x, we moeten hem vrijdag spelen en volgende week geloof ik weer.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Lol @ die discussie tussen cobrax en koeitje

Punt is wel dat jullie beide gelijk hebben. Scout met dubbeljump heeft gewoon meer mobiliteit dan alle andere klassen, zeker op de spire merk je dat goed. Ongeacht of de scout een scattergun of fan heeft, de scout heeft het voordeel bovenop de spire. Al ben ik het meer met koeitje eens. Scout is en blijft een ambush class die alles 1vs1 kan winnen, zeker op de spire waar zijn mobiliteit heel erg telt. Dan kun je natuurlijk alles met de fan eraf schieten waar je de tegenstander met een scattergun gewoon had gekilld.

Al heeft fan wel zijn nut van tijd tot tijd. Je wilt niet weten hoeveel scouts ik getwoshot hebt met de fan. Een goed shot, de scout hangt in de lucht en je kan de tweede vol raken en de scout is dood. Je hoeft zelfs niet moeilijk te doen met dodgen. Scout vs scout kan fan best wel goed zijn.

Maar over het algemeen is de scattergun veel beter dan de fan. Komt regelmatig voor dat ik meerdere tegenstanders binnen 6 schoten neerhaal, dat zou me niet lukken met de fan. Zie ook de fragmovie van pandemic, geweldige streaks :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uzG_rOy_l4k]

Of bybben: link en link

Ik moet trouwens een fragmovie als scout. Wat had ik een mooie streaks maandag en dinsdag als scout. Eén keer zelfs haast het hele andere team afgeknald (we waren gigantisch in het nadeel, we verloren direct mid en ik was als enige overgebleven, toen de tegenstander 2 had gecapt spawnde de rest van mijn team pas).
Wat een onzin staat er op die pagina. Ik weet zeker dat de max damage van een scattergun 105 is en van een rocket 112 is. Verder staat er dat de rockets geen falloff damage hebbe en dat is onzin. Shotgun heeft een maxdamage van 90. Meleewapens hebben tegenwoordig toch fixed damage van 65? De damage range van grenades kloppen niet. Is fixed rond 98-102, waarbij juist onder de voeten meer damage doet dan op het hoofd (al kun je met een nade op het hoofd wel een crater maken). Een backstab is instant kill. En de damage range van de sniperrifle is veel minder groot: 43-57, 128-172. Een fully charged shot zal altijd de lichte klassen killen, maar nooit een fullhealth demo of pyro. Maar een unscoped shot doet 43-57 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Wat is de site ook alweer waar je screencaps van tf2 kan downloaden? (liefst in een goede/aanvaardbare kwaliteit)
Zoals bvb van pandemic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Waster schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:54:
Wat een onzin staat er op die pagina. Ik weet zeker dat de max damage van een scattergun 105 is en van een rocket 112 is. Verder staat er dat de rockets geen falloff damage hebbe en dat is onzin. Shotgun heeft een maxdamage van 90. Meleewapens hebben tegenwoordig toch fixed damage van 65? De damage range van grenades kloppen niet. Is fixed rond 98-102, waarbij juist onder de voeten meer damage doet dan op het hoofd (al kun je met een nade op het hoofd wel een crater maken). Een backstab is instant kill. En de damage range van de sniperrifle is veel minder groot: 43-57, 128-172. Een fully charged shot zal altijd de lichte klassen killen, maar nooit een fullhealth demo of pyro. Maar een unscoped shot doet 43-57 damage.
Waar haal jij die juist info vandaan dan?

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Waster schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:54:
Lol @ die discussie tussen cobrax en koeitje

Punt is wel dat jullie beide gelijk hebben. Scout met dubbeljump heeft gewoon meer mobiliteit dan alle andere klassen, zeker op de spire merk je dat goed. Ongeacht of de scout een scattergun of fan heeft, de scout heeft het voordeel bovenop de spire. Al ben ik het meer met koeitje eens. Scout is en blijft een ambush class die alles 1vs1 kan winnen, zeker op de spire waar zijn mobiliteit heel erg telt. Dan kun je natuurlijk alles met de fan eraf schieten waar je de tegenstander met een scattergun gewoon had gekilld.

Al heeft fan wel zijn nut van tijd tot tijd. Je wilt niet weten hoeveel scouts ik getwoshot hebt met de fan. Een goed shot, de scout hangt in de lucht en je kan de tweede vol raken en de scout is dood. Je hoeft zelfs niet moeilijk te doen met dodgen. Scout vs scout kan fan best wel goed zijn.

Maar over het algemeen is de scattergun veel beter dan de fan. Komt regelmatig voor dat ik meerdere tegenstanders binnen 6 schoten neerhaal, dat zou me niet lukken met de fan. Zie ook de fragmovie van pandemic, geweldige streaks :)

[video]

Of bybben: link en link

Ik moet trouwens een fragmovie als scout. Wat had ik een mooie streaks maandag en dinsdag als scout. Eén keer zelfs haast het hele andere team afgeknald (we waren gigantisch in het nadeel, we verloren direct mid en ik was als enige overgebleven, toen de tegenstander 2 had gecapt spawnde de rest van mijn team pas).

[...]

als 50% zo snel plat ging als hier in het filmpje? Vooral eerste stukje; alles wat ie überhaubt raakt is meteen deaud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Dom vraagje: Word de FaN wel toegestaan in clan matches? Ik dacht dat de Scout update niet gezien werd als balanced ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:39:
Dom vraagje: Word de FaN wel toegestaan in clan matches? Ik dacht dat de Scout update niet gezien werd als balanced ofzo?
FaN en Boink mag je gebruiken, maar niet de Sandman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer, 2 pagina's voor niets door gelezen. Om het niet volkomen nutteloos te zijn geweest ook maar een opmerking;

Naar mijn idee worden veel unlocks als "minder" beschouwd, omdat zij op dezelfde manier gehanteerd worden als de originele wapens. Met de backburner lijkt iedereen het er wel over eens te zijn dat je totaal anders moet spelen als met de regular flamethrowser, maar bij de scattergun en FaN lijkt het alsof men in dezelfde stijl probeert te spelen. Dan is de FaN uiteraard minder, aangezien die stijl op de scattergun gebasseert is. De FaN heeft ongetwijfeld voordelen boven de scattergun als je anders speelt, bijvoorbeeld defensief.

Ik zeg "bijvoorbeeld", want met mijn 3 minuten Scout-tijd heb ik er uiteraard de ballen verstand van :Y)
RedHat schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:49:
als 50% zo snel plat ging als hier in het filmpje? Vooral eerste stukje; alles wat ie überhaubt raakt is meteen deaud.
Alles gaat inderdaad wel heel makkelijk neer. Zelfs buffed soldiers met 1 hit, en niet eens bijzonder close-range.
Zal wel een cut zijn val alle low-health slachtoffers :9

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 28-05-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij meatshot gewoon hard, doet 90-104dmg per schot daar. En ze zijn inderdaad niet allemaal full health, het is nog altijd een teamgame ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 19:46:
[...]

FaN en Boink mag je gebruiken, maar niet de Sandman.
Natuurlijk dikke onzin om weapons uit te sluiten aangezien tegenstanders ze ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Phyxion schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:32:
[...]

Natuurlijk dikke onzin om weapons uit te sluiten aangezien tegenstanders ze ook hebben.
Uit clangames bedoel je? Als team A ze niet mag gebruiken, mag team B ze ook niet. Sandman snap ik wel omdat in clanmatches vaak gespeeld worden op "pro" maps zonder healthpacks. Om nou een sandman te hebben verpest een beetje het medic spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij ze één van de meest belangrijke mechanieken van clan matches, de über, onbruikbaar maken en daarmee 80% van het tactische spel van tafel vegen. Het zou net zoiets zijn als crits aanzetten tijdens een match... Iedereen kan ze hebben, maar voor niemand is er meer iets aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

LUH-3417 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:41:
Tenzij ze één van de meest belangrijke mechanieken van clan matches, de über, onbruikbaar maken en daarmee 80% van het tactische spel van tafel vegen. Het zou net zoiets zijn als crits aanzetten tijdens een match... Iedereen kan ze hebben, maar voor niemand is er meer iets aan. :)
Ik speelde laatst op een server en daar werd elke ronde gevraagd (vote) of dat er wel of geen crits gebruikt mochten worden.

Natuurlijk wel crits :>

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk moeten crits, die horen er bij.

Niets leuker dat finaal geowned worden, en dan toch dominaten omdat je steeds lucky crits hebt 8)
Op pubs, that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:32:
[...]

De reden is dat de Sandman movement restrict, amper te dodgen is en ubers stunned. Icm de goede aim van de meeste spelers zorgt dat ervoor dat er een hoop stalemates komen.
DeX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:39:
[...]

Uit clangames bedoel je? Als team A ze niet mag gebruiken, mag team B ze ook niet. Sandman snap ik wel omdat in clanmatches vaak gespeeld worden op "pro" maps zonder healthpacks. Om nou een sandman te hebben verpest een beetje het medic spelletje.
We spelen gewoon op dezelfde maps hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Hoi. Ik heb gister een situatie gezien waarin de FaN goed is (mogelijk zelfs in wars): Bij laatste cap op badlands was een scout aan het cappen, ik sprong erop om te blocken en werd door de FaN eraf geblazen, punt gecapped.

Dat is de eerste keer sinds de FaN erbij zit dat ik hem nuttig gebruikt heb zien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:14:
Hoi. Ik heb gister een situatie gezien waarin de FaN goed is (mogelijk zelfs in wars): Bij laatste cap op badlands was een scout aan het cappen, ik sprong erop om te blocken en werd door de FaN eraf geblazen, punt gecapped.

Dat is de eerste keer sinds de FaN erbij zit dat ik hem nuttig gebruikt heb zien worden.
Natuurlijk erg leuk, maar dat is iets wat je niet consistent kan doen. Je loopt namelijk ook het risico dat je juist een cap blocked door er een tegenstander op te blazen. Of dat je er een tegenstander opschiet die daardoor het punt capped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Natuurlijk, maar het kan geen kwaad om -als je toch respawned bij last- een keertje de FaN te nemen om het zo te proberen. In wars werkt de Kritzkrieg ook het best als je het één keertje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:58

Tank80

Cyanide&&Happiness

Freich schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 15:55:
[...]

Denk dat Huntsman toch echt wel goed alternatief is in veel situaties, maar boven alles een vet wapen _/-\o_
De huntsman is geniaal! Ik had hem vrij snel dus heb er al aardig mee kunnen spelen en je wordt er veel offensiever van (ik tenminste). Naar mijn idee werkt het perfect als je rond het offensieve "heavy"groepje blijft hangen (dus medic met demo/solly/hw) en de aanstormende "heavy's" eruit pikt. Heerlijk ook die headshots, in 2 sec een bijna uber medic en z'n heavy weg. Let er tevens op dat je met een huntsman in 2 schoten een lvl3 sentry weg hebt(!).

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Tsja, scout is al één van de sterkste klassen. Dat merk je niet in pubs omdat er nauwelijks goede scouts zijn in pubs. Maar scout met sandman is imba en is wat luh zegt hetzelfde als crits aanzetten. Eens in de tien seconden krijg je een balletje die je gooi naar iemand toe. Heb je geluk, dan is het raak en heeft je team een kill en anders ga je verder waar je mee bezig was. De sandman is even dodelijk als een critrocket/sticky.

@Gonzo
Niemand zegt ook dat de fan soms niet handig is. Alleen voor normale gameplay wil je liever de scattergun hebben. Scout is de meest aanvallende klasse en komt vaak achter de enemy. Probeer daar met de fan in twee schoten iets te killen. Als je een schot op de medic mist is de kans voorbij. Of nog erger, probeer al rocketdodgend, omdat de soldiers je gezien hebben, midair een goed schot op de medic te krijgen met de fan. Ik wens je veel succes.

@Fricky
Zoals gezegd, de scout is de meest aanvallende klasse. Soms moet je wat defensiever spelen als scout, maar fulltime defensieve scout met fan is useless. Daarom is de fan ook niet echt nuttig.
RedHat schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:49:
en
frickY schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 22:19:
Alles gaat inderdaad wel heel makkelijk neer. Zelfs buffed soldiers met 1 hit, en niet eens bijzonder close-range.
Zal wel een cut zijn val alle low-health slachtoffers :9
Right, je kan gewoon tot 105 damage doen als je goed raak schiet. En in de eerste scene is toch goed te zien hoe ongelooflijk goed raak hij schiet. Probeer het maar eens na te doen. En verder is de timing ook erg knap. Hij weet precies op het juiste moment achter ze te komen. Als hij iets later was geweest dan was hij gespot door die soldier en dan was de actie niet doorgegaan. Wat wel grappig is en niet in deze movie staat, is de sniper die hij na deze 3 kills neerhaald. Daar had hij gewoon 4 schoten voor nodig.

Kijk bijvoorbeeld naar de scene op 1.00 min. Een standaard situatie, hele team pusht goed samen in en de tegenstander is helemaal uit elkaar gevallen, is low health en loopt alleen enz. Die scout ruimt gewoon de restjes op. Laat goed zien wat de kracht is van een scout.

Maar 1.55 min is een zieke scene. Het is niet duidelijk in de video, maar die drie scout acties die horen bij elkaar. Eerst schiet enigma een scout neer, carnage komt achter de enemy en schiet medic, soldier, demo neer en vervolgens maakt enigma het af door de laatste scout en soldier neer te halen. In het begin van de scene kun je zien dat het middelpunt niet is gecapt, dus dat dit het initiele gevecht is aan het begin van de ronde. Dat maakt het des te interessanter. Team dat dus haast fullhealth op mid komt, misschien wat spam ontving van pandemic, wordt helemaal neergehaald (alle 6) door 2 scouts.

Maar de streak op 2.12 min is helemaal ziek. Soldier fullhealth en demo fully buffed en een medic worden allemaal neergehaald binnen 6 schoten. Hoe bedoel je low health slachtoffers?
Freich schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:38:
Waar haal jij die juist info vandaan dan?
tf2wiki.net is beter, maar klopt ook niet altijd. Verder test ik zelf soms ook wat uit en dan vertel ik het uit eigen ervaring. Wat bijvoorbeeld bijna niemand weet is dat de maximum selfdamage van grenade launcher 100 is ipv 73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:08:
[...]

De reden is dat de Sandman movement restrict, amper te dodgen is en ubers stunned. Icm de goede aim van de meeste spelers zorgt dat ervoor dat er een hoop stalemates komen.

[...]

We spelen gewoon op dezelfde maps hoor.
Amper te dodgen? Juist niet, het is juist super makkelijk, je ziet ze altijd aankomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Phyxion schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 12:12:
[...]

Amper te dodgen? Juist niet, het is juist super makkelijk, je ziet ze altijd aankomen :?
Tenzij het om long-range gaat kun je de sandman niet dodgen. Wat je ziet is de tegenstander die mist.

Iemand had het eens uitgerekend, het is theoretisch gezien onmogelijk om een bal te dodgen bij een afstand gelijk aan of kleiner dan de tunnel in 2fort(van de healthpack tot de trap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:47

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Mensen, ik merk dat de laatste tijd de server nogal vaak volzit :P

Een klasgenoot van mij is eigenaar van Beneluxgaming en ik vroeg hem eens of hij misschien een servertje voor ons wou hosten... Hij wou dit wel eens proberen. Dus binnenkort post ik hier het ip wel.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
Er is nog wel een server, maar die is altijd leeg. Zo'n behoefte aan nog een server is er dus blijkbaar niet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Tja het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wie er allemaal op spelen .
Als niemand het probeert .. blijft ie ook leeg he :9

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook wat TF2 gespeeld. (beginner ;) )
Was plezant, maar raak schieten met een soldier (rocket) is toch echt niet makkelijk.
Ik haal amper kills...daar sta je dan met je rocket launcher :p

Een grappig moment, was een arena map (denk ik), en het er waren er nog maar twee over (1vs1)
En op een gegeven moment komt die van het ander team zo aangelopen, loopt over de sporen en vlam..geramd door een trein.. :) Kei grappig, klinkt stom, maar was echt grappig om op zo een manier in zo een situatie neer te gaan :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Haha, welkom bij Team Fortress 2!

Je zou soms denken dat het alleen maar serieus gedoe is als je de comments hier zo leest, maar het blijft natuurlijk een uitzonderlijk grappig spel.

Tip voor de raketwerper: richt op de voeten. De raket raakt dan de grond en geeft splash damage aan de vijand. Als je op het hoofd mikt en mist dan schiet je raket er voorbij en raak je helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

remmelt schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:40:
Tip voor de raketwerper: richt op de voeten. De raket raakt dan de grond en geeft splash damage aan de vijand. Als je op het hoofd mikt en mist dan schiet je raket er voorbij en raak je helemaal niks.
Geen tips, kan alleen maar tegen je gebruikt worden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

Je zou soms denken dat het alleen maar serieus gedoe is als je de comments hier zo leest, maar het blijft natuurlijk een uitzonderlijk grappig spel.

Mja maar dan heb je kans dat die gaat vliegen en je hem ook lastig raakt + dat hij dan hoger als jou is en jou splash damage kan geven :P

Ligt maar net in de situatie, ein kleine ruimte vliegt die niet zo hoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij gaat vliegen schiet je je raket op de plek waar 'ie neer gaat komen òf doe je een mid-air schot (voor de gevorderden) òf als je denkt dat 'ie low is switch je naar shotgun.
Over het algemeen is het beste advies voor een beginnende soldier om op de voeten te mikken, vooral als je van lange afstand schiet.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47

Sowieso niet op het hoofd mikken, full body shots zijn beter. Rockets doen meer damage naarmate je meer van de hitbox raakt. Als je op de voeten mikt kun je de vijand door de splash damage omhoog/opzij gooien.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:07:
Als hij gaat vliegen schiet je je raket op de plek waar 'ie neer gaat komen òf doe je een mid-air schot (voor de gevorderden) òf als je denkt dat 'ie low is switch je naar shotgun.
Over het algemeen is het beste advies voor een beginnende soldier om op de voeten te mikken, vooral als je van lange afstand schiet.
en je drie ofjes moet je allemaal redelijk kunnen mikken, tenminste als de target terugschiet :P

Als soldier scheelt het een hoop als je boven je target kan komen en niet dat je target boven jou is :)

[ Voor 9% gewijzigd door SaURoN op 29-05-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:32:

Een grappig moment, was een arena map (denk ik), en het er waren er nog maar twee over (1vs1)
En op een gegeven moment komt die van het ander team zo aangelopen, loopt over de sporen en vlam..geramd door een trein.. :) Kei grappig, klinkt stom, maar was echt grappig om op zo een manier in zo een situatie neer te gaan :d
All hail the Train God.
Shabbaman schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:25:
Er is nog wel een server, maar die is altijd leeg. Zo'n behoefte aan nog een server is er dus blijkbaar niet.
Brain gaat waarschijnlijk een server opzetten voor etf2l. Een "public" met of een password of een steamid allowlist.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:07:
Voorkeur heeft de airshot natuurlijk :P. Liefst een dubbele, dat haalt de meeste tegenstanders wel neer. Hoe doe je airshots? Just do it. Enige manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:58

Tank80

Cyanide&&Happiness

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:31:
[...]
Hoe doe je airshots? Just do it.
i lolled

@ manuuz: Je hebt er ook speciale maps voor waar je dat kan oefenen. Er springen dan de hele tijd bots rond, maar goed ingame oefenen is imo leuker.

zie ook: klik

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

@ Koei

Ik weet niet hoe Brain die server wil gaan hosten maar als hij me die config geeft kan ik het aan m'n klasgenoot doorgeven...dat hele stats gebeuren was ook geen probleem volgens hem.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank80 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 15:39:
[...]

i lolled

@ manuuz: Je hebt er ook speciale maps voor waar je dat kan oefenen. Er springen dan de hele tijd bots rond, maar goed ingame oefenen is imo leuker.

zie ook: klik
Die map is BS, daar leer je amper wat van. Zeker na wat die uploader van dat filmpje met die map heeft gedaan. Op flinger mis ik ongeveer 5% van m'n schoten, op tr_airshot met voorwaardse sprongen mis ik 10-30% (ligt er een beetje aan hoe ik ga staan, gaat naar veel hogere percentages als alles echt langs komt vliegen ipv naar je toe). Op die edit van tr_airshot (zoals in dat youtube filmpje) mis ik vermoedelijk ook maar 5-10%. In-game mis ik veel meer, omdat die veel minder goed te voorspellen zijn (air-strafing). De enige manier omdat goed te krijgen is gewoon ervaring.

In-game: http://www.wegame.com/watch/A_short_fragmovie/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Nette actie in dat filmpje koei, je kan echt hard uithalen met pipes. Iets dat ik nog niet helemaal goed onder de knie heb (wordt wel steeds beter). Wel doe je ongelofelijk veel self damage, dit is toch niet te doen zonder medic?

Doe je zonder medic meer stickies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Brainstorm schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 14:09:
[...]

Sowieso niet op het hoofd mikken, full body shots zijn beter.
Ja hoe zit dat nou precies? Is dat alleen bij rockets zo?

Ik richt altijd gewoon op het lichaam, omdat je dan de meeste kans hebt dat je raak schiet. En ik dacht dat de sniper rifle (en nu de pijl en boog) het enige wapen was waar het lichaamsdeel iets uitmaakte.

Klopt het wat ik zeg, of kan je met je shotgun ook beter op het hoofd richten? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:48:
Nette actie in dat filmpje koei, je kan echt hard uithalen met pipes. Iets dat ik nog niet helemaal goed onder de knie heb (wordt wel steeds beter). Wel doe je ongelofelijk veel self damage, dit is toch niet te doen zonder medic?

Doe je zonder medic meer stickies?
Nee, nog steeds gewoon pipes. Iig in kleinere gedeeltes van de map. Gevechten tegen scouts zijn daar beter te winnen met pipes. Scout in wide-open is stickies en hopen dat ze falen, want je bent daar echt in het nadeel. Voor de rest mix ik gewoon en schiet met wat ik niet hoef te reloaden :P. Close range wil je sowieso altijd pipes gebruiken, aangezien je tegen elke andere class je gewoon dood bent tegen de tijd dat je je sticky kan opblazen. Maar selfdamage is wel te overkomen, je moet gewoon iedereen doodmaken: dan maakt het niet uit hoeveel hp je hebt :+ .

@ Gizz: klopt wat je zegt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Gizz schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:00:
[...]

Ja hoe zit dat nou precies? Is dat alleen bij rockets zo?

Ik richt altijd gewoon op het lichaam, omdat je dan de meeste kans hebt dat je raak schiet. En ik dacht dat de sniper rifle (en nu de pijl en boog) het enige wapen was waar het lichaamsdeel iets uitmaakte.

Klopt het wat ik zeg, of kan je met je shotgun ook beter op het hoofd richten? :)
Maakt niks uit. De spy ambassador maakt "mini" crits als je op 't hoofd schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Maakte, het zijn nu gewone crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Geen zin om half jaar te moeten idlen met TF2 draaiend?
Click.
Deze draait in DOS venster, 9MB RAM, schijnt nog stuk sneller te unlocken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Phyxion schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:28:
Geen zin om half jaar te moeten idlen met TF2 draaiend?
Click.
Deze draait in DOS venster, 9MB RAM, schijnt nog stuk sneller te unlocken ook.
Hm bizar. Snap niet hoe dat kan werken, en weet niet of het te vertrouwen is. Klikte het wel even aan het het connectte meteen goed dat wel.

edit: schijnt wel save te zijn volgens fora en het werkt ook nog gewoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Freich op 29-05-2009 19:51 ]

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Freich schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:40:
[...]

Hm bizar. Snap niet hoe dat kan werken, en weet niet of het te vertrouwen is. Klikte het wel even aan het het connectte meteen goed dat wel.

aardig relax als het ook nog veilig is en werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

PainkillA schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:57:
[...]

aardig relax als het ook nog veilig is en werkt :P
Altijd een risico natuurlijk maar ziet er safe uit wat ik lees, en de maker is wel een bekende internet gast oid.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik waag een poging. Laat wel weten of ik iets vang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robin Walker said:
"Last night we fixed one major problem that accounted for a lot of those cases where people were finding multiple items at once and where other people weren't finding anything at all," Walker said. "So we fixed that. We're not at all sure that that fixed everything, so we're going to keep plugging away at that."
De hoedjesfeesten zijn dus naar alle waarschijnlijkheid over.
Robin Walker said:
The reason we went with the current system which is essentially fully random is because it's a nice little step. Like everything we do, we like to iterate and take into account customer feedback. We're aware that this [new system] has some negatives. You can't really work toward finding things. But, on the other hand, all of our customers get to play with the new toys now, which for us is really nice. For us, the question is: 'Where do we go next?'"
Verder te lezen op: http://kotaku.com/5272295...ssues-improved-last-night
I absolutely love it, wat een lekker filmpje. En goede muzieksmaak heb je. >:)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2009 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 08:43
Freich schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 19:40:
[...]

[05/29 09:02:12 PM] Found item 8560549: The Dead Ringer
[05/29 09:02:17 PM] Item count changed. Was 16, now 17.

Werkt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Jimmie schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:21:
[...]

Werkt O-)
"Begun Flamewar has"

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:30

nFo

Jimmie schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 21:21:
[...]

Werkt O-)
Jeuh werkt hier ook :P

Sinds donderdag weer eens begonnen en in een paar uur opeens: 40 items ofzo, lol
Wel veel dubbel, 5x horloge ect. Dus die maar deleted.

Afbeeldingslocatie: http://infomb.googlepages.com/tf2.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 29-05-2009 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik kan die map totaal niet plaatsen, mag ik vragen hoe die heet?

P.S. Je gaat waarschijnlijk wel wat opmerkingen krijgen over dat je spel op Nederlands staat in plaats van Engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:53

Woohooo

Smilie, James Smilie

Badlands maar dan anders :P

[ Voor 14% gewijzigd door Woohooo op 29-05-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Patsen met warez is echt nergens voor nodig :z

[ Voor 191% gewijzigd door TheZeroorez op 30-05-2009 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 11:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Waarom niet gewoon kopen? Hij was €9 of zo afgelopen weekend en dan ga je lopen prutsen met een illegale versie? Dat is bezuinigen op de verkeerde dingen ;)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Dat weet ik, maar ik wil eerst zeker weten of het leuk is, en dan schaf ik de orange box nog wel eens aan, die Valve games stonden me eerst niet aan maar nu ben ik op mijn retro bak eens begonen aan half life 1 en nu ook half life 2 ep 1 en het word tog al wel aardig leuk.
dus eerst tf2 proberen met gekloot en dan koop ik het heus nog wel hoor :)

die 9 euro, was dat in een shop zoals de free record shop bijv.?

[ Voor 8% gewijzigd door Anonnymous! op 29-05-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonnymous!, gewoon kopen die hap! Dit is het enigste spel dat ik legaal heb en het is het meer dan waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Rustig, ik heb net nog wat muziek cd's aangeschaft en battlefield 1942 om dat online te spelen (anyone?)

Is dit spel trouwens ook singelplayer te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens zien, dat spel gaat weg voor 10 tot 20€ (afhankelijk van een aanbieding op steam). Er is net een free weekend geweest dus je hebt het kunnen uitproberen. Je vindt het blijkbaar een leuk spel en nog verdom je het gewoon via steam te kopen en in plaats daarvan een illegale versie te pakken!? 8)7

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Anonnymous! schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 23:27:
die 9 euro, was dat in een shop zoals de free record shop bijv.?
Nope, was de Steam Store, nu istie weer normale prijs. Je bent (zoals gezegd) een weekje te laat.

http://store.steampowered.com/app/440/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

CapTVK: eens zien, ik heb dit spel net 10 minuten geleden ontdekt, van een free weekend wist ik dus niks af en ik gebruik steam uberhaupt niet eens is, dat ik het blijkbaar een leuk spel vind klopt maar tog wil ik eerst kijken of het ECHT leuk is voordat ik de orange box aanschaf, je zat er dus lelijk naast.
ik zou dus wel graag willen dat je eerst mijn verzameling Legale games bekijkt voordat je zo een opmerking plaatst :)

Speelt hier trouwens nog iemand Half life 1, mischien dat we een hamachi potje kunnen doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Anonnymous! op 29-05-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
Via g2play.net kun je ook de orange box tegen mooie prijs kopen zoals al vaker aangegeven.

http://blog.bjornhouben.com

Pagina: 1 ... 5 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.