Ik hoop dat ze het snel fixen, ik krijg gewoon bijna nooit iets. Sinds de update 1 unlock gehad

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik denk t laatste. Had alle Medic items al en krijg ze nu nog steeds, ook als ik ze allemaal delete natuurlijk.nero355 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:40:
Wat ik me afvraag : Stel je delete een item, nadat je alle items hebt : Krijg je die dan ooit nog terug via het random systeem ?? Of als je niks delete blijf je dan random meuk erbij krijgen ook al heb je alles
Hey dat klopt inderdaadFreich schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:54:
Ik denk t laatste. Had alle Medic items al en krijg ze nu nog steeds, ook als ik ze allemaal delete natuurlijk.
Met elke RPG blijf je crap items krijgen terwijl je al vol zit enz ;p
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dat MEEN je niet. Dit vind ik zo geniaal aan TF2: spelenderwijs vindt je zulk soort dingen uit. Petje af naar Valve.SaURoN schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:
Hmm had net ff met huntsman gespeeld, maar viel me op dat je pijl ook kan branden als een pyro ff een vuurtje geeft
Weet iemand of die dan meer dmg doet ?
[ Voor 41% gewijzigd door remmelt op 26-05-2009 14:58 ]
Yes, zo'n 50 afterburn dmg om precies te zijn. Als pyro geef ik snipers met huntsman tegenwoordig maar een "vuurtje"SaURoN schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:
Hmm had net ff met huntsman gespeeld, maar viel me op dat je pijl ook kan branden als een pyro ff een vuurtje geeft
Weet iemand of die dan meer dmg doet ?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
50 geloof ik, tenminste, als er na 50 items niet ineens eens scrollbar tevoorschijn plopt.Salomon schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:46:
Wat is die limiet dan aan het aantal wapens?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Unlocks krijg je bij deaths
[ Voor 30% gewijzigd door punisher007 op 26-05-2009 16:59 ]
Dat is vervelend omdat de stats van die spelers dan helemaal naar de klote gaan. Deze idle servers zijn erop gebouw dat je doodgaat in je spawn. Door de dispensers worden de spelers die er dichtbij staan in leven gehouden. Maar goed, dat is het risico dan blijkbaar in deze servers.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Met alle respect, jij maakt er een discussie van. Ik merkte alleen op dat er mensen zijn die opzettelijk de stats van andere spelers verkloten. Ik vind dat overigens helemaal niet zielig. Dat is het risico van het spelen in deze servers.Shabbaman schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:26:
Laten we wel wezen, het is dus zielig voor achievement/unlock-whores dat hun stats er vreemd uitzien door hun whoring? Wat voor onzin is dat, en wat voegt die onzin toe aan deze discussie? Helemaal niets.
[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 26-05-2009 18:46 ]
Ah niceCapTVK schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:05:
[...]
Yes, zo'n 50 afterburn dmg om precies te zijn. Als pyro geef ik snipers met huntsman tegenwoordig maar een "vuurtje"
Spawn heeft alle heads.Freich schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:39:
Is er al iemand hier die een zeldzame hoed heeft oid?
[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 26-05-2009 19:20 ]
Vooral de pyros waarschijnlijkfrickY schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:17:
Ze blijven me verassen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Servers:
server.teamfortress.be:27015 [GoT] Team Fortress 2 #1 (24 slot public)
server.teamfortress.be:27025 [GoT] Team Fortress 2 #2 | RTD (24 slot public)
server.teamfortress.be:27016 [GoT] Warserver 1
server.teamfortress.be:27018 [GoT] Warserver 2
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door breminem op 27-05-2009 04:50 ]
PSN: breminem
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Team Fortress 2
* The Ambassador now does full critical hits on headshots, instead of mini crits
* The Dead Ringer now fully drains the cloak meter, even if the Spy leaves cloak early
* Fixed Spy disguise menu not being visible in HUD minimal mode
* Server log improvements:
o Added "player_extinguish" event for servers to log when a Pyro extinguishes flame with the airburst
o Fixed kill descriptions for Force-A-Nature & Sandman, so server logs can distinguish them
o Identified feign deaths in the events sent to server logs
* Fixed server crash related to the Jarate
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
[ Voor 80% gewijzigd door Salomon op 27-05-2009 07:57 ]
Spuit 11Salomon schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 07:56:
Ik zie dat er een update is, ik ga zo wel ff kijken wat er geupdate is.
The Ambassador now does full critical hits on headshots, instead of mini crits
The Dead Ringer now fully drains the cloak meter, even if the Spy leaves cloak early
Fixed Spy disguise menu not being visible in HUD minimal mode
Server log improvements:
Added "player_extinguish" event for servers to log when a Pyro extinguishes flame with the airburst
Fixed kill descriptions for Force-A-Nature & Sandman, so server logs can distinguish them
Identified feign deaths in the events sent to server logs
Fixed server crash related to the Jarate
dat dus.
[ Voor 15% gewijzigd door PredNL op 27-05-2009 10:04 ]
Asus N551JK-CN157H
Zinloos geworden, dat slaat nergens op, de Dead Ringer was maar 8 seconden, je kan al amper decloaken en cloaken in die tijd, die paar tellen die je eventueel hiermee verliest kan er ook nog wel bij.PredNL schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:55:
* The Dead Ringer now fully drains the cloak meter, even if the Spy leaves cloak early
kom op zeg...dead ringer is nu dus zinloos geworden..
![]()
En waar blijft de trade!?
Meteen decloaken en het dan in een korte tijd weer gebruiken was wel erg fijn.. nu moet je wachten tot het leegloopt (dus dan maar 8 seconden cloaked blijvenPhyxion schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:07:
[...]
Zinloos geworden, dat slaat nergens op, de Dead Ringer was maar 8 seconden, je kan al amper decloaken en cloaken in die tijd, die paar tellen die je eventueel hiermee verliest kan er ook nog wel bij.
Asus N551JK-CN157H
target assimilated
Verwijderd
Ik idle al vanaf dag één (totaal ong. 130uur nu) en ik heb nog steeds niet alle unlocks.SniperFox schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:26:
Geef dan gelijk iedereen alle wapens want diegene die het spel echt spelen en geen lek in het systeem gebruiken moeten elle lang spelen voordat ze een nieuw wapen kunnen gebruiken, terwijl idlers dat al vanaf dag twee of drie kunnen. In dit opzicht doet dit systeem het nog slechter dan het vorge systeem, daar konden teminste normale spelers nog aan de wapens geraken binnen een korte tijd. Nu is het een kwestie van wachten en geluk.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 13:12 ]
I second thatrubbieus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:14:
wie vote ervoor dat de demo net zo'n grote afro krijgt als ik?
/me stuurt foto naar valve
Wie weet toevallig de crit damage van de ambassador?
de knockback? en ze critten naar mijn idee meer.Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:31:
Wat zijn nu de echte voordelen van de Force a Nature ? Ik vind het maar een raar geval, 2x schieten en minder dmg.
De situatie waar ik met een normale scattergun slechter er vanaf kom dan met een FaN kan ik me niet bedenken.
target assimilated
FaN heeft ongeveer even hoge dps als scattergunBigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:31:
Wat zijn nu de echte voordelen van de Force a Nature ? Ik vind het maar een raar geval, 2x schieten en minder dmg.
De situatie waar ik met een normale scattergun slechter er vanaf kom dan met een FaN kan ik me niet bedenken.
[ Voor 11% gewijzigd door rubbieus op 27-05-2009 13:42 ]
Verwijderd
De blowback kan verwarring scheppen en hij schiet z'n shots 2x keer zo snel als de scattergun. Minder damage valt wel mee overigens, het komt maar neer op 4% minder. Dat wil niet zeggen dat ik hem gebruik trouwens, ik vind de scattergun toch prettiger, maar dat is toch een stukje persoonlijke voorkeur.Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:31:
Leuke opmerking, alleen vind ik spelen niet hetzelfde als idlen. En in die zin vind ik het dus wel misbruik maken van het systeem. Jammer dat de mensen bij Valve hier niet over nagedacht hebben. Is net alsof je bij de fitnessclub alleen maar op de bank gaat zitten en toch afvalt/ spieren kweekt. Was alles maar zo makkelijk als die draaidop op een bierflesjeVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:07:
[...]
Ik vind niet dat mensen die idle'n als ze niet spelen het systeem misbruiken, zo is het systeem namelijk. Hoe meer je speelt, hoe meer items je krijgt, helaas lang niet altijd het item dat je nodig hebt.
Jep die van demo man moet minstens zo grootrubbieus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:30:
denk niet dat iedereen blij wordt van een eigen foto in het TF2 topic...
naja, voor de functionaliteit dan..
Afro
Je kunt bijvoorbeeld denken aan het grote gat op CP_Steel. Met je FaN kun je dan mooi vijanden het gat in schieten met één of twee schoten. Met de scattergun kun je alleen iemand uitschakelen op de ouderwetsche (Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:31:
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
En die 2de tegenstander die er ook bij stond? Dan moet je reloaden en ben je zelf doodGizz schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:06:
[...]
Je kunt bijvoorbeeld denken aan het grote gat op CP_Steel. Met je FaN kun je dan mooi vijanden het gat in schieten met één of twee schoten. Met de scattergun kun je alleen iemand uitschakelen op de ouderwetsche () manier en heb je dus niets aan de mogelijkheden die de omgeving je biedt.
Verwijderd
Nee. Scattergun is ook beter in 1v1.rubbieus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:18:
FaN is gewool bijna altijd beter in 1v1 omgevingen, en bij hit and run, anders scattergun.
huh, ik weet niet waar jij woont, maar FaN is tegen 7 van de 9 classen gewoon een salvo-kill. als je goed schiet.
Verwijderd
Ik ben nog _nooit_ ge-2-shot door een FaN.rubbieus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:39:
[...]
huh, ik weet niet waar jij woont, maar FaN is tegen 7 van de 9 classen gewoon een salvo-kill. als je goed schiet.
Een uitzondering die de regel bevestigd!Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:52:
Ik ben nog _nooit_ ge-2-shot door een FaN.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Werkt ook alleen bij Low HP en anders ben je wel effe bezigVerwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:52:
Ik ben nog _nooit_ ge-2-shot door een FaN.
Verwijderd
Alleen als je achter iemand kan komen. Maar dan heb je het niet meer over 1v1toaomatis schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:55:
[...]
Een uitzondering die de regel bevestigd!
Zonder medic en overheal schiet je normaal gesproken 7 van de 9 classes omver!
Oh ik wel hoor. De map badlands bvb. Eén van de controlpoints daar bevindt zich op een hoge rots. Je geraakt er als normale class enkel op door rondjes te lopen totdat je boven bent. Als je als scout dat point aan het cappen bent en er komt een pyro/heavy/soldier naar boven gewandeld dan ben je dead meat met je scattergun ofwel maak je je uit de voeten. Heb je de Force-A-Nature, dan knal je die class gewoon van de rots af en heb je het punt gecapped tegen dat hij/zij weer boven is. Done it a million times bij wijze van spreken.Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:31:
Verwijderd
Op pubs misschienCobraX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:53:
[...]
Oh ik wel hoor. De map badlands bvb. Eén van de controlpoints daar bevindt zich op een hoge rots. Je geraakt er als normale class enkel op door rondjes te lopen totdat je boven bent. Als je als scout dat point aan het cappen bent en er komt een pyro/heavy/soldier naar boven gewandeld dan ben je dead meat met je scattergun ofwel maak je je uit de voeten. Heb je de Force-A-Nature, dan knal je die class gewoon van de rots af en heb je het punt gecapped tegen dat hij/zij weer boven is. Done it a million times bij wijze van spreken.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 18:28 ]
Tegen een deftige pyro/soldier/heavy ben je eraan met je scattergun. Zelfs al zou je in elke hand een scattergun hebben op dat moment.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:27:
[...]
Op pubs misschien. Scattergun kan je makkelijk een Soldier van de spire mee wegkrijgen. Zelfs een rocketjumpende soldier is er gewoon mee te stoppen.
Als je een heavy van een brug af kan mieteren met je FaN misschien, maar je weet duidelijk niet hoe goed sommige scouts kunnen zijn.CobraX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:32:
[...]
Tegen een deftige pyro/soldier/heavy ben je eraan met je scattergun. Zelfs al zou je in elke hand een scattergun hebben op dat moment.
Op dat moment is de Force-A-Nature een godsgeschenk.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
Dat is niet echt , er is een command ( iets in de richting van item_found ) waarmee je een item found bericht in de chat kan zetten.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:59:
Het regent hoedjes op GoT #1 atm, vooral Woei en Matthijs unlocken steeds in paren van twee (een wapen en een hat). Elke halve minuut bijna weer.
Super hoor Valve, dit wekt alleen maar irritatie op.
WTF!Woohooo schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:08:
lol dit is echt raar..
ik zit op een random GTFO server en binnen 5 min krijg ik ALLE unlockables + ALLE hoedjes..
zonder dat ik ook maar iets doe, en al die andere gasten in die server van "wtf" en ik ook
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Dit is echt. Ik heb met de gelukkigen gechat en ze lieten de hats ook zien.SniperFox schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:07:
[...]
Dat is niet echt , er is een command ( iets in de richting van item_found ) waarmee je een item found bericht in de chat kan zetten.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 21:42 ]
Verwijderd
Nee. Pyro own je compleet. Soldier gaat redelijk eerlijk op (met een voordeel voor de scout als soldier omhoog komt lopen). En HWG win je als je hem verrast of echt over hem heenspringt (spire is nice daarvoor). Ik denk dat jij de scout echt compleet onderschat. De scout is DE beste 1v1 class in de game by far, zeker met de scattergun (de knockback van de Fan heeft ook effect op de scout zelf en daardoor verlies je een van de belangrijkste eigenschappen van de scout).CobraX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:32:
[...]
Tegen een deftige pyro/soldier/heavy ben je eraan met je scattergun. Zelfs al zou je in elke hand een scattergun hebben op dat moment.
Op dat moment is de Force-A-Nature een godsgeschenk.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 22:38 ]
- Achievement servers die alles verkloten en achievements halen makkelijk maaktSniperFox schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:01:
Hier hetzelfde, 25 uur echt GESPEELD en alleen een gare razorback. Terwijl er nu idlers en mazzelaars zijn die alle items hebben.![]()
Snap tot dusver nog steeds niet waarom Valve het systeem wat wel echt goed werkte veranderd heeft. Het "grinden" is alleen nog erger geworden en heeft de kloof tussen echte spelers en grinders nog verder gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 27-05-2009 22:45 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Wauw, apart, wij verschillen echt 180 graden van mening. Ik ben juist compleet de interesse in de unlocks verloren sinds het nieuwe systeem. Voorheen keek je op je lijstje welke achievements je nog moest, werkte je daar naar toe en als je dan een unlock kreeg had je het echt verdiend en had je vervolgens even de tijd om er aan te gewennen totdat je bij de volgende milestone geraakte. Nu ontvang je soms uren niets, of oude unlocks, en als je dan plots iets 'vindt' wat je nog niet hebt geeft mij dat veel minder voldoening, omdat het zo arbitrair is.kaluro2 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:42:
[...]
- Achievement servers die alles verkloten en achievements halen makkelijk maakt
- Paar maten oproepen om achievements te halen, zelfde verhaal
- Achievements grinden is domweg saai.
- Nu kan je gewoon spelen en krijg je random unlocks zonder dat je moeilijk hoeft te doen.
- geen duizenden mensen die bijvoorbeeld medic worden en in plaats van healen, de achievements gaan grinden wat heel de gameplay verkloot.
- Nu worden er gewoon normale potjes gespeeld met random achievements die je haalt.
- De kloof tussen hardcore spelers en casual is hiermee gedicht omdat iedereen gelijke kansen heeft.
Het systeem dat valve eerst was verklote de game balance en zorgde er voor dat niemand meer serieus speelde maar arrogant op de achievements afging.
Ik had tot vanmiddag ook redelijk veel gespeeld, en maar 2 items ontvangen.yorkick schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:59:
Zijn de bugs met het systeem ook opgelost in deze update?
Want er zijn paar mensen die naar 40-50 uur gespeeld te hebben nog maar 1/2 (dubbele) items gevonden hebben.
Ik was/ben woei, en ik dacht bij de 1e leuk, eindelijk heb ik iets, maar het bleef maar doorgaan, het was gewoon beschamend omdat tegen de tijd dat ik doodging stond er dat ik bv rustig 6 nieuwe items kon equippen.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:59:
Het regent hoedjes op GoT #1 atm, vooral Woei en Matthijs unlocken steeds in paren van twee (een wapen en een hat). Elke halve minuut bijna weer.
Super hoor Valve, dit wekt alleen maar irritatie op.
Het was echt. Mattijs op de server bleef dus ook heel veel nieuwe items krijgen. Ik heb nu ook vanalles, dubbele hoedjes en voor de rest alle andere unlocks. Ik blijf het maar een raar systeem vinden...SniperFox schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:07:
[...]
Dat is niet echt , er is een command ( iets in de richting van item_found ) waarmee je een item found bericht in de chat kan zetten.
Stop caring om die paar pixels en geniet gewoon van het spel.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:04:
[...]
Wauw, apart, wij verschillen echt 180 graden van mening. Ik ben juist compleet de interesse in de unlocks verloren sinds het nieuwe systeem. Voorheen keek je op je lijstje welke achievements je nog moest, werkte je daar naar toe en als je dan een unlock kreeg had je het echt verdiend en had je vervolgens even de tijd om er aan te gewennen totdat je bij de volgende milestone geraakte. Nu ontvang je soms uren niets, of oude unlocks, en als je dan plots iets 'vindt' wat je nog niet hebt geeft mij dat veel minder voldoening, omdat het zo arbitrair is.
En je hebt ook niets om naar toe te werken, je moet maar gewoon uren maken en hopen dat er goed voor je wordt gedobbeld. En zoals we al gezien hebben is het ook niet een zuiver willekeurig systeem, want dan is het statistisch uitermate onwaarschijnlijk dat een paar mensen een hele zooi hoedjes krijgt (en dan ook nog steeds in tweetallen, snel achter elkaar en overal rondom dezelfde tijd op verschillende servers).
Nee, dan zit er gewoon iemand te rommelen achter de schermen, of is er een bug die de kans op een hoed langere tijd erg hoog houdt.
Deze shit had beter getest moeten worden, eerst achter gesloten deuren en dan op Steam zelf (maar zonder unlocks eraan verbonden) en DAN pas uitrollen. Niet iets haastig pushen en dan ons laten beta alpha-testen.
Valve ging er altijd zo prat op dat ze niet willen dat je je als speler hulpeloos voelt, daarom hebben ze bijvoorbeeld de kill-cam toegevoegd, zodat je ziet hoe je dood ging en daar volgende keer rekening mee kan houden.
Maar op het moment voel ik me wel hulpeloos, want ik wil graag met de huntsman spelen en ik weet niet wat ik moet doen om er een te krijgen, afgezien van wederom de avond doorbrengen op achievement_idle.
Verwijderd
Je speelt nog niet zo lang TF2 zie ik, dus voor jou is alles sowieso nog nieuw! Ik speel al wat langer en als er dan een nieuwe content patch komt waarbij ze je eerst een week lekker maken met alle nieuwe unlocks en dan op release day ineens met zo'n roll-the-dice systeem op de proppen komen dan begrijp jij toch ook dat mensen zich benadeeld gaan voelen als ze steeds naast de pot pissen?Postius schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:34:
[...]
Stop caring om die paar pixels en geniet gewoon van het spel.
Het is Valve die zich zou moeten schamen.Freezerator schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:16:
Ik was/ben woei, en ik dacht bij de 1e leuk, eindelijk heb ik iets, maar het bleef maar doorgaan, het was gewoon beschamend omdat tegen de tijd dat ik doodging stond er dat ik bv rustig 6 nieuwe items kon equippen.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 01:15 ]
Ik speel lang genoeg tf2, en andere games. Ik snap alleen al die heisa niet, al dat gezeur om eigelijk niks. Ergens geniet ik er ook wel van, van die stats hoeren die gaan zeuren dat ze iets willen en de hele tijd huilen omdat ze nu iets later hebben dan anderen.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:01:
[...]
Je speelt nog niet zo lang TF2 zie ik, dus voor jou is alles sowieso nog nieuw! Ik speel al wat langer en als er dan een nieuwe content patch komt waarbij ze je eerst een week lekker maken met alle nieuwe unlocks en dan op release day ineens met zo'n roll-the-dice systeem op de proppen komen dan begrijp jij toch ook dat mensen zich benadeeld gaan voelen als ze steeds naast de pot pissen?
Misschien duurt het nog wel weken voordat er een ruilsysteem komt en statistisch gezien is het prima mogelijk dat ik tot die tijd alleen maar dubbele flare-guns en kritzkriegs krijg toegeworpen.
[...]
Het is Valve die zich zou moeten schamen.
Kijk we gaan ervan uit dat je op het cappoint moet blijven waarover ik het had. Je bent immers aan het cappen. Volgende scenario's zijn dan mogelijk:Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:35:
[...]
Nee. Pyro own je compleet. Soldier gaat redelijk eerlijk op (met een voordeel voor de scout als soldier omhoog komt lopen). En HWG win je als je hem verrast of echt over hem heenspringt (spire is nice daarvoor). Ik denk dat jij de scout echt compleet onderschat. De scout is DE beste 1v1 class in de game by far, zeker met de scattergun (de knockback van de Fan heeft ook effect op de scout zelf en daardoor verlies je een van de belangrijkste eigenschappen van de scout).
[ Voor 6% gewijzigd door CobraX op 28-05-2009 04:51 ]
Met de FaN doe je met je 2de schot gewoonweg _veel_ minder damage omdat door de knockback de vijand verder weg is, wat met een class als sniper weinig uitmaakt maar bij een demo/soldier maakt het toch redelijk wat uit en dan heb ik het nog niet over overhealth soldiers/demo's.CobraX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 04:44:
[...]
Kijk we gaan ervan uit dat je op het cappoint moet blijven waarover ik het had. Je bent immers aan het cappen. Volgende scenario's zijn dan mogelijk:
- Pyro met backburner komt je in de fik steken en gebruikt de axtinguisher.
- Pyro met flamethrower blaast je naar hogere sferen (en dus van het cappoint af) met zijn compression blast.
- Soldier spreekt voor zich. Hoe hij ook op je afkomt, op zo'n kleine ruimte rockets ontwijken zonder damage te incasseren gaat niet (splash damage van de grond).
- Over een Heavy moet ik niet beginnen zeker? Die maait je gewoon neer met Natascha of de Minigun.
Vanaf het moment dat iemand rondjes begint te lopen op die berg is de FaN je beste keuze en vaak de enige om hem van het cappoint af te houden zonder zelf het cappoint te verlaten. Zoals gezegd doet de Scattergun maar 4% extra damage en schiet de FaN ook sneller. Met 2 point blank headshots is een sniper er bijvoorbeeld aan + je krijgt de knockback functie er gratis bij (heel handig om je tegenstander te desoriënteren). Nu kan jij zeggen: ah maar als hij na 2 shots nog niet dood is, moet jij reloaden en dat duurt langer dan met de Scattergun. Wel dan zeg ik: schakel over naar je pistool en finish him off.Nee ik verkies de FaN in veel gevallen.
Amen! Ik snap al dat gezeur ook niet helemaal. Ik speel ook al een tijdje, maar ik speel het gewoon ter ontspanning en vermaak. Sommige mensen zijn in mijn ogen iets te fanatiek. Die gaan ook mensen uitschelden als ze geen uber krijgen enzo. Dit soort mensen vergallen in mijn ogen het spel een beetje.Postius schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 04:28:
[...]
Ik speel lang genoeg tf2, en andere games. Ik snap alleen al die heisa niet, al dat gezeur om eigelijk niks. Ergens geniet ik er ook wel van, van die stats hoeren die gaan zeuren dat ze iets willen en de hele tijd huilen omdat ze nu iets later hebben dan anderen.
Ik snap het ook wel waar het gevoel vandaan komt, maar het gaat helemaal nergens over. Al die guns krijg je toch wel uiteindelijk waar mensen zich druk over maken.
Het beinvloed het spel niet, blijft hetzelfde wordt er niet leuker of minder leuk door of in ieder geval nietzoveel als de whiners willen doe geloven. Nogmaals ik snap dat mensen zich genaaid voelen maar het is wel een orkaan in een glaasje water.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Er zijn 2 geldige punten waarom mensen het zo vervelend vinden:Postius schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 04:28:
[...]
Ik speel lang genoeg tf2, en andere games. Ik snap alleen al die heisa niet, al dat gezeur om eigelijk niks. Ergens geniet ik er ook wel van, van die stats hoeren die gaan zeuren dat ze iets willen en de hele tijd huilen omdat ze nu iets later hebben dan anderen.
[...]
... Nogmaals ik snap dat mensen zich genaaid voelen maar het is wel een orkaan in een glaasje water.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Mja, voordien hadden de mensen die een achivementserver opzochten ook dat voordeel t.o.v. de mensen die de wapens op de gewone manier wilden unlocken.VyperX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:29:
[...]
Ook hebben de mensen die de unlocks eerder krijgen nog een extra voordeel, zij kunnen er ook eerder mee oefenen en beter worden... Op het moment dat ik mijn huntsman krijg moet ik er eerst nog een paar uur mee spelen voordat ik optimaal ermee kan spelen.
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Verwijderd
Het oude systeem was lang niet ideaal, het heeft ook lang geduurd voordat ik bijvoorbeeld Bonk! en de KGB had, maar daarvan wist ik in elk geval waar het door kwam.NoReason schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:00:
[...]
Hadden ze niet beter een systeem gemaakt die rekening hield met zowel je prestaties als de random. Verplicht hiernaast dat unlocks & achivements enkel kunnen behaald worden op officiële mappen.
Al zal geen enkel systeem waterdicht zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq