Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:39
Ik hoop dat ze het snel fixen, ik krijg gewoon bijna nooit iets. Sinds de update 1 unlock gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Wat ik me afvraag : Stel je delete een item, nadat je alle items hebt : Krijg je die dan ooit nog terug via het random systeem ?? Of als je niks delete blijf je dan random meuk erbij krijgen ook al heb je alles :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Volgens mij is de rate van items krijgen ook persoonlijk afhankelijk van je speeltijd zodat het voor iedereen een paar weken duurt voordat je alles hebt. Wel zit hier een minimum aan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm had net ff met huntsman gespeeld, maar viel me op dat je pijl ook kan branden als een pyro ff een vuurtje geeft :P

Weet iemand of die dan meer dmg doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

nero355 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:40:
Wat ik me afvraag : Stel je delete een item, nadat je alle items hebt : Krijg je die dan ooit nog terug via het random systeem ?? Of als je niks delete blijf je dan random meuk erbij krijgen ook al heb je alles :?
Ik denk t laatste. Had alle Medic items al en krijg ze nu nog steeds, ook als ik ze allemaal delete natuurlijk.
Met elke RPG blijf je crap items krijgen terwijl je al vol zit enz ;p

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Freich schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:54:
Ik denk t laatste. Had alle Medic items al en krijg ze nu nog steeds, ook als ik ze allemaal delete natuurlijk.
Met elke RPG blijf je crap items krijgen terwijl je al vol zit enz ;p
Hey dat klopt inderdaad :D Had er nog niet zo over nagedacht !! Ach ja we zien het wel ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
SaURoN schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:
Hmm had net ff met huntsman gespeeld, maar viel me op dat je pijl ook kan branden als een pyro ff een vuurtje geeft :P

Dat MEEN je niet. Dit vind ik zo geniaal aan TF2: spelenderwijs vindt je zulk soort dingen uit. Petje af naar Valve.

Enige minpunt: wat mij betreft had de Afro wel wat groter mogen zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door remmelt op 26-05-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaURoN schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:

Yes, zo'n 50 afterburn dmg om precies te zijn. Als pyro geef ik snipers met huntsman tegenwoordig maar een "vuurtje"

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Wat is die limiet dan aan het aantal wapens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salomon schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:46:
Wat is die limiet dan aan het aantal wapens?
50 geloof ik, tenminste, als er na 50 items niet ineens eens scrollbar tevoorschijn plopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 22:40

Side-Kick

Timmy!

In de idle servers zijn er nu ook mensen die dispensers plaatsen. Wanneer je pech hebt en gehealed wordt door een dispenser kan het zomaar zijn dat je na terugkomt zomaar 9 uur achter elkaar in leven bent gebleven. Longest life: 8:56:02. (is mij niet overkomen overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
En dat is vervelend omdat... :?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Weet je wat pas vervelend is? Als je als Heavy lekker je sandvich zit te eten in een idle-server en de stroom valt uit vanwege het onweer :') Of friendly engineers die teleporters in spawn bouwen zodat enemy spies even iedereen neer kunnen prikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Unlocks krijg je bij deaths :) Wel leuk bedacht though. Pas ook keer met cheater op server in zijn team gaan zitten en dan voor hem de intel pakken en zorgen dat je niet af gaat .... zodat hij sowieso niet zal winnen :) Klote cheaters

[ Voor 30% gewijzigd door punisher007 op 26-05-2009 16:59 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punisher007 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:58:
[...]
Unlocks krijg je bij deaths
Nee, je krijgt de grote pop-up bij death/spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Dat is vervelend omdat de stats van die spelers dan helemaal naar de klote gaan. Deze idle servers zijn erop gebouw dat je doodgaat in je spawn. Door de dispensers worden de spelers die er dichtbij staan in leven gehouden. Maar goed, dat is het risico dan blijkbaar in deze servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
Laten we wel wezen, het is dus zielig voor achievement/unlock-whores dat hun stats er vreemd uitzien door hun whoring? Wat voor onzin is dat, en wat voegt die onzin toe aan deze discussie? Helemaal niets.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick

Side-Kick

Timmy!

Shabbaman schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:26:
Laten we wel wezen, het is dus zielig voor achievement/unlock-whores dat hun stats er vreemd uitzien door hun whoring? Wat voor onzin is dat, en wat voegt die onzin toe aan deze discussie? Helemaal niets.
Met alle respect, jij maakt er een discussie van. Ik merkte alleen op dat er mensen zijn die opzettelijk de stats van andere spelers verkloten. Ik vind dat overigens helemaal niet zielig. Dat is het risico van het spelen in deze servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb nu na 17 uur spelen een aantal keer KGB gehad (5x nu) en 1x FaN.

Niet erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Inderdaad, ben nu de trotse eigenaar van 3 FaNs. En een razorback waar je maar weinig aan heb. :P

Ik denk dat ze het zo gaan maken zodat je wapens kan traden voor punten waarmee je andere wapens kan kopen. Echt met players traden gaat denk ik niet echt werken vooral op het niveau waarmee je deze unlocks krijgt en dan nog mensen die idle gaan. Hopelijk komt dit snel want ik wacht al dagen op zo'n boog terwijl ik iedereen er mee rond zie lopen. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 26-05-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kan het niveau van het topic weer wat omhoog? Er komen op het moment nogal veel simpele vraagjes, oneliners en 'geladen' replies voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
CapTVK schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:05:
[...]

Yes, zo'n 50 afterburn dmg om precies te zijn. Als pyro geef ik snipers met huntsman tegenwoordig maar een "vuurtje"
Ah nice :D das wel mooi :) Kwam er vanmiddag per ongeluk achter namelijk :)

Ik vind die bow eigenlijk nog best accuraat als je er een beetje mee kan richten, vind het wel irritant dat hij links zit en niet rechts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freich schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:39:
Is er al iemand hier die een zeldzame hoed heeft oid?
Spawn heeft alle heads.
Gister kreeg hij opeens elke 10 seconde 2 nieuwe items 8)7
Gebeurde precies hetzelfde als Frostu postte

Alleen al dat het er steeds 2 tegelijk zijn lijkt me reden genoeg aan te nemen dat het systeem nog bugged is.

Ik liep laatst in sawmill toen een sniper een brandende pijl rakelinks langs me schoot. Ik schrok me rot van het geluid dat door me koptelefoon zoefde. Erg leuke nieuwe ervaring in een al oudere game. Ze blijven me verassen.

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 26-05-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Vooral de pyros waarschijnlijk :+

Ik heb de voorbije twee dagen al aardig wat geTF2t op de GoT-server en vind het wel leuk. Spijtig dat ik newbie ben - contrast met L4D is nogal groot ;) Ik vind het wel grappig hoeveel RPG elementen er in verwerkt zitten, aan de andere kant maakt dat het spel toch wat minder gemakkelijk om in te stappen als beginner. Maar goed, op één Tweaker na ("puh, n00b medic") heb ik nog niet teveel commentaar gekregen en heb ik al aardig wat partijen gewonnen (als koeitje in het team zit O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat zijn nu de adressen van de 2 public GoT servers? Zie in topic maar 1 staan. Of is er maar ook 1 server?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

Servers:

server.teamfortress.be:27015 [GoT] Team Fortress 2 #1 (24 slot public)
server.teamfortress.be:27025 [GoT] Team Fortress 2 #2 | RTD (24 slot public)
server.teamfortress.be:27016 [GoT] Warserver 1
server.teamfortress.be:27018 [GoT] Warserver 2

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://steamcommunity.com/groups/biggerfro

Ik heb even een steamgroup aangemaakt. Want het lijjkt mij vrij duidelijk dat de Fro van de Demoman gewoon te klein is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Kijk, now we're talking. /join

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Joined ofcurz :D The Bigger the better :P al krijgt hij dan geen grote hitbox? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:03
Gisteren ook ff (voor het eerst) gespeeld op de GoT-server. Man of 16 online. Ging lekker. Vooral die, voor mij, nieuwe Payload (kart)-map (weet de naam zo niet). Zitten een paar doorgewinterden bij moet ik zeggen! In de toekomst zal ik vast nog meer te vinden zijn op de GoT-server. >:)

PS: Wat loopt dit topic al lang! Komt natuurlijk door de vele updates die Valve uitbrengt zodat iedereen blijft spelen en dus blijft discussieren. :)

[ Voor 3% gewijzigd door breminem op 27-05-2009 04:50 ]

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Magere update uitgekomen:
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

* The Ambassador now does full critical hits on headshots, instead of mini crits
* The Dead Ringer now fully drains the cloak meter, even if the Spy leaves cloak early
* Fixed Spy disguise menu not being visible in HUD minimal mode
* Server log improvements:
o Added "player_extinguish" event for servers to log when a Pyro extinguishes flame with the airburst
o Fixed kill descriptions for Force-A-Nature & Sandman, so server logs can distinguish them
o Identified feign deaths in the events sent to server logs
* Fixed server crash related to the Jarate

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Ik zie dat er een update is, ik ga zo wel ff kijken wat er geupdate is.

The Ambassador now does full critical hits on headshots, instead of mini crits

The Dead Ringer now fully drains the cloak meter, even if the Spy leaves cloak early

Fixed Spy disguise menu not being visible in HUD minimal mode

Server log improvements:

Added "player_extinguish" event for servers to log when a Pyro extinguishes flame with the airburst

Fixed kill descriptions for Force-A-Nature & Sandman, so server logs can distinguish them

Identified feign deaths in the events sent to server logs

Fixed server crash related to the Jarate

dat dus.

[ Voor 80% gewijzigd door Salomon op 27-05-2009 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Salomon schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 07:56:
Ik zie dat er een update is, ik ga zo wel ff kijken wat er geupdate is.

The Ambassador now does full critical hits on headshots, instead of mini crits

The Dead Ringer now fully drains the cloak meter, even if the Spy leaves cloak early

Fixed Spy disguise menu not being visible in HUD minimal mode

Server log improvements:

Added "player_extinguish" event for servers to log when a Pyro extinguishes flame with the airburst

Fixed kill descriptions for Force-A-Nature & Sandman, so server logs can distinguish them

Identified feign deaths in the events sent to server logs

Fixed server crash related to the Jarate

dat dus.
Spuit 11 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

* The Dead Ringer now fully drains the cloak meter, even if the Spy leaves cloak early

kom op zeg... :'( dead ringer is nu dus zinloos geworden.. |:(

En waar blijft de trade!?

[ Voor 15% gewijzigd door PredNL op 27-05-2009 10:04 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Nou eerder, waar blijft de fix op item drops? Ze hebben nu zelf toegegeven dat dat getuned moet worden, ik neem aan dat dat met een update gaat gebeuren. Gisteren weer een poosje gespeeld maar niks mogen ontvangen... Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PredNL schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:55:

kom op zeg... :'( dead ringer is nu dus zinloos geworden.. |:(

En waar blijft de trade!?
Zinloos geworden, dat slaat nergens op, de Dead Ringer was maar 8 seconden, je kan al amper decloaken en cloaken in die tijd, die paar tellen die je eventueel hiermee verliest kan er ook nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Die update van de dead ringer vind ik vrij nutteloos.
Nu ja, de recharge tijd is hoog genoeg dat de reload zelfs dan niet zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Phyxion schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:07:
[...]

Zinloos geworden, dat slaat nergens op, de Dead Ringer was maar 8 seconden, je kan al amper decloaken en cloaken in die tijd, die paar tellen die je eventueel hiermee verliest kan er ook nog wel bij.
Meteen decloaken en het dan in een korte tijd weer gebruiken was wel erg fijn.. nu moet je wachten tot het leegloopt (dus dan maar 8 seconden cloaked blijven :z ) en volloopt.

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Dat van de ambassador ben ik erg blij mee, het is de laatste unlock die ik moet hebben, en dat ik een sniper na 3 schoten in z'n hoofd pas neer heb vond ik echt te ver gaan..

De dead ringer..tsja, hij is zeker niet overpowered, hus ik snap niet dat hij nu ietwat beperkt wordt. Die 8 sec is redelijk lang..tegne die tijd heeft de degene die jou raakt wel bedacht dat je wel ERG snel dood neerviel.

Wat ik wel te klagen heb over de Dead Ringer is dat hij ook geactiveerd wordt door fall damage, echt irritant. Misschien ook opvallend is dat wanneer je een spy met de dead ringer meleed hij een flinke doodsschreeuw geeft, maar dan als de class waarin hij disguised is..opletten dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Spies die door de lucht vliegen na explosion damage zijn ook altijd zeer verdacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Tja, trade heeft nu niet echt veel zin meer, als je ziet hoeveel achievement_idle servers er zijn. Helft van TF2 spelers exploit gewoon het hele systeem en Valve doet er niet echt wat aan.

Geef dan gelijk iedereen alle wapens want diegene die het spel echt spelen en geen lek in het systeem gebruiken moeten elle lang spelen voordat ze een nieuw wapen kunnen gebruiken, terwijl idlers dat al vanaf dag twee of drie kunnen. In dit opzicht doet dit systeem het nog slechter dan het vorge systeem, daar konden teminste normale spelers nog aan de wapens geraken binnen een korte tijd. Nu is het een kwestie van wachten en geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Gisteren de sandman gevonden. Cool ding man.

Zijn er trouwens NL clans ofzo waar ze nog leden zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

hmmm, ik vind die deadringer update niet zo erg hoor, als het een beetje hectisch is valt het echt niet op als die spy snel neergaat.
En het is erg irritant als ik de spy 6x 'kill' binnen 2 minuten, en dan blijven zoeken naar het kreng, kan me tijd als spychecker/mensen in de fik zetten beter gebruiken dan 1 spy te jagen :P

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:26:
Geef dan gelijk iedereen alle wapens want diegene die het spel echt spelen en geen lek in het systeem gebruiken moeten elle lang spelen voordat ze een nieuw wapen kunnen gebruiken, terwijl idlers dat al vanaf dag twee of drie kunnen. In dit opzicht doet dit systeem het nog slechter dan het vorge systeem, daar konden teminste normale spelers nog aan de wapens geraken binnen een korte tijd. Nu is het een kwestie van wachten en geluk.
Ik idle al vanaf dag één (totaal ong. 130uur nu) en ik heb nog steeds niet alle unlocks.
Ik vind niet dat mensen die idle'n als ze niet spelen het systeem misbruiken, zo is het systeem namelijk. Hoe meer je speelt, hoe meer items je krijgt, helaas lang niet altijd het item dat je nodig hebt.
Dat het systeem van geen kanten duigt ben ik uiteraard roerend met je eens.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 23:16
wie vote ervoor dat de demo net zo'n grote afro krijgt als ik? :+
/me stuurt foto naar valve

Wie weet toevallig de crit damage van de ambassador?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
rubbieus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:14:
wie vote ervoor dat de demo net zo'n grote afro krijgt als ik? :+
/me stuurt foto naar valve

Wie weet toevallig de crit damage van de ambassador?
I second that :P

Nu willen we jou afro ook zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
denk niet dat iedereen blij wordt van een eigen foto in het TF2 topic...
naja, voor de functionaliteit dan..

Afro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat zijn nu de echte voordelen van de Force a Nature ? Ik vind het maar een raar geval, 2x schieten en minder dmg.

De situatie waar ik met een normale scattergun slechter er vanaf kom dan met een FaN kan ik me niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GravGunner
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11-2023

GravGunner

Man's inhumanity to Man

Bigbadkip schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:31:
Wat zijn nu de echte voordelen van de Force a Nature ? Ik vind het maar een raar geval, 2x schieten en minder dmg.

De situatie waar ik met een normale scattergun slechter er vanaf kom dan met een FaN kan ik me niet bedenken.
de knockback? en ze critten naar mijn idee meer.

target assimilated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus

FaN heeft ongeveer even hoge dps als scattergun ;)
je doet heel snel heel veel dmg, en dan een tijdje niet.
Meeste classes kan je in 1 x dood maken. De vijand wordt gestunned.
En met goed gebruik kan je ook rare jumps maken.

nadelen:
sommife enemy's hebbenn juist voorbaat bij knockback, kunnen ze makkelijker inschatten waar je neer komt.
Je Dps word na 4 schoten lager dan die van de scattergun, en haalt dat pas weer in na 10 schoten ofzo.

Met een FaN krijg je gewoon een hele andere speelstijl.
Je kan niet meer makkelijk een constante stroom van enemy's aan. Maar je bent wel beter equipped voor hit and run attacks op low health classes.

[ Voor 11% gewijzigd door rubbieus op 27-05-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De blowback kan verwarring scheppen en hij schiet z'n shots 2x keer zo snel als de scattergun. Minder damage valt wel mee overigens, het komt maar neer op 4% minder. Dat wil niet zeggen dat ik hem gebruik trouwens, ik vind de scattergun toch prettiger, maar dat is toch een stukje persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:07:
[...]
Ik vind niet dat mensen die idle'n als ze niet spelen het systeem misbruiken, zo is het systeem namelijk. Hoe meer je speelt, hoe meer items je krijgt, helaas lang niet altijd het item dat je nodig hebt.
Leuke opmerking, alleen vind ik spelen niet hetzelfde als idlen. En in die zin vind ik het dus wel misbruik maken van het systeem. Jammer dat de mensen bij Valve hier niet over nagedacht hebben. Is net alsof je bij de fitnessclub alleen maar op de bank gaat zitten en toch afvalt/ spieren kweekt. Was alles maar zo makkelijk als die draaidop op een bierflesje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
rubbieus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:30:
denk niet dat iedereen blij wordt van een eigen foto in het TF2 topic...
naja, voor de functionaliteit dan..

Afro
Jep die van demo man moet minstens zo groot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Je kunt bijvoorbeeld denken aan het grote gat op CP_Steel. Met je FaN kun je dan mooi vijanden het gat in schieten met één of twee schoten. Met de scattergun kun je alleen iemand uitschakelen op de ouderwetsche ( :P ) manier en heb je dus niets aan de mogelijkheden die de omgeving je biedt.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:06:
[...]

Je kunt bijvoorbeeld denken aan het grote gat op CP_Steel. Met je FaN kun je dan mooi vijanden het gat in schieten met één of twee schoten. Met de scattergun kun je alleen iemand uitschakelen op de ouderwetsche ( :P ) manier en heb je dus niets aan de mogelijkheden die de omgeving je biedt.
En die 2de tegenstander die er ook bij stond? Dan moet je reloaden en ben je zelf dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
FaN is gewool bijna altijd beter in 1v1 omgevingen, en bij hit and run, anders scattergun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rubbieus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:18:
FaN is gewool bijna altijd beter in 1v1 omgevingen, en bij hit and run, anders scattergun.
Nee. Scattergun is ook beter in 1v1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:32:
[...]

Nee. Scattergun is ook beter in 1v1.
huh, ik weet niet waar jij woont, maar FaN is tegen 7 van de 9 classen gewoon een salvo-kill. als je goed schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Het lijk wel of je geen wapens krijgt voor je most-played en voor je less-played class ofzo.

Less-played class die wel een update heeft gehad: Heavy, daar heb ik nog geen wapens voor 'gevonden' (had ze al wel).

Most-played class: spy (70% van alle tijd die ik speel), geen unlocks voor.

Voor de rest, behalve Bonk! en de blutsauger, alles dubbel. Sommige tweedubbel, en de kritzkrieg x4 (waarvan ik er 1 al had).

Voor de rest vind ik valve geweldig, maar dit is even wat minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rubbieus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:39:
[...]

huh, ik weet niet waar jij woont, maar FaN is tegen 7 van de 9 classen gewoon een salvo-kill. als je goed schiet.
Ik ben nog _nooit_ ge-2-shot door een FaN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:52:
Een uitzondering die de regel bevestigd!

Zonder medic en overheal schiet je normaal gesproken 7 van de 9 classes omver!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:52:
Werkt ook alleen bij Low HP en anders ben je wel effe bezig :/
Scattergun + Sandman vind ik echt heerlijk :Y) Alleen wel klote van die minimale afstand die er moet zijn voor een stun ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
DIe scout zijn tegenwoordig in staat omzichzelf te verdedigen, redelijk irritant. Gelukkig als geoefend in brand steker heb ik geen last meer van spies maar die scouts beginnen ook rete irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toaomatis schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:55:
[...]

Een uitzondering die de regel bevestigd!

Zonder medic en overheal schiet je normaal gesproken 7 van de 9 classes omver!
Alleen als je achter iemand kan komen. Maar dan heb je het niet meer over 1v1 ;). En dan is de gewone scattergun net zo goed, omdat die zorgt dat je 2de schot ook nog point blank is. De gewone scattergun is gewoon beter, klaar, simpel. Elke scout die een beetje serieus is kan dat bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Mwoah, net zoals elke unlock wissel ik afhankelijk van de situatie en de strategie waar ik voor ga. Zit ik op defense op dustbowl? Scattergun en sandman houdt uber wel van het punt af. Zit ik op offense op gravelpit? Standaard load out voor de beste maneuvrabiliteit en damage tegen een groep vijanden.. enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014

Oh ik wel hoor. De map badlands bvb. Eén van de controlpoints daar bevindt zich op een hoge rots. Je geraakt er als normale class enkel op door rondjes te lopen totdat je boven bent. Als je als scout dat point aan het cappen bent en er komt een pyro/heavy/soldier naar boven gewandeld dan ben je dead meat met je scattergun ofwel maak je je uit de voeten. Heb je de Force-A-Nature, dan knal je die class gewoon van de rots af en heb je het punt gecapped tegen dat hij/zij weer boven is. Done it a million times bij wijze van spreken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Zijn de bugs met het systeem ook opgelost in deze update?
Want er zijn paar mensen die naar 40-50 uur gespeeld te hebben nog maar 1/2 (dubbele) items gevonden hebben.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Lol moet je voor de grap is de Trailer 2 kijken van TF in steam. Zitten nog allemaal oude wapens in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CobraX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:53:
[...]

Oh ik wel hoor. De map badlands bvb. Eén van de controlpoints daar bevindt zich op een hoge rots. Je geraakt er als normale class enkel op door rondjes te lopen totdat je boven bent. Als je als scout dat point aan het cappen bent en er komt een pyro/heavy/soldier naar boven gewandeld dan ben je dead meat met je scattergun ofwel maak je je uit de voeten. Heb je de Force-A-Nature, dan knal je die class gewoon van de rots af en heb je het punt gecapped tegen dat hij/zij weer boven is. Done it a million times bij wijze van spreken. ;)
Op pubs misschien ;). Scattergun kan je makkelijk een Soldier van de spire mee wegkrijgen. Zelfs een rocketjumpende soldier is er gewoon mee te stoppen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:27:
[...]

Op pubs misschien ;). Scattergun kan je makkelijk een Soldier van de spire mee wegkrijgen. Zelfs een rocketjumpende soldier is er gewoon mee te stoppen.
Tegen een deftige pyro/soldier/heavy ben je eraan met je scattergun. Zelfs al zou je in elke hand een scattergun hebben op dat moment. ;)

Op dat moment is de Force-A-Nature een godsgeschenk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Heb gisteren trouwens na 50-60u gamen/idlen alle wapens gehaald (Huntsman heb ik zelfs 5x). Verder heb ik ook m'n backpack een beetje moeten leegmaken omdat hij zo goed als vol zat. Nu enkel de hoedjes nog, maar die vind ik minder belangrijk omdat dat zij enkel een visueel aspect hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CobraX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:32:
[...]

Tegen een deftige pyro/soldier/heavy ben je eraan met je scattergun. Zelfs al zou je in elke hand een scattergun hebben op dat moment. ;)

Als je een heavy van een brug af kan mieteren met je FaN misschien, maar je weet duidelijk niet hoe goed sommige scouts kunnen zijn.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Koei, niet zo koppig zijn. FaN is niet nutteloos. Scattergun is in meeste gevallen wel beter ja, maar FaN is beter in sommige situaties.

[qoute]Elke scout die een beetje serieus is kan dat bevestigen.[/quote]

Mag ik het hierbij dan niet - bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het regent hoedjes op GoT #1 atm, vooral Woei en Matthijs unlocken steeds in paren van twee (een wapen en een hat). Elke halve minuut bijna weer.

Super hoor Valve, dit wekt alleen maar irritatie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:59:
Het regent hoedjes op GoT #1 atm, vooral Woei en Matthijs unlocken steeds in paren van twee (een wapen en een hat). Elke halve minuut bijna weer.

Dat is niet echt , er is een command ( iets in de richting van item_found ) waarmee je een item found bericht in de chat kan zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:28

Woohooo

Smilie, James Smilie

lol dit is echt raar..

ik zit op een random GTFO server en binnen 5 min krijg ik ALLE unlockables + ALLE hoedjes..
zonder dat ik ook maar iets doe, en al die andere gasten in die server van "wtf" en ik ook :P

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/93f4402e4eea071b1bc3fa818d7b7552da12ed44.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/29m7url.jpg

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Woohooo schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:08:
lol dit is echt raar..

ik zit op een random GTFO server en binnen 5 min krijg ik ALLE unlockables + ALLE hoedjes..
zonder dat ik ook maar iets doe, en al die andere gasten in die server van "wtf" en ik ook :P

[afbeelding]

[afbeelding]

8)7
WTF! :D

Nu ip geven. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:28

Woohooo

Smilie, James Smilie

Het rare is dat ik het alleen heb, verder niemand.. maargoed

81.19.219.81:27045 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Zag net trouwens ook een server waarbij twee mensen telkens unlocks kregen ( telkens hoedje + item ), ik dacht eerst aan die trick maar zou dit ook echt zijn geweest? 8)7 damn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:07:
[...]

Dat is niet echt , er is een command ( iets in de richting van item_found ) waarmee je een item found bericht in de chat kan zetten. :P
Dit is echt. Ik heb met de gelukkigen gechat en ze lieten de hats ook zien.

Edit: Hier nog een resultaat van de hat-glitches die vanavond en eergisteren gebeurden, het zijn vaak een of twee mensen op een server die gedurende ong. 10 minuten bedolven worden onder de hats.
Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/9994/backpackz.png

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik had hetzelfde, ongeveer 2 uur geleden, binnen 5 min 7 hats en 10 wapens.

Ik joinde, deed niets en WHAM " you have 10 new items". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
EN dan heb ik nog steeds geen enkel spy weapon... ik HAAT dit echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Hier hetzelfde, 25 uur echt GESPEELD en alleen een gare razorback. Terwijl er nu idlers en mazzelaars zijn die alle items hebben. 8)7

Snap tot dusver nog steeds niet waarom Valve het systeem wat wel echt goed werkte veranderd heeft. Het "grinden" is alleen nog erger geworden en heeft de kloof tussen echte spelers en grinders nog verder gemaakt. De enigste reden waar ik aan kan denken is dat free weekenders hierbij ook met unlocks mogen spelen, wat meer verkopen zou kunnen trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CobraX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:32:
[...]

Nee. Pyro own je compleet. Soldier gaat redelijk eerlijk op (met een voordeel voor de scout als soldier omhoog komt lopen). En HWG win je als je hem verrast of echt over hem heenspringt (spire is nice daarvoor). Ik denk dat jij de scout echt compleet onderschat. De scout is DE beste 1v1 class in de game by far, zeker met de scattergun (de knockback van de Fan heeft ook effect op de scout zelf en daardoor verlies je een van de belangrijkste eigenschappen van de scout).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

SniperFox schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:01:
Hier hetzelfde, 25 uur echt GESPEELD en alleen een gare razorback. Terwijl er nu idlers en mazzelaars zijn die alle items hebben. 8)7

Snap tot dusver nog steeds niet waarom Valve het systeem wat wel echt goed werkte veranderd heeft. Het "grinden" is alleen nog erger geworden en heeft de kloof tussen echte spelers en grinders nog verder gemaakt.
- Achievement servers die alles verkloten en achievements halen makkelijk maakt
- Paar maten oproepen om achievements te halen, zelfde verhaal
- Achievements grinden is domweg saai.

- Nu kan je gewoon spelen en krijg je random unlocks zonder dat je moeilijk hoeft te doen.
- geen duizenden mensen die bijvoorbeeld medic worden en in plaats van healen, de achievements gaan grinden wat heel de gameplay verkloot.
- Nu worden er gewoon normale potjes gespeeld met random unlocks die je haalt.
- De kloof tussen hardcore spelers en casual is hiermee gedicht omdat iedereen gelijke kansen heeft (mbt unlocks)

Het systeem dat valve eerst had verklootte de game balance en zorgde er voor dat niemand meer serieus speelde maar arrogant op de achievements afging en veel mensen gefrustreerd raakte. en dan heb ik het hier over pubs ja, niet iedereen speelt in clans of op professionele servers.

[ Voor 5% gewijzigd door kaluro2 op 27-05-2009 22:45 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
nee dus, nu grind iedreen in idle_servers.

en als je dus niet "cheat" kom je er way slechter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:42:
[...]
- Achievement servers die alles verkloten en achievements halen makkelijk maakt
- Paar maten oproepen om achievements te halen, zelfde verhaal
- Achievements grinden is domweg saai.

- Nu kan je gewoon spelen en krijg je random unlocks zonder dat je moeilijk hoeft te doen.
- geen duizenden mensen die bijvoorbeeld medic worden en in plaats van healen, de achievements gaan grinden wat heel de gameplay verkloot.
- Nu worden er gewoon normale potjes gespeeld met random achievements die je haalt.
- De kloof tussen hardcore spelers en casual is hiermee gedicht omdat iedereen gelijke kansen heeft.

Het systeem dat valve eerst was verklote de game balance en zorgde er voor dat niemand meer serieus speelde maar arrogant op de achievements afging.
Wauw, apart, wij verschillen echt 180 graden van mening. Ik ben juist compleet de interesse in de unlocks verloren sinds het nieuwe systeem. Voorheen keek je op je lijstje welke achievements je nog moest, werkte je daar naar toe en als je dan een unlock kreeg had je het echt verdiend en had je vervolgens even de tijd om er aan te gewennen totdat je bij de volgende milestone geraakte. Nu ontvang je soms uren niets, of oude unlocks, en als je dan plots iets 'vindt' wat je nog niet hebt geeft mij dat veel minder voldoening, omdat het zo arbitrair is.

En je hebt ook niets om naar toe te werken, je moet maar gewoon uren maken en hopen dat er goed voor je wordt gedobbeld. En zoals we al gezien hebben is het ook niet een zuiver willekeurig systeem, want dan is het statistisch uitermate onwaarschijnlijk dat een paar mensen een hele zooi hoedjes krijgt (en dan ook nog steeds in tweetallen, snel achter elkaar en overal rondom dezelfde tijd op verschillende servers).
Nee, dan zit er gewoon iemand te rommelen achter de schermen, of is er een bug die de kans op een hoed langere tijd erg hoog houdt.
Deze shit had beter getest moeten worden, eerst achter gesloten deuren en dan op Steam zelf (maar zonder unlocks eraan verbonden) en DAN pas uitrollen. Niet iets haastig pushen en dan ons laten beta alpha-testen.

Valve ging er altijd zo prat op dat ze niet willen dat je je als speler hulpeloos voelt, daarom hebben ze bijvoorbeeld de kill-cam toegevoegd, zodat je ziet hoe je dood ging en daar volgende keer rekening mee kan houden.
Maar op het moment voel ik me wel hulpeloos, want ik wil graag met de huntsman spelen en ik weet niet wat ik moet doen om er een te krijgen, afgezien van wederom de avond doorbrengen op achievement_idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:46
yorkick schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:59:
Zijn de bugs met het systeem ook opgelost in deze update?
Want er zijn paar mensen die naar 40-50 uur gespeeld te hebben nog maar 1/2 (dubbele) items gevonden hebben.
Ik had tot vanmiddag ook redelijk veel gespeeld, en maar 2 items ontvangen.
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:59:

Ik was/ben woei, en ik dacht bij de 1e leuk, eindelijk heb ik iets, maar het bleef maar doorgaan, het was gewoon beschamend omdat tegen de tijd dat ik doodging stond er dat ik bv rustig 6 nieuwe items kon equippen.
SniperFox schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:07:
[...]

Het was echt. Mattijs op de server bleef dus ook heel veel nieuwe items krijgen. Ik heb nu ook vanalles, dubbele hoedjes en voor de rest alle andere unlocks. Ik blijf het maar een raar systeem vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:04:
[...]

Wauw, apart, wij verschillen echt 180 graden van mening. Ik ben juist compleet de interesse in de unlocks verloren sinds het nieuwe systeem. Voorheen keek je op je lijstje welke achievements je nog moest, werkte je daar naar toe en als je dan een unlock kreeg had je het echt verdiend en had je vervolgens even de tijd om er aan te gewennen totdat je bij de volgende milestone geraakte. Nu ontvang je soms uren niets, of oude unlocks, en als je dan plots iets 'vindt' wat je nog niet hebt geeft mij dat veel minder voldoening, omdat het zo arbitrair is.

En je hebt ook niets om naar toe te werken, je moet maar gewoon uren maken en hopen dat er goed voor je wordt gedobbeld. En zoals we al gezien hebben is het ook niet een zuiver willekeurig systeem, want dan is het statistisch uitermate onwaarschijnlijk dat een paar mensen een hele zooi hoedjes krijgt (en dan ook nog steeds in tweetallen, snel achter elkaar en overal rondom dezelfde tijd op verschillende servers).
Nee, dan zit er gewoon iemand te rommelen achter de schermen, of is er een bug die de kans op een hoed langere tijd erg hoog houdt.
Deze shit had beter getest moeten worden, eerst achter gesloten deuren en dan op Steam zelf (maar zonder unlocks eraan verbonden) en DAN pas uitrollen. Niet iets haastig pushen en dan ons laten beta alpha-testen.

Valve ging er altijd zo prat op dat ze niet willen dat je je als speler hulpeloos voelt, daarom hebben ze bijvoorbeeld de kill-cam toegevoegd, zodat je ziet hoe je dood ging en daar volgende keer rekening mee kan houden.
Maar op het moment voel ik me wel hulpeloos, want ik wil graag met de huntsman spelen en ik weet niet wat ik moet doen om er een te krijgen, afgezien van wederom de avond doorbrengen op achievement_idle.
Stop caring om die paar pixels en geniet gewoon van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 00:34:
[...]

Stop caring om die paar pixels en geniet gewoon van het spel.
Je speelt nog niet zo lang TF2 zie ik, dus voor jou is alles sowieso nog nieuw! Ik speel al wat langer en als er dan een nieuwe content patch komt waarbij ze je eerst een week lekker maken met alle nieuwe unlocks en dan op release day ineens met zo'n roll-the-dice systeem op de proppen komen dan begrijp jij toch ook dat mensen zich benadeeld gaan voelen als ze steeds naast de pot pissen?
Misschien duurt het nog wel weken voordat er een ruilsysteem komt en statistisch gezien is het prima mogelijk dat ik tot die tijd alleen maar dubbele flare-guns en kritzkriegs krijg toegeworpen.
Freezerator schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 23:16:
Ik was/ben woei, en ik dacht bij de 1e leuk, eindelijk heb ik iets, maar het bleef maar doorgaan, het was gewoon beschamend omdat tegen de tijd dat ik doodging stond er dat ik bv rustig 6 nieuwe items kon equippen.
Het is Valve die zich zou moeten schamen. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 01:01:
[...]

Je speelt nog niet zo lang TF2 zie ik, dus voor jou is alles sowieso nog nieuw! Ik speel al wat langer en als er dan een nieuwe content patch komt waarbij ze je eerst een week lekker maken met alle nieuwe unlocks en dan op release day ineens met zo'n roll-the-dice systeem op de proppen komen dan begrijp jij toch ook dat mensen zich benadeeld gaan voelen als ze steeds naast de pot pissen?
Misschien duurt het nog wel weken voordat er een ruilsysteem komt en statistisch gezien is het prima mogelijk dat ik tot die tijd alleen maar dubbele flare-guns en kritzkriegs krijg toegeworpen.

[...]

Het is Valve die zich zou moeten schamen. ;)
Ik speel lang genoeg tf2, en andere games. Ik snap alleen al die heisa niet, al dat gezeur om eigelijk niks. Ergens geniet ik er ook wel van, van die stats hoeren die gaan zeuren dat ze iets willen en de hele tijd huilen omdat ze nu iets later hebben dan anderen.
Ik snap het ook wel waar het gevoel vandaan komt, maar het gaat helemaal nergens over. Al die guns krijg je toch wel uiteindelijk waar mensen zich druk over maken.
Het beinvloed het spel niet, blijft hetzelfde wordt er niet leuker of minder leuk door of in ieder geval nietzoveel als de whiners willen doe geloven. Nogmaals ik snap dat mensen zich genaaid voelen maar het is wel een orkaan in een glaasje water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:35:
[...]

Nee. Pyro own je compleet. Soldier gaat redelijk eerlijk op (met een voordeel voor de scout als soldier omhoog komt lopen). En HWG win je als je hem verrast of echt over hem heenspringt (spire is nice daarvoor). Ik denk dat jij de scout echt compleet onderschat. De scout is DE beste 1v1 class in de game by far, zeker met de scattergun (de knockback van de Fan heeft ook effect op de scout zelf en daardoor verlies je een van de belangrijkste eigenschappen van de scout).
Kijk we gaan ervan uit dat je op het cappoint moet blijven waarover ik het had. Je bent immers aan het cappen. Volgende scenario's zijn dan mogelijk:

- Pyro met backburner komt je in de fik steken en gebruikt de axtinguisher.
- Pyro met flamethrower blaast je naar hogere sferen (en dus van het cappoint af) met zijn compression blast.
- Soldier spreekt voor zich. Hoe hij ook op je afkomt, op zo'n kleine ruimte rockets ontwijken zonder damage te incasseren gaat niet (splash damage van de grond).
- Over een Heavy moet ik niet beginnen zeker? Die maait je gewoon neer met Natascha of de Minigun.

Vanaf het moment dat iemand rondjes begint te lopen op die berg is de FaN je beste keuze en vaak de enige om hem van het cappoint af te houden zonder zelf het cappoint te verlaten. Zoals gezegd doet de Scattergun maar 4% extra damage en schiet de FaN ook sneller. Met 2 point blank headshots is een sniper er bijvoorbeeld aan + je krijgt de knockback functie er gratis bij (heel handig om je tegenstander te desoriënteren). Nu kan jij zeggen: ah maar als hij na 2 shots nog niet dood is, moet jij reloaden en dat duurt langer dan met de Scattergun. Wel dan zeg ik: schakel over naar je pistool en finish him off. ;) Nee ik verkies de FaN in veel gevallen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door CobraX op 28-05-2009 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, als je als Scout op de cappoint MOET blijven wordt je sneller afgemaakt, maar gelukkig hebben de scouts van TF2 pootjes en kunnen ze vluchten, rondrennen, springern en kiezen of ze wel of niet een gevecht aangaan, in tegenstelling tot de heavy classes.

Met de FaN kun je misschien iemand van de spire afschieten, maar met de shattergun kun je hem DOODschieten. :) Daarnaast is iemand van de spire afhalen niet zo dramatisch als je doet voorstellen. Soldiers, demo's en scouts springen er zonder moeite op en op badlands mag je hopen dat je team er daar vijf of zes van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
CobraX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 04:44:
[...]

Kijk we gaan ervan uit dat je op het cappoint moet blijven waarover ik het had. Je bent immers aan het cappen. Volgende scenario's zijn dan mogelijk:

- Pyro met backburner komt je in de fik steken en gebruikt de axtinguisher.
- Pyro met flamethrower blaast je naar hogere sferen (en dus van het cappoint af) met zijn compression blast.
- Soldier spreekt voor zich. Hoe hij ook op je afkomt, op zo'n kleine ruimte rockets ontwijken zonder damage te incasseren gaat niet (splash damage van de grond).
- Over een Heavy moet ik niet beginnen zeker? Die maait je gewoon neer met Natascha of de Minigun.

Vanaf het moment dat iemand rondjes begint te lopen op die berg is de FaN je beste keuze en vaak de enige om hem van het cappoint af te houden zonder zelf het cappoint te verlaten. Zoals gezegd doet de Scattergun maar 4% extra damage en schiet de FaN ook sneller. Met 2 point blank headshots is een sniper er bijvoorbeeld aan + je krijgt de knockback functie er gratis bij (heel handig om je tegenstander te desoriënteren). Nu kan jij zeggen: ah maar als hij na 2 shots nog niet dood is, moet jij reloaden en dat duurt langer dan met de Scattergun. Wel dan zeg ik: schakel over naar je pistool en finish him off. ;) Nee ik verkies de FaN in veel gevallen. :)
Met de FaN doe je met je 2de schot gewoonweg _veel_ minder damage omdat door de knockback de vijand verder weg is, wat met een class als sniper weinig uitmaakt maar bij een demo/soldier maakt het toch redelijk wat uit en dan heb ik het nog niet over overhealth soldiers/demo's.

Daarnaast als ik jou eerste 3 punten lees geef je al aan dat je niet veel 6v6 ervaring hebt en alleen public speelt waar weinig wordt samengewerkt en eigenlijk niets uit maakt wat je doet.
Pyro's verliezen het van _bijna_ alle andere klasse. Enigste wanneer ze kills maken is als mensen low zijn of als de pyro een x in een hoekje wacht tot er iemand langs komt, misschien ook als hij vol op een groep van achteren in rent maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Postius schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 04:28:
[...]

Ik speel lang genoeg tf2, en andere games. Ik snap alleen al die heisa niet, al dat gezeur om eigelijk niks. Ergens geniet ik er ook wel van, van die stats hoeren die gaan zeuren dat ze iets willen en de hele tijd huilen omdat ze nu iets later hebben dan anderen.
Ik snap het ook wel waar het gevoel vandaan komt, maar het gaat helemaal nergens over. Al die guns krijg je toch wel uiteindelijk waar mensen zich druk over maken.
Het beinvloed het spel niet, blijft hetzelfde wordt er niet leuker of minder leuk door of in ieder geval nietzoveel als de whiners willen doe geloven. Nogmaals ik snap dat mensen zich genaaid voelen maar het is wel een orkaan in een glaasje water.
Amen! Ik snap al dat gezeur ook niet helemaal. Ik speel ook al een tijdje, maar ik speel het gewoon ter ontspanning en vermaak. Sommige mensen zijn in mijn ogen iets te fanatiek. Die gaan ook mensen uitschelden als ze geen uber krijgen enzo. Dit soort mensen vergallen in mijn ogen het spel een beetje.

Ik ben nu pas een beetje met de heavy aan het spelen (en dat bevalt me goed). Voorheen was ik eigenlijk 90% van de tijd medic (de andere classes heb ik wel geprobeerd, maar bevielen toen niet zo goed). Van de medic heb ik best veel achievements en volgens mij ook alle unlocks, maar de unlocks gebruik totaal niet. Sommige achievements zijn ook zo klote om te halen (zorg voor x kills/assists while having an uber ready of een spy die een sigaret pakt in de fik steken) waardoor je in het oude systeem lastig de unlocks kreeg. Het weggeven van de unlocks is wel wat voor te zeggen, ook beginners krijgen die wapens, maar de unlocks zijn niet veel beter dan de normale wapens hoor .

Ikzelf zie de achievements meer als iets grappigs. Het is leuk om bij een normaal spel ineens een achievement te behalen (is voor mij ook altijd een momentje van: OH YEAH!!). Vooral de naam van de achievements vind ik meestal hilarisch.

Maar goed mensen die geilen op de achievements en ze zo snel mogelijk gaan halen (evt met behulp van achievement servers) houd je toch altijd. Waar ik me wel aan erger overigens is dat bij iedere class update 90% van de mensen die ene class gaat spelen. Toen de Spy/Sniper pack net uit was (ik wist het eigenlijk pas dat hij uitwas toen ik wilde spelen en eerst een update moest doen) liepen er alleen Spies en Snipers rond. Dat is zeer vervelend als bijvoorbeeld Heavy. Dan worden er ineens 3 rode stipjes op je geprojecteerd en voor je het weet lig je dood op de grond te kijken. En als je niet neergaat door een headshot dan staan er wel weer 2 spies te backstabben.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Postius schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 04:28:
[...]

[...]
... Nogmaals ik snap dat mensen zich genaaid voelen maar het is wel een orkaan in een glaasje water.
Er zijn 2 geldige punten waarom mensen het zo vervelend vinden:
  1. Andere mensen hebben meer opties. Ze zijn flexibeler. Met de huntsman kan je als sniper opeens beter in kleine gangetjes en hoekjes e.d. Met de Cloak-and-dagger kan je veel langer als spy verborgen blijven in enemy territory.
  2. Mensen hebben geen nauwelijks invloed op het verkrijgen van unlocks. Controle wegnemen over iets "belangrijks" veroorzaakt frustratie.
Ook hebben de mensen die de unlocks eerder krijgen nog een extra voordeel, zij kunnen er ook eerder mee oefenen en beter worden... Op het moment dat ik mijn huntsman krijg moet ik er eerst nog een paar uur mee spelen voordat ik optimaal ermee kan spelen.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:33
VyperX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:29:
[...]
Ook hebben de mensen die de unlocks eerder krijgen nog een extra voordeel, zij kunnen er ook eerder mee oefenen en beter worden... Op het moment dat ik mijn huntsman krijg moet ik er eerst nog een paar uur mee spelen voordat ik optimaal ermee kan spelen.
Mja, voordien hadden de mensen die een achivementserver opzochten ook dat voordeel t.o.v. de mensen die de wapens op de gewone manier wilden unlocken.
Hadden ze niet beter een systeem gemaakt die rekening hield met zowel je prestaties als de random. Verplicht hiernaast dat unlocks & achivements enkel kunnen behaald worden op officiële mappen.
Al zal geen enkel systeem waterdicht zijn.

Ik vind dat hoedje van de spy echt leuk, die van de rugby heavy wat minder :P

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09 16:49

SilentSimon

Have you been hopped?

Idd, wat VyperX zegt is ook mijn grootste issue. Er is gewoon imho niet goed over nagedacht bij Valve of het is te weinig getest. Ze bevoordelen de nieuwe casual spelers en laten de spelers van het eerste uur danig in de steek heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:58
Dus omdat je het langer speelt heb je meer recht op nieuwe wapens dan andere spelers?

Ik vind het ook maar een hoop gezeik om nix. Als je genoeg speelt unlock je ze vanzelf. Bijna iedereen in de TF2 clan waarin ik zit heeft de wapens die ze graag wouden hebben al unlocked en de rest komt vanzelf wel. Daar komt nog eens bij dat de oude wapens in veel gevallen minder nadelen hebben dan de nieuwe wapens. Met de pyro, medic, heavy en scout update in het achterhoofd vind ik dat deze aanpak een stuk beter is. In een pub van 24 spelers 10 pyros en 2 soldiers vs 11 pyros en een medic. Op deze manier verpest de update de normale gameplay minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel voor dat bepaalde mensen hun beledigingen en generalisaties nu even voor zich houden, ik ga daar verder ook niet op reageren.
NoReason schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:00:
[...]
Hadden ze niet beter een systeem gemaakt die rekening hield met zowel je prestaties als de random. Verplicht hiernaast dat unlocks & achivements enkel kunnen behaald worden op officiële mappen.
Al zal geen enkel systeem waterdicht zijn.
Het oude systeem was lang niet ideaal, het heeft ook lang geduurd voordat ik bijvoorbeeld Bonk! en de KGB had, maar daarvan wist ik in elk geval waar het door kwam.
Een systeem gebaseerd op speeltijd heeft zeker potentie, maar dan inderdaad met dit soort overdachte toevoegingen. Nog een paar ideetjes:
* Tel alleen de tijd mee waar de speler actief speelt
* Neem de score van mensen mee in de berekening
* Geef geen dubbele items
* Controleer dat mensen niet langer dan een bepaalde tijd moeten wachten
Pagina: 1 ... 4 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.