Ondertussen ontbreek ik qua unlocks enkel nog alle hats en de 2de spy watch (death ringer heb ik al).
Tot nu toe:
-de boog is leuk maar nogal wennen en op korte afstand zit er nogal een afwijking naar links op dus daar moet je voor oppassen. Ook zijn de pijlen door hun pad nogal opvallend en tevens bewegen ze niet zo snel dus vanop een lange afstand zijn ze prima ontwijkbaar dus schiet vooral op onoplettende doelwitten.
sniper:
-dat schild: ik ben er zelf niet gek op, aan je pispot heb je meer, het vertraagt je, is maar 1 keer bruikbaar en een spy kan dan evengoed zijn pistool bovenhalen als hij naast je staat.
-pispot: zalige item, zeer bruikbaar op alle vlakken. Gewoon in een groepje tegenstanders gooien en een heavy/pyro/demo/soldier gaan dolle pret hebben. Tevens maakt het het goed doenbaar om te zien waar spies zijn. ook zorgt het ervoor dat de tegenstanders iets minder goed zien.
spy:
-ambasador: net aan geraakt dus ik moet het nog wat meer testen. Tot nu toe ben ik van mening dat het van je speelstijl en mikkunsten afhangt. Want als je niet goed schiet ga je minder schade doen dan met je gewoon pistool. Kan je echter goed mikken dan is het zeker het proberen waard.
-death ringer: het nut hangt wat af van de blokkades, vaardigheden van de tegenstander, aantal pyro`s etc en de openheid van de map. Afhankelijk van deze factoren ga je misschien beter voor je gewone horloge. Maar deze item is zeker het proberen waard want veel mensen controleren niet of je echt wel dood bent. Niet kunnen cloaken is minder wennen dan je denkt. Zelf heb ik niet bepaald veel gespied maar ik kan zelfs al prima rondlopen zonder te vaak gedetecteerd te worden dus zo erg is het eigenlijk niet. Deze item bezorgt je een nuttig verrassingselement.
Ik denk zelf dat ik dankzij de nieuwe unlocks eens wat vaker spy ga spelen, wat natuurlijk ook hun bedoeling was.
De tactische mogelijkheden van zowel de spy als sniper zijn nu sterk verbeterd en nu kan je deze beter aan je speelstijl aanpassen.
Ik vind het dus een geslaagde update.
Mnstrspeed schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:53:
offtopic:
Hmm, wat is precies de reden dat de ene GoT server een wachtwoord heeft en de andere niet?

Ik zou het btw erg op prijs stellen als iemand het wachtwoord voor '[GoT] Warserver 1' met me zou willen delen middels DM

Zoals de namen al zeggen: de ene server is een public server, de andere is een war server.
De warserver dient voor erop te oefenen voor wars, teamwerk, wars zelf, ... en is eigenlijk bedoelt voor de clanleden.
[
Voor 12% gewijzigd door
Simon Verhoeven op 24-05-2009 19:59
]