Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

CapTVK schreef op zondag 24 mei 2009 @ 10:19:
Voor de liefhebbers, de spy en snipers dominations:

Sniper
http://www.youtube.com/watch?v=8vptexno3Hc
"DOMINATED!, YOU MINIATURE DELINQUENT!"

Spy
http://www.youtube.com/watch?v=YwYu8LAmNvg
"Medic, mediiiic, mediiiiiiiiiiic, hahahahaaaa"
"May I borrow your earpiece? "This is scout, rainbows make me cry, over!""

En als bonus, Jarate comments! :)
http://www.youtube.com/watch?v=ExMlxjxKLFw
Zo briljant. :D
'Whats, the matter, FAT GOT YOUR TONGE?'
'Aw, too bad this wasn't a pie-eating contest!'
'You disgust me, filthy jar-man!'

Vind ze leuk bedacht, alleen komt het niet helemaal overeen met de eerder gevormde personaliteit van de spy... Als toevoeging in het spel is het wel heerlijk, maakt het nog meer de moeite waard om mensen te dominaten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Gizz schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 21:10:
[...]

Heb je al gevalideerd eerst? Dat kun je doen bij de properties van een spel in Steam (zelfde tabblad als de defrag).
Al geprobeerd, zie nog altijd een verkeerde server list.
Ik heb echt totaal geen idee hoe het ineens cracked servers kan tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:46
Zijn die medailles voor je naam nou het aantal dominations - het aantal x dat je zelf gedominated bent?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:01

Tank80

Cyanide&&Happiness

yorkick schreef op zondag 24 mei 2009 @ 14:52:
Zijn die medailles voor je naam nou het aantal dominations - het aantal x dat je zelf gedominated bent?
Het is het aantal dominations die je op dat moment hebt, niet het aantal keer dat je gedominated bent. Als jouw domination gerevenged wordt wordt het aantal 1tje lager of gaat de medaille weg.

Heb gemengde gevoelens over hoe je de nieuwe wapens te pakken krijgt, heb sinds de update iets van 10+ uur erop zitten en alleen een flaregun en een axtinghiser erbij gekregen |:( . Jammer, ik zou nou graag een keer met die pijl en boog aan de slag gaan 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Tank80 op 24-05-2009 14:58 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
Hm, bij mij en mijn vriendengroep gaat het wel redelijk eerlijk.
Ik heb ca. 150 uur gespeeld in totaal, en heb nu alles van sniper, en the dead ringer.
Iemand die 90 uur heeft gespeeld heeft 1/2 items minder, en iemand die 60 uur gespeeld heeft, heeft nog maar 1 of 2 items.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
150 uur? De update is net 60 uur live? Of bedoel je totale speeltijd? Ik denk niet dat dit veel invloed heeft, zat mensen die 750+ speeluren hebben en nog bij lange na niet alles hebben ondanks dat ze een groot gedeelte van de afgelopen 60 uur ingame zijn geweest.

[edit] Ik heb nu 800 uur totaal speeltijd, 19 uur ingame geweest en vijf items (1x crituber, 2x backburner, 1 x bonk en 1x razorback). De laatste 2 had ik nog niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Brainstorm op 24-05-2009 16:26 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
"That new system watches the amount of time that players are playing TF2, and gives them a chance to find items at regular intervals."

Bedoelen ze daarmee de totale speeltijd van een speler tot nu toe, of de speeltijd sinds de update. Kijk ik naar mijn friends denk ik de totale speeltijd, maar aan jou te horen dus de gemiddelde tijd per dag die je speelt.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

ik heb sinds de update geen minuut meer kunnen spelen. Telkens als ik een map start dan crasht eerst mijn geluid en daarna hl2.exe en de hele steam meuk.

Heb nog geen oorzaak kunnen vinden :'(

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik kan niet eens updaten. Heb Steam geinstalleerd eergister. En probeer al 2 dagen tevergeefs het op te starten. Hele tijd server error, try again later. Ook al die troubleshooter doorgenomen op de site van Steam, tevergeefs...Ga hem eens opnieuw installeren.

Had namelijk wel zin in een potje TF2, zeker zoals men het hier beschrijft. :)

Edit: En dat heeft het euvel opgelost. Nu updaten en eens kijken voor TF2. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Drawer op 24-05-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Drawer, heb je toevallig nieuwe wapens erbij sinds het opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb nooit TF2 gespeeld. Probeerde Steam te installeren en deze begint dan updates binnen te halen. Daar ging het fout bij mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:49

Mnstrspeed

Aw, Snap!

offtopic:
Hmm, wat is precies de reden dat de ene GoT server een wachtwoord heeft en de andere niet?:P Ik zou het btw erg op prijs stellen als iemand het wachtwoord voor '[GoT] Warserver 1' met me zou willen delen middels DM ;)

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ondertussen ontbreek ik qua unlocks enkel nog alle hats en de 2de spy watch (death ringer heb ik al).

Tot nu toe:
-de boog is leuk maar nogal wennen en op korte afstand zit er nogal een afwijking naar links op dus daar moet je voor oppassen. Ook zijn de pijlen door hun pad nogal opvallend en tevens bewegen ze niet zo snel dus vanop een lange afstand zijn ze prima ontwijkbaar dus schiet vooral op onoplettende doelwitten.
sniper:
-dat schild: ik ben er zelf niet gek op, aan je pispot heb je meer, het vertraagt je, is maar 1 keer bruikbaar en een spy kan dan evengoed zijn pistool bovenhalen als hij naast je staat.
-pispot: zalige item, zeer bruikbaar op alle vlakken. Gewoon in een groepje tegenstanders gooien en een heavy/pyro/demo/soldier gaan dolle pret hebben. Tevens maakt het het goed doenbaar om te zien waar spies zijn. ook zorgt het ervoor dat de tegenstanders iets minder goed zien.

spy:
-ambasador: net aan geraakt dus ik moet het nog wat meer testen. Tot nu toe ben ik van mening dat het van je speelstijl en mikkunsten afhangt. Want als je niet goed schiet ga je minder schade doen dan met je gewoon pistool. Kan je echter goed mikken dan is het zeker het proberen waard.
-death ringer: het nut hangt wat af van de blokkades, vaardigheden van de tegenstander, aantal pyro`s etc en de openheid van de map. Afhankelijk van deze factoren ga je misschien beter voor je gewone horloge. Maar deze item is zeker het proberen waard want veel mensen controleren niet of je echt wel dood bent. Niet kunnen cloaken is minder wennen dan je denkt. Zelf heb ik niet bepaald veel gespied maar ik kan zelfs al prima rondlopen zonder te vaak gedetecteerd te worden dus zo erg is het eigenlijk niet. Deze item bezorgt je een nuttig verrassingselement.

Ik denk zelf dat ik dankzij de nieuwe unlocks eens wat vaker spy ga spelen, wat natuurlijk ook hun bedoeling was.

De tactische mogelijkheden van zowel de spy als sniper zijn nu sterk verbeterd en nu kan je deze beter aan je speelstijl aanpassen.
Ik vind het dus een geslaagde update.
Mnstrspeed schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:53:
offtopic:
Hmm, wat is precies de reden dat de ene GoT server een wachtwoord heeft en de andere niet?:P Ik zou het btw erg op prijs stellen als iemand het wachtwoord voor '[GoT] Warserver 1' met me zou willen delen middels DM ;)
Zoals de namen al zeggen: de ene server is een public server, de andere is een war server.
De warserver dient voor erop te oefenen voor wars, teamwerk, wars zelf, ... en is eigenlijk bedoelt voor de clanleden.

[ Voor 12% gewijzigd door Simon Verhoeven op 24-05-2009 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:48

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mnstrspeed schreef op zondag 24 mei 2009 @ 19:53:
[offtopic]Hmm, wat is precies de reden dat de ene GoT server een wachtwoord heeft en de andere niet?:P
Warserver wordt gebruikt voor trainingen en wars. Daar heb je als speler die niet lid is van een bepaald team binnen de GoT-'clan' weinig tot niets te zoeken.

Overigens zijn er gewoon 2 GoT-servers zonder wachtwoord, kijk maar eens goed :)
Hier staan ze mooi op een rijtje.

Wat is trouwens het commando voor de dice? RTD werkt niet, moet het dan !RTD zijn of iets in je console? Heb geen zin om allemaal commandos publiekelijk uit te proberen, het staat zo n00b als je RTD zegt en er gebeurt niks :P

[ Voor 54% gewijzigd door Gizz op 24-05-2009 20:01 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
De warserver is primair bedoeld voor war/PCW/mix, vandaar dat je het wachtwoord niet zomaar zult kunnen vinden.

[edit]
RTD staat uit, vandaar dat het commando op server 2 niet werkt. Sinds de update zijn er crashes met die plugin.

[ Voor 35% gewijzigd door Brainstorm op 24-05-2009 20:02 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Sjezes Steam suckt echt wel even hoor.
Eerst heel de tijd de boodschap 'Cannot connect to network, try again later' .
Vervolgens werkt uninstaller niet.
Vervolgens werkt de installer niet (!): Tijdens de installatieprocedure "Cannot read from C:\Pad\Naar\Desktop\steam.msi" . Logisch, want het bestand heet 'SteamInstaller.msi' . Het bestand renamen lostte dit op.
Sjeez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Steam is geniaal! Hier nog nooit problemen. Kan zin dat het druk is. Maar ik heb nog nooit connection problemen gehad.

Ik heb besloten om TF2 te kopen, favo class is pyro tot nu toe al vindt ik alles wel leuk(behalve HW maar daar vond ik in de orginele TF ook geen drol aan). xD
Steamnick = Postianus/Postius

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Nieuw voedsel :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Cabo op 24-05-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterha
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 14:48
Toen ik net begon was pyro ook mijn favo. Vooral heerlijk tegen gecloakte spies. Heb nu het oude ambacht weer opgepakt met al die rond rennende spies op alle servers, lekker ongecompliceerd alles in de hens steken.
Je kan nu trouwens ook teamgenoten die in de brand staan met een airblast blussen en de pijlen van de sniper laten branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
DieterVDW schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:06:
Sjezes Steam suckt echt wel even hoor.
Eerst heel de tijd de boodschap 'Cannot connect to network, try again later' .
Vervolgens werkt uninstaller niet.
Vervolgens werkt de installer niet (!): Tijdens de installatieprocedure "Cannot read from C:\Pad\Naar\Desktop\steam.msi" . Logisch, want het bestand heet 'SteamInstaller.msi' . Het bestand renamen lostte dit op.
Sjeez...
I meen me te herinneren dat er in Nederland 1 provider is die de standaard Steam poorten blokkeert (27000-27050). De Steam site had hier een artikel over, mogelijk helpt dat met die connection message.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 14:49

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Lol, besluit ik eindelijk gebruik te maken van de TF2 aanbieding, kapt hij het inloggen @ PayPal continu af :s

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier de problematische ISP's:
Bekende problemen met Internet Service Providers (ISP's)
Er zijn een paar ISP's die problemen zouden kunnen veroorzaken met Steam:

Dutch Telecom (Steam verbinding geblokkeerd)
ISPFree (Steam verbinding geblokkeerd)
TalkTalk (Snelheidsbeveiliging verlaagt de downloadsnelheden)
Bluewin (Firewall blokkeerd Steam aan de provider kant - dit moet uitgeschakeld worden via de provider's klantenservice)
012.net (Gerapporteerd als probleem gevend met de verbinding wanneer spellen worden gedownload en het verbinden naar game servers)
Er zijn verbindings problemen met bepaalde ISPs die vermijd kunnen worden afhankelijk van wat type kabel/DSL modem en router u heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb zojuist ook TF2 binnengehaald en eventjes anderhalf uur gespeeld. Pyro is toch wel de meest noob vriendelijke class en Sniper vind ik ook wel leuk. Kan iemand mij vertellen hoe ik de pijl en boog kan krijgen als Sniper? :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
g0tanks schreef op zondag 24 mei 2009 @ 22:55:
Ik heb zojuist ook TF2 binnengehaald en eventjes anderhalf uur gespeeld. Pyro is toch wel de meest noob vriendelijke class en Sniper vind ik ook wel leuk. Kan iemand mij vertellen hoe ik de pijl en boog kan krijgen als Sniper? :)
Door te spelen.

Je krijgt unlocks (wapens van classes die geupdate zijn, medic, heavy, pryo, scout, sniper en spy atm) willekeurig tijdens het spelen, om de x tijd. Daar valt dus ook The Huntsman onder.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
best wel vreemd eigenlijk :O dat je de wapens random krijgt, voor de update moest je echt moeite doen met een klasse om zoveel archievements vrij tespelen. en zodoende een ander wapen te krijgen, jammer dat het niet meer zo is.

tot nu toe ik heb die flamer gekregen. ook niet veel, zit nu al ruim boven de 250 uur aan speeltijd. waaronder 100 aan soldier :D ben ik wel trots op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:31

The Zep Man

🏴‍☠️

rinusnl schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:36:
best wel vreemd eigenlijk :O dat je de wapens random krijgt, voor de update moest je echt moeite doen met een klasse om zoveel archievements vrij tespelen. en zodoende een ander wapen te krijgen, jammer dat het niet meer zo is.
Nou, je moet toch maar een server opzetten waarop je als spectator kan zitten wanneer je niet speelt, om zo de nieuwe items tenminste nog binnen een relatief korte tijd te ontvangen (dan wanneer je alleen 'gewoon' zou spelen).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Laatst online: 20:27

Matis

Rubber Rocket

Met de nieuwe update zijn er echt wel koele dingen in de store terecht gekomen :) Ik vind sws die poster helemaal te gek en ook dit t-shirt vind ik geniaal.

MAAR

heeft een van jullie wel eens iets besteld uit de Store, en welke maat moet je dan hebben als ik in NL L tot XL nodig heb :$ Kun je uberhaupt iets uit de store kopen en verschepen naar NL?

Ik vond hier van wel, alleen de shipping-rates zijn abnormaal hoog, maar dan heb je het wel binnen 7 dagen in huis.

Misschien staan ze ook wel op ebay bedenk ik me net!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Na een weekendje farmen op de World of Fortress - world server 1 is hier mijn buit:

Medic
Blutsauger (2)
Kritzkrieg (1)
Ubersaw (2)

Pyro
Backburner (2)
Flare Gun (3)
Axetinguisher (1)

Heavy
Natasja (1)
Killing Gloves of Boxing (2)
Sanvich (2)

Scout
Force A Nature (2)
Bonk energy drink (2)
Sandman (2)

Sniper
Huntsman (2)
Razorback (2)
Jarate (0)

Spy
Ambassador (1)
Cloak and Dagger (0)
Dead Ringer (1)

Headgear
Prussian Pickelhaube (medic) (0)
Batters Helmet (scout) (0)
Soldier's stash (0)
Pyro: Pyro's beanie (0)
Demoman's Fro (0)
Football helmet (heavy) (0)
Mining light (engineer) (0)
Trophy belt (sniper) (0)
Fancy fedora (spy) (0)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zal straks ook mijn lijstje plaatsen, maar uit mijn hoofd:

-1xsandman
-1 x ambasador
-1 x cloak and dagger
-1 x dead ringer
-1x huntsman
-1x jarate
-2xrazorback
-3x axtinguisher
-2x KGB
-1xsandvich
-1xboink
-1xkritzkrieg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pimorez schreef op zondag 24 mei 2009 @ 09:30:
Wat is eigenlijk de snelste/beste methode om Sentry lvl 3 op te bouwen?
Ik bouw altijd eerst de dispenser, je houdt dan 100 over.
Upgrade de dispender direct naar lv2. Je krijgt al 60 van de dispenser in de eerste 3 seconden dat hij staat, daarna moet je heel even wachten. Zodra hij lv2 is ergens anders 200 metal vandaan halen (ammo packs, dropped weapons, spawn). Daarmee bouw je je sentry welke je met je inmiddels bijgeladen dispenser bijna in 1x door naar lv3 kan bouwen. Dan tele-exit bouwen, en terug naar spawn lopen om entrance te bouwen en deze te upgraden. Even metal vullen in spawn, en met je teleport naar je dispenser om deze ook naar lv3 te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik gooi altijd entrance neer, onderweg vind ik wel die 140 metal terug, gooi m'n sentry neer en pak een metalpack, bouw dan dispenser en gebruik de rest van m'n metal op de sentry, pak weer metal tot sentry level 3 is, bouw een exit en ga dan dispenser upgraden. Na de setup heb ik level 3 sentry, level 1/2 dispenser en level 1 teleporter. (tenzij er weinig metal is, op gravel heb ik bijvoorbeeld een level 2 sentry, maar na 5 seconden is hij ook level 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

frickY schreef op maandag 25 mei 2009 @ 09:06:
[...]

Ik bouw altijd eerst de dispenser, je houdt dan 100 over.
Upgrade de dispender direct naar lv2. Je krijgt al 60 van de dispenser in de eerste 3 seconden dat hij staat, daarna moet je heel even wachten. Zodra hij lv2 is ergens anders 200 metal vandaan halen (ammo packs, dropped weapons, spawn). Daarmee bouw je je sentry welke je met je inmiddels bijgeladen dispenser bijna in 1x door naar lv3 kan bouwen. Dan tele-exit bouwen, en terug naar spawn lopen om entrance te bouwen en deze te upgraden. Even metal vullen in spawn, en met je teleport naar je dispenser om deze ook naar lv3 te brengen.
Vind ik niet, hangt helemaal van de situatie af. Als je snel wilt builden gewoon meteen sentry bouwen, daarna dispenser en dan sentry upgraden.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Zeker bij bijvoorbeeld Turbine is dat erg belangrijk. Niet eerst een sentry bouwen in intelroom = mogelijke cap door een scout. Maar met setup tijd maakt het niet echt uit welke je eerst neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:33
toaomatis schreef op maandag 25 mei 2009 @ 08:09:
Met de nieuwe update zijn er echt wel koele dingen in de store terecht gekomen :) Ik vind sws die poster helemaal te gek en ook dit t-shirt vind ik geniaal.

MAAR

heeft een van jullie wel eens iets besteld uit de Store, en welke maat moet je dan hebben als ik in NL L tot XL nodig heb :$ Kun je uberhaupt iets uit de store kopen en verschepen naar NL?

Ik vond hier van wel, alleen de shipping-rates zijn abnormaal hoog, maar dan heb je het wel binnen 7 dagen in huis.

Misschien staan ze ook wel op ebay bedenk ik me net!
Ik vind die oude lithograph wel mooi, die van de heavy niet echt. Van die heavy hebben ze nu ook 5 keer zoveel gesigneerde exemplaren als van die oude. En ik zie dat ze ook de companion cubes weer op voorraad hebben! Ze zijn bij Valve een beetje raar, er wordt aangegeven dat je US resident moet zijn, maar je kan wel internationaal verzenden. Die nieuwe mokken zijn wel geniaal.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
rinusnl schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:36:
Echter hebben de achievement hackers ook niet meer een voordeel de eerste paar dagen/weken. Vooral bij de scout update viel het mij op hoeveel mensen hier gebruik van maakten.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Of gewoon achievement servers.

Ik heb ook wel een paar dingen gezien in die valve store die ik wil, maar $16 verzendkosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Graham schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:03:
[...]

Door te spelen.

Je krijgt unlocks (wapens van classes die geupdate zijn, medic, heavy, pryo, scout, sniper en spy atm) willekeurig tijdens het spelen, om de x tijd. Daar valt dus ook The Huntsman onder.
En dit is gewoon echt random? In theorie zou ik het dus ook kunnen krijgen zelfs al heb ik het maar een uurtje gespeeld? En die wapens, kan je die dan ook voor altijd gebruiken? :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je met "hackers" bedoelt een programma draaien om gelijk alle achievements te halen (en daarmee de unlocks) ben ik het met je eens. Probleem is dat in het nieuwe systeem het er niet toe doet of je nu actief meespeelt of niet. Je kan gewoon op een idle-server AFK gaan, in de tussentijd gaan werken, slapen, eten, lezen etc..Een poos later terugkomen en kijken wat je hebt "gevonden". Ik heb dit weekend eens zitten scannen op achievement-idle servers en ik kan vertellen dat er op een gegeven moment +2000 mensen op idle-servers zaten te "spelen". Vroeger moest je nog echt spelen om dingen te verdienen en nu hoef je alleen maar je PC met TF2 op de achtergrond aan te laten staan. Ik vind dit persoonlijk nog erger dan achievement servers.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 14:24
CapTVK schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:33:
Als je met "hackers" bedoelt een programma draaien om gelijk alle achievements te halen (en daarmee de unlocks) ben ik het met je eens. Probleem is dat in het nieuwe systeem het er niet toe doet of je nu actief meespeelt of niet. Je kan gewoon op een idle-server AFK gaan, in de tussentijd gaan werken, slapen, eten, lezen etc..Een poos later terugkomen en kijken wat je hebt "gevonden". Ik heb dit weekend eens zitten scannen op achievement-idle servers en ik kan vertellen dat er op een gegeven moment +2000 mensen op idle-servers zaten te "spelen". Vroeger moest je nog echt spelen om dingen te verdienen en nu hoef je alleen maar je PC met TF2 op de achtergrond aan te laten staan. Ik vind dit persoonlijk nog erger dan achievement servers.
"Vroeger" Moest je 15-30 minuten "werken" op een achievement server om alle unlocks vrij te spelen, nu is je computer wat langer bezig, maar hoef je zelf weinig/niets te doen...
Bij een methode waarbij de speler iets moet doen om de unlocks te krijgen, zal er altijd wel een methode gevonden worden, om de unlocks sneller te krijgen...
Bij een methode waarbij de speler er geen invloed op heeft (random), is dat niet het geval..., mits het natuurlijk goed is geimplementeerd, wat dus niet het geval is ;-) Valve had op z'n minst een check op idle time en spectator moeten implementeren....duh!

[ Voor 3% gewijzigd door chrisO op 25-05-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Inderdaad, natuurlijk nog beter had het natuurlijk geweest dat je afhankelijk van je score een kans had om aan een wapen te geraken. Hoe hoger je score, hoe hoger je kans. (natuurlijk rekening houdende met hoe lang je in die ronde hebt gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ach, het werkt wel tegen de achievement-programma's... Er zijn gewoon programmatjes die je alle achievements geven (dus buiten TF2 om)... Daar hadden ze een tijd geleden ook die blogpost over (dat die mensen hun unlocks kwijt waren voor een tijdje).

Anyway, dit idlen zal ook niet al te lang duren... De mensen die ze echt willen laten hun pc aanstaan voor een week en hebben voor 95% de unlocks die ze willen en de casual mensen krijgen ze wel tijdens het spelen.

Tegen de tijd dat de item-exchange mogelijkheid er is heeft iedereen zo veel dubbele dat iedereen kan ruilen om hun ontbrekende items te krijgen (afgezien van de hair-pieces).

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik voorspel ebay aanbiedingen van weapons zogauw er "geruild" kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 21:57
Wat ik wel had gehoopt met deze manier van unlocks was dat de servers niet overspoeld werden met 1 of 2 classes. Maar op zo veel servers zie je nu echt idiote hoeveelheden Snipers en Spies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Mja, er gaan een stel mensen als sniper om wat achievements te halen (ongeacht dat het geen unlocks oplevert)... Mensen worden neergeschoten door die snipers en gaan zelf sniper of spy om te counteren...

Ook willen mensen die nieuwe spy/sniper unlocks hebben gekregen deze natuurlijk uitproberen...
(Kom op, wat is er nou gaver dan je enemy bekogelen met een potje pis? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik denk dat het nu wat minder word, nu het free weekend voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ook zal niet iedereen weten dat de wapens dit keer NIET door achievements vrijgespeeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 21:57
VyperX schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:30:

(Kom op, wat is er nou gaver dan je enemy bekogelen met een potje pis? :P)
Geen idee.... heb het potje ook nog niet en volgens steam een hele 20 minuten als Sniper, Oke das meer als mijn 11 minuten als spy.

Wel grappig, van de unlocks die ik kreeg was er 1 voor een sniper (de Razorback geloof ik) 1 voor de spy (de Cloak and Dagger) en een dubbele backburner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Op een andere server (ik geloof Hampshire Heavies) kwam er om de zoveel tijd een berichtje dat ze niet via achievements, maar random vrijgegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Voor dit (oud) filmpje is er maar 1 woord: EPIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb TF2 nu al zeker een maand of 5 niet meer gestart. Ik was in t verleden veel te vinden op de GOT server. Omdat L4D een beetje aan het doodbloeden is en TF2 blijkbaar weer met een paar goede updates terug is ben ik vanavond weer van de partij!

edit: Bagger, ik ben er zo lang niet geweest dat ik zelf niet meer in de stats van de server sta :'(

edit 2:
Werkt alleen dat slot systeem nog op de t.net server? Ik had vroegah een slot voor de vaste leden van teamfortress.be. Werkt deze nog, of moet ik me opnieuw aanmelden. Anders sta ik vanavond weer 45 minuten in de wacht omdat andere vaste leden t slotje afpakken ;)

Mijn steamid ( STEAM_0:0:108854 ) is niet meer te vinden op http://maps.red-snow.org/tf/reservedslots.txt . Ik kan er vanuit gaan dat alleen de leden in deze lijst een reserved slot hebben? Of is deze link nog van ver in het verleden? nevermind, vraag al gesteld op TF2.be

[ Voor 40% gewijzigd door DukeN op 25-05-2009 13:04 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
@DukeN: Gewoon via de console verbinden, dan heb je (iets) betere kans. Maar het is de laatste paar avonden zo druk dat zelfs server 2 vol zit (!), en dat regulars maar op de war servers gaan zitten om toch samen wat te kunnen spelen. Het free weekend zal daar natuurlijk aan bij hebben gedragen, maar ik denk dat het deze week alsnog vrij druk blijft op de GoT servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/ff5bc71bfd7c903f37d4fc8f6899d30257244003.png

Lekkere spy bug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:57
DukeN, ik heb hem weleens 2,5 maand niet aangeraakt waarna mijn naam nog niet weg was in de reserved list. Of die link up to date is weet ik niet, maar check gewoon even het forum op teamfortress.be

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Wat ik kon zien aan je profiel op tf.be zit je niet in de goede gebruikersgroep, dat zal wel geregeld worden nu je gepost hebt :)

Vanochtend met AFK-en de Jarate en Cloak and Dagger gekregen. Ik ben compleet, nu de hoedjes nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof dat het free weekend nog tot vandaag doorloopt, in de VS heeft men een officiele vrije dag. Wat betreft de populariteit van de spies en snipers, dat viel te verwachten. Iedereen wil het natuurlijk wel uit proberen. Zelf heb ik dit weekend vooral de sniper geprobeerd op diverse servers met arena en de pipeline map. Ik suck nogal in die class maar met zoveel snipers om je heen valt dat toch niet op, zelfs nog een keer nr.1 gestaan (vooral stilstaan en in rechte lijnen bewegen he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Na ruim 4 uur play en spectate time sta ik nog gewoon vrolijk op 0 items. Zelfs geen dubbele items :)

Het feit dat je items krijgt tijdens het spectaten/idlen is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Geef dan iedereen alle items maar meteen, zijn we daar ook weer vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds de update praktisch 24/7 op de een of andere manier met een server connected en ik moet nog twee unlocks, de Ambassador en de Huntsman ( :'( ).
Ik hoop dan ook dat die vanavond na werk wel aan mijn inventorie zijn toegevoegd.
Ik heb inmiddels wel ontiegelijk veel dubbele unlocks, waaronder 5x Bonk! (bijna een sixpack!) en 4x Kritzkrieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:40

Side-Kick

Timmy!

diffx schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:04:
Na ruim 4 uur play en spectate time sta ik nog gewoon vrolijk op 0 items. Zelfs geen dubbele items :)

Het feit dat je items krijgt tijdens het spectaten/idlen is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Geef dan iedereen alle items maar meteen, zijn we daar ook weer vanaf.
Precies, in plaats van achievement servers heb je nu idle servers. De naam van de map die deze servers draaien is ook gewoon achievement_idle |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 15:40

glashio

C64 > AMIGA > PC

diffx schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:04:
Eensch, achievments server kon al niet waarderen net zo als nu, idle'n in AFK server :) Maargoed ieder z'n ding.
* glashio juicht altijd bij een achievment tijdens normale gameplay *O*

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

glashio schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:20:
[...]
Eensch, achievments server kon al niet waarderen net zo als nu, idle'n in AFK server :) Maargoed ieder z'n ding.
* glashio juicht altijd bij een achievment tijdens normale gameplay *O*
Ik zou ook blij zijn als ik een item krijg bij normale gameplay maar na 11x een Sandvich te hebben gekregen tijdens normale gameplay zit ik nu ook in achievement_idle. Heb wel genoeg van dit crap systeem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ach. zulke server kom je over al tegen. mensen willen geen moeite meer doen voor een speciale wapen. triest echt triest! ik snap het niet, waarom zou je nou een game verkrachten? want zo noem ik het.
het is niet voor niks zo gemaakt. maargoed. daar ben ik te simpel over.
ik hou het gewoon, lekker veel game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

Phyxion schreef op maandag 25 mei 2009 @ 14:27:
Heb wel genoeg van dit crap systeem :(
Ach... over 4 maanden zal alle items wel de revue gepasseerd zijn. Maar inderdaad, je loadout heeft dan wel zo af en toe een bezem nodig :Y)

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

rinusnl schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:01:
ach. zulke server kom je over al tegen. mensen willen geen moeite meer doen voor een speciale wapen. triest echt triest! ik snap het niet, waarom zou je nou een game verkrachten? want zo noem ik het.
Oh schei uit! "verkrachten" is een veel te beladen woord om in deze contekst te gebruiken. Je zal in praktijk het verschil nauwelijks kunnen merken of een medespeler heeft lopen harvesten of dat hij/zij eerlijk iets unlocked heeft.

Ok, dus het is misschien niet geheel netjes, want het is niet geheel in de geest van hoe Achievements bedoeld zijn. Maar in de praktijk heb je nergens last van. (Behalve dan misschien een korte periode net na introductie van nieuwe items.)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rinusnl schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:01:
Sorry, welke moeite moet ik dan doen? Als er nou iets was waarmee je je kans kan verhogen zou ik dat doen, maar as it stands is het een gewoon een random nummergenerator die om de zoveel tijd bepaalt of je nu wel met dat nieuwe wapen mag spelen. Deze comic brengt het briljant in beeld:
http://fc08.deviantart.co...by_ShwigityShwonShwei.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:01

Tank80

Cyanide&&Happiness

Beetje rustig Rinus, je bent niet bij je dinnetje ;) :> :P

Eigenlijk maakt het geen hol uit hoe je die wapens krijgt, er is sowieso altijd gezeik. Alle systemen hebben wel iets, maar ik moet zeggen dat dit systeem eigenlijk het slechtste is; ik heb naast een gameverslaving namelijk ook een gokverslaving... Zit nu hele nachten door te halen om weer een nieuw item te winnen. ( ;) )

Maar ach, ik klaag niet meer, de Huntsman is binnen, de rest kan me gestolen worden ! })

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het systeem was een stuk beter geweest als het vanaf het begin zo was en je gelijk kon traden (dus alle wapens kunnen droppen voor alle classes). Maar nu heb je al de helft en dan heb je random kans op een paar items die je nog moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
Gentlemen? Hoe komen jullie aan servers die je niet kicken bij AFK? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:15:
[...]

Sorry, welke moeite moet ik dan doen? Als er nou iets was waarmee je je kans kan verhogen zou ik dat doen, maar as it stands is het een gewoon een random nummergenerator die om de zoveel tijd bepaalt of je nu wel met dat nieuwe wapen mag spelen. Deze comic brengt het briljant in beeld:
http://fc08.deviantart.co...by_ShwigityShwonShwei.png
LOL @ die comic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-D
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:53

M-D

Vind het nieuwe systeem tot nu toe maar matig, heb nu ongv 15 - 20 uur gespeeld en 2 wapens gekregen die ik al had (bonk en gloves) en de huntsman bow. Ik wil die nieuwe spy wapens proberen ;( .
Salomon schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:57:
Gentlemen? Hoe komen jullie aan servers die je niet kicken bij AFK? :(
Zoek naar servers met de map achievement_idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik heb vanaf vrijdag morgen zo ongeveer non-stop gespeeld of ge-idlet. Maar mijn reward. Ik heb alle unlockables van de spy/sniper update. Ik heb trouwens wat dubbele huntsmans en razorbacks bewaart voor als het trade systeem komt en iemand ze over een paar weken nog steeds niet heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
ik heb zojuist m'n tweede backburner, m'n vierde kritzkrieg en m'n tweede huntsman binnen
Mijn lijstje van dingen die er sinds de update bij zijn gekomen:

3x kritzkrieg
1x ubersaw
1x flaregun
1x backburner
1x axtuingisher
1x razorback
2x huntsman
1x sandman

Hiervan is alleen de razorback en de huntsman nieuw. Wil nog jarate, en wil ook de spy-items, daar heb ik er nog geen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Is er al iemand hier die een zeldzame hoed heeft oid?

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
ik heb drie uberzeldzame kritzkriegs gekregen (had er al een), maar helaas geen hoedjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Nou, ik probeer al 4 dagen op de GoT server te komen, maar die is altijd vol :(

Edit: oh fijn, engine crashte bij auto-join. Nu kan ik er niet op omdat m'n ghost aanwezig is en een slot inneemt 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door YellowOnline op 25-05-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Freich schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:39:
Is er al iemand hier die een zeldzame hoed heeft oid?
Bij volgens mij de laatste post op teamfortress.com dacht ik te gelezen hebben iets in de richting van dat de hoedjes nog niet zijn toegevoegd, dat dat dus nog komt, net zoals wat bugfixes en wat veranderingen in het nieuwe systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Hoeden zijn er al, ik heb gisteren een spy met de fedora gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

Pimorez schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:02:
Bij volgens mij de laatste post op teamfortress.com dacht ik te gelezen hebben iets in de richting van dat de hoedjes nog niet zijn toegevoegd, dat dat dus nog komt, net zoals wat bugfixes en wat veranderingen in het nieuwe systeem.
* glashio heeft gister een medic met hoed gespot op de [GoT] Public #1 server ;)

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel een soldier gezien met de ace of spades in z'n helm, maar zelf nog niet helaas. Met de engineers miners helmet zou ik ook blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
- Adding more rare items like the hats.

Staat in die bovenste blogpost, moet ik dit dan opvatten als nog meer hoeden? :D

Nouja, dan weet ik in iedergeval dat ik liever zo'n hoed heb dan zo'n wapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Pimorez schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:26:
- Adding more rare items like the hats.

Staat in die bovenste blogpost, moet ik dit dan opvatten als nog meer hoeden? :D

Nouja, dan weet ik in iedergeval dat ik liever zo'n hoed heb dan zo'n wapen :D
Je icon bevestigd dit nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Wow zat net in een pub, 'vond' een gozer zomaar ineens 8 items ongeveer, waaronder demoman's fro, razorback, en de soldier helm.

Check: Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/faoi7r.jpg

Wie heeft nog meer dit soort hacks gezien? En waarom zou hij riskeren op zo'n server dat z'n account misschien gebanned wordt nu? Of zijn het geen hacks?

[ Voor 16% gewijzigd door Frostu op 25-05-2009 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik kwam ook net iemand tegen genaamd Asator die iets van zes items in 10 seconden vond. Natuurlijk zijn er weer van die mensen die dan meteen gaan smeken om de hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Frostu schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:39:
Wow zat net in een pub, 'vond' een gozer zomaar ineens 8 items ongeveer, waaronder demoman's fro, razorback, en de soldier helm.

Check: [afbeelding]

Wie heeft nog meer dit soort hacks gezien? En waarom zou hij riskeren op zo'n server dat z'n account misschien gebanned wordt nu? Of zijn het geen hacks?
Nee was een foutje, ik had precies hetzelfde met een andere speler :)

#
Ints the nMe has found: Pyro's Beanie
#
Ints the nMe has found: The Ubersaw

#
foxhound (foxxy) has found: The Dead Ringer
#
foxhound (foxxy) has found: Soldier's Stash

#
Phyxion has found: The Sandvich
#
Phyxion has found: Mining Light

#
Ints the nMe has found: The Dead Ringer
#
Ints the nMe has found: Football Helmet

#
Phyxion has found: Trophy Belt
#
Phyxion has found: The Razorback

etc _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Er bestaat een console command voor, namelijk "item_found". Daarmee krijg je wel de melding te zien, maar niet het wapen. Zie ook forums.steampowered.com.

[ Voor 3% gewijzigd door RAJH op 25-05-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
WTF?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/15yyxr7.png
RAJH schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:55:
Er bestaat een console command voor, namelijk "item_found". Daarmee krijg je wel de melding te zien, maar niet het wapen. Zie ook forums.steampowered.com.
Aha, dat verklaart een hoop. :+

[ Voor 75% gewijzigd door g0tanks op 25-05-2009 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Ja, het item_found commando is er inderdaad. Maar er zijn nu ook berichten van mensen die alle hoedjes kort achter elkaar krijgen, dus niet alleen de messages maar ook het fysieke item. Op GoT #1 net ook iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Brainstorm schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:13:
Ja, het item_found commando is er inderdaad. Maar er zijn nu ook berichten van mensen die alle hoedjes kort achter elkaar krijgen, dus niet alleen de messages maar ook het fysieke item. Op GoT #1 net ook iemand.
Zucht dit is echt wel vreselijk nieuws, direct het hele systeem nog meer verkloot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Brainstorm schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:13:
Ik heb ze inderdaad ook gekregen, om te zeggen dat het verkloot is, nee, er zijn maar zo weinig mensen die dat hebben gekregen en het is ook lang niet alles, ik heb maar 3 hoeden gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
oh, 'maar' 3. Hoe heb je dat gedaan dan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Gisteren nog even snel m'n 16e scout achievement gehaald, dus de Sandman unlocked.

Zojuist m'n eerste random unlock gehad.. diffx has found: The Sandman

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb vandaag al een paar uurtjes gespeeld maar nog helemaal geen item gekregen, wel een paar leuke achievements. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In dit tempo zijn de hoedjes ook lang geen zeldzaamheid meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

10 uur verder en ik heb nog geen enkele unlock. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
Mjah om nou te gaan posten wat je niet of wel hebt gehad....dat heeft niet echt veel toegevoegde waarde.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wat een gezeur weer allemaal om die unlocks zeg, haha. Ik vind het wel leuk, zie ik opeens een engi met een extra lampje op z'n hoed lopen. Ik heb d'r zelf nog geen een maar ik vind het allemaal niet zo erg. Ik zou graag de cloak & dagger willen hebben, verder tsja, gewoon lekker beetje spelen :). De update vind ik erg gaaf, de 'golf van kritiek' die daarop meestal volgt vind ik wat minder en eigenlijk geheel onterecht. De game wordt er alleen maar interessanter en diverser op met al die updates.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yonni schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:10:
Wat een gezeur weer allemaal om die unlocks zeg, haha. Ik vind het wel leuk, zie ik opeens een engi met een extra lampje op z'n hoed lopen. Ik heb d'r zelf nog geen een maar ik vind het allemaal niet zo erg. Ik zou graag de cloak & dagger willen hebben, verder tsja, gewoon lekker beetje spelen :). De update vind ik erg gaaf, de 'golf van kritiek' die daarop meestal volgt vind ik wat minder en eigenlijk geheel onterecht. De game wordt er alleen maar interessanter en diverser op met al die updates.
Het idee er achter is goed, de uitwerking is minder. Ik heb nou in totaal 14 sandvich gekregen, wat moet ik er mee. Ik blijf maar sandvich deleten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Op den duur zou je er mee kunnen ruilen was dacht ik de bedoelen. Dan wordt het dus een soort van betaalmiddel misschien? Ik laat alles wat ik dubbel heb gewoon lekker staan. Het is niet negatief voor mij in ieder geval. Ik denk dat we er nog wel meer over gaan horen met de tijd in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yonni schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:57:
Op den duur zou je er mee kunnen ruilen was dacht ik de bedoelen. Dan wordt het dus een soort van betaalmiddel misschien? Ik laat alles wat ik dubbel heb gewoon lekker staan. Het is niet negatief voor mij in ieder geval. Ik denk dat we er nog wel meer over gaan horen met de tijd in ieder geval.
Je hebt maar een aantal slots, ik had nog 2 slots over, als ik dan nog nieuwe items wilde krijgen moest ik ze wel deleten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Ah, oké, maar dan heb je wel heel erg veel items gekregen en erg veel lopen spelen afgelopen dagen! Ik heb pas een enkel item dubbel :+, plus m'n items die ik al had. Nog geen hoedjes helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Yonni schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:10:
Die Cloak & Dagger heb ik dus al dubbel :/ Ik ruil m voor een Huntsman, alleen dat kan nog niet ;p

3 Inches of Bloodsport!

Pagina: 1 ... 3 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.