Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, ik snap je punt. Datzelfde zie je ook met andere unlocks, zoals de backburner en FAN.
Veel mensen beseffen niet dat de nieuwe wapens nieuw zijn, en daar een andere speelstijl bij hoort, of in ieder geval beter werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 24-06-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:17

Woohooo

Smilie, James Smilie

Force-A-Nature & Flamethrower air blast knockback effects no longer work on disguised spies
pff lekker dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
UNDOCUMENTED CHANGES
Being attacked while taunting with the Dead Ringer out no longer triggers a Spy’s cloak, but instead keeps the damage reduction for the remaining duration of the taunt.
The Ambassador no longer penetrates buildings.
The Razorback no longer slows a Sniper down.

SIDE EFFECTS FROM OTHER CHANGES
A Pyro’s air blast will now extinguish burning disguised enemy Spies, since knockback no longer affects disguised enemy Spies.
The left-handed Flamethrower has flames that appear out of your left side, but the hitboxes will remain on the right. Only left-handed projectile weapons including, but not limited to, the Soldier’s Rockets, the Demoman’s Grenades/Stickies, and the Sniper’s Arrows will both appear and hit from the left side.
When using the Dead Ringer, any additional cloak a Spy gains from ammo pickups will act as “regular” cloak, taking full damage and flickering when appropriate.
When using the left-handed versions of the Heavy’s Fists or KGB, left-click will trigger a right punch and right-click will trigger a left punch instead of the normally matching sides scheme.

BUGS
Despite the patch notes saying otherwise, the Cloak and Dagger now recharges slower while cloaked.
Left-handed weapons that contain text (the Scout’s Bonk! and the Spy’s Electro-Sapper) will have words appear mirrored instead of reading properly.
The left-handed version of the Dead Ringer has a bugged model and does/may not display the cloak bars properly.
http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=903889

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Grappig, daar had ik het laatst nog over met Rubbieus op Mumble :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:33

g0tanks

Moderator CSA
Duurt het nog langer voor de Cloak And Dagger om te rechargen, ik vond het al langzaam genoeg zo. :|

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Dat je nu een spy nu dooft door te airblasten vind ik gewoon lame... zo kan ik niet meer m'n geliefde flare/flamethrower-> airblast tegen muur-> axetinguisher move utivoeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

RaCio schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:38:
[...]

cl_flipviewmodels ;)

Daarmee kun je een aantal mooie binds maken.
Bijvoorbeeld deze(voor in de soldier.cfg):
code:
1
2
3
Alias +flip "cl_flipviewmodels 1"
alias -flip "cl_flipviewmodels 0"
bind mouse2 +flip
Persoonlijk gebruik ik het volgende script:
code:
1
2
3
4
alias "flip" "flip_on"
alias "flip_on" "cl_flipviewmodels 1; alias flip flip_off"
alias "flip_off" "cl_flipviewmodels 0; alias flip flip_on"
bind "e" "flip"

Werkt uitstekend. :)
Hier is een video waar je de voordelen kan zien.
Het rocket jumpen met de launcher aan de linker kant is echt wennen maar met die bind kan je tijdens een gevecht gemakkelijk wisselen, duurde 10 minuten voor mij om te wennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
Ligt het aan mij of bind je de E aan de flip? de E is toch al voor "meeeeeeeeeeeeedic" of heb je daar een andere bind voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Waarom zou je hier een voordeel mee hebben in een gevecht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:26
Killzone schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:01:
Je staat grotendeels achter een wand, dus je bent zoiezo voor snipers al bijna niet te headshotten. Je ziet zelf alleen niets dus je moet wel weten dat er iets is om op te schieten.

[ Voor 32% gewijzigd door ZanielGa op 25-06-2009 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 09:01:
Corner spam. Kan je mooi in badlands choke spammen zonder directe hits te kunnen krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Mwoah, dan moet je zo precies gaan staan dat het tijd kost, lijkt me niet echt een groot voordeel. Dat het kan, dat is leuk, maar imo niet efficiënt in een gevecht, misschien eerder frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:40

Tank80

Cyanide&&Happiness

Killzone schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:55:
Mwoah, dan moet je zo precies gaan staan dat het tijd kost, lijkt me niet echt een groot voordeel. Dat het kan, dat is leuk, maar imo niet efficiënt in een gevecht, misschien eerder frustrerend.
Een goed geplaatse sentry opruimen met deze techniek gaat prima hoor ;)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Werkt dit ook met de pyro z'n flare gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Flame thrower nee, flare ja.

[ Voor 80% gewijzigd door Simon Verhoeven op 25-06-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Icyzer schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 13:41:
Werkt dit ook met de pyro z'n flare gun?
Ja

Het werkt bij alle wapens waarbij je projectiles iets rechts vanuit je crosshair komen.

Dus de rocket launcher, flaregun, stickie launcher, nade launcher, needleguns en boog.
Maar niet bij de sandman

[ Voor 40% gewijzigd door RaCio op 25-06-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:55:
Ik doe het al automatisch als ik links een hoek om schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat is de beste site en IRC kanaal voor PUGs in rf2? Begin pubs zat te worden en pugs zn over het algemeen van redelijk niveau, iemand hier ervaring?(laatste pugs die ik speelde waren voor CS 1.3 en UT99 xD)

Haha gevonden! Voor ieder die het weten wilt:
http://tf2.multiplay.co.uk/pickup/#nogo

Voor europese pugs.

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 25-06-2009 17:57 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Gejat van Teamfortress.be.

Met dank aan HertogJanNL
Aangezien ik zelf als pickup-n00b ben begonnen (nouja qua TF2 dan), schrijf ik maar even een korte guide, zodat alle clan players hun skills kunnen bijschaven. Ik heb net een heel gaaf potje medic gespeeld, waar ik in het begin niets klaarspeelde, maar al snel leerde ik veel en eindigde lekker bovenaan :)

Dus hoe doe je eraan mee?

1) Download een IRC client (http://www.mirc.com is een gangbare) en connect ermee naar quakenet. Stel het zo in dat je altijd meteen naar quakenet connect (irc.quakenet.org) en het channel voor pickups joint. Dit kan je bij opties in de perform (options -> connect -> options -> perform) zetten (commando is: /join #mpuktf2.pickup )
2) Maak verbinding met IRC en het #mpuktf2.pickup channel
3) Download Ventrilo (voor teamspeak: http://www.ventrilo.com) en volg de guide op http://tf2.multiplay.co.uk/pickup/
4) Zorg dat je een 'account' hebt op Quakenet, hiervoor kan je kijken op: http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=1&f=51#51
5) Als je dan in Quakenet geAUTH'd bent (zet dit ook in je perform, middels: /msg Q@CServe.quakenet.org AUTH <USERNAME> <PASSWORD> )
6) Tik dan '!add' in het IRC channel, dan wordt je toegevoegd aan de huidige 'gathering'
7) Als je een bepaalde map wil spelen, tik dan '!map <MAPNAME>' (dus iets van !map cp_well ). Als je niet meer mee wilt doen, tik dan '!del'
8) Het kan zijn dat je even moet wachten voordat jouw gathering begint! Maar als je eenmaal bezig ben kan je het meestal achter elkaar blijven doen :)
9) Als de gathering vol is, krijg je de teamindeling (dus wie er blauw of rood moeten spelen), een Ventrilo IP en een Server IP. Log in op ventrilo en start TF2 en connect naar de server.
10) Classes worden verdeeld op orde van binnenkomst. Regels zijn mediclimit 1, demolimit 1 en classlimit 2. Als je per sé een class wil die al 'vol' zit, kan je natuurlijk altijd in discussie gaan. Tactieken worden gewoon voor kennis aangenomen, dus het is de eerste keren misschien even wennen.
11) Er wordt één map gespeeld, de map die de meeste stemmen heeft gekregen. Als je klaar bent, log dan meteen uit in ventrilo en de game server! Daarna kan je weer !add tikken in MIRC om mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SECURITEH schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 00:53:
Persoonlijk gebruik ik het volgende script:
code:
1
2
3
4
alias "flip" "flip_on"
alias "flip_on" "cl_flipviewmodels 1; alias flip flip_off"
alias "flip_off" "cl_flipviewmodels 0; alias flip flip_on"
bind "e" "flip"

Werkt uitstekend. :)
Hier is een video waar je de voordelen kan zien.
Het rocket jumpen met de launcher aan de linker kant is echt wennen maar met die bind kan je tijdens een gevecht gemakkelijk wisselen, duurde 10 minuten voor mij om te wennen. :)
Nijgt wat mij betreft een beetje naar een exploit; functionaliteit anders gebruiken dan bedoeld (togglen adv map, ipv of je linkshandig bent).
Jammer dat je zo een voordeel kunt behalen boven andere spelers, maar ook uitermate dom van Valve om dit niet aan te zien komen. Ben benieuwd hoe lang het blijft werken, maar zou niet verbaasd zijn als de consoleopdracht bij de volgende update is geflagged als cheat (als in dat hij het niet doet op servers met sv_cheats 0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Er is al een nieuwe update
June 25, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Linux Dedicated Server

Improved connection logic to help servers that aren’t automatically reconnecting to Steam, and added extra logging to track it

Added extra data gathering to help us understand and improve Linux performance

Team Fortress 2

Changed cl_flipviewmodels so it can no longer be set while connected to a server

Fixed problem with Loadout Menu "Back" button not preserving the currently equipped weapon

Fixed a case where an observer could set the observed player's view models

Fixed the Heavy's punches not matching mouse button presses when the view models are flipped

Fixed Bonk! ammo count exploit after using a regeneration locker

Fixed Dead Ringer damage reduction exploit involving Spy taunting

Reverted Force-A-Nature and airblast knockback on disguised Spies, so that they can once again be knocked back

Missed notes from previous update

The Ambassador no longer penetrates buildings

Removed the movement speed penalty on The Razorback
Terug wat in de goede richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ta-daaa
[quote]June 25, 2009 - Team Fortress 2 Update Released
Changed cl_flipviewmodels so it can no longer be set while connected to a server
• Fixed problem with Loadout Menu "Back" button not preserving the currently equipped weapon
• Fixed a case where an observer could set the observed player's view models
• Fixed the Heavy's punches not matching mouse button presses when the view models are flipped
• Fixed Bonk! ammo count exploit after using a regeneration locker
• Fixed Dead Ringer damage reduction exploit involving Spy taunting
• Reverted Force-A-Nature and airblast knockback on disguised Spies, so that they can once again be knocked back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:26
Het is wel grappig, de ene dag krijg je een update waardoor vermomde spies niet langer weggeblazen worden door de airblast and FaN en zo ongeveer de volgende dag wordt het weer teruggedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Dat is toch positief, wordt er goed naar de community geluisterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

The Ambassador no longer penetrates buildings

Fijn :) werd menigmaal door een spy vanaf een vette afstand in mn hoofd geschoten terwijl ik achter de sentry en/of dispenser zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Hetzelfde hier, het is nog irritanter als je teamgenoten er niks tegen doen. Staat er zo'n spy op afstand een half uur op je/je sentry te knallen. :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er gister even mee lopen rommelen, dat flip view kan in bepaalde situaties inderdaad erg handig zijn. Safe om een hoekje spammen werd hierdoor een stuk makkelijker. Blij dat je niet langer ingame kan switchen.

Die bonk exploit is gelukkig ook gefixed, op deze manier kon je bijna continu in bonk-mode rondrennen. Je was alleen kwetsbaar tijdens het drinken.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22
frickY schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:08:

Jammer dat je zo een voordeel kunt behalen boven andere spelers
Onzin. Iedereen kan zo'n script gebruiken.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Shabbaman schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 10:13:
[...]

Onzin. Iedereen kan zo'n script gebruiken.
Iedereen kan ook aimbots downloaden en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Postius schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:53:
[...]

Wat een goede vergelijking!! :w

Jammer dat je voor aimbots word geband, en voor scripts niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Met goede aimbots wordt je ook niet geband ......

Er zit natuurlijk wel een verschil in, maar goed scripts KUNNEN oneerlijk voordeel bieden zoals nu in mijn ogen het geval was.

[ Voor 57% gewijzigd door punisher007 op 26-06-2009 20:53 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Killzone schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:32:
[...]

Wat een goede vergelijking!! :w

Jammer dat je voor aimbots word geband, en voor scripts niet ;) .
Het is toch wel duidelijk dat het wisselen van handen tijdens een spel ook niet gewenst was. Waarom zouden ze dat anders veranderd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb pas vandaag gemerkt dat flaregun minicrits veroorzaakt bij brandende tegenstanders. Sinds wanneer zit dat erin?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
lasharor schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:55:
[...]

Het is toch wel duidelijk dat het wisselen van handen tijdens een spel ook niet gewenst was. Waarom zouden ze dat anders veranderd hebben?
Ik heb het over scripts in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Commands die niet onder sv_cheats 1 vallen zijn geen cheats.
Toggle-scripts e.d. die gebruik maken van die commands zijn ook geen cheats.

Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen :O

EDIT:
CapTVK schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:12:
Ik heb pas vandaag gemerkt dat flaregun minicrits veroorzaakt bij brandende tegenstanders. Sinds wanneer zit dat erin?
Flaregun minicrits zitten er dacht ik in sinds een patch ergens eind mei.

[ Voor 49% gewijzigd door RaCio op 27-06-2009 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Killzone schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 01:10:
[...]

Ik heb het over scripts in het algemeen.
Ik vind dat scripts, en zelfs binds bij killzone voor een oneerlijk voordeel zorgen.
Kan je voortaan aan het begin van een map unbind all doen? kthnxbye :>

Maar scripts, deze zijn imo gewoon te gebruiken.
Het vergt wel wat werk om het perfect te laten lopen, maar iedereen die kladblok en tf2 heeft kan dit doen.
Zelfde geld voor configs, er zijn zeer goede te vinden waarmee je een veel hogere FPS haalt, met deze ben je gewoon on-par met je tegenstander, en je kan focussen op wat belangrijk in TF2 is: teamplay crits luck dispensers bouwen skill

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
RaCio schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 01:47:
Commands die niet onder sv_cheats 1 vallen zijn geen cheats.
Toggle-scripts e.d. die gebruik maken van die commands zijn ook geen cheats.

Is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen :O

EDIT:

[...]

Flaregun minicrits zitten er dacht ik in sinds een patch ergens eind mei.
Dus aimbots en wallhacks zijn geen cheats >:) Maja cheats/hacks what's in a name.

[ Voor 3% gewijzigd door punisher007 op 27-06-2009 06:17 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Postius schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 18:53:
[...]

Iedereen kan ook demo's downloaden, maar ook de extended demo's van Usenet.

Your point being? Het 1 is legaal en kan iedereen doen, het andere is niet legaal en kan niet iedereen zomaar doen. Zelfde geld voor aimbots and such. Ik heb er voor de grap eens naar gezocht, maar het is bijzonder lastig te verkrijgen als leek zijnde + dat je er vaak een abbo op moet nemen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CapTVK schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 00:12:
Volgens mij 1 of 2 weken nadat de Sniper/Spy-update er was ;)

Ze doen het namelijk al een heel lange tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
punisher007 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 06:16:
[...]

Dus aimbots en wallhacks zijn geen cheats >:) Maja cheats/hacks what's in a name.
Sinds wanneer is een aimbot een console command? |:(

Als je nu even de argumenten leest ipv meteen te flamen en mensen met cheaters te vergelijken.
Er zijn honderden console commands, een gedeelte daarvan vallen onder sv_cheats 1. Diegenen die daar niet onder vallen zijn dus geen cheats.

Het is ook nogal absurd om mensen met hackers en aimbotters te vergelijken omdat ze +reload in de console typen. Of een knop hebben om mijn netsettings te bekijken, is dat ook zoiets als aimbotten? Zo'n script is namelijk qua opzet volledig gelijk aan bijvoorbeeld een weaponhand script.
Mensen overschatten scripten nogal heb ik het idee. 99% van de scripts is gewoon een boel binds achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen kan met een mens een boterham pindakaas smeren. Iedereen kan met een mes een baby doodsteken. Bammetjes met pindakaas = babymoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Nou mij lukt dat niet hoor, een bammetje smeren met een mens :P

/mierenneukmodusoff

Uiteindelijk bepaald de server eigenaar wat cheaten is en daar moet je dan maar mee leren leven. Dus laten we verder praten over nuttigere/leukere dingen ipv deze steeds terugkerende zeikverhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

punisher007 schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 20:52:
Met goede aimbots wordt je ook niet geband ......

Er zit natuurlijk wel een verschil in, maar goed scripts KUNNEN oneerlijk voordeel bieden zoals nu in mijn ogen het geval was.
Zoals fast-fire scripts, maar die zijn dan ook niet toegestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Pimorez schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 08:54:
[...]

Volgens mij 1 of 2 weken nadat de Sniper/Spy-update er was ;)

Ze doen het namelijk al een heel lange tijd :)
werkt echt heel goed die minicrits, met 3 hits heb je iemand zowat dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Notna schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 08:28:
[...]

Iedereen kan ook demo's downloaden, maar ook de extended demo's van Usenet.

Your point being? Het 1 is legaal en kan iedereen doen, het andere is niet legaal en kan niet iedereen zomaar doen. Zelfde geld voor aimbots and such. Ik heb er voor de grap eens naar gezocht, maar het is bijzonder lastig te verkrijgen als leek zijnde + dat je er vaak een abbo op moet nemen.
En een leek tovert natuurlijk wel zo scripts te voorschijn!
Maar goed het flip model gebeuren kan dus niet meer, het was ook een cheat ^^. Goed te praten of niet maar het mag dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Postius schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:49:
Maar goed het flip model gebeuren kan dus niet meer, het was ook een cheat ^^. Goed te praten of niet maar het mag dus niet :)
Onzin, valve wist van te voren dat het mogenlijk was om weaponmodels ingame te scripten. Valve is echt niet zo dom dat ze hun eigen console niet snappen. Nogmaals, scriptjes als die toggle zijn enorm simpel en generic en bestaan al jaren.
De enige reden waarom ze het aangepast hebben is omdat de community erom vroeg. Weaponmodels switchen ingame bleek nogal onpraktisch, vandaar dat ook mensen die veel scripten zeiden dat het nogal een onhandige functie was en dus vroegen om een change.

EDIT:
Ik zal voor de vorm nog even een voorbeeld van zo'n enorm ernstig toggle-scriptje uittypen. ;)
code:
1
2
3
bind x aan 
alias aan "cl_showfps 1; bind x uit"
alias uit "cl_showfps 0; bind x aan"

[ Voor 12% gewijzigd door RaCio op 27-06-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Postius schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 17:49:
[...]

En een leek tovert natuurlijk wel zo scripts te voorschijn!
Maar die zijn wel makkelijk te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Alleen bij de shopto cup waarom GoT team 4 (als GoT team 2) staat ingeschreven, staat er:
1.All unlocks may be used expect the Scout unlock – Sandman.

Cheats & Scripts
  • No cheats.
    • No scripts.
  • No bugs.
  • Using any cheats, scripts or bugs will result in a removal from the tournament without warning.
Even wat olie op het vuur gooien, waarom zouden hier geen scripts gebruikt mogen worden? autoreload is toch de normaalste zaak v/d wereld?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

kKaltUu schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:27:
Alleen bij de shopto cup waarom GoT team 4 (als GoT team 2) staat ingeschreven, staat er:

[...]

Even wat olie op het vuur gooien, waarom zouden hier geen scripts gebruikt mogen worden? autoreload is toch de normaalste zaak v/d wereld?
Nu kan je van die regels niet aannemen dat ze met het idee van de spelmaker zijn geschreven:

"1.All unlocks may be used expect the Scout unlock – Sandman."

Als je niet eens een uber kan beschermen van een Scout met een balletje, dan is je team die uber niet waard. :>

Voor de rest ben ik het wel eens met de eerdere stelling over sv_cheats m.b.t. in-game scripting.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:08:
[...]

Als je niet eens een uber kan beschermen van een Scout met een balletje, dan is je team die uber niet waard. :>
Je kan op pubs er al vanuit gaan dat wat jij hier stelt _onmogelijk_ is. Als je dan eens wat spelers in de mix gooit met gamesense, aim en movement...dan kan je elke uber wel vergeten.

Scripts zoals fast-fire of duckspam (is gepatched) zijn verboden, maar voor de rest is alles prima. Kan je wel gaan zeuren, maar de invloed van scripts is gewoon minimaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Haha, ga maar lekker spelen zonder binds _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Waster schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:51:
Haha, ga maar lekker spelen zonder binds _O-
scripts =/= binds.

Maar Zep, de sandman is ook gebanned van ETF2L, omdat het veels te imba is in de handen van de mensen die deze league spelen.
Er zijn ook een paar mensen bezig om de FaN te bannen, maar dat schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Zep Man heeft duidelijk nog nooit een fatsoenlijke war gespeeld ;) . Sandman is overpowered, een uber is op dat moment gewoon waardeloos. Hoop ook dat ze Jarate gaan bannen, die lijkt me ook overpowered in teamplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Killzone schreef op zondag 28 juni 2009 @ 13:17:
Zep Man heeft duidelijk nog nooit een fatsoenlijke war gespeeld ;) . Sandman is overpowered, een uber is op dat moment gewoon waardeloos. Hoop ook dat ze Jarate gaan bannen, die lijkt me ook overpowered in teamplay.
Doe dan meteen de compression blast van de Pyro en verbied al het andere dat de al-heilige Ubercharge in de weg zou kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
The Zep Man schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:44:
[...]
Doe dan meteen de compression blast van de Pyro en verbied al het andere dat de al-heilige Ubercharge in de weg zou kunnen staan.
Verbied ook een troll als Zep Man 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb weer een mijlpaal bereikt : Een BAN Vote omdat ik zei dat het onnodige VoIP misbruik tijdens de game irritant was :/

In al de "Steam jaren" nog nooit zoiets doms meegemaakt :o

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
The Zep Man schreef op zondag 28 juni 2009 @ 14:44:
[...]
Om even goed te happen: Jij snapt duidelijk het spelletje nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door TheJVH op 28-06-2009 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op zondag 28 juni 2009 @ 11:27:
autoreload is toch de normaalste zaak v/d wereld?
Ehmm nee. Het is de normaalste zaak van de wereld dat je op een knop moet klikken voor reload.
Auto-reload is gewoon een hele simpele domme bot.

Ik vind nog steeds dat je zonder scripts hoort te spelen. Gewoon alles zelf doen, ook de meest onbenullige dingen als reloaden.

Hoe vaak ik wel niet gefragged ben omdat ik met een lege gun naar voren rush 8)7 Autoreload zou dat voorkomen, but where is the fun in that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
frickY schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:04:
[...]

Ehmm nee. Het is de normaalste zaak van de wereld dat je op een knop moet klikken voor reload.
Auto-reload is gewoon een hele simpele domme bot.

Ik vind nog steeds dat je zonder scripts hoort te spelen. Gewoon alles zelf doen, ook de meest onbenullige dingen als reloaden.

Hoe vaak ik wel niet gefragged ben omdat ik met een lege gun naar voren rush 8)7 Autoreload zou dat voorkomen, but where is the fun in that.
Inderdaad, Autoreload zorgt ervoor dat het te makkelijk wordt..

Zonder autoreload moet je ook nog eens nadenken wanneer je moet reloaden, als je aan het lopen bent met 50% van je ammo??

Ligt allemaal aan de situatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:15

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ onzin, ook ik speel zonder scripts. Maar als solly loop je dan constant op reload te rammen. Niks timen/nadenken, altijd rammen op reload, schieten onderbreekt toch de sequence. Is het dan zo raar om dat te laten doen door een scriptje?

Daarnaast is het voordeel ook weer niet zo groot. Speel maar een keer met +reload tegen een marky zonder reload. Dan snap je wel dat het niet alleen aan dat reloaden ligt.

Daarnaast snap ik ook wel dat Valve twee groepen tevreden moet houden. De casual gamer waarbij elk wapen leuk is om te proberen op een pub. En die-hard hardcore ETF2L spelers die snachts de hele damage table kunnen opdreunen. Op pubs vind ik de sandman leuk, in pickups en wars ken ik meerdere scouts waarbij ik blij ben dat dat ding gebanned is. Je zou als team dan nauwelijks meer een push kunnen maken met uber, die hele dynamiek valt dan weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als solly gooi ik gewoon +reload in de console. Anders krijg ik een lamme vinger. Als je met de heflt van je ammo rondloopt ben je gewoon nog een totale newbee :P. Als scout en demo doe ik geen moeite kwa scripts, heb dan ook regelmatig een lamme vinger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zal wat afhangen van je muis.
Ik heb nog nooit een reload script gebruikt en ik heb het niet nodig.
Ik heb nog nooit last gehad van duim.

En inderdaad, soldiers die rondlopen met niet hun volledige ammo zijn altijd triest.
Nu ja, dat kan ook gezegd worden voor demo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Auto reloadscript wilde ik altijd al hebben, maar nooit overwogen. Heb wel andere scripts die ik gebruik. Scripten is zo oud en normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
@Cabo: wat voor scripts gebruik jij dan?

(ben toch wel benieuwd hoe het komt dat je me altijd weer weet te backstabben :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Voor elke class heb ik een "last-used weapon" script. Bijvoorbeeld als spy heb ik knife en sapper als last-used weapon config. En revolver zit onder een andere knop :P.

Verder nog een "auto disguise" script. Elke keer als ik +attack, dan disguise ik automatisch weer terug. Eigenlijk is dit zo'n beetje hetzelfde als een "auto reload" script. Je hoeft niet op dat knopje te drukken.

Nu heb ik weer een nieuwe pc, maar niet zo'n zin in TF2 :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Cabo op 29-06-2009 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Stab+Cloak/Disguise denk. Voor een beetje spy is dat ook automatisme en op zo'n moment zie ik geen problemen om het te laten automatiseren. Ik gebruik zelf auto reload configs, ik vond het eerst onzin maar het is toch erg handig, je vergeet soms toch een keertje te reloaden. Zeker in wars is dit handig, waar je er bijna vanuit kan gaan dat elke tegenstander autoreload heeft.

Duckjump scripts vind ik dan wel weer overbodig, maar te begrijpen als je echt een noobje bent en met de pijltjestoesten speelt. Beetje jammer dat scout duckjump scripts het niet meer doen, omdat die wait gebruiken en de enige die ik ken die met pijltjes speelt ook scout is.

Er zijn dan ook een hoop scripts die imo echt overbodig zijn, hier kan je er een hele hoop vinden.

Handig pyro toggle scriptje:

code:
1
2
3
bind - FLAME-ON 
alias FLAME-ON "+forward; +attack; say BANZAI!; bind - FLAME-OFF"
alias FLAME-OFF "-forward; -attack; bind - FLAME-ON"

Sandman ban in 6v6 compo's is meer dan logisch, het ding haalt alle dynamiek uit een spel en zeker in de handen van een goede speler is dat ding zo inbalanced als het maar kan. De FaN nu ook overigens, op de pub is hij gewoon irritant door de knockback, maar er zijn zoveel mensen met zo'n slechte aim dat ze echt zichzelf in het nadeel brengen door de FaN ipv scattergun te gebruiken (mijn aim als scout is ook belabberd, daarom speel ik dus ook met scattergun).

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
@Cabo: kan je me die geven? ik doe nu altijd automatisch b na attack maar 't is idd handiger om het te automatiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op maandag 29 juni 2009 @ 08:49:
. De FaN nu ook overigens, op de pub is hij gewoon irritant door de knockback, maar er zijn zoveel mensen met zo'n slechte aim dat ze echt zichzelf in het nadeel brengen door de FaN ipv scattergun te gebruiken (mijn aim als scout is ook belabberd, daarom speel ik dus ook met scattergun).
Havok (Imperial) is echt te irritant met de FaN. Gelukkig weet ik de perfecte counter: zelf ook een FaN gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
GonzoNL schreef op maandag 29 juni 2009 @ 08:49:
Sandman ban in 6v6 compo's is meer dan logisch, het ding haalt alle dynamiek uit een spel en zeker in de handen van een goede speler is dat ding zo inbalanced als het maar kan. De FaN nu ook overigens, op de pub is hij gewoon irritant door de knockback, maar er zijn zoveel mensen met zo'n slechte aim dat ze echt zichzelf in het nadeel brengen door de FaN ipv scattergun te gebruiken (mijn aim als scout is ook belabberd, daarom speel ik dus ook met scattergun).
Ik gebruik ook liever de scattergun, niet omdat m'n aim belabberd is, maar meer omdat ik het gewoon fijner vind om wat meer ammo te hebben, zou niet weten waarom, maar het voelt gewoon prettiger..

Op een Crit server vind ik Scattergun trouwens geweldig, van afstand kan je ze makkelijk neerhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een halve war geprobeerd met FaN, maar het is lastig. Fijn omdat je makkelijker kan two-shotten op een medic, maar tegenover goede scouts met een scattergun ben je kansloos. Bovendien is je tactiek als je soldiers tegenkomt 'springen, vliegen, stuiteren en wild om je heel flepperen als een debiel', en 'schieten en dan langzaam en rustig naar beneden dwarrelen' past daar niet bij.

Met FaN in wars, wordt je denk ik beter in medic rapen, maar minder tegen de andere classes. Tenzij je geweldige aim heb, maar die heb ik niet. Vast omdat ik pijltjestoetsen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Pimorez schreef op maandag 29 juni 2009 @ 13:19:
[...]

Ik gebruik ook liever de scattergun, niet omdat m'n aim belabberd is, maar meer omdat ik het gewoon fijner vind om wat meer ammo te hebben, zou niet weten waarom, maar het voelt gewoon prettiger..

Op een Crit server vind ik Scattergun trouwens geweldig, van afstand kan je ze makkelijk neerhalen :D
Vind je de Scattergun ook niet fijner omdat het tijdens het springen je richting niet beïnvloed? Het is toch wel handig dat je tijdens een sprong naar voren kan schieten wanneer je bijvoorbeeld over een redelijk grote afstand springt en het belangrijk is dat je de sprong haalt. Het lukt mij nog niet om te wennen aan de knockback van de FaN tijdens een sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Salomon schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:28:
@Cabo: kan je me die geven? ik doe nu altijd automatisch b na attack maar 't is idd handiger om het te automatiseren :)
Ik heb deze:
code:
1
2
3
4
5
6
// Spy Attack and Disguise
// =======================
alias +spy_attackdisguise "+attack"
alias -spy_attackdisguise "-attack; lastdisguise"

bind "MOUSE1" +spy_attackdisguise

Hier staan er nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
The Zep Man schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:38:
[...]
Vind je de Scattergun ook niet fijner omdat het tijdens het springen je richting niet beïnvloed? Het is toch wel handig dat je tijdens een sprong naar voren kan schieten wanneer je bijvoorbeeld over een redelijk grote afstand springt en het belangrijk is dat je de sprong haalt. Het lukt mij nog niet om te wennen aan de knockback van de FaN tijdens een sprong.
Ook dat, jammer dat ik niet nog een stukje hoger kan springen, (double jump en Knockback) maar zoveel extra mogenlijkheden gaf dat mij niet echt..

Dat ik gewoon naar voren kan schieten tijdens het vliegen (superman! :D) is heel handig, helemaal als er zo'n scout voor mij vliegt of boven mij die ik neer kan knallen, als hij dan schiet kan ik 2e jump doen opzij, scout mist en vliegt nog verder omhoog, wanneer hij terug naar beneden komt snel even schieten en hij is dood, niet zo heel moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:05
Ik heb sinds kort deze headset, maar ik heb een probleem met voice chat.

Het geluid van kogels, taunts etc is zo hard, dat ik de mensen niet meer versta. Ik heb de receive volume al op max staan en de game sound settings practisch op het minimum en nog is het onverstaanbaar.

Is het mogelijk om, bijvoorbeeld in de console, de volumesettings van de voice chat voorbij het maximum van de slider te krijgen? Of weet iemand een andere oplossing?

(heel frustrerend dat je maar moet gokken wat een demo zegt als je klaar staat met een übercharge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

LUH-3417 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:17:
Ik heb een halve war geprobeerd met FaN, maar het is lastig. Fijn omdat je makkelijker kan two-shotten op een medic, maar tegenover goede scouts met een scattergun ben je kansloos. Bovendien is je tactiek als je soldiers tegenkomt 'springen, vliegen, stuiteren en wild om je heel flepperen als een debiel', en 'schieten en dan langzaam en rustig naar beneden dwarrelen' past daar niet bij.

Met FaN in wars, wordt je denk ik beter in medic rapen, maar minder tegen de andere classes. Tenzij je geweldige aim heb, maar die heb ik niet. Vast omdat ik pijltjestoetsen heb.
Pijltjestoesten ftw!
Ik heb alleen de voice commands in een beetje lastige hoek zitten dus die gebruik ik dan ook niet zo vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Vroeger gebruikte ik vroeger ook de pijltjestoetsen om te gamen, maar ik nu gebruik ik toch WASD omdat het gewoon veel handiger is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

SlaadjeBla schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:36:
Is het mogelijk om, bijvoorbeeld in de console, de volumesettings van de voice chat voorbij het maximum van de slider te krijgen? Of weet iemand een andere oplossing?
Je kan het ook anders doen: voice chat volume op het maximum zetten en de andere volumestanden een stuk lager. Vervolgens je algemene (Windows) volume omhoog gooien en je hebt het gewenste resultaat.

Als dat niet werkt (lees net dat je andere settings al op minimum zouden staan), controleer dan het speakerprofiel dat je in Windows gebruikt en in Team Fortress 2. Beiden moeten op Headphones staan.

[ Voor 17% gewijzigd door The Zep Man op 30-06-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Dat heeft hij toch al gedaan? En dat laatste gaat ook niet werken aangezien de voicechat en gamegeluiden beiden van TF2 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

g0tanks schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:35:
Dat heeft hij toch al gedaan? En dat laatste gaat ook niet werken aangezien de voicechat en gamegeluiden beiden van TF2 komen.
Reactie al aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SilentSimon schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:51:
[...]

Pijltjestoesten ftw!
Ik heb alleen de voice commands in een beetje lastige hoek zitten dus die gebruik ik dan ook niet zo vaak :P
Woohoo!

Ach, voice commands... ik gebruik toch ingame voice. Ik zoek alleen nog een mooi, togglebaar 'Need a dispenser here!' spam script voor de scout. Voor het geval mensen me nog niet genoeg haten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Gelukkig staat wait uit.

code:
1
2
3
4
//Need A Dispenser here!
//==================
alias dispenser voicemenu 1 4
bind v dispenser

code:
1
2
3
4
alias dispenser "dispenser_on"
alias dispenser_on "alias _dispenser !dispenser; !dispenser; alias dispenser dispenser_off"
alias dispenser_off "alias _dispenser; alias dispenser dispenser_on"
alias !dispenser "voicemenu 1 4; wait 2; _dispenser"

O ja.. die 2e:

This script will cause a loop crash if the server you play on disables the wait command with the sv_allow_wait_command 0 setting.

[ Voor 91% gewijzigd door GonzoNL op 30-06-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Gonzo ik had dat sciptje ook gevonden, denk vertel het niet aan Luh want dan worden we gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Weet iemand toevallig hoe je bijv een sentry kan draaien voordat je hem gebouwd hebt?

Ik zag het laatst in een filmpje en lijkt me wel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met je rechtermuis-knop terwijl je het build-plan open hebt ;)
Hetzelfde geld voor teleports en de dispenser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

vooral met teleport's is dat handig zodat je niet tegen een muur oid aankijkt als je uit de teleport komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereens grootste TF2-WTF-moment. Bij mij duurde het ook een half jaar. :)

Oh, ik heb nu trouwens een 'need a dispenser'-script, gekoppelt aan een togglebare key op mijn G15 die hem activeert. Ik heb hem alleen te snel staan, want kan ik tijdens het spammen om een dispenser nauwelijks nog om een medic schreeuwen. Klinkt rechtvaardig, maar dat is het niet. Maar even de delays wat opschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
frickY schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:56:
Met je rechtermuis-knop terwijl je het build-plan open hebt ;)
Hetzelfde geld voor teleports en de dispenser.
En zo ontdek je elke dag weer iets nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

LUH-3417 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 07:58:
Iedereens grootste TF2-WTF-moment. Bij mij duurde het ook een half jaar. :)

Oh, ik heb nu trouwens een 'need a dispenser'-script, gekoppelt aan een togglebare key op mijn G15 die hem activeert. Ik heb hem alleen te snel staan, want kan ik tijdens het spammen om een dispenser nauwelijks nog om een medic schreeuwen. Klinkt rechtvaardig, maar dat is het niet. Maar even de delays wat opschroeven.
Hetzelfde probleem heb ik met mijn muis-macro. De mijne slaat soms ook een of twee keer dispenser roepen over. Hij staat nu op: <dispenserknop indrukken> 100ms <dispenserknoploslaten> 2000ms <dispenserknop indrukken> 100 ms <dispenserknop loslaten> 2000ms en dan loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al met al hebben we veel meer dispensers nodig.

Ik hoorde dat het aantal dispensers in een team een positieve invloed heeft op het crit-percentage van de spelers in dat team! Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

LUH-3417 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:16:

Ik hoorde dat het aantal dispensers in een team een positieve invloed heeft op het crit-percentage van de spelers in dat team! Doe er je voordeel mee!
Critical hit chance

Standard weapons have a 2% base chance to critical, while melee weapons have a 15% chance. Added on top of that chance is an additional number that increases linearly from 0% to 10% based on total damage done by the player in the last 20 seconds, with a cap of 800 damage. For example, having only killed a 200 health soldier will add a 2.5% chance to critical, totaling at 4.5%.
Critical hit chance based on damage

Among those weapons that trigger randomly, critical hit chance is polled differently based on the type of weapon. Single-shot weapons, which, for example, include Shotguns, the Revolver, and the Rocket Launcher, roll the chance to crit with every shot. Thus, every click of the shotgun will have a 2% chance to launch a flurry of critical pellets, assuming no previous damage done. Rapid-fire weapons, however, which include the Minigun, Pistol, and Flamethrower, check for critical hits once a second. With weapons like these, a successful crit roll results in all shots for the next two seconds being marked as critical.
Bron.

Als het het aantal dispensers in een team zou zijn, dan zou het aardig waardeloos zijn. Zo kan je beter twee Soldiers en een Engineer hebben dan één Soldier en twee Engineers.

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 01-07-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

The Zep Man schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:12:
[...]

[...]
Bron.

Als het het aantal dispensers in een team zou zijn, dan zou het aardig waardeloos zijn. Zo kan je beter twee Soldiers en een Engineer hebben dan één Soldier en twee Engineers.
Je sarcasme/joke detector is stuck geloof ik, DUH dat meer dispensers niet helpt met crits :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

* glashio denkt dat LUH dispensers gewoon heel erg <3 vindt O+ Need a Dispenser!

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
LUH-3417 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:16:

Lijkt me sterk... enige wat ik daarbij kan bedenken is dat zoals eerder gezegd de crit chance van melee weapons hoger ligt dan schietende. Om dispenser te bouwen moet je engineer zijn en engineers lopen vaker met hun melee wapen te rammen dan overige classes en critten dus ook vaker waardoor ze dat gemiddelde opkrikken? Verkeerde oorzaak aan gevolg geplakt?

Spy uitgezonderd natuurlijk en vast niet alle engineers lopen vaak te rammen met hun wrench... maargoed, de servers waar ik vaak kom wordt het vaak gebruikt... en ik gebruik het ook nog wel eens tegen menig (mogelijke) spy :D

[ Voor 14% gewijzigd door Crell op 01-07-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16
Crell schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:56:
[...]

Lijkt me sterk... enige wat ik daarbij kan bedenken is dat zoals eerder gezegd de crit chance van melee weapons hoger ligt dan schietende. Om dispenser te bouwen moet je engineer zijn en engineers lopen vaker met hun melee wapen te rammen dan overige classes en critten dus ook vaker waardoor ze dat gemiddelde opkrikken? Verkeerde oorzaak aan gevolg geplakt?

Spy uitgezonderd natuurlijk en vast niet alle engineers lopen vaak te rammen met hun wrench... maargoed, de servers waar ik vaak kom wordt het vaak gebruikt... en ik gebruik het ook nog wel eens tegen menig (mogelijke) spy :D
wtf ban imo 8)7 :P

Fix jullie detectors en topic reading skills mensen.

[ Voor 3% gewijzigd door MrAngry op 01-07-2009 11:01 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Crell schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 10:56:
[...]

Ik moet dit gewoon quoten voordat je het gaat aanpassen :D. Het is een joke mensen, ik weet dat het warm is maar kom op zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

omfg, dit ga je niet menen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!