Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Notna schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:08:
[...]

Ik moet dit gewoon quoten voordat je het gaat aanpassen :D. Het is een joke mensen, ik weet dat het warm is maar kom op zeg....
Nee maar serieus, het klopt toch? Stel je hebt 10 mensen in totaal waarvan geen engineers. Ga er van uit dat ze allemaal 10 keer mogen schieten en je dus 100 keer een 2% kans hebt op een crit. Gemiddelde van 2% crits.

Stel nu dat er wederom 10 mensen zijn, maar 5 daarvan zijn engineer. Alle niet-engineers mogen 10 keer schieten en alle engineers mogen 5 keer schieten en 5 keer slaan. In dat geval heb je 75 keer 2% kans op een crit en 25 keer 15% kans. Gemiddelde van 5,25% kans crit.

Was wellicht niet serieus bedoelt die post... Maar er valt best te beredeneren waarom meer dispensers meer crits betekent. Een goede engi zal ongetwijfeld vaak zijn shotgun gebruiken, maar ik durf best te beweren dat een engi relatief vaker zijn melee weapon gebruikt (niet alleen om te bouwen) en dus een hoger aantal engineers het gemiddelde aantal crits EN dispensers omhoog haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen officiële bronnen van Valve of de wiki, maar ik kan zeggen dat ik als speler van de ETF2L heb gemerkt dat de goede teams er kennis van hebben en er gebruik van maken. We gebruiken het in team 3 ook. Twee engi's met dispensers en knallen maar!

*knip*

[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 01-07-2009 15:12 . Reden: rickrolls zijn NIET grappig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

http://needadispenser.ubercharged.net/ :P

Maar dispensers zijn belangrijk imo. Zet ze op een goed bereikbare plek (voor iedereen) neer en je team kan ze goed gebruiken. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Omg wat is dat voor Unlock, geen helm en een zonnebril?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Een Crit met je wrench op een building waarmee +60 ammo punten verdient kan worden zou best leuk zijn :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door PromoX op 01-07-2009 15:13 . Reden: en dat geldt ook voor TF2 rolls ]

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Ik heb hier en daar wat weggeknipt. Het mag zo nu en dan best wat minder serieus, maar het niveau verlagen tot rickrolls en varianten daarop: liever niet.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, sorry. :)

Hoe dan ook, je kan beter minder dispensers hebben dan meer. Minder dispensers betekent minder engineers, wat inhoud dat je eerder meer soldiers en demo's hebt, waar een team nooit teveel aan heeft. Nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05
Hangt van de classlimit af.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:50

The Zep Man

🏴‍☠️

Welke naar mijn mening op meer servers voor bepaalde classes (Sniper, Spy, Engineer) gebruikt mogen worden.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:31

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind die classlimit alleen maar irritant, soms wil ik even naar een andere class switchen omdat die class beter geschikt is voor de huidige situatie maar dat kan dan weer niet. En als er teveel snipers ofzo in het team zitten zullen de meeste mensen wel bereid zijn te switchen als je het ze vriendelijk vraagt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

g0tanks schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:19:
Ik vind die classlimit alleen maar irritant, soms wil ik even naar een andere class switchen omdat die class beter geschikt is voor de huidige situatie maar dat kan dan weer niet. En als er teveel snipers ofzo in het team zitten zullen de meeste mensen wel bereid zijn te switchen als je het ze vriendelijk vraagt.
Nou dat ben ik niet echt met je eens. Hoe vaak ik wel niet op een server zit waar niemand medic wil gaan spelen. Nu ben ik op zich best een goede medic (ik sta geregeld bovenaan in de score lijst) en dan ga ik het maar weer doe, maar zou het toch fijn vinden om eens wat met de andere classes te spelen.

Ook daarin zie je dat veel mensen Me Fortress aan het spelen zijn. En als ze dan een medic hebben laten ze die soms op het hoogte punt letterlijk doodvallen en nemen ze zelf snel de benen.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 18:31

g0tanks

Moderator CSA
Nouja, je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Ik speel meestal alleen maar op de Tweakers server, en daar is geloof ik de samenwerking wat beter dan op andere pubs.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05
.Gertjan. schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 08:42:
[...]

Nou dat ben ik niet echt met je eens. Hoe vaak ik wel niet op een server zit waar niemand medic wil gaan spelen. Nu ben ik op zich best een goede medic (ik sta geregeld bovenaan in de score lijst) en dan ga ik het maar weer doe, maar zou het toch fijn vinden om eens wat met de andere classes te spelen.

Ook daarin zie je dat veel mensen Me Fortress aan het spelen zijn. En als ze dan een medic hebben laten ze die soms op het hoogte punt letterlijk doodvallen en nemen ze zelf snel de benen.
Ik speel vooral op servers met mediclimit 1.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Shabbaman schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:24:
[...]

Ik speel vooral op servers met mediclimit 1.
Die heb ik nog nooit gehoord... Houdt dat in dat er minimaal 1 medic moet zijn? Als niemand medic gaat wordt iemand tot medic gebombardeerd? Leuk systeem, maar de gene die medic moet worden zal wel balen...

Op sommige servers gaat het meestal wel goed (GOT servers hebben meestal wel minstens 1 medic per team, ook niet altijd hangt erg van het tijdstip af), maar op sommige andere servers is het vrij triest. Maar goed je hebt ook geregeld van die achievement verzamelaars en die nemen een class waar je geen reet aan hebt (of waar er al te veel van zijn). Zo zijn er een paar maps waar een sniper niet erg handig is, maar dan besluiten een man of 4 om toch maar sniper te worden :')

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Sja een medic is onontbeerlijk in zowel een aanvallend als een verdedigend team. Vooral met verdedigen moet je gewoon zorgen dat je levend blijft ivm met spawntijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.Gertjan. schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:22:
[...]

Die heb ik nog nooit gehoord... Houdt dat in dat er minimaal 1 medic moet zijn? Als niemand medic gaat wordt iemand tot medic gebombardeerd? Leuk systeem, maar de gene die medic moet worden zal wel balen...
Shabbaman doelt hiermee waarschijnlijk op 6vs.6 pickups daar heb je altijd een medic rondlopen en kan je er redelijk op vertrouwen dat er op je wordt gelet.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou... de keren dat Shabba als een schoolmeisje aan het krijsen is dat er een scout in zijn rug zit, zijn niet te tellen. We laten hem meestal maar een beetje prutsen. :)

Op de GoT-servers gaat het meestal wel ok, omdat er vaak wel mensen zijn die zich geroepen voelen medic te spelen. Bekenden letten ook wel op de medic, dus is het wel een bevredigende ervaring. Maar het ligt inderdaad ook aan het tijdstip. Pas, in het begin van de avond, speelden Mistav en ik Egypt met bijna alleen maar onbekenden. Ze waren allemaal aan het prutsen en werden geen medic, met als gevolg dat Mistav en ik, waarschijnlijk de twee betere spelers in het team, medic gingen... beter dan geen medic, maar liever een slechte medic en een goede demo, dan een redelijke medic en een prutsdemo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm... ik had wel een reactie verwacht op mijn geïmpliceerde oordeel dat demo's/soldiers beter zijn dan medics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
LUH-3417 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:36:
Hm... ik had wel een reactie verwacht op mijn geïmpliceerde oordeel dat demo's/soldiers beter zijn dan medics!
We zijn bij jouw al voorbij dat punt gekomen ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Mja, zoals met elke class heb je flut spelers en goede spelers. Medic spelen is echt ondersteunen van je team, dat moet je aanvoelen vind ik.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Yonni schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:45:
Mja, zoals met elke class heb je flut spelers en goede spelers. Medic spelen is echt ondersteunen van je team, dat moet je aanvoelen vind ik.
Tja, op de 12 man vind ik 2 medics echt een vereiste. Waarom? Omdat die 2 medics ieder 5 man onder zich hebben. Als je geen medics hebt en de tegenstander wel dan ben je echt voer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik geef je groot gelijk RedHat, maar het is soms gewoon moeilijk om op public's zoiets te vinden. Ik zelf ga dan maar voor m'n eigen lolletje spelen, winnen wordt 't toch niet met 3 snipers :+ .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
ik speel vaak 32p-2fort, soms zijn er 12 mensen aanwezig en dan zie je vaak 3 engi's, 4 snipers en 3 spies. Soms als er een sentry moet worden opgeruimd ga ik dan ook maar spy omdat het anders gewoon niet gebeurt. Als er een goede speler aanwezig is die ik ken ga ik nog wel eens medic (want die is er vaak niet) om dan hem met een uber de sentry te laten opruimen...

Maar het probleem is dat ik 'less snipers' in de chat kan brullen wat ik wil, 't gebeurt gewoon niet... En je ziet vaak dat snipers dan een sniperfight houden, ze houden zichzelf in stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Salomon schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:15:
Maar het probleem is dat ik 'less snipers' in de chat kan brullen wat ik wil, 't gebeurt gewoon niet... En je ziet vaak dat snipers dan een sniperfight houden, ze houden zichzelf in stand.
Sniper voegt vaak ook niets toe omdat het idd 1tegen1 sniperen word.. Of vaak nog erger, 2tegen2 oid.

Het liefst in een 12man game is de opstelling zo:

3 Sollys
3 Demos
1 Sniper
1 Spy
2 Medics
2 Scouts

En als het andere team ideaal is spy+sniper vervangen voor Heavy's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

ik speel vaak 32p-2fort, soms zijn er 12 mensen aanwezig en dan zie je vaak 3 engi's, 4 snipers en 3 spies. Soms als er een sentry moet worden opgeruimd ga ik dan ook maar spy omdat het anders gewoon niet gebeurt. Als er een goede speler aanwezig is die ik ken ga ik nog wel eens medic (want die is er vaak niet) om dan hem met een uber de sentry te laten opruimen...

Sowieso zijn er verdomd weinig goede spies. Soms sta ik als medic (of soldier/heavy) 5 minuten te wachten voordat een sentry weggehaald wordt door een spy. Soms staan de sentries zo vervelend dat je zelfs met een uber hem niet kunt weghalen. Dan kan je roepen wat je wilt, maar de spies gaan gewoon doen waar ze zin in hebben. In het begin vond ik het allemaal leuk en was er echt team play, maar dat is er inmiddels wel van af op veel servers. Dus ik speel nog maar heel af en toe.

ook jammer dat mijn favoriete servers iedere keer vol zitten. Vaak is er gewoon geen plek meer :'( (en ik heb best wel een lijstje) en om nou een willekeurige uit de internet lijst te pakken lijkt me ook niet zo'n goed plan. Dus als iemand wat servers weet waar een goede medic of heavy nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Sja spy spelen is dan ook volkomen anders imho dan de andere classes, die nog wel iets van elkaar hebben qua speelstijl. Een goede spy worden is dan ook best moeilijk als je beetje allround wilt spelen.

je moet je er echt op gaan toeleggen om het zo te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Maar het probleem is vaak ook, vind ik zelf, omdat Spy zo anders speelt kan je het in het begin ook niet. Omdat je het niet kan is het een stuk minder leuk en zal je het minder snel kiezen.

Nu er achievements en extra unlocks zijn, zijn er een hoop mensen die die willen halen en spelen een class die ze bijna nooit spelen. Dat idee heb ik altijd tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:04

Tank80

Cyanide&&Happiness

Wat had je dan verwacht... 32player 2fort zijn ook de grootste naab en egoservers die er zijn. Dit is een beetje als naar een voetbalwedstrijd gaan en dan gaan liggen janken dat het er niet zo stil en beschaafd is als bij een tenniswedstrijd...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Tank80 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:15:
[...]

Wat had je dan verwacht... 32player 2fort zijn ook de grootste naab en egoservers die er zijn. Dit is een beetje als naar een voetbalwedstrijd gaan en dan gaan liggen janken dat het er niet zo stil en beschaafd is als bij een tenniswedstrijd...
sowieso zijn tf2 mappen met meer dan 24 spelers gewoon gaar. Daar is het spel jniet op gemaakt en de balans ook niet. BLijft gewoon een eindeloze spamfest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon

SilentSimon

Have you been hopped?

Wat soms ook best leuk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
.Gertjan. schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:46:
[...]

Sowieso zijn er verdomd weinig goede spies. Soms sta ik als medic (of soldier/heavy) 5 minuten te wachten voordat een sentry weggehaald wordt door een spy. Soms staan de sentries zo vervelend dat je zelfs met een uber hem niet kunt weghalen. Dan kan je roepen wat je wilt, maar de spies gaan gewoon doen waar ze zin in hebben. In het begin vond ik het allemaal leuk en was er echt team play, maar dat is er inmiddels wel van af op veel servers. Dus ik speel nog maar heel af en toe.
Als de [GoT] Server's vol zitten ga ik op de servers van de Hampshire Havies of van Core UK. Met name de Core UK servers zijn altijd wel relaxt. Zit meestal altijd wel redelijk volk in, en er wordt redelijk team gericht gespeeld.

Af en toe zit er een goede spy tussen maar het komt vaak genoeg voor dat ik als spy zo 10 man achter elkaar stab en half-cloacked weg kan rennen zonder dat iemand het in de gaten heeft....

En engi's vinden het erg leuk omzichzelf dicht te bouwen in een hoekje. Even op de dispenser staan sappen, en dan 2/3 schoten en klaar... sentry down. :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Laatst online: 18:30
Als ik er ben Descriptor moet je wel beide SG's sappen :p
Oh wacht, we zitten altijd in hetzelfde team :D

Maar de Core UK server is altijd wel gezellig, af en toe is het op een gegeven moment helemaal leeg maar over het algemeen is het rond 19.00 altijd wel knallen geblazen.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
.Gertjan. schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:46:
Sorry, maar zelf niet in staat zijn om een goeie demo te uberen en vervolgens maar van andere spelers verwachten dat ze het oplossen(en ze bovendien ook nog eens de schuld te geven) heeft niks met teamplay te maken. Spy's zijn vaak niet eens goed tegen sentry's, tenzij de engi mooi achter zn sentry staat of afgezonderd is van zijn team.
Als demo kun je daarintegen praktisch alle sentry's slopen zonder uber. Vaak kun je over een muur/rots/gebouw stickies lobben, en als dat niet lukt kun je gewoon stickies vlak naast de sentry leggen. Het enige wat je tegen kan houden is spam van de tegenstander. En dat is zonder uber, met uber kun je een sentry al helemaal eenvoudig slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tenzij er drie staan en je van een verhoging moet komen, dan word je terug gelanceerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan erger, als medic een uber aan een pyro geven en terwijl je als medic naar de sentries toeloopt om het vuur af te leiden blijkt dat die pyro de sentries straal negeerd en met andere zaken bezig is....ja in de laatste seconde komt ie naar de sentry toe hollen.

Het niveau ligt niet hoog de laatste tijd.8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
LUH-3417 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 16:45:
Tenzij er drie staan en je van een verhoging moet komen, dan word je terug gelanceerd. :)
Dan kun je toch gewoon van buiten de range stickies lobben?
De verhoging bij de laatste cap op castle4 is zo'n voorbeeld. Als je daar naar beneden springt wordt je gelanceerd, maar je kunt wel vanaf die verhoging stickies op de sentry gooien zonder dat de sentry je kan targetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

RaCio schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 13:56:
[...]

Sorry, maar zelf niet in staat zijn om een goeie demo te uberen en vervolgens maar van andere spelers verwachten dat ze het oplossen(en ze bovendien ook nog eens de schuld te geven) heeft niks met teamplay te maken. Spy's zijn vaak niet eens goed tegen sentry's, tenzij de engi mooi achter zn sentry staat of afgezonderd is van zijn team.
Als demo kun je daarintegen praktisch alle sentry's slopen zonder uber. Vaak kun je over een muur/rots/gebouw stickies lobben, en als dat niet lukt kun je gewoon stickies vlak naast de sentry leggen. Het enige wat je tegen kan houden is spam van de tegenstander. En dat is zonder uber, met uber kun je een sentry al helemaal eenvoudig slopen.
Voor zover ik weet is Team Play nog steeds niet dat je het zelf maar moet oplossen (daarom zit je in een team). Ik vind dat je in een team echt wel afhankelijk mag (soms zelfs moet) zijn van andere spelers. Ik ben 90% van de tijd medic dus ik ben grotendeels van mijn tijd afhankelijk van andere spelers (en zij ook van mij overigens) en kan me dan ook flink opwinden als iemand mij niet beschermd als ik hem aan het helpen ben.

Er is een payload level (ben even de naam kwijt, maar die map bedoelde ik dus) waar je door een huis komt met het karretje (een vrij lang recht stuk), in dat huisje zit een verdieping waar sentries neergezet worden, daar kom je dus niet erg makkelijk bij als soldier of demo denk ik. Je moet dan namelijk met je rug naar de cart gaan staan en dan is het andere team zo vriendelijk om je neer te leggen.

Overigens had ik het als medic wel willen proberen met een demo, maar de demo was het daar niet mee eens. En iedere keer werd het hele team neergelegd door die sentry (zouden er zelfs meer kunnen zijn geweest).

Dus ik span het team niet voor het karretje (mocht je die indruk hebben). Ben voor zover ik weet een team player en dat moet de rest imo dus ook zijn. Als je dus een sentry ziet staan die weg moet en je weet een beetje met de spy om te gaan vind ik dat ik mag vragen aan een ander om spy te worden en dat ding te ruimen. (Als ik een goede spy was had ik het gedaan, maar dat is werkelijk waar een class waar ik niet mee kan spelen, mijn wacht tijden om te spawnen zijn langer dan mijn spel tijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Ik merk ineens op dat de spullen in mijn inventory van level verschillen.
Zo heb ik de Cloak&Dagger lvl5 maar ook de Cloak&Dagger lvl95, zit hier nog verschil in qua performance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
.Gertjan. schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 18:16:
[...]

Voor zover ik weet is Team Play nog steeds niet dat je het zelf maar moet oplossen (daarom zit je in een team). Ik vind dat je in een team echt wel afhankelijk mag (soms zelfs moet) zijn van andere spelers. Ik ben 90% van de tijd medic dus ik ben grotendeels van mijn tijd afhankelijk van andere spelers (en zij ook van mij overigens) en kan me dan ook flink opwinden als iemand mij niet beschermd als ik hem aan het helpen ben.

Er is een payload level (ben even de naam kwijt, maar die map bedoelde ik dus) waar je door een huis komt met het karretje (een vrij lang recht stuk), in dat huisje zit een verdieping waar sentries neergezet worden, daar kom je dus niet erg makkelijk bij als soldier of demo denk ik. Je moet dan namelijk met je rug naar de cart gaan staan en dan is het andere team zo vriendelijk om je neer te leggen.

Overigens had ik het als medic wel willen proberen met een demo, maar de demo was het daar niet mee eens. En iedere keer werd het hele team neergelegd door die sentry (zouden er zelfs meer kunnen zijn geweest).

Dus ik span het team niet voor het karretje (mocht je die indruk hebben). Ben voor zover ik weet een team player en dat moet de rest imo dus ook zijn. Als je dus een sentry ziet staan die weg moet en je weet een beetje met de spy om te gaan vind ik dat ik mag vragen aan een ander om spy te worden en dat ding te ruimen. (Als ik een goede spy was had ik het gedaan, maar dat is werkelijk waar een class waar ik niet mee kan spelen, mijn wacht tijden om te spawnen zijn langer dan mijn spel tijden).
No way. De demo is de klasse om alle sentries op te ruimen. Als er in je team niet minstens drie demo's zitten die het triviale werk willen doen om met ubers een sentry nest op te ruimen, dan ontbreekt het aan teamwork in je team. Punt.

Spies zijn useless anyway en mag je niets van verwachten. Alleen dat ze een sniper backstabben en als je veel geluk hebt na drie minuten backstabben ze eens de medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Waster schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 08:24:
[...]

No way. De demo is de klasse om alle sentries op te ruimen. Als er in je team niet minstens drie demo's zitten die het triviale werk willen doen om met ubers een sentry nest op te ruimen, dan ontbreekt het aan teamwork in je team. Punt.
Eens. Ik baal altijd flink als m'n team zonder knappe Demo zit :(
Spies zijn useless anyway en mag je niets van verwachten. Alleen dat ze een sniper backstabben en als je veel geluk hebt na drie minuten backstabben ze eens de medic.
Spies kunnen IMHO veel meer dan alleen priority targets uitschakelen, mits ze slim communiceren en snappen waarmee ze bezig zijn. Mindfucking is zijn taak, en daarmee kun je de organizatie van een offence of defence flink op zijn kop zetten. Je kan key-targets uit hun safe zone lokken (vooral engi's en snipers) bijvoorbeeld. Jek an vooral baat hebben bij een Spy met een beetje slimme team-play gevoel.
"Ubers are up"
"Sapping in 5"
"Go go go"

Spy sapt het nest, offence kan nog even wachten met de uber, terwijl sollies/demo's het zooitje platgooien. Als je nog kan pak je een Medic mee, etc. Ja ja, het is een beetje Kamikaze spy, maar het zorgt ervoor dat de Ubers niet alleen gebruikt hoeven worden op sentried chokes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat op een pub een aanval van 'sappen en pushen tegelijk' goed ging. Altijd is het één of het ander te vroeg en draait het uit op een drama.

Ik ben vooral blij met spy's als ik plotseling tegenover een vijandige heavy staat die zijn minigun laat spinnen, wil gaat schieten en dan een mes in zijn rug krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 09:27:
Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat op een pub een aanval van 'sappen en pushen tegelijk' goed ging. Altijd is het één of het ander te vroeg en draait het uit op een drama.

Ik ben vooral blij met spy's als ik plotseling tegenover een vijandige heavy staat die zijn minigun laat spinnen, wil gaat schieten en dan een mes in zijn rug krijgt. :)
Ik vind spies wel handig tegen sentries. Maar dat is meer omdat ik hoor "SPY SAPPIN MAH SENTRY", waarna ik een paar pipes naarbinnen knal :P

Ben trouwens wel van mening veranderd t.o.v. de Fan. Ding is zo OP als maar kan als je ook maar een beetje aim hebt.
RedHat schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:25:
[...]

Sniper voegt vaak ook niets toe omdat het idd 1tegen1 sniperen word.. Of vaak nog erger, 2tegen2 oid.

Het liefst in een 12man game is de opstelling zo:

3 Sollys
3 Demos
1 Sniper
1 Spy
2 Medics
2 Scouts

En als het andere team ideaal is spy+sniper vervangen voor Heavy's :D
Nope.

3 medics (die kunnen elkaar ook in leven houden, ook als er 1 down gaat)
Rest sollies en demo's. Op 5cp maps mag je er wel 2 scouts bij. Sniper en spies heb je niet nodig. Vijandelijke snipers zijn scout voer, en spies zijn nutteloos.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

In other news: Team 3 is door naar Div 5 van de etf2l \o/

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:57:
In other news: Team 3 is door naar Div 5 van de etf2l \o/
En SAS naar div3. Ben benieuwd of GoT1 nog in div3 kan blijven voor volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Godver, ik heb een schone install Vista x64 SP2 + alle drivers nieuwste WHQL van dit moment. TF2 speelt prima de eerste 10-15 mins, daarna krijg ik een soort van random stotters / hangende momenten in de game dat ik ff een halve seconde niets kan, dan weer wel, dan weer freeze ( grrr ) en zo een paar keer achter elkaar.

Heb dit nooit gehad, maar vriend van me wel - hij heeft het niet kunnen oplossen (zelfs niet met reinstall) ...

e6750 / p5k / 8800gtx / 4gb

Files zijn niet gefragmenteerd, vista is niet aan het defraggen of indexen. Malle irritant zeg.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Is het niet je GPU die te warm wordt oid?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Even de hulp van de experts inroepen: waar doet dit aangekondigde spel jullie aan denken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Cassius schreef op maandag 06 juli 2009 @ 00:15:
Godver, ik heb een schone install Vista x64 SP2 + alle drivers nieuwste WHQL van dit moment. TF2 speelt prima de eerste 10-15 mins, daarna krijg ik een soort van random stotters / hangende momenten in de game dat ik ff een halve seconde niets kan, dan weer wel, dan weer freeze ( grrr ) en zo een paar keer achter elkaar.

Heb dit nooit gehad, maar vriend van me wel - hij heeft het niet kunnen oplossen (zelfs niet met reinstall) ...

e6750 / p5k / 8800gtx / 4gb

Files zijn niet gefragmenteerd, vista is niet aan het defraggen of indexen. Malle irritant zeg.
Zet multicore support uit (in advanced options).

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

The Zep Man schreef op maandag 06 juli 2009 @ 08:16:
Even de hulp van de experts inroepen: waar doet dit aangekondigde spel jullie aan denken? ;)
Oeh... TF2 met een anime jasje *; Zo kan ik 2 hobbies combineren...

Maar wel een vrij schaamteloze rip-off (maak er dan een gratis skin/mod pack van ofzo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Moet zeggen dat het er best leuk uitziet. Het lijkt sneller en meer deathmatch georienteerd ipv teambased. Wapens tonen wel erg veel overeenkomsten, magoed we shall see.

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
We shall not see. Dit is niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Uit een vervolgartikel op dezelfde site:
Korean web portal DC News did a phone interview with the publisher. "Debating (as to if it's a rip off or not) is like having blind men touching an elephant and describing what it looks like," said SK iMedia. "We will reveal the gameplay soon. Other than that, we have no comment at this time."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Als de gameplay ed inderdaad anders is valt er niet zo veel te klagen. Het idee van poppen die een gevecht uitvechten is leuk maar de wapens zijn echt een rip-off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Zep Man schreef op maandag 06 juli 2009 @ 08:16:
Aan een slappe, afgetrokken, inspiratieloze hoop dampende Koreaanse diarree die riekt naar tentakelverkrachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
Doet me erg denken aan die strips die iemand een tijdje geleden gepost had. Dat waren ook van die cartoony dames geinspireerd op TF2. Beetje jammer dat ze zo hopen te scoren met een game.
Wellicht zijn de reacties een beetje overtrokken en is dit meer te zien als Tomb Raider vs Indiana Jones? Hangt een beetje af van de verdere afwerking en uiteindelijke gameplay denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:04

Tank80

Cyanide&&Happiness

_O-

Omg, zie er wel meer ripoffs in trouwens, soldier lijkt wel een worm (uit worms that is ;)) De demo lijkt wel een legopoppetje... Verder zijn de classes ed natuurlijk schaamteloos gejat zeg, omg.

Ben er nog niet helemaal uit of dit nou erg is, want verder vind ik het er wel geil uitzien eigenlijk :X

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Goed gemaakt filmpje.
Dat de stijl overeenkomt maakt niet echt iets uit maar de classes komen precies ook nogal overeen.

Ik ben eens benieuwd hoe lang het gaat duren voordat iemand die map maakt voor tf2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

bedrooms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Er is al zo'n map voor tf2 waar je als kleine mannetjes doorheen loopt (zo'n huis :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Icyzer schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:55:
Als de gameplay ed inderdaad anders is valt er niet zo veel te klagen. Het idee van poppen die een gevecht uitvechten is leuk maar de wapens zijn echt een rip-off.
Niet alleen de wapens. Een Demoman met een donkere kleur en met een afgedekt oog?

De enige redenen voor mij om hierover te lachen is het over-the-top en na-aap gehalte. Als spel zelf zie ik het niet zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
hahahahah alsof koreaanen een shooter kunnen maken _O-

En daarnaast zal ik het ook vreemd vinden om met 9 jaar oud uitziende meisjes te spelen. De zin alleen al.... :X

[ Voor 51% gewijzigd door Postius op 06-07-2009 15:17 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Killzone schreef op maandag 06 juli 2009 @ 14:06:
Er is al zo'n map voor tf2 waar je als kleine mannetjes doorheen loopt (zo'n huis :) ).
2 zelfs.
Een straat map waar elk team in een huis spant en 1 met 2 badkamers.

Maar ik bedoel dus echt deze map namaken en niet iets in dezelfde trend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn zat van dat soort "rats"-maps. Toyfort is er een van natuurlijk maar je hebt er zat van, de mooiste vind ik toch die map waar je in een of andere tropische strandbar mag rondhollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

CapTVK schreef op maandag 06 juli 2009 @ 21:47:
Er zijn zat van dat soort "rats"-maps. Toyfort is er een van natuurlijk maar je hebt er zat van, de mooiste vind ik toch die map waar je in een of andere tropische strandbar mag rondhollen.
Oh... Rats maps. Daar heb ik veel plezier mee gehad in CounterStrike (Source). Lekker lannen met collega's :) Er waren best wel wat vette maps (inclusief speelgoed treintjes waarmee je kon rond rijden) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:12:
[...]
Ben trouwens wel van mening veranderd t.o.v. de Fan. Ding is zo OP als maar kan als je ook maar een beetje aim hebt.
Haha dus ik had wel gelijk tijdens m'n vorige 'battle' met jou waarin ik zei dat de FaN wel degelijk z'n nut heeft en in sommige situaties beter is dan de Scattergun. En mij toen maar als noob afschilderen die ocharme 44 scoutuurtjes had op pubs. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De FaN is op Low-Grav servers nog meer overpowered..
Wordt je 1x geraakt val je neer aan de andere kant van de map :P

Gelukkig weet ik als scout met scattergun de FaN types vaak (sommige zijn gewoon goed :() neer te halen voordat ik wegvlieg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Het gaat er niet om of de FAN in sommige situaties beter is. Zoals al vaker aangegeven is de scattergun veelzijdig en daardoor in de meeste situaties beter, terwijl de fan weer zn specifieke voordelen heeft.

Waar koeitje het over heeft is dat het knockback effect van de FAN nogal bugged en daardoor overpowered is. Als je vanaf de andere kant van de map door 1 pellet van de Fan geraakt wordt is je (rocket)jump verkloot. En als je wegrent en je wordt in je rug geschoten blijf je stilstaan ipv dat je naar voren geschoten wordt. En dan heb ik het nog niet eens over de combat. Als een scout met de FAN je ook maar gedeeltelijk raakt wordt je gestunned(je kunt niet meer bewegen) en in de lucht geworpen, de scout kan het vervolgens met een eenvoudig schot afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 09-09 11:02
FaN is leuk in combi met een andere scout.
Snelheid eruit schieten en die andere maakt hem af.

Zolang FaN aan jouw kant zit is het leuk. Tegen je vervelend :>

edit zoveel, wat hierboven staat dus. :P

[ Voor 99% gewijzigd door Nmxje op 07-07-2009 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaCio schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:48:
Het gaat er niet om of de FAN in sommige situaties beter is. Zoals al vaker aangegeven is de scattergun veelzijdig en daardoor in de meeste situaties beter, terwijl de fan weer zn specifieke voordelen heeft.

Waar koeitje het over heeft is dat het knockback effect van de FAN nogal bugged en daardoor overpowered is. Als je vanaf de andere kant van de map door 1 pellet van de Fan geraakt wordt is je (rocket)jump verkloot. En als je wegrent en je wordt in je rug geschoten blijf je stilstaan ipv dat je naar voren geschoten wordt. En dan heb ik het nog niet eens over de combat. Als een scout met de FAN je ook maar gedeeltelijk raakt wordt je gestunned(je kunt niet meer bewegen) en in de lucht geworpen, de scout kan het vervolgens met een eenvoudig schot afmaken.
Het is inderdaad de bug in het knockback effect. Het is geen knockback, maar juist stun. 2 shotten is echt verschrikkelijk eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:16:
[...]

Het is inderdaad de bug in het knockback effect. Het is geen knockback, maar juist stun. 2 shotten is echt verschrikkelijk eenvoudig.
Dit heb ik ook wel ervaren. Je zou toch verwachten dat een FAN je een duwtje in de rug geeft als je weg rent. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, de Fan is irritant. Pas in een PCW was er één scout die er redelijk mee om kon gaan. Zodra ik hem tegenkwam, sprong ik om zijn eerste schot minder damage te laten doen. Eén pellet raakt me, ik vlieg omhoog, hij kan me gratis nog een keer keihard schieten en tikt me daarna met zijn pistol af. Lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:28
Ik heb een probleempje met scripting. Als ik een rocket jump script in soldier.cfg stop, dan werkt de script ook voor andere classes, maar dat wil helemaal niet wat dan kan ik mijn rechtermuisknop niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Maak een toggle script om het te enablen disablen en bind die aan een knop ?? Rocketjumpen kun je trouwens imho beter handmatig doen zodat je meer controle erover hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Het is alleen fire rocket + crouch jump, dus ik heb er nog wel redelijk controle over. Maar ik ben een enorme newbie met scripten, dus hoe doe ik die toggle script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

japie, dan moet je in al je andere cfg's de normale bind van die knop zetten. Hij draait de veranderingen van soldier.cfg niet terug als je een andere laad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 00:21
Gewoon een reset.cfg aanmaken met je standaard binds. Dan in alle cfg van de klassen 'exec reset.cfg' in de eerste regel zetten.

Reset.cfg
code:
1
bind "mouse2" +attack2

Soldier.cfg
code:
1
2
3
exec reset.cfg

bind "mouse2" rocketjump

Scout.cfg
code:
1
exec reset.cfg

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In plaats van de reset.cfg kun je natuurlijk je normale config.cfg uitvoeren.
Dan kun je ook gewoon je binds veranderen via de ingame Options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japie06 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:41:
Het is alleen fire rocket + crouch jump, dus ik heb er nog wel redelijk controle over. Maar ik ben een enorme newbie met scripten, dus hoe doe ik die toggle script?
Handmatig doen. Is veel beter. Jij bent een van die sollies die geen lage sprong kan doen en daardoor op sommige momenten veel te hoog gaat = free airshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Precies. Iedereen die het handmatig doet wint het dan ook makkelijk van iemand die een script gebruikt, qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:49:
[...]

Handmatig doen. Is veel beter. Jij bent een van die sollies die geen lage sprong kan doen en daardoor op sommige momenten veel te hoog gaat = free airshot.
sst, straks kan ik geen makkelijke airshots meer maken :>

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:49:
[...]

Nou, ik zou momenteel blij zijn als ik alleen hoge rocketjumps kan maken. Momenteel lukt het me zo goed als helemaal niet. Sticky jumps gaan nog wel, maar als Soldier gaat het 3 kwart van de tijd fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
Ik heb dus hetzelfde, ik zuig met rocket jumps, daarom die script. Het is gelukt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren voor het eerst van mijn leven TF2 gespeeld, maar dat is echt wel lastig om in te komen. Er is geen enkele manier om zelf eerst wat jezelf eigen te maken, je wordt altijd meteen tussen de "ervaren rotten" gestort en gaat dus eigenlijk voortdurend dood (ik dan he)

Heb tot nu toe de Medic geprobeerd, dat lijk ik nog het beste te kunnen, een heavy, een sniper (zeker niet voor mij voorlopig) en zo'n gastje met een vlammenwerper (kan even niet op de naam komen) Ik zoek me nog helemaal suf naar alles, heb maar simpele wapens en weet niet hoe ik aan andere wapens kom, zoek me suf als ik snel moet laten weten dat ik healing nodig heb etc...zal allemaal nog wel komen, maar voorlopig kom ik er nog niet echt in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Nu online
Medic en Pyro zijn vaak inderdaad heel makkelijk om als beginner te spelen, het is gewoon af en toe een beetje proberen. Gewoon even dit spelen, dan even dat...

Als je met WSAD speelt zit "E" onder handbereik om een Medic te roepen, gewoon even leren die snel te vinden.

Andere wapens krijg je op 2 manieren, tijdens het spelen kan je willekeurig wapens vinden maar je kan ook voor de achievements gaan en bij de milesstones (10-16-22 achievements, zo uit me hoofd,) krijg je ook 1 van de wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

ZanielGa schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:51:
Medic en Pyro zijn vaak inderdaad heel makkelijk om als beginner te spelen, het is gewoon af en toe een beetje proberen. Gewoon even dit spelen, dan even dat...

Als je met WSAD speelt zit "E" onder handbereik om een Medic te roepen, gewoon even leren die snel te vinden.

Andere wapens krijg je op 2 manieren, tijdens het spelen kan je willekeurig wapens vinden maar je kan ook voor de achievements gaan en bij de milesstones (10-16-22 achievements, zo uit me hoofd,) krijg je ook 1 van de wapens.
Hé... Medic is niet makkelijk :+ Je hoeft dan misschien niet te schieten, maar om een beetje leuk mee te doen moet je wel weten waar je mee bezig bent. Maar hij is inderdaad vrij toegankelijk om mee te beginnen, maar ik denk dat het toch een vrij lastige class is om goed in te worden.

Pyro is inderdaad ook een leuke class om mee te beginnen. Zeker met de flamethrower is de kans groot dat je iets/iemand raakt. Daarnaast is de Heavy ook best een aardige class om mee te starten. De mini gun raakt altijd wel iets, het enige waar je echt op moet letten is dat je je gun tijdig "opspint" (secondary fire). Meestal heb ik hem al spinnen zodra ik moet schieten. Maar een heavy is vrij traag, dus als je je in de strijd werpt moet je zeker weten dat je er levend uitkomt, want vluchten gaat niet echt goed bij een heavy.

Soldier en demo zijn vrij lastig om mee te beginnen omdat je raket of granaat niet direct raakt waar je op mikt, je zult dus moeten timen. Scout is ook wel geinig, maar die moet het van zijn snelheid hebben dus echt schieten ga je er niet mee. Engi, spy en sniper zijn eigenlijk iets te specialistisch om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand toevallig of Valve al iets heeft gezegd over het patchen van de Huntsman? Dat wapen klopt namelijk van geen kant. Daarnet werd ik ongeveer 78458 keer achter elkaar geheadshot door Redrum en de helft van de keren kwam de pijl op me af, sidestep ik, vliegt de pijl langs me (swoosh) en krijg ik een headshot van diezelfde pijl. Echt... hitbox en model hebben bij dat wapen helemaal NIETS met elkaar te maken. Bevinden zich niet eens in dezelfde server, geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Die huntsman snap ik ook helemaal niet nee, ene keer heb ik (als sniper) het idee dat ik vol raak mistie andere keer mis ik... Boom headshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Blijkbaar gaat EVGA prijzen weggeven aan mensen die in hun tf2 servers zitten.

Link

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

ZanielGa schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:51:
Als old skool TFC'er (en uiteraard FF nu, geen TF2):

Def lijkt minder aantrekkelijk, Off lijkt makkelijker....
Echter in TF2 is dat een stuk makkelijker, in TFC / FF moet de Off wel bekent zijn met concing, sentry strafing etc.
En de Def met tricks om dat tegen te gaan.

O-) Rock2 def met 1 engi en 1 soldier ftw :D

Kleine vergelijking TF2 --> FF
Uiteraard ook TFC --> FF.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Spelen er nog mensen FF dan? Ik heb het vroegah heel ff gespeeld, omdat ik zelf van Quake 1 TF kom. Het was wel vet, alleen de community was nogal tiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

RedruM schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:43:
Spelen er nog mensen FF dan? Ik heb het vroegah heel ff gespeeld, omdat ik zelf van Quake 1 TF kom. Het was wel vet, alleen de community was nogal tiny.
Verwar je Q TF, TFC (HL1), FF (HL2) en TF2 niet met elkaar :P
Ik praat over Fortress Forver (mod voor HL2)

Guilds zoals 187 .mL zitten nog steeds op FF :)
Ben zelf bezig met een dedicated FF server :D

De community is klein maar aan de andere kant speel ik nu vaak met de zelfde group zo'n beetje 11 vs 11 :)
Regelmatig zit de server dan ook vol (FF Talon)
Gisteren een tijd op een andere server gezeten die ook propvol was.

[ Voor 8% gewijzigd door chromeeh op 10-07-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
FF lijkt vrij veel op Q TF, daarom was ik er ook in geinteresseerd; Q TF was kickass :P.
TF2 begint me nogal de keel uit te hangen. Trage, voorspelbare gameplay :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

RedruM schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:51:
FF lijkt vrij veel op Q TF, daarom was ik er ook in geinteresseerd; Q TF was kickass :P.
Dat vind ik dus ook van TF2.
Met FF heb je meer de oude TFC / Q TF gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Jij gaat demo, voorspelbaar. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt door die pijl en boog van je!
Pagina: 1 ... 12 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.