Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
6v9kKaltUu schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:38:
[...]
Ga ik zeker even naar kijken, pubheroes vs pro's.
Wacht, wordt dit een 6 v 8?
Op gravelpit bij B staat een sniper. Die wilt met de huntsman een pijl schieten, ik zie dat de pijl naar links gaat en ik ga naar rechts. Maar terwijl hij hem afvuurt wordt ik doodgeschoten door diezelfde pijl? Dus die pijl werd niet "geschoten" maar op het moment van vuren ging de pijl naar links en daarna meteen dood. Was echt een héél raar momentje omdat de pijl nog maar 0,5 sec onderweg was en ik op grote afstand stond
Zie paar berichten omhoogRedHat schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:55:
Is er een arrow-bug bekend in TF2?
Op gravelpit bij B staat een sniper. Die wilt met de huntsman een pijl schieten, ik zie dat de pijl naar links gaat en ik ga naar rechts. Maar terwijl hij hem afvuurt wordt ik doodgeschoten door diezelfde pijl? Dus die pijl werd niet "geschoten" maar op het moment van vuren ging de pijl naar links en daarna meteen dood. Was echt een héél raar momentje omdat de pijl nog maar 0,5 sec onderweg was en ik op grote afstand stond
Dat zou die persoon dus wel lukken dankzij de gigantische hitbox van de huntsman.
Echt irritant op relatief kleine maps als er veel snipers aan het spammen zijn.
Verwijderd
Doet me denken aan famous last words van een generaal tijdens de amerikaanse burgeroorlog:RedHat schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:55:
Is er een arrow-bug bekend in TF2?
"They couldn't hit an elephant from that dist..."
Verwijderd
TF2 heeft net als elke andere game een leercurve, de eerste keer dat ik in Granary op 't mid(den) kwam zat ik echt maar wat verdwaasd tussen de containers door te lopen terwijl iedereen om me heen vloog en allerlei belangrijke dingen leek te doen. Dat komt echt wel als je de maps vaker speelt en een beetje ervaring met de controls en classes krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:33:
Ik heb gisteren voor het eerst van mijn leven TF2 gespeeld, maar dat is echt wel lastig om in te komen. Er is geen enkele manier om zelf eerst wat jezelf eigen te maken, je wordt altijd meteen tussen de "ervaren rotten" gestort en gaat dus eigenlijk voortdurend dood (ik dan he)
Heb tot nu toe de Medic geprobeerd, dat lijk ik nog het beste te kunnen, een heavy, een sniper (zeker niet voor mij voorlopig) en zo'n gastje met een vlammenwerper (kan even niet op de naam komen) Ik zoek me nog helemaal suf naar alles, heb maar simpele wapens en weet niet hoe ik aan andere wapens kom, zoek me suf als ik snel moet laten weten dat ik healing nodig heb etc...zal allemaal nog wel komen, maar voorlopig kom ik er nog niet echt in..
Nieuwe wapens krijg je op twee manieren: door te hopen dat je hem random in de schoot geworpen krijgt tijdens een potje, let maar eens op de “Player X has found Y” berichten of door gericht achievements te behalen voor de classes die nu unlocks hebben (Medic, Heavy, Pyro, Scout, Spy, Sniper). Elke x aantal achievements behaal je een milestone waar een unlock bij hoort.
En een ding is altijd handig als je net begint, gewoon andere mensen achterna lopen, dan leer je het vanzelf
Bij de andere unlocks hoort een hele andere speelstijl, zo vind ik met de cloak and dagger spy spelen opeens wel leuk en lukt het me ook goed.
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ah duidelijk. Maar goed, die pijl ging echt een kilometer naast, de "trail" werd afgekapt en ik ging meteen dood. Dus hij schiet pijl een container in de breedte links van me ongeveer, maar pijl "verdwijnt" na een paar meter en terwijl hij verdwijnt ben ik meteen dood (dat ging dus echt helemaal gelijk -> plop pijl weg -> dood). Stond raar te kijken omdat die pijl echt heel erg de andere kant op ging (was op gravelpit, hij stond op B in het linker tunneltje zeg maar, ik stond ergens helemaal rechts op de verhoging, hij schoot richting huisje
wat moet je aanpassen in je speelstijl als je de FaN gebruikt IPV de scattergun. Ik gebruikte meestal de scattergun maar soms pak ik tegenwoordig de FaN gewoon om te oefenen. Heb alleen veel de tik om in de lucht te schieten, wat nogal vervelend is met de FaN.
Vooral het reloaden is erg belangrijk. Twee schoten kunnen lossen is heel wat anders dan zes en het is vervelend als je een heavy aan het knuffelen bent en je dan moet reloaden.
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar? Of is deze vraag al beantwoordmhoogendam schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:20:
Ik merk ineens op dat de spullen in mijn inventory van level verschillen.
Zo heb ik de Cloak&Dagger lvl5 maar ook de Cloak&Dagger lvl95, zit hier nog verschil in qua performance?
Nee hoor, maakt niets uit... staat alleen interessant.SilentSimon schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:58:
[...]
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar? Of is deze vraag al beantwoord
en bedankt Luh, zal erg wennen gaan worden. Momenteel gebruik ik toch nog liever de Scattergun.
Ben er op de Steam forums achter gekomen dat het nu nog geen nut heeft.SilentSimon schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:58:
[...]
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar? Of is deze vraag al beantwoord
Het zou voor toekomstige features zijn.
[ Voor 47% gewijzigd door mhoogendam op 13-07-2009 16:17 ]
Yup, hier ook. Nouja mijn inventory is bij lange na nog niet vol. Zoals al eerder gemeld hier met de Cloak and Dagger, ik vind nooit iets onder al die stenen in de server.Salomon schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:55:
als ik replacements tegenkom met hogere levels delete ik de oude (inventory zit vol) en hou ik de nieuwe... you never know.
Arme chiel....ik heb al heel veel moeten deletenmhoogendam schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:59:
[...]
Yup, hier ook. Nouja mijn inventory is bij lange na nog niet vol. Zoals al eerder gemeld hier met de Cloak and Dagger, ik vind nooit iets onder al die stenen in de server.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Postzegel plakken en doorsturen gekDeadeye878 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:19:
[...]
Arme chiel....ik heb al heel veel moeten deleten
[ Voor 69% gewijzigd door mhoogendam op 14-07-2009 10:23 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik delete alles behalve de potjes pis dus nu heb ik er iets van 3 geloof ikYonni schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:28:
Ik heb al heel wat spullen dubbel of drie-dubbel, maar een potje pis kan d'r maar niet vanaf.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Wat is de exacte tijd en server waar ik kan gaan speccen? Want dit is wel heel interessant
Verwijderd
http://www.resupply.eu/in...e=news_comments&newsID=72RedHat schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:54:
[...]
Wat is de exacte tijd en server waar ik kan gaan speccen? Want dit is wel heel interessant
Verwijderd
http://resupply.eu/index....e=news_comments&newsID=72RedHat schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:54:
[...]
Edit: ah dubbelop zie ik zelfs
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 12:19 ]
July 14, 2009 - Team Fortress 2 Update Released
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Linux Dedicated Server
Improved connection logic to help servers that aren't automatically reconnecting to Steam
Engine
Fixed seeing error dialogs if the "-nocrashdialog" command line parameter is present
Team Fortress 2
Added an optional per-map particle manifest called _particles.txt, which should be located in the maps directory, so map authors can load custom particle files
Fixed minicrits resulting in reduced damage for weapons at close ranges
Fixed the Cloak and Dagger not regenerating at the correct rate
Fixed setinfo exploit that allowed restricted convars to be set while connected to a server
Fixed tournament mode being interrupted if mp_timelimit hits before both stopwatch rounds have been played
Fixed "jointeam unassigned" exploit
Fixed being able to respawn during the chat time before a level change
Fixed "sensitivity" ConVar not capping the upper value which sometimes caused a server crash
Prevented some exploits based on mat_dxlevel being changed in-game
Updated ripple effects for water drips to improve performance
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Verwijderd
Niet hier.kKaltUu schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:52:
Deze update geeft problemen bij mensen die op dxlevel 8.1 spelen, spel sluit af bij het opstarten.
-applaunch 440 -heapsize 1300000 -novid -console -sw -noborder -sw -noborder -width 1680 -height 1050 -dxlevel 81 -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemsp
AA/AF/HDR/enz... allemaal voluit trouwens.
[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 15-07-2009 14:34 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
35/45 fps is gewoonweg te weinig TBHnero355 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:33:
Waarom DirectX 8.1Zelfs met mijn 3 jaar oude PC lukt DirectX 9c met gemiddeld 35-45 FPS of hoger prima
Nooit echt last van FPS drops of wat dan ook @ 1600x1200 tenzij er spontaan 30 man in mijn beeld staan wat bijna niet voorkomt.
AA/AF/HDR/enz... allemaal voluit trouwens.
Speel zelf continu @ 90+ FPS. Verschil is zeker wel merkbaar
@koeitje, waarom 2x -sw?

Verwijderd
Hehe, omdat je dat niet kan zien als je loopt tie priegelen in het commandline schermpjeNapo schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:36:
[...]
35/45 fps is gewoonweg te weinig TBH
Speel zelf continu @ 90+ FPS. Verschil is zeker wel merkbaar
@koeitje, waarom 2x -sw?
En ik heb met alles maxed tussen de 35 en 120 fps zonder config. Maar die drops naar 35 zijn echt verschrikkelijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 15:28 ]
Uit mijn hoofd iets in de console typen van: bind "X" spec_modediffx schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:19:
Iemand anders problemen met demo's afspelen sinds de update? Met drive krijg ik alleen mouse control vanaf 1 punt, verder kan ik niet navigeren (serverside demo van warserver 1).
X mag je zelf een toets voor kiezen, en vergeet de "" niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Become op 15-07-2009 15:58 ]
Hoe kijk je eigenlijk zo'n Source TV match?
Nevermind....
Heb het al gevonden: http://developer.valvesoftware.com/wiki/SourceTV
[ Voor 25% gewijzigd door chrisO op 15-07-2009 18:05 ]
Zielige vertoning. Pubstars waren echt verschrikkelijk slecht, vooral die pyro :x Als ze tenminste usefull classes zouden nemen en b.v. 3 medics....Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:30:
http://www.quadv.com/live/tv2
Comp. heeft net 6-0 granary gewonnen. Nu badwater.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Highlander vs 6 man competitive. Dat was het idee. En ik denk niet dat je goed weet tegen wie ze spelen, waardoor ze zo slecht lijkenTwisted schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:48:
[...]
Zielige vertoning. Pubstars waren echt verschrikkelijk slecht, vooral die pyro :x Als ze tenminste usefull classes zouden nemen en b.v. 3 medics....
Ik weet dat de tegenstander extreem goed is. Vooral FB maakte mooie kills. Maar de pubstars waren van niveau 0. Als je eent eam zou vormen van got1 mensen die niet in een clan zitten zou je veel hoger scoren.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:03:
[...]
Highlander vs 6 man competitive. Dat was het idee. En ik denk niet dat je goed weet tegen wie ze spelen, waardoor ze zo slecht lijken.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Nee. Sorry. Dat zouden ze niet doen. Dit zijn div1 spelers. Degene die op de public zitten zonder 6v6 ervaring zouden div6 niet eens halen.Twisted schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:06:
[...]
Ik weet dat de tegenstander extreem goed is. Vooral FB maakte mooie kills. Maar de pubstars waren van niveau 0. Als je eent eam zou vormen van got1 mensen die niet in een clan zitten zou je veel hoger scoren.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 20:09 ]
Ik zeg niet winnen, maar wel beter spelen dan de pub heroesVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:07:
[...]
Nee. Sorry. Dat zouden ze niet doen. Dit zijn div1 spelers. Degene die op de public zitten zonder 6v6 ervaring zouden div6 niet eens halen.
Verwijderd
De medic zit aan de hwg vast nu op turbine hoor. Helpt geen fluit, omdat de pro's gewoon precies weten wat ze doen. Er is een reden dat HWG gebruiken praktisch dood is in 6v6. Misschien als het Riemu was geweest....Twisted schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:13:
[...]
Ik zeg niet winnen, maar wel beter spelen dan de pub heroesIk zag die heavy de hele tijd alleen lopen, dat zou iig niet gebeuren.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 20:21 ]
Dacht dat het op badwater wel spanned zou worden maar die div 1 spelers hebben gewoon zo'n zieke sense/aim...

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
div6 moet ik met gemak halenVerwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:07:
[...]
Nee. Sorry. Dat zouden ze niet doen. Dit zijn div1 spelers. Degene die op de public zitten zonder 6v6 ervaring zouden div6 niet eens halen.

Ik zal even de STV uploaden, er werd namelijk op de FB server gespeeldJimmie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:07:
Is er ergens een Source TV demo om dit eens na te kijken? Lijkt me wel geinig om te zien.
[...]
div6 moet ik met gemak halenzonder enige 6v6 ervaring doch zat ervaring met grotere getallen spelers in m'n TFC tijd
http://fakkelbrigade.eu/a...e-better-than-9-pubheroes
[ Voor 8% gewijzigd door Kanarie op 15-07-2009 23:32 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Volgens mij hebben ze op Turbine een paar keer de intel gepakt, dat kan ook uit medelijden geweest zijn.CapTVK schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:20:
Over een pak slaag gesproken, hebben ze überhaupt ergens een punt gescoord?
ThanksKanarie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:13:
[...]
Ik zal even de STV uploaden, er werd namelijk op de FB server gespeeld
http://fakkelbrigade.eu/a...e-better-than-9-pubheroes
WinRar heeft overigens geen probleem om 7z te extracten/openen, scheelt weer 7zip dl'en
Wat ik persoonlijk wel eens zou willen zien is twee pro teams tegen elkaar met één van elke klasse.
[ Voor 16% gewijzigd door Fox op 16-07-2009 01:59 ]
Verwijderd
Zoek maar op QuadV naar de Highlander cup finalsSniperFox schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:58:
Wat ik persoonlijk wel eens zou willen zien is twee pro teams tegen elkaar met één van elke klasse.
http://www.teamfortress.com/post.php?id=2663
Ze lijken precies te weten hoe veel risico ze kunnen nemen zonder zelf dood te gaan. Heel veel respect iig.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Also: lol @ blogpost. "When the photographer took my picture, he asked me to act naturally, so I yelled at him to stop disgracing his family and get a real job."
[ Voor 15% gewijzigd door LUH-3417 op 16-07-2009 10:09 ]
33.3% kans hèLt. Marx schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:07:
Zou de soldier de volgende zijn voor een class update? :
http://www.teamfortress.com/post.php?id=2663
Ik denk dat een team van got1 mensen die niet in een clan zitten zelfs dik zou verliezen tegen een team van got spelers die wel in een clan zittenTwisted schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:06:
[...]
Maar de pubstars waren van niveau 0. Als je eent eam zou vormen van got1 mensen die niet in een clan zitten zou je veel hoger scoren.
EDIT: als er 9 mensen zijn die de uitdaging aandurven kan zoiets overigens wel geregeld worden
Mensen die een clan joinen zijn over het algemeen mensen die serieuzer met het spel bezig (willen) zijn en het liefst in een vast team willen spelen. Deze zullen dus ook meer tijd aan het spel besteden (ook omdat een clan dat verwacht) dan iemand die een x aantal dagen per week speelt voor de fun.RaCio schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:04:
[...]
Ik denk dat een team van got1 mensen die niet in een clan zitten zelfs dik zou verliezen tegen een team van got spelers die wel in een clan zitten
EDIT: als er 9 mensen zijn die de uitdaging aandurven kan zoiets overigens wel geregeld worden
Een clan lijkt me wel leuk, maar het nadeel is dat je vaak ook op "gezette" tijden online moet zijn en ik vind juist het vrijblijvende van TF2 zo leuk, gewoon een server joinen en gaan met de banaan. Vaak kom je toch wel bekende mensen tegen (vooral als je regelmatig op de zelfde servers zit zoals de GOT servers). En omdat je toch als team moet spelen kun je niet echt verliezen. Bij CS:S lig je als beginnen meer dood op de grond dan dat je rond loopt, daar gaat de fun zeer snel vanaf.
Ook is een clan meestal op elkaar "ingespeeld" waardoor men weet wat je aan elkaar hebt. Dus ik vind het niet zo verwonderlijk dat er verschil tussen zit.
Overigens zou ik de uitdaging wel aan willen... (kan goed meekomen (lees: meestal in de top 3) met de classes Medic, Pyro en Heavy) puur om te kijken hoe ik het zou doen tegen "prof spelers".
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Eigenlijk bewijst de unbalance die er is als 1 van de betere spelers (like meRaCio schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:04:
[...]
Ik denk dat een team van got1 mensen die niet in een clan zitten zelfs dik zou verliezen tegen een team van got spelers die wel in een clan zitten

Hehe... Alleen jammer dat je soms de helft van het team wegjaagt met je frustraties enthousiasme.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:30:
[...]
Eigenlijk bewijst de unbalance die er is als 1 van de betere spelers (like me) de server joined terwijl het andere team geen betere speler heeft al dat we dat gewoon zouden winnen.
* .Gertjan. rent erg hard weg...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Verwijderd
Ach, ik jaag toch ook de helft van het andere team weg met de steamrolls.Gertjan. schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:45:
[...]
Hehe... Alleen jammer dat je soms de helft van het team wegjaagt met je frustraties enthousiasme.
* .Gertjan. rent erg hard weg...
Maar ik ben wel op voor zo'n potje 9v6 hoor
Count me in, ik ben dan een van de loosersRaCio schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:04:
[...]

Kunnen we geen 9vs1 doen? denk dat Koeitje best wat moeite moet doen om in z'n eentje te cappenVerwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:50:
[...]
Ach, ik jaag toch ook de helft van het andere team weg met de steamrolls.
Maar ik ben wel op voor zo'n potje 9v6 hoor.
Dat is wel handig... Als die 9 dan spy zijn, dan kan iedereen gecloaked wachten totdat hij naar de volgende cap loopt en dan snel decloaken en achter hem cappenkKaltUu schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:02:
[...]
Kunnen we geen 9vs1 doen? denk dat Koeitje best wat moeite moet doen om in z'n eentje te cappen
er spawnt automatisch een medic bot om hem te healen. hardcoded in TF2.
[ Voor 49% gewijzigd door Twisted op 16-07-2009 16:50 ]
liep laatst als HWG er over en was in 1x dood, nooit eerder meegemaakt.
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
http://tf2wiki.net/wiki/Sticky_bomb
Edit: Oh, ik snap nu je vraag pas. Geen idee... volgens mij is de damage van sticky's niet recent veranderd.
[ Voor 28% gewijzigd door LUH-3417 op 17-07-2009 08:01 ]
Ik denk dat ik wel negen spelers bijelkaar kan krijgen om tegen team 1 te spelen.RaCio schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:04:
[...]
Had ik blijkbaar net het geluk om er op te staan
Meestal werd ik als HWG alleen maar weggeblazen, vandaar dat ik het raar vond dat ik dood ging door een critsticky.
iig bedankt LUH
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Ja ik gebruikte E voor de flip en T voor de "Medic" aangezien ik de flip vaker gebruikte toen het nog mogelijk was om in-game te wisselen (veel functioneler voor mij).Salomon schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:10:
Ligt het aan mij of bind je de E aan de flip? de E is toch al voor "meeeeeeeeeeeeedic" of heb je daar een andere bind voor?
Ik kan het al lopend timen, het is gewoon een trucje net als airshots dat je onder de knie moet krijgen.Killzone schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:55:
Mwoah, dan moet je zo precies gaan staan dat het tijd kost, lijkt me niet echt een groot voordeel. Dat het kan, dat is leuk, maar imo niet efficiënt in een gevecht, misschien eerder frustrerend.
Deze regel komt uit het competitieve play, en dit is omdat 2 goede Scouts op deze manier een heel team keer op keer uit de weg kunnen ruimen, dit bleek bijna direct zo te zijn en daarom hebben de leagues dit wapen 1 voor 1 verboden.The Zep Man schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:08:
[...]
Nu kan je van die regels niet aannemen dat ze met het idee van de spelmaker zijn geschreven:
"1.All unlocks may be used expect the Scout unlock – Sandman."
Als je niet eens een uber kan beschermen van een Scout met een balletje, dan is je team die uber niet waard.
Dat zou nog eens ontzettend kunnen tegen vallen.[b][message=32266323,noline]div6 moet ik met gemak halenzonder enige 6v6 ervaring doch zat ervaring met grotere getallen spelers in m'n TFC tijd
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met geen 6v6 ervaring het direct fatsoenlijk zien spelen.
Wat staat het andere team in de weg om dezelfde strategie te hanteren? Of gebruik twee scouts om de andere scouts het leven lastig te maken.SECURITEH schreef op zondag 19 juli 2009 @ 04:18:
Deze regel komt uit het competitieve play, en dit is omdat 2 goede Scouts op deze manier een heel team keer op keer uit de weg kunnen ruimen, dit bleek bijna direct zo te zijn en daarom hebben de leagues dit wapen 1 voor 1 verboden.
Bepaalde competities hebben ook de regel dat een team bijvoorbeeld maar één sniper mag hebben. Is dit niet uit te breiden naar de scout?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Vergelijk het met dit... met voetbal kun je ook iedere speler een afstandbedieningen geven waarmee hij de bal kan besturen, maar dat zou de sport niet interessanter maken.
Het zijn gewoon keuzes die gemaakt worden, net als dat er maar één medic of demo mag zijn en dat ze geen crits hebben.
Je moet die -dxlevel 81 na de eerste keer opstarten wel weer weghalen, anders blijft hij je videoinstellingen resetten.Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:21:
-applaunch 440 -heapsize 1300000 -novid -console -sw -noborder -sw -noborder -width 1680 -height 1050 -dxlevel 81 -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemsp
Na weghalen blijft hij gewoon in 8.1 tot je weer een keer opstart met, bijvoorbeeld, -dxlevel 90
Omdat het spel dan mooier is. Dx9 geeft zo een plastic-look.
Ook ik voel er wel wat voor om me te laten vernederen als 1 vd 9 publoosers
Pics!?frickY schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:30:
Omdat het spel dan mooier is. Dx9 geeft zo een plastic-look.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Daarom heb ik al m'n video settings in een autoexec.frickY schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:30:
[...]
Je moet die -dxlevel 81 na de eerste keer opstarten wel weer weghalen, anders blijft hij je videoinstellingen resetten.
Na weghalen blijft hij gewoon in 8.1 tot je weer een keer opstart met, bijvoorbeeld, -dxlevel 90
En tegen team1? Niet echt de sterkste line-up van de 6v6 spelers op server 1.
Zonder napo en hathor is team 1 wel even wat anders.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:10:
[...]
En tegen team1? Niet echt de sterkste line-up van de 6v6 spelers op server 1.
De hirarchie van de GoT Teams is ook een beetje raar, want het is nu qua skill zo:
Team 4 > Team 3 > Team 5
En niet zeuren dat dit niet klopt, of wil team3 nog meer kontschop?
Jullie hebben nog niet tegen mij gespeeldkKaltUu schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:49:
[...]
Zonder napo en hathor is team 1 wel even wat anders.
De hirarchie van de GoT Teams is ook een beetje raar, want het is nu qua skill zo:
Team 4 > Team 3 > Team 5
Tja, nare gedachtes worden vaak onderdrukt, misschien komen daar die nare dromen vandaan?LUH-3417 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:58:
Sorry, nog meer? Kan me de vorige keer dat wij kontschop kregen niet herinneren?
Anyway, zou het leuk vinden als er wat mensen uit de pub geplukt worden en tegen een team / mix van gotters wordt geplaatst.
Ik kan best voor het andere team een mumble server hosten.
Verwijderd
Waster is ook weg.kKaltUu schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:49:
[...]
Zonder napo en hathor is team 1 wel even wat anders.
Team 4 > Team 3 > Team 5
Je zou Viq en Arie als scouts moeten pakken, mij als solly. En over de rest mogen jullie nog even vechten
De laatste keer dat ik een match tussen got3 en got4 heb gezien won got3 dik. En de laatste keer dat ik een match tussen got4 en got5 heb gezien was het een draw waarbij de rondes voor got5 dikke steamrolls warenkKaltUu schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:49:
Team 4 > Team 3 > Team 5
[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 19-07-2009 19:25 ]
Vaag.
Mij stond bij dat je in dx9 allemaal wittige glow rondom je entities hebt, vandaar mijn "plastic-look" opmerking. Net gekeken, maar onbedoeld speel ik ook al tijden met dx9 ipv dx8.1.
Ik heb wel nog een screenshot van toen. Ik speelde toen met een 6600GT, wellicht dat dat er mee te maken heeft;

Nu krijg ik dat echter niet meer voor elkaar

Misschien iets met de shaders op de kaart te maken ofzo
Waarom een andere server hosten als we al 29348290384920384923 kanalen hebben op de huidige server ?kKaltUu schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:13:
[...]
Tja, nare gedachtes worden vaak onderdrukt, misschien komen daar die nare dromen vandaan?
Anyway, zou het leuk vinden als er wat mensen uit de pub geplukt worden en tegen een team / mix van gotters wordt geplaatst.
Ik kan best voor het andere team een mumble server hosten.
Ow en Team 3 heeft 1 map verloren tegen jullie geloof ik
DX9 First Person View

DX8 First Person View

[ Voor 14% gewijzigd door mhoogendam op 20-07-2009 09:59 ]
Ik kan me niet eens herinneren dat team 4 een volledig team op de been wist te brengen, maar goed. Vanavond weer leuk een potje freight en badlands dus.LUH-3417 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:58:
Sorry, nog meer? Kan me de vorige keer dat wij kontschop kregen niet herinneren?
Nou zijn dat ook nog de maps waar we het slechts op zijn en is een ronde tegen ons verliezen op gravel eigenlijk al een schande!
Sorry Koei, je bent een goede soldier, maar niet de beste die op GoT rondloopt, wat je ego er ook van vind.Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:33:
[...]
Je zou Viq en Arie als scouts moeten pakken, mij als solly. En over de rest mogen jullie nog even vechten.
Dus, ik als soldier en dan marky erbij als support
Pfft, bij die GoT5 vs GoT4 match had GoT5 jou als merc, "GoT1 | Racio"...RaCio schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:24:
[...]
De laatste keer dat ik een match tussen got3 en got4 heb gezien won got3 dik. En de laatste keer dat ik een match tussen got4 en got5 heb gezien was het een draw waarbij de rondes voor got5 dikke steamrolls waren

Maar boeiend, het gaat er meer om dat we plezier hebben bij de matches. De mix gisteravond van 4 en 5 was daar een goed voorbeeld van.
Vanavond gaat GoT4 weer een paar matches doen... Eens kijken of we Mace ook achter WoW vandaan kunnen trekken om weer eens mee te doen.
SuperrrrrrGonzooooo!!GonzoNL schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:20:
[...]
Sorry Koei, je bent een goede soldier, maar niet de beste die op GoT rondloopt, wat je ego er ook van vind.![]()
Dus, ik als soldier en dan marky erbij als support
Tegen 3 lees ik net, of lees je gewoon "convenient" over shabba zijn uitdaging heen.VyperX schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:32:
[...]
Vanavond gaat GoT4 weer een paar matches doen... Eens kijken of we Mace ook achter WoW vandaan kunnen trekken om weer eens mee te doen.
Tot vanavond, rond een uur of 8 op de warserver dan maar
Thanks, precies wat ik bedoelde!mhoogendam schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:57:
DX9 First Person View
[afbeelding]
DX8 First Person View
[afbeelding]
In dx9 lijkt die revolver wel van plastic.
Alleen raar dat ik dat probleem zelf niet meer heb
Oh en mogelijk die ene match waarin het halve team bestond uit Team 1 leden.
[ Voor 22% gewijzigd door GonzoNL op 20-07-2009 11:40 ]
Dit topic is gesloten.