Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ga ik zeker even naar kijken, pubheroes vs pro's.
Wacht, wordt dit een 6 v 8?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:38:
[...]

Ga ik zeker even naar kijken, pubheroes vs pro's.
Wacht, wordt dit een 6 v 8?
6v9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Is er een arrow-bug bekend in TF2?

Op gravelpit bij B staat een sniper. Die wilt met de huntsman een pijl schieten, ik zie dat de pijl naar links gaat en ik ga naar rechts. Maar terwijl hij hem afvuurt wordt ik doodgeschoten door diezelfde pijl? Dus die pijl werd niet "geschoten" maar op het moment van vuren ging de pijl naar links en daarna meteen dood. Was echt een héél raar momentje omdat de pijl nog maar 0,5 sec onderweg was en ik op grote afstand stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:32
RedHat schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:55:

Op gravelpit bij B staat een sniper. Die wilt met de huntsman een pijl schieten, ik zie dat de pijl naar links gaat en ik ga naar rechts. Maar terwijl hij hem afvuurt wordt ik doodgeschoten door diezelfde pijl? Dus die pijl werd niet "geschoten" maar op het moment van vuren ging de pijl naar links en daarna meteen dood. Was echt een héél raar momentje omdat de pijl nog maar 0,5 sec onderweg was en ik op grote afstand stond :)
Zie paar berichten omhoog :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ken je de gezegde "He can't hit the broad side of a barn"?
Dat zou die persoon dus wel lukken dankzij de gigantische hitbox van de huntsman.
Echt irritant op relatief kleine maps als er veel snipers aan het spammen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:55:

Doet me denken aan famous last words van een generaal tijdens de amerikaanse burgeroorlog:
"They couldn't hit an elephant from that dist..." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:33:
Ik heb gisteren voor het eerst van mijn leven TF2 gespeeld, maar dat is echt wel lastig om in te komen. Er is geen enkele manier om zelf eerst wat jezelf eigen te maken, je wordt altijd meteen tussen de "ervaren rotten" gestort en gaat dus eigenlijk voortdurend dood (ik dan he)

Heb tot nu toe de Medic geprobeerd, dat lijk ik nog het beste te kunnen, een heavy, een sniper (zeker niet voor mij voorlopig) en zo'n gastje met een vlammenwerper (kan even niet op de naam komen) Ik zoek me nog helemaal suf naar alles, heb maar simpele wapens en weet niet hoe ik aan andere wapens kom, zoek me suf als ik snel moet laten weten dat ik healing nodig heb etc...zal allemaal nog wel komen, maar voorlopig kom ik er nog niet echt in..
TF2 heeft net als elke andere game een leercurve, de eerste keer dat ik in Granary op 't mid(den) kwam zat ik echt maar wat verdwaasd tussen de containers door te lopen terwijl iedereen om me heen vloog en allerlei belangrijke dingen leek te doen. Dat komt echt wel als je de maps vaker speelt en een beetje ervaring met de controls en classes krijgt.

Nieuwe wapens krijg je op twee manieren: door te hopen dat je hem random in de schoot geworpen krijgt tijdens een potje, let maar eens op de “Player X has found Y” berichten of door gericht achievements te behalen voor de classes die nu unlocks hebben (Medic, Heavy, Pyro, Scout, Spy, Sniper). Elke x aantal achievements behaal je een milestone waar een unlock bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

En ik moet zeggen dat in de meeste gevallen die unlocks niet eens perse zo heel veel beter zijn...
En een ding is altijd handig als je net begint, gewoon andere mensen achterna lopen, dan leer je het vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Qua unlocks de enige die echt in alle situaties beter zijn zijn de Axetinquisher, Blutsauger en de Ubersaw.

Bij de andere unlocks hoort een hele andere speelstijl, zo vind ik met de cloak and dagger spy spelen opeens wel leuk en lukt het me ook goed.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53
Mja, ubersaw, bonesaw... als je in een situatie zit dat je melee nodig hebt dan maakt het ook niet heel veel meer uit of je uber het opbouwen bent. Ik speel nog wel eens met de ouderwetse bonesaw, daar maak ik toch makkelijker kills mee. Alleen verlengt dat ding je uber niet echt als je met je uber op de laatste cap staat en je er een scout vanaf rost ;)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ah duidelijk. Maar goed, die pijl ging echt een kilometer naast, de "trail" werd afgekapt en ik ging meteen dood. Dus hij schiet pijl een container in de breedte links van me ongeveer, maar pijl "verdwijnt" na een paar meter en terwijl hij verdwijnt ben ik meteen dood (dat ging dus echt helemaal gelijk -> plop pijl weg -> dood). Stond raar te kijken omdat die pijl echt heel erg de andere kant op ging (was op gravelpit, hij stond op B in het linker tunneltje zeg maar, ik stond ergens helemaal rechts op de verhoging, hij schoot richting huisje :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ubersaw: slaan, snel switchen en dan uber en wegrennen heeft mijn leven al menig keer gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Force of Nature is beter dan Scattergun. Althans, als je gaat voor de BBB-techniek. BLAST BLAST met je FaN en daarna Boink met je bat. Toch, Kingmob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:30
daar zat ik me wel iets over af te vragen....

wat moet je aanpassen in je speelstijl als je de FaN gebruikt IPV de scattergun. Ik gebruikte meestal de scattergun maar soms pak ik tegenwoordig de FaN gewoon om te oefenen. Heb alleen veel de tik om in de lucht te schieten, wat nogal vervelend is met de FaN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppassen als je springt of onder water bent, meer flanken en sneaken, proberen wat omhoog te mikken (blaas je mensen omhoog), bereidt zijn snel je pistol/bat te pakken om het af te maken, heel goed mikken, na twee schoten terugtrekken herladen en weer aanvallen, niet te snel achter elkaar schieten (houdt rekening met het feit dat je je target terug blaast) enz.

Vooral het reloaden is erg belangrijk. Twee schoten kunnen lossen is heel wat anders dan zes en het is vervelend als je een heavy aan het knuffelen bent en je dan moet reloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

mhoogendam schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 20:20:
Ik merk ineens op dat de spullen in mijn inventory van level verschillen.
Zo heb ik de Cloak&Dagger lvl5 maar ook de Cloak&Dagger lvl95, zit hier nog verschil in qua performance?
Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar? Of is deze vraag al beantwoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 22:30
SilentSimon schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:58:
[...]

Nee hoor, maakt niets uit... staat alleen interessant.

en bedankt Luh, zal erg wennen gaan worden. Momenteel gebruik ik toch nog liever de Scattergun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
SilentSimon schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:58:
[...]

Ben er op de Steam forums achter gekomen dat het nu nog geen nut heeft.
Het zou voor toekomstige features zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door mhoogendam op 13-07-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salomon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-07 13:54
als ik replacements tegenkom met hogere levels delete ik de oude (inventory zit vol) en hou ik de nieuwe... you never know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Salomon schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:55:
als ik replacements tegenkom met hogere levels delete ik de oude (inventory zit vol) en hou ik de nieuwe... you never know.
Yup, hier ook. Nouja mijn inventory is bij lange na nog niet vol. Zoals al eerder gemeld hier met de Cloak and Dagger, ik vind nooit iets onder al die stenen in de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik hou vooral de level 1s. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
mhoogendam schreef op maandag 13 juli 2009 @ 16:59:
[...]

Yup, hier ook. Nouja mijn inventory is bij lange na nog niet vol. Zoals al eerder gemeld hier met de Cloak and Dagger, ik vind nooit iets onder al die stenen in de server.
Arme chiel....ik heb al heel veel moeten deleten :X

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
Deadeye878 schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:19:
[...]

Arme chiel....ik heb al heel veel moeten deleten :X
Postzegel plakken en doorsturen gek :+

[ Voor 69% gewijzigd door mhoogendam op 14-07-2009 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik heb al heel wat spullen dubbel of drie-dubbel, maar een potje pis kan d'r maar niet vanaf :( .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:23

g0tanks

Moderator CSA
Mijn inventory is al meerdere keren vol geweest, toen heb ik maar besloten om alles wat ik meer dan 1x had te verwijderen (behalve de potjes pis, die spaar ik :P). Het is namelijk zo irritant om steeds te moeten discarden als je iets hebt gevonden.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Als mijn inventory al vol is en ik krijg een item erbij, dan wil ik die discarden. Dus klik ik op discard, krijg ik alsnog weer de inventory te zien dat er geen plaats is en hem alsnog moet discarden. Vrij irritant, dus heb ik van de week alles maar verwijderen op 1 exemplaar van alles na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Yonni schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 10:28:
Ik heb al heel wat spullen dubbel of drie-dubbel, maar een potje pis kan d'r maar niet vanaf :( .
Ik delete alles behalve de potjes pis dus nu heb ik er iets van 3 geloof ik :+ Mocht het ruilsysteem ooit gaan werken mag je er wel een hebben ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wat is de exacte tijd en server waar ik kan gaan speccen? Want dit is wel heel interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:54:
[...]

Wat is de exacte tijd en server waar ik kan gaan speccen? Want dit is wel heel interessant :)
http://www.resupply.eu/in...e=news_comments&newsID=72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 11:54:
[...]

http://resupply.eu/index....e=news_comments&newsID=72

Edit: ah dubbelop zie ik zelfs :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Kleine update geweest
July 14, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Linux Dedicated Server

Improved connection logic to help servers that aren't automatically reconnecting to Steam

Engine

Fixed seeing error dialogs if the "-nocrashdialog" command line parameter is present

Team Fortress 2

Added an optional per-map particle manifest called _particles.txt, which should be located in the maps directory, so map authors can load custom particle files

Fixed minicrits resulting in reduced damage for weapons at close ranges

Fixed the Cloak and Dagger not regenerating at the correct rate

Fixed setinfo exploit that allowed restricted convars to be set while connected to a server

Fixed tournament mode being interrupted if mp_timelimit hits before both stopwatch rounds have been played

Fixed "jointeam unassigned" exploit

Fixed being able to respawn during the chat time before a level change

Fixed "sensitivity" ConVar not capping the upper value which sometimes caused a server crash

Prevented some exploits based on mat_dxlevel being changed in-game

Updated ripple effects for water drips to improve performance

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Deze update geeft problemen bij mensen die op dxlevel 8.1 spelen, spel sluit af bij het opstarten.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 13:52:
Deze update geeft problemen bij mensen die op dxlevel 8.1 spelen, spel sluit af bij het opstarten.
Niet hier.

-applaunch 440 -heapsize 1300000 -novid -console -sw -noborder -sw -noborder -width 1680 -height 1050 -dxlevel 81 -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Waarom DirectX 8.1 :? Zelfs met mijn 3 jaar oude PC lukt DirectX 9c met gemiddeld 35-45 FPS of hoger prima :P Nooit echt last van FPS drops of wat dan ook @ 1600x1200 tenzij er spontaan 30 man in mijn beeld staan wat bijna niet voorkomt.

AA/AF/HDR/enz... allemaal voluit trouwens.

[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 15-07-2009 14:34 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:33:
Waarom DirectX 8.1 :? Zelfs met mijn 3 jaar oude PC lukt DirectX 9c met gemiddeld 35-45 FPS of hoger prima :P Nooit echt last van FPS drops of wat dan ook @ 1600x1200 tenzij er spontaan 30 man in mijn beeld staan wat bijna niet voorkomt.

AA/AF/HDR/enz... allemaal voluit trouwens.
35/45 fps is gewoonweg te weinig TBH
Speel zelf continu @ 90+ FPS. Verschil is zeker wel merkbaar

@koeitje, waarom 2x -sw? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Eigenlijk wel ja, maar in TF2 heb ik er geen last van op de een of andere manier... lekkerst is toch wel boven de 80/85 fps, maar dat haal ik alleen in hele kleine ruimtes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Iemand anders problemen met demo's afspelen sinds de update? Met drive krijg ik alleen mouse control vanaf 1 punt, verder kan ik niet navigeren (serverside demo van warserver 1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:36:
[...]

35/45 fps is gewoonweg te weinig TBH
Speel zelf continu @ 90+ FPS. Verschil is zeker wel merkbaar

@koeitje, waarom 2x -sw? :z
Hehe, omdat je dat niet kan zien als je loopt tie priegelen in het commandline schermpje :).

En ik heb met alles maxed tussen de 35 en 120 fps zonder config. Maar die drops naar 35 zijn echt verschrikkelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Laatst online: 10:33
diffx schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:19:
Iemand anders problemen met demo's afspelen sinds de update? Met drive krijg ik alleen mouse control vanaf 1 punt, verder kan ik niet navigeren (serverside demo van warserver 1).
Uit mijn hoofd iets in de console typen van: bind "X" spec_mode

X mag je zelf een toets voor kiezen, en vergeet de "" niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Become op 15-07-2009 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Hoe kijk je eigenlijk zo'n Source TV match?

Nevermind....

Heb het al gevonden: http://developer.valvesoftware.com/wiki/SourceTV

[ Voor 25% gewijzigd door chrisO op 15-07-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.quadv.com/live/tv2

Comp. heeft net 6-0 granary gewonnen. Nu badwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Zielige vertoning. Pubstars waren echt verschrikkelijk slecht, vooral die pyro :x Als ze tenminste usefull classes zouden nemen en b.v. 3 medics....

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:48:
[...]

Zielige vertoning. Pubstars waren echt verschrikkelijk slecht, vooral die pyro :x Als ze tenminste usefull classes zouden nemen en b.v. 3 medics....
Highlander vs 6 man competitive. Dat was het idee. En ik denk niet dat je goed weet tegen wie ze spelen, waardoor ze zo slecht lijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:03:
[...]

Highlander vs 6 man competitive. Dat was het idee. En ik denk niet dat je goed weet tegen wie ze spelen, waardoor ze zo slecht lijken ;).
Ik weet dat de tegenstander extreem goed is. Vooral FB maakte mooie kills. Maar de pubstars waren van niveau 0. Als je eent eam zou vormen van got1 mensen die niet in een clan zitten zou je veel hoger scoren.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:06:
[...]

Ik weet dat de tegenstander extreem goed is. Vooral FB maakte mooie kills. Maar de pubstars waren van niveau 0. Als je eent eam zou vormen van got1 mensen die niet in een clan zitten zou je veel hoger scoren.
Nee. Sorry. Dat zouden ze niet doen. Dit zijn div1 spelers. Degene die op de public zitten zonder 6v6 ervaring zouden div6 niet eens halen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:07:
[...]

Nee. Sorry. Dat zouden ze niet doen. Dit zijn div1 spelers. Degene die op de public zitten zonder 6v6 ervaring zouden div6 niet eens halen.
Ik zeg niet winnen, maar wel beter spelen dan de pub heroes :D Ik zag die heavy de hele tijd alleen lopen, dat zou iig niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:13:
[...]

Ik zeg niet winnen, maar wel beter spelen dan de pub heroes :D Ik zag die heavy de hele tijd alleen lopen, dat zou iig niet gebeuren.
De medic zit aan de hwg vast nu op turbine hoor. Helpt geen fluit, omdat de pro's gewoon precies weten wat ze doen. Er is een reden dat HWG gebruiken praktisch dood is in 6v6. Misschien als het Riemu was geweest....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2009 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Gewoon belachelijk :| shintaz had op granary 8 dominations.
Dacht dat het op badwater wel spanned zou worden maar die div 1 spelers hebben gewoon zo'n zieke sense/aim...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over een pak slaag gesproken, hebben ze überhaupt ergens een punt gescoord? 8)7

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 15:02
Is er ergens een Source TV demo om dit eens na te kijken? Lijkt me wel geinig om te zien.
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:07:
[...]

div6 moet ik met gemak halen O-) zonder enige 6v6 ervaring doch zat ervaring met grotere getallen spelers in m'n TFC tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Jimmie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:07:
Is er ergens een Source TV demo om dit eens na te kijken? Lijkt me wel geinig om te zien.

[...]

div6 moet ik met gemak halen O-) zonder enige 6v6 ervaring doch zat ervaring met grotere getallen spelers in m'n TFC tijd :+
Ik zal even de STV uploaden, er werd namelijk op de FB server gespeeld :)

http://fakkelbrigade.eu/a...e-better-than-9-pubheroes

[ Voor 8% gewijzigd door Kanarie op 15-07-2009 23:32 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 22:20:
Over een pak slaag gesproken, hebben ze überhaupt ergens een punt gescoord? 8)7
Volgens mij hebben ze op Turbine een paar keer de intel gepakt, dat kan ook uit medelijden geweest zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 15:02
Kanarie schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 23:13:
[...]

Ik zal even de STV uploaden, er werd namelijk op de FB server gespeeld :)

http://fakkelbrigade.eu/a...e-better-than-9-pubheroes
Thanks d:)b

WinRar heeft overigens geen probleem om 7z te extracten/openen, scheelt weer 7zip dl'en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Nogal een logische uitkomst eigenlijk, de "pros" hadden een optimaal team terwijl de "pubs" het moesten doen met één van elke klasse. Met klasses als spy, engineer, pyro en heavy als vijand is het niet echt een uitdaging voor de echte competitieve teams lijkt mij.

Wat ik persoonlijk wel eens zou willen zien is twee pro teams tegen elkaar met één van elke klasse.

[ Voor 16% gewijzigd door Fox op 16-07-2009 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SniperFox schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 01:58:

Wat ik persoonlijk wel eens zou willen zien is twee pro teams tegen elkaar met één van elke klasse.
Zoek maar op QuadV naar de Highlander cup finals :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Zou de soldier de volgende zijn voor een class update? :
http://www.teamfortress.com/post.php?id=2663

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Het valt me op hoe "statisch" die div1 gasten spelen. Het spelletje ziet er o zo simpel uit zoals hun spelen, maar dat is natuurlijk bedrog. Echt respect++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Je wil ook niet weten hoe vaak die Shintaz met <10 hp weg kwam...
Ze lijken precies te weten hoe veel risico ze kunnen nemen zonder zelf dood te gaan. Heel veel respect iig. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, was mooi om te zien. Ik snap ook wel dat je als Engineer niet zo heel veel kan doen in een match, maar als defense op Badwater moet je jezelf nuttig kunnen maken. Die engineer van de pubheroes kreeg het echter voor elkaar om zijn sentry's OF op de verkeerde plek, OF veel te laat neer te zetten. Mooiste moment dat hij zijn sentry precies een upgrade gaf op het moment dat de kar de hoek om kwam rijden, waardoor hij zonder schade te doen afgemaakt kon worden. :)

Also: lol @ blogpost. "When the photographer took my picture, he asked me to act naturally, so I yelled at him to stop disgracing his family and get a real job."

[ Voor 15% gewijzigd door LUH-3417 op 16-07-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
33.3% kans hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Twisted schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:06:
[...]

Maar de pubstars waren van niveau 0. Als je eent eam zou vormen van got1 mensen die niet in een clan zitten zou je veel hoger scoren.
Ik denk dat een team van got1 mensen die niet in een clan zitten zelfs dik zou verliezen tegen een team van got spelers die wel in een clan zitten ;)

EDIT: als er 9 mensen zijn die de uitdaging aandurven kan zoiets overigens wel geregeld worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

RaCio schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:04:
[...]

Ik denk dat een team van got1 mensen die niet in een clan zitten zelfs dik zou verliezen tegen een team van got spelers die wel in een clan zitten ;)

EDIT: als er 9 mensen zijn die de uitdaging aandurven kan zoiets overigens wel geregeld worden :)
Mensen die een clan joinen zijn over het algemeen mensen die serieuzer met het spel bezig (willen) zijn en het liefst in een vast team willen spelen. Deze zullen dus ook meer tijd aan het spel besteden (ook omdat een clan dat verwacht) dan iemand die een x aantal dagen per week speelt voor de fun.

Een clan lijkt me wel leuk, maar het nadeel is dat je vaak ook op "gezette" tijden online moet zijn en ik vind juist het vrijblijvende van TF2 zo leuk, gewoon een server joinen en gaan met de banaan. Vaak kom je toch wel bekende mensen tegen (vooral als je regelmatig op de zelfde servers zit zoals de GOT servers). En omdat je toch als team moet spelen kun je niet echt verliezen. Bij CS:S lig je als beginnen meer dood op de grond dan dat je rond loopt, daar gaat de fun zeer snel vanaf.

Ook is een clan meestal op elkaar "ingespeeld" waardoor men weet wat je aan elkaar hebt. Dus ik vind het niet zo verwonderlijk dat er verschil tussen zit.

Overigens zou ik de uitdaging wel aan willen... (kan goed meekomen (lees: meestal in de top 3) met de classes Medic, Pyro en Heavy) puur om te kijken hoe ik het zou doen tegen "prof spelers".

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Eigenlijk bewijst de unbalance die er is als 1 van de betere spelers (like me O-)) de server joined terwijl het andere team geen betere speler heeft al dat we dat gewoon zouden winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:30:
[...]

Eigenlijk bewijst de unbalance die er is als 1 van de betere spelers (like me O-)) de server joined terwijl het andere team geen betere speler heeft al dat we dat gewoon zouden winnen.
Hehe... Alleen jammer dat je soms de helft van het team wegjaagt met je frustraties enthousiasme. ;)
* .Gertjan. rent erg hard weg...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Gertjan. schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:45:
[...]

Hehe... Alleen jammer dat je soms de helft van het team wegjaagt met je frustraties enthousiasme. ;)
* .Gertjan. rent erg hard weg...
Ach, ik jaag toch ook de helft van het andere team weg met de steamrolls :+ .

Maar ik ben wel op voor zo'n potje 9v6 hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

[...]

Count me in, ik ben dan een van de loosers

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:50:
[...]

Ach, ik jaag toch ook de helft van het andere team weg met de steamrolls :+ .

Maar ik ben wel op voor zo'n potje 9v6 hoor :).
Kunnen we geen 9vs1 doen? denk dat Koeitje best wat moeite moet doen om in z'n eentje te cappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
kKaltUu schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:02:
[...]

Kunnen we geen 9vs1 doen? denk dat Koeitje best wat moeite moet doen om in z'n eentje te cappen ;)
Dat is wel handig... Als die 9 dan spy zijn, dan kan iedereen gecloaked wachten totdat hij naar de volgende cap loopt en dan snel decloaken en achter hem cappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Koeitje zonder medic? Not Possible :+

er spawnt automatisch een medic bot om hem te healen. hardcoded in TF2.

[ Voor 49% gewijzigd door Twisted op 16-07-2009 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Subtiel Racio, subtiel. :) Ik weet inderdaad van mumble dat er wel interesse is vanaf de competitive kant van de GoT server, dus als er 9 man bij elkaar kunnen om een highlander team to vormen van de pub kant kunnen we het een keertje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
uhm.. kheb al een tijdje geen TF2 meer gespeeld, maar sinds wanneer doet een critsticky 353 dmg? :S
liep laatst als HWG er over en was in 1x dood, nooit eerder meegemaakt.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, als het een crit is en hij direct onder je voeten ligt, kan hij maximaal precies 353 damage doen.

http://tf2wiki.net/wiki/Sticky_bomb

Edit: Oh, ik snap nu je vraag pas. Geen idee... volgens mij is de damage van sticky's niet recent veranderd.

[ Voor 28% gewijzigd door LUH-3417 op 17-07-2009 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
[...]

Ik denk dat ik wel negen spelers bijelkaar kan krijgen om tegen team 1 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

ik zou ook best wel 1 van die 9 willen zijn. maar volgens mij is dat niet wat racio bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Hij doet ook alleen 353 dmg als je er precies op staat.
Had ik blijkbaar net het geluk om er op te staan :(
Meestal werd ik als HWG alleen maar weggeblazen, vandaar dat ik het raar vond dat ik dood ging door een critsticky.
iig bedankt LUH :)

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-08 17:58

SECURITEH

Man of legend.

Salomon schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 08:10:
Ligt het aan mij of bind je de E aan de flip? de E is toch al voor "meeeeeeeeeeeeedic" of heb je daar een andere bind voor?
Ja ik gebruikte E voor de flip en T voor de "Medic" aangezien ik de flip vaker gebruikte toen het nog mogelijk was om in-game te wisselen (veel functioneler voor mij).
Killzone schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:55:
Mwoah, dan moet je zo precies gaan staan dat het tijd kost, lijkt me niet echt een groot voordeel. Dat het kan, dat is leuk, maar imo niet efficiënt in een gevecht, misschien eerder frustrerend.
Ik kan het al lopend timen, het is gewoon een trucje net als airshots dat je onder de knie moet krijgen.
The Zep Man schreef op zondag 28 juni 2009 @ 12:08:
[...]
Nu kan je van die regels niet aannemen dat ze met het idee van de spelmaker zijn geschreven:

"1.All unlocks may be used expect the Scout unlock – Sandman."

Als je niet eens een uber kan beschermen van een Scout met een balletje, dan is je team die uber niet waard. :>
Deze regel komt uit het competitieve play, en dit is omdat 2 goede Scouts op deze manier een heel team keer op keer uit de weg kunnen ruimen, dit bleek bijna direct zo te zijn en daarom hebben de leagues dit wapen 1 voor 1 verboden.
[b][message=32266323,noline]div6 moet ik met gemak halen O-) zonder enige 6v6 ervaring doch zat ervaring met grotere getallen spelers in m'n TFC tijd :+
Dat zou nog eens ontzettend kunnen tegen vallen.
Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met geen 6v6 ervaring het direct fatsoenlijk zien spelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

SECURITEH schreef op zondag 19 juli 2009 @ 04:18:
Deze regel komt uit het competitieve play, en dit is omdat 2 goede Scouts op deze manier een heel team keer op keer uit de weg kunnen ruimen, dit bleek bijna direct zo te zijn en daarom hebben de leagues dit wapen 1 voor 1 verboden.
Wat staat het andere team in de weg om dezelfde strategie te hanteren? Of gebruik twee scouts om de andere scouts het leven lastig te maken. ;)

Bepaalde competities hebben ook de regel dat een team bijvoorbeeld maar één sniper mag hebben. Is dit niet uit te breiden naar de scout? O-)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je sandmans toelaat, zullen er inderdaad in ieder match vier spelers mee rondlopen, wat betekent dat vier andere spelers constant gestunned zijn, waardoor in totaal nog precies vier mensen kunnen bezig zijn met de match spelen. Het heeft dan geen kont meer te maken met tactiek of teamwork, maar simpelweg met hoe goed je een bal naar een kop kan meppen.

Vergelijk het met dit... met voetbal kun je ook iedere speler een afstandbedieningen geven waarmee hij de bal kan besturen, maar dat zou de sport niet interessanter maken.

Het zijn gewoon keuzes die gemaakt worden, net als dat er maar één medic of demo mag zijn en dat ze geen crits hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:21:
-applaunch 440 -heapsize 1300000 -novid -console -sw -noborder -sw -noborder -width 1680 -height 1050 -dxlevel 81 -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemsp
Je moet die -dxlevel 81 na de eerste keer opstarten wel weer weghalen, anders blijft hij je videoinstellingen resetten.
Na weghalen blijft hij gewoon in 8.1 tot je weer een keer opstart met, bijvoorbeeld, -dxlevel 90
Omdat het spel dan mooier is. Dx9 geeft zo een plastic-look.

Ook ik voel er wel wat voor om me te laten vernederen als 1 vd 9 publoosers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:23

g0tanks

Moderator CSA
frickY schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:30:
Omdat het spel dan mooier is. Dx9 geeft zo een plastic-look.
Pics!?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:30:
[...]

Je moet die -dxlevel 81 na de eerste keer opstarten wel weer weghalen, anders blijft hij je videoinstellingen resetten.
Na weghalen blijft hij gewoon in 8.1 tot je weer een keer opstart met, bijvoorbeeld, -dxlevel 90
Daarom heb ik al m'n video settings in een autoexec.

En tegen team1? Niet echt de sterkste line-up van de 6v6 spelers op server 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 15:10:
[...]

En tegen team1? Niet echt de sterkste line-up van de 6v6 spelers op server 1.
Zonder napo en hathor is team 1 wel even wat anders.
De hirarchie van de GoT Teams is ook een beetje raar, want het is nu qua skill zo:
Team 4 > Team 3 > Team 5
En niet zeuren dat dit niet klopt, of wil team3 nog meer kontschop? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry, nog meer? Kan me de vorige keer dat wij kontschop kregen niet herinneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kKaltUu schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:49:
[...]

De hirarchie van de GoT Teams is ook een beetje raar, want het is nu qua skill zo:
Team 4 > Team 3 > Team 5
Jullie hebben nog niet tegen mij gespeeld :Y)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:58:
Sorry, nog meer? Kan me de vorige keer dat wij kontschop kregen niet herinneren?
Tja, nare gedachtes worden vaak onderdrukt, misschien komen daar die nare dromen vandaan?
Anyway, zou het leuk vinden als er wat mensen uit de pub geplukt worden en tegen een team / mix van gotters wordt geplaatst.
Ik kan best voor het andere team een mumble server hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Team 4 > Team 3 > Team 5
Waster is ook weg.

Je zou Viq en Arie als scouts moeten pakken, mij als solly. En over de rest mogen jullie nog even vechten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27

Team 4 > Team 3 > Team 5
De laatste keer dat ik een match tussen got3 en got4 heb gezien won got3 dik. En de laatste keer dat ik een match tussen got4 en got5 heb gezien was het een draw waarbij de rondes voor got5 dikke steamrolls waren :+

[ Voor 6% gewijzigd door RaCio op 19-07-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaag.

Mij stond bij dat je in dx9 allemaal wittige glow rondom je entities hebt, vandaar mijn "plastic-look" opmerking. Net gekeken, maar onbedoeld speel ik ook al tijden met dx9 ipv dx8.1.

Ik heb wel nog een screenshot van toen. Ik speelde toen met een 6600GT, wellicht dat dat er mee te maken heeft;
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/TF2/screenshots//thumbnails/ctf_2fort0025.jpg

Nu krijg ik dat echter niet meer voor elkaar
Afbeeldingslocatie: http://cipher.webhop.net/TF2/dx90_thumb.jpg

Misschien iets met de shaders op de kaart te maken ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kKaltUu schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:13:
[...]

Tja, nare gedachtes worden vaak onderdrukt, misschien komen daar die nare dromen vandaan?
Anyway, zou het leuk vinden als er wat mensen uit de pub geplukt worden en tegen een team / mix van gotters wordt geplaatst.
Ik kan best voor het andere team een mumble server hosten.
Waarom een andere server hosten als we al 29348290384920384923 kanalen hebben op de huidige server ? :+

Ow en Team 3 heeft 1 map verloren tegen jullie geloof ik :'). Dat is nou niet echt kont schoppen ofzo :D >:)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
DX9 First Person View
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f103/astheoceansblue/dx9firstperson.jpg
DX8 First Person View
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f103/astheoceansblue/dx8firstperson.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door mhoogendam op 20-07-2009 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
LUH-3417 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 16:58:
Ik kan me niet eens herinneren dat team 4 een volledig team op de been wist te brengen, maar goed. Vanavond weer leuk een potje freight en badlands dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Team 3 verloor geloof ik 1 ronde op gravel en ze verloren turbine met een line-up van ons die al nergens op sloeg (demo offclass, mr. ping 300 als scout (hertog)) :)
Nou zijn dat ook nog de maps waar we het slechts op zijn en is een ronde tegen ons verliezen op gravel eigenlijk al een schande!
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:33:
[...]

Je zou Viq en Arie als scouts moeten pakken, mij als solly. En over de rest mogen jullie nog even vechten :P .
Sorry Koei, je bent een goede soldier, maar niet de beste die op GoT rondloopt, wat je ego er ook van vind. :p

Dus, ik als soldier en dan marky erbij als support :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Je bedoelt Marky en ik? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
RaCio schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:24:
[...]

De laatste keer dat ik een match tussen got3 en got4 heb gezien won got3 dik. En de laatste keer dat ik een match tussen got4 en got5 heb gezien was het een draw waarbij de rondes voor got5 dikke steamrolls waren :+
Pfft, bij die GoT5 vs GoT4 match had GoT5 jou als merc, "GoT1 | Racio"... :O Ook speelden wij toen niet met ons 'all-star' team... :P
Maar boeiend, het gaat er meer om dat we plezier hebben bij de matches. De mix gisteravond van 4 en 5 was daar een goed voorbeeld van. :) Lekker gespeeld, ook geoefend op onze 'push-communicatie' }:O

Vanavond gaat GoT4 weer een paar matches doen... Eens kijken of we Mace ook achter WoW vandaan kunnen trekken om weer eens mee te doen. :P
GonzoNL schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:20:
[...]
Sorry Koei, je bent een goede soldier, maar niet de beste die op GoT rondloopt, wat je ego er ook van vind. :p

Dus, ik als soldier en dan marky erbij als support :p
SuperrrrrrGonzooooo!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

VyperX schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:32:
[...]

Vanavond gaat GoT4 weer een paar matches doen... Eens kijken of we Mace ook achter WoW vandaan kunnen trekken om weer eens mee te doen. :P
Tegen 3 lees ik net, of lees je gewoon "convenient" over shabba zijn uitdaging heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Oh, als GoT3 nog tegen ons durft ( :+ ) te spelen, lijkt het me wel leuk :P
Tot vanavond, rond een uur of 8 op de warserver dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Poes communicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mhoogendam schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:57:
DX9 First Person View
[afbeelding]
DX8 First Person View
[afbeelding]
Thanks, precies wat ik bedoelde!
In dx9 lijkt die revolver wel van plastic.

Alleen raar dat ik dat probleem zelf niet meer heb :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Alle keren dat ik tegen 3 heb gespeeld hebben we gewonnen. Vooral op Gravelpit was GoT3 helemaal nergens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Dan heb je dus alleen gravel en turbine gespeeld. En gravel was gelijkspel, een prutsprestatie tegen ons, wij zijn echt heel erg slecht op die map.

Oh en mogelijk die ene match waarin het halve team bestond uit Team 1 leden. :p

[ Voor 22% gewijzigd door GonzoNL op 20-07-2009 11:40 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.