We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Kom op zeg koeitje, iedereen die daar was weet heus wel dat de enige tegenstand in hetzelfde gangpad zat. Maar dat betekent niet dat we niet even mogen melden dat we de eerste en 2e plek hebben gepakt met leuke prijzen. Dat er bij jou gelijk een enorme ego-status-baggage aan vast zit is toch echt je eigen probleem, maar ik/wij vonden het het melden waard met gepaste trots en gaan nu lekker van onze nieuwe hardware genieten.
Normaal GoT1 =! The Reality GoT1.Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:15:
Maakt toch niet uit? Het is en blijft winnen van een stel randoms zonder echte tegenstand. Als je trots komt melden dat je makkelijk hebt gewonnen durft je toch best tegen een div3 team te spelen zou je zeggen?
En makkelijk op een LAN winnen tegen andere niets veel voorstellende teams als tegen een team die een (excheater) gebruikt @ ETF2L en dan verbaasd is om een -1 penalty te krijgen. Had PX niet de laatste x van jullie gewonnen?
Doe toch maar niet, die discussie ga ik niet weer aan.
[ Voor 91% gewijzigd door AtleX op 26-10-2009 12:30 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Verwijderd
Klopt, je kan ook niet alles winnen (zou je toch moeten weten, ow wacht je ragequit altijd als je verliest). Maar als we games winnen en verliezen van alle div2 clans is het toch prima niet? Ik maak mij niet zoveel zorgen over het verliezen of winnen van 1 gameNapo schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:13:
[...]
Normaal GoT1 =! The Reality GoT1.
En makkelijk op een LAN winnen tegen andere niets veel voorstellende teams als tegen een team die een (excheater) gebruikt @ ETF2L en dan verbaasd is om een -1 penalty te krijgen. Had PX niet de laatste x van jullie gewonnen?
Neemt niet weg dat het leuk is voor de boys van got1 dat ze wat speeltjes gewonnen hebben.
@ Arie: nope. Als er nou gewoon 6 solide teams waren die vergelijkbaar waren in skill (en dan maakt het geen fluit uit of het div1 of div6 skill is) dan was het tenminste een overwinning. Nu gaat het niet verder dan taking candy from a baby.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 12:58 ]
Hun melden gewoon hun overwinning. Hardstikke leuk voor hun.
Ik denk dat je liever zelf de spulletjes had gehad
fixed itVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 12:56:
[...]
Klopt, je kan ook niet alles winnen (zou je toch moeten weten, ow wacht je disconnect altijd als je team retarded actie maakt en tig keer achter elkaar de zelfde fouten maken). Maar als we games winnen en verliezen van alle div2 clans is het toch prima niet? Ik maak mij niet zoveel zorgen over het verliezen of winnen van 1 game
Neemt niet weg dat het leuk is voor de boys van got1 dat ze wat speeltjes gewonnen hebben.
Nee maar je vind het wel belangrijk dat GoT1 tegen jou speelt omdat ze een LAN hebben gewonnen. Jij kan het blijkbaar niet hebben dat GoT1 het beste team @ een LAN was en wil ze daarom maar een keer tegen ze speelt omdat je denkt dat je makkelijk kan winnen van ze.
Iets als in de trend van. Ik heb een snelle auto maar niet de snelste en wil tegen iedereen racen die trager is als mij als als ze een compo hebben gewonnen.
Maar als ze mochten winnen is het opeens niet zo belangrijk meer

Verwijderd
Nog steeds zeer jammer. Ga door met spelen, vertel wat er volgens jou fout gaat en verander van tactiek om toch te proberen te winnen. Dat wil niet altijd werken, soms is het andere team gewoon echt beter, maar probeer het in ieder geval.Napo schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:44:
[...]
fixed it
Nee maar je vind het wel belangrijk dat GoT1 tegen jou speelt omdat ze een LAN hebben gewonnen. Jij kan het blijkbaar niet hebben dat GoT1 het beste team @ een LAN was en wil ze daarom maar een keer tegen ze speelt omdat je denkt dat je makkelijk kan winnen van ze.
Iets als in de trend van. Ik heb een snelle auto maar niet de snelste en wil tegen iedereen racen die trager is als mij als als ze een compo hebben gewonnen.
Maar als ze mochten winnen is het opeens niet zo belangrijk meer
En je snapt mijn punt niet. Mijn punt was dat het geweldig is voor got1 dat ze het beste waren op de LAN, maar dat er ook eigenlijk geen tegenstand was. Het gaat er niet om of ik, jij, mijn opa etc beter zijn. Het gaat erom dat het bizar is om ze de hemel in te gaan prijzen omdat ze wonnen zonder tegenstand. Zoals ik al zei: zet 6 gelijkwaardige teams neer en als je dan wint heb je reden om echt trots te zijn. Niet als je een tournooi gaat spelen waarvan de uitkomst al vast staat.
De heersende klasse bedoel je?LUH-3417 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:59:
Zullen we anders over Pyro's gaan praten?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
LUH-3417 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:59:

Ik heb gister mezelf gekilled met een reflected nade

Altijd nog beter dan jezelf dominaten (Geen idee hoe ik dat had gisterenfrickY schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:20:
[...]
![]()
Ik heb gister mezelf gekilled met een reflected nade![]()
[afbeelding]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
WTF?Phyxion schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:34:
[...]
Altijd nog beter dan jezelf dominaten (Geen idee hoe ik dat had gisteren)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Vraag me alleen af hoe je dan weer revenge krijgt.
Weiman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:12:

Verwijderd
Zit net naar een liedje te luisteren; Power Station - Some Like It hot uit jaren 80 met de volgende lyricsLUH-3417 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:59:
Feel the heat
pushing you to decide
Feel the heat
burning you up
ready or not.
Some like it hot and some sweat when the heat is on.
Some feel the heat and decide that they can't go on.
Some like it hot
but you can't tell how hot 'til you try.
Some like it hot
so let's turn up the heat 'til we fry.
Eigenlijk moet er een aparte verzamel CD voor pyro's komen...
Verwijderd
Daarna nog even tegen px. (napo's clan) gespeeld, 2-1 gran voor ons en 6-1 blands voor ons. Waren een beetje slordig op gran.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 22:24 ]
Mijn clan? Last time I checked it wasntVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 21:27:
Daarna nog even tegen px. (napo's clan) gespeeld, 2-1 gran voor ons en 6-1 blands voor ons. Waren een beetje slordig op gran.
Waar jij natuurlijk alle feitjes van weetVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 23:39:
[...]
Mijn fout. Jij zat in het 2de team daarvan. Maar dat is ondertussen al weer gefold.
Ja, ik had domination bij mezelf staan, vraag me af hoe dat kan. Sowieso klopt sinds de laatste update er helemaal niks meer van. Ik heb vaak bij mijn nick bijvoorbeeld 3 dominations staan terwijl als ik links tel ik er 5 zie staan (Wat dan wel weer klopt).
Ik speel alleen amper scout, en die ronde was ik sniper.Weiman schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:12:
Je kunt als scout assisten op jezelf. Als een pyro jouw sandman bal reflect, jouw daarmee stunt en je vervolgens vermoordt terwijl je stunned bent krijg je een assist op jezelf, doe dat 3-4 keer..
Laatste update is trouwens veel gesloopt, heb regelmatig dat ik geen team meer kan selecten (Zit ik volgens de game in RED of BLU maar ik kan geen class selecteren). Ook erg vaak last van dat ik RED en BLU tegelijk ben
Patch tijd

Dit is me 1 keer gelukt. BOOM! Headshot! Sorry for tk...
[ Voor 28% gewijzigd door DeX op 27-10-2009 13:46 ]
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
En als je daarna zelf gebackstabt wordt door de spyMetzie schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:05:
Ik heb het ook wel eens gehad als medic, heal je per ongeluk een spy die daarna backstabt. Staat er Spy + Metzie killed teammate.Tja, shit happens.
Verwijderd
Kan je eigenlijk een assist tegen jezelf krijgen op die manier?Waster schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:01:
[...]
En als je daarna zelf gebackstabt wordt door de spy
Dat is al veel langer dan sinds de laatste update. Ik heb t regelmatig, vooral als ik een team wil joinen waar net iemand joint (joinen mislukt dus)...doe dat een paar keer achter elkaar....en voila....geen class kunnen selecteren.Phyxion schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:22:
Laatste update is trouwens veel gesloopt, heb regelmatig dat ik geen team meer kan selecten (Zit ik volgens de game in RED of BLU maar ik kan geen class selecteren).

Dat zou dan een face-stab zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:59:
[...]
Kan je eigenlijk een assist tegen jezelf krijgen op die manier?
Signature
Signature
Verwijderd
Nee, als je maar binnen een bepaalde circel blijft en erg geen object tussen zit.pasta schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 13:47:
Maar komt die dan niet uiteindelijk out of line-of-sight als je achter een medic gaat staan?
De Anale Admiraal merkte al scherpzinnig op dat het te maken kan hebben met nieuws: Hoster i3D vertrekt halsoverkop uit We-Dare datacenter
[ Voor 89% gewijzigd door frickY op 28-10-2009 21:10 ]
Alle GoT servers zijn down door die grap met I3DfrickY schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:08:
Got #1 is down?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Op welke server(s) vermaken de meeste Gotters zich nu?
UKCS?
Hij mag flexibeler van mij en dat kruisje om mee te mikken mag ook weleens een nuttige functie krijgen ... om dingen mee aan te wijzen ofzo... zeg maar mensen die je ook echt WIL healen en geen eigen leven leiden de hele tijdVerwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:01:
Nope, die healbeam is vrij flexibel.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ah ik was hem gisteren al kwijt... Dacht dat ze door een of andere bug uit mijn favorieten gegooid waren (tijdje niet meer gespeeld), maar daar ligt het dus gelukkig niet aan (wist niet dat als een server down was hij niet meer in je favorieten kwam).Notna schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 21:10:
[...]
Alle GoT servers zijn down door die grap met I3D
Maar gelukkig zijn er meer leuke servers
Hampshire Heavies FTW
Ik zat me gisteren trouwens te verbazen hoe erg ik soms last heb van vertragingen/haperingen in het spel, vooral als het druk is lijkt het of mijn PC het niet meer trekt. Zelfs als ik mijn resolutie terugschroef blijf ik daar problemen mee houden (aan de videokaart zal het niet liggen (HD4670), maar ik denk aan mijn CPU (E2180) en mem (2GB)).
Soms heb ik de FPS teller aan staan en zie ik dat ik meestal toch aardig wat FPS haal, maar op de een of andere manier voelt het zelfs dan nog soms een beetje laggie aan (op de echt drukke delen zie ik mijn FPS wel inzakken, maar zelfs als het niet inzakt voelt het soms gewoon niet goed aan). Meer mensen hier last van?
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Die lag heb ik dus ook, maar dat treedt pas op sinds de laatste paar weken. Op de server waar ik op speel heeft iedereen er last van. Dus of het nu een client of server probleem is, is me niet helemaal duidelijk..Gertjan. schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:06:
[...]
Ah ik was hem gisteren al kwijt... Dacht dat ze door een of andere bug uit mijn favorieten gegooid waren (tijdje niet meer gespeeld), maar daar ligt het dus gelukkig niet aan (wist niet dat als een server down was hij niet meer in je favorieten kwam).
Maar gelukkig zijn er meer leuke servers![]()
Hampshire Heavies FTW(kom ik zo nu en dan ook wel wat mensen met een [GoT] tag tegen).
Ik zat me gisteren trouwens te verbazen hoe erg ik soms last heb van vertragingen/haperingen in het spel, vooral als het druk is lijkt het of mijn PC het niet meer trekt. Zelfs als ik mijn resolutie terugschroef blijf ik daar problemen mee houden (aan de videokaart zal het niet liggen (HD4670), maar ik denk aan mijn CPU (E2180) en mem (2GB)).
Soms heb ik de FPS teller aan staan en zie ik dat ik meestal toch aardig wat FPS haal, maar op de een of andere manier voelt het zelfs dan nog soms een beetje laggie aan (op de echt drukke delen zie ik mijn FPS wel inzakken, maar zelfs als het niet inzakt voelt het soms gewoon niet goed aan). Meer mensen hier last van?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Angelo NL / Global Cargo VTC
ik had het over serverFPSangienl schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 11:49:
best wel raar want zoveel fps heb je eigenlijk niet nodig met tf2 alles boven de 40 is goed
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
bij elk lettertje dat ik invoer flikkert m'n console eruit.
iemand die daar iets op weet?
nieuw instaleren, opstarten, ed helpt niet
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Dan moet je als eerste letter even een klinker typen.. Daarna kan je intypen wat je wilt.
Komt omdat je keyboard op Nl staat. Je kan eerst een klinker typen, dan zou het moeten werken. Je kan ook in de console recht van de invoerbalk je taal veranderen naar engels en dan hoef je niet eerst meer een klinker in te toetsen.Ghenzi schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:33:
ik kan tegenwoordig helemaal niks meer in m'n console invoeren?
bij elk lettertje dat ik invoer flikkert m'n console eruit.
iemand die daar iets op weet?
nieuw instaleren, opstarten, ed helpt niet![]()
* Zuurstok me likey likes
als ik thuis kom zal ik het even uitproberen, zit nu op school dus moeilijk uit te proberen hé
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Keyboard staat niet op NL, maar waarschijnlijk op US-International.Become schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:35:
[...]
Komt omdat je keyboard op Nl staat. Je kan eerst een klinker typen, dan zou het moeten werken. Je kan ook in de console recht van de invoerbalk je taal veranderen naar engels en dan hoef je niet eerst meer een klinker in te toetsen.
Dat is de toetsenbordinstelling als je Nederland als locatie hebt. Met een NL toetsenbord layout zouden je speciale karakters compleet niet meer kloppen.
US-International vind ik persoonlijk een zeer vervelende instelling. Vooral met programmeren, als je een quoteje of een dubbele punt gebruikt wacht hij tot je een andere letter induwt voordat hij hem neerzet (als je namelijk een klinker invoert zal hij dat tekentje en die klinker "samenvoegen"). Deze instelling is een van de eerste instellingen die ik verander na schone een installatie (en daarna de "sticky keys").
Layout op US zetten en je problemen zijn opgelost.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Kijk even of V-sync aanstaat, OF ingame, of bij de instellingen van Catalyst... Ik had er van het weekend ook erg last van... Had het gevoel alsof ik met m'n muis in dikke stront zat te roeren (bekend?.Gertjan. schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:06:
Ik weet van de nVidia drivers dat er een optie in zit om v-sync uit te forceren, bij Ati zal het vast ook kunnen, geen idee waar though.
Ik gebruik zelf ook de gewoon de USA - international layout en in mijn geval vindt ik het juist vervelend om op een NL layout te programmeren. als je met PHP een variable aanmaakt ( dus met @ teken) met je niet shift 2 doen maar iets heel anders.
Back to the point. Om je console te gebruiken zonder dat die uitvalt doe je eerst ` om je console te openen en daarna klik je op een klinker zoals de letter E. nu krijg je è te zien maar je console zal niet afsluiten
Verwijderd
http://www.teamfortress.com/pumpkinpatch/
Harvest wordt official en een paar nieuwe haloween achievements, die je schijnbaar kan halen als je d00d bent ofzo...
Trick or treat voor scary hoedjes........
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 19:36 ]
http://www.teamfortress.com/pumpkinpatch/
Welcome, if you dare, to the first ever Team Fortress Haunted Halloween Special! Five new update-specific achievements will unlock the Mildly Disturbing Halloween Hats—moldering, eldritch veils of such manifold depravity, the human eye will not process the sheer enormity of their malevolence, and out of self-preservation will merely show you paper bags with faces on them. These faces are still moderately scary, though, so brace yourselves for mild terror! [sound of bat wings]
En het regent hoedjes online!
Demo hat + Spycam beard.
[ Voor 4% gewijzigd door DeX op 29-10-2009 19:59 ]
Zelf een pyro fire helmet mogen ontvangen.
http://i304.photobucket.c...1/psycrowtik/tf2hallo.png
je moet iemand killen dan valt er een pompoen. Als je 20 hebt krijg je een hat
[ Voor 38% gewijzigd door Pykow op 29-10-2009 20:37 ]
De ene keer krijg je "Sorry, we're all out", en de andere keer werkt het wel, dus kijk maar of het lukt na een paar keer. Hier nog geen geluk
Edit: nu eindelijk wel
Edit2: Lool en dan dit, TF2 voor 2.49 euro: http://store.steampowered.com/app/440/
[ Voor 22% gewijzigd door Tsunami op 29-10-2009 21:05 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Fox op 29-10-2009 21:03 ]
Verwijderd
EDIT: nu ik op me item profiel kijk, zie ik hem er niet tussen staan -_-
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 21:08 ]
Verwijderd
http://www.tf2items.com/profiles/76561197973332990
Btw: http://www.teamfortress.c...tament_of_Zepheniah_Mann/
En http://www.teamfortress.com/pumpkinpatch/family_portrait/
[ Voor 11% gewijzigd door Tsunami op 29-10-2009 21:58 ]
Verwijderd
/me trekt flame-suit aan.
Blijkbaar kun je alsnog zo'n hoedje krijgen als je iemand met dat hoedje dominate
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2009 22:30 ]
heb me iig voor die hoed kunnen aanmelden.
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:21:
Kan iemand heel even uitleggen wat ze nu weer aan het klooien zijn? Hoedjesregen? Kunnen ze dat niet aankondigen? Bleh. World of Fortresscraft wordt steeds meer een rommeltje, nu met supergelimiteerde events? Ik krijg er steeds meer een afkeer van.
Overige hats en achievements komen pas na de update?
Algemene info @ http://www.teamfortress.com/pumpkinpatch/
@angienl
Wat de fuck is nou de lol van een achievement op zo een manier te halen? Je moet het lekker zelf weten, maar het lijkt mij de uitdaging nogal te verpesten.
[ Voor 57% gewijzigd door frickY op 29-10-2009 22:32 ]
maar moet je perse in Koth_harvers zitten ? BTW mijn Dedicate server kent nog steeds geen Koth_harvert map
Ik ook hoor, ik begin steeds meer genoeg te krijgen van deze onzin in TF2.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:21:
Kan iemand heel even uitleggen wat ze nu weer aan het klooien zijn? Hoedjesregen? Zeker weer een 'storing' in het systeem. Kunnen ze dat niet aankondigen? Bleh. World of Fortresscraft wordt steeds meer een rommeltje, nu met supergelimiteerde events? Ik krijg er steeds meer een afkeer van.
edit:
Blijkbaar kun je alsnog zo'n hoedje krijgen als je iemand met dat hoedje dominate
qftVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:21:
Kan iemand heel even uitleggen wat ze nu weer aan het klooien zijn? Hoedjesregen? Zeker weer een 'storing' in het systeem. Kunnen ze dat niet aankondigen? Bleh. World of Fortresscraft wordt steeds meer een rommeltje, nu met supergelimiteerde events? Ik krijg er steeds meer een afkeer van.
edit:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Doet het wat af aan het spel op zich? Ik bedoel...als die hoedjes je niet kunnen boeien dan heb je dr toch ook totaal geen last van dat die dingen uitgedeeld worden? Tis niet dat iemand er beter van gaat mikken ofzowSECURITEH schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:59:
[...]
Ik ook hoor, ik begin steeds meer genoeg te krijgen van deze onzin in TF2.
Verwijderd
En stel je voor: als op je werk ineens de helft van je collega's... nee, laat ik het even meer naar jullie belevingswereld brengen. Stel je voor dat de juf ineens de helft van je klas een stikkertje in hun schriftje geplakt heeft, om de doodeenvoudige reden dat zij als eerste hun naam ergens op een papiertje geschreven hadden of omdat ze op zaterdag op school komen.
Tuurlijk, de kinderen krijgen er geen betere cijfers voor, maar het voelt toch niet zo fijn he?
Daarbij heb ik bij games die ik graag speel best wel een beetje een completiedrang en ik heb me er inmiddels al bij neergelegd dat dat met TF2 niet gaat lukken en dat vind ik jammer.
Hat kan je overigens nog gewoon krijgen, gewoon iemand dominaten die er eentje draagt.
Also; Cry some more.
[ Voor 16% gewijzigd door GonzoNL op 30-10-2009 09:14 ]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Dus: Less QQ, More Pew Pew.
Hopelijk heeft het TF2-Valve-team weer zin om de komende classes met leuke updates te voorzien. Of gaan ze eerst met hun ebay-shop komen?
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Met ^^GonzoNL schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:11:
Serieus? Gaan jullie nou zeiken omdat Valve dingen doet? Het is toch leuk dat ze iets speciaals voor Halloween doen, ze hadden het ook gewoon niet kunnen doen. Ondankbare verwende nesten, dat zijn jullie.
Hat kan je overigens nog gewoon krijgen, gewoon iemand dominaten die er eentje draagt.
Also; Cry some more. (Als heavy zijnde met een Gibus)
Ik vind het wel gaaf hoe Valve al die dingen doet, en vooral met al die hidden pages op die update blogs, veel beter dan zo'n standaard mail/blog met wat nieuw komt.. Ook vind ik het leuk dat ze bij updates altijd een verhaaltje verzinnen ofzo (bij nieuwe maps, sniper/spy update etc.).
Valve
Ik ben ook iemand die last heeft van OCD's. Als ik ga voor Team Fortress 2, ga ik er ook compleet voor en wil ik het spel 100% hebben. Ik heb nog lang niet alle achievements en alle hoedjes, maar die kunnen nog komen en daar zit dus geen haast bij. Nu deze hoedjes en achievements maar een korte tijd beschikbaar zijn, vind ik dat vervelend, omdat ik het spel niet 'compleet' kan hebben. Ligt allemaal meer aan de ongezonde manier waarmee ik met spellen om ga, maar goed, dat is de reden waarom ik dit event niet zo geweldig vind.
[ Voor 11% gewijzigd door GonzoNL op 30-10-2009 09:30 ]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Verwijderd
Hahaha, haha, ha. *snik* Nee, ik ga geen jaarplanning bijhouden voor een game.GonzoNL schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:29:
Als je hem echt compleet wil hebben hou je er dit weekend tijd voor vrij, dus zo erg OCD ben je ook weer niet. Daarnaast zal je volgend jaar vast wel weer precies hetzelfde hebben; dus hou dan bij voorbaat volgend jaar rond Halloween je tijd vrij. (Het zal vast in een uurtje koth_harvest spelen gedaan zijn).
damn waar zijn ze mee bezig bij valve
Ik zie het wel weer na het weekend wat er gebeurd met de hats.
EDIT: Ik heb iemand gesproken die contact heeft opgenomen met Valve Development
De Paper bag hat verdwijnt na dit weekend omdat het een holliday hat is. Deze hat kan je volgendjaar opzetten met helloween als je dat wilt.
De Gibus hat BLIJF je wel HOUDEN. Dit is namelijk geen holliday hat
[ Voor 112% gewijzigd door Pykow op 30-10-2009 10:06 ]
Dat komt omdat jij al een fro hebt.rubbieus schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 08:37:
echt, ik begrijp dat geQQ over hoedjes imho niet
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Is er eigenlijknog een GoT server? Ik zie in de TS niets meer staan. Als iemand me het IP kan geven van de GoT server(s) zal ik daar op spelen met me gibus op.
Bedankt!
[ Voor 29% gewijzigd door Fox op 30-10-2009 11:38 ]
http://www.teamfortress.be/serversSniperFox schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:31:
Ondanks alle errors alsnog een gibus gekregen.
Is er eigenlijknog een GoT server? Ik zie in de TS niets meer staan. Als iemand me het IP kan geven van de GoT server(s) zal ik daar op spelen met me gibus op.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Eerst stonden alle items in de lijst ook al had je ze dubbel waardoor je soms ver naar beneden scrollen voordat je je oude wapen kon selecterenangienl schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 11:32:
@napo ? wat was er dan voorheen ? ik weet niet wat er veranderd is verder
Och nee wel hebben we hem weer te zeiken. Die hats enzo zijn allemaal prima en een leuke extra voor het spel. Wees blij dat je wat gratis krijgt. Daarnaast is de halloween special gewoon leukVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:21:
edit:
Je kan ook gewoon op andere servers spelen, doe je dat toch als je er niks aan vindt? 99.99% vind het waarschijnlijk wel leuk gezien de drukte op de servers atm
Dit topic is gesloten.