Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Gisteren is Nederland - Ierland gespeeld voor de TF2 nations cup van ETF2L.

Van tevoren verwacht dat we platgewalst zouden worden door het sterke Ierse team, maar het werd uiteindelijk een spannende 3-maps wedstrijd.
Helaas niet gewonnen.

cp_badlands
NL: 3
IE: 1

ctf_turbine
NL: 4
IE: 7

cp_fastlane
NL: 1
IE: 5

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Kanarie schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:54:
Gisteren is Nederland - Ierland gespeeld voor de TF2 nations cup van ETF2L.
Bedoel je niet Zweederland vs Amierika? :+

Een beetje met mercs gaan spelen in een nations cup match, tsss :P

[ Voor 16% gewijzigd door RaCio op 15-10-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, met een goede demo is het allemaal wat makkelijker. Zeker op badlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

RaCio schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:49:
[...]

Bedoel je niet Zweederland vs Amierika? :+

Een beetje met mercs gaan spelen in een nations cup match, tsss :P
Mistav was er niet en Waster kon hooguit eerste map spelen :/

En een goede demo is zeker fijn op badlands, zij hadden een (flink) betere met Runesky. Vooral op fastlane was dat duidelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Kanarie op 15-10-2009 15:01 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, heb tegen rune en morf gespeeld en ik schat de ene niet veel hoger in dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:58
Ik heb wss echt iets gemist, sinds wanneer kan je sandviches gooien en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

japie06 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:36:
Ik heb wss echt iets gemist, sinds wanneer kan je sandviches gooien en hoe?
Sinds 2 patches terug en met je rechtermuisknop.

http://tf2wiki.net/wiki/Sandvich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wat ik bij mijzelf merk is dat alle nieuwigheidjes nog niet helemaal doorgedrongen zijn in mijn dagelijkse gameplay. Zo ren ik als medic nog te vaak brandend rond op zoek naar een healthpack waarbij ik het net niet haal en dood neerval.

Terwijl ik ook gewoon uit de medigun wat health zou kunnen drinken sinds een paar updates :z

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
Gizz schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:08:
Wat ik bij mijzelf merk is dat alle nieuwigheidjes nog niet helemaal doorgedrongen zijn in mijn dagelijkse gameplay. Zo ren ik als medic nog te vaak brandend rond op zoek naar een healthpack waarbij ik het net niet haal en dood neerval.

Terwijl ik ook gewoon uit de medigun wat health zou kunnen drinken sinds een paar updates :z
Ik hoor al dat ik ook wat heb gemist sinds ik niet meer speel! Kan een Medic zichzelf healen? Wel uiteenlopende tweaks hebben ze gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

Ja dat is voor mij ook nieuw :? Hoe doe je dat?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Kleine correctie: het werkt natuurlijk alleen met de kritzkrieg. Zorg dat je de kritzkrieg gebruikt en taunt. Je zult dan, alsof het een beker is, uit de kritzkrieg drinken. Het health je wel maar 10hp, maar kan genoeg tijd rekken om uit te doven voordat je echt verbrand of toch naar een healthpack te lopen :P

Prachtig filmpje:

[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 15-10-2009 22:35 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Je kan met je kritz taunten, hierbij krijg je wat health erbij.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf ik dacht dat Gizz jullie in de maling zat te nemen.. maar dit is dus serieus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Gizz schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:34:
Kleine correctie: het werkt natuurlijk alleen met de kritzkrieg. Zorg dat je de kritzkrieg gebruikt en taunt. Je zult dan, alsof het een beker is, uit de kritzkrieg drinken. Het health je wel maar 10hp, maar kan genoeg tijd rekken om uit te doven voordat je echt verbrand of toch naar een healthpack te lopen :P

Prachtig filmpje:

[video]
In fact, dit was eerder al een taunt, maar die was uit het spel gehaald. Of beter gezegd, de animatie was wel aanwezig maar kon niet getriggered worden.

Het is namelijk niet drinken maar snuiven, en dat heeft wat meer negatieve associaties. (Lijm snuiven, drugsgebruik, lachgas, enz.) Een tijdje terug hebben ze blijkbaar besloten dat de soep toch niet zo heet gegeten werd en is de taunt alsnog in het spel beschikbaar gekomen.

Alleen de 10 puntjes health is nieuw, dat wel.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

JumpStart schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:15:
[...]

In fact, dit was eerder al een taunt, maar die was uit het spel gehaald. Of beter gezegd, de animatie was wel aanwezig maar kon niet getriggered worden.

Het is namelijk niet drinken maar snuiven, en dat heeft wat meer negatieve associaties. (Lijm snuiven, drugsgebruik, lachgas, enz.) Een tijdje terug hebben ze blijkbaar besloten dat de soep toch niet zo heet gegeten werd en is de taunt alsnog in het spel beschikbaar gekomen.

Alleen de 10 puntjes health is nieuw, dat wel.
Ik kan het ook associëren met het snuiven van zo'n vicks stick waarvan je neus open gaat, of over zo'n bak met warme menthol hangen.
Vind het wel een beetje raar dat mensen daar dan ineens om gaan trippen dat health straaltjes uit een fictief medigun op een lijn moet liggen met coke snuiven (haha, I made funnie).

Wat minder prettig is, is dat na de laatste update m'n HUD verneukt is, en ik dus geen ammo count heb.
Wat NOG minder prettig is, is dat sinds een uur, als ik m'n TF2 opstart, steam m'n TF2 gaat checken op integrity en na 2 seconden kapt en HL2.exe niet start.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

kKaltUu schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:38:

Wat minder prettig is, is dat na de laatste update m'n HUD verneukt is, en ik dus geen ammo count heb.
Wat NOG minder prettig is, is dat sinds een uur, als ik m'n TF2 opstart, steam m'n TF2 gaat checken op integrity en na 2 seconden kapt en HL2.exe niet start.
Als je custom HUD overhoop ligt moet je gewoon de HUD opnieuw installeren om het weer te laten werken :)
Werkt 9 vd 10 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
frickY schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:08:
Wtf ik dacht dat Gizz jullie in de maling zat te nemen.. maar dit is dus serieus |:(
Ik ook, dacht bullshut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:27

g0tanks

Moderator CSA
wut

Verbaast me heel erg dat jullie dat niet wisten. :P

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

nou idd, net nog een medic van een lekker broodje voorzien, werkt echt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeuhhhh ik kan geen TF2 meer spelen. nieuwe router zorgt voor 400 PING !!!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:14:
wut

Verbaast me heel erg dat jullie dat niet wisten. :P
Ik lees altijd al het update-news zorgvuldig, en heb dit ook nooit voorbij zien komen. Maar inderdaad;

[quote]May 21, 2009 - Team Fortress 2 Update Released
• Added a new taunt for the Kritzkrieg, which also heals for 10 points

Denk dat wij toen te gefocussed waren op de Spy-update Cabo :+

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 17-10-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Kanarie schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:00:
[...]

Mistav was er niet en Waster kon hooguit eerste map spelen :/

En een goede demo is zeker fijn op badlands, zij hadden een (flink) betere met Runesky. Vooral op fastlane was dat duidelijk.
Ik had er best kunnen zijn. Maar als we niet trainen, geen tijden afspreken waarop iedereen de match kan spelen, ik niet op de hoogte gehouden wordt dat er die avond een match is, ik met een andere match bezig ben en ik een maand lang geen demo had gespeeld, dacht ik niet dat het zinnig was om mee te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Waster schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:15:
[...]

Ik had er best kunnen zijn. Maar als we niet trainen, geen tijden afspreken waarop iedereen de match kan spelen, ik niet op de hoogte gehouden wordt dat er die avond een match is, ik met een andere match bezig ben en ik een maand lang geen demo had gespeeld, dacht ik niet dat het zinnig was om mee te doen ;)
Meedoen is toch veel belangerijker dan winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meedoen is niet altijd belangrijker dan winnen in mijn ogen.
Als je team zo slecht speelt en je verliest dan is er niks aan.
Heb je twee gelijke teams en je verliest dan, Ach wat maakt het uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Waster schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:15:
[...]

Hoezo? je spreekt minstens 1x per week met mistav, arie of viqun? Zelfs amon zit de laatste tijd veel op de server, kleine moeite om te vragen ;)

Anyway, team 4 had echt een kutweek in etf2l, 1 loss tegen degene die nu bovenaan in onze div staan en 1 draw tegen een paar russen die 5 uur voor de afgesproken tijd ineens zeiden dat ze het niet af hadden gesproken.
We konden geen logs vinden dus moesten we op vrijdag alsnog spelen.

Zat net wel even de stv demo daarvan te kijken, en ik zag dat hun engy op fastlane laatste cap (zij defenden) de tele exit en enterance op de trap naar de cap had gebouwd.
Is dat bugabuse of mag dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 21:35
Dat mag. Spatie indrukken is niet zo moeilijk ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Ach, meedoen is niet belangrijker dan winnen. Niet voor team nl, ze gaven de eerste match gewoon een default weg. En voor mij ook niet, ik speel nog altijd voor mijn plezier. Ik vind er niets aan om het team niet te kennen en geen tactics af te spreken. Tegen low tegenstander oke, maar niet als er div1 scouts voor je neus springen.

@kkaltuu
Mistav is één uur online geweest afgelopen week? En met viqun spreek ik wel, maar die weet vaak evenveel als ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKaltUu schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:55:
[...]

Hoezo? je spreekt minstens 1x per week met mistav, arie of viqun? Zelfs amon zit de laatste tijd veel op de server, kleine moeite om te vragen ;)
Dat is de taak van de clan leader of war arranger. Zou toch wat zijn als elke speler moet vragen wanneer te spelen? Ik plan regelmatig pcw's voor rejects, laat iedereen weten wanneer, als iemand niet kan regel ik een vervanger. Dat hoeft bijv. Waster niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Inderdaad, daar heb je toch gewoon een duidelijke site of mailinglist voor? Om dat 'mond tot mond' te gaan doen is zeer inefficiënt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team 3 doet het door middel van postduiven. Die worden geroosterd boven een vuur, waarmee we rooksignalen kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Bah, in overtime verliezen van Dignitas :/

http://etf2l.org/matches/12901/

[ Voor 29% gewijzigd door Kanarie op 18-10-2009 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze etf2l match was niet zo spannend. 5-0 beide maps in ongeveer 10 minuten. Hebben langer op ze gewacht dan gespeeld. Volgende week empathy op 2 maal badlands, dat gaat leuker worden. Daarna nog 8-3 tegen LOL team, maar na 20 min ongeveer gekapt. Ze wilden ook geen 2de map meer.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 22:53:
Onze etf2l match was niet zo spannend. 5-0 beide maps in ongeveer 10 minuten. Hebben langer op ze gewacht dan gespeeld. Volgende week empathy op 2 maal badlands, dat gaat leuker worden. Daarna nog 8-3 tegen LOL team, maar na 20 min ongeveer gekapt. Ze wilden ook geen 2de map meer.
Hampshire Heavies heeft 'geragequit'. Na onze vernedering zijn ze gedropped van etf2l :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Waster schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 10:43:
[...]

Hampshire Heavies heeft 'geragequit'. Na onze vernedering zijn ze gedropped van etf2l :X
Hopelijk doet HH3 dat ook, moeten deze week tegen ze spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daily award die ik gisteren haalde:
2009-10-19 deflect_arrow kills with deflected arrow

kills with deflected arrow

kills with deflected arrow

Oh, en ik heb ook een Football Helmet voor de Heavy gevonden gisteren. Mijn nieuwe theorie is dus dat deflected arrow kills leiden tot hoedjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 09-09 11:02
2009-10-19 Nmx 21 KGB kills

Nog 1 dag en hij is gold, yeuuy.

88KGB kills laatste 28 dagen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

De dag dat ik mn hoedje vond, heb ik geen kill met een deflected arrow gemaakt dus dat klopt niet LUH ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Accident schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:04:
De dag dat ik mn hoedje vond, heb ik geen kill met een deflected arrow gemaakt dus dat klopt niet LUH ;)
Bug.

Of feature, dat kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hier hoe ik mijn PING in tf2 lager kan krijgen ? of tenminste stabiel ?
Eens in de 2 uur springt mijn Ping >200 en dan kan je dus echt niet spelen.
Ik heb die nieuwe router van XS4ALL zo fritzbox. Voorheen nergens last van gehad maar vanaf vrijdag ik heb iedere dag dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

angienl schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:04:
Weet iemand hier hoe ik mijn PING in tf2 lager kan krijgen ? of tenminste stabiel ?
Eens in de 2 uur springt mijn Ping >200 en dan kan je dus echt niet spelen.
Ik heb die nieuwe router van XS4ALL zo fritzbox. Voorheen nergens last van gehad maar vanaf vrijdag ik heb iedere dag dit probleem
Torrents uitzetten, tracert / ping naar de server laten draaien, nieuwe router kopen, rate veranderen in tf2, bidden tot de netwerkgoden... moet ik doorgaan? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Laatst online: 09-09 00:29
Zorgen dat de rest van de familie/gebruikers niet de bandbreedte (upload/download) wegsnoept ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is de beste rate setting in TF2 dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:14

Phreak

KTM SuperDuke

Ik heb niks aan m'n rates veranderd.
Speelt prima :+
Gister weer even lopen rondrennen met scout, begin dat toch wel leuk te vinden met zo'n snelle class.
Die shotgun is wel erg overpowered van dichtbij zeg :X :D

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

angienl schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:09:
Wat is de beste rate setting in TF2 dan ?
Zoekt en gij zult vinden

http://whisper.ausgamers.com/wiki/index.php/Tickrate

Aan de andere kant, als jij periodiek rond een half uur steeds een piek hebt naar de ping van 200 en deze weer weg is, lijkt het mij een structureel probleem dat niets met TF 2 te maken heeft. Rest je router en modem voor de grap eens, loop al je background processen na (scheduler, antivirus, windshoos update, mail refreshing enz)

Succes :)

[ Voor 44% gewijzigd door Notna op 21-10-2009 12:20 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

LUH-3417 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:47:
Ja, die background processen op de achtergrond zijn link.
Zucht

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb ik geen last van en Background programma's zorgen meestal voor een laagere FPS maar niet zoveel PING. Ik lees dat er heel veel mensen zijn met dit probleem met XS4ALL.
Vandaag weer 20 minuten kunnen spelen daarna valt hij uit :S Echt niet normaal meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt aan je rates knoeien wat je wilt, maar je ping verander je er niet mee.

Je ping is de round-trip time van een ICMP pakketje. Dat geeft geen zak te maken met het HL2-protocol dat over TCP gaat. Zoek het probleem in de hardware.
Doe een tracert en kijk waar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Heb je al geprobeerd te bidden naar de netwerkgoden? heb dat nog niet in je lijstje gezien.
Is toch nog wel belangrijk.
Hard gillen tegen je router lukt volgens sommige mensen ook, heb eens een filmpje gezien van een duits jongentje die unreal tounament wilde spelen, begon iets in de trand van "ICH WILL UNREAL TOURNAMENT SPIELEN" te roepen, en uiteindelijk startte zijn spel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moar like 'ICH WILL UNWIRKLICHES TURNIER SPIELEN!', am i rite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik heb al zitten janken voor de router en ik ben met de router naar de kerk geweest :O maar niks helpt xD ghehe

Ach ja nieuwe firmware installeren en dan kijken of dat helpt.

TF2 blijft leuk als een maat uit je klas net 4 dagen speelt en hem dan al neer haalt met de heavy taunt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

angienl schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 10:59:
Ja ik heb al zitten janken voor de router en ik ben met de router naar de kerk geweest :O maar niks helpt xD ghehe

Ach ja nieuwe firmware installeren en dan kijken of dat helpt.

TF2 blijft leuk als een maat uit je klas net 4 dagen speelt en hem dan al neer haalt met de heavy taunt xD
Alsof Taunt killing echt onder "skills" valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militair90
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-07 19:20

militair90

sure we can f*uck it up

tot welk level kan die boog van de sniper eigelijk?

kheb ze al gezien van meer als level 100 :O

'' I'f you're going throuh a hell, keep on going '' Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik dacht dat voor alle items lvl 100 het hoogste was. :/

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lv100 is inderdaad het hoogst, maar alle items die je tegenwoordig krijgt zijn van het minimum level.

Ik heb wel een lv100 Cloak 'n Dagger.. al doet ie het net zo goed als mijn lv10 variant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn level 0 fan is nog steeds de beste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Een FAN is nooit goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
:?

Ik weet niet wat het is, ik speel echt een stuk beter met de scattergun, zolang ik mezelf weet te beheersen en niet ga spammen.

Anders mis ik echt de 6 schoten achter elkaar met de FAN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kwam net op een server, wat een Engineers chaos was het daar zeg _/-\o_
http://i34.tinypic.com/2ldx9p1.png

Hier stond een te groot plaatje

[ Voor 20% gewijzigd door een moderator op 22-10-2009 18:52 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spy heaven.

Maar die zou je wel even mogen scalen. 5,7MB is géén tinypic

offtopic:
@moderator
Ik ben zo lief geweest hem vast te scalen. Had je de link vanuit mijn post niet als thumb kunnen gebruiken? ;)

[ Voor 32% gewijzigd door frickY op 22-10-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
5.8MB voor een screenshot, hoe krijg je het voor mekaar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Dat doe je door een PNG up te loaden ipv een normale JPEG met 90% compressie ;) .
frickY schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:34:
Spy heaven.

Maar die zou je wel even mogen scalen. 5,7MB is géén tinypic

offtopic:
@moderator
Ik ben zo lief geweest hem vast te scalen. Had je de link vanuit mijn post niet als thumb kunnen gebruiken? ;)
offtopic:
Nee, want dan doet iemand het weer, en leert hij er dus niets van. Ook krijgt hij daardoor de gedachte: Oh, iemand anders doet het wel voor mij!

[ Voor 77% gewijzigd door TheJVH op 22-10-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:07:
Dat doe je door een PNG up te loaden ipv een normale JPEG met 90% compressie ;) .
offtopic:
Maakt geen fluit uit, PNG kan je ook comprimeren ;)
Phyxion schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:14:
Kwam net op een server, wat een Engineers chaos was het daar zeg _/-\o_
http://i34.tinypic.com/2ldx9p1.png

Hier stond een te groot plaatje
Doet mij denken aan de tijden dat Quarry nog op de got server stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Buiten dat het plaatje te groot is / was vind ik het best een grappig screenshotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:20:
[...]

offtopic:
Maakt geen fluit uit, PNG kan je ook comprimeren ;)
offtopic:
JPG is veel geschikter dan PNG voor foto's en complexe grafische bestanden, dat zie je al gelijk in deze afbeelding. Maargoed, dat is weer een andere discussie :) .

Vandaag en gister PCW met GoT3. Was weer dikke faal. Hard verloren, beide keren omdat de tegenstander een belachelijk goede sniper had.

WMB mag de sniper regelrecht gekicked worden uit TF2, veruit de meest vervelende class die er bestaat. Van een gigantische afstand iemand instakillen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Afbeeldingslocatie: http://kkaltuu.nl/tf2/div5b.jpg

Hoe tijdelijk het ook is, we staan 2e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor wazige vlag is dat?? Herkende hem niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Moet blijkbaar de Benelux voorstellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
LOL @ Die taunt kills in die Turbine vent :D .

Moeten we ook maar eens proberen op de GoT server, of op een reality pub :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-08 23:16
Laat mij dan ook eens spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rubbieus schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 02:04:
[...]

lololololololol!

no, srsly...

LOLOLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLO@!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

rubbieus schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 02:04:
[...]

Denk niet dat team 3 nog harder wil verliezen Rubbie!
Hmm, wel raar dat ik in dit thread niet zoveel over The Reality hoor, gaat hier niemand van hier daar naartoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
kKaltUu schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:06:
[...]

Denk niet dat team 3 nog harder wil verliezen Rubbie!
Hmm, wel raar dat ik in dit thread niet zoveel over The Reality hoor, gaat hier niemand van hier daar naartoe?
Ik maak wel misschien minder kills etc...
Maar ik zorg iig dat we de winnende cap halen, nadat ik 4 x mis schiet op een demo met 12 hp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rubbieus schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:49:
[...]

Ik maak wel misschien minder kills etc...
Maar ik zorg iig dat we de winnende cap halen, nadat ik 4 x mis schiet op een demo met 12 hp!
True. En zonder Rubbieus hebben we niemand die de stickytraps zo effectief opruimt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfmoord van de scouts bij de stickytraps xD lol Good TeamWork haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
LUH-3417 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:24:
[...]

True. En zonder Rubbieus hebben we niemand die de stickytraps zo effectief opruimt. :)
"Jongens, Jongens, een stickytrap!"
*rent erin*
*boom*
"Stickytrap cleared, snel pushen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeg ik toch. Zelfmoord om de sticky's weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Kun je beter bonk drink nemen om de trap te clearen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Waster schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:27:
Kun je beter bonk drink nemen om de trap te clearen ;)
/me trekt zijn pistool.

...

Toegegeven: voor een individu is die groengeslagen jarate (het geheime ingrediënt) helemaal niets, maar het komt echt tot zijn recht bij teamwerk (sentry afleiden, stickies opruimen...).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spring langs de stickies of neem een andere deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:06:
Spring langs de stickies of neem een andere deur?
te omslachtig...
Gewoon drin rennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Opofferen is een prima taktiek :P Ik hou er ook wel van. Helaas heeft het team achter me alleen niet altijd door dat ik dat doe om hen een kans te geven door het overig voetvolk af te leiden of shit op te ruimen. Sta je vervolgens in je spectator scherm te wachten tot je weer mag en zie je je team vrolijk om de hoek blijven wachten.

Ochja, doe het met liefde en plezier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Bij The Reality hebben we een heel tijd geen internet gehad, nu pas weer.

Morgen compos, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
En daarnet heeft GoT1 tegen GoT2 gewonnen in de finale op The Reality.

6:0 op Freight, 6:1 op Granary :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

aii, harde rolls.

http://thereality.nl/prijzen/#tf2 success met jullie prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Killzone schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:06:
En daarnet heeft GoT1 tegen GoT2 gewonnen in de finale op The Reality.

6:0 op Freight, 6:1 op Granary :) .
congratz :)

zijn er nog demo's te bekijken? :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel teams waren er? Ik bedoel teams die al vaker 6v6 hebben gespeeld? Got1/2/3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:31:
Hoeveel teams waren er? Ik bedoel teams die al vaker 6v6 hebben gespeeld? Got1/2/3?
GoT1 en GoT2, daarnaast nog het team van failtala en Exoronic.

Maar GoT2 speelde volgens mij ook alles 8-0, en GoT1 won dus van GoT2 met 8-0, dus dat geeft wel een beetje de weerstand aan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 20:32:
[...]

GoT1 en GoT2, daarnaast nog het team van failtala en Exoronic.

Maar GoT2 speelde volgens mij ook alles 8-0, en GoT1 won dus van GoT2 met 8-0, dus dat geeft wel een beetje de weerstand aan :P .
Nouja, niet zo spannend allemaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg steeds meer het gevoel dat kinderen van Counter-strike:source die daar altijd zeuren dat je cheat/hackt of campt nu Tf2 hebben gekocht. Op sommige servers wordt ik gezien als cheater terwijl ik helemaal niet goed ben vindt ik zelf.

Ze moeten leren dat je Gamed voor plezier en niet om je beter te laten voelen dan andere.

BTW netjes van GoT1 dat ze veel wedstrijden hebben gewonnen met 8-0. Hoelang duurd dat ETF2L voor de finalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

angienl schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:55:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat kinderen van Counter-strike:source die daar altijd zeuren dat je cheat/hackt of campt nu Tf2 hebben gekocht. Op sommige servers wordt ik gezien als cheater terwijl ik helemaal niet goed ben vindt ik zelf.

Ze moeten leren dat je Gamed voor plezier en niet om je beter te laten voelen dan andere.

BTW netjes van GoT1 dat ze veel wedstrijden hebben gewonnen met 8-0. Hoelang duurd dat ETF2L voor de finalen ?
Dit was voor een lan, The Reality,

ETF2L heeft divisies en is een online competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, petje af hoor 8-0 winnen tegen een stel randoms en het dan trots komen melden :+ . Beetje jammer dat ze dan niet het lef hebben om gewoon tegen mij te spelen.
Dear Koeitje,

Your challenge to 'Gathering of Tweakers Team 1' in the competition 'Ladder' was rejected.

Regards
ETF2L

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Laatst online: 09-09 11:02
Je faalt nu wel een beetje.

Got 1 op reality is niet in de buurt van got 1 normaal.

Het waren 2 teams, gekozen ( bewust / onbewust ) op hoe we zaten. :) WIJ HEBBEN EEN KAST, JULLIE EEN ROUTER LOLOLOLOLOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt toch niet uit? Het is en blijft winnen van een stel randoms zonder echte tegenstand :). Als je trots komt melden dat je makkelijk hebt gewonnen durft je toch best tegen een div3 team te spelen zou je zeggen?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 23:27:
Was hier dat teamfortress.be niet voor? O-)
Dat is voor de GoT clan. Daar zit ik sowieso niet in. Maar vind het een beetje vreemd dat mensen gaan roepen "goed werk" of iets in die trand terwijl het gewoon al niet te verliezen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Gast, zelfde gold voor op campzone, en als je het geen leuke prestatie vind, had zelf naar The Reality gegaan met een team?
Laat team 1 nou eens een keer winnen, doen ze op ETF2L al te weinig ;)

Pagina: 1 ... 33 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.