Acties:
  • 0 Henk 'm!
De wapens van sniper en Spy kon je alleen Random krijgen eerst. Daarna kreeg je weer millestones zoals voorheen.

Hats veranderd niks aan de game, maar laat wel zien dat ze met een trucje bezig zijn zoals ik vermeld.
Sims3 whaha XD never :P ik loop liever zelf naar de koelkast om iets lekker te pakken dan dat ik een digitaal gastje laat eten haha.

Ik laat alleen blijken hoe valve bezig is met Left 4 dead2 ;) omdat hier boven werdt vermeld dat het 2 aparte team waren. Maar ja Valve draait al niet lekker omdat ontwikkelaars tegen Steam zijn. Valve en steam moeten volgens andere game ontwikkelaars 2 bedrijven worden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Ontwikkelaars tegen Steam? Daarom is er het laatste jaar (en jaar daarvoor) zo'n explosie van uitgevers/developers die hun titels hier laten hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zijn ontwikkelaars en uitgevers juist dol enthousiast over Steam, net als over de HL2-engine.

Gekke angienl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Mijn meningen/opmerkingen:

1. Logisch dat men TF2 mensen tijdelijk gebruikt om L4D2 zo goed mogelijk te testen/op tijd klaar te krijgen.
2. Team Fortress 2 updates komen vanzelf wel weer.
3. L4D2 zal wellicht voldoende content geven om een nieuw deel te rechtvaardigen, maar we zijn verwend wat betreft ondersteuning van valve. Ik vertik het ook om 50 euro (of 45 euro pre-order) te betalen voor L4D2. De prijs van 30 euro zoals bijv bij CDWOW vind ik het wel waard though. Het is niet dat ik het geld niet kan missen, maar waarom meer betalen ...... Ook hoop ik dat L4D2 wel meer ondersteund gaat worden en er niet over een jaar ineens L4D3 zal zijn, daarnaast neem ik aan dat aangezien er nu al een SDK is, de community content veel sneller zal uitkomen.
4.Dat veel uitgevers/developers zich op steam richten zal natuurlijk zijn omdat je er een groot publiek mee bereikt, daarnaast is het ruilen van games ook moeilijker. De vraag is natuurlijk welk percentage valve opstrijkt van een verkoop. De opmerking is natuurlijk nav de opmerkingen van Gearbox dude over valve in zijn interview met gamasutra waar iemand van tripwire het tegendeel beweert : http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=25595

[ Voor 9% gewijzigd door punisher007 op 10-10-2009 16:55 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 21:35
Klopt, ontwikkelaars houden van Steam. Uitgevers daarintegen niet. Volgens hun heeft Valve teveel macht (tja, wat wil je, zei hebben het ontworpen en opgezet), ook krijgen zij minder opbrengsten via Steam.

Uitgevers willen graag dat het een apart bedrijf word, maar daar heeft (bijvoorbeeld) EA niets over te zeggen. Om Steam aan microsoft te verkopen lijkt me helemaal een beroerd plan.

Valve heeft gewoon een fantastische Purple Cow uitgebracht en daar verdienen ze nu aan. Andere uitgevers zijn gewoon jaloers (en terecht :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Purple Cow?

Waar ik bang voor ben is dat er andere, succesvolle, varianten op Steam komen, waardoor je alsnog zestien verschillende game-managing tools moet hebben om al je games te managen... Blizzard komt ook met een eigen programma aan Battle.net om vrienden, servers en games te beheren en aangezien Diablo bij mij ongeveer tussen water en brood in zit als het gaat om primaire levensbehoeften, kan ik daar al niet onderuit.

Also: ik snap niet veel van wat Angienl vertelt. Is Valve bezig een grote samenzwering op poten te zetten waarmee ze hopen de TF2 fans weg te jagen? Volgens mij zijn ze vooral bezig met dingen proberen en vervolgens luisteren naar een community (die bestaat uit duizenden en nog eens duizenden te jongen, zeurende pubers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

LUH-3417 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 19:18:
Purple Cow?

Waar ik bang voor ben is dat er andere, succesvolle, varianten op Steam komen, waardoor je alsnog zestien verschillende game-managing tools moet hebben om al je games te managen... Blizzard komt ook met een eigen programma aan Battle.net om vrienden, servers en games te beheren en aangezien Diablo bij mij ongeveer tussen water en brood in zit als het gaat om primaire levensbehoeften, kan ik daar al niet onderuit.

Also: ik snap niet veel van wat Angienl vertelt. Is Valve bezig een grote samenzwering op poten te zetten waarmee ze hopen de TF2 fans weg te jagen? Volgens mij zijn ze vooral bezig met dingen proberen en vervolgens luisteren naar een community (die bestaat uit duizenden en nog eens duizenden te jongen, zeurende pubers).
Zie nieuws: Gearbox-oprichter: Valve zou Steam moeten afsplitsen

Ik kan me er ergens wel iets bij voorstellen. Als je als onafhankelijke producer en/of publisher je producten tegen een fee/percentage via Steam kan verspreiden dan wil je liefst wel dat de winst/opbrengst naar de distributeur gaat. Maar als diezelfde distributeur ook nog eens zelf een grote producent is, dan kan er belangenverstrengeling plaatsvinden.

Wat nou als Valve in financieel zwaar weer terecht komt en het met Steam wel goed gaat? Mag/kan Valve dan de winst van Steam voor eigen doeleinden inzetten? Wat nou als er een andere publisher via Steam een game op de markt zet die zo succesvol is dat het direct concureert met een game van Valve?

Het hoeft allemaal niet zo dramatisch uit te pakken natuurlijk, maar de wens om Steam en Valve van elkaar ontkoppeld te zien snap ik wel.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeurend? Afgelopen 3 maanden heeft valve niks meer gedaan aan Team Fortress 2. Ondanks dat ze hadden aangekonigd het Random System te verbeteren en een Trade system te maken. Na 3 maanden is er nog steeds niets gedaan.

Wat ik duidelijk wil maken is dat Valve dit jaar een Microsoft actie doet. Daarmee wil ik zeggen.. Left 4 dead was een kleine game voor 50 euro. Left 4 dead 2 die dit jaar uitkomt zal net zoveel bieden en mensen moeten weer 50 euro dokken. Makkelijk geld verdienen. Omdat ze al zoveel kritiek krijgen op deze game gaan ze proberen deze mensen over te halen. Als eerst geven ze 25 miljoen uit aan reclame voor de game. ( stond op insidegamer,Gamed etc) en daarna gaan ze het succesvolle Team fortress 2 laten wachten voor left 4 dead 2 en hopen daarmee meer aandacht te krijgen voor deze nieuwe titel

Beetje zwakjes van valve in mijn ogen. Dat is het enigste wat ik even wou melden hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

angienl schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:40:
Zeurend? Afgelopen 3 maanden heeft valve niks meer gedaan aan Team Fortress 2.
...
Valve doet NIETS meer met TF2!1111oneone!!!1111

[-]
September 15, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

[+]
September 2, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

[+]
August 31, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

[+]
August 21, 2009 - Team Fortress 2/Day of Defeat: Source Update Released

[+]
August 17, 2009 - Team Fortress 2/Day of Defeat: Source Update Released

[+]
August 14, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

[+]
August 13, 2009 - Team Fortress 2 Update Released

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

angienl schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:41:
ik snap toch niet waar valve mee bezig is.

kijk alleen al naar de laatste 2 updatse.Snipers en Spy krijgen een update en je kan de wapens voortaan random krijgen whoeoeoe !! en je kan hats random krijgen

Na 3 dagen komen we erachter dat ons random systeem NIET werkt dus voegen we millestones toe.
Ja ons Random systeem doet het niet maar de hats krijg je nog steeds alleen maar random , Ondanks dat het niet goed werkt maar blijf spelen ooit krijg je ze .

Laatste update. Kijk Nog meer hats wel 18 hats erbij . We weten dat ons Random systeem niet werkt dus kunnen we heel makkelijk hats aankondigen we hebben alle tijd om ze te maken. Zo houden we TF2 "fans" tevreden en kunnen we werken aan l4d2

Ow de community gaat klagen dat de hats en wapens niet goed worden vrijgegeven random en dat de kans klein is om hats te krijgen, Valve team moet wat doen !!

Nieuw bericht: "As with the first Left 4 Dead game, most of the TF2 team has moved over to help out Left 4 Dead 2 get through its final shipping steps." Slim he we zeggen gewoon dat ze bezig zijn met left 4 dead :P dan kunnen ze nog langer wachten

Valve maakt voorlopig geen nieuwe update voor TF2 maar laten de gamers weten dat ze met Left 4 dead 2 bezig zijn Alleen maar om geld te verdienen en de TF2 "fans" moeten ook maar intresse krijgen in left 4 dead2, Daarnaast doet valve dit ook met de fans van Left 4 dead zelf. Spel is nog geen jaar oud. Te weinig maps. Left 4 dead 2 wordt aangekondigd > ze moeten de l4d "Fans" te vreden houden met een nieuwe update met maarliefst 1 campain met 2 levels erin
Ondanks dat ik L4D ook heb moet ik eerlijk bekennen dat ik echt maar een paar uur L4D heb gespeeld en gewoon verder ben gegaan met TF2. Het is compleet andere gameplay en TF2 boeit mij gewoon zoveel meer. Misschien dat ik later L4D weer eens ga proberen, maar op dit moment zie ik dat dus echt niet zitten.
En Valve boeit TF2 heus wel, iedere keer als er een update is staat TF2 weer vrij lang bovenaan de Top Sellers. Het levert ze heus wel centjes op :) Ondanks het feit dat ze goed supporten hebben ze natuurlijk ook voordeel bij een goede community qua inkomsten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik vind dat je Valve er te kort doet met zo te praten. Zoals hierboven al te kennen wordt gegeven, development aan TF2 blijft doorgaan. Telkens komen d'r weer dingen bij, tweaks worden uitgevoerd en blijft de community bezig + luisteren ze @ Valve. Hun support is echt van heel hoog niveau, ik denk zelfs 'top' van de industrie.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-09 11:15
angienl schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 20:40:
Zeurend? Afgelopen 3 maanden heeft valve niks meer gedaan aan Team Fortress 2. Ondanks dat ze hadden aangekonigd het Random System te verbeteren en een Trade system te maken. Na 3 maanden is er nog steeds niets gedaan
Sorry hoor, maar je kan ook niet klagen over hoe Valve nog omgaat met Team Fortress 2 post-release. Kom op zeg, Team Fortress 2 is het best up-to-date en vernieuwde spel dat ik ooit heb gezien. Ik heb nooit een ontwikkelaar gezien die zo intensief met gratis updates is bezig geweest, en alleen het management van TF2 (en TF2 zelf) is een grote reden dat ik van Valve hou. Ik heb Team Fortress 2 een lange tijd geleden gewoon van de PC verwijderd omdat ik er zat van was, maar toen ik hoorde over nóg weer een class update was ik helemaal weer om en ging ik gewoon weer verder. Ik speel het nu weer niet, maar dat is alleen omdat ik nu weer andere games heb. Als ik nog eens zonder games zit ga ik vast het TF2 slagveld wel weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb het vooral over de laatste periode en niet voorheen. Tweaks eruit halen is voor mij niet echt een update. Dat is meer het verbeteren van de foutjes die hun hebben gemaakt. De community laat valve alleen weten waar de foutjes zitten en zei passen het aan.

Maar bij update zelf bedoel ik dus te zeggen, Class update en de classeless update. en nogmaals bij deze laatste 2 updates hebben ze eerst geprobeerd een random systeem te bouwen. Heel de community was er op tegen. Dus kwamen ze terug met millestones maar andere items hats blijven random.
Tuurlijk luisteren ze goed naar de community dat merk ik ook wel. maar de LAATSTE( vanaf de sniper-spy update) hebben ze alleen maar tweaks eruit gehaald maar geen echte update meer vrijgegeven.Terwijl de community smeekt om de random system te veranderen en dat moet valve weten. Ondanks dat ze dat weten komen ze toch weer aan met nieuwe HATS en deze laatste update geeft aan dat ze op dit moment te veel met left 4 dead 2 bezig zijn en dat ze de TF2 spelers even zo laten zodat deze spelers ook weer left 4 dead 2 gaan kopen

Maar even voor de duidelijkheid ik heb verder niks tegen valve ze doen hun werk "voorheen" uitstekend maar de laatste paar maanden/weken zijn ze met te veel mensne "volgens hun" met l4d2 bezig. Maar l4d2 is niets meer dan een update van het eerste versie.

TF2 blijft ondanks dat valve nu wat minder aandacht aanbesteed toch een van de beste FPS shooters. Game kwam uit in 2007 en ik denk dat naast Call of duty4 en halo3, dat team fortress 2 nog volop gespeelt wordt

[ Voor 17% gewijzigd door Pykow op 11-10-2009 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

angienl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 08:21:
ik heb het vooral over de laatste periode en niet voorheen. Tweaks eruit halen is voor mij niet echt een update. Dat is meer het verbeteren van de foutjes die hun hebben gemaakt. De community laat valve alleen weten waar de foutjes zitten en zei passen het aan.

Maar bij update zelf bedoel ik dus te zeggen, Class update en de classeless update. en nogmaals bij deze laatste 2 updates hebben ze eerst geprobeerd een random systeem te bouwen. Heel de community was er op tegen. Dus kwamen ze terug met millestones maar andere items hats blijven random.
Tuurlijk luisteren ze goed naar de community dat merk ik ook wel. maar de LAATSTE( vanaf de sniper-spy update) hebben ze alleen maar tweaks eruit gehaald maar geen echte update meer vrijgegeven.Terwijl de community smeekt om de random system te veranderen en dat moet valve weten. Ondanks dat ze dat weten komen ze toch weer aan met nieuwe HATS en deze laatste update geeft aan dat ze op dit moment te veel met left 4 dead 2 bezig zijn en dat ze de TF2 spelers even zo laten zodat deze spelers ook weer left 4 dead 2 gaan kopen

Maar even voor de duidelijkheid ik heb verder niks tegen valve ze doen hun werk "voorheen" uitstekend maar de laatste paar maanden/weken zijn ze met te veel mensne "volgens hun" met l4d2 bezig. Maar l4d2 is niets meer dan een update van het eerste versie.

TF2 blijft ondanks dat valve nu wat minder aandacht aanbesteed toch een van de beste FPS shooters. Game kwam uit in 2007 en ik denk dat naast Call of duty4 en halo3, dat team fortress 2 nog volop gespeelt wordt
Daar zijn ze ook mee bezig, ze hebben allang aangegeven dat er ook item trading system bij komt maar zoiets bouw je echt niet in een weekje. Zoiets kost vrij veel tijd om alles goed te laten draaien en ook goed te balanceren. Duidelijk heb je totaal geen idee hoeveel tijd iets kost om in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Ik heb L4D2 nog niet gespeeld, dus kan niet beoordelen of het een "update" betreft van L4D1. Maar waar ligt de grens :) Fifa 2010 is ook maar een update van 2009 ? Call Of Duty Modern Warfare 2 ook maar een update van deel 1 ?

Classless updates zijn leuk en zorgen er voor dat de game levend blijft. Echter hoeven deze niet iedere maand te komen in mijn ogen. Het is gratis en je hoeft er alleen maar op te wachten. Om content sneller uit te brengen, zal men meer mensen nodig hebben .... dit kost meer en dan zou men wellicht geld gaan vragen voor deze content. Ik zie het liever gratis, zodat de content ook voor iedereen beschikbaar is en het aantal spelers hoog blijft.

Wat betreft het trading systeem, dit heeft men in mijn ogen wat onhandig naar buiten gebracht. De manier waarop het gecommuniceerd werd, insinueerde dat het niet al te lang zou duren alvorens deze beschikbaar zou zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door punisher007 op 11-10-2009 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat een trade system niet snel gemaakt is snap ik ook nog wel. maar ze moeten niet aankondigen en dan later er niks mee doen. Normaal houdt valve zich aan zijn woord. Als ze zeggen spy update paar weken later heb je de update. nieuwe hats paar weken later nieuwe hats. nieuwe trade system paar maanden later nog niks. Maar goed ik houd er maar over op want niemand begrijpt et ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
Phyxion schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 08:29:
Daar zijn ze ook mee bezig, ze hebben allang aangegeven dat er ook item trading system bij komt maar zoiets bouw je echt niet in een weekje. Zoiets kost vrij veel tijd om alles goed te laten draaien en ook goed te balanceren. Duidelijk heb je totaal geen idee hoeveel tijd iets kost om in te bouwen.
Inderdaad.

En ja angienl, de laatste tijd is het er inderdaad niet beter op geworden, maar ikzelf was wel blij hoor, met dat random systeem, want ik ben nou niet de beste in de achievements halen. En nu leven de Milestones en het randomsysteem gewoon naast elkaar, de milestones zijn "makkelijker" gemaakt (je hebt nu volgens mij bij 7 van de 40 achievements, ik zeg maar wat, al de eerste milestone en de laatste dan bij 25 of 30) en ik denk dat iedereen dat wel goed vind.

Valve had gewoon eerst de moeilijkheidsgraad van de achievements onderschat, dachten dat iedereen elke achiev binnen een half jaartje wel zou hebben. Ik denk ook dat er wat meer "make ## headshots, kills, captures" enzo bij hadden moeten zitten dan "in one life, get burned, shot, stabbed and hit" en dat soort andere over-the-top achievements.

Jammer ook dat ze hun blog nooit updaten, ze zetten er heel soms wel wat grappige dingen op, maar er is echt 0 nieuws aangezien ze met L4D2 bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
zijn er nog meer mensen hier die die hats echt een beetje idioot vinden? Ik vind ze afbraak doen aan het character waar je mee speelt... een soldaat met een rubber handschoen op? cmon.. of een sniper met een aureool.. het ziet er allemaal niet uit.

Ik ben echt een frequente speler, maar heb slechts 1 hat en ik gebruik hem niet. Dat hele random systeem voor het uitdelen van weapons heb ik ook nog niet begrepen, ik heb ondertussen 2/3 van alle weapons en van sommige een stuk of 5. Weet iemand waarom er eigenlijk dubbelen uitgedeeld worden?

wat mij betreft werken ze verder aan echt goeie maps waarin misschien wat meer diversiteit geintroduceert wordt. De sawmill map (heet ie zo?) vond ik al een goede aanzet, met die regenachtige setting ipv dat eeuwige arizona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
angienl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 08:21:
Dat is prima toch? Moet je bij EA mee aankomen....die gaan je glazig aankijken :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Garma schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:25:
zijn er nog meer mensen hier die die hats echt een beetje idioot vinden? Ik vind ze afbraak doen aan het character waar je mee speelt... een soldaat met een rubber handschoen op? cmon.. of een sniper met een aureool.. het ziet er allemaal niet uit.

Ik ben echt een frequente speler, maar heb slechts 1 hat en ik gebruik hem niet. Dat hele random systeem voor het uitdelen van weapons heb ik ook nog niet begrepen, ik heb ondertussen 2/3 van alle weapons en van sommige een stuk of 5. Weet iemand waarom er eigenlijk dubbelen uitgedeeld worden?

wat mij betreft werken ze verder aan echt goeie maps waarin misschien wat meer diversiteit geintroduceert wordt. De sawmill map (heet ie zo?) vond ik al een goede aanzet, met die regenachtige setting ipv dat eeuwige arizona.
Och, je ziet je eigen hoedje zelf toch niet als je aan het spelen bent. De enige keren dat je het ziet is als ze je neerschieten (en je niet meteen in kleine stukjes rond spat) of als je een taunt doet, maar verder zie je het niet. Als er mensen zijn die graag met die rubber muts rond wandelen, laat ze gewoon. Ze zijn mij er niet mee tot last. Ik vind het op zich wel weer voordelig voor de herkenbaarheid, als je 3 mensen van de zelfde class hebt zie je snel genoeg wie wie is. Vooral als medic kan dat wel eens handig zijn, want als meerdere spelers bij elkaar staan is het lastig te zien wie je aan het healen bent (en met wie je besluit het slagveld te betreden).

Overigens lees ik boven dat het achievement en item systeem naast elkaar leven. Betekent dat dat je geen item meer unlockt als je een milestone haalt? Want dat vroeg ik me dus af. Ik was er wel al achter dat je milestone wapens gewoon tussen de gevonden wapens staan en je deze dus per ongeluk kunt weggooien (zo heb ik per ongeluk een pyro en medic milestone wapen weggegooid :( )...

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toen de sniper-spy update kon je de wapens van deze classe en andere wapens ALLEEN random krijgen. Ze kwamen er achter dat het systeem niet werkte dus hadden ze Millestones toegevoegd aan sniper en spy.
Je kan wapens krijgen door middel van millestones te halen of je krijgt Random een wapen/hat.

Als je perongeluk een wapen weggooit maar je hebt wel de millestone ben je hem helaas echt kwijt.

Toen valve tegen 3rd party idle program bezig was. hebben ze alle wapens verwijderd die je via dat programma hebt ontvangen. Heel veel mensen hadden hun millestone wapens verwijderd voor millestone wapens en daardoor had je 2 dagen na deze "tweak" deze wapens niet tot je beschikking. maar 2 dagen later heeft valve er voor gezorgt dat wanneer je de millestones had dat je de wapens terug kreeg.

@Gertjan: Dat is ook de enige reden waarom ik juist hats wil. voor herkenning als het druk is. Een maat van mij heeft Viking helmet van soldier. Als ik dus een soldier zie met zo hat weet ik dat ik goede support krijg wanneer het druk wordt. dat is echt heel handig. Het is ook handig als medic. Als iemand vraag om een medic dan kan je die persoon zo herkennen en healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het schijnt dat je ook de namen kunt zien van mensen die je healed!

Nee, serieus, die petjes zijn wel handig. Een soldier met een pan op is of Become, of Marky. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

LUH-3417 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:32:
Het schijnt dat je ook de namen kunt zien van mensen die je healed!

Nee, serieus, die petjes zijn wel handig. Een soldier met een pan op is of Become, of Marky. :)
Of nmx, of ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Garma schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 10:25:

Ik vind die hoedjes juist leuk, een beetje variatie op het spel en stiekem de wens om ook een hoed te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Dit dus.

LMGTFY is irritant.

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 12-10-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
LUH-3417 schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 16:47:
[...]

Bah, iedereen heeft hoedjes. :(
Behalve ik ;) En ook heb ik nog steeds geen sniper unlocks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb alle wapens 2/3 x :P en geen een hat. Ik speel 10 uur gemiddeld per week xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekooktEi
.Gertjan. schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 11:38:

Overigens lees ik boven dat het achievement en item systeem naast elkaar leven. Betekent dat dat je geen item meer unlockt als je een milestone haalt? Want dat vroeg ik me dus af. Ik was er wel al achter dat je milestone wapens gewoon tussen de gevonden wapens staan en je deze dus per ongeluk kunt weggooien (zo heb ik per ongeluk een pyro en medic milestone wapen weggegooid :( )...
Neenee, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde juist, dat het randomsysteem en het milestonesysteem nu allebei nog werken, ofwel als je een milestone haalt dan verdien je het bijbehorende wapen, en je haalt ook gewoon nog steeds random wapens.

Dat zei ik omdat eerst er het milestonesysteem was, waar de minder goede gamers niet blij van waren omdat ze niets haalden, daarna was er alleen het randomsysteem, wat mensen weer irriteerde omdat je alles dubbel kreeg en meer dingen, en dus hebben de ontwikkelaars ze gewoon allebei laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
angienl schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 19:47:
ik heb alle wapens 2/3 x :P en geen een hat. Ik speel 10 uur gemiddeld per week xD
Ik heb al zeker 100/200 uur na de update. En ik heb dat unlock programma gebruikt, een dag voordat het als cheaten werd gezien. Ik heb geen hat en geen cheaters lamnent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet echt een TF2 machima pur sang, maar de Demoman zit er wel in en het is een mooi gedaan. Editing, geluid, top notch....!_/-\o_

"Why burst your arse for a silly title when you can have a free car! So long you bloody wankers!" :D

http://www.youtube.com/watch?v=LWuS9L_jctg

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Hijs érg goed.

Deze push van GoT1 waar ik mercte overigens ook ;)

http://www.youtube.com/watch?v=_Ju_Fv93Kos

[ Voor 25% gewijzigd door Weiman op 12-10-2009 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Waster schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:26:
[...]

Ik heb al zeker 100/200 uur na de update. En ik heb dat unlock programma gebruikt, een dag voordat het als cheaten werd gezien. Ik heb geen hat en geen cheaters lamnent :)
Just my story...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Waster schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:26:
[...]

Ik heb nooit externe apps gebruikt voor unlocks. Wel een keer of 3 op een achievement server gezeten voor het versnellen van het halen van achievements.

Dus ik ben wel zo schappelijk om die halo niet te dragen. Maar ook ik heb dus geen hoedjes. Ach ja, het is niet dat je door die hoedjes betere skills krijgt ofzo.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weiman schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 00:54:
Hijs érg goed.

Deze push van GoT1 waar ik mercte overigens ook ;)

http://www.youtube.com/watch?v=_Ju_Fv93Kos
Nice. Gewoon pub-style. :)

Je gebruikt trouwens wel heel veel voice commands, wist je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Volgens mij heeft hij "Nice Shot" aan dezelfde knop gebind als reload :P

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Nee, 'Nice-Shot' aan dezelfde knop als Mumble. :P Dan loop je bij m in de buurt, hoor je m over mumble 'Scout down' roepen ofzo, ondertussen weer eens 'NICE SHOOTING THERE'.
Verder wel leuke push. Kan me de lol op mumble wel voorstellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel eens geprobeerd 'Need a dispenser here' te binden aan vooruit lopen, maar dat werkte niet helemaal goed. Nu heb ik een scriptje waarmee ik met een knop op mijn G15 kan togglen of ik om de anderhalve seconde een dispenser request of niet.

Goed ook, want meer dispensers = meer critkans voor je team!!111!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Is dat echt zo? Dispenser vergroot de crit chance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hoe doe je dat dan om de anderhalve seconde? Gewoon met wait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Yonni schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 11:48:
Is dat echt zo? Dispenser vergroot de crit chance?
Nee dat hebben we een keer voor de grap verzonnen ;) .

Imo is voice spam, zeker in een serieuze PCW die echt spannend is, zeer irritant. Soms heb ik ook het idee dat mensen dan meer zijn met hun voicespam dan met de game zelf :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Fl4pp13 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 10:10:
Nee, 'Nice-Shot' aan dezelfde knop als Mumble. :P Dan loop je bij m in de buurt, hoor je m over mumble 'Scout down' roepen ofzo, ondertussen weer eens 'NICE SHOOTING THERE'.
Verder wel leuke push. Kan me de lol op mumble wel voorstellen. :)
Leuk idee, maar als je nou probeert de backrapen en je wilt wat zeggen op mumble?

Horen ze ook opeens. NICE SHOT! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsunami schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:21:
Hoe doe je dat dan om de anderhalve seconde? Gewoon met wait?
Ja, volgens mij wel. Als je wil, kan ik thuis wel even het scriptje opzoeken.

Over voice spam gesproken; ik word er helemaal gestoord van dat je als scout op payload maps sinds de update om de fuckin' twee seconden krijst 'WHAT THE HELL WHO STOPPED PUSHING THE CART!111?1?1/11/ED?'

Leuk als je bezig bent met proberen achter de linies te komen... Bovendien is het gewoon ook strontvervelend om jezelf dat zo vaak te horen zeggen... Gisteren op Swiftwater zei mijn scoutje het serieus zes keer binnen vier minuten. ARGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Nmxje schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:05:
[...]

Leuk idee, maar als je nou probeert de backrapen en je wilt wat zeggen op mumble?

Horen ze ook opeens. NICE SHOT! :')
Ik had daar inderdaad wel een paar keer een klein probleempje aan dat ik ging backcapen en maar niks zei :P misschien toch maar een andere knop binden ofzo gewoon ophouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
LUH-3417 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:37:
[...]

Ja, volgens mij wel. Als je wil, kan ik thuis wel even het scriptje opzoeken.

Over voice spam gesproken; ik word er helemaal gestoord van dat je als scout op payload maps sinds de update om de fuckin' twee seconden krijst 'WHAT THE HELL WHO STOPPED PUSHING THE CART!111?1?1/11/ED?'

Leuk als je bezig bent met proberen achter de linies te komen... Bovendien is het gewoon ook strontvervelend om jezelf dat zo vaak te horen zeggen... Gisteren op Swiftwater zei mijn scoutje het serieus zes keer binnen vier minuten. ARGH!
Waarom stopte je dan ook met pushen? :+

Maar serieus, een multiplayer-advanced optie voor "Disable automatic voice clips" zou wel handig zijn in dat soort gevallen. Alleen jammer dat je dan ook alle leuke domination teksten moet missen.
(Haha! Vat a bloodbasz!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 12:46:
[...]

Nee dat hebben we een keer voor de grap verzonnen ;) .
Toch zit er wel een kern van waarheid in! Meer dispensers betekent dat mensen langer in leven blijven, dus meer damage doen, dus meer kans op crit hebben! Het is alleen oppassen voor het break-even point. Twaalf dispensers en een soldier zijn niet echt een critmachine... en daarnaast zijn medics beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VyperX schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 13:48:
[...]

Waarom stopte je dan ook met pushen? :+

Maar serieus, een multiplayer-advanced optie voor "Disable automatic voice clips" zou wel handig zijn in dat soort gevallen. Alleen jammer dat je dan ook alle leuke domination teksten moet missen.
(Haha! Vat a bloodbasz!)
Omdat ik doodging, omdat iedereen me mijlenver hoorde aankomen!

Also; ik zou de normale comments niet willen missen. Ik hoor er nog steeds die ik niet ken en lig altijd weer in een deuk. als je als scout een soldier dominate: "There ain't enough crit rockets in the world to kill me!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vindt die uitspraken van de scout sowieso vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb een vraag:
Ik heb nu iets van 160 uur geklokt op TF2, voornamelijk op de Saigns servers.
Het probleem is het volgende; de premium accounts zijn daar behoorlijk vertegenwoordigd. In het begin is het wennen dat er bijvoorbeeld spies rondrennen die voortdurend gecloaked zijn, maar inmiddels begint het me een beetje de strot uit te hangen; vooral een premium spy in combinatie met een ultra-quick-charging death ringer is simpelweg niet kapot te krijgen tel daarbij nog het vermogen om flits-poef-paf te vliegen/ ultra-jumpen of hoe je het maar wilt noemen. Dan krijg je van die situaties waarbij er een spannende battle plaatsvind op een centraal captionpoint, maar vanwege een klote premium spy bij je spawnpoint krijg je ineens de situatie dat vijf/ zes man zich bezig gaan houden met die verrekte spy. Dat heeft dan natuurlijk weer gevolgen voor de strijd om het caption point. Dan laat ik de premium engies die sentries per vijf bouwen maar even buiten beschouwing....
Al met al begint het me een beetje te vervelen. Nu wil ik graag eens een kijkje nemen op de GOT server, maar ik heb geen idee hoe; ik heb de twee links gevolgd, maar dan kom ik ergen waar ik uitsluitend op invitatie lid kan worden?
Ik wil graag eens Team Fortress spelen ipv Solo Fortress op de publics. Ik heb geen ervaring met andere servers dan de publics. Mijn ingame alias is "Forcas76"
Ik speel voornamelijk Spy, maar ook Demo/ Soldier en Pyro (en ja ik gebruik mijn alt-fire om te deflecten en te blussen)
Kan iemand mij een tip geven of vertellen hoe ik op de GOT server terecht kan komen?

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://www.teamfortress.be/servers

Leef je uit zou ik zeggen :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Als ik me daar wil registreren, dan krijg ik iedere keer een foutmelding !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me daar wil registreren, dan krijg ik iedere keer een foutmelding !?
Ja daar zit een bug in geloof ik, maar je ziet het adres van de servers toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:06

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:00:
[...]

Indeed, aanmelden wil atm alleen niet omdat een zekere belg met de noorderzon verdwenen is.....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
premium servers moet je altijd zien te vermijden. Het slaat nergens op dat een engineer 2 sentry's of meer kan bouwen of een spy die gecloaked kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Ja in de vroege uurtjes wilde ik nog wel eens op Saigns spelen, best goed om te doen (24/7 Fastlane). Mja, dan komen de premium members, heb je opeens zo'n engineer die vier sentries kan bouwen en over super veel metal beschikt. Zelf in 16 vs 16 beslist dat gewoon heel het spel. Waardeloos gewoon.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Kunnen we 4 Sentries ook op GoT1 introduceren? Voor iedereen. Of 2, is ook al goed :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat zo lees van die saigns lijkt me die server gerunt worden door een stel 12 jarigen, daar wordt je toch knettergek van? Maakt de hele game kapot, waar balance toch al op het randje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Brainstorm schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:41:
Ja in de vroege uurtjes wilde ik nog wel eens op Saigns spelen, best goed om te doen (24/7 Fastlane). Mja, dan komen de premium members, heb je opeens zo'n engineer die vier sentries kan bouwen en over super veel metal beschikt. Zelf in 16 vs 16 beslist dat gewoon heel het spel. Waardeloos gewoon.
Precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 15:00:
[...]

Ik heb in mijn post gemeld dat ik alleen ervaring heb op de publics.. Ben relatief nieuw op het online game gebeuren.. Ik heb de adressen niet zien staan, en ook al had ik dat wel dan heb ik nog geen idee wat ik daar mee moet doen :?
Kan moeilijk de Tom Tom pakken en adres invoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  1. Ga naar je server browser
  2. Voeg een favorite toe
  3. Vul het adres van de GoT TF2 server in (server.teamfortress.be:27015)
  4. Connect & profit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Kijk!

Dat is pas een duidelijke uitleg!
Ga straks gelijk proberen.
THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saigns is leuk. Je kan tijdelijk een premium account nemen (door !premium te typen ofzo). Mag je 15 minuten plezier maken. Demo met 6 nades & 50hp na elke kill ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Laatst online: 11:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Bijltje666 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 16:59:
Kijk!

Dat is pas een duidelijke uitleg!
En mocht dat niet lukken, dan ga je gewoon naar de pagina met servers zoals eerder gezegd. Daar klik je op 'server.teamfortress.be:27015' en magischerwijs zit je opeens op de server ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Gizz op 12-10-2009 17:17 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:52
weet iemand nog andere leuke publics? Ik zit soms ook wel eens op saigns servers. Maar weet iemand er een waar er echt vaak wordt gecommuniceerd en samengewerkt? Want 's middags zijn er op de GoT server bijna geen mensen.

[ Voor 13% gewijzigd door japie06 op 12-10-2009 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Lethal zone en Hampshire heavies ben ik redelijk vaak te vinden. De Loonie bin is leuk pubben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
//Need A Dispenser here!
alias dispenser voicemenu 1 4
bind n dispenser

Dat in je autoexec.cfg zetten in C:\Program Files\Steam\steamapps\USERNAME\team fortress 2\tf\cfg

En dan op je G15 een knop binden aan 'druk iedere seconde op n' en die togglen.

Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/3664/27613793.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door LUH-3417 op 12-10-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nog erger, op sommige maps zijn bepaalde classes exclusief voor members gereserveerd. Echt een wtf moment toen ik dat hoorde. 8)7

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam dit een paar dagen geleden tegen:

Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/tf2/crit_sandvich.jpg
Crit Sandvich is delicious!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

LUH-3417 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:08:
//Need A Dispenser here!
bind n dispenser

Dat in je autoexec.cfg zetten in C:\Program Files\Steam\steamapps\USERNAME\team fortress 2\tf\cfg

[afbeelding]
Die laatste delay kan ook op 1 sec staan hoor ;) Gaat hij nog een stuk vaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Dat is het al...

Voor de rest dan, ik hoor er weinig van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Nee, dan gaat hij juist minder vaak. Dan druk je erop terwijl hij nog bezig is en begint hij niet opnieuw. Ze worden nog wel getelt tot het aantal keer dat je op een rij een voice command kan geven, dus uiteindelijk gaat hij minder vaak.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:08:
//Need A Dispenser here!
bind n dispenser

[afbeelding]
You fool, what have you done!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

GonzoNL schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:06:
Nee, dan gaat hij juist minder vaak. Dan druk je erop terwijl hij nog bezig is en begint hij niet opnieuw. Ze worden nog wel getelt tot het aantal keer dat je op een rij een voice command kan geven, dus uiteindelijk gaat hij minder vaak.
Hij gaat 3x achter elkaar, wacht dan heel eventjes en gaat dan weer 3 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Touchdown! ... oh wacht.. dat is een andere sport....

Afbeeldingslocatie: http://img390.imageshack.us/img390/1593/touchdown.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Wat voor stiekems ben jij in de chat aan het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik kan de naam niet ontcijferen, anders kan je in de stats kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Staat daar niet [GoT3]Gonzo? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door User op 13-10-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er staat '[GoT3]Gonzo: Ik ga dit weekeinde weer naar de Dark Room. Wie gaat er mee?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Er staat: [GoT3]Gonzo: Ik ga de(?) *onleesbaar* akkoord *onleesbaar*

LUH, gij faalhaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Gister voor het eerst op de GoT server gespeeld. Even wennen zeg, gelijk twee compleet onbekende maps.
Wel heb ik Cabo en Koeitje voorbij zien komen :-)
Jammer dat niet iedereen gecharmeerd was van Fastlane, dat is mijn favoriet.
Leuk om te horen dat er echt gecommuniceerd werd!
Thnx voor de info...

Forcas76

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onder welke naam heb je gespeeld?

Heb je nog genoten van mijn muziek/'what the hell who stopped pushing the cart'-megamix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik heb nog geen koth_sawmill gespeeld als got3 gonzo :(

in de nieuwe stats

[ Voor 16% gewijzigd door GonzoNL op 13-10-2009 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
hehe ok ik zal een tipje van de sluier oplichten.. Die persoon zei: ik ga er niet 100% mee akkoord, maar solli is nogal w + m1

rara wie zei dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heb ik dat niet gezegd? Maar was een brainfart en ik heb het toen toch verbeterd naar pyro is nogal w + m1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
Morti schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:14:
hehe ok ik zal een tipje van de sluier oplichten.. Die persoon zei: ik ga er niet 100% mee akkoord, maar solli is nogal w + m1

rara wie zei dit?
[GoT]Simon.

(2009-09-18 17:54:24 [GoT]Simon Ik ga er niet 100% mee akkoord maar solli is nogal w + m1 [GoT] Team Fortress 2 #1 | Home of Happy Tree Friends koth_sawmill )

[ Voor 23% gewijzigd door Nmxje op 13-10-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje maar wat is er met Steam aan de hand op ditmoment ? Ik kan niet inloggen en de site is ook al uit de lucht :S iemand meer met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Je bent gebanned vanwege negatieve uitlatingen op got ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Steam-ban kan wel ja. Check het forum ff en dan vragen voor unban met je cd-key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whaha punisher XD ik was niet de enigste met het probleem ;p mijn maat die om de hoek woont kon ook niet inloggen xD bleek een probleem bij steam te zijn hier in Tilburg denk xD haha

bij steam-ban werken je games volgens mij niet meer maar kan je nog wel inloggen en zelfs als ik naar de steam site ging via firefox krijg ik error pagina niet gevonden maar na kwartiertje doet alles het weer. Vroeg me allee af of meer mensen dit probleem hadden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Update geweest weer voor TF2, werd eens tijd ;) . Allemaal kleine fixjes zo te zien.
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

* Added "+quickswitch" command, which brings up a small panel allowing you to rapidly change the loadout of your current class & active weapon slot
* Added server ConVar "tf_teamtalk" to allow alive/dead teammates to talk with each other during a match (default is 0)
* Added 1/2 Bonus Point for healing a teammate with a dropped sandvich
* Updated the class menu to show the local player's current class
* Updated server ConVar "tf_playergib" to have 3 settings for player gibs: 0: never, 1: normal, 2: always (default is 1)
* Updated "player_hurt" game event to include "damageamount" and "crit" values
* Fixed a rare crash in particle system
* Fixed being able to eat your sandvich (via taunt) and drop it in the same frame
* Fixed not correctly remembering the last weapon if you're using "remember active weapon" and the last weapon was the weapon in slot 0
* Fixed Medic not being able to release his ÜberCharge if his team won the previous round and the Medigun was his last active weapon (while using "remember last active weapon")
* Fixed not remembering the last active weapon correctly if the player didn't die before the next round restart
* Prevented servers from using steam:// commands in their MOTD text
* Fixed using the regen cabinets to get more health than you should when you switch between weapons with/without max health reduction attributes
* Fixed friendly-fire/spectator exploit using projectiles
* Fixed disguised spies not getting ammo from enemy dispensers
* Fixed thrown sandvich traveling through players before being activated
* Fixed sandviches sometimes spawning inside walls, or being thrown through thin walls
* Fixed fire overlay drawing on hats in DX80
* Fixed an exploit that allowed servers to corrupt client's item database
* Fixed full packet updates showing cloaked Spies for an instant
* Fixed a prediction error resulting in mis-predictions of crits

Community requests

* Added new "func_flag_alert" entity that fires an alert when a player carrying a flag starts touching the entity
* Added server ConVar "bot_crouch" to make bots crouch
* Added model override for item_teamflag entity
* Added ability to turn off particle trail for players carrying the item_teamflag entity
* Updated team_train_watcher to support 8 cp/track links (was previously 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Laatst online: 29-05 10:00
Niet veel speciaal buiten enkele bug fixes blijkbaar. Ik verlang wel tot het tradesysteem geïntroduceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

* Fixed thrown sandvich traveling through players before being activated
_o_
Zekerst goed voor een heavy, vond het al jammer dat het niet als L4D werkte als je pillen gooiden dat het meteen door de andere wordt opgepakt.

Vandaag tegen MRX gespeeld, maar god wat een gepruts van ons.
Gewoon 6 punten laten liggen omdat alle 4 de main solly's niet bereikbaar waren en dus niet met onze main lineup konden spelen.
Zal wel aan de leiders van de volgende match vragen of we RPG-TF2 kunnen spelen in een bos ofzo... :+

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach wij krijgen gewoon -1 punt omdat de slechtste speler in ons team al eens was gebanned _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:56:
Ach wij krijgen gewoon -1 punt omdat de slechtste speler in ons team al eens was gebanned _O-
Que? (8>

Die exploit met projectiles > spectator is denk ik dankzij achievement_idle gevonden ;)

4 pipes er uit > spec en de halve room dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
In zijn team zat een player die gebanned was voor haxx.
En tijdens die ban onder een andere naam heel season 5 van etf2l gespeeld heeft. (en season 6 bij koei z'n clannetje) ( huidig seizoen van etf2l)
Daardoor die puntjes in de min, voor zoiets krijgt een team alle matches die ze gespeeld hebben default loss.

[ Voor 11% gewijzigd door Nmxje op 15-10-2009 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
Zonde die lui :( Verpesten het voor iedereen, inclusief hun eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:21
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:56:
Eerlijk gezegd heb ik hem nooit goed zien spelen (in die keren dat we tegen epic gespeeld hebben), eigenlijk vind ik het knap dat hij toch in TDR terecht is gekomen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:10:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik hem nooit goed zien spelen (in die keren dat we tegen epic gespeeld hebben), eigenlijk vind ik het knap dat hij toch in TDR terecht is gekomen.
Zegt genoeg over het gebrek aan goede sollies op dat moment :D. We dachten we trainen 'm wel een beetje. Nouja, vette pech.
Pagina: 1 ... 32 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.