Hé, als je mij healt, ben je in no-time gewaardeerd!
Wat heb je je weapon-fov bizar hoog staan? Speelt dat fijn?LUH-3417 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:52:
Hier: http://server.teamfortres...ode=playerinfo&player=637
In other news, meer pro-ness van mijn hand!
http://www.youtube.com/watch?v=9hBuNeqEwQ8
http://www.youtube.com/watch?v=Hq1f6tU1Rf4
Verder leuke acties
Record jij gewoon al je games om achteraf leuke momenten uit te knippen? Of is het toeval dat je net aan het recorden was?
Dat van die lange demoman-arm komt doordat ik niet ingame record, maar later de demo's van de server va Brainstorm haal, daarna in TF2 het juiste moment opzoek en het met Fraps afspeel. Ingame is die arm gewoon normaal.
Alles opnemen lijkt me niet te doen, maar ik vind dit wel aardig. Gewoon belachelijke acties opnemen en opyoutube zetten.
Alles opnemen lijkt me niet te doen, maar ik vind dit wel aardig. Gewoon belachelijke acties opnemen en opyoutube zetten.
Voor de lol vanavond ook eens alles record. Nu even leuke stukjes knippen 
Had voor de testen te weapon-fov ook eens op max gezet, maar na 5 min zie je het verschil niet beheer. Behalve dat iedereen veel te mager is. Demo heeft armen van een Somaliër. Spy ook. Iedereen eigenlijk
Als ik een demo heb opgenomen en hem achteraf wil overnemen met Fraps. Kan ik dan mijn HUD, de chat en dergelijke allemaal uitzetten? Heb al met wat console-commando's zitten rotzooien maar krijg mn scherm niet leeg.
Waar haal je die video's precies vandaan? Wil graag van de 19000ste tick tot een minuutje later van vanavond in badwater
Had voor de testen te weapon-fov ook eens op max gezet, maar na 5 min zie je het verschil niet beheer. Behalve dat iedereen veel te mager is. Demo heeft armen van een Somaliër. Spy ook. Iedereen eigenlijk
Als ik een demo heb opgenomen en hem achteraf wil overnemen met Fraps. Kan ik dan mijn HUD, de chat en dergelijke allemaal uitzetten? Heb al met wat console-commando's zitten rotzooien maar krijg mn scherm niet leeg.
Waar haal je die video's precies vandaan? Wil graag van de 19000ste tick tot een minuutje later van vanavond in badwater
[ Voor 38% gewijzigd door frickY op 06-10-2009 22:50 ]
Ik zal even de zes stappen posten die Gonzo me gaf en waarmee het me ook lukte. 
Stap 1: http://replay.teamfortress.be/Servers/
Stap 2: Download FRAPS van de Pirate Bay ofzo
Stap 3: TF2 aanzetten, shift+f2 om het demo laad schermpje te krijgen
Stap 4: De goede tijd opzoeken (het moment waarop LUH-3417 vier epic shovel kills in drie seconden maakt!)
Stap 5: cl_drawhud 0 in console
Stap 6: filmpje uploaden naar youtube
Dan consolecommando zet alle troep uit... Alleen als iemand je een message stuurt via Steamfriends, zoals Metaal deed bij mijn Airpipe filmpje zie je dat.
Stap 4: De goede tijd opzoeken (het moment waarop LUH-3417 vier epic shovel kills in drie seconden maakt!)
Dan consolecommando zet alle troep uit... Alleen als iemand je een message stuurt via Steamfriends, zoals Metaal deed bij mijn Airpipe filmpje zie je dat.
[ Voor 23% gewijzigd door LUH-3417 op 06-10-2009 23:03 ]
Hehe, als ik al mijn belachelijke (en/of minder briljante) acties opneem dan kan ik er nog wat HDD's bij schroeven. Gisteren gewoon tot 3x toe afgemaakt net voordat ik mijn uber gebruik. Mijn poppetje roept, fully charged, ram op de rechter muis knop en nog net voordat mijn pc dat verwerkt heeft lig ik dood op de vloer te kijkenLUH-3417 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:08:
Verder was het gisteren wel gezellig op de GoT server, kwam er ook achter waarom ik al een tijdje geen voice hoorde van andere spelers, heb een keertje "Enable voice" uitgezet in TF2 in de veronderstelling dat het om mijn voice ging, maar schijnbaar mute je dan ook de voice van andere spelers. Maar goed, toen het aanstond kon het team in ieder geval weer instructies aan mij geven
Overigens een tactisch vraagje. Stel ik ben fully charged, uber ik dan de persoon die ik heal voordat we het slagveld op gaan of gaan we het slagveld op en op het moment dat het benauwd wordt schakel ik de uber in? Vroeger deed ik het eerste, maar ik begin nu steeds meer het 2de scenario toe te passen (omdat je dan ook iets langer stand houdt). Wat is jullie visie daarop?
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ligt volledig aan de situatie. Heb je het overzicht en weet je zeker dat je goed gedekt wordt dan gebruik ik over het algemeen scenario 2. Op sommige chokepoints is het juist handiger om scenario 1 toe te passen. En wees niet bang om ubers te verkloten als het betekent dat je meerdere mensen plus jezelf kunt redden. Heb het vaak genoeg gehad dat ik op bepaalde momenten mijn uber heb aangegooid simpelweg om meerdere mensen op een capture point bijvoorbeeld in leven te houden. Als je een beetje een 'battle medic stijl' (als in iedereen healen, niet achter 1 maatje blijven hangen etc.) hebt dan bouw je snel genoeg je ubers weer op om ze weer in te zetten op cruciale momenten..Gertjan. schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 08:40:
Overigens een tactisch vraagje. Stel ik ben fully charged, uber ik dan de persoon die ik heal voordat we het slagveld op gaan of gaan we het slagveld op en op het moment dat het benauwd wordt schakel ik de uber in? Vroeger deed ik het eerste, maar ik begin nu steeds meer het 2de scenario toe te passen (omdat je dan ook iets langer stand houdt). Wat is jullie visie daarop?
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Euh... een Battle Medic is in mijn ogen een medic die in het zicht van tegenstanders snel naar z'n needlegun/blutsauger switcht (in plaats van z'n huidige teamgenoot te blijven healen). 
Over het timen van ubers: ik probeer ook altijd mijn uber zo laat mogelijk aan te zetten. Dat wil zeggen: net VOOR m'n ik of m'n uber-target geraakt gaat worden door massive damage. Op het moment dat je door een choke komt, heb je grote kans dat je hem eigenlijk al aan moet hebben. Als je van uit een onverwachte en/of goed verdedigde plek komt, dan kan je het beter timen.
Wees ook niet bang om meerdere mensen te uberen. Kijk tijdens je uber rond naar je niet geuberde teamgenoten en probeer ze te beschermen met een seconde uber als ze met low health zijn.
Over het timen van ubers: ik probeer ook altijd mijn uber zo laat mogelijk aan te zetten. Dat wil zeggen: net VOOR m'n ik of m'n uber-target geraakt gaat worden door massive damage. Op het moment dat je door een choke komt, heb je grote kans dat je hem eigenlijk al aan moet hebben. Als je van uit een onverwachte en/of goed verdedigde plek komt, dan kan je het beter timen.
Wees ook niet bang om meerdere mensen te uberen. Kijk tijdens je uber rond naar je niet geuberde teamgenoten en probeer ze te beschermen met een seconde uber als ze met low health zijn.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Gert, sorry dat ik je gisteren tot tweemaal toe in dezelfde sticky trap liet lopen. Voelde me wat overmoedig met een personal medic. 
Maar mijn muziek heeft vast heel veel goed gemaakt!
@boven: Bedankt voor de tips! Eens kijken of we het in de praktijk kunnen brengen.
. Vind het overigens wel prettig om een of meerdere vaste mensen binnen het team te healen/uberen, in mijn ervaring werkt dat het beste omdat je op den duur went aan hun spel stijl (uiteraard kan de rest ook rekenen op een health boost indien nodig).
De muziek heeft inderdaad veel goed gemaakt... Hoewel mijn vriendin toch raar stond te kijken toen ik na het spelen die "tuintje in mijn buik - cover" aan het zingen was
.
Was wel even balen ja, die sticky traps, maar goed dat komt ook een beetje omdat ik nogal naïef die ruimte in stampteLUH-3417 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:23:
Gert, sorry dat ik je gisteren tot tweemaal toe in dezelfde sticky trap liet lopen. Voelde me wat overmoedig met een personal medic.
De muziek heeft inderdaad veel goed gemaakt... Hoewel mijn vriendin toch raar stond te kijken toen ik na het spelen die "tuintje in mijn buik - cover" aan het zingen was
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Naief weet ik niet, maar je bent een nieuwsgierige medic, die graag wil kijken wat er aan komt. Heb ik ook vaak en meestal is het niet gezond. Als medic ben je target numero uno en zodra ze je om het hoekje zien piegen, krijg je alle pipes, rockets en andere spam op je gericht. Je kunt beter wat meer achter blijven.
Sterker nog, loop nooit de hoek om zonder de uber (if available) aan te hebben. Als er een sniper op die hoek staat te mikken ben je de klos. Zeker als medic (hoewel het oh zo leuk is een (bijv.)heavy te headshoten 0.01 seconden voordat de uber aan gaat. Dat laat leuke dingen zien als de medic in paniek weg rentLUH-3417 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:52:
Naief weet ik niet, maar je bent een nieuwsgierige medic, die graag wil kijken wat er aan komt. Heb ik ook vaak en meestal is het niet gezond. Als medic ben je target numero uno en zodra ze je om het hoekje zien piegen, krijg je alle pipes, rockets en andere spam op je gericht. Je kunt beter wat meer achter blijven.
Of je moet veel blijven bukken
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 07-10-2009 10:03 ]
Als medic moet je juist zoveel mogelijk healen en overhealen. Als je ziet dat een van je teammaten in het rood staat ga je hem al healen en ook spelers die in brand staan.
Scout,Snipers en spies zijn in mijn ogen belangrijk te healen wanneer ze in brand staan. De andere classes kunnen wel even wachten en waarom juist eerst deze classes? Omdat, Scout weinig health heeft. Snipers kunnen moeilijkschieten als ze in brand staan. en een spy kan snel counteren als die weer genoeg health heeft.
Wat ik wel eens mee maakt bij CTF_turbine of CTF_2fort. Dat mensen niet naar hun HUD kijken onderin en daardoor de verkeerde kant verdedigen.
Scout,Snipers en spies zijn in mijn ogen belangrijk te healen wanneer ze in brand staan. De andere classes kunnen wel even wachten en waarom juist eerst deze classes? Omdat, Scout weinig health heeft. Snipers kunnen moeilijkschieten als ze in brand staan. en een spy kan snel counteren als die weer genoeg health heeft.
Wat ik wel eens mee maakt bij CTF_turbine of CTF_2fort. Dat mensen niet naar hun HUD kijken onderin en daardoor de verkeerde kant verdedigen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Je vergat te vermelden dat andere medics heeeel erg belangrijk zijn om te healen.
Meerdere medics in een team = overpowered
Maar idd, als je als medic met z'n tweeen bent: zorg dat je allebei overhealed bent... Verhoogt je overlevingskansen aanzienlijk
Ik hou meestal de volgende prioriteiten aan:
1. Red health mensen
2. Brandende mensen
3. Scouts (gaat toch snel)
4. Demo's
5. De rest
9000+. Engi's
Maar idd, als je als medic met z'n tweeen bent: zorg dat je allebei overhealed bent... Verhoogt je overlevingskansen aanzienlijk
Ik hou meestal de volgende prioriteiten aan:
1. Red health mensen
2. Brandende mensen
3. Scouts (gaat toch snel)
4. Demo's
5. De rest
9000+. Engi's
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Afegelopen weekend iets leuks meegemaakt wat betreft Medics =>
Ronde 1,2,3 = Zelfs klachten/grapjes over het veel te grote aantal Medics

Ronde 4,5,6,7 = Elke ronde viel er 1 Medic af en bij ronde 7 was er zelfs maar 1 Medic over dus toen weer klachten
Rondes erna 2 tot maximaal 4 Medics en constant win na win
Het is ook nooit goed hé !!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Weten jullie of het ook mogelijk is om de voicechat Team Fortress 2 voice-enabled te maken?
Dus wanneer je praat dat hij dan autmatisch gaat transmitten? Momenteel moet ik altijd de V toets indrukken, maar dat is soms best lastig in het heetst van de strijd wanneer er iets onverwachts gebeurt.
Dus wanneer je praat dat hij dan autmatisch gaat transmitten? Momenteel moet ik altijd de V toets indrukken, maar dat is soms best lastig in het heetst van de strijd wanneer er iets onverwachts gebeurt.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Kan niet, gewoon binden aan een muisknop oid.
Daarbij is het irritant als iemand voice activation gebruikt.
Verwijderd
Waarom zou je fraps nodig hebben? Er zit een ingebouwde recorder in tf2, dat is _veel_ handiger.LUH-3417 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:02:
Sowieso niet oproepen om warez te downloaden hier op GoT.
Over het triggeren van ubers. Je triggert op het moment dat je healing target vrij low aan het worden is en vlak voor het moment dat jij zelf veel damage gaat nemen (je ziet bijv een rocket recht op je af komen). Dit voorkomt dat je na de uber gelijk doodgaat omdat je geen hp overhebt.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 15:24 ]
2 medics vind ik alleen toestaan wanneer je met meer dan 7 spelers in 1 team zit. Als je 2 soldiers 1 demoman en 2 medics pakt dan is de kans groot dat je binnen 2 minuten verliest
Verwijderd
Het team met 2 medics verliest dan? Of wat wil je zeggen? 2 medics op een team van 7 is zwaar steamrollen. ML2 in de WP 7v7 league toendertijd was ook uber lolz.angienl schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:37:
2 medics vind ik alleen toestaan wanneer je met meer dan 7 spelers in 1 team zit. Als je 2 soldiers 1 demoman en 2 medics pakt dan is de kans groot dat je binnen 2 minuten verliest
Nou wat ik er mee wil zeggen is dat wanneer je 5 tegen 5 speelt dat je dan geen 2 medics moet hebben en waneer je meer dan 7 spelers hebt per team ( dus 7 of meer tegen 7 of meer). dat het dan wel beter is om 2 medics in je team te gebruiken.
wat sommige al zeggen, te veel medics kan overpowered werken.
BTW ik wou me aanmelden op het forum van teamfortress.be maar ik krijg steeds de volgende melding:
-----------------------------------
The form data has been altered, the session-id field is required.
ik heb mijn gebruikers naam ingevuld en juiste email adres
BTW ik wou me aanmelden op het forum van teamfortress.be maar ik krijg steeds de volgende melding:
Is het erg dan om overpowered te zijn als team? Je wilt toch winnen als team? Of is de "Team" gedachte al zover dat je het andere team niet ongenadig op zijn donder wilt gevenangienl schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:48:
Nou wat ik er mee wil zeggen is dat wanneer je 5 tegen 5 speelt dat je dan geen 2 medics moet hebben en waneer je meer dan 7 spelers hebt per team ( dus 7 of meer tegen 7 of meer). dat het dan wel beter is om 2 medics in je team te gebruiken.
Gisteren zaten we op een gegeven moment met 3 (en volgens mij zelfs met 4) medics in een team. Ging lekker. De bom ging met intercity snelheid de andere kant uit
Ja om ze zelf te hebben ok
maar ik maak vaak zat mee dat ik ze tegen krijg haha xD
Sommige servers doen wel eem limit instellen voor snipers en engineers maar voor medics niet dat vindt ik echt vaag
Sommige servers doen wel eem limit instellen voor snipers en engineers maar voor medics niet dat vindt ik echt vaag
Een grote hoeveelheid medics is imo niet echt een probleem. De uber is slechts van tijdelijke aard. Zolang de respawntijden redelijk zijn leg je gewoon die medic om en het probleem is weer even opgelost.angienl schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:53:
Ja om ze zelf te hebben okmaar ik maak vaak zat mee dat ik ze tegen krijg haha xD
Engineers en snipers kunnen meer irritatie opwekken. Als je 10 snipers hebt die lekker in een hoekje liggen te campen is dat een stuk irritanten. Zelfde geldt voor 10 engi's die een bepaalde locatie volgooien met lvl 3 sentries.
Maar goed, met alles geldt: Overdaad schaadt. Maar wat houdt je tegen om zelf ook 3 a 4 medics te mobiliseren en gewoon terug te slaan
Aparte TeamSpeak/Ventrilo/Mumble/whatever server i.c.m. duidelijke regels moet geen probleem zijnKillzone schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:12:
Daarnaast weiger ik anno 2009 een knop in te drukken, tenzij het niet anders kan
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
juist beter dat je een knop moet in drukken
stel je voor dat je moeder net binnen komt 
JONGE ZIT JE NOG STEEDS IN JE BOXER !! KLEED JE AAN
whahaha. Om de V toets te gebruiken om te praten is erg lastig ja. daarom stel hem in op Mouse4 ofzo
whahaha. Om de V toets te gebruiken om te praten is erg lastig ja. daarom stel hem in op Mouse4 ofzo
Verwijderd
Het is vaak irritant om naar het knoppengeram te luisteren bij voice activation. Ik heb gewoon mouse5 als voice button, altijd in de buurt.nero355 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:58:
[...]
Aparte TeamSpeak/Ventrilo/Mumble/whatever server i.c.m. duidelijke regels moet geen probleem zijn
Daarnaast weiger ik anno 2009 een knop in te drukken, tenzij het niet anders kan
Ja, er is wel een mumble kanaal. Maar daar zit natuurlijk niet de hele server op, waardoor je nog maar een aantal man kan bereiken.
Ik heb slechts een 2-knops muis + scrollwiel, dus ik kan voice niet aan muisknop binden.
Ik heb slechts een 2-knops muis + scrollwiel, dus ik kan voice niet aan muisknop binden.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Ehh mute knop van je mic/op je headset kabel ??angienl schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:30:
juist beter dat je een knop moet in drukkenstel je voor dat je moeder net binnen komt
Dan doe je iets verkeerdVerwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:35:
Het is vaak irritant om naar het knoppengeram te luisteren bij voice activation. Ik heb gewoon mouse5 als voice button, altijd in de buurt.
Tja, voice activation... Er is genoeg lol daarmee geweest toen MaceWindu in slaap viel achter de PC met voice activation 
Push to talk is gewoon een beetje socialer, hoesten, bellen etc... iedereen kan het horen.
Ik had m'n mumble push to talk op shift, maar dat was irritant als ik ging typen, nu weer op de alt toets.
Push to talk is gewoon een beetje socialer, hoesten, bellen etc... iedereen kan het horen.
Ik had m'n mumble push to talk op shift, maar dat was irritant als ik ging typen, nu weer op de alt toets.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Omdat ik een lompe zak ben en ik met Fraps maar op een AAN knop en een UIT knop hoef te drukken om op te nemen. In TF2 moet ik eerst in Swahilische wiskunde uitrekenen in welke baan ik om de maan wil draaien voordat ik de record knop kan vinden. Veel handiger, inderdaad.Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:22:
[...]
Waarom zou je fraps nodig hebben? Er zit een ingebouwde recorder in tf2, dat is _veel_ handiger.
Sowieso niet oproepen om warez te downloaden hier op GoT.
Het was overigens eerst een directe link naar een torrent. Had al zo'n idee dat het niet echt goed zou zijn.
Ik vind Fraps ook veel beter hoor, en je ziet het verschil op teh interwebs echt niet. Tenzij je het bestand zonder compressie te download zet.
Kan iemand mij uitleggen wat er zo moeilijk is aan een TF2 demofile af te spelen en de output naar een AVI te zetten? Enige stukje wiskunde nodig als je niet de hele demofile wil afspelen is dat je een framenummer moet onthouden van de scene waar je gelijk naar toe wil springen.LUH-3417 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:09:
[...]
Omdat ik een lompe zak ben en ik met Fraps maar op een AAN knop en een UIT knop hoef te drukken om op te nemen. In TF2 moet ik eerst in Swahilische wiskunde uitrekenen in welke baan ik om de maan wil draaien voordat ik de record knop kan vinden. Veel handiger, inderdaad.
Het was overigens eerst een directe link naar een torrent. Had al zo'n idee dat het niet echt goed zou zijn.
En als je Fraps zo goed vindt, koop je het toch gewoon?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Fraps is niet goed, maar beter dan die ingame troep die bijna nooit goed werkt. Als het werkt dan is het wel beter, maargoed.
Verwijderd
consoleLUH-3417 schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 17:09:
[...]
Omdat ik een lompe zak ben en ik met Fraps maar op een AAN knop en een UIT knop hoef te drukken om op te nemen. In TF2 moet ik eerst in Swahilische wiskunde uitrekenen in welke baan ik om de maan wil draaien voordat ik de record knop kan vinden. Veel handiger, inderdaad.
startmovie
endmovie
done. Werkt altijd. Handigste is als je het even bind
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2009 20:34 ]
Dus ik heb al die magische termen in dat F2-menuutje niet nodig?
Ow ik wist niet dat TF2 zelf een record functie kende 
BTW ik begin team fortress 2 steeds leuker te vinden als ik na de game kijk die dit jaar zijn uitgekomen en die ik gespeelt heb.
Cal of Juarez viel zwaar tegen.
Prototype te snel uitgespeeld.
Fifa 10 is altijd leuk voor een tijdje maar daarna ligt die in de kast.
FUEL is een te open wereld waardoor je na 2 uur gaat vervelen
Oparation Flashpoint Rising Sun: Je ziet geen hond maar je gaat wel steeds dood.
Need For Speed Shift slip je steeds uit de bocht en als je moeilijkheids graad te laag zet dan stuurt de CPU voor jou.
TF2 blijft in alle opzichten de beste game op dit moment.
iedereen wacht op Call of Duty MW2 en ik hoop maar dat deze niet afwijkt van zijn vorige delen.
Tevens kijk ik ook uit maar Borderlands maar ik heb zo mijn twijfels of de nieuwste generaties games.
BTW ik begin team fortress 2 steeds leuker te vinden als ik na de game kijk die dit jaar zijn uitgekomen en die ik gespeelt heb.
Cal of Juarez viel zwaar tegen.
Prototype te snel uitgespeeld.
Fifa 10 is altijd leuk voor een tijdje maar daarna ligt die in de kast.
FUEL is een te open wereld waardoor je na 2 uur gaat vervelen
Oparation Flashpoint Rising Sun: Je ziet geen hond maar je gaat wel steeds dood.
Need For Speed Shift slip je steeds uit de bocht en als je moeilijkheids graad te laag zet dan stuurt de CPU voor jou.
TF2 blijft in alle opzichten de beste game op dit moment.
iedereen wacht op Call of Duty MW2 en ik hoop maar dat deze niet afwijkt van zijn vorige delen.
Tevens kijk ik ook uit maar Borderlands maar ik heb zo mijn twijfels of de nieuwste generaties games.
Stap 1 en 5 waren voldoendeLUH-3417 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 23:02:
Kan die, tegenwoordig, ook naar avi exporteren?Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 15:22:
Waarom zou je fraps nodig hebben? Er zit een ingebouwde recorder in tf2, dat is _veel_ handiger.
Ik record nu alles ingame (record naam_voor_demo) op console. En als er wat leuks is gedaan speel ik die terug (demoui) terwijl ik met Fraps opneem.
Hoe doe jij dat? Fraps is in deze erg omslachtig. Maar zoals bovenstaand deed ik het ook met CS1.6. Weet eigenlijk niet of HL:S meer opties kent
Ik gebruik de [Q]. Maar kan me voorstellen dat jij die voor iets anders nodig hebt met maar 3 knoppen op je muis (of wist je nog niet dat je scrollwiel ook een button is?Metzie schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 16:38:
Misschien tijd voor een nieuwe muis, als je echt graag gamed?
[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 07-10-2009 23:07 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Lightsaber backstab? dat zou wel nice zijn
Winners never cheat, Cheaters never win
Ja, dan kun je hem zelf bekijken, maar hoe krijg je hem dan op Youtube?Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 23:20:
Je neemt de demo gewoon op en als je die afspeelt gebruik je startmovie en endmovie
Hmm, Valve zegt met een ruilsysteem te komen. Of er ook credits bij komen kijken is dan de vraag..... Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren...Weiman schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 09:49:
http://img16.imageshack.us/img16/5763/buytag.jpg <- ?
Shopped of niet..dat is de vraag
Edit: Denk dat deze wel geshopped is btw.
[ Voor 5% gewijzigd door JamesB009 op 08-10-2009 10:21 ]
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ze hebben wel gezegd in 1 van de blog posts dat ze ook nadachten over items 'craften' met een zooi items die je niet wilt hebben.
Het font van store credits en het feit dat ie er 158 heeft duwt het wel erg richting het hoekje fake
Het font van store credits en het feit dat ie er 158 heeft duwt het wel erg richting het hoekje fake
Dit heb ik ook gelezen inderdaad. Hopelijk komt dit snel! Dan kan ik eindelijk hoedjes krijgen! \o/Jimmie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:22:
Ze hebben wel gezegd in 1 van de blog posts dat ze ook nadachten over items 'craften' met een zooi items die je niet wilt hebben.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Op zich een leuk idee. Wel jammer dat ik al mijn dubbele items al weg heb gegooidJamesB009 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:23:
[...]
Dit heb ik ook gelezen inderdaad. Hopelijk komt dit snel! Dan kan ik eindelijk hoedjes krijgen maken! \o/
Ik bewaar mijn dubbelen nu. Wat me wel opvalt: ik speel heavy en spy het minste en daar krijg ik de meeste items voor... Scout speel ik het meeste en daar krijg ik niets van. Hebben andere ook het idee dat je vooral voor je minst gespeelde classes meer items krijgt? Misschien om je aan te zetten die classes te spelen?
Het zal wel fake zijn, maar dat font zegt niks. Het is namelijk één van de TF2 fontsJimmie schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 12:22:
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Daar zit wel wat in.LUH-3417 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:19:
Ik bewaar mijn dubbelen nu. Wat me wel opvalt: ik speel heavy en spy het minste en daar krijg ik de meeste items voor... Scout speel ik het meeste en daar krijg ik niets van. Hebben andere ook het idee dat je vooral voor je minst gespeelde classes meer items krijgt? Misschien om je aan te zetten die classes te spelen?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Zat er al over te twijfelen, maar wel erg out of place op die plek als 'titel'GonzoNL schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 13:23:
[...]
Het zal wel fake zijn, maar dat font zegt niks. Het is namelijk één van de TF2 fonts
Ik heb juist niet het idee dat het zo is dat je voor je minst gespeelde class de items krijgt.
Ik speel meestal Medic, Soldier, Demo of Scout. Ik heb al een hele collectie Ubersaws en Kritzkriegen maar voor de class die ik nooit speel, de sniper, mis ik nog steeds een huntsman. Ik heb echt het idee dat ik veel meer Medic spul krijg dan iets anders.
Ik speel meestal Medic, Soldier, Demo of Scout. Ik heb al een hele collectie Ubersaws en Kritzkriegen maar voor de class die ik nooit speel, de sniper, mis ik nog steeds een huntsman. Ik heb echt het idee dat ik veel meer Medic spul krijg dan iets anders.
Je kreeg gister tijdens een match een ubersaw shab, ik ook trouwens.
Ja, ik vind ook wel Boinks and FaN's, maar ik heb nu twee FaN's, en iets van zeven cloak and daggers en vier KGB's.
Verwijderd
Met startmovie en endmovie? Dat gooit er avi's uit.LUH-3417 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 07:44:
[...]
Ja, dan kun je hem zelf bekijken, maar hoe krijg je hem dan op Youtube?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2009 15:09 ]
Mijn meeste drops zijn denk ik toch voor de Demoman en Soldier, met engineer denk als 3e.LUH-3417 schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:02:
Ja, ik vind ook wel Boinks and FaN's, maar ik heb nu twee FaN's, en iets van zeven cloak and daggers en vier KGB's.
Ah, dan begreep ik je verkeerd. Ik ga het een keer proberen. Merci!Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:09:
[...]
Met startmovie en endmovie? Dat gooit er avi's uit.
Also: Gonzo maed a funniez!
Ja, ik moet ook altijd een weg banen door die P.D.Q.'s, terwijl ik bijna nooit engie speel!GonzoNL schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 15:11:
[...]
Mijn meeste drops zijn denk ik toch voor de Demoman en Soldier, met engineer denk als 3e.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Neen, die zijn suicidaalVyperX schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 09:16:
Euh... een Battle Medic is in mijn ogen een medic die in het zicht van tegenstanders snel naar z'n needlegun/blutsauger switcht (in plaats van z'n huidige teamgenoot te blijven healen).
FTR: neemt niet weg dat speelstijl nummer 3 van tijd tot tijd heerlijk is
[ Voor 3% gewijzigd door Mik! op 08-10-2009 16:25 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Daarom viel het me juist op. De meeste items die ik krijg zijn voor de heavy.GonzoNL schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:58:
[...]
Twee vrienden en ik hebben gisteren ook alledrie een ubersaw gekregen. Allemaal in dezelfde match ook nog.GonzoNL schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 14:58:
[...]
Voor mij is het compleet random welke items ik krijg, vanalles wat lijkt het wel
Voor iedereen is het random. Ik krijg om de dag ongeveer een wapen en nog geen 1 hat ontvangen.
Zou wel vet zijn dat je credits kunt halen per kills ofzo. en dan hats kopen en dingen verkopen voor credits
Zou wel vet zijn dat je credits kunt halen per kills ofzo. en dan hats kopen en dingen verkopen voor credits
Oftewel mensen die op bots gaan farmen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Jij speelt in de beta zeker?kKaltUu schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:14:
Ja, ik moet ook altijd een weg banen door die P.D.Q.'s, terwijl ik bijna nooit engie speel!
PDQ is uiteraard nog niet released...
kKaltUu in de beta? Dacht het niet.
De kwaliteit van de ingame record functie is echt stukken beter hoor.Killzone schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 19:30:
Ik vind Fraps ook veel beter hoor, en je ziet het verschil op teh interwebs echt niet. Tenzij je het bestand zonder compressie te download zet.
Je kunt de hoogste kwaliteit instellen, je normale fps doet er niet toe, alleen het recorden duurt ietsje langer. Zelfde geldt voor fps die je zo hoog kunt gooien als je wilt. Bovendien heb je geen last van eventuele lagspikes.
Klopt, maar zolang je je FPS op 30 houd en je geen slowmotion wilt gaan doen, zal niemand het merken of je met Fraps hebt gerecord of met de ingame recorder.
Op het moment dat een online dienst het gaat compressen maakt het toch allemaal niet meer uit.
Op het moment dat een online dienst het gaat compressen maakt het toch allemaal niet meer uit.
Blutsauger > demo's op een pub als het aankomt op scoutjes die me proberen dood te makenMik! schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:24:
[...]
Neen, die zijn suicidaalIk zie 3 types over het algemeen. 1 die blijft achter hangen en komt alleen naar voren bij ubers, 2e loopt mee met z'n team, stormt regelmatig mee naar voren, durft wat risico's te nemen, maar weet wel in leven te blijven, 3e is suicidaal en zodra die z'n maatje verliest switch naar needlegun cq bonesaw. Ik probeer zoveel mogelijk rondom het team te hangen. Een demo heeft meer kans me te beschermen dan ik met mijn needlegun. Je kunt wat damage doen, maar lang niet zoveel als een demo of soldier. En dan vind ik het vele male belangrijker om mijn teamgenoten te healen dan te switchen naar bonesaw of needlegun en vervolgens zelf keihard neer te gaan, maar ook mijn teamgenoten dood zie neervallen..
Als je PC TF2 volledig stabiel op de allerhoogste settings met FRAPS aan kan draaien dan zal je het inderdaad niet merken.Killzone schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 11:55:
Klopt, maar zolang je je FPS op 30 houd en je geen slowmotion wilt gaan doen, zal niemand het merken of je met Fraps hebt gerecord of met de ingame recorder.
Als je de ingame resolutie wat lager zet hoef je trouwens amper te compressen.
Blutsauger > demo's in matchesGonzoNL schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 12:05:
[...]
Blutsauger > demo's op een pub als het aankomt op scoutjes die me proberen dood te maken
Helaas niet > 1 demo en 2 scouts, omdat er maar 40 needles in dat ding gaan.
Je hebt ook nog het type .gertjan. Medics die niet zelf de healthpack pakken, ook al staan ze er 1mm naast en hebben ze maar 10hp. En als ze een uber hebben switchen ze naar de ubersaw en loopt hij recht in een groep enemies, bij voorkeur soldiers en demomans. Dit doen ze vooral als ze net een soldier hebben geheald tot fullhealth, die zijn rocketlauncher en shotgun volledig hebben gereload en klaar staat om die soldiers en demoman neer te schietenMik! schreef op donderdag 08 oktober 2009 @ 16:24:
[...]
Neen, die zijn suicidaalIk zie 3 types over het algemeen. 1 die blijft achter hangen en komt alleen naar voren bij ubers, 2e loopt mee met z'n team, stormt regelmatig mee naar voren, durft wat risico's te nemen, maar weet wel in leven te blijven, 3e is suicidaal en zodra die z'n maatje verliest switch naar needlegun cq bonesaw. Ik probeer zoveel mogelijk rondom het team te hangen. Een demo heeft meer kans me te beschermen dan ik met mijn needlegun. Je kunt wat damage doen, maar lang niet zoveel als een demo of soldier. En dan vind ik het vele male belangrijker om mijn teamgenoten te healen dan te switchen naar bonesaw of needlegun en vervolgens zelf keihard neer te gaan, maar ook mijn teamgenoten dood zie neervallen..

Zal vanaaf ook weer ff TF2 proberen, gaat al redelijk beter dan voorheen 
Het blijft gewoon een gaaf spel
Het blijft gewoon een gaaf spel
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
En ik dacht dat ik een suicidal medic was.Waster schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:45:
[...]
En als ze een uber hebben switchen ze naar de ubersaw en loopt hij recht in een groep enemies, bij voorkeur soldiers en demomans. Dit doen ze vooral als ze net een soldier hebben geheald tot fullhealth, die zijn rocketlauncher en shotgun volledig hebben gereload en klaar staat om die soldiers en demoman neer te schieten
Waster schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 14:45:
[...]
Je hebt ook nog het type .gertjan. Medics die niet zelf de healthpack pakken, ook al staan ze er 1mm naast en hebben ze maar 10hp. En als ze een uber hebben switchen ze naar de ubersaw en loopt hij recht in een groep enemies, bij voorkeur soldiers en demomans. Dit doen ze vooral als ze net een soldier hebben geheald tot fullhealth, die zijn rocketlauncher en shotgun volledig hebben gereload en klaar staat om die soldiers en demoman neer te schieten
Maar gelukkig zijn er op de tweaker server mensen die mijn bijdrage wel kunnen waarderen en niet eeuwig door blijven zagen over een voorval (en nog erger: het vanaf de server het GoT forum mee op te nemen). En opmerkingen plaatsen als: "Hij weet nog niet eens hoe hij zijn rechtermuisknop moet gebruiken dus dat zal wel niet" als iemand vraagt of ik nu wel voice-chat heb is wel erg flauw. Dat was voor het eerst dat ik me afvroeg of ik op de tweaker server zat of op de lokale kleuterschool.
Ik had die dag gewoon niet mijn dag (had die dag een aanrijding gehad en een zware lekkage in huis) en probeerde een leuk spelletje te spelen ter ontspanning. Als medic gebeuren er soms zoveel dingen om je heen dat je niet alles in de gaten kunt houden (dus ook niet doorhad dat er een healthpack lag (die overigens soms ook gepakt wordt door andere spelers)). Daarbij vond ik dat je wel erg kritisch was tegen je team, want volgens jou werd er geen enkele demo geubert (terwijl koeitje geregeld als demo een uber kreeg van een van de medics).

Gisteren ging het volgens mij al een stuk beter. Jij treft me op een slechte dag en ziet mij gelijk als "standaard" voor een slechte medic...
Als je je zoveel beter voelt dan de rest van de wereld ga je toch lekker ergens prive spelen met mensen die wel jouw "niveau" hebben en ga het spelplezier van mensen die TF2 gewoon spelen om te ontspannen niet vergallen!
Overigens ook heel flauw om maar meteen namen te gaan noemen. Erg volwassen ook. Het zit je nogal hoog volgens mij.
Ach, die waster moet je toch niet zo serieus nemen, die gaat voor prestatie
kom maar gewoon een keer op mumble, kan je hem uitlachen als hij zit te prutsen
1 | Netherlands | Waster | 12,982 | 96% | 1d 15:49:27h | 3,662 |
kom maar gewoon een keer op mumble, kan je hem uitlachen als hij zit te prutsen
Precies. Bovendien is iedere medic die niet alleen met zijn syringe gun rondloopt (kkaltuu) beter dan geen medic. Een medic die zijn uber veprutst of te laat zijn knop indrukt, heeft tot die tijd gehealed en dat is nuttig. Medics zijn zeldzaam, we moeten zuigen op ze zijn.
Freud kan een hoop met deze quote.LUH-3417 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:04:
Medics zijn zeldzaam, we moeten zuigen op ze zijn.
Ach, nog liever een medic met needlegun als een scout die alleen zijn bat gebruikt.
Uhm... ik bedoelde 'zuigen op zijn plasser'.
Freudiaanse verspreking.
Freudiaanse verspreking.
Gewoon lekker medic blijven spelen Gertjan, daar zijn er zelden genoeg van.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Heel veel mensen willen eerder Soldier en demoman zijn dan een medic 
ik speel bijna nooit met de Spy en scout. te weinig health
ik speel bijna nooit met de Spy en scout. te weinig health
kkaltuu loopt alleen maar een beetje te spammen met zijn huntsmanLUH-3417 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:04:
Precies. Bovendien is iedere medic die niet alleen met zijn syringe gun rondloopt (kkaltuu) beter dan geen medic. Een medic die zijn uber veprutst of te laat zijn knop indrukt, heeft tot die tijd gehealed en dat is nuttig. Medics zijn zeldzaam, we moeten zuigen op ze zijn.
Je bedoelt m'n syringegun?Notna schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 17:04:
[...]
kkaltuu loopt alleen maar een beetje te spammen met zijn huntsman

Als je 10x een daily award haalt, krijg je een nutteloze gouden award!
Oh wait, ja, ik was gister flink met de treinpijlen aan het spammen, maar dat kwam omdat die Anders gast flink dodgy zat te spelen, moest zelf ook even kijken hoe goed die huntsman voor mijn kpd kan zijn
I see your golden syringe gun and top you with a

GOLDEN BAT OF ASS-DESTRUCTION!

GOLDEN BAT OF ASS-DESTRUCTION!
Met mensen als Waster kan ik me dat wel voorstellenangienl schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 16:57:
Heel veel mensen willen eerder Soldier en demoman zijn dan een medic
Allen bedankt voor de opbeurende opmerkingen
Krijg nu iets vreemds. Net even op lethalzone gespeeld, zoals ik al zo vaak heb gedaan. Wilde daarna naar GoT connecten, krijg ik dit:
Maar ik kom zo vaak op servers waar een tune wordt afgespeeld als je op de server komt. Is dit iets geks van GoT, of heeft LZ iets verkeerd met die mp3 gedaan (verkeerde mapje?).Disconnect: Pure server: client has loaded extra file [GAME]\sound\lethalzone\welcometolethalzone.mp3. File must be removed to play on this server..
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Gizz schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 18:59:
Krijg nu iets vreemds. Net even op lethalzone gespeeld, zoals ik al zo vaak heb gedaan. Wilde daarna naar GoT connecten, krijg ik dit:
[...]
Maar ik kom zo vaak op servers waar een tune wordt afgespeeld als je op de server komt. Is dit iets geks van GoT, of heeft LZ iets verkeerd met die mp3 gedaan (verkeerde mapje?).
http://developer.valvesoftware.com/wiki/Pure_ServersPure Servers
From Valve Developer Community
Jump to: navigation, search
A 'pure server' is a server that forces all clients on the server to use content that matches what is on the server. This way, clients who are playing on the server cannot cheat by modifying the game content.
Without pure servers, clients could modify their materials, sounds, and models to give them advantages in the game. They might allow themselves to see through walls, make enemy models larger or brighter, or make certain sounds louder, thus giving them an advantage while playing.
AFAIk staat sv_pure aan op de GoT servers wat er voor zorgt dat je bepaalde sounds niet mag hebben in bepaalde standaard maps. Ik weet niet zeker of dit daar dan onder valt maar blijkbaar wel
http://www.teamfortress.com.br/engineerupdate/day01.html
En ja, ik weet dat het .com.br is
Edit: zie dat het al 5 dagen heeft, dus zal wel weer een oude link zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Tsunami op 09-10-2009 21:35 ]
http://www.teamfortress.com.br/engineerupdate/day02.htmlTsunami schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 21:28:
http://www.teamfortress.com.br/engineerupdate/day01.html
King of the Hill achievement_idle
Het verbaasd me, weer zo'n gave in elkaar gezette update fake. Leuke ideeën weer, ik ben best een beetje trots op de TF2 community wat dat betreft. Het leeft goed!
btw, morgen is het 10 oktober, 2 jaar na de release van TF2 als 't goed is. Zou er iets vanuit Valve komen? Meet the Medic ofzo?
btw, morgen is het 10 oktober, 2 jaar na de release van TF2 als 't goed is. Zou er iets vanuit Valve komen? Meet the Medic ofzo?
[ Voor 28% gewijzigd door Yonni op 09-10-2009 22:32 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Die teleporters die je tegen de muur aan kan plakken is natuurlijk übervet.Yonni schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:28:
Het verbaasd me, weer zo'n gave in elkaar gezette update fake. Leuke ideeën weer, ik ben best een beetje trots op de TF2 community wat dat betreft. Het leeft goed!
Bijvoorbeeld die Portals ja, maar zo'n hoover dispenser, ook vet! Te veel ideeën, haha. Die gasten bij Valve zullen vast ook zat ideeën zo op doen denk ik.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Nee, ze werken allemaal momenteel aan L4D2.btw, morgen is het 10 oktober, 2 jaar na de release van TF2 als 't goed is. Zou er iets vanuit Valve komen? Meet the Medic ofzo?
Party mode zal wss wel aanstaan op alle servers.
[ Voor 6% gewijzigd door Asskicker op 09-10-2009 22:38 ]
was toch alleen bij de verjaardag van TFC?asskicker2 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:37:
[...]
Nee, ze werken allemaal momenteel aan L4D2.
L4D2 is heel ander team dan het Valve teamasskicker2 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 22:37:
[...]
Nee, ze werken allemaal momenteel aan L4D2.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
"As with the first Left 4 Dead game, most of the TF2 team has moved over to help out Left 4 Dead 2 get through its final shipping steps."Phyxion schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:08:
[...]
L4D2 is heel ander team dan het Valve team
http://teamfortress.com/post.php?id=2831
Ze laten nu wel aan paar man achter
ik snap toch niet waar valve mee bezig is.
kijk alleen al naar de laatste 2 updatse.Snipers en Spy krijgen een update en je kan de wapens voortaan random krijgen whoeoeoe !! en je kan hats random krijgen
Na 3 dagen komen we erachter dat ons random systeem NIET werkt dus voegen we millestones toe.
Ja ons Random systeem doet het niet maar de hats krijg je nog steeds alleen maar random , Ondanks dat het niet goed werkt maar blijf spelen ooit krijg je ze .
Laatste update. Kijk Nog meer hats wel 18 hats erbij . We weten dat ons Random systeem niet werkt dus kunnen we heel makkelijk hats aankondigen we hebben alle tijd om ze te maken. Zo houden we TF2 "fans" tevreden en kunnen we werken aan l4d2
Ow de community gaat klagen dat de hats en wapens niet goed worden vrijgegeven random en dat de kans klein is om hats te krijgen, Valve team moet wat doen !!
Nieuw bericht: "As with the first Left 4 Dead game, most of the TF2 team has moved over to help out Left 4 Dead 2 get through its final shipping steps." Slim he we zeggen gewoon dat ze bezig zijn met left 4 dead
dan kunnen ze nog langer wachten
Valve maakt voorlopig geen nieuwe update voor TF2 maar laten de gamers weten dat ze met Left 4 dead 2 bezig zijn Alleen maar om geld te verdienen en de TF2 "fans" moeten ook maar intresse krijgen in left 4 dead2, Daarnaast doet valve dit ook met de fans van Left 4 dead zelf. Spel is nog geen jaar oud. Te weinig maps. Left 4 dead 2 wordt aangekondigd > ze moeten de l4d "Fans" te vreden houden met een nieuwe update met maarliefst 1 campain met 2 levels erin
kijk alleen al naar de laatste 2 updatse.Snipers en Spy krijgen een update en je kan de wapens voortaan random krijgen whoeoeoe !! en je kan hats random krijgen
Na 3 dagen komen we erachter dat ons random systeem NIET werkt dus voegen we millestones toe.
Ja ons Random systeem doet het niet maar de hats krijg je nog steeds alleen maar random , Ondanks dat het niet goed werkt maar blijf spelen ooit krijg je ze .
Laatste update. Kijk Nog meer hats wel 18 hats erbij . We weten dat ons Random systeem niet werkt dus kunnen we heel makkelijk hats aankondigen we hebben alle tijd om ze te maken. Zo houden we TF2 "fans" tevreden en kunnen we werken aan l4d2
Ow de community gaat klagen dat de hats en wapens niet goed worden vrijgegeven random en dat de kans klein is om hats te krijgen, Valve team moet wat doen !!
Nieuw bericht: "As with the first Left 4 Dead game, most of the TF2 team has moved over to help out Left 4 Dead 2 get through its final shipping steps." Slim he we zeggen gewoon dat ze bezig zijn met left 4 dead
Valve maakt voorlopig geen nieuwe update voor TF2 maar laten de gamers weten dat ze met Left 4 dead 2 bezig zijn Alleen maar om geld te verdienen en de TF2 "fans" moeten ook maar intresse krijgen in left 4 dead2, Daarnaast doet valve dit ook met de fans van Left 4 dead zelf. Spel is nog geen jaar oud. Te weinig maps. Left 4 dead 2 wordt aangekondigd > ze moeten de l4d "Fans" te vreden houden met een nieuwe update met maarliefst 1 campain met 2 levels erin
[ Voor 16% gewijzigd door een moderator op 10-10-2009 17:23 . Reden: hele serie smilies weggeëdit, dit waren er iets teveel van het goede ]
Milestones waren er al ruim voor het randomsysteem? Al vanaf de medic-update.angienl schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 13:41:
Wellicht smaakafhankelijk, maar het interesseert me 0,0 hoe hoedjes uitgedeeld worden. Alsof het spel opeens 10x zo leuk is als je het hoedje van jouw keuze hebt. Als het wel heel belangrijk is ga je maar Sims 3 spelenJa ons Random systeem doet het niet maar de hats krijg je nog steeds alleen maar random
Wellicht zeggen ze gewoon de waarheid. Dat is nog slimmer, want het bespaart je de moeite om een leugen te verzinnen die toch geen enkel nut heeft.Slim hewe zeggen gewoon dat ze bezig zijn met left 4 dead
dan kunnen ze nog langer wachten
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Dit topic is gesloten.